Krkovičevo društvo Moris nasprotuje Jankovićevemu nezakonitemu posegu v prostor z jambori z rdečimi zvezdami – gre za simbole, zaradi katerih so umirali slovenski vojaki

Foto: Monika Šivic/ Demokracija

“Pod streli in ognjeno močjo agresorske JLA, ki je nosila rdečo zvezdo, so ugašala življenja slovenskih teritorialcev in miličnikov ter nedolžnih civilnih žrtev. Zelo smo prizadeti s takim ravnanjem, ki naj bi bilo, na podlagi do sedaj znanih podatkov, tudi nezakonito – za postavljanje konstrukcij z rdečo zvezdo naj ne bilo izdano gradbeno oziroma kakšno drugo dovoljenje. S takim ravnanjem je župan glavnega mesta Republike Slovenije onečastil človekovo dostojanstvo vseh tistih, ki so se leta 1990 na referendumu odločili za izhod iz totalitarnega komunističnega sistema, ki preko države SFRJ ni spoštoval človekovih pravic, demokracije in vladavine prava,” so v dopisu Inšpektoratu Republike Slovenije za okolje in prostor zapisali v društvu Moris. Po njihovem gre v primeru postavljanja preživelih konstrukcij z rdečo zvezdo, ki so ob osamosvojitvi padle, za grobo kršenje demokratičnih načel pravne države.

Društvo MORiS Kočevska reka je na gradbeno inšpekcijo poslalo prijavo suma nezakonitega posega v prostor zaradi ponovne postavitve jamborov z rdečo zvezdo, ki so padli leta 1991. Iz sredstev javnega obveščanja in s strani svojega članstva so zgroženi izvedeli, da je župan glavnega mesta Slovenije začel postavljati že odstranjene simbole bivšega totalitarnega komunističnega sistema v obliki železnih konstrukcij z rdečo zvezdo.

Rdečo zvezdo je kot razpoznavni znak, v skladu z mednarodnim vojnim pravom, nosila agresorska Jugoslovanska ljudska armada na svojih uniformah in vojaški tehniki. Ta tako imenovana ljudska armada je vojaško napadla komaj razglašeno Republiko Slovenijo 26. junija 1991. Pod streli in ognjeno močjo agresorske JLA, ki je nosila rdečo zvezdo, so ugašala življenja slovenskih teritorialcev in miličnikov ter nedolžnih civilnih žrtev, so zapisali.

Janković je dobil zaušnico že s prepovedjo Titove ceste
“Zelo smo prizadeti s takim ravnanjem, ki naj bi bilo, na podlagi do sedaj znanih podatkov, tudi nezakonito – za postavljanje konstrukcij z rdečo zvezdo naj ne bilo izdano gradbeno oziroma kakšno drugo dovoljenje. S takim ravnanjem je župan glavnega mesta Republike Slovenije onečastil človekovo dostojanstvo vseh tistih, ki so se leta 1990 na referendumu odločili za izhod iz totalitarnega komunističnega sistema, ki preko države SFRJ ni spoštoval človekovih pravic, demokracije in vladavine prava. Posebej pa je s tem dejanjem vsem veteranom vojne za Slovenijo, ki smo z orožjem obranili komaj razglašeno samostojnost nove države, kršil temeljno ustavno pravico do človekovega dostojanstva v smislu 34. člena Ustave Republike Slovenije,”
ugotavljajo v društvu Moris.

Da je oblastno ravnanje župana Zorana Jankovića, ki na simbolni ravni skuša s svojimi odločitvami nasprotovati temeljnim ustavnim vrednotam Republike Slovenije, protiustavno, je ugotovilo že Ustavno sodišče Republike Slovenije v svoji odločbi št. U-I-109/10-11 dne 26. 9. 2011, ko je razveljavilo 2. člen Odloka o določitvi in spremembi imen in potekov cest in ulic na območju Mestne občine Ljubljana. V tem Odloku je skušal župan Zoran Janković poimenovati ulico glavnega mesta Slovenije po bivšem diktatorju in dosmrtnem predsedniku totalitarne komunistične države SFRJ Josipu Brozu Titu v Titovo cesto.


“Ustavno sodišče je jasno povedalo, da oblastni organi tudi na simbolni ravni ne smejo ukrepati v nasprotju s temeljnimi ustavnimi vrednotami in v nasprotju z ustavo varovanimi temeljnimi človekovimi pravicami in svoboščinami. Javno postavljanje konstrukcij z rdečo zvezdo je zagotovo tako simbolno dejanje, vendar v društvu Moris podajamo to prijavo tudi zato, da pristojni gradbeni inšpektor tudi z vidika zakonitosti ugotovi dejansko stanje in odredi odstranitev konstrukcij z rdečo zvezdo z javnih površin, ki simbolno spominjajo na bivši totalitarni komunistični sistem in bivšo agresorsko JLA,” so kritični do odločitve mestnih oblasti.

Predsednik društva MORIS Anton Krkovič (Foto: Nova24TV)

C. Š.

  • Tweety Bird

    Krkovič nasprotuje Zokiju, nasprotuje Svetlani, nasprotuje rdeči zvezdi… Smrduh !!!

    • Adolf Hitler

      Daij će neboš utihnu komunaser ćene boš tweety red

    • Hribouc

      Pačiš se skupaj s Srbijanci, ki so potolkli stotisoče po Balkanu pred par leti, razselili 2 mio ljudi in naredili skoraj milijon revežev invalidov na Hrvaškem in v Bosni!
      Rdeča zvezda je simbol smrti, tudi srbijanske nagraužne smrti!
      In zdaj moramo trpeti srbijanstvo, ki po Jankoviću in Svetlani jebe slovenski rod!?

      DOST SI DRZNEJO.
      Ti pa zapri gobec, prasec, malikovalec zločinske rdeče usrane zvezde, odjebi!

    • miro52
  • Peter

    tumpek, ne seri, no.

  • luckyss

    Rdeča zvezda je v Evropi in svetu predvsem simbol zmage zaveznikov nad nacizmom…pri nas pa zmaga borcev proti okupatorju in domačim izdajalcem….To je dejstvo…
    So pa te simbole izrabljali mnogi skrajneži..tudi besedo “demokracija” množično izrabljajo npr. ZDA za svoje vojne…
    Torej ovčke moje..ne tako “na prvo žogo”…idioti zmanipulirani…Jankovič pa enak bumbar provokatorski..

    • Slovenec 33

      Rdeča zvezda po vsem svetu pomeni pripadnost najbolj zločinski religiji v zgodovini človeške vrste, ki je v času svojega obstoja pobila koraj 200 mio svojih ljudi.
      Za primerjavo obe svetovni vojni sta zahtevali “le” 75 mio žrtev na vseh vojskujočih se straneh.
      Ne moreš iz svoje kože topoumni produktek usmerjenega izobraževamnja pod vodstvom fdvizma, kajne.
      V času “zmagovanja” tvoje rdeče zvezde so njeni pripadniki izvajali genocid nad slovenskimi rodoljubi in nas na to opominja napolnjenih nad 600 morišč slovenskih rodoljubov po slovenski zemlji in na koncu vojne so z pobojem razorožene slovenske vojske omogočili nadaljevanje okupacije slovenskih dežel. ki še ni končana.
      Seveda je resnica nedoumljiva vsem genetsko deformiranim potomcem izvajalcev genocida in jasno tudi topoumnim produktom usmerjenega izobraževanja pod vodstvom fdvizma, kar se vidi iz tvojega komentarja.

      • luckyss

        Kar se Slovenije tiče imaš tukaj natančno razčlenjene žrtve, brez prikrivanja ali navijanja za eno ali drugo stran…
        97 457 žrtev..

        “Gre za najbolj natančen približek števila vojnih žrtev.
        Raziskava, ki se na terenu zaključuje (formalno se bo sicer končala septembra) je dala tudi odgovor na v minulih desetletjih pogosto zastavljena vprašanja: na kateri strani je padlo največ žrtev oziroma kdo je pobijal in kdo je bil ubit. Zdaj je to v precejšnji meri znano. Na voljo je skupni seštevek evidentiranih žrtev vojne – 97.457 – in seštevek žrtev po kategorijah ter po posameznih letih vojne in neposredno po njej. Ob tem je treba opozoriti, da za 4904 žrtev ni bilo mogoče ugotoviti leta smrti, zato število žrtev v skupnem seštevku ne predstavlja vsote žrtev po posameznih letih.

        Revolucionarno nasilje – odgovor na okupatorjev teror
        V drugi polovici leta 1941 se je odporniško gibanje šele postopoma vzpostavljalo. Kljub temu je vojna na Slovenskem zahtevala 2600 žrtev (številke so zaokrožene). Med njimi so padli v aprilski vojni v jugoslovanski kraljevi vojski in civilisti ob napadu na Jugoslavijo. Kdo bo v letih, ki so sledila, najbolj aktivno moril in pobijal, nacisti nazorno pokažejo že to leto: v avstrijskem Hartheimu brez milosti pobijejo 600 štajerskih invalidov in duševno prizadetih. Leta 1942, ko začne partija v Ljubljanski pokrajini odkrito revolucijo, vojna in z njo trpljenje eksplodirata. V tem letu bog Mars zahteva več kot 11.100 žrtev.

        Partizanske enote so imele 2200 izgub; partizani so umirali predvsem v oboroženih spopadih ali pa so bili ustreljeni kot talci. Med aktivisti OF in podporniki partizanskega odpora je bilo ubitih 1500 ljudi. Skoraj 5000 od vseh preštetih žrtev v tem letu je bilo civilistov, kar govori o tem, kakšnemu trpljenju je bilo izpostavljeno prebivalstvo, zlasti na podeželju. Dr. Deželak-Baričeva ob tem pojasnjuje, da vaške straže, ki so jih ljudje ustanavljali predvsem zato, da bi zavarovali svoje premoženje in življenje, v tem letu h krvavemu izkupičku spopadov še niso prispevale, tudi med pripadniki stražarjev še ni bilo kaj dosti žrtev.

        Se pa to leto – po omenjeni raziskavi – tudi s perspektive evidentiranih žrtev pokaže, kaj je generiralo ali vsaj botrovalo bratomornemu spopadu. V tem letu so Italijani in Nemci, glavni povzročitelji omenjenih 5000 civilnih žrtev, pobili kar 1900 talcev; med njimi so bili tako partizani kot civilisti. Za partizanske akcije so se redno maščevali z represalijami nad prebivalci, jih pošiljali v taborišča in požigali cele vasi. Po drugi strani pa so Narodna zaščita, partizani in Varnostno-obveščevalna služba (VOS) do konca julija med civilisti povzročili okoli 800 žrtev. Likvidacije, ki so se začele že leta 1941, so, kot je znano, potekale brez sodnih postopkov. Atentatorji, med katerimi je bil vsaj eden kasneje razglašen za narodnega heroja, so pod taktirko partije umorili nekaj pomembnih osebnosti katoliške strani, med njimi dr. Marka Natlačena (ustrelil ga je v duhovnika preoblečeni vosovec), univerzitetnega profesorja dr. Lamberta Ehrlicha in študenta Jaroslava Kiklja.

        “Povsem jasno je, da je bilo revolucionarno nasilje odločilnega pomena za vzpostavitev oborožene protirevolucije, res pa je tudi, da so bile žrtve likvidacij vsaj v nekaterih primerih okupatorjevi ovaduhi,” pravi naša sogovornica.

        Krvavi davek zadnjega leta vojne
        V letu 1943 vojna terja že 16.700 je žrtev. Največ izgub so imele partizanske enote – 7700 mrtvih; med civilisti je bilo v tem letu 4500 žrtev. Na protipartizanski strani so imeli vsaj 1000 mrtvih, predvsem četnikov in vaških stražarjev. “V letu 1943 so četniki, vaške straže in domobranci povzročili več kot 700 smrti, skupaj z okupatorjem pa še okoli 300, toda partizani so samo septembra, oktobra in novembra povzročili 780 smrti,” žalostno statistiko osvetljuje dr. Deželak-Baričeva.

        Četrto leto vojne je zahtevalo že 27.000 žrtev. Partizanske enote so imele skoraj 11.000 mrtvih, med aktivisti OF in sodelavci jih je umrlo še 1400, oborožena protirevolucija je imela več kot 1000 mrtvih. Civilnih žrtev je bilo okoli 5500. V nemški vojski pade več kot 4500 mobilizirancev, skoraj vsi na ruski fronti. V tem letu pride tudi do preobrata: protipartizanska stran prvič povzroči več žrtev kot partizanska. Slednja zakrivi 2700 smrti, protipartizanska pa v samostojnih akcijah 2500, v sodelovanju z okupatorjem pa še 960.

        V letu 1945 je vojna trajala le še štiri mesece in pol, toda krvavi davek je v tem letu najvišji: vseh žrtev je bilo skupaj s 14.800 pobitimi po vojni (sem so všteti tudi umrli v zaporih in povojnih taboriščih) kar 34.100. Ljudje so umirali v zadnjih hudih bojih za osvoboditev, v koncentracijskih taboriščih in pod roko zmagovalcev. Struktura žrtev je naslednja: 7200 partizanov, okoli 1000 aktivistov, 6200 civilistov in skoraj 13.000 pripadnikov oborožene protirevolucije, v glavnem domobrancev. V tem letu je na podlagi sodb vojaških sodišč umrlo 83 oseb. Tudi leta 1946 je smrt še kosila: vseh žrtev je bilo 646. Razlogi za te smrti so različni. Ljudje so še umirali za posledicami življenja v taboriščih in zaporih, zaradi obsodb na smrt (usmrčenih je bilo 39 ljudi) ali zaradi pripadnosti nemški narodnosti. Med 149 ubitimi brez sodnega postopka je bila večina nemške narodnosti.

        Laskave ocene iz tujine
        Podatki, pridobljeni s to raziskavo, so kar za tretjino večji od ocen, ki so veljale pred raziskavo. Njeni avtorji in izvajalci so nanjo ponosni: v tujini je bila zaradi pristopa deležna številnih laskavih ocen, denimo na lanski mednarodni konferenci v Budimpešti, ki jo je soorganizirala European Network Remembrance and Solidarity.

      • Hun

        ja ampak tem simbolu smo zgodovinsko pripadal kot zmagovalci nad okupatorjem…del Slovenske zgodovine…se zdec ni bila popolna kot tudi zivlenje pred tem…
        dan zmage nad okupacijo nacizma praznujejo tud Izraelci

    • Hribouc

      Zmaga ene teroristične diktatorske bande nad drugo teroristično ubijalsko bando, porka Malora!

      A, da je prišla potem svoboda?
      Odjebi, cepec!

      • luckyss

        Glej…če ti pride na tvoje ozemlje tuja vojaška sila se temu reče okupacija, sodelovanje z njo pa kolaboracija…
        Ko to tujo vojaško silo preženeš se temu pravi osvoboditev….
        Kaznovanje kolaborantov pa zaslužena kazen ali pa izvensodni poboji…odvisno s katere strani gledaš…

        • FORT WORTH

          Ti teslo gledas samo iz yugokolaborantske strani…

        • RATATA

          To, da kmečko ljudstvo prosi za pomoč okupacijske policijske enote, da bi jih zaščitili pred morilskimi slovenskimi revolucionarji pa res ne more biti nedovoljena kolaboracija.
          Tudi laik si po kratkotrajnemu premisleku to mora priznati. Obstajajo pa knjige in pravo rer konvencije s tega področja.

        • Hribouc

          Večjega ploskoglavega nabuhnjenega idiota s tako malo znanje ta splet še ni srečal!
          Ruknjen si u rit in glavo!
          Totalen idiot – a si na plačilni listi ?

    • FUCK COMMUNISM

      Tvoj komentar nazorno kaze na to, kako si omejen. V svetu pokazi rdeco zvezdo in vprasaj po pomenu, pa ti bodo skoraj vsi rekli “komunizem”. Toliko o tvoji razgledanosti, zato ne kvakej o “dejstvih”!

  • Antišiptar

    Pa kje ste veterani, kaj niste prodajali svojih življenj, ko ste branili lastno domovino pred to srbsko sodrgo? Ni mi jasno, kako se ne organizirate pa greste tisto izrojeno srbsko lopovsko nategunsko kurbo vsaj prefukat, če ne že ubit? Kaj je z vami veterani, ta pizda čefurska vas dobesedno jebe v glavo, in s tem tudi vse Slovence?

    • Vera

      Počakajmo do volitev . Sem pa za mirno reševanje in na legalen način . Tožilci in sodstvo so dolžni in dobro plačani, zato naj delajo pošteno, ker so zakoni enaki za vse , tudi za Srba Jankovića .

  • Adolf Hitler

    Sam pucai mi ta drek dol smad!

  • Sredina

    25. maja bo Kongresni trg poln in donela in grmela bo pesem v čast rdeči zvezdi!

    Kolaboranti ljudstva ne boste utišali!

    Smrt fašizmu, svoboda narodu!

    • Hribouc

      Smrt komunizmu !
      Smrt rdeči zvezdi Boljševikov in srbijanske rdečefašistične JNA!

      Rdeča zvezda je simbol trpljenja stotin milijonov in simbol smrti nedolžnih 200milijonov ljudi sveta!

      Rdeča zvezda je simbol trpljenja narodov Bosne in Hercegovine, Slovenije in Hrvaške!

      DA VAS NI SRAM, BANDITI HUDIČEVI!

      300.000 grobov Bosne tuli v nebo!
      8.000 grobov otrok, dečkov, mož in očetov Bošnjakov Srebrenice grmi v srbijansko nebo!
      11.000 grobov nedolžnih Sarajevčanov bobni v zavest pijanih “hrabrih Srbijancev” !
      2 milijona razseljenih Bošnjakov in Hrvatov obtožuje!
      12.000 pobitih Hrvatic in Hrvatov kliče Pravico in obtožuje!

      KOGA? RDEČO ZVEZDO ! NA ZATOŽNO KLOP ! SMRT SATANU!

      SRAMOTA DO NEBA, NAPUHNJENCI SATANISTIČNI !

      • Vojteh Dovč

        dej umir se njoko

      • janez cepec

        MA U NEBO TULEŠ TI, KO STOJIŠ PRED ŠTALO, KER TE BABA U BAJTO NE PUSTI

      • Hun

        Hrvatk so zacel vojno ne Srbi

        • RATATA

          Samo z vojno so hrvati lahko prišli do države. Ob pomoči usa in soglasju vatikana.

        • Hribouc

          A srpsko krajino je formiral Tudžman?

          • Hun

            formiral jo ni noben so jo pa Srbi samooklicano ustanovil

    • Krtača 20

      Živel Dan mladosti!

  • Miro

    “Pod streli in ognjeno močjo agresorske JLA, ki je nosila rdečo zvezdo, so ugašala življenja slovenskih teritorialcev in miličnikov ter nedolžnih civilnih žrtev.

    Če bi bilo po Janšino, bi bilo teh žrtev nekaj tisočkrat več….tako je padlih 24 od teh eden katerega je dal sestrelit psihopat Janša in dva tuja šoferja

    • FORT WORTH

      Ne ves, kaj pises.
      Za take psihopate, kot si ti, pa tole :
      Helikopter je letel v prepovedanem obmocju in je bil sestreljen.
      Ce bi bila situacija danes ista ali podobna, bi ga sestrelili se enkrat ali pa se stokrat.
      Takrat smo ze obvladovali slovenski zracni prostor.

      • Vojteh Dovč

        ma kaj si obvladoval ,,,če bi jna hotela in imela skom nas bi pojedla za malco.
        -samo dovolenje je rabla …od koga že največjega policaja na svetu

        • FORT WORTH

          (:-DDDDD kdo bi nas pojedel ???
          JNA ???
          Si ti sploh bil v JNA ??
          Srbi so izgubili cisto vse zacete vojne.
          Srbe so pojedli za malico tudi Hrvati.
          Tudi z naso Slovensko in Amerisko pomocjo.
          Ocitno te je yugo propaganda toliko udarila v celo, da si se danes 27 let po razpadu yugovine butast, kot noc…

          • Vojteh Dovč

            krkovića za notranjega —-komi čakam. za dom

          • FORT WORTH

            Srbe so tudi Kosovci prepeljali zejne cez vodo in danes imajo svojo drzavo.
            Od srbov so distencirali tudi niihovi prvi bratje crnogorci.
            Jasno jim je bilo povedano, da lahko izgubijo tudi Vojvodino…
            Hehehe

          • stajerc5

            Imas prav, Vojvodina je samo za par mesecev zamudila moznost, da se osamosvoji. Sedaj bo tezko ali skoraj nemogoce… Skoda, Vojvodinci so povsem drugacni “srbi”!

          • Hun

            Vojvodinci imajo najvecji nacionalni naboj srbstva

          • stajerc5

            To je madzarski naboj, ne srbski! Ko bi ga imeli mi vsaj pol- toliko!!!

          • Hun

            Srbi so razred zase…se hruste Mađare so tolkl v vaterpolu ceprav so se ga izvirno od njih ucil

          • stajerc5

            Ehhh, jebi ga, ko presaltas na Sport se ve…

          • Hun

            dalec od resnice…Kosovarji se borijo v LJ za đamijo ti jih pa hvalis…hinavska pizda jansisticna

          • Miro

            kaj lapaš budala, ko te takrat ni nikjer bilo,,,, zadevo pa ocenjuješ iz “knjig” norega Janše

          • FORT WORTH

            Nora budala te je naredu…
            Hehehe

          • Miro

            ukvarjaj se stvarmi katere so ti jasne….

        • macon

          JNA je bila trop smrkavih vojakov in zapitih in idiotskih oficirjev. Razpadla bi v petih minutah, če bi nas bolj množično napadla.

          V JNA sem bil 1989-1990, ti pa verjetno ne in ne veš, kaj pišeš.

      • luckyss

        Janša se je zagovoril, da je vedel za namen prestopa, kasneje je to seveda zanikal…
        Če želiš ti poiščem dokaz na YUTubu…od samega presvetlega..;)
        https://www.dnevnik.si/1042735950
        zaenkrat pa le tole..

        • FORT WORTH

          Videl sem tisti video.
          Kolikor vem je bil takrat Jansa ze zaveden s strani yugokolaborantov in Jansa s sestrelitvijo ni imel nic.
          Da je TO sestrelila yugovojaski helikopter so morali biti izpolnjeni doloceni pogoji…
          Eden od teh je bil, da je letel na zaprtem obmocju.
          Takrat je bilo vojno stanje.
          Vsaka normalna vojska bi ga.

          • luckyss

            Ni bil to edini dogovorjen “prestop” JLA helikopterja na našo stran..!!
            Na tega je Krkovič streljal ker je vedel, dan je oborožen le s kruhom.in ne bo “vžgal” nazaj ..banda morilska..strahopetna..

          • FORT WORTH

            (:-DDDD ja z dvopekom 20 let starim in s plenicami za yugormado.
            Hehehe
            Pa, kaj si še ne bote izmislili.
            Yugosi so pogruntali, da Slovenija ne bo vec vplacnik v yugo blagajno pa so udarili.
            Dobili so pa nazaj tisto, kar si niso niti v sanjah mislili.
            Sredinec…
            Hehehe

          • Hun

            hotl so spraznt magacine JLA

          • Hun

            hotla sta zanett pravo vojno, da se vpiseta v zgodovino kot junaka..Krko in Jajo…

          • Hun

            Zaveden si edino ti

      • stajerc5

        Mirci je popolnoma izgubljen u Fuzinama. Ni mu jasno, da se sedaj ne bo vec streljalo NA helikopterje, ampak da bodo helikopterji kmalu streljali navzdol…

        • Hun

          ja hrvaski kupljeni od Izraelcev bodo streljal na Slovence

          • stajerc5

            Ti si pa za vice! Na Slovence u Fuzinama!?????
            Ahahahahahahahaaaaaaaa…….

      • Miro

        blablabla….. to so teb strici povedali….

      • xtc

        Zopet nekdo joka za JNA izdajalcem?

        • FORT WORTH

          Hehehe
          Ne morejo in nemorejo prebolet te zgube balkanske yugokolaborantske.

      • miro52

        Toni Mrlak, ki je že nekaj časa tajno sodeloval s teritorialno obrambo,
        koordiniral in izpeljal pa naj bi prestop helikopterskih posadk in
        gazel na slovensko stran. Preden mu je uspelo, je njegov neoboroženi
        helikopter zadela raketa. Sestrelitvi s stolpnice je poveljeval Anton
        Krkovič, katerega enota je bila pod neposrednim poveljstvom Janeza
        Janše. Kot je o dosežkih specialne brigade Moris v Vojnozgodovinskem
        zborniku zapisal Krkovič sam: »Naši pripadniki so, pod mojim neposrednim
        poveljstvom, sestrelili prvi helikopter JLA nad Ljubljano.« O tem, kdo
        je pilotiral gazelo in kakšna je bila njena vloga, Krkovič ne piše, oba
        strelca sta bila kasneje za svoj pogum odlikovana.

        • macon

          To je bil vojaški helikopter z vojaškimi oznakami na prepovedanem območju in nihče spodaj ni mogel vedeti, kdo ga pilotira in kaj prevaža.

          • Hun

            Krkovica sm poslusal kako se je hvalil, da je mel vse obvescevalne informacije o akcijah JLA in da je bil korak pred oficirji JLA…Njavra je infiltriral srbskemu oficirju

  • Vojteh Dovč

    krkovića za notranjega —-komi čakam. za dom

  • piko8

    SDS in g. Janez Jannša sta garant za boljši jutri za nas in naše vnuke!!!!
    Samo tako se bomo znebili in izsušili močvirje, ki ga je naredila rdeča golazen pod vodstvom krvavorokca milana kučana!!!
    VSI NA VOLITVE IN VOLIT SDS IN g. JANEZA JANŠO ZA BOLJŠI JUTRI SLOVENK IN SLOVENCEV!!!!

    • janez cepec

      piko teblete uzem, jebe te pamet

  • DJURO SUMAR

    Na grmadah so zgoreli, pod streli umrli nedolžni ljudje pod križem, simbolom krščanstva, zato se zgražamo nad tem, da ga še vedno vidimo na vsakem koraku, klerikalci pa bi ga radi celo vrinili na stene naših šol.

    • Hun

      s simboli ni nc narobe…fjst narobe je pa v bolnikih ki se povzpnejo na oblast in zlorabljajo in ubijajo v imenu simbolov, vere, prepricanja, nacionalizma, ideje, pohlepa…

  • janez cepec

    pa koji kurac je to neko Krkovičevo društvo, pa kva pizdi nad rdečo zvezdo. ponosno je kot pravovern komunajzar korakov na parad u gnili Jugi usred Belgrada za dan mladosti, dons se ma pa za nekega demokrata. v osvoboditveni vojni sicer ni več nosu zvezde, je pa dau sestrelit slovenkega pilota, bodočga teritorjalca. u arest z njim, družbo nej mu pa deva ljubljeni vodja, k je dau befel

    • Hun

      najhuj je da sta dva tabornika, ki spilata ameriska specislca usmrtila Slovenca sposobnega fizicno in umsko, ker do pilotov se goji najvecje spostovanje v vsaki vojski, ker je selekcija najhujsa..Ta clovek bi Sloveniji doprinesel izjemne izkusnje kot instruktor…dva kekca brez kake udpesne kariere v vojski…totalna amaterja in glumca pa ravnlo Slovenca ukazeta sklestt v helikopterju brez oborozitve…in taki bodo pametval o demokracij, pistenju in resnici

      • Clemen J.

        Izdajalca so snel, ki je švercal oroje in poveljnike iz slovenije. Prav mu je. Izdajalc

        • miro52

          Odkod ti to. Jaz sem ga osebno poznal. Bili jr dober človek in pokonččen Slovenec. beri, beri človek. pusti slikanice, no

  • xtc

    Skratka US bi moralo take gradnje prepovedati,sa j je v bistvu šlo za agresorske simbole kot tudi totalitarne.

    • Miro

      se vidi da si kreten na kvadrat… US bo to prepovedalo?? pa ti nis normalen

      • Krtača 20

        Sicer čudil se nebi. Glede na to da so razveljavili voljo ljudstva… se imajo očitno za več kot ljudstvo….

        • Miro

          ja v prejšnji sestavi morda

          • Krtača 20

            Razveljavili so referendum o drugem tiru. Kar se mene tiče je to nedopustno. No, narod jim je pokazal sredinca to nedeljo ko je referendum padel.

      • Clemen J.

        US ustavno sodišče, če bi bil slovenc bi vedel, kreten na kubik!

  • karlina

    AMEN, PODPIS !!!!

  • Krtača 20

    Lepa zvezdica.

  • DJURO SUMAR

    V vsakem mestu in vasi v Sloveniji bi morali postaviti jambor z rdečo zvezdo, da bi ljudi spominjal na borbo ljudskih množic proti klerokapitalizmu, ki je največji sovražnik človeštva.

  • Krtača 20

    Cerkvena dobra dela: – molitev za padlimi, ki so jih sami pobili ali bili odgovorni za njihove smrti.

  • Tweety Bird

    Ma nehajte desnosučni nonstop nabijat o tem vašem “nedolžnem” Janšeku. Kdo je kradel orožje in ga preprodajal? Kdo je prejel provizijo od Patrie? Kdo ne zna pojasnit izvora svoje na tisoče evrov gotovine. Kdo je bil v zaporu? No??

    • Tweety Bird

      SMRT JANŠIZMU, SVOBODA NARODU :))

    • Krtača 20

      Janšek in Latoya sta približno enak nedolžna.

      • janez cepec

        ko je Ivanček pršu na dob, je biu nedoužn, (saj tko so djal kolegi pod tušem), nazaj grede pa ne več. za koji kurac so ga poj spust?

        • Krtača 20

          Itak. Jest bi ga dal nazaj sedet pa magari sam za počen šupak. Itak je, ke u glavo….

      • Krtača 20

        U bistvu je Latoya prot janši čist nedolžna.

    • Sredina

      + Kdo je uporabu vojaško policijo nad civilistom?

    • Clemen J.

      Vse je padlo, nobenega dokaza za vaše izmišljotine ni bilo, in novinarju na finskem se tudi sodi, ker ni edina zadeva kjer je lagal in prejemal podkupnino, to ti v taboru levičarjev niso povedali?!? Zato pa so tiho!

  • Tweety Bird

    [Ekskluzivno] – POP TV

    Bosanska državljanka Dijana Đuđić, ki je pred volitvami dala kredit Janševi SDS, naj bi od leta 2016 z različnih računov dvignila več kot tri milijone in pol, skupaj s povezanimi osebami pa več kot sedem milijonov evrov gotovine. Zadevo po neuradnih informacijah obravnava tudi specializirano državno tožilstvo.

    • Tweety Bird

      Vir: POP TV

      Delovala naj bi kot del dobro organizirane združbe, ki naj bi preko slamnatih podjetij odpirala bančne račune, kamor naj bi prihajal denar neznanega izvora. In iz te kvote naj bi bila tudi sredstva, ki jih je posodila stranki SDS – 450.000 evrov.

  • Tweety Bird

    Vir: POP TV

    Đuđićeva domnevno sporna nakazila so se vršila na bančnih računih na Cipru, v Švici in Avstriji, na Slovaškem in Madžarskem in seveda v Sloveniji. Na enem od bančnih računov v Avstriji pa naj bi bila po neuradnih podatkih pooblaščena tako Đuđićeva kot Rok Snežič. Na računu naj bi bilo tri milijone evrov. Janez Janša pa ne vidi nič spornega, da se je stranka zadolžila pri njej :)

    • Clemen J.

      Niti približno tako sporno kot levičarsko pranje denarja Islamskim skrajnežem.

  • večni srb

    Pod rdečo zvezdo, so ugašala predvsem življenja mladih nabornikov, na obveznem služenju vojaškega roka, ki niso mogli več vedeti kdo jim poveljuje in kakšna čudna vojna je to.
    Miličniki in veterani smo takrat še nosili rdeče zvezde, ker nismo imeli vojih iniform, saj slovenija tudi svoje vojske takrat še ni imela.

    Tudi, če bi bila res prava vojna, od kdaj vojna pomeni avtomatsko prepoved simbolov nasprotnikov in kje točno to piše v Zakonih?

    (Ta tip ne ve kaj govori press)

    • Clemen J.

      Ti nipaš pojma, nekaj jih je imelo tudi svoje, lovske uniforme, ali pa kaj zelenega če se je našlo. Raje utihni srpsko govno!

      • večni srb

        Kaj nimam pojma, če si pravkar povedal isto kot sem jaz napisal, le da si posebej iozpostavil neke domače obleke, ki nimajo vezo s sestavo naših enot, debil ustaški.

  • Tweety Bird

    Pripravlja se VELIKI POK !!… 3.6. 2018 !!!

    • Sodni dan

      Ansambel Victory , kanapeji, drag šampanjec in zmaga SDS.

      • Franc Vidrih

        Levaki komentirajo kakor, da je pri nas še vedno Jugoslavija. Reveži nimajo več svoje domovine, za to iz obupe pišejo take nostalgične bedarije. “Jugoslavije ni več, zdaj gre za Slovenilo!!!”

  • Caetano

    Bravo Tone! Vojna za osamosvojitev je bila tudi vojna proti komunizmu, saj so agresorsko JLS vodili militantni komunistični generali tudi politično organizirani v ZKJ-Gibanje za Jugoslavijo.

    • večni srb

      A vojna proti komunizmuje bila, zakaj nam nisi tega povedal leta 1991, ko bi še lahko izbirali in vsaj poskusili dokončati nalogo.

      Nam so rekli, da smo se pač enostransko odcepili in moramo zdržato dokler preostanek juge ne pride k pameti, edini borec proti komunistom je bil Kučan, ki je izdal Jugoslovansko partijo in s tem začel njen konec.

  • ĐĐ Style

    Kot prebivalec Ljubljane protestiram proti Krkoviču, kaj on Počne v Kočevski reki me boli kurac, lahko postavi svastiko. Ker pa dobro poznam Koč.reko mu to nebi uspelo. A ima krko še vedno diskač?

    • tramal

      Kaj si že hotel povedati.Prosim razčleni svoje bedarije.

    • Clemen J.

      Kot Slovenec ki mu je glavno mesto Ljubljana, (upam da ne več dolgo) se ti srbine nimaš kaj oglašat! Pojdi svoje trositi v srbijo!

      • večni srb

        Hrvati še manj, odkar ste okupator, pred takimi svari tudi vaš Krkovič.

    • sprehajalec

      žebelj na glavico. potem je skrajni čas, da tudi nehamo plačevati davke v Ljubljano.

    • miro52

      Krkovič je ć…..preverjeno, hrvaski priimek

  • tramal

    To zabito srbsko jankovičevo familijo je potrebno čimprej poslati nazaj v srbijo.Tam jih bodo sigurno prej obesili kot v Sloveniji,ker take debile še srbi nočejo.

    • Marjan

      Teba pa v _ _ _ _ _ _. Začne se s črko B in konča z O. Večno počivališče domobrancev.

      hahahahhahaha

      • sprehajalec

        težka bo Marjane. Ne bo tako, kot takrat, ko je tvoj dedi praznil žepe pred barbara rovom. Takrat so bili zvezani…..

      • Pjevač tuge

        goni se Golavšek u tri pizde mile materine.

  • Clemen J.

    Smrt levičarjem in komunistom, svoboda slovenskemu narodu!

  • Prle

    A od Krkota sin še kar dobiva penzijo, ki mu jo je zrihtal stari Krko?

    • sprehajalec

      Ukinjena. Levičarska zavist ne pozna meja. Če nisi levičar, nimaš šans v sloveniji za penzijo….

      • Hun

        zame si jo ni pridluzil kot tudi velka vecina prejemnikov borcevske

        • sprehajalec

          Zakaj se potem ne spraviš na prejemnike borčevse, ki jih je bistveno več?

          • Hun

            na koga se pa spravljam…povem samo moje mnenje k itak ne steje

  • Marjan

    To Janković pokaži domobrancima, kje jim je mesto.

    hahahahahahahahah

    • sprehajalec

      Psihiatri, pokažite kje je Marjanu mesto….

      • Pjevač tuge

        Prepozno…je že šel v kurac.

    • mojadezela

      Vam je mesto v zaporih…. Banda pokvarjena rdeča!!!

  • RATATA

    Smrdečezvezdaši bodo okrog Lublane napeljal žico, ki jo tako pogrešajo, da vsako leto hodijo po trasi.
    Napeljana je bla pa ravno zarad teh divjaških revolucionarskih morilcev,
    katerih slavilci v tem času volilne kampanje, s postavljanjem teh konstrukcij izvajajo agitacijsko propagando.
    Kreteni, ki jih podpirajo se pa sploh ne zavedajo, da s to svojo podporo zadajajo Sloveniji in slovenskemu narodu zadnji udarec.

  • Olga2345

    Komunistično kamarilo s Kučanom in Jankovićem je treba zapreti! Srbi so daleč pred nami pri obsodbi in razciscevanju komunističnega zločinskega komunizma in delovanja diktatorja Tita, za katerega celo pravijo, da ima ponarejen življenjepis! Laž je nesmrtna duša komunizma!

    • Marjan

      Treba zapret take kot si ti v umobolnice, retardirani janšisti

      hahahahahahaha

      • sprehajalec

        Marjane, že od 41desetega se klatiš okoli pa delaš pizdarije. Bo denarja zmanjkalo, pa se bo problem rešil….

      • mojadezela

        Retardiran ti je po matki skakal….

    • Hun

      Srbskemu narodu naj politiki ustvarjo posteno ustvarjalno okolje ne pa da jih futrajo z nacionalizmom..

      • sprehajalec

        200 let si prepozen. od garašinovih Načertanij naprej…

        Narodna mitomanija je umetni dvih ega, v razmerah, ko ne obstajajo drugi razlogi za njegovo negovanje (ega), razen mitomanije…

        • Hun

          podobno kot umetni dvig mita o Jansi

          • sprehajalec

            janša bi se v vsakem primeru pojavil, kot posledica dogodkov iz let 42-45. Če ne bi bil Ivan janez, bi bil pa Francelj.

            Te stvari ne moreš zaključiti z miniranjem brezen pa rudniških vrat pa zasutjem jaškov. In prepovedjo govora o tem. pa mahas z rdečo zvezdo.

            Familarna ustna izročila so šla naprej. Preveč je teh izročil, da bi lahko zvezdana Makarović ob navdušeni 100% podpori padala v delirij nad stelo roso…

          • Hun

            drek zmeraj na povrsje prplava..ko ubijes cloveka prekines energijo, ki je bla prisotna in zmer se najde nekdo od svojcev, ki zacne kopat in raziskovat…
            Danes obsojat levo politicno opcijo, da so morilci je fanatizm in nabiranje politicnih tock prek trupl je ne moralno pocetje..

          • macon

            Ti si nesposoben razumeti zaporedje in prioritete: nejprej je bil množični zločin, desetletja pozneje pa za vas “nabiranje političnih točk”, ki je samo zahteva po zakonitosti, ki mora biti, če se hočemo iti demokratično družbo.

            Hkrati se delate občutljive za vsako malenkost tistih, ki jih tretirate kot sovražnike in vas boli krulac za množične pokole, če so jih izvedli vaši. To pomeni, da ste brez morale, ker ni enak žaljiv tvit ali zapis kot pobijanje ljudi. Vse negativno se tehta. Potem enemu Janši pripisujete diktatorstvo, vaši klavci so pa samo za razumet, ker gre za drug kontekst. Koliko ljudi je pobil ali dal pobit Janša? Koliko ljudi je dal pobit ali pobil Broz?

            Levičar, ki opozarja na družbene krivice, je absurd. Najtežje zločine ignorirate oziroma kar naravnost zganjate cinizem o njih, potem pa zahtevate, da se vas spoštuje. Spoštovanja ne morete dobiti, ker ste sprevrženi, ostane vam samo strahovlada.

            To je enako kot nekdo, ki se ne vem kolikokrat zlaže, potem pa pričakuje, da mu verjamemo na besedo. V resnici je pa še težje: ena laž ne odtehta ene resnice, veliko manj rabiš lagat kot govorit resnico, da si lažnivec.

            Ti si fanatik, ne desni.

          • večni srb

            Masovni zločin je bil delitev Slovencev na tri razrede državljanov, okupatorji so postavili samo en pogoj, kdor hoče ostati prvorazredni ali drugorazredni velikonemški državljan, mora pomagati poklati svoje tretjerazredne slovenske sestre in brate.

          • macon

            Avtohtoni neandertalec, ti marsikateri pojem mešaš med sabo.

          • večni srb

            Samo povem stari, gola logika, debatiramo pač.

          • Hun

            ti ves kdo so moji…moji so moja druzina, ki nima nobene politicne pripadnosti danes nit niso bili clani partije…
            ti bos oznaceval kdo so moji klonirana ovca jansisticna

          • sprehajalec

            Ne razumeš. Pobiti so bili v imenu neke ideologije. Ta ideologija ima svoja obeležja, praznike, filozofijo. In se še danes slavi, v tem je problem.

            kaj ko bi hipotetično rekli, bila je državljanska vojna, bili so zločini, te zločine se obžaluje, prepovejmo simbole in imejmo dan žalosti namesto praznikov. Pahor nekaj poskuša, vendar so častilci simbolov premočni ter nesposobni kakršnegakoli obžalovanja.

            Da pa fukneš en venec v neko luknjo, pa si misliš svoje, pa pač ni dovolj. te stvari moraš obžalovati.

          • Hun

            men osebno socialisticni prazniki ne pomenjo prav nč…
            rd bi pa videl to tvojo hipotezo v praksi..se mi zdi da blo kr pestro..ce pomislm na proteste pred sodiscem , ko so tull eni prot komunizmu drugi prot domobranstvu

          • sprehajalec

            Zato ker slovenske vlade niso zaključile državljansko/ideološke vojne. Niso sposobne tega, ker so prokomunistični lobiji premočni.

          • Hun

            tud drzavljanom oz. raji v velki vecini ni do izkazovanja spostovanja pobitih domobrancev, ustasev in civilistov k so oznaceni kot izdajalci. moje mnenje

          • sprehajalec

            Tudi večini raje ni bilo do izkazovanja spoštovanja pobitih v Holokaustu. Zato so v 80tih začeli s procesom personalizacije žrtev. Serijo filmov, oddaj, knjig, ter poskusili čim več žrtvam dati ime in priimek ter podobo.

            Do pojmov nima raja spoštovanja, še sploh če so demonizirani v dolgotrajnem 50 letnem procesu. če dobijo ime in priimek ter se predstavijo njihove usode (sramežljiv začetek je pričevalci v poznih nočnih urah) ter se pravilno imenuje pojme, kot državljanska vojna, če se te ljudi pravilno naslika pred očmi z ogledom naprimer nekega razreda četrtošolcev srednje šole, potem raja začne dobivati pravo sliko. In začne na stvari gledati kot na tragedijo za vse. In ne kot na zmago.

            Vendar tega pri nas ne želijo. Razlogi so pa znani, gromozanski obseg zločina ter oklepanje na starih dogmah…

          • Hun

            se mi zdi da je to obdobje predalec nazaj zarad tempa in nacina zivlenja..mulci se o osamosvojitvi Slovenije nc ne vedo kaj sele nazaj…zgodovina ne zanima prav dost ljudi…nimajo ne casa ne zanimanja

          • sprehajalec

            Ko odrastejo, postanejo mulci presentljivo podobni staršem. To na svojo grozo ugotavljajo dandanes nekdanji flower power hipiji iz amerike, danes situirani. Od staršev prevzamejo tisto, kar so včasih najbolj sovražili pri njih.

            Če bi tvoja teorija držala, potem danes ne bi nihče vedel in se ubadal s temi stvarmi 70 let nazaj. ne eni ne drugi.

          • Hun

            70let nazaj je rojena generracija po koncani 2.svet. vojni, potem nastop moja generacija, ki v druzbi prijateljev in druzini ne omenja teh dogodkov

          • sprehajalec

            Ni šlo družinsko predanje naprej. Iz enega ali drugega razloga….

          • Hun

            moja generacija in mlajsi potomci priseljencev iz Srbije, Makedonije, muslimani iz Bosne in Crne gore…zadnjih cca 15 let in do danes opazam da so obcutno zacel gojit tradicijo pravoslavnih, muslimanskih obicajev in nacionalne pripadnosti in zanimanja za zgodovino drzave iz katerih so njihovi starsi…pred ’91 nit njihovi starsi niso bli tok zavedni sploh tisti k so bli v partiji…pr Slovencih vidm, da nekega pretiranega domolubja ne kazejo nit v Kranju nit v Ljubljani, razn ko se igrajo reprezantancne tekme in ko so uspehi se Slovenski narod-drzavljani poenoti in se zacut neverjetn mocna energija…

          • sprehajalec

            #zadnjih cca 15 let in do danes opazam da so obcutno zacel gojit
            tradicijo pravoslavnih, muslimanskih obicajev in nacionalne pripadnosti
            in zanimanja za zgodovino drzave iz katerih so njihovi starsi.#

            To pomeni le eno, da je proces asimilacije propadel. Tako kot mladinci Turkov, ki v nemčiji prezirajo Nemce.

            Slovenska nacionalna zavest pa se mora šele zgraditi…

          • Hun

            Ni res da je proces asimilacije propadel, ker sledijo vrednotam civilizacije in so vkljuceni se vkljucujejo nekateri doprinesejo s sposobnistjo in pridnostjo vec kot avtohtoni Slovenci…Vseen Slovenci na vodilnih polozajih institucij obcutno prevladujete v privatnem biznisu v Ljubljani pa stagnirate, ampak to je povsod v EU, VB in ZDA v velemestih itak je pa kapital demokracija in v velemestih je konkurenca CE so posli transparentni dobrodosla…v legitimnem poslu ni prostora za custva kot je npr. domoljubje

            Da se vrnem na asimiliranost bi problem nastal, ce si priseljenci priborijo pravico manjsine…
            Takega politika, ki bi to pravico dodelil bi v vsaki demokraticni drzavi kaj sele drugacni ureditvi..patrioti nardil atentst ze v startu

          • sprehajalec

            Značilnost južnih držav je, da fotr določa nacionalnost. Pater familias. Kolikor razumem je tvoja mama slovenka pa Zokijeva tudi.

            Glede manjšine. Tudi Angleži ne dajo enak status kot ga imajo Waližani naprimer Pakistancem. Zahod ni naklonjen podeljevanju statusa manjšinam. Zahosd je naklonjen popolni vključitvi v družbo tudi na nacionalni osnovi. pasoš določa tvojo nacionalnost.

          • Hun

            sj to je problem vecine Slovencev, da so vm fotri copate…posledica pa, da so vm taprav desc Lblano prevzel..
            tale portal vm je Jajo nastimal, da vs ohranja u kondicij pr gobcanju,on pa dnar sluz na vs racun z Orbanom in se vm smejita kaksni debili ste k donirate a ze tko mate place pa penzije u kurcu…Lublano loh dobite sam na en nacin in demokraticn ne bo nikol mogoc, edin ce glavnenu Srbu Jajo dnar placa, da vm glasove zrihta….sj ga Jajo dobr pozno veckrat pride v restavracijo kj pojest…As se kdaj Jajota slisal da je prot Srbom oz. trenerkarjem kj reku enkrat pa nikol vec…zarad gobca je placal varscino, k ni racunal, da bo su se kdaj cicat

          • sprehajalec

            #sj to je problem vecine Slovencev, da so vm fotri copate..#

            To je problem razvitih držav. Ne samo Slovencev. Oziroma procesa ženske emancipacije. Narobe razumeš vse skupaj.

            Drugače bi se pa streljali, kot na jugu….

          • Hun

            najbl mi je vsec k das v narekovaje tist k ti je znano

            drgac se strinjam, da emancipirajo zenske od zadovolstva…sam kurc k mas ene druzina tok zapite kje po odrocnih vaseh, da baba s sekiro decu cepino razkole…al pa dec babo u avtu zadav k se muj skurbala al muj prevec najedala

          • sprehajalec

            Lej ostalo o demokratičnem Srbu v Ljubljani, pa trenerkarjih se mi ne ljubi komentirati. Pa da nas jajo cuza, jaz nisem član nibene stranke pa nikoli nisem bil.

            jajo je pač najboljše v tem hipu, kar predstavlja opozicijo. Če imaš kaj boljšega, mi pokaži. pa ne z nekimi meseci pa podobno navlako. 3x so se zamenjali novi obrazi, pa ni bilo nič, pa lahko se jih še 100 pa ne bo ustavilo propadanja države. Ker vem kako to poteka, na lastne oči sem videl.

          • Hun

            To je brezjajcno oz. kastrirano razmislanje..teenutno ni bolse opcije in to naj bi bil nek optimisticn, prigresivn duh povprecnega Slovenca. .
            dokler bo povprecn Slovenc tko razmisljal bodo taki kot Jansa ze nevem da se ne zlazm 30let v politk..
            stanje ni slabo…ampak je birokracija toga in sistemski aparat se mi zdi da pistaja tog kot za casa Yuge ni dost boljsi

          • sprehajalec

            Kot sem dejal imenuj boljšega.

            Prvi pogoj je, da ga lobiji sovražijo.

          • Hun

            Ampak NLB in NKBm, Telekom….da ne nastevam paradne drzavne konje so jahal z enako pozresno vnemo ko je bil Jajo na ablast..
            pa si vseeno custveno navezan nanga…potem ni nc bolsi k ostali…zakaj ni pol Mesec dobr ce si omenjal..jst bom zdj ravno Mesca zagovarjal ker ga jansisti ne marate

          • sprehajalec

            Da rataš dober komunalec, potrebuješ kilometrino. Enako politik.

            Morda bom tudi jaz volil Meseca, ker Slovenija potrebuje Ciprasa II. Da se glave samoupravne in NOB streznijo. Žal ne bo glasov zadosti….

      • večni srb

        Če so srbi nacionalisti, kaj so potem hrvati, verjetno najmanj nacisti.

        • RATATA

          Hrvati so umetna genocidna nacifašistična čorba, ki jo je zmešal jezuitski kuhar.

        • Hun

          pretiran nacionalizm skodi ustvarjalnost i rusi mir

  • Marjan

    Janšisti vi ste toliko prizadeti in retardirani, da vam še Dr. Jansha s kosovskim doktoratom ne more pomagati

    hahahahahahahahah

    • sprehajalec

      Marjane, tole si tako formuliral, kot da bi v Ustanovi reciva v Polju pacienti prevzeli oblast z nasilnimi sredstvi, potem pa doktorje učili, da so prizadeti pa retardirani.

      ti in tvoji spadate v Ustanove. Leta 1941 ste ušli iz njih…….

  • Marjan

    POZOR, POZOR!
    Retardirani, pedofilski peder z imenom SPREHAJALEC me zalezuje. Lovci na pedofile so bili obveščeni.

    HAHHAHAHAHAHAHAHAH

    • francelj3

      Ja koliko si pa star? Pet let? Deset let?

  • Krtača 20

    Ni nezakonit poseg v prostor. So bili uradno postavljeni z vsemi dovoljenji. Nezakonit je bil ko jih je nekdo požagal, takrat pod pretvezo da grejo na obnovo in jih ni vrnil…

  • ĐĐ Style

    V Sloveniji je bilo leta 1999 8626 vojnih veteranov, leta 2013 pa že
    skoraj 70.000. Med njimi obstaja tudi elitna skupina 126 članov
    manevrske strukture za narodno zaščito, ki v nasprotju z drugimi
    vojnimi veterani, ki od države prejemajo plačilo za dodatno zdravstveno
    zavarovanje, vsako leto dobijo poseben dodatek 1100 evrov bruto. Med
    njimi je tudi Krkovičev sin Toni, ki je bil takrat star 12 let. Oče
    Krkovič meni, da je sin absolutno zaslužen za to, da je dobil poseben
    status vojnega veterana, saj je z njim prepotoval 12 tisoč kilometrov v
    yugu 45.

    “Absolutno, saj je z mano, z mojim yugom 45 prepotoval 12.000
    kilometrov in uporabljal sem ga zato, da sem dajal videz normalnega
    potovanja,”

    • večni srb

      Ta zgodba s sinom tega hrvata je zelo zanimiva, ampak pol ljudi ti ne verjame, ker nikjer ne moremo preveriti teh navedb.
      Poišči kakšen uradni zaznamek ali celo odločbo,na podlagi katere smrkavec prejema od države veteranske privilegije, pa si nekaj naredil. Osebno bi se kot veteran v istem trenutku popolnoma distanciral od skorumpirane in lažnjive barabe, če je to res.

      • Pjevač tuge

        In kaj potem če je Krkovič po rodu iz Hrvaške ?! Je Slovenski domoljub in veteran edine vojne v kateri smo Slovenci zares se bojevali samo zase in svojo edino domovino ali po tvoje otađbinu.

        • večni srb

          Problem je v tem, da je cela Slovenija padala pod Garnzijo JNA iz Zagreba, mi svoje republiške komande sploh nismo imeli.

          A ne vidiš, da je s tem tipom nekaj hudo narobe, da nabija kr neki tja v tri krasne in misli, da so nas napadli samo srbi?

        • žogica

          Hrvat je Slovenski domoljub, tebi se pa ful zapleta, daj nehaj noo !

          • Rožle

            Žogica … teb bo treba še marsikaj narisat, da boš razumela…

          • žogica

            To kar počnete je tragikomedija, ker je pa zadeva resna je tragedija…. Ti si pa napiši in nariši, pa ti bo mogoče kliknilo, mogoče !

      • ĐĐ Style
        • macon
          • večni srb

            Kaj tajno, kakšno vezo ima zdaj naenkrat cela družina teh tipov, samo Krkovič je bil del maneverske strukture in nihče drug pri tisti bajti.
            Piše nekaj, da so tajno sodelovali, kako pa, če bi kaj vedeli, bi jih moral vse tri pri priči likvidirali, če je bila pa usoda celega naroda na nitki, da ne omenjam posebej naših življenj, ki smo se morali izpostaviti.

        • večni srb

          Še enkrat povem, če je njegov smrkavec upravičen do kakršnih koli veteranski privilegijev, je treba proti Krkoviču začeti ustrezne postopke, jaz bi ga tudi izključil iz vseh veternskih organizacij.

  • večni srb

    Tito je bil diktator, o tem ni nobenega dvoma, a dober diktator.
    Pokažite mi francoza, ki bo zahteval preimenovanje vseh ulic in vsega kar nosi ime Napolen, ki je požgal kar celo Evropo, za razliko od Tita, ki ni nikoli napadel nobene tuje države.

    Načelno se strinjam, da bi bilo treba pokopati spomin na vse diktatorje, vendar so med njimi bistvene razlike, že zaradi posploševanja ne moremo vse zmetat na isti kup gnoja. Hitler je bil drek, verjel je v butasto rasno teorijo in izvajal genocid nad celimi etničnimi skupinami evropejcev, ni pa izvedel niti ene pametne in koristne reforme za človeštvo, zato se ne more primerjati niti s Stalinom, kaj šele s pretežno nenevarnim Titom.
    Kdor meče Hitlerja in Tita v isti koš, je za v umobolnico, če smo bolj točni.

    • macon

      Napoleon ni množično in načrtno pobijal žensk, otrok in ujetnikov.

      Tito je bil dober diktator samo, ker je bil v drugi svetovni na zmagoviti strani, potem je sral in vse zasral. Bil je bednik. Kak bolnik moraš biti, da ti na štadion nosijo štafeto in otroci delajo barvne like? Po mojem moraš biti duševni bolnik, da si tako hraniš lažni ego.

      Hitler, Stalin in Tito so vsi iz istega blaznega fašističnega štosa.

      • večni srb

        Prosim, kaj ni delal Napoleon?

        Ti se hecaš, francozi so bili največji cigani od vseh,obnašali so se kot največji barbari, na oblast pa je Napoleon prišel par let po Jakopinski revoluciji, kjer so samo sredi Pariza vsak dan obglavili preko tisoč ljudi, tudi ženski in otrok.

        • macon

          Ja, jakobinci, ne pa Napoleon. S tem, da je šla večina vodilnih jakobincev na giljotina terapijo, ko so imeli vsi poln krulec njihovega terorja. Revolucionarji so pobijali tudi ljudi v Vendeji, za Napoleona pa tega niso več počeli načrtno in množično.

      • francelj3

        Tako je, Hitler, Mussolini, Stalin in broz so bili vsi LEVIČARJI, v začetku SOCIALISTI. Nato so se razvili, eni v nacionalsocialiste, drugi v komunistične morilce.

  • Pjevač tuge

    Nova tv kje je novica da je SDS povečala prednost pred Separtinškom al kaj je že un norc iz Kamnika !
    Mediana je namerila da smo močno prvi.
    Gremo Nova tv malo bolj pozitivno, dajmo zdaj stisnit ko se bliža grande finale Kučanovega dokončnega poloma.
    ZATE SDS !

    • Rožle

      Si še zmer tolk neučakan ..
      tuki morš mal pčakat ..da crknjen konj trzne :)

      • Pjevač tuge

        Si vidu Rožle, vodimo ! Jebal jim bomo milo mater na volitvah !!!

        • Rožle

          Na kure še kaj uletiš ?
          Zadnji čas je, da končno spet zmagamo .. jest mam še vedno tisto fotko kaj obkrožiti .. :)

  • ĐĐ Style
    • večni srb

      Me sploh ne zanima kaj pravi Kekovič, zakaj je svojega lastnega mladoletnega sina vozil po Ljubljani v stari kripi, do vrha npolnjeni z močnim eksplozivom.

      Hvala ĐĐ, zame je to dovolj, ta tip je zrel za psihiatrijo, če bi imel danes otroka, bi mu ga morala pri priči vzeti socialna.

      • večni srb

        Če bi jaz bil Krkovičev sin, mu za tisto popolnoma nepotrebno izživljanje pljunem v faco.

        • janez cepec

          ja glej, je pa tko.brez samozvanega generala Krkota, njegovga mladoletnega sina in ljubljen’ga vodje se pa ne bi osamosvojil. no ja, pa en star miličar, pa en pjen teritorjalc sta jim pomagala.

          • Hribouc

            Spoštovani tovariši, faranke, tovarišice in cenjeni farani!
            Dobro berite kaj pišejo tile trije kozli zgoraj.

            DŽDŽ Style % večni srb & janez cepec – ste vi zgonjeni stari pederajsli skup zrasli ?
            ——————————————————————————————————–
            Dajte vaše votle betice napolnit z nečim kar je težje od slame!
            Samo kurjega dreka ne vzemte, ker bo še grozno smrdelo zdraven!

  • rebula7

    GLEDE JANKOVICA Z 10 KAZENSKIMI OVADBAMI PA NAVEDBA-CE BI BILA TO AVSTRIJA KJER VLADA DEMOKRACIJA BI JANKOVIC ZE ZDAVNAJ SEDEL ZA RESETKAMI.PRAV TAKO OSTALI MAFIJCI KI JIH JE ZAJELA POLICIJA PA JIH JE ZAL SKORUMPIRANO SODISCE SLOVENIJE MILANA KUCANA OPROSTILO ALI SO PRIMERI ZASTARALI.TAKO DA SE SLOVENIJI VEDNO VLADA MAFIJA IN TAKO JE NAZALOST ZE 27 LET.ZA PRVO RAZREDNE NI NOBENEGA ZAKONA

  • bubamara

    Naj imajo zvezde pa šajkaće cigani v najlepšem ciganskem mestu na svetu. Internacionala je tam dosegla orgazem. Upam, da ne uspe še kje drugje.

  • Franjo Trojner

    KLJUB VELJAVNI USTAVI, ki prepoveduje poveličevanje totalitarnih komunističnih simbolov in ponovno vzpostavitev totalitarne komunistične oblasti, bolj očitnega poizkusa rehalibitacije in propagiranja bivšega totalitarnega komunističnega režima in vseh totalitarnih komunističnih simbolov, kot se zadnje čase z raznimi akcijami poizkuša, javno dogaja in to z privolenjem leve politične oblasti v Ljubljani, Velenju in še kje po Sloveniji v zadnjih 27 letih naše samostojne in baje demokratične države vpete v EU in zvezo NATO še nismo doživeli!
    Naj na bližnjih parlamentarnih volitvah stranke politične levice volicem javno povedo, da si znova želijo in zavzemajo za vzpostavitev enopartiske totalitarne komunistične oblasti, pol pa naj narod na volitvah pove kaj si želi. Ker to izrabljanje demokracije za pritlehno propagiranje totalitarnega komunizma in njegovih simbolov je kaznivo in moralno in etično zavrženo. Če bi pravna država zares delovala bi vse te odkrite javne totalitarne komunistične propagande, maškarade ne bilo!

  • Hribouc

    Bravo, g.Krkovič – to je nujna civilizacijska, človeška in državljanska zahteva!

    Dodajam k svinjski morilski rdeči zvezdi še dejstva, ki jih moramo ponavljati kar naprej:

    1.RDEČA MORILSKA ZVEZDA JE SIMBOL BOLJŠEVIZMA IN KOMUNIZMA, NAJBOLJ MORILSKE
    IDEOLOGIJE PLANETA ZEMLJA VSEH ČASOV.

    2.Pod rdečo zvezdo je bilo na svetu pobitih čez med 100.000.000 in 200.000.000 nedolžnih ljudi!
    Samo v Lenin/Stalinovi SZ je cifra preko 100milijonov žrtev, ki tudi nimajo
    grobov!

    3.Na ozemlju nekdanje SFRJ je J.B.Titov krvavi režim pobil 1.100.000žrtev pod rdečo zvezdo !
    To postavlja J.B.Tita na deseto mesto vrhunskih pobijalcev vseh časov na svetu.

    4.Pod rdečo krvavo Miloševičevo komunistično zvezdo je bila napadena Slovenija in
    je povzročila desetine žrtev.

    5.Pod isto krvavo srbijansko Miloševičevo rdečo zvezdo je bila napadena soseda
    Hrvaška in je povzročila cca 11.000žrtev in desettisoče invalidov ter 200.000beguncev ter trpečih ljudi
    Hrvaške.

    6.Pod ravno to, srbijansko krvavo rdečo boljševiško zvezdo je bila napadena Bosna
    in Hercegovina in z njo mučeno Sarajevo. Za seboj je pustila čez 300.000nedolžnih žrtev, 2milijona beguncev in stotisoče ranjenih in mučenih ljudi !

    ——————————————————————————————————————————–

    IN KAJ SE DOGAJA ZDAJ ?
    Boljševiška komunista in srbijanca po krvi , Janković in Makarovićka zganjata razdvajalni komunistični teror nad Slovenci in to v prestolnem mestu z morilsko in krvavo boljševiško zvezdo!
    Pišemo : mesec Maj 2018, spoštovani ljudje !

    Ne bom moraliziral.

    NEZASLIŠANO.
    PROTIČLOVEŠKO.
    PROTICIVILIZACIJSKO.
    SOVRAŽNO.
    RAZDVAJALNO.
    UNIČEVALNO
    RAZDIRALNO
    PROTIZAKONITO.
    PROTIUSTAVNO HUDO DEJANJE Z SATANSKIM NAKLEPOM!

    —————————————————————————————-
    Kako zmore država Slovenija to dopustiti ?
    Kako morejo tudi verni pravoslavni državljani molčati in , očitno, podpirati to svinjarijo?
    Bratje Pravoslavci, zakaj ste tiho in dovoljujete, da vaša rojaka počenjata to nepredstavljivo sovraštvo?

    Zakaj ste tiho, g.Predsednik, Pahor?
    Zakaj si tiho, kakor, Varuhinja, Nussdorfer?
    Zakaj ste tiho, Policija, Tožilci?
    SPRAŠUJEM VAS, ČE SE ZAVEDATE ZA KAJ STE PLAČANI IZ NAŠIH ŽEPOV?

    Kje ste in kaj delate, zakaj molčite, g.Nadškof, Stane Zore in Slovenska Škofovska Konferenca?

    Sprašujem ali se zavedate, da držite vrečo protiustavnim dejanjem in potencialnemu zločinstvu?

  • “Krkovičevo društvo Moris nasprotuje…”

    ..res nisem vedel da je društvo Moris, privat Krkovičevo društvo.

    “statut društva
    2. člen
    Društvo MORiS je prostovoljno, samostojno, nepolitično in nestrankarsko združenje oseb, ki deluje na podlagi Zakona od društvih (Uradni list RS, št. 64/2011-UPB2).”

  • tonite falco

    Dol s to sramotilno zvezdo. Katero je nosila bivša JNA kot agresor ob napadu na Slo in njeno TO.
    Te, ki so si to provokacijo dovolili pa najstrožje kaznovat.
    Ne bo nam neki srbin vsiljeval to okrvavljeno rdečo zvezdo, ki je sramota za slovenijo in slovenski rod !!!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!