Te dni med drugo svetovno vojno in po njej so komunistične sile krvavo pobijale nedolžne slovenske fante ter dekleta

Foto: Twitter

Objavljamo več tragičnih zgodb medvojnega in povojnega revolucionarnega nasilja, v katerem so življenja izgubili številni slovenski fantje in dekleta. V spomin in opomin, da se nikoli več ne ponovijo.

OF mori slovenska dekleta
8. 6. 1942 so dali komunisti umoriti 3 mlade partizanke Šercerjevega bataljona, od katerih sta bili 2 stari le 16, ena pa 20 let. Šlo je za Ljubljančanke Fani Anžur, Vido  Mažgon in Olgo Janežič, ki naj bi bile po pisanju komandanta bataljona Luke Suhadolca in politkomisarja Frica Novaka skupaj z dvema partizanoma “vpletene v neko sumljivo zaroto”. Suhadolc in Novak v svoji “smrtni obsodbi” nista navedla nobene konkretne obrazložitve za umor mladih deklet, nista pa pozabila poudariti, da se mora “sodba s primernim nagovorom prečitati pred strojem”. Dokumenti, ki so jasno pričali o žalostni usodi treh Slovenk in so jih jeseni 1942 v opuščenem partizanskem taborišču zaplenili vaški stražarji, so se vsi končali s sloganom “Smrt fašizmu – svobodo narodu!”.

Bratje Gričar
15. 6. 1942 so partizani po večdnevnem zasliševanju in mučenju umorili Lojzeta, Franceta in Stanka Gričarja iz okolice Št. Ruperta. Bratje Gričar so bili družinski očetje, ki so jih komunisti odpeljali z njihovih domov le dan pred tem, ko se je na bližnji Veseli gori ilegalno zbrala skupina 35 mož protiokupatorske JVvD. Zelo verjetno je, da je bil umor Gričarjevih partizanska represalija za organiziranje oboroženega nekomunističnega odpora v okolici Št. Ruperta spomladi 1942.

Proces proti generalu Draži
10. 6. 1946 se je v Beogradu začel montiran komunistični sodni proces proti generalu Draži Mihailoviću, vodji kraljeve odporniške Jugoslovanske vojske v domovini (JVvD). Zelo bolnega Mihailovića, ki se je s svojimi četniki titoistom upiral še skoraj leto dni po koncu 2. svetovne vojne, je sicer režimu uspelo z zvijačo ujeti nekje v hribih vzhodne Bosne 13. 3. 1946 – zaradi njegove priljubljenosti med srbskimi kmeti se mu je do takrat uspevalo novi oblasti izmikati tako učinkovito, kot se je prej 4 leta okupacije izmikal Nemcem. Broz in njegovi pajdaši so imeli tehtne razloge, da so ga želeli ujeti živega in zanj prirediti proces, na katerem bi ga oblatili pred vsem svetom: Mihailović je bil namreč priljubljena figura ne le med Srbi, temveč je imel mnogo podpornikov tudi v Sloveniji, v izseljenstvu in ZDA. Pravzaprav je bil Čiča Draža, kot so ga klicali njegovi privrženci, v prvih letih 2. svetovne vojne eden najbolj medijsko prepoznavnih junakov okupirane Evrope; ko je po zlomu Kraljevine Jugoslavije maja 1941 na Ravni Gori v Srbiji ustanovil odporniško četniško gibanje in z njim dosegel prve uspehe proti Nemcem, so ga začeli na vse pretege slaviti zahodni mediji – maja 1942 se je znašel na naslovnici ameriške revije Time, v Hollywoodu pa so z obilo domišljije o junaštvih Draževih četnikov celo snemali filme. Mihailović je imel podpornike tudi v Sloveniji; še najbolj so mu bili privrženi člani liberalne Sokolske legije, ko ga je begunska kraljeva vlada v Londonu imenovala za obrambnega ministra in poveljnika JVvD, pa so se vsaj uradno pod njegovim poveljstvom znašli tudi ilegalni oboroženi oddelki SLS, Slovenske legija torej.

Četniški poveljnik Draža Mihailović na sojenju v Beogradu (Printscreen: Youtube)

Mednarodna podpora za Mihailovića je bila v prvih letih okupacije sicer omejena na medijsko napihovanje njegovih uspehov, medtem ko je JVvD od zaveznikov prejela bore malo orožja in drugih potrebščin; a kolikor podpore je že imel, je tudi ta začela usihati leta 1943, ko je vpliv titoistične propagande, ki je generala pogosto neutemeljeno obtoževala sodelovanja z okupatorji, prek rdečih agentov v britanski obveščevalni službi segel na Zahod. Britanci so se Draži odrekli dobesedno čez noč in začeli na enako pretiran način, kot so prej slavili četnike, zdaj glorificirati Broza in partizane; ta zasuk je opazil tudi sloviti kritik totalitarnih režimov George Orwell, ki je v svojem eseju “The Freedom of the Press” zapisal: “Sovjeti, ki so imeli svojega varovanca v Titu, so Mihailovića obtožili sodelovanja z Nemci. To obtožbo je takoj povzel britanski tisk: Mihailovićevi podporniki niso dobili nobene možnosti, da bi na obtožbe odgovorili, in dejstva, ki so govorila njemu v prid, preprosto niso več prišla v časopise. Julija 1943 so Nemci razpisali nagrado v višini 100.000 mark za prijetje Tita in enako za prijetje Mihailovića. Britanski tisk je iz zgodbe o nagradi za Tita naredil senzacijo, a o nagradi za Mihailovića je v drobnem tisku poročal le en sam časnik.” Čeprav so zavezniki Mihailovića od sredine leta 1943 bolj ali manj pustili na cedilu, so njegovi četniki še vsaj do jeseni leta 1944 držali pozicije v Srbiji in vzhodni Bosni ter do konca vojne reševali strmoglavljene ameriške pilote – samo med avgustom in decembrom 1944 so jih v okviru “Operacije Halyard” rešili okoli 500, za kar je Draži posthumno podelil priznanje “Legion of Merrit” ameriški predsednik Harry S. Truman. Toda po koncu vojne in titoističnemu prevzemu Jugoslavije so se v bran takrat 53-letnemu generalu upali postaviti le še redki; ko je bil junija 1946 postavljen pred rdeče sodišče, so si Britanci nad njim umili roke, Američani pa so od FLRJ sicer zahtevali, naj se na procesu dovoli vsaj zanj ugodno pričanje njihovih obveščevalcev, a brez uspeha. Proces je bil tako le še en tipičen montiran titoistični proces, poln obtožb iz standardnega rdečega repertoarja; “kolaboracije z okupatorjem”, “vojnih zločinov” in “veleizdaje”. 15. 7. 1946 je bil Mihailović skupaj s še 10 sodelavci obsojen na smrt. Obsodbo je sprejel popolnoma mirno. Dva dni kasneje je bil ustreljen in njegovi posmrtni ostanki so po komunistični navadi zakopani na do danes neznanem kraju. 14. 5. 2015 je Vrhovno sodišče Republike Srbije generala Mihailovića rehabilitiralo, proces proti njemu pa razveljavilo kot politično in ideološko motiviranega.

Preživeli so Kočevski rog
6., 9. 6. in 10. 6. 1945 so se iz brezna v Kočevskem rogu rešili Milan Zajec, France Kozina in France Dejak, trije najbolj znani pričevalci povojnega boljševiškega masakra slovenskih domobrancev. Takrat 19-letni Milan Zajec je bil sin župana iz Velikega Gabra na Dolenjskem, v domobranstvo pa je vstopil skupaj s svojimi šestimi brati – vsi razen njega so bodisi padli v bitki bodisi bili pomorjeni v Rogu. Zajec je v brezno padel še živ in po golem naključju neustreljen. Po 110 urah mu je uspelo kot prvemu s skrajnimi močmi splezati iz brezna in se skrivaj vrniti domov. Nekaj dni za njim, 9. 6. in 10. 6., je enak podvig uspel še 19-letnemu Francetu Dejaku iz Dolenjih Laz in 23-letnemu Francetu Kozini iz Sušja pri Ribnici. Oba sta izhajala iz kmečkih družin in bila septembra 1943 prisilno mobilizirana v partizane – vsak po svoji poti sta od njih ušla in se prostovoljno pridružila domobrancem. Skupaj z drugimi sta bila maja 1945 vrnjena iz Vetrinja in 8. 6. pahnjena v brezno; Dejak se je rešil še isto noč, Kozina pa dan kasneje skupaj s Karlom Turkom in Jankom Svetetom. Obema je nato uspelo prebegniti v  Avstrijo, od tam pa sta v tveganih akcijah pomagala na Zahod še številnim drugim Slovencem.  Nazadnje sta, tako kot že prej Zajec, emigrirala v Severno Ameriko, kjer so se vsi ustalili in si ustvarili družine. Od vseh preživelih se je edinole Dejak še vrnil v Slovenijo:  leta 1993 je obiskal Rog, in tako izpolnil obljubo, dano svojim soborcem. Njim posvečen nagovor je sklenil z besedami: “Bog, narod, domovina! Počivajte v miru v tem gozdu junakov … In še enkrat – kot takrat – na svidenje nad zvezdami! Slava vam, soborci domobranci!”

Miran Černec, Demokracija

  • niko

    spet lažete, sram vas bodi.

    • pajot

      Ti lažeš samemu sebi,govnar.

    • sprehajalec

      Vse kar ni v sklladu z doktrino ZZB je laž. Zaščitnikov pravovernosti in ene in edine resnice.

  • zoro

    več krvi so levisti požli lastnemu narodu kot vampiriji celemu svetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • črnaovca

      Vampirji so samo v domišliji bolnih umov

  • Olga2345

    Zakaj pa ste članku prilepili sliko četniškega genocida nad prebivalci Goražda??? Četniki so bili vendar zavezniki naših belogardistov. Skupaj z nacisti smo se borili proti narodom Jugoslavije!

    • wert

      Spet TROL-aš . Podlo je tvoje početje !

      T R O L !!!

    • MižekFiga

      Lažna Olga spet lažnivo natolcuje in ponovno meša rdeče govno.

  • Vojteh Dovč

    pa dobro mislite nehat 1x 2x 3x —–sej ste dobili zmago (na volitvah 2018)

    • janko

      Naše leve stranke so nasledniki, somišljeniki komunistov. Niso obsodili in priznali, da so nacizem, fašizem in komunizem zavržni, zločinski. Ves svet jih je obsodil. Naj se končno že zamislijo in posujejo naj se s pepelom!! Odkar imamo samostojno državo, še vedno na silo vladajo – slabo, škodljivo in uničujoče!!

      • montyamp

        KRI NI VODA .
        To so nasledniki in potomci , somišljeniki so opranoglavi idioti .

      • Gavtroža

        Ne posipajo se z pepelom , temveč z nakradenim denarjem.

  • črnaovca

    Sigurno so bili poplnoma nedolžni saj so to videli že Angleži ko so jih vrnili v Jugoslavijo, ker si sami niso hoteli mazati rok s kalvci.

    • wert

      Zakaj ne pustiš mrtvih pri miru ???

      • črnaovca

        A sem jaz objavil članek?

    • montyamp

      Ne rini pre-globoko , če imaš slučajno kaj pameti , bo soočenje z resnico precej boleče .
      Trenutno pa lahko vidiš , kaj se zgodi z državo , če jo vodijo hlapci tvoje sorte .

    • Pesjan

      Kaj si še tu ,moj sosed je pred par dnevi šenkal eno črno ovco za muslimanski golaž v Logatec,pravi da mu črne ovce kvarijo povprečje in da so dobre za smrdeči golaž.

    • sprehajalec

      Tudi Norveški SS Wiking, pa Norge so Angleži vrnili na Norveško. Od vseh ki so jih vrnili, so samo slovenski partizani sistematično vse likvidirali.

  • Vlado Podreberešek

    Domobranceljni! Imeli ste enako priložnost, kot komunisti – iti v hosto in se boriti proti okupatorju. Ker pa vas je ljubljanski kler zavedel in ste se pridružili Italijanom in Nemcem – pa je sledila kazen, kot vsem izdajalcem v Franciji, Italiji in ostalih državah.. Najlažje je bilo se skrivati v farovžih in ljubljanskih kasarnah na varnem in sem ter tja ujeti kakšnega partizana (ali pa tudi koga, ki s partizani ni imel nobene zveze, bil pa samo proti okupatorju), ki ste ga ubili ali predali okupatorju. Hrabrost pa taka.

    • montyamp

      Tvoje nepoznavanje zgodovine ni neko presenečenje .
      Očitno si zazidarski potomec , to da izvažate ultra-sposobni bolne otroke v tujino je pa vaš dosežek poleg rafalnih bankrotov , po vojni .
      Ne pozabi pa tega , da so partizani in komumisti čuvali slovenske železnice za Hitlerja .
      Govedo neizobraženo , kri ti diši ???!!!

    • Pesjan

      Nisi edini ki zagovarjaš klanje nedolžnih,izven sodne uboje,vam potomcem teh klavcev ne gre v glavo da je vaš čas minil,siguren sem da ima vsak od vas doma pod vzglavnikom spisek ljudi za odstrel in to je vaš očenaš,pred spanjem ga preberete v upanju da bo jutro prineslo enega manj,podli ljudje brez trohice človečnosti,to vas je naučila komunistična oblast vpila vam je sovraštvo in prezir,žalostno da takšni ljudje živijo med nami,da jih srečujemo in ob tem smo v nevarnosti kajti naši levičarji so zrastli na drevesu komunizma,to drevo pa daje zastrupljene sadeže vsaj tako dolgo dokler ga “negujejo”komunisti tipa Kučan,Kocjančič in ostali zli ljudje.

      • Jakob Kovač

        Uakaj ste pa bežali če ste bili tako nedolžni-na Štajerskem ni bilo koloborantov in niso nikamor bežali!

        • Pesjan

          Pri nas na Štajerskem ni bilo kaj dosti hostarjev bilo pa je ogromno Nemcev,vse večje tovarne so bile v lasti tujcev,ljudje so imeli delo,stanovanja,potem je prišla tako imenovana svoboda,kurc pa takšna svoboda,konec je bilo pravljic o lepem življenju,banda osvoboditeljska bi ti slekla gate iz riti,pizduni nekateri še danes živijo v ukradenih stanovanjih,vse tujce so pregnali,imetje pokradli ti naši osvoboditelji,kaj je banda osvobajala,Evropo so osvobodili zavezniki,teh nekaj hostatjev je paradiralo po Sloveniji čeprav v njej ni bilo več okupatorja,oziroma je bil ,Slovenci smo doživljali ponovno hud teror in to od naših vrlih osvoboditeljev oziroma hostarske bande.

    • sprehajalec

      #Franciji, Italiji in ostalih državah#

      To je laž Podrebercelj. Tam so jim sodili. Pozabil si omeniti še Norveško.

      #Domobranceljni! Imeli ste enako priložnost, kot komunisti – iti v hosto in se boriti proti okupatorju.#

      Komunisti so vsako alternativno odporniško gibanje likvidirali. Poleg tega so jedro domobrancev sestavljali partizanski dezerterji. Slovenski komunisti niso bili tako kot francoski, kjer je bilo več odporniških gibanj. makiji (Alo Alo), francoski partizani itd. Tam je imela vsaka večja predvojna stranka svoje odporniško gibanje. Le Slovenski komunisti niso tega dopustili.

    • prinzeugen

      kakšen butelj lahko napiše tole kar si nam prestavil, to ne moreš verjet!!!

    • Mojca pokraculja

      Si prebral “sodbo” politkomisraja s katero so 3 svoje dekleta, partizanke “obsodili”.Zakaj,kako in na kaksen nacin!
      S PRETVEZO, da gredo v 3.ceto!, so celo zapisali!!
      S kaksnim obrazom si upas pokvarjeno zmerjati, ocitati habrost. Poberi se!

    • RATATA

      Boriti se pod vodstvom komunistične partije za cilje komunistične partije praviš, pa ti si prtegnjen bebec. Kmet z domom, ki z delom na svoji zemlji, sicer s trudom preživlja sebe in svojo družino nikakor ne more imeti takšnih ambicij kot boljševistični delomrzneži vodeni iz Moskovskih šol kominterne.

    • FUCK COMMUNISM

      Dej gobec zapri, preklet kreten zabit!!!

      • stroke

        Dedi je dobil kar mu je šlo, ane? Haha, brez strahu, kolega, tudi ti boš.

  • Jakob Kovač

    Ja ta vojna je bila grozna za Slovence,pa bi se naši poltiki lahko kaj naučili iz teh dogodkov,učiti bi morali mlade ,da se to ne bi nikoli več ponovilo,pa raje uporabljajo dogodke iz tega časa za svoje dnevno politično obračunavanje-žalostno!

    • sprehajalec

      V tem je poanta jakob, ker se ta državljanska vojna, ki je odnesla 83.000 življenj slovencev še vedno slavi kot osvobodilna. In glorificira strašne poboje, ki jih je zagrešila komunistična stran nad Antikomunisti. namesto da bi se razgalila v svojem bistvu in bla poduk novim generacijam.

      Tako pa uči, da lahko nekoga določiš samoinciativno za izdajalca in kolaboranta in ga ubiješ.

      • Hun

        ironicno je to, da tisti potomci, ki danes govorite prot komunistom so vasi predniki al ste sami bili zavedni komunisti..sm popolnoma preprican

        • sprehajalec

          Nima veze svetovnonazorska usmeritev. Zločin je zločin.

          • Hun

            danes bi potimci morilcev sodili potomcem nemorilcem

          • sprehajalec

            Tako je, Ivana janeza bi na vsak način radi spravili pred sodišče. Pa gonja proti desnici…

          • Hun

            nikjer na portalih ne berem tako sovraztvo…na tem portalu bi nekateri obesl na kandelabtre politike..ti ko molcis jim pritrjujes

      • Jakob Kovač

        Kdo vas je pa silil v sramotno koloboracijo z Lahi,potem ko jih je vzel hudič ste hitro prisegli še drugemu krvoločnežu-to nikjer po svetu ne opraščajo!

        • sprehajalec

          kdo pa je imel pravico reči, da je to sramotna kolaboracija, v razmerah, ko se je Kraljevina položila v njihove roke s pravnim aktom kapitulacije? kdo pa ima pravico reskirati življenja ljudi, ki se tega nočejo iti?

          pomešal si vse v stari glavi jakob, pravni akt ki bi gornje omogočal, je bil sprejet šele leta 1976, zakon o splošni ljudski obrambi. Stare glave ga pa uporabljajo za nazaj.

          ne more se nekdo za vaškim šankom razglasiti za “narodnega” pa soseda za izdajalca. nima pravne podlage, niti moralne.

    • stroke

      Žal ne gre, izdajalci se zgodovine učijo od svojih argentinskih dedkov in počasi ampak zanesljivo ponavljajo zgodovino.

  • montyamp

    KRI NI VODA .
    Potomstvo klavcev imamo na oblasti .
    Rdeče hijene so uničile 3 države v 100 letih, SHS-YU-SLO

  • Pesjan

    Miško Kranjec opevani pisatelj iz Prekmurja,tako učijo v šoli,zakaj še ne razkrijejo drugo mračno stran tega “domoljuba”zakaj ne dajo na videlo njegovo komunistično dejavnost,njegov prezir i sovraštvo do vsega kar spominja na krščanstvo,zakaj ne objavijo resnice da so po njegovem ukazu mučili in ubili duhovnika Danijela Halasa 1908-1945 samo zaradi tega ker je nasprotoval zadrugam-kolhozom po ruskem modelu ,Kranjec je bil v komiteju in je imel veliko moč,ukazal je dvema pijačkoma da sta pričakala duhovnika,ga pretepala do smrti in na koncu vrgla v vodo,ja Miško Kranjec je resnični heroj za komunistično “elito”in njene hlapčke.

    • Volkhv

      Ljudje v Veliki Polani so od nekdaj veljali za krvoločne in brezbrižne(po pripovedovanju ljudi iz Turnišča, Murske Sobote,…). So se jih ljudje iz drugih vasi izogibali, saj so veljali za pretepače in morilce. Nič čudnega, da je v njih vrela še vedno turška kri, ko so jih Turki zasužnjevali, posiljevali, kakor lahko čitamo v knjigi o Ivanu Zelku. Danes lahko prebereš o tem, da je to ena najslabših občin v Sloveniji.

  • Jaka Sraka

    Komunistični zločinci…

  • xtc

    Komunizem ni moril narodnih izdajalcev,pač pa ljudi,ki so bili cvet naroda in domoljubi,pravi izdajalci so komunisti tudi danes vidimo isto,s čim obmetavajo domoljube in tiste ,ki jim Slovenija veliko pomeni,poveličujejo pa izdajstvo,multikultarstvo,iztirjenost inizprijenost ter internacionalnost ter raznarodovanje naroda-skratka identično kot medww2 in to norost moramo ustaviti preden ponovno zaneti vojno.

    • Jakob Kovač

      Zakaj pa ste koloborirali prvo z Lahi,ko jih je vzel hudič, ste takoj prisegli Hitlerju, to se nikjer po svetu ne oprošča,tako pa ste povzročili na tisoče smrti zavednih Slovencev,ki ste jih ovajali,nacisti pa so jih pobijali ali pa poslali v taborišča kjer so povečini vsi umrli,prav tako ste sodelovali z nacisti pri pregonu in pobijanju partizanov-nasilje rodi nasilje ,vi pa ste sramota naroda,čeprav povojnih pobojev nikakor ne odobravam!

      • RATATA

        V primeru, da komunisti ne bi izvajali revolucije v zanje ugodnem trenutku okupacije, bi se 2.sv.v. končala točno na isti dan, preživelo pa bi mnogo več Slovencev.

        • Jakob Kovač

          3/4 partizanov ni bilo komunistov ampak so bili zavedni Slovenci in bi se borili proti okupatorju tudi če bi jih vodila cerkev ali kdo drugi,tako je cerkev in bogati hujskala in ustanovila domobrance in je prav toliko kriva kot komunisti!

      • macon

        Jakob nesrečnik, moj ded je bil veteran Galicije in Soške fronte, Maistrov borec in gorenjski Vosovec. Drugi je doma kmetoval. Kaj sta pa tvoja deda počela v drugi svetovni?

        Slovenske domoljube so Italijanom ovajali komunisti in so jih ti pošiljali v taborišča, te so po pravilu tudi pobili, medtem ko se je velik del komunističnih internirancev vrnil. Preberi še kaj drugega kot partijsko literaturo. Začni s spomini Angele Vode.

      • zoro

        vso svinjarijo, ki si jo opisal so izvajale komunistične bande in nihče drug – seveda to vi dobro veste samo priznali ne boste niti sebi, ker tako dolgo že lažete, da si že verjamete – rdeči izmečki

      • montyamp

        Če Hitler ne bi ščitil slovenskega naroda pred komunisti , bi bila danes tu Srbija .
        Slava mu , Krambergerju ,………………………

  • Olga2345

    Buh jih je poklical k sebi!

    • Olga2345

      [email protected],306 Upvotes! “Buh” bo poklical in sodil tudi vam, za zlorabo in laži, ki jih širite! Po 306 “upvotes” se lepo vidi, kdo ste! Smrt komunizmu, svoboda narodu!

      • sprehajalec

        Zakaj olga ne zamenjaš gesla? Oziroma verjetno daš geslo kar Olga2345. Pa te potem z lahkoto hekajo.

        • Olga2345

          Dusqus ima problem, da lahko display name vsak ukrade! Sporočila in označila sem lažni accaunt, vendar se ni zgodilo nič!
          Ni ukraden nick, gre za približek mojemu Nicku, da bi poskušali relativizirati moje mnenje in diskreditirati!
          Moj Nick je [email protected], ker ga ne morejo ukrasti, so ustvarili približek [email protected]!

          • sprehajalec

            Potem si daj kakšno ime, ki bo prepoznavno oziroma ne bo igra številk. vidiš, da te imajo na piki. Ti jim predtsvljaš to, proti čemur se je partija borila.

  • Olga2345

    Nujno je treba na mednarodnem sodišču soditi komunističnim in udbaškim zločincem! Najprej Kučanu, Zemljariču, Gorencu…in partijskim morilcem, ki se imenujejo partizani, revolucionarji!

  • Olga2345

    Kaj udbaši, ([email protected],306 Upvotes)!
    Ste tudi “beli prah” podtaknili, tako kot podtikate svoje sovraštvo pri zlorabljenih Nickih? Seveda ga ni več, ki bi vam verjeli! Konec je z vami!

  • Hun

    sve su straze đenerala Draže

  • sprehajalec

    Komunisti so z veliko prevaro nad slovenskim narodom, ki še danes traja, zamaskirali tam okoli leta 1943 naslednje izraze;

    Revolucijo v Boj proti Fašizmu

    Državljansko vojno, ki obvezno sledi vsaki revoluciji v Narodnoosvobodilno Vojno

    Revolucionarni teror in likvidacijo protikomunistov, razrednega sovražnika ter meščanstva in kulakov v Obračun z Izdajalci in kolaboranti.

    Ko se bodo začeli uporabljati pravilni izrazi, bo dogajanje v tistem času bolj jasno in razumljivo. Tudi sam izraz Partizan je v svetu uporabljan LE V NAVEZI z Komunistično gverilo.

    • Mare Kranjc

      Izraz partizan pomeni “partijski vojščak.”

  • Burek Burecki

    A so jih pojedli?

    • Mojca pokraculja

      Ne takrat ni bilo bureka. So jih samo premeščali v 3. četo ! Ker so rovarili in niso hoteli bureka.
      Burek jim vedno bolj tekne. Glej da te ne snedejo, ko že sprašuješ ali so jih pojedli. Oni namreč lastne ljudi žrejo, torej pazi – si v nevarnosti burecki.

  • Vladimir

    židan in njegova sd so potomci teh morilcev

    • Hun

      dokaž pa ti vrjamm

      • FUCK COMMUNISM

        Ti pizda bi rad dokaze, ko pa vi rdeci prasci obtozujete nasprotnike, pa dokazov ne rabite! Takrat naj pa obdolzenec dokazuje svojo nedolznost! Prekleta drhal rdecuharska pokvarjena!!!!!

        • zoro

          ni pizda, ker pizda je nekaj kar imam rad, je nekaj nalepšega in najslajšega na svetu – ta gnojni islamski izmeček pa to ni

        • Hun

          spadam v isti sistem tretjerazrednih..nism Jansa, Janković da me oprostjo na sodiscu

      • zoro

        prekleti rdeči zblojenec, a še ni dovolj dokazov po celi slo. – gnida gnojna, rdeči podganji iztrebek, nešolani in nerazgledani izdajalec, že tvoje butasto ime pove o tebi vse hun, divji hun, musli čefutar

        • Hun

          edin v obraz ne bi zbral poguma mi povedat LAŽ

      • RATATA

        Mislil je nasledniki, kar pa dokazujejo sami. So se pa preimenovali iz KaPe v ZeKaeS v eSDePe v eSDe.

        • Hun

          naslednik morilcev pomen zame morilec

          • RATATA

            Zub za zub sem prebral. Oko za oko. Hehe, tudi jaz sem zamerljiv! Krvna osveta pa take…
            Veš, s pregoni in poboji so se prigrebli na oblast in uvedli sistem diktature.
            V prividu demokratičnih sprememb so za stare volilce po novem spremenili ime v stranko demokratične prenove in trdili, da so prenovitelji. Prenovitelji česa??
            Fuj so!!

    • Olga2345

      Rdeči burzuji…

    • Osti jarej
  • Osti jarej

    medtem v DZ….plače pa dobivajo…kakopak

    https://twitter.com/i/status/1005136057527042051

  • UDBA

    Povedal se enkrat, povedal bom še enkrat. Izdajalci so končali v …….., zato ker so izdali državo.
    V vsaki državi, se izdaja kaznuje s smrtjo.

    PS: Ne vem, zakaj bi v Sloveniji bilo kaj drugače. :)

    • garfi

      Člani vaških straž so bili zaradi svoje edino možne
      zaščite golih življenj primorani kolaborirati z Italijani. Partizani pa so si
      pod vodstvom partije privoščili prostovoljno kolaboracijo z Italijani in Nemci,
      kar je bistvena razlika, saj prisiljenost in prostovoljnost ne pomenita eno in
      isto.
      http://www.rtvslo.si/blog/likar/sodelovanje-partizanov-z-okupatorjem-1-del/114168

    • macon

      Pišeš kot da bi bil star 15 let in se ravnokar navdušuješ nad filmoma Bitka na Neretvi in Walter brani Sarajevo.

      Resnica je pa taka, da so izdajalcem povsod razen pod komunisti sodili, da izdajalci niso bili otroci in da so samo pod komunisti množično pobijale in ščitile poboje cele divizije vojske.

      Potem gremo naprej:
      -odvzem slovenskih ozemelj Medmurje in severna Istra v korist Hrvaški v mirnem času
      -brezpravna nacionalizacija in totalitarna represija
      -uničenje jugoslovanske ekonomije v osemdesetih in potem še države Jugoslavije
      -napad JLA na Slovenijo, ki je imela v ustavi pravico do samoodločbe

      Ja, nacistične in fašistične pomožne milice so bile kolaboranti in so bile počez poklane, kar sem naštel je pa veleizdaja Slovenije in vi levi ste veleizdajalci Slovenije, ker jo še danes zagovarjate.

      • sprehajalec

        Sploh se zatakne v njegovem prvem postualtu. Koga pa so izdali? Dravsko banovino?

        • macon

          Komunisti so določali kdo je izdajalec in kdo domoljub in to je pomenilo, da so bili vsi, ki se niso strinjali z njimi izdajalci, čeprav domoljubi. Natančen termin je torej, da so bili potemtakem izdajalci komunistov.

          Pozabi na kakršnokoli miselno konsistentnost komunistov. Orwell je to opisal z dvomišljenje in dvogovor (double think, double talk). “Jaz mislim drugače kot vi, vendar se ne strinjam z lastnim mišljenjem.”

          Modernost evropskega človeka naj bi se po prvi svetovni izražala ravno v relativiziranju resnice. Po mojem gre za duševno motnjo, za shizofrenijo, ki je s komunisti povzdignjena na sistemski nivo.

          • sprehajalec

            Ekstremistična gibanja postavljajo končne cilje pred sredstva, za njihovo dosego. V imenu tega “progresivnega”, ti je dovoljeno vse (če parafriziram Luko meseca). Predvsem pa uničevanje “starega in zatohlega” kot pravijo.

            Tragedija je, da se to razmišljanje tudi danes nadaljuje.

          • macon

            Komuniste so poučili boljševiki v Rusiji, kako izsiliti državljansko vojno. Rekli so jim, naj poiščejo kakega spoštovanega in vernega človeka s premoženjem in družino in ga ubijejo, češ da je buržuj in izdajalec delavskega razreda, kar bo nujno povzročilo dvig marsikatere obrvi in odpor najprej v ljudeh, potem pa odkrit, ker se bodo drugi urejeni in delavni ljudje zbali zase in za bližnje. Ta človek je moral nujno biti poznan v okolici, da se je izvedelo naokrog. Poanta je, da je moralo biti nesmiselno in nelogično, ljudje niso razumeli, zakaj so naenkrat označeni od komunistov. Večina bi namreč počakala, da vojna mine, ubogali bi okupacijske oblasti in umrli bi bili večinoma vpoklicanci v nemško vojsko, zaradi komunistov pa je umrlo vsaj 50.000 tukajšnjih ljudi. Nacionalni odpor, ki je imel zametke v TIGR-u se ne bi spravljal na civiliste.

            Komunisti so se obnašali kot stekli psi, da so povzročili pokol med drugo svetovno in seveda so enako kot ISIL nanovačili psihopate, ki so komaj čakali, da z neko zaslombo in izgovorom koljejo in kradejo. Psihopati bi zdajle ubijali, vendar se večinoma bojijo sistema in kazni, tako pa se potuhnejo in kvečjemu maltretirajo koga, ki ga lahko. Recimo svoje otroke.

          • sprehajalec

            Ja, korenine so že v francoski Revoluciji, kjer so jakobinci sekali glave kot po tekočem traku. Kasneje je stvar dobila romantični pridih, Komunisti so pa Jakobince postavili celo za neke svoje praočete. V surovih ruskih razmerah je teror postal še bolj terorističen, izpilil pa kasneje v Španiji. Revolucija v Sloveniji je le Španija, Druga runda.

        • RATATA

          So pa okupatorji, pa tudi genocidna nacifašistična eNDeHa v popolnosti upoštevali meje slovenskih dežel. eNDeHa ni prestopila meje slovenske dežele Primorske!

          • sprehajalec

            Moram te popravii, NDH je imela stik z morjem takrat od Zadra dol. Istra, Reka otoki so bili takrat za časa NDH del Italije od prve vojne naprej.

          • RATATA

            Ko je pa fašistična italija septembra 43 kapitulirala, je pa Primorsko zasedla nacistična Nemčija v celoti.

          • sprehajalec

            Ja, ker je imela NDH mednarodno določene meje, ki niso vključevale bivšega italijanskega ozemlja ob Jadranski obali. Nemčija pa je zasedla Italijo, kar je Primorska takrat bila.

          • RATATA

            No, eNDeHa se je s pomočjo dučeja in hitlerja v navezavi z vatikanom ustanovila znotraj Kraljevine Jugoslavije. Bila je priznana s strani držav, v katerih je skupaj prebivalo več kot milijarda ljudi. Bila je ukinjena, kapitulirala še do dandanes ni.
            Težnja hrvatov je še danes, predvsem pa je bila 91. Bosna. O njeni delitvi se je tudjman dogovarjal z miloševićem.
            Istro, ki je sestavni del Primorske so nepravno dobili s tem, ko so ustaši presedlali v eNOBe bratstvo, Bosno jim pa z eNDeHajem ni uspelo obdržati, tako kot je računal Hebrang in poglavnik. ENDeHa se je ekspresno kot je nastala tudi ukinila, dežela Primorska pa še vedno obstaja, kot ostale slovenske dežele v svojih mejah, saj jih meje uprave socialističnih republik znotraj države sfrj, kjer so republiški organi izvrševali državna pooblastila niso ukinile. Meddržavno pravo je točno definirano.

    • sprehajalec

      Poslušaj, malo preveč hormona se je nakopičilo v tebi, daj ga na nek način sprosti. Pa pusti fantazije.

      pa odgovori.

      1. katero državo so izdali?

      2. V kateri državi se polge Slovenije to kaznuje s smrtjo. Avtomatsko brez sojenja.

    • tramal

      Povedal ti bom še enkrat.Komunajzerji ste se borili za sovletski kimunizem ne pa za državo Slovenijo.Jaz namreč nikoli nisem priznal jugo in za mene ni obstajala.

      • stroke

        Ko spet začne, bo zate obstajala samo Argentina.

        Če te prej ne najdemo, seveda.

  • garfi
  • garfi

    Sodelovanje partizanov z okupatorjem, 1.del
    Prvi del gradiva iz knjige Sodelovanje partizanov z okupatorjem,
    ki 70 let trajajoče komunistične pravljice o herojskem
    narodno-osvobodilnem boju proti okupatorju postavljajo na laž. Zaradi
    teh laži in etiketiranju nasprotnikov z izdajalci, so komunisti uspeli
    obdržati oblast tudi po osamosvojitvi. Sedaj je čas, da dobro misleči
    ljudje, kateri so nasedli tem lažem, spregledajo.
    http://www.rtvslo.si/blog/likar/sodelovanje-partizanov-z-okupatorjem-1-del/114168

  • garfi

    Kako se je začelo – dr. Drobnič – Extended
    https://www.youtube.com/watch?v=dsoZsgY7Zgk

  • garfi

    Člani vaških straž so bili zaradi svoje edino možne
    zaščite golih življenj primorani kolaborirati z Italijani. Partizani pa so si
    pod vodstvom partije privoščili prostovoljno kolaboracijo z Italijani in Nemci,
    kar je bistvena razlika, saj prisiljenost in prostovoljnost ne pomenita eno in
    isto.
    http://www.rtvslo.si/blog/likar/sodelovanje-partizanov-z-okupatorjem-1-del/114168

  • garfi

    of in nob največja prevara in nateg, ki še vedno vžge
    in Banditi so v vedno novih ofenivah

  • Janez

    Bilo so izdajalci, spajdašili so se z naciji in fašisti proti svojemu narodu. Zato so tudi umrli kot izdajalci nekje v gozdnih jamah.

    • sprehajalec

      Državljansko vojno so začeli komunisti Janez, njihov politični program vsebuje pesem Mateja Bora, Slovenci kremeniti.

      Na klic kominterne združite se v čete –
      v boj za svobodo, v boj za Sovjete.
      Rdeče smo fronte bojevniki mi,
      ker naše je geslo,
      Sovjeti sveta.

      Iz ruskih step veliki Stalin kliče zmagovito,
      z naših se gora odziva mu tovariš Tito.

      Naglo puške smo zgrabili
      in v gozdove z doma šli,
      ko sovjetski so junaki
      skupen boj oklicali.

      Čez gore, polja
      po svetu naj doni,
      Slovenija svobodna
      sovjetska bodeš ti.

      Zaradi revolucionarnega terorja, so leta 1942 nastali Antikomunist, kot so sami sebe imenovali. Zato, ker so se uprli Partiji in Revoluciji, pa jih je Partija potem razglasila za Izdajalce.

      izdajalci da, Izdajalci komunistične revolucije.

    • montyamp

      Pridi ti akademik to povedat javno , da te vidimo .
      A tisti komunisti ki so stražili slovenske železnice za Hitlerja so bili pa unterhund ober-izdajalci ???

    • RATATA

      Prosim lepo, da je moral slovenski kmet okupatorja prositi za orožje, da bi se sam zaščitil pred podivjanimi komunisti je pa res kruta. Pa vendar resnica.

    • Poštenje velja

      Ja to je bil tvoj oče!!!!!

    • FUCK COMMUNISM

      Prasec! Komunajzarji NISO se nikoli bili narod! Kva pa mislis da ste, pizda ti materina!!!!! Zgodovine se nauci, gnida!

      • Osti jarej

        …tvoji komentarji določajo zgolj tebe samega

        • FUCK COMMUNISM

          To je tudi namen. Zdej se pa postrgej!

    • Soave

      No, ker že vse veš. . . . . . zakaj so jih umorili naskrivaj ?

  • Osti jarej

    …NIKOLI ne bi smelo priti do tega,da je brat nad brata roko dvignil……

    • sprehajalec

      to pojdi povedat na lokalni sestanek ZZB NOVJ.

      • Osti jarej

        …kri kliče kri…..če so bili tardeči spolitizirani in zavedeni od stalina,so bili tabeli od rupnika in ostalih fašistov…..nayebal je narod….tudi nedolžen…na obeh straneh….nobena vojska,ki je pobijala lasten narod,ni brez krivde……

        • FUCK COMMUNISM

          Ja, vse lepo in prav, ampak komunajzarji so lasten narod pobijali nekaj let PRED ustanovitvijo Domobranstva, kar je pa odlocujoca razlika! Poserjem se na komunajzarje in njihovo izprijeno tolmacenje zgodovine!!!

        • sprehajalec

          Prvi je dvignil roko nad brata, Komunist Novak, ki je pri Šmartnem streljal na žandarja Žnidaršiča 22.07.41.

          nasploh so se vse jugo vstaje začele z ubijanjem žandarjev, razen v BIH, kjer so vstajniki iz Srba, BIH spekli katoliškega župnika Hrvata.

        • sprehajalec

          Rupnik ni bil fašist.

          Po partijskem spinu leta 1943, ko so Komunistično revolucijo razglasili za boj proti Fašizmu, je tudi vsak Antikomunist avtomatsko postal Fašist v partijskih označbah. S tisočerimi ponavljanji se je stvar prijela, kar vidimo danes.

          • Osti jarej

            ….ti zadeve ne zmoreš pogledati iz neobremenjenega stališča…..zato…

            ….lisica je volku služila, pa je kožuh izgubila.

          • sprehajalec

            Seveda jo gledam neobremenjeno.

            General Rupnik je bil poveljnik antikomunističnih sil v slovenski državljanski vojni 42-45. Antikomunistične sile so zaradi mednarodnih okoliščin vojno izgubile, Komunisti so prevzeli oblast.

            bo šlo tako?

          • Osti jarej

            …moj odgovor je takle…naključij ni….

            http://buchela.blogspot.com/2014/12/ivan-dolnicar-leon-rupnik.html

            …da si ne boš delal utvar….vsi so iz istega kovanca

          • Steiermark

            komunisti so se zavedali, da so sami fašisti, z rdečimi zvezdami, od katerih še kaplja slovenska kri, zato so , z namenom prikrivanja svoje pripadnosti fašistom, s katerimi so se pajdašili in jih “prosili za usluge” oz. si izmenjavali usluge, ko je šlo za pobijanje civilov……

        • montyamp

          Res je , bandit pa bandita , otroci pa na zdravljenje v tujino .

        • montyamp

          Kdo pa je začel ???????
          A mogoče stalinove gliste ???
          TITOBANDITO , France Klopčič, Dragotin Gustinčič, Prežihov Voranc, Aleš Bebler, Miha Marinko, Edvard Kardelj, Boris Kidrič, Josip Kopinić, Ivan Maček , Stane Dolanc , Kraigherji , Ribićić , Vidmar , Pirjevec , Polić , zemljarić , Vrhunc , Ambrožić , Bulc , Kocjanćić …

          • Vera

            Pirjevec ( Jusseppe Peracci ) je bil takrat še premlad , če me spomin ne vara ?

        • montyamp

          —–Julij 1940, SZ evroposkim KP: “Sprejemajte naciste prijateljsko, bojkotirajte odproniška gibanja.”

          —– 27. april 1941, enaidvajset dni po nacifašističnem napadu na YU slovenskii komunisti tvorijo PIF usmerjeno proti V. Britaniji, Franciji, ki ju napada Hitler

          —– 13. maj 1941, dober mesec po nacifašističnem napadu na YU, Tito iz posvetovanega KP sestanka Moskvi: “Odzvali se bomo v slučaju, če boste napadeni.”

        • Steiermark

          zagovedni bedak – stanje v tvoji glavi je kritično!

  • FUCK COMMUNISM

    Ali nam komunajzarji lahko razlozite zakaj ste pobijali lasten narod ze pred zacetkom 2. sv. vojne in pred ustanovitvijo Domobranstva?!? Predlagam vam, da se pripravite!!!

    • stroke

      Spet groziš, spet boš končal v jami in spet se boš spraševal zakaj. In spet bodo tvoji retardirani potomci grozili naprej.

    • Hribouc

      Vaške straže so bile samo posledica komunističnega terorizma, kraje in ubijanja.
      Komunisti z njimi niso hoteli z njimi sodelovati v boju proti Švabom po kapitulaciji Italije!
      Napadli so jih z italijanskim topništvom in ujete pobili kot mačke.
      Preživeli so ustanovili Domobranstvo.

      Ko se boriš s Komunistom za golo življenje, postaneš Izdajalec.
      Prekleta banda morilska, smrt komunizmu !

      Do prve italijanske ofenzive Junija 1942 so Komunisti potolkli že čez 600 neoboroženih in nedolžnih, neorganiziranih Slovenk in Slovencev, do jeseni 1942 že skoraj 2000!

      Skonca 1943 so pobili še skoraj 1000 vojnih ujetnikov, Vaških stražarjev, ki so se jim predajali ob uničenju njihovih postojank z italijanskimi topovi – ob obljubi, da bodo živeli, če se predajo!

      Komunistična beseda ne velja !
      Ne velja nič od nič, kar že počneš z njimi.
      Razumejo samo silo!
      Niso borci. Samo bežijo, vedno so samo bežali, borili so se redko, redko, samo v skrajni sili.
      (ne govorim o borcih partizanih)

  • montyamp

    Kućan Milan , Zoran Janković ,Gregor Golobič , Janez Zemljarić, Branko Masleša, Zvonko Fišer,Anton Rop , Svetlana Makarović , Al Capone, Drago Kos,Mao Zedong,Tit Turnšek , Andreja Katić , Kim Džong Un , Elena Ceaucescu , Hermann-Wilhelm Göring , Violeta Tomić , Violeta Bulc ,Vesna Györkös Žnidar , Igor Zorčič , Bizilj Ljerka………….
    Strokovnjaki na seznamu so rojeni v znamenju kozoroga .
    Astrološka psihologija nas uči takole :
    Niso vsi ljudje enaki , statistike kažejo na to , da bo treba pogledati koga volimo , ker energični lažnivci in morilci zmagujejo na vseh področjih .
    Rezultati oblasti ki je sestavljena iz atentatorjev , kleptomanov , snobovskih ljudomrznežev , se izražajo v številu izvoženih bolnih otrok , ker so banditi polomili zdravstvo s svojo mafijsko naturo .
    V germanskih demokracijah so v politiki zasedena bolj človeška znamenja .
    DOMOBRANCI , KDO VAS JE POKLAL ???????????????????????
    IVEK , KDO TE JE UBIL ????????????????????????????????????
    SLIVNIK , KDO TE JE UBIL??????????????????????????????????
    JAMNIK , KDO TE JE UBIL??????????????????????????????????
    GOLUB , KDO TE JE UBIL??????????????????????????????????
    NOVIČ , KDO TE JE NEDOLŽNEGA ZAPRL????????????????????
    JANŠA , KDO TE JE NEDOLŽNEGA ZAPRL????????????????????

    • Hribouc

      Rdeči fašisti.

  • Caetano

    Ko to berem in povezem z umorom ameriskega komandosa, ki so ga vceraj ubili islamisti v Somaliji, kjer je pomagal vladni vojski se spomnim seveda tudi na Grcarice, kjer so komunisti pobili predstavnike vladne jug. vojske skupaj s predstavnikom zaveznikov, ki je bil pri njih.

    Islamiste in komuniste povezuje boj za totalitarno ureditev!

  • tramal

    Partizanski banditi so pobijali celo svoje šestnajst letne deklice .Naj se večno cvrejo v peklu,saj so bile večje zverine kot isis.

    • Hribouc

      Ojej!
      Pobijali so nerojene, njih matere, otroke vseh starosti.

      V Krimski jami je ležal rezultat njih norosti, polovica vseh ženske in otroci!
      In to l. 1941 in 1942 – pred italijansko ofenzivo!
      Enako s nesrečnimi Cigani v Iški, čez 50 nedolžnih ljudi, pol tega otroci…

      Čisto izživljanje, sadizem in morilskost revolucije!
      Žrtve morajo biti je bil ukaz, da se vidi, da 1.faza revolucije teče !!!

      Spomladi 1944 : Franc Rozman Stane, komandant slov.part., kakor, vojske : do 60 ljudi pobijejo naše enote na dan!
      Ne domobrancev in ne Nemcev, Slovenk in Slovencev ! Neoboroženih. Nič sojenih, kar tako!

    • Steiermark

      Največkrat so jih pobijali zato, da prikrijejo njihovo nosečnost, da se ne bi izvedelo, da so posiljevali, pedofilirali in nasploh, da so mlade ddeklice imeli za spolne sužnje – katere se je pa lahko , po navodilih največjega satanovega stvora, množičnega morilca in pedofila, pedrajzla, tita

  • Jani Steiner

    Popolna podobnost med islamističnimi in komunističnimi klavci. Oni zmeraj pobijajo izključno civiliste in neoborožene. Nato pa hitro v beg……

  • Osti jarej

    …po vojni so ljudje,presrečni,da se je morija končala,živeli v sožitju….ker so potrebovali pomoč en drugega…..tardeči in tabeli…..razprtij med njimi ni bilo in obujanja starih časov tudi ne…..morda zgolj osebno/zasebno…..pred mojim očetom,ki izhaja iz partizanske familije in mano,staro komaj pet let,je jokal človek,čigar oče je bil pri domobrancih…vedno je govoril;ti si partizanski,jaz sem pa tabelega sin……sram ga je bilo in nesrečen je bil zaradi tega….do smrti se je zapil……

    …. deljenje naroda ,se je spet začelo po osamosvojitvi….in ne poneha

    • sprehajalec

      #po vojni so ljudje,presrečni,da se je morija končala,živeli v sožitju.#

      Kolikor vemo, se je takrat morija šele začela.

    • Slovenski štor

      To ni čisto res.Tudi za to potrebujemo resnico,odkritost,vse poglede z vseh zornih kotov.In takrat,ko se to zgodi,bo nastopil za SLOVENSKI NAROD nov čas,čisti čas.Mi ne potrebujemo sprave s figo v žepu.Mi potrebujemo resnico,odkritost in vsak pogled iz vseh zornih kotov,če nam je prav ali ne.Vsak ima pravico povedati vse,na spoštljiv način do sebe in drugih.Nihče ni nedotakljiv.Vsi o vsem in vsh in tudi o sebi,kdor to želi.Pometati ali želeli pometati pod preprogo,je zlo!….deljenje naroda se ni začelo leta 1991,ampak mnogo prej:na Čebinah,leta 1941 22.6.,1943 februarja,1945 in šele nato pride leto 1991,ko smo vedeli kaj moramo storiti pa nismo imeli za vse naloge dovolj moči,poleg tega pa smo imeli močno opozicijo,staro komunistično jedro,ki je formalno stopilo z oblasti(rdeči direktorji so zagotavljali materialno podlago) in kar hitro stopilo nazaj,komunistični podmladek,ki se je imel od koga učiti in sindikate.Vsem ali pa večini njih,Slovenija ni bil njihova intimna opcija.Poleg tega pa je bila še JLA in spopad.Ko tako razmišljam,JLA je bila še najlažji nasprotnik,čeprav je bilo preveč ubitih(danes se o njih premalo ve in uči.Dali so življenje za nastajajočo DOMOVINO!Največ,kar so imeli!Mi jim pa vračamo z nezanimanjem,jih ne poznamo kot bi morali,jih premalo spoštujemo in upoštevamo njihovo osebno žrtev)Tudi to je dokaz,da smo se takrat morali boriti na večih “frontah”,sprejemati bolane kompromise,če smo se hoteli osamosvojiti.Lahko bi ubrali drugačno pot,pa je nismo zaradi demokracije in krvi.Mnogi so vedeli,da je izbrana pot mnogo bolj trnava,zahrbtna.Danes je vse to na dlani-pa se narod zavaja,ukrade državo in trdi kako smo bili enotni leta 1990 in 1991.Figo!Enotnost nazven da,v resnici so “vektorji” šli vsak v svojo smer.Še danes se dobro skriva resnica,Tudi zato se določene “elite”bojijo Janše.On je garant,da se skrito ne bo dokončno skrilo.Končno mora priti na dan vse,kar je bilo takrat proti,danes pa se trdi,da so bili za.Ti so danes pomembni “mutivode”,ki še niso poskrbeli za vse svoje in “naše”…..Podobno je bilo od leta 1940 do leta 1945,leta 1945 je bil velik”izbruh”,nadaljevalo se je vse do osemdesetih let,ko je jugoslovanski “ekonom lonec” začelo dobro drmati.Komunisti in njihov podmladek so kaj hitro vedeli,da bo “lonec” razgnalo in so se temu primerno pripravljali(seveda so si želeli še “takšne Jugoslavije”,če pa je ne bo,se bomo že znašli-in so se!),vsi tisti,ki pa jim je bila opcija Slovenija,smo bili idealisti,euforični,mislili o Sloveniji,ko so drugi imeli drugačne načrte….pokazala se je dvoličnost in zahrbtnost komunistov in njihovega podmladka….povsod na fin način polena pod noge in še kaj,zraven pa Narod,ki hrepeni po svoji državi.Narod in vsi ostali državljani nismo bili brez pete kolone.Bila je in je.To je dejstvo.Zaradi vztrajanja na najvišjih standardih demokracije za državo,razne “elite” pa lahko počnejo kar hočejo,ob šibkih nadzornih organih kot jih imamo(mislim,da namerno),smo danes,tam kjer smo.Če potegnem vzporednico med letom 1945 in 1991 v obeh primerih je bil narod naiven,leta 1945 bolj prestrašen,leta 1991 pa v velikih pričakovanjih.Komunisti pa so bili v obeh letih zviti,preračunljivi,zahrbtni,celo priliznjeni,so zavajali,ustvarjali strah… v letu 1945 so svoje nasprotniki praviloma pobijali,v letu 1991 pa so lahko komunisti delali,kar so hoteli-demokratični standardi so bili najvišje,višje se ni dalo.Posebna zgodba so izbrisani.Ti so dokaz,kako se je državo izzigralo.Na račun posameznih primerov,se je zgodil primer,ki Evropi ni bil pravilno predstavljen.Vedno ni tako kod se zdi,vedno pa je tako kot močnim paše.Že vedo zakaj!

      • Slovenski štor

        V tekstu je nekaj napak,ki se jih hitro opazi:črke,beseda.Pomembno pa je:pri besedi Čebine sem spustil letnico 1937.Pri ostalih letnicah v isti vrsti nisem pisal zakaj letnica,ker so te letnice obče znane.

  • večni srb

    Fake news iz pradavnine.
    Danes mediji lažejo ker hočejo, med okupacijo jih niso nič vprašali ampak so lahko samo pisali po nareku.

  • večni srb

    Bežali so v hoste, pa niso bili komunisti.
    Verjetno je šlo za državljane tretjega razreda, pod posebno zaščito države, predvidenimi za likvidacijo, ker niso ustrezali genskemu profilu, zapovedanem o Zakonu o rasni higieni.

  • večni srb

    Domobrance se ne da rehabilitirati, boja proti štirim okupatorjem se nikjer sploh ne omenja, s svojimi sonarodnjaki so se tolkli in do danes kuhajo zamere proti sosedom.
    Partizani itak niso imeli izbora, zaradi napadov na domobrance, so jih ovadili okupatorskim vojaškim milicam, proti katerim so se morali borit, da bi se rešili in posledično zgleda kot, da bi se borili na pravi strani.

    • Hribouc

      Nimaš sladkega pojma ali pa se delaš, da ga nimaš!
      Vzrok za nastanek protikomunizma popolnoma spregledaš in se ti nabijaško žvižga za resnico.

      • stroke

        Tebi pa se očitno nabijaško žvižga za “SMRT fašizmu”. Razumeš to, cepec? Smrt je mišljena 100% resno.

        Dojamite to, kreteni. Jame bomo polnili s smrduharskimi fašisti DOKLER OBSTAJATE!

        Dedka naci smrduha si nabij na kol, prašič maloumni.

        • RATATA

          stroke, če si mlad je še upanje zate, v primeru da si pa čez 45 si pa u iber in na fertik runkl in neupravičeno uživaš kisik iz zraka.

        • Hribouc

          1. Se mi ne žvižga.
          2.Smrt rdečim fašistom & komunistom , bratom nacistom in črnim fašistom na
          podlagi “do 200.000.000 / 200 milijonov” njihovih/vaših žrtev velja dokončno
          in nepreklicno saj ste se sami zapisali hudiču (žal).
          3. Poiskusi, da vidimo
          ————————————————————————————————

          Nedolžnega dedka so hoteli tvoji zaklat na Mačkovcu, pa jim je zvezan ušel.
          Malo zatem so mu zažgali bajto iz katere se je rešil skokom mednje in spet ušel.
          Ženo in šest bosih mulcev so mu naredili lačno in žejno, prepuščeno poginu.
          Potem se je leto in pol z njjim, s komunisti tokel kot lev.
          Zame je heroj.
          Ni se boril za noben sistem, za golo življenje proti vašim ,ki so se, kao, tolkli za fuknjen sistem, ki ni vreden pol hudiča, razen na Kubi in Venezueli,S.Koreji.

          IN – ne žali več! Drži gobec.

          • stroke

            Tvoji so ubili tri moške v naši družini, eden je umrl kot pes nekje na Poljskem. Vsi so se ukvarjali izključno s kmetovanjem, preprosti dobri ljudje. Da o tem kako ste nam uničili kakršnokoli perspektivo in razdejali družino, niti ne začneva.

            Pod Karavankami nimate česa iskat, nemškutarji smrduharski.

          • Hribouc

            A si ti fuknjen čez rob?
            ————————————–
            Tisti, ki me je zaplodil, je partizan z 17 leti starosti kot Kučanovo pezde, ki je šel z temi leti v kurčevo morilsko Partijo in misli, da nas zato lahko jaha brezmejno!
            Moj tastar je Partizan, ki so mu italijanski fukači in kurji tatovi požgali bajto, da ni imel kje spat, ne žret in za obleč ni imel s svojimi9 brati in sestrami.
            Je mož, ki je jurišal na švabski bunker z osmimi kurčevimi Švabi na štirih šarcih , od kateri matematično vsak zbruha čez 900 svinčenk na minuto in preživel ranjen – kot topovski kanonfuter. 15 njegovih tovarišev je umrlo ravnotam zaradi kretenskega komisarja! 3 leta se je gonil po gozdovih in prišel domov na pofgorišče zjeban in sfukan kot prasec in ravnotoliko pri močeh, da je zaplodil mene, da te pošljem u vražju mater ! Pizda spahnjena, nabijaška!
            ——————————————————————-
            Zame in zate se je boril, crkaval od gladi, mraza in od fuknjene Komunistične Lojaste Partije Slovenije -ć pravite vi spohanci, ki , da je svet samo za vas!
            ——————————————————————-
            Zato-še enkrat- zapri gobec, pizdun levuharski nabijaški!

            Ta , ki me je zaplodil in me je naučil živeti z komunisti in s sodrgo vseh sort je še živ in šteje 92 častitih let in živi od svojega znoja, nikoli od ukradenega blaga!

            Ne prosi, da ti on, zadnji med časti vrednimi Partizani pove kar ti gre!
            Takih ni več!
            Pobralo vas bo, brez, da ste razumeli!

          • Slovenski štor

            To je to.O tem sem pisal.Zaletavaš se v ljudi,ki jih ne poznaš.Ne poznaš njihove niti njihovih bližnjih in daljnih zgodovine.Na koncu te zadene v glavo pravi” ognjemet projektilov”,ki te postavijo na realna tla.Vse,kar si izrekel na račun Hribouca je težka neresnica,žalitev in kar je najhuje očrnil si ljudi,ki so bili na pravi strani s svojo glavo.Presegel si vse dopustne meje občečloveškega obnašanja.Nimaš pravice groziti in kogarkoli naganjati iz Slovenije.Zapomni si:Slovenija ni tvoja niti moja,je naša-državljanov Slovenije.Tu je živel,živi in upam,da bo še dolgo živel SLOVENSKI NAROD.Da se razumemo,to sem napisal v prvi vrsti za druge,ne toliko za tebe.Tako kot se obnašaš,se mi fučka za tebe.

          • Hribouc

            Pravilno, zelo pravilno.Hvala.
            Leta 1991 smo sporazumno, vsi Slovenke in Slovenci naredili državo za VSE !
            ————————–
            Ta država ima Ustavo in Zakone.
            Ima policijo, tožilce in sodišča.
            Očitno stroke tega še ne ve.

          • Hribouc

            Moji dve družini sta bili veliki, kmečki, garaški , preprosti in dobri ljudje in so jih razbili Švabi, Italjani in Komunisti.

            Kako moreš, baraba ničvredna, meni groziti in obtoževati, kot, “da smo vam MI karkoli storili”?
            Jaz in moji nismo zate karkoli, kdorkoli, da boš stresal svoje bolne blodnje na povsem neznane ljudi.Mimogrede – plačali in preplačali smo krvavi bandi treh strani daleč preveč, Komunistom, Lahom in Švabom!

            Nehaj groziti.Še eno šanso imaš, da nehaš in , da se opravičiš in strezniš!

        • Slovenski štor

          Takšni kot si ti, delajo zlo.In zlo se množi.Groziš na vse strani, nam vsem,ki nas sploh ne poznaš.Kar po prek boš pobijal.Po tvoje smo vsi smrduharski fašišti,ki jih je treba zmetati v slovenske jame”.Krasen načrt”.Kaže,da v tem uživaš.To ni dobro,ker si le človeško bitje.A moraš tudi ti delati zlo,če ga delajo drugi?Kdo ti daje pravico,da sodiš z ubijanjem?Preden se poučiš,že ubijaš!To je noro!Še zmešalo se ti bo.Sem starejši in sem poznal možake,ki so bili v partizanih in,ki so sodelovali v povojnih pobojih.Marsikaj sem zvedel.Vedno niso bili pripravljeni govoriti.Bolj,ko so bili stari,težje jim je bilo.V glavnem so pili,mnogi so,dobesedno,zblazneli.In ko mislim na njih,vidim mlade fante,ki se gredo borit proti okupatorjem….a vseskozi jih revolucionarji silijo v pobijanje lastnega naroda,kar je v nasprotju z njihovo odločitvijo braniti lastni narod.Tisti,ki so se uprli,so bili ubiti-likvidirali so jih “prijatelji”.Drugi so pristali in pridno izvajali vsak ukaz,tudi najhujše grozote medvojno in povojni!Dobro poznam par povojnih morišč.Posebej želim omeniti, vsaj dve veliki,ki se jih “noče” do konca obelodaniti:mariborska morišča(Tezenski gozd,Radvanje….) in morišče Mostec pri Brežicah ter na letališču Cerklje ob Krki.To “noče” pomeni,da nekomu ne “paše” odkrit vseh grozot,ki so se dogajale, že, v “socialističnem raju”.Praktično,ni območja v Sloveniji,kjer ne bi bilo morišče.Upam trditi,da jih je mnogo več kot 600.V takšno situacijo skoči Stroke in začne groziti,da nas bo pobil in napolnil še ne polne jame.To si lahko razložim le tako,da smo bili,na prefinjen -“neopažen” način vzgajani, v krasnem svetu našega socializma, v mržnji do vseh,ki nismo mislili isto in do tistih,ki so jih določili za izdajalce in to naj bi bila “nasledna funkcija”(še danes o tem Stroke piše in grozi).Zakaj tako?Revolucionarji-partija so,očitno,hoteli skriti vse zlo,ki so ga delali…Načrt je tragično,zelo tragično končal z največjo morijo po drugi svetovni vojni na območju bivše Jugoslavije.Slovenija ima določene posebnosti,ki bi ji bilo dobro raziskati zaradi prihodnosti.Kar se ne odkrije,se ponovi in vse,kar se skriva,izbruhne.Zakaj zanamcem puščati nerešene grde zadeve in prikrito zlo?In Stroke je lep primer,ki se dogaja,kaj pa “Stroke” čez petdeset let?Zakaj?Narod ve, kdo so počenjali zločine medvojno in povojni,vendar na glas ne govori,a v njem žuburi.Zakaj ne- smemo,ne-moremo dokončati in zapreti zelo grdi del naše zgodovine z resnico,ki bo vsem dostopna,tudi Strokeju?Mislim,da vem zakaj ne!To pa ni dobro!Stroke je rezultat povsem zgrešenega učenja in vzgoje.Meni se smili.Ko bo star,bo trpel.

  • črnaovca

    A ni danes bila na Ljubelju proslava ob 73 letnici letovišča Mathausen? So tudi tam pobijali komunisti katerim zvestobo so prisegli ta beli?

    • sprehajalec

      Ljubelj je bilo edino Koncentracijsko taborišče pri nas, podružnica Mauthausna. Zgradili so Ljubelj tunel, če ga ne bi, bi se 50 let vozakali čez stari prelaz po tisti strmini samoupravljalci, ki so lahko uživali svojo svobodo in trpali kofe in džins ter banane v Avstriji.

      Koncentracijska taborišča so bila različnega režima, vseh skupaj s podružnicami jih je bilo okoli 25.000. Režim je bil v njih glede na težo tvojega prekrška do tretjega rajha. To je veljalo za Arijce, za jude milosti ni bilo, bili so najnižje na letsvici ne glede kje so bili. Najhujša so bila v sistemu Koncentracijskih taborišč Uničevalna taborišča, teh je bilo 6 in so bila vsa na Poljskem.

      O sistemu taborišč se pri nas malo ve, oziroma posplošuje. Vendar pa kljub domnevni razširjenosti NOB, pa je Ljubelj obratoval do konca, brez da bi kdo od zunaj poskušal pomagati jetnikom. Od 1800 jetnikov, veliko Francozov, je umrlo vse skupaj 40 ujetnikov.

      • sprehajalec

        ¸#Od 1800 jetnikov, veliko Francozov, je umrlo vse skupaj 40 ujetnikov.#

        Torej manj, kot je bilo žrtev Krimske republike v 3 mesecih njenega obstoja (60). Ki danes nimajo nikjer spomenika in ni nikakršne komemoracije v njihov spomin.

        jaz osebno sem ta počastitev spomina na vse žrtve….

    • Hribouc

      V okolici tega nečloveškega taborišča in v okolici begunjskih nacističnih zaporov so vedrile številne hrabre revolucionarne partizanske enote kar več let silne vojne.
      Ni bilo zaznati, da bi kdajkoli poiskušali napasti svoje švabske morilske bratrance po fašistični krvi in osvoboditi trpeče taboriščnike.
      Ni bilo zaznati niti, da so jim kakorkoli pomagali od zunaj.
      —————–
      Zdaj vemo, da so imeli preveč mukotrpnega dela z ustrahovanjem in pobijanjem svojih bratov in sester, drugačemislečih Slovencev in, predvsem z ustvarjanjem temeljev nove kvave boljševiške oblasti faliranih študentov in pokvarjenih hlapcev!
      Itak.

  • Stefan Fidler

    Če je kdo podpihovalec nestrpnosti in preteklosti,potem je to @Nova24TV ki dela nemir med ljudstvom in bi ga rada sprla

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!