Koroška z eno najpočasnejših železnic v državi in zastarelimi železniškimi postajami

Foto: JP

Koroška proga, ki že desetletja žalostno propada, ima poleg skromnega voznega reda tudi najmanjše dovoljene omejitve hitrosti vlakov. Te namreč na relaciji od Prevalj do Maribora ne presežejo 70 kilometrov na uro, vlaki pa ustavljajo na postajah, ki so že v prejšnjem stoletju kričale po obnovi.

Medtem ko se nekaj kilometrov čez koroško mejo odvija prava železniška revolucija, ostaja slovenska stran Koroške izjemno infrastrukturno podhranjena. Ob običajnem delovnem dnevu vlak iz Maribora na Prevalje pripelje komaj štirikrat, ob nedeljah pa to relacijo prepelje zgolj en vlak. Prav tako so nesprejemljivi tudi potovalni časi, ki jih vlak porabi za pot od Maribora do Prevalj. Zaenkrat je povprečna hitrost na Koroški progi 42 kilometrov na uro, kar pomeni, da iz Prevalj v Maribor potujemo približno dve uri. Povsem neprivlačno prevozno sredstvo, saj z avtom to razdaljo premagamo v polovičnem času.

Na spletni strani Slovenskih železnic sta objavljena dokumenta, ki prikazujeta stanje železniških prog in postaj po Sloveniji. Iz tabel je razvidno, da so na Koroškem najpočasnejše proge v Sloveniji, potniki pa na vlake in iz njih izstopajo na zastarelih železniških postajah.

Več lahko preberete TUKAJ

  • Dostmamrecesije

    To je še Kremenčkova proga, kjer morata dva dvigovat in spuščat ročko, da se premika. :):):)

    • Janko Gedlička

      Tale je pa res dobra. Manjka samo še Rubec.

      • Dostmamrecesije

        Ne Janko, ta ni dobra, ampak žalostna.

      • Dostmamrecesije

        Rubec je šu na ekskurzijo po Kremenčkovi progi. :):):)

  • Edi Puc

    .. imajo pa avstrijo za hribom, žal to velika večina tam živečih ne in ne dojame. Dodobra so jim IZPRALI možgane, skupaj s tistim Vorancem in Čez goro k Očetu (ki je bil seveda v Avstriji, po cesti pa jih Titu žive ni pustl).

  • Janko Gedlička

    Ampak od Dravograda do Velenja pa celo noben vlak ne pripelje. Ta “počasnost” je ena izmed naših v nebo vpijočih “tekovin” revolucije. V nazadnjaški Avstroogrski so to progo zgradili, v napredni YU pa podrli. Sicer pa bodo “naše zdrave sile” storile vse za blagodejno novo “tekovino” ll. TIR.

  • hermannn

    Meja med Balkanom in Evropo že dolgo, dolgo ni več na Kolpi/Sotli. Simpl!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!