Javnomnenjska anketa: Veliko večino volilcev bolj kot nov obraz zanima konkreten program

Foto: STA

Najnovejše raziskave javnega mnenja, ki jih je za Nova24 TV opravila agencija Parsifal, kažejo, da se velika večina volivcev nagiba k strankam s konkretnimi programi in ne več samo k prepoznavnim obrazom. To nakazuje nov trend v slovenskem volilnem prostoru, saj se zdi, da do zdaj popularni trend novih obrazov počasi izgublja na veljavi. Volivci se namreč vse bolj zavedajo, da bolj kot lepe besede in sladki nasmeški štejejo konkretne rešitve.

Na vprašanje, “Katero od naslednjih dveh stališč o volilni podpori političnim strankam bolj velja za vas osebno”, je velika večina, kar (72,8 odstotka vprašanih) mnenja, da lahko podpre le stranko, ki ima program s konkretnimi rešitvami. Stranko, ki ima prepoznavnega voditelja, program pa pri tem ni pomemben, bi podprlo 12 odstotkov vseh vprašanih, medtem ko je 15,1 odstotka vprašanih neodločenih.

Po rezultatih sodeč je potencialnim volivcem dovolj vedno novih obrazov, ki jih mediji na silo povzdigujejo in rinejo v ospredje. Bolj jih zanimajo konkretne rešitve, ki jih stranke ponujajo v svojih predvolilnih programih. To nakazuje, da volivci razmišljajo s svojo glavo, dovolj jim je pranja možganov s strani režimskih medijev, ki želijo pred vsakimi volitvami igrati vlogo odločilnega dejavnika.

Ljudem dovolj novih obrazov, želijo si konkretnih rešitev
Ljudje vidijo, da režimski mediji ne opravljajo svojega dela korektno. Taki novinarji niso več neodvisen glas, ki opozarja na nepravilnosti in služi kot četrta veja oblasti, temveč so se prelevili v tolpo petokolonašev, ki jim ni mar za državljane, ampak raje promovirajo interese migrantov in globalistov.

Ljudje so spregledali poskuse, da bi jim vsilili nov obraz, ki bi igral dežurnega krivca, medtem ko razni interesi v ozadju skrbijo za svoje žepe. Ljudi zanimajo rešitve za nastalo katastrofo. Rešitve, ki bi dejansko služile izboljšanju njihovega vsakdana. Rešitve, ki so več kot samo prazne obljube. Slovenski volivec je postal cinik. Ni več dovolj samo povedati, kaj bi naredili, temveč tudi pokazati, kako bi se tega lotili. Praznih obljub in lepih obrazov je bilo v zadnjih osmih letih več kot dovolj.

Telefonsko anketo je za Novo24TV opravila agencija Parsifal, in sicer med 5. in 8. marcem 2018. V raziskavo je bilo zajetih 715 anketirancev, od tega 50 odstotkov žensk. Povprečna starost znaša 49,9 leta, največ anketirancev pa je z dokončano s srednjo šolo (35,6 odstotka). Sledijo tisti s poklicno šolo (24,2 odstotka), 23,4 odstotka anketirancev spada v skupino najvišje izobraženih, 16,8 odstotka volivcev v vzorcu pa ima dokončano osnovno šolo ali manj.

Ivan Šokić

  • stajerc5

    He, ja-ja, jaz tudi tako upam, ampak, oprana in vlozena rdeca pesa bo spet po starem padla na razne komike in podobne lepe obleke in plave ucke.
    Mi je zelo zal, verjamem samo sebi in moji zlahti, da bo volila SDS, sosedu pa ne vec….

    • AlojzZ

      Imate pa na Štajerskem dobro žlahto. Veliko ji verjamete.

    • Krtača 20

      Demokratično a? Draga žlahta, če naute sds volil, ne bom plaču elektrike pa vode…..

      • osa

        Kaj bi
        naredil, jaz, če bi bil predsednik SLOVENIJE

        1. Takoj bi
        uknil 95 % socialne pomoči. Človek hodi v službo in zasluži cca 600 €, nekdo pa je uradno na čakanju, ki doma spi pa
        dobi 500 €. Motijo me tudi oglasi: oče bolan, mama bolna 7- otrok pa lačnih: halo,…. če si bolan ne moreš
        delati otrok,( ko sem jaz bolan samo spim in počivam):! torej če lahko delaš otroke, si sposoben tudi delati.

        VSAK MORA
        SVOJO RIT POPDENATI SAMO S SVOJIMI ROKAMI !!!
        Danes je dela dovolj za vse. Država ni dolžna nikomur dajati službo, ja
        pa dolžna zagotoviti klimo, da lahhko SLOVENCI delamo ustvarjamo, se razvijamo,
        rastemo, se dobro počutimo v svoji državi, smo ponosni na svojo državo in plačujemo PRAVIČNE davke.

        NAPREJ
        RAZMIŠLJAM;”” vsi, prav vsi moramo spoštovati FIZIKO in NARAVO. Ne moreš nekomu govoriti, da je 2*2 enako pet, če je dejansko 4. V tehniki se to takoj vidi, če gradbenik ne
        upošteva fizike se most podre, če pa politik laže in krade pa gre državi slabo razen krtači

        2. DAVČNA POLITIKA Dober
        in normalen gospodar, podjetnik, kmet
        ustvarja in dela dobiček; torej
        pokrije vse stroške in nekaj denarja
        ostane za v šparovček. Ta gospodar si privošči toliko delavcev,

  • samotoje

    Majhen vzorec, premajhen za kakšno kredibilno diagnozo. Z malce skepse pravim, da se ljudem morda le počasi bistri v glavah.

  • AlojzZ

    Ankete, ankete, ankete …

    Ja, lepo pa bi bilo, da bi ljudje prenehali ubogati Murglje.

    • osa

      Sodba pa je
      v tem, da je prišla luč na svet in so ljudje bolj ljubili temò kakor luč, kajti
      njihova dela so bila hudobna. Kdor namreč dela húdo, sovraži luč in ne pride k luči, da se ne bi razkrila njegova dela. Kdor pa se ravna po resnici, pride k
      luči, da se pokažejo njegova dela.
      torej komunisti ljubijo samo temo, bojijo se luči, kajti po njih delih jih spoznate

  • Olga_10

    Bravo Slovenci! Vsi na volitve! Volimo desno in opravimo z levičarstvom za vedno! Slovenijo postavimo na zemljevid demokratičnih narodov!

  • učko

    Še veliko bolj kot “politični program” volivce zanima KSIHT, ki bo tisto, kar obljublja tudi NAREDIL !!! Ni problem imeti “politični program” oziroma nekaj obljubljati, čisto nekaj drugega pa je kaj narediti in se pravilno odzivati na družbene probleme !!!!!! Za “kaj narediti” pa rabiš tudi “kadrovsko infrastrukturo”, ki pa je Janša, na žalost, nima! JAJO, JAJO, tako je to !!!!!

    • realnost

      Ti kar še naprej voli etičarje in moraliste… Ti imajo močno kadrovsko infrastrukturo ki bodo vsako nepravilno razmišljanje uboge raje usmerili v pravo smer… Garantirano, saj imajo samo na hanzi rtv 2000 zaposlenih… Če pa njim ne bo uspelo pa bodo pol poročil posvetili vremenu in kako se je temperatura dvignila za 2stopinji…katastrofa

    • šmentanamuha

      Mislim, da Ima SDS kar močan kadrovski potencial, ki se bo aktiviral v primeru zmage oz. če bo v vladi. Dogovore ima tudi s tistimi, ki trenutno delujejo v tujini. To je povedal Breznik. Ker sicer ta tvoj pomislek velja za vse stranke. Poglej kakšno vlado je sestavil Cerar.

    • Janez

      Učko ,preštudiraj čas med letom 2004 in 2008 pa mi povej kaj je bilo obljubljeno in ni bilo realizirano.Potem pa “klamfaj” naprej ,ali utihni.

      • učko

        Jaz vedno trdim, da je bla 1.Janševa vlada daleč, daleč najboljša. No, na naslednjih volitvah so zmagal spet ta rdeči fašisti! Vpraš se zakaj, najdi odgovore in rešitve! Rdečkarji imajo neprimerno boljši “politikantski marketing”, boljši so v pljuvanju nasprotnikov in samo-hvali. Tlele ste desni totalni naivčki in to vas tepe. Tud skregajo rdečkarji desne med sabo z lahkoto, tako da se je treba tud’ teh umazanij lotiti STROKOVNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • osa

          TO SI DOBRO NAPISAL
          SLOVENCI-DESNI NE NASEDAJTE TONINU, PETERLETU. NE PUSTITE SE RAZKLATI LEVIM PRDCEM IN LAŽNIVCEM
          SPOŠTUJTE LUČ IN RESNICO
          SLOVENCI SMO Z VAMI, slo venčki spreglejte in vprašajte karla zakaj nimate po 10 letih njegove obljube 1000 € penziona

      • osa

        če bi ti vedel, kaj je fizika in matematika, bi dal janšo v TRON.
        UPAM, DA JE JANŠA BOLJ DOZOREL IN UPAM DA NE BO VLADAL Z IZDAJALCI ala erjavec tonin, virant,

        slovenčki prebudite se, enkrat se boste morali. vsaka igra se enkrat začne in neha. komunisti so v zatonu, tudi v sloveniji so že propadli, sedaj še malo z repom mahajo. to bo mimnilo letos.

    • borko

      dej dej,če ti Janez ne paše ti pač ne paše pa tudi če bi bil maneken,aja zato si bil za pralca denarja Pahija

  • VERRZIFIKATOR

    Marjana Žarec

    KDO PA PRAVI, DA PROGRAMA NIMAM?

    »Kdo pa pravi, da programa nimam?«,
    novi znani se obraz huduje,
    vzamem, kar je uporabno tuje
    in potem sam sebi vneto kimam.

    »Kdo pa pravi, da sem brez programa?
    Scenarist mi vendar ga napiše,
    nepotrebne gege sproti zbriše,
    da komedija postane sama.

    Kdo spet pravi, da programa nimam?
    Ko bo treba, mi ga priskrbijo,
    me za kogar koli naredijo,
    sam samo sestavne dele zlimam.

    Kdo še pravi, da program pogrešam?
    Sem pač malce bolj improvizator,
    raznih vlog zato koordinator,
    vloge in glasove sproti mešam.

    In kdo pravi še, da nimam jaza?
    Ga imam in sproti ga spreminjam,
    najbolj pa na konja res spominjam
    šarca, dobro znanega obraza.

  • učko

    Janševo obnašanje po sestanku o “veliki pomladni koaliciji”, ko so ga novinarji hoteli kaj vprašat’, pa je samo, v njegovi značilni puklasti drži, odhitel naprej po stopnicah, rekoč: “Sma že use pavedal … “, mu sigurno ne dela reklame. Problem je tudi v tem, da se tega svojega trapastega obnašanja sploh ne zaveda.

    • realnost

      no povej kdaj in kam naj pride, da ti odgovori na tvoja vprašanja, da boš spremenil mnenje o njemu???? Tak o enostavno je to..

      • učko

        Men’ ni treba razlagat’, gre za njegovo podobo v javnosti, za katero mora v prvi vrsti skrbeti sam !!!!

        • borko

          novinarji tudi provokativni sprašujejo tko da on že ve kaj je potrebno

  • totex39

    Upam, da so volivci le spoznali, da z novimi obrazi ne bo dosežka v Sloveniji. Če hočemo, da se bomo postavili ob bok demokratičnih držav je res potrebno izvoliti stranko, ki nas bo rešila levičarskih pohotnežev in kradljivcev lastnega naroda.

    • Krtača 20

      Zakaj?

  • moat

    Vprašanja so sugestibilna. Ni neke velike izbire, ki bi ti dopuščale, da se lahko odločiš med več možnostmi in ostaja le tista, ki ti jo položijo v usta, žal. Povejte, katera stranka pa nima programa (razen Šarca, ki pa ga še sestavlja – da tudi on ga bo imel) in katera stranka je uresničila svoje programske obljube? Oblast je sladka in ko si pri koritu, obljube izpuhtijo. Tako pač je pri nas. To pa ne pomeni, da volivke in volivci ne iščejo alternative, ki bi morala biti tukaj zajeta med vprašanji, jasno. Prepričan sem, da imajo že vsi vrh glave teh “naših” strank in praznih obljub. Zato tudi podpora novim obrazom, ker slabše itak ne more biti, še vedno pa je prisotno upanje, da morebiti bo pa le boljše. S temi našimi strankami, ki so že pokazale kaj znajo, hočejo in zmorejo, pa itak ni pričakovati da bodo napravile kaj dobrega za ljudi in državo.

    • KIKI

      “pusti narod, narod je butast!” je izjavil rdeči prdec Kučan in
      prav je imel ; dovolimo mu, da to izkorišča na vse ogabne načine!

      • Tone

        A lahko postrežeš z virom?

        • šmentanamuha

          Se ti zdi, da si zdaj bolj pameten, ko si to vprašal?

          • Tone

            Ne, ampak sta ti in KIKI bolj neumna.

          • šmentanamuha

            Ajej.

      • moat

        Hja, ne vem, morebiti je to res rekel ali pa gre za prazno natolcevanje (bojda Kovačiča, kajne)? Kako se že reče, “mi dol visi” ali nekaj takega, kaj je Kučan rekel, važno mi je, kdo ima kaj za pokazat. Narod butast? Hmm, morebiti res, ker gre tolikokrat na led. Je pa tudi res, da je vedno več neopredeljenih, ker so jim butaste stranke in iščejo alternativo. Konec butastih strank, bi bil lahko slogan za nove volitve, res. Bolj primerno za današnje čase, ker stranke lahko zamenjaš, naroda pa ne.

  • Franc Šink

    Novi ali stari obrazi ? To je isto kot obrito ali neobrito mednožje

  • Stajerka

    program lahko pomeni dvoje……sam program še ne pomeni rešitve…..
    – ali samo naštevanje ciljev……
    – ali izpostavitev problema in način realizacije, ki pije vodo……
    žal ne vem, čemu pripisat funkcionalno nepismenost in naivnost večine slovenskega volilnega telesa……

    lep primer kaj pomeni program brez usmeritev in smernic, je Erjavčevih 1.000 eur penzije……to je šolski primer, postavljen v realno okolje in preizkušen na praktičnem modelu…….

  • realnost

    No volilci imajo izbiro ali bodo volili:
    1. dokončati moramo začeto delo
    2. Znižali bomo DDV na : 20%, 8% in 5%

    Kdor je za 1. naj mi da +, kdor pa za 2. naj mi pripopa –

    Hvala za sodelovanje v anketi.

    • realnost

      oops – ne morete dati : kdor je za 2. naj mi tu da +

      • Stajerka

        no, ta anketa je malo smešna……kakšno začeto delo bomo dokončali???……lopovščino, dokapitalizacije, uvoz iz juga in vzhoda, nakup prestižnih vozil, nekaj kar bi naj bilo pravna država – dejansko pa je kriminalna združba, ki piše sodbe v imenu ljudstva…..in še in še realizacij za potop naroda……..
        kar se tiče DDV, je bila ZAVEZA in OBLJUBA narodu, da je to začasni ukrep – in to kar je naredil Cerar je lopovščina brez primere – JS/JU dviguje plače, se hvali z gospodarsko rastjo, reveže pa duši pri nakupu vsake drobtine kruha…….

  • Miro

    SDS nima ne eno ne drugo….. izgubili so pa stik z realnostjo

    • Janez

      Miro,kaj ni že to veliko,da so se plače in pokojnine med letoma 2004 in 2008 dvignile za 25%.Ljudje so bili zadovoljni,ne pa tako kot sedaj,ko je vse “skrižem” skregano. Pa saj ti si še premlad,in tega ne pomniš in ne razumeš.

      • Tone

        Kdo pa se še spomni leta 2004? Volivci so že pozabili za koga so navijali lani.

        • Vera

          Ne vsi .

  • Grenze

    Novi obrazi stare barabe ki nam kradejo in uvažajo TAKO IMENOVANO ARABSKO DELOVNO SILO , KI ZNA DELATI TAKO KOT KOMUNISTI !!!!!!!
    DO KDAJ ŠE ??????

  • šmentanamuha

    SDS ima zelo dober in dodelan program in kadre, s katerimi ga bo uresničil. Stranka je stabilna že vsa leta. Zato bi jih rada videla v vladi, skupaj s Požarjevo Združeno desnico, ki ima tudi zelo jasne točke svojega programa in veliko zagona. Potrebujemo prevetritev na vseh področjih, zato je desna vlada več kot nujna.

    • Miro

      O tej dodelanosti pa bodo povedali volivci 10.06.2018

      • šmentanamuha

        Bomo, seveda. SDS ima najbolj izdelan program za vsa področja in ga niso na hitro skupaj zmetali tako kot večina drugih.

        • borko

          zato se ga pa levičarji bojijo,in bojo vse nardil da to desni opciji ne uspe.

          • Tone

            Ti pa iščeš opravičila že v naprej.

          • Steiermark

            Ne bodi no tako krivičen, saj je vendar slinavi cmero zadnjič povedal, da česar v 4 letih niso mogli narediti (pokrasti…), bodo nadoknadili sedaj v 2 mesecih, pa tudi dodatni 4 letni mandat rabijo, da naredijo še več (ropanja)………od nič oz. škode!

      • Janez

        Mater si ti pameten.

    • Janez

      Podpišem.

    • Miran

      Ma pa tud Jajota, ki je recept za poraz.

    • joza joza13

      Oj, se strinjam s teboj in ziher sem, da vsi tukaj to vemo. To vedo tudi tisti trije, štirje pankrti…, ki na tem portalu vstrajno serejo. Razumeti je potrebno, da drugega jim niti ne preostane…
      Večkrat sem se že vprašal, kako se počuti nek pankrt, čeprav zblojen, konec dneva, v katerem ves čas sere in nabija čez vse norme zdravega razuma? Verjetno mu ni lahko. Poskušam jih razumeti in jih na nek način pomilujem…

      • šmentanamuha

        Jaz mislim, da ljudje ne morejo preklopit iz svojega navijaštva in na podoben način gledajo tudi na politiko. Tudi jaz sem svoj časa vedno glasovala proti desnim oziroma proti Janši, dokler se mi ni posvetilo s tisto sliko, kjer je pisalo Smrt Janši na tisti slavni seji RTV. Takrat sem se streznila in dojela to sublimno manipulacijo. Po tistem sem začela resno spremljati vsebinske programe strank in moram reči, da je SDS-ov res dobro pripravljen. Moti me pa, da so tudi oni glasovali proti upokojenskim s.p.jem. O tem bi rada vprašala nekoga.

        • Tone

          1. Na tisti slavni seji RTV ni pisalo Smrt Janši .
          2. Bolj iskreno bi bilo: ljudje ne morejo preklopit iz svojega načina mišljenja na mojega.

          • šmentanamuha

            Pisalo je točno tako in nič drugače, ker je bilo namerno tako fotografirano in celotna režija je bila vnaprej dogovorjena. Zdaj pa navijaj dalje za svoje, saj ti nihče tega ne preprečuje.

          • Tone

            Vidim, da nisi slepa, si pa zaslepljena. Na transparentu je pisalo JANŠIZMU. Je pa res, da to fotografijo, kjer je ena črka delno zakrita, namerno objavljajo desni mediji, da z njo razvnemajo svoje volivce. Jaz za nikogar ne navijam, samo opozarjam na laži in zavajanja.

          • šmentanamuha

            Fotografija je bila objavljena na portalu MMC in se je 14 dni vlačila naokoli. Težko bi rekli, da je MMC desni medij. In ni mi treba razlagati, kaj je pisalo na transparentu, ti levi zaslepljenec. Takrat še nisem bila desna volivka, zdaj pa sem, prav zaradi tega transparenta oz. fotografije. Naj te bo sram, da si po vsem tem še upaš kazati na desnico in tukaj še nekaj predavaš, kdo koga zavaja, idiot slaboumni. Vse je bilo do potankosti načrtovano.

    • Miro

      hahaha DREAM TEAM : sds-tonin-princ

    • Steiermark

      Mi, ki smo sposobni prepoznati tiste, ki so pripravljeni za nas kaj narediti, bomo volili vse, ki imajo program , v dobro človeka, to je od SDS do združene desnice in še kakšno pošteno in ljudem zavezano stranko – po njih delih jih boste prepoznali…… Za Požarja pa nisem preveč prepričana, da je tako, kot bi se rad prikazal, nekam preveč me spominja na Viranta – previranta, ki se je najprej “trudil” da je prišel na položaj in potem od znotraj, po naročilu pedofilskih stricev, vse skupaj (vlado, ki je delala v korist ljudi) “zminiral” in bil potem tudi bogato poplačan!

  • Božobožo

    A zato ima Šarec najvišjo podporo, SDS pa pada ko kamen.

  • Roman Benedik

    Veliko večino ljudi program ne briga nič.Nehajte s temi ponarejinimi anketami!

    • joza joza13

      Ja, to je željeni cilj tvoje levice, ker zelo dobro veste kako se ribari v kalnem… Ti materna…, pa kaj še nimate polnih hladilnikov teh jebenih rib? Še nimate dovolj lastnih koristi in škode, ki ste jo povzročili temu narodu?
      Še morski psi se enkrat nažro…, tu je pa požrešnost&lakomnost neomejena…
      Bazen se vstrajno prazni. Potrebno ga bo spet napolniti!!! To je tudi Hitler na koncu spoznal! Ko bo naslednjič tu – na tem prostoru zaoralo, ne bo isto, kot je bilo. Mask ni več! Ve se kdo je kdo!

    • šmentanamuha

      Tudi tebe program očitno ne briga, rad bi pa dajal vtis, da si pameten.

  • Roman Benedik

    Junija SDS čaka ura resnice.Okoli 15%

    • joza joza13

      Šarac pa pragu v parlament ne bo prestopil…

      • Branko

        Ankete ne kažejo tega.

        • joza joza13

          Pri anketah 3 mesece pred volitvami gre vedno za manipolacijo. Branko – ki “braniš”, ti bi to lahko vedel..

    • Miro

      reši jih edino volilna udeležba pod 40%

  • Miran

    To da je z SDS konec kaže ustanovitev celega kupa novih strank na desnici. Zgleda kot bi desni pol ugotovil da SDS ne more več ponuditi nič novega in da rabijo nekaj novega. Zato se bo za desno polovico volilcev SDS morala boriti z vsaj ene 7 strankami.

    • komar marko

      hočeš povedati, da so toprakso začeli rdečkoti, ki so do sedaj pokazali kot rešitev program z imenom PUF na PUF s PRIHVATIZACIJO in uničevanjem dokazov. ter moralno etičnimi našeli v stilu BRICOTOV. jap Lopovski Dečki Slovenije.

    • joza joza13

      Nisem tega mnenja. Na desnici bi se bili morali na tak način organizirati že vsaj pred 4mi leti.
      Če se gredo diverzifikacijo na enem polu, mora drugi pol temu slediti.
      Največji problem so pa vendarle mediji…, krvna slika se malce popravlja.

    • Vera

      O kakšnem koncu ti pišeš za stranko SDS ? Večina bo volila SDS , ker ima najboljši program, ki ga tudi uresničuje ! ( 2004-2008 ) . V opoziciji je tudi dajala predloge, toda vzvišeni iz SMC-ja jih niso hoteli prevzeti , če pa že , potem pa 3 mesece prepozno.

  • komar marko

    Le zakaj HANZI TV nikoli do sedaj ni pokazala POŽARJA. In ta medij trdi da je socializem in delegatski sistem končan.Samo me čudfi,kako to, da ta sistem iz HANZI produkcije ne more.

    • Marica

      Kdo je že Požar?

      • sumljivislon

        Marica
        @ …BOJAN – :)! ..večkrat sklanjaj njegovo ime -glej VVFaktor tv 3
        …in ne glej RTV lj1.. ;)

      • komar marko

        ne razgledanosti in zaslepljenosti ne zdravim! Prav!

      • Vera

        Novinar, ki nima dlake na jeziku !

        • Tone

          Če pa jo že ima, je pa od prijatelja.

    • Tweety Bird

      Požar je totalno nepomembna figura na slovenskem političnem prizorišču :)

      • komar marko

        ha,ha,ha. Napovedujem večje število poslancev kot pa jih bo prejel ŠARKO!

        • Miro

          ja pol se boš pa zbudil….sicer pa do volitev ni daleč, pol boste pa spet za poraz krivili Kučana in Palčke iz Sneguljčice

          • komar marko

            no nekdo je tukaj na tem portalu zapisal, da bodo pačUSTREZNO poskrbeli,da bodo pravi na oblasti.Nič več me nične čudi! Tudi mrtvo pijani lovec je zadel cilj in to 100%!

          • Miro

            volitve bodo, pa naj pokaže, kdo ima “ustrezen program”

          • komar marko

            kaj ti pomaga če programa ne razumete in se greste čredni nagon. Tudi sivolasi starček bo napisal cirkularno pismo!

          • Goran Hvala

            O crednem nagonu bleja nekdo ki nabija ze 30 let isto in obkroza vedno istega..bivsega komunista…bvahahaha….

          • šmentanamuha

            A dej, koga boš torej volil?

          • Miro

            kogar hočem…. Janše in bebastega Primca sigurno NE

          • šmentanamuha

            O programu govorim. Kateri program boš podprl?

          • komar marko

            kako se naj opredeli, če pa je odvisen od KORITA točno določene opcije,

          • Miro

            nobenega, ker vsi potem programa ne realizirajo

          • komar marko

            Lažeš.Volil boš na UKAZ,kakor so vas naučili!

          • Miro

            kok si ti pameten , komarček…. a po sebi sodiš

          • komar marko

            torej ti ne voliš PROGRAMA ampak se opredeljuješ glede na partizančke in domobrančke.

          • Miro

            kogar hočem… tud partizančke

          • komar marko

            Ja pameti ti želim,samo je težava ker je tudi ta stvar v konstanti!

          • Miro

            ja res ti jo manjka

      • montyamp

        Bil do nedavnega .
        Komunisti , iz hoste prihajajo pravi borci , ki so vidijo kaj dela gošarska navlaka .
        SMRT GOŠARSKEMU MURGLOKURĆANIZMU

      • šmentanamuha

        To je bil tudi Cerar en mesec pred volitvami 2014.

        • Miro

          pol bo pa desnica zmagala, ?

          • šmentanamuha

            Če bodo volilvci pametni, seveda.

          • Miro

            pol se pa bojim da bo večina slovencev “neumnih”

          • šmentanamuha

            Če bo večina takih kot si ti, potem bo žal neumnost prevladala, ni pa nujno.

          • Miro

            pa bo Janšek spet razbijal pohištvo …..hahaha

          • xtc

            Sej so itaq že bolj ali manj od prve Drnovškove vlade sem ,da volijo levake.

          • Miro

            ja boste morali “ta pametne” uvoziti

          • Tone

            Pametni pa bodo, če se bodo odločili tako kot ti.

          • šmentanamuha

            Hvala, ker se strinjaš z mano.

          • Tone

            Nič se ne strinjam s tabo, samo razkrinkal sem te.
            Volivci niso pametni ali neumni, ampak imajo različne preference. Tako deluje parlamentarna demokracija. Ti pa bi rada imela diktaturo pametnih.

          • šmentanamuha

            Sem vedela, da boš padel v zanko in tako razkril svoj domet.
            Diktatura neumnih že predolgo traja in čas je za pametne ljudi, ki jih žal ni v tvojem taboru. Verjamem pa, da je preferenca pokvarjenih lopovov, ki jih najbolj podpirate na levici, vse kaj drugega kot pametno vodenje države v korist vseh in za vse, predvsem pa z vizijo za dolgoročni obstoj naroda in države.

  • šmentanamuha

    Mislim, da tukaj stvari povsem napačno razumeš, kakor so jih tudi interpretirali v parlamentu, nrp. Erjavec. Noben S.p. nikogar ne ogroža. To je čista laž, ki jo namerno v javnost plasira s socializmom okužena politika. In to me je zelo zmotilo tudi pri SDS. Edino NSi je tukaj zavzemala prava stališča.
    Upokojenec si lahko na ta način samo izboljša svoj gmotni položaj, zraven pa še prispeva davke v blagajno, pomaga svojim otrokom, razbremeni socialno blagajno in seveda še naprej koristno uporablja svoje znanje in veščine. Ker ima tudi upokojensko rento, ki mu pripada po zakonu, ima tukaj varovalko in je kot s.p. lahko bolj podjetniško samozavesten. Morda s svojim delom ustvari delovno mesto oz. dodaten zaslužek še za koga.
    To je čisto zavajanje, da upokojenci z s.p. odžirajo delovna mesta mladim brezposelnim. Ne vem, komu je to padlo na pamet. Tu se vidi, kako nihče v Sloveniji ne razume podjetništva in se posledično ne more razviti niti podjetniška kultura. Jaz nasprotno vidim tukaj samo ideološko platformo socializma, ki namenoma duši podjetniške vzgibe v ljudeh in namerno vzdržuje maso na pragu revščine in poprečja. Tako ljudje ostajajo nesamozavestni in prestrašeni in je z njimi lažje manipulirati. Na veliko pa jih hranijo s pridobitvami NOB.

    • montyamp

      V normalni državi ja .
      Preveč je v SLO nepotizma , klientelizma , korupcije , ……..
      Zamisli si borca s penzijo 2 000 € kako s tvojim denarjem , svojim zazidarskim vnukom omogoča izkoriščanje tvojih .
      Vse je zjebano , vse …………….

      • šmentanamuha

        Ja, sej, to državo je potrebno znormalizirati in ustvarjanje podjetniške klime in razvoj podjetništva sta del tega.

    • joza joza13

      Oprosti, sicer poznam in razumem miselnost podjetništva, manj pa situacijo ambicioznih upokojencev. Tvoji okvirji se mi ne zdijo abnormalni, dopuščajo pa ogromno manipolacij…
      Kakorkoli že…, za v nedeljo zjutraj pa imava fajn debato… vmes še kaj naredim za jutri predvideni posel -;).
      L.p.

      p.s.
      Fejst zima je bila, muhe so natradale -;).

      • šmentanamuha

        Jaz razmišljam kot ekonomist. Razloži, kaj je abnormalnega v “mojih okvirjih”? Seveda je pogoj “normalna” država, kar zdaj ni, z urejeno zakonodajo in sodstvom kot garantom za njeno delovanje, in podjetniško klimo.

        • joza joza13

          Če zapišem, da nekaj ni abnormalno, to pomeni, da sem negiral nenormalnost in potrdil normalnost.
          Vedno pa me motijo zgolj parcialni interesi…
          Tudi sam sem ekonomist, v poslu na hard že > 20 let.

          • šmentanamuha

            Aja, oprosti, sem malo površno prebrala tvoj zapis.
            Manipulacije se dajo tudi zakonsko regulirat, recimo z določeno višino prometa ali kaj takega. Vseeno je na škodo države, da vrže stran znanje in pripravljenost na aktivno udeležbo upokojencev. Saj to ne bodo vsi, ampak tisti, ki bi to želeli.

          • joza joza13

            Veš, bolj sem v poslu, kot v politiki…, ampak zamisli si, npr. koliko upokojenim udbovcem bi tak zakon omogočal, da legalno serejo do svoje smrti – brez morebitne ustrezne obravnave pred pravico? Spet zgolj tehtam kje je večja škoda, ali korist?
            Če te pa želim bolje razumeti, boš mi vendarle morala zaupati, v katero generacijo spadaš?

          • šmentanamuha

            Nisem upokojenka, če to misliš, ampak delovno zelo aktivna in si pripravljam strategijo za podjetništvo na enem specifičnem področju in mislim, da država s svojimi posegi in subvencijami izrazito moti zdravo konkurenco. Razumem pa tvoje pomisleke glede Udbovcev. prav zato pa potrebujemo zdravo državo in delujoč sodni aparat.

          • joza joza13

            Ja, delajmo na prvem, da bo tudi ostalo omogočeno.
            Sam si tudi najprej kupim čevlje, potem pa vezalke, če jih slučajno ne dobim v kompletu…

            Pa lepo nedeljo ti želim…., grem ven. Čao.

          • Vera

            Upokojenci naj ostanejo ” upokojenci ” , delo pa naj dobijo mladi !

          • šmentanamuha

            Zakaj, v Avstriji imajo to možnost.

    • Vera

      Ne hvali preveč NSI-ja , ker je Tonin že postal preveč samovšečen in porogljiv, ker misli, da bo novi premier.

  • Morala

    Tako je, program je pomemben! Le, da ne ostane potem vse to le na papirju, kajti lepih besed in obljub imamo že polne žepe!!

  • komar marko

    no in v soočenjih bodo PROFIJI vključno s POŽARJEM pokazali pravo sliko oziroma BEDO naše države. le kakšna metla mora priti da se bo vse topočistilo.

  • Kosobrin

    Kaj pomeni, da imaš program in ga potem v glavnem ne uresničiš?

    • komar marko

      to pomeni, da ne jambra, Morala in etika je na prvem mestu!

    • Vera

      Janševa vlada je uresničevala dobre programe, toda opozicija ga je onemogočala do onemoglosti .

      • Miro

        kako lahko opozicija to onemoči???

      • tetka z ozadja

        Kako lahko opozicija omogoči ali pa neomogoči realizacijo programa?

        • Miro

          hahaha…. vse so jim drugi krivi…

        • Jure

          Ma pusti jih. Saj veš da je za njihovo nesposobnost vedno kriv nekdo drug, kučan, notar, premajhen nabiralnik, zombiji, zanič akumulator….

  • komar marko

    Žalostno je da rdečkoti zagovarjajo program, Samo kaj ko nobenega ne uresničijo. A niso obljubljali 1000 EUR plače in penzije,
    Mesečniki pa pred volitvami, da bodo znižali poslanske plače pa ničod tega!

    • Miro

      a je DESUS “rdečko”

      • komar marko

        jap OLDTAJMERJI. A vidiš kako dokazuješ nerazgledanost. Ne bi me čudilo, če nisi sam LUCKASTI!

        • Miro

          in te je imel janšek v vladi??? Kako to???
          kako lahko kot tak vele patriot, v svojem besednjaku uporabljaš besede tebi sovražnih narodov???? “luckast”

          • šmentanamuha

            Zato, da je lahko sestavil vlado. Ni imel druge izbire.

  • tetka z ozadja

    Ja janšisteki, po volitvah boste zopet največja opozicijska stranka. Luštno, kaj ne?

    • xtc

      Kaj je Tepko iz ozadja še pred volitvami boste ob NLB,A Banko in Savo Re,kaj boste boste kaj smrkali?
      Smrk,smrk.

      • tetka z ozadja

        Levica bo izvoljena da vlada v Sloveniji, vi se pa ukvarjajte z zgodovino.

        • xtc

          Kaj vam pomaga izvolitev ,ko vam bo tujina pobrala vse vzvode moči in vam ostala prazna blagajne in ne boste mogli poravnati pufov,ki ste jih naredili,sleje kot preje bodo tujci potrkali na vrata in zahtevali pufe nazaj,vi pa bez para ,no kaj boste tedaj?
          Tujina bo nastavila stečajnika -zelo verjetno JJ ,da bodo pufi vrnjeni in sprejeta popolna privatizacija in razprodaja državnega premoženja na silo.,kot to poreka v Grčiji.

  • Jure

    Komi čakam volitve, da janšisti ornk popušite. To bo lep dan za Slovenijo !

    • sprehajalec

      Jaz pa čakam trenutek, ko se bo Serpentinšek spopadel s pufom in pa Javnimi z zahtevo po milijardi dodatnih plač na cesti. To bo lep dan…

  • totex39

    Ljudje dajte se končno spametujte in volite desno vlado, kajti nesposobna levičarska vlada ne prinaša nobene dobre stvari, kar že leta in leta dokazujejo.
    Razen tega še vedno moramo poslušati njihova komunistična zborovanja in vzdrževati njihove pokojninske priviligirance in društva, kar več ni normalno.

  • Tweety Bird

    VOLITE LEVICO !!! … Slovenski sodni sistem je po ugotovitvah Bruslja izboljšal svojo učinkovitost. Morda bo JJ spet pristal na Dobu :)

    • xtc

      Nič je ni izboljšal le zaradi NLB ,ko se je zadevo razrešilo ESČP.

  • Tweety Bird

    Program SDS-a: “V Sloveniji ne more nastati močna nova skrajno desna stranka… ker smo tu že mi… SDS. Naša zveza z neonacistično skupino Blood and Honour ni nikakršno naključje, naravna je.”

    • Steiermark

      glejte, glejte, kdo čivka…….neki izmeček in potomec krvavih pedofilsko morilskih in ludožerskih levakov, ki se mu še vedno kolca po pitju krvi poštenih ljudi…..istočasno pa “poziva” ljudi, naj ne nasedajo poštenjakom in zavezanim ljudem, ker se ti tudi borijo istočasno, proti komunistično pedofilsko roparski in zasužnjevalski diktaturi!

      • Miro

        a so te tako pri verouku učili

        • xtc

          Ne zgodovina vas lepo opisuje in to z dokumenti,pa saj taki ,ki živijo v hosti ne morejo biti drugačni.

    • xtc

      A bi ti lahko nehal bruhati oslarije?
      SDS je precej daleč od skrajno desne stranke,sicer pa takole Nacional socialisti in komunisti ste v bistvu eno in isto,oboji se razglašate za socialiste.
      Ravno zato vas EU resolucija izenačije v totalitarnosti,nedemokratičnosti in zločinslkosti in obsoja kot režime vredne obsojanja in zavržnosti.

      • Miro

        res je !!!! sds je levičarska stranka, pa jim to všeč ali ne

        • xtc

          Sedaj se pa cepci že zmenite kaj je SDS vsakih pet minut je nekaj drugega,malo preje je bila Skrajno desna,sedaj je leva zgoraj pa že trdo Liberalna -nehajte izpadati osli z takini komentarji.

          • Krtača 20

            Desna domobranska farška stranka s komunajzlom na vodilni poziciji.

          • xtc

            Sem vam že povedal osli ,da se vsaj zmenite med sabo kaj SDS je ne pa da karjuzite in lajate vsak po svoje-ma,ke eni idioti in mone.

        • Steiermark

          ja, mirči, SDS e skrajno levičarska stranka, vi pa skrajno desničarska, le da ste vloge zamenjali in zato na veliko ropate, pedofilirate , zasužnjujete….in pijete slovenskemu človeku kri!

      • ĐĐ Style

        SDS je skrajna desnica

  • Tweety Bird

    Jaz imam @Petra blokiranega, zato mu sporočite… SDS je kombinacija trde neoliberalnosti, izrazite nedemokratičnosti in svinjskih lopovščin. Vsa stranka kot cunje na strašilu visi na osebnosti Janeza Janše in takih oprod kot je @Peter :)

    • xtc

      Da si bedak mi je itaq jasno,saj liberalna stranka nikoli ni bila leva.
      Tisto kar levi pridigate ,da je liberalno je v bistvu čista mešanica anarhizma in socializma skritega za zlorabljenim pojmom liberalizma-ali realno LEVI LIBERALIZEM NE OBSTAJA.

      • Steiermark

        nepismeni tuneki, ki se valjajo po kozi juliki, v štali, tega ne dojemajo – nimajo časa za izobraževanje!

  • Krtača 20

    Kva se pa tuki dogaja? A je bla bolj slaba pridga pr maš? A je župnk tolk tulu na vas da je skor s prižnce padu?

  • tetka z ozadja

    Ja kaj hočemo, naslednja štiri leta bo levica vladajoča-ZOPET. In naslednja štiri leta bodo janšisteki opozicija-ZOPET. Kaj hočemo, tako to gre.

    • xtc

      Je,res bi znalo biti a bo boste brez bank,Save,baje morate prodati cinkarno itd slabo vam kaže.

      • tetka z ozadja

        Ne ne, banko še nekaj časa rabimo. Jaz vem tako kot ti, da banka pred volitvami ne bo prodana. A je tako?

        • xtc

          Ne nič ne bo s tem,so Ermanco razsvetlili v Bruslju ,da gre banka NLB kmalu na prodaj,nato A Banka(levaki ,jo sicer nočejo prodati ,a mora v prodajo,ker je penzuijski sklad prazen,in bi si kupili vsaj malo socialnega miru),Sava RE pa mora dobiti tuje lastnike saj je kot taka nevzdržna,Cinkarno pa prodaja zaveza.He,he,he,kar jokcajte,prav zanimivo vas bo gledati na vladi praznih žaklov in s praznim penzijskim skladom,vse bolj pa se vam zaradi miljonskih tožb obeta tudi prodaja Telekoma,ke beboti ,he,he resnica vas dohaja.
          Banka nepreklicno odhaja zato tako vreščanje na levici.

          • tetka z ozadja

            Ne skrbi, mi bomo poskrbeli za sebe.

          • xtc

            Še banke ne morte rešit,niti Yuge ne-kaj boste šele za sebe.

          • tetka z ozadja

            Ampak mi vladamo že 70+, nekako nam ratuje vse skupaj, vam pa ne gre nič od rok.

          • tohuvabohu

            To delate že 75 let. S pomočjo nasilja in klanja.

    • Tweety Bird

      ZOPET bodo plesali kolo…ZOPET bo igrala skupina Victory…ZOPET bo Ivan Janez imel kisel nasmeh na ksihtu :)

      • tetka z ozadja

        In janšek bo izjavil, da je to v resnici njihova zmaga, da so točno tak rezultat planirali, a da so ga celo presegli.

        • Tweety Bird

          A tokrat zna biti tu mač. Bojim se, da se bo fental. Naj ga ima osebje “Polja” na oki:)

    • Steiermark

      Kaj takšne bedarije stresaš iz obupa, ko tako kot tvoji ludožerski kameradi, izgubljaš upanje, da še boste sploh kdajkoli, kam drugam, kot v zapor, prišli? Gotovi ste! In to vam bo med drugimi pokazal tudi Franc Kangler, katerega ste, z JJ, obešali pod Dravski most!

      • tetka z ozadja

        Franc kanglar bi mogoče imel sicer male možnosti, da bi bil izvoljen. Skupaj z Primcem pa nikakršnih, skupaj bosta dosegla pod 1%. In to vem jaz, in to ve on, in to veš tudi ti.

        • Steiermark

          Ne boj se, četudi zmagata g. Primc in Franc Kangler, vas niti za pete nebi obešali z dravskega mostu, ker bi pomenili vi, veliko ekološko onesnaženje za vse ostale…. enostavno vas bomo izgnali z kozjejebci, tja, odkoder ste se privlekli!

  • Krtača 20

    A žena ni daua, a je župnk preveč uzeu? Kuga je narobe desni da ste tolk našpičen?

  • Tweety Bird

    ANKETA:

    A bo Janez Janša zmagal? Obkroži:

    1. DA
    2. NE

    • Matija

      ne

    • Krtača 20

      Rajš vpraš a bo janša zgubu al janša ne bo zmagu.

    • xtc

      Vsi pametni in pošteni ,od lastnega dela živeči Slovenci obkrožijo DA.

      • Matija

        No ja, precej velik del JS ni od lastnega dela živečih, pa v tem primeru obkrožajo DA:

        • xtc

          No ti so volilci levice in zagotovo ne obkrožajo ,DA ravno zato levaki tako širite JS volilno bazo,samo ta vas bo sesula z oblasti,ker bo prinesla bankrot.

          • Matija

            Ne bo držalo. Krepka večina vseh vozačev iz periferije,…v LJ (cca 150.000), zaseda delovna mesta v JS in večina njih so tudi volilci sds. Država jim pa plačuje prevoze na delo, kar je komunajzerska pogruntavščina.

          • xtc

            Masleša SDS,Marjan Pogačnik SDS,Vesna Rakočević in Igor Bergant SDS,Igor Kadunc SDS,Vesna Pivk SDS,Predsednik odvetniške zbornice Miha Kozinc SDS,direktorji CSD jev in socialne delavke vsi SDS , itd a ne osel?

      • Tweety Bird

        JJ je nadpatriot, a spravi skupaj zgolj patrio…hahahahahahahahahaha…

        • xtc

          In kje je bil v EU JJ pravno močno obsojen in to uradno?
          No povej in dokaži z potrjeno sodbo vseh instanc?

          • Tweety Bird

            Bil je v Sloveniji (EU) pravnomočno obsojen na dve leti zapora.

          • tohuvabohu

            In ti to verjameš?

          • xtc

            Ni res,zakaj lažeš,NIČ NI BIL OBSOJEN-sodba NE OBSTAJA,ker ni bila potrjena na vseh instancah.ŽAL.Bila je ODPRAVLJENA,oz. poničena,na najvišji instanci in kot taka NE OBSTAJA-JE NIČNA.
            NE ZAVAJAJ.

  • Tweety Bird

    Janez Janša ve, da vse Slovenije ne more osvojiti, zato vztrajno cepi politiko in družbo na dvoje. Ima svoje goreče volivce oz. ovce, svoje veterane oz. dementneže, svoje medije oz. fake news, svoj del gospodarstva oz. preprodaja orožja in umazani krediti, kmalu bo morda imel svojo nacionalno gardo :)

  • Tweety Bird

    Zakaj Janez Janša nonstop uporablja jezik sovraštva, ustvarja atmosfero izrednih razmer, sistematično budi vsakovrstne frustracije, strahuje sodstvo in medije?

    • garfi

      “LEVI” LAŽNIVEC – “LEVI” FAŠIST

    • šmentanamuha

      Zakaj ti stalno pretiravaš?

      • tohuvabohu

        Janšafobija je huda bolezen. Je zelo nalezljiva in nepopravljivo prizadene možgane.

  • xtc

    Vreščanje levakov je vse hujše tujina jim iz rok cuka NLB,A banko,Savo RE,Cinkarno ,zelo verjetno pa bo na prodaji pristal tudi Telekom saj ga bodo pokopale odškodninske tožbe,ki jih bo moral plačati zaradi nepravilnosti,država mu pač tukaj kot lastnica ne sme pomagati,ker gre za nedovoljeno pomoč,seveda levake upravičeno skrbi prazen penzijski sklad,ki lahko prinese socialne nemire-skratka za JJ je še najbolje,da tole ,do zloma gleda iz opozicije nato pa bo možnost počiščenja z rdečo drhaljo po JS in službah in pogoji za privatizacijo in nujne reforme.

    • Krtača 20

      In tebi se zdi to super?

      • xtc

        SUPER;SUPER;SSSSSSSSSSUUPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Krtača 20

          Bedak

          • xtc

            Kaj je bebo,boli?
            Končno vam bodo šla korita in živet boste morali od lastnega dela in znanja,čene boste pa klošarl ,kot ste večino zgodovine.

          • Krtača 20

            Nlb cinkarna sava itd je lastno delo bedak.

          • xtc

            Kakšno lastno delo?
            Cinkarna je bila nacionalizirana lažnivi bebo.
            Ravno tako je LB,kot Sava -začetnica nastala iz nacionaliziranih premoženj.-torej čas ,da dobi lastnike.

          • Krtača 20

            Tromotoren bedak

          • xtc

            Država ne sme biti lastnica NIČESAR.,od podjetij,do biločesa

          • Krtača 20

            Najprej bomo tebe prodal bedak.

          • xtc

            No pripravi se psihič no,kmalu bo to dobilo lastnike -tuje,ti boš pa primoran veliko bolj delat ali pa boš klošaril.

          • Matija

            In zakaj ne?

          • ĐĐ Style

            Zato , da desničarji uvedejo privat šolstvo, privat zdravstvo. Ko boš zlomil roko boš vzel kredit. Ameriški kapitalizem jim najbol diši.

          • Matija

            Sam sem mnenja, da mora zdravstvo, šolstvo, oskrba s pitno vodo, policija, vojska,……družbeno pomebne storitve,…. biti v lasti in domeni države, ki zasleduje višje cilje, kot je štetje dobička.

          • ĐĐ Style

            Tako je, razloži to domobrancem, njih samo porfit zanima, poglej si v USA koliko so posamezniki zapufani za šolstvo in za zdravstvo.

          • Matija

            Trdobučnežem je težko kaj razložit

          • xtc

            Ja res,že koliko let vam govorimo ,da je socializem propadla religija,pa še kar butate ,ko kaštruni z glavo v zid.

          • xtc

            Glej tepc zahojen-znanje ni zastonj,četudi poklicno-koliko krat moraš požreti na svoj račun da prideš do nekaterih rešitev problemov.
            Zadolženi so zato,ker nimajo zdravstvenega zavarovanja,ker jim je pomembnejši avto,dopust itd za najpomembnejše pa zmanjka.
            Definitivno pa bi bilo v SLO precej podobno,če bi zavarovanje ne bilo na silo obvezno,večina bi si za tisti denar umisla neumnosti,kot vedno.
            Ljudje so pač bedaki,še posebej levičarji.

          • ĐĐ Style

            Ko boš imel koga v USA ga vprašaj kaj se zgodi z osebo,ki ima prirojeno bolezen ali obstaja bolezan da bo dobil hudo dedno bolezen. Taka oseba nima dobrega avto, ne hodi na dopust in nobena zavarovalnica ga ne povoha

          • xtc

            Ja res je leve možganske prizadetosti se ogne vsaka zavarovalnica.

          • xtc

            Definitivno narobe,policija,vojska,sodstvo da ostalo NE mora biti podvrženo konkurenci in kvaliteti.
            Zasebni sektor pa prisiljuje državo v vitko upravo in trdo in dobro delo tako to gre pravilno.

          • xtc

            Ne tumbaj debil zahojen,v Nemčiji imaš prtivat bolnice ki delajo z zdravstvenim zavarovanjem.

          • xtc

            Ker so države slabi lastniki in upravljalc.

          • slosin

            …zdej mi je jasno…ti si bil na Golem ‘dvomotorac’…

          • slosin

            CINKARNA CELJE je ‘lastno delo’ že od l. 1873…Dej mal razmisl, kaj boste s kostmi, če pride do sanacije okolja v Celju…

  • Tweety Bird

    Zdaj pa dovolj !!!…Kako je mogoče, da SDS ostaja del etablirane politike? Janez Janša družbo zastrupljala postopoma in tako se standardi znižujejo počasi, skoraj neopazno… norosti SDS-ove počasi postajajo samoumevne, z rameni se skomiga celo ob tem, da je Janša pravnomočno obsojen kriminalec na svobodi… da laže, kot pes teče, in da je, “veliki patriot” ???

    VOLIMO LEVICO !!!

    • ĐĐ Style

      Dokaz, da je izdajalstvo zapisano v genih.

      VOLIMO LEVICO !!!

    • garfi

      VOLIMO “LEVICO” !!!
      fogloff tumpek

    • slosin

      tika taka, tika taka….

      • ĐĐ Style

        Plesalci kmalu boste zopet z dolgimi naslovi, kako ironično da vam bo igrala skupina VICTORY

  • Osti jarej

    ..ja,kdo pa še verjame tem programskim nategancijam

    • garfi

      tebi nihče

  • xtc

    Največji strah levakov je popolna privatizacija vsega.
    Zakaj?
    Zato,ker so tako socialno čuteči in ker bo narodu hujše kot sedaj?
    Ne,ne,ne,ne-navadne laži in floskule.
    Nasprotujejo neizbežnemu zato,ker lastniki po hitrem postopku obračunajo z lenuhi,slabimi delavci in bleferji,dvignejo kvaliteto in storilnost,ter sindikate dajo v kot.
    Z privatizacijo odpadejo politični posegi in kadrovanja v podjetja,zaposlovanje po vezah itd.
    Firme so zavezane ,dobičku in kvalitetni uslugi sicer konkurenca po briše z njimi pa naj gre za bolnico,tovarno ali obrtno ali kako drugo podjetje.
    Izginejo levi monopoli,saj je vse podrejeno tržni logiki in levaki se kmalu znajdejo na mestih,ki jim pritičejo,razen če so sposobni.

  • Krtača 20

    Kolkr vem sđs sploh nima programa.
    https://www.sds.si/program/volilni-programi-sds

    • garfi

      KrtaĆĆĆĆa

    • ĐĐ Style

      Imajo -Mein Kampf

      • joza joza13

        Tona, spet so popustile arznije?

      • Krtača 20

        Mogoče bojo letos nastopal z noriškim kraljestvom.

    • joza joza13

      Krastača

    • Osti jarej

      …sigurno ga ima….cerkvi je ziher treba še kaj šenkat

    • žogica

      Janez ne rabi programa, on ima vse v svoji glavi, kako bo nategnu svoje volilce !

  • Osti jarej
  • garfi

    USTAVITE “LEVICO” —- DOL Z “LEVICO” !!!
    sami lažnivci goljufi paraziti kriminalci šarec-sd-desus-smc-zl-l-itd !!!
    VSI SO DEL MAFIJE

    • ĐĐ Style

      Živel lokalni diktator JJ

      • xtc

        A Joža Broz?
        Ti tega boš moral p po različnih koncih Slovenije izkati nihče neve kam so ga zagrebli po sežigu,da mu narod nebi hodil na grob se olajševat.

        • ĐĐ Style

          Med JJ in JB obstaja ogromna razlika, prvi je lokalni šerif drugi je bi lsvetovno znani vodja in zmagovalec priznan od zaveznikov. Če meni ne verjameš vprašaj kakega Ameriškega, Angleškega ali pa Nemškega zgodovinarja. http://www.mladina.si/media/www/slike.old/novice/titoo.jpg

          • xtc

            A to onega ,ki so ga uvrstili med TOP ZLOČINCE zgodovine in podpornika mednarodnega terorizma?

  • Osti jarej
  • garfi

    Cmerarjeva “vlada” IN VSE “LEVE” SO SMRTNO NEVARNE !!!
    ljudje umirajo
    UNIČILI VOJSKO
    UNIČILI ZDRAVSTVO
    UNIČILI ŠOLSTVO
    UNIČILI SODSTVO
    UNIČILI DRUŽINE

  • janez cepec

    normalno, de use zanima nov obraz, ker usi stari politiki oblublajo stvari, k’ jih nkol niso izpounil, pa nej bojo talevi al pa tadesni, VOL-ivci so pa tko ovce, pa nej bojo talevi al pa tadesni.zaćeran krog, kej dost pa tko ne moreš izbrat

    • garfi

      “levi” ste same obljube
      mesece pred volitvami ste dvignili pokojnine za neverjetnih 10 €

  • Osti jarej

    …nehajo naj že nategovat folk….

    • garfi

      ja nehaj

  • Osti jarej

    …ljudem je DOVOLJ POLITIKE….lažnive in tatinske

    • garfi

      dovolj te imamo

      • žogica

        ..tebe že zdavnaj !

        • garfi

          troll

          • žogica

            LOL

  • garfi

    “levih” so same obljube
    mesece pred volitvami so dvignili pokojnine za neverjetnih 10 €
    je blo treba mafiji plačati 100.000 za “maketo” zlatega tira
    DOL Z NJIMI

    • MižekFiga

      Bodi natančen, povprečno so dvignili za 10,01€.

      • garfi

        torej je 989,99€ pobasal erjavc

    • žogica

      Pol maš pa res slabo penzijo, če si dobil 10 eur.

      • garfi

        ti si vzel 989,99€ rdeČĆ parazit

        • žogica

          Ja, pa tvoj Janez !

  • Tweety Bird

    Slovenski cirkus, ki so ga SDS-ovci doslej uprizarjali pred očmi naroda… zadevni firer, njegov advokat-grobar, Matozov Franci, in njuni tovariši v partiji SDS, pa tudi US… meče zelo slabo luč na oblast in sodstvo…in na nas, poštene levičarje navadne smrtnike in nepolitikante!

    VOLIMO LEVICO !!!

    • garfi

      DOL Z LAŽNIVO LEVICO

      • Tweety Bird

        VOLIMO LEVICO !!!

        • žogica

          VOLIMO LEVICO !!!!!!!!!!

          • garfi

            VOL

          • žogica

            VOLOVINA

        • garfi

          VOL

    • žogica

      VOLIMO LEVICO !!!!!!!!!!!!!

  • garfi

    DOL Z LAŽNIVO LEVICO
    VSI SO DEL PROBLEMA IN VLADAJO ŽE 70 LET
    DOST JE

    • MižekFiga

      Temna stran Lune je levakovo naravno zavetišče. Z Zemlje se ne vidi, pa zato še bolj lažejo in kradejo.

      • žogica

        Kaj je Mižek, te šraufa?

        • MižekFiga

          Uživam. Loptica z navadnim šusom se znajdeš takoj na Balkanu! Marš !!!

          • žogica

            ŽOGICA, ŽOGICA, Šiptarija te čaka….

          • MižekFiga

            Dobre tenisače imate. Škoda da delajo samo po vsem svetu, v srbariji nič in v Sloveniji tudi ne.

          • žogica

            Ti se spoznaš na une dol, ne ?

    • žogica

      DOL Z LAŽNIVO DESNICO, pa še gor ni bila !

  • Sodni dan

    Po anketi sodeč lahko sklepamo da je 12 procentov anketirancev moralno zaostalih. Zakaj bi volil obraz in ne programa . IQ na nivoju hladilnika ko bi v kameni dobi živeli.

  • Miro

    10.06.2018 dan D za Janšeka….oz začetek dokončnega konca

    • žogica

      Dan D, državni praznik v Sloveniji !

  • garfi

    podpora “levici” pomeni nadaljevanje zaostajanja za primerljivimi državami
    “levica” je skrajna levica in desnica v enem

    • Tweety Bird

      Podpora levici pomeni nadaljno gospodarsko rast :)

      • garfi

        na vaših bančnih računih v tujini

        • Tweety Bird

          Se že pozna v denarnicah vseh državljanov. Narod je začel več trošiti :)

          • garfi

            ja, 10€ Bandit

        • žogica

          Vi jih sploh nimate.

          • garfi

            ste že vse pokradli Banditi

          • žogica

            Sploh ne, jih pa ne damo iz rok !

  • Tweety Bird

    Janšizem je trajen pojav, in če bi ga mediji redno imeli na kritičnem očesu, bi imela SDS nekoliko boljše manire in manj volivcev. Zato… VOLIMO LEVICO !!!

    • garfi

      “levica” je skrajna levica in desnica v enem

      • Tweety Bird

        …teza…antiteza…sinteza…

        • garfi

          ….milijarda

    • tohuvabohu

      Kaj pa ti veš, govedo zarukano?

      • Miro

        dobro jutro

        • tohuvabohu

          A ti poznaš na uro, siromak?

          • Miro

            ne, poduči me

    • žogica

      VOLIMO LEVICO !!!!!!!!!

      • tohuvabohu

        A Polmeseca? Če imaš rada migrante, do njih prideš tudi drugače.

  • Miro

    kot že enkrat videno…..hahahahaha
    Ansambel Victory, šampanjček…. pol pa tuš¨!!¨!!

    • Sodni dan

      Miro al moderni kaj je zdaj prav??

  • garfi

    “levih” so same obljube
    mesece pred volitvami so dvignili pokojnine za neverjetnih 10 €
    je treba folk podkupit z nekaj kilogrami banan
    rdeČĆe opice

    • Sodni dan

      Dvig pokojnin je odvisen od BDPja ne od vladnega lapanja in laganja.

  • Tweety Bird

    Simpatiziranje z zmerno desnico ali levico je normalno, podpora makiavelistu, manipulatorju in grožnji, kakršna je Janša, pa zbuja začudenje !?!? Ali desnosučni tega res ne vidite?

    • garfi

      fogloff tumpek pa zmernost

      • Tweety Bird

        Pusti mojega Tuneka pri miru. On tudi tebe pri miru pusti :)

  • Sodni dan

    A se še kdo sprašuje zakaj rdečkarji obiskujejo ta portal?? Se mogoče slinijo novi oblasti ???

  • Tweety Bird

    Nekateri Janšo častite in mu sledite zaradi svojih frustracij in razočaranj (številni volivci SDS), drugi zaradi koristi (člani pogona SDS, trdi neoliberalci, politični špekulanti v medijih in gospodarstvu), tretji zaradi potrebe po Voditelju. HEIL JANŠA !!!

    • Sodni dan

      Lepo si povedal rabimo vodja, ne zlaganih obrazov ki ubogajo osebje iz ozadja!!!

      • Miro

        in to je???

      • Tweety Bird

        Tisti, ki res dajo kaj na demokracijo in elementarno družbeno higieno, ne bi smeli biti na njegovi strani. Kljub anomalijam preostale etablirane politike je Janša grdo in pokvarjeno poglavje zase. Lahko bi rekli, da je gnoj od gnoja :)

    • joza joza13

      Tona, pojdi zdaj malo jest. Stara je že nasula v korito…

  • garfi

    Tweety Bird= foglof tunek-pimpek-tumpek zl-l

    • Tweety Bird

      Tweety Bird = Julijana Tič

      Foglof Tunek = Anton Tič

      :))))))))))))))

  • Miro

    tokler bo desnica taka kot je, levica ne NE more izgubit pa makar gre na volitve z Racmanom Jakatom

    • MižekFiga

      Koliko si zaslužil pri pranju iranskega denarja?

      • Miro

        bolje da ne veš

        • MižekFiga

          Mene nezaslužen denar zanima ne.
          Ti si pa sam napisal, da si podkupljen!!!

          • Miro

            bravo. inteligenten si ni kaj

    • janez cepec

      Racmana Jako majo desnakarji za vodjo opozicije

      • Miro

        dovolj za Ivana

  • žogica

    Janez je še nad Bogom, imejte ga radi !

    • Tweety Bird

      Janša naš, ki si na Trstenjakovi,
      posvečeno bodi tvoje ime,
      pridi k nam tvoje kraljestvo,
      zgodi se tvoja volja
      kakor v noriškem kraljestvo tako v Sloveniji.
      Daj nam danes naš vsakdanji kruh
      in odpusti nam naše neumnosti,
      kakor tudi mi odpuščamo svojim dolžnikom,
      in ne vpelji nas v skušnjavo,
      temveč reši nas hude rdeče drhali.
      Amen.

    • MižekFiga

      Prosimn imenuj ga pošteno: “Demokrat slovenec Jekleni Janez”!

      • žogica

        Aha, zarjaveli Janez.

  • montyamp

    Še vedno je bolje slediti tistim ki so izstopili iz
    KOMUNISTIČKO MURGLOSRBSKE UDBOPARTIJE ,
    kot tranzicijskim prevarantom , ki imajo
    cca. 100 MILJARD € POKRADENEGA SLOVENSKEGA DENARJA razmetanega po svetu in ga ne upajo in smejo pokazati .
    Več bi vam vedeli povedati :
    Žvepleni pritlikavec , Gregor Golobićććć veleposestnik , Drago Isajlović, Janez Kocjančič, Herman Rigelnik, Drago Kos , Anton Ribnikar, Jurij Detiček, Anton Peinkiher , Janez Zemljarič, Borut Jamnik, Matej Narat, Marko Jazbec, Tomaž Kuntarič, Tomaž Berločnik, Peter Kotar, Saša Geržina, Robert Golob , Igor Rojs……………….
    Jogurt Cerar je preveč omejen da bi razumel materino zagovarjanje svinjarij , med katere spadajo banditizmi udbopartijskega generalštaba KOKABETON u murglama .

    • janez cepec

      BUTL, ti kr cepetej in meketej za Pastirjem, pa bojo tardeči spet zmagal

      • montyamp

        Kriza fantje …………

      • slosin

        cepec, a boli?

        • janez cepec

          mene nč, vas bo again and again, usak let, že 73 let vas tardeči jebejo. pa sej, zakuga vas pa ne bi, sej mate komunajzarja za dosmrtn’ga predsednika. luzerji

          • tohuvabohu

            Čudno, a ne. Cela levakarska srenja neprestano joka in cvili, da vam Janša razdira celotno politiko, državo, vlado, vojsko, policijo, ustavno sodišče, da ne naštevam naprej. A vi orangutani ne premorete niti trohice samozaupanja?

    • Osti jarej

      ..komunist se spreobrne,ko se v jamo zvrne

  • montyamp

    SDS ni idealna .
    Je pa edina kok tok izbira , da se rešimo izdajalsko banditske navlake zazidarsko zločinskega TITO-BANDITIZMA .

  • MižekFiga

    NE POZABITE !!!
    Ddr. Kučanova stranka SMC s šefom dr. Miroslavom Cerarjem je prve tri mesece v Parlamentu izločevala za Slovenijo trpečega demokrata Jeklenega Janeza. Neuspešno seveda. Diktatura komunističnih zombijev NI USPELA. Kdo garantira, da ne bodo podobno nadaljevali, ker druga nova imena v ospredju NE POMENIJO spremembo politike. V ozadju vedno naberejo stara krepko kompromitirana imena!

    ENOSTAVNO. V EU nimajo somišljenikov. V Sloveniji tudi ne.

    Končno je čas, da si izberemo samo “za Slovenijo” delujoče stranke, nič srboslavske ddr. Kučanistične. Volitve Vas čakajo junija letos.
    Domobranstvo z domoljubjem je ena naša največja vrednota !!!

  • Sredina

    S programi se še stranke ne ukvarjajo več, kj se bodo šele volivci…programi zanimajo 10% volilnega telesa, ki se nato udeleži volitev, ostali pa volijo za najmanjše zlo

    Problem proporcionalnega volilnega sistema, ljudje vedo da nimajo vpliva na to, kdo bo dejansko izvoljen, zato volijo stranke, ki jih v konkretnem trenutku iz takih ali drugačnih razlogov, še najmanj zaradi programov, prepričajo

  • Tweety Bird

    POZOR POZOR POZOR !!!

    V zaostrenih, kaotičnih zunanjih in notranjih razmerah lahko janšizem, ki bi mu na volitvah kazalo slabo, iz latentne nenadoma postane akutna grožnja v svoji najtrši, celo pučistični obliki. Zato v čim večjem število volimo…LEVICO !!!

    • xtc

      Slaba vam kaže EU zavija vsebolj desno in prav je tako.

  • Tweety Bird

    Na žalost etablirana politika s Cerarjem in Pahorjem vred vztrajno vtika glavo v pesek, namesto da bi opustila drobno računarstvo, Janšo postavila na njegovo mesto… in seveda ubrala pot, ki bi nasprotovala krepitvi ekstremizma in janšizma. Volimo LEVICO, da bomo to golazen desničarsko končno postavili na svoje mesto !!!

    • slosin

      z levičarsko golaznijo bomo opravl z levo roko..

      • Miro

        kaj boš pa z desno delal

      • janez cepec

        z levo roko bi ga ti na roko metu, če bi ga upou, pa ti ljubljeni vodja ne pusti, čeprou je on še vedno levičar. tko, pa tko, sam ne okol govort

    • šmentanamuha

      Etablirana politika Cerar, Pahor in roparska levica, ki uničuje državo in ji nihče nič ne more, pajade. Kanarček, saj še sam sebi ve verjameš, kar pišeš …

    • xtc

      Pravilno!

      In DESNICO postavili NA OBLAST,tako se govori kanarko.

  • Tweety Bird

    Tudi zaradi demokracije, bi morala nova levičarska oblast pri priči opustiti neoliberalne prakse… razprodajo državnega premoženja, nasilno zategovanje pasu in siromašenje šolstva, zdravstva, raziskovanja. To je brutalna bližnjica v primitivizacijo družbe in ekstremizem. Janez Janša čaka v zasedi…kot črni panter…domobranski :)

  • montyamp

    Treba bo braniti domove pred rdečimi zajedalci .
    VSI NA VOLITVE , volite vse razen murglosrbske marionetne zasedbe
    SMC-SD-DESUS-ZAAB-ZL , to so mladiči največje izdaje na tem prostoru .
    Izdali so se sami , 80 let kričijo debili o izdaji , RESNIČNA ZGODOVINA pa je pokazala na njih , kot najbolj ostudne kolaborante .

    • janez cepec

      a u Begnah beljo, a si čez orgajo spizdu, takle, tko fuknen kot si, se ne moreš sam šetat tle okol?

      • montyamp

        Narod lahko preživi svoje norce, celo ambiciozne. Ampak ne more pa preživeti IZDAJE od znotraj. Sovražnik na vratih je pomemben ampak je znan in nosi svoj prapor javno. Toda IZDAJALEC se prosto giblje med vrati, njegov potuhnjeni šepet šumi po vseh ulicah in slišati ga je tudi v dvoranah vlade same. IZDAJALEC ne izgleda kot IZDAJALEC , govori s tonom, ki je domač žrtvam, nosi njihov obraz in njihove argumenta, pritožuje se nad podlostjo, ki jo kakor opaža. Razkraja dušo naroda in dela tajno, v noči ogrozi stebre na katerih sloni moč mesta. Okuži politično telo, da se ne more več upreti.
        Morilcev se je manj bati kot izdajalcev. (Markus Tilius CICERO leto 50 pred n.š.)
        Se pravi , bati se je treba SLS in NSI malo bolj kot temnordečih murglosrbskih IZDAJALSKIH EXEKUTORJEV IN PIROMANOV .
        Si se že našel ???

  • montyamp

    Avstrija nima komunistov , imajo pa državo .
    Bomo kopirali boljševike do onemoglosti , ali spustili denar pametnih med uničene in oropane Slovence ???

    • janez cepec

      Jodlarji tud niso imel belogardistov, de bi se šli bratomorno vojno

      • montyamp

        Saj jih niso rabili , jih komunistična golazen ni pobijala , ker je bila pod Hitlerjem pravočasno odstranjena .

        • Tone

          Kako, ali v Avstriji niso komunisti sodelovali z nacisti?

          • montyamp

            Pa ne Stalinovi gošaristi .

    • Tone

      Avstruja ima komuniste, mi jih nimamo.
      http://www.kpoe.at/

  • montyamp

    Komunistični UDBO-KOKABETON-kapitalizem s pokradenim in skritim denarjem vzdržuje samo par najbolj gnilih družin v državi .
    Slednje so razmetane okrog udbovskega terorizma :
    Žvepleni pritlikavec , Gregor Golobićććć veleposestnik , Drago Isajlović, Janez Kocjančič, Herman Rigelnik, Drago Kos , Anton Ribnikar, Jurij Detiček, Anton Peinkiher , Janez Zemljarič, Borut Jamnik, Matej Narat, Marko Jazbec, Tomaž Kuntarič, Tomaž Berločnik, Peter Kotar, Saša Geržina, Robert Golob , Igor Rojs……………….

  • montyamp

    TRANZICIJSKA PREVARA IN
    ORGANIZIRANI S KRIVOSODJEM ZAŠČITEN KRIMINAL POLITIČNIH ELIT
    LJUBLJANA — ZAGREB — BEOGRAD

    https://www.youtube.com/watch?v=TSFfq2J7xVg

  • Anton

    trenutne javnomnenjske raziskave tega ne potrjujejo, kako potlej komiku iz Kamnika tolikšna podpora?jaz osebno še nisem imel prilike videti oz slišati vsaj delček od njegovega “programa”.Da pri tem ne pozabim omeniti še ostale bleferske parlamentarne stranke, ki se že 20/> šlepajo na korist programov SDS in NS, in sebi pripisujejo zasluge.. Kdo so te stranke pa mislim, da mi ni treba razlagati, to so DESUS in kajpak da ne bom pri tem delal krivice prvokategornici strank iz skupin bleferjev, naslednici partijske zveze, to je SD.

    sarkazem press

    • Miro

      a ni to žalostno za SDS ?? Pride en komik in pomete z njimi

      • Soave

        Ne drži. Ni žalostno za SDS, ampak za dobro tretjino Slovencev, ki izgleda ga bodo volili.Na podlagi česa pa ?

        • Miro

          le povej jim koga naj volijo. Razsvetli jih

          • Soave

            Če nič ne preberejo, razen provladne medije, jim jaz ne morem nič razsvetliti.
            Se jim pa bo razsvetlilo, ko bo prepozno. Takrat bodo krivi vsi drugi, samo oni sami ne.

    • Soave

      Hm, pred kratkim je veliko govoričil o ” svojem programu “.

  • montyamp

    Serpentinšek je nova murglosrbska marioneta , prevara ki bo težko uspela .
    Šivilja , pesojebalski ustavnopravni pripravnik , lekarnarski šerif , igralec-komik , česa vse še žveplenega banda ne bo našla ???

    • Miro

      hahaha a tud ta je iz Murgel….

  • sodnikisozločinci

    Ko bom šel v javno hišo, bom izbral tisto z najboljšim programom.

    • Miro

      jaz pa ker bo mel lepše k

  • Rotar Jakob

    sds z jj program za najprej slovenija!

  • montyamp

    Hahaha , LEVIČARJI :
    Žvepleni pritlikavec , Gregor Golobićććć veleposestnik , Drago Isajlović, Janez Kocjančič, Herman Rigelnik, Drago Kos , Anton Ribnikar, Jurij Detiček, Anton Peinkiher , Janez Zemljarič, Borut Jamnik, Matej Narat, Marko Jazbec, Tomaž Kuntarič, Tomaž Berločnik, Peter Kotar, Saša Geržina, Robert Golob , Igor Rojs………………. ,
    ki so svoje premoženje dali revnim so ostali bogati in prav zato zagovarjajo banditizem , ker so tako omejeni in pokvarjeni da ne vidijo bede katero so ustvarili .
    Bandit je pač bandit , iz magarca narediti dirkalnega konja , je kot bi delal poštenjake iz yu-komunistov na seznamu .

  • Miro

    kaj je sedaj? a boste rumeno modri zmagali na volitvah ali ne???

    • Krtača 20

      Bojo. V kategoriji največji luzer.

  • Tweety Bird

    Zakaj voliti LEVICO?… Janšizem se je razvil koncem 20. stoletja iz že prej nastalih političnih gibanj, kot so fašizem, komunizem, nacionalizem in idiotizem. Iz starih -izmov je janšizem prevzel predvsem diktatorski in avtokratski način vladanja, čaščenje kulta osebnosti, množična, dobro načrtovana in organizirana zborovanja s strankarsko ikonografijo ter zavračanje vseh ostalih političnih opcij… s tem pa tudi same demokracije. A si to želimo?

    • Miro

      eni to rabijo…. ovce rabijo vodjo črede

      • Tweety Bird

        Res je, ovce ga potrebujejo. Ivan Janez se je po zmagi komunizma nad fašizmom v 2. svetovni vojni, priključil komunistični stranki Jugoslavije, iz katere pa je bil pozneje izključen zaradi svojega ekstremizma. Ivan je namreč diplomiral iz vojaške doktrine komunizma, tako, da mu je militarizem že od nekdaj bil pri srcu.

        • Miro

          samo da jih bo ta “oven” zapeljal v prepad

          • Tweety Bird

            Seveda drvijo proti prepadu…humorist Serpentinšek ga bo premagal :)

          • Miro

            kot sem rekel, lahko je tud Miki Miška

          • Tweety Bird

            …lahko tudi pujs Melkijad :)

      • Soave

        Oooooooooo, kakšen sijajen dialog. Dobila si, ti ptičica pomoč enako mislečih.
        In ti ti pritrjujeo , da so ravno tako ovčice, kot si ti.
        Nikar ne pisarite o zmagi komunizma. Saj dobro vemo, za koga je res bila to zmaga. Za večino pa se je začelo obdobje brez osebnih pravic. Še misliti nisi smel s svojo glavo. Pa malo si zašla ptičica. Pišeš o Janševem ekstremizmu ? Zato je bil izključen iz še hujšega ekstremizma, komunistične partije ?
        Dobro si naložila, pa tvoja sotovariša tudi.
        Upam, da se vam bo humorist Serpentinšek kmalu zataknil v grlu

        • Miro

          serpentinšek ni okužen s komunizmom kot Janšek

          • Soave

            O, torej vsaj to priznaš, da je komunizem kužen ??
            Kako potem lahko pisariš take nebuloze ?

          • Miro

            to sem tu prebral…. jaz sem se proti temu cepil pred 40 leti

          • Soave

            Ja, pa je de. Izgovor slab. . .

        • Matija

          Janšata so iz komunajzerski vrst nabrcal zato, ker je bil še večji lopov kot oni.

          • Soave

            Pomota ! Komunisti in današnji komunajzerji naravnost ljubijo barabe !! Take lahko držijo v pesti do konca .

          • Matija

            Mogoče danes je res tako, pred 30 leti je bilo drugače.

          • Soave

            Ne, ni bilo.
            Le vedelo se ni.

          • xtc

            Že vse skozi je isto od pjijančevanja s brati Nacional socialisti v Trbovljah pa vse do njihove zareditv po gošah.

          • xtc

            Ja tud Pučnika so vrgli ven,baje je bil preveč pošten za med leve barave kot JJ.

    • Soave

      Kje pa ti živiš ? Pa menda ne boš trdila, da tvoja opcija pa dopušča druge opcije ??
      Pisariš o čaščenju kulta ? O zborovanjih s strankarsko ikinigrafijo ??
      Mar opisuješ ” tvojo ” opcijo ? S silnim demokratom Kučanom na čelu ?

      • Korenjak

        Soave, ne sekiraj se. Kar serje ta p(t)ička v teh komentarjih, je rezultat sesirjenih možganov kot posledica branja Mladine. Ne vem zakaj točno, ampak me močno preganja občutek, da se za tem ptičjim nickom skriva tovariš Grega Repovž, “glavom i bradom” ali pa vsaj njegova nova pridobitev, Vasja Jager iz Večera.

        • Soave

          Ne morem iz svoje kože.
          Sedaj bom pa imela še večje veselje, kajti onega Repenceljna z Mladine, ne prenesem !!

  • Tweety Bird

    Baje, je sprva Ivan Janez hotel svojo stranko poimenovati levo-fašistična stranka Slovenije, ker pa mu je naziv deloval preveč obrabljeno, se je odločil za kratico SDS – Slovenska domobranska stranka…uradno za folk in medije pa Slovenska demokratska stranka. Torej, koga bomo volili?

    • Sodni dan

      Ljudje se odseljujejo v države ki so bile pod fašističnem okrilju zakaj le??

      • Matija

        ZDA, VB, Švedska, Japonska, Nova Zelandija, Avstralija,… države pod fašističnim okriljem?

        • Sodni dan

          Avstrija, Nemčija, Norveška, Danska.. Halo??

          • Matija

            A te so bile fašistične? Sem mislil, da so bile nacistične oz. pod nacistično zasedbo.

    • Korenjak

      Tvoji umotvori dejansko merijo intelektualni domet levičarjev. Niste še prišli iz otroškega vrtca.

      • xtc

        Tja jim ne dovolijo zaradi umske prizadetosti.

  • montyamp

    LEVICA so stari komunistični demokrati ki so zaklali KRAMBERGERJA .
    Demokracija po kurćanovo nam je ubila državo , zato volimo HEROJA JANŠO , ki nas je rešil yugojebine .
    Kućan je razorožil TO , to je njegov edini osamosvojiteljski manever .
    Kje se je med osamosvojitveno vojno skrival žvepleni halbmadžarski pritlikavec ???
    A veste kje se je skrival med osamosvojitvijo, ko je bil Janša na poziciji?
    V Konjšici nad Zagorjem na vikendu Štefkine sestrične, ki se piše Dolanc in je neposredna sorodnica Staneta Dolanca.

  • Osti jarej

    Slovenci so končno ugotovili, da jim višje pokojnine odžirajo borci
    *************************************************************************
    LAŽ !!…..sramotno nizke plače,sramotno nizke pokojnine,sramotno nizki soc,transferji so posledica pokradenega denarja,ki se šteje v milijardah in v uničenju gospodarstva…. in namernega,sistemskega produciranja revščine,ki ga dirigira fašistična evropa…

    • Sodni dan

      330 evrov sociale 1 razlog več da ljudje ne hodijo na šihte!

      • Osti jarej

        …..katere šihte?…vsak ne more v državno upravo zraka mešat

        • Sodni dan

          Šiht alpa mešanje zraka to sta 2. različna izraza.

  • herman

    po tej anketi SDS, ki ima prepoznavnega voditelja, slabo kaže.

    • Miro

      in še boljši program…..hahahaha

  • xtc

    Kričanje obupanih levakov ,kaže na velike težave levih Cmeravčki kljub titovem sindromu fuhrerja SMC,so politični mrliči,Šarčev domet pa močno pod pričakovanji težave pa velike,maje se Gorenje,pokojninska blagajna,tujina zahteva izpolnitev danih zavez in grozi z ukrep zaradi neprivatizacijei,država brez denarja in prezadolžena,vojska v razsulu,drugi tir je zgodovina itd.
    Skratka ko bo iz rok levakov odšla NLB nato A Banka pa Sava RE in še verjetno Telekom zelo kmalu,kljub uporom levakov je njih moči konec.
    Še dodatna težava levakov pa je pritiskanje Irana na SLO levake,po priznanju Palestime ali pa razkrije kdo je kasiral denar pri pranju v NLB in nenazadnje huda bomba je tudi to,ko bo US verjetno ,dovolilo dostop do seznama tistih,ki so hodili na upravo NLB in upravi in upravnemu odboru nalagali komu morajo biti posojila dana,tam boste zagotovo našli MK,pa JZ,DI,HR,;GG,Pahorja,AB,Zokija itd. prihod tega v javnost,bi bilo polom za Kuana in druščino,narod bi videl jasno dokazano kdo je kriv za bankrot Slovenije.

    • DJURO SUMAR

      Takole se majčkeno tolažiš, kenede. Odločamo volivci in levičarjev bo vsak dan več.

      • xtc

        Ja vidim v EU vse bolj volijo leve ,sploh Višegrajci.

        • DJURO SUMAR

          To ni nič čudnega, saj so v razvoju za nami za cca. 50 let. Mislim na Višegrajce. Kar se tiče EU, pa vsi desničarji na tem portalu trdite, da je Angela Merkel levičarka. Ampak saj veš, da se spremembe (napredek) dogajajo zelo počasi.
          Zamisli si svet pred 2000 leti, kar zgodovinsko gledano ni kakšna dolga doba, in pomisli ali si je tedaj kdo predstavljal, kakšen bo svet danes. Treba je priznati, da se je spreminjalo in spremenilo na boljše, zlasti kar se tiče svobode in enakopravnosti človeka posameznika. Ker gre razvoj v vedno hitrejšem tempu, sem prepričan, da bodo ljudje čez 2000 let popolnoma svobodni in enakopravni, da ne bo revnih in bogatih, temveč, da bo za vse dovolj dobrin. Danes imamo nekaj več kot 2000 milijarderjev, ki imajo v lasti 5,38 bilijona dolarjev. Da imajo nekateri toliko denarja pomeni, da imamo vsi drugi toliko manj. Ti posamezniki imajo toliko denarja, da bi lahko z njim 7 x odpravili revščino na svetu. To se bo moralo spremeniti.

          • xtc

            Cepc,poglej si Slovaško 94 in danes in jo primerjaj,nekako smo mi danes vse bolj podobni Slovaški 94.
            Koalicija Merckel SPD oz. Stasi Maedschen koalicija bo precej kratkega veka, zagotovo bo na naslednjih -predčasnih volitvah AFD že vladna močna stranka.

          • DJURO SUMAR

            Pa si res cepec, ki o politiki nima pojma.

          • xtc

            In to mi pove peto razredni levak,ki nima pojma o ničemer in katri skrajni umski domet mu je parkiranje cuckov po garažah,kot so(ste) počeli na Oražmovi.

          • DJURO SUMAR

            Z vsakim komentarjem potrjuješ, da si cepec na kvadrat. Pravzaprav navadna desničarska ovca brez kančka svoje pameti.

          • xtc

            In to mi razloži levi pasje jeb*****?
            He,he,he-če bi bili levaki pametni nebi uničili vsake države,kjer prilezejo na oblast.

          • DJURO SUMAR

            Očitno se najbolj spoznaš na pasje jebanje.

  • janez55

    Pri nas ne bo normalnih volitev dokler se bosta vanje vmešavala Kučan in Janša, ki poosebljata delitev Slovencev. Prvi s spletkarjenjem iz ozadja, drugi pa z razdiralno politiko in razpihovanjem sovraštva.

    • Burek Burecki

      Se strinjam. Janez je problem slovenske druzbe tqko kot kucan. Dokler bosta ta dva ziva mene ne bodo vidli na voliscu… Zmente se sami. Na eni strani komunjare na drugi pa izdajalci, nestrpnezi in nacisti… ko vas jebe…

  • Burek Burecki

    To je ze 5 “javnomnenska” to leto in neven kolika v vseh teh letih ampak mene se vedno noben ni poklical…
    Te vase javnomnenske so cista laz saj verjetno klicete ene in iste fasiste….

  • DJURO SUMAR

    Jaz vedno volim tiste, ki so v svojem programu proti razprodaji naših domačih firm, ki se zavzemajo za javno sekularno šolstvo, za javno zdravstvo, ki ne odpirajo ideoloških tem in so zazrti v prihodnost, ne pa v preteklost. Novi obrazi so maček v žaklju in jih ne volim.

    • tohuvabohu

      Bedak, vse kar si naštel, so ideološke teme.

      • DJURO SUMAR

        Gospodarstvo, zdravstvo in šolstvo so ideološke teme. Od kdaj pa?

        • tohuvabohu

          Ne preusmerjaj. Gre za državno lastništvo proizvodnih firm, državne medicinske ustanove in državne šole. Forsiranje vsega tega na račun svobodne iniciative je največja zguba za vsako družbo. Rdečkarji raje vidite, da vse crkne, samo da ne bi kdo nepoklican kaj zaslužil.

          • DJURO SUMAR

            Kaj mislijo rdečkarji ne boš nikdar razumel, ker so ti klerikalci nafilali možgane s svojim kapitalističnim sranjem.
            Nihče pa me ne bo prepričal, da so gospodarstvo, zdravstvo in šolstvo ideološke teme.

  • Tweety Bird

    Baje, je sprva Ivan Janez hotel svojo stranko poimenovati levo-fašistična stranka Slovenije, ker pa mu je naziv deloval preveč obrabljeno, se je odločil za kratico SDS – Slovenska domobranska stranka…uradno za folk in medije pa Slovenska demokratska stranka. Torej, koga bomo volili?

  • Tweety Bird

    Zakaj voliti LEVICO?… Janšizem se je razvil koncem 20. stoletja iz že prej nastalih političnih gibanj, kot so fašizem, komunizem, nacionalizem in idiotizem. Iz starih -izmov je janšizem prevzel predvsem diktatorski in avtokratski način vladanja, čaščenje kulta osebnosti, množična, dobro načrtovana in organizirana zborovanja s strankarsko ikonografijo ter zavračanje vseh ostalih političnih opcij… s tem pa tudi same demokracije. A si to želimo?

  • Tweety Bird

    Ivan Janez se je po zmagi komunizma nad fašizmom v 2. svetovni vojni, priključil komunistični stranki Jugoslavije, iz katere pa je bil pozneje izključen zaradi svojega ekstremizma. Ivan je namreč diplomiral iz vojaške doktrine komunizma, tako, da mu je militarizem že od nekdaj bil pri srcu.

  • Tweety Bird

    POZOR POZOR POZOR !!!

    V zaostrenih, kaotičnih zunanjih in notranjih razmerah lahko janšizem, ki bi mu na volitvah kazalo slabo, iz latentne nenadoma postane akutna grožnja v svoji najtrši, celo pučistični obliki. Zato v čim večjem število volimo…LEVICO !!!

  • Tweety Bird

    Tako, zdaj pa se greva s Tunekom ljubit. Ne da se mi več z vami debatirat. Adijo :)

  • tohuvabohu

    Uredniki portala, pozivam vas, da nemudoma posežete vmes in odstranite rdeče smetilce in propagandiste. Če se to ne bo zgodilo v kratkem, pa svetujem demokratičnim komentatorjem, da se ne odzivate na provokacije komunajzarskih manijakov.

    • Tone

      Drugo točko podpiram. Prva je totalitaristična.

      • tohuvabohu

        Spet streljaš kozle, prjatu? Druga točka je stvar odločitve vsakega posameznika, torej ne rabi podpore. Kar se totalitarizma tiče, pa se malo pozanimaj za definicijo totalitarizma (na spletu je dovolj gradiva), da ne boš izpadel kot bedak.

        • Tone

          1. Totalitarizem ne prenese drugačnega mnenja (vse druge značilnosti izhajajo iz te).
          2. Sem se res nekoliko nenatančno izrazil, torej: priporočilo druge točke pa podpiram.
          3. Kozlov ne streljam, sploh nimam orožnega lista.

          • tohuvabohu

            A je to vse? A ne veš, da je totalitarizem številne “drugačemisleče” skrajšal za glavo? A ne veš, da totalitarizem ne prenese politične konkurence? A ne veš, da totalitarizem hoče imeti totalno oblast in vpliv na vse dele družbe? Sploh ne gre samo za svobodo govora!
            Btw, očitno tudi ne veš, kako na drugih portalih izločajo trole in da to nima zveze s politiko. Najbrž še tega ne veš, kaj pomeni “trol”.

          • janez cepec

            tiste, za kere praveš, de so jih skrajšal za glavo, to niso bli drugače misleči, ampak so ble pičke izdajauske, ki si za kos kruha pa strgane gate ozdajal lasten narod. Howg, govoriu sem.

          • tohuvabohu

            Boljševiki so v pol stoletja ob glavo spravili 200 milijonov ljudi. Zastopiš? Ne zastopiš, si preneumen.

          • Tone

            1. Vse, kar naštevaš, je zaobjeto v moji definiciji.
            2. Kdo ali kaj je trol, je odvisno od tega, koga vprašaš. Ali bi pooblastil mene, da odločam, kdo je trol?

          • tohuvabohu

            1. Ni res. Totalitarizem ni samo preprečevanje izražanja mnenj. Je še marsikaj hujšega.
            2. O tem, kdo je trol, formalno odločajo upravniki portala. Se pa najbrž večina ljudi strinja o tem, kdo je trol. Za tebe mislim, da nikomur ne bi padlo na pamet, da bi te tako označil.
            Žal je pa tako, da režimski portali poleg trolov preganjajo tudi drugače misleče. Neštetokrat so mi brisali komentarje, čeprav sem se držal vsebine članka in pravil komentiranja. Pa nikoli nisem rekel, da je to totalitarizem. No, saj bi me brž brisali.

    • janez cepec

      ti očitn nis demokratičn komentator, k se živčno odzivaš na usak komentar. pa sej je normalno, če s’ pa VOSU

      • tohuvabohu

        Nehaj, govedo zarukano. O demokraciji in svobodi govora imaš povsem zgrešene pojme. In če bom zaradi majmunov, ki trolate tukaj, prisiljen zamenjati okolje, bo to po tvoji butasti pameti dosežek za demokracijo?

        • janez cepec

          ti okolja ne moreš zamenat, uhka te samo premestijo iz ene sobe u drugo, al pa iz Begn na Studenc, u skrajnem slučaju te pa uhka tud u
          živalsk vrt zaprejo, sej za drgam nisi

          • tohuvabohu

            Ne sklepaj po sebi, cvilimožek. Mene so nagnali z MMC, Dnevnika, Dela itd., zato ne serji, da nouš pol joku.

          • janez cepec

            sej pravem, nker te ne marajo, edin u ZOO bi te mrbit sprejel, rabjo take majmune

          • xtc

            A zato ste oni dan iz Pariškega ušli in so vas lovili?

          • tohuvabohu

            Kje pa tebe marajo, heeeeehehehe? Samo na Novi, upam, da si ponosen nase.

          • xtc

            Torej že veš kako to gre-redni obiskovalec ali stalni prebivalec?

        • samotoje

          Pri meni so vsi zablokirani, sive pa ignoriram. Zakaj ne ravnaš enako?

          • tohuvabohu

            Nikogar ne blokiram. Če bi, bi bilo brez pomena zahajati sem. Nihče pa me ne more osebno užaliti.

    • bednick

      Še ena taka pa te blokiram…………………………………šala.

      • tohuvabohu

        Naj ti bo za tokrat.
        Vsak pošten spletni portal preganja trole.

        • ĐĐ Style

          No pa si sam sebi odgovoril “Vsak pošten portal”

  • janez55

    Pri nas ne bo normalnih volitev dokler se bosta vanje vmešavala Kučan in
    Janša, ki poosebljata delitev Slovencev. Prvi s spletkarjenjem iz
    ozadja, drugi pa z razdiralno politiko in razpihovanjem sovraštva.

    • tohuvabohu

      Ti si vrhunski čudak. Janša se udeležuje volitev. Ubog rdečkar temu reče “se vmešava v volitve”.

    • xtc

      Ma kje ti bebo vidiš razdiralno politiko in hujskaštvo drugje kot pri levakih,samo Dražgoše so tipčen primer laži,hujskaštva in levega fašizma in branjenja komunistične zločinske NOB.

    • tramal

      Malo razloži kje Janša razpihuje sovraštvo .A misliš če pove po resnici in brez dlake na jeziku ,s tem razpihuje sovraštvo .Temu kar dela Janša se reče pokončna drža.

  • bednick

    Volilec, volilka

    Komentar v nastajanju.

  • Tweety Bird

    JJ: “Z ustreznim zdravljenjem se lahko znebimo bolečin v sklepih v 4 dneh! PREMAGAL sem bolečino v skepih v samo 1 tednu zahvaljujoč temu. Poglejte, kako!”

    • tohuvabohu

      User se, trol.

      • Valter BraniSlav

        Tweet Bird je kobajagi iz Clevelanda.

        • tohuvabohu

          Tastari so bili udbovski agenti. Ko so odslužili svoje poslanstvo v ZDA, so se vrnili domov. Tunek še nikoli ni delal nič pametnega. Laže pa kot pes.

  • ĐĐ Style

    Prosim admina, da jutri objavi kako novo partizansko zgodbico ker že par dni niste. Pa če lahko par Japonskih Kamikaz vstavite v zgodbico. lp

    • Valter BraniSlav

      Kako so partizani kuhali golaz iz Janeza Janse!!!
      To zgodbo hocemo.

      • Valter BraniSlav

        Saj je vseeno ce ni resnicna
        Se pa fino cita

        • xtc

          Kaj je Branči?
          Muca papala jezik?

          • Valter BraniSlav

            Kdo je Branci?
            Branko Mamula?

          • xtc

            Kaj Branči so teb dali tud golaš iz prhkega šlegla tvojega idola?

      • xtc

        Ne baje so na CK ju v Ljubljani potem ,ko so staremu zločincu odsekali šlegl skuhali golaš za slovenske komuniste,kdor smrdljivščine ni hotel so ga vrgli iz KP.
        Baje precej neposrečena kopija kristusa,”To je moje telo ,ki se daje za vas vernike”.

    • tramal

      Spet imate komunajzerji drisko .Ljudje pa ja vidijo in počasi doumevajo ,da komunajzerji obljubljajo vse ,naredijo pa nič.Srbi ,čista zguba si.

  • xtc

    Definitivno je JJ heroj in osamosvojitelj Slovenije,ne kot CK kanalje ,ki so se skrivale po kanalih in tujini.
    Jasno je tudi,da je zelo sposoben in pošten,saj mu levi kljub vsem trudu in podtikanju ne morejo dokazati NIČ,seveda je pokvarjenost Levih neizmerna,šli so celo tako daleč,da so ogrozili službo sodnice Avstriji ,ki da je bojda na razpravi,kjer se je sodilo Ridlu in Wolfu zaradi davčne utaje lansirano skozi FAKE NEWS medije govorila,da je vse jasno ,da je šel denar od Patrije k SDS in JJ,ko je zadeva prerasla v škandal mednarodnih razsežnosti-saj sodnik zaradi poklicne profesionalnosti in etike kaj takega niti izreči javno ne sme,ker bi ogrozil kariero,je moralo sodišče v akcijo z tiskovno konferenco in javno izjavo ,damantirati FAKE NEWS SLO levih medijev in jih s tem razgalilo,ko je URADNO JAVNO IZJAVO ppdal tiskovni predstavnik sodišča na Dunaju in jasno povedal ,da sodnica omenjenih izjav ni nikoli dajala.
    Da pa bo absurd še večji sta se zadnjič sprla še dva lažniva levaka Zgaga in Šurc,v prepiru je Zgaga Šurcu zabrusil ,da so bili JJ,Bavčar in ostali v orožarskih poslih le statisti,posle vodil in kasiral denar pa je Kučan-pa razumi te nore levake če moreš.

  • Olga_10

    Levajzlom se meša! Njihova najhujša mora postaja resnica! Ljudje jih imajo dovolj! Privilegiji tika taka….

    • Valter BraniSlav

      Tika taka tika taka
      Olga serje lula kaka.

  • Valter BraniSlav

    Veliko vecino zanima konkreten program.
    JE 80% PROGRAMA NAMENJENO STETJU KOSTI?

    • xtc

      A ti to o Titovih?
      Pejt iskat njegov šlegl mogoče pa ga najdeš kje v okolici Ljubljane.

      • Matija

        Mislim, da misli na rožmanovce in rupnikovce

      • Valter BraniSlav

        Katerikolih, lahko tudi tvojih.

        • xtc

          Baje so vam iz titovega šlegla na CK ju skuhali golaž,ma ste se komunisti mastil?
          A ne?.
          Vsaj enkrat ste bili siti.

          • Matija

            Seveda, iz vaših smo pa bobne delal

          • xtc

            Torej vam je teknil golaž iz gnilega šlegla?

          • Matija

            Mah, imam nad bobni več navdušenja

          • xtc

            A to onimi, ki jih je Bokassa (kanibal) podaril Titu?
            Ja saj vemo ptiči istega preja.

          • Matija

            Ne, iz vaših

          • xtc

            Ja saj vemo ,da ste Titekovi komunisti identični Adijevim socialistom tudi oni so se radi kot vi hvalili z izdelki iz človeških kož,prav imaš ses ne morete skriti bratstva po socializmu in zločinih.

          • Matija

            A to misliš unih socialistih, k ste jim zvesetobo in lojalnost prisegl?

          • xtc

            Ne unimi s katerimi ste se bratili proti imperializmu in se v Trbovljah za prvi maj skupaj pijani drli,z udbovcem Dolancem v Hitler jugend uniformi vred.

          • Matija

            Aja, une socialiste misliš, k ste se jim pustil oblečt, nafutrat, oborožit in še plačat, da ste za njih pobijal slovenske domoljube al pa jih trajbal v srednjeevropska kurišča in plinarne.

          • xtc

            Ne,ne z onimi ,ki ste se menli kako se boste složno uprli Anglo Ameriškemu izkrcanju v Istri ali Dalmaciji in jih vrgli v morje-saj še pomnite tovariši.

      • Valter BraniSlav

        Baje je v tvoji riti

  • piko8

    Zmagovalna opcija SDS, zelo dober program!
    Zato bom voliv SDS!!

    • Valter BraniSlav

      Jaz bi volil ce sds vodi Romana Tomc

      • Matija

        Tudi jaz

        • xtc

          Kaj bi ti volil?
          Še pismen nisi.

          • Matija

            No ja, tvoje dimne signale razumem

          • xtc

            Vidim ,da se spoznaš na dim,propagan maker?

          • Matija

            Ja, na tvoj

          • xtc

            Saj vem ravno to sem hotel preveriti,zato čobani nimate volilne pravice.

          • Matija

            Pa ovce očitno tut nimate volilne pravice…pa še čobane rabte da vas čuvajo

          • xtc

            Vidim ,da si čoban,neprestano se pogovarjaš o ovcah,to je verjetno tudi ves tvoj domet pa kak cucek v temi.

          • Matija

            Čobane si ti prvo omenil, verjetno zato, ker te ovco čuvajo, da se ne bi zgubila. Ja, pa cucke za mirkat vas ovce imajo čobani tudi.

          • xtc

            Ne čobani se radi ukvarjate z cucki in ovcami to tam v temi.

          • Matija

            Ja, tudi v temi je treba vas ovce mirkat

          • xtc

            Ja ,samo vi nič nas ne mirkate ampakv temi one ovce in cucke pedenate,ko vas lastnik ne gleda,saj poznaš vaše posle iz Oražnove?.

          • Matija

            Ne, ne poznam nobenih naših poslov iz Oražnove. In kdo je tvoj lastnik, ovca?

          • xtc

            Seveda jih poznaš to je pri vas leih zadnji krik mode,cucki,koze,ovce,baje vam je Šami v mariboru na pahorjevih kamelah pokazal kako gre to z njimi tako ,da boste v trendu.
            Zoki pa vas bo naučil še s transversiti in LGTB jevci.

          • Matija

            Šami je samo pokazal, kako oni čuvajo take ovce kot si ti.

          • xtc

            Šami vam je pokazal kako boste po cuckih,kozah ovcah sedaj pedenali še kamele.
            Kaj bi on čuval še otroke je zapustil cigan kot vsak levak.

          • Matija

            Že že, ampak čuvanje takih ovc kot si ti pa obvlada

          • xtc

            On ne obvlada nič ,še škarij ne ves pos****,je ker ga bodo vrgli na Hrvaško,sam 70 let je prepozen.

          • Matija

            Mogoče zna tudi štet bolje kot ti. Pa ga ne branim, ker ne maram migrantov ampak ti si pa tok glup, da je že kar preveč. V bistu sem vesel, da nisi Slovenc, da nam s to svojo glupostjo ne kvariš povprečja.

          • xtc

            No poglavnik bi že vedel kam paše tak cigan ,ki zapusti lastno familijo v vojni,sicer pa nič čudnega saj so tud 91 vsi pomembni partijci spi**** v Avstrijo,Nemčijo in Italijo-heroji pa taki.

          • Matija

            Mislim, halo, če navajaš, da bodo Šamija vrgl na Hrvaško 70 let prepozn……. pazi da se te še soovce ne bodo začele izogibat

          • xtc

            Ta ,ki zapusti ženo in otroke in zbeži strahopetno in jih prepusti usodi je zame lahko deležen le smrtne kazni-je hujši kot izdajalec.
            Zame vreden manj kot smet-ravno zaradi zavržnega dejanja.

          • xtc

            Definitivno ne,Poglavnik bi ga peljal k Stepincu,ki bi ga najpreje spovedal in mu naložil pokoro zaradi storjenih grehov ter mu dal odvezo.
            BTw vidim ,da si levak in napeljuješ na zločin,sicer pa so se tako vaš brat po socializmu Adi,kot njegovi zavezniki,kot v i danes precej dobro razumeli z muslimani,kolikor vem so bile v Bosni na Adolfovi strani rnote muslimanov.Tako,da si malce v pretiravanju.
            Definitivno mu zaradi paktiranja NDH z vašim socialistom nebi bilo hudo-seveda slabše bi mu kazalo glede onega o zapustitvi familije.
            No ja zaheblu sem se 48 ga nebi poglavnik mogel peljati k Stepincu,ker prvega ni bilo več drugi pa je odšel na varno pred komunisti,bi pa Goli utegnilbiti zanimiva destinacija.

          • xtc

            Zanimivo je ko levi ovčjetropni nagon začno ponujati drugim,čeprav ravno oni predstavljajo največje ovce-kar je razvidno iz primera socialista Adolfa,socialista Benitta,ki je od socialista tranzitiral do fašista in nazaj k socializmu.Lenina,Stalina,Maoa,Pol pota,Kima,Tita itd skratka ovčjetropni stadionski spektakli in onaniranje ob njih gorečih govorih in bedarijah.
            Seveda pa v vseh teh primerihje nujno opozoriti na navezo vseh teh socialistov z muslimani oz.njih radikalnejšim delom islamisti,kajti obojim je skupni cilj uničenje zahodne civilizacije,danes socialisti(levaki) počno isto,kot njihovi predhodniki po socializmu iz Nemčije ,Italije in Rusije,njihcilj je zrušitev zahodne civilizacije na temelju RKC vrednot.Treba je vedeti,da je Hitler,kot Mussolini,kot Lenin ,Stalin,Mao prezilal katoliško vero oz. krščanstvo,sploh prvi so podpirali ali odkrito sodelovali z islamom .Kajti tako ,Hitler,kot Stalin,Lenin in ostali so smatrali ,da je treba vprašanje krščansko judovstva dokončno rešiti,ker je čas za nove religije,ravno zato,se je Hitler ,kot tudi komunizem povezoval s skrajnim islamom v antijudovstvu in krščanstvu saj so oboje videli kot rešitev problema,podobno rešitev pa vidi tudi islam.
            In treba je povedati ,da so se pod Adolfovim poveljstvom borile tudi muslimanske enote,na balkanu smo to videli v Bosni,Sandžaku,Albaniji in Kosovu ter kasnejši Makedoniji in ,da so v Bosni delovali tudi v sklopu sodelovanja NDH Nemci,
            Dejstvo je,da je bil v Bosni konflikt NDH-bosnske enote pod Nemško komando manjši kot NDH,Četniki,ki so jim Nemci zaupali manj.
            Skratka,kolikor je bilo akcij NDH v Bosni,so bile zanimivo zaradi Hitlerjevega pritiska,dosti manj rigorozne do muslimanov kot ostalih.
            Seveda je NDH zelo hitro pospravil tudi katoličane,ki se niso popolnoma strinjali z doktrino NDH,skratka Balkan postaja kraj paradoxov,kjer so lastni-lastne tlačili v lagre in zapore in sodelovali z onimi,ki so narodu govorili ,da je sovražnik.

          • xtc

            Jep!
            To bi bilo 48 zaheblu sem se ,k vecjemu bi bil kandidat za Goli.Pod Poglavnikom mu nebi bilo hudega zaradi Nemcev,Stepinac ga pa spovedat in odvezo nebi mogu dat,Sorči,je že odšel.
            Samo zate 2018 minus 70 =1948 ,ja pod Titekom bi ga znal naheblat.

          • xtc

            Ja in to rdeče to bi bilo 1948-inform biro-moram ti priznat zaheblju sem se,če bi jo pri Stepincu in poglavniku odnesel poceni,pa 48 ne vem kako bi bilo.

      • xtc

        Umsko omejeni nimate volilne pravice.

      • SmashFascism

        Res je, od babnic je najboljša ona, takoj za Evo.
        Glasoval boš za Janšo kot na zadnje.

  • DJURO SUMAR

    Samo zato, ker večina ljudi v Sloveniji ne mara klerikalcev.

    • xtc

      Zato ,ker je včina Slovenceljnov prezabitih in ne dojame,da bodo oni plačevali Kučanovo duščinske pufe.

      • Matija

        Ti si pa neki žaljiv do Slovencev, ovca. Očitno si iz nekega uvoza in nisi avtohtona ovca.

        • xtc

          Kaj je čoban?
          Ti ni lastnik dovolil naskočiti kake ovce,koze ali cucka?

          • Matija

            Tvoj lastnik mi je naročil, da te moram čuvat

          • xtc

            Težava vas levih ZOO filov in pedfilov je v tem ,da mislite ,da smo vsi taki kot vi nakoncu so se vam še cucki uprli.

          • Matija

            Ja, ovce ste znane slaboumne živali…. v bistvu glupe- Zato pa rabte čobane s psi da vas čuvajo

          • xtc

            Kot vsi levaki. tropni nagon prevladuje,samo poglejmo 25 maj in Kimove stadionske orgije-isto.

          • Matija

            Ne vem, možno, čeprav je težko biti tok glupa žival kot ste ve ovce

          • xtc

            Ja levičarji ste podvrženi tropnemu nagonu,saj še pomiš tovariš vaše geslo iz Yuge; “Za vas misli Maršal i partija”.
            No sedaj ste “maršala” zamenjali za madžarskega roma in ima njegov sindrom,vi pa ovčjetropni nagon.

          • Matija

            Če grem pogledat v cerkev al pa na trstenjakovo vidim tropni nagon ovc.Tale madžarski je pa bolj vaš kot naš oz. moj ni povsem nič

          • xtc

            Če realno poledam tropni nagon levih slovencelnov,kaže na hudo mentalno in duševno omejenost.
            Zakaj?
            Zato ker nobeden ormalen narod porazov ne slavi.
            Dražgoše so tipičen primer očetropnega poneumljanja in laži in še cel kup jih je od Sutjeske,Neretve,kozare ipd laž,vaš ovčje tropni nagon je podoben onem Miloševičevem na Gazimestanu,kjer so napol blazni Srbi podobno kot vi ovčjetropno slavili zmago vKosovski bitki,ki so jo izgubili-identično vaši mitološkim ovčjetropnim pravljicam,ki jih je zgodovina že razgalila kot lažne mite poraze in laž.
            Seveda so levi lažni miti bistvo levega ovčjega tropnega vedenja,saj druga preprosto ni več propadel je lažen mit Yuga,propada lažen levi mit o uspešnih levih slovenskih vladah in propada mit o NOB lažeh,ter propada mit o levih sposobnih gospodarstvenikih-skratka vzdržuje se mitološko lažno ovčjetropno vedenje,ki pa je vsak dan bolj skregano z realnostjo in brez možnosti preživetja,zato se divje oklepate vzdrževanja sistema ovčjega tropa,ki pa bo razpadel takoj,ko tujina nebo posodila nič več-to pa je nevarno blizu.

          • gorenc

            Vi še sebe ne morete čuvat,zato pa ste v Sloveniji zato morate nas Slovence cenit in spoštovat.

      • DJURO SUMAR

        Tisti, ki svoje volivce zmerja, ne more zmagati na volitvah. Dokler boste govorili, da so volivci neumni, ker vas ne volijo, ne boste zmagali. Volivci imajo vedno prav, tudi takrat, ko ne gredo na volišče.

    • Borut Stari

      Katera večina? Čefurji in musliči? Pridevnik klerikalci je konstrukt OZNE in podobnih zločinskih organov KPJ+KPS. 60+ % Slovencev je kristjanov (l,2002). Še enkrat. Kristjanov. Zdaj pa v jok in na drevo.

      • DJURO SUMAR

        Veš kaj je večina? To so vsi tisti, ki ne volijo SDS. Ali so kristjani, muslimani ali ateisti, nima nobene veze.

  • SmashFascism

    Vem le to, da bo zmagala SDS z g.Janezom Janšo na čelu.

  • xtc

    Ma DEFINITIVNO se moram zahvalit za opozorilo MOJE napake TOV. Matiji saj sem Šamija posll na Hrvaško v leto 48 in ne preje,kjer bi se mu godilo podobno kot kasneje Bjediču in ne dlje nazaj,k prijateljem Adija.
    Za neljubo napako se oproščam

  • Borut Stari

    Tvoje mnenje,da moramo zaposliti mlade, ki bodo na dolgi rok prispevali v pokojninsko blagajno je umazana floskula nesposobne roparske oblasti. Vsi upokojeni smo svoje pokojnine plačali. No, rekel bom, kar 2x preplačali. Polovico so iz blagajne uporabili za prilivigirance. Za mojo pokojnino ni treba nikomur delati ker sem jo v 40 letih dobro preplačal. Kapiš?

    • joza joza13

      Floskula je dejstvo, da si svojo pokojnino 2x preplačal! Ali pa morda to ni floskula. Dejstvo je, da tega denarja ni! Ti dobiš vsaki mesec penki,penki od aktualnih vplačil v pokojninsko blagajno! Kolikor zmanjka, pa proračun nadomesti.
      Temelj naše pokojninske blagajne je – kao – medgeneracijska solidarnost.

      Kapiš?

      Tvoje razmišljanje me spominja na razmišljanje bosanskega magarca…, ki si želi, da bi trava rastla samo tako dolgo, dokler bo on živ.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!