Izza volitev – Kot kaže, je Kučan izgubil

Lucija Šikovec Ušaj (foto: osebi arhiv).

“Ta čas so ljubljanski meščani v miru pili svoje pivo, pušili svoj tobak, in da niso včasi med sabo malo poprešestvovali, bi lojalnega mesta ne bila razburjala prav nobena reč.” (Izza kongesa, Ivan Tavčar) Seveda parlamentarnih predčasnih ali celo, kot menimo nekateri, prepoznih volitev ne gre povezovati s pomembnostjo Ljubljanskega kongresa leta 1821, pa vendar so bile letošnje volitve ene najpomembnejših volitev za prihodnost naše države. Vsakdo, ki si zatiska oči pred dejstvom, da na Slovenijo pritiska desettisoče migrantov, je ali kot otrok, ki misli, da migrantov ne bo, če bo zamižal in v miru »pil pivo in pušil tobak«, ali pa zavestno deluje proti lastnemu narodu, državi in temeljem evropske civilizacije. Večina pa nas je na srečo prepoznala pomembnost trenutka in država se je obarvala v rumeno modro barvo stranke SDS. Veličastno, v vseh volilnih enotah, kar pa glede na volilni sistem seveda ne pomeni, da ima SDS s tem nekakšno »carte blanche«, da lahko v miru sestavi vlado in prične z reševanjem perečih problemov, ki se jih v času, ko se je igrala igra »kdor hitreje ulovi, ta obdrži«, ni lotila nobena vlada.

Velike upe smo položili na rame stranke SDS in njenega predsednika. Mogoče bo marsikdo razočaran, ker vsega ne bo mogoče izpolniti hitro in v celoti. Prepričana pa sem, da smo dobili predsednika vlade, ki mu lahko zaupamo varnost države, kot smo mu, takrat skoraj pol mlajšemu, leta 1991. Ko smo na tihem kar upali, da ima nekje skrita letala Harrier in da protitočna obramba zadostuje za varnost pred napadi jugoslovanskih Migov.

Državljani smo se, vsaj nekateri, odločali na podlagi izkušenj, ki smo jih pridobili v letih samostojnosti, drugi na podlagi “mantre”, da ne sme zmagati Janez Janša, pa iz kakršnegakoli že razloga.

Videli in slišali smo  tisto, kar so nam nudili mediji, veliko ničesar, za kar je bilo škoda časa, tako gledalcev kot tudi vodij političnih strank. Volitve izgubljenih medijskih priložnosti, saj so glavni mediji  bolj ali manj uglašeno igrali na iste strune. Prav mučno je bilo poslušati povsem nevsebinska vprašanja dvornih novinarjev, voditeljev ali kakorkoli se že imenujejo uslužbenci nacionalnih medijev in tudi največjih komercialnih televizij.

Kdor je kadarkoli pogledal kakšna soočenja mnenj različnih političnih, ekoloških ali ekonomskih strokovnjakov po svetu, soočenja, ki se odvijajo ravno tako pred publiko tako v studiu kot tisto pred ekrani, je lahko zardel namesto teh voditeljev. Tem pa je rdečica dejansko privrela skozi vse pore in tudi tistega, kar pravniki zahtevamo od sodnika, to pa je, da daje vsaj videz nepristranskosti, nismo uspeli zaznati niti  pri enem.

Zgodila se je noč dolgih nosov in padlih čeljusti
Medijske hiše, ki goltajo prisilne prispevke in ližejo pete enemu in edinemu gospodarju, se ne sramujejo, da jih nekaj dni pred volitvami obišče zadnji partijski sekretar in jim očitno daje poduke, kako voditi soočenja. Niti kančka spodobnosti več ni zaslediti, niti toliko ne, da bi se srečanje odvijalo »izza« pogledov javnosti. Ravno z javno pojavnostjo na nacionalni TV postaji, v katero  prisilno zmečemo ogromna finančna sredstva, je pokazal, da se sekretar počuti toliko varnega, toliko močnega, da bo napotke dal tudi tistim, ki ga ne bodo slišali. Posredno. Preko informacije, da je obiskal RTV. Vsi so razumeli. In vsi vam bodo v en glas zatrjevali, da na njih nihče ni vršil pritiska. Ker je zadostovala informacija o obisku. Kučan je spregovoril, zadeva je zaključena. Vsebina soočenj, ki se je skoncentrirala na vprašanje, kdo bi z Janezom Janšo šel v koalicijo, je bila zakoličena. Pa kako preprosto bi lahko bilo. Primerjava programov strank bi bila možna, čeprav se nekaterim, prepričanim, da jim je Kučanov blagoslov odprl vrata parlamenta, ni ljubilo spesniti niti nekaj točk progama.

Vendar so se tokrat ušteli. Veliki mag je izgubil velik del svoje moči. Nekatere njegove stranke, ki bolj spominjajo na cepetajočo otročad, so ostale v nemočni drži »pričakovanega uspeha«. Strankarski voditelji, ki so jih mediji kar napeljevali k temu, da bi tekmovali, kdo bo bolj prepričljiv v izjavi, da s SDS in Janezom Janšo ne bodo sklepali koalicij, so doživeli noč dolgih nosov in padlih čeljusti.

Kot kaže, je Kučan izgubil
Volitve 2018 bi lahko bile dobra šola za medije, v kar pa ne verjamem. Verjamem pa, da bodo dobra šola za politike. In še bolj za prebivalce, za tiste, ki so nasedli, ki pa jih vendar ne bomo pustili na čereh, na katere jih je pripeljal partijski boter, ampak jih bomo vzeli s seboj. Morebiti bo kdo sprevidel svojo zmoto, morebiti tudi ne. Ostaja naš državljan, ki bo lahko računal na zaveze, ki jih je dala zmagovalna stranka.

Pa še nekaj so prinesle letošnje volitve. Zavedanje državljanov, da je volilni sistem krivičen, nerazumljiv, da so kandidati in stranke postavljeni v neenakopraven položaj in da je potrebno nekaj storiti. Ne, niso bili glavni mediji tisti, ki bi pokazali na anomalije volilnega sistema, nasprotno, izmenjava mnenj na družbenih omrežij, informacije, ki so jih ljudje dobivali s terena, so jih prebudile. In prepričana sem, da bo morala koalicija na dnevni red uvrstiti tudi spremembe volilnega sistema. Da se ne bo zgodilo, da te prehiti nekdo, ki je dobil bistveno manj glasov, da bo tak sistem, ki bo razumljiv vsakomur, ki bo to želel. Mediji, ki so kar tekmovali pri poročanju o krivičnem ameriškem volilnem sistemu, ki naj bi kazal veliko nezaupanje v volilno telo, saj v bitki za predsednika zmaga tisti, ki dobi najmanj 270 elektorskih glasov. Ta sistem torej naši mediji ob vsakokratnih volitvah prikazujejo kot krivičnega, štejejo volilne glasove, ki jih je zbral posamezen kandidat po vseh državah, ob tem pa se jim naš volilni sistem ne zdi nič čudnega. Ali se pretvarjajo ali pa zavajajo, se odločite sami.

Torej, da sklenem. “Izza volitev” je dejansko izgubil Kučan. Vsaj vse tako kaže. In čas je že bil.

Lucija Ušaj Šikovec

  • totex39

    Tako je gospa Lucija tudi jaz se zavzemam, da v prvi vrsti takoj spremenijo volilni sistem, ki več nikamor ne pelje in dokler bo tako, bodo tudi take volitve za nas nesprejemljive, da ne rečem neveljavne.

  • FORT WORTH

    Ce neizkuseni Sarec NE sklene koalicije z Janso, bo po 2-4 letih pristal ponizan na smetiscu zgodovine.
    Ce Cerar NE sklene koalicije z Janso si osebno, NE bo od katastrofalnega vladanja opomogel nikoli vec.
    SD z Zidanom je odpisana.
    Levica je s svojimi predlogi za danasnji cas NENORMALNA.

  • althar

    Kot kaže je kučan izgubil – iz vaših ust v Božja ušesa. A pred odpiranjem šampanca vendarle počakajmo na sestavo vlade. Globoka država ima zagotovo še nekaj trikov na zalogi.

  • TOML

    Odlična Lucija!

  • Franc Šink

    Da volilni sistem je tisti ki drži to državo za sapnik.

  • Gospa Lucija Ušaj Šikovec, najprej iskrene čestitke !

    • Prle

      Zato, ker ni bila izvoljena?

      • JohanT

        Kaj je tudi za to kriv Kučan ?

  • totex39

    V kolikor bi Janša sklenil koalicijo z Šarcem bi ga moral skozi nadzorovati in preprečiti, da bi mu Kučan in ostali “strici” iz ozadja naročevali kako naj dela. Vendar mislim, da bi imel lažjo delo kot pa z ostalimi pretkanimi socialisti, ki vemo kakšno ideologijo zagovarjajo.

    • Mene Šarec malo moti, ker je lagal.

      • totex39

        Res je, ampak vsi ostali pa so ortodoksni levičarski socialisti, kar nam že skoz dokazujejo.

  • soc

    Lučka, naj se ti besede pozlatijo. Kako rad bi tudi sam verjel, da je in bo tako, kot si zapisala. A še enkrat tule zapišem, da je objektivno edini res velik uspeh desnice, da je presegla tretjino v državnem zboru in s tem onemogočila kake usodne poteze Murgel. Da bo Janša predsednik vlade in da je zlobni palček izgubil svojo moč – ne, žal ne verjamem ne v prvo ne v drugo.

  • janez.pokoncni

    “Prepričana pa sem, da smo dobili predsednika vlade, ki mu lahko zaupamo varnost države”

    Volili in izvolili smo ga, nekako ne vidim, da smo ga dobili. Kakorkoli obrnemo, več kot 36 glasov ni. A bomo šli v koalicijo z mafijo? Epilog preteklih vez smo videli že 2x. Podtikanja, zaviranja, breskončne podlosti in na koncu vse krivi. Kazen za 2004-2008 je bila Patria, ki si jo je zaželela (traktorje) Ropova vlada, pogajanja vodil Mors pod vodstvom Karla Rjavca, vse pogodbe podpisal Karl, zaprli pa so Janšo ?!?
    Sam osebno mislim, da v takšno vlado ne smemo več nikoli.

    Volilni sistem in vse ostalo pa je druga, sicer zelo žalostna pesem, ki pa jo v tem sklicu parlamenta sploh nima smisla načenjati, ker jo v takšni sestavi ne bo moč spreminjati.

    • FORT WORTH

      Se popolnoma strinjam z vsem napisanim.
      Ampak politika je sklepanje kompromisov.
      Ce oboji malo popustimo, lahko dobimo vlado.
      V nasprotnem primeru bodo predcasne volitve…

      • janez.pokoncni

        Vlada pod “veliko koalicijo” bi dala mafiji maneverski prostor za “podvaliti” svoje svinjarije SDSu.

        • FORT WORTH

          Janezu Jansi so levaki ze podvalili patrio in 150 montiranih procesov…
          CISTO VSE DO ENEGA JE PADLO !
          Mislim, da je dovolj povedano in napisano o NJIHOVI KREDIBILNOSTI !!

          • janez.pokoncni

            Itak prijatelj, AMPAK posledice so kljub vsemu strašne in, če jim damo še eno šanso, bodo posledice ZOPET strašne ali celo strašnejše.

          • Tomi

            Tudi če mu nič ne podtaknejo, bi takšna koalicija prinesla upad glasov za SDS na naslednjih predčasnih volitvah. In predčasne volitve vsekakor bojo, pa naj bodo zaradi razpada leve koalicije. Seveda pa mora Janša navidezno vsaj poizkusiti sestaviti vlado, da mu še tega kdo ne bi očital.

    • totex39

      Se strinjam, da v takšni vladi nimamo kaj iskati, vendar me kljub temu zanima tvoje mišljenje kako bi to lahko drugače bilo rešljivo, če se že gremo malo ugankarstva.

      • janez.pokoncni

        Koalicije v tej sestavi ne more biti, vsaj ne delujoče. Kaj vse je sposobna storiti mafija in na kaj vse so pripravljeni pristati ne bi ugibal, moje mnenje je, na vse.
        Njim gre za življenja. Bančne luknje se ne smejo razčistiti, krivci se ne smejo objaviti, vsi prevzemi državnih firm morajo ostati zaviti v tančico megle (bom na koncu nekaj o tem).

        Obe vladi JJ sta imeli izjemno močne varovalke, da se ja ne bi nič razčistilo, sprejel kak zakon, itd. DESUS in SLS sta bila več kot vzorna minerja vsega pomembnega.
        Epilog? Danes Karel Rjavec očita Janši, da se tudi pod njegovo vlado ni nič pomembnega zgodilo to, da je ravno on vse blokiral, sploh ni pomembno – za idiote, ki ga volijo in želijo slišati samo pljuvanje po Janši.
        Skratka – “naša” kolacija se ne more zgoditi.

        Koalcija mafije? Oni dejansko prihajajo vsi iz istega gnezda. Razpravljanje o tem, kako gre za 6 (z SNS celo 7) strank je brezvezna. Gre za eno, maksimalno dve struji, ki obvladujeta vseh 6 levih parlamentarnih skupin.
        Realno lahko Slovenijo organizirano ropajo vsaj 3.9 let in se zopet, kot letos, tik pred volitvami kao skregajo, idiotom pa s pomočjo novinarjev zopet razložijo, da je za vse kriv JJ. Malce težje jim bo kot v preteklem mandatu, ampak ne tako zelo, kot se danes skuša prikazovati po medijih.

        Huh pozabil sem privatizacijo!
        Pazi to! Nihče leta 1991 ni imel nekaj 10 ali celo MIO mark (evrov) in jih tudi nihče ni zbral s plačo vse do danes. Za odkupe firm so zalagali kapital firm in te kredite plačujejo še danes. Od kot denar za kredite? Iz firm. Vse je davčno izjemno sporno in trdim, da ne obstaja NITI ENA SAMA tajkunizacija SLO premoženja, kjer bi se lahko akterji izognili dolgoletnemu zaporu, če bi se je lotili pravi kriminalisti. Koga dejansko zaprejo? Samo in zgolj tiste , ki ne zmorejo več krasti firmam denarja potrebnega za poplačilo kreditov in še to zgolj vsakega 30tega.

        • totex39

          Vse kar si napisal je čista resnica, ravno zaradi tega je JJ lahko v težkem položaju.

        • dob

          Užitek je bilo tole prebrati!!!

        • Mojca pokraculja

          Janez bolje ne bi mogel napisati. Se v celoti strinjam. Ne vem kako je mogoče, da ljudje tega preprostega logičnega sklepanja ne zmorejo. Ideologija je naredila svoje, od tu dalje je vse mala malenkost kako ljudem zamegliti um in jih prepričati v lasten samomor. Bravo še enkrat !

    • dob

      Prepričan sem, da kompost (post-komunizem) najhitreje razpade tako, da mu pustiš glorijo njegove lastne histerije, da se izrazi.

      • janez.pokoncni

        Ja. Nekako sumim, da so za to idealni časi.
        Poglej kaj bi čakalo Janšo. Tisti trenutek, ko bi objavil sestavo koalcije, bi se pri njem najavili predstavniki Levice sicer v obliki sindikata JS in podali nemogoče pogoje. Njim bi sledili še ostali sindikati (slabo mi je, da te svinje naslavljam s sindikati ampak … ), pa 28.000 nevladnih organizacij, vsa ostala mafijska interesna združenja, ki jim sicer pravimo leva sredina pa bi vse skupaj samo podpihovala.

        Pustimo jih, da se med sabo dokončno požrejo, prevarajo ta blesav folk še 1001tič in upajmo, da se bodo blesavci končno le streznili in sami pognali kaviar socialistično mafijo na smetišče zgodovine. Mi, ki gledamo in vidimo, tega sami ne moremo narediti.

        • Capi

          Tudi sam mislim, da je taktično najbolje tako…..pustiti šarcu da sestavlja vlado in da se potem sesuje leva stran sama vase…..Sicer bi to za državo in državljane bilo kar hudo, vendar druge možnosti zaenkrat skoraj ni. Mislim, da tudi Janša z enim očesom gleda na to varianto…..vendar, dokler obstaja upanje na rešitev je vredno poizkušati.

      • janez.pokoncni

        Prej prezrto! KOMPOST – dobra (!), zabeleženo in bo prodajano naprej. :)

    • PIA PlA

      Čas zdravi vse rane, norosti očitno ne more!

      Muha se toliko časa zaletava v okno, dokler onemogla ne obleži na tleh. A malo naprej je okno odprto. Nujno moramo spremeniti način razmišljanja in posledično delovanja.

      • janez.pokoncni

        Ok, razumem glede muhe za ostalo pa ; kaj je pesnica želela povedati? :)

        • PIA PlA

          O, pesnik, pa se ja nisi zbal, da tisto o norosti leti nate?
          Nisem mislila nate, mi je pa žal, da se tako podcenjuješ.

          • janez.pokoncni

            Ohhoho, ne podcenjujem se jaz, podcenjujejo me drugi. :):):)
            Ne, ne, nisem mislil, da si med “podcenjevalci” ti edino nisem uspel “upariti” muhe z mojim komentarjem. Samo to.
            Ugibam, da si mislila na vol-ilce. Ker mednje spadam sam, bom pisal v prvi osebi množine. Mi smo res muhe, ki že 27let rinemo skozi šipo in bi še …

    • FORT WORTH

      “Sam osebno mislim, da v taksno vlado ne smemo vec nikoli”…

      Kako potem naprej ??
      Levaki ustanavljajo leve stranke cez noc.
      NSI se je pod vodstvom Ljudmile Novak spajdasila s Kucanom.
      Tonin je sodeloval pri financni nagradi Kucana, pomagali so omejiti dostop do arhivov…
      SLS je v prejsnjih koalicijah nagajala.

      Jansa je za sodelovanje, tudi z levaki ( razen z levico ).
      Sam sem mnenja, da je nekaj treba narediti in premakniti voz z mrtve tocke.
      Strinjam se, da bi bilo sodelovanje v tej sestavi naporno.

      Lahko dvignemo roke in prepustimo vodenje drzave levakom, kljub zmagi na volitvah.
      Kaj pa volilci, ki so glasovali za SDS ?
      Jih bomo, kar razocarali ??

      • janez.pokoncni

        Sodelovanje z levaki smo že imeli, 2x. Osel gre samo 2x na led, lahko gremo mi zaradi mene še tretjič čeprav vsi vemo , kako se bo končalo!

        Greva čisto na konec, razočaranje volicev SDSa. Sem član, k SDSu sem “potisnil” enega od otrok, ki se je za volitve res angažiral. V nedeljo smo si “lastili” oziroma verjeli, da smo mi sami zbrali preko 30 glasov.

        Za kaj smo glaovali : Za JJ, za ekipo kandidatov, za program SDSa in vrednote, ki nas družijo.

        Zdaj pa plastično kako izgleda VSAKA (VSAKA, VSAKA, VSAKA … še 1000x, VSAKA) velika koalicija – velika pomeni koalicija programsko RAZLIČNIH, ne SORODNIH strank ;

        Pred volitvami A obljubi volilcem premik NAVZGOR, B obljubi volilcem premik navzodl.
        Po volitvah skleneta A in B veliko koalicijo. Kam bomo šli??? Nikamor. A bo skrbel, da se ne bomo premaknili NAVZDOL, B bo skrbel, da se ne bomo premaknili NAVZGOR.

        In sedaj vračam vprašanje. A si zato volil SDS, da bo zdaj še SDS skrbel za status quo? Menda nisi tako naiven in misliš, da bo kdorkoli prišel in sprejel program in pogoje SDSa?

    • pajot

      točno.

  • Olga2345

    Čestitke Lucija Ušaj!
    Murglski mediji še kar pumpajo sovraštvo in izključevanje do SDS z Janezom Janšo in s tem do vseh nas, četrtine volivcev, ki smo SDS dali svoj glas! Janez Janša je spet dobil NAJVEC GLASOV od vseh politikov, kar pomeni NAJVEČJO legitimnost!
    Slovenija je postala rumena, kot sonce in žitno polje! Malo je modrine, upam da bo ta modrina delovala v dobro Slovenije!
    Rdečina pa pomeni sovraštvo, izključevanje in delitve! Rdečina se je začela v močvirju z krvavo revolucijo in zlocini nad drugace mislecimi in bo v močvirju tudi propadla, ugreznila se bo sama vase in v svoje sovrastvo in izključevanje!

  • Prle

    He,he,he, kot kaže Kučan ni izgubil, saj vam je namenil toliko glasov, da niste ne pečeni ne kuhani. Zato draga moja Lučka ne zavajajte . Velika izguba je tudi na vaši strani ,saj vas ovce niso izvolile v parlament, torej lahko zaslužen denar odpade.

    • komar marko

      LUCKASTI samo za vas z VAKUUMOM. POŠTENi državljani smo ostali doma ko smovidelina soočenjih kaj delajorežimski presistuti. Sploh jih ni motili,da LOPOVI ,ki sougotovljeni na podlagi preiskovalnih komisij spet kandidirajo. Polni ste bili sovraštva in ste izključevali.Toso fakti.KAPIŠ!

      • Prle

        He,he,he, videl in slišal, kakor si hotel. Če je lahko relativni zmagovalec bivši zapornik in obenem človek, ki ne ve od kod mu enormne količine denarja. Kaj bi še rad?

        • komar marko

          Spet lažeš. A te ni sram. Zaprt je bilna podlagi stvari,ki jih ni v kazenskem zakoniku,pač pa so v vaših glavah. Če bi rdečuhi imeli en sam dokaz, bi tulili kot volkovi v sibirski zimi ,kičakajo na plen,

          • Prle

            Po zaporih je itaq polovica nedolžnih in ne lažem, povedal sem ti samo dejstva, ki držijo. Ali ne?

          • komar marko

            oh, BOG,kakoso v 21 stoletju lahko posamezniki in rdečuhi še vedno na stopnji neandertalca?

          • Prle

            Lepo, da priznaš, da si eden izmed njih. Pohvalno.

  • sanguis sacrum

    Slovenija je rumena, ampak globoka država ne bo pustila desne vlade….

  • komar marko

    kvaziLEVICA je volilav polnem številu.IZKAZALI so se tudi sindikalisti ki so dokončnopokazali da so skrajno LEVI,polni sovraštva in izključujejo. Samovprašanje časa je, kdaj bodonove vstaje?

    • Čudno, da jih še ni. Še niso dogovorjeni glede plačila ?

      • Slovenka

        Ta trenutek še upajo, da bo Šarec sestavil vlado.

  • komar marko

    Pa šenekaj so pokazali. SOVRAŽNI govorje dopusten samo pri rdečih. Če se braniš si baraba šovinistična. Kdaj smo te stvari že doživljali?

  • komar marko

    Pa šenekaj je bilo zanimivo.Rdečuhe moti ta medij. Ne moti jih LAŽNJIVEC in ostali časopisi financirani iz žilnih opornic.To za njih sploh ni sporno!

  • francelj3

    Absolutno nujno je uvesti dvokrožni večinski volilni sistem, ki ima pred proporcionalnim za parlamentarne volitve toliko prednosti, da jih je težko našteti. Goljufanje volilcev s prestopanjem poslancev med strankami po volitvah bi se nehalo. Goljufanje volilcev zaradi povolilnih koalicij (namesto predvolilnih) bi se nehalo. Volilci bi glasovali neposredno za posamezne kandidate, s čimer bi se prenehala tako imenovana strankokracija, ko stranke (tako kot nekoč KPS) namesto volilcev določajo zmagovalce volitev. Goljufanje volilcev, kar se tiče predvolilnih programov, bi bilo zelo oteženo tudi zato, ker bi bil mogoč odpoklic izvoljenih poslancev oz. županov, če bi volilci ugotovili, da delujejo proti interesom volilcev in prelamljajo predvolilne obljube. Vse vsakič nove stranke, majhne stranke, ki komaj zlezejo čez volilni prag v parlament, ekstremistične stranke in sindikalne stranke, npr. Desus, bi bile onemogočene. Drobitve parlamenta v nešteto majhnih interesov bi bilo konec, parlament bi postal ustanova, ki lahko sprejema odločitve, ne samo bolnih kompromisov. Dejansko vladanje majhnih strank z izsiljevanjem večjih bi se končalo.

    Sliši se predobro, da bi bilo lahko res. Zato je dvokrožni večinski volilni sistem že enkrat zmagal na referendumu, vendar so ga nekateri pod vodstvom Milana Kučana s pomočjo Zavoženega iz SLS uspeli z nelegitimno manipulacijo spreminjanja ustave povoziti in proporcionalni sistem celo vključiti v ustavo. Takrat ustavno sodišče tega žal ni preprečilo, kot je preprečilo zadnji poskus manipulacije z ustavno spremembo, ki jo je poskušala cmerarjeva vlada. Zato in samo zato je zdaj Slovenija togo gospodarsko in politično truplo v stanju rigorja mortis, kjer se ne more in ne sme spremeniti nič, samo posvečeni smejo ves čas krasti, davkoplačevalci pa jim ropanje prisilno financiramo in ga bomo do bridkega konca – popolnega bankrota države.

    Druga stvar, ki jo Slovenija nujno potrebuje, je pa ustavno določilo, da se ustava spreminja samo z ljudskim referendumom, sicer bo vsaka gnila partija kar naprej (kot v zgornjem primeru ali primeru privatnega šolstva) prilagajala ustavo svojim zahtevam.

  • komar marko

    no vsi komentatorji so povedali, da se ortodoksna levica s svojim programom vrača v leto oktobrske revolucije oziroma v maj 45. Kaj še komu ni jasno?????????

    • Prle

      Tebi marsikaj ni jasno.Demenca?

      • komar marko

        ha,ha,ha.Resnica je boleča,KAPIŠ!

        • Prle

          Zate pa res,he,he,he.

  • Olga2345

    Dogodki let 1941, 1991 in 2018 imajo skupne točke! Izdaja komunistov (danes prebarvanih v levičarje, ki z evropsko levico nimajo nič), paktiranje s sovražnikom (nacisti, fašisti, Islamisti), širjenje sovraštva proti domoljubom in izključevanje vseh, ki so za obrambo Slovenije in njenih interesov! Torej že tretja veleizdaja komunistov!
    Zato stopimo skupaj in se uprimo murglski kliki in njenim oprodam! Za Slovenijo gre!

  • Krtača 20

    Če bi bil izvoljen janša, se lahko slovenci kar priključimo koloni migrantov….

    • FORT WORTH

      Slovenci smo vsa leta po drugi vojni zaradi komunizma emigrirali v zahodne drzave.
      Prav tako emigriramo se danes po zaslugi udbo-partije…
      Tako bo, dokler ne bo v drzavi zavladala desna razvojno-napredna opcija.
      Ce ima drzava mocno gospodarstvo, ima denar za socialo.
      Ce je gospodarstvo sibko, je tudi sociala sibka !

      • Krtača 20

        Hahaha razvojno-napredna opcija hahahaha. Od kdaj so pa desnaki napredni? Večni nazadnjaki. Pred drugo sv ženskam tud volilne pravice niste dal. Še več, vzel ste jim jo. Ne me basat kakšne mate. Če te pa že lih zanima kako zgleda desna napredna vlada na Hrvaškem in kako mladi pod to vlado množično bežijo v tujino (nikdar toliko) pejt pa mal pogledat. Hahaha pravljičarji.

    • totex39

      Koloni migrantom se lahko priključijo socialisti in ostali priseljenci ne bi bilo nič narobe.

      • Krtača 20

        Torej več kot 3/4 Slovenije. Precenil ste se desni fantki, močno precenil.

        • totex39

          Tudi ta opcija je možna in v Sloveniji ostajajo sami Slovenci, kajti pri nas očitno drugače ne gre.

          • Hun

            v Sloveniji ostajate upokojenci in tisti k mate koristi od drzavnih sluzb

          • totex39

            Seveda tudi ti morajo biti in predvsem dobri mali in veliki podjetniki, kar jih tudi imamo.

  • Krtača 20

    Kolk ste desni hinavci dokazujejo že hvale avtorju tega članka a hkrati je niste izvolil. Kdo pol tuki laže?

  • mona lisa

    Žalostno je da se stari kučan še vedno vtika v vladne posle oziroma dirigira levici in podtika nove obraze kot je bil Cerar in sedaj Šarec. Kučanova gnila jajca.

    • sumljivislon2

      -danes je sončno

  • Rotar Jakob

    Bravo Lucka zmagali smo -kurcanizem zmrzuje!

    • PIA PlA

      Že, že, a se zna tudi napihniti na dvo, trikratno svojo velikost.

  • Borut Stari

    Prišel je dan dolgih nosov in padlih čeljusti. Kučan je izgubil volitve.Osvojiš četrtino vseh, na volitvah, oddanih glasov in… ostala svojat ustvari nedržavljansko sprego užaljenih. Sprego, ki bo, kot vedno, onemogočala in zavirala razvoj države. Osvojeno mandatarstvo naj zmagovalec uporabi za sestavljanje vlade strokovnjakov z ustrezno referenco, v kateri bodo nepolitični kompetentni ljudje. Predvsem izbrani na podlagi pokazanega ne pa našizma. V tem primeru užaljeni levi blok ne bo mogel zavirati napredka Slovenije. Da evidentiramo enkrat,za vselej, kdo je za Slovenijo in kdo zase.

    PS: Realnost slovenske politike. Koalicije več strank so praviloma impotentne strukture.

  • Prle

    Kakšen žalosten dan je bil včeraj za Ivana, poklical ga je samo Tonin, Jelinčič še preračunava koliko mu bo moral Ivan plačati, če bo hotel da ga podpre. In to je to, Ivan ni ne tič ne miš. Res žalosten ponedeljek.

    • Krtača 20

      Zdaj ima baje jajo novo taktiko. Šmrc šmrc noben grd komunist me ne mara šmrc šmrc. Desni pa – ja božček revček pol te bomo pa kar podprli. Ti božec kalimero no.

      • Prle

        Če pogledaš Urško ima človek občutek, da je ženska sita, ker se Ivan ukvarja z politiko.Moje mnenje je, da bi raje videla, da bi Ivan pisal pravljice za otroke.

        • Krtača 20

          Pa še grimsa lahko vzame za lektorja. Naslov pravljic – Anonimne pravljice.

        • žogica

          Revica živi v kletki, samo, da njena ni zlata, kot Melanijina!

          • Prle

            Urška vidno trpi, to se vidi iz aviona.

          • karpelec

            Tako vesel si, lo druge tolažiš, daj prerok potrudi se in jo potolaži.

    • Kapitalist

      Verjetna koalicja bo SDS + NSI + SNS + DESUS

  • Slovenka

    3. 6. je nekaj ta pravih dobilo streznitveno klofuto, vendar še ni konec. Globoka država ni nepremagljiva, to smo videli 3. 6., to lekcijo pa bomo utrdili še letos novembra na lokalnih in naslednje leto maja na evropskih volitvah. Slovenijo in Evropo je potrebno prenoviti do korenin in mi, zavedne Slovenke in zavedni Slovenci, bomo za to poskrbeli.

  • žogica

    Tale vaša Lucija Šinkovec se spet napihuje, le zakaj ste ji pokvarili načrte in je niste izvolili. Lahko bi sedela v DZ in direktno lomastila v svojem prefinjenem stilu, tako se pa revica preživlja s pisunstvom na tem portalu. Niste pošteni do nje.

    • Prle

      Tukaj ji kimajo in ploskajo in oh in sploh, izvolili pa je niso. Hinavci, tipično za sds.

      • žogica

        Tipični SDSovci!

      • totex39

        Kriv socialistični volilni sistem, v svojem okraju je imela največ glasov, tako kot Gorenak v Celju, vendar zaradi bedastega sistema izpadla.

        • žogica

          Vsako slabo je za nekaj dobro!

          • totex39

            Zato pa ste si naredili volilni sistem, ki vam paše. Barabe!

          • žogica

            Res ste barabe!

          • Prle

            Ha,ha,ha,ha, Kučan vam je dobro nastavil.

      • Jaka Sraka

        Zakaj pa ti in tvoji niste izvolili dveh biserov SI politike: Alenke in Karla? Pa tvoja soseda sta.
        Hinavci, tipično za levičarja.

        • Prle

          Sem pač za nova imena, kar pri vas ne velja.

      • Tomi

        Ej bebo, poglej število glasov.

        • Prle

          Bistvo je, da je ni v parlamentu.

          • Tomi

            Res je. Torej boš moral malo spremeniti stavek, da boš lahko še e naprej žalil. Bo šlo bebo? Saj disqus to dovoljuje.

          • Prle

            Dripec, ženska bo lahko še naprej nemoteno pljuvala tukaj na tem portalu, seveda za burek, samo da je zraven.

          • Tomi

            Zakaj pa ne, ali je pljuvanje dovoljeno samo vam levaškim ritopikom? Kar se tiče tega portala tukaj, hja, ni tisto, kar sem pričakoval, me pa veseli, da ne piha v isti rog kot ostali mediji. Zate je to seveda moteče.

  • Silka

    Hvala Lucija za te misli. Veliko nas je, ki mislimo enako ali podobno.

  • PIA PlA

    Velik potepuški pes se je znašel v nenavadni sobi: vse stene so bile od vrha do tal prekrite z ogledali. Ves presenečen je v trenutku spoznal, da ga je obkrožila cela tolpa psov.

    V jezi in strahu je začel kazati zobe, renčati in lajati. Psi okoli njega so, normalno, ponavljali za njim: renčali so in kazali zobe.

    Da bi se ubranil pred napadom, se je pes začel vrtoglavo hitro vrteti okoli svoje osi, dokler ni s vso silo planil v enega od namišljenih napadalnih psov.

    Napol mrtev in krvav se je sredi razbitega ogledala zgrudil na tla.

    Če bi ob prihodu samo enkrat prijazno pomahal z repom, bi ga vsi psi sprejeli prijazno.

    To zdaj dela Janša. Prijazno čaka, ali bo kdo od tolpe renčečih psov pripravljen na spravo in sodelovanje. Zagotovo je to najboljša taktika. Če ne bo nikogar za dogovor, se bo mirno umaknil in psi se bodo požrli med seboj.

    • žogica

      Prijazno čaka hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vgriznil bi, če bi lahko….. Tako blizu, pa tako daleč je!

      • Olga2345

        Seveda, saj se boste požrli med sabo!

        • žogica

          Zakaj le, saj bomo spet sestavljali vlado, hihiiiiiiii! Vem pa, da vas žre, pazite, da se ne spravite eden na drugega, sicer pa kake škode nebi bilo!

    • althar

      Odlična prispodoba, PIA PIA, odlična!

  • Prle

    Kot strela z jasnega je udarila novica, da Ivan Janez Janša odstopa s položaja in V dobrobit slovenskega naroda postavlja za mandatarko Romano TOMC.

    • sanguis sacrum

      kot strela z jasnega je odjeknila novica, da bo državljan K. na lokalnih volitvah zrihtal tudi referendum o spremembi volilnega sistema..

      • sanguis sacrum

        čeprav smo enkrat že izglasovali večinski volilni sistem…( ampak so ga lopovi na škodo ljudstva izničili…)

        • sanguis sacrum

          in pol se čudimo nizki volilni udeležbi…

          • Olga2345

            Samo bedak ne gre na volitve!

          • Gavnar

            Več jih gre na volitve, hujši je Jajotov poraz !

  • milanček

    kućan bo izgubil, ko se bo v jamco prevalil! Ta baraba , sistemsko uničuje državo Slovenijo in slovenski narod, pri vseh teh svinjarijah ima nekaj pomagačev slovencelnov, ki za drobtinice naredijo svinjarijo, poleg teh bebcev je pa tu še zelo močna jugo mafija z čefurjem jankovićem!

  • dob
  • Krtača 20

    POGLEJMO NEKATERE EKONOMSKE KAZALCE, ko je Janez Janša leta 2004 prevzel položaj predsednika vlade:
    – Saldo trgovinske bilance -26,8 mio EUR oktober 2004;
    – Saldo tekočega računa plačilne bilance 71,1 mio EUR oktober 2004;
    – Mednarodne rezerve 6.579,8 mio EUR 30.11.2004;
    – Devizne rezerve 7.377,7 mio EUR 30.11.2004;
    – Neto zunanji dolg 1.209,0 mio EUR 31.10.2004;
    – Bruto zunanji dolg 15.097,0 mio EUR 31.10.2004.

    POGLEJMO resnico in dejstva……potem, ko je Janša po štirih letih zapustil položaj predsednika vlade:
    – Saldo trgovinske bilance -251,9 mio EUR okt., 2008;
    – Saldo tekočega računa plačilne bilance -271,7 mio EUR okt., 2008;
    – Mednarodne rezerve 743,4 mio EUR 30.11.2008;
    – Devizne rezerve 633,6 mio EUR 30.11.2008;
    – Neto zunanji dolg 8.480,0 mio EUR 31.10.2008;
    – Bruto zunanji dolg 40.043,0 mio EUR 31.10.2008.

    KRATEK POVZETEK:
    – Saldo trgovinske bilance v MINUS se je povečal za 225,1 milionov;
    – Saldo tekočega računa plačilne bilance se je iz PLUSA povečal v MINUS za 342,8 milionov;
    – Mednarodne rezerve so se ZMANJŠALE torej potrošile za 5.836,4 mio EUR;
    – Devizne rezerve so se ZMANJŠALE torej potrošile za 6,744,1 mio EUR;
    – Neto zunanji dolg se je POVEČAL za 7.271 mio EUR;
    – Bruto zunanji dolg se je POVEČAL za 24.946 mio EUR.

    Kopirano od nekega drugega komentatorja.

    • sanguis sacrum

      dejmo še ekonomske kazalce 2018…

      • Krtača 20
      • Anton

        bruto zuanji dlg se je povečal zgolj na račun mandata 2004-08 za cca 25 miljard bruto , no tega pa ne bverjamem, to so hude fake novice, za tako zavajanje bi te bilo potrebno cenzurirat

        sarkazem press

    • Mojca pokraculja

      Daj si ti glavo skopiraj ! Boš ugotovil da si fake.

  • Olga2345

    Bravo gospa Lucija! Levakom se od resnice meša!

    • Gavnar

      Zakaj se pa tvoj ljubljeni vodja zopet baše s pomirjevali ?

      • Olga2345

        Mislite Kučana?

        • Gavnar

          Ne Kučan je na Kranjski klobasi.
          Slavi pridobljenih 52 mandatov in ponoven poraz desnice !

          • Tomi

            Misliš na tvoji oveli klobasici. Za drugo, kot za nagravžnega kučkota tako ni. Gravži ste ravno za skupaj.
            Je pa res da ste levuharji spet zmagali in se ne čudim, glede na to kako malo pameti premorete. Ha, jebemti, pri evgleni bi je našel več, kot pri vseh vas levuharjih skupaj. No imate pa zato na drugi strani višek. Nihče ne premore toliko pokvarjenosti, kot samo en levuhar.
            Po moje je bolje, da nehaš zasmrajati tukaj in greš praznovati. Izkoristi, dolgo ne boste več slavili.

          • Gavnar

            Sorry za pozen odgovor smo pač slavili zmago na volitvah.
            Res zmagovalci s kranjsko klobaso vi SDS poraženci pa na srbskem pasulju.
            Vsak s svojo najljubšo hrano.

          • Tomi

            Ni problema glede odgovora. Vem, da si čakal navodila iz Murgelstana ker pa kučko kar nekaj časa ni prišel k sebi, si oral nekaj baklo basat o nekih klobasa in fižolu. Kar se pa pasulja tiče, ti povem, da je to najboljše kar je srbskega pri nas.

          • Gavnar

            Mi je všeč, da razumeš.
            Ti pa lahko zaupam eno skrivnost, ki jo vemo samo mi, ki hodimo na posvete v Murgle.
            V Murglah so določili že mandatarja za leto 2022.
            Na teh voltvah vas bo nažgal Murko !

          • Tomi

            Ne, ne, to vemo tudi mi, da je iz volitev v volitve vaš kandidat bolj bebav. 2026 boš menda kandidat ti.

  • Gavnar

    In ti Lucija prestavljaš desne intelektualce ?
    Mislim, da so tisti, ki jim pravite Kučanovi dobili 52 sedežev v parlamentu !
    Vi “avnojske pešhodke zmagovalci” pa 36 ?

    In ker je 52 bistveno več kot 36 ?
    Ne bi smelo biti pretežko ugotoviti kdo je zmagovalec !
    Celo za desne intelektualce ne ?

    • Tomi

      No, ti intelektualec Govnar, kje si ti dobil 36? Si štel zraven Padalca, ki je že po njegovem prvem vstopu v parlament pokazal prave barve? Je bilo res hudo žveplenemu palčku, da ga je moral spet aktivirati.

      • Gavnar

        Žvepleni vas nažge v sleep načinu !

        • Tomi

          Spet se strinjava, a ni to lepo. Tako ti, kot žvepleni to lahko počnete SAMO spečemu, nezavestnemu, omamljene u,… Nobeden pri polni zavesti vam ne bi pustil.

  • Vojteh Dovč

    mandatar jansha tko kot je reku Pahor. če ne uspu na nove volitve .če treba 100 x-Je zmagal naj se znajde .
    nič podelit Šarcu–nove volitve — konec.–
    Je kirurg Brecelj lepo včeraj povedal, da naj desnica sestavi moderno stranko ki ne bo temeljila le na populizmu in migrantih in naj se že odloči ali ji je mar za vodenje države ali je edini interes da Janšo potiska na oblast.

    • Gavnar

      Kaj ti bodo nove volitve ?
      Vse, ki ste za avnojsko pošhodko ste ga že volili !
      Janšev domet je cca. 220.000 glasov, oz. 12% !

    • lokec

      Pa naj kirurg sestavi moderno stranko, kdo mu pa brani.Pa še kakšnega Janšo naj naredi po želji.

    • Olga2345

      Sovraštvo? Izključevanje? Izraz nemoči je huda reč…

      • Gavnar

        Ja Janši se bo to še dodatno poznalo na zdravju.

        • žogica

          Pa Olgi tudi!

          • Gavnar

            Se strinjam.
            Ampak Olga je toliko brihtna, da vsaj ne kandidira.

          • žogica

            Ima prav, taka radikalka je težko izvoljiva, nihče je nima rad!

          • Olga2345

            Mogoče pa bom! Toliko glasov kot jih imajo nekateri člani levice…. dobim s sprehodom po vasi (369) hahaha

        • Olga2345

          Janša je odlično, pa tudi Olga! Hvala za skrb!

          • Gavnar

            Očitno dobra zdravila.

      • Vojteh Dovč

        To bo komedija in cirkus in propad vlade v roku 1-2 leta. Pa še najbolj smešno je 6 strank pa nimajo ustavne večine he he he.

        6 levih strank ima 52 medtem, ko ima samo SDS 25 he he he če ni to velika zmaga potem ne vem kaj je.

        hehe glede na to da nimaš vlade ne vem kak je to zmaga

        • Olga2345

          Lahko prištejete še fikuse iz pisarn, pa vam ne bo ratalolo!

      • Slovenka

        Imaš prav, Brecelj nima treh čistih.

    • Aton

      Ko bo Anže prevzel stranko, mu boš namenil iste besede, pa še vedno ne boš razumel…

  • Krtača 20

    Sam da je janša blizu korita (tud pr koritu še ni) se je tud SBI indeks ustrašu in padel.

    • žogica

      SB indeks že čuti nevarnost.

    • Aton

      Tudi tam znajo šteti do 50

  • Gavnar

    A je Jajotu že kdo povedal, da s 36 mandati žal niso zmagali !

    • Prle

      Ga ni heroja okoli njega,ha,ha,ha.

    • Anton

      Ja lepo si napisal…žal

  • Gavnar

    In ti Lucija prestavljaš desne intelektualce ?
    Mislim, da so tisti, ki jim pravite Kučanovi dobili 52 sedežev v parlamentu !
    Vi “avnojske pešhodke zmagovalci” pa 36 ?

    In ker je 52 bistveno več kot 36 ?
    Ne bi smelo biti pretežko ugotoviti kdo je zmagovalec !
    Celo za desne intelektualce ne .?

    • Aton

      Zakaj tako sovraštvo do Janeza. Ker predstavlja simbol konca Juge in zveze komunistov (morda celo nezasuženo). Toda tja ga postavljate ljudje, izgubljeni v času, ki se ne bo več vrnil. Če pa ste proti EU in NATO – tja vas je popeljal večni voditelj, čeprav to ni bila njegova intimna opcija. Morda pa vas je samo malo izdal za potrebe globoke države (kar pri sosedih rečejo mafija).
      In kar naprej tako proti Janezu. Še višje bo na simbolnem prestolu.

      • Gavnar

        Ker je komunajzer in baraba,
        ker ne zna pojasniti od kje mu gotovina,
        ker je svojim ne ravno sposobnim otrokom zagotovil dobro plačana državna ali proračunska delovna mesta.
        Ker ovira desnico.
        Levica je zavozila že 100 krat, desnica pa nikamor ne pride zaradi njega.
        Ker je sramota za Slovenijo, ker takih barab ni sposobna zapreti.
        Dovolj?

      • Slovenka

        Dodaj še ljubosumnost malih ljudi, ki težko prenašajo v svoji bližini človeka z nadpovprečno ostrim umom. Sposobnost priznati nekomu umsko premoč je redka, malokdo prenese dejstvo, da nekomu v svoji bližini ni umsko ni enak. Janša ima na levici strastne sovražnike, na desnici pa ljubosumne partnerje, ki iz zavisti delajo škodo SDS, s tem pa desnici in Slovencem kot celoti.

    • Anton

      A to zato eno in isto pišeš k ne znaš drugega?

      • žogica

        Ne, piše in upa, mogoče vam bo pa le kliknilo.

        • Anton

          Vam je v nedeljo.

          • žogica

            Ja, takoj v nedeljo! Potrebno je bilo uporabit malo matematike in logike in je to, to!

    • Slovenka

      Če levi intelektualci vejice tako slabo postavljajo kot ti, potem je levica v intelektualnem pogledu v velikih težavah.

  • Boco

    Cela Slovenija se je obarvala v rumeno, pa kljub temu lahko dobimo levo vlado!
    Levicarji so v primeru zmage SDS in desne vlade napovedali, oziroma grozili in ustrahovali so nas s protesti.
    V primeru, da se ustolici leva vlada, bo potrebno mobilizirat slovence. Potrebno bo zaceti organizirat prireditve kot so bili tabori, velika zborovanja na prostem, ki jih je organiziralo Taborsko gibanje. Na teh prireditvah naj se krepi slovenstvo, krepi domoljubje ter jasno in glasno izpostavi sovraznik slovenskega naroda, to je leva oblast in njihovi simpatizerji.
    Zdaj ni cas za samopomilovanje, cas je za obrambo Slovenije!

    • Prle

      Ampak sds je brez denarja, da bi organizirala prevoze,sendviče in pijačo. Se javiš ti za sponzorja?

      • žogica

        Orban bo zaprl pipico, ob jajotvem porazu.

    • Gavnar

      No, lahko bi za začetek dobili vsaj 46 mandatov,
      a kaj, ko je vaš domet le 12%.

    • Friderik Peršič

      Hahahaha , pa na kresove ne pozabi , ko se bo tistih sto jurjev migrantov vsulo čez mejo …

      • Kapitalist

        Levičarji boste z protesti probali razveljaviti glasove uradnih volitve.
        Pojdi Friderik v kakšno drugo državo z levim političnim načinom če si želiš svojo Jugonostalgijo obujat !

        • Friderik Peršič

          Ne z protesti – revolucijo …!

          • Kapitalist

            Kakšno revolucijo ? Dolgoročno boste s vašim programom iz Slovenije izgnali bogate ter podjetne ljudi, ki najbolj polnijo žakelj iz katerega bi vi le jemali.

      • Kapitalist

        SDS in NSI sta bile edine stranke, ki sta imele dober program in pravi, da ni potrebno dvigat. Medtem pa Levica grozi z višjimi davki ter zasebno lastnino dat v javne roke. Povej zakaj bi delavci imeli pravico upravljat z premoženjem lastnika podjetja ?

        • Friderik Peršič

          Ker ga je dobil na nepošten način , ne govori se o vseh podjetjih …

          • Kapitalist

            Če je država lastnik podjetja potem smo mi vsi oz. držvljani lastniki le tega podjetja. Tukaj je razumljivo, da se prek refereduma recimo zbere predsednika uprave, direktorja in druge vodilne.

            Če je pa zasebni lastnik (posameznik, skupina, tuja korporacija) potem pa nas državljane in delavce podjetja nič ne briga kako se ravna z podjetjem dokler imajo delavci 15. plačo na računu.

            Ta razna samoupravlanja in ljudsko upravljanje, ki je bilo tako priljubljeno v bivši Jugoslaviji je dokaj neučinkovito. Ali se v Nemčiji, Franciji ali ZDA tako dela? In kdo bo pristojen za ugotavlanje načina pridobitve podjetja?
            Če pa hočeš bit šef in upravljat z nečem potem si pa odpri svoje podjetje ne pa, da po domače povedano z tujim kurcem po koprivah orješ.

            Ko je v enem od predvolilnih soočenjih Luka Mesec govoril o tem družbenem upravlanju in delitve dobička ga je g. Akrapovič, g. Boscarol ali pa g. Pečečnik vprašal kdo bo pa kril zgubo če do nje slučajno pride. Odgovor s strani Luke Meseca je bil, da v tem primeru pa za to delavci niso odgovori oziroma, da bo v vsakem primeru odpuščeni.

          • Friderik Peršič

            Kar na jok mi gre , ko poslušam te uboge kapitaliste , kako da jim je hudo …če jim je hudo naj zaprejo firme , delavci bi jim morali biti hvaležni , da lahko delajo , a ne …? Pa čeprav plače zamujajo ali pa jih sploh ni …?

          • Kapitalist

            Spet neko posploševanje kako smo vsi kapitalisti prasci. Veš v veliko podjetji poleg nadpovrečnih plač, ki pridejo pravočasno dobijo delavci še druge bonitete. Vaša agenda je pa, da se kaznuje bogate in naredi vse enake.

    • Kapitalist

      Upam, da SDS sestavi koalicjo z partnerji kot so NSI, SNS in LMŠ. To so vse desne stranke in bi bilo prav, da grejo skupaj v koalicijo.

      • Slovenka

        Samo Šarčevo obnašanje je čudno, čudno. Bojim se, da ta tip ni čisto gladek.

  • Prle

    He,he,he, od Titovega komunista, do Orbanovega desničarja. Skratka skrajnež, le kdo bo šel z njim?

    • xtc

      Počakaj da levake obišče veleposlanik ZDA ali njegov sel pa bo slika hitro drugačna repi pa uplahnjeni.

      • Prle

        Končno ne bi imel nič proti, zavedaj se, da bo imel Ivan večne probleme,če bo imel v svoji vladi padalce.

        • xtc

          Čist disiplinirani bodo,kot Milan.

      • holzer

        Odlicno napisano.
        Ta je dobra.
        Repi uplahnjeni,dodal bi se,surle do tal.

        • Slovenka

          Nosovi tako dolgi, da bodo lahko pometali z njimi.

  • Anton

    Pahor za mandatarja Janša za predsednika države. Bolje Tunnek?

    • Prle

      Človek, ki ne spoštuje žensk, ne more biti predsednik. Pika. Samo poglejte Urško, ženska zgleda 10 starejša kot je. Kadar je doma jo non stop sekira.

    • Steiermark

      Tuneke, najbolj etične in moralne, imamo že vseskozi, razen tistih 4 + 2 leti, ko je vladal najsposobnejši med sposobnimi in resnicoljubnimi ter zavezani slovenskemu narodu – JJ!

  • žogica

    Saj po svoje ste reveži desnuharji, dva dni po volitvah, ste nasršeni in jezni nase in na celi svet. Olga je dva dni rabila, da je ugotovila, da ste dobili PIROVO ZMAGO. Pa tako slavje in navdušenje v nedeljo zvečer…. Tudi Ivan Janez nima čarobne palice, ampak zvezane roke, ker ste v preteklosti popljuvali vse mogoče in zdaj bi se vi za vsako ceno združili, samo, da Janez vlada.

    • Poštenje velja

      Važno da ste vi zmagali v skoraj v seh okrajih. Imaste svetlo bodočnost!
      Vote red live baad!

      • žogica

        Pirova je ta vaša zmaga, vaša bodočnost je temna!

    • Stanko

      Žogica teslo komunajzersko. Vi levaki rabite malo morje strank pa še takrat ste razdvojeni. Tvoji levičarski lažnivci pa tako in tako niso nič sposobni. Vsi levičarji so vedno veliki LUZERJI saj ob vsem aparatu in gangsterskem kriminalu ne uspete sestaviti eno normalno stranko ki bi prepričala volivce. Vedno pa se poslužujete laži in prevar pod okriljem malega poglavarja murglbajsekov.
      JJ če nič drugega bo vsaj malo reda naredil.

  • jani

    Luci piše kot da je Ivan že predsednik vlade, čeprav za kaj takega nima nobenih možnosti. Piše da je izgubil kučan, predsednik vlade pa bo Šarec haha. Desnjaki čas je da si snamete plašnice iz oči.

    • pupa

      Bojda se šarec in tenzivno uči rujih jezikov, da bo znal vsaj kakšnega državnika pozdravit tudi v njegovem jeziku bojda že izgovarja Italijanski pozdrav “bona giorna”.

  • Ales

    Mislim, da tak medij je sramota za Slovenijo. Da povelicujete bivšega zapornika, tistega za katerega sodišča ne veljajo, da mu sestrična plačuje položnice, najema kredite od najverjetneje kriminalnih združb iz Bosne, potem ko se to ugotovi pa se enostavno opraviči in poišče drugo luknjo v zakonu in evo denar od revnih Madžarov…in to folk zagovarja???

    • lokec

      Mislim, da taka sodišča so sramota za Slovenijo. Da ne marate bivšega zapornika, tistega za katerega sodišča niso dokazala krivde.

    • pajot

      Kje je pa klinika v Avstraliji,bebo? Kako lahko pozabiš na kaj takega?

    • if

      JJ ni bivši zapornik, ker nikoli ni bil “bivše demokratično obosjen”!
      Vse dosedanje “obsodbe” JJ so posledica nedemokratov! Če tega desjtva še ne dojemate, ste nedemokrat!

      “Bivši”, ki so konstruirali “obsodbe” zoper JJ, so izvajali nedemokratična dejanja najvišjega ranga kriminalnosti!

      V aferi Patria so bili ti nedemokrati:

      tožilec Ferlinc;
      v KPK je vlogo operativca opravil Klemenčič:

      v operativnem vrhu pravosodja je bil Masleša, resorni vrh pravosodja je zasedal isti Klemenčič;

      v parlamentu so bili: Cerar-šef SMC in vlade (v okviru SMC je omogočil kuliso protiustavnega odvzema poslanskega mandata), Brglez (predsednik DZ-SMC) in Horvat (SMC) sta opeativno izvedla odvezm.

      • Olga2345

        +++++++

      • pupa

        Na najbolj zazlužnega črnega ptiča z rumenim kljunom kot ideologa in scenarista celotnega projekta patria pa si čisto pozabil.

    • Olga2345

      Sramota za Slovenijo je, da prihaja do političnih procesov in zlorab človekovih pravic!
      Sramota za Slovenijo je, da vse sodbe krivosodja padajo na sodišču za človekove pravice!
      Sramota za Slovenijo ste vi, s svojim sovraštvom, podtikanjem in izključevanjem!

    • Olga2345

      Klinika je v Muzirju! Lastnica pa je žena Lukšiča (SD)!

    • rabbit

      Nova naj si zapomni tvoj IP in ko bo ta bivši zapornik dobil odškodnino bi bilo pošteno da ti plačaš vsaj 5% te odškodnine za nekaj tistih, ki smo vedeli je nedolžen.

    • Asja

      Ales se ti vidi da si tumplek in zarukano levičarsko teslo! Če ti kaj ne paše pa čitaj svoj levičarski gnoj od Mladine, Dnevnika, Večera, ipd. in se sladkaj z levičarskimi nesposobnimi, pristranskimi in lažnivimi novinarji na RTV Slovenija in Kanal A. Ti so tipična SRAMOTA in UNIČEVALCI poštenega in kvalitetnega poročanja.
      Če nisi slep si potem raje poglej vso levičarsko kriminalno podzemlje ko so oprali in pokradli za več kot 6 milijard pod komando stricev iz ozadja in vseh parazitov ki jim služijo. Da ostalih ki se ve kako so z KRIVOSODJEM zlizani niti ne govorimo. Ob tem pa tudi ne pozabi kam spadata levičarja mafiozo Janković in parazit od Makarovičeve. To je SRAMOTA za Slovenijo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Peter

    Levim se spet trga tukaj spodaj, no.

  • Krtača 20

    Jah lej, vse se vrača, vse se plača. Vsaj primčeva Angelca bi vam desnim lahko patičko spekla, zdej pa tud patičke ni, kruha tud ne. Tko da desni, podajte se proti kantam. Janša prav da štruce kruha ven gledajo. Tko da, dober tek! Kar ste skuhal to pa jejte.

    • Poštenje velja

      Ćakamo vas da sestavile levo pizdunsko vlado poštenjakov in prijateljev tujega denarja.
      smrt komunizmu

    • bb

      dobra

  • župnik cefizelj

    novinarji poročaji, da se je ivan janša sestal z orbanom v obmejnem mestu . govori se, da pripravlja uvoz 125.000 mađarov, ki bodo zagotovili večino na naslednjih volitvah. ivan janša bo z ustvarjanjem izrednega stanja in kritičnih razmer izsilil unijo z mađarsko, kjer bo nato orban podelil protektorat v upravljanje ivanu janši. čaka nas svetla prihodnost.

    • Steiermark

      Zgrešil si “protektorat” za takšne divje živali, kot si ti – pojdi na protektorat – 24 kur…..

    • lumpi ževe

      še celo ta tvoj lažniv najbolj črn scenarij je boljši od tistega če pridejo na oblast banditi tj. levica

    • Poštenje velja

      ja levaki ste in boste vedno bedaki! jaz bi vas izgonil v severno korejo.
      Vceraj je bil na Hanzi tv odličen dokumentarec kakšen raj ponujate komunisti.

      • župnik cefizelj

        iz komunističnega raja se je rodil največji slovenski komunist ivan janše, s svojo četo ostarelih pionirjev, ki mahajo z zastavicami kot nekoč senilni upokojenci čaušeskuju ali everju hođi. nova24 pa izgleda kot udarni časopis proleter v najbolj svinčenih časih komunizma. vi vsi ljubite komunizem, enoumje in diktaturo. kot že mnogi učijo, ko se pogledate v ogledalo naravnost sovražite vašo podobo totalitarizma in enoumja. zato pa toliko gneva in jeze.

        • Poštenje velja

          Da ne bos pocu od besa levak .
          Pojdi na portal podpornikov
          Migrantov in opankarjev.
          Tam je tvoj nivo in stroka.

        • bb

          bravo

    • Olga2345

      Mislite Kučana in Srbe?

    • macon

      Debil za Madžare sploh vedel nisi, dokler ti partijski sekretar ni zaukazal, da serješ po njih.

      Levi ste res težki kreteni.

  • freedomfighter

    Ja hvala bogu da s 25 % ne morejo sami sestavljati vlade saj bi to pomenilo da je 75 % volilcev ostalo brez glasu in da nam vlada manjsina razen ce za vas 25% zgleda kot vecina

    • komar marko

      glede na INTELEKT, poštenje in za državo, smo v večini. Kapiš!

      • freedomfighter

        Ste ne hahaha revcek

    • Olga2345

      Vaši so se že med sedanjim “vladanjem” kregali…in medsebojno obtoževali… Še ene take destrukcije Slovenija ne prenese!

  • Olga2345

    Levajzli so se “preoblekli” v nove Nicke….

  • MižekFiga

    Ddr Kučan je izgubil, najmanj okoli 5x in Izgubil je tudi predsedniške volitve, ubogi izgubar pač. Ddr Kučan pa kar vztraja takole: “Saj veste kaj mislim”, je njegov najdaljši letošnji nagovor. Sicer pa, NE ddr. KUČAN ampak DENAR je sveta vladar. IN kar ga ddr. še ima je pospravljen v balkanskih NLB podružnicah.

  • mihovil

    V zavodu, kjer imajo za svoje poslanstvo zapisano (samo prvi stavek):
    “Center za usposabljanje, delo in varstvo je ustanova, ki s spoštovanjem
    različnosti in osebnega dostojanstva vseh deležnikov, zagotavlja
    kakovostne in inovativne programe dela z osebami z motnjo v duševnem
    razvoju….” so “lepo poskrbeli” za povečanje volilne udeležbe.
    Varovance so vodili na volitve, le to me zanima, po čigavi volji(!) so le ti
    volili. Je pa res, da jih je par dni pred volitvami obiskal kandidat SD-ja…

    • mihovil

      So pa zato bili razočarani volilci manj kot dvajset kilometrov oddaljenega doma za ostarele, ki niso dobili ne vabil in ne možnosti za voliti. Dve čili ženici iz prvega nadstropja, bistroumni, a gibalno prizadeti, ki sta zavzeto spremljali soočenja, sta potožili, da bi volili SDS…(številka sobe je pri piscu)

    • Olga2345

      Vsi volijo SD, tudi domovi za starejše, seveda “demokratično”….Gre za hudo zlorabo!

  • luckyss

    Kakšen bedast in patetičen članek… v bistvu se “levakarji” počutijo že tako močne, da lahko kandidirajo s štirimi ali petimi strankami….
    “Krivda”, da bo spet vse tako kot je bilo pred volitvami je izključno na strani SDS, tega portala in JJa osebno…
    Toliko mržnje, laži, podtikanja, pranja denarja, metanja polen pod noge in skrajnih komentarjev butastih klerskih ovac…ni nikjer..
    Zato je volivni rezultat takšen kot je…Če upoštevamo polovično udeležbo in dejstvo, da morate vse SDS ovce obvezno volit je pač takšen, da vas je kakšnih 12% in če od tega odštejemo stare mame, ki volijo to kar jim je svetoval župnik…
    Vas ostane 7-8 % idiotov…
    To je torej vaš “uspeh” …Butalci in polpismeni hujskaški “novinarji”…golazen, ki vas je sicer zanimivo spremljati, vendar niste nek cvet v zgodovini…niti po kolaborantskem poreklu, niti s sedanjimi “izvajanji”…
    Neke vrste nujno zlo..

    • macon

      Levi ukradejo 5 milijard skozi banke, ti pa kot idiot ponavljaš o SDS pranju denarja, ki ga ni bilo. Levi grozite in žalite in to počenete desetletja, potem ste pa revčki užaljeni in ogroženi, ko vas kdo ozmerja. Verjetno pogrešaš nedavne čase, ko je bila vsa opozicija, tudi namišljena, za zapahi.

      Levi se poserjete na etiko in zakone, potem pa zahtevate spoštovanje, ker pač vladate. Lažete in zahtevate, da vam verjamemo.

      Ti si po mojem duševni bolnik, ko se zgražaš iz pozicije morale, medtem ko je levi režim etiko in moralo odkrito suspendiral. Sikaj vsaj iz pozicije moči, da boš samo pokvarjenec, ne pa tudi norec.

      • luckyss

        Ja, lopovi na oblasti so veliko pokradli po “osamosvojitvi”…
        To levo-desno pa je relativno…lopov je lopov….najhujši se tudi prebarvajo, če je treba..
        In še vedno trdim, da pri nas prave levice ni !!
        No, tudi prave desnice po zaslugi SDS ni…
        Edini pravi desničar, ki bo v parlamentu Je Zmago…kot levičar sem vesel, da mu je uspel preboj v parlament..;)

        • šmentanamuha

          Tebi lahko pomaga samo še skok v mrzlo vodo … z nebotičnika.

      • Peter

        Dobro si mu povedal, pomagalo pa ne bo. Je pač bolj butast, no.

    • šmentanamuha

      Človek, stanje se ti slabša. Stopi do zdravnika, dokler je še čas.

  • jovan jovan

    ivan je poskrbel , da je “Kučan” te volitve , čeprav posredno, dobil. Zmagati in biti luzer! Samo še en je bil tako uspešen. Revčki.

    • Olga2345

      Srbi tudi praznujejo poraz na Kosovem kot zmago….

    • tramal

      Dobil je prst v rit in to verjetno tvojega ker sta oba buzaranta.

  • radames

    Zdaj o Kučanovem obisku RTV ne vem nič, ker sem penzionist. Bil pa sem priča, ko je po snemanju neke oddaje, v kateri je bil gost (še v Jugoslaviji!) Stane Dolanc pel levite novinarjem, kako morajo pisati.
    Ja, ja. RTV še vedno (kako dolgo??) ostaja režimska , komunistična deklica. Mi pa plačujemo, plačujemo za izražanje RTV-jevske miselnosti, ki je že zdavnaj ne bi smelo biti več.

    Sicer pa… Znana komunistična averzija do USA! Mi se nagibamo k Rusiji. Saj so tam, ko je bila še CCCP, vendar “študirali” taki planetarni veleumi, kakršna sta bila tito in Kardelj in takšni človekoljubi, kakršen je bil slovenski Maček. Vse, kar je ameriško, je zanič. Če bi komunizem slučajno nastal v kameni dobi, bi človeštvo še danes naokoli opletalo s kamenimi sekirami. Le tisto, kar je komunistično, je napredno!

  • AlojzZ

    “Kot kaže, je Kučan izgubil” …

    … direktno ustavno večino. Moral bo uveljavljati posredno. Ja, to je zmaga!

    • Olga2345

      ??

  • Olga2345

    Levičarji samo širijo sovraštvo, izključevanje, lažejo in delijo Slovenijo! Slovenija mora čimprej dobiti vlado, ki bo zaščitila Slovenijo pred nezakonitimi vdori!
    Bosna je pred kolapsom, Hrvaška se že dogovarja o pomoči pri varovanju meja, Italija bo izgnala pol milijona nezakonitih migrantov! Kaj pa Slovenija? Zarad Cerarjeva veleizdajstva nezakoniti divjaki vdirajo v državo, policija je taksi služba…namesto, da bi varovala meje!

  • antimur

    V vsakem primeru je zločinec Kučan dobil po svojem egu, prav tako tudi čefurski kriminalec Janković, namreč zdaj bi mu moralo biti jasno, po fiasku z Erjavcem, da njegova podpora nima nobene vrednosti, vsaj za Slovence ne. Je pa Kučanu vseeno uspelo podtakniti pizdune, kot je Šarec. Za Levico ne bi izgubljal besed, ker nimajo v demokraciji kaj iskati, moramo jih pregnati, pa čeprav s silo, kajti to je v interesu Slovencev in ohranjanja slovenstva. Svojo mizernost je Serpentinšek med drugim pokazal tudi danes, ko je gobcal o vladi, ministrstvih, ta človek, v kolikor kučaniste lahko štejemo med ljudi, vsekakor pa ni domoljub, je totalni trot in brezveznik, brez najmanjšega poznavanja o državni politiki.

    • bb

      poden od podna

  • Slovenka

    ”Izza volitev – Kot kaže, je Kučan izgubil”

    Mislim, da še ni zgubil, vsekakor pa jih je dobil po prstih. Vsekakor bitka, kaj šele vojna nikakor ni dobljena ne za desnico ne za Plavookca

  • Traveler

    Mislim, da so bile volitve ravno ob pravem casu. Sedaj se je precej tocno izmerila moc komijev (udelezili so se jih v polnem stevilu). Z hitrim narascanjem stevila islamistov bodo ti zaceli tudi pri nas s tem kar
    znajo najbolje, in so po drugih drzavah EU to ze pokazali. Glede tega je iluzorno pricakovati da bomo mi izjema.To pa je dobra podlaga za predcasne volitve. Na te bodo odsli tudi tisti, ki so zadnje bojkotirali, t.j. skoraj polovica volilnih upravicencev. Ti ne bodo volili rdeckarjev, oni imajo kar imajo, vedno bolj bodo nazadovali, ne glede na mahinacije, ki jih izvajajo. Tudi priseljenci bodo kmalu pogruntali, da jih peljejo zejne cez vodo. Ze zdavnaj bi sli rakom zvizgat, ce jim murgelski ne bi vedno drzal stange. Res skoda, da ne more mirno uzivati penzije. Ce je vse kar lahko pokazejo to kar smo videli zadnje tedne na “poop tv” in
    podobnih trobilih, sem zelo vesel. Po teh volitvah mu ne bo tezko sestaviti trdne koalicije in spucati stalo. Stare finte “novih obrazov” se bodo izpele (dejansko so se ze, to je bilo ocitno po vedno nizjem ratingu Sarca).Ce bi kampanja trajala se teden dni bi verjetno pristal nekje okoli Desusa, ali pa se nizje. “Hvala” tudi cmeraju, pardon Cerarju, da je vse zavozil tako dobro, dobil pa je zal precej vec kot si je kdajkoli zasluzil. V tem pa se tudi vidi vsa hinavscina podivjane levice.

  • Dillinger

    Preseneča odstop Tonina,kljub izboljšanemu rezultatu in sem prepričan,da bodo v primeru,da Janša
    ne sestavi vlade paktirali z levo opcijo in Tonin bo izpadel lep,vendar je to potop NSI.

    • bb

      nč ne preseneča. Stranka je bila na dobri poti, da se osamosvoji, pa jo je potunkal

  • garfi

    KurČĆan mora še pušiti
    najbolje v zaporu

  • pupa

    V naprej hvala tistemu, ki mi bo zaupal kateri svetovni jezik obvlada novi predsednik vlade v primeru, da JJ ne uspe?

    • janez cepec

      glih en tok slab klamfa angleščino kot Janša, sam brez dolenskiga naglasa

    • tramal

      Srbski ,vendar je to gostilniški jezik in ne svetovni.

  • janez cepec

    Lučija je mau falila, s mnenjem, de je Kučan zgubu volitve. eeee, wrong, nej si prebera komentar Mje Sunčič u žreporerju, ki trdi diametralno nasprotno, pa ma kar prou. klub relativni zmagi na volitvah, je popušio ljubjeni vpdja, Kučko je pa zmagu, prek svojih saltelitov.

  • lokec

    Šarec bo ustanovil Koalicijo Sovraštva proti SDS.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!