Dovolj je bilo statusa quo!

Tinkara Jecl (Foto: osebni arhiv)

Slovenski ljudje imajo dovolj. Strahopetni upravljavci marionet na političnem odru bi iz zaodrja slovensko državo še naprej vodili na način, da ohranjajo status quo, da se nič ne spremeni in da Slovenija ne more napredovati v vedno večjo blaginjo za vse Slovence in Slovenke. Ljudje pa imamo dovolj. Dovolj statusa quo, dovolj vedno znova istih predvolilnih obljub in potem istih nerezultatov, dovolj nedelovanja levih vlad, dovolj državne stagnacije, od katere ne profitira prav noben slovenski državljan.

Da si slovenski ljudje želimo sprememb, smo dokazali na zadnjih državnozborskih volitvah. Enormna zmaga z rekordno razliko med prvo- in drugouvrščeno stranko pa je zaradi volilnega sistema na državnozborski ravni, kakršnega imamo, vendarle šmoren v parlamentu. In to ne ravno okusen. Kljub absolutni podpori največje domoljubne stranke, ki je zmagala praktično v vseh volilnih okrajih, zdaj v Državnem zboru RS, zahvaljujoč enigmatični aritmetiki proporcionalnega volilnega sistema, kakršnega imamo, gledamo nezmožnost tvorbe večinske koalicije, še manj koalicije, ki bi Sloveniji prinesla prepotrebno stabilno in efektivno vlado.

Slovenci smo pokazali, da si želimo sprememb. Da si želimo, da bi vlado oblikovala krepko zmagovalna stranka, ki bi Slovenijo popeljala na pot reformiranja preštevilnih državnih podsistemov, ki so v krču in ki po zadnjih mandatih levičarskih koalicij samo še strmo nazadujejo. Vemo, kdo je Slovenijo pripeljal v kakšno stanje, katera politična opcija je bila krepko najdlje na oblasti in koliko je vladala druga opcija, pa ji je vseeno uspelo v znatno krajšem obdobju državo pognati v razcvet.

Proporcionalni volilni sistem ima svoje prednosti in slabosti. Njegova največja slabost je trenutna sestava slovenskega parlamenta.

Tega se slovenski narod počasi, a vendarle vedno bolj začenja zavedati. Vedno več ljudi podpira Slovensko demokratsko stranko, ki se z vedno več na novo pridruženih članov samo še krepi. Krepi se tudi Nova Slovenija, ki ji je na zadnjih volitvah podpora krepko zrasla. Vedno več levičarjev po odprtoumnem premisleku prestopa na drugo stran.

Prebuja se Evropa in z njo – ne nujno vzročno-posledično – se prebuja tudi Slovenija. Le kdo namreč ne bi na volitvah po desetletjih istega šmorna izbral stranke, ki bo delala zanj, za slovenskega človeka, in mu omogočala čim boljše življenje s politiko, ki Slovenijo in Slovenca postavlja na prvo mesto? Konec koncev se je največja desna stranka s koalicijskimi partnerji črno na belem v preteklosti že dokazala.

Volilni sistem je tak, kot je. Zagotovo ni idealen, kot ni noben sistem, najverjetneje pa žal tudi ni optimalen. Ima svoje prednosti in slabosti. Njegova največja slabost se kaže v trenutni sestavi slovenskega parlamenta, ki je povsem razdrobljena. Zmagovalna stranka ne more formirati vladne koalicije, saj zaradi absolutnega izključevanja (domnevno) sredinskih in levih strank nima potrebne večine. Pri tem se pokaže še en problem slovenske politike – pomanjkanje desnih strank. Bodisi slednje bodisi pomanjkanje sistema, v katerem obstajata zgolj dve stranki – ena politična opcija in druga.

Na drugi strani se gnete levih strank z izjemno izenačenim volilnim rezultatom, ki niso sposobne niti sodelovanja med sabo, kaj šele z drugo stranjo, in ki skupaj prav tako ne premorejo potrebne večine poslanskih mandatov. Razen, seveda, če se jim pridruži skrajna točka slovenske levičarske daljice – ekstremistična Levica, ki pa ji protikonstruktivno nedelovanje iz opozicije preveč aromatično diši.

Tako smo po zgodovinskih volitvah, na katerih je prvouvrščena stranka zmagala z neverjetno prednostjo pred drugouvrščeno in na katerih je bila boleče poražena taktika “novega obraza” slovenske levice oziroma mafijskih strahopetcev, ki ji vladajo, zdaj v situaciji, ko ni možna niti stabilna niti učinkovita vlada, ki bi Sloveniji prinesla reforme, ki jih krvavo potrebuje, in ki bi v prvi vrsti poskrbela za slovenskega človeka.

Nedvoumno je eno – Sloveniji in slovenskim ljudem trenutno stanje v Državnem zboru RS nedvomno ne koristi, temveč kvečjemu škoduje. In ker si Slovenci več kot očitno statusa quo ne želimo več, bo trenutno stanje samo prispevalo k prebujanju še večjega števila Slovencev, in tako bo na naslednjih volitvah, četudi predčasnih, zmaga domoljubja in ljudi, sposobnih za vodenje države, še večja. V prvi vrsti pa je treba stremeti k verjetno najpomembnejši zmagi – visoki volilni udeležbi, kajti le s čim višjo volilno udeležbo ob pluralnomedijski informiranosti ljudi lahko zares živimo demokracijo, ki ne pade z neba, ampak je treba zanjo trdo delati.

Tinkara Jecl

  • rubec

    Bravo za tole. Tinkara kje si pa bila dosedaj?

    • tasilo

      Pri vsebinskih rečeh — ki so dobre. Pri lektorju pa še ni bila (zahvaljujoč enigmatični aritmetiki –> zaradi; gledamo nezmožnost tvorbe večinske koalicije –> gledamo, kako se ne more sestaviti večinska koalaicija; efektivno vlado –> učinkovito: Zagotovo ni idealen –> gotovo; Nedvoumno je eno –> nedvomno drži eno; …)

      Dajmo ji priložnost, pravi moj prijatelj Hanibal Lestor.

      • rubec

        V moj zagovor, nisem je bral ampak samo gledal.

        • Nšo-či

          :) lahko ” jo ” tut prebereš. Ni samo luškana. Kar ji manjka je pa Tasilo popravil. Prepričana sem, da bo upoštevala prihodnjič.

  • alborebeka

    Ćestitam!!!

  • Djuro Sumar

    V imenu katerih Slovencev pa govori tale avša? V imenu tistih, ki so dobili na volitvah 32 poslanskih sedežev? Kaj pa vsi ostali, ki mislimo drugače, nismo Slovenci?

    • Olga2345

      V imenu zmagovalcev volitev in v imenu vseh, ki bodo SDS se volili v kratkem!

      • Djuro Sumar

        Zmagovalci, ki ne morejo sestaviti vlade. Jebeš takšno zmago, zaradi katere bomo dobili prvo resnično levičarsko vlado.

    • Zgornji

      …. ovajjj … Đuro NIKAD NIJE BIO SLOVENAC !!! ! !!!

    • tramal

      Ti srbin nikoli nisi bil Slovenc in nikoli ne boš.

  • moat

    Tinkara, brez zamere, res. Ostani raje (samo) lepa! Seveda je to samo moje mnenje.

  • Srce

    Že stokrat slišano in zapisano. Sprememb ni, a sprememba smo mi vsi. Kako naj človek spremeni sebe, če je o sebi prepričan, da vse najbolje ve. Sprememb se izogibamo kot hudič križa. Žal še vedno jabolko ne pade daleč od drevesa, četudi je na zunaj lepo, znotraj pa popolnoma gnilo.

  • Olga2345

    Bravo Tinkara!

  • Zgornji

    Ja, Amennn !!! ! !!!
    In, čeprav je nekaterim dovolj, celo več kot dovolj, pa nekateri drugi vmes delajo propagando za slabe voditelje … in imajo očitno še vedno prepolne riti , preveč blaginje , … čeprav vem da niso ravno v blagostanju , Iz tega pa sledi, da če že tudi mislijo malo bolje, pa vseeno iz svoje Skrite Zlobe hočejo ustvarjati Zmedo, Vsesplošno Zmedo, ki je Predpogoj za kasnejši potencialni Kaos . In Točno To Se Pripravlja v Ozadju, Če narod tega ne bo sprevidel in se Poboljšal ter tako začel delovati Proti tej Zli Pogubi !!! ! !!!

  • Zgornji

    AAAMEEENNNNNNN !!! ! !!! TAKŠNO VODSTVO SLOVENIJE KOT JE SEDAJ NI V KORIST NARODU, TEMVEČ SAMO V ŠKODO !!! ! !!! TO PA JE ŽE ZNAK DA GA BI BILO POTREBNO ODSTRANITI IN ZAMENJATI Z DOBRIM VODSTVOM , ČE ŽELIMO POZITIVNO PRIHODNOST !!! ! !!! DRUGAČE PA BO ŠLO VSE SAMO ŠE NAVZDOL !!! ! !!! Žaaal.

  • Miha

    Pišuka če pa Janša nima jajc. Do sedaj je naredil točno dva sestanka z SNS in NSI in to je to. Šarec je mnogo bolj prodoren. Janša pa samo jamra kako ga nihče ne mara in čepi doma. Bo zgleda spet leva vlada.

    • dob

      Nisem slišal Janše da bi jamral. Ti jamraš.

    • tramal

      Dokaz da Janša nebo sestavljal koalicije je modrost,šarec pa bi dal življenje za oblast,vendar ne svojega.

  • Slovenec 33

    Iz tvojih ust v božja ušesa, bi lahko rekel nekdo, ki ne ve, da je Slovenija okupirana država, ki jo vodijo in imajo v rokah vse veje oblasti (vlada, parlament, sodstvo, policija in pretžni del javnega sektorja ter ostala golazen, ki se je nabrala v sinekurah, ki jih vladajoče strukture podpirajo z vključenimi vsemi izrodki).
    Zmaga na volitvah je res dokaz želje po spremembah, ki jih pa ne bo, dokler pripadanje tej okupatorsko veleizdajalski golazni ne bo kaznivo ali pa vsaj javno neetično in nemoralno.
    Brez zdrave mere patriotizma tega idiotizma, ki vlada v Sloveniji ne bo konec.
    Kdo so idioti in kdo patrioti so pa že stari Grki razčistili.

  • večni srb

    Vprašanje je, če naš proporcionalni volilni sistem sploh deluje, glede na dejstvo, da naša demokracija ni sposobna izvoliti vlade.

    Volitve so podobne tehtanju, na obe strani se namečejo stranke, potem se opazuje pa jeziček na tehtnici katera stran vidi bolj dol kot druga. To je demokracija, vladavina večine. V primeru teže, je dovolj že neznatna razlika, ki spravi tehtnico iz popolnega ravnovesja, pri tehtanju glasov pa zgleda ne deluje, čeprav ima vsak glas isto težo in nas je praktično dva milijona, po nobeni logiki se ne moremo naključno razdeliti točno na pol, vendar nam je očitno uspelo in zdaj ne vemo katera stran je težja. Kako je to mogoče?

    Ni mogoče, napaka je v demokratičnosti procesa, ki ne temelji na polarizaciji temveč na političnem konsenzu med samimi strankami. In ne, tudi če bi desne stranke razpadle na tisoč manjših strank, zato ne bi imele več članov, tehnično gledano, bi jih premagala že ena nasprotna stranka, ki bi pobrala dve tretjini vseh glasov.
    Od kod sem pa sedaj potegnil ven tretjino, tehtamo vendar samo med levo in desno, ne primerjamo med seboj treh količin. Na tem mestu velja omeniti še fiziko, mogoče kdo ne razume, da je gibanje dveh teles, ki se poljubno premikata v vseh možnih oseh gibanja, še možno natančno izračunati, takoj ko vključimo v sistem merjenja še tretje telo, pa fizika popolnoma odpove. Najboljši primer je gibanje planetov in lun v vesolju, katerih masa ukrivlja gravitacijsko polje, glede na razdaljo med njimi in gibalne količin. Logično bi bilo pričakovati, da se bo nekje prej ali kasneje nabralo več mase kot drugje, ki bo nase pritegnila vse ostale objekte, vendar zaradi kaotičnega gibanja to nikoli ne zgodi, razen v primeru črne luknje, ki je zgodba zase. Cel sončni sistem je demokratični vrtiljak, kjer se neprestano in s skrajno natančnostjo uravnavajo različne sile, vsa nebesna telesa znotraj sistema padajo proti soncu, ki je težke od vseh preostalih skupaj, hoče diktaturo in vezati vso maso na sebe, vendar planeti padajo nanj tako, da ga vedno zgrešijo. Pa se vseeno vrti.
    Rešitve ni in je nikoli ne bomo našli. Zato se v tradicionalnih demokracijah državljani ločijo na leve in desne, na liberalne in konzervativne, duh časa ustvari napetosti, ki povedo posameznikom kam jih vleče politična gravitacija, če bo v neposredni prihodnosti bolje zavirati ali pospeševati v neznano. Potem se jih na vsaki volilni postaji samo še stehta in jeziček na tehtnici odloči zmagovalni pol.
    Pri nas takih polarizacij ne poznamo, ker so vse stranke nastale iz ene komunistične celice, naš politični prostor je kot ena taka organela, kjer so vsi deli kritično pomembni in noče izgubiti nobenega svojega uda, sicer lahko crkne.

    • mginko

      Ker te imam za državno državniškega zelo izobraženega, te prosim (ne za mene), če razložiš državljanom v komunistični Sloveniji, nemški volilni sistem – kot te poznam to ti obvladaš. In kakšen bi bil rezultat zadnjih naših volitev po nemškki volilni zakonodaji (levi-desni) (napiši v številu poslanskih mest), da bodo državljani lažje spoznali, kakšna je razlika med demokratično in komunističino zakonodajo glede volilnih sistemov. Ni treba da kdo iznajde glede tega “toplo vodo”.
      Vem, da boš to lahko za državljane stresel iz rokava brez “težav”, ker domače zakone obvladuješ v “0”. Za razlago ti se lepo zahvaljujem!

      • stajerc5

        Ojejej, zdaj si mu pa dal dela za vsaj eno leto. Jaooo, milo majko, treba da radi!

      • večni srb

        Pojma nimam, vem pa, da volitve trajajo dlje časa, ker morajo vsem večinsko izvoljenim kandidatom zagotoviti sedež v parlamentu, pri čemer morajo onemogočiti monopolistične stranke v posameznih pokrajinah, da ne bi zavzeli preveč glasov, po drugi strani pa jih ne smejo nevtralizirati, če so se volilci enkrat odločili za njih. Zato so si izmislili neke absolutne glasove, ki zagotavljajo najbolj popularnim kandidatom mesto v vladi, stranke pa med seboj tekmujejo ločene v dve koaliciji, od katerih naposled ena prevzame vlado.

        Upam, da sem prav razumel, sicer pa je na youtube več razlag njihovega modela, kogar zanima, si mora pač vse pogledat; – https://youtu.be/gn45xqlK0uA

        Po njihovem sistemu, bi torej Janša v vsakem primeru sodeloval v vladajoči koaliciji, njegova stranka pa bi se borila za sedeže z ostalimi zmagovalci oziroma nasprotni koaliciji.
        Nemška demokracije je drek, ker omogoča trajne mandate posameznikov, ampak saj so vse poraženke 2.sv na istem, tako jih zmagovalci lažje regulirajo verjetno ter preprečujejo, da jih ne bi spet odneslo v diktaturo.

        • tramal

          A Nemci so poraženci,bedak. Brez Nemčije bi bila evropa na ravni afrike .Sicer pa je hitler hotel enotno evropo pod vodstvom Nemčije in kot vidiš mu je uspelo.Komunajzerji pa so hoteli po celem svetu komunizem in kot vidiš ste popušili in jih je ostalo samo nekaj bedakov.

        • mginko

          Hvala ti za sodelovanje v “korist” državljanov, ki jih bo ta tema čedalje bolj zanimala. Naš sistem v vladajočih levih strukturah o tem ne želi kaj dosti slišati. Se ve zakaj ne.
          Če kdo želi, si lahko v slovenščini prebere razlago nemškega volilnega sistema, ker v slovenskih komunističnih medijih to ni “zaželjeno” razlagat. Mišlenje o tej razlagi si lahko ustvari po tem vsak sam:

          T. Griesser-Pečar: Nemški volilni sistem zagotavlja stabilne vlade

          Ker se je v Sloveniji izkazalo, da je prepotrebno spremeniti volilni sistem, ker po sedaj veljavnem sistemu zaradi razpršenosti glasov na preveč strank skoraj ni mogoče oblikovati stabilne vlade, je dobro, da se ozremo čez mejo in si pogledamo volilne sisteme drugod po svetu, predvsem v Evropski Uniji.
          Nekateri imajo večinski sistem, tako Velika Britanija, drugi pa proporcionalni sistem, kot Avstrija. Večinski sistem seveda pomeni, da pridejo v parlament samo večje stranke, vlade pa so stabilne in imajo močno parlamentarno podporo. Slabost sistema je, da velik del prebivalstva nima predstavnika v parlamentu. Proporcionalni sistem pa omogoča večje predstavništvo prebivalstva v zakonodajni veji oblasti, vendar glasovi pristanejo pri večjem (velikokrat prevelikem) številu strank, ki pa nimajo potrebne večine za oblikovanje trdne vlade. Morajo seveda skleniti koalicijo. Čimveč strank je v koaliciji, tembolj šibka je vlada in manj važnih reformnih zakonov lahko spravi skozi parlament. To smo lahko nazorno spremljali tudi v Sloveniji. Če bo naslednja vlada produkt kar šestih levih strank, že lahko vnaprej predvidevamo, da bo Slovenija – v gospodarstvu, v sodstvu, v spoštovanju človekovih pravic, v blaginji nasploh itn. – na poti navzdol. Še bolj pa bo rasla korupcija.
          Nemčija ima dvokrožni sistem. V tim. Weimarski republiki – neuradno ime za Nemčijo, ki je nastala po 1. svetovni vojni in je leta 1919 v mestecu Weimar sprejela ustavo – so imeli slabe izkušnje s proporcionalnim sistemom iz podobnih razlogov, ki so nam znani tudi v Sloveniji. Bilo je preveč strank, prišlo je do neštetih prepirov in nesoglasij v koalicijah, nobena stranka ni bila dovolj močna, da bi sama ali pa samo z še eno stranko lahko stabilno vladala.
          Prepotrebne reforme tako niso bile sprejete, pridobivale pa so skrajne stranke. Vse to je povzročilo nestabilnost ne samo vlade, temveč cele države. Rezultat vsega tega je bil tudi, da je leta 1933 prišla na oblast nacionalsocialistična stranka (NSDAP) s Hitlerjem na čelu. Čeprav so Nemci tudi po drugi svetovni vojni bili bolj naklonjeni proporcionalnemu sistemu, so leta 1949, ko se je izkazalo, da se pomika sistem v smeri Weimarske republike, sprejeli kompromis. Prvič so po novem sistemu volili leta 1953. Zato se sedanji volilni sistem jasno razlikuje od tistega iz Weimarjevega časa. Sestavljen je iz delno večinskega in delno proporcionalnega sistema.
          Vsak nemški volilec ima namreč dva glasova. S prvim glasom voli osebo (osebnostni glas) v svojem volilnem okrožju. Ker je Nemčija zelo velika država, je takih okrožij kar 299. To bi naj bila tudi polovica poslancev. Vsako volilno okrožje reprezentira več ali manj 250.000 volilcev. Tisti, ki v okrožju dobi največ glasov – in samo tisti –, je direktno izvoljen poslanec v »Bundestag-u«, kakor se imenuje nemški spodnji dom zveznega parlamenta. Ta glas ni vezan na to, ali doseže njegova stranka določen procent ali ne. Tega mandata mu ni moč več vzeti. Seveda večino kandidatov postavljajo politične stranke, kandidirajo pa tudi neodvisni kandidati. Pri direktnih mandatih volilci odločajo torej po večinskem sistemu. S tem glasom se tudi zagotovi, da ima vsak volilni okraj svojega kandidata, ki potem zastopa tudi to, kar je za določen okraj posebnega pomena.
          Drugi glas, ki je seveda pomembnejši, pa odloča o tem kako močna je določena stranka v parlamentu. Da se glasovi ne razdrobijo preveč, da je število strank vendarle nekoliko omejeno, morajo stranke zato, da prestopijo prag parlamenta, doseči na volitvah najmanj 5 % glasov. Izjemoma pa je stranka v parlamentu zastopana tudi, če si pribori tri direktne mandate. V tem primeru je procentualno število glasov upoštevano tudi v parlamentu in si stranka lahko prisvoji še kak dodatni mandat.
          Za stranke, ki po javnomnenjskih raziskavah nimajo možnosti, da pridejo v parlament, so volitve seveda tvegane. Pri parlamentarnih volitvah leta 2013 v parlamentu ni bilo zastopano 6,86 miljonov glasov. Od teh je bilo zelo veliko glasov, ki so bili oddani za skrajno desno stranko AfD, ker ta ni dosegla, sicer je šlo zelo na tesno, potrebnih 5 % glasov. Pri zadnjih volitvah leta 2017 je prag parlamenta dosegla. Pravzaprav bi morali na teh volitvah razdeliti drugo polovico glasov, torej 299. Prav zaradi tega, ker morajo imeti stranke v parlamentu toliko poslancev, da njihovo število ustreza procentom, ki so jih pridobili na volitvah.
          V sestavo direktnih mandatov ni mogoče posegati, se pa število poslancev v spodnji zbornici parlamenta spreminja. Če dobi stranka več direktnih mandatov, kot ji procentualno pripada po štetju drugih glasov, potem lahko dobijo glede na izzid volitev ostale stranke dodatne mandate. Sestava parlamenta mora ustrezati rezultatom volitev. S tem pa se neprestano spreminja oz. povečuje število poslancev. Večkrat so že skušali število poslancev omejiti, zadnjič na primer na 630 poslancev, kolikor jih je trenutno v Bundestag-u, vendar to do sedaj ni uspelo. Nasprotovale so predvsem manjše stranke.
          Zgornji dom Bundesrat
          Ker je Nemčija federalna republika, so v zgornjem domu parlamenta, tim. »Bundesrat-u«, zastopane nemške dežele. Teh je šestnajst (Bayern, Baden-Würtemberg, Berlin, Brandenburg, Bremen, Hamburg, Hessen, Niedersachsen, Mecklenburg-Vorpommern, Nordrhein Westfalen, Rheinland-Pfalz, Sachsen, Sachsen-Anhalt, Saarland, Schleswig Holstein, Thüringen). Zgornji dom predstavlja torej federalno strukturo države. Vsako deželo zastopajo ministrski predsedniki, ministri ter deželni sekretarji deželnih vlad. Kdo deželo zastopa, določa vsaka deželna vlada posebej.
          V vsaki deželi potekajo seveda posebne deželne parlamentarne volitve. Po navadi sestavljajo vlado koalicijske stranke, redkokdaj pridobi ena stranka več kot polovico glasov, da lahko sama vlada. To je v preteklosti uspelo kar nekajkrat na Bavarskem. Zgornji dom parlamenta sodeluje pri zakonodajnem procesu. Lahko zavlačuje sprejetje zakonov, lahko zahteva spremembe, delno pa jih lahko tudi prepreči. Zgornji dom (Bundestag) imenuje tudi polovico vseh ustavnih sodnikov, drugo polovico imenuje spodnji dom (Bundesrat) – v obeh primerih z dvotretjinsko večino. Ustavnih sodnikov je v Nemčiji 16.

  • Soave

    + + + + + + + +
    Slovenski ljudje naredijo premalo, da bi se kaj spremenilo.
    Pristojni pa skoraj nič. Nekaj inštitucij sicer opozarja na nepravilnosti, toda. . . . ? Ker so vpletene svete krave naše države, ne bo nič ukrepanja.
    Samo poročila, ki gredo v predal, ali celo v smeti.
    Kot tole
    https://podcrto.si/racunsko-sodisce-potrjuje-ugotovitve-pod-crto-o-spornih-poslih-slabe-banke/
    DUTB je krasen primer, kako se lahko pri nas dela.Prejšnja garnitura je letela zaradi previsokih plač ??????

  • Get Smart

    Vsi -izmi so izdelki kaviarŽIDO KOMINTERNISTIČNE propagande,
    so le orodja za zavajanje in poneumljanje.
    .
    .
    POLITIKA je (pomeni) delo za POLITEJO, skrb za POLITEJO.
    Vprašanje je le, za KAKŠNO? Za KATERO?
    .
    Za kaviarŽIDO KOMINTERNISTIČNI “novi svetovni red” sužnjelastnitva in s tem MURGL
    KOMUNISTIČNO JUGOSLAVIJO
    ali
    pa
    za SVOBODNO PRAVIČNO RESNICOLJUBNO ČLOVEKOLJUBNO Slovenijo?
    .
    Pomni, kaj ti je bilo položeno v zibko:

    SLOVENSKA politika je SKRB ZA SLOVENSKI POLIS = POLITEJO = DRŽAVO,
    seveda na slovenski način, torej z značilnimi SLOVENSKIMI deli, navadami, običaji in
    vrednotami.
    Naprimer SDS = Slovenska demokratska stranka, izvaja SLOVENSKO POLITIKO,
    ker tako z besedo kot z vsemi ostalimi deli sledi PRASTARIM SLOVENSKIM VREDNOTAM:
    = poštenost,
    = pravičnost,
    = resnicoljubnost,
    = prijateljstvo do ljudi,
    = domoljubnost,
    = rodoljubnost,
    = svobodoljubnost
    in kar je še svetovno znanih SLOVENSKIH ZNAČILNOSTI in odlik, ki smo jih SLOVENCI
    podarili svetu.
    Govorimo skratka o KULTURI ŽIVLJENJA.

    • Get Smart

      Nasprotje kulture življenja je “kultura smrti”.

      Kaj smo torej rekli? Kaj pa stoji nasproti “kulturi življenja”?

      KULTURA SMRTI = kaviarŽIDO KOMINTERNISTIČNO oziroma tukaj predvsem
      MURGL SRBO RVACKO … skratka JUGOKOMUNISTIČNO pasjejebstvo pedrstvo pedofilstvo
      detomorilstvo uničevanje UMOR ropanje LAŽ blatenje ljudi NORČEVANJE
      sviranje kurtzu, prodajanje magle
      skratka PARAZITIRANJE na ljudeh …
      transićizem,
      feminizem kretinizem drkalizem pasjejebizem vegizem socializem itd. = KOMUNIZEM
      tukaj MURGL JUGOKOMUNIZEM
      globalno pa kaviržido KOMINTERNIZEM in njegov MUSLIćKULTI itd. SERBUSIZEM …
      (
      SMC SD DeSUS Levi LDS ZARES PS Bratuška Sholtes ŠARAC …
      pirati sloge unije solidarnosti dobri-LDS-dobovšeki zelenićuši
      gibanja hčerk LDSrbo-šiptarskih drnovškov socialističke partije
      i tako dalje do tokija …)

      vse to je KOMUNISTIČNA JUGOSLAVIJA,
      delajo za MURGL JUGOKOMUNISTIČNO JUGOSLAVIJO.

      »Po njihovih delih jih boste prepoznali. In spoznali boste Resnico in Resnica vas bo osvobodila.«

      »Osamosvojili smo se, zdaj se moramo še osvoboditi!«

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!