Lažnivi nekdanji urednik oddaje Svet na Kanalu A Gregor Trebušak se še vedno ni opravičil zaradi laži in blatenja

Dne 26. maja 2017 so v stranki SDS na odgovornega urednika oddaje Svet na Kanalu A Gregorja Trebušaka naslovili zahtevo za objavo popravka na žaljive in neresnične navedbe v omenjeni oddaji, ko so neresnično poročali, da stranka zanika holokavst in manipulira z zgodovino. A nekdanji odgovorni urednik več kot pol leta po objavi na zahtevo ni odgovoril niti je ni zavrnil, kaj šele, da bi popravek objavil. “S tem kršijo novinarski kodeks in 27. člen Zakona o medijih,” so bili v SDS kritični do Trebušaka, poleg tega pa so proti njemu oziroma njegovemu mediju vložili tožbo.

Oddaja Svet na kanalu A, znana po pompoznem poročanju v stilu “krvi in iger”, se je 24. maja na enako neokusen in manipulativen način spravila na stranko SDS, in sicer zaradi izjave Bernarda Brščiča v oddaji Sreda v sredo, kjer naj bi ta zanikal holokavst, kar je čisto zavajanje. Voditelj Gregor Trebušak je na dan oddaje kot pravi severnokorejski napovedovalec z ostrim tonom napadel zanikovalce holokavsta in tiste, ki si upajo trditi, da so nacionalsocialisti in komunisti kadarkoli sodelovali. Tako Brščič kot tudi stranka SDS nista nikoli zanikala holokavsta, prav tako si kolaboracije med nacisti in komunisti niso izmislili v SDS, temveč je to zgodovinsko dejstvo. Lagali so tudi pri navajanju, in sicer, da je bila oddaja Sreda v sredo predvajana na naši televiziji, Nova24TV, kar je svetovna laž, nevredna osrednjega slovenskega medija. Te oddaje v okviru našega programa namreč ni, Brščiča kot gosta prav tako nismo še nikoli gostili. V oddaji Svet so šli tako daleč, da so sami pripeli ime naše televizije na povsem drugo oddajo in medij – Sreda v sredo z voditeljem Borisom Cipotom – in tako povsem ponaredili resnico.

Dolžnost za objavo popravka in opravičila določa zakon, ki ga na Kanalu A ne upoštevajo
V SDS so že v času prijave Trebušakovih laži pojasnili, da Zakon o medijih v 27. členu jasno določa, da mora biti popravek v elektronskem mediju objavljen v roku 48 ur po prejemu popravka, v takšni obliki in na takšnem mestu, da ima njegova objava enako vrednost kot prispevek, na katerega se nanaša, in da je odgovorni urednik medija dolžan prizadetega v roku 24 ur po prejemu popravka obvestiti, v kateri oddaji bo objavljen zahtevani popravek, oziroma da zavrača objavo.

Tako je bila oddaja videti v resnici, Trebušakovi tehniki pa so naredili novo pasico in jo prilepili kar Novi24TV.

Gregor Trebušak se do danes ni opravičil, zanj spoštovanje zakonodaje in meril novinarskega poročanja očitno ne velja. Glede na to, da so si v oddaji upali objaviti očitne laži in so blatili dobro ime Slovenske demokratske stranke, pričakujemo, da bodo zdaj našli pogum tudi za objavo popravka in opravičila.

C. Š.