Gospodarno odločitev glede projekta 2. tir bo morala sprejeti prihodnja vlada

Datum:

V nedeljo je že drugič potekal referendum o zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper, in sicer tri tedne pred predčasnimi državnozborskimi volitvami. Ob tem v Slovenski demokratski stranki opozarjajo na neracionalno in negospodarno trošenje davkoplačevalskega denarja tako ob vnovičnem glasovanju kot tudi ob morebitni uveljavitvi zakona.

V SDS so že večkrat jasno poudarili, da se zavzemajo za gradnjo drugega tira, vendar pa nasprotujejo načinu gradnje in načinu financiranja drugega tira, kot si ga je zamislila vlada Mira Cerarja. Prepričani so, da je celotna investicija vodena nepravilno in netransparentno, cena projekta, ki je določena kar z zakonom, pa previsoka in škodljiva za davkoplačevalke in davkoplačevalce in jasno kaže, da se želi iz tega projekta finančno napajati omrežje Foruma 21.

Tudi tako nizka udeležba na vnovičnem glasovanju kaže, da so volivke in volivci pokazali rdeč karton neracionalni porabi davkoplačevalskega denarja. Prepričani so tudi, da bi volivke in volivci, če bi referendum potekal sočasno s predčasnimi parlamentarnimi volitvami, zakon s prepričljivo večino zavrnili. Na Državni volilni komisiji je samo predstavnik SDS glasoval za sočasno odločanje z volitvami, vsi preostali iz drugih parlamentarnih strank pa so bili proti; rezultat glasovanje je bil 5 proti 1, čeprav so vsi razumni razlogi govorili za združitev volitev in referenduma na isti dan.

Slovenija potrebuje posodobitev železniške infrastrukture v celoti – SDS bi optimiziral stroške
V stranki SDS menijo, da Slovenija potrebuje posodobitev železniške infrastrukture v celoti, ne samo med Koprom in Divačo. Če bodo volivke in volivci zaupali mandat za vodenje države stranki SDS, bodo ob podpori stroke optimizirali stroške izgradnje in poskrbeli za hitrejšo izvedbo prenove in novogradenj železniške infrastrukture, vključno s progo med Divačo in Koprom.

A. G.

Sorodno

Zadnji prispevki

Dr. Simoniti: Slovenija se mora zbuditi in narediti konec tej vladi

Samo javnost in nihče drug ne more pripravi teh...

Čeferin se po slovenskih cestah vozi z avtom, vrednim več kot 200 tisoč evrov

Na slovenskih cestah je te dni za volanom prestižnega...

Zakaj plačujemo energente po 100 odstotkov višji ceni od borzne?

Slovenski potrošniki že nekaj časa nemo opazujemo zanimiv paradoks:...