Objavljen razpis za nakup novih potniških vlakov

Foto: STA

Nadzorni svet Slovenskih železnic je 31. maja dal soglasje za objavo razpisa za nakup 25 novih potniških vlakov, z možnostjo nakupa dodatnih petindvajsetih. Z razpisom, ki ga je predlagalo poslovodstvo Slovenskih železnic, je največje slovensko logistično podjetje postavilo zgodovinski mejnik.

Investicija, vredna dobrih 150 milijonov evrov, brez opcije, je največja investicija v vozna sredstva v zgodovini potniškega prometa Slovenskih železnic. Prvi novi vlaki bodo na našem železniškem omrežju vozili predvidoma konec leta 2018 oziroma v začetku leta 2019. Poleg tega bodo Slovenske železnice do leta 2025 prenovile tudi celoten vozni park potniškega prometa.

Potovanja z vlakom bodo bistveno bolj udobna
Podjetje SŽ – Potniški promet z objavo razpisa za nakup novih vlakov stoji na pragu nove dobe v zgodovini Slovenskih železnic.

Potniki bodo z novimi vlaki po Sloveniji potovali bistveno bolj udobno kot doslej. Skupaj s številnimi drugimi storitvami, s katerimi bodo SŽ v prihodnjih mesecih in letih izboljšale potovanje z vlaki, se bo bistveno izboljšala kakovost javnega prevoza v Sloveniji.

Ne samo, da se bo lahko okrog 15 milijonov potnikov, kolikor jih SŽ prepeljejo na leto, vozilo v novih, sodobnih vlakih, temveč bodo lahko med vožnjo brskali po spletu, prek njega kupovali in rezervirali vozovnice, jih shranili na mobilne telefone idr. Skratka, potovali bodo precej bolj udobno in sproščeno.

Nakup novih vlakov je eden od najpomembnejših strateških projektov Slovenskih železnic v potniškem prometu. 

  • Morala

    Zadnji čas, ker takšne vlake kot jih imamo sedaj, so samo še za v muzej!

  • dež

    Lahko naročijo tudi Shenzhen vlake, ob dejstvu da so tračnice še iz časov Avstro Ogrske, se čas vožnje ne bo bistveno izboljšal. Gre zgolj za novo fasado, umazana notranjost ostaja. Se bodo pa avtomatska vrata na postajah odpirala in zapirala hitreje kot tista na Gomuljkah, to drži.
    In upam, da ne bodo istočasno zgradili novega vladnega tira do KP in nato ugotovili, da rabijo tudi 10 novih lokomotiv za ta odsek, za katere pa ni denarja. Ker so se zapufali za potniške vlake in bomo v tem primeru davkoplačevalci enkrat več dokapitalizirali banke.

  • Messo longi

    Super … volitve so drugo leto …
    Nova hrana za proizvajalce korupcijskih afer…….
    Obetamo si lahko novo afero … problem je da že danes vemo da stranka ki obvladuje SŽ ni kriva……
    torej verjamemo v naprej..in ….če verjamemo v naprej….smo verniki ….:))

  • samsara

    Potovalni časi seveda ostajajo enaki.
    Povprečje potniškega vlaka nekje okrog 60km/h plus pot do in od železniške postaje. Morda bi kazalo potniškim kompozicijam dodajati spalne oddelke, ‘za večje udobje’ in manjšo zgubo časa.

    • MEFISTO

      Železnice nam je zgradil še presvitli cesar Franc Jožef in od takrat se na njih ni veliko spremenilo.

      Ne bi se spodobilo, da bi le vlaki vozili hitreje kot v cesarjevih časih.

  • Franc Šink

    Ni problema.Samo da ne bodo lokomotive Siemens in vagoni Španske ali italijanske proizvodnje.Na Nizozemskem imamo hude težave z to “kramo” !

  • hermannn

    Grafitarji na Metelkovi se že veselijo novih vlakov in biznisa. Predlagam, da jih zaposlimo v novi lakirtnici Magna. Aja, oni lakirajo samo s političnimi barvami.

  • dob

    Lepo prosim, brez usranih grafitov po celotni zunanjosti vagona, pa še čez okna.
    Naj gredo to raje delat na letališče čez avione, če si upajo.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!