Na današnji dan so komunistični divjaki pokončali mater več otrok – Ano Klemenc

Posmrtni ostanki žensk ubitih v Hudi jami (foto: Nova24TV).

Tokrat je bila žrtev antifašističnih banditov slovenska kmečka mati Ana Klemenc iz Črnomlja, ubita na današnji dan, 26. maja 1942, kar pomeni, da se je partizansko nasilje množično izvajalo tudi v Beli Krajini, v obliki umorov, ropov in požigov. Kljub temu, da je partizanskega likvidatorja rotila, naj jo ne ubije, ji ni prizanesel.

Praktično ne mine dan, da ne bi našli poročanje medvojnega časopisja o pobojih divjaških partizanov nad nedolžnimi civilisti. S tem, da so poročali le o redkih žrtvah, medtem ko so številni mrtvi utonili v pozabo v katerem izmed posamičnih ali množičnih partizanskih morišč. Tokrat je bila žrtev antifašističnih banditov slovenska kmečka mati Ana Klemenc iz Črnomlja, ubita na današnji dan, 26. maja 1942, kar pomeni, da se je partizansko nasilje množično izvajalo tudi v Beli Krajini, v obliki umorov, ropov in požigov. Takrat so bile na tem območju enote pod vodstvom komandanta iz Ljubljane in sodnika Jožefa Rusa.

Umrla, ker je bila posestnikova žena
Po poročanju takratnih medijev so Klemenčevo Ano partizani odpeljali iz vinograda, ker je bila posestnikova žena in zato na listi za odstrel, kot razredni sovražnik takratnih komunistov, ki so pripravljali teren za revolucijo. Klemenčeva je bila mati številnih otrok, vendar pošastneži niso upoštevali tega dejstva in so raje premočrtno upoštevali cilje nadrejenih na poti v diktaturo. Ubil jo je čevljarski vajenec iz Črnomlja Karel Volf, pred tem ga je na kolenih prosila usmiljenja, vendar jo je brutalnež kljub temu hladnokrvno pokončal.

Kronika partizanskih umorov nad civilisti popisuje sicer več žrtev iz belokranjskega območja v letu 1942. Pod streli antifašističnih banditov so umrli še delavčeva žena Urša Gregorič, učiteljica Jožica Škrlj, gospodinja Ivana Pelič, župnik Jakob Omahen ter oče in sin Matija in Franc Šimenc. Vsi so bili povsem nedolžni, likvidirali so jih v kočevskih gozdovih.

C. Š.

  • Artur

    No še dobro ,da nisem kot vojni veteran včlanjen v Lipičevi komunistični zvezi vojnih veteranov kjer se ob njihovih ceremonijah postavljajo spomeniki zločincem Mačku, St. Rozmanu … ker bi se z včlanjevanjem izneveril tistemu za kar sem se boril.

  • MladiLiberalec

    Lejte pomladi 1942 je bil res predvsem v Ljub. pokrajini komunistični in vojvodski teror in je bilo na stotine žrtev. s tem da vse skupine v OF teh pojavov niso odobravale. Samo to ni bil takrat edini teror. V Starem Piskru so od 4. septembra 1941 pa do 15. 8. 1942 v skupaj šestih streljanjih brez kakršnekoli obsodbe pobili 374 ljudi, od tega 325 moških in 49 žensk. Samo 22. julija 1942 je pod puškinimi cevmi omahnilo sto ljudi, za katere se je uveljavil naziv talci. Na Gorenjskem so leta 1942 v 48 skupinah postrelili 612 talcev. Italijani so prve talce ustrelili v času od februarja 1942 do koca junija 1942 postrelili več kot 110 talcev. kasneje med veliko ofenzivo ki je trajala več mesecev do novembra 1942 pa še znatno več.

    • Norm Kinley

      So nemci pobijali nemce? So italijani pobijali italijane? Ali so samo partizani pobijali Slovence? Tisti so bili okupatorji, tardeči pa kao naša, osvobodilna vojska. Mladenič, ne bit toliko naiven in zlagan, ker očitno nimaš sploh pravega pogleda na situacijo. Ne moreš umore okupatorja definirat z umori izdajalcev lastnega naroda, umori partizanov.

      • stajerc5

        Ta je tako opran, da so ga se pri ZL nagnali, pa saj ne more bit res!!!

    • Nada

      “brez kakršnekoli obsodbe pobili ”
      Brez obsodbe, vendar vnaprej napovedano za primere določenih ravnanj proti nemškim oblastem. Povsod so bili nalepljeni predhodni opozorilni plakati. Streljanja talcev so vedno sledila banditskim akcijam. Draža, prvi zavezniški favorit, o katerem so amerikanci celo filme snemali, v Srbiji tega ni hotel delati, da bi z nepremišljenimi akcijami žrtvoval lastne ljudi, komunistom pa ni bil to noben problem, Angležem, ki so druge narode koristili za lastne interese, so prav prišli takšni kot so bili komunisti, ki jim ni bilo nobenega življenja žal in da se na Balkanu preliva čim več krvi, da se le ne njihova, zato so Dražo hladnokrvno zavrgli in začeli podpirati Tita.
      Še v 1. SV je bilo normalno, da se vojna med državami bije na frontah in so povsod, kjer so potekali boji in frontne linije, umikali civilno prebivalstvo v varna zaledja. To, kar so pri nas začeli delati komunisti, vodje partizanskega banditizma, pa je bilo direktno žrtvovanje civilnega prebivalstva za katerega jim je bilo vseeno, ker oni so imeli svoje druge cilje.

      • MladiLiberalec

        Odpor je bil potreben že 1941 ker je odložil dokončno priključitev k reichu in s tem povezano mobilizacijo v nemško vojsko. Razmere na svetovnih frontah so bile zelo končljive in so recimo sovjeti podpirali celo prihod angleških divizij na svoje ozemlje samo da bi se razbremenili.

        • Nada

          Že 14. aprila 1941 je Hitler podpisal ukaz s katerim je dr. Siegfrida Uiberreitherja, gauleiterja Štajerske pooblastil, da je treba vse uskladiti s sistemom, ki velja za celoten nemški prostor. Enak ukaz je dobil gauleiter v Celovcu za Gorenjsko in slovenski del Koroške. Vpis v Heimatbund je trajal od 17. do 25. maja 1941.Šef civilne uprave dr. U … je 24. marca 1942 izdal uredbo o vojaški obveznosti … Po nemških podatkih (iz njihovih evidenc, ne partizanskih) je bilo iz zgoraj navedenih območjih vpoklicanih v Wehrmacht 70.000 tisoč vojaških obveznikov ( 42, 43, 44, 45) tako, da ne vem, o čem ti nabijaš?

          • MladiLiberalec

            Ja prikljucitev je bila ene stirikrat odlozena zaradi odpora.

  • goldhorn

    Pravilno da objavljate te zločine, da ljudje spoznajo resnico o takratnih dogodkih.

  • Johan

    To je bila morilska rdeča mafija !

  • Dado

    Članek je neroden, ker bi obratno pomenilo, da so bile žrtve pripadniki fašizma. Pol sveta pa je bilo antifašistov. Avtor članka naj se malo izostri pri izražanju. Dotične žrtve navadno niso bili pripadniki fašizma, nacizma… Sicer pa Lipič ali podobni nimajo veze z antifašizmom ali fašizmom. Iz tega je jasen namen “medija Nova24TV”, katerega solastnik je tudi Janša, da gre za pogrevanje starih, zastarelih zločinov, ki pa nas v tem času ne zanimajo več. Gre za Slovenijo v prihodnosti in ne za stare zločine. Če hoče biti avtor korekten, bi moral pisati tudi o izdajanju partizanov, kot je lepo povedala v “Pričevalcih”, partizanova hči.

    • Goran Hvala

      Se strinjam…jaz bu dal novi se kaksen plus za napisano ko bi pisali tko kot je dejansko blo oziroma z obeh strani…pisejo pa tako kot da so obstajal sam eni pa hodil okrog ker pac niso imel dela…se nisem videl medalje na tem svetu da bi imela sam eno stran..pac vojna je vojna…se nobena ni bla lepa in humana…zmagajo pa pac tisti ki so v vecini ponavadi…in zgodovino pisejo zmagovalci…vsaj tako mi se amerikanci dopovedujejo..pisanje clankov v stilu kako so danes ubili tega pa jutri druzga pa nasledn dan spet druzga je pa cist brezpredmetno…pac pogrevanje zgodovine in vnasanje razdora med ljudmi…ko bodo ljudje dojeli da so vsi ti modeli iz istega colna bo movive kaj drugace…do takrat se bodo pa eni drl cez leve drugi pa cez desne…stalno fantazirajo o prihodnosti potem pa nonstop nabijajo kdo je koga ustrelu pred 70leti…sej drgac so tud dost prej pobijal slovence..se preden smo bli jugoslavija…a od tistga pa nic ne pisejo…no ja pa se prej…lahko gremo skoz zgodovino nazaj do samega neandertalca..ki je bil tukaj avtohtoni pa ga je pogazil erektus iz afrike…pac vazno da se nabija nekaj…

      • Norm Kinley

        Mi lahko razložiš, kaj je ta mati 8 otrok počela proti rdečkarjem, da so jo ubili? Orvo preberi cel članek, zakaj je morala umreti. Ker je bila žena t. I. Kulaka, torej po pogramu Slovenka, ki je bila na poti ideologiji. Torej so jo morilci umorili, in taka drhal si zasluži pravno obravnavo, če ne kar ditekten metek v glavo. Ti s tvojim pisanjem nimaš nobebe pravice, da kupčkaš z očitnim, umorom rdečih izdajalcev nad lastnim sonarodnjakom v imenu zlo činske ideologije.

        • KIKI

          Ves čas svojega življenja imam občutek, da živim med
          mnogimi morilci ! Po 2. sv. vojni so bili ljudje na smrt
          ustrahovani in odvisni od strahovitih depeš OZNE, UDBE;
          tisti, ki so se začeli prerivati v ospredje, h koritu, so bili
          najnevarnejši! Tako kot danes! Obračajo se po vetru in
          razpirajo pohlepne tace in gredo preko trupel!
          Zgodovina se ponavlja!

          • Norm Kinley

            Imam enako izkušnjo v familiji, pobiti člani, zaplenjena imovina uničena življenja, manjka ena generacija zaradi izživljanja te izdajalske rdeče polcivilizare drhali, ker smo bili označeni za kulake.

        • Goran Hvala

          Ok…sej res…spet sm se ustel podajat svoje mnenje med desnimi…ker pac ti ves vec…oprosti..resnicno..

    • Norm Kinley

      Izdajanje partizanov? Poglejte, partizan je bil internacionalist in protinarodni element. Vi imate težavo z interpretacijo očitno, saj je internacionalist po definiciji izdajalec, torej tega, da so jih izdali nikakor ne moreš interpretirati, tako kot ti to delaš. Dolžnost Slovenca je bila, da izdajalce odstrani.

    • Janez

      Ne gre !
      ZA POGREVANJE “ZASTARELIH ZLOČINOV”
      To !
      So ABSOLUTNO NEZASTARLJIVI ZLOČINI ZOPER ČLOVEČNOST ! Fakt. L.r. Janez KOMENDA

    • KIKI

      D a d o…bilo koji! ZLOČIN NE ZASTARA! Tvoje upanje, da ni tako, je brezupno!

  • Dado

    Nima smisla pričakovati objektivnosti.. Pa lepo pišite.

    • Norm Kinley

      Mi lahko na nivoju nornalnega človeka razložiš, kaj tukaj ne štima? Pobijali so sonarodnjake v imenu protinarodne revolucije, torej napadu na lastne sonarodnjake, v tem primeru civiliste. Torej umori nad lastnimi soljudmi. Od kdaj vojska naroda ubija svoje in ima to v programu, ce so bili pa osvoboditelji?

      • Janez

        Ti !
        “Zaslepljenec”
        Odpri Google, vnesi : “pasja groblja crna gora srbija”. Pazljivo poslušaj, glej.
        Pa?
        Šele potem – tu – kaj napiši. Preberi tudi Bermanov dosje dr. A. BAJTA. L.R. JANEZ KOMENDA
        P.S.
        “PASJA GROBLJA” SO BILA NEOZNAČENA MORIŠČA , V KATERA SO STALINSKI KP PARTIZANSKI POLIT MORILCI METALI NESODNO POMORJENE CIVILE PROTIKOMUNISTE: UGLEDNE MEŠČANE,, OBRTNIKE, TRGOVCE, VERNE, NARODNO ZAVEDNE, ROJALISTE.
        Resnica !
        O enormnem
        KP STALINSKEM ZLOČINSTVU – NAJ KONČNO – PRIDE, NEPOTVORJENA – NA DAN.

        • Norm Kinley

          Razumem sarkazem.imaš plus od mene

  • Janez

    Takim !
    Ubogim, nedolžnim žrtvam – KOMUNISTIČNIH ZLOČINOV !
    Bomo !
    POSTAVLJALI SPOMENIKE – PA ČE SE EX KP, ZK- ji RAZPOČITE OD JEZE !
    Ex
    KP,S, KPJ STALINIZEM- KOMUNIZEM !
    JE NEČLOVEČNOSTNA VEČNA SRAMOTA !
    NJIH EX KPS ! V javno Parlament razpravo in razrešitev – te KP SRAMOTE ! L.r. Janez KOMENDA

    • Norm Kinley

      Ja. Dolžnost Slovencev je, da se izdajalce lastnega naroda procesira za njihove ideološke zločine, in postavi kipe zverinsko umorjenim Slovencem s strani izdajalske protinarodne rdeče klike.

  • Osti jarej

    …ko je levstek ,s svojoimi črnorokci domobranci,v kozlarjevi gošči s koli,krampi in lopatami potolkel nič koliko slovenskih mater in deklet,je pa sprejemljivo….enakopravni v zločinu,bodo težko “računali” na termin;civiliziran narod….v teoriji morda,v praksi nikoli…kako je že rekel prijatelj musolini?…ta narod je tako skregan,da se še 50 let ne bo pobotal…..se je za ene 100l et zmotil

    • Norm Kinley

      Žal, domoljubje ni internacionalizem. Internacionalizem je izdajstvo. Civiliziran narod bomo postali, ko bomo razkrinkali rdeča protinarodna dejanja, ko bomo revolucijo priznali kot zločinsko ideološki napad izdajalcev nad lastnim narodom. Torej vse, kar je rdeče protinarodno označit za to, kar je dejandko bilo. Izdaja.

      • MladiLiberalec

        Oborožena kolaboracija s tistimi ki so hoteli narod uničiti ni bila izdajstvo naroda? Program OF je bil v narodnem smislu radikalnejši od programa Slovenske zaveze. O narodnem programu domobrancev recimo pa ne moremo dejansko niti govoriti.

        • Norm Kinley

          Napiši v google, prvi slovenski parlament, dalje dr. Anton Basaj, in pa ime človeka, po katerem je bila imenovana oš v Medvodah, in kdo je bil on, ter kako je umrl. Ti imaš probleme z interpretacijo, živiš v laži, ne rszumeš komunizma, ne razumeš njihove negativne selekcije, ne ratumeš, da so bili to lopovi, zločinci, morilci, in zato tudi nimaš vpogleda, kako je ta zločinska drhal operirala. Naj ti bo vsaj v dvom to, zakaj so pobijali svije ljudi? Fant, ti se moraš še ogromno naučiti v življenju, deluješ mi kot tipičen naiven liberalec, ki tišči svojo glavo v pesek zato, ker je resnica zate prekruta. Preveč lepo živiš, da bi razumel…. Ampak z leti boš tudi ti postal zrel… In takrat ko boš, se dpomni mojih besed….in ne, ni bila kolaboracija, kot jo ti imrnuješ izdasttvo naroda, ampak je bila to obramba pred izdajalci naroda.

          • MladiLiberalec

            Ha ha what a load of nonsense. Če skuša okupator narod uničiti je povsem jasno da je kolaboracija z njim izrazito protinarodno dejanje.

          • Norm Kinley

            Č nočeš izvedeti, kdo je bil anton basaj, si si sam kriv. Da pa boš razzmel, oz. Da boš imel pravi pogled na zadevo, si preberi prvo knjigo sodelovanje partizanov z okupatorjem.je odlična knjiga. Me zanima, če se boš potem tudi smehljal. Zbudi se dečko, ne živi v laži in prevari.

          • MladiLiberalec

            Joj kar sem videl o tej knjigi je tak nezgodovinski šmorn da se lohk sam pokrižaš. XD

          • Norm Kinley

            Knjige gledajo samo bedaki. Ko boš pa prebral, ne samo gledal, bo pa drugače se ti ne zdi? Že veš, kdo je bil dr. Anton basaj in zakaj za hudiča nisi nikoli slišal zanj?

          • Norm Kinley

            Ali pa dajva malo drugače. Praviš, da so bili partizani osvoboditelji? Torej, naštej eno vas, polje, kozolec, pasjo uto, ki so jo partizani tekom vojne na slovenskem osvobodili? Naštej samo eno, za kredibilnost, da te vidim….

          • stajerc5

            Kinley, bravo, in potem vse tiho je bilo, od radbibilliberalec- oprane glave!

          • Norm Kinley

            Žal je to današnja mladina, vzgajana v laži in cinizmu proti nam, Slovencem. To je produkt rdečih šol, ki načrno poneumljajo našo mladino, učijo jih laži, da ko bo spet prišel čas, da se v imenu zločina spet obrnejo proti nam, Slovencem. Cele generacije so trajno poškodovane, t. I. Koristne budale, katere bodo spet našuntali, da bodo spet v imenu tujega pobijali nas, Slovence….

          • domovina mili dom

            Morda je gledal film Ne joči Peter.

          • MladiLiberalec

            Pa ja ne misliš to resno? Tega je bilo na desetine. Dornberk, Trst, Brod na Kolpi itd itd

          • MladiLiberalec

            Izjava za bedake res XD

          • domovina mili dom

            Tem gumpecem še ni jasno, da so komunisti proti narodnostno nastrojeni bili in so. In so gensko podvrženi izdajalskemu nagnjenju.

        • Nada

          Kot Štajerko me domobranstvo v LJ pokrajini ni nikoli zanimalo. Vendar pa mi vsi ti očitki o izdajstvu ne gredo in ne gredo v račun. Iz takratnih posnetkov je razvidno, da so prepevali slovenske domoljubne pesmi, Jenkovo “Naprej zastava slave”, ki so jo Slovenci že v jugoslovanski kraljevini vsakič zapeli po “Bože pravde”, uporabljali so slovensko zastavo in celo v tisti prisegi, ki se jim jo tako očita, so prisegli v slovenščini svoji slovenski domovini, seveda pod vodstvom velike Nemčije. Danes pa smo pod vodstvom EU in nihče tega ne razglaša za izdajstvo in kolaboracijo.

    • MladiLiberalec

      Eh ko zmeri vse pomešaš v stilu teh kao zarot teorij. Drugače bi še blo to v redu napisano. ni pobijal v Kozlarjevi gošči Levstek ampak Frakelj.

      • Janez

        Ti !
        Veš kaj ?
        Nehaj že trositi te tvoje direktne laži in zavajanja !
        Razdor in
        – krivec za žrtve razdora so -izključno – KPS !
        KPS KARDELJ&COMP. SO
        SLOVENSKI NAROD
        – IZDAJASKO IN
        – SLOVENSKI NAROD UNIČEVALNO POČETJE – SO KPS MALČEK&COMP. – ZAČELI !
        Dejstvo.
        ZAČELI !
        KPS SO ZAČELI, SO VIR VEGA ZLA IN – GLAVNI KRIVCI – ZA VSE ZLO IN SMRTI.
        Že leta 19936. KO SO !
        – nad500 NEUKIH ALI ZASLEPLJENIH SLOVENCEV PLAČANO !
        IN
        Z ŽE TEDAJ ZNANO ZLOČINSKIM
        VKP B BOLJŠEVIŠKIM KOMUNISTOM – J. V. S T A L I N O M ! – K O L A B O R A N T S K O !
        V ŠPANIJO SO POSLALI
        NAD 500 SLOVENCEV – POLIT MORITI – VERNE ŠPANCE , Dejstvo.
        KPS
        JE IZ NAD 500 SLOVENCEV – NAREDILA – KP POLIT MORILCE. Dejstvo. L.r. Janez KOMENDA
        P.S.
        KAJ BI ŠE RAD VEDEL – TI – ” P L A Č A N E C ”

        1. KDO JE UMORIL 1949 – DOBREGA ČLOVEKA VLADIMIRJA. N A Z O R J A..
        Ti bom kar jaz povedal z Nazorjevimi besedami : “pustolov” J. Broz&KPcomp.

        2. Kdo pa je poslal k Matildi?
        OKORELEGA ZLOČINSKEGA ORTODOX KOMUNISTA – STAREGA MOŠO PIJADEJA !
        Podatkr dobiš v :
        GOOGLE : ” HAZU /D” DR. EDO KUNŠTEK , STAR KOMUNIST-DISIDENT.

        UMOR M. PIJADEJA 1957, v Parizu. To pa ti – “vsevedni ničvednež “- povej !

        T.i. “mladi liberalec”
        JE ZLONAMEREN PLAČAN PROVOKATOR.
        Ne jemljite ga resno.

      • sprehajalec

        Daj linke od Kozlarjeve gošče. Že nekaj mesecev jih zahtevam, pa nič ne dobim.

        • MladiLiberalec

          Dal sem že izvirne dokumente takratne policije.

        • domovina mili dom

          Ne morejo ti jih dati, ker jih nimajo. Sem pa od njih prosil, naj naštejejo vse bitke, zmagoslavne, ki so ji bili bili apokaliptični svetovni osvoboditelji iz slovenske hostarske zadruge.

        • Osti jarej
          • sprehajalec

            Ok, hvala. Poročilo pravi o najdbi enega trupla v Kozlarjevi gošči. Zagotovo je bilo menda 70 let dovolj, za razkritje vse problematike in celotnega obsega pobojev tam?

          • Osti jarej

            …kje je dokaz,da v hudi jami niso samo ustaši?

          • sprehajalec

            Praviš kosti Hrvata pravzaprav niso kosti, ampak nekaj manjvrednega. Drzna misel, ki jo Poreču povej v faco kakšnemu Hrvatu tam. Poleg tega so našli pismo nerojenemu otroku v Jami, ki ga je v čakanju na smrt nje in njenega otroka v temi napisala Ivanka Novak. Pismo je v slovenščini. Kaj dosti se pa ne govori o njem, ker bi morda vzbudil sočutje, Osti jarej. Vendar sočutja med borci NOB ni, ne takrat, ne med njihovimi potomci danes. preberi osti Jarej.

            Še nekaj ur in konec bo mojega življenja. O Bog, o ti žalostna Mati,
            Mati moja, Ti veš, da umiram nedolžna, kakor je umiral nedolžen Tvoj Sin

            O moj otrok, moj nežni angel, kako rada bi videla poteze tvojega
            obraza, drobne bisere tvojega pogleda. Nikdar ne bom videla tvojega
            razcvetelega nasmeha, ki bi me z njim osrečeval – o, moj otrok – moj
            nežni cvet!

            Nikdar ne bom videla tvojih belih ročic, nikdar jih ne boš stegnil,
            da mi vrneš sladki objem. Nikdar te ne bom mogla pritisniti na svoje
            srce, čeprav si tako blizu njega, nikdar, moj otrok! Tam nekje v objemu
            gozda bo najin dom, ki ga bo krasilo pomladno cvetje.

            Moja usta ti ne bodo mogla peti pesmi ob zibeli – in zibel tvoja bom
            jaz sama, čeprav tako mrzla in otrdela – vejevje nad nama ti bo pelo in
            šumelo ljubečo uspavanko. O, le mirno spi, moj otrok, saj si tako blizu
            mojega srca, ki te tako ljubi – vendar, čeprav te ljubi, te iz objema
            smrti, ki tudi tebe čaka, iztrgati ne more. Le mirno spi, saj ne slutiš,
            kaj se ti približuje! Z menoj boš umiral – jaz v mislih s teboj. In
            tedaj, ko konec bo težav in boja, bova skupaj prišla k Bogu …

            Ko sem te prvič začutila … zaznala pod srcem tvoj nemir, sem že
            sanjala, kako te bom prvič ponesla v Božjo bližino, da te oblije krstna
            voda – oblila te bo kmalu moja kri – z ljubečo krvjo lastne matere boš
            krščen …

            Gledala sem te, kako se Kristus pod podobo kruha prvič sklanja k tebi
            … Zaman! In vendar: moje telo bo kmalu daritveni ciborij… Ti, moj
            otrok, pa hostija v njem … Stvarnik sam bo vzel v ljubeče roke hostijo
            tvojega bitja in ga položil v svoje božansko Srce … Tam, moj otrok,
            te bom prvič zagledala, o moj nežni angel; tam bom videla tvoj obraz;
            tam boš ti gledal svojo mater in prvič boš zaklical k meni: »O, mama!«

            Glej, moj otrok, jutro se že bliža. Prva zarja izza gora ga naznanja
            … za naju poslednje jutro trpljenja. Jutro bo zopet vstalo – pa brez
            trpljenja in solza … vstajalo pri Bogu … Le mirno spi, saj tvoja
            mati bdi nad tabo … Glej, rdeča zarja že naznanja, da se prebuja dan
            … in poslednje zvezde ugašajo v njej … Ura v stolpu že naznanja
            jutro … ki naju bo peljalo na poslednjo pot … Saj ne bom sama … z
            menoj boš ti, moj otrok … in Marija – kakor takrat s Sinom na
            Kalvarijo, bo šla z nama … V poslednjih, zadnjih vzdihih stala bo pri
            nama … in ponesla naju bo v večno srečni dom. Nihče nama ne bo več
            kalil te sreče … saj bova potopljena v večnega Boga … v večni Božji
            mir …

            Moj otrok, le spi … Marija je pri naju … Glej … prihajajo … prihajajo …

          • Osti jarej
          • sprehajalec

            Praviš, treba je pobijati, če se Rožman rokuje s tistim na sliki, potem zaslužijo nekateri smrt. Pa če se je Chamberlain rokoval s samim Hitlerjem, potem bi tudi zaslužil smrt. Ne vem zakaj ga niso likvidirali Chamberlaina, kot kolaboranta?

            Pojma nimaš o teh stvareh, predvsem pa nimaš sočutja do drugega človeka. Poln si sebe in svoje neumnosti, predvsem je pa okolje tukaj takšno, da si takšno sovraštvo lahko privoščiš. Ne bo več dolgo.

            Raje preberi pismo še enkrat, te noseče učiteljice, žive zazidane. In to PO KONČANI VOJNI.

          • Osti jarej

            ..nobena vojna ni lepa in nič dobrega ne prinaša…še zlasti ne tista,kjer brat nad brata roko dvigne,še prej se pa z okupatorjem zliže…..veš za družine,kjer so fantje in dekleta šli ,eni v hosto k partizanom,drugi pa k domobrancem?….vse je in je večno bilo;STVAR PREPRIČANJA IN ODLOČITVE..

            sočutja imam pa toliko,kot ti do žrtev od “domoljubov” pobitih ….
            ***********************

            ..pa ne s takimi naivnimi,kot so razna rokovanja in podobno,saj nismo v vrtcu….cerkev je zavestno sodelovala s fašisti in nacisti

          • sprehajalec

            Vsegliharstvo, najprej začeto s stavkom, ja, vse vojne so iste krute.

            1. nekatere so bolj krute, na naših tleh je bila hudo kruta. Za razliko od drugih vojn se ni končala takrat, ko se je ensprotnik predal, ampak se je predane nasprotnike pobilo z metanjem v brezna, pa likvidiranjem. Pa zazidanjem.

            .veš za družine,kjer so fantje in dekleta šli ,eni v hosto k
            partizanom,drugi pa k domobrancem?….vse je in je večno bilo;STVAR
            PREPRIČANJA IN ODLOČITVE..

            2. To povečini ne drži, tak idealistični pogled. mati pomaha slovo sinu, ki gre v boj. lari fari in plod popolnega zgodovinskega neznanja. Veliko večino slovenskega domobranstva so predstavljali partizanski dezerterji pa ubegli nemški mobiliziranci. Takšnih, kot ti pišeš praktično ni bilo.

            p.s. dopuščam možnost,da so ,na obeh straneh ,padli in/ali bili pobiti
            tudi “tapravi idealisti”,ki s fašizmom,na eni in ne s komunizmom,na
            drugi strani,niso imeli nič in so samo naivno verjeli….takih pa,spet
            na obeh straneh,ob koncu vojne ni bilo več…so padli….vsak za svoje
            ideale,že veliko prej…..

            lari fari, komunisti so vedeli, zakaj se gre in so s svojimi varčevali. 18-20 letni mladinec pojma nima zakaj se gre. ti še danes nimaš naprimer pri svoji pozni starosti. Koliko učenci 3-4 letnika srednje šole vedo, si pojdi ogledat pred najbližjo srednjo šolo, kako so pa izgledali, si pa tudi oglej, ko so jih likvidirali. Stari prdec bo pa sedaj trobil, o izdajalcih pa bedastoče.

            samo pri nas možno….

          • Osti jarej

            …jah,komunisti so vedeli,domobranci so bili pa eni dezerterski božji voleki,ki so za svoje pobijanje bratov,že vnaprej dobili farško odvezo in božjo podobico,pa prostor ob vsemogočnem…samo devic jim niso obljubljali…ali pač?…pa vsegliharstvo…ta izrazje izključno od vas “posvojen”,ker drugega izgovora nimate..je vaš izgovor za vse,kar ste slabega storili ….vidite in čutite zgolj za vaše…ki so bili kompatibilni s fašisti, ter pokorni in petoljubci nacistom…..naj bi se vam zahvalili za to,al kaj?!….

            sicer pa,kaj bo pa človek pričakoval od simpatizerjev neke stranke,ki negirajo holokavst,zagovarjajo rojstvo s posilstvom spočetega otroka(najbrž tudi po posilstvu s strani kakšnega migranta?)…ki ne vidijo dlje od jankovega nosa….

            mladi vedo,kdo je dobil drugo svetovno…zagotovo…..oVer and aut

          • sprehajalec

            mladi vedo,kdo je dobil drugo svetovno…zagotovo…..oVer and aut

            Mladi vedo, s tem nima nihče problemov.

            ne vedo pa mladi za obseg pomorov po končani drugi svetovni vojni na naših tleh. Toliko starih, kot so danes oni. To jim je pa treba povedati….

          • Osti jarej

            ..saj vedo..dobro vedo

          • sprehajalec

            To tudi jaz vem, kaj ne bodo mladi vedeli.

            ne vedo pa, kako se je po tej vojni pobijalo vojne ujetnike in njihovo žlahto. Ne vedo tudi, da gre za edinstven primer v europi, organiziran in voden od takratne oblasti. To pa jih je treba naučiti…

          • Osti jarej

            …vedo,vedo…kaj si mislijo,pa ti je najbrž jasno….glede na odzive na vaše poskuse,da bi spreminjali zgodovino in potvarjali dejstva….dosegli ste ravno nasprotno…mladina se je obrnila proti vam…razen one,ki ima koristi od politike

          • Osti jarej

            ..jp…samo pri nas možno…to!!,vidiš, to je prava ugotovitev…pri nas bi morali negirati in potvarjati zgodovino,narodnoosvobodilni boj in se klanjati kolaborantom in izdajalcem,ter morilcem lastnega naroda…..

      • Osti jarej

        ..pomnite ZLOČINCA domobranca,kasneje črnorokca kaplarja VINKA LEVSTiKA?
        Ko 15. junija 2001 petčlanski senat okrožnega sodišča v Ljubljani razglasil 76-letnega nekdanjega domobranskega črnorokca za krivega vojnega hudodelstva zoper vojne ujetnike. Sodni senat je ocenil, da je Levstik med drugo svetovno vojno kot podnarednik 114. čete slovenskega domobranstva deloval proti pravilom mednarodnega prava in kršil načela ženevske konvencije iz leta 1929, ker je ustrelil dva ujeta partizana ALOJZA MAROLTA in BORIVOJA JELINIČA-BORČIJA.Za uboj dveh zajetih partizanov,mu je sodni senat prisodil 12 let zapora.
        Po obsodbi se ni več vrnil v Slovenijo,ampak je ostal v Italiji,kamor je po koncu vojne tudi pobegnil in živel v Rimu. Na žalost je po nekem padcu umrl v Gorici.Na žalost pa zato,ker bi moral ta ZLOČINEC odsedet v zaporu.
        Znan je bil po tem,da je bil odlikovan po še drugih zločinih,kjer se je tekmoval v hudodelstvu z črnorokcem IVAN-om KOŽAR-jem.
        Na Turjaku,v Velikih Laščah in okolici so bila dolgo deljena mnenja o tem,kdo je bil hujši morilec:Vinko Levstik doma iz vasi Hudi konec pri sv.Gregorju nad Sodražico ali Ivan Kožar mlad kmečki fant iz Javorij pri Turjaku.
        Domobranski zločinec je bil znan v “boju na nož in pest”,ko so napadli neko partizansko komandno mesto l.1944 in so kuharico komande mesta UBILI Z NOŽEM. MARIJO URŠIČ z Iga pa so ujeli,ji ODREZALI PRSI in NATO ZABODLI NOŽ V SPOLOVILO. VSE TO JE MORALA GLEDATI NJENA MAMA, KJER SO NATO ŠE NJO UBILI.

        Zločinec Levstik je bil takrat star šele 19 let,in tako KRVOLOČEN.
        Priče so povedale,da je pri aretaciji oseb naklonjenih NOB-ju ZLOČINEC LEVSTIK zakričal: “ZDAJ BOSTE DOBILI PO RAJONU! ŽIVELA ČRNA ROKA!”/citirano/

  • Olga

    Tudi skrajni levičarski izmeček, ki ga vsi poznamo, še danes poziva v parlamentu k nasilju proti Slovenskemu narodom!!! Varuhinja? Nič! Predsednik vlade? Nič! Predsednik drzave? Nič! Specialno državno tožilstvo? Nič, nič, nič! Torej se vsi strinjajo! Levičarje na smetišče zgodovine!

  • if

    Na današnji dan leta 1942 je isti nazor na Streliški ulici v LJ ubil duhovnika Erlicha in njegovega mašnega strežnika, ko sta po opravljeni sveti maši odhajala domov.
    Ubil ga je Franc Stadler – Pepe, namestnik komandanta VOS Bojana Polaka – Stjenke. Ista oseba je ubila tudi 13. oktobra 1942 ubila tudi bana Marka Natlačena.
    Ehrlich je preko škofa Gregorija Rožmana vplival tako, da je bil za nedeljo ob anšlusu
    (13. marec 1938) po slovenskih cerkvah razglašen “dan molitev za nesrečno
    Avstrijo”. Bravo Ehrich. Počivajte v miru!
    _____________
    Nadaljevanje povzemam po http://www.casnik.si/index.php/2011/09/17/erlich-je-bil-za-komuniste-nevaren/

    Bil je ideolog
    akademskega kluba Straža, politične organizacije s katoliško usmeritvijo. Po kapitulaciji Jugoslavije je predlagal »Program nove Slovenije«, tudi z opcijo samostojne Slovenije. To je bilo moteče za komuniste, ki so svojo bodočnost načrtovali v internacionalni Kominterni, v revoluciji po sovjetskem modelu in v novi komunistični Jugoslaviji.
    V programu je Erlih germanski narod obtožil genocida in izbrisa slovanskih narodov, med njimi tudi slovenskega, moteč je bil za velesrbsko politiko in njen prodor med Slovence.
    Kot zaveden, veren Slovenec in duhovnik je odločno nasprotoval komunističnem prevratu obstoječega družbenega sistema, imel je izredno močan vpliv na akademske kroge in študente.
    Vodstvo OF v Ljubljani je izvrševanje atentatov na pomembne Slovence (okupatorskih Italijanov sploh niso pobijali), zaupalo VOS–u, ki ga je neposredno vodila komunistka srbskega rodu Zdenka
    Armić Kidrič, s partizanskim imenom Marjeta, je bila članica te lože in podaljšana roka za izvrševanje navodil KPS in srbske prostozidarske lože, ki jo je ogrožala Ehrlihova ideja o samostojni Sloveniji.
    Ehrlich je aprila 1942 Italijanom izročil spomenico z analizo položaja o represalijah, ki sta jih nad
    slovenskim prebivalstvom izvajala italijanska okupatorska vojska in komunistična VOS. Zahteval je ustavitev pobijanja nedolžnih ljudi v ljubljanski pokrajini.
    Komunisti so to spomenico zlorabili kot dokaz za njegovo sodelovanje z okupatorjem in posledično odločili, da ga bodo ubili.

    Nalog za uboj je dala družina Kidrič kljub temu, da je leta 1941 uslišal njeno prošnjo in rešil Borisa
    Kidriča iz dunajskega zapora zaprtega zaradi terorizma.

    Skozi zgodovinio so komunisti samostojno Slovenijo večkrat obsodili na nesamostojnost! Zadnji je to storil Mialn Kučan: “O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti.”
    _____________
    Komunisti so največji veleizdajalci svobodne Slovenije in z njimi vsi, ki danes vzdržujejo OF laž pri življenju in kip teroristu Kidriču (Park Sveta Evrope, LJ).
    Zadnji prvi komunist v tej funkciji je bil Mialn Kučan (31. 1. 1990): “O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti. “

    • MladiLiberalec

      Duhovnik Ehrlich je bil vodja skrajne desnice. Že novembra 1941 je pisal da se druga svetovna vojna odvija kot boj za obnovo katoliške kulture ki so jo načeli protestantizem, liberalizem, prostozidarstvo, socializem, komunizem in nacizem. Praktično za obnovo srednjega veka. Stražarji so že marci 1942 odkrito sodelovali pri izdajanju sodelavcev OF Italijanom v spomenici pa je Ehrlich predlagal ustanovitev vaških in mestnih straž pod italijanskim poveljstvom za boj proti odporniškemu gibanju.

      • if

        Izrazili ste komunistično interpretacijo.
        ____________
        Ehrlich je aprila 1942 Italijanom izročil spomenico z analizo položaja o represalijah, ki sta jih nad slovenskim prebivalstvom izvajala italijanska okupatorska vojska in komunistična VOS. Zahteval je ustavitev pobijanja nedolžnih ljudi v ljubljanski pokrajini.
        Komunisti so to spomenico zlorabili kot dokaz za njegovo sodelovanje z okupatorjem in posledično odločili, da ga bodo ubili.

        • MladiLiberalec

          Imam doma kopijo spomenice in ni tako

          • if

            Doma imate kopijo spomenice, v vašem soft-waerju čipiirano komunistično interpretacijo. Dokler se je ne boste rešite, ne boste sposobni diskurza!
            _____________
            Dr. Ehrih je germanski narod obtožil genocida, ukrepal zoper nacistični anšlus (13.3.1938), nazorsko vaši so bili v tistem času kolaboranti z nacisti. To so 23.8.1939 ratificIrali s paktom Hitler-Stalin (šef Kominterne, Tita in Kardelja).

            V takem stanju so nazorsko vaši sprejeli napad na Kraljevino Jugoslavijo, v revirjih skupaj z nacisti slavili 1. maj 1941 po zgledu šefa Stalina https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8&feature=youtu.be
            _____________
            Jugoslo komunisti, prakolaboranti z nacisti, so pravzrok vsem zlu, ki je doletelo slovenski narod, so veleizdajlci slovenskega naroda.
            Srečna Avstrija, ker je ni doletela komunstična nesreča. Nacisti so bili zanjo le rahel vetrič, komunisti za Slovenijo zelo močan potres s sočasnim orkanom!

          • MladiLiberalec

            Zaradi nacizma Avstrija dolgo ni mogla obnoviti državnosti. Pomagala si je s sklicevanjem na koroške partizane. Veljalo je načelo narod kl se ni uprl nacizmu ni vreden države. Sicer pa Avstrijci imajo nacistično obdobje uradno za katastrofo ki jih je potegnila v pogubno vojno na njihovem ozemlju so bila tudi taborišča recimo v Lienzu itd

          • MladiLiberalec

            Pa se to Ehrlich je malo spremenjeno spomenico poslal tudi v London. Imam kopijo originala brez skrbi

      • Janez

        Ni bilo ” oodporniško” bilo je “komunistično okupacijsko gibanje” Dejstvo.Janez KOMENDA

        • MladiLiberalec

          Ne

      • stajerc5

        Zdaj pa cisto resno vprasanje. Si ti to sam lukec iz meseca ali so te zadnjic pozabili v Venezueli?

        • MladiLiberalec

          Kok vi zaostajate za progresivnostjo ne moreš verjet. XD Čisto navadnih dejstev ne prenesete več in začnete fantazirat in fantazirat.

          • stajerc5

            Kako kaj stoji Bolivar? Koliko milijonov jih rabis za dve zemlje?

      • Janez

        Ta komentator !
        Plačano in zavestno potvarja dejstva !

        RKC JE BILA IN JE NOSILEC KULTURE.
        Primitivni Kardelj, Maček s 4. razredi šole !
        – SO BILI NOSILCI PRIMITIVNE, KP MORILSKE NEKULTURE.
        Navadni.
        Oblastiželjni,
        KP STALINSKI KOLABORANTJE, IZDAJALCI NARODA. Le to. L.r Janez KOMENDA

        • stajerc5

          Po moje je Mackove zlahte in se sel pripravlja na “malo maturo”. Ce bi imel kaj vec, nebi mogel dobiti clanstva v ZL!

      • Lustrator

        S tvoje strani sem na tem portalu prebral že vse mogoče neumnosti in pri marsikateri si me prav iz srca nasmejal, a za ta komentar te je lahko zares zares globoko sram. Ehrilch je bil eden najpomembnejših, najbolj srčnih, neustrašnih zavednih Slovencev, kar so jih komunistični teroristi zahrbtno umorili. So že dobro vedeli koga vse morajo najprej pospraviti, da se iz krvavečega naroda odreže srce in nasilno prevzame oblast nad šokiranim in prestrašenim ljudstvom.

        Šokiran pa sem tudi jaz nad to bolno partijsko interpretacijo zgodovine brez kančka pietete do tega velikega Slovenca, ki je izgubil življenje le zato, ker je vlival slovencem duhovno moč v teh najhujših časih in opozarjal na še hujše trpljenje, ki čaka slovenski narod, če se pravočasno ne zaščiti pred komunističnim terorjem. kako daljnovidne so bile njegove besede…

        • sprehajalec

          Mladi Liberalec dela kariero pri Repetu. Asistenca pa to. Obstoječi režim ga sili, da tako govori. Videno v preteklosti, ko so mladi partijci delali kariere.

        • MladiLiberalec

          Ah ja kok ideološke čustvene razlage brez povezave z realnostjo

      • Janez

        Ne zmenite se zanj !

        PLAČANO IN ZAVAJAJOČE TROBEZLJALO JE. BREZ LASTNE PAMETI.
        LE
        TOLIKO IMA PAMETI – DA ZMORE PISATI.
        Plačanec je.
        Politično prepričanje ? Ga nima.
        Oz. Ga ima.
        LE PREPISUJE S SISTORYJA – ZA DENAR !
        Ima tsko politično prrpričanje – kot isti – ki ga plača.
        Plačanec – pač. Vreden točno toliko – kot ga plačajo. Ker?
        Osebne vednosti in vrednosti – ne kaže nobene.
        O dr.Ehrlichu ne ve nič.
        Bje – Mladi Liberalec tudi ni Slovenec.. NE JEMLJITE GA RESNO. L.R Janez KOMENDA

        • MladiLiberalec

          Kok vi zaostajate za progresivnostjo ne moreš verjet. XD Čisto navadnih dejstev ne prenesete več in začnete fantazirat in fantazirat.

      • sprehajalec

        In kaj je narobe s tem, kar je rekel? Je zato zaslužil smrt? Pa kritično je gledal na nacizem, kot sledi iz tvoje omembe?

        In skrajni levičar je pa v istem trenutku lahko rekel, da se druga svetovna vojna odvija kot boj za svetovno revolucijo, delavstvo, proti kleru, meščanstvu, buržuaziji. Skratka skok v neko 30 stoletje ali kaj?

        Pomešano imate v glavah fantje in nerazčiščeno. Če kdo omenja katolištvo je desničar pa zasluži smrt, če kdo poziva k pobijanju razrednih nasprotnikov je pa napreden pa zasluži vso slavo? V osnovah imate pomešano fantje..

        pa tudi vem, odkod to vleče korenine.

        • MladiLiberalec

          pa jest kot liberalec preziram take izjave in stališča a res ne razumeš. Ne zasluži se smrti zaradi tega seveda. Dosti hujše pa je bilo pozivanje Italijanov k ustanovitvi oborožene kolaboracije.

          • domovina mili dom

            Ko te malo spremljam na portalu, dobim en enostaven zaključek tvoje kontroverznosti, ki jo lahko povzamem v eni vrstici.
            Preklinjati je greh in se ne sme. Porka malorka.

          • sprehajalec

            Zakaj pa je dobil potem smrt, če si je ni zaslužil? Umor je umor, tragedija pa je, da se še danes po 70 letih slavi, kot nekaj pozitivnega.

            Če bi meni prišel Daki težit, kot je napisano v članku in verjamem, da je tako bilo, ga naslednjič čakam samo še s pištolo. Za vsak slučaj. Da je tako bilo, me prepričajo kasnejši Dakijevi izpadi, po vojni.

            In takšnih Dakijev je bilo kar nekaj na Dolenjskem takrat.

      • Janez

        Dr. Ehrlich je bil !
        Slovenski domoljub s Koroške.
        Vzpodbujevalec kvalitetne krščanske vere. Izobražen, pomemben, kulturen človek.
        In !
        Seveda – protikomunist !
        Proti nacističnemu in komunističnemu brezverstvu.
        Stelinov in KPS – NI BIL LEVIČARSKI – AMPAK – BARBARSKO – BRATOMORILSKI !
        KPS !
        so vodili: Ma
        ček – analfabet 4. razrede šole, Kardelj nezaposlen učitelj, veliko lenuhov !
        Piši tako, da ima stik z realnostjo.
        Še bolje – nič ne piši. Nimaš pojma. Samo svoj prepisan plevel – seješ. L.r. Janez KOMENDA

      • Janez

        Ja?
        Tisoč krat smo ti povedali,
        da so bili KP STALIN PARTIZANI !
        VEČINOMA – NAVADNI ROPARSKI MORILCI ! Za zaščito proti njim pač. L.r. JANEZ KOMENDA

    • Lustrator

      Lepo, da si to objavil. G. Ehrlich je nedvomno eden največjih Slovencev 20. stoletja, vsekakor pa eden najbolj prezrtih duhovnih in narodnobditeljskih osebnosti našega naroda. Naj počiva v miru, njegov spomin pa naj živi večno v srcih vseh zavednih Slovencev!

  • Franjo Trojner

    Nikakor ne morem razumeti, kako je mogoče, da v novi samostojni baje tudi demokratični in pravni državi vseh Slovencev vpetih celo v EU in zvezo NATO do dandanes za storjene zločine proti lastnemu in tujim narodom ni odgovarjal niti en samcat pripadnik enot, ki so morile in ne niti en samcat pripadnik totalitarnega režima, ki je te masovne poboje naročil, odobraval, prikrival??? Ne morem razumeti kako je mogoče in je red pravi absurd, da ti umorjeni ljudje še vedno ležijo na kraju svojih morišč in še vedno nimajo svojih grobov, obeležij??? Nikakor tudi ne morem razumeti zakaj stroka/zgodovinarji molčijo in končno polpreteklo zgodovino zapišejo tako, da bo odgovarjala zgodovinskim dejstvom???? Nekoč sem zapisal, da če bi bili odgovorni za poboje pred, med in po drugi svetovni vojni že zdavnaj obsojeni se tudi Srebrenica nikoli ne bi dogodila, ker bi klavci vedeli, da jih bo v vsakem primeru doletela zaslužena kazen, tako jih je pa vlekel slabi vzgled. In kaj to pomeni za našo prihodnost je tudi jasno, mar ne? Zopet se lahko najde neka anarhistična politična grupacija, ali samo častilci teh, ki so pri nas odgovorni za povojne poboje in bodo vršili enako nasilje za doseganje svojih ciljev, ker bodo mislili, da je takšno nasilje upravičeno in ostane nekaznovano, ma saj takšnih primerov je v svetu še danes polno v Afriki. Kako torej razumeti, zakaj je naša pravna država do povojnih izvensodnih pobojev, ki nikoli ne zastarajo pasivna in ne reagira čeprav vsi vemo, da bi morala???

    • domovina mili dom

      Kmalu po osamosvojitvi se je začelo pregovorno: pazi kaj govoriš, zdaj smo v demokraciji. Častilci vsega anti so ponavadi anarhisti, ki jim pride prav izgovor anti , da lahko tolčejo po demokraciji in domoljubih.

  • xtc

    Ja komunizem (socializem) je vera (kult) zločina;laži ;prevare; in iztirjenosti;prav taki so tudi verniki tega:

    • sunday

      imajo vse skupno z islamom oz. isisom – tudi oni so naverjetneje pobirali svoje ideje v koranu!!!

  • Janez

    Se strinjam
    z avtorji spodnjih zapisov !
    Slo zločinski
    KPS KARDELJ, MAČEK, M. RIBIČIČ so v proti slovenski, proti verski K O L A B O R A C I J I
    z že tedaj znanim KOMUNISTIČNIM ZLOČINCEM – S T A L I N O M !
    poslali že leta – 1936, 1937 itd. v Španijo
    nad
    – 500 Slovencev – moriti – verne Špance !

    POLITIČNO ZLOČINSKA
    – KARDELJ, A. BEBLER&COMP. – KOMUNISTIČNA PARTIJA SLO !

    Je nad 500 Slovencev !
    – naredila za politične m o r i l c e vernih Špancev. Dejstvo. L.r. Janez KOMENDA

    P.S.
    OD 1941 JE KPS POČELA S SVOJIMI “ŠPANSKIMI BORCI” IN OSTALIMI KP STALIN MORILSKIMI PARTIZANI – ENAKE POLIT MORILSKE ZLOČINE – TUDI V SLOVENIJI.
    Zgornji žalostni primer – navedeno zločinskost slo KPS IN KP PARTIZANOV – LE POTRJUJE ! Žal.

  • Antonius

    Slovenija nujno potrebuje novi praznik ! Praznik “Izgube revolucionarnega komunističnega spomina”.
    Titov dan, njegove crknjene mladosti lahko danes preimenovanega praznujemo kot “Dan radosti” ali pa kot dan izgube spomina na vojni in povojni masaker nad nedolžnimi Slovenci in ostalimi, nekoč “bratskimi” narodi.
    Tito je bil hedonist. Na umorjenih je zgradil svojo osebno sreči. Tita pišem z veliko zato, ker mu hudič po storjenem ne seže do gležnjev.
    Najnižji veleizdajalec Slovencev pa ni hedonist, on je samo enak Titu.

  • Osti jarej

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!