Javnomnenjska raziskava: 70 odstotkov vprašanih bi zaprlo meje, 85 odstotkov pa je ogorčenih nad “2000 evri za migranta”

Foto: epa/iStock

Na podlagi vprašanja o zaprtju mej in ustreznosti višine sredstev, ki jih Cerarjeva vlada nameni ilegalnim migrantom, lahko sklepamo, da so Slovenke in Slovenci, za razliko od vladajoče koalicije SMC, DeSUS in SD, migrantom izrazito nenaklonjeni. Ob tem pa se več kot polovica državljank in državljanov zaveda pomembnosti neposrednega dostopa do mednarodnih voda.

Anketa je bila izvedena v obdobju od 6.2. do 9.2.2017 na vzorcu 614 ljudi in jo je izvajalo podjetje za tržne in javnomnenjske raziskave Parsifal SC. Šlo je za telefonsko anketo, okvir vzorčenja pa zajema telefonski imenik (70 % mobilno omrežje in 30 % stacionarno omrežje). Anketa je merila splošen utrip glede najbolj aktualnih družbenih tem – arbitraže in migrantske krize ter ravnanje vlade na tem področju.

Pregled demografskih podatkov javnomnenjske raziskave
Povprečna starost anketirancev znaša 49,3 leta, anketiranci so z območja celotne Slovenije – največ, dobra petina vprašanih – iz osrednjeslovenske regije. Največ anketirancev, in sicer 39,8 %, je iz najstarejše starostne skupine (55 let ali več), iz srednje skupine (35–54 let) jih je 34,7 % ter 25,5 % iz najmlajše starostne skupine (18–34 let). Največ anketirancev je z dokončano srednjo šolo (31,4 %), sledijo tisti s poklicno izobrazbo (30,2 %), 22,5 % anketirancev ima končano osnovnošolsko izobrazbo ali manj, 15,9 % pa ima dokončano višjo, visoko šolo ali več.

Vir: Parsifal SC

Vir: Parsifal SC

Ob novem migrantskem valu večina za zaprtje mej
Slovenci v veliki večini podpirajo zaprtje meja v primeru novega navala ilegalnih migrantov, in sicer kar 68,1 %, medtem ko se četrtina vprašanih (25,6 %) s tem ne strinja, 6,2 % vprašanih pa ob tem vprašanju ostaja neopredeljenih.

Prof. dr. Matej Makarovič: “Rezultati glede pričakovane nove migrantske krize so pričakovani in podobni vzorcem, ki jih najdemo tudi drugod – tudi v državah, ki za razliko od Slovenije nimajo zunanje schengenske meje. Vsekakor lahko pričakujemo, da bo ta tematika še imela politične konsekvence, tako v odnosu med pozicijo in opozicijo, kot tudi prek določenih razpok v največji vladni stranki.”

O tem, da je zaprtje mej najbolj smotrn ukrep, so najbolj prepričani v najstarejši starostni skupini (55 let in več), kjer jih je za to glasovalo skoraj 73 %, po izobrazbi pa so zaprtju mej najbolj naklonjeni z izobrazbo do poklicne šole, kjer podpora znaša nad 72 %.

Vir: Parsifal SC

Vir: Parsifal SC

Vlada za migrante nameni občutno preveč
Slovenci so zelo skladni (85,8 %) v nestrinjanju, da država plačuje 1.963 EUR na mesec za enega prosilca za azil, medtem ko se s tem početjem Cerarjeve vlade strinja zgolj 11 % vprašanih,  3,2 % anketirancev pa o problematiki nima izoblikovanega stališča.

O tem, da vlada nima občutka, koliko denarja nameni migrantom, so najbolj prepričani v srednji starostni skupini (35–54 let), kjer je takšnega mnenja skoraj 90 % vprašanih, po starostni skupini s poklicno izobrazbo pa tako meni skoraj 95 % anketiranih.

Prof. Dr. Matej Makarovič: "Ker anketiranci verjetno primerjajo stroške, ki jih ima država s prosilci za azil, z višino lastne neto plače, se jim zdijo ti stroški pričakovano previsoki. Zato tudi odgovor na to vprašanje ni presenetljiv" (foto: STA).

Prof. dr. Matej Makarovič (foto: STA).

Prof. dr. Matej Makarovič: “Ker anketiranci verjetno primerjajo stroške, ki jih ima država s prosilci za azil, z višino lastne neto plače, se jim zdijo ti stroški pričakovano previsoki. Zato tudi odgovor na to vprašanje ni presenetljiv.”

Jutri, v soboto, 11. 2. 2017, bomo objavili, kolikšno podporo ima zdajšnja Vlada RS in katera stranka bi zmagala, če bi bile parlamentarne volitve to nedeljo.

Vir: Parsifal SC

Vir: Parsifal SC

Večina se zaveda pomembnosti dostopa do mednarodnih voda
Slovenci se v večini (54,3 %) ne strinjajo z dejstvom, da se spoštuje odločitev arbitražnega sodišča tudi v primeru, če sodišče ne bo določilo dostopa Slovenije do mednarodnih voda, medtem ko se s tem strinja dobra tretjina vprašanih (36,5 %). Preostalih 9,2 % ostaja neopredeljenih.

Največje nestrinjanje so izrazili v srednji starostni skupini (35–54 let), in sicer skoraj 58 % vprašanih in tisti anketiranci s poklicno izobrazbo, kjer nestrinjanje presega 60 %.

Prof. dr. Matej Makarovič: “Vprašanje o spoštovanju razsodbe arbitražnega sodišča v primeru, da bi bila ta za Slovenijo neugodna, nam v vsakem primeru kaže na zanimiv rezultat. Po eni strani je razumljivo zavedanje o pomenu neposrednega stika Slovenije z odprtim morjem, po drugi strani pa je to vsaj nekoliko nenavadno v luči dejstva, da je večina na referendumu pred leti vseeno podprla rešitev, po kateri se odločitev o tem prepusti arbitražnemu sodišču. Mislim, da je problem predvsem v dejstvu, da takratna in sedanja vladajoča politika, ki je zagovarjala arbitražo, hkrati ni znala nikoli pošteno povedati ljudem, da bo lahko odločitev sodišča Sloveniji tudi v škodo in da bo tudi takšno odločitev po mednarodnem pravu treba spoštovati.”

Pregled glavnih ugotovitev javnomnenjske raziskave:
– Slovenci večinoma zaprtje mej, v primeru novega navala ilegalnih migrantov, podpirajo (68,1 %).

– Slovenci so zelo skladni (85,8 %) v nestrinjanju, da država plačuje 1.963,00 EUR na mesec za enega prosilca za azil.

– Slovenci se v večini (54,3 %) ne strinjajo z dejstvom, da se spoštuje odločitev arbitražnega sodišča tudi v primeru, če sodišče ne bo določilo dostopa Slovenije do mednarodnih voda.

Jutri, v soboto, 11. 2. 2017, bomo objavili, kolikšno podporo ima zdajšnja Vlada RS in katera stranka bi zmagala, če bi bile parlamentarne volitve to nedeljo.

Jure Ferjan

  • von Rhein

    Zanima me koliko je v vzorcu 614 anketiranih z dvojnim državljanstvom.

    • moon

      10%, 15% je pa ta pametnih (profesorji in ostala intelektualna zalega ;)))

    • Novakec1

      Po ponovni osamosvojitvi taprvo to ukint, ne moreš sedet na dveh stolih hkrati, tisočletna modrost.

    • Ruggedplant

      Ni pomembno. Pomembno je to koliko izmed teh 70 in 85% je leta 2014 izvolila katerokoli parlamentarno stranko, ki je uvedla te zakone! kdor se pusti tako enostavno nategniti, je žal v demokraciji nezaželen faktor, saj s svojo neinformiranostjo izničuje glasove informiranih in posledično možnost za pozitivno selekcijo kandidatov.

    • cosmosjasnovidec

      Replay:
      cosmosjasnovidec 16. 2. 2017, 20:40 at 20:40
      Mene pa zanima kaj se je zgodilo z Nova24.ur saj je vse spremenjeno in onemogočeno.
      Cirka 3 dni se nisem mogel prijaviti za kar ni bilo nobenega pojasnila niti ničesar o spremembah.
      Ker so levičarji okupirali Nova24.ur in so bile razne debate in seveda tudi vse mogoči izrazi z ene in druge strani sem domneval,da so nas pobrisali oziroma kar banali kot je na 24.kurji strani,če kaj napišeš proti levičarjem ali komunajzerjem predvsem pa za tovariša Kučana ali Cmerarja.
      Sedaj sem poskusil znova in je prijava šla skozi ampak je vse drugače kot je bilo.
      Pa menda tudi tukaj niso posegli vmes manipulacijski levaški mediji ali pač?????

  • luckyss

    Ankete lahko povsem prilagodiš že s tem da kličeš ob določeni uri…
    Velika razlika je ali kličeš ob 12 00 (ko so zaposleni v službah) ali ob 20 00, ko so že doma..
    In N 614 je za resno raziskavo smešnica..
    Sicer pa se da tudi tako “na pamet” oceniti situacijo, če se giblješ med ljudmi..
    Po moje je okrog 70% Slovencev proti vsakemu sprejemanju tujih migrantov, to, da imajo takšno razkošno oskrbo pa nasprotuje vsaj 90% ljudi..
    Okrog 60% bi se strinjalo s sprejemom določenega števila beguncev in njihovo ustrezno oskrbo..(pod “begunce” mislim matere z otroki ali celih družin z vojnih območij in ne na mladce s severa Afrike)..
    Kar se trenutne vlade tiče je treba vedeti, da smo kot nepomembna država verjetno precej podrejeni Evropi….Če” ne bomo pridni”, se kaj hitro lahko zgodijo porazne bonitetne ocene, ki nas bodo pokopale do konca…
    Torej je treba biti realen, nov zakon o tujcih je bil kar pogumen korak in s tem je treba nadaljevati v smislu krčenja pravic ilegalnim ekonomskim migrantom…Tu bi bilo potrebno uvesti preprosto varovalko, ki se ji reče..NOBEN MIGRANT NE SME IMETI BOLJŠIH ŽIVLJENJSKIH POGOJEV KOT
    NAŠ DELAVEC NA MINIMALCU !!!

    Sicer pa smo vedno priča lajanju opozicije, medtem, ko nobena vlada ni prišla korak naprej od lizanja roke Frau Merkel..

    • Aron

      Se deloma strinjam, vendar vsi vemo, da prosilec za mednarodno zaščito ne dobi 1900 eur, ampak nekajkrat manj. Gre že v izhodišču za zavajujoče vprašanje, namen je seveda jasen- vnesti med ljudi prezir, predvsem med starejšimi in neizobraženimi, ki so tradicionalni volilci desnice.

      • PIA PlA

        Oh ja, tradicionalna izobrazba levice – šnel kurz v Kumravcu, je edina izobrazba, ki pri levičarjih šteje.

        • Wizeman

          Tako je. In s to izobrazbo se diči naš levičarski idol JJ.

          • PIA PlA

            Še nisi slišal za vseživljensko učenje? Če ima JJ res šnel kurz in Kumrovca, je edini tečajnik, ki je spregledal in se je odločil za nadaljno izobraževanje.

          • Wizeman

            Ha ha ha ha, kaj pa ima še poleg tega? Diplomo FSPN iz obramboslovja, diploma seveda dobesedno prepisana iz knjig treh različnih avtorjev. brez navedbe virov, da ne bo pomote….. Aja, pa častni doktorat s Prishtinske univerze……

      • luckyss

        Ekonomski migrant ima pravico do stanovanja, denarne pomoči, ustrezne (halal) prehrane, toaletnih potrebščin, učenja jezika in “navad”, pomoči pri iskanju “dela”, itd…
        Kakšne pravice ima brezposeln Slovenec ?!…Da sprejme vsako “službo”, pa čeprav je to ples ob drogu ali varilka…In običajno služba ne pomeni, da je tudi plača..
        Ne rabiš biti posebej izobražen, da opaziš razliko..

      • Antonius

        Vaša malenkost se sklicuje na izmišljeno množico vseh, obnašate se kot, da veste vse, računovodstvo vam je pa španska vas
        Seštejte denar, ki ga ne bodi jih treba dobijo za žepnino, prištejte stroške, ki jih Slovenci bivanjsko in prehrambeno za njih plačujemo, pa je suma sumarum tam nekje, pri dva tisoč evrih.
        Vseveden, kot ste, morate k dva tisočim evrom stroškov z njimi, prišteti vsaj še kakšnega prevajalca, pa mimo vrste obisk pri kakšnem zdravniku, ….. .
        Ker se uvrščate med izobražence, ste zagotovo volili vladajočo politično opcijo, ki nam s pomočjo povsem nesprejemljivih šerijatarskih norcev, razkraja Slovenijo.

        Aron, vi mučeništvo, v spregi z vašo politično opcijo, pomagate znašati na SLOVENSKI HRBET, a naj vas ne skrbi, zdržali bomo do naslednjih volitev.

      • von Rhein

        Šel bi mimo tvojega komentarja,če ne bi opazil neumnosti,ki jo je pred časom izumil mizar in kasneje dr.znanosti Pavle Gantar.To je…”starejši in neizobraženi”.Za starejše bi se lahko celo strinjal.Oni so preizkušali in uživali komunistični banditizem dolga leta.Izobraženi?Večina je tehnično izobraženih,mnogi z ekonomsko srednjo šolo,ki je bila na nivoju današnje EF. Med njimi pa verjetno res ni mnogih filozofov,pravnikov,sociologov in diplomantov raznih političnih večernih tečajev. Sicer pa poglej ponudbo znanja visoko izobraženih s ponarejenimi,plagiatorskimi in na jugu kupljenimi doktorati in magisteriji.Tam boš našel odgovor.

  • Razocarana

    Mislim da nihče ni presenečen nad rezultati ankete, čeprav verjamem da je odstotek za zaprtje mej višji.

    Kot
    zanimivost, radikalizirani borci sprehajajo po Sloveniji, medtem pa
    vlada zatrjuje kako varni smo:
    http://www.express.co.uk/news/world/765389/syria-jihadis-arrested-slovenia-house-arrest-france
    Najbolj zanimivo v članku o dveh jihadis ki so jih našli v Sloveniji pa je to:
    “They were eventually arrested in Slovenia, a stopover point for people
    going to Syria,
    after travelling more than 900 miles across Europe.”
    Prevod: Končno sta bila arentiranai v Sloveniji, ki je točka postanka za ljudi, ki gredo v Siriji, potem ko sta prepotovala več kot 900 kilometrov po Evropi.

    Torej, koliko varna je res Slovenija?

    • Artur

      Dvorezni meč! Aretacija izvršena kar je vsekakor na mestu in prav vendar informacije med aktivnimi terorističnimi in spečimi đihadističnimi celicami(ni dvakrat za reči, da te pri nas ne obstajajo) se širijo in povračilni ukrepi za to dejanje naših varnostnih organov so zdaj resna grožnja za nas kajti maščevalnost pri tej zločinski drhali nima meja , zdaj je naša varnost še bolj na preizkušnji, zdaj bo potrebno ukrepe glede naše varnosti zaradi tega še bolj poostriti .

  • Anton

    glede izobrazbe pa takole, večina visokoizobraženih “podpira” to vlado zgolj zaradi oportunističnih vzgibov, ker pač večina le teh tudi dobro živi na račun države so zaposleni po raznih državnih podjetjih, ustanovah,inštitutih, balabla, kjer je povprečna plača znatno višja od povprečne plače Slovenca.

  • centurion

    Tistih 15%, ki nima nič proti 1963EUR za uboge migrante so tisti,
    ki so prisesani na proračun in delijo ter se mastijo s podobnimi
    transferji na račun davkoplačevalcev.
    Več ko je migrantov, več sredstev zahtevajo, bolj polnijo žepe.
    SLOVENC, kateri imate manj kot 1963EURI,vile v roke in nagnati
    bando rdečo, komikleptomansko, LGBT pokvarjeno.

    • von Rhein

      Samo na Liberalni akademiji in Mirovnem institutu je zaposlenih 15%,ki se veselijo ilegalcev.

  • Artur

    Slovenci so zelo skladni (85,8 %) v nestrinjanju, da država plačuje 1.963 EUR na mesec za enega prosilca za azil, medtem ko se s tem početjem Cerarjeve vlade strinja zgolj 11 % vprašanih, 3,2 % anketirancev pa o problematiki nima izoblikovanega stališča.
    Kaj sledi iz tega! 85,8 % v nestrinjanju ! Povsem logično in zdravorazumsko nestrinjanje ! A je samo nestrinjanje in strahopetno zapečkarstvo dovolj? 11 % se strinja ! Kam bi človek tele vtaknil kot med psihopatološke FDV multikulti LGBT zblojence in v tej in podobni smeri preparirane osebke s polno ritjo na tuj račun, ki se jim gladko je.e za večino sodržavljanov . 3,2 % nima izoblikovanega stališča? Ja seveda nima, pri teh slovenceljnih je indoktirnacija tako velika ,da se več niti zavedajo ne kaj je krivo kaj je pravo. Ostane samo če nekaj promilov aktivnih protestniških domojubov, ki žal niti povprečja v aktivnosti proti tej režimski svinjariji ne morejo spremeniti pa če se še tako trudijo . QUO VADIS SLOVENIJA ?

  • Aron

    Da povzamemo, proti empatiji in za kršenje človekovih pravic so starejši in neizobraženi. Pričakovano.

    • Ruggedplant

      Tako je – z denarjem pa bi najraje razmetavali naokoli tisti, ki ga v življenju niso še nič ustvarili.

      • Aron

        Osnovna preskrba sočloveka je razmetavanje denarja? Precej žalostno razmišljanje, vredno dvoličnega kristjana :)

        • sprehajalec

          Takšen način razmišljanja je značilen za Europske mladince tja od 18 do 25 leta. Ko začnejo delati in se spopadejo z vsakodnevnimi težavami, to razmišljanje izgine in je samo še slab spomin.

          Razen če kakšen ne postane profesionalni levičar, takšen pa na ta način razmišlja, ker ima korist od tega.

  • Janez Novak

    Vprašanja bi se morala glasiti: ali se strinjate, da se v Slovenijo in Evropo uvaža migrante, ki se nikoli ne integrirajo? Ali se strinjate, da se v Sloveniji ustvarijo pogoji za nastanek migrantskih getov in no go con? Se strinjate, da evropske/slovenske žene garajo in si ne morejo privoščiti imeti otrok, migrantske ženske pa dobivajo visoke doklade za otroke?? Se strinjate s postopnim kulturocidom, etnocidom in genocidom nad Evropejci in Slovenci?

  • Olga

    Glede na izid ankete jasno vidimo, koga zastopa ta levičarska marionetna vlada! Nezakonite migrante na račun državljanov!
    Vsi na volitve in jih pošiljamo na smetišče!

    • Wizeman

      Če je ta vlada levičarska, potem nam res ni več pomoči…. Nam pomeni človeštvu.

      • Ruggedplant

        Za ortodoksno revolucionarno komunistično partijo je seveda vsak odklon od najskrajnejše zločinske linije že avtomatsko “desnica”, nič novega – takšne izjave lahko slišiš le v nelustrirani bananadržavi, kjer v 21. stoletju s Titovim totalitarnim režimom simpatizira 2/3 prebivalcev ki ima v ideološko umazanih rokah že generacije v absolutni oblasti vse ključne temelje države – politiko, pravosodje, gospodarstvo, izobraževanje, sindikate, civilne družbe, medije in leta 90 ob navidezni spremembi režima začne svoje tovariše imenovati levičarji (čeprav gre za komuniste), osamosvojitelje pa z desničarji (čeprav gre dejansko za demokrate). V državi kjer se 70% volilnega telesa vsakič znova odloča za politične stranke naslednice KPS, se seveda hitro pričnejo znotrajpartijske razprtije v boju za glavni delež pri koritu in takrat pridejo na dan “šikaniranja”, ko svoje udbovske stranke (konkurenco pri koritu) in predsednike zmerjate z “desničarji”, čeprav ni na njih niti demokratičnega, kaj šele desnega prav nič. Seveda zadeva ne velja le za politiko, z enakimi zmerljivkami napadate svoje nekdanje strankarske kolege tudi v gospodarstvu: Šrot, Bavčar, Tovšak, Zidar.

        Prozorna lutkovna predstava za maloumne.

        • Wizeman

          Kaj pa ti sploh veš o levičarstvu? Nekdo, ki dela proti narodu, še posebej prosti lastnemu, nikakor ne more biti levičar, pa tudi, če se vpiše v 100 komunističnih partij (komunajzarji pač – večina jih je danes v SDS)…..

          • Ruggedplant

            “Nekdo, ki dela proti narodu, še posebej prosti lastnemu, nikakor ne more biti levičar”

            Zanimivo, sam ne poznam niti enega levaka, ki bi delal v prid lastnega naroda – pa ne govorim le o Sloveniji in nekdanji Jugi, ampak globalno gledano. Težko mi boš naštel 10 svetovnih obubožanih držav, ki to NISO postale pod levimi vladami.

  • Opazovalec

    Zanimivo pri vseh teh anketah in podatkih o migrantih je dejstvo, da se opleta s 1.963€/migranta. Kot da bi migrant dobil ta denar…. Pa ga velika večina konča pri Slovencih, bodisi da delajo na mestih, ki se ukvarjajo z njihovo problematiko, nekateri vlečejo nadomestila za najemnine, če sem prav razumel en članek o dragih najemninah, sami migranti pa dobijo žepnino vredno osnovnošolca.

    Ampak prave resnice se ne sme povedat, ljudi je potrebno zavajat o silnih denarjih, ki jih dobe migranti, in jim gre bolje od ubogih slovenskih revežev. Koliko pa dobe ti ubogi slovenski reveži v obliki raznih socialnih transferjev se pa ne vpraša nihče…….. In slovenski reveži so si za svojo revščino krivi predvsem sami, migranti so pa deloma tudi posledice naše kooperativne politike pri vsakem sranju, ops, se popravljam širjenju dmokracije na Bližnjem vzhodu.

    • Peter

      Zanimivo seveda postane še bolj zanimivo, če se pogleda malo globlje in se poskusi ugotoviti, kdo dobi ta denar…raznorazne levosučne priskledniške organizacije, ki jih na ta način plačujejo in vzdržujejo njihovo pripravljenost. Seveda te prave resnice, kot tudi resnice, koliko gre za “begunce”, koliko jih je in kje so, “osrednji” mediji tudi približno ne bodo povedali.

      O zlobi, ki pravi, da so si slo reveži za svojo revščino krivi večinoma sami, pa nima niti smisla razpravljati, no…

    • sprehajalec

      Naj teh 1.963 porabijo zame naprimer…. Tudi jaz se čutim pomoči potreben in šibak.

      • Wizeman

        Pa ne, da si pri takšni stopnji razgledanosti, kot jo hočeš vsiliti, prepičan, da država zate na mesec zapravi manj kot 1963€?

        • sprehajalec

          Država lahko na mojo glavo porabi milijonček če hoče in to počne, ker so v to všteti vsi stroški dela na Javnem, ki delajo zame + materialni stroški. Samovoljno so se tja postavili na javno, da bi mi naredili uslugo in delali zame ter skrbeli zame, kar mene posredno stane veliko..

          Jaz jih toliko ne rabim, definitivno ne. Vozim se po zdrapanih cestah in cestah,, kjer se ni nič spremenilo 30 let, na občino ne hodim, itd.

          Skratka jaz bi z lahkoto shajal z veliko manj njih in posledično z manjšim stroškom na mojo glavo.

    • Aron

      Podpišem. PS: Ravnokar bomo zapravili 14 mio EUR za rožljanje z orožjem na ruski meji, ker si ne upamo reči ne NATOvi agresorski politiki. Znesek bi zadoščal za več kot polletno oskrbo vseh prosilcev za mednarodno zaščito.

      • sprehajalec

        Z 14 mio. EUR pri 2000 milijonih potencialnih prosilcev za mednarodno oskrbo ne boš nič opravil.

      • Ruggedplant

        Heheh ta tvoj komentar me spominja na srbsko nacionalno televizijo, ki je med balkansko vojno neprestano poročala o bosanskih in hrvaških agresorjih, kot da so ti napadli nedolžno srbsko prebivalstvo na njihovih tleh.

        Pri tebi res več ne vem ali trolaš ali pa se šolaš na kakšni protiimperialistični delavsko punkerski univerzi, kjer kujejo takšne pavlihe.

        • Aron

          Dejstva, srček.

        • sprehajalec

          Niso ga še Afganistanci dobili v roke. Takšen enourni kurs šole življenja odtehta leta in leta študija na družboslovnih fakultetah.

    • Ruggedplant

      Ojoj, ojoj in ojoj.

      Koga briga kdo dobi ta denar – pomembno je, koliko tega denarja gre iz skupnega proračuna za namen, ki v svojem bistvu ni niti humanitaren (razen redkih izjem), še manj pa dober za prihodnost Slovenije, kaj šele, da bi mu lahko rekli “investicija”. To, da vmesne inštitucije/agencije vlečejo velike vsote iz tega fonda, je še toliko BOLJ moralno zavrženo in toliko bolj vredno vse obsodbe, hvala ker si omenil.

      “In slovenski reveži so si za svojo revščino krivi predvsem sami”
      Če si s tem ciljal na tiste, ki so na vsakih volitvah volili parazitske komunistične vlade, ki potapljajo slovensko gospodarstvo, potem se absolutno strinjam – ti ljudje si pišejo sodbo sami, kaj pa ostali? Kako so si ostali krivi za to, da imamo po zaslugi 70letne vladavine komunističnega lumpenproletariata na gospodarstvu, pravosodju, zdravstvu, pokojninski blagajni, sociali čisto razsulo, brezposelnost pa med višjimi v EU?

      “migranti so pa deloma tudi posledice naše kooperativne politike pri
      vsakem sranju, ops, se popravljam širjenju dmokracije na Bližnjem
      vzhodu.”

      Prosim?? Je zahod bližnjemu vzhodu izvolil diktatorje kalibra Sadam in Asad, ki so se jim množice uprle na najbolj radikalen možen način (pustiva zdaj to, da večina migrantov prihaja iz držav, ki nimajo vojne)? Mi znaš pojasnit kako nekaj desettisoč islamistov lahko z domov nažene nekaj milijonov ljudi, ne d abi ti to sami želeli? Lepo te prosim. Če bi imeli muslimani željo po zaustavitvi ISIS-a, talibanov in ostalih totalitarnih divjakov, bi to tudi naredili – že če samo maso, ki je v teh 2 letih prišla v Nemčijo oborožiš s samimi ponvami, ti v enem tednu potolčejo ISIS do zadnjega džihadista in ni potrebno ven bežati prav nikomur.

      Ob vseh nelogičnostih, ki si jih napisal, mi je še najbolj všeč tvoj zadnji stavek, ki vsaj razkriva vzrok za tvoje pisanje – enostavno ne maraš demokracije in si seveda tako kot vsi ostali mesečniki proti temu, da se jo širi po svetu. Vsaj pošten si v svoji totalitarni zadrtosti.

      • Opazovalec

        K tvojemu nakladanju bi dodal samo to, da je brezposelnost v Sloveniji POD povprečjem EU, gospodarstvo pa takoRAZSUTO, da je poleti 2016 industrijska proizvodnja rasla po letni stopnji 7,4%, kar je NAJHITREJE v EU. In tudi sicer se BDP uspešno popravlja po izgubljenih letih krize in nekompetentnega upravljanja države.

        • Ruggedplant

          OJEJ!
          Sem se že spraševal kako izgleda primat, ki verjame Cmerarjevim floskulam o uspešnosti Slovenije in po katerim kamnom sramu se skriva, ti pa se tule kar sam javljaš, čestitke! Se ti sploh sanja koliko brezposelnih bi bilo v Sloveniji, če ne bi imeli rekordno velikega državnega sektorja? Se ti sploh sanja koliko bi jih bilo brez službe, če ne bi skoraj vsak drugi štajerec delal v Avstriji, podobno na primorskem z Italijani (vsaka podobnost z Jugo je zgolj naključna)? Se ti sploh sanja kakšnih umazanih metod se poslužuje Zavod, da briše ljudi iz registra in tako “upravičuje svoj obstoj”? Se ti sploh sanja koliko tisočev SP-jev je v Sloveniji ustanovljenih zgolj fiktivno, da se dobi neka sredstva od države in kmalu zatem ugasnejo, ker jih taista država pohrusta z davki in birokracijo?

          Govoriš o rasti industrijske proizvodnje in pri tem uporabiš nek poljuben letni čas v letu 2016? Si lahko še bolj Cmerarski? Seveda bo rasla proizvodnja, saj je prej praktično ni bilo – nekdo ki zraste iz 5 na 10, je zrasel za 100%, razviti zahod pa iz 90-95 pač ne more zrasti za 100%, je tako?

          Govoriš o BDP – ju. Seveda se “popravlja”, saj nižje pravzaprav ne more iti v času takorekoč brezplačnih kreditov s katerim se ga napihuje. Zakaj pa ne postrežeš raje s podatkom dolg/BDP, ki je edini relevanten, saj ti govori o tem kakšna je CENA Cmerarjevega bahanja pred funkcionalno/ekonomsko nepismenim ljudstvom.

          Daj se prosim zresni, tole ni več niti smešno ali pa začni pisat kot tipični trol, da ne izgubljam časa z resnim odgovarjanjem. Hvala.

          • Opazovalec

            nekje drugje smo ugotovili da dela 20.000 Slovencev v Avstriji. Torej sklepam da:
            Štajerci niso Slovenci
            Štajercev je vsega skupaj 40.000 in na Štajerskem (Spodnja Štajerska) ne živijo Štajerci temveč…..

            O tem, da pred letom 2016 v Sloveniji ni bilo industrijske proizvodnej je pa znano samo tebi, tistim ki delamo v/za industrijo so nekam tuji. Res pa je po letu 2008 proizvodnja padla, pa ne tako kot ti meniš.

            Ko pa govoriš o relativnem dolgu sem malo prej podal podatke Eurostata za 2015. Ti jih ponovim:
            EU(27) 85%, SI 83,1% in tebi ljuba AT 85,5%. Upam da nisi preveč nezadovoljen, ker podatki ne potrjujejo tvojega nakladanja v tri dni!

          • Ruggedplant

            Oprosti, a ne razumem niti enega izmed treh odstavkov v komentarju, pa mislim da vsaj za silo znam slovensko, bi šlo še enkrat?

          • Opazovalec

            Očevidno sodiš v kategorijo funkcionalno slabo pismenih Slovencev, kar ni čuda, raziskave kažejo nad podpovprečno izobrazbo volivcev IJJ.

            (Raziskava International Andragoškega centra v sklopu mednarodnega projekta Adult Literacy Survey je razkrila velik primanjkljaj v pisnih spretnostih odraslih v
            Sloveniji starih od 16 do 65 let v primerjavi z razvitimi državami
            OECD, saj je kar 77 % odraslih ne dosega ustrezne ravni pismenosti,
            potrebne za razumevanje in vsakodnevno rabo pisnih informacij v
            vsakdanjem življenju.)

            Potrudi se pa boš razumel, če ne pač nazaj v šolo. Samo namig, podatek o 20.000 Slovencev zaposlenih v Avstriji se nahaja v postu Sprehajalca, nedaleč navzgor in iz tega podatka so podani moji sklepi na osnovi tvoje trditve, da skoraj vsak drug Štajerc dela v Avstriji.

            Kaj več pa najdeš na EUROST-ovi strani podani v enem od mojih odgovorov malo navzgor. Upam da razumeš navodila, funkcionalno slabo pismeni ljudje namreč navodil ne razumenjo dovlj dobro. Zato imajo nekatere firme posebej zaposlene “neumne” tajnice da preverijo razumljivost navodila. Tehničnim strokovnjako se je namreć težko spustiti na tako nivo funkcionalno polpismenega človeka.

        • sprehajalec

          Takšne podatke lahko trosi le nekdo, ki še nikoli v življenju ni stopil v neko tovarno, obrtno delavnico itd.

          1. Brezposelnost je morda pod povprečjem, ker je meja z Avstrijo blizu. Avstrija pa beleži največjo rast zaposlovanja od vseh Tujcev ravno pri Slovencih. Od 3000 leta 2010 na 15.000 leta 2015, danes verjetno že 20.000. Torej 20.000 brezposelnih manj, a opazovalec?
          2. UMAR ti naračuna številko, kot jo rabiš, ni problema. Seveda je pa štartna osnova pomembna. Če soseda ostrižem za 100 EUR, on mi pa pokosi za 100, sva naredila 200 Eur prometa in imava 200% gospodarsko rast. Kot je lenin dejal, statistika je le mrtva črka na papirju.
          3. Čudno, da se nisi spotaknil še v zadolževanje in Javni dolg. Češ, da je pod podpovprečjem EU. Ne boš pa omenil, da sta islandija in irska imeli podobne težave leta 2009, vendar sta svoj dolg že odplačali. pri nas pa vztrajno narašča in ni videti konca. pa veš zakaj?

          Leta 2010 je Angela Merkel, ki je sicer ne maram, izrekla naslednje besede. da se bodo Europska gospodarstva že izvlekla in okrevajo. Rekla pa je, da je pa primer Slovenije in Hrvaške drugačen. Da imata pa državi globok strukturni problem. Z besedami ekonomista, da se v teh dveh državah na dolgi rok bistveno več poje, kot pa ustvari. In temu ni konca.

          • Opazovalec

            Sprehajalec, sam sem bil mnoga leta zaposlen v tovarni, tudi v Kaliforniji v Hi-tech tovarni. Torej ne nakladaj.

            Ti navajaš številko 20.000 v tem času, mogoče je celo resnična. Toda to pomeni le slabih 3000 novo zaposlenih v Avstriji. Naravni prirastek je okoli 20.000 in brezposelnost vztrajno pada, oziroma je dandanes že problem dobiti delovno silo (Revoz).

            Podatki niso iz zakladnice UMAR, temveč so EUROSTAT-ovi. O računanju BDP pa ne bi razpravljal, lepo je če se v primerjavah uporablja enotna metodologija IN TO SE, vsaj v EU.

            Tudi javni dolg v RS, čeprav je sorazmerno velik, vsaj glede na to kje smo začeli je še vedno pod povprečjem EU in EU-cone. In relativni delež javnega dolga v GDP se počasi stabilizira. Preberi statistike, če ti to vedenje dopušča. Sicer pa pravi statistika za 2015: EU(27) 85%, SI 83,1% in tebi všečna AT 85,5% in IE, ki je vse poplačala kakor navajaš ima dolg v višini 78,6%. Pazi kaj govoriš, podatki so iz http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=teina225&plugin=1

            Pusti leto 2010 na miru, takrat smo imeli na oblasti totalnega šalabajzarja, ki ste ga nato za nagrado vneti pristaši IJJ izvolili za predsednika republike, levi ga namreč nismo volili. In izjava AM je bila takrat dokaj na mestu, danes pa na tvojo žalost ne velja več v kakšnem izrazitem pomenu.

          • sprehajalec

            Jaz nikoli ne nekladam, vse moje trditve so podrprte z argumenti.

            Tole misliš 3000 novih na leto ali kaj v Avstriji? 5×3000? Meni je to ogromna številka. Naravni prirastek pa izpeljuješ narobe, zato verjamem, da si vzhičen nad uspehi Stranke na oblasti. Naravni prirastek je namreč v čisti osnovi živorojeni – umrli. Tole je izsek za 2016; “V prvem četrtletju
            2016 se je rodilo 4.873, umrlo pa 5.485 prebivalcev. Število rojenih je
            bilo za 15 nižje, število umrlih pa za 115 nižje kot v istem obdobju
            leta 2015. Negativna vrednost naravnega prirasta na 1.000 prebivalcev se
            je v enem letu spremenila z –1,4 na –1,2.”

            Morda boš spoznal, da je številka 3000 na leto za Slovenijo kar precejšnja, ker ima negativen naravni prirastek. 20.000 je povprečje živorojenih na leto, bili pa so že časi z 30.000. Ti si iz tiste generacije, zato takšna lahkotnost bivanja. Odšteti pa moraš letne umrle od teh, kar ni majhna številka v Sloveniji.

            Eurostat filajo naši od tukaj in kot sem dejal Umar ti napiše vse kar hočeš. Ni da ni. Samo reci kaj rabiš. Dolg sam ni problem, če ga imaš s čim vrniti. zato ni bil problem za Irsko, pa Islandijo. za grčijo pa Slovenijo pa Hrvaško pa seveda je, ob narodnogospodarski izgubi iz tekočega poslovanja. 1,2 milijarde vsako leto, pa povečuje se. V tem je razlika med nami in njimi, v zdravem gospodrstvu.

            Na Ivana janeza se vtikaš ki je zafural kao vse skupaj? Sveta preproščina. Pa kaj je mislila Merklova? 650.000 penzionerjev, od tega 1/2 po Drnovšku z 35-50 let starosti ob upokojitvi, in revalorizacijo 1 yugo dinar 1 euro = 1:1. Sam jih poznam najmanj 20, ki so šli v penzijo med 40 in 50 letom, penzije pa vse čez 1k. da nisi tudi ti med njimi? Torej 1 penzioner na 1,38 zaposlenega, svetovni rekord torej.

            200.000 javni sektor z Javno upravo, 300.000 državna podjetja, ki jih država vsake toliko časa dokapitalizira, ali pokrije luknjo, ker tolčejo izgubo. Ostalo so realni sektor, ki životari. Nekaj čez 100.000 spejčkov po sili, d.o.o.jčkov, brez pravega posla. od teh tretjina (ne me prijeti za besedo,m ker se mi ne ljubi iskati) v blokadi.

            In ti zgoraj govoriš o nekem uspehu te države? Da nisi ti ves čas v kaliforniji?

          • traktor

            Pusti ga. Ena od osnovnih značilnosti levičarjev je, da so vsi špricali matematiko, zato jim zelo težko kaj dokažeš. Za njih je 1+1 vsaj 5. Če pa slučajno ni, pa vzamejo kredit.

      • Wizeman

        Ojoj, ojoj in ojoj. Res si revež….

    • Olga

      Od kod pa gre 1963 evrov mesečno na migranta? Ljudji, ki niso nikoli prispevali v proračun in nikoli ne bodo, vi enacite s Slovenci? Kdo vleče najemnine?! Kdo pa ima rezervna stanovanja? Gospa Vuk Godina?
      V šolah že ugotavljajo, da migranti ne morejo slediti pouku? Čudno, pa vsak ima enega učitelja?
      Zakaj teroristične akcije “revežev” po Evropi?

  • Ruggedplant

    Anketa bi bila še bolj zanimiva, če bi se anketiranci najprej izjavili katero stranko so volili na zadnjih parlamentarnih volitvah. Glede na to, da je partijski pustni eksperiment po imenu SMC dosegel na volitvah največjo podporo v zgodovini Slovenije in so skupaj s preostalimi komunističnimi strankami v parlamentu nabrali 2/3 ljudske podpore , bi bilo analitikom gotovo prav zabavno odkrivati še eden v dolgi vrsti paradoksov rdečih volivcev, ko bi “70 odstotkov vprašanih zaprlo meje, 85 odstotkov pa je ogorčenih nad “2000 evri za migranta””. Vsem takšnim anketirancem bi bilo na koncu smiselno zastaviti eno nedolžno “anketno” vprašanje: “Ali se zavedate, da je stranka SMC v obeh zgoraj omenjenih vprašanjih glasovala ravno nasprotno?” Tudi tu me zanima razmerje zavedajočih vs nezavedajočih se.
    Sicer je pa družinski zakonik enaka zgodba – isti ljudje, ki so na volitvah volili rdeče, so na referendumu podprli njim nasprotne ideje.

    Zdaj razumete zakaj bi bilo v ideološko izrojenem slovenistanu NUJNO uvesti OSEBNO politično so-odgovornost? Ker je to edini DEMOKRATIČNI način, da se norci samoizločijo iz ključnega demokratičnega instrumenta za prihodnost države – volitev.

  • sprehajalec

    Migranti so poslovna priložnost za levičarje, ker se financirajo iz skladov. Izpolnjena sta torej dva atributa, ki sta na kožo pisana levičarjem.

    1. Finančna sredstva iz Unije in domača sredstva iz proračuna. Široka možnost napajanja Agencij, levih lastnikov Jazbinškovih zasebnih stanovanj (primer V. Godina), manipulacij z denarjem itd.
    2. Krinka humanosti, in iz tega naslova široke možnosti nakladanja in demagogije.

    • sprehajalec

      Pa seveda zanima, me teh 30%. Kolikor jaz poznam sceno, ni niti enega, ki bi odprl mejo za migrante. Da se ti jih 500.000 postavi v vrsto in čaka na postopek, ki bi v slovenskem primeru trajal generacije, je iluzorno sploh pomisliti. Da bi čakali v vrsti, lepo pridni, nebogljeni in pomoči potrebni. Po Avstriji lovijo Marokance včeraj, z avti polnimi droge, tukaj bodo pa čakali.

      Vse diši po manipulaciji pri raziskavi, ali pa je v penzionerju še vedno prisoten tisti strah, da govori “oblasti všečno”, da ne bo imel problemov. To nekako razumem, desetletja komunistične indoktrinacije in represije, so pustile posledice na stari generaciji, pa tudi sedaj ni dosti bolje.

      • Prle

        Čuj šetać, predlagam, da aktiviraš penzioniste, da boste na mejah odganjali migrante. Glej, kako je to enostavno, namesto pred sodišči boste imeli zbore na mejah. Tako boste kot nekakšna garda, Garda penzionistov, ti pa boš njihov general. Anfoh ko pasulj.

        • sprehajalec

          U jutro, dok radiš, pa osmotriš Prleta na portalu, rad će biti nesretan tokom cijelog dana. (Narodna rečenica).

          Kaj nisi včeraj tegale prebral? Beži nesrečo….

          • rubec

            hihi

        • von Rhein

          Se ti sploh zavedaš kaj bi Ašćićka počela,če bi res postavili penzioniste na mejo.Ne Janševa vojska,posebna garda bi bila to po njenem.Garda dobro ,v nekdanji kovnici bratstva i jedinstva usposobljenih vojščakov,ki imajo znanje četrte najmočnejše svetovne vojske.In to proti ubogim beguncem,otrokom s 15 cm dolgo brado.

  • resnicaboli

    Ko pa bodo volitve da se kaj spremeni pa jih ne bo ali pa bodo ponovno dali glas istim.

    • Ruggedplant

      Točno to. Dokler ne uvedemo davka na neumnost oziroma dividendo na modro politično odločanje na volitvah, bodo pač neinformirani lapsusi na 2 nogah še naprej pod anonimnostjo v skrinjico metali raznorazne dobrozveneče udbine satelite, potem pa na cestah in v anketah jamrali kako hudo da jim je.

      • Opazovalec

        Problem je samo to, kako definirati neumnost in KDO bo to izvajal. Se bojim da se bi to izrodilo po načelu

        Laž je Resnica, Svoboda je Suženjstvo, Neznanje je Moč

        • Ruggedplant

          Jaz problema ne vidim. Neumnost volilnih odločitev se da zelo jasno izmeriti z najrazličnejšimi kazalci, ki prikazujejo (ne)uspešnost posamezne vlade na najrazličnejših sektorjih. Kdor je dal torej mandat škodljivi vladi, naj to škodo proporcionalno s svojimi sovolivci tudi poračuna iz svojega žepa, ne pa da kolateralno nasrkamo VSI državljani, ki preko davkov pokrivamo neodgovorne (neumne) odločitve sodržavljanov. Če se izrazim še nekoliko bolj ilustrativno:
          če bi večina državljanov čez naselje vozila 80 km/h in povzročala temu primerno škodo, po kakšni logiki naj potem VSI plačujemo kazni in škodo za njihovo brezbrižnost? Sem torej “kriv” zato ker sem pač rojen v državi polni neodgovornih cepcev? Zakaj torej nisem kolateralno udeležen pri vseh dobičkih, ki jih prvorazredni partijski moneyžderji preko offshore računov prečrpavajo iz državnih podjetij v svoje privatne skrinjice? Če se že gremo uravnilovke…

    • luckyss

      Če bi volitve lahko kaj spremenile, bi bile prepovedane…
      Demokracija je najbolj zlorabljena beseda na svetu…
      Edina razlika, ki jo prinesejo volitve je v tem, da so tisti, ki lajajo iz opozicije drugačne barve..

      • Ruggedplant

        “Če bi volitve lahko kaj spremenile, bi bile prepovedane…
        Edina razlika, ki jo prinesejo volitve je v tem, da so tisti, ki lajajo iz opozicije drugačne barve..”

        Naj živi totalitarizem!
        Če je kdo, ki na svetu KONSTANTNO zlorablja pojem demokracije, ste to kvazidemokratični komunisti. Da prikrijete svojo totalitarno ideološko osnovo, farbate ljudi z izrazoslovjem levo-desno, pri čemer se sami uvrščate med “zaščitnike delavcev in socialno ogroženih”, čeprav socialno ogrožanje s svojo skupnoskledarsko socialistično politiko ustvarjate. Če bi se vsaj v nečem zgledovali po svojih strankarskih marksističnih bratih nacistih, bi vsaj gospodarstvo nekako štimalo, če že svoboda ne, tako pa ste sami poosebitev vseh najbolj negativnih efektov socializmov 20. stoletja.

        • Wizeman

          Daj se malo skup spravit, no. Tvoje blodnje so prav grozljive….

          • Ruggedplant

            Tako grozljive, da lahko nanje odgovoriš zgolj z argumentalno močjo nedoraslega pubertetnika? Če imaš problem z demokracijo in meniš, da ne deluje, izvoli torej vrniti državljanstvo in preseli svoje totalitarne ideje nekam kjer bodo dobrodošle. A potem ko boš sprevidel, da socialističnega raja ni in ga nikoli ni bilo na zemlji, takrat se ne vračaj nazaj.

          • Wizeman

            Raj je lahko samo social(istič)en, ali pa ga ni. Vse ostalo je pekel, ali kvečjemu vice….

          • Ruggedplant

            Raj?! Do sedaj ne poznam enega samega obdobja ali države v kateri bi se ljudje množično priseljevali v t.i. socialistični raj, ampak vedno zgolj in samo obratno – socializem je edini sistem, ki je tako zavožen, da pogosto celo onemogoča svojim državljanom pobeg iz tega “raja”. Sprašujem se kako nor ali zadet moraš biti, da lahko sploh pomisliš na kaj takega, kaj šele napišeš, čestitke!

    • mona lisa

      Ali še nisi ugotovil da so vsi eni in isti samo rotirajo. Edina rešitev je revolucija in nobenega ne več na čelu države ki so sedaj v tej gnusni politiki. Pri naslednjih volitvah bodo samo zarotirali ali pa podtaknili kukavičje jajce kot je bil Cerar.

  • mona lisa

    Vsota ki gre za enega migranta je kriminal, saj večina Slovencev životari. Vsi vemo kako se ti migranti razmnožujejo. To je genocid nad Slovenci. Sploh ne vem kako se kdo lahko strija ali ima nezoblikovano mnenje o tem. Naši otroci so marsikje lačni, upokojenci životarijo, delavci pa večina garajo za minimalno plačo. Kako lahko ti ki namenjajo te enormne vsote za begunce pogledajo lastnemu narodu v oči. Sramota za katero bi morali le ti odgovarjat narodu.
    Tudi ne razumem kako se kdo ne strinja z zaprtjem meje saj nas bodo ti migranti preplavili in počasi bomo hlapci v lastni državi saj je dejstvo da se migranti ne bodo nikoli in nikdar pokorili naši družbi in vrednotam. Za njih je samo ena vera, eni zakoni in to niso naši in nikoli ne bodo.

    • Aron

      Ko nekdo za svojo nesrečo krivi nekoga, ki je nižje na socialni lestvici, veš da je lutka v rokah politikov ;)

      • elh

        kako nižje na socialni lestvici?!!!! ali imajo vsi upokojenci 2000€€€ na mesec?

        komaj kakšen. in upokojenci še niso na najslabšem.

        če se zavzemaš za migrante, izvoli, poskrbi zanje, v svojih stanovanjih, polni jim špajzo in garderobo, kupuj šolske potrebščine, ne pa da računaš, na denarje drugih.

        če si tega ne moreš privoščiti, ne zahtevaj od drugih, da plačujejo, česar ne žele. davki so že itak previsoki.

        tisti, ki se tako zavzemate za te iskalce lagodnega življenja, posegate v svobodo drugih, posegate v njihove denarnice, zmanjšujete varnostni položaj, se zavzemate za posebno mučenje živali primerne njihovi primitivni veri.

    • razerznak

      bo treba volit ali sds nsi al pa NJS , da se rešimo teh ilegalcev

    • Make SLO great again

      Ja veliko ljudi misli, da je sprejemanje beguncev slaba ideja. To da slovenci životarijo je pa res, folk nima dnarja ravno kaj preveč.

      • Razocarana

        Ti ki že dve leti trumoma rinejo v Evropo niso nobeni begunci, niti po definicijah ženevske konvencije, niti tisti ki prihajajo z vojnih območij. Za begunce je potrebno poskrbeti v begunskih centrih okoli njihove države, kar se že dela, saj USA in EU že leta za njih namenjajo bilijarde. Problem je samo o tem, koliko denarja sploh pride do končnih uporabnikov.

  • Adolf Hitler

    za tega ie se kugle skoda!

  • sončnica

    ..tistih 85 odstotkov je lahko jeznih….saj jim je janšev zujf samo še poglobil revščino

    • Ruggedplant

      Po kakšni logiki že?? Jezni so lahko predvsem nase, ker so izvolili vlado (2/3 njih), ki je vsa ta sredstva že dala na stran, da ne govorimo o varnostnem vprašanju, ki ga pravzaprav več ni, ker je vsem jasno, da ga v Sloveniji ni organa, ki bi bil v stanju preprečiti že napovedan državni udar (vstaje 2012), kaj šele teroristični napad.

  • sončnica

    Naj
    se prosim oglasi tisti, ki tudi po tej objavi ne bo razumel, da
    Slovenije ni več in smo le del EUropske fašistične diktature. Preberite
    si najprej za dojemanje katastrofalne suženjske odvisnosti Slovenije od
    Bruslja v tem članku – Če NLB-ja ne prodamo sami, ga bo po kosih Evropska komisija. Celo ni vam treba prebrati več kot naslova, pa morate dojeti, da ni nič več našega v nekoč davno naši deželi,
    da so nam 25 letni oblastniški zločinci uničili čisto vse in, da več o
    ničemer ne odločamo. NLB ne prodajamo mi, prodajajo jo izdajalske
    prodane duše, po diktatu, pa še to le navidezno za javnost, v resnici pa
    imajo le rok do jeseni, da jo formalno sami razprodajo. Potem bosta to
    namesto nas naredila njen lastnik Mario Draghi in njegov nadrejeni
    Rothschild! Kot sem že velikokrat napisal, dovolili so našim izdajalcem,
    da določeno obdobje pokradejo dogovorjeni znesek, potem pa je Slovenija
    njihova. Naši izdajalci skačejo v Bruselj le še po sprotne ukaze, kot
    Vraničarjeva, kdaj in katero premoženje moramo prepisati nanje, kdaj in
    koga moramo na novo izvoliti, koliko zločinske vojske moramo kdaj in kam
    poslati! Verjemite vse je že odločeno, vsi seznami so narejeni in v
    članku lepo piše, da so prikriti javnosti.

    Zelo
    nujno bi bilo potrebno ustanoviti ljudsko sodišče za izdajalce naroda,
    ki so se nagrmadili bogastvo in izdaje naroda od leta 1991, najmanj, jih
    po kratkem postopku obsoditi in jim izreči dosmrtni zapor, četudi
    posmrtno, odvzeti vse njim ali naslednikom in hkrati razglasiti
    Slovenijo kot neodvisno, nikomur nič dolžno! Ali pa smo od jutri sužnji
    brez vsakih pravic!/publishwall/

    http://uploads.publishwall.si/imgs_2/2017/02/09/publishwall_1486668379_9347401.jpg

    • Igor Kavalar

      Če bi bila to normalna država bi NLB šla v stečaj skupaj z drugimi bankami. Bankirji, ki so dali kredit brez zavarovanj skupaj z tajkuni, ki kreditov niso vrnili bi pa moral z delom odplačat bančno luknjo 5 miljard. Kdor nebi hotel denarja odplačat nazaj državljanom se ga vrže v ječo in ključ vrže proč ne glede na njegov današnji standard in pozicijo. Če ima družino, dediče itd se puf naloži še njim, da se bodo zamislili v kakšen položaj so spravili slovenske družine z svojim pohlepom, in da ne bo spet preseravanj z tem da je tajkun brez ficka in pufa ne more plačat, ker je vse prepisal npr. na ženo, ali pa da ima prihranke v davčnih oazah in so ti podatki bančna tajnost.(to se hitro reši z zunanjim ministrom, tajno službo, finančno policijo, ki pritisne na te države in jim da ultimat ali vrnejo denar državljanov ki ga je kriminalna banda vzela, ali pa nikoli ne bomo sodelovali v miljonskih državnih poslih in jih bomo pri vseh organizacijah blokiral pa naj imajo prav ali ne.

      Ni se zgodilo, ne eno ne drugo, pravtako ni bilo nobenih sankcij, ampak so puf obesl vsem državljanom (levim, desnim, mavričnim, zimzelenim…). In zdej bomo zaradi tega j* ježa še desetletja.

  • Adolf Hitler

    ce placaio nai placaio samo z nihovga zepa banda kumunaiserska!

    • Franc Šink

      Ni težko imeti svojo roko v tujem žepu.

  • sončnica

    Danes
    bi moral biti v Bruseljskem fašističnem Parlamentu izjemno pomemben
    dogodek, kjer naj bi dr. Andrew Wakefield razkril prodanim poslanskim
    dušam resnico o povezavi, ki jo ustvarjajo zločinski farmacevti –
    cepivom in avtizmom. Na tem dogodku naj bi bil prikazan tudi udarni
    dokumentarec Vaxxed, kjer gre resnica od prikrivanja do katastrofe.
    Potem je vstopil fašistični Bruseljski parlament in dogodek prepovedal,
    kot pred časom Robertu de Niru na filmskem festivalu Tribeca. Farmacevti
    so se zelo radodarno potrudili in dokazali, da je takšen dogodek v
    njihovo škodo, zato niso varčevali pri prepričevanju poslancev z
    bankovci in uspeli. Kako so jih prepričali? ” Ne ubijamo vaših otrok, le
    tiste iz navadnih družin in izbrane, ki so moteči” Bo fašistično
    vodstvo parlamenta in 549 poslancev imelo jajca in bodo odgovorili na
    vprašanja:

    – kdo je prepovedal dogodek?

    – kdo hoče za vedno utišati glasove poštenih znastvenikov, ki vedo, kaj se zares dogaja s cepivi?

    – ali obstaja vsaj ena inštirucija znotraj vašega EU fašističnega združenja, ki ni v lasti korporacij in farmacevtskega lobija?

    – je zadnji dogodek dokaz, da EU razpada in svoboda ljudi prehaja v roke fašističnih korporacij?

    – hočemo imena diktatorjev, ki so si drznili prepovedati dogodek o resnici!

    Pri
    vsem omenjenem pa ne smemo pozabiti, da je avtizem zvezda med zasebnimi
    zdravniki, kar žena nekega nekoč slovenskega ministra zelo dobro ve in
    odlično služi. Znan je podatek, da samo v ZDA stane 4 mesečno
    zdravljenje avtističnega otroke, z redkim ozdravljenjem, kar 80.000$,
    kar pomeni milijarde za farmacevte in milijone za našo zdravnico.

    Kaj
    je bruseljski Parlament? Poleg fašistične organizacije še uradna
    služba za pokop čim večjega števila naivnih europejcev! Kajti dr.
    Thompson je že povedal, da so na CDC v ZDA ob preverjanjih zdravil,
    vsako morebitno povezavo med cepivi in avtizmom takoj vrgli v smeti! V
    Lenartu pa bi rada zdravnica tudi sanjsko obogatela kot nekoč zasebna
    zdravnica.

    Niste prebrali o tem v slovenskih medijih? So jih farmacevtski lobiji obiskali pravočasno, kot po celi EU! /virNSP//publishwall/

  • Janez Novak

    Naši za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, pa migrantom dajejo stanovanja, ki jih krvavo primanjkuje za naše mlade, ki bi si radi osnovali družino, pa si je ne morejo. Potem pa se zbirajo dušebrižniki in moralizirajo, da so Slovenci najraje v hotelu mama. Kam pa naj grejo, če je ta država mačeha do lastnih državljanov?? Sprejeli so novelo zakona o tujcih za primer izrednih razmer, toda vdiranje migrantov se dogaja po “kapljicah”. Vsak dan malo. Potem, ko se nekje zasidrajo, pa se njihova celica neprestano širi, saj povabijo k sebi svoje sorodnike, prijatelje, ki spet vabijo naprej, dokler ne nastane geto in nato no go cona. To je kot rak, ki postopno razjeda družbo. Švedska je na robu socialnega in finančnega ter varnostnega zloma zaradi migrantov. Želimo slediti njenemu zgledu?

    • Make SLO great again

      zgleda da naši politiki ne spremljajo kaj se v tujini dogaja.

  • totex39

    Davkoplačevalci se bomo morali organizirati proti tej kradljivi in nesposobni eliti, to praktično ni res, da na vseh oropanih projektih moramo mi reševati in doplačevati kradljivce z višjimi davki in položnicami. Za TEŠ 6 smo spet mi “krivi” in bomo morali plačevati vsi večji električni prispevek. Tej bandi ne smemo to dopustiti !

  • Anton Zor

    Kako bi Slovenki upokojenci bili veseli , če bi imeli 1963 E pokojnine. Cmerarju , bi peli slava mu na vekej.

  • lauraas

    Seveda osrednji mediji te ankete ne bodo objavili!

  • željudin

    Vsaka leva stranka gre skozi tri velike življenjske prelomnice.

    1. Sprememba iz gibanja v stranko
    2. Zamenjava imena
    3. Vstop Moderndorferja.

  • MartinKrpan

    Vse to pri dejstvu, da večina Slovencev še nikoli ni videla muslimanskih migrantov v živo, oz. živela kje v njihovi bližini.
    Veliko njih niso slišali niti za Novo24tv, ničesar ne vedo o izgredih, atentatih, ipd. ter se ravnajo izključno po informacijah RTV Slo.

    • macon

      Koli me burac. Za ilegalne pritepence nimamo kaj namenjati več kot dobi 98% delovne sile za celomesečno delo.

  • Vrhovni sodnik

    Takojšen izgon vseh.

  • macon

    Za enega primitivnega islamskega pritepenca se namenja več kot tukaj zasluži okoli 98% delovne sile. Levičarji pa blejajte dalje.

  • mirodel

    A zdaj vidite, kako je Slovenija že okužena z Neslovenci —

    • Slovenec 33

      Bolj pšteno bi povedal, če bi rekel okupirana.

    • garfi

      25%

    • Razocarana

      To je čisto lahko videti na: http://www.mnz.gov.si/si/mnz_za_vas/tujci_v_sloveniji/statistika/
      Kjer se da tudi videti statistiko koliko žensk je leta 2015-2017 zaprosilo za azil v Sloveniji in kako je informacija ki jo vlada na letaku o beguncih trosi okoli, da je žensk in otrok okoli 50% navadna laž.

  • Jožef

    Takšne ali drugačne ankete, kdo jim bi verjel ?. SDS z Janezom Janšo je že leta vedno ali skoraj vedno na prvem mestu. Kljub tem podatkom anket pa SDS-u vseeno ne uspe dobiti volitev – vsaj 50+. Tako nekako bo z zaprtjem meje in financiranjem migrantov – špekulantov. Pravkar sem gledal nemške tv programe in ugotovil sem, da je pri njih enako. Ljudstvo sicer niti slučajno ni naklonjeno migrantov, dominantni mediji pa še naprej perejo možgane navadni raji – kot pri nas. Tudi pri njih je glavna tema Trump in azilna politika. Bojim se, da je cel svet omamljen s smrtonosno drogo – migranti & islam.
    Morali se bomo zbuditi in nekaj ukreniti. Meni ni niti slučajno vse eno ali bom slišal zvon bližnje cerkve ali možakarja z dolgo brado in belo krpo zavito okoli glave, da se bo že ob jutranjem svitu drl iz stolpa (minareta), ki ga še pri nas hvala bogu nimamo. Ankete tudi pravijo, da je kristjanov čedalje manj. Žal nebo držalo. Doma sem blizu cerkve in zagotovim vam, da smo še vedno v večini. Resda večina kristjanov ne gre vsako nedeljo v cerkev, ampak ob veliki noči pa se jasno vidi, koliko ljudi nese velikonočna jedila v cerkev. Vsi vemo, da sta ob nedeljah dve maši in večernice. Ob veliki noči pa je obred blagoslavljanja cel dan in vsako uro ali celo pogosteje. Torej, smo ali nismo. Upam si trditi, da je tudi večina Slovencev v cerkvi krščenih, tisti, ki se pa poročijo, pa to tudi storijo v cerkvi. K temu jih nihče ne sili, tako kot npr. v srednjem veku. Sedaj se pa vprašajte, kakšno vero in kulturo nosijo s seboj migranti. Nihče jih nebo silil k temu, da bodo, ko jih bo zadostno število, zahtevali šerijat in pokornost Alahu. O odnosu religije Islam in pojmom moški in ženska, pa že tako vsi veste, če ne, pa še boste zagotovo izvedeli. Posebej pa se naj zamislijo častilci in pripadniki LGBT. Islam ne pozna drugega spola kot moški in ženska, le da je ženska pri njih malo več vredna kot koza. Moški pa je bog in batina. Za geje je pa znano, da s pomočjo pravovernih mohamedancev poletijo iz kašne višje stavbe ali podobno proti dnu, ko jih prevzame sila gravitacije.

  • Maja Novak

    Cmerar je dober,jajko je pa bog.

    • Make SLO great again

      ja u redu zdej se pa pober

  • MEFISTO

    Kdoso tisti od 30%, ki so proti zaprtju meja za migrante, in oni od 15%, ki jim strošek za migrante ni previsok?

    Hočemo imena!

    • Franc Šink

      To je brigada JS .Bojijo se za privilegije.

    • tomaž muhič

      in kaj boš pol ko boš vedel imena?

      • Razocarana

        Migrante ki so tu bomo usmerili na njihove naslove.

    • Make SLO great again

      tistih 30% so migranti sami ha ha.

  • Jožef

    Pravkar sem na svet24 prebral novico, da je Nova24tv prava štala, izvaja se mobing z zaposlenimi.
    Janša se baje okorišča s poceni delovno silo. Obkroža pa se z samimi nesposobneži. A je to bolna reakcija na statistiko, da je SDS še vedno stranka z največ podpore. Resnica o vodstvu SDS je boleča in proti tej bolečini ni zdravila. Tudi pri svetu24 se bodo morali prej ko slej sprijazniti z dejstvi in si bodo morali v bodoče izmisliti kaj bolj oprijemljivega. Nova24tv je v vsakem primeru najbolj blizu resnici o dogajanju v Sloveniji. Tako je, ali hočete ali ne. Meni je vseeno od koga je medij, zanima me samo resnica, brez tega, da bi mi razni komentokrati tipa f.antoni in slični vsiljevali svoja bolestna mnenja.

    • Zgornji

      TOOOOOOOČNOOOOOOOO TKOOOOOOO !!! ! !!!

  • garfi

    z levaškimi vladami lahko izgubimo tudi stik z odprtim morjem

  • Franc Šink

    Slovenska politika izgublja stik z realnostjo.

    • Zgornji

      AMENNN !!! ŽE DOOOLGO JE TEGA …

  • Franc Šink

    Na statistiko in sociologijo se ta vlada res ne razume oziroma jo ignorira.

  • piko8

    cmero zgoraj, kot iz drugega planeta ali malo (pri)zadet ???

    • Zgornji

      SEJ JE ZMER ZADET OD LASTNE NEUMNOSTI IN VAKUMA V BUČI !!!

  • Make SLO great again

    Meni ni nekaj jasno. Zakaj uvažate te ljudi za katere sploh ne veste njihove zgodovine, lahko so barabe, zakaj, poglejte tiste dežele ki so jih sprejeli. Njihove države so v kaosu! Kaj ji je politikom?

    • Razocarana

      Velika verjetnost je da politiki v sprejemanju migrantov vidijo samo lastno korist: denar ki ga za vsakega migranta dobijo od EU unije; 1,500 na osebo, ki seveda ne gre za pokrivanje stroškov nastanitve le teh, in možnost da bodo, ker so taki kimavčki direktivam iz EU, dobili službico v EU. Ter da bodo na račun migrantov oni in njihovi prijatelji vlekli denar iz proračuna. Samo poglej kaj se dogaja v Velenju in kaj je klobasala Tomšička na Tarči.

    • Dragan Krstič

      Sej tisti ki jih uvažajo so tudi barabe. Svoji k svojim, samo na žalost na naš račun.

  • Janez Novak

    kdaj bomo politično nekorektno rekli bobu bob,in glasno povedali, da nam neumni in izprijeni evropski in domači politiki uvažajo invazivne tujce, s čimer izpolnjujejo Kalegrijev plan odprave evropskih narodov in celo bele rase?? Kdaj bomo zahtevali, da odidejo na smetišče zgodovine?!

    • airways

      Prostovoljno ne bodo odšli, še manj pa na smetišče zgodovine… Potrebne bodo radikalne rešitve in ukrepi, kakršni nobenemu niso všeč. Kdaj pa ste videli, da je nekdo, ki mu je v življenju lepo in dobiva dobro plačilo za malo dela odšel oziroma izpustil priložnost kar sam od sebe. Redki pošteni so to, ki bi prostovoljno odšli.

  • Goran Hvala

    Radi bi ograjo..vse bi zabarikadirali….zraven pa tulite kdo sluzi z ograjo in kolk nas stane…bvahaha..cvetlice…

  • Aktivist

    Za dobrim konjem se vedno praši. Cerar je dober konj. :)

  • janez55

    Saj je znano, kdo je Ljubljano ogradil z bodečo žico in kdo se mu je udinjal.

  • ogledalo

    Dajte si tista dva jurja nekam vtaknite in nehajte lagati.

  • Zgornji

    KAAAAAAAAAAJJJ ??? !!! ??? JAZ NAJ ŽIVIM Z 400 EVRI , TI POKVARJEN CMERO BOŠ PA MOJ DENAR RAZMETAVAL ZA POKVARJENE MIGRANTIČE ??? !!! ??? A TE PRIDEM OSEBNO ISKAT DA TE ODPELJEM V POLJE , AL BOŠ KAR SAM PRIŠEL , POKVARJENC ZBLOJEN ZABIT ??? !!! ???

  • D&G

    Še nisem opazila nobenega migranta delat na cesti .. ups so res vsi visoko izobraženi . mogoče za to imajo visoko socialno podporo in stanovanja, zdravstvo .. naši otroci pa nič …

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!