Goran Vojnović – Levičarske solze za Jugoslavijo in vprašanje ali je za levičarje nacionalna identiteta zločin proti človeku?!

Goran Vojnović. (Foto: STA)

Kakšne rešitve ponuja Sloveniji multi-kulti levica? Nimam televizorja, tudi radia ne, razen v avtomobilu. Moj vir novic in povezave s svetom so kakovostne knjige, časopisi in družbena omrežja. Zahvaljujoč domoljubnim prijateljem s Twitterja sem na tekočem z dogajanjem doma in po svetu, z vsem, kar je pomembno za Slovenijo. In ko o bistvenih zadevah današnje Slovenije za Al Jazeero Balkans spregovori Goran Vojnović, ki se ima za pisatelja, postanem pozoren, kaj ima povedati.

Goran Vojnović je tipičen predstavnik sodobne kulturne levice – intelektualno šibek in brez prave identitete. Taki nam zdaj oblikujejo Slovenijo! Vsakič, ko obiščem kakšno prikrito morišče na svojih poteh po Sloveniji, potrebujem nekaj časa, da pridem k sebi. Običajno mi pomaga nekaj resne glasbe, in ko sem se tokrat vračal z obiska Krimske jame pri Cerknici, sem poiskal program ARS, ki ga zaradi predvajanja operne glasbe rad poslušam. Tokrat glasbe ni bilo in po kratkem poslušanju sem ugotovil, da gre za intervju z Goranom Vojnovićem. Vsebine se ne spomnim, v spominu pa mi je ostala njegova intelektualna šibkost, odsotnost smisla za izražanje v simbolni govorici in popolno nerazumevanje filozofskega besednjaka, v katerega je radijski voditelj na silo tlačil simbolno šibke in dolgočasne Vojnovićeve povedi, da bi ga vsaj malo povzdignil pri poslušalcih. Takšnih ljudi, kot je Vojnović, je na levičarski kulturniški sceni polno. Pripadajo opciji, ki si jemlje ekskluzivno pravico, da oblikuje naše javno mnenje in nas predstavlja v tujini, kot je za Al Jazeero te dni nastopil Vojnović.

Ali so naši glavni problemi pretirano domoljubje, sovraštvo do Jugoslavije in strah pred tujci?
Takšne trditve ponuja katarski Al Jazeeri Vojnović med svojim knjižnim turizmom v Sarajevu. Vojnović trdi, da je glavna naloga politike v zvezi z migranti odpravljati strah pred njimi. Po njegovo niso pomembni vzroki, o katerih se sploh ne sprašuje, niti ne vidi posledic, ki jih nenadzorovane migracije v obliki terorizma, neredov in množičnih posilstev prinašajo v Evropo. Zanj je poglavitna naloga evropske in slovenske politike, kako odpraviti “strah” pri ljudeh:  “Namesto da bi (politika, op. p) razmišljala o tem, da je večji problem od vseh beguncev prav atmosfera strahu, v kateri se ustvarja sovraštvo in nestrpnost …”

V takšni miselnosti se dobro vidi težnja globalnih levičarjev po uničenju nacionalnih držav, identitete posameznika in uvajanju multikulturne družbe prihodnosti. Levičarska odprtost do migracij je povezana s pomanjkanjem nacionalne biti in identitete.

Vojnović Evropi za zgled daje Združene države in Francijo, ki sta narodnostno mešani, namenoma pa zamolči, da se Evropa, posebej skandinavske države, Nemčija in Francija, spopadajo z velikimi notranjimi problemi, nastajanjem muslimanskih getov, ki so vedno bolj neobvladljivi, ter brutalnimi teroristični napadi na evropskih tleh.

Goran Vojnović. (Foto: STA)

Levičarske solze za Jugoslavijo
Vojnović na trenutke sicer razmišlja na videz trezno in ugotavlja, da je idealiziranje Jugoslavije nedopustno, vendar se glede Tita v istem stavku sprašuje, ali bo ta prostor še kdaj imel državnika s tako pomembno zgodovinsko vlogo. “Šlo je za specifično obdobje, zaznamovano z državnikom, ki je kakorkoli obračamo, tako pomembna osebnost v nekem zgodovinskem trenutku, da je vprašanje, ali ga bo ta prostor še kdaj dobil. Da bo še kdaj kdo odigral tako vidno vlogo v svetu in pustil takšno sled, kot jo je Tito.”

Türkov sindrom levičarskega opravičevanja množičnega morilca Tita z njegovo mednarodno vlogo se je torej uspešno prenesel na mlajšo generacijo zagovornikov skrajne levice. To pa je zelo problematično, saj tudi ta generacija ne bo sposobna demokratičnega dialoga na osnovi zgodovinskih dejstev in resnice, ki je predpogoj za soočenje s preteklostjo in spravni proces.

Ali Slovenci res živimo v preteklosti?
Vojnović trdi, da je svet šel naprej, Slovenci pa še vedno živimo v devetdesetih, ko je ob osamosvojitvi prišlo do nacionalističnega zanosa, ki nam je sporočal, da lahko pripadaš samo enemu prostoru, da je kultura lahko izključno ena in začrtana z državnimi mejami. Po njegovo je to danes nemogoče in vsi tisti, ki se s takšnim načinom  razmišljanja ne strinjamo in opozarjamo na zločinsko naravo Jugoslavije in njenega dosmrtnega vodje Tita, smo zanj “radikalna desnica”. Takole opisuje slovenske domoljube, med vrsticami pa omenja tudi skrajne levičarje, in sicer kot tiste, ki iz slabe dediščine pobirajo le najboljše ideje, ki jih baje danes potrebujemo:

“Radikalna desnica zelo agresivno slika Tita kot največjega ali enega od največjih zločincev – ne pravijo še, da je večji zločinec od Hitlerja ali Stalina, vendar gredo v tej smeri. Drugi, morda celo del politike iz nasledstva Komunistične partije pa poskuša osvetliti pri Titu in Kardelju dobro – ideje, ki bi bile dobrodošle tudi danes.”

Franci Donko (foto: osebni arhiv).

Je za levičarje nacionalna identiteta zločin proti človeku?!
Kot pravi Vojnović, je ljudska identiteta nekaj živega, se nenehno spreminja in razvija. Svojo misel pa v nadaljevanju izpelje do končne postaje levičarskih sanj o svetu, ki mu vlada popolna anarhija, ko pravi, da je reduciranje nekoga na neko malo in nepomembno komponento, kot je nacionalna identiteta, zločin proti človeku.

“Razumem, da nekdo pripada enemu kulturnemu prostoru, naciji, veri, a hkrati bi v današnjem svetu morali razumeti, da mnogi ljudje pripadajo različnim prostorom, kulturam in jezikom. Da se preprosto dopusti svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše, enonacionalne.”

Slovenci smo v času vojne v Jugoslaviji, ki jo Vojnović objokuje, sprejeli več kot 70.000 beguncev, bili smo pripravljeni pomagati, tudi tujcem. Tokrat pa naj nam arabizacije in šeriatizacije Evrope ne prodajajo kot begunski problem, ker nismo neumni. Skozi stoletja smo zaradi divjanja Turkov veliko hudega pretrpeli. Zdaj je čas, da zapremo vrata dela in se lotimo čiščenja hiše.

Čim prej se je treba rešiti levičarskih izrojenih elit, ki so nam hotele vsiliti homoseksualizacijo družbe in skoraj uničile družino, zdaj pa nas želijo z drugim tirom gospodarsko zadolžiti, da bomo še bolj garali zanje, v zahvalo pa bi nam radi za hrbet pripeljali še trume brezdelnih in nevarnih osvajalcev Evrope.

Franci Donko

  • macon

    Prebral sem del Čefurjev raus, knjiga je podaljšan vic o Muju in Hasu, ki se mu režiš in ga pozabiš. Gledal sem sramotno filmsko skrpucalo Piran/ Pirano, tip nima pojma o režiji in je zagonil čez milijon državnega denarja.

    Potem nam take kulturne “uspešneže” vsepovsod kažejo in promovirajo in s tem ustvarjajo javno paradigmo, kaj sistem hoče in nagrajuje. V Sloveniji so to zgodbice o beguncih, priseljencih, o nevrozah, ki iz tega izhajajo in hkrati se ti podpiranci in prisesanci na slovensko in slovenstvo zviška poserjejo. Zanje je to kmetavzarska cerkvica na vrhu hriba, harmonika in žganci, medtem ko so oni široki in razgledani in multikukturni. Japajade.

    V resnici je slovenstvo še marsikaj drugega, ti balkanski oportunisti in ritolizniki pa slabi umetniki, ki se hitro navadijo na državne bonitete in se obnašajo, da jim to pripada. Kulturna sekcija udbomafije, seveda sami vrli levičarji.

    • učko

      Dejstvo je, da so ti pritepenci in tud’, al’ pa še bolj, otroci le-teh, še 100x večji nacionalisti kot najbolj nacionalistični Slovenci. Za vse svoje neuspehe v življenju, tut’ to, da so zajebal šolo, krivijo slovenski nacionalizem. Kot Turki v Nemčiji ! Al pa ti 3x žgani, ki zdej prihajajo sem na ta prostor.

    • karlina

      MOJ VELIK PODPIS,

  • Margu501

    Razumem, da nekdo pripada enemu kulturnemu prostoru, naciji, veri, a hkrati bi v današnjem svetu morali razumeti, da mnogi ljudje pripadajo različnim prostorom, kulturam in jezikom. Da se preprosto dopusti svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše, enonacionalne.”……………….Tole je tudi čisto v stilu kakšne vrste vse družine obstajajo po levičarsko, gejevskolezbični doktrini.

    • karlina

      Kaj takšnega si dovolijo samo v Sloveniji, si predstavljaš,da bi kaj takšnega pisali v kateri drugi drzavi , bi jih nagnali po marš od koder so prišli, ampak v Sloveniji, ki je še vedno komunistična, pa niti slučajno, za takšne besede so celo dobro nagrajeni, čisto narobe svet in čisto drugačen svet, kot v vsaki drugi normalni in demokratični , oz. svobodni dezeli

      • ljubinica

        Motis se.
        Sem gledala eno pogovorno oddajo na BBC.
        Veliko vojnovicev z vseh koncev sveta, vseh barv in oblik ….in par angleskih “nacionalistov”.
        ” Nacionalisti” in “etnicisti” skoraj niso prisli do besede, preglasili so jih priseljenci in jih poucevali o demokraciji, clovekovih pravicah, svobodi ….

  • Olga

    Bedak! Vse za privilegije!

    • učko

      Točno t’ko, če niso deležni režimskih privilegijev, se čutijo opeharjene in odrinjene. Ko pa dobijo privilegije, so arogantni, vzvišeni in s svojimi izjavami serjejo po Slovencih, ki jih živimo, ker se jim ne ljubi delat’. Oni so “ipak došli da zarade, a ne da rade”!

      • karlina

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Darth Vader

    na tujih žuljih živeti je težko :) veš da si na moralno nižji točki a skozi svoje omejeno dojemanje realnosti poizkušaš zavzeti moralno superiorno mesto…..ampak kar ne gre in ne gre, ljudje te kar ne kupijo….to so življenjske tragedije povprečnih levičarjev in udbaških gojencev :)

  • !

    Poročen pa je s pravo Slovenko. Tako kot vsak južnjak.

  • Oni če ti nekog dana mogoče silovati baš tvoju ženu.

  • antimur

    Barabe čefurske je potrebno končno nagnati nazaj v njihovo smrdljivo čefurlandijo, in to vse, najmanj za dve generaciji nazaj, z njimi pa tudi vso slovensko golazen, ki se z njimi pari.

    • hm

      Slovenke se ne strinjajo s tabo, ker so poročene z južnjaki.

      • Steiermark

        Kakšne Slovenke? Aja, tiste revice, ki doma niso mogle nič pametnega najti oz. ki jih tazadnji pošteni Slovenec ni hotel….

        • karlina

          TOČNOOOOO

      • karlina

        Tiste, ki jih pravi SLOVENCI še povohali niso

    • !

      Slovencev v Srbiji nihče ne žali. http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

      • antimur

        Če bi bilo v Srbiji Slovencev čez kritično maso, tako kot je v Sloveniji balkancev iz vseh vetrov, bi jih natikali na kol. So pa vsekakor pritepenci na slovenskem, v našem okolju, žaljivi do vsega kar je slovenskega, kaj pa je drugega Vojnovićevo gobcanje, kot podlo zaničevanje in negiranje Slovencev.

        • karlina

          MOJ VELIK PODPIS, vedno govorim tudi jaz-potomci komunistov, so hujši, mnogo hujši od svojih prednikov, so imeli dobre učitelje. Mene najbolj jezi, ko juznjaki v svojem priimku spremenijo mehki ć v č, kot, da se ne bi izdali in pa seveda , nekateri se poročajo tudi zato s Slovenkami, da potem prevzamejo zenin slovenski priimek, vem za kar nekaj primerov

          • ljubinica

            Jaz se ne strinjam s tabo.
            Tisti, ki spremeni mehki c v slovenski trdi c, pokaze, da se je asimiliral, da hoce biti Slovenec in spostuje slovenski jezik in slovensko pisavo.
            Slovenska abeceda ne pozna mehkega c. To bi morali upostevati tudi pri pisanju priimkov slovenskih drzavljanov.

    • karlina

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Nata

    ” Namesto da bi (politika, op. p) razmišljala o tem, da je
    večji problem od vseh beguncev prav atmosfera strahu, v kateri se
    ustvarja sovraštvo in nestrpnost …”

    No, tole pa ne drži.
    Strah. . . . . sovraštvo. . . . . nestrpnost je posledica. Vzrok pa je to nerazumljivo, množično priseljevanje in, seveda , terorizem !!

    ” Levičarska odprtost do migracij je povezana s pomanjkanjem nacionalne biti in identitete.”
    Ha, za njih nacionalna bit ni pozitivan !! Kako nas že imenujejo ? Šovinisti, fašisti ?
    In, kako neki pa naj uskladimo te različnosti ?? Vedno na račun šibkejšega. Namenoma sem tako napisala. Na račun tistega, ki nima v vladajočih prav nobene opore, ker le-ti skrbijo samo za svoje rite. In za rite tistih, ki jim štango držijo.

    Možakar je premeten in si je zelo dobro postlal. Celo posteljo ! Spi s Slovenko .
    Bravo punca !!

    • _

      haha, še ena Slovenka, ki hoče samo južnjaka, Janezi bodo znoreli :-)

      • Nata

        Še enkrat preberi. Potem ti bo morda malo bolj jasno.
        Si se prezgodaj razveselil.

        • :-)

          važn da je njegova slovenska žena vesela, privoščim jim Lp

          • karlina

            njen problem

      • karlina

        Ti kar sanjaj svoje sanje, večina pravih SLOVENK, ljubi pravega SLOVENSKEGA JANEZA, pa veš zakaj-ker je pošten, delaven, druzinski, itd. itd.

  • učko

    Drugače pa, priimek Vojnovič je na našem koncu neverjetno razširjen, še ena gostilna je Vojnovič. Seveda s “trdim č”! Edino Zupančičev je menda še več !!!

    • ,

      on ima srbskega Vojnović.

      • učko

        On se ima sploh za nekaj posebnega, kot mnogi čefurćki, samo za to, ker so čefurćki. Ko sem služil v jugo vojski so bli glih Srbi najbolj “naduvani”, sploh tisti, ki so imeli višje “čvarke”. Pol bi pa taki radi drugim očitali nacionalizem !!!!

        • !

          Slovencev v Srbiji nihče ne žali http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

          • učko

            Srbov v Srbiji noben Slovenc ne provocira in ne zajebava !

          • karlina

            točno

          • karlina

            Ni potrebe, ker so SLOVENCI, v Sloveniji pa je ravno obratno, prevladujejo SRBI

      • karlina

        pa ime tudi

  • Slovenec 33

    Tale Vojnović je tipični produkt usmerjenega izobraževanja pod vodstvom fdvizma, ki je podprt z okupatorsko filizofijo.
    Ker pa pozna vseh 27 črk se ima za pisatelja.
    Po prebiranju njegovih izcedkov se vidi, da ima pike na nivoju številke čevljev.
    Ga pa okupatorji in izdajalci slovenskega naroda s pomočjo topoumnih produktov usmerjenega izobraževanja, podpira in rine naprej, ker jim pomaga nadaljevati okupacijo slovenskih dežel in zatiranja slovenskega naroda.
    Svoji k svojim !

    • :-)

      njegova slovenska žena se v postelji nič ne pritožuje :-)

      • sprehajalec

        Intelektualna šibkost ni značilna le za Vojnovića in kulturno levico…..

        • :-)

          ma daj izraelski agent, nehaj skoz nakladat

          • sprehajalec

            Da te ne bo mama za ušesa, ko cel dan prebluziš na Comu? Oziroma zna biti, da jo prekričiš, ko se začne prepir…..

          • !

            pozdravi ž. in jim reci, da mi še vedno ostajamo kristjani. Slovani.

          • sprehajalec

            Srbin si, sedaj razumem. Ker župan Jovanović je kot prvi v Europi Beograd ponosno razglasil leta 1942 za Judenfrei….

      • indijanka

        Torej je bila ločitev dejansko samo kolumna..izmišljena?

      • Slovenec 33

        Ni problem poreklo, ampak glava, ki omogoča razmišljanje, kar je topoumnim produktom usmerjenega izobraževanja nedoumljivo, kar se vidi tudi iz tvojega komentarja.

        • :-)

          komentar, da imajo slovenke in južnjaki ” kemijo” v postelji, je resničen. To se ve.

          • sprehajalec

            Ta kemija je v tem, da jo potem nalomi, da ne govori okoli kakšen je v resnici…. Muščina….

          • karlina

            Ti ze veš, lastna hvala se pod zemljo valja, oprosti, sem odraščala v dobi najhujše juge, pa me juznjaki niso nikoli privlačili,

      • karlina

        o, si zraven svečko drzal, da to veš

    • SLOVENCI V SRBIJI
  • indijanka

    Ooo na tapeti imamo enega izmed dvornih piscev. Čudaka med čudaki. Ki v svojih delih ugotavlja, da sedanjost razumeš le s poznavanjem preteklosti ter da te preteklost ne odreši odgovornost prihodnosti. Sliši se dobro, ampak ker to počne s Figo v žepu, tako tudi poimenuje svoje delo. Kaviar filozof, ki ornk pogreje. Mogoče bodo njegova dela sodila me obvezno šolsko poznavanje književnosti. Imena kot je Voranc, bodo utonila v pozabo. Safet..to je to in še vrsta njih. Kar temni se mi pred očmi..domoljubje..ja pajade.

    • Cenzuriran 4x

      Indijanci že vejo. Ti pa sploh k si bolj “izobražena”….

      • indijanka

        Če bi me rad 4x Cenzuriral, pol ti odkrito povem, da ti tut 1x ne bo uspelo.

        • Cenzuriran 4x

          Indijancem tud ni.

    • Antonius

      Indi, ne nasedaj provokatorju, pojdiva raje na večerni sladoled in en kozarec roseja.

      • indijanka

        Ti mi znaš pa vedno nasmejati srce. S teboj..vedno..in z veseljem.

        • Antonius

          Prihajam! :-))

    • karlina

      TA IN NJEMU PODOBNI, NISO ,NE MOREJO BITI IN NIKOLI NE BODO SLOVENSKI DOMOLJUBI, NIKOLI !!!!!!

  • if

    Levičarski vsebin tipa “Anti narod”!

    Edvard Kardelj v svoji knjigi Razvoj slovenskega narodnega vprašanja: “Komunizem bo odpravil narod in tako pripravil spajanje narodov.”
    Vojnović:
    “Reduciranje nekoga na neko malo in nepomembno nacionalno identiteta, je zločin proti človeku.”
    Naj se preprosto dopusti svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše, enonacionalne.”
    ______
    Narodnobudna in ustavna vsebina tipa “Narod naprej”!

    Ustavna in Prešernova Zdravica:
    “Slovencov porodnico, Deželo našo živi Bog. Brate vse, Kar nas je Sinov slovenske matere!”
    “V sovražnike z oblakov Rodu naj na’šga treši grom! Prost, ko je bil očakov Naprej naj bo Slovencov dom!”
    “Bog živi vas Slovenke, Prelepe žlahtne rožice! Ko do zdej, Za naprej Slovite drage vekomej”
    “Žive naj vsi narodi, Ki hrepene dočakat dan, De koder sonce hodi, Prepir iz sveta bo pregnan!
    De rojak Prost bo vsak Ne vrag le sosed bo mejak!”
    ______
    Sklep!
    Kardelj in Vojnović govorita protinarodno, torej tudi proti slovenskemu narodu.
    Vojnović je slovenski državljan, ni Slovenec, ker ne misli in ne živi iz slovenstva! Tudi noče biti. To dokazuje njegova izjava (Naj se dopusti svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše, enonacionalne).
    Če bi Vojnović živel in mislil iz slovenstva, bi bil tudi Slovenec.
    Vojnovič misli in javno deluje proi ustavni materiji Zdravici!

    Kdo je torej Goran Vojnović?
    Človek, ki delujje prot slovenskemu narodu in slovenski ustavi.

    • wtf

      Hilda pa dela za narod?!

  • mimogrede

    ““Razumem, da nekdo pripada enemu kulturnemu prostoru, naciji, veri, a
    hkrati bi v današnjem svetu morali razumeti, da mnogi ljudje pripadajo
    različnim prostorom, kulturam in jezikom. Da se preprosto dopusti
    svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše,
    enonacionalne.”

    SLOVENCI V SRBIJI IMAJO STATUS MANJŠINE, IMAJO KULTURNA SLOVENSKA DRUŠTVA IN VSO SVOBODO, DA SO ŠE NAPREJ SLOVENCI ČEPRAV ŽIVIJO V SRBIJI. http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

  • mimogrede

    Slovenci v Srbiji, spletna stran http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

  • karpelec

    Kje pa piše, da so njegovi nauki tudi moji? Ko bo svoje nauke podkrepil z neizpodbitnimi dokazi, še ni rečeno, da se je približal mojemu gledanju na stvari. Razširit blef o sebi in sebi enakim je lahko, težje ga je ukoreninit. In ni ga Vojnoviča, da bi me prepričal s svojo umetnostjo, nasprotno.

  • štekam

    aja, desničarji so na strani Š tarjev….pa res

  • Antonius

    Če temu tipu Kučanovi ne bi šenkali nagrado Prešernovega sklada, zanj v Sloveniji nihče nikoli niti slišal ne bi. Za čefurščino podariti nagrado sklada, poimenovano po največjem slovenskem pesniku Prešernu, je žalitev jezika v katerem je NAŠ Prešeren pisal.
    Pahorjeva vlada pod Kučanovim mentorstvom si je leta 2009 uzurpirala politikantsko pravico, da je z nagrado Prešernovega sklada bosansko čefurščino umestila v slovensko kulturo in jezikovni prostor.
    Mačka jim pitrna, ljudje pa volijo jugonostalgične kretene, da nam tole delajo!!!

    • !

      Slovencev v Srbiji nihče ne žali, imajo celo status manjšine v Srbiji http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

      • sprehajalec

        Pravijo jim tudi tam doli Bečki konjušari….

        • !

          kaj so vse slovenci rekli za južnjake, bolje, da ne pričnem

          • sprehajalec

            kaj pa? “Ta spodni”. Pa Čefur. Drugega pa nič…

          • RATATA

            Dej spizdi ćapac!!
            a me zastopš ?

          • karlina

            Tisto, kar je res

      • Antonius

        Zavajate ali pa celo namerno lažete.
        Slovenska skupnost v Srbiji NIMA statusa manjšine in ga tudi ne more imeti, ker ne izpolnjuje enaga temeljnih pogoje. Ker ste se potrudili z zavajajočim laganjem, se potrudite pa še s temeljnim pogojem.
        Pa preko Disqusa se prijavite, da bomo videli, če koga sploh prepričate.

        • karlina

          TOČNO, zgoraj so podatki, razlika je več , kot OČITNA

      • karlina

        Ja, ker so res manjšina, vi ste pa v Sloveniji ze VEČINA
        Glede na popis prebivalstva iz l. 2002 v Srbiji živi 5104 Slovencev kar je 0,07% prebivalstva.
        Slovenija je v začetku decembra dobila novo politično stranko, Socialno stranko Srbov Slovenije (SSSS). Predsednik Saša Gajić pravi, da bodo nagovarjali pripadnike srbske manjšine, ki jih je po njegovi oceni v Sloveniji okrog 200 tisoč.
        Če obvladaš matematiko, je glede na število prebivalcev, razlika OČITNA !!!!!
        7,057 milijone (2016) SRBIJA

        2,065 milijone (2016) SLOVENIJA

    • karlina

      PODPIS, veš zakaj je dobil vse te nagrade, ker poveličuje titov rezim in bivšo jugo, to je jasno, kot beli dan

  • !

    Slovenci v Srbiji imajo status manjšine, kulturna slovenska društva in vso svobodo, da so še naprej povezani s slovenstvom. http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

    • sprehajalec

      Nimajo pa svoje cerkve in škofa, kot imajo Srbijanci pri nas pa svojo cerkev in paroha.

      • wtf?!

        NISO vsi Slovenci v Srbji verni. Sicer pa imaš na stotine katoliških cerkva v Beogradu. ZAKAJ SERJEŠ’??? Slovenci imajo celo STATUS MANJŠINE TAM!!!!!!!!!!!!!!!!! http://beograd.bg-info.org/tagovi/katolicke-crkve-u-beogradu-c13

        • sprehajalec

          Imeti svojo cerkev je drugače kot pa imeti hrvaško v beogradu. zakaj pa ni cerkve za tiste ki so verni? Za Srbe je cerkev tukaj. Pa verjetno tudi niso vsi verni….

          • wtf

            Sprehajalec serješ na veliko, ker se izživljaš. NA MENI SE NE BOŠ. Slovenci so tam v Srbiji MANJŠINA. Srbi v Sloveniji pa še nimajo tega statusa. Ti si rekel da si homoseksualec, pa sovražiš Srbijo, ker nimajo gej parad.

          • sprehajalec

            Zakaj nimajo svoje cerkve, Srbi jo pa imajo v Sloveniji?

          • “!

            Srbska krščanska cerkev je v Sloveniji, glavni predstojnik pa ni v Sloveniji, ampak v srbski pravoslavni cerkvi v Zagrebu! V Srbiji in na Hrvaškem je ogromno katoliških cerkva. Izobrazi se idiotek.http://beograd.bg-info.org/tagovi/katolicke-crkve-u-beogradu-c13

          • sprehajalec

            Z bogoslužjem v hrvaščini. Zakaj ne v slovenščini? Srbi imajo v Sloveniji bogoslužje v Srbščini….

          • č

            Slovenci v Srbiji imajo lahko slovenščino v državni šoli. To je velika pridobitev za slovenski narod v Srbiji. To se ve. Ti pa nisi vreden enega riganja. ČAO

          • sprehajalec

            Ja sem našel Akademija Oxford, Kurs slovenačkog jezika. Verjetno zastonj? Že nekoč je v Bosanski Krajini neka učiteljica samoinciativno učila v razredu otroke slovensko. Ko so jo vprašali zakaj, je rekla;

            Itak bodo tja odšli.

          • karlina

            Aha, še to bi radi ,da bi bila, kot v Jugoslaviji, v SLOVENSKIH ŠOLAH zopet švasana cirilica, aha v tem grmu tiči zajec

          • č

            ne boš se izživljal.

          • karlina

            IN GA TUDI NE BODO IMELI, verjemi, da ne, ga imajo mogoče Hrvatje, Bosanci, Črnogorci, Makedonci, Šiptarji-nimajo, pa se ne mečejo na zobe, kot vi-SRBI, ki mislite , da zivite v Jugoslaviji, ne v Sloveniji in da se vam bo vse podredilo-JOK BRATE, ODPADE !!!!!

        • rubec

          Kot manjšina imamo torej v srbskem parlamentu kakega poslanca,kajne. In to je, uf madonca mi je ravnokar ušlo z jezika. Pa glih zdaj.

          • karlina

            GA NI V PARLAMENTU SLOVENCA , v SRBIJI, tako , kot v Sloveniji, zato pa so tako pogumni in glasni

      • wtf?!

        STATUS MANJŠINE pomeni, da so Slovenci kot narod sprejeti v Srbiji. To vsi vemo!

        • sprehajalec

          Ni cerkve, ni naroda. Nihče tega ne ve bolje kot Srbi. zato jo imajo tukaj, Slovenci je pa nimajo tam doli. niti ene.

          • Srbija je krščanska država

            serješ na veliko!! SLOVENCI V SRBIJI IMAJO STATUS NARODNE MANJŠINE, to je ločeno od cerkve, to je najvišji status nekega naroda v tuji državi. Ti Srbijo sovražiš, ker si homoseksualec, oni tam ne dovolijo gej parad.

          • sprehajalec

            Seveda imajo Parade ponosa v Beogradu. Pa zelo obiskane. Pravi slovenec pa ni gej.

          • :-)

            ti si rekel da si gej, zadnjič si pisal. Kaj mene to sicer briga, dol mi visi zate, pro izraelec

          • sprehajalec

            Mališa, mene je več žensk videlo, kot bo tebe v životu gejev…

          • :-)

            na daleč so te vidle, ker imaš raje moške

          • karlina

            Pa kaj bi ti sploh rad, Srbin v Sloveniji, kaj , oz. česa še nisi dobil od moje drzave SLOVENIJE, česa

          • Cenzuriran 4x

            To je pa tolk brihtna izjava da ti bo sam vodja sezidal kapelco v kateri boš lahko ustanovil lasten narod. Res, ti pa znaš šetat ideje ja…

          • sprehajalec

            Kot že avtor članka namiguje na omejen intelektualni domet levičarjev, se pa še ti pojaviš….

          • Cenzuriran 4x

            Tvoj intelektualni nivo je nekje v okolici wc školjke. Rajš nehi ker kle že krave na hrbet padajo od smeha. Bjonde so pa že pomrle….

          • sprehajalec

            Si potem ti že na hrbtu?

          • karlina

            mislim, da boš kmalu 5x cenzuriran

        • karlina

          No, če mene vprašaš, pa je v Sloveniji ravno obratno, bomo ze pravi SLOVENCI kmalu manjšina, oz. smo ze

      • karlina

        Pa v parlamentu ni nobenega Slovenca, v našem pa v SMC, vsak drugi , ki nima SLOVENSKEGA PRIIMKA, oz. ne more skriti rojstnega, kot tovarišica Murgelj, ki je , če mene vprašate, eden največjih hujskačev proti pravim SLOVENCEM, javno kaze svoj gnev in sovraštvo do vseh in vsega, kar je SLOVENSKO !!!!

    • rubec

      Kot manjšina imamo torej v srbskem parlamentu kakega poslanca,kajne. In to je, uf madonca mi je ravnokar ušlo z jezika. Pa glih zdej.

  • Srbija je krščanska država

    pro ši /tarji tukaj pljuvate po srbskem krščanskem narodu, Slovenci v Srbiji se nič ne pritožujejo http://www.belgrade.embassy.si/index.php?id=3450

    • sprehajalec

      Nimajo ne cerkve pa nimajo ne statusa. Pa pritoževati se ne upajo….

    • učko

      Dokler jih je malo, ni problema, ko pa tujcev postane zelo veliko, pol so pa problemi. Ravno tako je to z raso! Drugače pa, v Srbiji noben Slovenec ne provocira srbske javnosti, tako kot recimo Vojnović.

  • resnica se ve

    desničarji so na strani š tarjev, zato sovražijo srbske ljudi.

    • rubec

      To pa res. Če samo pogledamo vajgla in fajonovo, vodilna frontmana in womana v SDS-u.

  • Miha

    Donko ti Goranu intelektualno ne sežeš niti do gležnjev. Edino po neumnosti ga močno prekašaš bedak.

    • sprehajalec

      Odvisno od intelektualnega nivoja oziroma omejitve tistega, ki bere oba. Osel tudi ne razume človeške govorice, zato si morda dobil takšen vtis.

    • karlina

      ojojoj, ojojoj, ojojo, si mogoče zadet ali kaj, kot prvo, gospod donko je PRAVI SLOVENCE IN PRAVI DOMOLJUB !!!!!

  • splošna razgledanost

    Srbija ima ogromno katoliških cerkva, čeprav je Srbija pravoslavna kot Rusija in Grčija ( ne priznavajo papeža kot vodjo). http://beograd.bg-info.org/tagovi/katolicke-crkve-u-beogradu-c13

    • sprehajalec

      Peran Bošković, znana oseba iz črne kronike;

      Paroh Srbske pravoslavne cerkve Peran Bošković je bil obsojen na šest mesecev pogojne kazni zapora zaradi poneverbe okoli 32.500 evrov.

      • Vzel naj bi denar Srbom v Sloveniji. če je res, bo odgovarjal. Mene ne briga.

  • učko

    Ko je tujcev naenkrat toliko preveč, da se začenja spreminjati nacionalna identiteta, je vedno problem, povsod. Sploh pa, če država gostiteljica ni sposobna biti “melting pot” kot recimo ZDA. Pa tudi tam je sedaj že problem s priseljenci iz kompletne Latinske Amerike. Še ameriški črnci so se veliko bolje prilagodili kot pa hispanjerosi, tako da se tudi ti dve “kulturi” kar nekoliko izključujeta.

    • splošna razgledanost

      Srbi, Slovenci in Hrvati so itak Slovani in kristjani, niso črnci in ne vem kaj še

      • sprehajalec

        Niso Slovani. So le govorci enega od slovanskih jezikov. Slovanstvo je jezikovna skupina in ne rasa.

  • Novakec1

    A že pišeš Sloovce raus?

  • sprehajalec

    Srbski paroh v Sloveniji, zgled poštenosti;

    Paroh Srbske pravoslavne cerkve Peran Bošković je bil obsojen na šest mesecev pogojne kazni zapora zaradi poneverbe okoli 32.500 evrov.

    • ja in

      Če je vzel denar srbskim vernikom, naj plača. Katoliški zlorabljajo otroke po svetu.

    • učko

      To nima veze s tem !!! “Naši” so nam pokradli milijarde, pa se nobenmu nič ne zgodi !!!

      • sprehajalec

        zarota, da so se ravno na ubogega perana spravili?

        • !

          vzel naj bi denar SRBSKIM VERNIKOM v Sloveniji. Kaj vse katoliška cerkev počne?!??!

          • sprehajalec

            kaj pa počne? daj link na kakšno obsodbo župnika zaradi poneverbe. ne ti takoj kaj vse počne….

        • ,

          lepo da se zavzemaš za srbske kristjane v Sloveniji, ki naj bi bili oškodovani.

  • učko

    Veste kaj, ob Vojnovićevem romanu je tudi mnogim Srbom v Sloveniji nelagodno. Ker Vojnović na nek način očita Slovencem pretiran nacionalizem in šovinizem. Saj je tudi tega precej, ampak to je lahko tudi povod za “konstruktivno konfrontacijo”. Mal podjebavanja pa tud’, kot vedno !

    • sprehajalec

      Srbi so še vsakemu, kjerkoli so živeli ali živijo očitali pretiran nacionalizem in šovinizem.Z drugimi besedami so se počutili ogrožene….

      • !

        pro izraelec še kar nakladaš

        • sprehajalec

          Hrvate vprašaj pa Bošnjake…

  • učko

    Za Vojnovića je “slovenski nacionalizem” tudi polje poklicne afirmacije. Kaj pa bi lahko še drugega počel tako odmevno in uspešno.

  • Egon83

    Še en čefur, ki si dovoli Slovencem soliti pamet, mediji pa mu držijo štango, za kozlat. Kako vam je hudo v Sloveniji, a ne. Zakaj se ne spokate domov, če vam je tako težko. Aha, v Srbiji ne morete tako nategovat folka. Vojnović je prototip čefurja. Sam izraz čefur zame označuje karakter in ne nujno porekla. Pomeni osebo, ki je z Balkana prinesla vse najslabše: nepotizem, korupcijo, kriminal, etnično vzvišenost. Poznam cel kup Slovencev (balkanskega porekla) in avtohtonih jugovičev, ki tukaj delajo, živijo, plačujejo davke, ne težijo s svojim poreklom in se nimajo za boljše od domorodcev. Prvi so torej Slovenci, drugi pa tujci, ki spoštujejo državo ter njene državljane, skratka so se prilagodili. Goran Vojnović ni nič od tega. Je parazitski lenuh, ki se je prislinil do korita, ki nenehno kritizira, hkrati pa je povezan s pravo kliko, ki aplavdira njegovim nebulozam. Po tej definiciji je torej polnokrven čefur. Mediji ga forsirajo kot da je Shakespeare, Dostojevski in Hemingway slovenske literature.

    • učko

      Sej prav, vsaj ni dolgcajt, pa da si povemo en drugmu mal zafrkancije, pa to. To, kar si pa ti napisal, je pa mal prehuda, ampak dobr’, jest bi rad zdej vidu, da ti kdo pripopa eno “pisno klofuto”, da bo zanimivo.

    • ž

      albanc pa je tebe naredil ampak ti mati še ni povedala.

      • Egon83

        Je to vse kar zmoreš, zmerjanje na ravni osnovnošolca? Čestitke. Resnica očitno boli.

        • :-)

          res zapeče ob pomisli da je pravi fotr albanc, tko kot vaš veliki vodja

          • rubec

            Naš veliki vodja je sam prefukal srbijansko vojsko. Vprašaj fotra če meni ne verjameš, in če glih takrat ni spal in v sanjah štel fišeklije se bo tega zagotovo spomnil.

          • rrrrr

            Ti, a so dans vsi majmuni odzuni. Otroc pa jokajo pred praznimi kletkami.

          • rubec

            Zgleda že tako. Moj zdaj samo še v berlinskega hodi ker za ljubljanskega pravi da tam vidiš samo še enega starega navijača Juventusa. Zgleda da je videl staro zebro.

    • karlina

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Literarna dela[uredi | uredi kodo]
      Napisal je tri romane (Čefurji raus!, Jugoslavija, moja dežela, Figa). Objavil je tudi zbirko kolumn Ko Jimmy Choo sreča Fidela Castra.

      Gledališke uprizoritve[uredi | uredi kodo]
      Njegova romana Čefurji raus! in Jugoslavija, moja dežela sta doživela gledališki priredbi. Monokomedija Čefurji raus! v režiji Mareta Bulca in interpretaciji Aleksandra Rajakovića – Saleta je po premieri v gledališču Glej doživela več kot 300 ponovitev. Roman Jugoslavija, moja dežela je na oder Slovenskega narodnega gledališča Drama postavil režiser Ivica Buljan. Vojnovićevo izvirno dramsko besedilo Tak si je v Sititeatru režiral Aleksandar Popovski.

      Scenariji, režija[uredi | uredi kodo]
      Režiral je štiri kratke (Fužine zakon, Sezona 90/91, Moj sin, seksualni manijak, Kitajci prihajajo) in dva celovečerna filma (Piran Pirano in Čefurji raus!). Z Markom Šantićem je napisal scenarij za Šantićev kratki film Sretan put Nedime. Vojnovićje napisal tudi scenarij za kratki film Luči mesta v režiji Klemna Dvornika.
      VSE MI JE KRISTALNO JASNO !!!!!

      Nagrade[uredi | uredi kodo]

      Vojnović ob osvojitvi Kresnikove nagrade leta 2013 na Rožniku
      Leta 2009 je prejel Kresnikovo nagrado, ki jo od leta 1991 dalje podeljuje slovenska časopisna hiša Delo, za najboljši slovenski roman preteklega leta. Nagrado si je prislužil z romanom Čefurji raus!. Leta 2013 je prejel Kresnikovo nagrado še za svoj drugi roman Jugoslavija, moja dežela.

    • dob

      Sto plusov!!!!

  • splošna razgledanost

    Medtem ko slovenski desničarji pljuvajo po Srbij, pa Avstrija na veliko razglaša, da s Srbijo kot edino najbolj pomembno partnerico, sodeluje pri zajezitvi migracije.

    http://beta.rs/en/24765-kurz-serbia-most-important-country-in-region-for-austria

  • splošna razgledanost

    Medtem ko slovenski desničarji pljuvajo po nealbanskem srbskem narodu, pa Avstrija glasno razglaša, da s Srbijo kot edino najbolj pomembno partnerico, sodeluje
    pri zajezitvi migracije. http://beta.rs/en/24765-kurz-serbia-most-important-country-in-region-for-austria

    • karlina

      Ja, ker s Srbi niso imeli vojne

  • ,

    ” Srbija je za Avstrijo najpomembnejši partner.” Avstrijska vlada
    http://beta.rs/en/24765-kurz-serbia-most-important-country-in-region-for-austria

  • učko

    Sploh pa, tisti, ki se še spomnemo Miloševića in podpore, ki jo je bil deležen v matični Srbiji …, pol pa bi lahko bil tale člančič komentiran tut “zelo grobo in grdo”. Ampak pustimo tiste stvari ! Men so Srbi kot narod in posamezniki zelo všeč, samo ko jih zanese na nacionalistične poti, pol pa pozor ! Tako kot vsi veliki narodi se čutijo superiorne. Tako lahko gledate obnašanje Angležev na nogometnih tekmah in kot turisti, Rusi imajo spet svoje fore, Američani pa tut, pa še mnogi drugi. Srbi so pa “relativno dominanten narod” tukaj na Zahodnem balkanu in jih včasih malo zanese.

  • vse naj

    Gospod Goran ( soimenjak pol Srba Dragića, ki bo igral za slovensko reprezentanco v košarki), ne jemljite si k srcu izjave teh albanskih komentatorjev. Srečno in vse dobro!

  • vse naj

    Gospod Goran (soimenjak pol Srba Dragića, ki bo igral za slovensko
    reprezentanco v košarki),ne jemljite si k srcu izjave teh albanskih
    komentatorjev.Srečno in vse dobro!!

  • tarantela

    Pri nas prisegamo na narodno zavest. V ZDA, po kateri se nekateri radi zgledujejo, pa nihče ne izpostavlja narodnosti, so državljani ZDA, vsi enaki, čeprav različnih narodnosti.

    • sprehajalec

      verjetno je v ZDA potomec italijana iz 19. stol še vedno Italijan ali kaj?

      kakšno zganjajo s Stars and strips, pa himna pa to. Tebi je pa res usojeno, da vse pomešaš….

      • tarantela

        Drži, vendar pri nas nekateri šimfajo, če je župan Srb, poslanec Bosanec itd. V ZDA so v takih primerih vsi enaki z enakimi pravicami.

        • sprehajalec

          Razlika je, da se župan javno razglaša za Srba. kot bi se naprimer znani New Yorški župan Rudi Giuliani javno izražal za Italijana, ne Američana.

        • učko

          Pri nas pa to ni, ker imamo še od prej “razredno diskriminacijo”, pa tudi po nacionalnosti nas bojo vedno razdeljevali. Po načelu: deli in vladaj. Skregaj folk med sabo, potem pa se pojavi kot mirovnik in zaščitnik vseh !!! Dobra taktika, ni kaj !

        • karlina

          Ja ,ampak v ZDA ni komunizma !!!!!

    • učko

      Men je to všeč, všeč mi pa postaja tudi Ruski nacionalizem, da le ni preveč agresiven, ampak raje bolj domoljuben in narodno zaveden. Kakor pač gledaš na zadevo !

      • sprehajalec

        Ni večjih rasistov od Rusov. Verjemi.

        • ,

          spet kažeš s prstom na druge ljudi ne nase, ah ti izraelc

        • učko

          Tut Putin in Obama sta se skregala, ker se je Putin do njega obnašal podcenjujoče in zajebantsko, to je blo videt tut na TV. Ampak, men je Putin v določenem pogledu kar v redu.

          • sprehajalec

            Trda roka? Mnogi jo pogrešajo…. Tudi pri nas kličejo po pokojnem Maršalu.

          • učko

            Ja, če je narod preveč neumen za demokracijo, potem je to edina pot. Bolje se je peljat s komunistično “šajtrgo” kot s pokvarjenim avtomobilom!

  • žnj

    “Razumem, da nekdo pripada enemu kulturnemu prostoru, naciji, veri, a
    hkrati bi v današnjem svetu morali razumeti, da mnogi ljudje pripadajo
    različnim prostorom, kulturam in jezikom. Da se preprosto dopusti
    svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše,
    enonacionalne.”

    res

    • Anthon

      Dokler te familija finacira, si lahko ful entitetno kompleksen, kasneje je precej težje.
      Osebno sem od ful komplesnih mladink in mladincev videval predvsem zakompleksane ljudi.

  • ,

    “Ali Slovenci res živimo v preteklosti?
    Vojnović
    trdi, da je svet šel naprej, Slovenci pa še vedno živimo v devetdesetih,
    ko je ob osamosvojitvi prišlo do nacionalističnega zanosa, ki nam je
    sporočal, da lahko pripadaš samo enemu prostoru, da je kultura lahko
    izključno ena in začrtana z državnimi mejami. Po njegovo je to danes
    nemogoče in vsi tisti, ki se s takšnim načinom razmišljanja ne
    strinjamo in opozarjamo na zločinsko naravo Jugoslavije in njenega
    dosmrtnega vodje Tita, smo zanj “radikalna desnica”. Takole opisuje
    slovenske domoljube, med vrsticami pa omenja tudi skrajne levičarje, in
    sicer kot tiste, ki iz slabe dediščine pobirajo le najboljše ideje, ki
    jih baje danes potrebujemo:”

    tu se prepira o partizanih in domobrancih

    • rubec

      Mar ti jecljaš?

  • ,

    “Ali Slovenci res živimo v preteklosti?
    Vojnović
    trdi, da je svet šel naprej, Slovenci pa še vedno živimo v devetdesetih,
    ko je ob osamosvojitvi prišlo do nacionalističnega zanosa, ki nam je
    sporočal, da lahko pripadaš samo enemu prostoru, da je kultura lahko
    izključno ena in začrtana z državnimi mejami. Po njegovo je to danes
    nemogoče in vsi tisti, ki se s takšnim načinom razmišljanja ne
    strinjamo in opozarjamo na zločinsko naravo Jugoslavije in njenega
    dosmrtnega vodje Tita, smo zanj “radikalna desnica” Takole opisuje
    slovenske domoljube, med vrsticami pa omenja tudi skrajne levičarje, in
    sicer kot tiste, ki iz slabe dediščine pobirajo le najboljše ideje, ki
    jih baje danes potrebujemo:”

    tu se prepira o partizanih in domobrancih

  • Antonius

    Vsem, ki komentirajo preko Disqusa, polagam na srce, naj se izogibajo polemiziranj s provokatorskimi ANONIMCI, skritimi za sivino in raznimi stavčnimi ločili.
    Morda je na podtaknjeno laž vredno odgovoriti s kakšnim argumentiranim zanikanjem in to naj bi bilo povsem dovolj.
    Saj vsi tisti, ki nas berejo in spremljajo, vendar niso neumni, da ne bi vedeli, kaj je njihov provokatorski namen.

    • :-)

      a ti imaš albanski doktorat?

    • rrrrr

      Vsak pošten provokator mirno prenaša, da ga človek z argumenti uniči, prelomi, prekuha, razdeviči, pobruha, pohabi, zakuri in na koncu zastrupi….
      Pobesni le tedaj, če se ga ne opazi in preskoči. Kot kravjek na Veliki planini..

      • rubec

        *********
        A jih je 10? Vmes namreč gledam film Praizvedba Bitke za Veliko planino gledana skozi prizmo bosanske Velike piramide. Jutri bo na sporedu drugi del kjer bo pa pogled prikazan skozi piramido Male prizme zato bom jutri predvidevam zopet malce raztresen. Se vnaprej opravičuvljem.

        • rrrrr

          Ali kot si že nekoč omenil, da so v filmu Bitka za drva zlobni Hobiti hoteli velikemu Govnjaču ukrasti šibice, pa se jim ni izšlo. Ko so vdrli v votlino, so našli v belo uniformo oblečenega Luxa, pol kante še toplega govna v piksni od UNRE ter knjigo Njuni dnevi Iva Eterovića, šibic pa ne. (Šibice so se pojavile šele v Filmskih novostih)
          Če te prav razumem, bo tudi Bitko za Veliko planino režiral priznani G. Vojnović.Ker pričakujejo velik in topel odziv publike, v Ljublani že mrzlićno iščejo dvorano z vsaj s šestimi sedeži.

          • rubec

            HAHAHAHAHAHA

    • karlina

      PODPIS

  • _

    “Vojnović na trenutke sicer razmišlja na videz trezno in ugotavlja, da je
    idealiziranje Jugoslavije nedopustno, vendar se glede Tita v istem
    stavku sprašuje, ali bo ta prostor še kdaj imel državnika s tako
    pomembno zgodovinsko vlogo. “Šlo je za specifično obdobje,
    zaznamovano z državnikom, ki je kakorkoli obračamo, tako pomembna
    osebnost v nekem zgodovinskem trenutku, da je vprašanje, ali ga bo ta
    prostor še kdaj dobil. Da bo še kdaj kdo odigral tako vidno vlogo v
    svetu in pustil takšno sled, kot jo je Tito.”

    Tita so spoštovali tudi tujci.

    • rubec

      A ti jecljaš?

      • samotoje

        Definitivno.

    • antimur

      Pa Hitlerja tudi, vsaj dokler je s kanoni paradiral po Evropi.

      • FUCK COMMUNISM

        Dej Hitlerja pust pri miru. Hitler je bil za vse komunajzarje in zdajsnje slovenske politke nedosegljivo velik drzavnik!

    • samotoje

      Daj no, a res? Beri, miško, beri in se uči.

  • _

    “Vojnović na trenutke sicer razmišlja na videz trezno in ugotavlja, da je
    idealiziranje Jugoslavije nedopustno, vendar se glede Tita v istem
    stavku sprašuje, ali bo ta prostor še kdaj imel državnika s tako
    pomembno zgodovinsko vlogo. “Šlo je za specifično obdobje,
    zaznamovano z državnikom, ki je kakorkoli obračamo, tako pomembna
    osebnost v nekem zgodovinskem trenutku, da je vprašanje, ali ga bo ta
    prostor še kdaj dobil. Da bo še kdaj kdo odigral tako vidno vlogo v
    svetu in pustil takšno sled, kot jo je Tito.”

    Tita so spoštovali tudi tujci

    • karlina

      Itak, da so ga in veš zakaj-zato, ker se je pri njih vsa leta pufal , itak

  • učko

    Kar pa se tiče “čefurizma”, je to orodje levuharjev, da si kljub vsemu, kar so naredili škodljivega za to državo, pridobijo dovolj glasov na volitvah za vladanje. Vsem tujcem v Sloveniji vbijejo v glavo, da jih nihče ne mara, ker niso slovenskega porekla, le “levičarji” so tisti, ki skrbijo zanje in jih imajo radi. Pa svojega vožda Zokija naj podpirajo na volitvah, Zokija “spasitelja”.

    • haha

      čefurizem je grd izraz ampak vi alb tega ne razumete. Vi samo sovražite srbski narod. Tipično albansko.

      • učko

        Res je grd izraz. Ampak treba se bo bolj prilagodit! Albanski nacionalizem pa je nekaj najgršega !

        • Slo alb

          Slo alb prijateljstvo!! Jupii

    • Borut Stari

      Takšnih ljudi, kot je Vojnović,na levičarski kulturniški sceni kar mrgoli. Pripadajo opciji, ki si jemlje ekskluzivno pravico, da oblikuje naše javno mnenje in nas predstavlja v tujini. In ga na žalost pravih domovinsko zavednih Slovencev tudi uspešno oblikuje. Razni Đurići, Vojnovići etc.

  • what the f…?

    Slovensko albanska povezava na desnici?!? Uh

  • SLO ALBANIAN

    “Türkov sindrom levičarskega opravičevanja množičnega morilca Tita z
    njegovo mednarodno vlogo se je torej uspešno prenesel na mlajšo
    generacijo zagovornikov skrajne levice. To pa je zelo problematično, saj
    tudi ta generacija ne bo sposobna demokratičnega dialoga na osnovi
    zgodovinskih dejstev in resnice, ki je predpogoj za soočenje s
    preteklostjo in spravni proces.”

    ma pust to, važn, da slo in albanija čutita povezanost, love is in the air.

    • soc

      Neprijavljeni šiptarski bebo desetih nickov, ga ni tako lopovskega in do ne-šiptarjev nepoštenega naroda kot ste šipci. Pa dokazano nisem prijatelj, še manj ljubitelj Srbov. Vas pa poslovno prekleto dobro poznam.

  • bbb

    Donko me vedno znova preseneča!

  • čak mal

    “Evropi za zgled daje Združene države in Francijo, ki sta narodnostno
    mešani, namenoma pa zamolči, da se Evropa, posebej skandinavske države,
    Nemčija in Francija, spopadajo z velikimi notranjimi problemi,
    nastajanjem muslimanskih getov, ki so vedno bolj neobvladljivi, ter
    brutalnimi teroristični napadi na evropskih tleh.”

    A je ta mali kriv, ker je Angela Merkel zahtevala odprte meje?!?!?!

  • čak mal

    “Evropi za zgled daje Združene države in Francijo, ki sta narodnostno
    mešani, namenoma pa zamolči, da se Evropa, posebej skandinavske države,
    Nemčija in Francija, spopadajo z velikimi notranjimi problemi,
    nastajanjem muslimanskih getov, ki so vedno bolj neobvladljivi, ter
    brutalnimi teroristični napadi na evropskih tleh.”

    A je ta mali kriv, ker je Angela Merkel zahtevala odprte meje?!?!?

  • __

    Albania in Slovenia forever love!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

  • mimogrede

    “Vojnović na trenutke sicer razmišlja na videz trezno in ugotavlja, da je
    idealiziranje Jugoslavije nedopustno, vendar se glede Tita v istem
    stavku sprašuje, ali bo ta prostor še kdaj imel državnika s tako
    pomembno zgodovinsko vlogo. “Šlo je za specifično obdobje,
    zaznamovano z državnikom, ki je kakorkoli obračamo, tako pomembna
    osebnost v nekem zgodovinskem trenutku, da je vprašanje, ali ga bo ta
    prostor še kdaj dobil. Da bo še kdaj kdo odigral tako vidno vlogo v
    svetu in pustil takšno sled, kot jo je Tito.”

    Tito je bil sin Slovenke in Hrvata.

    • sprehajalec

      Zagorca, ne Hrvata. Kajkavca. Na prostoru Juge so bili le trije narodi, Kajkavci in Štokavci. Pa Bolgari v Makedoniji.

      • Hun

        zagorci majo identicen DNK z slovenci

        • sprehajalec

          Jezik, pusti DNK. Kajkavci so živeli do Zemuna, zato se danes reče Slavonija. S turškim vdorom so začeli Vlahi zapuščati Kosovo in se seliti čez Savo. Kjer je potem štokavščina izpodrinila kajkavščino.

          Sava je bila nekoč naravna meja med štokavci in kajkavci.

    • xtc

      Uradna verzija,ki pa je majava,Tito naj bi bil pridelek mame vAvstriji,ko je služila tam neuradno pa naj bi bil pravi,kasneje zamenjan zRuskim agentom,pravii Broz je bil brez enega prsta zaradi fronte in zatoTito ni nikoli več obiskal matere,ko je le ta rekla;”Ti nisi moj Joža,mojemu Joži manjka prst” in to je bila skrivnost.

      • anzek

        xtc,
        Mama ni bila takrat več živa, to je izjavila teta pravega Josipa Broza.

        Za tiste, ki še ne veste kaj pomeni tito:
        T-tajna
        I- internacionalna
        T- teroristična
        O- organizacija
        Zapis iz leta 1943 na tej povezavi: https://twitter.com/BenitoKrek?ref_src=twsrc^tfw

        • xtc

          Dragi prijatelj zgospoKostanjšek sem imem možnos še celo ovoriti,torej ne tišči preveč.

      • karlina

        TOČNO

    • RATATA

      mimogrede te je naredu

  • evo

    Slovenci in Albanci= bratstvo

  • if

    Goran Vojnović (reduciranje nekoga na neko malo in nepomembno komponento, kot je nacionalna identiteta, zločin proti človeku).je orodje jugoslovanarjev, ki iz Slovenijie poskušajo izdelati JugoSlovenijo.

    • jp

      Se strinjam!! Tud Tito je imel mater Slovenko. Tito bi se moral zagovarjat kot Slovenec, kaj nas briga, če je bil fotr Hrvat. Slovenka ga je rodila!

      • samotoje

        Po raznih “izsledkih” Tito ni bil Tito, ampak je bil neki drugi Tito, ki je imel cele prste in je igral klavir. Torej je na mestu vprašanje:kdo je bil Tito, če ni bil Tito?

        • if

          Bil je zločinec. To zadošča za umestitev med uničevalce demokracije in svobodne Slovenije.

          • samotoje

            V življenju niti enkrat nisem rekel, da ni bil zločinec. Mene zanima, kdo je bil v resnici zločinec. Kateri Tito?

        • alb slo love

          Tito je bil Slovenc in je to tudi povedal javno! Bodi ponosen, ponosna!

        • karlina

          RUS

          • samotoje

            Aha. Vse jasno.

    • karlina

      TOČNO

  • evo

    Slovensko albanska ljubezen je večna! <3 <3 <3

    • učko

      Ti pa is očitno oženjen z Neumnostjo !

    • sprehajalec

      Uhvati Šiptar Srbina, pa kaže sa vazeljinom ili bez? Kaže Srbin vazeljinom, lakše je. Kaže Šiptar, dođi Vazelini da jebemo Srbina….

      • Hun

        zaenkrat čerkezi tud dobr jebejo naso socialo

  • xtc

    Vojinović naj bi bil Slovenec?Nak,ne njegove izjave ne priimek ne kažejo na to.Če bi bilSlovenec bi deloval v smeri Slovenske nacionalnosti,ker to noče biti deluje,kot je zapisano ,definitivno pa ne vkorist Slovenije.
    Seveda je Vojinović ne samo levak marveč eden tistih ,ki še vedno mislijo,da sta Slovenija In Hrvaška,vojni plen iz prve vojne Srbije le v nekoliko levo modificirani obliki.

    • logics

      Tud če ni Sl, ne zamuja ničesar

  • FUCK COMMUNISM

    Goran Vojnović NI Slovenec. Da najprej to razcistimo!!!

    • xtc

      Tudi ti nisi si polAlbanec in pol rom in četrtSrba.

      • FUCK COMMUNISM

        Kaj ti mislis kaj jaz sem in kaj ne, je popolnoma nepomembno. Toliko kot prdec, ki sem ga izstrelil pred tremi tedni… pa matematka te tut jebe, vidim…

        • xtc

          Sem ti že povedala rabiš še prevedeno v squip.romščino ali naSrbsko ne vem ,kje si se sicer skotil tako ,da so dileme glede prevoda.

          • FUCK COMMUNISM

            Ooooo a babura si?!? Naj te ne skrbi kje sem se jaz skotil, skrbi naj te kje in kdaj bos ti crknila!

          • xtc

            Torej squip ali arabic,csigansthina?

          • FUCK COMMUNISM

            Ravno tolk bebavo vprasanje kot ce bi jaz tebe vprasal al mas rada 15 al 20 kurcev naenkrat…

          • xtc

            Tschigantschina torej?Fotr pa Arabc?
            No sploh me ne presenečaš-komentarji namreč razkrijejo poreklo.Smo nekaj sklepam ,da je mama pasla ovce ali koze,pa se je zmotil.

          • FUCK COMMUNISM

            Hahaha duhovito, priznam. Mal perverzno, ampak cool. No, 15 al 20??

          • xtc

            Ne vem katero številko je imela vprašamo tvojga fotra?

          • FUCK COMMUNISM

            Pa ponoviva, vam levuharjem je treba veckrat povedat ali veckrat zastavit vprasanje. Pocasni ste, jebat ga… torej, koliko kurcev naenkrat ti pase, 15 ali 20??

          • xtc

            Torej e zanimajo k***** sej sem vedel še en zgrešen prokjekt.

          • FUCK COMMUNISM

            Pa odloci se ze kaj si, baba al dedec! Al si srednjega spola?!? Tolk si levuharsko zblojeno, da niti ne ves vec katerega spola si! Bebo!

          • RATATA

            Ne mi rečt da si s ćapcem poroćena- udata za ćefurćino ?!?!?!

          • xtc

            A sedaj sta že dvaSQUPERIE?
            No počasi se bodo osebe pod nicki razkrile,kdo kam paše.

          • RATATA

            Od druzga januarja lani, ko sem se prvikrat pojavil tu, je vsak lahko opazil, da sem slovenski rodoljub in domoljub.
            Mogoć śekej.?

          • xtc

            Ne vem kaJsi niti me ne zanima,ne nasedaj pa levim provokatorjem.Upam ,da razumeš,če ne preberi moj post zgoraj ,ki ga boš lahko kmalu prebral.

          • vita

            Mislim, da še kej ,he, he… imap moj +

    • Johan

      ČEFUR, IN ZAŽIRALEC SLOVENSKEGA NARODA !!

    • karlina

      TOČNOOOO

  • učko

    Res pa je, da noben Slovenc v Srbiji ne provocira srbske javnosti, tako kot to počne recimo Vojnović s slovensko javnostjo. Ampak, hvala mu, tut’ to je potrebno !!!!!

  • soc

    Tretjerazredni pisunček pravega rodu Goran Vojnović je ikona levakov, pedrov in Srbov, skratka presek vseh treh ključnih sovražnih populacij, ki so že doslej za svoje interese uspešno uničevale Slovenijo in slovenstvo in si to želijo še vnaprej. In imajo za to tudi kapital in oblast.

    Slovenska ovca pa zadovoljno muli travo in voli njihove zastopnike. Sama jim daje oblast, s katero jo bodo njihovi volkovi v še eni generaciji požrli…

  • if

    Kdor iz samostojne RS nepoštevajoč ustavo RS v poljubni obliki izdeluje JugoSlovenijo, je sovražnik samostjne RS.
    Omenjeni kriterij kristalizira tako politiko preko njenih operativnih nosilcev: aktualna oseba tega članka, nekateri poslanci v slovenskem parlamentu (zavzemajo se za uvedbo manjšin v RS), Hrvatom ponujajo slovenstvu predanega Joška Jorasa …

    • Hun

      Josko Joras je taprav Josko ki nuca hrvasko elektriko, ker je cenejsa

      • if

        Na evropskem trgu kupuješ pri poljubnem prodajalcu, s tem krepiš konkurenco in tako pomagaš razbijati monopole, ki jih je slovensko tranzicijsko levičarstvo umestilo tudi v energetka podjetja.
        Hkrati ostajaš zavezan narodu in ne politiki, ki z njim počne svinjarije.

  • samotoje

    Da se preprosto dopusti svoboda kompleksnih identitet, ki niso le nacionalne ali, še slabše, enonacionalne.” Tako Donko navaja Vojnovićev izliv zakompleksanosti. Za to namreč gre- večen balkanski manjvrednostni kompleks, ki se kaže na mnogo načinov: agresivnost, patetično izkazovanje lastne (ne)kulture, za lase privlečene ideje o balkanskih priseljencih kot manjšinah z vsemi pravicami avtohtonih manjšin. Druga skrajnost je aroganca, ki nima nikakršne podlage v kakšni dodani vrednosti. To ja Vojnović.

  • if

    Kdor iz samostojne RS zlorabljajoč ustavo RS v poljubni obliki izdeluje JugoSlovenijo, je sovražnik samostjne RS in vseh slovenstvu predanih državljanov!
    Ti so z lahkoto prepoznavni preko javnih medijev!

    • karlina

      TOČNOOO

  • Borut Stari

    Primitivizmi i Cefur.

    • :-)

      Čefur te je nardil ampak ti še ni jasno

      • Borut Stari

        Qij ju. Kokëtrashë

  • xtc

    Pred par leti sem mel zanimivo debato z makedonskim Albancem(muslimanom),ki me je podučil,kako je imelHitler prav,da je pobijal Jude in da se take ljudi danes rabi.
    Ko sem prišel malce k sebi sem zadevo,hitro dojel no omenjeni Albanec je veliik podpornikSLO levice,sovraži brezmejno JJ in obožujeKučana ,ki zna.Torej vsaj malo trenemu je jasno za kaj se gre in kaj nekateri komentatori tule počno.

  • Johan

    Kaj pa je to zaen pederski kreten **?

    • .

      med Slov je veliko gejev, pa kaj, so prijazni fantje

  • test

    Vojnovic “reduciranje nekoga na neko malo in nepomembno komponento, kot je nacionalna identiteta, je zločin proti človeku”. Torej so vsi tisti, ki se ukvarjajo s slovenistiko vojni zlocinci? Vprasam se, v kateri spakedravscini bomo potem govorili Slovenci leta 2100? Srbscini?

    • Hun

      sqip ce bo slo tko naprej

    • karlina

      SLOVENCEV takrat ne bo več

      • šmentanamuha

        Kako lahko daješ takšne trditve? SLOVENCI (Sloveni) smo najstarejši narod Evrope. Če bomo zavestno gojili slovensko kulturo in predvsem razvijali in NEGOVALI slovenski jezik, bomo obstajali še dolgo dolgo. S takimi izjavami si res ne delaš usluge. Mislim, da je še bol kot geni pomemben JEZIK. Zapomni si to. Jezik je koda. Zato ga moramo uporabljati s ponosom in ne da v stiku z južnjaki takoj preidemo na srbohrvaščino. Letos sem na morju govorila slovensko in sem se prav potrudila, da sem jim še po dvakrat kaj ponovila. Če nikakor ni šlo, sem potem malo po njihovo, tako da so razumeli bistvo. Zakaj bi se morali samo mi truditi in jih razumeti, oni pa nas ne. Leni so, zabiti: šta šta šta, ništa ne razumem. Jaz pa sem jim odgovorila, vidiš, jaz pa tebe prav dobro razumem. Trde buče in tako se obnašajo tudi pri nas. Malo so zabiti, v veliki meri pa leni. Vprašaj se, zakaj se jim vedno prilagodiš v jeziku. Na ta način sama prispevaš k pešanju svojega naroda. Torej, potrudi se in bodi ponosna Slovenka in tako govori tudi svoj jezik.

        • Olga

          Podpišem!

  • totex39

    Stanje pri nas je zelo zaskrbljujoče in vedno hujše, kajti vse povsod je že prežeto s to balkansko integriteto.

    • test

      zalostno dejstvo je, da je slo to bitko he izgubila. Ti ekonomski migranti oz. manjsina namrec ze v aut zavzema isto pozicijo …

    • macon

      Slovenci in slovenstvo smo družbeno in javno potisnjeni na obrobje, komunajzarji pa so tukaj po 1991 ustvarili udobno malo Jugoslavijo.

      • karlina

        TOČNO

    • karlina

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • test

    Ta Vojnovic je idealni primerek za prispodobo osla s katerega zeli levica nardit dirkalnega konja, pa revez niti kvalifikacij ni sposoben absorbirat…

    • sprehajalec

      Ja, vsekozi vlečejo ven enega, samo da ni rojen Slovenec. Džurota, Vojnovića.

      • RATATA

        Zlatka, Magnifika

      • hm

        Sin srbskega očeta, Goran Dragić recimo??

        • macon

          Dragič se je dokazal v tujini in eksplicitno (v cifrah, če hočeš, v športu se vse meri), tukajšnji kulturni eksponenti se zunaj nikakor niso dokazali. So lokalne svete krave dvomljive kvalitete in odličnih levičarskih zvez.

          • !

            Goran zahteva, da se njegov srbski priimek napiše z mehkim ć, tudi v Ameriki je to zahteval in so mu brez problema ugodili, tako kot mnogim srbskim igralcem v NBA https://en.wikipedia.org/wiki/Goran_Dragi%C4%87

          • !

            DragiĆ se v Ameriki in po svetu podpisuje po srbsko, kot DragiĆ. Tudi na uradnem Twiterju https://twitter.com/goran_dragic?lang=en

          • karlina

            +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ smo brali pred tedni, kaj se dogaja v teh vodah in videli, kako se je to končalo

      • Anton

        Jankovič zvezdana cela fuzbal ekipa….

    • hm

      Sin srbskega očeta, Goran Dragić recimo?

      • test

        Kaj si naj z njim?

      • karlina

        Ja, GORAN DRAGIČ in ZORAN sta edina športnika, ki ju SLOVENCI CENIMO, EDINA !!!!

  • tkole

    Srbi naj že enkrat razumejo, da Slovenci ljubimo Albance.

    • karlina

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • tkole
  • tkole
    • šmentanamuha

      Kaj hočeš s tem povedati?

  • tkole
  • Janez

    Tale
    Vojnović je en bolj lenoben dečko – ki?
    KI ČE SE NE POČUTI DOBRO V SLOVENIJI ?
    Naj pa odide nazaj – od koder pač je. Nihče ga ne bo pogrešal.
    Ex YU JE BILA PA STRAHOVITO SLABA DRŽAVA. IN EN SOD SMODNIKA.
    JUGOSLAVIJE
    NE BO NIKOLI VEČ. HVALABOGU.
    PRVO YU SO IZSILILI – SRBSKI ROJALISTI.
    DRUGO – KOMUNISTIČNO – PA STALINSKI KOMUNISTI
    – ZATO DA SO LAHKO PARAZITIRALI NA VEČJEM ŠTEVILU LJUDI.
    ŽE
    ZARADI R. HRVAŠKE – HVALABOGU – JUGOVINE – NE BO NIKOLI VEČ. JUHEJ ! L.R. JANEZ KOMENDp.s.
    POLSKE IN ZDA PROTIKOMUNISTIČNE PESMI

    https://www.google.si/search?q=anticommunist+songs&oq=anticommunist+songs&aqs=chrome..69i57j0l3.17795j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

  • ,

    bolje biti pokončen pisatelj kot sl. igralec z dvojim življenjem

    • karlina

      ta niti slučajno ni SLOVENEC, niti slučajno

      • GLASNO

        LAHKO JE PONOSEN.

  • hm

    “ugotavlja, da je idealiziranje Jugoslavije nedopustno, vendar se glede
    Tita v istem stavku sprašuje, ali bo ta prostor še kdaj imel državnika s
    tako pomembno zgodovinsko vlogo. “Šlo je za specifično obdobje,
    zaznamovano z državnikom, ki je kakorkoli obračamo, tako pomembna
    osebnost v nekem zgodovinskem trenutku, da je vprašanje, ali ga bo ta
    prostor še kdaj dobil. Da bo še kdaj kdo odigral tako vidno vlogo v
    svetu in pustil takšno sled, kot jo je Tito.”

    veliko voditeljev skozi zgodovino je pustilo vpliv tak ali drugačen

  • karlina

    Goran Vojnović
    Filmski režiser
    Goran Vojnović, slovenski filmski in televizijski režiser ter scenarist, pisatelj in kolumnist, * 11. junij 1980, Ljubljana. Diplomiral je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani. Wikipedija

    No, kot prvo, nikoli slišala za njega, ko pa sem šla na wiki, mi je vse jasno-sin srbskih staršev, Akademija za gledališče, ko je Tito umrl je bil star 4 leta, 4 leta in on bo poveličeval tega morilca, sicer pa-ima dober zgled doma, v svoji druzini in takšni so vsi levičarski potomci, največji njihov učitelj pa je izdajalska zveza borcev, ki v svoje vrste vabi in pere mozgane skoraj otrokom, od 15. leta dalje, to bi morali PREPOVEDATI!!!!

    • RATATA

      Ej štiriinosemdesetga so bile olimpijske igre v sarajevu.
      Tito je vmr takrat, ko je Trček to povedu, bil je pa film Šilasti lev, moja stara mama je pa rekla ” ja matkurba, kuga bo pa zdej?” ;-)

      • samotoje

        Ja, pri nas smo pa nove rolete delali. Moja mati so rekli:”Končno.”

        • RATATA

          Haha, no , jaz sem imel 11 let. Škoda se mi je zdelo, ker sem gledal tisti film.
          Porajtal sem pa zaskrbljenost tastarih, saj si niso predstavljali kako bo.
          Nič, pograbil sem žogo in na kolo pa na igrišče. Pač crknu…hehe

          • samotoje

            A ni bil film Škilasti lev? Naš hišnik na šoli se ga je v duhu zaostrenih varnostnih ukrepov ( KP je rekla, da je sovražnik za vsakim vogalom!) napil, potem pa je s kladivom v eni in francozom v drugi roki letal okrog šole in branil “tekovine revolucije”. Prav fajn je bilo.

          • RATATA

            Mrskej je blo. So bli zavedni komunistični jugoslovani in še so. Strahovlada je naredila svoje.
            Lev je pa škilil, ja.
            https://www.csfd.cz/film/93294-silhavy-lev-clarence/prehled/

  • MEFISTO

    So Vojnoviću že priznali pravico do državne pokojnine za njegov prispevek h kulturnem siromašenju Slovenije?

    • _

      več naredi kot hilda, bavčar in zidar skupaj

  • šmentanamuha

    Jugosi prevzemajo vajeti v naši državi, ker jim to dopuščamo. Čefurščino so z Vojnovičem uspeli vsiliti kot literarni jezik. Kar trikrat so mu dali Kresnika, kot da npr. Lainšček sploh ni napisal knjige Let za metulje v nevihti. Knjige niso niti omenjali med nominiranci. Če jo je kdo prebral bo razumel, kaj hočem povedati. Dober pisateljski slog v prelepem slovenskem jeziku, ki te kar zmehča. A kaj bi to, Okorna Vojnovičeva čefurščina se pač enim literarnim frikom zdi kul. Pa saj ni kriv Vojnovič, on je pač napisal, kar je napisal. Problem je, da novokompanovani literarni “strokovnjaki” njegovo pisanje zdaj povzdigujejo kot vrhunec literarnega ustvarjanja (jaz Čefurjev nisem mogla prebrati in še nekaj ljudi poznam, ki so povedali enako). Tudi sama zgodba ni nevemkako močna, ampak okej, zgodba nekega izgubljenega čefurja. ki je povsem legitimna. Ni pa to nikakršen literarni presežek. Boljša je filmska upodobitev, tam čefurščina deluje veliko bolj kompetentno.

    Nagrada Kresnik zdaj deluje že tako kot Viktorji, vsako leto isti nominiranci in nagrajenci. Krog se malo zavrti in potem spet ponovi. In potem si državni sponzoriranci še domišljajo, da so veliki umetniki.

    • GLASNO

      DESNIČARSKI BOLNIKI niste kristjani. V sebi imate ogromno sovraštva do
      drugih soljudi samo zato, ker so rojeni materi in očetu druge
      narodnosti. SRAM NAJ VAS BO!!!!!

    • Novakec1

      Če je čefur taglaven na ministrstvu za kulturo ne moreš kaj druzga pričakovat, izdajalci slovenstva so jih na vsa ključna mesta postavl, ustavo ti pa tudi čefurji spreminjajo v njihov prid. Drugačepa sloovce blejajo, karavana gre pa svojo pot ker je opozicija po njihovem odstrelu rep med noge stisnla

  • GLASNO

    DESNIČARSKI BOLNIKI niste kristjani. V sebi imate ogromno sovraštva do drugih soljudi samo zato, ker so rojeni materi in očetu druge narodnosti. SRAM NAJ VAS BO!

  • GLASNO

    DESNIČARSKI BOLNIKI niste kristjani. V sebi imate ogromno sovraštva do
    drugih soljudi samo zato, ker so rojeni materi in očetu druge
    narodnosti. SRAM NAJ VAS BO!!

  • ljubinica

    Kaj se dogaja?
    Vojnovic je rojen v Sloveniji, njegovi predniki pa niso Slovenci.Zato ima probleme z identiteto. Ampak to je njegov problem. Naj ga razresi, kakor ve in zna ….
    Kaj pa stori Vojnovic?
    Ker on nima identitete, zahteva, da se ji odpovemo tudi rojeni Slovenci.
    Zavedati se svoje slovenskosti je zanj nacionalizem In zlo ….
    Vojnovic hoce zaostale Slovence preoblikovati, modernizirati …. jih priliciti sebi ….. Slovenci so menda nacionalisti, rasisti in – pazi!!! nova zmerljivka – etnicisti.

    • ,

      Nima problemov z identiteto. Slovenci v Srbiji tudi nimajo problemov. Vse države po svetu imajo tudi nekaj tujih ljudi. Jasno? Tu je spletna stran od slovenske manjšine v Srbiji in normalno živijo tam. http://slovenci.rs/

      • ljubinica

        Ha ha ha
        A Vojnovic pa ne zivi normalno?
        V drzavi, ki mu nudi vse privilegije?
        Dobi denar za zanic film (Piran Piran), medtem ko mora nadarjen slovenski reziser v tujino …. Dobi vse mozne nagrade , potem pa Slovence osirs po tujih medijih ….
        ……
        Probleme z identiteto Vojnovic seveda ima. Vojnovic Srb?
        Zakaj potem pise v slovenscini? In dobiva slovenske nagrade in slovenski denar?

  • TOML

    Kaj narediti s takimi nelojalneži do Slovenije kot je čefur Vojnović?
    Na katapult in smer od koder se je rdeče govedo privleklo.
    Enostavno!
    Tam naj sestavlja Jugoslavijo.

  • dob

    Slovenci so izrinjeni iz lastnega parlamenta. Vladajo jim tujci, ki jim tudi pišejo zakone. Potem, ko jim jih vsilijo s popolnim preziranjem pripomb s strani opozicije. Če kdo ne ve, Slovenci so v glavnem v opozicijskih klopeh, v lastnem parlamentu. Koalicija so jugoslovenarji! Ki se počutijo ogrožene.

    V takem stanju govoriti, da se počutiš ogroženega od Slovencev, je pa res malo prehuda. Po slovensko: če mi dovolte – jest bom čist enmau razpičkan. Zaenkrat. Bom pa zmeri bol!

    • mislim

      Tudi italijanska in madžarska narodna manjšina sta v SLO in v parlamentu. Se jih bojiš?? haha

      • dob

        Ugani kdo nas je napadel leta 91
        Itaijani? Madžari?

        A veš da mam doma italijansko in madžarsko zastavo! Poleg slovenske, seveda.
        Samo jugoslovanske nimam, ker si mi gravža.

        • _

          Slovenska policija normalno sodeluje s Srbijo! Tud Orban. Sicer pa te ni napadel srbski narod ampak narodna jugoslovanska armada, ki je imela vse narode notri. http://www.policija.si/index.php/novinarsko-sredie/index.php?option=com_content&view=article&id=88927

          • kokobily

            Slovence tudi..

          • dob

            Tudi vladajoča koalicija v tem parlamentu ima vse narode noter in nas napada že 25 let – od znotraj! Pa še z jugoslovansko zastavo mahajo po cestah, pa policija jih ščiti pri tem – si slep, kretenu jedan?

          • vau

            DAVID TASIĆ KI JE SEDEL Z JANŠI V ZAPORU JE TUDI SRBSKE NARODNOSTI. PA KAJ !

          • dob

            kučan je pa po narodnosti Slovenc, pa še ni bil v zaporu. A ni to malo čudno?! Janković, ki ni čisti Slovenc – sploh še ni bil v zaporu, niti malo.

        • _

          V slovenski vojski in policiji so tudi ljudje srbske narodnosti. Še hrvati priznavajo, da je na tisoče državljanov srbske narodnosti branilo hrvaško. http://www.jutarnji.hr/arhiva/i-srbi-su-branili-hrvatsku/1891017/

          • dob

            Ja, in?
            A zato zdaj lahko obvladujejo slovenski parlament, ker so trije jugoslovenarji tedaj branili Jugoslavijo v Sloveniji in osamosvajali milana kučana??? Kaj zato imajo zdaj pravico imeti Jugoslavijo tukaj?
            Kje je pa Slovenija?
            Morda v Srbiji ali v Bosni? Na Hrvaškem? Je tam kak naš župan glavnega mesta, in je tam na oblasti koalicija pretežno slovenska, ki piše zakone Bosancem in Srbom in jim vsiljuje jugo-komunizem, pa nostalgijo po SFRJ časih – v TUJI državi?

            Tam bi jim dali po pički, ne bi lepo sedeli pri miru in gledali, kako izdajalci lastnega naroda kradejo državo nam izpred nosa.

    • mal informacij
    • vau

      DAVID TASIĆ KI JE SEDEL Z JANŠO V ZAPORU IN JE PRIJATELJ Z JANŠO, JE TUDI SRBSKE NARODNOSTI !!!!! PA KAJ !!!!!! https://sl.m.wikipedia.org/wiki/David_Tasi%C4%87

      • dob

        David Tasić ne sedi v parlamentu. Jaz tudi ne. Pa sem Srb po materi!
        Poleg tega sem bil izbrisan. In se mi je zdelo krivično, da me je država izbrisala, ker sem od vedno hodil v slovensko šolo, potem pa naenkrat – puff! Nisem Slovenec, prinesti moram izpis iz matične knjige rojstev iz mesta, kjer padajo bombe in zato arhiv ni dosegljiv.

        Ampak jaz nisem kalkuliral s tem, da bo JNA zmagala in pol bom pa jaz glavni in jih bom jebal, Slovence, ki hočejo svojo državo, tako kot so s tem kalkulirali jugoslovenarji med izbrisanimi. Da ne govorim o tem, da se je tem “izbrisanim” jebalo za LASTNE OTROKE in o tem kako jih bodo vpisovali v šolo in jim uredili zdravstveno zavarovanje za primer bolezni. Kako ti dvoje narediš brez dokumenta o državljanstvu?! Ti povem kako: jebalo se je njim kako!!!!

        Vseeno jim je bilo za Slovenijo in Slovence, predvsem jim je bilo vseeno za LASTNE OTROKE!!!!!! Njim je predvsem bilo v interesu jugoslovanstvo in JNA in komunizem.

        Tako kot zdaj.

        • šmentanamuha

          Pošteno si povedal.

  • ,

    Slovenska policija normalno sodeluje s srbskimi policijskimi organi za zajezitev migracije. http://www.policija.si/index.php/novinarsko-sredie/index.php?option=com_content&view=article&id=88927

  • mal informacij

    Slovenci iz Srbije imajo svojo spletno stran in kulturna slovenska društva, da lahko normalno gojijo svojo slovensko narodnost. http://slovenci.rs/

  • vau

    DAVID TASIĆ KI JE SEDEL Z JANŠO V ZAPORU IN JE NJEGOV PRIJATELJ JE TUDI SRB PO NARODNOSTI !! PA KAJ https://sl.m.wikipedia.org/wiki/David_Tasi%C4%87

  • dob

    Včasih v Jugoslaviji je bilo lepo.
    Eden sam je usta odprl, da gre v Nemčijo, pa ga je deda čez gobec.
    Potem so čakali, da deda umre, da gredo lahko vsi v Nemčijo.

    • Valter BraniSlav

      dob ti si mal prfuknjen. Masovno se je hodilo delat v Nemcijo in Josip Broz je to spodbujal. Kaj gobezdas tja v tri dni

      • dob

        Ja, ampak šele potem, ko je deda umrl.

        • Valter BraniSlav

          Masovno so zaceli hoditi v Nemcijo delat tam okrog leta 1965 – 15 let pred njegovo smrtjo.

          • dob

            E, jebiga! MIslim da niso hodili, temveč jih je režim lepo napodil drugam delat. Doma ni bilo ne dela ne zaslužka, morali so oditi zdoma. Tam so potem poslušali svoje narodnjake in sanjali o domu, kako si bodo zgradili hišo in živeli z nemško penzijo v miru.

            Potem so pa neki ljudje, ki v življenju niso nikoli nič koristnega ali pametnega počeli, zagotovo nič produktivnega razen da so služili režimu in gradili socializem, (in nabirali dolg državi!) s hriba dol s havbicami nabijali po njihovih hišah, ki so si jih bili ti reveži zgradili z dvajsetletnim delom u otkomandi v Nemčiji.

            Nabijali so in nabijali, dokler jim niso vsega porušili in požgali. Prej niso dali miru, tolikšen je namreč bil njihov patriotizem in tako velika je bila njihova vera v Tita in JNA, v bratstvo i jedinstvo medju narodima Jugoslavije, a da ne zaboravim sve one Valtere koji brane Sarajevo. Pa čak i Batu Živojinovića, a da Gorana Vojnovića i da ne pominjem.

          • Valter BraniSlav

            Pa ce je blo tako slabo, zakaj pa nisi spokal in sel v opevani zahod tako kot sem storil jaz? Ze 3 desetlejta sem izven SLO (zato nimam sumnikov), V SFRJ sem si nabral znanje na EF v Ljubljani, nato eno leto v NYSE, in sedaj delam v financni industriji v Londonu. Z znjanjem pridobljenim za casa SFRJ sem izredno dobro zasluzil, se dobro porocil z lepotico iz Venezuele ki mi je povila 4 otroke. Sedaj imava ze 12 vnukov.
            Zivljenje je lepo. Za vse kar sem dosegel se imam zahvaliti studiju v Ljubljani in seveda marsalu TITU ki je takim kot jaz dal brezzkrbno otrostvo in mladost.

          • dob

            Tebi je zgleda ideal poditi ljudi iz njihove domovine. Tako kot je kučanu.
            Poleg tega pa – kako veš da nisem delal v tujini?

            Se lahko daš v kožo nekoga, ki je desetletja garal v Nemčiji, nato komaj čakal, da zbere dovolj denarja, da se vrnem domov in zgradi hišo. Potem pa mu jo je JNA s havbicami sesula. Kakšen izgovor imaš pa zanj? Zakaj si nisi postavil hiše v Nemčiji… ali kaj drugega, bizgec brezčutni z lepo mladostjo, ki mu jo je omogočil Tito..

          • Valter BraniSlav

            “Poditi”??? Jaz nisem bil spoden, pac pa sem sel prostovoljno.
            se vedno sem v UK in v Slovenijo hodim na dopust.
            SLO mi predstavlja lepe spomine na SFRJ in na TITA, stalno pa v Sloveniji zaenkrat ne bi zivel, ceprav moja zena OBOZUJE Slovenijo. Naucila se je dobro Slovensko tako kot otroci, cepav ona govoro s primorskim naglasom (ker je pac iz Venezuele).
            Izgleda da pac nisi imel srece v zivljenju, ali pa se prevec osredotocas na ono kar je bilo slabo. To dela vecina Slovencev ki nekaj pizdi in se smili sama sebi.
            Vendar, se vedno obstaja resitev. Za vse pesimisticne Slovence se imenuje Science of Mind. Vodena meditacija Luise Hay ki je na youtube.
            Poskusi, namesto da bos govoril o hisi ki ti jo je porusila JNA bos govoril tako kot jaz in bil notranje srecen.
            Slovence ki stalno zive v Sloveniji razjeda notranja nepotesenost, stalno pritozevanje nad mrlici (za vse je kriv Tito, pa Kucan bla bla bla).
            Pojdi v sobo,zapri oci in poslusaj tole:
            https://www.youtube.com/watch?v=jbdB2ss1YLs&t=1824s

          • dob

            A je tisto na sliki Cankar ali Stalin?

          • Valter BraniSlav

            To je Dzugasvili. Da ni bilo Tita bil bi on in bi vas jebal v glavo in pobijal tako kot je Ruse.
            Zakaj njegova slika: ko sem bil mlad sem izgledal prav tako, kot njegov identicni dvojcek.

          • dob

            Da, da… hvaležni moramo biti Titu, da je pripeljal komunizem v naše kraje, ker brez njega ne bi vedeli ne kaj je to ne kdo je Džugašvili. Bilo bi nam prelepo, pa nam je on zato omogočil, da spoznavamo komunizem, pri tem je pa z levo roko proizvedel modele kot si ti, da nas zraven podučijo, da moramo desetemu največjemu morilcu vseh časov na svetu, Titu, biti hvaležni, da nas ni v roke prijel Numero Uno vseh morilcev. Kajti brez Tita in Stalina bi se znala zgoditi tragedija, da nas nihče ne bi moril. Kar bi bilo pa zelo slabo za take kot si ti, ki spizdijo iz tega komunističnega raja, ki je samo kučanov idealizirani posnetek Jugoslavije, v … Rusijo? Na Kitajsko? V Severno Korejo? V Venezuelo…? Neeeeee – v Anglijo!

            Ki je znana islamistična država. Od koder nam milostno pošiljaš svoje misli neprecenljive vrednosti. Ali tudi tam v Angliji tako osveščaš prek interneta o Luise Hayes, da se drogirajo z njenimi neumnostmi, meditirajo in ne opazijo, kako jim islamisti zasedajo državo? Jim govoriš, naj bodo srečni, da jih Hitler ni zasedel, ker pol bi jih pa on jebal v glavo in pobijal, kot Stalin Ruse in Tito Jugoslovane, nasprotnike svojega režima, zato naj raje, izi dazit, mižijo in poslušajo Louise Hayes??

          • Valter BraniSlav

            Vcasih sem razmisljal tako kot ti, in TAKO KOT TI RAZMISLJA TIPICEN SLOVENEC, IN TIPICEN ANGLESKI LUZER… oh oh, za vse je krvi nekdo drug. Za vso nesredo je krvi mrlic ki ga ze 37 let ni ved med zivimi.

            Takrat sem bil jezen na cel svet, in kar je slabse bil sem jezen sam na sebe.
            Nato sem se temu smiljenju samem sebi uprl, se odprl navzen in vzel usodo v svoje roke. K temu je pripomoglo tudi to da sem odsel iz solzne doline Slovenije za eno leto v NYC in tam spoznal svojo danasnjo zeno ki mi je rodila 4 otroke ti pa so nama podarili ze 12 vnukov.

            Kaj jebe Slovence ki zive v Sloveniji? Jebe jih tipicna mentaliteta ko jo prav ti tako dobro poosebljas… Za vse je kriv nekdo deseti. Luzerji ki se zbirate na teh portalih ste sedaj “odkrili” da so za vase frustracije krivi clani izredno mocnega gejevskega lobija ki vas hoce pohrustati s svojimi dolgimi lovkami… Kake bedarije.

            V UK sem skoro 30 let. A kaj tukaj pocenjam: ja denar sluzim in prezivljam svojo druzino.

            Imel pa sem seveda na iziro da koncam tako kot ti: zamorjen, jezen, in da za vse kar mi ni uspelo v zivljenju krivim Tita…

            Izbral sem drugo pot. Tudi ti bi jo lahko, a je ne bos… udobno se pocutis v vlogi zrtve. Pretakanje solz nad svojo zalostno usodo ti sluzi kot psihoterapija…

            Zato kar nadaljuj s tem kar pocnes vse zivljenje. Lahko zavijes se v kaksno gostilno in se skupaj z drugimi somisljeniki ki jim je komunizem unicil zivljenje zapijete in preklinjate komunizem, jude, in mocan gejevski lobi…

            Luzerji celega sveta ste si enaki v tem da je za vaso nesreco vedno kriv nekdo drug… zato vi luzerji ostajate luzerji, mi zmagovalci ki pa IZBEREMO TO DA SVET VIDIMO DRUGACE pa ostajamo zmagovalci.

            Tako je vedno bilo in vedno bo. . .

          • Mojca pokraculja

            Zadnji, ki bi imeli kaj povedati so pa tisti, ki iz varne razdalje, ne da bi kdajkoli stopili na realna tla tu doma, vsevprek gobezdajo in delijo nauke ala za vse so krivi drugi. Ti drugi so komunizem, diktatura, korupcija , mafiija, ki jo poosebljajo in vzdržujejo točno določeni ljudje in skupine.Dokler tega ne uvidiš, kar sem prepričana da sploh nisi zmožen, nimaš niti najmanjše pravice norčevati se iznas tu živečih in zganjati cinizem, češ jaz sem izbral drugo pot.
            Ali sploh veš kaj govoriš, kaj sporočaš ? Aja ti si bil pameten, mi tu smo pa bedaki, ker nismo izbrali druge poti. Kar jadikujte, pretakajte solze, zapijte se…
            Da te ni sram, usrane. In si upaš zmerjati ljudi z luzerji !? Sebe pa poveličevati, druge pa zaničevati !
            Z velikimi črkami napišem : FUCK OFF !

          • Valter BraniSlav

            Ravno taki kot sem jaz vam lahko kaj pove, ne nekdo ki zivi 24 ur in 7 dni na teden v samopomilovanju.. Tak ki ni iz varne razdalje bo videl svet tako kot ga vidite vi: Izbrali ste si da zivite v zacaranem krogu iz katerege nocete izstopiti. Izbrali ste si da boste se naprej same sebe videli kot zrtev in krivili nekoga tretjega… ah seveda za vsem zadaj stoji Kucan, mocan gejevski lobi, mogoce duh Pepce Kardelj, komunisti ki so vam vse pokradli… KRIV JE NEKDO DRUG… to je mantra ki jo Slovenci tako kot jih je vecina na Novi ponavljajo vsak dan… Ta manta Vam sluzi kot religija. Seveda ne marate sveta videti drugace, saj bi se Vam potem ves ta konstrukt okrviljanja nekoga desetega pokvaril. Zato boste ostali to kar ste ze danes: HLAPCI… HLAPCI NEKOMU KI SE VAM BO ZDEL VECJI IN HLAPCI SAMEMU SEBI… “Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!” / Ivan Cankar

          • Mojca pokraculja

            NI RES !
            Nimaš pravice tako govorit ! Razumeš ! Ne živiš tukaj in ne moreš soditi o ničemer. Nič ne veš, ponavljaš neke mantre izpred 50 let ! Misliš da si daso, a?
            Še enkrat fuck off !!! Okay?!!

          • Valter BraniSlav

            Nic si ne domisljam da sem daso. Ne mislim da sem daso.
            MENI SI TEGA NI TREBA DOMISLJATI KER JAZ DASO SEM. MOJE ZIVLJENJE JE USPEH, MOJ DENAR JE USPEH, MOJA LEPA ZENA JE USPEH IN MOJI POTOMCI KI JIH JE CEDALJE VEC SO USPEH.
            Bi se moral tega sramovati? Smiliti se sam sebi ker mi je “Kucan unicil zivljenje”???

          • Mojca pokraculja

            O zveličavne blodnje !!!

          • Valter BraniSlav

            So milioni zasluzenih funtov, 4 otroci in 12 vnukov blodnje? Mogoce za take kot si ti so… ker pac nimaste drugega kot to da se smilite sami sebi… ah, pozabil sem, le kako sem lahko pozabil da vam je Tito unicil zivljenje, potem je prisel zlobni Kucan, in sedaj zelo zelo zelo mocan gejevski lobi… trije zajedalci ki takim kot si ti pijejo kri… le kako sem mogel biti tako sebicen da ne vidim vasega trpljenja pod to trojico krvosesov…

          • Mojca pokraculja

            Miserere !

          • Valter BraniSlav
          • Mojca pokraculja

            Medicinski slovar: miserere- bruhati fekalije skozi usta.
            Po domače : Sereš na usta !

          • Valter BraniSlav

            To je tvoja interpretacija. Ti kot clovek ki zivi pretezno v Sloveniji vidis vse crno in si izberes sranje skozi usta. Jaz pa, ki sem clovek uspehov pa si izberem za misere prelepo Verdijevo glasbo in Mario Callas.
            Vidis v tem se jaz razlikujem od poprecnega luzerja. Jaz si izberem lepe asociacije, luzerji pa sranje skozi usta. Zato luzerji ostanejo v sranju vse zivljenje… KAR HOCEM RECI JE TO DA SI MI SAMI IZBEREMO KAKO BOMO VIDELI SVET IN KAKO BOMO ZIVELI…

          • Mojca pokraculja

            Nimam cajta za tvoje sranje. Si blokiran !

          • Valter BraniSlav

            Sranje produciras in si zamisljal ti. Jaz pa se osredotocam na svoje uspehe: otroci, veliko denarja… pa na Verdijevega Trubadurja in Marijo Calas. Jaz visim vse lepo, ti vidis ve grdo. Izbira je najina.

          • Mojca pokraculja

            Vse kar nakladaš je ena sama izmišljotina.To so vse samo tvoje pobožne želje.
            Pridi ven z imenom in priimkom in referencami.

          • Valter BraniSlav

            Tipicen izgovor ki Vam ga ponudi luzer je to da so vsi luzerji in da nas – ki smo uspesni – ni. Da smo se vse izmislili in da nimamo referenc. Imam znanko iz Rusije ki mi je pred kratkim rekla isto kot ti: da so vsi Rusi alkoholiki da so vsi Rusi luzerji…. Potem ko zacnes pobozno verjeti da uspesnih ljudi kot sem jaz ni, potem laze prenasas svojo bedo… Ne pocutis se ogrozena….

            Ampak prav zato ker tako branis svojo pozicijo luzerke ostajas luzerka.
            Raje se sprosti, Mogoce pa jaz, ki sem po tovjem samo lazni dasa, imam sporocilo za take Slovenceljne ki se samo smilite sami sebi in ki vas ogrozajo mrtev Tito, upokojeni Kucan in seveda vse povsod pristoni zelo zelo zelo mocan gejevski lobi…

          • Mojca pokraculja

            Jaz sem luzerka , hvala bogu!

          • Valter BraniSlav

            To kar vi Slovenceljni potrebujete je tole:
            https://www.youtube.com/watch?v=SkGtqFnStx0

          • Mojca pokraculja

            Še nekaj bom povedala.
            Imam sestrično, ki od svojega 11. leta starosti živi v Australiji, sedaj je stara 72 let. V zadnjih 40 letih je večkrat prihajala v Slovenijo na obisk za mesec ali dva. Tu ji je bilo strašno všeč in ni mogla prehvaliti kako dobro je. V Australiji je pa kruti kapitalizem, mi pojma nimamo kako je tam treba delati itd. Prilika je nanesla da je leta 2014 prišla živet sem, misleč uživala bom penzijo v domovini. Po dveh letih, ko je iskusila na svoji koži kako stvari tu stojijo od uprave, sodstva, zdravstva, sociale itd. , ko je videla vso to revščino in bedo in kdo tu vlada- mafija, je spokala nazaj v AUS. Tedaj ob odhodu mi je rekla, da nima želje še kdaj videti Slovenijo. Ko je bila že nazaj v AUS pa mi je rekla:
            ” Prvič v svojem življenju se zahvalim svoji mami: Hvala mama, da si me pripeljala v AUS !”

          • dob

            >> Tako je vedno bilo in vedno bo. . .<<
            Ne, ne bo.
            Taki kot si ti puščajo za sabo trupla, ker mislite da ste pametnejši kot pa nek revež, ki se ne znajde in trpi, ker pač ni tako "poduhovljen", kot znaš biti ti. On ne zna. Ti znaš, pa morda še Manca Košir, drugi so pa neumni.

            Je pač neumen, kar ga bo, po tvoje, stalo življenja. Ampak zate je samo – neumen, nič več! Ker ne posluša Louise Haye z zaprtimi očmi.

            Smrt si je pa sam izbral, kenede, ker je neumen. Po tvoje je biti neumen smrtno nevarno, ampak neumen, kot si ti predstavljaš, po tvoje, kaj pomeni biti neumen! Tako kot si ti predstavljaš pamet ali neumnost.

            Here is news for you: New Age filozofija pripravlja ljudi za masovni odhod v smrt.

          • Mojca pokraculja

            KRETEN !!!

          • Valter BraniSlav

            Mojca, kaj me zmerjas. Nimas vec argumentov?

          • Mojca pokraculja

            Zoper kretenizme pa res nimam argumentov. Sory zmerjanju, sem računala da se boš zbudil. Ni možnosti, ker si zabetoniran v svojem prav. Te nebuloze raje govori v Hyde parku.

          • Valter BraniSlav

            Ali je biti uspesen in ponosen sam nase kretenizem?

          • Mojca pokraculja

            Ponosen na maršala TITA ?! hahaha…

          • Valter BraniSlav

            No in na kaj si ti posnosna? Nisi v zivljenju prav nic dosegla ? Sigurno ti je vsaj nekaj stvari uspelo…

          • Valter BraniSlav

            No sedaj pa povej kaj si ti ustvaril po tem ko je JNA zapustila Slovenijo? Od tega je preteklo ze kar nekaj casa. Kaj si ti naredil da bi si izboljsal zivljenje?

          • dob

            Razdrl sem Vesolje na prafaktorje, ugotovil, kako deluje Stvarstvo in oboje na novo sestavil, da zdaj deluje po moje. Ne po tvoje.

            Kar bo dobro tudi zate, le da ti tega še ne veš, ker si samomorilni tepec. približno na istem nivoju si kot večina z ideologijami in verovanji zaslepljenega človeštva, ki mu sploh ni mar ne zase ne za druge.
            No vidiš, to sem naredil!

            Zdaj bom pa Vesolje nazaj sestavil. Prežeto bo z mojo zavestjo, do zadnjega kotička, brez ostanka.

          • Sašo

            Valter..ja če pa je bilo tako čudovito v Jugoslaviji, zakaj se je pa potem masovno hodilo delat v nemčijo, Avstrijo itd ? Ne no, to ne more biti res..saj ste pa ja imeli Zastavo, Pony in pralni prašek, če si bil dober švercer :) Kdo bi si pa ob takšni blaginji želel Nemčije..eh, laži :))))

          • Valter BraniSlav

            No povem ti iz lastne izkusnje zakaj sem jaz odsel iz SFRJ: dononcal sem EF v Ljubljani in vedno so me zanimale finance. Ravno takrat sem lahko prezivel 1 leto na praksi na NYSE kjer sem tudi spoznal svojo danasnjo zeno, mamo 4 otrok in staro mamo 12 vnukov. Porocila sva se v njeni domovini v Caracasu, nato pa,ko sem se jaz preselil v London pa je prisla zivet k meni.
            In zakaj London: tam sem lahko na delniskem trgu ogromno zasluzil, v SLO pa takrat ni bilo stock marketa, oni ki pa je tukaj danes pa ne funcionira ker ga nihce resno ne nadzira.
            Rabil sem denar a prezivljanje svojega narascaja in zasluzil sem ga v UK, obcasno pa se delal na Bliznjen Vzhodu, med arabci.
            Ce bi bil rojen nekje v ZDA ne bi mogel na fakulteto ker starsi niso imeli denarja, jaz pa tudi nisem genij pac pa poprecniez. Tako pa sem v SFRJ navkjlub svojemu poprecnemu IQ dobil izbrazbo ki sem jo nato prodal in prezivljal svoj zarod.
            HVALA TI MARSAL TITO ZA VSE KAR SI MI DAL. VECNA SLAVA TVOJEMU SPOMINU.

  • Brutus

    Samo totalnim bedakom še ni jasno, da gre pri ”migrantih” za invazijo islama s ciljem uničiti evropsko – se pravi zahodno civilizacijo! Na žalost moja izjava pomeni tudi, da je očitno dejstvo, da so vodilni politiki EU totalni bedaki, ki so izgubili stik z realnostjo !!! No, morda niso bedaki – so morda le podkupljeni…..!

    • Valter BraniSlav

      BRUTUS, TOCNO TAKO. SAMO MARSAL SFRJ JE DOUMEL REALNOST TAKO KOT JE. IMELI SMO LEPO ZIVLJENJE V SFRJ… SICER NE VSI, SAMO MENI JE BILO DOBRO (SEM LETNIK 1954).

  • Valter BraniSlav

    SFRJ = NAJBOLJSA DRZAVA MOJEGA OTROSTVA IN MLADOSTI.
    TITO = NAJBOLJSI PREDSENIK JUZNIH SLOVANOV.
    AMEN.

    • Sašo

      Glede na letnico tvoje rojstva, niti nisi mogel imeti dveh držav v svoji mladosti, otroštvu..ne drugega predsednika, takrat..
      Večina ljudi ki je imela solidno otroštvo ima to za svoj najlepši čas v življenju…meni so najljubša 90 – ta, čeprav je takrat desettisoče ljudi drnovškova vlada spravila na cesto, ampak jaz tega kot otrok pač nisem občutil, pretirano ne. Tako tudi ti nisi občutil kot otrok Jugo nazadnjaštva, si bil premlad.

    • MEFISTO

      Saj res, ti se vendar moraš zahvaliti njemu za ženo, štiri prelepe otroke, za staro mamo in za ekonomsko fakulteto.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!