Medijskemu kralju Odlazku, ki služi milijone, država podarila 350.000 evrov državne pomoči letno

Mediji, ki jih obvladuje družina Odlazek, Foto: Facebook

V uredništvu Nove24TV smo prejeli dokumente, ki dokazujejo, da je ministrstvo za delo, družino, in socialne zadeve leta 2011, pod vodstvom Ivana Svetlika in takratne državne sekretarke Anje Kopač Mrak, dalo nezakonito državno pomoč v višini 350.000 evrov letno podjetju Papir servis, d. o. o., ki ga je takrat vodil Martin Odlazek.

Martin Odlazek je javnosti sicer precej neznano ime, kljub temu, da prek družbe Eurofit, d. o. o., obvladuje ogromen medijski imperij. V njegovi posredni lasti so podjetja Salomon, d. o. o., RGL, d. o. o., Veseljak TV, d. o. o., Svet24, d. o. o., Studio D, d. o. o., Radio Brežice, Radio Sevnica, Radio Kum Trbovlje in številna druga ter imajo v lasti naslednje medije: Radio Aktual, Radio Veseljak, TV Veseljak, Svet 24, Dolenjski list, Radio Salomon, Salomonov oglasnik, Ekipa, Zarja, Zvezde, Moj svet in še mnogo drugih.

Odlazek je bil pravnomočno obsojen za zlorabo položaja
Martin Odlazek je bil leta 2014 pravnomočno obsojen zaradi zlorabe položaja in pravic na šest mesecev zapora. Poleg medijev je pred časom obvladoval tudi tiskarsko-komunalni imperij, ki ga je zgradil okrog podjetja Papir servis, iz katerega se je umaknil in ga prepustil svojemu direktorju Jožetu Čadu. Zelo verjetno ga še zmeraj obvladuje, vendar uradno ni več lastnik.

Po podatkih, ki jih je objavil Požareport, pa je v zadnjem času zelo blizu vladajoči stranki SMC, saj je nekdanji direktor Papir servisa resen kandidat za prevzem državnega igralniškega velikana HIT.

Kako je ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve podelilo nezakonito državno pomoč Papir servisu, bomo predstavili v današnji Hobotnici, z gostom Dejanom Kalohom. Ministrstvo je namreč dalo soglasje za prezaposlitev 75 invalidov in pridobitev statusa invalidskega podjetja Odlazkovemu podjetju, kljub negativnemu mnenju strokovne komisije. V oddaji bomo ekskluzivno predstavili dokumente, ki to dokazujejo. Razložili bomo tudi, kako je podjetje Papir servis od države neupravičeno pridobilo 350.000 evrov letno.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!