Agencija Pristop s spornim oglaševanjem nagovarja otroke k spolnim odnosom na plaži!

Ana Logar in Rok Flego iz agencije Pristop sta za za Fructal iz Ajdovščine izdelala nalepko za sadno pijačo Fruc, ki jo pijejo predvsem otroci. Ta vsebuje angleško besedno zvezo “Sex on the beach”. Na prvi pogled se zdi, da prodajalce novega okusa pomaranče in brusnice z oglaševanjem “seksa na plaži” zanima le zaslužek. A ni povsem tako.

Namigovanje s seksističnimi gesli naj bi pomagalo k večjemu zaslužku s prodajo sadne pijače, vendar hkrati služi tudi kot reklama za neodgovorno spolnost, ki “ti mora biti všeč”, kot vidimo na Facebookovi strani “Fruc”, kjer piše tako: Nov okus pomaranča, brusnica (Sex on the beach) – mora ti biti všeč! To pomeni, če je otrokom všeč novi okus soka, jim mora biti tudi spolni odnos na plaži oziroma “sex on the beach”?!?

Sadje je najbolj zdravo sveže, spolnost je lepa, izpolnjujoča in varna le v urejenem in trajnem odnosu ženske in moškega
“Sex on the beach” v primeru Frucove reklame žal zelo zavaja, in to ne kogarkoli, saj so največja ciljna publika, ki pije sadne pijače Fruc, prav otroci. Domišljeni psihološki marketing predstavlja reklamirano pijačo kot nekaj sladkega in nedosegljivega, kar spolnost za otroke seveda je. Z namigovanjem na povezavo med sladko vsebino, ki te odžeja, in s spolnimi odnosi se daje otrokom vtis, da je tudi spolnost nekaj, s čimer bodo, ko odrastejo, le potešili trenutno “žejo” po bližini, ali zgolj potešili svojo spolno slo. “Sex on the beach” in vse oblike potrošne spolnosti imajo z resničnimi odnosi med ljudmi toliko veze, kot Frucova pijača s svežimi pomarančami in brusnicami: samo spominja nanje, ne more pa jih nadomestiti, saj so vitamini v njej mrtvi. Kot je mrtva spolnost, v kateri ni vitamina trajne podaritve.

Bo Pristop vodil volilno kampanjo za Anjo Kopač Mrak?
Agencija Pristop dobro zasluži tudi z opravljanjem marketinških poslov za ministrstvo Anje Kopač Mrak. Zelo verjetno je, da bo Pristop delal tudi volilno kampanjo proti-družinski ministrici.
Anja Kopač Mrak za delo, ki naj bi ga opravile njene službe, najema različne “strokovnjake” in jih bogato plačuje z našim denarjem. Zadnjo takšno sporno potezo so razkrili novinarji Financ.

Anja Kopač Mrak je za svojo reklamo v zvezi s komunikacijsko strategijo in promocijsko kampanjo o ukrepih evropske kohezijske politike dala 100.000 evrov državnega denarja agenciji Pristop!
Ta denar je za državljane, potrebne socialne pomoči, vržen skozi okno. Koristi le agenciji Pristop in pa stranki SD ter Anji Kopač Mrak, ki jima verjetno Pristop dela volilno kampanjo. Pristopove reklame za proti-družinske projekte Anje Kopač Mrak pa niso nič drugega kot volilna kampanja iz denarja, namenjenega socialno šibkim.

Franci Donko