Prostovoljna gasilska društva stežka dobijo voznike s C-kategorijo, v SDS predlagajo lažjo pridobitev dovoljenja

Datum:

Poslanci SDS so v parlamentarni postopek vložili predlog dopolnitev zakona o voznikih, s katerim želijo olajšati pridobitev vozniškega dovoljenja za vožnjo manjših gasilskih vozil. Prostovoljna gasilska društva namreč med svojimi člani stežka zagotovijo zadostno število voznikov z dovoljenjem kategorije C, so danes sporočili iz SDS.

Z vloženim zakonom v SDS predlagajo, “da bi manjša gasilska vozila kategorije C in manjša gasilska vozila kategorije B, ki jim je dodano priklopno vozilo, lahko vozili tudi gasilci z vozniškim dovoljenjem kategorije B, ki so pridobili dovoljenje za vožnjo teh vozil po uspešno opravljenem teoretičnem in praktičnem usposabljanju“.

V SDS menijo, da bi s predlaganimi dopolnitvami zakona o voznikih pomagali prostovoljnim gasilskim društvom pri zagotavljanju operativne pripravljenosti. Prav tako menijo, da bi društva prihranila del finančnih sredstev, ki jih zaradi zdajšnjega zakona namenijo za usposabljanje svojih članov za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorije C. “Prostovoljna gasilska društva namreč stežka zagotavljajo zadostno število voznikov z vozniškim dovoljenjem kategorije C med svojimi člani, poleg tega pa je njihova službena odsotnost, ker gre večinoma za poklicne voznike, pogosta, kar krni operativno sposobnost posameznih gasilskih enot,” so opozorili.

Predlog dopolnitev zakona, pod katerega so se podpisali poslanci SDS, pa poleg manjših gasilskih vozil med izjeme uvršča tudi druga vozila s prednostjo, kot so reševalna in specialna vozila za izvajanje nujne medicinske pomoči, ki se uporabljajo v okviru javne zdravstvene službe in vojaške zdravstvene službe. Zakonski predlog tako zdravstvenim reševalcem omogoča, “da lahko, ob izpolnjevanju določenih pogojev in opravljenem ustreznem usposabljanju, na podlagi že pridobljenega vozniškega dovoljenja kategorije B vozijo intervencijsko vozilo do največje dovoljene mase 4.750 kilogramov ali več“.

Enako možnost v SDS predlagajo tudi za voznike “intervencijskih vozil civilne zaščite, gorske, jamarske ter podvodne reševalne službe na ravni države in mobilne enote ekološkega laboratorija, ki se uporabljajo za izvedbo nujnih nalog, potrebnih za reševanje življenja ali premoženja oziroma za preprečitev nastanka velike materialne škode, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kilogramov“. V poslanski skupini SDS še predlagajo, “da se osebi, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije F najmanj šest mesecev, izda tudi vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije BE“.

C. Š.

Sorodno

Zadnji prispevki

Negativne posledice “fajonizma” bomo čutili še desetletja

"Feministična zunanja politika" Tanje Fajon je slovensko politiko tako...

Boštjan Noč prvi predsednik Evropske čebelarske zveze 

V ponedeljek, 22. aprila 2024, je potekala volilna skupščina...

V Grosuplje prihaja pogovorni večer s Karin, Možino in Omerzo

V Grosuplje prihaja znan politični podcast, ki ga vodi...