Ne boste verjeli! Direktor Vivata pravi, da je kopanje v oblačilih bolj higienično, saj (normalnim) kopalcem odpada koža, ki onesnažuje njihov bazen

Foto: Škandal24

Na nedavno afero z “rjuharicami” v Termah Vivat v Moravskih Toplicah se je odzval tudi direktor Metod Grah, in sicer za portal Vestnik.si. Kot je dejal, je “to, kar se dogaja, poden od podna”.

Vendar pa je njegov odziv tudi koristen, saj je med vrsticami priznal, da Terme Vivat ciljajo na goste iz bogatih arabskih držav, kar pomeni, da imajo verjetno tudi hrano halal. Omenil je tudi večkratno srečanje z državnim vrhom v Savdski Arabiji, v Dubaju. “Edini zdraviliško-kopalni kompleks smo v Sloveniji, ki imamo za tovrstne goste ločene kopalne prostore. Pravkar pri nas dopustuje ena družina iz Savdske Arabije, članica njihove družine pa je pomotoma zašla v drug prostor, namenjen ostalim gostom. Pri tem jo je druga kopalka fotografirala in fotografijo objavila na Facebooku,” je bentil direktor. Kot je dejal, je to arabska kultura, “to so kopalke, to niso rjuhe, kot to poimenujejo komentatorji pod objavami”.

No, glavno presenečenje šele sledi: “Tudi, če pogledamo iz higienskega vidika, je to bolj čisto, kakor, ko denimo v vodo odpadajo koža in lasje.” Ergo, kopanje v oblačilih je bolj higiensko, kdor temu nasprotuje, je pravzaprav rasist. “Se v Sloveniji tudi temnopolti ljudje ne bi smeli kopati v bazenih, kjer se kopamo mi?” je še dejal Grah, ki ga zelo skrbi, “kakšen narod smo mi Slovenci, kako smo lahko tako nestrpni, prav tako vi novinarji, ki se s tem ukvarjate”.

V odzivu je še povedal: “To gospo, ki je naredila fotografijo, smo poklicali in ji povedali, da je neupravičeno snemala v naših prostorih. Gospa je spoznala, da je naredila napako, in se je družini opravičila tako v arabskem kot v angleškem jeziku, fotografije pa umaknila s Facebooka. Žal skrajneži gonjo, ki je nastala po objavi, nadaljujejo, in pri tem sodelujejo celo mediji.” Kaj pa vi, drage bralke in bralci, mislite o tem?

  • AlojzZ

    Slovenija je padla ….

    • Jožef Gal

      Ja nekateri ste padli v predmetu,UPOŠTEVANJA ZASEBNOSTI
      LP
      jOŠKO

  • Tweety Bird

    No vidite…direktor Vivata že ve. Tudi snemanje in fotografiranje tujih ljudi in objektov je prepovedano. Tudi Nova24tv krši zakonodajo z objavo teh fotografij… Janez Janša se spet z ognjem igra. Ko bo pristal v arestu že tretjič, pa bo spet jok in stok svečkarjev.

    • Joža

      Ti pa pristaneš v peklu. A ven bo težko. Samo jok in cviljenje.

    • šrauf

      Potem je ona fotografija Snežiča in Đudićke skupaj v lokalu protizakonita????

    • tarantela

      Kdo je pa lastnik teh toplic? Če se on strinja, se ne moremo vtikat v to. Pa tudi sicer ne.

      • SIMON ROZIC

        Gost je prvi, ki se mora strinjat ; sicer bi lahko prišli v toplice
        tudi vojaki s puškami in mitraljezi….(po Rusko )

    • SIMON ROZIC

      Zaradi česa bo pa šel tokrat v zapor!? A je bil pod burko?
      Midva z ženičko sva se vedno slikala v toplicah, pa otroke tudi
      in tu in tam je na fotki nehote “pristala” kaka tuja “tetica” ali “striček”,
      pa me nihče ni preganjal, tudi če smo v bazenu pustli kašne drobce
      kože….ti Tweety ptica pa boš kmalu ostala brez perja, tako se šopiriš in
      otresaš svoj podrep !!!!

  • Oregon

    jaz si mislim, da je direktor orng prpaljen.

    • SIMON ROZIC

      Itak!

  • Aron

    Pravilno, da se je gospa, ki je kršila zasebnost in pravila obnašanja, opravičila. Od Nove in njenih lastnikov ter podredpnikov te kulure ni za pričakovati.

  • Joža

    OK. Terme v Moravskih toplicah so od sedaj naprej muslimanske. Obvestite vse prijatelje in znance. In muslimane. Da bo drugod mir; človek se ustraši jetija, to ni naša kultura.

  • Joža

    OK torej. Terme v Moravskih toplicah so od sedaj naprej muslimanske. Obvestite vse prijatelje in znance. In muslimane. Da bo drugod mir; človek se ustraši jetija, to ni naša kultura.

    • Aron

      Se mi zdi, da terme od tvojega neobiska ne bodo bankrotirale.

      • Joža

        Seveda ne, saj to ni cilj. Naj bodo bogate od islama, ostale toplice pa za Slovence.

        • Aron

          Da ne boš kmalu ostal brez toplic. Arabske države so vedno bogatejše, vedno več turistov prihaja od tam…

          • Joža

            Bog je moja toplica, in nikoli ga ne zmanjka. Kar pa prihaja, niso turisti, malo se zbudi.

    • večni srb

      Mene ne moti družba, nesprejemljivo se mi zdi tako otročje sprenevedanje, zgleda mora imeti uprava term vedno zadnjo besedo in dokončni prav.

  • večni srb

    Ampak v vodi smo goli, voda obliva golo kožo, zato se počutimo prijetno.
    V primeru, če pademo v vodo oblečeni, pa ob golo kožo drgne mokra cunja, kar je vse prej kot prijetno, paše kožo ti obrusi.

    • УДБА

      To je možno edino, če imate oblečeno majico, narejeno od “šmirgl papirja”. :)

      PS: Šala! :)

      • večni srb

        Ok, ampak resno, sploh mokra plastična cota lahko deluje kot brusilni papir, to je fizika, ne samo neka ideja.
        Govorimo o vlaknih tkanine,ki med drgnjenjem ob golo kožo tudi odpadajo in se pomešajo z vodo. Poleg higienskih problemov kopanja v taki luži, umazanija tudi ni dobra za filtrirne sisteme,kjer se vlakna mešajo z dlakami in drugo snovjo.

        • SIMON ROZIC

          A se splača še kaj komentirat? Čez leto ali dve se boš
          pred musliji metal na kolena in namesto “živel Tito, živela
          partija”, drl ALLAH je velik, velik, velik, velik !!!! –
          -tako boš lahko začasno obdržal svojo glavo na svojem vratu!

    • SIMON ROZIC

      …no, saj z usrano rittjo , gatami in cunjami, zašvicanimi, vse lepo
      oplakneš, a ne? Kakšno “žajfo” pa uporabljaš?

  • УДБА

    Bravo Metod Grah! Še obstajajo pametni in izobraženi ljudje.
    Upam, da boste vložili tožbo proti Nove24TV, zaradi nezakonito pridobljenega slikovnega gradiva, kot tudi za objavljanje na socialnih omrežjih brez dovoljenja vseh strank. :)

    PS: Upam, da boste Gospe na sliki, svetovali enako. :)

    • šrauf

      Potem je ona fotografija Snežiča in Đudićke skupaj v lokalu protizakonita????

      PS:Kar je dovoljeno bogovom ni dovoljeno volom.

      • УДБА

        Če lastnik lokala, dovolil slikanje v lokalu, je zakonita. :)

        PS: Knjigo v roke. :)

    • stajerc5

      Ahahahahahahaaaaa, te zasrane terme ali Toplice po slovensko, so crknale kot enonogi 1980-tega!

  • Bozz

    Če smo že pri odpadanju kože… kopanje v vodi s klorom ni zdravo.

  • Bozz

    Če pridejo gostje iz Arabskih držav in se potem tudi VRNEJO tja, po moje ni problema.

    Problem je, ko ostanejo:
    https://www.youtube.com/watch?v=FjL_maJHcVw

    • večni srb

      Mogoče bodo s sabo odnesli tudi našo kulturo, ženske bodo lahko doma povedale, da se pri nas kopamo skoraj goli in je neprimerno bolj prijetno, pa tudi zdravo za kožo.

      • Bozz

        Zdravo za kožo in telo je kopanje v morski vodi z naravnim morskim jodom. V vodi s klorom pač ne. Kar se tiče pa skušnjav golega kopanja, sem pa tudi sam proti, ker sem kristjan-protestant.

        P.S.: Ne vem zakaj v termah ne dodajajo v vodo morskega joda namesto klora, ker je jod najmočnejši naravni antibiotik in antivirotik. Verjetno zato, ker nič ne vedo o tem, ker farmacija skrbno skriva to znanje s pomočjo medijev, ki so tiho.

        • stajerc5

          Ja, najbolje bo, ce damo se crnim zakljim Pipeline iz Piranskega zaliva graditi, vsaj dokler se imamo zlico morja.

  • УДБА

    Upam, da imajo uredniki Nove24TV, vsaj malo pameti in se bodo opravičili Gospe na sliki in lastniku Term za širjenje lažnih informacij in razpihovanje sovraštva. :)

    PS: Če pa se ne bodo opravičili, tožba → $$$. :)

    • stajerc5

      Pa kaj se ti igras z znaki Dolarja? A nimate pri vas se kar Dinarje ili boooosaaanske marke?

    • Domoljub

      kolikšna je socijalna podpora in cena trave kokaina herojina prav gotovo veš?

      • УДБА

        Če te zanima, samo povej. Vodstvu stranke SDS, dostavljam 1kg koke, vsak mesec. :)

        PS: Hudi odvisniki. :)

  • drago

    Če, je odprto kopališče me na njem ne vidite več.
    Ko bom imel dovolj denarja, da zaprem bazen pa pridem.
    Tudi v pralni stroj ne gre vse skupaj…

  • Lisjak

    Kot zgleda lastnik ne pozna kaj je glavni problem vode na kopališčih,da govori takšne bedarije.Glavni problem so mikroorganizmi kot so bakterije,virusi,zajedavci,plesni ne pa koža in lasje.

    • samsara

      Zanimivo bi bilo tudi izvedeti, ali tudi omenjeni prakticira tovrstno higienično kopanje v bazenih?

    • Soave

      + + + + + + Mene pa zanima, ali so njihove žense bolj umazane, da morajo biti pokrite ? Saj se njihovi dedi kopajo v kopalkah ?

  • cploger

    Zanimivo, od 2014 je v Maroku, ki je muslimanska država, kopanje v burkinijih in nikabih prepovedano iz higienskih razlogov. Kaj na to porečejo v Termah Vivat?
    https://www.moroccoworldnews.com/2014/08/137162/marrakesh-private-swimming-pools-ban-burkini/

    • Novakec1

      So še v prejšnjem tisočletju.

    • tasilo

      A maš avatar v MILRAD al’ MOA? :-)

      • cploger

        BDC. Po moje top shit za tactical shooting. ;-)

        • tasilo

          Drži :-)
          Ampak predlagam, cenjeni kolega, da debato preseliva na zaseben kanal, e. g. tasilo.parski{afna}gmail.com.Meldaj se kaj, bova še tam kakšno rekla :D

    • AlojzZ

      Da denar ne smrdi. Ko bo treba, bodo vpili: “Allahu Akhbar!”

  • čopkovseved

    Hvala Moravske Toplice, vsem , ki tja potujejo, jih močno odsvetujem! Higiena na ravni neadertalcev!!

  • luckyss

    Napol gol normalen človek gre pod tuš, da mu odpadejo še zadnje luskine kože..
    Tu pa lahko pod obleko tovori par kil dreka ali eksploziva, ko so že itak malo “munjeni” na pirotehniko…
    Normalen Slovenec bo takšna kopališča bojkotiral, ne glede na politično pripadnost..

    • stajerc5

      Ko imas prav, imas pa orng prav!!!

      • luckyss

        Humanist ima vedno prav…le strankarske ovce ste omejene…leve in desne..

        • stajerc5

          Evo, pa smo spet tam… Hov-hov!

          • Jovo Jamnica

            Vidiš zaj, kaki si. Ti si še onemu plus stisno, ko je reko, da so za Srbe oni Srbi ološ, keri so Srbijo zapustli in šli na bolše f Slovenijo. Posredno je tut tebe za slovenski ološ označo, saj si za bolšim živlenjem pobegno is Slovenije v Švico.

          • stajerc5

            Ne filozofiraj brez potrebe. Ko nam je sloser dal nogo in ko sem imel 100%-ni davek na vsako DM cez 100 000, sem napakal kufre(tudi dinarjev) in sem vas poslal tja kjer trava ne raste. To je vse.
            Ce bi bila yugosvinjarija normalna drzava, bi bil verjetno se vedno “doma”!!!

          • Jovo Jamnica

            Kaj zaj? Si ološ po defeniciji, al nisi? Zakaj nisi nazaj prišo, ko ni blo več Jugovine. Od tega je že ohoho cajta….

          • stajerc5

            Ko sva sla, sva z zeno pela tisto: Oj zdaj gremo, oj zdaj gremo, nazaj NE pridemo!
            Samo cez eno leto pa v Chiassu, po dopustu, smer Gotthard: Ljubo doma, kdor ga ima!
            Se kaj?

          • Jovo Jamnica

            Eh, ti pa lajtnga. Nima smisla… Pozabim, da se morm prilagodit.

          • stajerc5

            Ja,ja, izgleda, da je demenca samo med rdecimi nalezljiva…

          • Jovo Jamnica

            Sn te že parkrat fprašo po izobrazbi, pa si tiho ko rit. Moj foter je splino f Švabarijo leta 1963 in tam živo do smrti, tak, da mi nea tumbaj o neki rdeči farbi…

          • stajerc5

            No ja, zdaj razumem. Razvajen fantek bi se danes zivel od gesenkov. Nisi edini, kar precej vas je iz druzin takratnih “tako zvanih yugovicev”, slovenskih ali iz Dzevdzelije. In poglej vraga, vsi obozujejo strao yugo. Zakaj le?

          • Jovo Jamnica

            O tvoji izobrazbi pa še vedno nič??? ROTFL

          • luckyss

            Nehaj mu že enkrat težit s to izobrazbo…
            “Sedn” razredov OŠ pač ni “izobrazba” s katero bi se tip lahko hvalil…
            Ni pa nujno, da je zaradi pomanjkljive izobrazbe tudi butast..
            Je pa sramotno kakšni bumbarji so razni magistri in doktorji v parlamentu…
            Še Juncker v tej primerjavi izgleda trezen ;)

          • Jovo Jamnica

            No ja. Sn narpred mislo, da je tvoj advokat, zaj pa vidin, da je glih obratno. Fala za informacijo. Se bom popravo in ga nebom več gnjavo…

          • luckyss

            Jebi ga..rabim podporo na teh straneh…in rabim predvsem butaste, da me kdo ne ogrozi…
            Janša tudi še ni imel opravilno sposobnega v svoji bližini…
            Dr. Pučnika pa se je na hitro rešil prav zaradi omenjenih dejstev..

          • stajerc5

            Preberi so tole, mislim, da znas, in me uvrsti tja kjer mislis, da spadam.

          • Jovo Jamnica

            Evo še enkrat. Tarantela, hvala za plus. So me glih banali,

            Nea smem, ker sn oblubo, da te neom več gnjavo…

          • luckyss

            Da nisi ti kakšen odvetnik in tvoja “partnerica” lezbača” , ki je bila Slovenka leta ?!
            Banda sprevržena..

          • stajerc5

            Bravo, vidis, taksnega te imam rad! Ostani kar taksen, si prav luskan!

        • šrauf

          Na svetu sta dvoje vrste ljudi,eni ki vemo,da smo ovce in vi ,ki se delate(hov-hov),da niste…

    • AlojzZ

      Higienski Slovenec bo takšna kopališča bojkotiral, ne glede na politično pripadnost..

  • šrauf

    “Tudi, če pogledamo iz higienskega vidika, je to bolj čisto, kakor, ko denimo v vodo odpadajo koža in lasje.” A pol so musli desci bolj nemarni,ko niso zadekani,al kako?

    Pa nevem kaj se sprenevedajo,povejo naj da če imaš dovolj denarja se lahko kopaš tudi v delovni oblaki.

  • Novakec1

    Kmal bojo preimenovane v Mufata. Evanuhi bodo pa na vhodu.

  • stajerc5

    Najbolje, ce sploh pozabite na Moravske toplice! Banovci so duso dali! Najboljse kar sem do sedaj poizkusil!

  • Mary

    Poudariti je treba, da je v Moravskih toplicah več term. Terme Vivat so ločeno zdravilišče od Term 3000, čeprav so v istem kraju. In po mojem mnenju Vivat tudi brez teh novih gostov s posebnimi privilegiji nazaduje napram 3000.

    • totex39

      Ravno zaradi tega je lahko v ozadju povsem nekaj drugega, da bodo Terme Vivat prevzeli arabski delodajalci in to je za začetek samo za privajanje teh islamskih gostov. Direktor že ve, zato pa vse tako zagovarja.

      • Jovo Jamnica

        Baje so zadi Mađari. Pa nea me prosim za jezik vleči…

        • karpelec

          Domišljija ti dela 100 na uro, pa reči kar Orban, čeprav je Vivat v privat rokah.

          • stajerc5

            Terme 3000 so interesantne za Madzare, ne ta hajzlc!

          • Jovo Jamnica

            Sam logično razmišlam. Za biznis se nardi fse. Recimo, da bi meli Mađari še vedno dobre odnose z Trumpovo Saudi Arabijo in bi pret svojim folkom ohranli čisti obraz, kar se gostolubja kameltrajberom tiče, jim ponudijo pač kopalne aranžmaje blizu Balatona. Za to pa so Terme Vivat, magari v drugi državi, jako primerne. Kameltrajbari itak ne ločijo met jeziki, kamoli pokrajino…

          • Darth Vader

            yowo slamnica, pri tebi logike ni, to je domena ljudi, ki razmišljajo s svojo glavo…. ”

            Metod Grah je sicer zastopal Počitek – užitek že leta 2005, potem ko
            je večinski lastniški delež v podjetju prevzelo njegovo podjetje Turizem
            Meteor. Konec leta 2007 je Turizem Meteor prodal Počitek – užitek
            podjetju E-invest, ki ga je septembra 2007 ustanovil Andrej Žejn.
            Le mesec dni po ustanovitvi je Žejn E-invest prodal Royal resort
            investors establishmentu. Čeprav Grah od leta 2007 ni bil več lastnik
            Počitka – užitka, namesto njega pa je vodenje družbe prevzela Genza Šemca,
            po ocenah naših virov ni izključeno, da je bil ves čas prek
            liechtensteinskega podjetja lastnik Počitka – užitka. Želeli smo ga
            vprašati, ali to drži, vendar nam stika z njim ni uspelo vzpostaviti.

            Po prevzemu konec leta 2007 je bil septembra 2008 E-invest pripojen k
            Počitku – užitku. Slednji je po dostopnih podatkih prevzel tudi
            dolgove E-investa v skupni višini 13,4 milijona evrov. Po naših
            informacijah ti dolgovi izvirajo iz posojila, ki ga je odobrila Skupina
            Hypo, pri čemer naj bi bilo to posojilo predmet interne preiskave v
            Hypu.

            Preden so pred leti zgradili Terme Vivat, so občina Moravske Toplice,
            občina Murska Sobota in Zavarovalnica Triglav s pomočjo protestantske
            cerkve gradile varovana stanovanja. Po zadnjih javno dostopnih podatkih
            je Počitek – užitek leta 2010 dosegel 3,8 milijona evrov prihodkov in
            100.000 evrov čistega dobička.

          • Jovo Jamnica

            Ja in??? Nismo dans leta 2018??? Zmes se je lahko že marsikaj spremenilo. To, kaj si mi pripopo, sn čito že vjutro. Daj mi letošne podatke o lastništvu in pretakanju (pranju) gnara.

        • stajerc5

          Bravo Madzari, samo pohite, da ne bo prepozno!

        • Darth Vader

          Liechtensteinsko podjetje Royal resort investors establishment je po
          treh letih preneslo lastništvo pomurskega Počitka – užitka, ki ima v
          lasti hotelski kompleks v Moravskih toplicah pod imenom Terme Vivat,
          na Metoda in Mileno Grah. https://www.dnevnik.si/1042503049

  • karpelec

    Terme Vivat so v privat lasti in res je tudi, da imajo za goste iz muslimanskih krajev zgrajen posebej bazen, le osebje, ki je tam zaposleno je premalo pozorno na svoje goste. Šlamparija, ki jo lastnik sedaj zagovarja z neumnimi izgovori na račum naših ljudi.

    • mali49

      Sem reden gost v termah Vivat, pa do sedaj še nisem videl posebej zgrajenega bazena za takšne muslimane, kot je bil tale na sliki. Razen, da imajo na strehi bazenskega kompleksa jakuzi rezerviran za nudiste.

  • УДБА

    Zamislite ljudje. Zaostali ljudje, kateri verjetno živijo v blatni hiši → glej Janšisti, se “bunijo” zaradi nehigiene v Termah, katere niso nikoli obiskali. Tudi če bi jo, bi jih na vhodu odslovili, zaradi “higienskih razlogov”. :)

    PS: Če vam pravilnik Term ni všeč, jih ne obiskujte. :)

    • stajerc5

      Cak i za tebe brale, ti je ovaj komentar glup ko tocak. Da ti nije izmena zakasnila?????

      • УДБА

        To Srbine. Pričaj svojim maternjim Srpskim jezikom. :)

        PS: CCCC :)

        • stajerc5

          Jebala te skola! Zaboravio si P, CCCP!!!

          • УДБА

            Tvoji Srpski preci se u grobu okreču. .)

            PS: Znamo svi, kako izdajnici završe. :)

          • stajerc5

            Pa bolane, kako su bas tebe falili!???

    • Milan

      Ti budalo udbovsko pa vozi v svoj pašaluk in tam komentiraj svoj levičarski smrad. Se ti pač vidi vsa zaostalost in debilnost, čeprav za marsikaterega tvojega sonarodnjaka se ni bi tako reklo.
      Da je temu tako se vidi tudi na komentarju ko pljuvaš po vsem kar ne smrdi po vašem levičarskem gnoju. Takšen smrad še danes uničuje Slovenijo in slovenski narod.
      Le vrni se v svoj rodni pašaluk, tam boš sigurno pomirjen pred strahovi “janšisti”! In se boš zbudil v drekastem raju ko ti bodo rjuharice srale po glavi!

    • garfi

      zamisli se
      udba NI TURISTIČNA AGENCIJA

  • Morala

    Neumni izgovori..Nihče ne nasprotuje nikomur, da se ne sme kopati, toda le v kopalkah…je primer, ko je oseba šla na dopust v muslimansko državo in so imeli ogled mesta, ji je vodič rekel, da naj si zakrije ramena…da ja ne bi pokazala kaj več gole kože…potem so tudi tam rasisti…

  • terminalar

    “Pravkar pri nas dopustuje ena družina iz Savdske Arabije, članica njihove družine pa je pomotoma zašla v drug prostor, namenjen ostalim gostom.”

    ok, pomotoma.
    Zakaj jih potem bademajster ni preusmeril v “za tovrstne goste ločene kopalne prostore”?

  • tarantela

    A kdo ve, kdo je lastnik teh toplic?

    • Jovo Jamnica

      Sumim na Mađare.

      • KAPIBARA

        Za Vivat mislim da je slovensko ozadje..

        • Jovo Jamnica

          Naj na Nova raziščejo. Bom počako. Če nebojo, pol bom pač še naprej tak mislo…

      • Vili

        Ti raje sumi svoj nizki IQ! Drugače pa svojega pasjega idiota vprašaj. Dobro skupaj pašeta in glede na tvoj IQ ti bo sigurno dobro svetoval!

        • Jovo Jamnica

          Čudak, normalno se prjavi, ker te na portali nemrem videt, ko pišeš tumhajte. Kaj cvikaš???

          • Vili

            Zate bom vedno imel veliko večji IQ, ker ti nikoli ne boš razumel normalno. Zate je normalno anarhizem, levičarsko zajbavanje in prtegnjenost.
            Ti čudak prtegnjeni pa se z svojim nizkim IQ spravi raje komentirat v Mladini ali Dnevniku. Bodo kar veseli takšnih prtegnjencev s katerimi se ne splača kaj dosti ukvarjat. Kaj cvikaš, se ne upaš? Ker veš da te nimajo za resnega, ko se zajbavaš in trosiš neumnosti!

      • tarantela

        Pol pa nimamo mi kaj tu brkljati, lastnik ima besedo. Sicer je pa vseeno, kako je kdo oblečen, vsak ima pravico, da se obleče po svoje.

    • luckyss

      Žena od Orbanovega nečaka, oz, njen “papirnati mož” …ona je sicer lezba, kar tam ni možno..;)
      Čez pol ure boste imeli točne podatke, do tedaj ne repliciram , se opravičujem, gre za delikatno zadevo..

      • garfi

        pejt iskat svoj križ Pesjan

      • Karl

        A si tudi ti svoj umazani pasji gobec opral v termah?
        Nič čudnega ko je direktor s takšnim IQ tvoj osebni prijatelj.
        A se vidi da si tudi malo zaostal ker vsepovprek mešaš evropsko kulturo z arabsko kulturo. Pač pasji idiot, ki bolj spada v kletko kot med normalne ljudi. Psa se da vsaj zdresirati, medtem ko pasjemu idiotu pač ni pomoči!!

  • Asja

    Zgornji članek je lep primer kako takšen direktorski idiot ki zagovarjajo kopanje v rjuharicah pljuva po lastnem narodu, kulturi in vrednotah.
    Naj se tale direktorski idiot zamisli kako bi bilo če bi se kakšna Evropejka kopala pri Arabcih zgoraj brez, ali pa da bi se kdo v javnosti poljubljal kot je pri nas popolnoma naravno. Najmanj bi doživeli zaporno kazen če ne še kaj hujšega.
    Če pridejo takšni ljudje iz arabskega sveta v našo državo SO DOLŽNI SPOŠTOVATI NAŠO KULTURO, JEZIK, NAVADE in VREDNOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pa naj gre to za katerikoli raso in ne tako kot ta idiotski direktor meče vse v en koš in temu pravi nestrpnost in skrajneži. On je šele skrajnež ki dovoljuje kaj takega!
    In vsi ki živimo v Sloveniji imamo pravico do obveščenosti. Vse ostalo pa kar je poudaril ta puhli direktor pa je res “podn od podna” in direktna nestrpnost do naroda kateri v Sloveniji živi in ustvarja!!!
    Kdor prihaja iz drugih držav k nam in ne spoštuje tega pa naj ostane v svoji domovini ali pa naj gre med svoje kjer veljajo takšna pravila.
    Ta idiotski direktor pa nas zdaj podučuje in prepričuje o popolnoma drugih vrednotah in navadah ki veljajo v Sloveniji že desetletja. Le kje najdejo takšne primerke za direktorje, ki so v razmišljanju in glavi bolj bolnega kot zdravega duha?
    Najbolje da začnemo v teh bazen prati še umazano perilo, saj po idiotskem razmišljanju pralni prašek, šamponi in milo pa ja očisti ljudi?!
    NIKOLI v terme Vivat v Moravske Toplice, kar ste si z razmišljanjem in izjavami direktorja zaslužili!
    SRAMOTA in PODN OD PODNA!!!

    • dUSAnSlovenia

      BRAVO. Z VSEM SE STRINJAM. BOJKOTIRATI VIVAT TOPLICE!!!!!!!!!!!!

  • KAPIBARA

    Že pred časom, povedal mojo odločitev: V te, Vivat terme, nikoli..

    Tega pa ne morem odpret… :-( – https://www.youtube.com/watch?v=1dC5v-6CHhE

  • Darth Vader

    vidim da vas mnogo zanima lastništvo term vivat…..no tkole je šlo….preko lichtensteinskega nabiralnika…. “Liechtensteinsko podjetje Royal resort investors establishment je po
    treh letih preneslo lastništvo pomurskega Počitka – užitka, ki ima v
    lasti hotelski kompleks v Moravskih toplicah pod imenom Terme Vivat,
    na Metoda in Mileno Grah. https://www.dnevnik.si/1042503049

    • dUSAnSlovenia

      TATOVA OBA !!!!

  • Darth Vader

    Metod Grah je sicer zastopal Počitek – užitek že leta 2005, potem ko
    je večinski lastniški delež v podjetju prevzelo njegovo podjetje Turizem
    Meteor. Konec leta 2007 je Turizem Meteor prodal Počitek – užitek
    podjetju E-invest, ki ga je septembra 2007 ustanovil Andrej Žejn.
    Le mesec dni po ustanovitvi je Žejn E-invest prodal Royal resort
    investors establishmentu. Čeprav Grah od leta 2007 ni bil več lastnik
    Počitka – užitka, namesto njega pa je vodenje družbe prevzela Genza Šemca,
    po ocenah naših virov ni izključeno, da je bil ves čas prek
    liechtensteinskega podjetja lastnik Počitka – užitka. Želeli smo ga
    vprašati, ali to drži, vendar nam stika z njim ni uspelo vzpostaviti.

    Po prevzemu konec leta 2007 je bil septembra 2008 E-invest pripojen k
    Počitku – užitku. Slednji je po dostopnih podatkih prevzel tudi
    dolgove E-investa v skupni višini 13,4 milijona evrov. Po naših
    informacijah ti dolgovi izvirajo iz posojila, ki ga je odobrila Skupina
    Hypo, pri čemer naj bi bilo to posojilo predmet interne preiskave v
    Hypu.

    Preden so pred leti zgradili Terme Vivat, so občina Moravske Toplice,
    občina Murska Sobota in Zavarovalnica Triglav s pomočjo protestantske
    cerkve gradile varovana stanovanja. Po zadnjih javno dostopnih podatkih
    je Počitek – užitek leta 2010 dosegel 3,8 milijona evrov prihodkov in
    100.000 evrov čistega dobička.

    • Aron

      Wow, bravo, odlicno znas kopipejstat :-D

      • Darth Vader

        bravo, tako mlad si še, pa že znaš brati :D

        • Aron

          Tezko sprejmes dejstvo, da je nekdo poslovno uspešen ane? Se posebej, ce se prebije na tezke trge in ustvarja dobicek. Ni vec socializma, srcek. Bo treba delat, ne pa blogov pisat, ki jih nihce ne bere .;-)

          • Darth Vader

            kolikor jaz razumem zadeve poslovna uspešnost nima veze z zanikanjem norm slovenske družbe, glede na to, da navijaš za ekstremno leve socialistične sisteme,mi je najbrž jasno da v tržnem kapitalizmu nisi prebil še sekundice svoje eksistence…..in te norme so pač popolnoma preproste…..recimo ena od njih je, ko se kopamo v morju ali bazenu nosimo kopalke :) bo pa hypotova interna preiskava, ki v Celovcu še vedno zelo uspešno teče, najbrž še kaj razkrila okoli tega uspešnega kreditiranja Hypo banke :) ampak pri 100.000eur dobička, 3.7mio eur prihodkov je dobičkonostnost zelo slaba……država pa je zaslužila 25.000eur davka :) prbližn tolk pa stane en PGD če si daš zgradit hišo :)

          • Aron

            Katere pa so norme slovenske družbe? Me res zanima, ker tako radi opletate z nekimi pojmi in načeli, noben jih pa ne konkretizira:) Kopalke pač niso slovenska norma, bumbar.
            Kot sem gledal bilance dela firma dobro, 10% so povečali prihodke, dobiček pa prenašajo v naslednja leta. Zaposlujejo 80+ ljudi, SDSS pa minira delodajalce, ki dajejo kruh v tej podhranjeni regiji. Kako jih ni sram? Res ne štekam, kdo voli te škodljivce in uničevalce slo. podjetij.
            Če plačaš 25k za PGD te pa nekdo fajn nateguje. Al pa delaš v javni upravi :))))

          • Darth Vader

            norme slovenske družbe so: kopanje v kopalkah, krščanska identiteta(praznovanje božiča – rojstva jezusa, velke noči, ko je vstal od mrtvih,takrat tudi levičarji radi jedo potico in pirhe pa šinken s hrenom), spoštovanje žensk(svoboda oblačenja, tudi če so gole…), pujsov zrezek, spoštovanje pravil tuje države, ko smo kje v tujini in seveda zato pričakujemo od tujcev enako…..potem pa ena, ki socialistom ne gre v glavo :) domoljubje in ljubezen do domovine in slovenskega naroda :) ….. in kolikor jaz razumem, so si te terme same zjebale javno podobo, ko so grobo kršile družbene norme v Sloveniji….a so dovolj konkretizirane norme? :) ker veš ne glede na to, kaj ti trdiš, tega ne boš ti nikoli spremnil :) lohk se na popek vržete, sprememba družbene paradigme prihaja iz vrha globalne politike:) in proti Trumpu in Putinu vaš financer Soros nima niti teoretične šanse, ko se bo pa vam nevladnikom zaprla še v Sloveniji davkoplačevalska pipca, in ta trenutek se nezadržno približuje, boste pa v kurcu, ker slovenci smo drgač dost krvoločne žvali, ko se ljudem enkrat odpuli :) skoraj 500 let sedaj mineva odkar so bile napičene glave v velikem kmečkem puntu v 16 stoletju :)

          • Aron

            To kar si naštel so verske norme, odkar živimo v sekularni državi, lahko svoje verske resnice živiš v vsej svobodi doma, ne moreš pa pač k temu siliti 60% nevernih Slovencev;) Pa svinjina ni zdrava, to bi pa že lahko vedel;)
            Če si kupiš eno plastično slovensko zastavo Made in China še ne pomeni da si domoljub. To je pač domet povprečnega slovenskega domoljuba. Pa mogoče še to, da hodi na veselice, kjer se ga napije s poceni vinom pa dela kraval. Ni to nekaj, s čimer bi se hvalil no, hehe. Vglavnem, domoljubje zganja podpovprečno izobražena raja, saj se lahko edino njih pumpa. Direkt iz Goebbelsovega učbenika. Poglej Hrvate, kako so domoljubni, vbistvu so pa najrevnejša država EUja. So pa največji domoljubi! Hahaha.

          • Darth Vader

            zakaj pa ti tako podcenjuješ slovence, mar nisi etnični slovenec? pa tisto niso nobene verske norme…..verske norme so, da si vsako nedeljo pri maši……vemo pa tudi, da izgubo identitete in neke tradicionalne religije z naborom zahodnih vrednot, kasneje zapolni močnejša, bolj dominantna religija z močnejšimi verskimi normami……nekaj časa ste verovali v državo, ker pač socialisti nekako verjamejo, da mora država poskrbeti za WC papir, ker si ga sam ne zmoreš priskrbeti, ter da je država vsemogočni aparat, ki vse vidi, ve, ureja :D……zdej če misliš,da boste vi preživeli pohod islama, samo zato, ker ste malce bolj nastavili ritko ti lahko mirne duše takoj povem, da boš med prvimi,ki se bo priklanjal na tepihu :D takih nepokončnih, pravzaprav intlektualno zelo revnih oseb,ki imajo povrhu vsega očitno še stockholmski sindrom se socialisti nikoli niso branili, ker pač verujete, kot pravi verniki….samo ne v boga :)

          • Aron

            Ne podcenjujem Slovencev, vbistvu jih bolj podcenjujete
            Nope, našteval si verske norme oz. dogme. Jezusovo rojstvo in vstali Kristus- tukaj ne gre za tradicije ampak za dogme. To bi pa moral vedeti kot kristjan… Pri izgubi identitete pa gre ponavadi za pravilo močnejšega, saj vsi vemo, kako se je širilo krščanstvo? Definitivno ne na moralen način, ampak z mečem in prek grmad. Isto velja za islam.

          • Darth Vader

            seveda podcenjuješ slovence, saj iz vsakega tvojega zapisa dobesedno žari napuh, vzvišenost, aroganca in zasmehovanje vsega, kar ima veze s slovenstvom, sej te ni potrebno biti sram priznati, da pač sovražiš svoj narod in s tem avtomatično tudi sebe, in preferiraš tujce, sej to mi vemo da je pri vas ena od najvišjih socialističnih vrednot….no kar se tiče dogem ne bom rekel, ker mislim da že ene 15 let nisem bil v cerkvi, praznovanje božiča in velike noči pa je tradicija, ki se jo praznuje na en stran s polnočnico in najbrž štamprlam medice mislim da al 24.12. alpa 25.12 ob 00:00 :) velika noč pa velikonočni ponedeljek pa se tradicionalno praznuje s tem, da si zjutraj privoščiš pirhe, šinken, hren, neke govedine itd…..baje da hren predstavlja žeblje s katerimi so križal jezusa…..no kar se pa tiče islama…..zakaj si mnenja da boš izjema, največ, kar ti lahko uspe (če nisi homo ali pa ženska….k homote islam pobija v državah,kjer je šeriatsko pravo……ženske so pa manj kot kamele v islamskih državah) no uglavnem največ kar ti lahko uspe je, da postaneš islamski janičar…..zdej ne vem točno, bi mogu mal pogooglat, ampak mislim da k smo mel v 16 stoletju turške upade, da so ljudi pobil, dečke odpeljal v janičarstvo, deklice pa ponucal za hareme ampak to samo nekje do 12 leta starosti….v vsakem primeru bistveno manj svobode, kot jo imaš tenutno in me zato resno zanima,kakšne kvalitete ti, kot oseba poseduješ, za katere meniš, da te bodo, kot nevernika in nesledilca korana ohranile pri življenju? mi lohk zaupaš to, k me resnično zanima.

          • Aron

            Verjetno sem bolj zaveden Slovenec in domoljub kot ti, sam tega pač ne trosim naokoli, ker izpadeš debil. Če ne drugega, plačujem precej visoke davke, kar je znak domoljubja v miru. Sam toliko za medklic ;) Znak domoljubja je tudi solidarnost z ostalimi prebivalci Slovenije, tukaj pa se vam malo zatakne, ker delate razlike med prebivalci Slovenije. Kar je pa nasprotno od patriotizma oz. vaš patriotizem narekuje tale nebuloze, kot jih ti pišeš. Samo še puška se vam manjka, pa bo spet kot l. 1941.

          • Darth Vader

            verjetno je tudi zemlja ploska…..in verjetno obstaja inteligentno življenje izven našega sistema……in verjetno pujski letijo…..kako naj ti človek sploh verjame na besedo, če si v treh stavkih v istem komentarju vsebinsko nasprotuješ…..najprej zaveden slovenec in domoljub, potem pljuvaš čez domoljube oziroma po ameriško patriot(prevod domoljub)…..precej visoke davke, po statistikah OECD plačujemo v Sloveniji VSI :) 76 centov od vsakega eura ti pobere vaš državni aparat :) solidarnost je boljševistična floskula namenjena finančnemu in materialnemu siromašenju slovenskega prebivalstva…..al ti solidarnost imenuješ to, da povprečen upokojenec dobi 650eur penzije……migrant pa državo stane 1900eur/mesec?….to ni solidarnost, to je mešanje pojmov, kdo je v tej državi na prvem mestu in kdo na drugem (namig….na drugem mestu so vsi, ki niso državljani slovenije)……razliko med prebivalci Slovenije delate vi iz levega političnega pola, saj poizkušate z umetnimi razdori netiti etnične nemire, zato da bi pokazali, kako lažno človeški ste….pri tem je seveda ideologija socializma na prvem mestu…..ideologija, religija v institut države :) ……človeškost se meri po tem, koliko si naredil za svoj narod in ne za politbirojevske izbrance, ki jih je namestil kučan :) zelo maš pomešane pojme in deluješ močno zmedeno, nobenih dejstev, same prazne socialistične floskule, ki v realnosti ne pomenijo nič…..če recimo takšen kot si ti reče nekomu kot sem jaz debil, je to zame 100% pravilen znak,ker diametralno nasprotno od tega, kar imaš ti v glavi (sicer to niso tvoje misli ampak so te naučili to govort v zameno za piškotke, če bi mislil s svojo glavo bi pisal drugače oziroma se v 2018 100% nebi identificiral z levico) je realnost :) realnost in socialisti sta pa dva med seboj izključujoča si pojava :D

          • Aron

            Spet ne razumeš oz. si ujet v svojo propagando. Klamfaš o domoljubju pa še nisem razbral, kaj točno počneš domoljubnega? Davkov ne bi plačeval, ločuješ med različnimi skupinami prebivalcev Slovenije itd… Problem so migranti, ne vidiš pa problema v tem, da plačujemo poslance 7000 eur+, da so potem prisotni na sejah ene 20-30% časa. Potem so pa levičarji krivi za etnične razdore. Si običajni demagog.

          • Darth Vader

            ena od stvari, vrednota slovencev je tudi zasebnost :) in z osebo kot si recimo ti, se osebnih stvari ne deli, ker nisi del mojega življenja, tako pač je povsod po svetu :) ena od doktrin socialistov, spet s pridihom marksizma in opravljenim letnim tečajem Open society fundacije, kjer je vsak udeleženec vsaj enkrat moral prebrati Sol Lewinskiyev vodič za anarhiste, no ena od doktrin je tudi ta, da vseskozi vsako sekundo, v vsakem pogovoru ruši kredibilnost ustavno-pravnega sistema in v našem primeru tripartitne delitve oblasti na sodno, zakonodajno in izvršno + vojska. Spet….če te zanima, koliko časa globalna politična javnost in vse obveščevalne službe vedno, da je to prepoznavni znak za osebo, ki deluje protidržavno, si lahko to prebereš na temule blogu :D https://ambasador21.wordpress.com/2018/05/12/preberite-45-tajnih-ciljev-komunizma-v-dokumentu-ameriskega-kongresa-iz-leta-1963/

          • Aron

            Saj se mi je zdelo… Same besede, brez dejanj. Vse jasno:)
            Mi lahko prosim pošlješ povezavo do letnega tečaja OSF v Sloveniji? Me zanima program in kotizacija, hehehehe.

          • Darth Vader

            saj se ni potrebno pretvarjati, da nimaš te povezave…

          • Aron

            Vidiš, to se pa zgodi, če si ujet v neke miselne vzorce in predalčkaš. In potem naj bi se šli levičarji identitetno politiko, ccc.

          • Darth Vader

            to, da nimam linka na prijavnico na letni kamp open society fundacije si ti uspel povezati z “ujetostjo v miselne vzorce in predalčaknje” in nekako potem vse to še vsebinsko povezati, da se levičarji ne greste identitetne politike? :D

          • Aron

            Da, ker si domneval, da če se ne strinjaš z domoljubno demagogijo = si Sorošev plačanec in član OSF. To je identitetna politika :)

          • Darth Vader

            a preverjaš, če res vemo, kaj je to identity politics :)

          • Tone

            Saj se ni potrebno pretvarjati, da je ne moreš dati.

          • Darth Vader

            a zdaj smo prišli do nove alinejce, ker prva ni delovala? sem malce brskal po googlu, pa so me makedonci kar malce presenetili, da so vašega sponzorja uvrstili celo kot samostojno poglavje na njihovi spletni strani o zgodovini makedonije…. http://history-of-macedonia.com/2008/10/10/george-soros-everything-you-want-to-know-about-him/

          • Hun

            prejsn dan ste pohvalno pisal o nekem podjetniku…cca 20Mil letneg prihodka..150.000€ dobicka…

          • Darth Vader

            kaj pišejo na novi je meni ravno kot lanski sneg, ker nimam nič z njimi……je res, da mi je všeč,da pišejo iz vrednostnega stališča pravih slovencev sam načeloma smo mi kle posamezniki, ki nas druži ljubezen do naše domovine in ljubezen do resnice in ne drkamo na kolektivizem, kot je pač to vaša manira :) vsaj zase to lahko trdim z zagotovostjo, kar ti seveda ne moreš :) zato smo tule in ne pa poptv alpa na delo alopa na mladini ali pa na dnevniku in teh režimskih skropucalih……

          • Hun

            rezimsko skropucalo z mozino vred…to si mislil

          • Darth Vader

            LOL :D zdaj že veš kaj drugi mislijo :D da nisi ti kak telepat iz vesolja? :D

  • garfi

    ja koža in dlaka odpada, ko vidiš te maškare-islamiste in bodoče đihadiste
    multikulti leWiČĆarji bodo uničili tudi turizem

  • Miro Jereb

    Vsak naslednji korak ki ga naredijo pri VIVATu je bolj blesav…na koncu bodo dejali, da so jo dali v vodo kot čistilno napravo…

  • dUSAnSlovenia

    Ta direktor je zrel za odstrel. Dobesedno!

  • xtc

    Direktor je navaden debil,jasno mu mora bit,da morajo biti taki gosti popolnoma v ločenem kompleksu,na opletanje z pohlim floskulammi pa samo tole-vrnite mi denar in nikoli več k vam in še razširil bom ,da ja nebo nikogar več k vam ali pa naredite zaprt tip hotela.,kot to poznajo Švicarji.

  • Olga2345

    To je profesionalnost?!!!
    Bojkot! V Vivat ne grem nikoli več! Firma, ki propagira tujo divjaško kulturo (halal, pranje perila v bazenih), ni moja izbira in je ne bom podpirala!

  • Stajerka

    bom si vzela cajt…..grem v Vivat…..in to v trenirki na glavo v bazen…….pa da vidim korajžnega direktorja, bo ploskal al me bo s policijo spravil iz bazena, kljub temu da mu bom s trenirko očistila bazen in sfiltrirala vodo!!!

    • direktor bo verjetno rekel da si Slovenka ki je neprimerno oblečena.

  • Stajerka

    malo izven konteksta…..verjetno pa niti ne tako daleč…..včeraj ponoči Francijo razbili do konca kjer so le mogli in uspeli…..

    FOTO in VIDEO: Francoskemu slavju sledili izgredi, kaos in nasilje; dva mrtva
    S.R.
    0 16.07.2018 09:56 Posodobljeno: 10:09 / 16.7.2018
    V Parizu so po slavju ponoči izbruhnili nasilni izgredi, ki so se nato razširili po vsej državi. Med slavjem sta življenje izgubili dve osebi.
    https://novice.svet24.si/clanek/novice/crna-kronika/5b4c4d8b527d9/foto-in-video-francoskemu-slavju-sledili-izgredi-kaos-in-smrt

  • Bahadur

    Vse migrante ki jih naši policisti polovijo naj odpeljejo tja kjer se bodo lahko v miru oprali po bazenih, posušili v savnah.

  • cploger

    In kako bodo čistili bazene, ko bo šla čistilna naprava domov?

  • bubamara

    Kot vse drugo tudi tukaj ni več prav, kar je bilo še 5 let nazaj normalno in pravilno.

    • Tone

      Tako je že celo zgodovino, le da so bili nekoč intervali malo daljši.

  • Hribouc

    Blagor Slovenistanu!

    Ki razpolaga s takimi kalibri med direktorji !

    “FakYU Serpentinšek PRESS” : Črkobralska inteligenca je del jebivetar multikulti sorosbabilona !

  • BorisDe

    So se že infiltrirali v direktorje in na visoke položaje pri nas, sedaj le še pobirajo provizije za branjenje in podpiranje provokacij in njihove šeriatske propagande pri nas v EU tako kot npr. “jankovićoGLU”, ki je sprejel podkupnino in provizijo s strani Katarja/bošnjakov džihadistov/Turčije in ki ima v svoji partiji same muslije in pa liberalne pošasti, ki podpirajo te iste invazivne muslije prikrite džihije.

  • dob

    Sem vprašal Dr.Ažgoška, kaj misli o burki. Če se bo to kdaj prijelo v Evropi.
    Tole mi je povedal:
    Predstavljaj si, da gre cel razred žensk na šolski izlet z avtobusom. Recimo, da imaš v busu 40 žensk, vse pod burko. Pa denimo, da je bil pasulj za kosilo. Potem pa sredi poti začnejo vse hkrati prdet.
    Madona, saj rabiš celo popoldne preden se prdci pod burko vsaj malo razkadijo. Ene ga s sabo nosijo po ves dan, potem pa, še preden se eden razkadi, že drugi pride…

    Kdaj boš pa avtobus prezračil? Ko na koncu šihta pripelješ avtobus v remizo, pa vse lepo prezračiš pa to, odpreš okna, in… čakaš, čakaš!
    Preden se končno šofer odpravi domov je ura pol petih zjutraj. Bogi šofer.
    Dr.Ažgošek je praktik. On vedno na stvar pogleda še s praktične strani. Veste, Dr.Ažgošek je stara šola, moderna psihiatrija take stvari kar zanemari.

    • Tone

      Vidim, da se pališ samo na sveže prdce.

      • BorisDe

        Ti pa na baseball kij v rit samo ne matrati naših kirurgov prosim s tvojimi bolanimi liberalnimi zadevami, saj je bolje da pomagajo otrokom ta čas in ne tvoji razširjeni bolani ritki sprijenih anomalij.

  • šmentanamuha

    Če je pa tko, pol pa naj predpišejo, da se moramo vsi kopati v potapljaškem skafandru.

  • Brane

    Banda pokvarjena, svoje gate glejte in svoje žene slikajte:)

    • Artur

      Še en proburkaški internacionalni, antinarodni, multikulti LGBT levajzl, kaj vas ni že preveč z vašim debilizmi in nebulozami.

      • Brane

        Bravo Artur, veliko težkih besed:) presenečate desničarji vsake toliko:)

        • Artur

          Banda pokvarjena, svoje gate glejte in svoje žene slikajte.

          “Milo za žajfo”
          Vse kar ni levajzlsko zblojeno je zate banda ? Desničarji ? Pri nas jih ni v pravem pomenu besede je pa nekaj domoljubov patriotov okoli 500 ali nekaj več iz protestov proti Arabski- zumbo migrantski invaziji pred leti . Bolj zaupam nacionalistom kot pro multikultiLGBT narodno izdajalskim levim internacionalistom .

    • dr Janez Sveti

      Zakaj? Tuje babe so bolj zanimive a ne veš?
      DR Janez SVeti papa razzo

      • Tone

        A te rajca, kaj je pod burko?

        • dr Janez Sveti

          Ne. Vem, da je debela in smrdljiva baba.

          DR Janez SVeti

  • dr Janez Sveti

    Se strinjam z gospodom direktorjem. Najbolj higienično je kopanje v potapljaškem kombinezonu za polarne vode.
    DR janez SVeti genij

    • Tweety Bird

      Tudi desničarji znate zasmradit vodo :)

      • dr Janez Sveti

        Res je. Levičarji so po vojni napolnili jame, da so potoki postali kužni. Desničarji v Sloveniji tega niso uspeli.
        DR Janez SVeti Nosterdamus

      • Jelka

        V Sloveniji vedno ves smrad prihaja od takšnih levičarskih idiotov kot si ti sama in tvoja levičarska drhal, ki pljuva in blati kot so vas naučili zločinski levičarski idioti enoumja …

    • Tone

      Prav imaš, burkini je malo slabši.

  • domovina mili dom

    Ko Vivat ne bo imel gostov, bo kriv kućan.

    • Tone

      Zakaj ne bi imel gostov? A ti veš, koliko je bogatih Arabcev, ki se naše zelene in vodnate krajine ne morejo nagledati?
      Naše socialne bodo čisto lahko pogrešali.

      • domovina mili dom

        Če so se odločili tako, tudi prav. Bomo Slovenci šli pač letovati tja kjer se peče odojek.

      • Simona

        Idi v Afriko ali v arabski svet in se ti tam nagledaj svoje debilnosti. Se ti vidi kot da si iz kamene dobe kot vsi levičarski prtegnjenci!

    • ĐĐ Style

      Tistih par desnih smradov ne bodo pogrešali, bodo vsaj lahko za en čas izklopili filtre in prišparali. Drek smrdi z desne.

      • Vasja

        Drek vsekakor smrdi iz tvoje in levičarske gnilobe. O tem se ve že od leta1945 in o vašem izdajstvu ki ste ga z vsemi rdečimi klavci izvajali v imenu rdeče zvezde nad lastnim nedolžnim prebivalstvom. Gniloba pač spada na smetišče, a ti si tako zaostal da še tega nisi dojel!

  • Tone

    Pa še kako prav ima direktor.

  • Tweety Bird

    No vidite…direktor Vivata že ve. Tudi snemanje in fotografiranje tujih ljudi in objektov je prepovedano. Tudi Nova24tv krši zakonodajo z objavo teh fotografij… Janez Janša se spet z ognjem igra. Ko bo pristal v arestu, že tretjič, pa bo spet jok in stok svečkarjev.

    • maksimalno

      Prosim lepo, povej mi čisto na kratko, da boš tudi sam razumel, kaj pri vseh rdečih hudičih pa ima g. Janša pri tej rjuharski dilemi.

      • ĐĐ Style

        Gazda NOVE 24

      • Tweety Bird

        Ti je ĐĐ Style napisal :)

  • ☠️

    Predlagam, da uvedejo ločene bazene za SDS-ovce. Ker jaz se v vodi, kjer se je prej namakal janševec ne mislim kopati.
    Enako velja za javne prostore. Ločeno: NORMALNI in SDS-ovci.
    Podpiram takšno segregacijo.

    • Kontra

      Marš u PM govedo levičarsko fašistično! Predlagam da vso levičarsko drhal s teboj vred pospremimo na smetišče zgodovine kjer se bodo utopili in usmradili v svojem lastnem dreku. Tebi pa priporočam zdravljenje s kopanjem v odplakah v jezeru na Proseniškem in upam da utopiš v svojem lastnem dreku in sovraštvu.

      • Tone

        Torej nas vabiš k sebi domov – ti si že na smetišču zgodovine.

        • Kontra

          Še geni so ti gnili da o tvoji premaknjeni debilnosti niti ne govorimo. Glede na tvojo premaknjenost se raje vprašaj zakaj le spadaš na smetišče zgodovine in zakaj je vsa levičarska ideologija gnila in smrdeča? Glede na tvojo gnilobo in zaostalost levičarskega bedaka pa sem prepričan da ti ne bo uspelo. Ja levičarska zaostalost je res neozdravljiva!!!!

    • Tone

      Maš moj glas.

      • sprehajalec

        tudi zate velja zgoraj o “normalnih” bazenih Tone.

    • sprehajalec

      kaj rad piješ fekalije iz bazena “t.i.normalnih”.

      za bazen SDSovcev bi se moral celo tuširati, pa kakšno umazanijo iz sebe postrgati, v normalnih bazenih je pa to normalno stanje.

    • KP

      Aaa,ti pa si tisti zaveden Serboslovan,al kako že? Novi nick,spet.

  • ĐĐ Style

    Ne morem verjeti, da se sektaši še vedno ukvarjajo s floro in fauno v bazenih. Mi je prijatelj od dol omenil, da najbol zameri Slovencem, da med jedjo prdijo. Jebemu pa še res je, toliko o naši kulturi. Smrt novodobnemu fašizmu preoblečenemu v kvazi demokrate.

    • sprehajalec

      Prdijo samo levičarji, ki nikoli niso imeli nekega pouka bontona. Saj bonton kot buržoazno usedlino zavračajo. Potem se pa tisti dol zgražajo.

      treba jim je jasno povedati, da prdijo Levičarji.

      • ĐĐ Style

        Trenutni ti prdiš tu gor

        • sprehajalec

          Vohajo samo tebe….

    • Polde

      Tvoj levičarski fašizem prdi in kozla že od leta 1945. V levičarski navadi je vedno bilo da ste brez bontona. Ste večni luzerji in usranci! Mi je prijatelj povedal kakšna klanja ste izvajali na Kočevskem in drugod po Sloveniji. Tako da tvoje prdenje kar paše v ves ta gnojni smrad. Le da si ob tvoji nizki pameti pozabil napisati levičarska kultura.
      Potem pa se vsi levičarji hvalite z svojim izdajstvom domovine, z svojimi ropanji in zverinskimi pobijanji pod okriljem krvavega totalitarnega simbola. Ja vedno ste znali brez bontona prdeti, scati, srati po nedolžnih ljudeh ki ste jih na zverinski način pobili.
      Jebemu toliko o vaši levičarski kulturi s katero ste zasmradili vse slovenski narod.

    • KP

      Saj si tud ti prjatu od dol,kaj ga pa zdej serješ?

  • Ivan Friderik Novak

    Gospod, nekoč tovariš, Metod Grah je bil v Jugi rezervni oficir (kapetan) v varnostnih organih JLA (KOS).
    Torej gre za kader s preverjenim rodovnikom.

    • ĐĐ Style

      Tudi Janez je bil komisar in vodja avnojskega pohoda, kader s preverjenim rodovnikom.

      • RATATA

        Še se mu poznajo rane na kolenih povej! , saj je hodil po kolenih, v bistvu klečeplazil. To povej z velikim tiskanimi na glas iz grla.

        • domovina mili dom

          Mora prej kućana vprašat, če je to res.

      • Ivan Friderik Novak

        Dr. Ivana ne bi nikoli kadrovali v KOS. Spomnimo se, kaj je dr. Ivan izjavil o svojem očetu.

    • sprehajalec

      bezbednjak…

      • KP

        bezveznjak,zame. Kje si kozmo ,da mu poves svoje?

  • SIMON ROZIC

    Drugić pridem k vam na kopanje v “ibercugu”, takem , dobro
    zamaščenem od “šmir” olja, žena pa v najbolj umazanem
    “širceljnu” ….samo, da nama ne bi koža odpadla!

    • Tone

      Takšni ste v vaši družini, v muslimanskih pa je umivanje celo verski predpis.
      Po vsem svetu je znana turška kopel in ne slovenska, hamam in ne škaf vode.

      • KP

        Ma daj bumbar,govorimo o Sloveniji,ne o Orientu naprimer. Kar imajo tam,naj le imajo in ni me motilo,ko sem bil tam. TAM! Multikulti jajca pa si lepo zatlači v rit!

      • SIMON ROZIC

        Potem pa kar tja, Tone, pa želim ti enega poštenega….
        po verskem predpisu, seveda ! Ženo pusti raje doma!

  • domovina mili dom

    Prav lepo je videti, brati, komunistične ljubitelje muslimanov. Res Bogu hvala, da je ustvaril komuniste. Vsaj ti so usmiljeni do bogatih Arabcev. Res, komunistov je ena sama Božja usmiljenost .

  • Tweety Bird

    Ma pustimo muslimane in toplice pri miru…jebe se meni !!!… Pomembno je to, da Kučan in Šarec predlagata nekako takole…neuradno… da Tonin ostane predsednik DZ, Cerarju je ponudil zunanje ministrstvo. Za Židana je predvidel gospodarski resor, za Erjavca pravosodje. Bratuškova naj bi postala ministrica za digitalizacijo in energetiko. Finance naj bi ostale pod Vraničar Ermanovo, zdravstvo pa naj bi šlo Šarčevemu glavnemu pogajalcu Vojmirju Urlepu ali NSi.

    PS: Spet neuradno…Džej džeja strpati nazaj na Dob…seveda neuradno.

    • Tweety Bird

      Predsednik “zmagovalne” SDS Janez Janša, ki je preklical za danes in v torek napovedane pogovore s predsedniki parlamentarnih strank, mora do četrtka predsedniku republike Borutu Pahorju sporočiti, ali je pripravljen sprejeti ponujeno kandidaturo za mandatarja. Neuradno… da Grims Goebbels postane predsednik DZ, Zmago Jelinčič minister za cigane, Gorenak minister za povzročanje vojnega stanja, Eva Irgl ministrica za snemanje erotičnih filmov, Mahnič minister za zdravstvo oz. potencialni kandidat za plastično operacijo, da si popravi ksiht…ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha …

      • KP

        Če nis ti pizdek čefutarski malo bolan v glavo,ali pa zelo, nočem nič. Zakaj sploh tečnariš in tečnariš tle gor? Se ti zdi,da je ta portal namenjen glih vam nehvaležnim čefurskim pritepencem,al kaj? Da je ustvarjen zato,da boste vi Čapci nam pametoval,kaj rabimo?

        • Tweety Bird

          Jaz sem čistokrvna Slovenka…Mariborčanka… Kapish?… Moj Tunek pa čistokrvni haloški žrebec…Kapish drugič?

          • KP

            Lahko te je sram,da se sramuješ svojih prednikov. Tudi oni bi se te sramovali,če bi to vedeli.

    • sprehajalec

      Ne moreš človeka, ki ga podpira 1 milijon Slovencev kar strpati v zapor.

      Za alternativo jim pa ponuditi Polmeseca. Vse skupaj zelo spominja na izločevanje protiimperialistične Fronte leta 1941….

      • Tone

        1. Strezni se, Slovencev nas ni 10 milijonov, ampak samo dva.
        2. V zapor so strpali ali obesili tudi take, ki so imeli podporo 50 milijonov.
        3. Polmeseca nihče ne ponuja, ponuja se sam. Vzemi ali pusti.

        • sprehajalec

          1. 25% Volilcev od 50% volilcev plus tihi podporniki, ki Ivana janeza zaradi strahu pred izgubo javne službe ne upajo voliti.

          levica je zbrala največ do 10%. V majhnih frakcijah.

          2. Vseeno je drugače, če strpaš vodjo opozicije kot političnega zapornika v zapor. Podpira ga pa pol države. Spomni se, kaj je bilo v Ruandi.

          3. Polmeseca bodo vtišali noter, da bi se izognili novih volitev. ne vem če je bilo že kje na svetu, da bi tuji agenti (konkretno venezuele) sedeli v vladi.

          • Tone

            1. 25% volivcev od 50% volivcev je 12,5% od vseh volivcev.
            Tihi volivci pa so moji volivci, samo niso šli volit, ker nisem kandidiral. Torej imam 50% podporo volivcev.
            2. Pol države podpira mene, 12% (mu priznam 15%) pa Ivana.
            3. Preneumno, da bi komentiral.

          • sprehajalec

            neumno je, da se nekdo, ki je dobil 12% predstavlja oziroma ga RTV Slovenija forsira kot zmagovalca volitev.

          • Tone

            Slušni aparat bo treba nabavit. RTV ni nikoli omenila zmagovalca volitev. Relativni zmagovalec je tista stranka, ki dobi največ glasov med vsemi strankami, a premalo za sestavo vlade. Kdo pa SDS brani, da sestavi vlado? Trenutno se je tej možnosti sama odpovedala. Glavo so ti zmešali SDS mediji, ki vztrajno trdijo, da je SDS zmagala, kar pa je laž.

          • sprehajalec

            Navajem sem levičarstva, kjer belo ni belo in črno ne črno. In zmagovalec ni zmagovalec, ampak je poraženec zmagovalec…

          • Tone

            Navajen si blefirat in lagat.

          • sprehajalec

            Nisi vajen resnice Tone…

            vajen si laganja, kjer belo ni belo in dan ni dan. Posledica življenja v socializmu.

    • KP

      Zelo uradno. Tebe levuhar čefutarski pokvarjeni pa je treba poslat nazaj domov,v Vukojebino. In če ne greš nikomur na živce,meni greš. In to je dovolj.

      • Tweety Bird

        Čuj voluhar KP…Jaz sem čistokrvna Slovenka…Mariborčanka… Kapish?… Moj Tunek pa čistokrvni haloški žrebec…Kapish drugič?

    • šrauf

      Kako je sedaj s Krkovičem? Lahko tudi neuradno..

  • Tweety Bird

    Če pa NSi-ju kaj ne paše pa naj spizdi iz koalicije…pride LEVICA !!!

    • sprehajalec

      Živel Cipras II. To manjka Sloveniji, venezuelska agentura.

      da se konča sedanja agonija.

      • BorisDe

        Cipras je sedaj dejansko “izdajalec” za Grke, saj je dovlil FYROM imeti se vedno ime “Makedonija”, ki ni njihovo, v imenu. Je zelo nepriljubljen v Grčiji sedaj.

        • sprehajalec

          ne bova sedaj o Aleksandru, ki kot poročajo grški kronisti, je svojo gardo nagovoril v njihovem in svojem jeziku. Ki ga Grki niso razumeli.

          makedonci si že zaslužijo, da so “severni” pa naj bodo južnjaki na jugu.

          • BorisDe

            A resno, zakaj je potem ime Makedonija nastopala na OI (olimpijskih igrah) v antiki s tem imenom, ko pa so takrat lahko le Helleni=Grki sodelovali na OI in je to dejansko njihova ustvaritev. Aristotel je učil Alexandra in Alexander Veliki je osvajal teritorije v imenu “Hellenov”, kot je tudi sam povedal.

          • sprehajalec

            Aleksander se je pohelenil, oziroma že njegov oče Filip. Po grčiji je preveč slovanskih toponimov, da bi bilo to naključje. Heleni so se širili iz otokov proti severu, G(o)rci so pa živeli na goratem severu.

          • BorisDe

            Zanimivo, da te FYROM govorijo z istim jezikom kot nekoč Bolgarija, ki so imeli velik vpliv nad območjem Grčije in to prav tam v Grški regiji Makedonija. Torej so prišli naknadno kot zavojevalci (podobno kot Ottomani) in želeli del Grškega teritorija. Potem so pregnali svoje kot nomade na območje današnje FYROM in ker so te bili skupaj s partizani jih je Tito kot komuniste ponucal proti Bolgariji za geostrateške interese in da bi imel oporo pri pritisku oz. vdiranju Bulgarov na teritorijo. Poglej si prosim “capital” (glavno mesto) na desni na tem naslovu: https://en.wikipedia.org/wiki/Serbian_Empire
            Nekaj casa je bilo Skopje glavni sedež Srbskega imperija (ne govorim ti to kot narcis ali pa nekaj ampak samo dejstva), FYROM ali “Makedonci” na tem ozemlju sploh niso obstajali že takrat.

          • sprehajalec

            Makedonski jezik je bolgarski jezik, do leta 1911 so to enačili. Prav tako prebivalce. ki so se šteli za Bolgare. S prihodom Srbov leta 1913 so jih ti prisilili, da so južni Srbi.

            poglej leta 700 je turkmensko pleme Volgarov vdrlo v Bizantinski imperij in si podredilo ŽE TAM ŽIVEČE Slovane. Vladajoči sloj je sprejel jezik okolišanov, to so današnji Bolgari. Ti tam živeči Slovani, pa naj bi prišli samo 100 let prej. Kar ni nič, ne za današnje ne za takratne razmere. Ne dovolj časa, da poimenuješ vse gore, reke, mesta livade, travnike, hribčke dolince potoke, jezera, grape itd. za te stvari potrebuješ bistveno več časa, da se primejo. Oziroma jih od nekoga prevzameš in ime gre naprej. Ker pa je to ime slovanskega korena, pa ima teorija o prihodu težave.

          • BorisDe

            Ime “Makedonija” je grskega pomena in samo oni vedo kaj pomeni “Makedonija”, mi ne vemo kot slovani. Srbi so ze bili tam, kot si videl v linku zgoraj, so pa te FYROM = dejansko Bolgari, ki so od nekdaj imeli velik vpliv nad to regijo in nad delom Makedonije = Grčije kot tudi delom današnje FYROM, Tito je tem Bolgarom takorečeno dal pokrajino, ker so se uprli tudi proti Bolgariji, ki je takrat delovala skupaj s Hitlerjem in jih je Tito kasneje izkoriscal proti Bolgarom s svojo social-komunisticno idejo partizanov bratstva in enotnosti, kjer bi imel s tem dostop do Grcije in se dejansko povezal tudi s komunisti pri njih. Ker je bila Jugoslavija zelo mocna, Grki niso pogrevali te teme, ampak so vedno protestirali, sedaj pa je stvar drugacna in imajo vso pravico pri tem. Ime “Makedonija” je bilo zlorabljeno s strani takrat mocne Jugoslavije. Makedonija = Hellas, konec debate, povsod imajo arheološka izkopavanja z vtisnjenim imenom in globoko v osrčju Grčije.

          • sprehajalec

            Ime Makedonija vsebuje koren DON, tako kot Donava, Don v Rusiji. Kjer pa Grkov ni bilo. Osebno ga povezujem z voden.

            Poslušaj, če bi čez tisoče let kopali po Sloveniji, bi ugotovili, da so bili prebivalci kitajci. Zaradi najdenih predmetov. tako kot pri nas vse pripišejo latinom, kar najdejo. če pa kaj ne vedo, pa so pripisali keltom. Tako gre to.

          • Tone

            Zanimivo! Še bolj korenit koren v Makedoniji je MAK. Vemo, da makedonski opij slovi kot najboljši.

          • sprehajalec

            zgodovina je polna takšnih pridevkov tone, katerih pomen se je sčasoma izgubil. Asirija, Cis pa Trans jordanija, mezopotamija, panonia. Če bi bila prihodnost polna Tonetov naprimer, pa bi nekdo našel star zapis Anton, bi si tudi gladili brade, kaj to pomeni.

            nek profesor je Mak v Makedoniji izpeljeval iz temen. temne vode.

          • BorisDe

            Ma lej ti dam “+”, ampak se ne strinjam, mi je pa vsec tvoje debatiranje o tem, jaz ti pa povem da so Bolgari-2 in pa nažalost zelo temni oz. turško-mešano črni, dal bi jih pod mešane-turko/indijske slovane. Vprašal sem sedaj enega Grka, kaj po njihovo pomeni “Makedonija” in je rekel: “μακεδνος”, the translation would be “The TALL one”. Visok človek.

          • sprehajalec

            Genetika pove, da so prebivalci balkana potomci prvotnih plemen, tračanov, dačanov, ilirov. Slovanskega gena je zelo malo. Ob prihodu Volgarov, ki je bilo Turkmensko pleme med ŽE TAM živeče slovene (100 let po njihovem domnevnem prihodu), je bila pokrajina poseljena. Z Vlahi in Slovani. Tako poseljena, da so Volgari sprejeli njihov jezik in ne da so oni svojega vsilili prebivalcem (Američani so potrebovali 400 let, da so vsilili prebivalcem svoj jezik in poselili Ameriko). Odkod takšna množica Slovenov tam, pa ob tem NI nobenega bizantinskega zapisa, da so prišli? (Konstantin Porfirogenet piše o tem čez 400 let, vendar govori o prihodu plemen Srbov in hrvatov leta 700) In to takšna množica, ki je poselila vse predele?

            Potem pa za začetek razmisli.

            1. Zakaj bi nekdo zapustil rodoviten Černozjom v Ukrajini, na področjih, ki so se danes prazna in obširna in se preselil na balkanski krš? Današnja genetika to izpodbija.
            2. Če Latinom v 500 letih tehnološko najnaprednješe vladavine ni uspelo romanizirati oziroma deloma romanizirati (Vlahi) notranjosti balkana, kako je to uspelo Slovanom v 100 letih od njihovega domnevnega prihoda do zabeleženega prihoda Bolgarov? So bili tehnološko tako napredni? Ne. So pobili prvotne prebivalce? Ne, genetika to izpodbija in nas uči, da jih je bilo zelo malo.

            odgovor je lahko samo eden, da je z našo percepcijo o jeziku ilirov, tračanov, makedoncev, dačanov nekaj narobe. Žal pa tega še nikomur dosedaj ni uspelo dokazati.

            O tvojem grku. poslušaj, če boš hodil po balkanu, boš opazil, da so toponimi prastari. In toponim nikoli ni lep na Balkanu. Ampak je praktičen. Vodo imenuje voda, goro gora. Okoliški prebivalci pa so ime spačili v dialektih, zato je danes težko prepoznaven. zato o Visokih Ljudeh ne pije vode, ker ne pojasni korena Donija. Ki je enak Donavi ali pa Donu. Ali pa Daniji kot Rusi še danes kličejo Dansko.

            Razmisli, ne na prvo žogo takoj….

          • Hun

            Bulgari so potomci Hunov, mongolsko nomadskih plemen…pri Bolgarih, Ciganih in temnih makedoncih( mesani z bolgari ali cigani)…se dostikrat pojavi temna lisa- mongolsko znamenje na novorojencku

          • sprehajalec

            No, no, da ne bomo sedaj v odnosu do bolgarov in makedonskih sosedov kar naenkrat desničarski rasisti.

            Izvorno pleme, ki je bilo maloštevilno je bilo Turkmensko izza kavkaza. Volgari.

            Identificira jih končnica -gary. Bul-gary. Iz istega rodu so Ma-giary oziroma Hun-gary. Slovenska zgodovina pozna in nekateri jih povezujejo s prihodom Hrvatov -Avari oziroma A-gary, Oguri.

            madžari vlečejo povezavo s Hunu in Atilo, ki pa je bila plemenska zveza, huni pa maloštevilen sloj bojevnikov. služila so jim pa ostala okoliška plemena, predvsem sloveni.

            Zelo verjetno pa je šlo pri vseh naštetih za Turkmenska plemena izza kavkaza. Morda so zgodbe o Turških vpadih starejše, kot pa mislimo….

          • Hun

            ne morm bit rasist svojmu plemenu ce sm sam rojen z tem znamenjem

          • sprehajalec

            Rojeni v mongoloidnem znamenju imajo hujši problem kot ti in tvoja kožna lisa.

            drugače je pa Madžarsko plemstvo v Gesta Hungarorum že v 12. stoletju poslalo ekspedicijo na vzhod, da poišče svojo pradomovino. In so jo tudi našli ob Kavkazu. še celo sporazumeli so se lahko s sosednjimi plemeni v jeziku.

            Madžari so genetsko slovani s čudnim jezikom. Imajo enega najvišjih deležev slovanskega markerja R1a1 v populaciji. Bolgari, ki pa tega markerja nimajo veliko, pa so po jeziku slovani. Enako Makedonci.

            Tako je šlo to, relativno majhne tolpe konjenikov so plenile po takratni europi in iskale prostor, grofije. Vturili so se neki populaciji in si jo podredili, njene moške pa ponavadi pobili. ženske pa si vzeli in zaplodili nov rod. Iz tega naslova so madžari, ki so svoj jezik vsilili slovenski populaciji v Panoniji. In pa tudi Hrvatje, ki pa so prevzeli jezik slovenske populacije. In enako bolgari. Langobardi s severa Italije, pa so se tudi stopili z okoliškim prebivalstvom.

            Tako kot se danes širijo korporacije bi rekli levičarji. In prevzamejo jezik okoliškega prebivalstva oziroma imajo zaposleno okoliško prebivalstvo. Šef je pa ponavadi tuje govoreč.

          • Hun

            kaj zdj svabi izhajate iz Tibeta al ne..?

          • sprehajalec

            80% današnjih belih Europejcev je potomcev 10tih Ev in 7 Adamov. genetsko. Za bele Europejcje je značilno tudi do 5% neandertalske DNA v genomu. Ne pomeni torej da jih vsi nosijo 5% ampak do 5%. Enako Azijci. ter genom do sedaj še neznane vrste človečnjakov.

            Podsaharski Afričani gena neandertalca nimajo v sebi. Izgleda je neandertalec pustil globje sledi v današnjih Eurpejcih in Azijcih, saj je prišlo do mešanja z njim in ni izumrl, ampak se je stopil s populacijo kromanjoncev.

            Domovina kar poznamo pod nemce je izgleda severo zahod Europe, ob renu. S stoletji so asimilirali vzhodne Slovene (Adam iz Bremna v 11 stol. piše o slovanskih/wendskih naselbinah v okolici Bremna). na vznožju Danske. V mitologiji skandinavskih narodov je veliko omembe Vinlanda pa wendlanda. Pa tudi svensk ni daleč od svovensk.

            Švabi in Franki in Holandci so pravi nemci. S stoletji so se širili na vzhod in jug, predvsem zaradi dobre tehnologije kmetovanja in organizacije.

          • sprehajalec

            Širili jezik seveda. ne prebivalstvo.

          • Hun

            Makedonci niso vsi temne polti…so tud plavooki in svetlih las..kot so znacilne za Slovane in Vlahe

            Srbi okl Nisa- Zitorađa so prav tako temne polti

          • BorisDe

            Seveda, to so mešanci z Romuni in Bolgari in niso pravi Srbi so pa dejansko Slovani ja. Dobro nisem hotel iti v to, seveda obstajajo beli FYROMnijanci, so pač prišli iz predelov, ki ni bil toliko pomešan z Vlahi in Bolgari-Turki blizu meje s Turčijo in so bili bolj mešani z belimi Rusi in Srbi ter belimi Bolgari. Odvisno. Načeloma pa so sedaj FYROM okupirali šiptarji, spreminjajo jim zakone v šiptarsko korist in je sramotno od FYROM naroda, da se niso odbranili od te zalege pa še v NATO rinejo, ki bo dal še več pravic šiptarjem oz. turškim nomadom prišlekom s strani podKavkaškega gorovja blizu Kaspijskega morja.

          • Hun

            samo dve dezeli na Svetu vsebujeta ime rastline, ki okarakterizirata pokrajino…Makedonija in Afganistan…af- mak

          • Hun

            zakaj je starosrbski jezik podobn prej danasni makedonscini oz. bulgarscini kot pa danasni Srbscini…Bulgarski mocni pravoslavni imperij je mel velik vpliv tud na kulturo Srbov ne samo na Makedonce blizu bugarske granice

          • BorisDe

            Nima nobene podobnosti, Srbski imperij je obstajal veliko prej s pravnim redom in zakonikom, Srbi niso prevzeli bolgarsko cirilično skripto, ampak imajo svojo, katero je polepšal, uredil, zmanjšal in dodal nove črke Vuk Karadžić iz prirejene Grške cirilične skripte. Link: https://en.wikipedia.org/wiki/Serbian_Cyrillic_alphabet
            Kar bi te lahko najbolje interesiralo je na desni “child systems: macedonian”, ravno obratno kot govoriš, Srbi so bili vedno prej in so starši tega tam skupaj z Grki. Bolgari imajo čisto svojo ciriično skripto, Srbi pa so teritorij današnje FYROM imeli tudi že prej pod seboj in ena od utrdb Stefana Dušana Silnega je bilo prav v “Skopju”, kot utrdba Srbskega imperija. Nič ni kar tako v tri krasne posledica, Bolgari so želeli današnjo FYROM in pa regijo Grkov = Makedonijo za svoje, saj imajo nekateri od današnjih Grkov starše, ki so se morali tam učiti “Bolgarsko” in je Bolgarija imela velik vpliv takrat, pa so jih Grki premagali.

          • Hun

            plemenske skupnosti so bile davno pred Srbskim imperijem na obmocju Makedonije…Iliri so makedonsko zemljo obdeloval davno pred prihodom Slovanov in nomadskih prednikov danasnih Bolgarov..

    • šrauf

      Ti ali veš kaj si,ptič ali ?p(t)ička

      • Tweety Bird

        Imam luliko :)

        • šrauf

          Torej ptič z luliko.

    • KP

      Čobane…..

      • Tweety Bird

        Čuj voluhar…Jaz sem čistokrvna Slovenka…Mariborčanka… Kapish?… Moj Tunek pa čistokrvni haloški žrebec…Kapish drugič?

  • KP

    Prazne blodnje tega direktorčka. Ena mu je pač ušla ven iz nekje v tistih cotah…. Nasploh pa je bedarija spet to premlevat. Če smo se odločili da se tudi njm podrejamo,kot že raznim vsi vemo komu,pedrom,lezbijkam,rdečezvezdašem,tepiharjem,itd itd,smo se pač tako odločili.

  • Krtača 20

    Tole je objavil strpen SDSovc fuknjenc Žan Mahnič: Po bojkotiranju @LidlSLO zaradi brisanja križev na cerkvah s svojih izdelkov, bo očitno potrebno bojkotirati tudi Terme Vivat. Na račun preganjanja Slovencev mogoče dobijo certifikat Arabcem prijazne terme.

    Osebno kdor ga prvi sreča naj mu primaže eno okrog prašičje kepe. Bojktotirajmo Mahniča!

  • Artur

    Direktor Vivata pravi, da je kopanje v oblačilih bolj higienično, saj (normalnim) kopalcem odpada koža, ki onesnažuje njihov bazen.
    Škoda da ni močnejšega zuma da bi se videlo kako mu odpada koža z riti in iz “sveže” opranih žnabl.
    A je v Termah Vivat v Moravskih Toplicah tudi kakšen takšen plac s fontano to bi bila nova “pridobitev”
    Shocking Muslim Washes Anus in Public Fountain put fingers in his mouth
    https://www.youtube.com/watch?v=TC681Tw-ytI

    • Zgornji

      JA, JAAA, TA JE RES DOBRA, … NAJ SI TA BLESOV DIREKTOR TOLE POGLEDA IN SI POTEM SAM “IZRAČUNA” KOLIKO SVINJARIJE PRINESEJO MOHAMEDANCI V NJIHOV BAZEN !!! ! !!!

  • Krtača 20

    Žal skrajneži gonjo, ki je nastala po objavi, nadaljujejo, in pri tem sodelujejo celo mediji.”

    Tako se je odzval direktor Term Vivat Metod Grah na dogodke, ki so sledili, potem ko so pretekli četrtek na spletni strani časopisa Demokracija objavili fotografije njihove gostje iz Savdske Arabije,

    • KP

      Saj ni blo hudega menda. Samo ena muslička se je snela s ketne in mal zalutala,baje…

  • Matija

    A pol se bomo zdej v toplicah kopal v potapljaških oblekah ali kar v kaubojkah?

  • УДБА

    Mene najbolj moti, da je na tej fotografiji mladoleten otrok. Upam, da je lastnica fotografije dobila potrdilo od staršev, da lahko slika njenega otroka in objavlja na Greznici24TV. :)

    PS: Ni Greznica24TV imela članek, kateri je obsojal slikanje otrok? :)

  • Krtača 20

    Jutri bo na Prešercu prisilno kopanje janšistov v Ljubljanici. Vsak janšist bo prejel burko v kateri ga bomo s kletko vred namočili v reki. Ribiškemu društvu se opravičujemo za pomor rib zaradi janšističnega smrada. Bomo pa v zahvalo za sodelovanje povabili Mahniča na zastonj popravilo prašičjega ksihta.

    • УДБА

      To bi moral biti državni praznik. :)

      PS: Janšisti, bi se vsaj enkrat na leto okopali. :)

      • sprehajalec

        pereš guzicu udbice posle čučavca?

        • УДБА

          Meni pere guzicu tvoja mama, žena, čerka,…. :)

          PS: Malo se šalim. :)

          • sprehajalec

            Prljava ti guzica udbice? nisi navikla na engleske toalete? Samo čučavac?

    • sprehajalec

      vabljen, da me poskušaš dati v kletko, pa poriniti v ljubljanico. Plačam, da poskusiš to izvesti.

      • УДБА

        Tebi penzioneru, opalim, jednu šamarčinu i bacim te u komu. :)

        PS: Vi ste propalica. :)

        • sprehajalec

          Daleko ot penzionisanja udbice.

          jel ti krtača oprao guzicu posle čučauca?

  • Slovenec 33

    Bi rekel, da je tale lastnik term Vivat topoumni produkt usmerjenega izobraževanja, po obnašanju pa idiot in o pomenu pojma patriotizem še slišal ni, če pa je, ga ni doumel.
    Najbolj verjetno je to nekdo, ki mu pojem kulturni profil slovenske krajine nič ne pove in zanj ni pripravljen nič narediti.
    Od brezobzirnega turbokapitalizma se noče ločiti, ker mu v glavi odzvanjajo okupatorski evrčki.
    Nič ni pripravljen narediti za slovenstvo, ker mu beseda Slovenija pomeni le geografski pojem.
    Ne zaveda se tega, da so slovenski narod začeli uničevati njegovi
    predniki, ki so izvajali genocid nad slovesnkimi rodoljubi, ku še vedno
    ležijo v več kot 600 moriščih po slovenski zemlji in novi okupatorji
    nadaljujejo to delo.

    Kakšna je razlika med patrioti so pa že stari Grki pojasnilli.
    Če kdo ne ve je razlaga v nadaljevanju (poenostavljena, da bo tudi kakšen idiot razumel).

    IDIOT -razlaga
    V času nastajanja grške demokracije pred davnimi leti, so se grški
    filozofi ubadali z lastnostmi Grkov, ki so hoteli živeti v demokraciji.
    Zelo znani grški filozofi so po opazovanju “demokratov” prišli do
    naslednjega zaključka – “demokrate” so razdelili na dva pola – Prvim so
    rekli PATRIOTI – zanje so bili patrioti tisti, ki so imeli radi svojo
    domovino, so bili ponosni na kulturo svoje domovine in so spoštovali
    svoje starše in njihove vrednote. Te so označili s PATRIOTI (slovenski prevod – domoljubi).

    Druge, ki pa so kazali popolnoma drugačen pogled na demokracijo so označili z IDIOTI.
    Torej, prva stvar je, da je pojem IDIOT kontra pojmu PATRIOT.
    Kdo so bili ti IDIOTI? to so pa bili “demokrati” ki so gledali samo na
    svojo rit, za vrednote svojih staršev jim je bilo malo mar, pljuvali so
    po svoji domovini in na splošno sovražili vse kar je bilo domoljubno.

    Vse to se je preneslo tudi recimo na današnji čas – ko se delimo na “leve” in “desne”.

    Torej, kdo mislite je po vaše domoljub oz. PATRIOT – Vam jaz povem – DESNIČAR.

    Kdo pa misilite je antidomoljub, deluje protinarodno, zanemarja vrednote naroda, ki mu pripada
    – uganili ste LEVIČAR ali IDIOT. Beseda IDIOT se v strokovni literaturi
    in še iz časov grške demokracije uporablja za označitev “levičarja” torej antidomoljuba.

    Če ste študirali na FDV, se oproščam, ker tam namensko tega NE UČIJO, saj bi bili kontradiktiorni svoji ideji – učijo levičarstvo in ne morejo takoj žaliti sebe z IDIOTOM. OSTRO PROTESTIRAM, da besedo IDIOT smatrate kot žaljivko, ker to ni. IDIOTI SO V RESNICI LEVIČARJI.
    IDIOT je kontra PATRIOTU in obratno.
    Da pa beseda IDIOT danes dobi neko negativno konotacijo, pa jaz nisem
    kriv…..Če označuje pripadnika naroda, ki hoče narodu škoditi, potem je
    pa res pravi IDIOT….. torej logično, da beseda IDIOT pomeni slabšalno
    akonotacijo in pravilno označi levičarje, torej antidomoljube.

  • Krtača 20

    Slovenci vabljeni h bojkotu Mahniča pod geslom: namahajmo mahniča. Kdor ga prvi kresne dobi gajbo komunajzar.

  • УДБА

    Zakaj mi nobeden od “ta desnih” ne odgovori, če je lastnica fotografije, dobila dovoljenje, da lahko slika tuje otroke. :)

    PS: Lovce na pedofile sem obvestila. Pazite se SDS-ovci. :)

    • Krtača 20

      Predlagam da oče otroka na sliki pošteno iztoži tole desno fašistično svinjo zaradi objave otrok brez dovoljenja staršev. A kdo ve kva je to za ena desna smrduhinja? Da vidmo uradno ime in priimek!!!

      • centurion

        Mladi prašiči so.
        Kot tvoji, od staršev prascev.
        Pardoniram se, morda so psički od pesojebov.
        Kozlički pa od kozojebov.

      • УДБА

        Ne bi me čudilo, če bi bila tista Marjanca. Katera se je “kurb…la” in osvojila Zlatega stojana. :)

        PS: Če ni ona, pa ima isti IQ(-150) kot ona. :)

        • sprehajalec

          Udbice ti bolje čuti o IQjih….

          • УДБА

            Ti si sebe, pronašo u tom komentaru. :)

            PS: E moj Srbine….. :)

          • sprehajalec

            Mene terali udbice, da učim srpski. A ti ovđe živiš, pa nikako da slovenački naučiš….

      • sprehajalec

        Te rajca ritka v niđabu krtača? Svojo doma našemi (če jo imeš seveda), pa veselo na delo….

        nas pa pusti pri miru s temi maškarami…

      • Vinko

        Predlagam da tebe levičarski smrad ki bolj smrdi od svinje in ima levičarske fašistične težnje sovraštva in nestrpnosti že 1x pošljejo v rdeči svinjak tvojih levičarskih klavcev in vseh izmečkov. Tako bo pred teboj 1x za zmeraj mir vsega tvojega gnilega komentiranja. Saj veš levičarska ideologija pravi da njihova ideologija žre lastne otroke.
        Ja prav po svinjsko, a ne?

        • Krtača 20

          Požrle te bojo terme.

          • Vinko

            Ne, požrl me bo tvoj levičarski smrad s katerim vsakič smradiš in se sprenevedaš!

          • Zgornji

            Še prej pa bo požrl levuharje same lasten kontaminirajoč peklenski smrad !!! ! !!!

    • sprehajalec

      Voliš Niđab udbice? Beograd imao 600 džamija i minareta kad Turci otišli. Kad su pitali zapadni žurnalisti, šta će sa njima, odgovor je bio: Ostavičemo jednu za uspomenu. Bajrakli džamija u beogradu. Sve srušili i poklali.

      • УДБА

        O Srbine. Pa gdje, si ti? Šta ima?

        PS: Ustaše odeše. Vive la France Islamique. :)

        • sprehajalec

          Ja sam ti slovenac udbice i ne onaj u opankama napravljen….

          • УДБА

            Pitaj svoje roditelje, da ti kažu, ko su, tvoji preci. :)

            PS: Bili su Srbi, pa prodali vjeru za večeru. :)

          • sprehajalec

            Iz Tirola došli udbice. nekada davno.

    • centurion

      Obvesti lovce na pesojebce.
      Bodo mel dost dela. Vsi levaki.
      Ti prasec srbski pa ta prv.
      Po vaše: KEROJEB SI.

      • УДБА

        Spet ta “ta desni” primitivizem. Poznate kaj drugega kot grožnje, žaljenje,… :)

        PS: Moj SVD je podmazan. :)

        • centurion

          Pa QWA te mot, če si kerojeb in srb.
          Mene ni nć sram, da sem hetero in SLOVENEC.
          PONOSEN.
          Si pač, kar si.
          Žal ti tut.

  • Krtača 20
  • Anton

    Prosim samo čimprej naredite seznam toplic kamor normalni ne smemo!
    Ne bi se rad okužil.

    • žogica

      Normalni gremo vsepovsod!

      • Anton

        Pa pralni prašek nesi s seboj.

        • žogica

          Pa krtačo ne pozabi.

          • Anton

            Jaz doma perem rit.

          • žogica

            Zaradi okužbe, mislim, krtača pomaga.

          • Hun

            z desno roko?

    • Zgornji

      AAAAAAAMEEEEEEENNNNNNN !!! ! !!!

  • Krtača 20

    Mija Sinčić
    2 uri nazaj
    Preživela zelo lep teden v hotelu Vivat.
    Čista okoličani, lepo urejen notranji in zunanji bazen, lepa velika čista restavracija…..Osebje celega hotela Vivat, zelo prijazno, pripravljeno gostu svetovati in tudi nuditi dodatne informacije o prelepem Prekmurju.
    V času mojega obiska je bil hotel polno zaseden. Bili so plavalci iz Radovljice, Belgije, Rusije in iz Arabskih dežel. Vsi so bili prijazni. V hotelu so bili tudi ljudje drugih veroizpovedi. Nič, vse lepo in prav.
    Brala sem vaše komentarje in se spraševala kakšni ljudje ste….?
    Pritožujete se na kopalne obleke muslimanov, ali ste kdaj pomislili koliko odmrle kože, dlak, urina ….je takrat v bazenu, v katerem se Vi namakate…..morda pa ste tudi vi, del tega, pa se sploh ne zavedate, zato pa tudi pišete te neutemeljene komentarje.
    Hotel Vivat je eden res redkih hotelov prijaznih in strokovnih ljudi.Če imate rezervacijo, kar lepo pojdite in se sami prepričate v lepoto pokrajine in prijaznih ljudi.
    Jeseni spet obiščem hotel Vivat.

    • УДБА

      Tako se vedejo normalni i razumni ljudje. :)

      PS: Od Janšistov tega ne pričakujte. Niso zmožni normalnega obnašanja. :)

    • bubamara

      Reklama.

    • slosin

      …a tud za reklamo term te plačajo?

    • Katarina

      A je tud bla v rjuharici s komentiranjem ob tvojo umazano krtačo in ti je naročila reklamo za hotel Vivat?
      Zraven pa potem še malo nakladaš z lažmi kot ste navajeni levičarji.
      Če ne bi poznala tvojih lažnivih, spletkarskih in zajebantskih komentarjev bi ti še mogoče verjela, tako pa te pravljice o vseh uslužnostih in prijaznem hotelu pošlji kar svojim levičarskim debilom in idiotskemu direktorju. Levičarjem pač pašejo kulture rjuharic ko pridejo v bazen prati svoje prešvicano in umazano perilo. Upam da vsaj praška niste pozabili, ko vam že klor ne zadostuje.
      NIKOLI več v terme Vivat! FUJ ti pa z svojo Mijo Sinčić kar izvoli.

    • večni srb

      Si prepričana, da nisi zaposlena v tistih termah oziroma ne pišeš tega zato, ker jim hočeš na tak patetičen način zavarovati ugled?
      Saj obnašanje in odziv uprave pove vse o tem podjetju, mogoče smo pa vsi ostali butasti in je kopanje v oblekah normalno.

  • Lisjak

    NSi se je umaknila iz koalicijskih pogajanj.

    • bubamara

      V zadnjem trenutku. Nove volitve do konca leta.

      • Zgornji

        … kaj zdaj … bi ali nebi …? … to je zdaj vprašanje … :-/

  • bubamara

    Socialna omrežja so glavno orožje za napad na terme. Ko bodo za tole izvedeli Avstrijci, lahko potegnejo rolete dol.

    • Krtača 20

      Kaj pa če bi noratv in demokracija umaknili članek? Bi bila gospa tako prijazna, da nebi “slučajno” “pricurljalo” v javnost ime in priimek avše ki je objavila slike?

      • bubamara

        Ime in priimek je znan, ker je objavila na facebook.

        • Krtača 20

          Aha, sam ne širši javnosti. Lahko popravimo.

          • bubamara

            Facebook uporablja na milijarde ljudi. Upam, da je to zate širša javnost.

          • Krtača 20

            Aha, ampak je fajn bit popularen samo po Sloveniji širši javnosti. Sploh v negativnem smislu.

    • AIRWAYS

      Slej, ko prej bodo rolete dou.

  • Vrhovni sodnik
    • bubamara

      Odhod na dopust ni ravno akcija. Prej umik na varno.

      • Vrhovni sodnik

        Komentar napiš, al pa našim + daj, lewakom pa –

        • Krtača 20

          Brez skrbi, najdli jo bomo.

    • Sodni dan

      Če bi imel 2 glasa dam enega SDS drugega NSI za zihr.

  • УДБА

    Zelo bi prosila, če mi nekdo lahko posreduje ime in priimek osebe, katere je posnela to sliko. :)

    PS: Brez primitivnosti. :)

    • Vrhovni sodnik

      Janez Winetou, Skalno gorovje 23, če me še ni tam, pa mal počak

    • slosin

      Tebi penzioneru, opalim, jednu šamarčinu i bacim te u komu. :)
      Meni pere guzicu tvoja mama, žena, čerka,….
      ——————————————————————————

      …tvoji kulturni komentarji….dej pederčino balkansko, spizdi….

      • Krtača 20

        Tebi bomo nadeli guantanamo burko. Tako oranžno. Saj veš kako to gre….

        • slosin

          ..ata, kdo mi jo bo nadel…?

          • Krtača 20

            Sam. In to z veseljem.

          • slosin

            ..dej no dej, sam si še plenic ne zamenjaš…

          • Krtača 20

            Vse ob svojem času. Ti se kar heci.

          • slosin

            pohit, vidi se ti, da prov dost cajta nimaš več …

        • WISKY 1000

          Krastača,se ti spet vrti,Janez prihaja

    • sprehajalec

      Evo Udbice samo zatebe;

      Srboljub Srbobranović, otac Srbobran, sa sela Srb u Bosni.

  • Sodni dan

    Kje je zdaj članek o šank koaliciji da odpremo debato. Tonin Jasno povedal, da ne časti šank runde.

  • Slovenka

    Sprejet nov volilni zakon in na volitve, pa da vas zvagamo lewaki.

    • žogica

      Tako lepa slika, ne paše na Novo!

  • Prihajam Slovenija

    Jesen bodo spet SD svinjal s svojimi grdimi ksihti po WC -jih

  • if

    Po sprejtju in razglasitvi amandmajev septembra 1989, so delegati himnično zapeli, med njimi tudi Kučan, drugo kitico v sedanji ustavi zapisane ustavne himne Zdravice (6. člen ustave: Himna Slovenije je Zdravljica).

    Komu najpred veselo zdravljico, bratje, č’mo zapet’?
    Bog našo nam deželo, Bog živi ves slovenski svet,
    brate vse, kar nas je sinov sloveče matere!

    Dana smernica ohranitve slovenstva je ustavna kategorija, ki mora biti stalno uveljalvljana v vseh procesih življenja države Slovenije.

    Kdor uvaja vsebine zoper to ustavno smernico, ga je nujno demokratično sodno procesirati obravnavajoč ga kot napadalca na slovenski narod.

    Slovenski narod ni narod islama, Srbov, Hrvatov, Albancev …

    Slovenski narod je narod vsebine ustavne Zdravice Franceta Prešerna, vsebin Cankarja, Slomška, Barage, Jurčiča, Trubarja, Gregorčiča, Kosovela, Kobilice, Plečnika …

    • montyamp

      SLOVENSKE MATERE .
      Prosrbska izvedba “Zdravljica” je nastala iz originalne Zdravice .

  • Dr. Ustavnega prava

    Pa bosta imela tišlar in pony uničen dopust, čista + 10.

    • žogica

      Res si naiven….

  • Vrhovni sodnik

    Rab se bo preimenoval v otok žalosti in obupa.

  • УДБА

    Zato, ker mi je Olga2345 grozila in žalila, sem prisiljena izdati njeno ime. Ker sem strokovnjakinja za kibernetski kriminal, sem jo našla. :)

    PS: Pravo ime → Olga Kiraly
    PS: Jutri pa bom našla nekoga drugega. Lahko noč. :)
    PS: We are a Legion. We dont forget. We dont forgive. Expect us.

    • sprehajalec

      Ha, ha, udbice, jel ti krtača oprao guzicu posle čučauca?

      • BorisDe

        Z “srpsko cirilico” napisano “udba” s fejk sliko in vsi verjamete da je to nek Srb/Srbkinja z druge strani, jaz imam v nacelu vse te provokacije komunajzarske za leglo prikritih muslijev v Sloveniji, ki hocejo ocrniti vse ostale samo njih ne in skupaj z liberalci narediti invazivno propagando za naprej. Ne se palit takoj na neko “cirilicno ime”, verjemite, zadaj je 90% ce ne skoraj 100% nek musli propagandist voluhar iz Slovenije. Just saying.

        • večni srb

          Hrvati so nas okupirali in nas hočejo asimilirati, idi oti pa še vedno nabijate o nekih srbih, ki so zadnji v Sloveniji, ki bi nam kakor koli škodili. Srbe vidite, zaradi nekega Jankoviča in bosanca Kučana, a hrvatov pa ne, ki nam skačejo noč in dan po glavi? Čudno.

          V tem je problem, ker sovražna vojaška propaganda nikakor ne utihne in je narod dobesedno nor.

          • BorisDe

            Jaz imam rad Slovence in Slovenijo, tukaj živim in imam vse in pridno delam ter imam družino in plačujem davke, spoštujem slovenski jezik in našo EU kulturo belo kristjanov (govorim geolokacijsko). Isto kot oni bi tega jankovićOGLUja obesil sredi Kongresnega trga, ker je dovolil invazijo pedofilske morilske sekte mohameda v Ljubljano in je pač koruptiven kreten in “srbskega” komunajzarskega rodu, koruptivnih je tudi veliko Slovencev pa zato ne govorim da so vsi Slovenci koruptivni. Ne razumem njihove logike.

          • Hun

            tud srbski pop zgleda da ni imun na korupcijo v Lublan..

          • BorisDe

            Vsi tisti, ki niso imuni na korupcijo, ne odražajo večine Srbov ali pa tudi vseh Slovencev. Seveda se strinjam.

          • Hun

            v Lublan so vec al mn vsi imuni na korupcijo..

        • sprehajalec

          Ne, mi se poznamo že dolgo, prej se je pojavljala brez nicka, pa trosila tu gor pravoslavje pa sovraštvo do judov. Gre za dete JNA oficora. Stil pisanja ne moreš faliti.

    • centurion

      Udbašica, glupaća srbska, tupavo stvorenje, mješavina psa i kurve….
      Pozabila si sebi všečka dati.
      Kot ob vsakem svojem komentarju.
      SAMA SEBI VEDNO VŠEČKA GOS sRBSKA, HEHEHEHE….

    • WISKY 1000

      A ti si kura?

  • Vrhovni sodnik

    Po zadnjih informacijah, sta se Šarec in Tonin tko zmenila, da LMŠ odpika lewake in gre z SDS v koalicijo, hiter se uči Serpentinšek.

    • stajerc5

      Zdaj je pa Palceka tudi zacela dajati demenca. Ko je izvedel za ta tislerjev “uspeh”, ga je poklical in mu obljubil Goli otok…., ker so “njegovi” se kar tam!

  • METULJ

    TA DIREKTOR TERM VIVAT NE DOJEMA BISTVA IN TO JE:

    – NEHIGIENSKE RAZMERE V KOPALIŠČU TERM VIVANT SO NASTALE V TRENUTKU, KO JE KOPALKA TUJE NARODNOSTI OBLEČENA V KOPALKE, KI V NAŠIH JAVNIH TERMAH, PAČ NISO DOVOLJENE, DOMNEVNO ZAŠLA V TO KOPALIŠČE; KOPALKA V KOPALIŠČU JE PAČ POSNELA TO, PO NAŠIH PREDPISIH, NEHIGIENSKO STANJE IN TO SLIKO JAVNO OBJAVILA!

    DIREKTOR BI SE MORAL TEJ KOPALKI OPRAVIČITI ZA NEPRAVILNO RAVNANJA TE TUJE KOPALKE!! TO BI BILO NORMALNO, NE PA DA SE TA KOPALKA OPRAVIČUJE DIREKTORJU TERM!! BEDNO OD NJEGA RESS!!

    OSTALO BLEBETANJE TEGA DIREKTORJA KAŽE NA NJEGOVO POMANKLJIVO ZNANJE OSNOV HIGIENE! PREDLAGAM MU ŠNELKURZ IZ TEGA PODROČJA, DA NE BO JAVNO IZJAVLJAL NESMISLOV!

    PA ŠE POVRHU BLEBETA O ČRNCIH V KOPALIŠČIH,! TO JE PA RES PODN OD TEGA DIREKTORJA!! HUUU!

    JA, KO BEREM NJEGOVO IZOBRAZBO SE SPLOH NE ČUDIM, HE HE!

  • stajerc5

    Po danasnjem veceru, Tonin in ostala zgodba, sem nasel tega:
    Kaj si bratuskova in erjavec bolj zelita, da se jima prikaze Marija ali Jansa? ….Pa se en:
    Prej bo bratuskova prevedla kako knjigo iz anglescine, kot sarec sestavil vlado….

  • Enostavno me moti jaz v kopalkah, ona oblečena. Meni bi bilo neprijetno zraven nje.

    • D&G

      Tudi meni nebi a kaj ko je denar svetu vladar..arabci bodo kupili celo Slovenijo in vsi se prodajo za cent. A kultura in pravila nepomembna v deželi.

  • Zgornji

    POD ČRNO RJUHO IMAJO SKRITO OROŽJE ZA SAMOMORILSKE NAPADE !!! ! !!! ČETUDI JE VSE ONESNAŽENO Z URINOM OD PREPOTENIH IN NEUMITIH ARABSKIH MEDNOŽIJ , PA ŠE VEDNO OBSTAJA VELIKA NEVARNOST DETONACIJ IN OKUŽB ZARADI KONTAMINIRANOSTI NEHIGIENE !!! ! !!!

  • piko8

    Zanima me a se ta bebavi *direktor* doma zaradi hgijene kopa oblečen!!!

  • Vrhovni sodnik

    Tonin jim je zapel, rastajem se cigani sa vama.

  • lumpi ževe

    se gremo lahko torej v terme Vivat mirno kopat kar oblečeni? Po besedah samega direktorja je to namreč bolj higienično.

  • Sloven”c

    ni me tam !

  • večni srb

    Meni se zdi zelo zanimiv odnos ljudi do tako banalnega primera,ko se odločajo med rasističnimi opazkami in absolutno tolerance do primera, ki se jih ne tiče zgolj zato, ker sami tega niso doživeli in itak ne vedo kako je.

    Vprašajmo se samo eno, kaj je bolje, kopanje oblečen ali v kopalkah?

    • BorisDe

      Na koncu bodo rekli, da kopanje v kopalkah povzroča raka zaradi sonca in je bolje, da mumificirani hodimo v vodo, medtem ko pa pozitivni učinki pigmentacije in vitamin pomemben za močne kosti, ki se pridobi na soncu, pa pač NI pomemben, zato ker je pomemben samo večini Slovencev v Sloveniji in ne v Savdski Arabiji.

  • Gr Enze

    LE KAKŠNO VODO IMAJO , DA JIM ODPADA KOŽA ????

    • WISKY 1000

      Zagiftano

  • Tole je pa vedno bolj noro.
    Namesto, da bi se v Vivatu opravičili za “neljubi dogodek” in pojasnili, da jim je ena ‘rjuharca’ “ušla” iz za njih rezerviranega dela kopališča med “civile” in lepo pojasnili zadevo, se je tip spravil z napadom, tožbo, …. na ene od svojih gostov.
    To je skrajno neprofesionalno in neumno.
    Me pa to ločevanje gostov na 1-razredne in 2-razredne zelo spominja na primorske oštirje, ki so svoje čase tudi znali odgnati Slovenca, samo da je bila miza fraj za Italijana. Pa je potem prišla manjša kriza v Italiji in so primorske oštarije nenadoma začele samevati …. Ja, karma is a bič”. Tudi temu Vivatu se bo to zgodilo.

    PS: Pa da bo jasno, da me niti ne motijo tile, ki prihajajo s POVRATNO karto k nam. Upam le, da jim znajo v Vivatu (in še kje) dobro izpraznit denarnice. Naj bo vsaj neka korist od tega.
    Seveda pa je moja strpnost na ničli, ko gre za “turiste” z ENOSMERNO karto, ki takoj ko prestopijo mejo začno z ‘azil, azil, ..’ in jih potem mi moramo živeti na račun davkoplačevalskega denarja. Namesto zaslužka, strošek na kvadrat, da o vsem ostalem ne govorim.

  • Radolf Mitler

    Kdo bo odstavil tega muslimanoljubca direktorja? Prasec bi za njihov denar izdal slovenske vrednoste.

  • WISKY 1000

    Jaz se bom še kopat temu drektorju takoj iz štale v škornjih.

    • Tone

      Pa še novinarje povabi. Naj ves svet vidi, kaj je slovensko-krščanska kultura in civilizacija.

    • Hun

      ti k stops v stalo s skornji…zacnejo ovce mekett..” mene ne, mene ne, mene ne…

  • Legacy capital

    Ali potrebujete nujno posojilo? z 1,5-odstotno obrestno mero.
    Pišite nam neposredno preko Emaila [email protected] ali našega whatsApp-ja +1 (786) 667-4449

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!