Da, Tit, zgodovina terja resnico, in to, kar so po letu 1945 zapisali v učbenike, je bila zgodovinska laž!

Aleksander Rant, urednik in voditelj (foto: Nova24TV).

Pred dnevi smo bili deležnega velikega poka. Na “naši” javni RTV je Jože Dežman rekel, da so partizani pobili več Slovencev kot okupatorjev, da so več ljudi pobili po vojni kot med vojno in da so paktirali tako s fašisti kot z nacisti. Jasna dejstva, ki jih povprečno zgodovinsko izobražen državljan že pozna.

Da, nacisti in komunisti so praznovali skupaj v Trbovljah, kljukasti križ in rdeča zvezda sta si podala roke. Da, paktirali so z nacisti v operaciji Weiss, kjer so skupaj uničili četniško vojsko. Da, paktirali so s fašisti, ko so od njih dobili težko orožje in topove, da so uničili Grčarice in Turjak. In da, po vojni in med vojno so pobili več Slovencev kot okupatorjev. Da, komunisti so izkoristili najšibkejši čas naroda, vojni čas, da so izvedli krvavo revolucijo in prevzeli oblast. In na tej poti so paktirali z vsemi hudiči, da so le dosegli svoj cilj. To so dejstva in zloraba šibkega naroda je obsojanja vredna.

Na intervju z Jožetom Dežmanom se je v vsem svojem avtokratskem slogu iz leta 1945 odzval šef zveze borcev, ki je bil ob koncu vojne star sedem let, in dejal, da je za nacionalko sramota, da dovoli Dežmanu izrekati takšne “laži”. Najbolje bi bilo Možino kar ukiniti. Tit Turnšek je še eden v vrsti tistih, ki menijo, da je RTV še vedno partijski podaljšek, ki lahko objavlja samo pravoverno resnico, laži torej, ki jih odobri Centralni komite ZKS. Seveda se je na to nacionalno katastrofo, da smo po 27 letih na nacionalki lahko končno slišali resnico o partizanstvu, odzvala tudi samooklicana znanstvenica Svetlana Slapšak in šla pri tem še korak dlje. Dejala je, da sta zmagala fašizem in nacizem, da so standardi v novinarstvu padli, da mediji niso več tako pravoverni, kot so bili njega dni (Tita dni, op. p.), in da je za to, da je režimske pisune strah, kriv Janez Janša, ki iz opozicije zganja takšen pritisk, da je šlo vse k vragu. Pohvalila pa je še nekaj pravih novinarjev in urednikov, ki so po njenem mnenju vsi zbrani na tedniku Mladina.

Zgodovina terja resnico, in to, kar so po letu 1945 zapisali v učbenike, je bila zgodovinska laž
Če ne bi živeli v Sloveniji, bi se takšnim komentarjem režala vsa država, a pri nas je celo mogoče, da bo kdo tem lažem in zlorabam verjel. Zato pojdimo po vrsti. Začnimo s Titom (pa ne množičnim morilcem, ampak šefom zveze “norcev”). Ne nameravam pogrevati že tisočkrat dokazanih resnic o partizanskih klavcih slovenskega naroda, zato se bom osredotočil na del njegovih obtožb. Turnšek je dejal, da gre pri tem intervjuju za revizijo zgodovine. Da bi nekateri sedaj radi kar na novo napisali že potrjeno resnico o herojskem narodnoosvobodilnem boju. Da, Tit, tako je. Zgodovina terja resnico, in to, kar so po letu 1945 zapisali v učbenike, je bila zgodovinska laž. Bila je resnica klavcev, tako imenovanih zmagovalcev, narod pa zasluži objektivno zgodovino, da lahko zaceli rane brutalne preteklosti. Revizija revidirane zgodovine je torej zgodovinska pravica. Revizija zgodovine je nujna in Tit ni na strani resnice, ni na strani zgodovine. On brani pridobitve svoje ideološke klike, bolj žalostno pa je, da podpira množično morijo lastnih ljudi.

Slapšakova – moralna oseba par excellence
Kar zadeva Slapšakovo, pa tako ni kaj dosti vredno povedati. Viri iz Srbije (od tam namreč Slapšakova izvira), so jasno povedali, da je letela s faksa v Srbiji, ker je ukradla denar za študijsko potovanje. Šla ni nikamor, porabila pa je vse. Moralna oseba par excellence. Ta “znanstvenica” ne zapravi niti trenutka svojega medijskega časa, da ne pljuva po Slovencih, osamosvojitvi, desnici in Janši. Mi pa to plačujemo tako kot RTV in zvezo borcev. In še njena izjava o tem, da so le na Mladini še pravi novinarji. Propagandisti anarhistov, ki se financirajo tako, da kradejo bolnikom. Res etično in moralno.

Sonja Lokar, Milan Kučan in Svetlana Slapšak. (Foto: STA)

Dejstvo pa je, da je nedopustno in nenormalno, da predstavnik organizacije, ki časti zločin, pritiska na javni medij. Nedopustno je, da vodstvo RTV brani zagovornike zločincev in ne svojega novinarja. In nedopustno je, da se moramo mladi, ki želimo vedeti resnico ter živeti in delati v kapitalizmu, ukvarjati z že stokrat prežvečenimi in propadlimi ideologijami. Slapšakova in Turnšek naj se kar gresta svoje bratstvo in enotnost, a ne z našim denarjem. Naj nebuloze, ki jih zagovarjata, plačata sama. Če pa RTV misli biti propagandist komunizma, naj vse, ki ne podpiramo zločincev, oprosti plačila prisilnega prispevka. Na koncu lahko samo čestitam Dežmanu in Možini. Da sta govorila resnico, kaže predvsem žolčna reakcija vseh, ki so vpleteni v prikrivanje zgodovinske resnice. In resnica bo na koncu zmagala.

Aleksander Rant

  • karlina

    PODPIS, TAKO JE, PO 73. LETIH, SI LAHKO ZAMISLITE, PO 73. LETIH, SE KONČNO NA GLAS GOVORI RESNICA O LAZEH, KI SO JIH ŠIRILI KOMUNISTIČNI KLAVCI IN TE LAZI PRIPOVEDOVALI TUDI SVOJIM POTOMCEM, SAMO ZARADI OBLASTI, ZARADI MOZNOSTI KRAJE NAŠEGA DENARJA, SAMO ZATO, DA LAHKO NAŠISTI-PRVORAZREDNI ZIVIJO SUPER DOBRO, IMAJO DOBRE SLUZBE V JAVNI IN DRZAVNI UPRAVI, NE ZARADI IZOBRAZBE, AMPAK ZATO, KER SO NAŠI-NJIHOVI. SLOVENSKI OTROCI, OTROCI PRAVIH-SLOVENSKIH, VERNIH STARŠEV, PA MORAJO KLJUB VISOKI IN NAJVIŠJI IZOBRAZBI-BEZATI V TUJINO, KER SO V SVOJI, LASTNI DOMOVINI NEZAPOSLJIVI, KER NIMAJO PRAVE IZOBRAZBE-NIMAJO FDV, NIMAJO SOCIALNIH FAKULTET, NIMAJO EKONOMSKE FAKULTETE, SKRATKA, ZATO, KER SO PREVEČ IZOBRAZENI IN BI PODRLI POVPREČJE NJIHOVIH LENIH, NEIZOBRAZENIH OTROK, KER SE NE PIŠEJO PRAV, KER NJIHOVI PREDNIKI NIKOLI IN NIKDAR NISO BILI KOMUNISTI IN NAJVEČJA NAPAKA, KI JO IMAJO-SO PRAVI, DOMOLJUBNI SLOVENCI, NE TISTI NA PAPIRJU, KI SO SE PRITEPLI, PARDON ZBEZALI PRED VOJNO NA BALKANU, PO LETU 91. TO SE MORA KONČNO KONČATI, SE PA BOJIM, DA BO V PRIMERU, ČE BO NA VLADI ČISTO LEVA-LEVA VLADA, SE NAM NE BO KONČALA JUGOSLAVIJA IN LETO 45, PAČ PA ZAČELA NOVA VENEZUELA IN POTEM-BOG NAM POMAGAJ, PRIPRAVITE POTNE LISTE, KER BO POTREBNO BEZATI, ZAL, KOT SO TOČNO PRED 70. LETI BEZALI NAŠI DOMOLJUBNI SLOVENCI, PRED SIGURNO SMRTJO. TO BO LEVIČARJEM, PARDON-KOMUNISTOM ZELO PO GODU, SAJ ZATO Z VELIKIM VESELJEM SPUŠČAJO V DRZAVO, VSAK DAN , ČEZ STO MIGRANTOV, KI JIM NUDIJO VSE, KAR SI SRCE POZELI, HRANO, O KATERI LAHKO VSAK POVPREČEN -DRUGORAZREDNI DRZAVLJAN SAMO SANJA, MIMOGREDE, KATERA DRUZINA LAHKO ZAPRAVI SAMO ZA HRANO-ENEGA NA MESEC 500 EVROV, VERJETNO SAMO TISTA, KI JE PRVORAZREDNA.

    • Jožef Gal

      Čez nekaj let bo dežman in njemu podobni dr….ji odkrili ,da so jugoslavijo v 2. vojni osvobodili ustaši,četniki ,domobranci in ostala gamad ,ki je kolaborirala z nemci. vsi ostali ,ki so delovali na podočju bivše juge : ango američani angleži Rusi partizani(po celi evropi)bili hitlerjevi zavezniki
      to odkrivati tisti ki stezaradi slabe vesti 45 leta pobegnili iz domovine
      Dežmanu pa lep pozdrav in vrv da se lahko nekam priveže.
      lep pozdrav
      Josko

      • AlojzZ

        Kaj hočete, rdeči Joško, tako pač je! Resnica prihaja na svetlo. Ja, v 2. svetovni vojni na Slovenskem so zmagali “ta rdeči” in okupirali slovenski narod.

        • SIMON ROZIC

          Res je, samo, da je druga okupacija trajala od 1945 do 2000 in
          žal, še traja!

      • večni srb

        Odvisno, če partizani še danes ne znajo jasno in glasno povedati kaj so jim hudega naredili domobranci in zakaj, potem bo že tako. Kdo smo mi, da jim ne bi verjeli, molčijo verjetno zato, ker ima Dežman prav, ali pač.

      • Gr Enze

        JOŠKO JOŠKO KAKO S TI BUTAST ! A MAŠ TUD PARTIZANSK PENZIJON ? A S GA PODEDOVAL ? TELIČEK NEUMNI , KI PIJE RDEČE MLEKO ! HA HA HA HA

      • Slovenec

        Bolano.

      • Fosa Stefan

        povej tvoj naslov in ti pripeljem vrv zastonj, pa še eno za kučana, turnška,.. tebe in tvoje bomo po kučanovo diskreditirali potem pa likvidirali, saj plavi to obvlada kot sodelavec udbe
        ZAVEDAJ SE DA LAŽ NIKOLI NE ZDRŽI IN RESNICA VEDNO ZMAGA
        PONOSEN SEM, DA JE BIL MOJ OČE DOM BRANIL in ne kot general dolničar, kije svojega brata na domačem dvorišču ustrelil v imenu partije, kučan pa je takega zločinca odlikoval
        Seveda boli, ker morajo potomci komunidtov luzerjev, sedaj sprejeti in poslušati resnico o herojih- ZLOČINCIH,…. A ŠOLTESA NI NIČ SRAM, DA JE NJEGOV STAR ATA ZAPRAVIL ISTRO,..

      • SIMON ROZIC

        Iz “domovine”, ki ni bila domovina so odšli Slovenci, ki
        niso hoteli pod komunistični teror, oz. so bežali pred represijo
        podivjanih “kvazi” zmagovalci!
        Slovenijo so pa osvobodili zavezniki in zavedni Slovenci, ki
        so se borili za demokracijo brez diktature!

      • karlina

        Dežmanu pa lep pozdrav in vrv da se lahko nekam priveže.
        lep pozdrav PRIJAVA !!!!!!

  • Anja M.

    Truth will out

  • Valter BraniSlav

    Gospod Rant. Danes desni tako neizmerno sovrazite leve in obratno, da boste drug drugega pobili. MUSLIMANOM BOSTE IZROCILI SLOVENIJO KAR SAMI.
    Sprti ste tako kot indijanci Peruja za casa Corteza.
    Jaz in moja druzina smo na varnem v ZDA. Ker pa ste tako sovrazni do vseh Jansa , ki je sicer dobil moj glas, ne bo mogel formirati vlade.
    Ce Erdogan in Libija spustita “begunce” bodo Mohamedovi vojaki kot roj kobilic unicili SLO…. vlade nimate niti je ne boste imeli
    KDOR SOVRAZI SE SAM JE PODLAGA TUJCEVI PETI.

    • Krtača 20

      Domobrančki se nikdar niso izneverili, vedno so bili petokolonaši in podrepniki. Tudi danes je tako.

      • Valter BraniSlav

        In levi ste isti

      • Gr Enze

        VES NAPREDNI SVET VE , DA KOMUNISTI LAŽEJO IN LAŽEJO IN LAŽEJO PA TUD KRADEJO IN KRADEJO IN KRADEJO PA TUD UBIJAJO MORIJO IN UBIJAJO MORIJO IN UBIJAJO MORIJO LASTEN NAROD KRTAČA PA TEGA NOČE VEDETI KER JE PAČ SAMO KRTAČA IN NIČ DRUGEGA !

      • Slovenec

        Kaj pa dokazana kolaboracija nacistov s komunisti in pozneje
        komunistov še s fašisti npr. na
        Turjaku.

      • Fosa Stefan

        PONOSEN sem, da je moj oče dom branil, herojstvo partizanov se je izkazalo v dražgošah PARDON LAŽŽŽ GOŠE, znate obrekovati, lagati, krasti ali preprosto živeti na račun drugega.

        dober komunist je samo mrtev komunist

        če si dober in realen človek preprosto ne moreš biti komunist
        nekdo je zapisal, samo butalci brez dokazov tožijo
        kje ima kučan dokaze za patrijo in kdaj bo iz svojega žepa plačal odškodnine in stroške

    • janko

      Jaz sovražim laž, nasilje, izkoriščanje, lenobo, nihilizem in trmoglavost – to pa so lastnosti kontinuitete in njihovih odgovornega življenja nezmožnih potomcev! Ni treba nikogar preganjati, samo roke naj dajo stran od politike in javnega življenja! Evropa je opozarjala, da naj vse bivše socialistične države izvedejo LUSTRACIJO, sicer se bo oblikovala v državi mafija. To je pri nas v max. meri – v VSEH porah so! Pobijali bi oni isto kot nekoč, brez skrbi.Daj, predlagaj, Valter, kaj lahko naredimo še kaj drugega, kot to počnemo sedaj: seznanjati današnje ljudi z resnico grozne preteklosti (ki je bila samo zaradi blaznosti komunistov) in da si želimo z normalnimi in poštenimi predstavniki ljudstva OHRANITI domovino in dom?! Samo to je, samo za to se gre!!

      • Valter BraniSlav

        Pridi za menoj v ZDA in se izkazi na trgu dela. Slovencem, levim in desnim, kapitalisticna kompeticija ne disi. Desni bi pljuvali po preeteklosti, levi uvazali muslimane.
        OBOJI PA BI UNICEVALI SLOVENIJO.

  • večni srb

    Ampak slovenska vlada je bila takrat okupatorska, okupator je ločil cel slovenski narod na tri razrede državljanov in prvo razrednim obljubil podoben status kot so ga bili deležni njihovi sonarodnjaki doma,če s pomočjo drugorazrednih, pobijejo vse državljane tretjega razreda, pod posebno zaščito države. Tako je namreč veleval Zakon o rasni higieni, ki je bil temelj nacistične invazije.

    Posledica take politike je bila, da je moral okupator k nam poslati manj enot,saj je lahko računal na večino do konca zavedenega in zarukanega domačega prebivalstva. Povedano drugače, uporniki in partizani so bili prisiljeni pobiti kup slovenskih janičarjev, če so hoteli priti do enega samega tujca, ki so ga varovali domači izdajalci in plačanci. Večino nacističnih rasnih zločinov so storili zavedeni slovenci, zato je bilo med njimi tudi največ žrtev neposrednega maščevanja, meni se zdi to logično.
    Treba je poudariti tudi razliko s hrvati, ki so jim fašisti ustvarili marinetno klerotalibansko džamaherijo, zato je bila tam vez genocidne rasne politike in domoljubja precej močnejša, posledično je z ustaškimi okupatorji sodelovalo več slovencev, ki so bili po rodu hrvati in katoliki po ideološkem prepričanju. Za hrvate Slovenije ni bilo več, pri nas so se borili za severno oziroma Belo Hrvaško, skupaj s svojimi slovenskimi sonarodnjaki in proti potomcev srbov ter drugih manjvrednih ras človečnjakov, kot so zmotno in zavržno slepo verjeli nacističnim okultnim ložam.

  • večni srb

    Še huje je. Domobranci so sodelovali s komunisti.
    To se je namreč dogajalo na Turjaškem po predaji italijanov, ko so se komandanti obeh strani skušali nekako dogovoriti o načinu predaje, vendar tisti slovenci niso več našli skupnega jezika. Partizani niso več dvomili v končno zmago,domobranci pa so bili napitani z vsem mogočim in so verjeli, da jih tuji gospodarji le ne bodo izdali in zavrgli. Zato so se zatekli v tisti grad in se šli Alamo, niso pričakovali, da bodo italijanski fašisti predali težko artiljerijo partizanom, če so pa pred tem zalagali z orožjem domobrance. S topovi so jih seveda zmeli v prah in jih po predaji pobili kakšno tretjino. Boji so trajali cel teden, čeprav bi se lahko domobranci predali takoj, ko je priletela prva topovska granata, kaj so pa mislili, da se bo zgodilo? Podobno kot v Vukovarju, med obleganjem so padale žrtve, borci si zapomnijo izgubo svojih kolegov, končalo pa bi se v vsakem primeru isto, seveda so se takoj maščevali.
    Borci trdijo, da je bilo domobranskim poveljnikom sojeno po vojaških zakonih, po hitrem postopku, ranjence in ostale pa je pobijala partizanska ljudska milica, kot smo tudi že navajeni.

    Ne da se na tak otročji način spreminjat zgodovine.

    • komar marko

      uf, to si a zapisal v stilu LAŽGOŠ. Vidiš resnica je tudi od tvojega zapisa drugačna. samo en primer. Italijani niso predali artilerije partizanom, pač pa so jo upravljali sami Italijani. Toliko o ponarejanju dejstev!

      • večni srb

        Ne razumem, kje pobiraš te oslarije, Italija je kapitulirala, fašisti so predali orožje zmagovalcem, to je zgodovinsko dejstvo.

    • Slovenec

      Na Turjaku so partizani zmagali, ker so jim pomagali italijanski topničarji.
      Torej kolaboracija partizanov in Italijanov. Preverjeno z živimi pričami.

      • večni srb

        Oslarija, prej so fašisti zalagali s topovi domače izdajalce, ko je Italija kapizulirala, so predali orožje pa partizanom in si tako kupili prost izhod domov ali kaj so se že izpogajali, Domobranci so pa vztrajali, mogoče so mislili, da se bo italijanski gospodar premislili in se bodo vrnili nazaj, da bi jih rešili.
        Fašisti niso streljali skupaj s partizani po domobrancih, pa kdo vas je nafukal te kozlarije.

        • Slovenec

          Potem je moj oče, ki je to pri partizanih ob obleganju Turjaka doživel meni v obraz lagal?

    • Dillinger

      Spoštovani gospod večni srb,na Turjaku ni bilo domobrancev,ampak belogardisti,podaljšana roka
      fašistov,izvrševalci najhujših grozodejstev,domobranska vojska je nastala kasneje.

      • večni srb

        Etikete me ne zanimajo, Turjak je znan po sodelovanju belogradistov in domobrancev (tudi četnikov), ki jih je tedanja gnila slovenska elita ustvarila prav zato, da se žrtvujejo in umrejo za njihovo priviligirano rit, kar se je tudi zgodilo.

    • Slovenec

      Pojma nimaš. Trosilec nekih zlaganih in nelogičnimi informacij si. Beda.

  • Franjo Trojner

    Zgodbic o enem izstreljenem šusu, ki je pokončal 100 okupatorskih vojakov mora biti konec! Tudi mitov o zmagah nad okupatorsko vojsko, ki to niso bile tudi, v mislih imam Dražgoše. Čas je, da zgodovino sprejmemo takšno, kot je v resnici bila in so jo zapisali zgodovinarji na osnovi dejstev v novi samostojni demokratični državi Sloveniji.
    Da rodeča komunistična revolucija in bratomorna vojna je terjala nedolžne žrtve, ki na mestu svojega morišča ležijo v 600 do sedaj odkritih množičnih moriščih.Vse te številne žrtve divjanja komunizma na naših tleh so bile po večini na grozljiv in izvendodni način usmrčene po vojni, aprila in maja leta 1945 , kar ne gre nikoli pozabiti in terja tudi vso NEDVOUMNO obsodbo od celotne SLOVENSKE DRUŽBE, ŠE POSEBEJ DRŽAVNEGA APARATA IN SAMEGA VRHA POLIHIKE. Vse tiste, ki povojne zločine v imenu komunistične revolucije še danes zanikajo, ali celo opfavičujejo pa je potrebno strogo kaznovati, če to počno društva ali zveze jih je takoj potrebno z zakonom prepovedati.

    • večni srb

      Kakšni miti, peščica partizanov se je uprla izdajalski slovenski oblasti in premagala lokalne fašistične miličnike, zavzeli so tistih par bajt in pognali neprimerno bolje oborožene in številčnejše fašiste v beg, to je vendar klasična vojaška zmaga.
      Seveda so se potem umaknili nazaj, isto kot dela vsaka gverila. UZa narod je bilo najbolj pomembno videti na lastne oči, da fašistična zver krvavi in lahko umre, če jih niti to ni prepričalo v upor, so bili itak že mrtvi v duši.

      • Franjo Trojner

        Čuj pri nas v Sloveniji so partizani gnali umikajoče se nemške vojake komaj takrat, ko je Nemčija že kapitulirala. O nekih bitkah med vojno jaz pisnih virov nisem našel. Mesto Maribor partizani niso nikoli osvobodili, vanj je peščica partizanov previdno vkorakala šele dolgo za tem, ko se je Nemška vojska iz njega umaknila. Tudi praznovanja ob osvoboditvi iz Nemške oblasti v Mariboru nikoli ni bilo!
        So pa bili partizani zelo dejavni na Štajerskem aprila in maja leta 1945, kar pa jim ne moremo šteti v čast, po tedanji in sedanji zakonodaji bi za te svoje gnusne zločine, ki nikoli ne zastarajo morali odgovarjati pred mednarodnim sodiščem za vojne zločine.
        A ve kdo za kakšno bitko, ki so jo partizani v Sloveniji bili med letom 1941 in do zaključka vojne in jo tudi zmagali?

        • samotoje

          Težka bo najti takšno bitko.

  • Krtača 20

    In kakšno resnico boste domobrančki utaknil v učbenike? Da ste domobranci osvajal Slovenijo? Ahahahahahahahahahahaha

    • david23

      Saj se ve o obeh straneh, kaj sta počeli pred in med ter po 2. svetovni vojni. In nobena stran nima samo lepih stvari za pokazati, verjemi! Je pa res, da se je desetletja o partizanski strani v vsej javnosti in uradno govorilo, da ima samo lepe stvari za pokazati, kar pa očitno ni bilo res! in danes se o tem pač lahko javno govori in to je ta svoboda govora, ki jo dopušča in dovoljuje Ustava Republike Slovenije!

      • Krtača 20

        Vojna je ena velika svinjarija in brez padlih ne gre. Gre se za to, kdo se je boril za narod in kdo je bil narodov podrepnik, picajzl, izdajalc in je sodeloval z okupatorjem. In ti slednji bi bili danes radi osvoboditelji ahaha. V vojni je kazen za izdajstvo naroda smrt in to po hitrem postopku ker ni ne sredstev, ne časa za globokoumne razprave. V vojni so pravila zelo jasna. Ali si z nami ali pa si proti nam. V glavnem tisti ki so se borili na strani okupatorja, v slovenski zgodovini nikdar ne bojo imeli častnega mesta in prav je da jim narod to pove. Vedno je blo tko in vedno bo tko. Zdaj pa domobrančki poveličujte svoje izdajalčke kokr hočte. Mi se vam bomo pa režal. Budale.

        • stemsstrinjam

          malo posplosujes, imas primere, ki so sli k partizanom, pa so jih tam zadolzili za likvidacije drugih partizanov in so potem usli k domobrancem

          • Krtača 20

            Blablabla. Zarad ene barabe bi vi posplošval ja. Partizani so kraje itd sankcioniral v svojih vrstah.

          • stemsstrinjam

            kako ene barabe, to se je dogajalo v enih odredih, pa ni bila potrebna niti kraja

          • stemsstrinjam

            vasi dedki in babice so vam oboji povedali le eno plat zgodbe, resnica je pa vmes.

        • Fosa Stefan

          ja tudi butelj včasih kaj pametnega napiše

          V glavnem tisti ki so se borili na strani okupatorja, v slovenski
          zgodovini nikdar ne bojo imeli častnega mesta in prav je da jim narod to pove.

          dežman in možina govorita resnico.

          ti in tvoji komunsti ste zapravili svoje častno mesto v zgodovini, sicer ne bil bil tito na 10 častenm mestu ZLOČINCEV VSEGA ČLOVEŠTVA

          torej vaša resnica in pravica in mesto v zgodovini je samo GREZNICA, PETOKOLONAŠI, IZDAJALCI, MORILCI, LAŽNIVCI,…
          moj stric je padel kot talec star 30 let, ker sta dva pijančka-partizančka po nerodnosti ustrelila dva italjana v koloni, seveda sta ta dva pijančka pobegnila, italjani pa so za svoja vojaka kot talce postrelili 30 ljudi, z drugimi besedami dva pijančkapartizančka sta pobila 32 ljudi

          • Krtača 20

            Vsak boj zahteva žrtve in tvojega strica so ustrelili Italijani. In ti si še vedno tolk butla, da zagovarjaš Italijane!? Ni ti pomoči.

      • večni srb

        Partizani so zdržali do konca, okupator in domači izdajalci, njihovi sodelavci in ovaduhi so se predali, to je bistvo.

    • Slovenec

      Dobro se ve zakaj so nastale vaške straže. Zaradi pobijanja partizanov po vaseh. To je bila čisto spontana reakcija obupanih ljudi, ki tega od
      partijcev niso pricakovali. Pozneje
      so se formirale domobranske enote, kar je normalna posledica tega.

      • Krtača 20

        Ti razlagaj te pravljice rodetu. Mogoče te bo za nagrado nabrisal z vazelinom.

        • Slovenec

          Tipičen mentalno zaostal in prostaški odgovor komunistično vzgojene osebe.

    • Grega

      Branili so domove pred takimi Krtačami. Drugače bo pa zapisano da so partiđani pobili več Slovencev in civilistov kot okupatorji. Če ti to nič ne pove, potem si samo še za v psihiatrijo ali pa za eksorcista.

    • Fosa Stefan

      domobranci še danes osvobajajo SLOVENIJO. komunisti, židan, kučan fajonka,… pa jo okupirate z muslimani in zasužnjuete SLOVENCE. slovenčki ste pa itak ne tič ne miš, kordiš, tomička ,.. slovenijo peljete po poti grčije in venezuele

      • Krtača 20

        Cel svet bo šel po poti Venezuele. Vmes seveda lahko nardimo eno fašistično postajo kar pa odsvetujem. Vojne na balkanu to dokazujejo.

    • Slovenec

      In zate ubogi revež je vsak, ki ti nalije čistega vina v obliki razmišljanja kar domobranec? Saj so jih starejše generacije tvojega kova večino pobile in to brez sodnih postopkov in dokazov. Ti se pa pojdi zdraviti, ker ti
      nisi čisto jasen

    • večni srb

      Ponekod že tako učijo, cela mesta potvarjajo zgodovinska dejstva in celo predavajo nacistično sovražno vojaško propagando redkim turistom. Sem videl tudi na lastne oči, celo naša velika mesta niso imuna, ker je korupcija omogočila fašističnemu gnoju nastaviti svoj izrod na vsa pomembna mesta, tudi na vrh vojske, policije in sodišč.

  • Krtača 20

    Sam za dežmana:

    Usually, the purpose of historical negation is to achieve a national, political aim, by transferring war-guilt, demonizing an enemy, providing an illusion of victory, or preserving a friendship.[8] Sometimes the purpose of a revised history is to sell more books or to attract attention with a newspaper headline.[9] The historian James M. McPherson said that negationists would want revisionist history understood as, “a consciously-falsified or distorted interpretation of the past to serve partisan or ideological purposes in the present”.[10]

    • komar marko

      no zgodovinsko negacijo je naredila KVAZI zmagovita stran. Če ne bi bilo Rusov in ostalih zaveznikov , bi mi z njimi HRABRIMI še vedno imeli taktiko partizanskega napada tipa LAŽGOŠE, jaz te spravocira, potem pa spizdim in prepustim da narod nahebe. KAPIŠ!

      • Krtača 20

        Fašiste domobrance črnorokce in vso ostalo svojat bojo Dražgoše vedno bolj bolele. Zakaj? Zato ker ste banditi mislil da boste tam z vso svojo posrano izdajalsko vojsko zdrl celoten nob upor. Navalil ste z vso vojsko ko bik v maline, dobil ste pa prst u rit pa pobijal domačine. To je edina resnica.

        • lojze

          Ne zmerjaj in ne laži.

          • bogec69

            kaj te boli lojzek?

        • Franc Šink

          Kdo ti je pa to pripovedoval? pizda smrdljiva.

        • macon

          Resnica je, da so v Dražgošah uničili gorenjsko partizanstvo za kaki dve leti, ker so Nemci na manjše skupine razbite partizane še mesece lovili po snegu in gozdovih in večino pobili. Iz vojaškega vidika je bil to čisti diletantizem bedakov, ki so se šli frontalni boj v Dražgošah.

    • lojze

      Ne manipuliraj, članek pa ponovno preberi, malce razmisli, mogoče boš razumel.
      P.S. pa slovensko pisati se nauči, veliki zagovornik pravovernih (in propadlih!)

      • Jajo največji luzer

        propadel je vaš šiptarski konvertit, prišel je ponedeljek in še nekaj za njim, njega pa ne pokliče nihče, samo Padalec Plemeniti se mu svaljka po mitingih resnice v Bovcu in liže mu sfinkteraš don Tonino, brat po abrankih z obema Vinkotoma, Piškotkom Gorenakom in komunajzarjem Vasletom

  • janko

    Resnica prihaja na dan…. Saj starejši Slovenci vse to vemo! Drugi pa smo to ugotovili, tretji smo slutili. Neprecenljivo veliko naredite zgodovinarji z odkrivanjem oziroma posredovanjem RESNICE, nepotvorjenih dejstev! Nujno moramo to vedeti, nujno je, da se razčisti strahotna preteklost! Morda smo edina država v Evropi, ki je še v temi.

    • bogec69

      starejši marsikaj vemo, tudi to kako ste beli italjanom pomagali na tovornjake nalagat slovence in v italijo….

      • sprehajalec

        Zakaj so se pa Slovenci šli Revolucijo? Norvežani se naprimer niso šli Revolucije, pa ni bil nihče deportiran.

        • janko

          Isto bi bilo tudi pri nas.

      • komar marko

        ti nič ne veš,preprosto LAŽEŠ!.

      • if

        Veste vi, da OF vsebinsko in časovno ne ustreza 27. aprilu 1941, zato tudi strokovno ne more biti temelj praznovanju Dneva upora proti okupatorju, ker so tistega dne komunusti tvorili okupatorsko sprego z nacisti, ki je 20 dni prej napadla KJU.

      • janko

        In koga so – edino revolucionarje.

    • Krtača 20

      V temi ste sam jajotove ovce. Pa še bolj boste v temi. Bolj v kaki jami.

  • Krtača 20

    Na rvaškem bi pa radi rehabilitirali ustaše, vključno s cerkvijo. Tolk o tem kdo vlada in hoče vladat. To je edini namen, da bi radi popravljal zgodovino.
    https://vesti-online.com

    • sprehajalec

      Lažnivec. Res si pravi Borec.

      Hrvaška Cerkev ni bila nikoli obtožena česarkoli. Nekaj so se zaganjali na začetku v Blaženega Stepinca, vendar ko se je Junija 1945 sešel z njim Broz v Zagrebu in ga prosil odveze za grehe, so mu potem dali mir. Leta 1960 ga je zastrupila Udba v Zagrebu. Kasneje je bil proglašen za blaženega.

      ne bi bil proglašen za blaženega, če bi karkoli slabega našli o njem v njegovem življenju.

      • Jovo Jamnica

        Gdo bi si mislo, da Frančišek okleva z kanonizacijo Stepinca. Se boji gneva Judof in pravoslavne Cerkve??? Al piše v kakih dokumentah pot klučom kaj sumlivega??? Kroboti so bojda skrili neke Stepincove dnevnike, kere je piso f cajtu NDH… Sam Bog ve, kak so Srbi in Judi prišli do tote informacije.

        http://www.wiesenthal.com/site/apps/nlnet/content.aspx?c=lsKWLbPJLnF&b=8776547&ct=14904367

        • sprehajalec

          Bi ga Komunisti ubili že takoj 1945 Jovice. On jih je počakal v Zagrebu. Zakaj?

  • lojze

    To, kar so naredili komunisti s Slovenijo in Slovenci je podobno, kot, da bi nekoga, ki leži v nezavesti zaradi prometne nesreče, še malo po glavi udaril in ga okradel. Zavržno. Zaradi lastnih, bolnih ambicij so bili pripravljeni narod prodati in uničiti. Turnškovi borci so v Kopru nosili transparente, ki SO CINIČNA SAMOOVADBA: IZDAJA JE NAJVEČJI ZLOČIN NARODU. Rekli in izdali narod.

  • althar

    A zdaj komunističnim partizanom že lahko rečemo teroristi, ali bodo še naprej le banditi? Sprašujem za prjatla.

    • Matt von Glanz

      Ne eno ne drugo. Banditi je podcenjevanje. Za teroriste so preveliki in na svojih tleh. Genocidni revolucionarji so.

  • Franc Šink

    Najhujša kazen za te ostarele komuniste je da resnica počasi prihaja na dan. Sicer res prepočasi ampak prihaja.

    • Krtača 20

      Prihaja prihaja ja:

      Škof Rožman vodil zahvalno mašo za fašiste

      Italijanski osvajalci so svoj zmagoviti konec napada na Jugoslavijo in Slovenijo, 22. maja svečano proslavili tudi z veličastno zahvalno mašo. Daroval jo je sam škof dr. Rožman, asistirali pa so mu visoki škofijski gospodje. Prisostvovale so ji tudi vodilne okupatorske osebnosti. O tem dogodku je 24. maja 1941 Slovenec pisal: »Slovesnost se je vršila z vsem sijajem, ki ga ob takih prilikah razvija Cerkev…« To škofovo zadržanje je na verne množice nujno delovalo negativno. Odražalo se je kot hud pritisk zlasti na tiste vernike, ki so že množično sodelovali v Osvobodilni fronti upirajočega se slovenskega ljudstva. Prav tako na domoljubni del duhovščine, ki ni bila okužena s klero-fašizmom.

      • sprehajalec

        Leta 1939 je takrat 1 milijonsko Albanijo napadla in zasedla Italija. Komunističnega Upora ni bilo, Albanija je imela 30.000 civilnih in vojaških žrtev med drugo vojno. (velika večina Albanska vojska v spopadu z Italijansko)

        1,5 milijonska Slovenija pa je imela 97.000 žrtev. Zakaj takšno nesorazmerje? Albanija ni imela Komunistične revolucije. Enver Hodža je šele kasneje s sovjeti prevzel oblast.

        Se je isplačalo imeti revolucijo in toliko žrtev? kaj ima Slovenija od tega danes, razen neštetih brezen in grobišč?

    • samsara

      Laž in tudi kučan imata kratke noge.
      Slednji tudi vedno šibkejše.

  • FORT WORTH

    Kako Kucana, kot bivsega predsednika ni sram sedeti v sredini na njegovi desni Sonja Lokar, na njegovi levi Svetlana Slapsak ??
    Samo se pravljicarka Svetlana Makarovic manjka.

    • šmentanamuha

      Zakaj bi ga bilo sram, to so njegovi podporni stebri. Zdaj šele vidim, zakaj tale Slapšak stalno otresa svoj svinjski gobec, ko gre za vprašanje Slovencev in desnice. Nič ni naključno. Dokler imaš botre, ki ti krije hrbet, si lahko vse dovoliš.

      • FORT WORTH

        Vsi trije so zaprisezeni yugofili, Slapsakova izvira iz srbije, Kucan je bil tam vecino zivljenja.
        Prva jim je ideologija z yugovino.
        Slovenci placujemo nasprotnike samostojne drzave Slovenije, da nam s svojimi izkrivljenimi pogledi unicujejo drzavo.
        Halooo ??!!

  • Krtača 20

    Stane Potokar pripoveduje kaj je doživljal kot otrok med vojno: » Mojega očeta (sedmih otrok) Antona so belogardisti zaradi sodelovanja v NOV aretirali 23 oktobra 1942… in ga obsodili na smrt. Po razglasitvi sodbe smo iskali možnost, da bi moža in očeta sedmih otrok, starih od 4 do 14 let ter bolnega človeka rešili smrti. Gospa N. Šušmelova je organizirala sprejem pri škofu Rožmanu in pri visokem italijanskem oficirju. Otroci smo bosi in napol goli hodili za gospo in mamo kot piščeta za kokljo. Kmalu smo se znašli v neki sobani… v škofovem uradu… Poldrugo uro smo čakali v upanju na škofovo pomoč, dokler ni ta končno samozavestno in oholo stopil v sobo. Naša spremeljevalka Šušmelova je začela pripovedovati, zakaj smo prišli, mati je začela jokati, škof Rožman pa je prekinil govor naše spremljevalke in kratko, jedrnato odgovoril: »Kar je zaslužil, to je tudi dobil«, in vehementno odšel brez slovesa… Leta 1945 je škof Rožman pobegnil na Koroško, od tam pa naprej v Cleveland. Kmalu po prihodu v ZDA je navezal stik z očetovim stricem Janezom-Jochanom Potokarjem… Govoril mu je, da je zastavljal svojo besedo za rešitev mojega očeta itd. Posledica pogostih obiskov je bila ta, da je naš stric dal zapisati vse svoje premoženje škofu Rožmanu oz. Cerkvi, mi oz. mama pa je dobila simbolično dediščino, s katero je lahko kupila le kozo.

    • Krtača 20

      Tolk o “dobroti” cerkvenih banditov. Dons so pa še neprimerno slabši. Drhal klerofašistična!!!

      • Mojca pokraculja

        Ti govoris popolnoma iste besede:”kar je zasluzil to je dobil” !
        Tako govorijo mascevalci. Ti si enak mascevalec kot oni. Noces zivljenja ampak mascevanje. Je sladko kaj?
        In zapomni si, enako se bo zgodilo tebi. Si ze zelo blizu. Star si, nimas nobenega lajfa, vsi so te zapustili, vkljucno s pametjo. Tvoj edini”prijatelj”je komp. Ni ti pomoči.

    • stemsstrinjam

      Mojega dedka pa domobranci ujeli in obsodili na smrt brez sodbe, pa nic kriv

      • Krtača 20

        A pa brez sodišča? Kar tko? Ti šment. Partizani so imel vsaj hitra vojaška sodišča.

        • stemsstrinjam

          To se tako rece, ce te postavijo pred zid

  • Krtača 20

    Banda klerovska!

    Škof Rožman je v spomenici predlagal, naj bi iz internacije spustili slovenske rojake, toda »lojalne«. Iz internacije naj bi torej dobivali in osvobajali le lojalne Slovence, kar je pomenilo k izdajstvu nagnjene in s sovraštvom do partizanov prežete ljudi, ali vsaj k temu pripravljene. In tako se je začelo »reševanje« internirancev. Predlogi italijanskima generaloma so hitro porajali »sadove«. Komaj je od tega minilo teden dni, že so iz internacije spustili okoli 400 predvsem klerofašističnih dijakov in študentov ter drugih lojalnih elementov. Cena je bila vstop v oborožene belogardistične oddelke.

    • sprehajalec

      Komunisti so dali Slovencem samo dve možnosti.

      Ali postaneš Komunist ali pa likvidacija. Zato se je začela Državljanska vojna.

  • Krtača 20

    Še mal resnice:

    Krščanski socialist in znan politični delavec Franc Miklavčič: »Škof Rožman ne le, da je odobril ustanovitev domobranstva pod Nemci, marveč je že v predhodnem letu 1942 odobril ustanovitev vaških straž pod italijanskim skrbništvom. Domobranci so ljudi pošiljali v Dachau… vaške straže pa so pošiljale ljudi v ustrelitev Italijanom. Škof Rožman je dejansko od prve do zadnje ure sodeloval najprej z italijanskim, potem pa z nemškim okupatorjem… Ko je ob koncu vojne zbežal v Celovec, se ni pridružil domobrancem v vetrinjskem taborišču, marveč je v skrbi za lastno življenje s svojim avtom in šoferjem odpotoval na Tirolsko v varnejšo ameriško cono. Če bi se pridružil svojim ljudem v vetrinjskem taborišču in jih tamkaj v svojih škofovskih oblačilih ter s škofovsko avtoriteto zastopal pri britanski komandi, kateri bi razložil svoje videnje domobranstva – morda Angleži ne bi bili izročili domobrancev v gotovo smrt in bi kakšnih 12 tisoč ljudi lahko še živelo…«

    • sprehajalec

      Šlo je za samozaščitne ukrepe. Iz tega so nastale Antikomunistične enote.

      ker vsi pač niso mogli biti Komunisti. Zakaj pa bi bili, konec koncev?

    • AlternativaZaSlovenijo

      Ščetka, lahko se trudiš še ne vem kako, ostane ti pa edino to, da lajaš v polno luno.

    • šmentanamuha

      Na vsak način skušaš opravičiti te gnusne povojne umore.

      • Krtača 20

        Ne. Samo kažem dejstva. Glede pomorov pa, dobil ste zasluženo kazen. Za izdajo pomilostitve ni in je ne bo.

        • SIMON ROZIC

          GNUS!

          • Krtača 20

            Drži! Izdajalci so največji gnus naroda! Vsakega!

          • šmentanamuha

            Torej se zavedaš, da ste levi gnusobe naroda. Niti ne odpadniki, ampak izrodki.

        • sprehajalec

          Ha, ha, ha. partizanski Golaž heroj….

          Koliko jih spraviš vase na kakšni prireditvi?

        • Valter BraniSlav

          Nekega dne bo narod pobil one ki vabijo muslije in med njimi je vec levakov…

        • šmentanamuha

          Revček…ti in tvoji pravkar delate izdajo … veliko izdajo … komunizem je ena sama laž in izdaja.

    • Valter BraniSlav

      Krtaca, povej kaj bos dal svojim otrokom ?

  • if

    Med najhujše oblike nestrpnosti in sovraštva sodi tudi naklepno učenje zgodovinskih laži, ki jih mladini posredujeta osnovna in srednja šola pri urah zgodovine, še posebej močno v kombinaciji s koledarjem preko praznika dneva upora proti okupatorju vsakega 27. aprila, ko tudi predsednik države podpira OF laž s polaganjem venca preed spomenik OF, ki sotji na Cesti 27. aprila v LJ.

  • dk

    Domoljubi jo poznamo že zelo, zelo dolgo. Kaj?…Resnico. Resnico o povojnih in medvojnih pobojev. Sedaj se pa jo začnejo počasi zavedati tudi vsi slovenci. In to vedo tudi v zvezi “norcev” zato se na vse kriplje trudijo in trudijo , da bi utišali tiste kateri jo obelodanjajo. Samo za spomin, tudi socializem in diktatorski režim v Sloveniji je propadel. Ne dokončno, na nekaterih mestih še vedni tli. Vendar smo dobrega upanja, da bomo v bližnji prihodnosti tudi ta tleči ogenj pogasili.
    Za Boga, družino in domovino.

  • Krtača 20

    Domobrančki in še ena resnica ki je noben rožman, noben pezde rode, noben klerofašist jajo in shizofrenik grims, pujsek mahnjenič ne morjo zanikat. Partizani so nas osvobodil izpod cerkvenega, nemškega, hrvaškega, madžarskega in italijanskega genocida! Kako je to možno? Zato ker je za partizani stal narod. Razen izdajalcev ki so bili fuknjeni v jame seveda. Ni argumenta da zanikate to dejstvo.

    • sprehajalec

      kako bodo koga osvobodili, če so naprimer zasedli ljubljano po kapitulaciji nemčije? nemci so šli domov. Tako bi bilo tudi brez partizanov.

      ne moreš Butl imenovati ene strani v Državljanski vojni, komunistične, za narodne osvoboditelje. Bedak. pred kom so osvobodili koga? Pred Slovenci Antikomunisti?

      • Hun

        Setac tko se je predala vlada SHS z kraljem vred k so sli podpisat predajo v Berlin…
        Ljudstvo se stem ni strinjal..najbl Srbende ne..”bolje grob nego rob”..nakonc so popusl, obkoljeni, ker sej Hitler posebj angaziral da zadusi cim prej uporne Yugoviće, da se posveti najvaznejsmu planu okupirat Ruse…5 tednov upora na balkanu je Hitlerja pokopal k je nastopla zima u Rusiji…Cel Svet se zaveda da se bi stvari zasukale v toku zgodovine drgac…v prid Rajhu k mu tud VB z ZDA neb ble kos ce bi zasedl Ruse…tok da spekuliramo ce ze kako bi blo ce bi blo

        • sprehajalec

          pa kaj kurac se ima pa ljudstvo za strinjati če je vlada tako rekla? kaj se ni strinjalo, so ti to komunisti povedali ali kaj? Poleg tega vsaka vojska ki se preda podpiše predajo.

          S kakšno pravico pa imajo Komunisti izpostaviti ljudstvo? 1 milijon jugoslovanov je plačalo z glavo komunistično revolucijo. zakaj se je pa Danci niso šli?

          • Hun

            Zakaj se Rupnik ni strinjal ko je dobival pisma Kralja iz Londona naj ga ne serje in se prdruz Titu..enako sporocilo je dobu Mihajlovic..

            Sj se jih velik ni strinjal z komunisti med OF so prbezal k okupatorju…ta jih je v prve bojne postavu..
            nemscnike k so prstopl k komunistom so jih ti enak v prve bojne postavl, k so bli itak bl izurjeni kt ker kol partizan…

      • Jovo Jamnica

        Bres partizanof v Lublano nebi mogli partizani nikak fkorakat…

    • tramal

      Dobro si me nasmejala.A ima ta partizanska pravljica nadaljevanje?

  • Krtača 20

    Zakaj rkc še danes molči da ima z naci Nemčijo še danes v veljavi pogodbo po kateri je vsak kler avtomatsko državljan Nemčije, tam kjer stoji okupacijska vojska? A vam tud tega jajo pa rode nista uspela predočit. Enkrat izdajalci, vedno izdajalci. In vi bi take še futral. Pokvarjenci klerofašistični.

    • sprehajalec

      Lažnivec.

      Prvi ukrep okupatorskih oblasti je bil izgon gorenjskih in štajerskih Župnikov in zaplemba premoženja. Delavski socialisti, Levičarji niso marali Župnikov.

      vse ostalo je laž izpod rok Inštituta za preučevanje NOB in podobnih lažnivih inštitucij. Katere imajo le eno nalogo, Da spesnijo legitimnost NOB. In upravičijo 83.000 mrtvih Slovencev, ki jih je NOB posredno in neposredno povzročila.

    • šmentanamuha

      Lepo je živeti v laži nekaj časa, ker se zdi varno, ni pa dobro, ker se sistem, zgrajen na lažeh slej ali prej sesuje sam vase.

      • Krtača 20

        Potem pa živi v laži in se sesuj sama vase. Dokumenti so zunaj, preberi si. Cerkev še vedno sodeluje z naciji. Ta moment, zdaj!

    • alojz

      Veš kaj je resnica in sramota? Da je moral zmagoviti partizan, ki je nemce nagnal domov po vojni k njim delat, da je preživel socializem.

    • Andreja Knego

      Ni bistvo takih razprav rkc, o njenih napakah in zločinih v preteklosti (križarske vojne, inkvizicija, pobijanje v protireformaciji,… ) že vemo in če se ne motim, se je za to opravičila.
      Bistvo so izvensodno zverinsko umorjeni ljudje predvsem tisti v mirnem času po vojni, ne vpletaj rkc!

      • Lustrator

        Ti pa prosim izpusti križarske vojne, inkvizicijo in protireformacijo o katerih več kot očitno ne veš kaj dosti, glede na to, da jih naštevaš kot zločine preteklosti. Sicer pa ti ne morme kaj prida zameriti, ker si se najverjetneje bila primorana šolati v našem partijskem javnem šolstvu, kjer so laži v teh zgodovinskih obdobjih enako prisotne in pravzaprav le uvertura v tisto kar pride v 20. stoletju…

        • Andreja Knego

          Aha, pol je zažiganje heretikov, čarovnic… zgolj izmišljotina ateistov?

          • Lustrator

            Ne izmišljotina, ampak prozorna manipulacija, oduren ponaredek resnične zgodovine namenjen izključno ideološko-političnim potrebam sovražnikov katolicizma, pa naj gre za marksiste, protestante, ateiste, naciste, brezhrbtenične relativiste, liberaliste in ostale skupine, ki jim je v interesu uničiti največjo in najpomembnejšo svetovno religijo ter branilko RESNIČNIH človekovih pravic in visokih civilizacijskih vrednot.

          • Andreja Knego

            Dej ne nabijaj s tem pamfletom! Katoliška cerkev (in krščanstvo nasploh) je preživela in bo preživela, mene osebno to ne moti! Da pa izgublja nek procent vernikov, so si v veliki meri sami krivi — pedofilija in skrivanje le te je en razlog, pa togost glede celibata in žensk v cerkveni hierarhiji, pa podpiranje migracij, …, to so vzroki obsojanja, ki ga je deležna, velikokrat upravičeno! Jezus bo pa vedno naše verovanje, ne kdo drug, dokler se bomo borili za to, tudi na volitvah!

          • Lustrator

            Seveda bo preživela, saj je postavljena na temeljih RESNICE, ki na koncu vedno zmaga.

            Kar se tiče kvantitete vernikov – tipično gledanje materialističnih površnežev, ki vse v življenju merijo s kvantiteto, ne pa s kvaliteto. Število katolikov globalno gledano ne upada – ta trend je prisoten le na zahodu, ki je po zaslugi ideološko sproduciranega propada osnovnih moralnih temeljev zapadel v gnilo dekadenco, ki bo kot kaže tudi njegov bridki konec. Nobenega resničnega vernika od Cerkve ne odteguje domnevna pedofilija, celibat, položaj žensk in podobnekomunistične floskule s katerimi tule opletaš. To so miti v katere verjame rdeči vernik, ne pa vernik v Kristusa. Pravi vernik se ne bo odrekel katoliške vere niti zaradi papeža kakršnega imamo sedaj, ker prava vera ne temelji na materialnem svetu in v grešnih ljudeh, ampak v božji neskončni ljubezni in presežni dimenziji obstoja.

          • Andreja Knego

            Pravi vernik? Je to tak, ki ne obsoja ravnanja duhovnikov, ki so se praznili na otrocih in ne čuti gnusa do takih dejanj, pa to ni kakšna srednjeveška rabota, ampak produkt sedanjosti?! Poglavarji cerkve pa so skušali in še skušajo to prikriti!
            Pravi vernik veruje v Jezusa!!!

          • Zgornji

            AMENNN – DOBRO POVEDANO !!! ! !!! Pravi vernik čuti Ogromen Gnus do takih dejanj takih ljudi ki so se prikradli v cerkev in se zaradi Neumnih zakonov postavljenih od Vatikanskih Pokvarjenih Zlobnežev še dodatno pokvarili, tako da jim tudi Uničevanje otroških duš ni več tuje , temvelč lastno Zlo . In ravno taki tudi dobro prispevajo k odhajanju Pravih Vernikov ven iz Bolne matere cerkve , ki Bo Kmalu ostala Brez Vseh vernikov ( do 2027) , še pred Koncem Sveta . In Osvobojeni Pravi Verniki bodo Prvi ugledali Luč ter Novi Jeruzalem v Novi Dobi . Amennn . Mir naj ti bo do tedaj :-)

          • Lustrator

            Točno tako. Pravi vernik veruje v Jezusa in ga od njega ne odvrnejo niti takšne, niti drugačne napake, ki jih počnemo LJUDJE, ki smo sestavni del Cerkve. Tako duhovnike kot laike in popolne brezvernike bo sodil edino Bog, mi sami pa lahko obsojamo le greh sam. A seveda le tam kjer greh dejansko JE, ne pa tisto kar prebreš v Slovenskih novicah in senzacionalističnih libertardskih medijih zahoda katerih glavna agenda je laž za vsako ceno s ciljem uničenja moralne podstati zahodne civilizacije – krščanstva, še posebno katolištva. Zavedaj se, da je tudi obsojanje po krivem GREH in tvoje komunistično vsegliharjenje o duhovnikih (ki jih najbrž osebno sploh poznaš ne), ni prav nič drugega kot to. Farizejstvo.

          • Zgornji

            AMENNN !!! ! !!! TOČNO TKO !!! ! !!! CERKEV SI JE SAMA KRIVA ZA IZGUBO SVOJIH VERNIKOV Z NJENIMI NEUMNIMI OZIROMA ZLOBNIMI ZAKONI KI JIH JE UVEDLA ZARADI SLABIH-ZLIH-POKVARJENIH – SEBIČNIH NAMENOV !!! ! !!! ZATO BO ZDAJ PAČ MORALA PLAČATI “DAVEK” ZA TE SVOJE GREHE !!! ! !!! Ampak, to se Žal mora zgoditi z njo, kajti drugače nebo rešena . Mir naj ti bo , do Drugega Prihoda , takoj za Koncem Sveta v naslednjem desetletju :-)

    • Jovo Jamnica

      Te so tu Švabi na Štajerskem nekaj zašuštrali. Isselili so namreč kuj nekaj župnikof, zavednih Slovencof. Na nesrečo nekaterih, tut k Paveliću v NDH. Tam so jih pa ustaši v Jasenofcu fentali, ne zato, ker so bli duhovniki, anpak zato, ker so bli Slovenci in niso hotli na silo gratat Kroboti.

  • SIMON ROZIC

    Kako se že glasi rek?: “ko mački stopiš na rep, zacvili !”
    In teh cvilečih pošasti je v Sloveniji 100% preveč!

  • šmentanamuha

    Zgoraj na sliki vidimo udarni del protislovenske koalicije.

  • Krtača 20

    Cerkev se do danes ni opravičila za svoja gnusna dejanja – neizpodbiten fakt! In kdaj se bo? Nikoli.

    • sprehajalec

      Tudi Komunisti se niste opravičili za povzročenih 83.000 žrtev med Slovenci. .

      • Goran Hvala

        a zdej jih je ze sam 83.000?…stalno neke nove cifre teh vasih resnic..:-)

        • sprehajalec

          Že desetič tole ponavljam. pa bom dokler ne boste zakapirali;

          97.000 vseh žrtev. 97.000 – 10.000 mrtvih mobilizirancev v nemško vojsko.
          = 87.000. Od tega odštejemo % vojnih žrtev Norveške glede na prebivalstvo. 4000. Ki so umri zaradi vojne, bombardiranj, prehoda front = 83.000.

          Toliko Slovencev je umrlo zaradi Državljanske vojne. Represalij, Talcev, taborišč, Likvidacij, 83.000 bi jih preživelo, če bi vsi lepo ostali doma. In se ne bi šli Revolucije leta 1941 in nekih Uporov.

          in vojna zaradi tega ne bi bila krajša niti 1 sekunde.

          • radames

            Po zadnji objavi raziskave je število žrtev 99.800 (okroglo, ker povsem točnega števila nimam pri roki)

          • jakob kovač

            In ti si ostal živ-čudno.

          • sprehajalec

            Moji so bili NOB Jakove. Zato sem se sploh rodil. Drugače bi moje prednike likvidirali. Pobili so vse v razrednem boju, kar jim je prišlo pod roke.

          • jakob kovač

            Joj ti se res en Jakove ,bolj ti govorim da nisem Jakov bolj ti to pišeš IĆ -u je težko kaj dopovedat,pobili so več kot ljudi kot jih je bilo v Sloveniji-čudno!

          • sprehajalec

            Njihovi ste ostali….

        • Lustrator

          Če bi živeli v civilizirani demokratični državi, ne pa totalitarnem sovjetskem bananistanu zgrajenem na morišču, bi lahko prav vsako izmed žrtev vojne prečitali iz nagrobnika, tako pa je velika večina pomorjenih še danes (70 let po moriji!!) brez groba. Hvala “osvoboditeljem”!

    • tramal

      Če nebi brala samo komunističnih pravljic ,bi vedela da se je cerkev že zdavnaj opravičila ,kot tudi papež.

      • radames

        Vsa opravičila slovenske Cerkve:

        Vsa opravičila ljubljanskih škofov za medvojne dogodke je zbral France M. Dolinar v knjižici z naslovom Resnici na ljubo in s podnaslovom Izjave ljubljanskih škofov o medvojnih dogodkih.

        Vse izjave in opravičila si slede po kronološkem redu, začenši z Izjavo generalnega vikarja ljubljanske nadškofije Ignacija Nadraha, z dne 15. maja 1945, in se konča z Izjavo Slovenske škofovske konference ob 50 letnici konca druge svetovne vojne, pod naslovom Služiti resnici, pravici in spravi, z datumom 19. april 1995. Podpisan je dr.Alojz Šuštar.

        Vseh izjav je 6 (šest).

        Knjižica je izšla v založbi Družina, leta 1998

  • Delta

    Palača iz kosti in krvi se podira. Tako imenovana levica je v Sloveniji ekvivalent potvorjene zgodovine, zato se tako krčevito oklepajo svojih laži. Kri sosedov, bratov, žena in sester je temelj, na katerem so si uzurpirali oblast in moč. Zgradili so si palače na temeljih nasilja, groženj in sovraštva. Naša domoljubna naloga bi morala biti upor. Upor proti njihovim nenehnim grožnjam, upor proti aparatu laži in potvarjanj, upor proti eliti klavcev in psihopatov.

  • Rada Muči

    Obup in sramota za vse Slovence!! Po vsem svet divjajo klimatske katastrofe, ki bodo očitno izbrisale vso zgodovino sveta, slovenclni tako levi kod desni pa se prepirate za sedemdesetletja nazaj namesto, da bi stopili skupaj in se začeli pogovarjati o prihodnosti naših otrok. Vsaj kako bomo ubranili meje, ko bo migrirala večina Pakistancev saj so oni ena izmed treh svetovnh držav, ki so prvi na spisku totalnega uničenja! Bog odpusti jim saj ne vedo kaj delajo!

    • Goran Hvala

      men je super….obilo smeha zagotovljenega….

    • tramal

      Zgodovino moramo napisati po resnici ,šele potem lahko gremo naprej.Za prihodnjost pa naj bo Božja volja,saj je vedno več antikristov in vedno manj vernikov.Sicer pa se izpolnjuje Božja napoved ,če si brala Sveto Pismo.

      • Valter BraniSlav

        Kam bi prisli v ZDA ce bi tako kot Slovenci 24/7 objokovali mrtve indijance in crnce?
        Postali bi Slovenija. Ne, hvala.

        • šmentanamuha

          Ne vem, kako je s črnci, ampak Indijance že marsikdo objokuje in prav je tako.

          • Valter BraniSlav

            Jaz sem 41 let v ZDA pa nisem srecal niti enega objokovalca… tudi Americane z indijanskimi predniki to ne zanima. Americane zanimata $$$$ In prihodnost.
            Vi SLOVENCI PA ZIVITE ZA PRETEKLOST.
            Je to zaradi lenobe, mazohizma, ali kombinacije obeh?

  • Caetano

    Osredotocimo se na ta vazna dejstva, ki jih je povedal Dezman in so vsekakor dokazano resnicna. Partizani pod vodstvom komunistov so:

    A) Pobili vec Slovencev kot okupatorjev ze med vojno

    B) vec Slovencev so ze med vojno pobili izven boja kot v boju

    C) vec Slovencev so izvensodno pobili po vojni kot med samo vojno

    • jakob kovač

      Pobili so samo domobrane iz ljublanske pokrajine ,drugje domobrancev ni bilo in niso ljudi pobijali razen nekaj ovaduhov,vsekakor so povojni poboji vredni obsodbe,samo zato krivite komuniste,ne pa poštene borce NOB,ki nikoli niso bili komunisti!

      • Caetano

        Žal živiš še vedno vsaj na pol v socialistični propagandi. Seveda so pobijali tudi drugod in to ne na stotine ampak vsaj nekaj tisoč ljudi.

        • jakob kovač

          Ti že veš ker si bil zraven ali pa tvoj stari,jaz sem napol v socialistični propagandi ti pa cel v koloborantski propagandi,ki se ne more sprijaznit da so bili kvizlingi in da so jih dobili po buči!

          • Caetano

            Pouči se pri Dežmanu in drugih zgodovinarjih.

      • Lustrator

        Komunisti so bili JEDRO takozvanega NOB, kaj tebi ni jasno? Poštenih partizanov NI BILO oziroma so končali bodisi v prvih bojnih vrstah v zaukazanih harakiri napadih na okupatorje, bodisi v nepojasnjenih okoliščinah v gozdovih s strani lastnih soborcev ali pa kasneje na raznoraznih “turističnih destinacijah” goloh otokov.

        Sicer pa si ne delaj utvar, da so partizani med samo vojno uspeli premagati KOGARKOLI s puškami – neuspešni so bili tako proti uradni kraljevi vojski, kakor proti vaškim stražarjem (dokler se niso zbratili s fašisti in po njih udarili z artiljerijo!), kaj šele v bojih z italijani, Nemci ali domobranci. So pa redno prakticirali taktiko “dregni-zbegnI”, ki je imela za posledico goreče slovenske vasi in streljanje talcev. In prav za vse te žrtve od prve do zadnje, so na prvem mestu odgovorni partizani – Nemci in Italijani niso prišli v Slovenijo moriti civilistov, to je bila vedno le reakcija na partizanska izzivanja.

  • Caetano

    Zgodovinarji kot je Dezman pa tudi drugi to je skoraj obce priznano danes so zasluzni, da je padel mit o drugi svetovni vojni, ki ga je vzdrzevala KPJ oz KPS. Zrtev med okupatorji je bilo cca. 80 procentov navedenih prevec, zrtev med Slovenci je pa okoli polovice manjkalo.

  • tramal

    Kralj matjaževa domobranska vojska . Za družino,domovino in Boga .To pove vse o herojih in partizanskih banditih .Super članek.

    • jakob kovač

      Še po vojni so hodili delat sranje tako zvani križarji in zopet jih je moralo nekaj umreti,med tem ko so bili njihovi voditelji varno skriti v Argentini,sploh pa se vidi kakšne šefe so imeli vsi so jo varno spizdili čez mejo,napumpali narod da je bežal iin ga prepustili usodi-in sedaj ti skrivači zopet delajo sranje po Sloveniji,ki smo jo mi zgradili,Argentinci se nimate kaj vtikavati v nas niste nič prispevali-kradli pa bi!

      • tramal

        Komunajzerji vedno živite na tuj račun in še nikoli niste nič delali.Samo kradli in morili,ter zatirali lasten narod

        • jakob kovač

          To povej vodstvu SDS tam so sami komunajzarji-jaz nikoli nisem bil!

          • Lustrator

            Tam so nekateri komunajzerji BILI, ti pa si to še DANES. VSAK, ki na kakršenkoli način simpatizira s partizanstvom, s tem avtomatsko podpira ne le komunistično partijo, ki ga je vodila, ampak tudi vse zločine proti človeštvu, ki so jih zagrešili.

  • samsara

    “Najbolje bi bilo Možino kar ukiniti.”

    Bi Zemljarič morda po stari udbovski frazologiji uporabiol izraz “nevtralizirati”?
    Ali pa bi se poslužil kar bolj neposrednega načina, kot glede Janeza Janše, za katerega je na sestanku ne tako zelo daleč nazaj vpil, da ga je treba, “ubit, ubit, ubit”.
    Ja, ja, takšna je prava narava udbokomunističnih ‘svečenikov’.

  • samsara

    “…odzvala tudi samooklicana znanstvenica Svetlana Slapšak”

    Na fotki drugega nedavnega članka o njej me s svojo prišesko močno spominja na nekdanjega pripravnika ge. Vere Mejak, za katerega je sama izjavila, da je bil najbolj butast od vseh pripravnikov, kar jih je ona imela.

  • xtc

    Dejstvo je ,da je treba smrdljivo lažnivo komunistuično NOB zločinsko lažnivo,zgodovino zabrisati na odpad zgodovine in zgodovino napisati pravilno kot mora biti,ne glede,kako je v določenih zadevah boleča za to ali ono stra.
    Dejstvo je,da je za večino žrtev v Sloveniji med WW2 in do 46 odgorvorna KP oz komunisti in njena današnja naslednica SD(moralno)

    • jakob kovač

      3/4 partizanov ni bilo komunistov uprli so se okupatorju,ker so klerikalci in ostali raje lizali riti okupatorjem,čeprav bi morali podpirati boj proti okuoatorji so to delo prevzeli komunisti,sedaj pa kvizlingi serjete proti njim-pa bi vi prevzeli upor ,ne pa sedaj serjete tukaj!

      • Lustrator

        Uprli so se okupatorju tako da so z njimi celo vojno sodelovali, poklali 1/10 celotnega naroda pri čemer so pobili skupaj 800 Italijanov in Nemcev, potem pa narod zasužnjili v sovjetsko kolonijo za nadaljnjih 70 let?! Res hvala za takšno “osvoboditev”. V primerjavi z njo, je še usoda nemških Judov prava pravljica. Tam so imeli slabih 10 let da zbežijo iz Nemčije, po letu 45 pa so bili spet dobrodošli nazaj – v Sloveniji se je genocid in tiranija nad slovenstvom godila celih 45 let, praksa pa se (z izjemo umorov) nadaljuje še danes.

        • jakob kovač

          Zz takimi norci ne dibatiram počasi boste prišli tako daleč da so partizani pobili več prebivalcev Slovenije kot jih je živelo res ste bolani,pa vam nič ne pomaga izdajalec in ritoliznik okupatorja je povsod ovrednoten kot izmeček naroda

          • Lustrator

            S takimi norci, ki ti namesto ideoloških floskul servirajo konkretne dokaze? Ko omenjaš izdajalce in ritoliznike okupatorja, pri tem najbrž misliš predvsem na partizane, ki so ILEGALNO in PROSTOVOLJNO kolaborirali tako s sovjeti, kakor Nemci in Italijani pri čemer niso naroda obvarovali večjih žrtev, ampak so jih prav s tem povzročili.

            Braniti dom je v vseh svetovnih civilizacijah osnovna pravica in dolžnost domorodcev, le vi komunisti ste zmožni to plemenito domoljubno dejanje asociirati z IZDAJO. Koga ali česa že?!

  • resnicaboli

    Najhuje je da to lažnivo zgodovino še vedno mladini v šolah prodajajo kot resnico.

    • večni srb

      OK Google.

    • Slovenc

      Prodaj potem resnico kako se je cetrtina slovencev prodala okupatorju za struci kruha in klobaso…

      • sprehajalec

        Misliš na mobilizirance v Wehrmacht Slovenac?

        • radames

          Opa, o mobilizaciji pa ne ve nič. Za ZZB ni mobilizirancev v nemško vojsko.

          • sprehajalec

            Ja, švabskih vojakov ne omenjajo. Kot da jih ni bilo. popolna ignoranca. zato tudi slovenac nič ne ve o tem. naučen je tiste tri stavke.

          • Slovenc

            Ah vejzda bos ti najbolje vedel kaj ne?

          • sprehajalec

            Definitivno tvoje znanje ni vredno omembe. Oziroma pokaže povprečno znanje Borca za vrednote ZZB.

        • Slovenc

          Mislim na tiste, ki so izdajali slovence, kateri so raje podprli partizane kot pa nemceljne in to za struco kruha in klobaso…
          No taki slovenceljni danes lezijo po breznih…

          • sprehajalec

            Ki niso hoteli biti Komunisti ali kaj?

  • Olga2345

    V Slovenijo se je privlekla vsa levičarska svojat iz Srbije, od kvazi znanstvenikov, kulturnikov, gospodarstvenikov, jugogeneralov, srbske soldateske …, ki skupaj z UDBOMAFIJO in komunističnim zločincem in veleizdajalcem, Kučanom poskušajo zrušiti demokracijo v Sloveniji in Slovenijo poriniti nazaj na Balkan! Ob tem pa vlečejo privilegije in ropajo slovenske davkoplačevalce z uvazanjem tujerodnih divjakov, svojih potencialnih volivcev!! Dol s kriminalci!

    • večni srb

      Haha…
      Kakšni srbi, kje jih ti vidiš, in to sedaj, ko so nam hrvati okupirali Piransko uvalo in vse kraje ob meji, ko si prisvajajo nuklearko in čedalje večje kose strateškega nacionalnega kapitala. Vsako leto se v Slovenijo preseli 40.000 migrantov im Hrvaške, hrvaške bosne in Albanije, hrvati svojih asimilacijskih teženj sploh ne skrivajo, to nabijaš pa o Večnih srbih, kot so te učili od otroštva…
      Potomci srbov so močni samo še v Ljubljani in mogoče v Neli krajini, potomci hrvatov pa povsod drugje in hočejo enostavno ukiniti Slovenijo ter jo pripojiti svoji matični domovini, isto kot delajo albanci s Kosovom. Slovenci smo potomci hrvatov in srbov, ti mi povej katera izvorna domovina naših prednikov nas danes bolj ogroža.

      • Slovenc

        kaj lazes. Srbi so povsod. Niso dominantni oz. mocni saj se ne vedejo tako prostasko kot hrvati. Za ljubljano se pa strinjam pa se to samo zaradi njihovega serifa..

        • večni srb

          Kje so srbi, pa kaj ti govoriš, ja vidiš že po imenih, da so sami hrvati.
          Poglej okoli sebe, svoje sosede, koliko od 100 je potomcev hrvatov in koliko jih ima srbska imena? Sam sebi lažeš, zato si jezen namene, ker se ti lastna oprana buča upira pred golo in neprijetno realnostjo, da smo že skoraj povsem asimilirani s strani nekdanjih okupatorjev in največjega fašističnega gnoja kar ga je kdajkoli v zgodovini sveta videl ta planet.

          • Slovenc

            Nisem jezen nate. V velenju je srbov vec kot hrvatov. Imamo tudi folklorno skupino kjer plese tudi moja hcera. Moja zena je drugace srbkinja…

          • večni srb

            Vsako leto se v Slovenijo preseli kakšnih 40.000 hrvatov, hrvaških bosancev in albancev, takoj po osamosvojitvi smo sprejeli par sto tisoč njihovih migrantov.
            Srbe se je pa izbrisalo ali pregnalo, mogoče je tudi Velenje še ena zadnjih enklav povojnega slovenstva, ampak še v to močno dvomim, ker hrvaška asimilacija poteka povsod po državi.

          • samotoje

            Moje sožalje.

      • Spengler

        Daj ne seri večni manipulator.

        • večni srb

          Odjebi dečko.

    • Spengler

      Odlično in točno povedano.

  • Šobar Davorin

    A nimate tam v toti novi nobenega ventilatorja, če že ne ene poštene klimatske naprave? Je res enmau vroče. Nje.

  • Slovenc

    Pardon. Izdajalci so okupatorji tako, da so pobili dost vec okupatorjev kot pa slovencev…

    • sprehajalec

      Slovenac, izpili slovenački. Nihče ne zastopi, kaj hočeš povedati.

      • šmentanamuha

        Temu Neslovencu matematika ne gre najbolje.

  • dori

    če mačku na rep stopiš, zamjavka

  • luckyss

    Z “zgodnjim Hitlerjem” je paktirala večina njegovih kasnejših nasprotnikov…od Britancev, prek Francozov, Američanov do Rusov…To ve vsak, ki vsaj malce pozna novejšo zgodovino..
    Vsi normalni pa so se obrnili stran od njega, ko se je pokazal njegov zverinski in morilski karakter.
    Vsi razen najpritlehnejših kolaborantov, ki so pod njegovim okriljem pobijali lasten narod, samo zaradi tega ker je bil njihov razredni sovražnik..

    • sprehajalec

      Broz je paktiral z vsemogočimi desperadosi tega sveta. Idi Amin dada, Mugabe, Mobutu sese seko, castro, Arafat, sadam husein, asadi, bumedien, Ilič ramirez carlos – Šakal, Kimi, Striček Ho, Mao, Stalin.

      pa se nihče v to ne obregne.

      • večni srb

        Mogoče zato, ker mu je Kennedy podaril kamen iz lune.

        • sprehajalec

          Tistega je kennedy kar doma na dvorišču pobral. broz itak ni imel možnosti ugotoviti, če je res iz Lune.

      • Hun

        Dokler so mel prek njega koristi ZDA in VB..se ni noben mel kj vtikat

        • sprehajalec

          Broz je bil glumac, kot pravijo na Jugu. Nič več od tega. Pa nekaj sreče je imel, da ga niso njegovi generali leta 1948 ob sporu s Stalinom likvidirali.

          • Hun

            Je mogu bit kr namazan glumac…s sreco je pa tko..da si jo mors sam krojit…sreca ne pride sama po seb..je mogu zglumit pa sahirat da je prostalinovce prej sam na golem otoku potolct…komunisti so mogl bit podgane pretkane..jebat ga setac svet je se dons zajeban..jansisti se mate za postene..med vam je ogromno karakterno pokvarjenih..sam ne upate kj narest k se bojite sankcij

          • sprehajalec

            Jaz nisem v nobeni stranki. Podobnost stranke Ivana Janeza z mojimi mislimi je zgolj naključje.

          • Hun

            lej mars od kerga pametnega po blogih preberm da je ze cas da Jansa zacne vladat…
            Moje odlicitev ne bo nikol za Janso ; za druge politicne stranke pa se manj…Nsi mogoce. .ampak ne pod Toninom..pa se ti so prevec pod Cerkveno oblastjo..Liberal domoljubno demokratska strankarska miselnist in usmeritev je moja vizija…pa se to ne pomen dost ce ni v njej ljudi z visokim nivojem intigritete…taki ljudje se dons vec ne rojevajo..moje mnenje…Slovenija bo skrajno tezko splavala iz koruptivnega dreka, Jansa ce bo 20let vladal ne bo prodal drzavnih firm, ker nima kadra ..liberarno razvojno sposobnega, da brez drzavnih firm prezvi svojo stranko in njene vojscake kadrovane samo v drzavnih firmah..ni bc bols kot SD in ostali nesposobnezi za progresivnost

      • jakob kovač

        Od tega smo imeli kortist -poceni nafto surovine in veliko izvažali tja -toito je že vedel kaj dela

        • sprehajalec

          Ja, sploh v letih par-nepar leta 1982. Pa banane smo imeli poceni pa kofe.

          ne bluzi Jakove, takrat je Juga ostala brez teh surovin, ker ni imela deviz in so jo vsi neuvrščeni prijatelji pustili na cedilu. Poceni nafto je imela Amerika. Juga pa drago.

          • jakob kovač

            Ja Takrat Tita ni bilo več in so že začele priprave za osamosvojitev,država ni več delovala kot bi morala vsaka republika je velekla na svojo stran sicer pa banane so življenskega pomena za preživetje in desetkrat sem ti rekel da nisem Jakov,ker Slovenci imamo ime Jakob,samo to v tvojo glavo nikakor ne gre

          • sprehajalec

            V glavnem Juga ni imela nič od neurščenih, šejki so lepo zaračunali nafto, juga se je pa zadolževala. Ker Opecove cene so bile tržne. Borzne Jakove. Ni enega dokaza, da je juga imela eno korist od neuvrščenih. Razen morda, da jim je kalašnikovke prodajala.

          • samotoje

            Poznam en dokaz. V Murski Soboti je starejši možakar, Madžar po narodnosti, izjavil:”Tak je tou. Tito je v Afriko pelala ladja, nazaj pa prpelala opica”. Tako je izgledala tržna menjava z neuvrščenimi. Možakarja so zaprli v norišnico. Ljudska oblast je rekla, da je prestar za zapor.

          • sprehajalec

            Za to je pa Juga leta 1981 benkrotirala, IMF pa te fore. Sedaj se ti pa najde en đukac Javove po imenu pa ti tumba, kako je Juga imela korsit od neuvrščenih.

            vedno bolj mislim, da je levičarstvo popularno prav zato, ker vsakemu kretenčku da priložnost da bluzi….

    • Jernej Ferenc

      Se motis britanci ,angleze,francozi so upale ka de se hitler stava po zavzetje ceske to pa je bila katastrofalna napaka kero so kumer po napade poljske ugotovle poljsko pa sta si stalin pa hitler razdelila pa podpisala pakt o ne napadanje v nadaljnje je hitler napadna francijo in sicer cez belgijo to pa je bila samo varka glavni del vojske je sa cez ardenske sume za kero pa so francozi mislele ka je neprehodna a svabon je uspelo zaradi tega mislenja francozov je magelanska linija tega dela francije ne pokrivala
      svabe so pa prisle za toto linijo zato so meli lehko delo z francozi v toten cejti pa so kak svabi tak stalinovi rdecuhi spucali polsko vojsko pa narod tu je jugoslavija ne bila omembe vredna ce nebi amerikance dali bombnikov anglezon pa se se sami vmesale bi bila tezka kumer z ten so lehko nemcijo zravnale prva fabrika ka so jo bombandirali je bila krupp in sicer je ta delala lezaje brez lezajov pa skoro nega stvari na svete pametna poteza jugoslavija je dobila kumer pomen kda je hitler napadna rusijo te so v jugoslaviji bili gosarje oziroma male skupine upornikov kere so delale sranje pa je moga hitler to resete to je trajalo okrog 3 mesce gosari so pa bili domobranci toti 3 meseci pa so zavlekli napad na rusijo v poletje zato je hitler svoj blitz krig moga izvajate v zime ce be blo po nacrte bi napadna v rani spomladi ce bi se to zgodlo bi ruse padnili za ka misles ka je jugoslavija mela privilegij pri staline mi smo bili edina komunisticna drzava kera je svoje drzavljane pistila ka so lehko sli iz drzave delat nobedna druga ka nede ker reka ka je meja tito zato usluge ker jih ni ! Oprosti pisavi pisen iz mobitela

      • Hun

        5 tednov so se upiral cetniki…To je spremenil tok dogodkov…komunisti so bli v tem obdobju se zavezniki z Hitlerjem

        • Jernej Ferenc

          Takrat so se komuniste bili kumer v nastajanje napad na rusijo junij 1941 zasedanje avnoja napad na rusijo november 1942 datumi negrejo vkup komuniste so se zaceli redno grupirate proti kunci vojne tote zasluge ka so une pregnali svabe je pravljica partizani so bili kmetje mescane keri so vujsle v sume pred svabi pa napadali iz zased je pa resen ka jih je nekak najbole broz poveza un pa je bija zagrizeni komunist glavne zasluge ka je nemcija zgibila majo americane pa britance ker so zmetali na nemcijo vse ka je pocilo od petardee do deset tonskih bomb in sten nemcijo zravnali rusi pa so bole po tleh harale taka ja pa stalin je komunist un pa je paktira z hitleron za jugslavijo paje bilo tiste cajt stalini glih teko kak nic

          • Hun

            Rusi prot Nemcem neb mel pogojev , ce neb blo zime..ravno to ti govorim

          • Jernej Ferenc

            Se motis stalin ce glih je komunist pa to z tezkin srcon priznan ka nemci nikdar nebi dobli vojne ker tudek nebi mogle zavzeti sibirje ce glih bi napadli spomlade to je stalin zna ka ma sibirijce keri so na takse razmere navajeni en svabski vojak je pisa dnevnik na zacetko napada je bilo suho vroce prah jin je bija najvecji problem vseposodi ga je blo puno beri pesek to jin je vnicavalo fejst masinerijo kera pa je ze itak bila ozejena z ceskimi francoskimi itd tanke pa topi kda je prisla jesen te pa blato do kolen probaj po vodi hitro ite kera ti je do kolen pa se opremo seboj vleci podoben obcutek pol pa se je prisla zima te pa je tudik stalin mobilizira sibirce toti pa se kumer pri minus 40 zacnejo gibate ka jin je prej prevroce nemci so meli pa se druge problem neso meli goriva une so delali iz premoga gorivo z kemicnen proceson cilj hitlera je bija ka bi zavzeja kavkaska polja te bi meja goriva keko sces tak pa se mu je vse podrlo neso ga zjebali teko rdeca armija kak logistika vojska brez goriva lacna zmantrana nemre zmagate

      • Matt von Glanz

        Dej cenzurirej toto prlescino :))

        • Jernej Ferenc

          Brigaj se za svojo narecje pa ce se mas za slovenca bodi tudek ponosen na svojo narecje jasno

          • Matt von Glanz

            Tudek?? Pisi tako, da te ostali Slovenci razumejo, pa ti bo lazje z mnenji o ww2.

          • Jernej Ferenc

            Cist preprosto jaz razmin i zabara i primorca kak tudik gorenca in dolenca pa tudek prekmurca keri pa mene razme ali ne razme pa mi gladko dol visi ker me pa sce razmiti pa me bo

          • Matt von Glanz

            Bolj ti bo dol viselo, manj ljudi bos dosegel. Ampak to je tvoja stvar. Ajd.

          • Andreja Knego

            Lej, ljudje porabijo 3x več časa, da razumejo, kaj si hotel povedat, potrudi se vsaj približno s knjižno slovenščino!
            Drugače vsi spoštujemo raznolika slovenska narečja!

    • Matt von Glanz

      Ce so se tisti normalni sploh lahko se obrnili.

    • Andreja Knego

      Čaki, kako so pa partizani (oziroma hudiči v partizanskih uniformah) brez čaščenja Hitlerja pol uspel 1941. pobijat lasten narod, davno pred kakimi domobranskimi enotami?

  • milanček

    koliko časa bodo ti trije na zg. sloki še tlačili slovensko zemljo? Da Bog da, da čim hitreje crknejo! Napisal sem, crknejo!

    • Friderik Peršič

      Ljudje načeloma umiramo , če pa v tvojem sorodstvu crkavate pa tudi v redu …

      • milanček

        popolnoma se strinjam, da ljudje, čebelice .. umirajo, toda ti kriminalci, ki so naredili toliko škode širši nokolici, lahko mirne duše rečem, da naj crknejo za dobro slovenskega naroda! Tako kot v tvoji družini umirajo, tudi v moji! Pa LP!

        • Frank Novak

          Ko bodo ti trije mrtvi bos ti srecen?
          TI NIKOLI NE BOS ZADOVOLJEN, NASEL BOS DRUGE KRIVCE DA NISI IZ SEBE NAREDIL NIC…

          • milanček

            opa, me ne poznaš, imam zelo, ponavljam zelo uspešno športno kariero, tudi mednardno, poleg tega pa me zanima zgodovina in leposlovje! g. Franc , pa lahko debatirava tudi drugače, če želite, s propalicami pa imam drugo mnenje!

      • tramal

        Komunisti niste nikoli bili ljudje,temveč podivjano krdelo vampirjev.

        • Friderik Peršič

          Nekako me tole ne gane …

        • jakob kovač

          A si to povedal vodstvu SDS tam je največ komunistov ki zdaj vodijo domobrane!

          • tramal

            Res si siromak .Sedaj vidiš že domobrance med komunisti .Še malo pa jih boš videl med partizani.Te ki smo infiltrirali mad bandite komunajzerje so opravili svojo nalogo in razbili komunjare,partizane in jugo.

  • Frank Novak

    Gospod Rant, imaste kaksne plane za prihodnjost?
    Veste sploh kaj je prihodnjost?

    • Lustrator

      Prihodnost je nekaj o čemer lahko realno razmišljaš EDINO TAKRAT ko se zavedaš kje sploh si. In če ne veš kje si, zakaj si in od kdaj si, je kakršnokoli “načrtovanje prihodnosti” bolj podobno “načrtovanju zmage v loteriji” kot čemurkoli drugemu.

      Le zločinci in njihovi somišljeniki se bojijo zgodovine, zapomni si to.

      • Djuro Sumar

        Življenje je itak loterija.

      • Frank Novak

        Oh pa ne… zakaj pa Americani zivijo v prihodnosti, po tem ko so pobili skoraj vse domorodce in drzavi crnce preko 200 let v suzenjstvu?
        TI BO POVEDAL ZAKAJ: ZATO KER SO POVECINI PROTESTANTI KJER JE DELO NAJVISJA VREDNOSTA. Slovenci pa smo katoliki in se radi sami sebi smilimo.

        • Lustrator

          Američani so, za razliko od nas, temeljito prečesali svojo preteklost, se iz nje ogromno naučili in napak več ne ponavljajo, pač pa vedenje prenašajo na naslednje in naslednje generacije v skladu z resnico, ne pa nekakšnimi režimskimi “zgodovinarji”, ki imajo edini dostop do posiljevanja javnosti z eno in edino komunistično “resnico”.

          • Frank Novak

            Morda Americani tudi vec delajo in manj sanjarijo od Slovencev?
            Morda ima na ameriski kult dela vpliv prevladujoca protestanstka religija… v nasprotju z Slovenijo kje je vecina katolikov?
            Morda stvari v zivljenju niso tako ideoloske in crno bele kot se Slovencem ki vecino casa preziviji v Sloveniji dozdeva, pac pa so stvari bolj prakticne?

          • Lustrator

            Nehaj že s temi arhetipskimi pravljicami o protestantizmu oziroma katolištvu – največji del Amerike ob ustanovitvi so tvorili katoliki (Irci in Italijani), kasneje pa so se se množično priseljevali še od drugod, a sploh ne gre za to. Američani več delajo in več imajo preprosto zato, ker imajo večjo motivacijo za to – država se tam ne vpleta v stvari ki ji ne pritičejo, poskrbi le za to, da se vzržuje pravni red in preprečuje rušenje zdravega svobodnega trga – skratka živijo demokracijo tako v političnem kakor gospodarskem aspektu. Pri nas je “enako”, le da je namesto demokracije komunizem tisti, ki upravlja državo tako politično kakor gospodarsko. In ja, stvari so tako črno-bele, da se niti na političnem, niti na gospodarskem področju že 70 let ni zgodil en sam resen precedens, ki bi nakazal na kakršnokoli pluiralnost v tej enoumni, totalitarni greznici. Skoraj 100% slovenskih bogatašev je tako ali drugače povezanih z rdečim režimom in vse stranke razen ene, obvladuje ena in ista partija, ki je državo po tiransko vodila že tričetrt stoletja.

            Če pa že želiš izpostaviti versko komponento, sem 100% prepričan v naslednje: če/ko bo Slovenija spet tako katoliška, kot je bila pred partizansko morijo, bo postala najhitreje rastoče gospodarstvo v celotni EU – smo zadosti sposobni, zadosti delovni, zadosti pošteni, zadosti inovativni in zadosti tekmovalni. A ne v tej zadušljivi socialisatični klimi, ki nagrajuje podpovprečne in zatira pridne.

          • Frank Novak

            …”država se tam ne vpleta v stvari ki ji ne pritičejo, poskrbi le za to, da se vzržuje pravni red in preprečuje rušenje zdravega svobodnega trga – skratka živijo demokracijo tako v političnem kakor gospodarskem aspektu”
            VPRASAM TE, IN ZAKAJ IMAJO V ZDA DRUGACNO DRZAVO?
            Zato ker drugace gledajo na zivljenje si izvolijo drugacne predstavnike. V SLO ljudje sanjarite, se smilite sami sebi in ugotavljate kaj bi bilo ce bi bilo in kaj ne bi bilo ce ne bi bilo.
            Nimas obcutka da je za sanjarjenje Slovencev vsaj deloma kriva RKC, za realnost Americanov pa Martin Luter in rotestantizem?
            https://starecat.com/religions-of-the-world-shit-happens/

          • Lustrator

            Ne. Slovenci žal že kakšnih 50 let nismo več katoliški narod. Dokler smo bili, smo kljub tujemu gospostvu, stali trdno kot narod, danes pa v lastni državi, sredi EU, praktično razpadamo pri živem telesu. Če je sploh še lahko živo ob odsotnosti duše (narodove katoliške verske identitete).

            Zakaj imajo drugačno državo v ZDA? Sem ti jasno napisal že prej – zato ker za razliko od nas niso imeli nikoli komunizma in ker imajo že nekaj stoletno demokratično tradicijo, pri nas pa niti ene same sekunde – volitve kjer celotno gospodarsko, medijsko in izobraževalno sfero upravlja ena sama partija, pač niso znak demokracije.

          • Frank Novak

            In zakaj niso imeli Komunizma ?
            Zakaj potencialni ameriski Lenini in Stalini niso potegnili ameriskega naroda za seboj?
            Zakaj ste Slovani kar naprej nategnjeni od raznoraznih carodejev ki vam obljubljajo nemogoce, vi pa v njih verjamete? In zakaj americani takim ljudem ne verjamejo?

          • Lustrator

            Zato ker je med nami in njimi ogromen ocean in so se stoletja razvijali neodvisno od evropskih političnih in filozofskih tokov in izdelali svoj koncept demokracije, ki je postala glavna, najvišja vrednota, totalitarizmi kot sta oba socializma (nacizem in komunizem) pa jim že generacije predstavjata Zlo.

            Je pa z globalizacijo in lažjega pretoka ljudi in idej po svetu, tudi ZDA vedno bolj okužena z ideologijo kulturnega marksizma, ki nekoč močno krščansko demokratično državo subtilno razjeda v oblikah hedonizma, relativizma, politične dezorientiranosti, apatije in vsesplošne dekadence, ki jo neuki pripisujejo kapitalizmu, a dejansko izvira iz njenega antipoda -komunizma. Sovjetski agenti so že v prvi polovici 20. stoletja pred vojno pričeli s tkanjem svojih mrež v ZDA in vsa ta desetletja delovanja predvsem v zabavni industriji, so žal začela rojevati sadove v obliki raznoraznih ameriških LGBT/Antifa/feministični/Black lives matter gibanj, ki jih prej niso poznali – ne hipiji NISO bili nič od navedenega. Zdaj razumeš zakaj tu ja in tam ne?

  • samotoje

    ” Slapšakova in Turnšek naj se kar gresta svoje bratstvo in enotnost, a ne z našim denarjem. Naj nebuloze, ki jih zagovarjata, plačata sama. Če pa RTV misli biti propagandist komunizma, naj vse, ki ne podpiramo zločincev, oprosti plačila prisilnega prispevka.”

  • rdeči ferdo

    belčki in domobrančki, kar lažite sami sebi.VAše izdajalsko početje je bilo kaznovano, tako kot je bilo treba.

    • Matt von Glanz

      Kar preberi si, koliko kolaboracije ima poleg genocida na glavi rdeca stran.

  • Djuro Sumar

    Vedno in povsod zgodovino pišejo zmagovalci. Domobranci boste lahko svojo novo, izkrivljeno, lažno zgodovino pisali, ko boste zmagovalci. Bo treba pač počakati na novo vojno.

  • koza

    mene pa zanima, če kdo ve kaj o tem …. Jugoslavenski predsjednik Tito je imao jednu malu torbu od zmijske kože, koju je stalno sve do smrti nosio sa sobom gdje god bi išao i to nikomu nije davao na uvid. Osim običnim ključem, sadržaj ove torbe je bio još dodatno zatvoren i manjim lokotom. Nakon Titine smrti u Ljubljani 1980, sastavljena je posebna Državna komisija za sređivanje Titove ostavine i jedan od članova toga službenog povjerenstva, ađutant Zvonko Kostić koji je uz ino službeno pregledao i ovu Titovu taškicu navodi da su njoj pronašli nešto zlatnog nakita, osmrtnicu Davorke-Zdenke Paunović (ranije Titine supruge) iz 1. maja 1945. godine, pa izvod iz matične knjige vjenčanih s Jovankom Budisavljević od 1952. godine, zatim sliku Pelagije Belousove i kopiju izvješća iz austrougarskog Ministarstva rata od jeseni 1915. godine, u kojemu se navodi popis poginulih austrijskih oficira, podoficira i vojnika iz doba bitke u Galiciji. U tom popisu mrtvih se uz ine navodi poimence i pokojni kaplar Josip (Franje) Broz.
    Taj komisijski nadjeni izvještaj dodatno potvrdjuje, kako jugoslavenski predsjednik Tito nije bio Josip (Franje) Broz iz Kumrovca, već da se iza Titinog imena krije osoba drugog identiteta. Međutim je Sovjetska Kominterna naknadno odredila za dalekosežne geopolitičke namjene SSSRa, kako se mrtvi identitet Josipa Broza ubuduće mora prebaciti na njegovog polubrata i komunista Josua Ambroz Mayera, koji je zatim politički preimenovan u ‘Josip Broz Tito’, čija paralelna biografija sada tu sliedi.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!