Vlada prodaja NLB, a želi ostati “pri koritu”: Takšne banke, ki jo nadzoruje politika, ne bo kupil nihče, opozarja Lahovnik

Foto: Nova24TV. Matej Lahovnik.

Včeraj je nadzorni svet SDH uradno najavil začetek prodaje polovice največje državne banke NLB, s čimer je bila razkrita tudi namera za uvrstitev delnic in globalnih potrdil o lastništvu (GDR) na londonsko in ljubljansko borzo. Vlada Mira Cerarja se je v Bruslju ob tem izpogajala, da lahko preostalo četrtino banke država proda šele konec leta 2018, bržkone s figo v žepu, saj večina priznanih slovenskih ekonomistov meni, da se levi vladni trojček nikakor ne želi odpovedati največjemu lastniškemu deležu v NLB, z drugimi besedami donosnemu “bankomatu” za izčrpavanje davkoplačevalskega denarja. Politični vzvodi v največji banki torej bržkone ostajajo, zaradi česar bo država s prodajo zaslužila precej manj, kot bi lahko v primeru, če bi večinski delež romal v roke zasebnega strateškega investitorja. Predsednik nadzornega sveta NLB, Primož Karpe, sicer pravi, da banka dobro posluje in je pripravljena na privatizacijo. V petih letih v proračun lahko vplača okoli 500 milijonov evrov. A to je mnogo premalo, opozarjata naša sogovornika, ekonomista Matej Lahovnik in Anže Burger.

Potem, ko je slabe terjatve prenesla na slabo banko, bi morala država banko prodati, da bi davkoplačevalcem vrnila še preostalo milijardo evrov. Ocenjuje se, če bo država v svoji lasti obdržala četrtino banke, ki je po knjigovodski vrednosti vredna milijardo in pol evrov, in če želimo pri prodaji dobiti milijardo, je treba NLB prodati za ceno blizu njeni knjigovodski vrednosti. Poraja se veliko vprašanje, kdo bi bil sploh pripravljen plačati takšno ceno, analitiki pa menijo, da le tisti, ki bo videl, da bo po privatizaciji še prihodnjih pet do deset let lahko rasla po glavnih kategorijah donosnosti.

Naj spomnimo. Nova Ljubljanska banka (NLB) v prodajo na videz vstopa z dobro popotnico. Bonitetna agencija Standard & Poor’s je namreč njeno dolgoročno kreditno oceno izboljšala na BB. Poleg tega je Skupina NLB v prvem četrtletju letos ustvarila 81,6 milijona evrov čistega dobička, ki je bil za dobro polovico višji kot v enakem obdobju lani. Razpršeni kreditni portfelj je konec marca znašal 9,5 milijarde evrov, delež slabih posojil pa se je v prvem trimesečju zmanjšal na 12,7 odstotka.

Država ima cilj povečati donosnost banke iz sedanjih 7,4 na več kot 10 odstotkov, ohranjanje deleža izplačila dividend nad 70 odstotkov, zmanjšanje razmerja med prihodki in stroški na 50 odstotkov in znižanje kazalnika nedonosne izpostavljenosti na manj kot 5 odstotkov.

NLB (Foto: STA).

NLB trenutno dobro posluje zahvaljujoč državi in predvsem davkoplačevalcem
Kot opozarja naš sogovornik z Ekonomske fakultete (EF) v Ljubljani, profesor dr. Matej Lahovnik, NLB trenutno dobro posluje predvsem zahvaljujoč državi, ker jo je dokapitalizirala z denarjem vseh davkoplačevalcev. Banka je tako lahko oblikovala vse potrebne rezervacije. Delno pa so dobri lanski in letošnji rezultati posledica tega, da je posamezne rezervacije banka razgradila in na takšen način vplivala na navidezno zelo dober poslovni rezultat.

“Drugi rezultat pa je, da smo banke sanirali tudi z državnimi obveznicami na način, da je država pri prenosu slabih posojil na Družbo za upravljanje terjatev bank (DUTB) v bistvu zagotovila bankam državne obveznice, ki imajo zelo visoko obrestno mero, ne glede na trenutne razmere, tako da je dober rezultat NLB-ja v resnici posledica dejstva, da ima banka v svoji bilanci aktivne državne obveznice, katerih obresti plačujemo vsi davkoplačevalci,” nam je v telefonskem pogovoru razložil Lahovnik.

Nekdanji gospodarski minister sicer priznava, da se je korporacijsko upravljanje bank vendarle nekoliko izboljšalo in je manj “domačijskega” menedžmenta v primerjavi s preteklostjo, ko je bilo slabih praks korporacijskega upravljanja mnogo več. “Čeprav je tega, resnici na ljubo, danes precej manj, to še ne pomeni, da je država dober lastnik,” pravi Lahovnik.

Nihče ne bo pripravljen vložiti svojega denarja v banko, ki jo še vedno nadzoruje politika
Pri obstoječem poslovnem modelu se poraja veliko vprašanje, če bo kdo banki za nakup sploh pripravljen ponuditi znesek blizu knjigovodski vrednosti delnice. Preprosto zato, ker bo država tudi po predlaganem modelu še naprej največji lastnik. “Pokažite mi nekoga v Sloveniji, ki bo vlagal v državno banko svoj denar ob tem, da bo ključne vzvode upravljanja imela še vedno politika. Takšnega v Sloveniji ne boste našli, tisti, ki se bodo v tujini odločili za nakup delnic NLB, pa bodo pričakovali velik diskont glede na knjigovodsko vrednost, ker bodo pri nakupu upoštevali dve dejstvi. Prvič, da je država še vedno največji lastnik in drugič, da se privatizira samo polovica banke. Medtem, ko je naslednji korak še vedno negotov,” opozarja profesor na EF.

Država je v preteklosti slabo poslovala z bankami, izkušnje iz Nove Kreditne banke Maribor (NKBM) pa kažejo, da nikoli ni prišlo do potrebne privatizacije in je kasneje banka klavrno končala. Takrat so delničarji izgubili svoj delež, zato je težko pričakovati, da bodo mali delničarji v Sloveniji zdaj znova zainteresirani za nakup delnic v NLB. Lahovnik tako pričakuje, da bo država dobila bistveno manj denarja, kot pričakuje. Če bi želela država bistveno več, bi bilo treba spremeniti model privatizacije na način, da bi lahko v banko vstopili strateški vlagatelji, ki bi nato prevzeli tudi ključno vlogo pri upravljanju banke. A takšnih strateških vlagateljev NLB ne zanima.

Ekonomista Matej Lahovnik in Anže Burger. (Foto: Nova24TV)

Matej Lahovnik pravi, da je to, kar trenutno počnejo in izjavljajo v Slovenskem državnem holdingu (SDH), skregano z vsakršno zdravo kmečko pametjo. Ponujati manjšinske pakete banke in na ta način maksimizirati kupnino, je skregano z vsako ekonomsko logiko.  Če bi želeli maksimizirati kupnino za banko in na takšen način čim bolj zmanjšati dolg države, bi morali ponuditi strateškemu vlagatelju večinski paket delnic. Ker pa banko prodajamo po drobnih kosih, ob hkratni predpostavki in zavezi, da bo država še naprej največja lastnica, pa je povsem jasno, da ne bo kakšnega večjega interesa med vlagatelji oziroma bo država ponujala zelo nizke cene.

NLB je bankomat za izčrpavanje denarja, ki se mu levica zlahka ne bo odpovedala
“V bistvu model privatizacije NLB-ja pravi: dajte nam vaš denar, z banko pa bomo še naprej upravljali mi, torej država, politika. Ob aktualni politiki bomo še naprej težko dobili prave ponudbe, ki bodo blizu knjigovodski vrednosti oziroma nad knjigovodsko vrednostjo,”
je še povedal Lahovnik. A očitno država nima nikakršne želje spreminjati svoje aktualne politike, nima niti namena, da bi se umaknila iz upravljanja banke, to pa zato, ker nekateri strici in politiki v ozadju še vedno vidijo NLB kot bankomat za financiranje različnih projektov, ki ga po potrebi polnijo davkoplačevalci.

S tem se strinja tudi profesor dr. Anže Burger, ki meni, da želi država čim dlje obdržati nadzor v banki, tudi v času brezvladja med in po naslednjih parlamentarnih volitvah, zato se poraja veliko vprašanje, če bo do konca leta 2018, kar bi po dogovoru z EU sicer morala storiti, prodala preostali 25-odstotni delež zasebniku. “To bo seveda izjemno slabo, saj bo država iztržila precej manj denarja, kot bi ga lahko, razliko pa bodo morali pokriti davkoplačevalci,” opozarja Burger.

Očitno torej aktualna vladajoča politika išče način, kako privatizirati, hkrati pa zagotoviti državi še vedno pomemben vpliv pri upravljanju banke. Zdi se, kot da se ne bi iz bližje preteklosti nič naučili. Namreč, način privatizacije je takšen, kot da bi bila država v preteklosti res odličen lastnik, poudarjata naša sogovornika.

Dejstvo je, da država mora imeti nekakšen kontrolni delež v banki, saj je v banke vložila več milijard evrov. Če pa je kaj v tem slovenskem posttranzicijskem obdobju jasno vsaki gospodinji, predvsem po zadnji sanaciji bank, pa je to dejstvo, da je država najslabši možni lastnik banke in ni nobenega razloga, da bi še naprej ostala največja lastnica v NLB.

L. S.

  • Slovenec

    Katera vlada? Samo sedanja ali vse bivše in prihodnje tudi? Seveda vse – pri koritu so rade vse svinje. Leve in desne. Vi pa pametujte še naprej o “naših in vaših”, ovce naivne.

    • Ryuk

      Vsi predsedniki uprav na NLB-ju so bili samo talevi. Ovca naivna.

    • Krtača17

      Barab se je treba povsod otepat ja.

    • xtc

      Misilim ;da si največja leva ovca prav ti država pa bi morasla banko prodati v celoti takoj ne jutri takoj:

      • Slovenec

        Tako, kot sem napisal: “Vi pa pametujte še naprej o “naših in vaših” , ovce naivne.

    • sprehajalec

      Leve vlade so na oblasti 85% razpoložljivega časa v 26 letih na 45 let
      podlage. Ostali čas je bil pa Ivan Janez, v času debelih krav za
      Slovenijo.

      Čemu uporabljaš množino? Desne vlade? koliko jih je bilo? DESNA VLADA ena, Slovencelj, pa avatar zamenjaj,

      • Slovenec

        Tako, kot sem napisal: “Vi pa pametujte še naprej o “naših in vaših”, ovce naivne.”

        • sprehajalec

          Pa ti povej, koga potem voliti, ker so vsi glih. Reci, pa bom tako storil.

          kateri Novi obraz? Cerarjev se je očitno postaral.

          • Slovenec

            Pač ne volit, če nimaš koga. Aja ….. ti bi vseeno Janšo, a ne?

          • montyamp

            Vsi čefurji v Ljubljani gredo na volitve .
            S plačili davkov financiraš tiste , katere si Srbi izvolijo .
            Zaradi idiotov tvoje podvrste ki kurbarijo plačujete in si trdega doma zapirate med vrata , medtem ko semurglosrbska banda kurba za vaš denar , je država kjer je .
            Plačuješ , fukajo pa drugi , jesi bre glup .

          • sprehajalec

            Malo razmišljam o Združeni levici. Kaj meniš?

          • stajerc5

            Sva ze dva, saj mislis na enosmerni polet v Venezuelo, nje?

      • Slovenec

        Ovca, ti pa res ne boš odločala o mojem avatarju LOL.

        • sprehajalec

          Žališ z njim ves slovenski narod in inteligenco tega naroda….

  • PikaPolonica

    Ja, oni črpajo. Koliko so pa zdaj NLB izčrpal v času vlade Cerarja? Tega podatka ni? A to se bo vedlo šele, ko pride nova vlada?

    • KIKI

      Ta hip se res ne smejo “hvalit”, jih lahko odnese s prestola!!!!

  • VERZIFIKATOR

    Mirica Recar

    OSTRŽKOVI CEKINI

    »Stran ne dam, kar naša je lastnina,«
    vpila je po cesti neka lutka,
    brez sramu in čisto brezu občutka,
    videz, kot v zakol da gre živina.

    Svojčas znani je scenarij vpila,
    v center se odpravljala moderni,
    tekst da naučeni svoj mizerni
    z navodili spet bi uskladila.

    Še predobro je ta lutka znana,
    to je naš Ostržek miroljuben,
    kar zanj vemo, karseda poguben,
    šema izgubljena, razprodana.

    Mar ni tista lutka ta Ostržek,
    ki cekine v gozdu zakopava,
    z mačkom in lisjakom tolpa prava
    se za plen bojuje, za iztržek?

    Tisti, le da zdaj pri bankomatu
    čaka tolpa, on pa ji dviguje,
    za lisjake, mačke čas kupuje,
    vrečo pridrži Ostržek tatu.

    Dali so Ostržku bebčka vlogo,
    da strašil otroke bi poredne,
    sami pa cekine zlate, vredne,
    vtaknejo si v žep za bratsko slogo.

    Ga potem zaščitijo lisjaki,
    češ Ostržek bil je vedno zgleden,
    vsi vedo, da piškavca ni vreden,
    da nasedajo mu zgolj bedaki.

    Tudi če naprej še lutka vpije:
    »Stran ne dam, kar je lastnina naša,
    najprej naj o tem ljudi se vpraša,«
    bil bi trik samo, ukaz režije.

    Je porabna lutka naš Ostržek,
    ko se stran metalo bo cekine,
    večje jih pograbijo živine,
    on le bankomatni bo izvržek.

  • dež

    Ponuja se možnost novega izrednega zakona, s katerim vlada vsem članom vlade, državnim sekretarjem in upravam ter nadzornikom podjetij v večinski državni lasti naloži, da kupijo delnice NLB v znesku vsaj 100 K€. Večina ima cash za takšen nakup v nogavici, kdor bi vzel na kredit, garantira z nepremičninami v svoji lasti, katerih uradno cenitev bo naredil moj znanec, ki je eden najboljših na tem področju. Tisti, ki nakupa nočejo ali ne zmorejo, se krivdno odpustijo ali zamenjajo brez odpravnine.
    Obvezen nakup bi naložili tudi vsem zaposlenim v NLB, višina nakupa bi bila premo sorazmerna z višino njihove plače.
    Posledično bi s sprejetjem takšnega zakona na tožilstvu dobili možnost, da vse te ljudi pozovejo, da dokažejo izvor svojega premoženja, z zakonom pa bi ubili dve muhi na en mah.

  • tasilo

    Če koga od fizičnih oseb, državljanov po nekakšni zablodi zanima nakup delnic NLB, naj pomisli, da je na svetu na tisoče vsestransko boljših podjetij in/ali delnic.

    Z drugimi besedami: le koga bi zanimal delaž v NLB, če ima lahko delež v podjetjih kot so BMW, Daimler, Apple, Tesla, Pfizer, Lockheed Martin, Allianz, … in še tisoče drugih svetovnih ‘crème de la crème’ podjetij.?

    • KIKI

      Vprašaj bankirje, mafijoze in murgelčane, kako lepo je biti prisesan na miljončke? A njeedee?
      Pa še doma; kako zelo priročno!

    • indijanka

      :) drži. Lahko pa zanima zelo nenavadne ljudi. Banka bo z razpršenim lastnistvom manj pregledna in to v času, ko regulativa s področja pranja denarja in financiranja terorizma banke spravlja na kolena.

  • Stane

    Veliki “ekonomist”, zagovornik TEŠ6, prodaja stare zgodbe. Vse vlade do sedaj so se okoruščale z NLB. Tudi tista v kateri je bil frutek minister. Zadnja ni nobena izjema.

    • sprehajalec

      Bolj jasno koncipiraj tole Stane, da ne bodo ljudje slučajno mislili, da so vsi glih; Vse vlade do sedaj so se okoruščale z NLB.

      Leve vlade so na oblasti 85% razpoložljivega časa v 26 letih na 45 let podlage. Ostali čas je bil pa Ivan Janez, v času debelih krav za Slovenijo.

  • sprehajalec

    NLB trenutno dobro posluje zahvaljujoč državi in predvsem davkoplačevalcem

    NLB vedno dobro posluje če grozi kakšna prodaja ali pa če jo dokapitalizirajo. Zna pa biti, da bod “naši” vrgli naš denar skupaj za NLB.

  • althar

    Udbomafija svojega glavnega bankomata (beri: kanala do davkoplačevalskega denarja) ne bo nikoli prostovolno prodala. Nikoli. Ker brez tega vira žalostno pogine v nekaj mesecih.

  • Demonkrat

    Prosim da pametnejši naj vec ne popuščajo.Stanje je kritično

  • tzt

    Nihče pameten ne bo vlagal ali kupoval delnice NLB. Šola belgijskega KBC je znana. Levakarji bodo hoteli po že znanem in večkrat preverjenem scenariju nategniti EU birokrate. Ples lastninjenja Telekoma se bo ponovil z istim scenarijem ter zasedbo. Banka murgeljskih pritlikavcev bo ostala v pravih rokah. Do naslednje in naslednje dokapitalizacije.

    Ne bi se čudil, če si izmislijo še Lex NLB :-)

    • xtc

      zELO VERJETNO BO kUČAN PRITISNIL NA DRŽAVNE FIRME IN PODJETNIKE;KI SO V SLUŽBI LEVICE(TEH NI MALO);DA ODKUPIJO DELNICEnlb ;ZA KATERE BODOI DOBILI KREDIT RAVNO PRI NJEJ;DRŽAVA PA SI BO ZA NJO ZOPET SPOSODILA DENAR V TUJINI IN VSE SKUPAJ OBESILA NA RAME DAVKOPLAČEVALCEV VKLJUČNO DO NOVEGA ZLOMA NAREJENIMI PUFI:

    • soc

      “Nihče pameten” velja za finančne investitorje. Strateški – tu je pak drugače. Zakaj je šel zlobni murgeljškrat k Putinu? Zaradi Dražgoš in NOB verjetno ne.

      Rdeča aristokracija vidi dve pozitivni opciji. Prva, optimalna, da NLB preide v roke domačih tajkunov, kar so preigravali z vrhunskim playerjem Jamnikom; ni realno. Druga, rezervna, da se tako kot prej Udbin denar v Hypu tudi ostalo premoženje, kar ga je v Bankomatu, prelije v ljubeznive roke ruskega medveda. Ker tam preko Srbije vidijo svoj svet.

      Vse ostalo je prepovedano in narodu, delavskemu razredi in delovnemu ljudstvu (beri krvavi rdeči eliti) škodljivo. Preprečiti z vsemi sredstvi in na vse načine.

  • xtc

    Oba sta povedale resnici;dejansko banka ne posluje tako dobro kot se dgovori in delež slabih posojil so zmanjšali papirnato z raznimi mahinacijami;v bistvoNLB posluje podpovprečno glede nsa to kat bi lahko ob pravem lastniku;zato je nujna popolna privatizacija in zato bo morala naslednja desna vlada zuadevo odprodati v celoti takoj:Je pa jasno ;da banke nebo kupil nobeden resdsen vlagatelj;kjer bo želela imeti glavno besedodržava zato bo verjertno treba pritisk Bruslja ;da se bo to zgodilo:Zelo verjetno pa bodo levi banko do takrat poizkušali popolnoma izčrpati ter reševanje poriniti zopet v roke desni vladi:
    Skkratka mlinskega kamna NLB SE MORAMO DAVKOPLAČEVALCI ZNEBITI ČIM PREJE IN ZA VSAKO CENO;ČE NE BOMO KMALU ZOPET SANATORJI:iN NENAZADNJE;kUČAN JE LEZEL VmOSKVO K GOSPODARJU TUDI RAVNO nlkb INmERCATORJA_VENDAR PA JE VPRAŠANJE ALI BOpUTIN DOPUŠČAL PLENJENJE DOBIČKOV IN ZASLUŽKOV ;KI PO NAVADI GREDO NJEMU ALI NJEGOVIM KAMERATOM kUČANU:

  • Mojca pokraculja

    Slovenija se je pravkar spet zadolžila za 2 milijardi ! Kako simptomatično s (ne)prodajo NLB !

    • anzek

      Vedno, ko se oblast zadolži, tokrat za 2 miljardi, istočasno novinarski prestituti govorijo o neki aferi. Tokrat je na tapeti Thompson. Kaj ni to zanimivo? Z lahkoto tem novinarjem rečemo družbeno politični delavci. Doklej še??

      • Mojca pokraculja

        A doklej še ? Vse do takrat, ko bo družbeno politični sistem obstajal ! Zato ga pa tako branijo, le tako so lahko na oblasti !

        • Jurij Musar

          Družbeno politični sistem se na vsake toliko časa zamenja, kar je razvidno iz zgodovine. Tudi kapitalizem bo nekoč propadel, tako kot jr še vsaka ureditev.

          • Mojca pokraculja

            Ne razumem te tvoje želje po propadu kapitalizma. Ali ne živiš v Sloveniji , ki nima prav nič s kapitalizmom? Morda še nisi opazil, da živiš v samoupravnem socialističnem sistemu, ki mu ti praviš “kapitalizem”. Ta in edino ta, namreč ne pozna nobene odgovornosti. Pa ne mi rečt, da bi rad imel sistem v katerem je osnovno pravilo odgovornost! ?

          • Jurij Musar

            Ne gre se za mojo željo, temveč za zgodovinsko resnico. Z razvojem človeštva se menjajo tudi družbeni sistemi in tako bo tudi s kapitalizmom. V samoupravnem socialističnem sistemu sem živel, dokler ni kapitalizem porazil socializma. Danes svetu vlada kapital. 1% ljudi vlada 99% in jih tudi izkorišča na vse mogoče načine, če ne gre drugače z državnimi udari, vojnami, lakoto, pri tem pa jim najbolj pomagajo vse verske organizacije. Če bi pri nas vladal socializem, nam Bruselj nebi diktiral, kaj vse moramo prodati, beri podariti, tujcem z izgovorom, da je treba vse privatizirati. V veliko primerih pa tuja državna podjetja in njihovi državni skladi poceni kupujejo naše premoženje, katerega smo ustvarili v samoupravnem socializmu. Skratka, socializma ni več.

          • Mojca pokraculja

            Vidim da se ti toži po socializmu. Meni pa prav nič. Tvoje floskule o tem, kako grdo kapitalizem izkorišča in kaj vse počne, si lahko kar zatakneš kamor hočeš.
            Bolj sprevrženega in zlaganega načina ropanja in izkoriščanja ter bogatenja kot ga počne “kapitalizem” za katerega misliš, da je zamenjal nekdanji socializem, sploh ne bi smelo biti in ga v sodobni Evropi ni nikjer več. Odpovedalo je sodstvo, zdravstvo, skratka vse kar je državnega, a v tvoji glavi je očitno za to kriv privatni kapital. Tega se bojijo kot hudič križa, kajti nihče ne želi biti odgovoren za svoja dejanja. Glej nimam časa, mislim da sva zaključila to debato.

  • totex39

    Znano je, da se vladni politiki NLB ne bodo odpovedali, ta banka je za njih zagotovilo, kjer se lahko koruptivno napajajo, vse ostalo je le pesek v oči.

  • Borut Stari

    Matej Lahovnik pravi, da je to, kar trenutno počnejo in izjavljajo v Slovenskem državnem holdingu (SDH), skregano z vsakršno zdravo kmečko pametjo.
    Te karikature zdrave pameti, ki so na oblasti je zdrava kmečka pamer tudi izvolila. Pa bodimo še naprej pametni.

  • Viktorh

    Ti fakini se ne bodo odrekli možnosti napajanja iz te banke dokler bo narod pripravljen plačevati njihov kriminal.

    • Jurij Musar

      Še nikdar v zgodovini se kapitalisti niso odrekli bogastvu. Samo revolucija lahko reši takšno izkoriščanje množic.

  • montyamp

    Vsi zapret račune na NLB .
    Saj to ni edina banka v državi .
    Naj crkne murglosrbski bankomat .

    • sprehajalec

      Bojim se, da tisti ki imajo denar gor na računu so v glavnem v limitu v minusu….

      • KIKI

        Prav imaš! Žakelj na NLB je poslovno prazen! Tisti “naši” fantje in dekleta imajo pravi denar
        razpršen po Švici, Luxenburgu, celo Mehiki, Ameriki i,t,d in po znanih oazah!

        • montyamp

          UDBA pa v Rusiji , pri Putinovi mafiji .

          • Slovenec

            Ti pa v Avstriji, pri Haiderjevi bandi.

          • montyamp

            Haha , še dobro da si se oglasil .
            47 miljard je UDBA nabila v HYPO , ko so Heiderja zaklali , so ta denar nesli k Putinovi mafiji .
            Na takšnih majmunih kot si ti , stoji murglosrbska NLB greznica .

          • sprehajalec

            Reci, s kakšno pravico se ti proglašaš za Slovenca, ko takšne neumnosti pišeš?

          • Slovenec

            S kakšno pravico se pa podporniki šiptarja razglašate za Slovence? Dej no mir, ovca.

          • xtc

            In Šiptar sebe proglašaš za Slovenaca a ne?

          • stajerc5

            Prikoljic je slabe volje, ker je slaba pomlad in ne more sladoljeda prodajat, za ljopat je pa prefaulast!

          • Slovenec

            Ne jaz – Ivan.

          • rubec

            A Cankar?

          • sprehajalec

            podpornik šiptarja si ti, ko tam v Poreču ližeš sladoled na očkovo socialno…

          • sumljivislon
      • montyamp

        Sem imel še 6 let nazaj račun od firme na NLB , brez limitov , sedaj je v Avstriji .
        Veliko ljudi ima odprte račune , niso vsi paraziti .
        Naivni pa ja .

  • KIKI

    Lahovnik ima sicer prav, da se pravi kupci za takšno 50% banko ne bojo
    “potegovali”, in to odgovarja naši velepolitiki, ker bo odprla možnost za odkup tega
    deleža po najcenejši možni ceni “fantom”, ki so jo predhodno okradli in imajo denar lepo
    naložen v skladih (Apolon i,t,d) in oazah za odkup…alla Nova KBM, kjer so se prosojno
    od Hazabenta dalje naslikali vsi! Tak se dela, ljubčki zlati!

  • Karmen

    Zelo kmalu po osamosvojitvi je “bivši” udbovec izjavil, da bi takoj morali prodati sedanjo NLB. Je že vedel zakaj.

  • Osti jarej

    ..politika nam je vsem v pogubo….politikanti se pa od nje,za naš denar napajajo…že 25 let

    • Nata

      Saj so se prej tudi. Samo vedeli smo bolj malo, oz., nas ni smelo zanimati !!

    • tohuvabohu

      Brez politike ne gre, torej je “nujno zlo”. Samo dve možnosti sta, politika ali diktatura. Torej si za diktaturo, bravo. Zanima pa me, kdo je zate politikant?

      • Slovenec

        Katera ovca te je pa zopet nasrala, da diktatura ne pozna politike …..LOL

        • tohuvabohu

          Kristalno jasno je, da diktatura ne pozna politike. Je tudi ne rabi. Namesto tega ima neomejeno na voljo ideologijo, demagogijo, šolski sistem, servilne medije in tajne službe. Vsega tega smo bili obilno deležni od 1945 do 1990, ostanki tega sistema pa so močno zaznavni še danes v miselnosti in ravnanju beton-komunistov. Če ti to ni jasno, si bodisi bedak bodi njihov podpornik, zelo verjetno pa oboje.

          • Slovenec

            Politika izhaja iz besede polis (mestna država) in besede kratein (oblast, moč, vladati – v ožjem smislu) je usmerjanje družbe s pomočjo države. Politika je lahko način vodenja, upravljanja in urejanja kake človeške skupnosti, boj političnih strank in posameznikov za oblast, lahko je pa le način urejanja družbenih področij (gospodarstvo, obramba, zdravstvo, šolstvo, kultura, šport, kmetijstvo, zunanja politika, varovanje okolja …).

          • tohuvabohu

            Ne streljaj kozlov, ignorant. Beseda kratein ni sestavni del besede politika! Gre za upravljanje skupnih zadev, torej diktatura že zato ni politika, ker v diktaturi nastopata dve ločeni entiteti: absolutna oblast in podjarmljena raja.

  • princeska

    Lopovi črpajo, navadni ljudje kradejo denar. Kraja se sodno preganja, črpanje politika nagradi.

  • Franjo Trojner

    Torej je res samo še tehnično vprašanje kdaj bomo ponovno vsi davkoplačevalci ponovno sanirali novo bančno luknjo. Dvakrat smo jo že in kot izgleda jo bomo še tretjič! Ma kaj smo Slovenci res tako nori, pa saj se nam že pol Balkana vun smeji in to upravičeno na stotine milijonov mark, evrov so naše banke tam doli igubile nato pa smo jih pokrili mi Slovenski davkoplačevalci, mar ne? In kot izgleda za to nikoli ne bo nihče odgovarjal!

    • Johan

      Bankomat SD in radikalne levice

  • Nata

    Hudir jih pocitraj barabe ! Politične barabe z roko v roki z bančniškimi barabami !!
    Se lahko samo jezim in bemtim !
    Saj ste komentatorji spodaj dobro napisali. Ni kaj dodati !

  • Slovenec

    Kaj pametujete. Janša je imel dvakrat možnost, da proda NLB. Pa je ni …… ovce.

    • Nata

      Ali ti veš, kdo, ali kaj je trot ??

    • Franjo Trojner

      Tota tvoja gre pa v kategorijo fake novic! Oni iz SD in njim podobni so se vedno na ves glas drli, da je prodaja bank, tovarn itd. tujcem ali domačumu kapitalu narodna izdaja. Čuj ti rdeča ofca, daj samo malo poglej nazaj in se spomni kolikokrat je levi političen pol/oblast preprečila prodajo NLB in kolikokrat Telekoma itd., pa pol pametuj in sodi. Čuj in tvoji levi so iz državne srebrnine samo nič vredno železnino naredili in je nato šlo vsaj 300 državnih podjetij v stečaj, s tistim pa kar v državni lasti še istaja pa katastrofalno gospodarijo, pa naj bojo to banke, tovarne ali samo nepremičnine/stanovanja tudi tista prazna za katera niti ne vedo koliko jih je. In pol se ti ovca to etiketo drzneş lepit drugim, prvo sebe poglej in sodi!

    • montyamp

      Po demokratični poti ni šlo , je bil DESUS proti .
      Edino če bi DESUS zazidali v rudnik , potem pa bi šlo .
      Takšnega majmuna kot si ti , pa že dolgo ne .

  • Slovenec

    A je mogoče bil še kdo drug kar DVAKRAT predsednik vlade Slovenije razen Ivana Janeza Janše? NE! In kaj je ta nesposobnež naredil v tem času? Prodal Mercator namesto NLB-ja, Slovenijo pa pripeljal na rob propada (trojka je bila pred vrati). Ovce mu pa ploskate. Zakaj že? Zato, ker je izstopil iz zveze komunistov? Ha, ha, ha, ha, ha , ha ……..

    • montyamp

      Rajši TROJKA kot nasledstvo HUDOJAMSKEGA ČLOVEKA .

    • Franjo Trojner

      Tudi Merkator so prodali tvoji rdeči, prej pa so temu neštetokrat nasprotovali , zato pa so za Merkator na koncu dobili drobiž in je danes z brvaškim Konzumom vred v malori. Ti imaš pa res obupen spomin ali pa te morda muči demenca?

      • Slovenec

        Kateri od “rdečih” je pa prodal Mercator? Da slišim, ovca.

        • montyamp

          Ne provociraj , si globoko pre-plitek .
          Nimam cajta za tvoje zdravljenje .

          • Slovenec

            Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih!

          • montyamp

            Te zanima RESNICA ???
            Verjetno ne boš razumel .
            https://www.youtube.com/watch?v=TSFfq2J7xVg

          • Slovenec

            Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih!

          • montyamp

            Mercator UDBOVSKA največja pralnica denarja , naj crkne včeraj .

        • Franjo Trojner

          “Golob: Bratuškova nekoč ostra nasprotnica prodaje!
          Kot je izpostavil, je bila Bratuškova, ko je bila še poslanka, ostra nasprotnica prodaje Mercatorja Agrokorju, tik pred njenim obiskom v Rimu pa so se stvari popolnoma zasukale in podpisali so prodajni sporazum.” Kaj je ofca ti je lalavka dol padla?

      • montyamp

        Mercator je udbovska pralnica denarja . LJ-ZG-BG
        Ne smejo ga čez noč , bi preveč odmevalo .
        Si ga bodo še malo podajali , crknjenega magarca .

      • Slovenec

        Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih.

        • montyamp

          Kazenski postopki od UDBO-SODIŠČA , hahaha , za crknit .
          Udbovce Nemci DOSMRTNO .

  • David Lokatos

    SDS NA OBLAST,POD POVELSJTVOM JANEZA JANSE IN KORUPCIJA V SLOVENIJI IZGINE V 1 MESECU!!! JANSA HEROJ!

  • montyamp

    JANŠA HEROJ — KUĆAN NLB GNOJ

    • Slovenec

      MONTYAMP OVCA

      • montyamp

        To si ti reku .
        Lep pozdrav iz Švice .

        • Slovenec

          Lep pozdrav iz ZDA.

          • stajerc5

            Kdor pise ZDA namesto USA, Amerike se na zemljevidu ni nasel, primitivec blesavi. Rajsi povej stevilko kartona in most pod katerem zivotaris!

          • Slovenec

            Pa že, če ti tako praviš, ovca nevedna. Mimogrede: prevedi mi besedo “kuchikästli” (schweizerdeutsch). Ajd ovca, da te vidim!

          • stajerc5

            Revcek, najprej se nauci vsaj pravilno pisati: Chuchichäschtli !
            Pomeni, da te dedek ali babica podpirata z par Fränkli!!!

          • Slovenec

            Ko boš izvedel, da ima Švica več kantonov in da v vsakem pišejo dialekt drugače (Schwizerdütsch, Schwiizertüütsch und ähnlich) pa ne boš več ovca. Zaenkrat si še. In to velika.

            http://www.hotel-lenzerhorn.ch/de/restaurants/kuchikaestli/

  • črnaovca

    Še en iz Velejskega lobija, Lahovnik je jako pameten in bil je minister dokler ni biladodkončno zabetonirana Gradnja TEŠ 6 potem je pobral šila in kopita ter se skril da ga ne bi kaj obtožili, ko je ugotovil da je šlo mimo je zopet postal glasen in pameten.

  • Slovenec

    Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih.

    • montyamp

      Mercator UDBOVSKA največja pralnica denarja , naj crkne včeraj ..
      Kazenski postopki pri UDBO-SODIŠČU , hahaha , za crknit .
      Udbovce Nemci DOSMRTNO .

  • soc

    Še nekaj velja omeniti. Enega zelo možnih scenarijev.

    Zadnji poslovni rezultati NLB (Q1 2017), ki so jih pred nekaj dnevi z velikim pompom razglasili urbi et orbi, so namreč zelo dobri. Ekstrapolirani na letno raven in pomnoženi z normalnim količnikom v branži dajo lepo in ljudem sprejemljivo vrednost banke, za katero je bo kupil nek tujec.

    Hop, Cefizelj! Katerikoli tujec bo ponudil bistveno manj. Ker bo šel z due dilligence v drobovje banke in ga oba ključna faktorja te transparentne manipulacije, ki sta omogočila prikaz “dobrega poslovanja”, ne bosta niti za trenutek zmedla. Namreč 1) na prihodkovni strani sproščanje slabitev in rezervacij in 2) na odhodkovni odlog razvrščanja posameznih vprašljivih dolgov med rizične ali celo slabe.

    Kaj zaradi nizkih ponudb naredi slovenska rdeča aristokracija preko medijev? Uporabi fiktivno odlično poslovanje prvega kvartala 2017 in aktivira preko svojih medijev in sindikatov množice bebcev, da gredo na čelu z dežurnimi združenolevaškimi nasilneži na ulice protestirat v stilu KPJ 1941 – “tuđe nećemo svoje ne damo”. Vlada nima kaj, krvi nočemo, in “začasno” odloži privatizacijo, kazen bomo itak plačali davkoplačevalci. Vroči kostanj dobi v roke naslednja vlada, vmes pa se da še marsikaj pokrasti iz bankomata.

    • stajerc5

      Odlicno, samo za rdeckote iz kumrovca veeeeeliko prezahtevno. Zastonj se mucis!

      • soc

        Zato imajo pa svoje brihtne fante, kategorije Medje, Veselinovića… predvsem pa Jamnika. Ti namesto baronov postavljajo stategije in taktike.

        • stajerc5

          Zame je tudi Lahovnik mutibaric, malo tako- malo tako…
          Najblizje mi je Tadej Kotnik…???

    • xtc

      Tvegano;kajti nato se lahko zgodi poleg kazni takojšnja prodaja v celoti:

  • Slovenec

    Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih.

    • Iva

      30. avgust 2005 sta paradržavna sklada Kad in Sod prodala 30 odstotkov(!) Mercatorja, kdo je imel 70% ostanka?
      S tem se je država umaknila iz lastništva družbe. Kad je 16,33 odstotka delnic prodal Istrabenzu, Sod pa svoj 13,74-odstotni delež Pivovarni Laško. Cena je bila 38.000 tolarjev za delnico-približno 155 evrov. Jankovič je z menedžerji (prej) kupoval delnice po 27.000 tolarjev.
      Kdo je talal kredite v NLB, tudi za Stožice in Grep, pa množici tajkunov . Janša? Torej SDS (Logar) raziskuje Janšo? Halo?

      Leta 2008 je na prazniku v Laškem nazdravljal Šrot (SD) predsedniku SD Pahorju, kasnejšemu premieru, ki je podvojil javni dolg v 3 letih na 45%, njegovi tovariši pa so ga dvignili na 83% (danes).

      • Slovenec

        …. in Janša je kot predsednik vlade vse to mirno gledal ….. kaj ne, ovca.

        • tohuvabohu

          Janša je bil prvi, ki je v parlamentu izrekel besedo tajkun. Torej, teliček?

          • Slovenec

            …. in Janša je kot predsednik vlade kljub temu še naprej vse to mirno gledal ….. kaj ne, ovca.

          • tohuvabohu

            Slabo si informiran. Po razkritju Šrototovega “nabiralnika”, ki lastnini pivovarno, se je na Janšo usul plaz z levice, dirigiran od Kučanforuma in ostalih rdečih roparjev naše imovine, Šrotova volkulja ASK pa je odvrgla ovčji kožuh. Zakaj že? Ti teliček seveda tega ne razumeš.

          • Slovenec

            …. in Janša je kot predsednik vlade kljub temu še naprej vse to mirno gledal …..

          • tohuvabohu

            Ne govori kozlarij, ignorant. Janša je o tem v parlamentu govoril tri ure. In ko je napovedal, da bo vlada okrepila boj proti tajkunsko-političnim povezavam, ste vsi rdečkarji skočili do stropa, češ da je to eklatantno vmešavanje vlade v tretjo vejo oblasti, čeprav o kakem vmešavanju ni bilo ne duha ne sluha. Ampak če mačku stopiš na rep, zamijavka.

          • Slovenec

            Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih.

          • tohuvabohu

            Kaj je s tem narobe? Kupca sta bila firmi v državni lasti. Na sestanku sta bila predstavnika Soda in Kada, torej Janša ni bil njun zastopnik.

    • Franjo Trojner

      “Golob: Bratuškova nekoč ostra nasprotnica prodaje!
      Kot je izpostavil, je bila Bratuškova, ko je bila še poslanka, ostra nasprotnica prodaje Mercatorja Agrokorju, tik pred njenim obiskom v Rimu pa so se stvari popolnoma zasukale in podpisali so prodajni sporazum.” Ej ko bi le Janša Merkator prodal bi zanj dobili vsaj primerno kupnino in ne drobiž, kot ste zanj dobili vi levičarji, tudi stranka SD je bila del koalicije vlade Alenke Bratušek mar ne? Čuj ti res nisi ovca, ker ovca je pametna in za človeštvo koristna žival, zato ti nisi niti približek ovci, ti si navaden nedemokratičen socialist, mar ne?

      • Slovenec

        Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih. Pozneje država NI bila več lastnica Mercatorja. A ti še narišem?

        • Franjo Trojner

          Bile so pa banke, banke pa so bile v državni lasti, mar ne? Ti izgleda še narisano nebi razumel, daj poprosi koga od domačih, da ti zadeve raztolmači, saj te jaz nisem dolžan ne izobraževati in ne informirati!

          • Slovenec

            Torej bi Janša lahko prodal tudi DRŽAVNO NLB? A res? Zakaj pa je prodal Mercator, NLB-ja pa ne? Daj mi prosim še to raztolmači. Proooooosim.

          • rabbit

            Ker je bil Bajuk Nsi kot finančni minister proti pa tudi SLS in Desus.

    • Olga

      In je “najboljši” Janković zapustil 600 milijonov pufa! Do prodaje pa itak ni prišlo, ker so levaki ščitili svoj bankomat in “srebrnino”!

  • ogledalo

    Se je frutek že distanciral od TEŠ6?!

  • Slovenec

    Vse to se ne bi dogajalo, če bi Slovenija imela pravo desnico. Tako imamo pa Janeza Janšo.

    • Iva

      Ti t.i. desnico sovražiš. Je tvoje drugo ime trisul?

      • Slovenec

        Če misliš na slovensko desnico, potem DA. Če pa misliš na ameriško, švedsko, švicarsko …. jih pa OBČUDUJEM. Seveda naštete države nimajo socialističnega obramboslovca in bivšega člana komunistične partije za vodjo desnice. Še Čehi in Madžari nimajo takšnega primera, kaj šele ostali. Slovenski “desničarji” ste pač Ivanove ovce, ki pojma nimate kaj pomeni moderna politična desnica.

        • Iva

          Iz katerega gnezda (črnega fonda) si pa ti prilezel?

          • Slovenec

            Iz druge Švice.

      • tohuvabohu

        Trisul ima svoje finte, ni pa tako neumen kot tale. Imata eno skupno točko: sovraštvo do Janše.

        • rabbit

          Saj edino to jih še pri življenju drži. Veš kakšen promet z zdravili bi potem Lek imel, Švicarji in ostali delničarji pa velik dobiček.

    • Franjo Trojner

      Vse to se nebi dogajalo, če bi bil naš prvi predsednik sam g.Vaclav Havel ali realno GOSPOD PUČNIK! Tudi G.Bernik ali g. Kramberget bi zadeve zagotovo peljala drugače, mar ne??

      • dob

        Vaclav Havel si je za svetovalca izbral Franka Zappo, medtem ko kučan hodi po nasvete h Putinu!
        Je pa kučan napisal predgovor h knjigi Vaclava Havla.
        To je približno tako, kot če bi Putin pisal besedila za skladbe Franka Zappe.

        • Slovenec

          Frank Zappa je umrl 1993-tega leta medtem, ko Putin še živi.

          • dob

            To je pomembno vedeti zato, ker če bi Zappa še živel, bi kučan šel h Putinu.

    • Olga

      Nepodkupljivega, pokončnega Janeza Janšo! Brez njega se to ne bi dogajalo, ker ne bi smeli svoje države in bi živeli v Srboslaviji! Pa lep pozdrav v komunistične Butale!

  • dob

    Komi čakam, da bo komunistični režim milana kučana – furbi et v torbi – oznanil narodu, da NLB ne prodamo. Ker da se je ne splača prodati. Sej mona ni mona, da bi svoj šparovc prodajal, kako bo pa pol brez njega.

    • stajerc5

      Mogoce ga bo Stefucl resevala…

  • soc

    … pa ko smo že pri NLB. Vsi, ki dobivate njen poslovni “dnevni pregled”, imate možnost opaziti, kako se od prihoda Trumpa na politično sceno celo te čisto finančne in poslovne vrstice na lepem uporabljajo za besno lajanje na najprej nevarnega kandidata in nato izvoljenega ameriškega predsednika. Levaška drhal je res povsod. Priprava terena za “upravičeni atentat” teče po celem svetu.

    Link na današnji pregled http://www.nlb.si/doc/borza_docs/porocila/dnevni_pregled_05_17_2017.pdf

  • xtc

    No nek yugočefurski Šiptar s slovensko zastavo smeti po portalu in stresa pol resnice:
    :Najprej eno dejstvo;ki mora biti jasno vsem_firme z pojmom “družinska srebrnina ” ne obstajajo;kot tudi firme strateškega pomena ne firma je pač firma se rodi posluje umre in se rodi nova ali jo prevzame uspešnejša konkurenca:
    Nikjer ne piše da morajo bitiTelekom;Luka;Železnice ;komunale ;Mercatoji;NLB JI ITD:
    pODJETJA TE VRSTE NAJ BODO V ZASEBNI LASTI INFRASTRUKTURA PA JE V LASTI DRŽAVE VSE OSTALO JE PODVRŽENO TRGU:
    sEVEDA SE VSI SPOMNIMO;KO JEjj jeva vlada poizkušala z prodajoNLB;mERCATORJA IN ŠE KAKE FIRME KAKŠEN TRUŠČ SO ZAGNALI KOMUNISTI SKOZI MEDIJE O RAZPRODAJI DRŽAVNE SREBRNINE(KI NE OBSTAJA) IN FUTRALI BEBAV NAROD Z SOCIALISTIČNIMI PUHLICAMI;VSI SE SPOMNIMO KAKO SO LEVAKI Z PRODAJO NAGAJALI PRI mERCATORJU ;DA SO ODGNALI VSE RESNE VLAGATELJE NA KONCU PA SO GA MORALI POD PRISILO TUJINE PRODATI Agrokorju: isto ob bankah in isto ob letališčuJP:
    sEVEDA SE LJUDI ZNOVA PITA O STRATEŠKOSTI mERCATORJA ZAsLOVENIJO:mERCATOR JE NEPOMEMBNA firma;četudi izgine ga bo prevuzel drug ali zamenjal drug trgovec:
    Prav tako je debela laž ;da je pomemben za slovensko živilsko industrijo;to laž prodajajo levi bleferji in levaki:vsi vemo;da so drugi trgovci hitro presedlali na slovenske izdelke;ko so ugotovili ;da je po njih povpraševanje tako ;da gre za blef s tem ;da veljajo tuji trgovci za znatno boljše plačnike na rok:
    Seveda vam levaki prikrivajo najhujšo prevaro_vpis pravice do pitne vode v ustavo;s tem podržavljajo praktično vso vodo pod eno državno firmo;ki jo bo nakoncu ob bankrotu države;kupila pod prisilo tujine neka multinacionalka in avtomatsko po zaslugi lažnvih levakov postala lastnica vseh vodnih virov v državi:Levaki so navadni prevarantiin barabe:

  • Slovenec

    Švica ima svoje banke, svojo farmacijo, svoje trgovske verige (tujih je le za vzorec), državno železnico, pošto, ščiti domačega kmeta …. zakaj že?

    • Iva

      Vse kar naštevaš je v privatni lasti, celo nekatere železnice! Mi pa ustanavljamo državne kolhoze.

      • stajerc5

        Bravo, tako je!

        • Slovenec

          A si ti nepismen? Seveda si ….

        • Slovenec

          “STAATLICHE EISENBAHNGESELLSCHAFT”!!!! “STAATLICHE POSTUNTERNEHMEN”!!!!

      • Slovenec

        A si ti nepismena? Seveda si ….

      • Slovenec

        “STAATLICHE EISENBAHNGESELLSCHAFT”!!!! “STAATLICHE POSTUNTERNEHMEN”!!!

    • stajerc5

      Banke- privatne
      Farmacija- privatna
      Vse, popolnoma vse trgovine- privatne
      Posta- privatna
      Zeleznica- vec ali manj privatizirana z svojimi 100% privatnimi druzbami

      • Slovenec

        Die Schweizerische Post AG (französisch La Poste Suisse, italienisch La Posta Svizzera, rätoromanisch La Posta Svizra; Markenauftritt DIE POST, LA POSTE, LA POSTA, SWISS POST) ist das staatliche Postunternehmen der Schweiz.

        Die Schweizerischen Bundesbahnen, kurz SBB (französisch Chemins de fer fédéraux suisses CFF, italienisch Ferrovie federali svizzere FFS, rätoromanisch Audio-Datei / Hörbeispiel Viafiers federalas svizras VFS?/i, englisch Swiss federal railways SFR; Markenauftritt SBB CFF FFS) sind die staatliche Eisenbahngesellschaft der Schweiz mit Sitz in der Bundesstadt Bern.

        Google translate, pa poizkusi razumeti, ovca nevedna!

        • Iva

          No, ti pa ljubiš slovenski jezik , aja saj se podpisuješ Slovenec.

    • Olga

      Ker nimajo komunizma! Mogoče ga bo Špela izvozila k njim!

      • Slovenec

        A praviš, da Janšo pa imajo? LOL

        • Olga

          ???????

          • Slovenec

            !!!!!!!!!!!

    • rabbit

      Malo se pozanimaj, poglej lastninski strukturi pa boš videl, da država nima skoraj nobenih deležev v teh firmah, sem šla gledat za recimo Credit Suisse je tako razpršeno lastništvo inče sešteješ deleže imajo Švicarski državljani 44%.Milka je recimo v lasti Američanov. Lastniki so družine ne pa država ali občine ampak posamezniki tudi delavci. Tudi tujci so lastniki še največ je takih iz Zda in Nemčije.

      • Slovenec

        A ste ovce res tako nepismene? Napisal sem, da ima Švica SVOJE (privatne ali državne) banke, in DRŽAVNO ŽELEZNICO!

    • Ryuk

      Švica ima natanko 3 državna podjetja (vir: https://www2.deloitte.com/ch/en/pages/public-sector/solutions/companies-owned-by-the-swiss-federation.html). Med njimi ni enega farmacevtskega podjetja ali trgovske verige.

      • Slovenec

        A ste ovce res tako nepismene? Napisal sem, da ima Švica SVOJE (privatne ali državne) banke, farmacijo … in DRŽAVNO ŽELEZNICO!

        • Ryuk

          “svoje” je potem preširok pojem. Tudi mi imamo svoja podjetja. Me pa zanima, če boš kupil delnice NLB na javni podnudbi, da bo NLB še ostala “naša”?

          • Ryuk

            In vse tiho je bilo… Ovčica zna samo z jezikom opletati. Tako kakor to delajo na levici – čisti čredni nagon. Da bi pa postavil denar tam, kjer mu je goflja, mu pa še na kraj pameti ne pride.

          • dvanajstzvezdic

            Nisi še dojel, pri njih-leivci denar raste na drevesih.

  • Olga

    Kdor ima še kaj v NLB,naj vse pobere ven!

  • Demonkrat

    Islandija je bančne probleme rešila idealno

  • Slovenec

    Država je Mercator prodala 12. avgusta 2005, ko je bil predstavnik prodajalca Janez Janša, predstavnika kupcev pa sta bila Boško Šrot in Igor Bavčar, danes oba v kazenskih postopkih.

    • Iva

      30. avgust 2005 sta paradržavna sklada Kad in Sod prodala 30 odstotkov(!) Mercatorja, kdo je imel 70% ostanka?
      S tem se je država umaknila iz lastništva družbe. Kad je 16,33 odstotka delnic prodal Istrabenzu, Sod pa svoj 13,74-odstotni delež Pivovarni Laško. Cena je bila 38.000 tolarjev za delnico-približno 155 evrov. Jankovič je z menedžerji (prej) kupoval delnice po 27.000 tolarjev.
      Kdo je talal kredite v NLB, tudi za Stožice in Grep, pa množici tajkunov, Janša? Torej SDS (Logar) raziskuje Janšo? Halo?

      Leta 2008 je na prazniku v Laškem nazdravljal Šrot (SD) predsedniku SD Pahorju, kasnejšemu premieru, ki je podvojil javni dolg v 3 letih na 45% BDP, njegovi tovariši pa so ga dvignili na 83% (danes).

      • Slovenec

        “S tem se je država umaknila iz lastništva družbe.” ……. hvala za potrditev.

        • Iva

          A nisi liberalec?

          • Slovenec

            Ne. A bi moral kaj biti?

          • rabbit

            Ne on je koritar, ki živi na tuje žulje.

    • lukamiha

      Pa , kaj stalno serješ po Janši, je on kriv, če sta v kazenskih postopkih in sta lastninila za svoje potrebe? A ti bi raje videl, da bi bil Janša kot Kučan in še uničeval slovensko premoženje? K sreči je že davno pred 30 leti spoznal komunizem in bil zato zaprt ter vsaj 160 krat obtožen in vlečen po sodiščih s strani takih, ki jih ti občuduješ, teslo neumno!

      • Slovenec

        Ovca Ivanova.

        • xtc

          Bebo Milaniov:

        • lukamiha

          Bebo, kdaj te bo srečala pamet? Sploh pa je tvoj nadimek sramoten za Slovence, ki čutijo s slovenskim srcem!

    • rabbit

      Kolikšenje bil delež prodaje Mercatorja leta 2005?

    • xtc

      Seveda lažnivec zampolčiš najpomembnejše levaki so preje odgnali vse resne in prave ponudnike;da so lahko prodali firmo;ki se jim ni dalo spraviti v roke lastnikov z resnimi nameni v last svojih tajkunov in tako posredno preko bank zopet v roke države:Seveda si zamolčal ;da je bil Šrot članSD OČE BOREC IN KNAP V pEČEVNIKU_TOREJ NAŠ;DANES GA POGOSTOKRAT VIDIŠ DOPOLDAN SPREHAJATI POCELJSKEM cITIY cENTRU(TOREJ NI ZAPRT) INiGORJU bAVČARJU KARDELJEVEMU TAJNIKU lds ovcu in seveda tistemi ;ki ve kdo je dal nalog za odstrel Iveka(zato je nedotakljiv) ;ker gre za naše se nobenemu ni zgodilo nič;le kriza je razgalila vse leve lumparije kako so skušali z nič denarja postati velekapitalisti:Sicer pa Šroti veselo poslujejo z nabranim denarjem le pod drugimi firmami in imeni lastnikov le teh:Leve ovce gospodarji strižejo kolikor hočejo:Preden nabijaš bebavosti se prepričaj o celotni stvari;ki je bistveno večja od tvojkega umskega dometa:Si pač le levi papagaj ;ki ponavlja kar ga naučijo;nisi pa zmožen uvideti kaj hje v resnici:

      • Slovenec

        Iva ti je že spodaj lepo napisala: “30. avgust 2005 sta paradržavna sklada Kad in Sod prodala 30 odstotkov Mercatorja. S tem se je država umaknila iz lastništva družbe.”

        • xtc

          Glej ;povedal sem ti resnico;sedaj pa se zjoči;levakom je projekt padel v vodo;kriza ga je potopila;ker ne poznaš ozadij pač nabijaš ;ker je bil praktično edini kupec še levi kartel preko svojih tajkunčkov visečih na kreditih državne banke:That simpl is that:

          • Slovenec

            Resnica je ta, da je Janša kot predsednik vlade preprečil Jankoviču privatizacijo Mercatorja in ga je raje prodal Bošku Šrotu in Ivanu Bavčarju.

          • xtc

            Jankoviču je preprečil privatizacijo?
            Včem pa je bil Jankovič boljši odSLEDNJIH?
            jANKOVIČ JE BIL ISTA LE ŠE MALCE SLABŠA VARIANTA;;ki je praktično iz nezadolženega Mercatorja naredil super zadolženo firm visečo na državnem proračunu in državno bančnih kreditih:

          • tohuvabohu

            Ne serji. Prodajala sta SOD in KAD Pivovarni in Istrabenzu, ki sta bili firmi v delni državni lasti.

          • rabbit

            Jaz pa to prodajo Janši kar malo zamerim,ker če bi Jankoviča pustil v Merkatorju bi že zdavnaj propadel Jankovič pa ne bi bil župan Ljubljane in bi sedaj grel sedežna Dobu.

          • tohuvabohu

            Po svoje imaš prav. Vendar je vprašanje, kaj bi bilo s Slovenijo. Janković je z napihovanjem Mercatorja skoraj uničil slovensko trgovsko branžo.

          • rabbit

            Na žalost taka kot je tudi ni za nikamor. vprašaj katerega koli kmeta kam prodaja živino in in svoje izdleke. jaz jih poznam kar nekaj živina gre v Avstrijo, mleko v Italijo, sadje in zelenjave pa pridelamo tako malo, da ni omembe vredno.

      • Olga

        +++++++++

      • rabbit

        Nobena resna tuja veriga se pravi trgovska ne bo kupila samo tretinskega deleža firme in več sto milijonov dolga pa saj ni padla na glavo.

    • Olga

      Janković je zapustil 600 MILJONOV evrov pufa!

      • Slovenec

        Janša pa zapravil.

        • rabbit

          Od kdaj je bil pa Janša lastnik ali direktor Mercatorja?

          • Slovenec

            Kdo pa to pravi? Bil je predsednik vlade, ki je odločala o usodi Mercatorja.

          • rabbit

            Vlada je lahko odločala samo o 30% kdo je imel pa večinski delež vlada ni in s tem tudi Janša ne . A ti tudi odločaš o prodaji hiše pa ni v večinski lastnini tvoja.

          • Slovenec

            Otroci želijo prodati hišo in je ne morejo brez mojih 30% solastništva, oz. brez moje privolitve. Če me pa “prepričajo” (tako kot sta očitno Šrot in Bavčar Janšo), da tudi jaz prodam svojih 30% potem pa je hiša naprodaj. A bo šlo?

          • rabbit

            Ti tudi trdiš da je švicarska država lastnica vsega v Švici pa je je samo pošte in železnice pa še te poslujejo pa načelih zasebnega korporativnega upravljanja in jih upravljajo skladi, ki jih konfederacija (kantoni) dajo jasne smernice upravljana koliko naj bo dobička, koliko pa na naj bo rast, kakšne naj bodo naložbe.
            In kakšne so te neumnosti prosim , da mi razložiš.

          • Slovenec

            Ovca, preberi še enkrat kaj sem napisal. Tokrat bolj zbrano in počasi.

          • rabbit

            Še enkrat lastnik proda vse tudi hišo vprašanje je ali bo dobil kupca za svoj delež kdor ima večji delež ima vejo možnost prodaje in jasno je da noben velik trgovec si ne bo pomagal nič z 30% in 1 milijardo dolga, če že hoče imeti vsaj 51%, ko ima možnost da kaj spremeni. Da pa zmerjaš je pa tako domet levičarjev, ko jim zmanjka argumentov.

          • Slovenec

            Torej kdo je prodal državni delež Mercatorja? Slovenska vlada. Kdo je bil takratni predsednik vlade? Ivan (Janez) Janša.

          • rabbit

            Janša je prodal 30% deleža Merkatorja, ALENKA BRATUŠEK PA JE HRVATOM –
            AGROKORJU PRODALA 52% MERKATORJA KDO JE SEDAJ PRODAL MERKATOR.

          • rabbit

            No pa še nekaj je zanimivo, Slovenec za 30% delež je Janša dobil 148 milijonov evrov, Bratuškova pa za 52% 172 milijona se pravi za 22% je Bratuškova dobila samo 24 milijonov več, pa tako se je reva trudila in bila proti, da ga ne prodamo.

          • Slovenec

            Janša. Ne moreš prodati 2 x isto stvar.

          • rabbit

            Hiša je naprodaj tudi brez tvojih 30 % samo kupca je potrebno najti. Poznam primer celo v medijih je bil, ko je en Albanc kupil 50% hiše.

      • rabbit

        Pufa ali ne mislim da je Jankovič zapustil več kot milijardo pufa.

  • dr Janez Sveti

    Kdo bo pa še želel biti politik, če nebo več “državnega” imetja?

    DR Janez Sveti

    • Slovenec

      Vprašaj Trumpa in ostalih par tisoč milijonarjev, ki se ukvarjajo s politiko, lolek. Le zakaj, kaj misliš?

      • dr Janez Sveti

        Jaz sem genij in vem,kam pes taco moli. Pa povej eno uspešno podjetje v Sloveniji, ki prinaša dobiček, ni monopolist in je v 100°lasti “države”!?
        Trump je bil milijarder, ki je nekajkrat bankrotiral, predno je prišel v politiko! Laži, ki jih pišeš tukaj so preveč enostavne, da bi lahko povprečno razgledanega bralca zavedel. Si pač samo še eden od premnogih pijavk, ki niso v življenju nič ustvarile in živijo na račun skupnosti-davkoplačevalcev..kajnede!
        D Janez Sveti ustvarjalec

        • Slovenec

          Luka Koper, Krka …. soudeležba države. Povej ti eno VEČJE uspešno podjetje, ki je nastalo po letu 1990.

          • rubec

            MAJMUN d.o.o., in vaš kolektiv se kot vidim iz leta v leto povečuje.

          • xtc

            Akrapovič;Pipistrel

          • Slovenec

            Napisal sem “VEČJE”.

          • rabbit

            Talking tom vreden več kot vsi slovenski bizarni komunistični kvazi gospodarski čudeži.

          • Slovenec

            Talking Tom je kitajski.

          • rabbit

            po prodaji prej je bil pa Slovenski ali ne? Sej tudi Merkator ni slovenski ampak hrvaški pa se slovenija vmešava vanj, celo 100%lasti Agrokorja je ali ne.

          • Jovo Jamnica

            Fruktal je srpski, pa dobro fura…

          • Demonkrat

            Lilet je slovenski ,pa ne obstaja več

          • Jovo Jamnica

            Kar ne opstaja več, nemre bit več slovensko…

          • Demonkrat

            Samo spomini še.Tak kot na MTT

          • Jovo Jamnica

            Marles
            Smreka
            GG- Maribor
            Opekarna Radvanje
            Klepovod
            Avtoobnova
            Karoserist
            Sana
            Primat
            Atmos
            Surovina
            Mariborski vodovod
            Elektrokovina
            Nigrad
            Pik
            Konstruktor
            Stavbar
            Gradis
            Merinka
            TVT
            Hidromontaža- delavnice
            Strojna
            Agrokombinat Maribor
            Swaty
            ČGP Mariborski tisk
            Talis pivovarna in kisarna
            VEMA
            Cestno podjetje Maribor
            Birostroj
            TGP Pohorje
            IVD Maribor
            Talis- brezakoholne pijače
            Intes
            Vesna
            Hidromontaža- Težki transport
            TSN
            Tekstilni inštitut Maribor
            Vinag
            Ferromoto
            Jeklotehna
            Zlatorog
            Mariborska livarna
            MTT
            DEM Maribor
            Svila
            Mariborska plinarna
            Elektro Maribor
            Elektra
            Lilet
            Florina
            Opekarna Košaki
            TMI Košaki
            Strojkoplast
            Mariborske lekarne
            Gumarna Maribor
            TAM
            Metalna
            IMP
            Kristal
            Tekol
            Lestro

          • Slovenec

            Torej – katera VELIKA podjetja ima sploh še Slovenija, zgrajena po letu 1990*

          • Slovenec

            Zato pa ni več slovenski.

          • xtc

            Gre že za kar veliki podjetji to kažejo tudi prihodki:

          • dr Janez Sveti

            OUTFIT7, Akrapovič, Pipistrel, Celtra,železarne, ki sojih kupili Rusi, Radenska odkar je Češka,, in stotine drugih! Naj ti pojasnim, da je Krka privatno podjetje! Luka Koper pa monopolist! Nisi ravno dober v poslu in financah a ne?
            DR Janez Sveti genij

          • Slovenec

            Akrapovič in Pipistrel sta drobiž in ne VEČJE podjetje. Slovenski DRŽAVNI holding je solastnik Krke. Radenska in železarne so iz časov socializma. Kakšen “MONOPOLIST” pa je Luka Koper? Očitno ne razumeš pomena te besede. Nisi ravno razgledan a ne, ovca?

  • Slovenec

    Ovac se pač ne da spremeniti v inteligentne živali, ker so po naravi butaste in takšne bodo tudi ostale. Žal.

    • rabbit

      A to sebe opisuješ.

    • dr Janez Sveti

      Bog je ustvaril tudi leve politike in njihove sledilce, samo za to, da ostali vidijo, kaj je zgrešeno življenje človeka.
      Dr Janez Sveti genij

      • Slovenec

        Kdo je pa Boga ustvaril, ovca?

        • dob

          ovca ga je ustvarila!
          Bog ni zahteven.

          • Slovenec

            Točno! Le da je množina, ne ednina.

          • dob

            Seveda, Bog je ednina, ki je množina.

          • Slovenec

            Pa že …

        • dr Janez Sveti

          Bog ni oseba. Ustvaril je ovce. Rad jih imam. Mi je žal, da ti nisi ovca, ker bi bil priljubljen in koristen. Toliko jez e ,kot jo imaš v sebi ti, je znak, da si zapravil celo svoje življenje in nočeš priznati, da si sam kriv z svoj neuspeh.
          DR Janez Sveti genij

          • Slovenec

            Karkoli že Bog je – kdo ga je ustvaril? Odgovori, ovca!

          • dr Janez Sveti

            Tvoj besedni zaklad pa ni ravno bogat.
            DR Janez SVeti genij

          • Slovenec

            Odgovori, ovca!

          • dr Janez Sveti

            Beeeee
            DR Janez Sveti genij

    • xtc

      Le po da si nas razsvetlil s tem kar si da vemo kajsi;kdaj ti pošljemo pastirja in koga od vlade ;da te ostriže?

      • Slovenec

        Lepo, da si potrdila svojo nepismenost, ovca.

        • xtc

          gLEJ KAR BLEJAJ NA PREJE IN NAJ TE STRIŽEJO VENDAR VEDI ZAPITEK BOŠ PORAVNAL TI IZ ŽEPA;KOT PODOBNE OVCE ;KI VAS STRIŽEJO:
          bLEJAŠ POL RESNICE IN SKUŠAŠ TAKO PRIKRITI RESNICO;DEJANSKO LEVAKARJI Z VSEMI SREDSTVI PREPREČUJETE PRAVO PRIVATIZACIJO IN LASNIŠTVO;KAJTI S TEM POSTANETE LE ŠE NEPOMEMBNA STRANČICA OB OBU;SAJ TAKE VSAK LASTNIK SPODI IZ FIRME IN JIM POBERE KORITO PO KATEREM BI SE PASLI:

  • princeska

    Isti denar nam kradejo vsaj trikrat, najprej z davki, nakar z državnimi obveznicami, potem pa še z obrestmi, ki jih za privarčevano ni, a v tujini so. Če nakradeno ne zadošča, in večinoma ne, so tu še razna slaba posojila, državne injekcije in črpanje sredstev iz EU. Vladni lopovi so vedno korak pred zakoni.

  • Waltter

    To z datumom je zanimivo, šele takrat propade kazenski pregon za storjene nepravilnosti in datum ni naključno postavljen. In pri nas ni problem samo to da so bili dani krediti brez jamstva in na lepe oči ampak gre za to da so banke denar same ustvarjale kot unikum v EU in ne tako kot v npr. Franciji in Nemčiji ko so Grčiji in ostalim posojale denar ozr. na podlagi nečesar kar je obstajalo.

  • xtc

    Nekaj je treba povedati;levomilo laživo blejajoče ovčice skušajo prikriti bistvo zadeve:Levaki z privatizacijo firm postanejo le še nepomembna strančica_kajti resnica je taka preko državne banke se obvladuje večino državnih in še levih firm v lastui lastnikov levakov_preko kreditov nadzorujejo te firme kot tudi one v popolni državni lasti:Preko državne banke nato tako posredno obvladajo skoraj sedemdeset odstotkov gospodarstva;saj morajo državne firme politično po kredit k državni banki;levaki pa tudi;le ti se podeljujejo ugodno in po političnem ključu;v zameno pa levaki nato mesarijo po teh firmah in črpajo denar za propagando volitve ipd:Kdor bo prevzel NLB v celoti bo to takoj razsul in zaprl korito enako z vsako drugo firmo ;ki se sprivatizira;je za levake denarja konec pa tudi služb in rotiranja zato tak upor_That simpl is that:

    • rabbit

      Pa še nekaj je zanimivo, da je največ slovenskih podjetji prodanih pod levimi vladami in to zakaj, ker jih v to prisili, ekonomska računica, je pa hudič v tem, da takrat, ko je podjetje nekaj vredno trmasto vztrajajo pri ne prodaji, ko jim pa vodo v grlo teče pa hitro prodajo in skoraj nič ne zaslužijo. Zadnjič sem brala,da so Američani Fotono prodali za 5 kratno ceno kupljene. Helios tudi in samo če, bi dovolili Zvonovom,da prodajo sami Helios bi bil celotni dolg Zvonov (in to obeh pa še T2) poplačan z eno samo prodajo.

      • xtc

        Težava je v tem ;da črpajo in ropajo iz teh firm na vse našineSlavinec je tipičen primer uničevalca firme iz katere so se pojili in redili levaki on pa je moral skrbeti za to:Seveda je bilSlavinec kučanov ader in tam je bilo zaposlenih kup levakov in prisklednikov iz levice;ko se firme ni dalo več rešiti zaradi bebavsti so jo pač morali prodati lastnikom;ki so firmo očistili levakov in lenuhov ter;lokanih prisklednikov(spomni se uporov);nato pa tako očiščeno in sanirano prodali napreje in seveda zaslužili enako zFotono:gORENJE JE MOŽNO PRODATI ZA VIŠJO CENO KOT JE VREDNO REALNO;AMPAK GA JETREBA SANIRATI PRESTRUKTURIRATI ZMANJŠATI IZGNATI IZ NJEGA LEVAŠKI TROP IN LOKALNE PRISKLEDNIKE;ZVEZATI OBČINAM ROKE INVOILA LEP KUP DENARJA BO TU IN TUDI RESEN LASTNIK;vendar kam naj gre neuporabna leva drhal z Bobincem na čelu;pa Debeljakom itd?
        To je teržava vsak resen lastnik spodi lenuhe;levake in parazite vseh vrst iz svoje lastnine in to je tisto kar levake najboljmoti:

        • rabbit

          Veš kdo je bil Slavinc mislim, da je bil zet Nika Kavčiča, znanega udbovca, ki je razlagal kako so preko NLB prali denar od prodaje orožja,mamil, cigaret itd.

          • tohuvabohu

            Ne da bi skušal posebej braniti Slavinca, ki je tudi vreden svojega denarja, ni pa res, da je Kavčičev zet. Tudi ne drži, da je bil Helios levičarska utrdba, ki so jo potem Avstrijci počistili. Res je le, da je bilo veliko odvečnega kadra. Vodilni Heliosa so imeli sicer tudi bajpase, v menedžerske odkupe pa vseeno niso šli.

          • rabbit

            Prvič sem izvedela,da je Slavinec zet Nika Kavčiča, ko smo doma razbijali kopalnico je eden od delavcev to povedal potem pa sem informacijo zasledila še na Twitterju Janeza Janše, pa on naj bi ga poznal saj je bil vir za knjigo o Stanetu Kavčiču.

  • Demonkrat

    Srbi so posneli film ,Ko to tako pjeva.Mi bi lahko,Kdo to tam krade

  • Fogglof Tunnek

    Čujte, koncert Thompsona so v Mariboru prepovedali…Upravna enota Maribor je na podlagi predloga policije preklicala dovoljenje za koncert glasbenika Marka Perkoviča Thompsona!!!

    Ka pa zaj ko SDS-ofci ne bojo mogli poslušati ustaških pesmi?… A bomo eno domobransko zapeli…v tolažbo!!!

    • Fogglof Tunnek

      Evo, toto:

      Hura, za dom v boj!
      Mi smo slovenske zemlje čuvarji,
      geslo je naše: Dom, Narod, Bog!
      Naj razbesne se strašni viharji,
      z nami je narod, z nami je bog.

      Mi domobranci vsi se borimo,
      narod slovenski sovrag nam tepta;
      vsi za orožje krepko zgrabimo,
      v boj nad sovraga, povelje velja!

      • Janez

        Hvala !
        Za to pesem. Nisem je še poznal. Kje jih pa pobiraš !
        Če bi slo
        gospodarstvo vodil vrli Slivenec iz Argentine dr. M KREMŽAR !
        Bi
        Ne bili na 40 € – mrd dolga.
        2 mrd € – pa nam je “kardelj” dr. Cerar – baje? “Zrihtal” – pred kratkim. L.r. Janez KOMENDA

        P.S. TU NE GRE ZA THOMPSONA, O BANKAH JE GOVORA. O tem? Pa ti ? Nič ne veš?!

  • Janez

    Naj !
    Spomnim –
    na odlični intervju, mislim, da je bil na TV v okvru serije Pričevalci –
    ki ga je priznani slo gospodarstvenik
    in za ohranite slo zavesti med Slovenci v Argentini – zaslužni dr. Marko KREMŽAR !
    V
    Tem pogovoru, intervjuju – je cenjeni, zelo bistri g. Kremžar
    1 na kratko
    pojasnil neuspešnost in dolgove ex KP, ZK YU. Nato pa rekel !
    2. Če se hočete znebiti parazitstva exKP, ZK politikov – na ex ržavnih podjetjih !

    ” JIH – VSA DRŽAVNA EX POLIT PODJETJA – S P R I V A T I Z I R A J T E”
    pa ex KP, ZK ITD. komunistični in pokomunistični politiki –

    – NE BODO IMELI VEČ NA ČEM – PARAZITIRATI !
    S
    Na novo privatiziranimi podjetji – je pa tako:
    če v podjetju postane lastnik
    – nesposoben človek – botakointako – hitro propadel !
    Podjetje a bo – če je v osnovi persppektivno ? KUPIL SPOSOBNEJŠI LASTNIK.
    Tako !
    Vrli Slvenec dr. M. KREMŽAR ! Končal je pogumno s ” KORAJŽA VELJA”! Za ogled. L.r. Janez KOMENDA

  • Vince Blake

    A mi lahko nekdo prosim razloži zakaj za hudiča smo sploh dokapitalizirali banko, če jo pa sedaj prodajamo. A zato, da jo bo sploh hotel kdo kupiti? Kot berem, je itak nihče noče. Zakoj potem dokapitalizacija?
    A ne bi bilo ceneje vse skupaj likvidirati, razprodati aktivo in poplačati komintente?
    Sicer pa…kdo pa sem sploh jaz, da bi lahko sodil? Tudi jaz razmišljam, da bi na svoj avto obesil za 30.000 € dodatne opreme, da ga bom potem lahko prodal za 10 jurjev. (še en sarkazem).

    • rabbit

      Dokapitalizirali smo banke s 5 milijardami ljudje pa naj bi takrat imeli 19 milijard prihrankov si ti sploh predstavljaš kaj pomeni, da gre banka v stečaj. No če ti je vse eno, da bi ljudje ostali brez prihrankov o.k.Meni je in ni. Si predstavljam nekega navadnega človeka, ki je vse življenje nekaj varčeval in bi to izgubil po drugi strani bi bilo pa v Sloveniji vzgojno in bi bilo potrebno ljudem že počasi izbiti iz glave socialistično miselnost saj bo že država za vse poskrbela nas pa tako ne briga saj to se drugim dogaja.
      Veš ni problem,da smo banke dokapitalizirali ampak problem v Sloveniji je, ker prvič za nastalo škodo ne bo nihče odgovarjali in drugič tega denarja nikoli ne bomo videli. Zakaj, ker država ni rekla, ves dobiček do navedene vsote in še toliko zraven se vrne nazaj v proračun do takrat in takrat.Se spomnim primera Austria Bank,ko je država posodila 5 milijard banka pa je v proračun vrnila 7 milijard in takratni vodilni so morali zapustiti banko in bili kaznovani.
      Pa še nekaj zakaj prodajamo zato ker je to Bratuškova obljubila v zameno za dovoljene za dokapitalizacijo, če ne je ECB ne bi dala. Zakaj je nočejo ker imamo spet nek unikum okoli 25%plus delnico. Ti kupiš nekaj hočeš sanirati in ti nekdo (butasta slovenska oblast) spet nagaja kot so že Belgijcem v primeru NLB.

      • Vince Blake

        No, daj se malo umiri in bolje preberi kaj sem napisal. Rečeno je bilo PRODATI AKTIVO IN POPLAČATI KOMINTENTE. Nihče ne predlaga, da bi varčevalci morali ostati brez prihrankov. Menda je banka tudi še imela nekaj premoženja in zdravih terjatev. Zdaj se gre samo za to, kaj je ceneje. Res pa je, da nimam podatkov kakšna je bila takrat razlika med premoženjem banke in vsoto, ki so jo imeli komintenti. Če je ta razlika bila manjša od denarja, ki smo ga zmetali za dokapitalizacijo, bi bilo smiselno vse skupaj likvidirati. Saj slovenčni bančni prostor ne bi ostal prazen. Vakum bi hitro zapolnike druge banke.

        Se pa strinjam s tabo v tem, da je rak rana slovenskega bančništva, gospodarstva in politike v tem, da nihče za ničesar ne odgovarja. Ampak zdaj smo pa že pri nesposobnem in skorumpiranem sodstvu. Dokler to ne bo pošlihtano, se boda razne bančne luknje…takšne in drugačne še dogajale.

    • Novakec1

      Jo bodo domači z opranim denarjem ki ga imajo v tujini

    • Oregon

      saved bi bilo. Edini odgovor je, da si je levica z dokapitalizacijo nafilala vreče za naslednjih nekaj let. A bi ti popravljal avto in te to stane 3.000 evrov, avto je pa vreden jurja? Ne bi, normalno. A če imaš tako vlado se ti zgodi tudi to. Beri: zato imam razsute bolnice, ceste sam še za Camel Trophy itd., itd. …

  • Demonkrat

    Kar so gradili naši očetje moramo mi sedaj podpirati

  • domovina mili dom

    Na vse finte probajo komunisti nategnit EU, da se ne bo prodalo tega rdečega bankomata.

  • Jurij Musar

    Upam, da ima Lahovnik prav in banke ne bo nihče kupil.

    • tohuvabohu

      Spregledal si, miško, da ima Evropska komisija pravico izvesti prodajo sama in denar nakazati Sloveniji. To je najverjetnejši scenarij.

      • Jurij Musar

        Torej sploh nismo suverena država, temveč navaden mišji drek. Žalostno. Res bo potrebno ustanoviti novo Jugoslavijo.

        • piko8

          Še bolje pa bo, da se ti in tvoji somišljeniki preselite južno od KOLPE pa bomo mi in vi zadovoljno živeli do konca svojih dni!!!

          • Jurij Musar

            Zakaj bi se selili, če imamo lahko Jugoslavijo tukaj.

          • piko8

            Tukaj je in bo SLOVENIJA!
            jUGOVINA JE PRETEKLOST.

          • Jurij Musar

            Seveda je tukaj Slovenija, vendar danes to ni suverena država, če lahko tujci prodajajo naše banke. V Jugoslaviji to ni bilo mogoče.

          • piko8

            Za Slovenijo so nevarni samo rDEČI FAŠISTI IN jUŽNAKI!!!

          • Jurij Musar

            Za svetovni mir so najbolj nevarni naci fašisti, kakršen si ti. In seveda tudi za Slovenijo.

          • Oregon

            to ti mediji trobijo, tačas ko devisa grade na vos moč. Hecno da tudi tebi,(če si normalen in hodih v službo in plačuješ danke) pa ti ne poterne.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!