Milko Novič obsojen na 25 let zapora – sodba je dokaz, da je pravi morilec še vedno na prostosti

Milko Novič

Sodna farsa okoli umora direktorja Kemijskega inštituta Janka Jamnika je zaenkrat končana. Kljub temu, da je Milko Novič upal, da je sodnica Špela Koleta dobro prespala in razmislila, ga je obsodila na 25 let zaporne kazni. Po sklepu sodišča pa se Novič po izreku sodbe, ki sicer še ni pravnomočna, vrača v pripor.

Kljub temu, da tožilstvo v dveh letih ni uspelo brez dvoma dokazati krivde Milka Noviča, je padla obsodilna sodba. Milko Novič bi glede na to prvostopenjsko sodbo moral v zapor. Novič vztraja, da je nedolžen, njegovi odvetniki poudarjajo, da bi, glede na breme dokazov, moral biti oproščen. “To je hud poraz pravosodja. Ugled pravosodja je že tako nizek, s to sodbo pa je padec strahoten,” je ogorčeno dejal Jože Hribernik, odvetnik Milka Noviča.

Tožilka Blanka Žgajnar pa je izrazila zadovoljstvo z obsodilno sodbo Milka Noviča. Glede odločitve sodnice Špele Koleta, ki je Noviča obsodila na 25 in ne 30 let zapora, kot je predlagala, pa je dejala, da bo še razmislila o možnosti pritožbe.

Blanka Žgajnar, tožilka. (foto: Nova24TV)

Pred izrekom sodbe na Okrožnem sodišču v Ljubljani je Milko Novič dejal, da ne bi želel biti v koži sodnice Koletove, če se je odločila narobe. “Zaradi tega, ker je morala tehtati med možmi in tetami iz ozadja in med snežnimi možmi iz ozadja in med našimi zagovori. Ni ji bilo lahko. Vsekakor pa bo šla njena sodba v anale in bo še velikokrat obravnavana.” Po izreku sodbe pa je Novič, ne le razočaran, temveč tudi zlomljen.

Jože Hribernik prav tako ni mogel mimo dejstva, da sodišče sploh ni iskalo dokazov, kot tudi ni komentiralo posnetkov video kamer, ki jasno kažejo, da Noviča ni bilo na tem mestu takrat, ko je bil Jamnik ustreljen. “Sodišče je samo sledilo temu, kar sta razlagala tožilstvo in izvedenec Franc Sablič. To so indici, ki bi jih morali potrditi. O dokazih, ki so evidentni, pa ni odločalo,” je dejal Hribernik.

Odvetnik Jože Hribernik (na desni strani). (foto: Nova24TV)

Že jutri, v petek, se bo obramba po napovedih Hribernika pritožila zoper podaljšanje pripora. Takoj, ko bodo prejeli sodbo, pa se bodo pritožili tudi nanjo.

Javnost pa je morala prostor v času izreka sodbe proti Noviču zapustiti zaradi vzklikov in motenja reda. Njegovi zagovorniki pa so pred Okrožnim sodiščem v Ljubljani med drugim dejali, da se je zgodil medijski umor in da gre za mafijske posle. Dejali so tudi, da se za sodbo skrivajo pravi mafijski kriminalci. Tudi Nova24tv in Demokracija sta že poročali, da so bili v posle Kemijskega inštituta močno vpleteni ljudje, ki so vpleteni tudi v zgodbo Balkanski bojevniki. Na inštitutu naj bi namreč redčili kokain. ​

Današnja sodba je torej dokaz, da je pravi morilec še vedno na prostosti. Nepravilnosti v postopku pa kažejo, da gre morda še za eno zgodbo, v katero so vpleteni nedotakljivi. Čas pa bo pokazal, če slovenska policija in tožilstvo premoreta toliko strokovnosti, da bodo začeli končno preganjati prave morilce.​ A v našem sistemu, ki tudi nedolžne preganja brez dokazov, je upati na to, da bo sodišče prišlo do resnice, očitno utopija.

I. K.

  • tarantela

    Hm, če imate dokaz, da je pravi morilec na svobodi, potem bi bilo pošteno, da ga predložite sodišču.

    • rabbit

      No pa predvidevajmo po tvoje, da je Novič morilec. Kako je vedel, da bo Jamnik na zabavo zamujal debelih 40 minut in to zato, ker se mu je pokvaril njegov nov mercedes in se je pripeljal z ženinim BMW, se pravi, da bi moral imeti pomočnika, pa dajmo naprej, ker je bila njegova žena na zabavi bi ga morala ona poklicati pa ni nobene izmenjave iz njunih telefonom, še več kako bi žena poklicala Noviča in ta je bil v istem trenutku v zasedi in ubije Jamnika ni logike.

      • tarantela

        Samo komentiram naslov prispevka.

        • rabbit

          Lej če bi bil Novič morilec bi še verjela, če bi poleg njega na zatožni klopi sedel še kdo , ker tega enostavno ni mogla storiti ena sama oseba pa lahko Žgajnarjeva še tako ploza da še sama ne verjame. Žgajnarjeva je bila oseba, ki je bila tožilka v primeru Balkanski bojevnik in čisto slučajno je pozabila, da je nekdo izginil iz Slovenije, pa že prej jim je ušel in so ga iskali z Interpolovo tiralico, sedaj pa so Noviča poslali v pripor z razlogom ponovitvene nevarnosti, kaj a bo Jamnika še enkrat ubil. Pa dajte no rečite oz. sprejmite zakon, da morajo obsojeni v pripor če so obsojeni.

    • gušto

      A ne bi šla ti raje mal doma pospravit pa sebi uredit podstrešje ?
      Ja, če to ni kurja pamet, pol pa……

    • radames

      Naše sodstvo je umorilo na desetine NEDOLŽNIH ljudi!!! (povojni stalinistični procesi!!!). Primer Lukenda (mislim, da se nisem zmotil) niti ni tako star!
      Zaupati našemu sodstvu, pomeni biti NEUMEN!!!!

  • rabbit

    V tistem trenutku, ko se je v primer vmešal NPU sem vedela, da hočejo nekaj prikriti. Zakaj so odrezali od preiskave kriminalistično službo, ki je pristojna za kazniva dejanja.

  • radames

    Mater, kako balkanska mafija drži naše sodstvo za vrat!!!! Bojijo se jih, ko hudič križa! PEZDETI pravosodni!

    • dež

      Ni prav nobene razlike med mafijo, pa naj bo italijanska ali balkanska, SI pravosodjem in SI policijo. V bistvu isto sranje, samo drugo pakovanje, sploh pa gre po mojem za isto športno društvo.

      • radames

        Ne relativiziraj! Tu je Slovenija in me italijanska mafija ne briga. Briga me balkanska in slovenska. Mi smo hlapci balkanske mafije.

        • dež

          V UKC je na delu italijanska, pa kje drugje tudi, tudi pri KI se je omenjala. Preberi si v arhivu Portalaplus kakšen članek v zvezi z gospodarskim kriminalom, ki ga je napisal KIzo, boš presenečen kam vse segajo njihove lovke.

          • radames

            Brem tudi Portal+

    • Janko Gedlicka

      Celo Slovenijo in ne zgolj pravosodje drži za vrat naša udbomafija, ki je mednarodno povezana z različnimi mafijami v “zgledno” sodelovanje.

  • VERZIFIKATOR

    Bianco Spirit

    BIANCO PODPIS IN ŽGANJEKUHA

    Žganjekuho kajpak vsi poznamo,
    njene pa posledice še bolje,
    vzrok pogost so hude nejevolje,
    s kuho žganja sitnosti imamo.

    Čudna je od nekdaj žganjekuha,
    velik cirkus okrog nje se zganja,
    enkrat se kot kriminal preganja,
    drugič je navadna modna muha.

    V eno smo pokukali žganjarno,
    kjer obtožbe takšne se varijo,
    češ da z žganjem se ljudje morijo
    in kako je kuhanje nevarno.

    Vodi to žganjarno stroga ženska,
    manjšega duha in pa formata,
    pred katero huda je zagata,
    stvar kočljiva in prav sakramenska.

    Žganjarica vneto zatrjuje,
    žganje da strupena je kemija,
    tej pa da sledi nato morija,
    zvarke kemijske vse obtožuje.

    Ne pomaga ji prav nič preudarnost,
    ubijalsko je po njenem žganje,
    končno pa se imenuje stanje
    kratko: ponovitvena nevarnost.

    Enega moža se ženska loti,
    ki po njenem vsega je storilec,
    ne odtehta nič pri njej branilec,
    saj je žganjarici mož napoti.

    Mož napoti, tisto da dokaže,
    kar so z vrha prej ji naročili,
    žganjarico ko so v pest dobili,
    ji rekoč, da več se ne izmaže.

    Podpisala je izjavo bianco,
    da do konca prazno stvar bo gnala,
    brž ko je nevarnost to zaznala,
    da sicer zapiskala bo tanko.

    Drugega ji več ne preostaja,
    kot da pač kemijo obtožuje,
    na vse kriplje, s silo čas kupuje
    in s podpisom bianco laž prodaja.

  • totex39

    V tem primeru raziskava spet ni šla v pravo smer in tožilka nima pravih argumentov za tako obsodbo. Za naša sodišča je to sramotno, ampak očitno je to za njih že redna stalnica.

  • soc

    Pojma nimam, kdo je bil morilec. Morda celo (nepravnomočno) obsojeni. A sodba in obsodba (25 let!!!) se pač res odlično uvrščata nekam na stran zgodba Patria. Tam je bilo treba nekoga eliminirati, tu analogno nekoga skriti.

  • MEFISTO

    Berite in se veselite!

    Mož tisočerih nickov je dane na Požarju objavil sledečo razveseljivo novico:

    “Petrovc 13.04.2017 17:13:25
    Končno tudi zaključujem komentiranje na vseh spletih. Dovolil si bom samo še TROJE komentarjev, ob času, ki ga bom izbral.”

    Torej adijo Togglof Tunnek, tarantela, dmbniuhec, janez cepec, Jovo Jamnica, Krtača17, dvanajst zvezdic, Umetnik 123, Tetka iz opzadja, Janez Novak, En Stot, Vater BraniSlav, Novakec1, dr.Janez Sveti, pravi123, sprehajalec, Hun, rubec in drugi bolj ali manj nepomembni nicki.

    Indijanka se bo razjokala do solz.

    Upam, da bo Petrovc pravočasno najavil tiste tri komentarje, pri katerih ne boste nič zamudili,če jih ne boste brali.

    • MladiLiberalec

      Hvala da nas informiraš o svojih prigodah s tem tipom. :D

    • Franc Šink

      Pod novim nickom.Gobcaču težko zapreš gobec.

  • MEFISTO

    ·
    Ta kazenski primer vseskozi vsiljuje občutek, da gre za proces s političnim ozadjem.

    Nekaj ali nekoga je bilo treba pokriti.

    Za primerjavo!

    Okrožno sodišče v drugem največjem slovenskem pogorišču pa je obtoženca, ki je ubil svojo mamo, obsodilo le na eno leto zapora, ker je peder.

    Če bo enako storil tudi z očetom, do katerega je tudi silno grob, bo dobil pet mesecev dodatka.

  • učko

    Blankica Žganjarca je dobila precej denarcev od “balkanskih bojevnikov”, ki so, verjetno tudi zaradi tega, še vedno na prostosti !!!!

  • Antonius

    Pravosodna farsa se je odpravila na pot načrtnega zgubljanja časa.
    Pritožbeni postopki bodo tekli primerljivo s Patriinimi, kjer bodo zavlačevali do onemoglosti.
    Na ESČP krivosodna svinjarija nikakor ne bo smela uiti, zato se bo zadeva po nerazsodbi Ustavnega sodišča o storjenemu kratenju pravic obtoženega v sodnem postopku, ponovno vrnila na prvo stopnjo.
    Seveda bo cela Slovenija ves čas gledala v krivično obsojenega dr. Milka Noviča, pravi morilec bo pa takrat svoboden, verjetno že umrl od starosti.
    Dolgolasa blondinka Blanka Žgajner ne bo nikoli zbolela na vesti, ker jo nima.

  • VERZIFIKATOR

    Špelka Koritnik

    ŠPELCA IN KORETA*

    * koreta ali gare = star kmečki voz z dvema kolesoma in dolgim ročajem za potiskanje

    Vlekla je koreto kar dve leti,
    vlekla jo po cestah slabih, prašnih,
    po strminah in prepadih strašnih,
    da poznalo se je vidno teti.

    Vlekla teta Špelca je koreto,
    pa ne sama, da ne bo pomote,
    so pripeli gare ji na drote,
    le za osla vanje vpregli teto.

    Špelco so ambicije gonile,
    pa jo uporabijo za gare,
    češ saj škoda ni korete stare,
    naj porabi tetka svoje sile.

    Naj se z garami kompromitira,
    saj so takšne bunke na zalogi,
    ki bi v vlekovodje grdi vlogi
    vlekle častihlepno mimo tira.

    Tetka stokala je včasih vidno,
    ni pričakovala takšne teže,
    ki do živega v telo zareže,
    z njo ravnali strički so perfidno.

    Dolgo je koreto Špelca vlekla,
    se razgalila pri tem kot cipa,
    ki se po telesu v strahu tipa,
    ali se je res že čisto slekla.

    Za nedolžno namreč je veljala.
    za pravično in za objektivno,
    mislila, da nje početje skrivno
    bo skrivnost za vekomaj ostala.

    Ko pririne tja do cilja gare,
    bosa Špelca je in čisto gola,
    ah, drži dekleta se pač smola,
    kakor sleherne vlačuge stare.

  • Olga

    Srhljivo! Obsodijo te brez dokazov, ker rabijo krivca, potem pa dokaži, da nisi kriv!
    Ves demokratični svet pa temelji na tem, da sodstvo dokaže krivdo! Če ne morejo dokazati krivde, si nedolžen!

  • Dostmamrecesije

    Dobrodošli v Severni Koreji.

  • MEFISTO

    Sramu pa ne pozna naše krivosodje!

    Pa starega rimskega naročila “In dubio pro reo” ( v dvomu za obtoženca) tudi ne!

  • dež

    Spet pišemo take in drugačne komentarje, čeprav smo že nekajkrat vse predebatirali. Če mene vprašate, bi bila kakršnakoli drugačna odločitev presenečenje, na to kaže tudi ponovna odreditev pripora. Dokazi in mnenja izvedencev sploh niso pomembni, sodnica bi v vsakem primeru odločila v korist mafije. Če je kdo pričakoval oprostilno sodbo, je bil hudo naiven. Tista se zgodi le, če grozi ESČP. Se bojim, da bi znala tudi ta zadeva na koncu zastarati, kar bi bila katastrofa za dr. Noviča.

    • rabbit

      Drži vejal bi za morilca. Je pa odvetnik Hribernik super odvetnik ga zelo spoštujem predvsem zaradi Uhrnika, v katerem je dokazal nedolžnost gospoda Uhrnika.

      • Franc Šink

        In tudi te zadeve ne bo dal tako hitro iz rok.

  • MEFISTO

    Slabšalnih in napihnjenih moralnih kvalifikacij, da te kap, dokazov za inkriminacijo pa nič, da te tudi kap.

  • MladiLiberalec

    Ne vem zakaj pišete da je bila sodba brez dokazov. Sodnica jih je navedla kar nekaj. Počakajmo pa še na pravnomočnost sodbe.

    Dokazi kot jih je navedla sodnica copy iz RTV:

    Sodišče je razsodilo, da je Milko Novič 16. decembra 2014 streljal na takratnega direktorja Kemijskega inštituta Janka Jamnika in ga ubil. Po sklepu sodišča se Novič vrača v pripor. Sodba še ni pravnomočna. Sodnica Špela Koleta je v izreku sodbe dejala, da ni dvoma, da je Novič tistega dne okoli 19.30 na parkirišču lokala Via Bona na ljubljanskem Viču, kjer je potekala službena zabava Kemijskega inštituta, umoril svojega nekdanjega direktorja. Pritrdila je očitkom tožilstva, da je to storil iz brezobzirnega maščevanja. Opozorila je, da je imel Novič osebno zamero do Jamnika, ki je podpisal pogodbo o krivdni odpustitvi Noviča iz Kemijskega inštituta.

    Poudarila je tudi Novičevo spreminjanje in prilagajanje zgodbe že med prvim zaslišanjem, ki se je zgodilo že 23 ur po streljanju na Jamnika, ter med glavno obravnavo. Sodnica je opozorila, da je bilo v sojenju dokazano, da Novič v času umora Jamnika ni bil doma, kot je to trdil. Nekaj dni po umoru pa je očistil svoje kolo, s katerim naj bi se pripeljal do kraja zločina, čeprav je dejal, da redko uporablja kolo in le v toplejšem delu leta.

    Po umoru je na svojem prenosniku intenzivno spremljal novice o umoru, pri čemer pa ni poklical svoje soproge, ki je bila takrat na zabavi Kemijskega inštituta, torej v neposredni bližini umora, in preveril, ali je z njo vse v redu, je dodala sodnica, ki je pri sodbi upoštevala Novičev t. i. seznam za fentanje, na katerem je bil Jamnik uvrščen na prvo mesto.

    Opozorila je, da je Novič mesec dni pred umorom brskal po spletu s ključno besedo “rifle gun” (puška), prav tako se je z lastnikom strelišča, kamor je hodil streljat, dogovarjal o nakupu pištole.

    Ni pa sodišče sledilo očitkom tožilstva, da je Novič umoril Jamnika na zahrbten način. Kot je dejala Koleta, nobeden od izvedencev ni mogel določiti natančnega položaja strelca in žrtve ob umoru, zato tudi ni bilo mogoče sklepati, da je Novič skrit med avtomobili na parkirišču čakal na Jamnikov prihod ter ga potem umoril.

    Sodišče je Noviču izreklo 25-letno zaporno kazen, v to dobo pa bosta všteti skoraj dve leti, ki ju je preživel v priporu. Tožilstvo je sicer predlagalo 30-letno zaporno kazen.

    • rabbit

      No pa me resno zanima katera priča ali dokaz je tožilka (povzela sodnica predložila k dokazu, da Noviča v času umora ni bilo doma, še priča iz Telekoma je dejala, da v takem naselju je nemogoče ugotoviti kje se je takrat nahajal Novičev telefon.Pa me resno zanima zakaj bi Novič dr. znanosti na kraj zločina vlačil svoj mobilni telefon. Nekaj dni po umor naj bi čistil kolo zakaj naj bi bil pomemben kolo ker kolo ni streljalo, Noviča pa so imeli za osumljenca 23 ur po umor. Povej kako si razlagaš če slovenski izvedenec pravi da se je umor zgodil 2-3 metre pa na Novičevem plašču od spredaj ni nobenih delcev niti krvnih sledi. To so potrdili tudi Nemci le z razdaljo od kod je bil ustreljen Jamnik niso mogli postreči iz dokazov, ki so jim bili posredovani.

      • MladiLiberalec

        Jaz pravim samo da ne gre za politicni proces ker to je tezka obtozba pravosodja. Sodba ni dokoncna zato pocakajmo. O mobitelu pa je primerjava za tromesecje pokazala da se nikoli ni nahajal na kraju umora. Sodisce zato upraviceno sklepa da ni ravno prepricljivo da se je to po nekem cudnem nakljucju zgodilo prav na dan umora.

        • rabbit

          Lej v Nemčiji je sodni standard da se mobilni aparati,tablice, prenosni računalniki ne štejejo kot dokaz ker nihče ne ve kdo je v tistem času z njimi upravljal.

          • MladiLiberalec

            V Nemciji!

    • rabbit

      Še eno vprašanje zate, zakaj je bil tarča Novič čeprav je bil Jamnik v večjem sporu z eno družino in sicer odpustil je kar tri člane iste družine pa jih noben ni nič vpraša ampak so po 23 urah imeli osumljenca, obtoženca in obsojenca Novič je bil Kriv to je takoj po prijetju rekel šef NPU Majhenič in tako se je tudi končalo še ne pravnomočno.

    • dež

      Dve stvari sta hudo sporni in nelogični.
      Jamnik je vodilni strokovnjak v SI na področju raziskave smodniških plinov. Ne morem si predstavljati, da je doktor znanosti takšen diletant, da bi bil v času umora (streljanja) brez rokavic na rokah. Še več, 1 dan po umoru naj bi šel na zaslišanje na policijo v isti jakni, v katero je bil oblečen, ko naj bi ustrelil Jamnika. In da bo mera polna, na tej jakni ni nobenih ostankov krvi, čeprav naj bi ga ustrelil iz neposredne bližine.
      Druga zadeva so posnetki več video kamer, iz katerih je razvidno, da je ves čas od doma do Viabone za Jamnikom vozil Fiat Punto, ki je takoj po umoru iz mesta zločina odpeljal osebo, ki je pred tem slekla vrhnja oblačila (in ni bila Jamnik). Iz video posnetka na parkirišču je tudi razvidno, da je bil Jamnik ustreljen s pištolo z dušilcem, ker bi v nasprotnem primeru osebe, ki so se v času umora nahajale v neposredni bližini, zagotovo reagirale na pok. Postavlja se vprašanje, zakaj sodišče teh video posnetkov noče upoštevati, sploh tistega s Puntom ?

      • rabbit

        Da je absurd še večji tisti delci izginejo po 24 urah, če se intenzivno umivaš pa še prej , Noviču so sledi vzeli tri dni po umoru.

        • dež

          Je bilo vse opisano že neštetokrat, ampak nekateri kar gonijo eno in isto.
          Ko sem prvič komentiral primer na tem portalu sem zapisal, da če bi bil jaz na Novičem mestu (in želel fentati Jamnika), bi pred umorom šel na strelišče, postrelil 4-5 okvirjev za trening, nato pa ustrelil Jamnika. S tem bi si zagotovil 100% alibi, kar se ostankov smodnika tiče.

  • Franc Šink

    Pri toliko različnih “izvedencih” in toliko različnih mnenj bi moral obstajati neki dvom ki vedno gre v korist obdolžencu. Res ne vem kaj se dogaja z našim pravosodjem?

    • rabbit

      A veš zakaj ker so na mestih, ki bi morali biti strokovni sami diletanti, ker tisti, ki se na zadevo spoznajo (poznajo stroko) gredo skozi en proces in vidijo, da jih samo zajebavajo in gredo čim dlje stran od kriminalistične policije, tožilstva in sodstva tam pa ostanejo sami nesposobni kadri in Slovenija je raj za mafijo.

  • Rožle

    Islamskega skesanca bi moral zaigrat …in bi bil že na pogojnem …

  • Aurelius

    Vsaka država ima svojo mafijo, le v naši ubogi Sloveniji ima mafija svojo državo. Tako je, dragi moji sonarodnjaki, rdeči mafijci – prej komunisti, po osamosvojitvi pa kaviarkomunajzarji – so nam državo ukradli in na vse najpomembnejše položaje v vladi, parlamentu, policiji in sodstvu nastavili svoje aparatčike, ki dosledno izvršujejo ukaze svojih lopovskih gospodarjev, zato pa prihaja do anomalij, ki so v nasprotju z zdravo pametjo. Teh levakarskih izrodkov se bo treba lotiiti z njihovim lastnim orožjem – potrebna je nova revolucija, ki bo narod rešila vseh parazitov – le tako bomo lahko na novo in normalno zaživeli !!!

    • RATATA

      Na manjšem zidu ob Velani je nekdo napisal “ZA DESNO REVOLUCIJO”.
      Rad bi ga vprašal, kaj je s tem mislil(?).

      • Aurelius

        A-Tatar, če bi ti male sive celice normalno delovale, bi točno vedel, kaj je bilo mišljeno. Očitno pa je to prevelik napor za tvojo oprano glavo …

        • RATATA

          Če bi bil ti majceno bistrejši, bi mi namenil drugačen tekst.
          Sem precenil tvoj intelekt.

  • rabbit

    Poglejte sedaj glavne slovenske medije nikjer ni Novič novica dneva, umaknili so jo nekam v ozadje potem veste kam pes taco moli.

  • Rožle

    Samo čakam še na ta dan, ko bodo začeli spet tovrstni obsojenci kar čez noč izginjati …

  • odzunaj

    BERITE http://www.publishwall.si/vili.kovacic/post/279976/sojenje-dr-milku-novicu-se-nadaljuje

    Na leto in pol trajajočem sodnem procesu so sesuti v prah potvorjeni in nastavljeno ” dokazi” proti obtoženemu izbranemu nadomestnemu “morilcu” dr Noviču. Namesto teh pa iz dneva v dan bolj jasno plavajo na dan dokazi o preiskovalno tožilskem konstruktu državno- paradržavnega aparata v zvezi z umorom dr Jamnika.

    1. Zadevo je dobila v delo posebna preiskovalna skupina tožilstva za pregon najhujših oblik gospodarskega in protidržavnega kriminala, dodeljena je bila Blanki Žgajnar.
    ČUDNO , od državno-paradržavnega aparata izbrani nadomestni morilec
    dr Novič je , po obtožnici, moril iz užaljenosti in maščevanja ! Nikjer gospodarskega in drugega organiziranega kriminala – ali pač, še vedno na KI !

    2. Po verodostojnih informacijah je bil prijavitelj dr Levec, zaposleni takrat kot strokovni vodja na KI, v dneh po umoru dr Jamnika uradni predstavnik KI za medije, ki je nato postal v.d. direktorja KI do izvolitve novega direktorja , ko je bil preiskovalni postopek v zvezi z umorom zaključen.
    Dr Levec se je nato umaknil v pokoj.
    ZANIMIVO , dr Levec se pojavlja v dokumentih kot nekdanji sodelavec UDBE.

    3. Na kraj umora je bil poslan preiskovalni sodnik Baraga, ki pa je bil po par dneh zamenjan z Hribarjem, ki je poznan, da dobi v delo posebne procese, katerih zaključki za vedno odmevajo zaradi vprašljivosti dokazov.

    4. Kot izbrana izvedenska priča preiskovalnega sodnika Hribarja, ki v posebnih zadevah nastopata kot team, je Sablič, direktor slovenskega NFL (nacionalno forenzičnega laboratorija), direktno podrejen šefu Policije. To je politično nastavljena oseba, ki že po definiciji ne more zadostiti načelu izvedenstva, to je nepristranosti, zato je obramba že na začetku zahtevala njegovo izločitev, a pri tem ni uspela.

    ILUSTRATIVNO :
    – Sablič nastopi kot privatni izvedenec balistične stroke. Njegove dokončna določitev brez sence dvoma o znamki pištole, trditev o neuporabi dušilca, dokončna določitev položaja strelca presenetijo tudi izvedenca balistike iz Munchna, ki mu na zaslišanju jasno oponira !
    – Sablič nastopa tudi kot izvedenska priča za področje kemije – GSR delcev, čeprav nima na tem področju ne izobrazbenih , ne strokovnih in ne delovnih kompetenc. S pomanjkljivimi podatki, za katere ni najmanjšega strokovnega dokaza, da so bili pridobljeni ( odvzem vzorcev in analiza po certificiranih postopkih !), operira počez, ne le nestrokovno, pač pa DILETANTSKO, smeši sebe, NFL in državo Slovenijo.

    Sablič v diletantskem zadnjem dopolnilnem mnenju popljuva vse nastopajoče izvedence Maštruko, dr. Čeha in oba nemška izvedenca in nastopi tudi drugače od zaposlene na NFL Ester Ceket !
    Član obrambe odvetnik Žiga Podgornih zaradi vsega tega zahteva kazensko preiskavo proti njemu . UTEMELJENO !

    ZANIMIVO : Sablič nastopi kot privatni izvedenec, je sočasno direktor NFL, ki ga po prvem izvedenskem mnenju na hitro upokojijo.
    Sablič nastopa v večini odmevnih in vprašljivih kazenskih zadevah iz slovenske zgodovine, tudi pri umoru Krambergerja.
    Sablič se pojavlja v dokumentih kot sodelavec UDBE.

    IZ CELOTNEGA DOSEDANJEGA SODNEGA PROCESA SE KRISTALIZIRA TUDI UGOTOVITEV, DA SO BILI GSR DELCI dr Noviču
    PODTAKNJENI !
    Nemški NFL laboratorij kot verjetni izvor GSR delcev NI NAVEDEL STRELJANJE OB UMORU, pač pa kontaminacijo :

    ” V danem primeru je med časom storitve kaznivega dejanja in prvega vzorčenja rok obdolžencev v po priloženi dokumentaciji minilo 23 ur. V tem času obstaja pri živih osebah možnost raznolike spremembe obstoja dokaza na rokah. Prej morebiti prisotne sledi izstrelkov je mogoče odstraniti z običajnimi dejavnostmi v vsakdanjem življenju, še posebej s čiščenjem. Po drugi strani pa lahko pridejo v istem obdobju sledi izstrelkov na roke npr. v stiku z oboroženimi policisti, pri prevozu v policijskem vozilu, pri čakanju v uradnih prostorih ali tudi pri stiku s površinami, na katerih so sledi izstrelkov. K temu spadajo tudi oblačila, na katerih so sledi izstrelkov oz njihovi notranji žepi.”

    Munchenski NFL inštitut je strokovno nadzorni inštitut slovenskega NFL.
    V svojih izjavah so bili zelo tolerantni do opažanj v slovenskem NFL. In dobili so nož v hrbet.
    Upamo na spremembe v slovenskem NFL.
    Z NESTRPNOSTJO PRIČAKUJEMO PREDČASNE VOLITVE IN KLJUČNE VELIKE SPREMEMBE V DRŽAVI SLOVENIJI !

    • RATATA

      Šolajo nas!

    • rrrrr

      Odlično povedano!

  • Peter

    Me prav zanima, na kakšen položaj bodo ustoličili tov Žgajnarjevo in tov. Koleta, ko bo sodba prej ali slej padla.
    Sodnici vrhovnega sodišča? Zna bit…no.

    • indijanka

      Zaslužli sta si, enga dohtorja znanosti zapret za 25 let, je umetnost. To ne zmore vsak. Vrhunski pravni sistem imamo. Za bruhat, no

      • Peter

        Se čudim, da niso postavili zvočnikov in naščuvali množice, da poslušajo in participarajo…
        Baje smo od leta 1947 napredovali…no.

        • indijanka

          Škoda, da niso. Pol bi pa ljudje res to sodno palačo nepravice razsuli.

          • Peter

            Ne bi. Razlagala bi Lucu z Nedelskiga in Kurba z Dela…Ćuvamo tekovine revolucije i gradimo samoupravljanje, no…

          • RATATA

            Je kurba zDela v parku na klopci.
            Otepel sem se je in odšel k svoji domov.

          • Peter

            Ja, tiste tam so predrage pa preveč znucane, no…

          • Ana Job

            Na nacionalni so 2 odslužene samo po 25 evrov. Drugače pa zvodnik kurćan tudi popust da.

          • Peter

            Tkole ti bom reku, Jevgenija pa tista Pašekova bi mi mogle plačat, d bi se jih s palco dotaknu. Dvometrsko, no…

          • Ana Job

            Ti si ta prav, Peter! Rada te imam! ;-)

          • Peter

            Tudi sam se imam rad…

          • Ana Job

            Pravilno!

          • RATATA

            Sem enkrat nekaj delal eni privatnici, ki ima zaposlene ene punce in so registrirane za neke masaže.
            Kose šefinji povedal, kolk bo vse to koštala, je rekla: “ponavadi z mojstri ene pol pokompenziram. Vam bom dala kupone za naše storitve, za pol pa lahko račun izdate.”
            Izpadel sem geyčič.

          • Ana Job

            Ponosna sem nate, Ratata! Si ta prav pošten Trbovc. In nase si tudi lahko ponosen. ;-)

          • RATATA

            Pa kaj bi ti rada od mene?
            Ja veš, de kaj bistvega v zahvalo ne morem storiti. Kaj me matraš in me hvališ, da trpim, ko se ti primerno zahvaliti ne morem.

          • Ana Job

            Hahaha, moški vedno mislite da ženske nekaj hočemo, čeprav nimamo včasih nič za bregom. Preberem pač komentarje in jim dam up vout. ;-)

          • RATATA

            Bolj natančno: izjemoma nič nočete!
            Le najboljše igralke lahko to “nič hoteti” tako zaigrajo, da bi lahko res mislil, da “ona” nič noče.
            V bistvu, se pa le trenutno ne spomnite kaj hočete.
            Spomnite se pa zelo hitro kaj bi rade.
            Jaz, ko sem take volje, mojemu znancu, mojo ženo, ki jo prvič vidi predstavim takole: “to je moja žena Bimela Jedl”.

          • Ana Job

            Jaz vedno pohvalim kadar si ljudje to zaslužijo. Jih pa tudi fajn oku. cam, če si to zaslužijo. Ni treba nič trpeti. Trpeli bodo komunisti, ko pride Janša na oblast in jim da po pi… i.

          • RATATA

            Vidiš, da imam prav Jaz!
            Tole si napisala izključno zato, ker od mene hoče plus!
            Matr Horn no.
            Na, pa ga mej +

          • Ana Job

            Hvala :-)

          • RATATA

            Spat!!

          • Ana Job

            Sam sliko klavirja še dam gor

          • indijanka

            Bo treba pa še tisto razsut. Mala malca.

          • Peter

            Nekam borbeno si razpoložena pred prazniki, hihihi, no…

          • indijanka

            Tole me pa res zjezi. Pri vsej korupciji, bančnih krajah, tajkunskih podvigih, trgovanju z mamili, umorih že enkrat obsojenih pedofilov …in še in še bi lahko naštevala, me hoče krivosodje prepričat, da je tale doktor znanosti najhujši kriminalec v Butalah. Haloooooo….no.

          • Peter

            Jp…se strinjam, samo ni tebi podobno, no…
            Ampak smo samo ljudje, ki imamo prej ali slej tega norega rdečega teatra poln kufer…
            Samo ne vem kdaj ga bodo imeli tako polnega tudi zvesti sledilci “osrednjih” medijev, no…

          • indijanka

            Ah, ne saj bom spet jst. Zjutraj. Smili se mi človek, za katerega čutim, da ni nevaren, pa ga hočjo zapreti do konca življenja.

          • Peter

            Tudi sam imam občutek, da je samo nekdo, ki bo plačal za grehe drugih…In ker bi se lahko njegovim kaj “zgodilo”, če bi spregovoril…
            Včasih imam občutek, da smo Čikago leta 29, no…

          • Ana Job

            sodišča v celoti obvladuje udbovska klika. Pravico lahko iščemo samo še na evropskem sodišču.

          • indijanka

            Ne znam si niti predstavljati kako osamljenega na tem planetu, se gospod počuti v tem večeru.

          • Ana Job

            Jaz si pa znam Indijanka. Naša sodišča so naravnost grozljiva. Medtem, ko se resnični kriminalci sprehajajo naokrog nemoteno. Tudi sama sem bila nekajkrat z vztrajniki.

          • cosmosjasnovidec

            Trenutno ne moreš več iskati pravice nikjer saj pa vidiš,da je cela Europa skorumpirana z levaki katerim je pa na srečo pričela teči voda v grlo.

          • cosmosjasnovidec

            Saj bi jo morali iti tudi sedaj.
            Komurkoli sodijo in ga obsodijo brez trdnih dokazov si kazni ni zaslužil.
            Tudi,če je kriv se ga brez dokaza ne more obsoditi,ker je tako dolgo nedolžen dokler se mu dejanje ne dokaže.

  • montyamp

    PLAVI pravi morilci na prostosti ,
    nedolžni v zaporu .
    VUKOJEBINA SLOVENISTAN .

  • RATATA

    Kot ustavni sodnik se moram spet vzdržati komentiranja.

  • Rožle

    Pri Balkanskem bojevniku je to ravno obratno ..DOKAZI SO …Torej si svoboden …
    Tožilko, ki pa ima trdne dokaze v aferi HOV HOV …pa raje kar zaprejo..!!!

    • indijanka

      Ov..ov Rožle.

      • Rožle

        HOV HOV …se reče ..valda vem ..

        • RATATA

          Arabci rečejo VOH VOH.

      • Peter

        Ovbe, se reče, kot je napisal g. Vandot. no…

    • cosmosjasnovidec

      Ja ker za tiste pasjejebce se ve kateri so bili.
      Prva ogabna nesnaga sta lezbača “kresalka” ter njen kot domnevni nagnusen buzerant in pasjejebec smrduh “miro stenica” potem pa tričetrt parlamenta zraven je hodilo tja od varnostnega posnetka kamere čez ulico je pa izginila tudi fotografija kjer od tam beži sam “pahor”.
      Torej sami dvospolneži,istospolneži,tranzvestiti itd. hočejo vladati in Slovence prisiliti na njihovo stopnjo zato pa preklete gnusobe buzerantske prirejajo parade sramote vse povsod v tujini na račun poštenih davkoplačevalcev.
      Riti buzerantske si naj,da golazen dol zašiti pa bo imela mir.

  • Milko je bil obsojen brez trdnih dokazov. Na kratko rečeno podenj od sojenja. Pri stvareh, ki so bile veliko bolj prepričljive, pa so se zločinci izvlekli na čudne načine. Po moje je človek nedolžen; morda je kdaj koga zelo grdo gledal, samo to je povod za obsodbo samo pri Vohomurčkih.

  • Rožle

    Še en zmontiran proces takih smo bili vajeni že takoj po l. 45…
    pa naj še kdo reče, da nam ne vlada leva, rdeča mafija ..

    • MladiLiberalec

      Ja takrat so res bili in tud med vojno v kakih Begunjah recimo pred naci tribunali danes v liberalni Sloveniji pa ni vec politicnih procesov.

      • sprehajalec

        Zopet mimo. V Begunjah ni bilo sodišča, še manj kakšnega domišljiskega naci sodišča. Bilo je deželno v Celovcu, tako kot danes. Samo da danes žal ni več pristojno za to področje. Prej vprašaj, potem pa pritiskaj na mobilca.

        • MladiLiberalec

          Mam opis enga takega kao procesa. Pa mislim da je bil tist tribunalcic kar v Begunjah. Ne morm pa trenutno preverit.

          • sprehajalec

            Kar preveri. Tudi na Dobu ni sodišča. Ostalo je domišljija in neadekvatno zgodovinopisje, ki je ustvarilo množico sci-fi spisov na to temo v 70 letih.

            Se pa strinjam, da to niso bila letovišča. Bili pa so še hujši kraji, tudi to je pa res.

          • MladiLiberalec

            Evo sem doma zdej trenutno. Se mi je zdelo da se dobr spomnim. Lej.
            Francka Ravnohrib je podala pred pričami overjeno izjavo v kateri pravi med drugim:

            Julija 1941 je začelo poslovati v Begunjah samih posebno sodišče. Poslovalo je v kaznilnici, kjer so preuredili bivšo kapelico v sodno dvorano, v katero so postavili mize in klopi z radovljiškega sodišča.

            ….

            Proces sam je bil prava pravna burka, dostikrat s tragičnim in krvavim koncem. Sodniki so sedeli za mizo v črnih talarjih in s črnimi čepicami, na mizi pa so gorele sveče. Obtožence so prignali v dvorano tik pred začetkom razprave. Nihče ni prejel obtožnice. Ko se je začela razprava, je preiskovalni sodnik vprašal obtoženca samo po osebnih podatkih, sicer pa mu ni dovolil v obrambo niti besedice. O kakem zagovorniku seveda ni bilo govora. Ko je sodnik dobil osebne podatke je sodnik razglasil sodbo na temelju zapisnikov iz gestapovskih zaslišanj, torej dostikrat na podlagi z mučenjem izsiljenih priznanj ali celo zgolj izmišljenih ovadb.

          • sprehajalec

            Verjetno gre za posebno sodišče za sojenje komunistom, kot
            se je uradno imenovalo, ustanovljeno 29.7.41. Ki bi poskušali narediti oziroma so naredili sabotažo na zasedenem ozemlju. Sestavljali so ga štirje člani + tožilec. Sodišče je zasedalo v različnih krajih po potrebi, kraj je sproti določal predsednik sodišča. Zelo verjetno gre v tem primeru za to vrsto sodišča, če se mu lahko tako reče. Oblika je vzeta po vzoru vojaških sodišč.

            Ozemlje Gorenjske je že takoj po kapitulaciji kraljevine dobilo Civilno upravo, s civilnim sistemom sodišč.

          • MladiLiberalec

            Ja za to gre. Za sojenje pripadnikom ali podpornikom partizanov dejansko.

          • sprehajalec

            Tako se danes reče, to kar si dodal na koncu. Sodišče se je imenovalo, kot sem napisal, “Za sojenje komunistom”. Julija 1941 je bil samo en sam samcat motiv za kakršnekoli sabotaže in to od ene same skupine ljudi. Pa morda še koga, ki je prišel navzkriž z novo oblastjo. Ta motiv je bil pomoč Rdeči armadi po ukazu iz Centrale v Moskvi. Ukaz je šel naprej po posameznih rajonskih celicah. Motiv je bil tako močan in fanatičen, da je zanemaril posledice, ki so bile znane in žalostne, to pa je bilo streljanje talcev. Četnike v Srbiji naprimer, je ta grožnja ustavila in so sklenili počakati s svojimi aktivnostmi, dokler se fronte ne približajo. Tukaj te pietete do sovaščanov ni bilo. S samo Slovencu lastno brezobzirnostjo do življenja drugega Slovenca.

          • MladiLiberalec

            Se ne strinjam s tem. Cilji OF tudi takrat na začetku niso bili samo podpora Rdeči armadi. je bila tudi ustavitev izseljevanja recimo. Zato so organizirali napad na Bučko.

            jaz sem doma iz partizanske vasi in smo ponosni na naš prispevek v NOB. Tudi nekateri mlajši. Že pred vojno je bila vas podvržena fašističnemu pritisku. Po vojni so tudi bili problemi ker so hoteli vsiliti komunisti kolektivizacijo vendar pri nas se je ta politika ustavila preden je bila realizirana. Zaplenili niso skoraj nobenemu nič ker ni bilo tako velikih kmetij. Razen v bistvu enemu mojemu sorodniku trgovino in skladišče. Kar sem pa itak jest zelo proti ker kot veš sem liberalec politično in za liberalni kapitalizem.

          • sprehajalec

            OF je po vzoru v 30tih letih popularnih Ljudskih front, ki so bile le orodje v rokah komunistov, sforsirala KPS. Vsa ikonografija se je iz Španije preselila sem, tudi z vojaško čepico, t.i. kasneje triglavko, dokler ni prevladala M-35 rdečearmejska, pri nas znana kot titovka.
            Napad na Bučko je vodil znani predvojni komunist Miha Marinko, ki je imel po vojni probleme, saj so ljudje klicali med njegovimi govori, “kurji tat” kot spomin na njegovo predvojno preživljanje. Napad na Bučko je bil čista polomija in izseljevanja ni ustavil. Pa četudi bi okupator izseljevanje izvedel v polni meri, kot se rado reče v prispevkih iz tistega časa, bi bili vsi ljudje nazaj na svojih domovih najkasneje do 30.05.1945.

            Fašistični pritisk in nacistični pritisk sta se razlikovala v svoji temeljitosti, tako kot se še danes naciji razlikujeta po tem. V 22 letih fašističnega terorja naprimer je bilo justificiranih 20 Slovencev, zaradi sabotaž. Zato se je revolucija začela na italijanski strani. Ko so imeli s tem tudi Nemci probleme, so podučili Italijansko stran o rigoroznejših merah, ki jih je začela potem uporabljati.

            Proti kolektivizaciji po vojni, so na jugu segali celo po orožju. Znan je oborožen upor v Bosanski Krajini proti kolektivizaciji, ki je bil zatrt z orožjem jugoslovanske armade.

          • MladiLiberalec

            Ok je veliko res kar si napisal. Sam recimo pri nas je bil sedež OF v kletnih prostorih gostilne predvojnega tigrovca.

            Pa še eno vprašanje kako bi bili izseljenci nazaj doma do konca maja 1945? zaradi zmage zaveznikov? Saj za to zmago se je OF borila.

          • sprehajalec

            Vojno naj vodijo profesionalci, je vedno tehtanje med cost&benefit. Če so stroški previsoki in s tem ogroziš veliko nedolžnih življenj, se vojne pač ne greš. Ko nasprotni strani zmanjka sredstev, se preda, tako je vedno bilo.

            Ko se gredo vojno pustolovci, pa rata ta nepotrebno krvava.

          • MladiLiberalec

            Ok. sej zrtve so bile neogibne ze zarad tega ker je okupator mobiliziral v svoje vojske. Nemci skoz. Italijani pri nas do kapitulacije pol so bili pa tud izgledi za zmago in boj ze dobri saj je bilo ocitno da Nemcem upada moc.

          • sprehajalec

            Žrtve so vedno izogibne, še sploh če se razpravlja o nelastnih glavah. Teza o neizogibnosti žrtev je komunistična. kako se stvarem streže, so pokazali primeri Norveške, Danske, Holandije, Belgije, Francije. Kjer streljanj talcev praktično ni bilo.

          • MladiLiberalec

            Ja pa so bila streljanja talcev v Franciji. Drugje je bil pa tud odpor bolj švoh. Pa mislim da niso mobiliziral nikjer v nemško vojsko po teh državah.

          • sprehajalec

            Ja, v Franciji so bila. V nemško vojsko so mobilizirali le nemške državljane. Gorenjci in Štajerci so to postali leta 1942. Ostale, prostovoljce, protikomunistične enote, volsdojčerje, ter množico drugih vseh narodnosti so razvrstili pod strukturo SS. Zato so bili Domobranska Legija tehnično pod SS.

          • MladiLiberalec

            Ok. In?

          • sprehajalec

            In potem lahko seštejeva žrtve, ki bi hipotetično bile pri nas, če ne bi bilo Upora? 10.000 mobilizirancev ter mislim, da je okoli 2000 žrtev zavezniških sil in bombardiranja.

          • MladiLiberalec

            Ja pa zrtve mobiliziranih v ital. vojsko. Pa Zide ko so jih poslal v taborisca smrti. Pa po mojem se kej. To je pa ja ze zadost.

            Pa Primorska nam je pripadla zaradi aktivne vloge v vojni.

          • sprehajalec

            Vprašanje za Primorsko. Verjetno bi bil kakšnem referendum, v najslabšem primeru. Aktivna vloga v vojni je bila že zagotovljena s Kraljem Petrom v Londonu. Medseboje državljanske ribarije, kamor so bile usmerjene vse sile vseh taborov pa niso štele za aktivno vlogo, niti niso doprinesle k kakšnemu porazu sil osi. Kar je zanimalo Zaveznike je bila strateška želežniška povezava Zagreb Beograd in njena prekinitev. Pa tudi ta ni bila prekinjena.

          • MladiLiberalec

            Italijanom so 1943 tudi obljubili isto kot nam 1941 da bodo upostevali pri dolocanju mej njihov prispevek k zmagi zaveznikov.

          • sprehajalec

            Pa je bil potem kakšen prispevek? Poglej, tudi Libijo, pa Somalijo, pa Etiopijo so jim pobrali, zakaj jim ne bi še Primorske? Ja, pa Albanijo so jim vzeli. Sploh je bila pa Primorska v paketu z Zadrom, Otoki, Istro ter Reko. Nisem še slišal trditve, da bi bila danes Hrvaška brez večino obale, če ne bi bilo partizanov.

            Ta trditev o izgubi slovenske primorske, je nastala za notranjepolitične potrebe v zadnjih letih. Ne nasedaj ji. Vstala primorska pa te fore.

          • MladiLiberalec

            Tisto so ble kolonije ne. To ozemlje so pa dobil kot za nagrado za 1. Sv.

          • sprehajalec

            Ločevanje na kolonije pa nekolonije je kasnejši izum dr. Aleša Beblerja iz 70tih. Takrat je bilo to Italijansko ozemlje. Poleg tega moramo gledati v kontekstu in celoti.

            Zadar z okolico, otoke, Istro, slovensko Primorje. Da če ne bi bilo partizanov, bi bilo še to danes italijansko ozemlje. To ne drži. Pa Istro je treba gledati kot celoto, z glavo Istre.

          • MladiLiberalec

            Italijanski antifasisti so zahtevali da je Wilsonova crta nova meja. To bi kar dosti izgubili. In bi jim zelo verjetno ugodili ce mi ne bi imeli svojega odpora.

  • Ivan Friderik Novak

    Slovenski “izvedenci” Drašlerji, Sabliči , … spadajo na gnojišče stroke.

  • Vrhovni sodnik

    M.Nović je bil zaposlen na tem inš., se prav, da je dober vedel, da streljanje pusti sledi tudi na jakni, laseh, rokah in seveda pištoli, kljub temu vedenju, naj bi samo pištolo skril, ostale sledi na sebi bi pa pustil, ha,ha,ha, če bi bil on storilec, se bi nadel kapo in rokavice, po končanem dejanju bi pa vse uničil, seveda če bi bil on storilec.

    • Rožle

      ITAQ .. pa to

    • cosmosjasnovidec

      Normalno saj to ve vsak kateri ima vsaj malo pojma o orožju.

  • Vrhovni sodnik

    Ni bil sam Masleni skorumpiran, zdaj ga ni več, posel pa še vedno lavfa in bo lavfal tud ko ribe ne bo več, se pravi, da so sodišča in tožilstvo vodena izven institucij, kot privatno orožje.

  • Vrhovni sodnik

    Če bi se Nović mislil na ta način maščevati, zakaj je potem čakal toliko časa, saj je znano, da jeza ščasoma popusti ?

  • Vrhovni sodnik

    Dokler je sodnica samo mal v dvomih, se mora izreči oprostilna sodba, ni bilo najdeno orožje umora, sledi na jakni so samo posredne in bi nastale lahko kjer koli, se prav, da so vsi lovci in športniki, ki streljajo eventualni storilci, dokler sodnikov in tožilcev ne izobrazimo, ne bomo pravna država

    • cosmosjasnovidec

      Točno tako.Pa ne moreš nekoga kar obsoditi brez trdnega dokaza saj je ravno to kriminalno dejanje.
      Ne vem kako se tale sodniška svinja pozneje počuti,ko prav dobro ve,da je naredila napako in po vsej verjetnosti obsodila nedolžnega človeka.
      Ne mislim samo na Noviča.ker seveda tudi sam ne vem ali je kriv ali ne ampak na splošno.
      Namreč tudi ne vem,če tega direktorja Jamnika ni ustrelila kar ta sodnica sama,ker je vpletena v korupcijo zato je pa umor zvrnila na Noviča.
      Ali ona lahko potrdi in dokaže,da ni tako?
      Če ne more jo treba obsoditi za umor saj je bolj sumljiva od Noviča.

  • Vrhovni sodnik

    Koga ščiti sodstvo, da se ne razišče katera sodnica je dobila 20 miljonov na roko, Martinčić je pripravljen to povedati, kot zaščitena priča.

  • Vrhovni sodnik

    Zakaj je bil direktor ustreljen, ker je preveč vedel o mešanju Kokaina in kdo je pri nam posloval s Kokainom, Nović sigurno ne

    • janez55

      kolikor je znano, se s koko ukvarjajo Janševi mladinci.

      • Vrhovni sodnik

        Govorim o veletrgovini, tonah, ti je zdaj jasno.

        • Rožle

          Ja kdaj je bilo pa levaku kaj jasno …?

  • Vrhovni sodnik

    Ni dosti 1 Patria, bo sodnica pol stroške plačala.

  • Vrhovni sodnik

    Martinčič ve kdo je storilec, zakaj se ga ne zasliši.

    • Peter

      Zato, ker ve kdo je storilec, no…

    • Rožle

      Uffff…hitro tipkaš Vrhovni …vsaka ti čast ! :)

      • RATATA

        Kaj pa ti kaKAš.
        Vsa čast!

  • Vrhovni sodnik

    Do mnevni strelec na Krambergerja je dobil 11let, Nović pa 25, ta sodba mi deluje, kot osebno maščevanje sodnice.

    • cosmosjasnovidec

      Res je.
      Komunajzerji so tudi Rajtarja peljali žejnega preko vode.Nasedel jim je,ker so mu obljubili,da ga bodo spravili čimprej iz zapora ter mu dali denar.
      Ko so pa “milan kurčan” ter ostala njegova sodrga kar pozabili na njega v zaporu saj bi njegov izpust bil preveč sumljiv folku kateri je že takrat vedel,da Rajtar ni ustrelil Krambergerja so mu pa zagrozili.
      Ko je pričel v zaporu govoriti,da on ni streljal na Krambergerja so prišli iz notranjega ministrstva ter ga v zaporu v celici brebutali kot hudiča ter mu zagrozili z raznimi grožnjami katerih še se dandanes boji čeprav je povedal,da on ni streljal na Krambergerja.

      • RATATA

        Torej temu ne moremo rečt niti “prijateljski ogenj”.

  • Vrhovni sodnik

    Kolk bosta pol una dva dobila za deklico, kjer so vsi dokazi.

    • Rožle

      Dobila bosta še eno šanso …

  • Vrhovni sodnik

    Ker ni naš, gre sedet

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:14:40 1
    7
    6
    Stara HUDBA je vedno govorila ..”,če nisi kriv te bomo pa naredili” .. lepa šola

    • Rožle

      Itaq…

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:12:06 1
    13
    12
    Takih zmontiranih procesov smo bili vajeni že takoj po l. 45…pa saj se vidi kdo nam vlada ..

    • Rožle

      To je že tuki 1X …dost je

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:35:27 8
    11
    3
    ” Ni v Sloveniji mafija….ampak mafija nam kar vlada” …!!!

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:41:02 11
    13
    2
    Tožilko, ki pa ima trdne dokaze v aferi HOV HOV …pa raje kar njo zaprejo..!!!

  • Vrhovni sodnik

    Zanimivo, tudi v primeru Balkanski bojevnik je bila tožilka Blanka Žgajnar, ki pa ni želela Martinčića za varovano pričo ….Malo je držav na svetu, kjer bi bila sodišča tako skorumpirana kot pri nas … Saj to je že podobno inkviziciji …Martinčić je celo povedal, da je sodnica Andreja Sedej Grčar pokasirala 20 milijonov za oprostitev Tošića in kompanije….
    In ta ista Blanka, je kao pozabila podaljšati pripor Selmanu, ha,ha,ha, denar dela čudeže

    • xtc

      MORAŠ PA RES BITI BUTAST ALI PA NOR ;da ti ni jasno zakaj:A ti ni jasno kj sledi ;če pride seznam klientovBojevnikov na dan;sodniki;tožilci;advokati;bankirji;politiki;poslovneži itd_in to predvsem leva rlita a ti ni jasno zakaj so tako strnili skupaj?
      Pa še par politikov in ljudi iz pravosodja ima otroke ali vnuke junckje:

      • Vrhovni sodnik

        Men je jasno, za kwa se pa dereš.

        • xtc

          Zato ker;pišeš malce čudne stvari:

          • Vrhovni sodnik

            Čuden si edin ti

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:51:07 10
    13
    3
    Samo čakam še na ta dan, ko bodo začeli spet tovrstni obsojenci čez noč izginjati …

  • xtc

    Če je kdo naivno misli ;da bo Novič oproščen je bedak:Vendar pa Novič zagotovo nekaj ve zato ga HOČEJO UTOPITI Z VSEMI SREDSTVI::
    Definitivno pa postaja vse bolj jasno;da je Kemijski inštitut očitno posloval oz:delal za mafijo oz: je zadeva zvezana z politiko in pravosodjem:Zelo verjetno imajoBalkanski bojevniki seznam politikov;sodnikov;tožilcev;poslovnežev;zdravnikov;državnih uslužbencev in njih ožjih sorodnikov;ki so jih oskrbovali z robo_če seznam udari na dan bo katastrofa:
    Seveda bo Novič rehabilitiran;vendar pa bo čas tekel;če ga preje ne bodo umaknili v zaporu in tako ustavili postopek:
    Definitivno gre za nekaj velikega;ki je očitno uničujoče:

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 16:58:20 8
    10
    2
    Vrhovno sodišče: Odvzem velenjskih dečkov iz vrtca nezakonit … *** Skratka sedaj je tudi uradno potrjeno , da gre za ugrabitev… ********Ugrabitev 144. člen (1) Kdor ugrabi koga z namenom, da njega ali koga drugega prisili, da nekaj stori, opusti ali trpi, se kaznuje z zaporom od šestih mesecev do petih let. ***** se pravi 2 ugrabitvi x max 5 let = 10 let … *******in bo še trajalo in trajalo dokler ne bosta fanta že stara 15 let …****** in nihče zopet ne bo odgovarjal
    RešujemSlovenijo 13.04.2017 16:59:28 6 RAZEN ČE JE ČLAN SD IN RDEČE MAFIJE !

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 17:01:48 6
    8
    2
    Slovencu za novačenje islamističnih borcev 3 leta in 4 mesece zapora … a majo naši tudi lovke v Italiji ?
    RešujemSlovenijo 13.04.2017 17:05:56 5 Ta se je pri nas svobodno sprehajal, policaji so ga šele na pritisk novinarjev 1 x poklicali na informativni razgovor, kako se ima in če kaj potrebuje.

    • Rožle

      Ne vem, če bi seb pluse daju …

      • Vrhovni sodnik

        le dej, sem jaz prilepil

  • Vrhovni sodnik

    Rožle2X 13.04.2017 17:05:09 5
    7
    2
    Islamskega skesanca bi moral zaigrat …bi bil že na pogojnem …

  • Vrhovni sodnik

    Sodnica ni nič kriva. Taka je dobila navodila.
    RešujemSlovenijo 13.04.2017 17:27:33 3 Seveda ne pismena, so jih arhivi izučili

    • Rožle

      Kot AB s plonk listki …še na zaćetku svoje politične kariere .., če setemu lahko sploh reče kariera …

  • Rožle

    RešujemSlovenijo

    13.04.2017 16:58:21

    5

    7

    2

    Ni bil sam Masleni skorumpiran, zdaj ga ni več, posel pa še vedno
    lavfa in bo lavfal tud ko ribe ne bo več, se pravi, da so sodišča in
    tožilstvo vodena izven institucij, kot privatno orožje.

    • Vrhovni sodnik

      ITAQ

    • RATATA

      A ti obtožuješ slovensko sodišče, da je daljinsko vodeno?
      A si ti na soseda konektan?

      • Rožle

        Itaq…naj soseda ganjajo …

        • RATATA

          V demokratični družbi nihče nikogar ne more “ganjat”!

  • Vrhovni sodnik

    Naše sodstvo je hujša loterija, kot EURO JACPOT, prej tam za daneš 5 + 2, kot pravično sodbo doživiš na naših sodiščih

    • Ana Job

      To je pa čista resnica. Pravice ni tukaj, zato hodijo ljudje na evropska sodišča.

      • Ales Ciril

        Z evropskimi sodišči bi držala čebine za jajca?

        • Ana Job

          Orenk bi jih stisnila!

          • Ales Ciril

            Zdej je pa še mene zabolel, pa nisem glih ljubitelj čebin… :)

          • Ana Job

            Nič bat Ales Ciril :-), če ne gre za leve sem čist ok. Pa lep in vesel dan!

          • Ales Ciril

            Leve testise ali leve fanatike? :P Tudi tebi lep dan, kolikor ga še pač je. :)))

          • Ana Job

            Hvala enako tudi tebi. Pa lepe Velikonočne praznike! ;-)

  • Vrhovni sodnik

    Jure Sterle 13.04.2017 21:23:47
    Resnica je da je direktorja ubila italijanska mafija, in ta človk je vedu da bom umrl.. in zdej kako je on bil povezan: to se je vse začelo ko so prijeli nega starčka ko je izdeloval bombe (našli na neki kmetiji v litiji, te kemikalije- ta starček je izdeloval eksplozive za italijansko mafijo, ki je šlo preko tega direktorja)- ta direktor je edini ki je lahko nesumljivo dobavljal kemikalije.. v strahu mafije ko je policija prijela starčka, taj naj bi izdal direktorja, zato je Ital. mafija raje pospravila direktorja da nebi on kaj preveč izjavil… poznam kriminaliste ki so delali na tem primeru

    • xtc

      Malce preveč enostano:

  • cosmosjasnovidec

    Kakorkoli gledano ali je Novič storilec ali ne je to sojenje največje sranje za katerega sem slišal do sedaj.
    Nekoga obsodit brez trdnih dokazov je vrhunec vsega kar se lahko dogaja.
    Takega skorumpiranega sojenja ni bilo niti v času komunizma.
    Čeprav so ogromnim naprtili tisto kar niso bili krivi jim vsaj niso dodelili tako visokih zapornih kazni.
    Ne preostane drugega kot na ceste in napad na sodišča ter parlament,ker kot izgleda se glede korupcije v Europi enostavno ni mogoče več nikamor pritožiti.
    Nemški ter ostali strokovnjaki niso mogli potrditi,da je Novič morilec neka zagojena levaška sodniška prasica pa kar tako enostavno po svoje.
    Novič take obsodbe ziher ni pričakoval,ker bi mu bilo najbolje,da bi šel tej sodnici odpihnil betico in bi vsaj vedel za kaj sedi saj bi pač dobil 5 let zraven več pa ne more.
    Sedaj mu je na žalost že prepozno,če je v priporu.
    Skorumpirane levaške nesnage si pa kar prosijo,da dobijo po pičkah golazen prekleta zahojena kriminalna.

    • Rožle

      Vsi, ki so nam v napotojih je treba —- SFUKAT !!!

      • Ana Job

        Bravo!!!

      • RATATA

        Jojmene bi rekla Nata.

  • Rožle

    Ste se vprašali kolko jih je islamist Žavbi takole pospravil in se prosto gibal po naši pravni državici ..

  • Vrhovni sodnik

    Noviću v vednost, zdaj, ko je dobil maximalno kazen, jih lohk kar po vrsti poka, saj nima kaj iz gubit, edino pridobil bo, proglasil ga bodo za ne prištevnega, če ne ve katere, mu jaz lohk spisek naredim.

  • Rožle

    ŽIVELA MURGLOSLAVIYA !!!
    ***********************************

    JJ..”Osamosvojili smo se ….
    …osvobodili pa ne…..” !!!

  • centurion

    Fotko kurbe sodnice kolete špele bi pa lohka tut objavli, a ne?
    Tko, da jo lohka kakšen pes poščije.

  • RATATA

    Najbolj je sumljivo, ko se pri opazovanju tožilke in sodnice občuti neko zadovoljno zmagoslavje.

  • Borut Vrscaj

    Trumpove mega bombe razbijajo ozadje komunizma, svetovne zarote proti človeštvu nasploh.
    Islamska država, sestavni del te zarote, kakor tudi slovenska udba partija mafija, lokalna agentura,
    že pokata po šivih.
    Tudi, če Noviča obsodijo na 1000 let samice, jim to ne bo nič koristilo kajti, čas plačila za zapitek, vampirski zapitek neisprosno in z vsp odločnostjo prihaja in račun je iz dneva v dan večji.

    • Ruggedplant

      Upam le, da bo izvršba doslednja in dolg narodu in neposrednim oškodovancem poplačan do ZADNJEGA CENTA. A upati je premalo, potrebno bo zahtevati! pri pravici ne smemo dopuščati polovičarstva.

  • Vrhovni sodnik

    ŠE ENA NOROST SODIŠČ, J.J. STA PROSTITUTKI ŠE KAZENSKO OVADILI IN GLEJ GA ZLOMKA, RAZPRAVA JE EXPRESNO RAZPISANA Predsednik SDS Janez Janša na današnjih predobravnavnih narokih na celjskem okrožnem sodišču ni priznal krivde zaradi žaljivega tvita, ki ga je namenil novinarkama Radiotelevizije Slovenija Mojci Šetinc Pašek in Eugeniji Carl.

    • Rožle

      Itaq..Kučko nima več instant novih strank …pa je treba Janši spet neki zakuhat …
      Deja vu volitve so spet tu …

    • RATATA

      S prostTITOtutkami nimam izkušenj.
      Razen ko gledam tvslo in berem delovne dnevnike ipd.

  • Drago

    Tu gre, vsaj po mojem mnenju, v katerega trdno verjamem, za politično obsodbo. Če bi Novič bil levičar, glede na pomanjkljive dokaze, sploh nebi bil obsojen, če bi pa že bil, bi bil zelo milo. To kar si sodišča privoščijo pri nas, od izgube preko 900 oporok, za katire ni nihče odgovarjal, do političnih procesov in obtožb, ( Janša ) smo edinstveni v EU.

  • RATATA

    Samo en češnjev cvet ostal mi je na češnji po hudem nalivu.
    Spet jih bom plačeval po 8 eurotov brez računa.
    Vipavske z Gorenjske.

    • RATATA

      Kako fukjen komentar pod tem prispevkom, kot da bi ga pisal komunajzerski plačanec.

  • Zgornji

    AJAJAJAJAJAJAJAJJJJJJJ , … KEEEERA KURASTA AVŠA … :-O :-P

  • Stajerka

    kak že gre tista globoko pravna iz pravnih držav……

    Bolje 100 krivih oproščenih, kot 1 nedolžen obsojen!!

    kako daleč pa je kaj zadeva hov-hov…..tudi tam so bile smrtne žrtve – pa ne mi o psih – psi so se samo branili, nikakor niso napadali

  • RATATA

    Če je fon telefon, potem sem na fonu.
    Imam samsunga tazga bolj pocen. Tamodernih izrazov ne poznam, ker sem zahojen konzervativni tradicionalist. Sem pa še kar dojemljiv, vendar novotarij sam ne raziskujem.
    Mal me je skrbelo, da ne boš tistega fakiča razumela tako, kot sem mislil sam. Torej, da ga jaz tebi dam, da ga ti pokažeš meni.
    Oprosti, da sem pomislil, da si malo manj pametna ko si v resnici. Z vso svojo naivnostjo sem mislil, da fakiča res nimaš v arsenalu, ko je pa že odšel proti tebi, sem se pa zasekiral, saj sem se zavedel, da si spodobna.
    Sam sebe matram. Kakšnega psihiatra bi celo skrbelo, ko sem tak.

  • samotoje

    Eden od osnovnih civilizacijskih standardov pri sojenju je tudi dokazana krivda brez vsakega dvoma (beyond the reasonable doubt). Mislim da bo sodstvo ( in seveda vsi davkoplačevalci) tole pustolovščino sodnice Kolete še drago plačalo.

    • Iva

      Škoda, ki sta jo pokvarjeni in zlizani pravnici že storili dr. Noviču in njegovi družini ni izmerljiva.

      KOLETA, ki si ne zasluži naziva sodnica (danes je POTEPTALA pravno državo), je danes celo NADGRADILA tožilkin konstrukt (kjer je sodeloval NPU in paradržava), in to OGABNO, z množico laži in insinuacij!
      Danes je potuhnjena brezizrazna KOLETA pokazala svoj pravi umazani obraz. Izrekla je obsodilno sodbo BREZ enega samega obremenilnega materialnega DOKAZA ali obremenilne priče!
      PONOVNA SRAMOTA ZA SLO SODSTVO!

      http://www.publishwall.si/vili.kovacic/post/279976/sojenje-dr-milku-novicu-se-nadaljuje

  • Argentinec

    Seveda. Kdaj pa je že kakšen SDS-ovc bil česa kriv … lol.

    • Anton

      torej Janković pripada stranki SDS, pa Kučan, pa Drago Kos itditd?

  • benedikt

    Machkou “globalist” Josef Hribernik.
    JH sem prvic srecau, ko so me na predvecer rdecega triumfa, brutaln polomili in aretirali na trgu Republike, kot prvega politicnega zapornika po padcu berlinskega zidu. Zaprli so me v samico in pod hudimi groznjami zaslisevali. Nenadna spremempa. Milicnik odklene celico: “lahko greste”.

  • benedikt

    Zahtevau sem odpustnico, kot dokaz, da sem ….. Milicniki, ki so me aretirali so se razbezali, nikjer nobenega. Ostau sem sam. Grem po stopnicah v prtlicje do dezurnega. Le ta ne ve nic, niti tega da sem priseu iz celice v kleti po stopnicah. Kmalu se pojavijo Machkovci Frantat, Vera ban, Josef Hribernik in se nekak katerih nisem poznau. Hribernik me nagovarja, naj odstopim od zahteve po odpustnici?¿?¿

  • benedikt

    Daniela Starma prosim, da bi me zastopau v motenju posesti proti lubici Cuchanovega varnostnika. Starman mi “dodeli” Hribernika. Leta v desetih letih izgubi ze dobljeno tozbo pred izvzbo. Jaz, oskodovanec moram po desetih leti “sodnega cirkusa” placat vse nastale stroske. Josef Hribernik je tudi zastopau Vinka Leustika, kjer je”sodni cirkus” potekau do njegove smrti. 25 let zapora, to sploh ni veliko, ce je zastopnik Machkou “globalist” Josef Hribernik. Vsekakor: Jaz sem mu odpustiu in prosim Boga, naj bo milostljiu…. http://www.xinxii.com/es/slowenien-von-bolschewismus-bis-udbanazismus-p-312058.html

  • Dostmamrecesije

    Slovenistan – slabše kot Afganiistan, Turkmenistan, Tađikistan in Pakistan skupaj.

  • Dostmamrecesije

    Na levičarski RTV SLO jih 90% že slavi zmago češ kako je prav, da je Nović obsojen na 25 let zapora. Oprane glave, plačane s strani Murgelstadta.

  • Drago

    Tudi v Severni Koreji se političnim nasprotnikom slabo godi. Da so tudi pri nas sodišča komunistična, pa že vrabci čivkajo.

  • Osti jarej

    ….se zna zgoditi,da v tej zgodbi nikoli “ne bomo videli konca”?
    resnice?
    krambija je tudi poknil na smrt pijani lovec in to s flinto okrog ovivnka

    no,kakorkoli…bo milko sedel še za voriorse,ki se slobodno šeću po najlepšem mestu na svetu?!?

  • dvanajstzvezdic

    koliko pa ima tota sodnica IQ?

    • Ruggedplant

      Vprašanje če ga sploh ima.

  • Ruggedplant

    Kljub temu, da sem kristjan v pričakovanju velike noči, želim vsem
    navijačem našega pravosodja, da se po nekem naključju tudi sami po nedolžnem znajdejo v
    njegovem kolesju in delijo usodo z g. Novičem. Ne zato, ker bi želel
    ljudem zlo, ampak ker sem prepričan, da je to EDINI način da pridejo k pameti, saj živimo med rajo, ki je postala po 70 letih totalitarne spačenosti nezmožna
    najosnovnejše empatije – predvsem do sodržavljanov. Brez preverbe na LASTNI koži žal ne bo šlo. Da se razumemo, tudi zanje mislim stati pred sodiščem, če bo potrebno. A ko kot narod
    končno pridemo do točke lustracije, bom prav tako stal pred sodiščem
    toliko časa, dokler ne bodo sprocesirani vsi ki so na kakršenkoli način
    podpirali to totalitarno pošast in zahteval naj se jim dodeli najvišje
    zakonsko določene kazni. Demokracija brez pravice, je prazen pojem na
    ustih populistov.

    Milko, drži se, VSI resnični demokrati smo s tabo, ostalim pa bo slej ko prej sojeno tako kakor so sami sodili in povrnjeno z dobro mero PRAVIČNOSTI!

    • benedikt

      Z strahopetnimi neznanci nimam namena diskutirat. Toda tu se postaulja vprasanje pravicnosti pravosodja. V R Austriji ze dougo cicka podkupovalec Patrije, ki je Zagoznu izriciu podkupnino za Kammisarja IJJJ-o. No strahopetec, bos seu pred sodnijo demonstrirat, da pravicno obsodi kommisarja in ga poslje v zapor ….

      • Ruggedplant

        Saj ne diskutiraš, zgolj javno razkrivaš greznico svojih trhlih partijsko generiranih argumentov. Stvari, ki jih navajaš nimajo NIKAKRŠNE zveze s kozlovsko sodbo pri nas, še manj pa tista razsodba šteje kot kakršenkoli dokaz za karkoli. A brez skrbi, če tega ne razumejo v komunizmu izšolani kršilci človekovih pravic (samoimenovani pravniki), kje boš šele ti, rdeči provokatorček. Te ne obsojam, ampak pomilujem. V Avstriji takšno politično lansirano skropucalo od obtožnice ne bi prišlo niti do prve obravnave, saj takšne neumnosti brez kakšnegakoli dokaza letijo neposredno v koš, sodnik (pa tudi če na najnižji stopnji), ki bi zadevo celo vzel v obravnavo, pa v življenju več ne bi smel opravljati službe v pravosodju.

        • MladiLiberalec

          Pa zakaj ne morte dojet da ce je bil Riedl obsojen in v sodbi pise da je izrocil denar pokojnemu Zagoznu ki je veljal za posrednika od Janse to pomen da tud v Sloveniji Patria ni bila politicni proces ampak kvecjemu da ni bilo zadosti neposrednih dokazov proti JJ.

          • Ruggedplant

            “izrocil denar pokojnemu Zagoznu ki je veljal za posrednika od Janse to
            pomen da tud v Sloveniji Patria ni bila politicni proces ampak kvecjemu
            da ni bilo zadosti neposrednih dokazov proti JJ.”

            Ahaaa, še dobro. To, da glede tvojih navedb še do danes nismo slišali ENEGA SAMEGA DOKAZA (o vpletenosti Janše namreč), da je Rop (LDS) Sistemski tehniki (MIMO RAZPISOV!) obljubil drag posel za nek klump od oklepnikov, ki ne sežejo patrijam niti do kolen za kar je Miran Kos (odvetnik Sistemske tehnike, brat od Draga kosa (LDS)) afero lansiral v javnost slučajno nekaj tednov pred volitvami, nakar se je zgodba pogrevala pred vsakimi volitvami (še vedno brez vsakršnega dokaza), da je (spet naključno) bil Janša tik pred volitvami celo poslan v zapor, da je lahko mesto premira zasedla nova nesposobna lutka partijskega lobija, ki je janši protiustavno odvzelo celo mandat poslance – je najbrž prav tako naključje, ki nima prav nikakršne zveze s politiko kajne? Zabavni ste komunisti s temi svojimi zgodbicami, iz vaših protislovnih basni bi se dalo spisati celo mitologijo samozavajanja.

          • MladiLiberalec

            XD XD

          • Ruggedplant

            Med drugim sem pozabil omeniti še piko na i, da so kreatorji te igre za maloumno rajo kratko malo preskočili svojega rdečega ministra Erjavca, ki bi bil kot minister edini odgovoren za kakršnekoli potencialne malverzacije v zvezi z nakupom. Zanimiva naključja, kajne?

          • skrajna resnica

            Kaj mi nisi obljubil nek link iz tirolskega cajtnga (?!). Mar nisi še vedno na mobitelu?
            Nič ne de, kar posreduj ga tožilstvu- oni verjetno niso na mobitelu, ampak na nečem precej tršem ;)

          • MladiLiberalec

            Dej si najdi sam. Tirolerzeitung Patri Zagozen Riedl in 2015 ali 2016 ko je bla sodba Riedlu pravnomocna.

          • skrajna resnica

            iz čiste radovednosti sem že iskal, pa ne morem najti… kot ne morem najti liberalca v tebi :)

          • MladiLiberalec

            Pa ja de. XD

          • rrrrr

            Fantičku manjka do liberalca toliko kot oslu do konja. Sicer se je pa sam predstavil

          • rabbit

            Seveda je ne boš našel ker kolikokrat sem prosila za sodbo so mi vedno prilepili obtožnico tožilstva,ki je pa čisto nekaj drugega. Kaj tožilec hoče in misli je ponavadi čisto nekaj drugega kar sklene sodišče vsaj v pravnih državah je tako. Sodišče lahko dokaže in sodi samo v primeru da dokazi stojijo.

          • rabbit

            Pokaži mi sodbo avstrijskega sodišča v kateri piše da je dal Zagožen podkupnino ta pa jo je dal Janši. Ti mešaš obtožnico tožilstva in sodbo sodišča.

          • MladiLiberalec

            11.6.2015 Tiroler tages zeitung

          • Aton

            Liberalci naj bi nekaj razumeli. Človek je nedolžen, dokler mu s trdnimi dokazi ni dokazana krivda. Sicer pa obstajajo tudi revolucionarna sodišča, ki pa jih liberalci zelo obsojajo.

  • odzunaj

    Swingerstvo v pravosodju !

  • Brane Pomahaj

    Javna skrivnost je, da na Kemijskem inštitutu filtrirajo drogo za naš balkanski narko kartel. Jamnik je izvedel kaj se dela in je hotel to ustaviti… Rezultat je bil mafijski umor, dežurni krivec pa je Novič, ker je bil z njim v sporu.

    • MladiLiberalec

      Sam a se ti ne zdi malo čudno da če bi že bilo tako da je pa ravno na dan umora Novič bil tam na sceni. Kot bi se zmenil s pravimi morilci pol? ne gre to tko

      • skrajna resnica

        Kaj dokazuje da je bil na “sceni”? Kamere, očividci, prstni odtisi, DNK,…? Ne, neka bazne postaje, ki jih nikjer ne uporabljajo kot dokaz. Pa še bazna postaja ga je zaznala šele po umoru. Zakaj se bo tudi zvedelo.

        Sam a se ti ne zdi malo čudno da naj bi Nović na kraj prišel ravno v trenutku kot Jamnik z zamudo, ker se mu je “pokvaril” nov Mercedes.

        • MladiLiberalec

          To ce je prisu mal z zamudo nwm ce je tok cudno. Zakaj si pa napisu Novic z mehkim?

          • skrajna resnica

            Ni čudna zamuda, ampak je čudno naključje da naj bi Milko dobesedno priletel ravno v tistem trenutku.

            Ali pišem z mehkim je tako irelevantno kot če se okličeš za liberalca ;)

          • MladiLiberalec

            To se meni ne zdi posebi cudno. Ja pac liberalci vladamo v Sloveniji get it.

          • skrajna resnica

            tebi se še marsikaj ne zdi čudno.

            ja, pravičnost in pravo si tudi razlagate “liberalno”
            zato pa imamo najslabšo pravno državo daleč naokoli

          • Ruggedplant

            In na to so ponosni kot sam hudič – misliš da je bilo lahko v novo državo prenesti vse tiste težke totalitarne temelje brezpravne Jugoslavije? LDS-ova udbovska elita je s svojim monopolom nad pravnim resorjem desetletje trdo garala, da smo danes na prvem mestu v Evropi po št. kršitev človekovih pravic. Cmerarju pravzaprav ni bilo potrebno kaj dosti, le nadaljeval je program svojih nekdanjih partijskih, hočem reči strankarskih, kolegov.

      • Jadranko Plavić

        A ni bila v tisti gostilni, kjer je bil na parkirišču ubit Jamnik, žurka kemijskega inštituta? Pa Novič je bil zaposlen na kemijskem inštitutu. In posnetki ivdeo kamer kažejo, da Novič v času umora ni bil tam? Zdaj je pa samo treba ugotoviti, zakaj je Novič bil v sporu z Jamnikom? Ker če bi delal za narko mafijo, potem mu sodišče ne bi izreklo kazni.

        • rabbit

          Novič ni bil v sporu z Jamnikom Jamnik je prišel kasneje. Novič je bil v sporu z prejšnjim direktorjem,ki ga je menda prvi odpustil (odpust nato preklical) v zvezi z nekimi raziskavami saj tako je pojasnil v nekem intervjuju. Potem so Noviča vzeli nazaj ga suspendirali mu ukradli neko opremo,ki jo je sam kupil in potem je Jamnik podpisal odpoved vendar ima ta odpoved dolgo brado. In če tožilka pravi da je šlo za maščevanje pa zakaj bi Novič če bi bil morilec hodil na policijo v istem plašču v katerem naj bi streljal. Pa še nekaj zakaj policija ni hotela narediti poligrafa čeprav ga je Novičeva obramba zahtevala.

      • Aton

        Pomembno v taki zadevi je, da obstaja neizpodbitni nedvoumni dokaz. Tu pa gre za različna izvedenska mnenja, za kup insinuacij. Toda na tako revolucionarno pravo očitno prisegamo. Večinsko! Raja vesno zahteva kri!

  • MladiLiberalec

    No glede prostitutk pa Janso zagovarjam da ne boste mislili. Je vulgarna simbolika sam politika je pac lohk tud vulgarna. Ni lepo za kazensko preganjat pa tud ni.

    Stavim pa da desni nimajo tok liberalnih kriterijev ko gre za verbalne napade na njih.

    • Janez

      Se ti !
      Priporočam-o za obljubljene podatke o t.i. Rupnikovem bataljonu.
      Le podatke.
      Svoje komentarje lahko obdržiš zase, krr so brez smisla. Lepe praznike. L.r. JANEZ KOMENDA

  • Janez

    V tem primeru !
    Kot nasplošno v vseh – ki se državno sodno obravnavajo !
    Mora !
    Absolutno mora biti izrečena razsodba po polni resnici !
    Upoštevajoč,
    vse detajle, še tako drobne, ki so kakorkoli povezani. s tem primerom.
    Če
    To ne bo storjeno !
    Lahko R.SLO SODIŠČA IN VSE POVEZANE Z NJIMI – KAR UKINEMO – KOT DRAŽAVNE INSTITUCIJE.
    Zakaj bi jih pa imeli !
    In plačevali ?
    Če pa ne upoštevajo vseh ellementov za pravo KVALITETNO SODBO PO POLNI RESNICI ?!
    Mar ne ?
    Lani sem plačal 600 evrov sodne takse ?
    za dediščino. Sem vrgel denar? Med nepoštene, nekorekt vplivom podlegajoče ? L.r. JANEZ KOMENDA

  • Franc Popndekl

    Imajo ga. To je važno! Če ni pravi za statistiko rešenih primerov ni pomembno. Le kaj bi na to porekel določeni Martin Uhernik…?

  • Janez

    Meni se zdi očitno !
    Da slo institucije prava !
    Svoje avtonomnosti, neodvisnosti itd. same ne zmorejo vzdrževati ?
    Večina aktivnih v teh institucijah – to ločenost, avtonomnost – upošteva !
    Del zaposlenih pa – domnevam, vem pa ne – pa pač podlega – nekorektnim vplivom od zunaj?
    Pa ustanovimo jim – institucijam prava – en nadrejen !
    Parlamentarni organ – s pravimi VETA – na ne dovolj utemeljene, dvomljive sodbe !
    Mar ne ?
    Pa ?
    Poleg veta – naj iima tudi preiskovalne pristojnosti.
    In javen način dela: kot npr. Parlamentarna preikovalna komisija spošt. poslanca A. Logarja.

    Pa ?
    Jaz sem glasoval – za prehod v pošteno, pravno demokracijo.
    Ne !?
    Za prikrito vladavino nekakšnih “sodno-mafijskih združb ”
    O KATERIH SE GOVORI IN PIŠE , DA OBSTOJIJ.
    Baje – z ljudmi od zunaj in od znotraj institucij prava. Jaz osebno tega ne vem !
    Samo kroženje takih informacij je vznemirjanje javnosti. Dejstvo.
    In znižuje zaupanje nas prebivalcev v institucije prava, v državo. Dejstvo.
    Ali ni nobene možnosti?
    Da bi šla – ta dvomov polna zadeva ? Še v Parlamentarno debato. In preiskavo. L.r. JANEZ KOMENDA

  • Anton

    zakaj so ribičiča.govorim o pokojnem mitju ribičiču, navkljub trdnim dokazam, oprostili, obsodili pa so IJaneza Janšo na podlagi indicev s predpono ne, in obsodili so pijanega invalida, ki naj bi streljal na Iveka, z milimetrsko natančnostjo iz razdalje 800m, katerega metek je šel na “večni dopust”. In tzakaj so anvsezadnje obsodili Milka, navkljun kontradiktornim dejstvom, katere je lansiralo samo tožilstvo.No pa zakaj so navsezadnje pravnomočno oprostili šerifa iz Ljubljane, navkljub trdnim dokazom. očitno bo treba revizorstvo od kod diplome sodnikov in tožilcev

    • Janez

      Bravo
      Se – absolutno strinjam.
      RAVNAJMO TUDI PO ZDRAVI, VEDNO VELJAVNI PAMETI !
      Npr. Prestare, preveč razpadle hiše – nima smisla popravljati, nikoli ne bo ok.
      To sem
      Mislil – s svojim SPODNJIM PREDLOGOM !
      Ne !
      – TOTALNA UKINITEV SEDANJIH INSTITUCIJ PRAVA – LE RAZPUSTITEV.
      In
      – Z OK STARIMI, NEOBREMENJENIMI KARI IN Z TUDI V TUJINI ŠOLANIMI PRAVNIKI

      – VZPOSTAVITI – SLO INSTITUCIJE – NANANOVO. Z ZDRAVIMI TEMELJI IN OK “MATERIALOM”.

      KOT .?
      Če staro preveč razpadlo hišo – PODREŠ..

      IN NA NJENIH TEMELJIH ZGRADIŠ NOVO, SOLIDNO HIŠO. A ne ? L.r. JANEZ KOMENDA

  • Anton

    Še en kramberger.

  • Anton

    sodnica Špela Koleta pravi da je Novič nedvomno, poudarjam NEDVOMNO umoril pokojnega gospoda dr. Janka Jamnika, navkljub dejstvom, da obstajajo dvomi,, kar so navsezadnje izpostavili tudi nemški strokovnjaki.dodeljen mu je bil tudi pripor, kot razlog pa je omenjena sodnica omenila, pazite zopet ,PONOVITVENO NEVARNOST. Vem da nisem pravnik, vem pa tudi kaj kaka besedna zveza/beseda pomeni, vem pa tudi da bi morala obtožnice temeljiti na tem, da javnost pri tem nebi imela dvomov v samo pravičnost obsodbe, kar je navsezadnje cilj prava(govorim iz lastne perspektive)

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!