PRODAJNI POGOJI IN SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA V TELEVIZIJSKI ODDAJI “MOJE ZDRAVJE”

(Foto: Nova24TV)

Organizator oddaje in producent oddaje “MOJE ZDRAVJE”  je družba M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava. “MOJE ZDRAVJE” je televizijska oddaja z gosti, ki svetujejo na podlagi svojega znanja in izkušenj.

1. Uporaba premijske številke
Uporabniki imajo možnost, da v času predvajanja oddaje pokličejo na premijsko številko 090 77 88.

S klicem na premijsko številko 090 77 88 se uporabniki prijavijo za sodelovanje v oddaji. S klicem na to številko se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji ter se z njimi v celoti strinja. S klicem na premijsko številko 090 77 88 imajo uporabniki možnost pogovora s svetovalcem v TV studiu.

Cena ene minute zveze iz omrežja Telemach je 2,19 eur/min z DDV. Cene iz ostalih omrežij klicateljem določa njihov operater.

Plačilo stroškov klica se izvede na način, kot ga določa operater telekomunikacij. Ponudnik telekomunikacij obračunava strošek klica za preteklo obračunsko obdobje. Strošek klica je na računu izkazan v posebni skupini storitev.

Izbrani uporabnik bo v okviru pogovora v TV oddaji spoštoval vsa določila teh splošnih pogojev. Uporabnik v okviru TV oddaje tudi ne bo:

  • reklamiral kakršnihkoli izdelkov in storitev,
  • dajal negativnih vrednostnih sodb o tretjih osebah, njihovih značilnostih, poreklu, osebnostnih lastnostnih ali prepričanjih,
  • dajal političnih izjav ali izjav glede politike,
  • dajal negativnih vrednostnih sodb o oddaji, storitvah producenta ali Nova 24 TV,
  • dajal izjav, ki bi bile vulgarne, neetične, nemoralne ali v nasprotju z veljavnimi predpisi v Republiki Sloveniji.

V primeru, da uporabnik ne bi spoštoval navedenih omejitev, si producent pridržuje pravico uporabnika izključiti iz sodelovanja v oddaji.

Zagotavljanje televizijske vsebine oddaje uporabnikom poteka s strani strokovnih svetovalcev, ki so pri izvajanju svojih storitev samostojni, zato producent ne prevzema odgovornosti za vsebine posredovanih informacij. Odgovornost za posredovane vsebine nosi izključno svetovalec, ki jih je posredoval.

2. Prodajni pogoji
Ti prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki so na voljo za naročilo na stacionarni številki 02 6200 220 ter poslovni odnos med producentom oddaje M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava in končnim kupcem.

2.1 Naročanje artiklov in obveščanje o cenah
Kot končni kupec lahko izdelke vidite v času oddaje in naročate preko telefonske številke 02 6200 220 v času ponudbe v televizijski oddaji »MOJE ZDRAVJE« . Ponudba je na voljo fizičnim in pravnim osebam. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo. Svojo zahtevo sporočite na naslov M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava.

2.2 Postopek nakupa
Tekom oddaje ”MOJE ZDRAVJE” so prikazani različni artikli različnih prodajalcev. Če želite kupiti izdelek, pokličete na stacionarno številko 02 6200 220.

2.3 Potrditev naročila
Med telefonskim pogovorom ste tudi seznanjeni, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj kontaktirate preko elektronskega naslova: [email protected] ali tel.št. 070/ 582 510.

2.4 Pošiljanje artiklov
Podjetje M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava ali prodajalec določenega izdelka, ki je nastopil v oddaji v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v Prodajnih pogojih, je kupec obveščen preko telefona, elektronske ali fizične pošte.

2.5 Preklic naročila in vračilo artiklov
Pravico do preklica naročila ima kupec vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo na posredovan elektronski naslov oziroma preko fizične pošte na naslov M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila, preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.

V primeru, da vam prejeti artikel ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite po fizični pošti na naslov M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava ali elektronski pošti na naslov: [email protected]  in nam artikel nato v roku 30 dni vrnite. Blago morate vrniti: v originalni embalaži, neoprano, nenošeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Artikli, ki jih želite vrniti, morajo biti:
– nenošeni, nepoškodovani, neoprani,
– izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
– embalaža vseh artiklov mora ostati originalno zaprta.

2.6 Potek vračila izdelka
Artikel, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava. Izdelku priložite originalni račun, nanj pa napišite številko vašega transakcijskega računa (TRR), na katerega vam bomo v roku 30 dni po odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen artikel. Kupnino vračamo izključno na TRR stranke. STROŠKA VRNITVE ARTIKLA NE VRAČAMO KUPCU.

2.7 Plačilni pogoji
Cena za izbran artikel velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko stacionarne številke 02 6200 220. Vse cene so v evrih. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. O teh je kupec obveščen v času naročila na stacionarni telefonski številki 02 6200 220. Način plačila: Plačilo po povzetju.

2.8 Dostava
Artikli bodo predvidoma dostavljeni v roku 10 dni od datuma oddaje naročila, v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte ali mobilnega telefona, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. Podjetje M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrne izključno na vaš bančni račun.

Dostavo artiklov opravlja GLS, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da sporočite naslov, na katerem ste takrat dosegljivi.

Naročene izdelke se pošlje na naslov, ki ste ga sporočili med postopkom naročila. Izdelke dostavljamo izključno v Slovenijo, dostava izven Slovenije žal ni mogoča. Če dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Opozarjamo vas, da z neprevzemom paketa niste prekinili pogodbe na daljavo, ki ste jo z nami sklenili ob oddaji naročila. Prav tako pa ste po obligacijskem zakoniku dolžni paket sprejet. V kolikor stranka ne prevzame paketa s tem podjetju povzroča poslovno škodo in je za neprevzet paket moralno in finančno odgovorna.

M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

2.9 Ustreznost izdelka
Podatke o posameznih artiklih zagotavljajo proizvajalci, zato M100 d.o.o. ne odgovarja za verodostojnost podatkov, objavljenih v opisu posameznih artiklov. Pri M100 d.o.o. si poleg tega prizadevamo, da bi v oddaji ”MOJE ZDRAVJE” poleg opisa izdelka, predstavljali realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka preko oddaje drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

2.10 Uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarnih napak
Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo. Za morebitno uveljavljane reklamacije shranite originalni račun. V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah s storitvijo prodaje izdelkov v oddaji »MOJE ZDRAVJE« pričakujemo vaše sporočilo preko elektronske pošte na [email protected], preko telefona na 070/582 510, ali na naslov:M100 d.o.o., Levarska ulica 10 2314 Zgornja Polskava Slovenija

 2.11 Mladoletne osebe
M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega z naročanjem izdelkov preko televizijskih oddaj. Mladoletne osebe ne bi smele kupovati izdelkov, predstavljenih v oddaji »MOJE ZDRAVJE« brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

3. Reklamacije in informacije
Producent oddaje “MOJE ZDRAVJE”, svetuje, da mobilni telefon uporabljate previdno in ga ne uporabljate med vožnjo, saj zavračata odgovornost v primerih poškodb zaradi napačne oz. neprimerne uporabe mobilnega telefona.

V kolikor se reklamacije nanašajo na ponudnika poti, bo producent oddaje ‘’MOJE ZDRAVJE’’ predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v skladu z lastnimi postopki.

Predmetne reklamacije v povezavi z produkcijo oddaje, lahko uporabniki naslovijo na: [email protected]

V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo prodaje izdelkov v oddaji ”MOJE ZDRAVJE” pričakujemo vaše sporočilo preko elektronske pošte na [email protected], preko telefona na 070/582 510, ali preko fizične pošte na naslov: M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava.

Producent M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Producent se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je enostaven za uporabo in zaupen.

Producent bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Za reševanje reklamacij nas kontaktirajte preko elektronske pošte [email protected]  ali na telefon: 070 582 510

4. Zavrnitev in izključitev odgovornosti
Producent oddaje “MOJE ZDRAVJE’’ ne preverja identitete in poslovne sposobnosti uporabnikov, saj za to nima tehničnih in pravnih možnosti.

Uporabniki storitve premijske št. 090 77 88 le to uporabljajo na lastno odgovornost. Producent oddaje ‘’MOJE ZDRAVJE’’ ne prevzema odgovornosti za morebitno izgubo podatkov ali škodo na napravi, ki bi nastala z uporabo storitev.

5. Kršitve
Producent oddaje oddaje ‘’MOJE ZDRAVJE’’ bo izključil vse uporabnike, ki delujejo v nasprotju s temi Prodajnimi pogoji, Splošnimi pogoji ali z drugimi dejanji, ki jih sankcionira zakonodaja Republike Slovenije.

6. Nasveti in priporočila
Producent oddaje ‘’MOJE ZDRAVJE’’ uporabnikom svetuje, da premijsko številko 090 77 88 uporabljajo po svojem občutku in zmožnostih, da ne pretiravajo ali kakorkoli zapadejo pod vpliv le te.

 7. Politika varovanja osebnih podatkov
Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov. Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih SMS ali elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali. Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših SMS ali elektronskih obvestil. Izjava podjetja M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava o politiki varovanja osebnih podatkov. Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja M100 d.o.o., Levarska cesta 10, 2314 Zgornja Polskava, ki jih pridobi o vas, kadar naročate izdelke na stacionarni številki 02 6200 220.

8. Avtorske pravice
Producent oddaje ‘’MOJE ZDRAVJE’’ ima glede avtorskih pravic v zvezi s vsebinami, ki jih ponuja za namene izvedbe televizijske oddaje in prodaje preko telefonske številke 02 6200 220  urejene odnose z lastniki le teh kot veleva zakon. 

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1.8.2016.