Kučan v Odmevih komentiral stanje v Kataloniji, za strokovnjake Petriča, Rupla in Jambreka ni prostora

Foto: YouTube

Saj ni res, pa je. Javna hiša RTV SLO je spet pokazala svojo strokovnost v oddaji Odmevi, ko je za komentatorja včerajšnjega zasedanja katalonskega parlamenta povabila nekdanjega predsednika Centralnega komiteja Zveze komunistov Slovenije in nekdanjega predsednika republike Milana Kučana. Očitno se hiša, ki živi na račun slovenskih davkoplačevalcev in davkoplačevalk, ne zaveda, da bi morala poročati nevtralno in gledalcem dati priložnost, da se seznanijo z mnenjem strokovnjakov, kot so denimo dr. Ernest Petrič, dr. Dimitrij Rupel in dr. Peter Jambrek. Očitno RTV zgublja smerokaz in kot se je poslanec največje opozicijske stranke SDS Žan Mahnič hudomušno pošalil, so TV Odmevi  končno gostili svojega pravega odgovornega urednika. 

Kučan je na vprašanje, če je španska vlada s protesti na referendumski dan izgubila velik del podpore mednarodne skupnosti, ki bi jo sicer podprl, odvrnil, da so izgubili vsi. “Španija in navsezadnje Evropska unija sta izgubili del svoje kredibilnosti. Težko je napovedati, kaj bo, saj je kriza zelo globoka. Mislim, da bo upanje ostalo. Upanje na to, da bo zmagala razsodnost, modrost in odgovornost. Da se bo od postavljanja ultimatov prešlo v nek proces dogovarjanja, iskanja rešitve, nekega sporazuma, kako iz nastale situacije.”

Glede možnosti, da sredi Evrope leta 2017 pride do državljanske vojne, je Kučan povedal, da je imela Španija z državljansko vojno izkušnjo in dodal, da si težko predstavlja, da bi po slabih 50 letih lahko prišlo do nje. Tako v Barceloni kot v Madridu morajo razmišljati o tem, da bodo skupaj živeli, našli neko obliko sožitja. “Tudi mi smo ob koncu življenja Jugoslavije predlagali, da se mirno razidemo, da najdemo neke nove osnove skupnega življenja. Vsi naši poskusi, predlogi, so bili zavrnjeni. Zdaj po skoraj 25 letih smo uredili odnose ali so uredili odnose med nami in Srbijo. Če bi takrat sprejeli, kar smo predlagali, bi se izognili vojnemu nasilju med Zagrebom in Beogradom na teh prostorih. Toliko in toliko življenj je bilo žrtvovanih, toliko in toliko nasilja in poglabljanja sovraštva. Po mirni poti se da priti do rešitve,” izpostavlja Kučan.

Glede vzporednic Slovenija – Katalonija
Slovenija je imela v ustavi iz leta 1974 zapisano pravico do samoodločbe, Katalonci pa tega nimajo. Po drugi strani pravijo, da najmanj dve konvenciji Združenih narodov dajeta pravico do samoodločbe. Po prepričanju Kučana so vzporednice drugotnega pomena. Glede razlogov, ki so pripeljali do razpada Jugoslavije in seveda tudi do slovenske odločitve za samostojnost, je Kučan povedal, da meni, da je tukaj nekaj podobnosti in tudi nekaj razlik. “Kar zadeva ustavnost, katalonska ustava je takšna kot je. Ta ustava ima tudi neko predzgodovino, pred to ustavo je obstajala neka pogodba med vlado, ki jo je takrat vodil Suarez, in katalonskimi oblastmi, ki je nihče ne omenja. Zakaj je Madrid tako trdovratno zavračal vse predloge Barcelone, da bi prišlo do neke drugačne razprave o drugačni organizaciji te države?” Španija je v resnici po besedah Kučana centralizirana, ampak ne formalno centralizirana država, ker ima veliko avtonomnih pokrajin z različnimi stopnjami avtonomije. “Če ti razgovor odbiješ, potem se težko sklicuješ na tisto, kar si bil nepripravljen vzeti kot predmet svoje razprave. Na drugi strani pa seveda vprašanje legitimnosti oziroma te v dokumentih Združenih narodov priznane naravne pravice do samoodločbe, na katerega smo se mi sklicevali, seveda je bila naša ustavna situacija drugačna.”

Foto: YouTube

“Ni šlo za odcepitev šlo je razdružitev, kar je pogojeno z nastankom Jugoslavije in kako smo v Jugoslaviji, glede na to, da smo po svoji volji prišli, smo tudi odšli. Zgodovina Španije in tudi Katalonije v Španiji je drugačna. Tako je z demokracijo. Od padca Francovega režima je dobrih 50 let, tolikšno je obdobje demokracije v Španije. Zmotilo me je, da se je v demokratični državi državljanom prepovedalo pravico glasovati, v kakšni prihodnji urejeni državi želijo živeti. Tega nasilja preprosto ne morem razumeti, ker če zelo poenostavim, v demokraciji je državljane dovoljeno tepsti, v diktaturi ali nedemokratični državi pa je to prepovedano. Navsezadnje, o tem stališču govori tudi sedanje obnašanje Evropske unije.”

Kučan je spomnil na protest za enotnost Španije, ki je pokazal, da je katalonska družba močno razdeljena. “Gre za vprašanje legitimnosti. Ta podatek o tej relativno nizki udeležbi, se pravi udeležbi, ki ni dosegla 50 odstotkov, je zasenčilo vprašanje o legitimnosti. Tudi, ko smo mi sprejemali zakon o plebiscitu, smo imeli težke diskusije o tem, kako postaviti kvorum. Bil je del političnih ljudi v Sloveniji, ki so za vsako ceno želeli pozitiven izid plebiscita. Dosegli smo kvalificirano večino, ker smo poznali razpoloženje ljudi, tu ni bilo dvoma, kako bodo večinsko glasovali in drugič, ker smo gledali naprej k legitimnosti plebiscita, ki predstavlja pomemben argument pri iskanju mednarodnega priznanja.”

Glede osamosvojitve Katalonije in Slovenije povsem drugačno stališče
Kučan je za konec povedal, da zagovarja argument, da to ne predstavlja notranje zadeve Španije, ker Španija predstavlja del EU. “EU bi se morala vključiti, ker je problem globok, kajti najti je potrebno rešitev, ki ne bo pripeljala do radikalizacije, da se separatizmi ne bi pojavljali v drugih delih Evrope.” Glede na povedano lahko vidimo, da Kučan zavzeto stremi k osamosvojitvi Katalonije, glede Slovenije pa je obstajala povsem drugačna zgodba. “O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti,” Milan Kučan, 31. 1. 1990. Kdo bi ga razumel.

”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo,” Milan Kučan, 26. 10. 1988.

”Slovenske identitete, naj si še tako domišljamo, da je, v Evropi in svetu ni, vsaj ne kot del nečesa avtonomnega in do kraja razpoznavnega. Je predvsem identiteta Jugoslavije ali celo Balkana,” Milan Kučan v Ljubljani, 8. 2. 1989.

”Jasno je, da mi iz Jugoslavije nočemo in ne želimo, in da nas kljub takim amandmajem iz nje nihče nima pravice poditi,” Milan Kučan v Beogradu, 28. 9. 1989.

”Za nikakršen odhod in odcepitev iz Jugoslavije ne gre. Z dopolnili smo ustvarili pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi,” Milan Kučan, 2. 10. 1989.

”Naša opredelitev je nedvomno Jugoslavija. Mi razumemo in sprejemamo Jugoslavijo za svojo državo in si je ne pustimo vzeti,” Milan Kučan v Beogradu, december 1989

”Zame je merodajno predvsem vprašanje, ali Slovencem res ni mogoče živeti v Jugoslaviji,” Milan Kučan, februar 1990.

”O odcepitveni poti nisem nikoli govoril, o njej pa so govorili mnogi politični ljudje v Sloveniji,” Milan Kučan, 20. 4. 1990.

”Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem,” Milan Kučan, 23. 12. 2015.

H. M.

  • učko

    Pa RTVS je Kučanova televizija, kot je Nova24 JaJotova. Ta rdeči fašisti obvladujejo med drugim tudi medije, pa ne samo Udbo-pisunske hlapce iz kluba 571 !!!

    • Soave

      Kako trapasta primerjava !!!

      • Steiermark

        Trap pač dela trapaste primerjave!

        • Soave

          No, vidiš koliko zelo primernih slovenskih izrazov imamo. Pa jih ne uporabljamo..Si jih – izgleda – raje sposodimo pri naših sodržavljanih .
          Trape in trapci !!

    • Olga

      Hanzi je državna televizija, ki jo moramo plačevati prisilno vsi! Če je Kučanova,naj jo plača sam!
      Nova 24 je zasebna televizija in vas nič ne briga, koga vabijo v oddaje…Milan je bil vabljen, pa ni upal priti….

      • učko

        Oh Olgica, sem se že ustrašu za Vas, k’ Vas n’čas ni blo !!!

        • Olga

          Ne se bat! Se nikoli ne ustrašim ničesar, sploh pa ne pritlikavcev brez hrbtenice, ki morajo ukrasti nick, da lahko v “mojem” imenu izrazijo svoje mnenje in širijo nestrpnost in sovraštvo! Pozdravite “Najplemenite..”, čeprav je navadna pi….

          • učko

            Pa menda ja nisem jaz osumljen tega gnusnega početja ?

    • rabbit

      Z eno razliko Kučanovo televizijo smo prisiljeni plačevati vsi, Janševo pa samo kdor hoče.

  • učko

    Kučan je spet usekal mimo. Tako kot je bil proti osamosvojitvi Slovenije, je zdaj zelo za odcepitev Katalonije. Katalonija se namreč nikoli ne bo odcepila od Španije in tudi EU politika bo poskrbela za to, da bo Katalonija ostala znotraj Španije. Kučan pa zopet dela svinjsko komunistično reklamo za Slovenijo v očeh EU !!!!

    • rabbit

      Samo Kataloncem povejte, da je potem konec z njihovo Barcelono- nogometnim klubom mislim. pa boš videl še koliko jih bo za odcepitev. Tam je nogomet bolj važen kot vse ostalo.

  • Krtača 20
    • učko

      Ja, maš prau, Kučo je že star in zguban pajac, Kim pa je še
      mlad pajac !!!

  • AlojzZ

    Kučan je Kučan in to mora biti vse jasno! Zato čudenje: “za strokovnjake Petriča, Rupla in Jambreka ni prostora” ni primerno, kaže na naivnost pisca članka.

    Če bi želeli koga drugega kot modrookega misleca iz Murgelj, ste imeli svojih pet minut. Sedaj jih nimate več! Lahko pa jokate, ker je bil JJ v zaporu po krivici.

    • montyamp

      Si , ali se delaš ???

      • Steiermark

        Ne, ne dela se, mu ni potrebno, ker garantirano je!

  • učko

    Ni potrebe, da se Katalonija odcepi od Španije. Samo boljše
    pogoje mora izpogajati od Madrida. V takratni Jugoslaviji smo pač bili priča
    naci-komunistični-balkanistični-srbjanarski zločinski in okupacijski politiki.
    Danes tega v Španiji in Kataloniji ni !!!!

  • učko

    Najbrž bo Španija zaprla konzlat v Zloveniji, ker vladajoči
    komunistično-kučanistični režim vodi hujskaško akcijo tudi preko nacionalne
    televizije zoper državo Španijo. Ta »naš« zločinski režim neposredno obtožuje
    Španijo, da je fašistična država in za to se ima Katalonija pravico odcepiti.

  • učko

    Žepni Lukašenko Kučo, slavni razlagalec demokracije v
    Zloveniji !!!!

  • janez zorman

    Rupel je včeraj lepo povedal, da je bila slovenska pravica do samoodločbe iz leta 1974 nekakšen bonus, ki so ga komunisti, kao, izrabili že leta 1945/46, ko smo se priključili Yugobandi. Glavna naloga komunistov a la Milan Kučan je bila, da do samoodločbe NE PRIDE !

    • Steiermark

      -…. ko so nas priključili jugobanditom!

  • Franc Šink

    Navsezadnje od te Evrope in ostalega sveta ne bo ostalo nič

  • Krtača 20

    Žal ali pa v veselje je bil Kučan dvakrat izvoljen s strani naroda in proti temu argumentu si jajo lahko samo plešo zglanca. Medtem ko se je v drugo vlado jajo kar sam prislinil čeprav ni bil izvoljen. A to pa je demokracija po desnuharsko?

    • Soave

      Zakaj bi si plešo glancal ? Kaj pa noriš levuhar ? Kako pa smo lahko proti temu dejstvu – ne argumentu – da je bil predsednik ?
      Napii malo več o drugi vladi, pa o slinjenju. . .

    • sloustava

      Kucanov lizun itak ne more in ne sme drugace razmisljati. Krtaca ima tisoc bodic, puhlo glavo in z odprtim gob…caka na drobtinice! Se pa strinjam z njim v toliko, da je Slovenec se vedno indoktriniran. Edina, ki si upa javno povedati resnico, je gospa, ki je pricala pri Pricevalcih:…”dokler bo palcek ziv!” Za Javni bordel, ki ga placujemo idioti od slovenceljev je pa itak znano, da jih, spet resnica, ki jo je izrekel Golobic, urednikuje (jo) trdorokci, katerih samostojna Slovenija nikoli ni bila intimna opcija. Follow the money!!!!!!!!

    • antimur

      Tudi Hitler, pa še mnogo teh tiranov je bilo izvoljeno. Kaj bi rad povedal, ali zopet samo bluziš samo zato, da zaščitiš tega zločinca.

  • FORT WORTH

    PROTI OSAMOSVOJITELJ Kucan bi si rad pripisal zasluge za neodvisno drzavo Slovenijo.(:-DDDD
    Komunisti spet posiljujejo zgodovino.
    Ocitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Se zdaj sem. 23 . 12 . 2015

  • MEFISTO

    In kako ogabno se je Kučan zlagal, ko je štrikal o tem, da so komunisti vztrajali pri kvalificirani večini za odločanje na plebiscitu, da bi imela Slovenija močnejše argumente pri mednarodnem priznanju.

    V resnici so pa ti prekleti komunisti špekulirali, da te večine ne bo mogoče doseči in da bo plebiscit propadel, česar tudi niso skrivali.

    Takrat je komunistom ljudstvo prvikrat in zadnjikrat obrnilo hrbet, žal!

    Zmrazi me, ko zagledam tega političnega pokvarjenca.

    Bil je proti slovenski državi, hkrati je pa hotel biti njen večni predsednik.

    • učko

      On je še vedno proti samostojni državi Sloveniji. Sam, dokler bo on na oblasti, bo Slovenija samo Zlovenija !!!!

  • Franjo Trojner

    Nea več totega na TV vlačite, če bi blo po njegovo bi Slovenija še danes bila del velike Srbije. Kaj te toti lahko Kataloncem pove? Ta človek bi moral biti lustriran in kot tak nikoli predsednik nove demokratične države. Pa lepo vas prosim v demokraciji je bil nekdanji šef komunistične partije izvoljen za predsednika države, ma saj to je samo v butalah in Sloveniji možno. Postavite g. Vaclavu Havlu totega tovariša kučana ob bok, pa vam bo takoj jasno kako zelo smo na prvih demokratičnih volitvah volilci mimo pihnili. A so to res bile demokratične volitve? Mnogi poznavalci pravijo, da ne!

    • Karmen

      Jaz mislim, da so še danes ponarejene. VOLITVE

      • Franjo Trojner

        Brez izvedene lustracije volitve ne morejo biti poštene in ligitimne. Samo poglej naše dominatne medije, vsi združno levici uslužni, tam zaposleni itak garant vsi partijske knjižice v žepu na skrivaj nosijo.

        • Karmen

          Jaz pa mislim, da še poleg tega kar si napisal ti, ponarejajo glasove Praznih volilnih listkov imajo ogromno, ker ljudje ne volijo. Misliš, da jim je težko izpolniti listke za ljudi, ki so stari in onemogli.

    • Steiermark

      Velikemu Vaclavu Havlu, bi tega bilo možno postaviti, samo, “ob gležnje” – zaradi njegove fizične in duhovne velikosti …..

      • Franjo Trojner

        Res je.

  • von Rhein

    Je vsaj to povedal,da ima v “demokraciji” lahko nekdo tudi pravico glasovati proti. Seveda njegovi socialistični demokraciji v kateri svoj glas imenuješ opcija.

  • Soave

    ” Tudi mi smo ob koncu življenja Jugoslavije predlagali, da se mirno
    razidemo, da najdemo neke nove osnove skupnega življenja. Vsi naši
    poskusi, predlogi, so bili zavrnjeni. Zdaj po skoraj 25 letih smo
    uredili odnose ali so uredili odnose med nami in “- – – – –

    Oprostite ?? Če so pa to , kar imamo danes urejeni odnosi,me pa hudir pocitraj !!

    Kako je vse enostavno za tegale človečka. Ni bila njegova opcija, pa je bil tri mandate predsednik države, za katero intimno ni bil !! Človek, ki pozna več resnic, pa diskreditira svoje nasprotnike vedno znova, ki se ima za velikega demokrata..

    Pa tale je tudi dobra. . . . .

    ” Slovenske identitete, naj si še tako domišljamo, da je, v Evropi in
    svetu ni, vsaj ne kot del nečesa avtonomnega in do kraja razpoznavnega.
    Je predvsem identiteta Jugoslavije ali celo Balkana,”

    In kdo za vraga je odgovoren ? Saj je tov. bil capo di banda mnogo let. Partija je navlekla pol Balkana v Slovenijo. In ta Balkan – mala Juga – bi sedaj radi bili manjšina??
    O identiteti – kaj je – se sicer da veliko razpravljati
    Pri nas so res bogovi na glavo padli.

  • delaware

    mali čovik velikih zločinaćkih dimenzija u javnoj kući..

  • sloustava

    Peterle pa tece k njemu, Novakova tudi. Priznati je treba, da ocitno dobro laze, predvsem pa je spreten manipulator! Hvala Novi24 za odkritje tega, kar ze vemo mi, ki imamo radi Slovenijo in morda se bodo odprle oci tudi NSIjevcem (sicer tezko, ker so na celu stranke mavricni mladci, da glava pece, od rdecih, boljsevisticnih, preko zatajenih katolocanov, do pravih kristjanov) in bodo postavili 10 bozjih zapovedi na prvo mesto! Avtomaticno odpade Kucan in ne bodo vec Kucanova zlahtna stranka, pac pa stranka, kakrsno je zapustil dr. Bajuk! Upajmo, da ga. Kucler Dolinarjeva samo zato se vztraja….

    • Karmen

      Dr. Bajuk se v grobu obrača, ko vidi, kaj je Novakova naredila iz NS. Ta stranka naj bi bila krščanska – Krščanski demokrati. Upam in molim, da bodo volivci namesto NS volili SDS ali pa Glas za otroke in družine.
      Ko pa bereš levičarske komentarje in njihove laži, ti gre pa res na bruhanje. Dobro morajo biti plačani za tako onesnaževanje okolja.

  • zokispoki

    A prasica pokvarjena ni navaden penzionist ??? Kaj ima pa bandit za iskati na javni televiziji!? Aja , to je Hanzi TV, partijsko trobilo udbomafije, kenede !

    • Olga

      Naj ga se plača sam!

  • Antonius

    VERZIFIKATORJU
    še vedno v pomoč,
    odgovornima v NOVI
    pa v sramoto.
    ————————–


    Milanka Malič

    GLAS MALEGA ČLOVEKA

    O osamosvajanju ponovno
    spregovoril nam je človek mali,
    vso pozornost so mu zopet dali,
    poslušali malega masovno.

    Mali pomenljivo je presojal,
    kdo in kdaj naj se osamosvaja,
    ali prav je, da se osvobaja,
    mnenje lastno ljudstvu je posojal.

    Je v demokraciji pač pravilo,
    mali človek da ima besedo,
    upošteva se človeško bedo,
    malega beseda je zdravilo.

    Šteje prav vsak glas v demokraciji,
    tudi glas najmanjšega človeka,
    že en glas lahko bi bil prepreka,
    ki se zoperstavi fantaziji.

    In če kje, potem se tukaj vidi,
    koliko je mali človek vreden,
    leze se mu v zadnjico, še preden
    zunaj vsi volilni so izidi.

    Blaženost novinarje preveva,
    kadar mali človek je kaj vprašan,
    slog oglej si njihovih obnašanj,
    malega ko glas trpeč odmeva.

    Ko pred kratkim v kamero je gledal,
    šteli ko njegove so odmeve,
    šlo za odločilne je zadeve,
    le kaj človek mali bo povedal.

    Tale reč velika je zagata,
    ker v demokraciji tak glas šteje,
    ve se namreč za njegove meje,
    glas bo večno majhnega formata.

  • antimur

    Gobčevka niti ni sposobna povabiti drugega gosta , kot zločinca Kučana in podobno antislovensko svojat. Ko je Leljak razkrival zločine udbaša Milana Dorića- Hanzija, mu je prav ta rdeča kuzla Gobčevka jemala besedo in z vsemi štirimi ščitila Hanzija. Tako, da za takšen intervju s hanzijevko Gobčevo je pa res primeren samo zločinec kot je Kučan.

  • Poštenje velja

    Prekajena stara kuzla in lopovski laznivi palcek.
    Zlovenija pac.
    Beeeeee land.

  • hribovc

    milan, a si še poročen ??.. s tem se raje ukvarjaj !!

    http://novice.svet24.si/clanek/zanimivosti/56fe0f22acd5e/milan-in-stefka-se-locujeta
    .

    • karpelec

      …imam vse pod kontrolo. Moram nekaj megle spustit, da zakrijem tisto, kar trenutno počnem.

      • Jovo Jamnica

        Milan in Štefka Kučan se ločujeta
        S.N.
        0 01.04.2016 19:30 Posodobljeno: 09:59 / 09.8.2017
        ————-
        Stare prvoaprilske??? Kaki portal, taki komentatori…

  • Krtača 20

    Fašistom in domobrančkom resnica pač ni intimna opcija. Pa še danes ne znajo razložit kako je janša prišel v drugo vlado, pa sploh ga ni noben izvolil. No, temu primerno je tudi odšel….če izjavljaš da štruce iz kant ven gledajo pa to….

    • KIKI

      Pomiri se IDIOT , skrtači svoje indoktrinirane možgane in se odstrani iz tebi neželenega
      portala! Pojdi lizat riti ta “rdečim” časopiom , jih je cela serija in boš imel kaj počet!

    • xtc

      Janša je Slovenijo osamosvojil-Kučan pa okrog ražlagal ,da to ni njegova opcija,ja njegova opcija kot tvoja so Beogad,Yuga,Moskva in tisto kar ste levaki počeli po vojni-ne moreš iz kože.

    • sprehajalec

      Resnica haha, to je resnica na nivoju otroškega vrtca. Podcenjevanje vsakega samostojno razmišljajočega razuma.

    • Steiermark

      Tiste štruce, ki gledajo ven iz kant, iz njih polnite svoje vampe ve, rdeče podgane – saj potem to dajete na naš račun……

  • Antonius

    Koga razsodnih pa briga izdajalčevo mnenje?! *oN* bo Slovencem zanimiv, ko ga bo pobralo.
    Slovenija je na čakanju, inferno pa tudi.

    • Krtača 20

      To pa neki ne gre skup. Zakaj se pol desni tolk sekirate? Saj že veste da naslednjih sto let nimate šans. Sploh pa…..fašisti in domobrančki pod partijskim vodstvom….khe khe khe khe

  • KIKI

    Kako lahko TV Slovenija maže svoje oddaje z najbolj nedemokratično komunistično barabo?

  • xtc

    He,he,he,človek ne zmore verjeti primitivni bebavosti Slovenskega narod, “osamosvojitelj”,ki se je med vojno za Slovenijo skrival po ljubljanskih kletek in kanalizacijskih rovih pod CD ,danes razglablja o tem.
    Politik,ki mednarodno nikoli ni pomenil nič,celo vrata WH so mu zaloputnili pred nosom-nezaslišano ponižanje pred celim svetom-danes modruje o mednarodni politiki-skratka Kučan je prikaz karikature slovenceljnov,ki so domala res umsko omejeni in ni čudno da država propada.Skratka,Kučan razpreda o tistem o čemer nikoli ni imel pojma ali pa ni bila njegova intimna opcija.Še najbolj smešno pa je to ,da razpreda o mednarodni politiki o kateri nima pojma in kjer je bil vedno tretja liga,njegov domet je bil omejen le na Balkansko periferijo,pa še to na obrobja,v mednarodni politiki pa ni pomenil nič,kot tudi danes ne in taki ljudje ne morejo komentirati zadev ,ki jih niso nikoli obvladali.No je pa vse to dokaz,da butastim Slovenceljnom pač lahko prodaš vsakega za strokovnjaka.

    • Karmen

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Borut Stari

    Pritlehni osebek, človek z malo začetnico je v Javni hiši ponovno dobil možnost zdravljenja svoje slabe vesti.Predsednik države, ki ni nikoli bila in tudi danes ni njegova intimna opcija.Ustvarili smo pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi,” Milan Kučan, 2. 10. 1989. Seveda po njegovi majhni meri.

  • sprehajalec

    Slovenija je imela v ustavi iz leta 1974 zapisano pravico do samoodločbe, Katalonci pa tega nimajo.

    Komunisti se spet promovirajo, pa kao zasluga OF za pravico do samoodločbe. Tudi Hrvaška jo je imela zapisano, pa Bosna, pa sta fasali vojno. Češka in Slovaška je nista imeli zapisane, pa ni bilo vojne.

    Kakšna bedna demagogija, ki spada v otroški vrtec.

    • Krtača 20

      Wau, enkrat da si napisal neki resničnega, sam kaj ko si se pol naprej spet začel lagat…verjetn ti je lih tablet spet zagrabu al kako?

      • sprehajalec

        Vedno bolj verjamem, da se ljudje nazorsko razvrščajo po psiholoških profilih in razumu.

        50% populacije imajo profil Dajalcev in 50% populacije profil Jemalcev. Dajalci – desničarji torej in jemalci – Levičarji.

        Bolj inteligentni = desničarji, tisti ki se malo težje učijo = Levičarji.

        • Krtača 20

          ….in spet lažemo dalje….tko da ti sprehajaj koga drugega….

          • sprehajalec

            Verjetno je analiza psiholoških profilov zate tako, kot za bušmana vesoljska sonda…

          • montyamp

            Astrodiagnoza .
            Najbolj zlobni ljudje :
            Kombinacija Plutona , Saturna v spregi s kozorogom .
            Seznam dokazuje , da pokvarjeni zločinci in morilci ne spadate na oblast , čeprav z umori tam pristanete .
            Odloči se koliko je normalnih na seznamu kozorogov .
            Kućan Milan , Janez Zemljarić, Branko Masleša, Zvonko Fišer,Anton Rop , Svetlana Makarović , Al Capone, Drago Kos,Mao Zedong,Tit Turnšek,Bizilj Ljerka , Kim Džong Un , Elena Ceaucescu , Hermann-Wilhelm Göring , Gregor Golobič , Zoran Janković , Violeta Tomić , Vesna Györkös Žnidar , Violeta Bulc , Igor Zorčič , ………….

          • Steiermark

            Zakaj bi pa morala biti laž, tož kar je sprehajalec napisal? Saj za potrditev resničnosti izjave sprehajalca, dovolj občasno prebrati krtačine zablode in laži, pa tudi ostalih “krtačarjev”, ki se plazijo po teh straneh, demokratičnega portala….

            Reply

  • Jožef

    Prizanesite nam, prosim, s tem kučanom ! Tonemo in tonemo, kučan pa še vedno za krmilom. Ljubi bog, usliši mojo molitev in nas reši vsega hudega.

    • Krtača 20

      Je že uslišal, zato vam je v cerkvene gozdove poslal lubadarja. Že ve kdo je kle pokvarjen. Čudna so pota gospodova bi rekli desni, ki itak nič ne štekajo, sam blejajo kar jim naroči glavna črna ovca.

      • sprehajalec

        Če se ni ta Lubadar naselil kar v gozdove, ko so bili še državni levičarski in ni nihče skrbel zanje. Tako kot danes, ko v Državnih gozdovih padajo najlepši hlodi, pa se v Avstrijo vozijo, da levičarji potem ponke in omarice lahko kupujejo v Lidlu in Hoferju. Pa je produkcijsko – potrošni krog zaključen….

        • Steiermark

          Saj rdeči debili tega ne razumejo…… preveč zakomplicirano za njihovo “možnost dojemanja”!

      • Karmen

        Se popolnoma strinjam s sprehajalcem. Država ima v lasti več gozdov, kot cerkev. Židan je pa ustanovil neko kvazi državno podjetje, njegova dejavnost je pa — KRAJA DENARJA.

    • sprehajalec

      Ima odgovore na vsa vprašanja očitno. CK ZKS je še kako dejaven. Oziroma Židanov Svet Modrecev.

  • montyamp

    In Slovenci plačujemo HANZI-KURBENHAUS da nam lahko udbopartijski morilci solijo pamet .
    Leta 1989 je podpisoval likvidacije , danes je pa prvorazredni demokrat .
    Komunistična omladina , ali je totalno mentalno pohabljena , ali pa pokvarjena kot njihovi mentorji .
    Astrodiagnoza .
    Seznam vplivnih pokvarjencev rojenih v znamenju kozoroga , sami se odločite koliko je vmes vrednih zraka katerega uničijo :
    Kućan Milan , Janez Zemljarić, Branko Masleša, Zvonko Fišer,Anton Rop , Svetlana Makarović , Al Capone, Drago Kos,Mao Zedong,Tit Turnšek,Bizilj Ljerka , Kim Džong Un , Elena Ceaucescu , Hermann-Wilhelm Göring , Gregor Golobič , Zoran Janković , Violeta Tomić , Vesna Györkös Žnidar , Violeta Bulc , Igor Zorčič , ………….

    Se pravi , da bo v politiko potrebno izvoliti leve device in tehtnice , kot to delajo Švicarji , Nemci , Avstrijci …………….
    Preveč zlobni ljudje ne smejo biti na oblasti , imam dokaze .
    ŽIVI ZAZIDANI !!!

  • Ivan Serpentinšek

    Drugo leto prva tocka dnevnega reda ukinitev rtv prispevka…
    Druga tocka lustracija in zopor napolnit z komunisti prvi je ta mali siv ki je hotu razorozit vojsko pri osamosvojitvi…

  • terminalar

    haha, specialist za odcepitve!!

    • Steiermark

      Saj tudi je, če samo pomislimo njegovo genialno izdajalsko taktiko, ko je razorožil, skupaj z ostalimi jugočobani, slovensko TO!

  • tarantela

    Natepavate!

    • Olga

      Milan? Saj je vaš…

    • Steiermark

      kdo razen slaboumnežev, med katere tudi ti spadaš, pa bi hotel “natepavati” takšne zmenete in jugokretene!

  • Krtača 20

    In pol bi se mel desni radi za veridostojne in ukinjal nacionalni medij (kje van domoljubje? Pri rvatih in tupsonu itak…). Po drugi strani pa prepisujete (in to narobe) iz taistega medija za katerega trdite da ga ne gledate?! Ja jest vam ne morm rečt drugač kokr da ste navadne budale.

    • montyamp

      Boljše navadne kot zazidarske in morilske , da o sojenju po krivem in pranju za ISIS sploh ne začnemo .
      Slabo te plačajo , provokatorji morajo biti nadpovprečno inteligentni , kar ti zagotovo nisi .

    • sprehajalec

      Ko levičarju zmanjka argumentov, začne žaliti. Levičar tradicionalno najbolje uspeva v enopartijskih enoumnih družbah z visoko stopnjo represije. Šele takrat njegova “resnica” lahko pride do polnega izraza.

    • Steiermark

      budala izhaja iz budale – in to si ti!

    • domovina mili dom

      Ne razumeš. Če je nacionalna nacionalka, naj bo v ravnotežju. Drugače pa jo naj financirajo tisti ki odstavljajo novinarje, urednike, zapirajo arhivske posnetke, ki niso ljubi kučanu, partizanom, in ostalim od roza do ultravijolične.

      • Krtača 20

        Za vas oprane ovce bi bla v ravnotežju sam pod pogojem da vam poročila bere janša, zabavno oddajo vodi janša, reklame mota janša, muzko špila janša. Takrat mogoče, pa še takrat bi jamral zakaj na uri pred poročili ni janševe slike. Ste pač bedaki.

        • domovina mili dom

          Torej bi ti plačeval naročnino, če bi se ti Janša non stop pojavljal pred ksihtom?

  • montyamp

    Saj bo vrtna svetilka dovolj , škoda kandelabra .

    • Steiermark

      Pa še tej bi mu morali nastaviti “šamrli”……za spodnest…..

  • centurion

    Kretenček naj raje komentira stanje 1990 v Sloveniji.
    SAMOSTOJNA SLOVENIJA NI BILA NIKOLI NJEGOVA
    INTIMNA OPCIJA.

    • Steiermark

      Zanimivo, da se na celem javnem sekretu, hanzi tv, ne najde nekdo z jajci (ne kokošjimi, ki ji h poseduje večina levakov), ki bi ga pobaral po njegovi najbolj intimni opciji, ki je bila prisotna v njegovi prazni balkanski glavi, še leta 1990!

  • Caetano

    Kucan je vodil veleizdajalsko in kolaborantsko kliko v casu osamosvojitve. Najprej je njegov CK preko udbe dogovoril z JLA in KOSom razorozitev TO. Potem je sklenila ta klika dogovor z Markovicem, da bo Slovenija ostala v konfederalni Jugoslaviji s centrom v Zagrebu, potem ko bo Jla zasedla slov meje. Ko zaradi uspesne obrambe ta nacrt ni uspel se je Kucan obrnil na Beograd in poslal posrednike k Cosicu in zagotovil Srbom, da Slovenija podpira njihove plane po delitvi Hrvaske in Bosne. In da so za vojno v Sloveniji krivi “skrajnezi” za kar je imel tiste, ki so obrambo drzave uspesno vodili. To je bila ta njegova diplomatska “modrost” ki jo levicarji tako opevajo.

  • Olga

    Če želi živeti v Srbiji, naj spoka…Juge ni več…

    • Steiermark

      Pa tudi za nas, avtohtone v Sloveniji, je ni bilo nikoli! Bili smo okupirani od jugogolazni, po ukazu rdečih zveri, ki so tudi, po 45 letu, izvedle genocid nad ljudmi, ki pač niso želeli suženjstva v jugovini….

      • Olga

        Se popolnoma strinjam.Naši fantje so služili v tuji vojski in bili prisiljeni uporabljati tuj jezik. Ves vodilni kader te vojske so predstavljali pretežno Srbi in Črnogorci. Srbi so bili vedno nerazviti, a imeli tri glasove pri odločanju v skupščini! Mi smo lahko samo delali in financirali njih in njihovo vojsko, saj smo bili “razviti”! Za orožje do nam nabili celo davek na kruh! Na koncu pa jim je Kučan pomagal to orožje ukrasti Sloveniji. Sramota!

        • Dovžan Miha

          Khm, orožje je kradel tudi JJ …

      • Dovžan Miha

        Po nicku sodeč so te hribi na severu zjebali, ane? Čez bi šel, zakaj pa tle jamraš? Z rdečim pasošem ni bilo nobenega problema, jaz sem šel po celem svetu

        • Steiermark

          Tebe, miha, je kaj “zjebal” in sicer tov. tito, saj vendar vemo, da je bil pedofil in pederajzl ter je dečkom , kot si ti, povzročil veliko škode, vidne še danes…… Domnevam, da si del srbske golazni v Sloveniji, ker mi kot je to počel tvoj rodžak miloševič, da Slovenci, če hočemo ven iz jugovine, naj kar gremo v Avstrijo! Si pa res idiot, ko si misliš, da boš ti mene izganjal iz rodne Štajerske! In še o tvojem rdečem pasošu, s katerim si si lahkho obrisal svojo vsrano balkansko komunajzarsko rit, naj ti povem oz. naj te spomnim, da je z njim bilo zelo težko, ker smo prve dobili šele 67 leta , ko nam je prvič bilo omogočeno zadihati svobodo, v Avstriji ali kje drugje, kar nam pa je pedofilsko morilska pošast kmalu zopet onemogočila, ko nam je prepovedala več kot enkrat na leto, izhod iz gnile jugovine, oz. ko si moral plačat depozit za 2., 3., 4., izhod iz države, ki se je , kot znesek pomnožil z vsakim ponovnim izhodom, polog je bil zelo velik, znesel je mesečni dohodek in več, ki si ga pa lahko , ob 2.000 procentni inflaciji pokasiral šele po preteku 1 leta, ter si zanj kupil 1 žemljo…… Po tvojem nicku sodeč, pa tebe niso “zjebal” hribi ampak jugosrbi in tito!

          • Dovžan Miha

            uf, koliko gneva … Ne, ne, noben Srb nisem, pa tudi nimam pojma, kako si prišel do tega? Še dobro, da me nisi v Črnogorca ali Makedonca prekrstil. Ena prababica je Nemka, babica partizanka, en stric pa župnik. Verjemi, cel hec smo imeli v bajti, ampak noben na preteklih 50, 70 ali 100 let ni tako jezen, kot ste tlele nekateri. Se pa vidi tvoj nizek intelekt iz tvojega pisanja, pa malo prikritega homoseksualca si. Zagrenjen si, ker ti v življenju nič ne rata, ker se preveč na probleme osredotočaš in te ves čas lastno negodovanje dol vleče. Nehaj kaplarja poslušat in ostale godrnjače z desnice (to seveda ne pomeni, da se na levo obrni), dvigni svojo glavo in začni z njo razmišljati. Nasmehni se. Niso za vsak dež komunisti krivi, vreme je pač tako. Aja, Štajerska je zakon, sploh zdaj, ko pride mlado vino. To bo žur! Srečno ;)

  • Jovo Jamnica

    Čudna ova Nova portal. Dela reklamo za Kučmana, keri je itak povedo, kaj se je povedat nameno, vlkemu krogu gledalcof, keri spremlajo Odmeve na Hanzaju. Fsaj tu bi meni pasalo, da bi se naredo intervju z Janšo o isti temi. Pol pa bi lahko meli fsaj neko primerjavo pogledof na Katalonski primer. Vem, da je to mal škaklivo, saj se je Janša na tviteri, 23.9. posredno izjasno za pravico Kataloncof do samoodločbe…

    • Peter

      Škaklivo?
      Jaz tudi mislim, da imajo Katalonci pravico do samoodločbe, pa ne podpiram njihove odcepitve…simpl.

      • Jovo Jamnica

        Oglašam se is Seychelles, IP 89.248.166.157… Gdo pa si ti in gdo sn jas, da bi najino mnejne zanimalo vesolno Slovenijo???

        • Dovžan Miha

          a to je tisti za polpismene

          • Jovo Jamnica

            Gdo??? Nea zastopim…

          • Dovžan Miha

            kaj pa ti sploh razmeš

          • Jovo Jamnica

            Za sebe dovol, za tebe pa me nea briga…

    • Dovžan Miha

      Ti pač ne razumeš.

      • Jovo Jamnica

        Kaj nea razumem??? Jas se čudim…

  • dob

    Bivši precednik države, ki bo zelo v kratkem napredoval v bivšega precednika bivše države.
    Kakšen krasen naslov se mu obeta: bivši predsednik bivše države!

    • samsara

      Ne le sfukati. Totalno sfukati!

      Tovarišija sfukatorjev in totalnih sfukatorjev press,
      v sodelovanju s, Tepihovalci press

  • soc

    RTV izgublja kompas? Kje neki, skrbno ga ohranja nespremenjenega. Možina ne bo več dolgo.

    Na varuhinjo pravic gledalcev in poslušalcev, Ilinko Todorovski, sem z imenom in priimkom poslal pritožbo prisilnega plačnika javne hiše (tekst v nadaljevanju), na katero odgovora seveda še ni.

    “Sem konzervativec in narodno zaveden Slovenec po prepričanju. Kot tak sem z nickom soc kaj hitro prišel v nemilost vaših ultralevih MMC cenzorjev/moderatorjev in vsak moj post ostane nekje na situ, dokler ga aktualni vršilec dolžnosti ne požegna za objavo. Pri gastroenoloških temah tu načeloma ni problema – v uri, dveh je post objavljen. Pri političnih temah pa dve tretjini mojih zanesljivo artikuilranih in nežaljivih razmišljanj ne ugledata luči sveta. Ker so fantom/dekletom nevšečna…

    Na javnem mediju, ki ga prisilno plačujem iz mojega žepa, zahtevam svojo enakopravno pravico do objave. Če se moje mnenje razhaja z vašimi ekstremnolevičarskimi uredniki in moderatorji MMC-ja, potem se bojim, da je potrebno zamenjati njih, ne vaše publike. 1945 in rdeče enoumje sta mimo. Še posebej me iritira, da imajo povsem drugačen tretma somišljeniki moderatorjev, resnično ultralevi aktivisti, ki se jim objavlja vse, kar jim pride na pamet – podivjani in polpismeni pamfleti čez RKC, Janšo,
    Trumpa, slovenstvo.

    Pričakujem pojasnilo predvsem pa – ustrezno ukrepanje v zaščito javnega interesa in ne partikularnega skupine političnih aktivistov, i.e. družbenopolitičnih delavcev. Vzemite si v tem smislu za zgled korektne ekvidistance Finance.”

    • ljubinica

      Si pa vztrajen ….
      Ko se je meni to dogajalo – ze pred leti – sem jih zapustila.
      Presstituti na RTV so ogabni.

  • domovina mili dom

    Volitve se približujejo. Boste videli, kako bo ta upokojeni aktivist s pomočjo svojih medijev žugal, med vrsticami, butastemu slovenskemu življu, koga naj volijo.
    Če bi ga vsi mediji in družba postavila v pozicijo persona non grata, bi se slovenska družba osvobodila velikega bremena.

  • Janez

    ALI BOMO MI SLOVENCI ?
    TUDI
    DOBILI – KAJ. – O D Š K O D N I N E !
    KER
    SMO MORALI TOLIKO ČASA –
    OD 1970. LET DALJE – PRISILNO POSLUŠATI TEGA “ŽEŽNJAJOČEGA VSILJIVCA” ? ? ? !

    DOBRO !
    Saj točno vemo,
    DA JE BI SEDANJI 77 LETNI PENZIONIST “M. K.” BREZ VSAKIH JAVNIH POOBLASTIL !
    TOREJ,
    DA JE BIL M.K. ČLOVEK MINI POSTAVE
    – ” I Z B I R A ” – S T R A H O V I T E G A KP, ZK ZLOČINCA Ivana MAČKA !
    Naj
    TA PENZIONIST “M.K.” , KI JE ZDAJ – BREZ VSAKIH JAVNIH POOBLASTIL – POVE VSE !
    TOČNO TAKO
    KOT JE BILO ! In kako – praktično skoraj nič ni storil – ZA OSAMOSVOJITEV Slovenije !
    Veliko pa?
    Za zaviranje osamosvojitve, veliko za – čimboljšo svojo penzijo !
    In
    “Predobre” ppenzije njegovih ex KP, ZK ” SISTEMČIKOV”
    UH,
    KAKO SLABE VOLJE SEM BIL ,
    KO SEM GA ZAGLEDAL PRED DNEVI – NA EKRANU TV – CELO RTV SLO 1.
    KAJ?
    Za vrag – pa ima ta 77 letni “komunist” s Katallonijo?
    Še ?
    Za Slovenijo ima mini zaslug – veliko, preveč – pa je – dobil od nas. Od Slovenije. L.r. Janez KOMENDA
    P.S.
    ŠE MOJA POKOJNA MAMA JE PRED 20, 30 LETI – ČE SE JE TA MALI ŽEŽNJAJOČI ČLOVEK
    POJAVIL NA TV EKRANU?
    Je vedno rekla: ” Janez, daj ugasni TV. Zoprn mi je ta “žežnjač”. Čudno, da ga kdo sploh hoče
    poslušati? In , da ga vabijo. Ugasni tega ….”

    M. KUČAN V DRUŽBI “NESODNO KRKVAVIH KPS PARTIJCEV”,
    KI SO GA POSTAVILI NA POLOŽAJ.

    https://www.google.si/search?q=ivan+maček+milan+kučan&client=tablet-android-samsung&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZu5mXlujWAhWCqxoKHfsdASMQ_AUIEigB&biw=1280&bih=800#imgrc=tbvnC__5vEwQBM:

    • Dovžan Miha

      Druže Janezu, opet ti je ponestalo ljekova? :D

  • Stajerka

    RTV, še manj pritlikavi podmukli hinavec, si ne zaslužita niti besedice komentarja!!!!
    bo pa zanimivo videt, če ga bo RTV povabil v goste, če in ko bo padla prva mednarodna obtožnica na njegovo poštenost……

    Se pa vedno najde kaj, kar pove več kot tisoč besed!!!!

    Nesrećnik sam od malena
    Od sve muke pesme pevam
    Voleo bih majko mila
    Da sve ovo samo snevam, da sve ovo samo snevam
    Joj ojoj, joj ojoj…

    https://www.youtube.com/watch?v=bEMc9HAC_mk

  • toxico

    tukaj je pa tako pravilno govoril , da kar nisem mogel verjet

    • Stajerka

      a si ga poslušaj???……tega ne počnem že najmanj 10 let – zato na daljincu obstaja knof OFF :)))

  • šmentanamuha

    Odcepitev ali razdružitev, isto sranje drugo pakovanje. Palček Smuk je dober v nečem – zna z besedami. Opleta, vrti sem in tja, izbira všečne besede…ja, tudi to je treba znati in kdor ni pozoren, mimogrede nasede.

  • centurion

    Najlepše sanje bodo uresničene,
    ko bo hanzi tv objaviil vest “… in memoriam tovariš Kučan…”

  • ljubinica

    Kucan je komunist. Proti osamosvojitvi Slovenije je bil zato, ker je bila Jugoslavija komunisticna, t.j. komunisti so bili na oblasti. Kazalo je, da samostojna Slovenija ne bo komunisticna, zato je bil proti ….
    ….
    Neodvisnost Katalonije pa podpira, ker je Madrid zanj “fasisticen, ftankisticen”.

    • rabbit

      Pozabil je povedati, da so na komunisti vključili v Jugoslavijo.

  • Krtača 20

    Hahaha mahnićić se bo oglašal, ki je na dan osamosvojitve mogoče trikrat na dan pleničko pokakal in polulal. Če je bil pa brez dude, je bil pa jok in stok…to bo ja hahahaha

    • Stajerka

      Mahnič 3x……Cerar pa kljub svoji takratni starosti 5x…….kaj je poćel Zoki, nikogar NE zanima???

    • Goran Hvala

      Hahaha…bolj neb mogu zated..in taki danes neki nabijajo o kumunistih in kaj je blo…sploh pa kaksne izjavlja ta piggy mahnic…ce bi nekdo izjavil kaj takega o jansi bi tip ze na ustavnem sodiscu dezural in vsaj en teden bi se pisalo na novi glede te izjave…al pa model izjavi v parlamentu da hrvati posiljajo specialce v colnih v slovensko morje pa ga vprasajo od kje mu ta informacija pa najavi da se tako govori zdej nej pa preverjo…pol pa vsi drugi krivi da baje o nekih vojnih podvigih fantazirajo..tipicno desnasko natolcevanje in podjebavanje…nej raje mal shujsa ker mu ne verjamem da tip slabo zivi v tej “komunisticni drzavi”…nasplosno vsi fino zivite ce je vecina debelinkotov…statistika ne laze.
      ;-)

    • Dovžan Miha

      Temu nedonošenčku se je pridružil pa še M. Česenj, propadli avto-moto urednik, ki je še nekaj let nazaj vehementno hvalil Tita in komunizem. Najprej so ga na Avtomagazinu odpikali, na AFM-ju je moral capljati za Porekarjem, medtem je pa veselo babe naokoli nažigal in igral velikega plejboja. Z avtomobili, ki niso bili njegovi, seveda, ampak testni. In ta senilni stari prdec bo zdaj pameten? Ojej, kam smo prišli …

    • sprehajalec

      Mahnič je vsaj tukaj kakal in lulal, ti si se pa v Avstriji skrival. Ali pa v Bosni pri Zemljakih.

  • Stajerka

    Slovenija moja dežela……jugovina v malem…..Hanzi oz. koprska dopisnica pa NIČ, pa tako je bila užaljena…..

    Uradnik, ki izdaja gradbena dovoljenja, ima več črnih gradenj
    Višji svetovalec koprskega urada za okolje in prostor priznal, da nima dovoljenj.
    KOPER – Potem ko smo v Slovenskih novicah razkrili piransko sodnico črnograditeljico Tino Benčič, tokrat razkrivamo nov primer črne gradnje javnega uslužbenca. Gre za 61-letnega Seada Muharemovića, višjega svetovalca Urada za okolje in prostor Upravne enote Koper (UE KP) s pooblastili za vodenje in odločanje v upravnih postopkih.

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/uradnik-ki-izdaja-gradbena-dovoljenja-ima-vec-crnih-gradenj

    • Stajerka

      no, zgodba je še bolj sočna…..na račun moralno&etične ekipe……celo na račun Cerarjeve sekretarke Kozlovič-eve……

      Na UE KP je zaposlen od leta 1995 in odloča o dovoljenjih za gradnjo v dveh občinah, Ankaranu in Kopru, za 106 naselij, in sicer na območju, velikem 311 kvadratnih kilometrov, kjer živi približno 55.000 prebivalcev.
      Od avgusta 2014 do januarja 2015 je bil – potem ko je takratna načelnica UE KP Lilijana Kozlovič prevzela poslansko funkcijo – vršilec dolžnosti vodje UE KP, pred leti je bil izbran celo za uradnika leta UE KP.

    • rabbit

      Pa tako velika novica je ušla Evgeniji Carl borki proti črnim gradnjam.

      • delaware

        novinarka za štetje šugamanov na piranski plaži…

  • ljubinica

    Za katalonsko neodvisno drzavo slabo kaze.
    Drzava se zelo redkokdaj razdruzi na miren, demokraticen nacin. Primer: Ceskoslovaska, SZ.
    Odcepitev proti volji centralne oblasti je dosezena s
    1. Podporo velike sile (Kosovo s podporo ZDA, Krim s podporo Rusije).
    2. Drzavljansko vojno.
    (Spomnim se izjave nekega ameriskega visokega funkcionarja, ki je izjavil, da si narod, ki za svojo svobodo ni pripravljen prelivati krvi, svobode pac ne zasluzi ….)

  • piko8

    kuçanova tv mora donatorja murglpartijskega šefa povabit, da dobijo piškotek z gospodarjeve mize!

  • hribovc
  • Anton

    Ta prasica ne bi smela imeti SLOVENSKEGA državljanstva. Pa so ga izvolili za večnega vodjo! Butale. Slovence se pa res da nafu.at!!!

    • Goran Hvala

      A nis tud ti slovenos?..;-)

      • Franjo Trojner

        Je mislo one iz Murgelj in v okolici Sabutina.

      • Dovžan Miha

        vidva sta prišla skupaj sa kosovo.

        • Goran Hvala

          Ah pejt pejt…ti kosova ne najdes niti na zemljevidu…pejt rajs spricat se mal pouk….bo dost boljs zate…

  • Janez

    JA?
    IN ZAKAJ – ZA VRAGA ?
    – JE DALA RTV SLO V 1. PROGRAM OB OPTIMALNEM ČASU – TEGA EX KP, ZK PENZIONISTA,
    KI
    GA “ŽAL” ŠE PREDOBRO POZNAMO – KOT SLAB, STAR DENAR ?
    Zakaj?
    RTV SLO NI RAJE PONOVILA – KOMPETENTNEGA, POZNAVALSKEGA MNENJA
    O
    ŠPANIJI IN KATALONIJI, KI GA JE POVEDALA – CENJENA GOSPA – VERA M EJ A K ,
    pred kratkim na TV v pogovoru z g. Možino.
    Mnenja
    TEGA EX KP, ZK SISTEMČKA M. KUČANA
    – SO VEDNO OPRAVIČEVANJE
    NJEGA SAMEGA – ZA NJEGOVO CINCANJA, NEAKTIVNOST ITD. L.R. JANEZ K.. KOMENDA
    P..S.
    PRILAGAM VAM LINK
    NA ZADNJI SIJAJNI NASTOP GOSPE – VERE MEJAK.

    http://4d.rtvslo.si/arhiv/intervju-tv/174495161

    • Dovžan Miha

      Janezu, opet ta tvoja velika slova!!! Pa daj, molim te, počni pisati ljudski, a ne te tvoje šalabajzarske gluposti. Drug Kučan je odličan vođa komunista i kao takav iz Murgela čvrstom rukom vodi politiku bratstva i jedinstva. A vi, neprijatelji socialističkog poredka, vratite svoje mirovine in odmah u Argentinu! Je’l jasno??

      • Janez

        AJA?
        A predlagaš – odvzem penzije in državljanstva ?
        Temu
        MALEMU (PO POSTAVI IN PO DELIH- MALEMU) 77 LET ČLOVEKU.
        KI
        JE PO NARODNOSTI ? ” ” KOMUNIST”?!
        Prav smešno je bilo slišati,
        ko je ob odprtju obeležja
        na Kongresnem trgu rekel : ” mi Slovenci”.
        Pozanimaj se kje imajo ” one way tickets” za NORTH COREA ?! L.r. J. KOMENDA

        • Dovžan Miha

          Kje se pa to lahko pozanimam? A to imate pri vas, v vaši ustanovi, kakšen poseben TV program, kjer slišite vse te bedarije? Al kdo vas fila z vsem tem, reveže mentalno zaostale? L.r. pa to … :D

  • karlina

    Pa saj človek res ne more verjeti, še dobro, da ne gledamo murgelj tv, čeprav jo MORAMO PRISILNO PLAČEVATI, človek, ki je bil proti samostojnosti Slovenije, sedaj razlaga o samostojnosti Katalonije, pa to se res lahko dogaja samo v tej skorumpirani in rdeči Sloveniji-SRAMOTAAAAA !!!!!!

    • dob

      resnica je zanj le stvar interpretacije

      • macon

        In interpretira lahko le on in njegovi sobanditi. Drugi so vedno neverodostojni.

        • dob

          macon, ko te tkole poslušam bi člouk skor reku, da ti pa ne Repetu ne zaupaš

    • Franjo Trojner

      Še kako je res kar si zapisala!

  • odzunaj

    In ne samo to. “Kučan je za konec povedal, da zagovarja argument, da to ne predstavlja notranje zadeve Španije, ker Španija predstavlja del EU.” Ne predstavlja notranje zadeve Španije !?! Koga pa, če ne Španije !?! V Španiji se morajo zmeniti, v EU pa samo podpreti demokratično samoodločanje.

    Sluz izdajalska, ki še vedno deli in uničuje Slovenski narod in pripravlja njegovo priključitev veliki Rusiji, tako kot bodo para- totalitarci iz EU in Rusije odločili. Izdajalec ! To izvaja preko javne RTV SLO, ki jo kot davek plačujemo vsi državljani ! Konec podpiranja izdajalske RTV SLO !!!

  • Franjo Trojner

    Škoda, da tovariš Kučan nikoli nič ne komentira svoje bajne penzije, niti se je javno za povišico le te stranki Nsi in Toninu zahvali in še nikoli niti z besedico ni pojamro ne zabento nad zakonom o SPIZ 1 in SPIZ 2 , ki je penzijoniste na prvo in drugarazredne naredo. A je to sploh v skladu z ustavo? Hm, ločimo se na prvo in drugorazredne državljane in očitno tudi na prvo in drugorazredne penzijoniste, no ti se ločijo še na tiste, ki so za svojo penzijo pridno delali in v sklad tudi vplačevali in one samo zaslužne, ki so morda kje kaj kdaj delali a v pokojninsko blagajno nikoli nič vplačali. Ma mi bomo počasi razdeljeni na kaste kot Indijci. Madona, tudi sam sem drugorazreden državljan!

    • Jovo Jamnica

      Na kasle, ne kaste – si mislo… neda???

      • Franjo Trojner

        Na kasle in caste. Bog daj Jovo kak si?

        • Jovo Jamnica

          Je blo že bolše… ;-)

    • Dovžan Miha

      Prav imaš!

  • Kosobrin

    Vsi našteti in tudi drugi politiki ne sežejo Kučanu niti do njegovih gležnjev!

    • tramal

      Če ga postaviš na eiflov stolp.Palček mora vredo paziti da se mu kakšen cucek ne poserje na glavo.

  • Dovžan Miha

    Le kdo mu je prinesel pručko?

    • črnaovca

      Tanja že ne ker bi bil potem večji od nje

  • črnaovca

    Kakšna stroka neki, gre za politično vprašanje in Španska vlada je lepo pokazala svoj obraz ki je hujši od nekdanje Jugo oblasti ki jo imajo vsi desni za totalitarno. Demokratično je upoštevati voljo ljudi in se dogovarjati o obliki skupnega življenja.

  • Sredina

    A ko je bil pa Rupel vsak drug dan v odmevih pred referendumom pa niste opazl? Pa med arbitražo npr… Je rupel veliko več v odmevih kot pa Kučan, ki ga prvič vidm v odmevih

    Tisti mahnič pa lahko zapre svoj otročji gobec, ker je pa že kr nadležen…tipičen primer mladiča z opranimi možgani s strani velikega vodje

    • Dovžan Miha

      Te je zadel…

  • radames

    Slinasti novinarčki na RTV! Za svoje preživetje so pred dvema letoma povsem zamolčali sovjetska taborišča sistema Gulag, čeprav so pri pregledu taborišč po svetu posegli precej daleč nazaj v zgodovino.Kaj šele, da bi omenili uničevalna komunistična taborišča po širni Sloveniji.Navadne šeme ste, novinarčki RTV.

  • Sredina

    In zakaj jemljete Kučanove izjave iz konteksta?

    “Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem,” pravi Kučan in izjavo postavlja v kontekst. “Takšna rešitev nam je bila celo ponujena z zakonsko rešitvijo znotraj tedanjega sistema. Toda Slovenci bi v tem primeru odšli kot narod brez zgodovine, brez pravice do sodelovanja v sukcesiji, brez pravice do nasledstva meddržavnih pogodb, ki jih je podpisala Jugoslavija in so bile za nas pomembne, med drugim tudi pogodb, ki so določale in zagotavljale našo mejo.”

    Dlje kot smo od tistih časov, močnejše so težnje po prisvajanju pravice do interpretiranja zgodovine, dodaja, ampak “takrat sem se zavzemal za koncept razdružitve,” s čimer bi ohranili vse, kar bi nam koncept odcepitve vzel.

    Celoten članek:
    http://www.rtvslo.si/slovenija/milan-kucan-ocitajo-mi-da-sem-bil-proti-odcepitvi-se-zdaj-sem/381830

    Tu se z njim strinjam, če bi se Jugoslavija sporazumno razdružila, tako kot Češka in Slovaška, bi danes živeli v veliko boljših razmerah in balkan danes nebi veljal za potencialni izvir vojne, ker nasprotij in sporov med narodi verjetno nebi bilo.

    Je pa tudi vprašanje, koliko časa bi trajalo, da bi do takšne sporazumne razdružitve Jugoslavije prišlo.

    • Dovžan Miha

      Ne seri, bebček.

      • Sredina

        Primitivizem janšista par exellence

        Morda še ena kučanova izjava ki pove marsikaj: “V družbi ali državi, kjer razmišlja samo eden, ne razmišlja nihče.”

        Pa sploh ni poanta v tem, da je to izreku on…

        • Dovžan Miha

          , tak so nas učili v šoli

        • samotoje

          Pri Kučanu je vedno poanta, da je to izrekel on.

          • Sredina

            Primitivizem janšista par exellence

      • Janez

        A?
        SAMEGA SEBE ZMERJAŠ? Daleč dol – si padel. Se zdi. L. R. . KOMENDA

    • sprehajalec

      Utopisti, ki ste danes pametni, premalo poznate zgodovino. Jugoslavija ni imela najmanjše možnosti, da se razdruži mirno. Oziroma bi se lahko v primeru, da Hrvatje pristanejo na ozemlje okoli Zagreba. Mejo je postavil Vuk Karađić nekoč in Garašanin. Vsak Srb je od rojstva vedel za to mejo. Slovenija da, Jugoslavija ne.

      Koliko so pogodbe danes pomembne kot del nasledstva, so že takoj pokazali Avstrijci, ki so zavzeli stališče, da je imela Avstrijska državna pogodba enega podpisnika, Jugoslavijo. Samo danes levičarji tega ne upajo na glas povedati.

      • Sredina

        No tudi desnica, ni sprožila postopka notifikacije ADP, tko da najprej pred svojim pragom pospravte

        • sprehajalec

          Jaz te poučujem, koliko dajo na pogodbo Avstrijci ti pa meni nazaj desnico. Zakaj pa potem Cerar in RTV šopajo s pogodbo? Pa zgoraj Murgl’c?

          Zunanja meja iz St. Germaina z Avstrijo ima mednarodne garante, 7. člen pa je stvar pesniške svobode. ADP nikoli ne bo notificirana, ker avstrijci tega nočejo.

          • Sredina

            No dobr veš kaj sm hotu povedat in obračaš besede…tudi desnica se ni nikoli jasno in glasno zavzela za notifikacijo ADP….SE JE PA Z ANOTIFIKACIJO ZAVZELA ZDRUŽENA LEVICA…toliko o tem, da levica ne naredi ničesar..

          • sprehajalec

            Združena levica in njeno mnenje, ni vredno omembe. Gre za mnenje nekoga, ki išče svoje priložnosti šopanja nekaterih omejenih volilcev z demagogijo. Kot naprimer pravica do vode v ustavi. Kaj je z njo? Sedaj jo imamo, kaj sedaj? Bo Združena levica napeljala vodo na Kredarico ali kaj? Da bo vsem zagotovljena ustavna pravica? bedaki.

            Govorim ti, da so Avstrijci že na samem začetku zavzeli stališče do ADP. Vendar šopanje traja že 25 let. In veliko večino tega časa, je na oblasti Levica.

          • Jovo Jamnica

            Brez veze se dajeta. Dejstvo je, da je Kučman spretno izkoristo ponujeno mu priložnost in preko osrednega medija nagovoril veliko število onih, ki so Odmeve spremlali. Katalonci so mu prišli prav, kot naročeni. Spreten retorik, kot je, je vnaprej vedel, da gledalci izrečenih stavkov ne bodo secirali. Pred očmi se jim bodo bliskali prizori policiskega nasilja španskih policistov in posledično se bodo strinjali s Kučmanom. To je piar strategija, nič drugega. Nasprotni pol je ni vešč. Opleta z Mahniči in podobno… Edino Gorenak se je malo izpregel, a njega nekako ni v prvem planu.

          • sprehajalec

            Vedno to stori Jovice in to gre mnogim na živce. Povsod se pojavi, od Proslave Primorske, do Kapelice, pa Wellcome partyja v Ljubljani.

    • Krtača 20

      No vidiš. Saj se vse najde na netu, sam janšistične ovce smejo gledat sam ta portal. Drugač pa, če v drugih bivših republikah ne bi na oblast prišli nacionalisti, ki jih je imel Tito v hausarestih in arestih in po Argentini, ne bi bilo vojne in razdružitev bi šla precej lažje čez. Ampak zdej kar je blo je blo. Važn da so nekateri srečni z dodatnimi žrtvami…

      • sprehajalec

        Kakšne bedarije net prenese in laži. Pa naivno levičarsko prepričanje, da se v razmerah nazivne demokracije in volitev da vladati kot s partijo nekoč. Leta 1991 v Srbiji ni bilo junaka, ki bi kot predsednik rekel, fantje, dovolj je ožja Srbija, naj imajo drugi kot je Avnoj določil. Pa še Kosovo naj bo samostojno. Še danes ne upa nihče reči kosovo je samostojno, ker bi to bil politični, če ne fizični samomor. Še danes ne upajo priznati Hrvatje referenduma, čeprav je ugoden za njih, ker bi politik takoj odletel, če bi to storil.

        Še doma ne upaš reči, da naj bo tako kot ti hočeš, brez fighta. Ali pa imaš pač takšno žensko, oziroma če jo imaš in če je ženska.

        naivno gledanje na svet kot pomanjkanje življenskih iskušenj ali pa pameti?

        • Sredina

          Gledanje na svet ki ni črno bel, tako kot vas uči veliki…

          • sprehajalec

            Nekaj si zapomni, vsak zaplet se poskusi naučiti gledati iz mikro okolja in se vedno najprej vprašati, kaj bi jaz storil na tem mestu. potem boš bolj razumel svet in svojo okolico.

            Vseeno bolje črno bel, kot pa rdeče črn.

          • Krtača 20

            In kaj te muči? Dejstvo da sta bla Tudjman pa Izetbegovič oba v arestu na varnem? Ko sta prišla ven pa vemo kaj je sledil – masovni genocid. Kaj misliš je ostalo Miloševiču? Ja da se vmeša in pridoda svoj piskrček. In sledil je bum. Raja pa nasankala.

          • sprehajalec

            Kot da sta onadva kriva, ha, ha. Naivčine naivne. Če ne bi bilo njiju, je pa Hrvaška imela stotine drugih Tuđmanov, pa Bosna Izetbegovićev. Tako kot je bil vsak oficir JNA potencialni Milošević, če bi mu dal priložnost. Milijone Slobotov je imela srbija takrat.

            za Slovenijo to ne velja, ljudi kot naprimer Ivan Janez je bilo malo v tistem času in so vlekli ostale naprej. V Sloveniji takrat nihče ni verjel v samostojnost, še sam Kučan ne, kot je večkrat izjavil.

          • tramal

            Bedak ,preberi še enkrat članek pa boš videl da se je kučanu zareklo da so srbini napadli slovenijo in ostale narode..

      • tramal

        Take bedarije lahko piše samo umsko prizadet komunajzer.Srbijanski ritoliznež.

      • macon

        Slobo je bil wunderkind srbske partije, izvoljeni naslednik Stambolića, ki ga je dal ubiti. Vsakemu, ki ni popoln idiot, je samo iz Slobovega primera jasno, da so fašisti in komunisti najbližji sorodniki, ker če ne bi bili, Slobo ne bi tako hitro preklopil.

    • samotoje

      Malo morgen. Kučan je bil proti samostojni Sloveniji. Pika. Ker je bil prisiljen, je pač plaval s tokom. Na koncu se mu je vendarle splačalo.

      • Sredina

        no še enkrat…Primitivizem janšista par exellence

        Samo tisto, kar reče Janša je res.

        • samotoje

          Pravilno je PAR EXCELLENCE Torej- primitiven janšist par excellence. Lepo, da si “samokritičen do sebe”.

          • Sredina

            no ti se tu pikolovsko vtikaš v tipkarske napake…namesto da bi se z nevsebino svojih komentarjev…

  • Johan

    Golazen komentira za plačilo. 300€ za termin Odmeve

  • samotoje

    Zakaj ta relikt neprebavljive preteklosti ne sedi doma in ne kvačka?

    • Sredina

      popolnoma enako bi se lahko vprašali za Janšo, ki sranje dela že enih 30 let, in za veliko več dnarja kot Kučan…

      • Dovžan Miha

        In kaj te moti. A to da nagaja tvojemu palčku

      • samotoje

        Sicer ne maram takšnih poenostavitev, kar malo počez, ampak vseeno- razlika je v intelektu. Zato naj nekateri sedijo doma in kvačkajo.

        • Sredina

          No ravno intelekta ima tisti prvi omenjeni veliko več, pa če to hočte priznat ali ne…janši je revanšizem v marsikaterem pogledu zameglil um…

          • centurion

            Zate ima dovolj intelekta vsak, ki obiskuje šolo s pomožnim programom…

          • Sredina

            si povedu vse o seb

          • KIKI

            In kaj tebi megli razum? Naščuvan antijanšizem, a njedee? S tem se daleč
            pride: Od kurirja pri bivši SZDL do Kučanovega svetovalca za udbovske
            zadeve!

          • samotoje

            Manjvrednostni kompleksi. Huda stvar in neozdravljiva.

      • Olga

        SZDL? “Več demokracije na desnico”? “Bi sodelovala z SDS, če ne bi bilo Janše…” po Ljudmili Murglski….Malo morgen!

        • Sredina

          Vi tako ali tako ne razumete pojma demokracije…janši so tako bližje tisti časi izpred 26 let…enoumje partijskega vodje in podobno

          HEIL Janša!

  • zaton

    Ravno Kučana so povabili v oddajo za komentiranje o neodvisnosti Katalonije. Ravno njega, ki mu osamosvojitev Slovenije ni bila intimna opcija in bi raje videl, da bi ostali v Jugoslaviji. In zato tudi danes ta osebek škoduje slovenskemu narodu na vse možne načine.

  • Jana Novak
    • Krtača 20

      Vprašaj vašga Janeza. Neki se ti bo že zlagal.

  • tramal

    No končno se je grdi kučan zagovoril da so nas in druge jugo republike napadli srbini.Kaj boste na to rekli srbofili?

    • Jovo Jamnica

      Čudak. Saj to so naši komiji hotli, da se folk zbuni proti Srbom. Če tega nebi blo, kak bi pol naši komiji spet prevzeli oblast na krilih folka??? Milošević pa Kučman sta bla dogovorjena. Zato so nas Srbi naganjali v Filadelfijo in naši komiji so potprli šiptarske rudare na Kosove, da bi srpski folk raskajfali proti Sloveniji. Fse so se to zmenli. Miloševića je zanimala samo Vlka Srbija. Slovenske dežele niso ble nikol na vlkosrpskem jedilniku!

    • Franjo Trojner

      “Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem,” Milan Kučan, 23. 12. 2015. Ma kdo je dal glas na volitvah za tega osebka? Mi domoljubni SLOVENCI gotove NE! Torej kdo? Zagrizeni komunisti gotovo DA! Tudi vsi tisti, ki iz teh ali onih razlogov še vedno sanjajo ranjko Jugoslavijo in so ji tudi še zmeraj lojalni. Slovenija ima torej resen problem, vsi državljani ji niso lojalni in to je problem, ki nam ne dovoli stopiti naprej v bolj demokratične in blagostanja polne čase. Od tod vse te delitve. Počasi bi se že morali vsi ti jugonostalgiki sprijazniti, da usodne napake, ki jo naš SLOVENSKI ROD storil leta 1918, ko se je bratil z balkanci prostovoljno ne bo ponovil nikoli. Po letu 1945 pa je bil SLOVENSKI ROD prisilno priključen k Titovi totalitarni komunistični Jugoslaviji in se je izpod nje hvla Bogu osvobodil leta 1991. Popolno pa bomo osvobojeni, ko bo tudi na gradu v Ljubljani plapolala SLOVENSKA ZASTAVA.

      • Jovo Jamnica

        Narpred si mormo pravo slovensko zastavo zmislit. Toto krajnsko/rusko skropocalo se meni nena dopade. Živela Zedinjena Slovenija.

        • Franjo Trojner

          Jaz sem zeleno/srebrni z panterom gor na ščiti zvest, mislim, da ti Jovo tudi.

          • Jovo Jamnica

            Že, že, sam meni se dopade črni panter, ne pa beli. Belega so nam švabi pottaknli, ker smo ta pravi Slovenci prej črnega “zaščitli”.

          • Franjo Trojner

            Lahko tudi črni, sam še študiram kak bi zelena bolj vijolčno vun zgledala, srebrna pa je lepa.

          • Jovo Jamnica

            To ni tak ajnfoh, če češ konsenz na zgodovinski podlogi. Pusti vijolčno na miru. Najbol neutralna je bela, kera f heraldiki pomeni, če se nea motim… glih srebrno. Jas bi recimo… bordo erdečo levo, pa zeleno desno. Državna pa bi še mela f sredini srebrni ščit z črnim panterom…

  • zaton

    Levičarji Janšo demonizirajo in ga vidijo kot največjega sovražnika sistema, zato ga želijo na vse načine onesposobiti. Zdaj pa vprašanje: katere vlade nam večinoma vladajo od leta 1991 pa do danes. Vlada Janeza Janše je imela en mandat in pol. Torej, iz tega sklepam, da tudi, če bi vlada Janeza Janše slabo vladala, tako kot levičarji govorijo, bi ne mogla pripeljati državo v takšno brezno. V nasprotju z Janšo, pa Kučana poveličujejo, čeprav vemo, da je bil in je še vedno proti Slovencem. Če sem jaz na mestu Janše, se ne potegujem za mesto v vladi, naj imajo levičarji kar še par mandatov vse do tedaj, ko bo Slovenija postala druga Grčija, tako, da bo narod končno spregledal kdo je največji sovražnik. Kajti, če Janševa vlada dobi nov mandat bo mogla reševati napake prejšnjih vlad. In karkoli bo želela narediti za izboljšanje, bo naletela na ovire in upor nasprotnikov.

    • Jovo Jamnica

      Čuj, tut Janša je fsaki dan starejši… Čes 30 let bo blizu 90….

      • zaton

        Tudi Kučan jih ima čez 70, pa je še vedno aktiven.

        • Jovo Jamnica

          Ja. Najbol je Kučman rasturo pret 20 letami…

      • beno

        No, ti pa boš nekaj čez 100 let. Pa kaj je to proti večnosti ? NIČ.

        • Jovo Jamnica

          Niti ne. Sn samo leto starejši ot Janše…

  • janez.pokoncni

    Kratek smerokaz za vse nepoznavalce razmer v Španiji. Odcepitev Katalonije : Če je Kučan ZA, potem je nekaj s to odcepitvijo zelo narobe.

    • Olga

      Natanko tako!

    • Jovo Jamnica

      Glih Kučmana briga, kaj bo z Katalonci…

    • macon

      kučan je kontraindikator in če je on za, potem v Kataloniji izgleda razsajajo lokalni komunajzarji oziroma nekaj podobnega grški Sirizi.

    • xtc

      Kaj je narobe?
      Kolikor so se pokazale prve smernice gre za vzpostavitev komunistično islamskega kalifata,ki bi najprej podržavil vse cerkve nato pa bi jih razdelil drugim veram predvsem muslimanom,katere bi
      levaki pridno navažali na Iberski polotok čez Katalonijo in to kar legalno..To je samo najbolj banalno,kaj še sledi se lahko le še vprašaš

  • Zima prihaja

    Koliko Štajercev bi se prikljucilo k Avstriji ali na Avstrijo ?

    • janez.pokoncni

      To je tako kot bi vprašal, koliko moških bi spalo z najbolj seksi žensko na svetu. “Fajn” bi bilo vprašati še to žensko, s kom vse bi “spala”, da se ne bi po nepotrebnem rodilo cel kup brezvenih afer “za nič”. :)

      • Zima prihaja

        Jah dosti Štajercev hodi spat domov v Slovenijo delati pa v Avstrijo .Tak da to ne bi bil nek problem biti pod avstrijsko kiklo ali hlačami celo v postelji ne.

        • janez.pokoncni

          Vedno je problem, kadar hoče sirotinja k skledi. A bi mi želeli, da se Kosovo priključi k Sloveniji? Ne … pa vendarle bo počasi pol šiptarjev že v Sloveniji.

          • Zima prihaja

            Ja kdo pa je ustvaril to sirotinjo ?Ne mi zdaj sami pa take teze.

          • janez.pokoncni

            Čuj genij …

          • janez.pokoncni

            Uh, nisem videl, da niti registriran nisi. Sorry, da sem se obregnil vate. BYE

  • Janez

    PONAVLJAM !
    ZAKAJ ?
    ZA VRAGA – NAM RTV SLO
    V NAJBOLJ GLEDANEM TERMINU VSILJUJE TEGA 77 LETNEGA PENZIONISTA !
    KI
    ZDAJ NIMA – PRAV NIKAKRŠNIH JAVNIH POOBLASTIL.
    IMA PA OZ. JE !
    S težko ex KP, ZK IN “ŽAL” PREDSEDNIŠKO PRTLJGO.. Na plečih.
    O bremenu na duši!? V zvezi z M. K. – NE BI PISAL.

    ZAKAJ?
    Nam,
    ŠE VEČKRAT – S SPREMNIMI KOMENTATORJI !
    Ne
    PONOVIJO OZ. ŠE VEČKRAT POVABIJO
    – CENJENO GOSPO VERO MEJAK, KI
    DOBRO POZNA ODNOS MED ŠPANIJO IN KATALONIJO ITD. ! L.r. J. KOMENDA
    P.S.
    GOSPA VERA MEJAK – SIJAJNO
    O URADNI ŠPANIJI IN KATALONIJI,
    O REHABILITACIJI NJENEGA OČETA – NESODNO UMORJENEGA OD KP TITISTOV
    IN ŠE VELIKO TEGA

    https://www.google.si/search?client=tablet-android-samsung&ei=dRDeWbT0N4Owa4WittAD&q=vera+mejak+tv+oktober+2017&oq=vera+mejak+tv+oktober+2017&gs_l=mobile-gws-serp.3…7914.28426.0.29581.30.30.0.0.0.0.405.5051.0j26j0j2j1.29.0….0…1.1j4.64.mobile-gws-serp..1.27.4582…0j35i39k1j0i22i30k1j0i22i10i30k1j33i160k1j33i22i29i30k1j33i21k1.523.KaeMgysZI4w#scso=uid_Wd4QlgAAJKgKGhPGHg5kCQ_1:0

  • centurion

    Kučanove teze.

    ”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo,” Milan Kučan, 26. 10. 1988.
    ”Slovenske identitete, naj si še tako domišljamo, da je, v Evropi in svetu ni, vsaj ne kot del nečesa avtonomnega in do kraja razpoznavnega. Je predvsem identiteta Jugoslavije ali celo Balkana,” Milan Kučan v Ljubljani, 8. 2. 1989.
    ”Jasno je, da mi iz Jugoslavije nočemo in ne želimo, in da nas kljub takim amandmajem iz nje nihče nima pravice poditi,” Milan Kučan v Beogradu, 28. 9. 1989.
    ”Za nikakršen odhod in odcepitev iz Jugoslavije ne gre. Z dopolnili smo ustvarili pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi,” Milan Kučan, 2. 10. 1989.
    ”Naša opredelitev je nedvomno Jugoslavija. Mi razumemo in sprejemamo Jugoslavijo za svojo državo in si je ne pustimo vzeti,” Milan Kučan v Beogradu, december 1989.
    ”O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti,” Milan Kučan, 31. 1. 1990.
    ”Zame je merodajno predvsem vprašanje, ali Slovencem res ni mogoče živeti v Jugoslaviji,” Milan Kučan, februar 1990.
    ”O odcepitveni poti nisem nikoli govoril, o njej pa so govorili mnogi politični ljudje v Sloveniji,” Milan Kučan, 20. 4. 1990.
    ”Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem,” Milan Kučan, 23. 12. 2015.

  • milanček

    a ta madžarskosrski čefur še ni gavznil?

  • Franjo Trojner

    Plavi znova ribari v kalnem, no pa saj to je počel celotno svojo komunistično in nato čez noč v demokraciji znova komunistično kariero. Ma a res moramo to gledat na TV?

  • VIKTORE

    Do zdaj smo bili prepričani, da so se bojevali v kleteh CD le tisti osamosvojitelji v uniformah, seja pa so nas seznanili, da so bili z njimi tudi njihovi oponenti. Lepo, da so tako složno delovali. Potem so eni nategovali javnost, drugi pa novinarke, ki so jim pisale članke in knjige. Nadvse lepa složnost !

  • macon

    RTV SLO je pravilno ujela duh časa in v studio povabila največjega strokovnjaka za vse, pravega gospodarja dežele in sistema, ki priljuden kot je, rad pokramlja s podložniki.

    Hvala ti, kučan, ker nam dovoliš živeti, hvala.

    • domovina mili dom

      Saj ni čudno, saj prekaša s svojo penzijo+ 80% predsedniške plače, samega navideznega predsednika. Hvala Nsi-ju za to.

  • macon

    Noben slučaj ni, da se v tej temi veliko oglaša lažnivi levuhar krtača, ki je drugače kar krtača kučanovega wc-ja.

  • Janez

    STOP ” POSILJEVALSKI” RTV SLO !
    Pa?
    TEHNIČNO JE OPOLNOMA IZVEDLJIVA
    – TAKOJŠNJA UKINITEV OBVEZNE NAROČNINE NA PROGRAME RTV SLO !
    In

    PRENOS NA PLAČEVANJE – PREKO DODELJENE – KODE !
    S
    TOČNO EVIDENCO –
    PREKO TE KODE – UPORABE OZ. DEJANSKE UPORABE=GLEDANJA VSAKEGA KANALA.
    DOBRO
    DELUJOČI SISTEMI KODNEGA DOSTOPA,
    SUBSKRIBCIJKI SISTEMI – ŽE DOLGO KOREKTNO – DELUJEJO. Torej? L.r. J. KOMENDA

  • luckyss

    Ne ljubi se mi brat bluzenj nekaterih spodaj…
    Naj mi nekdo raje pove, kaj je Kučan spornega izjavil…
    Ali vas moti zgolj to, da niso povabili “strokovnjaka” kot je Rupelj ;))

    • Valter BraniSlav

      Tako se govori, tovaris… Tile na Novi kar naprej nekaj jokajo in ugotavljajo zakaj niso iz sebe naredili nic.
      Zivljenje je borba za dobrine, se posebej v kapitalizmu. Tile bralci pa bi samo nekaj jokali in se smilili sami sebi…
      Tudi Broz in Kardelj sta se rodila revna pa sta uspela… no, velikokrat na racun drugih, a tako je zivljnje…

      • Anonimni_Profesor

        Sej to je fatalna napaka, da se rdecuharji zgledujete po nekem uspehu diktatorjev, ki so pustili za sabo samo gorje in sranje. Dobro so vas na pameti obrezali simbolno pa tud na penisih, da ne zmorete kaj vec od zombificiranega obcudovanja teh zlocincev. Pohvalite jih lahko edino v tem, da so vam uspeli pritisniti dobro plombo na mozgane! In tega klovnovskega hvaljenja tanatomana Tita imam dosti zato BLOCK

        • Jovo Jamnica

          Kaj meni koristi tvoj block, če ga pa še vedno vidim???

          • Anonimni_Profesor

            Ne skrbi tebe ne bom blokiral mi bos pa moral prej ali slej priznati kje si predaval marksizem. Sprva sem mislil, da si ga samo poslusal zdaj pa vidim, da je vec na tem.

          • Jovo Jamnica

            Kuj špeh mi raste. Kaj sn res taki ponavalec marksizma???

          • Anonimni_Profesor

            Ne vidi se na dalec ampak mojemu ocesu ni uslo.

          • Jovo Jamnica

            Dajma recimo tak… Tu ti dam en kratki videjo, kjer profesor Andrej Kirn uči naše nadebudneže o ekosocjalizmu. Za njegovim hrptom pa sedi oni Marinček, keri je kao miniro Magno. No, spomnim se pripovedi enega študenta is FSPN, keri je tam, leta 1977 delo ispit pri temu istemu Kirnu. Profa mu je postavo fprašanje: Interpretirajte mi prosim, Marxovo kritiko nemškega filozofa Bauera. Normalno, da se študentu niti sajnalo ni, kak naj interpretira Marxovo kritiko, ker je ta kritika obsegala dve strani teksta f štirih ali petih knigah, ki se jim je skrajšano MEID reklo. Fsaka pa je opsegala okol 900 strani drobnega tiska. Ja pje, ni blo ajnfoh ispita pr Kirni nardit. Če se ti da, interpretiraj ove teze, kaj jih Kirn podaja “zainteresiranim” na totem kratkem videji, da bom tut jas vedo… zakaj se gre. Boš???
            —————
            https://www.youtube.com/watch?v=gyIJ7Onz3Vs

          • Anonimni_Profesor

            Gre za kvadraturo kroga. Ze pri prvi tezi. Ne gre se za to ali ljudje sprejmejo ali ne neko utopijo ampak jo zavracajo, ker je v nasprotju z naravnimi in psiholoskimi zakoni.

        • Valter BraniSlav

          a nisi ti umrl ze leta 1909 in sicer v Torinu?

    • janez zorman

      “O odcepitvi Slovenije od Yugoslavije je težko sploh misliti, ker to ni bila nikoli moja intimna opcija”. Milan Kučan, leta 1990, preden je bil v sumljivih okoliščinah dvakrat imenovan za predsednika Slovenije in ne Yugoslavije.
      Zanimivo, da Špance podučuje o tistem, kar je sam zavračal. Res ste kekci.

      • luckyss

        Tudi sam sem mnenja, da je bilo razbitje Jugoslavije neumnost…in nepotrebno klanje…
        Vendar za “Evropo v nastajanju” Jugoslavija preprosto ni bila sprejemljiva…

        No sedaj smo končno svobodni…zaposleni dobivajo mezdo, ki je pod uradnim nivojem revščine, upokojenci stradajo, skoraj nihče nima dovolj “penzije” za upokojenski dom…
        Evropa nam prodaja sanirane banke za simbolične vsote, naši janičarji branijo domovino v Afganistanu ipd..
        Ovce vseh ovc…
        No, razen tistih, ki so se s tem krepko okoristili in štejejo milijone v davčnih oazah…pa še zdaleč niso to le rdeči..ti sesajo državne joške..Pravim “kapitalcem” se jebe za državne službe ker so pokradli za deset rodov vnaprej..Beeee..bee…

      • domovina mili dom

        To lahko delajo, ker butast narod nima spomina.

        • Jovo Jamnica

          Ja kaki spomin bi pa tebi paso??? “Narot” je Kučmana izvolo tut drugikrat, pa je sam 5 let zmes minlo. Zaj, ko pa ga nemre več izvolit, pa ma naenkrat za en drek spomin…

        • luckyss

          Se strinjam, da je narod butast, sicer politične stranke ne bi obstajale in bi ljudstvo dejansko samo vršilo demokracijo…sedaj pa nimamo prav nobenega vpliva na ničesar…
          Je pa treba poznati tudi nekatere podrobnosti..Tako smo imeli Slovenci možnost osamosvojitve zapisano v ustavi (ne odcepitve)…
          Katalonci tega nimajo, razen, če se gremo resno demokracijo, ki pa je v Evropi prav gotovo ni….Merkel počne isto kot Hitler…le da na bolj “prefinjen” način…
          Svinjarija na koncu pa bo enaka..

  • Franc Bizjak

    RTV SLO je bila vedno in samo zgolj trobilo rdeče mafije. Lepo, da to vse manj skriva.

  • luckyss

    “Žan Mahnič @ZanMahnic
    Stari komunist na @TVOdmevi uči državljane demokracije? Samo v Sloveniji, drugje bi današnjo oddajo spremljal iz zapora.”
    Debelinko…si pozabil, da ti je šef tudi stari komunist ?!
    ;))…res debilno….

    • janez zorman

      Za razliko od mafijskih partijcev, samo do leta 84, ko so videli, da jim ne sledi.

      • luckyss

        Pravzaprav je bil Janez preveč ekstremen celo za Kučana in njegove..;))
        Ne zamenjujte vzrokov in posledic….
        Če bi takrat dobil položaj, ki si ga je želel, ga dandanes prav gotovo nikoli ne bi videli cerkvi..ovce butaste ;)

        • janez zorman

          Vzroke in posledice zamenjuješ ti, kajti Borštner je Janši izročil dokumente, kateri so se jima zdeli škodljivi za Slovenijo. Zato ga je dal Milan zapreti.

          • luckyss

            Tipično….zaradi dreves ne vidiš gozda…

    • xtc

      Sem ti že povedal ,da si cepec,med JJ in Kučanom kot komunistom,če že tako želiš je ogromna Kučan je bil del klike z krvavimi rokami,pobojev Udbe po tujini in še čim -šef CK ni bil kdorkoli ampak le zagrizen Udbovec in zaprisežen komunist,ki je pripravljern likvidirati kogar koli za vero partije,JJ pa kot mladinec ni imel še praktično nobene teže in v tem je bistvena razlikas.

      • luckyss

        Ja, saj pravim…najprej je spregledala Esmeralda, potem pa še Janez…
        In tudi občinstvo obeh je isto…;))

        • xtc

          Hja,Janez je spregledal,ko mu je oče na smrtni postelji zaupal vse “lepote in doživetja” s komunizma

  • Valter BraniSlav

    zvepleni 171 cm ima dosti pametnega za povedat.
    Ima izkusnje… ima razum… Slisal pa sem da je mascevalen tako kot je bil moj mrzli stric Edvard Kardelj…

    • Janez

      Koliko
      CENTIMETROV SI MU PA DODAL ?

      POVEJ MU ŠE,
      DA SE JE SAM NE RAVNO PLEMENITO – SA – RINIL V POLITIKO .
      S
      TEM, DA SE JE PUSTIL TREPLJATI – ŽE TEDAJ V 1970. LETIH DOBRO ZNANEMU
      KPS STALINSKEMU
      NESODNEMU MORILCU
      I. MAČKU.
      Ozadje
      TE SKORAJ NEUKINLJIVE – KAR “USODNO NUJNE”
      ZOPRNE ,
      NEPOTREBNE, NEPRIJETNE JAVNE – KOT ” VEČNE”
      PRISOTNOST NA TV ITD.
      TEGA
      ” ČLOVEKA NIŽJE POSTAVE IN MANJŠEGA “POLITIKA” M.K
      PA
      ČISTO MOŽNO, DA JE “PSIHOLOŠKO OSNOVANO “. Ne trdim, da je. Možno pa – da je.
      Tudi
      ZNANI
      NE RAVNO POŠTENJAKARSKI GRŠKI BOGATAŠ – ARISTOTELES ONASIS,
      JE
      BIL NIŽJE POSTAVE !
      O sebi je rekel: ” KO STOJIM NA MOJI GORI DENARJA, SE ZDIM LJUDEM – VEČJI ! ”

      Verjetno
      RE ZA ISTI SINDROM
      ” MAJHNOSTI OZ. VELIKOSTI” VELJA PODOBNO – TUDII – ZA – P O L I T I K O !

      “NAVIDEZ VEČJEGA” NAREDI – POSESTT VEČJE KOLIČINE – DENARJA .!
      NAVIDEZ
      – NAREDI – VEČJEGA – ČLOVEKA LE NAVIDEZ. TUDI – P O L I T I K A !
      LE
      NA VIDEZ
      – SEVEDA – POLITIKA ČLOVEKA “VEČJEGA”. Realno pa smo” veliki” kot smo. L.r. J. KOMENDA

    • Olga

      Pa butast tut? Edi je častil Hrvate s slovenskim ozemljem… Res imate “predigre”, se vidi po komentarjih…

  • Anonimni_Profesor

    Dejmo si za trdno obljubit samim sebi in med seboj, da bomo zatolkli komunajzarje z vso njihovo rdecuharsko mafijo vred in da jih spravimo na kolena, da bodo saflali, kot bi morali ze leta 1990!

    • Valter BraniSlav

      Vi sam neki obljubljate sami sebi in tuki nam na netu. Ko pa pride cas za akdijo se pa pokakate. Volite leve in sprejemate muslimane.
      Edini ki je imel razum in hrabrost je bil in ostaja marsal SFRJ, vrhovni poveljnik oborozenih sil, predsednik Zveze Komunistov, najvecji sin nasih narodov narodnosti, tvorec gibanja neurscenih, neutrudni borec za pravice delavskega razreda, zaprisezen marksist, heroj druge svetovne vojne, junak ki je premagal tako Hitlerja kot Stalina, najvecji prijatelj mladine, otrok, novorojenckov in ubogih starckov, rakastih bolnikov in nevrotikov, nas najvecji JOSIP BROZ TITO.
      VECNA MU SLAVA NA VEKE VEKOMAJ AMEN.

  • Aton

    Zasluge za osamosvojitev gredo nekaterim posameznikom. Tako je za slovensko neodvisnost naredil največ Milošević, za katalonsko pa se najbolj trudi Rajoy.
    Kučan pa je samo drugorazredni jadralec, ki prepozno najde ugoden veter…

  • domovina mili dom

    Kontradiktorni komunistek, ki paradira in zaslepljuje slovenske butle. Ko se je Slovenija odcepljala je bil proti. Zakaj, čemu le. Ker niso dali ideje in vodili odcepljanje komunisti.
    Ker so v katalonski vladi socialisti iniciatorji odcepitve, se ta mali napihuje in pametuje. Če bi imel samo malo pameti in osnovne morale, bi bil skrit.
    Da se razumemo, vsak narod ima pravico odločitve.

    • Valter BraniSlav

      Kdo ti je rekel da je bil proti? Kaksen dokaz ?

      • milanček

        NE, da ostani med dopustom tam kjer si, tudi zapri papice oz ne svinjaj po naših komentarjih!

        • Valter BraniSlav

          SLOVENIJA IMA TUDI SUPER ADVOKATE. Ko sem bil tu na dopustu leta 1999 mi je neki znani advokat – ime bom spustil – svetoval naj svojo firmo prijavim v eni od davcnih oaz. To sem tudi storil. Sedaj delav povecini preko interneta, z klienti govorim preko skypa… DAVKOV NE PLACUJEM NIKJER, NE V ZDA, NE V UK, NE V SLOVENIJI.
          Hvala SFRJ za zastonj izobrazbo in hvala RS za dober legalni nasvet.

  • Valter BraniSlav

    Nekateri se znajdemo v vsakem sistemu, nekateri pa v nobenemu…
    Treba je razmisljati s trezno glavo in se ne prepuscati custvom.
    Jaz imam sicer na domovino moje mladosti super spomine. SFRJ sem hvalezen za vse. Tukaj pa se moje custvovanje neha. V Slovenijo hodim na dopust, kaj vec pa ne.

    • milanček

      ostani tudi med dopustom tam kjer si!

      • Valter BraniSlav

        Ko bom sel v penzion se bova z zeno preselila v Slovenijo. Tu bom delal v financni industriji, svetoval svojim klientom preko SKYPA in vodil njihove racune v ZDA in UK. Svoje podjetje sem ze prijavil v eni od davcnih oaz. Tako kot zakonca Login ne bom placal nobenega davka… SLOVENIJA JE SUPER DEZELA…

    • Janez

      NO JA !
      SI NAJBRŽ ŽE POTOMEC KAKIH KP KRVNIKOV ALI PA VSAJ PRIKIMOVALCEV – KOMUNISTIČNEMU NESODNEMU MORJENJU.
      TVOJ
      PROBLEM. LAHKO SI MISLIŠ, DA SI “LETEČA KRAVA”.
      Vsekakor vedi,
      MORDA TI BO USODA NAMENILA KRIVIČNO UMIRANJE,
      IN MORDA TI NE BO NIHČE POMAGAL,
      NITI IZREKELL SOČUTJA
      TVOJEMU TRPLJENJU. Kot ga sočutja ti ne izrečeš – nikomur. Samoživ. L.r. J. KOMENDA

      • Valter BraniSlav

        Custva razdajam v krogu svoje druzine: zena, dva sina, dve hcerki, 12 vnukov.
        Za vse drugo uporabljam matematiko.
        Imam to sreco da mi je zena najboljsi prijatelj. Zakaj bi custva trosi izven moje druzine ?
        No ce nimas doma, potem razumem. Samo jaz dom imam.
        Sem se pa pac moral za srecno druzinsko zivljenje marsicemu odpovedati, npr kurbariji, ceprav so me zenske zelo zanimale.
        Se vedno ne odgovoris glede Marinke iz Komende ki je imela eno defektno hci, je Marinka se ziva? Pa neko dekle je imela hcerko s crncem in je kasneje sla v Nemcijo…

        • Janez

          PRAV !
          PRAVLJICE ZA LAHKO NOČ – PRIPOVEDUJ KOMU DRUGEMU. BYE, BYE. J. komenda

          • Valter BraniSlav

            Uspesni ljudje zivimo pravljice, to so nasa resnicnost.
            Luzerji pa z zavistjo gledate na nas ki imamo to cesar vi nimate.
            Se vedno ne odgovoris glede Marinke iz Komende ki je imela eno defektno hci, je Marinka se ziva? Pa neko dekle je imela hcerko s crncem in je kasneje sla v Nemcijo..

          • Valter BraniSlav

            Lepo je imeti veliko denarja v banki, delnicah, obveznicah in nepremicninah.
            Se lepse je pa ta denar trositi na svoji zeni, otrocih in vnukih…
            Ni ga vecjega uzitka kot mastno zasluziti in s tem prehranjevati svoj zarod.
            IN ZA VSE TO SE SEVEDA MORAM ZAHVALITI DRZAVI MOJEGA OTROSTVA SFRJ in cloveku ki je to drzavo vodil. Ta veliki clovek je bil in ostaja marsal SFRJ, vrhovni poveljnik oborozenih sil, predsednik Zveze Komunistov, najvecji sin nasih narodov narodnosti, tvorec gibanja neurscenih, neutrudni borec za pravice delavskega razreda, zaprisezen marksist, heroj druge svetovne vojne, junak ki je premagal tako Hitlerja kot Stalina, najvecji prijatelj mladine, otrok, novorojenckov in ubogih starckov, rakastih bolnikov in nevrotikov, nas najvecji JOSIP BROZ TITO.
            VECNA MU SLAVA NA VEKE VEKOMAJ AMEN.

    • Janez

      Ja !
      Hlapcu je vseeno – komu služi. A to si ti?. L.r. J. KOMENDA

      • Valter BraniSlav

        Hlapec je hlapec in nima izbire komu sluzi. Jaz imam denar tako da sam izbiram kje in kako bom sluzil denar.

  • Olga

    Levaki spet norijo in ščitijo svojo komunistično udbaško zločinsko ikono! Veleizdajalca Slovencev!

  • Krtača 20

    A desne še kar trese ker jim je en stric povedal par resnic?

    • antimur

      Ti si stoprocentno nor, ni druge.

      • Krtača 20

        Pa najbolj vas boli ker ste desni vedno brez dokazov. Vedno močni sam na gobcu, no, tud tam mal pešate…. skratka večni luzerčki….

      • janez zorman

        Ni nor ampak dobro plačan presstitut.

        • macon

          V bistvu je nor, četudi je plačan za svoje laganje. Ne moreš namreč mešati govna, ne da bi se mešalcu poznalo.

    • Aurelius

      Ne, podnpiršna, ne trese nas zaradi “resnic” odzadnega strička, ampak smo zaprepadeni, s kakšno lahkoto ta pijavka govori o osamosvajanju: pri pripravah na osamosvojitev smo MI to … , kasneje smo MI ono … in še nato smo MI vse … In to govori osebek, kateremu osamosvojitev Slovenije nikoli ni bila najintimnejša opcija, sedaj pa si prisvaja vse zasluge! En dokaz več, da ta človeček nima nikakršnih moralnih kvalitet !!!

      • Krtača 20

        On je bil zraven, medtem ko je bil jajo varno skrit v tretji kleti Cankarjevega doma. On bo že vedel. Ti pa žal ne.

    • Tetka iz ozadja

      Desni so samo še nek statističen podatek v neki založeni mapi. In nič več.

      • Janez

        IMAŠ PRAV!
        SEZNAM. UMRLIH, MRTVIH
        EX KOMUNISTOV IN KP STALIN PARTIZANOV – JE VSE DALJŠI. Hvalabogu. L.r. J. KOMENDA

        • Tetka iz ozadja

          Janez, a se ti domači smehljajo v obraz, medem ko komaj čakajo, da stegneš papke.

          • Janez

            Ne, nič takega. Morda je to tvoj problem. L.r. J. KOMENDA

    • Olga

      “resnic”?

    • Janez

      Saj ga ni nihče poslušal.
      Kaj je pa povedal
      Dda
      GA NIHČE VEČ NE POVOHA?
      Da?
      Mu je SD ŽIDAN
      – DAL BRCO, NOGO V ZADNJO PLAT, KER JE SIT ” STRICEV IZ OZADJA” L.r. J. KOMENDA
      P.S.
      A?
      JE KAJ POVEDA O VKP B STALINOVEMU ROPU 510 TON ŠPANSKEGA ZLATA, LETA 1936,?
      Nima pojma – o tem. Tudi o Kataloniji? Nima pojma oz. Kar vidi z zemljevida.

    • traktor

      Za desne je vedno samo ena resnica. Za vas jih je pa kolikor jih hočete. Če bi imeli vest bi se tresli vi.

  • Tetka iz ozadja

    Kot trdijo desničarji, ima Kučan povsod vpliv. To pomeni, da je suprejirenejši proti JJ, ki pa nima nikjer vpliva. Sem zadel?

    • Janez

      Z GLAVO V ZID !
      SI – SE ZDI – ZADEL” – POGOSTO – ZADEVANJE Z GLAVO V ZID – SE TI POZNA.

      Ta 77 let starček je zelo boječ.
      Najbolj
      SE VERJETNO BOJI ZA SVOJO “PRE”- VISOKO PENZIJO.
      NAJ
      NE GOVORI O NAS SLOVENCIH. Ker ga nimamo za ” našega” L.r. J. KOMENDA
      P.S.
      NEKAJ JE STOKAL TAM NA TV.
      JAZ GA NISEM POSLUŠAL. ON JE BIL VEDNO LE ” KOMUNISTEK”. NIČ VEČ.
      NAJ
      SE NE POJAVLJA VEČ, NIHČE GA NE BO POGREŠAL.
      NAJ!
      GRE ZA 89 LETNIM EX KP, ZK TAJNE SLUŽBE ” HUMANITARNIM PODJETNIKOM”, KI JE BAJE?
      ” Z A P R L ŠTACUNO” TAM V WTC-JU.
      TUDI M.K. NAJ ” ZAPRE ŠTACUNO”

      • Tetka iz ozadja

        Je pa faca tale kučan, a ne?

        • Capi

          En velik prasec je, ne faca…..

        • Janez

          Ne,
          STAR USMILJENJA POTREBEN EX SISTEMČEK. Zdaj navden pezionist.
          NE
          VEM ZAKAJ GA MORAMO POSLUŠATI NA TV.
          O.
          ŠPANIJI IN KATALONIJI – PA POJMA NIMA.
          SPLOH PA?
          Špancev in Kataloncev mnenje enega penzionnista iz R. SLO? Ne briga. L.r. J. KOMENDA

    • sprehajalec

      Zadel si, Murgl’c je namreč podedoval ves pravosodno upravni aparat z 90% ekonomskega in ves prosvetni.

      ivan janez je moral začeti iz nič.

      • Peter

        O, majo na Nizozemskem kakšne praznike, pa je tetek ostal doma…
        Še par šnopcov, pa bomo spet klali, a ne, tetek…

    • Janez

      Tebe,
      Primitivec brez manir – ni drugam za spustiti – kot skozi vrata v tvoj grob.
      Povsod
      DRUGOD – SI MOTEČ.
      IN
      NEBISTER.
      KUČAN IMA ŠE “TOLIKO VPLIV” KER JE VELIKO LJUDI ?
      Potlačil – v komunistični zos.
      Zdaj?
      SE PA OBRAČAJO NANJ ? ” Zakaj nas tako zaničujejo”?! Kapish? L.r. J. KOMENDA

    • traktor

      Dokler mi bo kučan in kučanizem kradel iz denarnice je resnično superiornejši od JJ-a. Upam, da ne več dolgo. Dovolj je bilo ropanja in laži.

  • Olga

    Kakšna aktivnost levakov. Dol s komunisti! Vsi na volitve! Volimo desnico in rešimo Slovenijo in prisilno naročnino murgelskega medija!

    • Tetka iz ozadja

      Olga s tistim zamaščenim in mastnim obrazom, te tudi na volišče ne bodo spustili.

      • Janez

        Opraviči se !
        GOSPE OLGI – TI PRIMITIVNI VSILJEVALEC UMAZANIJE. LAŽI. ITD. L.R. J.KOMENDA

      • Janez

        DEFINICIJA ” PRAŠIČA”
        Bodi ” tetka iz ozadja”
        PA SI
        “SMRDEČ NAGRAVŽEN PRAŠIČ” KOT JE TO “TETKA IZ OZADJA” Kapish. L.r. J. KOMENDA

  • sale

    Za debile pač ni prostora

    • Olga

      Če bi mu dali pručko, mogoče ne bi zgledal kot debil… Pa TV na tiho…

  • Peter

    Kakšna podpora levih mnenju nekega navadnega upokojenca…ki se baje sploh ne ukvarja več s politiko…..

    Kadar pa desni koga tako podprejo, pa vpijejo o enoumju in podobno, no.

    • Olga

      “Nek upokojenec” bo šele, ko bo sedel v dosmrtnem zaporu zaradi zločinov Udbe! Tako kot Perković in Mustać!

  • Olga

    Levaki rušijo Španijo z desno vlado in Kučan jim pomaga?! Dela po Sorosovemu načrtu?

    • sale

      Si prbita kosovo je ok hrvaška ok cela juga se razpade je ok če gre pa katalonij in Krim po svoje to je pa katastrofa me zanima če bo nato posredoval

      • Olga

        To je tema za izziv – razmiskek, saj so vprašaji, jih ne vidite? Kučan je jugo branil, celo razorožil teritorialno in dal orožje JLA! Sedaj je pa demokrat? Zakaj?

        • janez zorman

          Ker je še vedno proti osamosvojitvi. Všeč mu je samo slovenska penzija.

      • sprehajalec

        Sale, naštel si samo takšne, kjer so ogroženi rusko srbski interesi – Hrvaška, juga, kosovo, Krim.

        V Rusko srbskem interesu pa je tudi da gre katalonija na svoje, še od leta 1936 naprej? Bipolaren svet Sale ali srbi svi i svuda?

  • samsara

    Tole s Katalonijo je prišlo kot naročeno ‘velikemu osamosvojitelju’ kućanu, da še dodatno utrdi svoj sloves največjega med velikimi osamosvojitelji, največjega med demoktati, največjega…
    Tako velikega, da poleg njega ni bilo prostora za nobenega drugega osamosvojitelja. Glede MurgleTV, za kaj takega niti ni bilo potrebe.

    • KIKI

      Glas se mu je tako tresel, da je bilo jasno, da že tudi sam težko bruha laž za lažjo
      in kmalu bo prišel dan, ko bo tovariš hotel “zadnje olje”, češ, da je že celo življenje veren,
      kar je baje dokazal na dan Božiča ob osamosvojitvi na polnočnicah! Se še pomnite tovariši
      tiste svinje v prvi vrsti v cerkvi – in ste mu verjeli ?….JAZ NE! NIKOLI! Njegovo hinavsko buljenje
      v prazno ni pomenilo nič dobrega za našo Slovenijo!

      • Olga

        Odlična analiza stanja! Žal je večina ostala slepa…

  • Božidar Rodica

    gospod kučan ma sej si za dost pameten …zgubi se

    • KIKI

      Ga bo treba kar s krepelom po glav, veš!!!!

    • Olga

      Gospod??!!

  • Janez

    “Tetka iz ozadja”
    TETKEŽ !
    Tisti iz ozadja – ste zdaj v nemilosti.
    SD – ŽIDAN vas je brcnil v zadnjo plat.
    Noče – da
    se tisti IZ OZADJA
    – VTIKATE V “NJEGOV ” ” S D” ! KONEC MUZIKE. Lr. J. KOMENDA

  • traktor

    Sluzavec stari, dovolj smo se te nagledali v teh 26 letih. Čas je da izgineš iz javnosti. Od tvojih priskutnih umotvorov nam je slabo. Pober se že enkrat v penzijo in vsem izpred oči. Fej.

  • karpelec

    Morajo spoštovati kruhodajalca, drugače ne niti piškotkov.

    • Janez

      STARA
      ” KRUHODAJALKA” KPS STALIN KOMUNISTKA
      – JE BILA
      TOVARIŠICA – Lidija ŠENTJURC !
      A?
      Se kdo spomni ?
      – KAKO SMO PO LJUDSKO REKLI – komunistični tovarišici Lidiji ŠENTJURC ? L.r. J. KOMENDA

  • Peter

    Glejte, jest puznam usaj tri upokojence, k se ne ukvarjajo s politko.
    Jih boste jutr puvabl u uddajo, turšica gobec?
    Ni prublem, jih prpelem…
    btw, njihova intimna opcija ja bla samsotojna sluvenija.. a je to prublem?

  • Janez

    SRBIJA
    NAS
    REHITEVA

    REHABILITIRAJMO

    KOMUNISTIČNO NESODNO POMORJENE NASPROTNIKE KOMUNIZMA !
    VSE !
    REHABILITIRAJMO JIH. Komunistično nesodno pomorjene : RKC ljudi, podjetnike,, trgovce, učitelje,
    uradnike, verne, pomorjene domoljubne branitelje slovenskih domov , kmete, ženske, otroke. itd.
    CENJENA
    GOSPA VERA MEJAK
    O
    REHABILITACIJAH V SRBIJI
    https://www.google.si/search?q=vera+mejak+intervju+tv+1+mozina&oq=vera+mejak+intervju+tv+1+mozina&aqs=chrome..69i57j33.61471j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#scso=uid_Wd53NgAC8VYKGl0L4g3T7g_1:0

    NAS
    NIČ NE BRIGAJO STAROSTNIŠKE EX KP, ZK POLIT NEISKRENE FLANCE !
    S
    PODALJŠEVANJEM VPLIVA EX KP, ZK LJUDI NA R.SLO PO OSAMOSVOJITVI
    SO EX KP, ZK ” SISTEMČIKI” KOT JE M.K. ZELO ŠKODILI – NORMALNEMU RAZVOJU R. SLO.
    KAJ
    NAM BODO PLETENIČENJA NA TV
    – OD TEGA
    ” POČASNEGA, MINI EX KP, ZK “POLITIKA” M.K.
    – KI SE JE KLANJAL
    IN SE ROKOVAL
    S SPLOŠNO ZNANIM KPS, KPJ POLIT MORILCEM Ivanom MAČKOM !

    Kdo in kaj – daje 77 letnemu M.K.. “pravico” sploh kaj govoriti javno o “politiki R. SLO ?
    Nič!
    MU. NE DAJE PRAVICE
    JAVNO KAJ GOVORITI V IMENU NAS SLOVENCEV ALI V IMENU R. SLLOVENIJE.
    BREZ
    VSAKIH , BREZ KAKRŠNIHKOLI JAVNIH POOBLASTIL OD KOGARKOLI JE M.K. L.r. J. KOMENDA

    P.s.
    MILAN KUČAN SE ROKUJE
    Z KPS POLITMORILCEM I. MAČKOM

    https://www.google.si/search?q=ivan+maček+milan+kučan&oq=ivan+maček+milan+kučan&aqs=chrome.0.69i59.24048j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=tbvnC__5vEwQBM:

  • Janez

    O ŠPANIJI IN O KATALONIJI !
    JE
    PRECEJ
    POZNAVALSKIH MNENJ
    KER
    ŽIVI V ŠPANIJI, NA KANARSKIH OTOKIH
    POVEDALA CENJENA GOSPODARSKA PRAVNICA GOSPA – VERA MEJAK!
    Kaj?
    SPLOH VABIJO
    TEGA EX REŽIMSKEGA KP, ZK
    “POLITIKA =SISTEMČKA” IN EX “ŽALPREDS. R. SLO.
    IN
    TO – GA VABIJO NA KOMENTIRANJE
    AKTUALNIH TEKOČIH DOGODKOV., KI SE GA NEPOSREDNO NIČ NE TIČEJO.
    IN
    TOLIKO O ŠPANIJI
    IN KATALONIJI – KOT M.K. VE VSAK PENZIONIST, KI SPREMLJA POLITIKO..
    UPAM,
    DA SMO GA ZADNJIČ VIDELI NA RTVSLO V VLOGI ” KOMENTATORJA” L.r. Janez K. KOMENDA
    p.s.
    Ga. Vera MEJAK
    O ŠPANIJI, KATALONIJI
    IN ŠE MNOGOČEM.
    http://4d.rtvslo.si/arhiv/intervju-tv/174495161

  • xtc

    Kučan komentira mednarodna dogajanja.
    He,he,he kučan je mednarodno enako pomemben kot prosuli tretjerazredni slinavi Danilo,,ki počne isto kot Milan a je mednarodno propadel in prosul politik in diplomat,ki ga nihče ne j********* za 2% je pa dober za nategovanje domačih ovac,ki v niju vidijo neke mednarodne strokovnjake,ki lahko kvečjemu nastopata še v cirkusu ali vrtcu,drugje v mednarodni politiki in analitiki so vrata trdno zapahnjena-šestkrat.
    No edino kar še lahko komntirata ta diplomatska prvka je kolikokrat sta polizala Bacilko in Špelo,kaj več pa itaQ ne gre.

  • Janez

    REDAKCIJI RTV SLO !
    RESNO PREDLAGAM, PREDLAGAMO !
    NAJ
    NASLEDNJIČ,
    KO BO AKTUALNO KOMENTIRANJE KAKIH AKTUALNIH
    MIGRANTSKIH, ODCEPITVENIH,
    EVROPSKIH ALI
    DOGODKOV IZ EX HVALABOGU PROPADLE EX KP, ZK YUGE P!

    POVABITE – NE- DRAGI RTVSLOJEVCI !
    KOT
    KOMENTATORJE
    RAJE NAS
    – ŠE BOLJ FRIŠNE SLOVENSKO DOMOLJUBNE PENZIONISTE !
    Bomo
    komentirali
    dosti bolj verodostojno, iz osebnih izkušenj, iskreno, realno itd.
    Zlasti
    NAŠA
    PRIČEVANJA,
    KOMENTARJI O DOGODKIH IZ ČASA EX ZK ” KUČANOVE VLADAVINE” – BI BILI ZANIMIVI. Vsem.
    KAKO
    SO “NJEGOVI” EX KP, ZK DIREKTORJI
    “FURALI” SVOJE DIKTATURE V SOCIASLISTIČNIH FABRIKAH IN ZAVODIH !
    Kako?
    Smo morali v zelo neurejenih razmerah,
    praktično delovno-pravno nezaščiteni – garati – brez vsakih normativov !
    Kako
    MNOGI OD NAS ZDAJ ŽIVOTARIJO OB MIZERNIH PENZIJAH ITD.
    SKRATKA !
    Povabite
    na komentarje, pričevanja – taje – nas !
    Običajne, neekomunistične – penzioniste !
    Bodo
    Vaše RTV SLO ODDAJE – DOSTI BOLJ ZANIMIVE !
    Tega ex KP, ZK “sistemčika” od M.K. ?!
    Vsi že – še predobro poznamo – kot poznamo ? Star, “slab denar. Lahko noč. L.r. Janez K. KOMENDA

  • Peter

    In zakaj so v oddajo povabil penzijonista, ki se s politiko ne ukvarja?

    • mona lisa

      O pa še kako se ukvarja. Vse nitke vleče iz ozadja. To je Slovenija.

  • mona lisa

    Naj se naši politiki raje poglobijo v probleme naše države, Kučan fosil pa naj ostane v penzionu saj nima v ploitiki več kaj krampat in delat zdrahe in vlečt svoje niti. O SLO TV pa tako ni več vredno razglabljat. Ti se delajo iz nas norca z našim denarjem.

  • Prle

    Kaj za vraga, pa se ima za oglašati smrkavec Mahnić,ki ne zna razmišljati s svojo glavo, saj ima zato svojega liderja Ivana, da misli namesto omenjenega šmrkavca.

  • DJURO SUMAR

    Tisti “strokovnjaki” naj komentirajo na svoji, torej vaši NOVA24TV. Je dovolj že to, da moram gledati Možino.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!