Ob končanem prekopu kosti objavljena osmrtnica družine Hudnik, ki so jo partizani brutalno pomorili leta 1942 – Ljubi Bog, odpusti vsem, ki so si umazali roke in vest!

Foto: Radio Ognjišče

V soboto je bila v Delu objavljena osmrtnica družine Hudnik, ki so jo partizani med drugo svetovno vojno leta 1942 brutalno pomorili. Preživela brat in sestra Alojz in Marija Vera sta se za objavo odločila ob končanem prekopu kosti pobitih v družinski grob na pokopališču pri Marijini cerkvi na Dobrovi pri Ljubljani. “Vsem tistim, ki so si usodnega 24. novembra v Dolgem grabnu s krvjo Martinovčevih enajstih, povsem nedolžnih žrtev, umazali roke in vest, ODPUŠČAVA storjeno dejanje in prosiva tudi Tebe, ljubi Bog: Odpusti!” 

Partizani so leta 1942 pobili enajst članov družine Hudnik. Med njimi so bili oče Alojz, mama Marija Manca, babica Frančiška, teti Frančiška in visoko noseča Ivana ter strici Matija, Polde, Mihael in Janez ter njegova žena Albina. Njihova trupla so zagrebli v plitek grob v gozdu nad Selom, medtem ko so se njihovi morilci naselili na Hudnikovi domačiji.

Kot so zapisali na radiu Ognjišče, so partizani leta 1942 najprej odpeljali Francko in Ivano, ki je bila v zadnjih mesecih nosečnosti, ter Janezovo ženo Albino. Zvečer so odpeljali v smrt še štiri brate, Alojza, Poldeta, Matijo ter Janeza. Marija Manca je bila umorjena na domačiji. V naslednjih dneh so odvedli in ubili še babico Frančiško, ki so jo pozneje našli domobranci ter jo pokopali. Mihaela so po vojni aretirali in umorili.

Draško Josipovič in Alojz Hudnik ob fragmentih treh skeletov

Draško Josipovič in Alojz Hudnik ob fragmentih treh skeletov. (Foto: Radio Ognjišče)

Odpustili morilcem
Izkopavanje kosti se je začelo v letu 2015, zdaj pa sta zadnja preživela iz družine Hudnik končno lahko položila kosti umrlih v dostojen grob, kjer bodo lahko počivali v miru. “Vsem tistim, ki so si usodnega 24. novembra v Dolgem grabnu s krvjo Martinovčevih enajstih, povsem nedolžnih žrtev, umazali roke in vest, ODPUŠČAVA storjeno dejanje in prosiva tudi Tebe, ljubi Bog: Odpusti!” 

Osmrtnica v časopisu Delo.

Ivan Šokić

  • rabbit

    Kakšna razlika od tistih, ki so to storili, ki še danes 2018 leta govorijo: ŠE PREMALO SMO VAS POBILI.

    • večni srb

      Kakšna točno, v čem je finta?

      • rabbit

        Da bi to pokapiral moraš imeti pa možgane v glavi.

        • večni srb

          Kot lahko vidimo na zgornjih slikah, je to lahko problem.

      • Franc Šink

        Srbina bi morali ubiti takoj po rolstvu. Seveda samo take kot si ti Govno Srbsko.

        • večni srb

          Naj uganem, ti si po rodu hrvat in kot večina hrvatov, zgleden katolik in sin od nekdanjega ustaša. Razumem.
          Svetujem ti tudi, da se daš pregledat za virusom bradavic, danes obstajajo zelo učinkovita cepiva.

          • Franc Šink

            Nisem Hrvat in ti tudi nisi Srbin. Srbi so pametnejši.

  • Marjan

    Janšisti in desnuharji še zmeraj živijo v letu 1942. Domobranci so dobili, kar so zaslužili.

    hahahahahahaha

    • rabbit

      Evo Tit Turšek se je s svojim primitivizmom že oglasil.

      • SIMON ROZIC

        On ima dosmrtno pravico govoriti idiotizme!

    • dob

      Ne veš kaj govoriš.

      Nam ne sodi Bog! To bi bilo veliko olajšanje, če bi nam lahko Bog sodil in bi če to bilo sploh mogoče.
      On nas bo prepričeval, naj si ne zamerimo tako zelo vsega tistega, kar smo v zgodovini naredili drug drugemu – in tega je bilo dosti!
      Zdaj ljudje niti ne vedo, kaj vse so bili v prejšnjih življenjih. Ne kaj so počeli sebi in drugim.
      Prosil nas bo, naj si tega ne zamerimo.

      Mi pa ne bomo mogli sebi odpustiti, ker tega ne znamo. Morali se bomo tega šele naučiti, vendar vsak sam tega ne bo mogel… potreboval bo tujo pomoč.
      Ne veš kako je, ko ne moreš odpustiti. Sebi odpustiti!
      To je muka. Pojma nimaš. Naj se najde tam ob tebi nekdo, ko boš prišel do tega.
      Ker nihče ne bo šel mimo tega.

      • večni srb

        Mislim, da se motiš, mogoče nam ne sodi Bog, narava zagotovo.
        Bog je trojnost, torej pojasnilo, opravičilo in nadomestilo za krivico. Vidiš, nikjer nisem posebej omenil kazen, saj se da vse zmenit. Če grešnik nima denarja, se mu vzame pa avto, mogoče samo rezervno gumo.
        Narava je kaos, vendar smiseln kaos, kjer se neprestano izničujejo razne sili in vplivi. Vsa ta organska masa neprestano kroži, ponikne in se znova izlije v živo biosfero, v neki drugi obliki. Ne govorim o atomih, ker teh je ogromno in padajo na nas celo iz vesolja, narava jih neprestano vleče nase in odpihne proč, da se lahko organsko ohranja pri obstoju. TO je velika alkemija, ne verjamem pa, da ni občutljiva na nobeno zlo. Vesolj je samo to kar je, obstaja lahko pa zato, ker sproti odstranjuje vse mogoče anomalije, ki bi sicer počasi načele njegovo strukturo in razgradile vse v vesoljski prah.
        Bog torej točno ve kaj dela, mogoče ne more preprečiti zla, vendar ga zagotovo lahko takoj razkroji in razbline v nič.

        Jaz pa nočem, da bi me strici pospremili za rokco domov, saj znam sam hodit, tudi nisem bil nikoli doma v krematoriju.

        • dob

          Lepo si to napisal.

          Bog pravi: Jaz sem – Mi.
          Potem pa v sebi upošteva vse jaze. Mi jih pa ne, jebiga.
          Tle smo še v minusu

    • resnicaboli

      svinja pokvarjena.

      • Olga2345

        Žalite svinjo! To so osebki brez morali in časti! So pravi psihopati, enaki svojim zlocinskim prednikom!

    • Olga2345

      Se boste še tako idiotsko smejali, ko dobite to, kar si zaslužite zaradi poveličevanja zločinskega sistema in norčevanja iz žrtev genocida? Mogoče boste jutri sami stali na morisču in čakali smrt? Ljudje na Balkanu niti sanjalo niso, da se zgodovina lahko ponovi!
      Samo clovek z IQ številke svojih čevljev, lahko napiše tako idiotski komentar!

      • karlina

        + 10

    • sprehajalec

      Domobrancev takrat še ni bilo, niti ta belih. Prtegnjen si v glavo s svojim NOB znanjem. šele ta dejanja, poboji družin v revolucionarnem orgijanju, so sprožila samozaščitne ukrepe in začetek državljanske vojne 1942-45 med Komunisti in Antikomunisti.

      • Goran Hvala

        ce so jih najdl domobranci in jih pokopali….kak jih ni blo…..a tud nova fuzla?

        • sprehajalec

          Najdla jih je takratna policija, Forenziki. Novinarji so pa o tem poročali v časopisu “Slovenec”.

          Kot danes naprimer v kroniki. Kaj ti ni jasno?

          • Goran Hvala

            ce pise da so jih nasli domobranci..kdo zdej laze… ti al nova.

      • karlina

        Potomec rdečih morilcev, ki verjetno prejema pokojnino “za zasluge”.

    • Steiermark

      Ti si eden izmed tistih, ki je podedoval zločinske gene svojih prednikov……. ha ha ha, bebec zagovedni in nečloveški!

    • Goran Hvala

      jest se tud sprasujem kaj stalno pogrevajo to… pac bli so na napacni strani in to je to…

      • rabbit

        Ja res leta 1942 je bilo veliko domobrancov celo nerojeno dete je bil na napačni strani. Bili so jim napoto ker so bili bogati in izobraženi se pravi oni so se hoteli polastiti njihovega bogastva.

        • večni srb

          Nerojeni otroci… verjetno misliš na otroke pohabljenih in zastrupljenih partizanov, ki jih zaradi fašističnega gnoja niso mogli imeti.

          • rabbit

            Očitno še brati ne znaš še enkrat pojdi v šolo.

          • večni srb

            Učimo se vsakič, dakar kaj ne znamo in bojim se, da se to ne neha.

            Nisi mi odgovoril na vprašanje, verjewtno se v šoli niste učili o Zakonu o rasni higieni, ker so vam lagali, da je bila NOB samo še ena vojna.

          • rabbit

            Veš nismo več leta 1945 do 1990, ko so nam lagali o velikih partizanskih bitkah v resnici so bile to pusti civiliste, streljaj na Nemce in beži briga te za narod.

          • večni srb

            Ti že veš.
            Tudi v našem domačem kraju se je veliko govorilo o nekih osamosvojitvenih bitkah, v resnici, se je par kameradov napilo kot žival in streljajo v palčke, tudi sredi mesta, ko so šli ravno otroci v osnovno šolo. Skoraj so pobili edino nas, in sicer potem , ko je bil že razglašen mir, samo srečno naključje nas je rešilo, sicer bi se nas znebili in žrtve pripisali kakšnim bitkam, ki se nikoli niso zgodile. Tako, da jaz kar nekako še lahko razumem te stvaria, najbolj hecno je, da se je zdaj izkazalo, da so povojne poboje zagrešili slovenci in sicer naši miličniki, pomeni naši komandirji osamosvojitve bi pobili popolnoma napačne ljudi in domoljube.

            Isto se dogaja že kar nekaj časa v naši družbi, že od izbrisanih naprej, ki niso navadna pravosodna korupcija ampak pomenijo celo čistilno akcijo, ki so jo izvajale vaške teroristične tolpe, v okviru družbene samozaščite in uličnega radija. In to se ne neha, ker je pol fanatikov prepričanih, da so reveži za fašiste,druga polovica pa, da so otroci od komunistov in jih je treba trorej deratizirati, po Zakonu o rasni higieni, ki že od Hitlejeve smrti ne velja več in je bil itak huda, zelo nevarna neumnost. Ampak to nas ne strezni, za nas te stvari sploh ne obstajajo, Kučan in Janša sta kriva, karkoli se zgodi posameznikom, državo pa le imamo.

            Kup dreka pa res.

        • karlina

          TOČNO TAKO, tisti, ki se spravi na nedolžne ljudi, predvsem nosečnice, starce, otroke-ta je NAJHUJŠA ZVER in naj se cvre v peklu, večno naj se cvre !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Goran Hvala

          ja nova tako pravi.. sam se tud vprasam kdaj marsikaj… sam ce nova tqk napise pol bo ze drzalo…

          • rabbit

            Najprej si preberi kakšno zgodovinsko knjigo v kateri piše da so bili domobranci ustanovljeni po italijanski kapitulaciji 24 septembra 1943.

          • Goran Hvala

            ja cak mal.. ne ti men z zgodovinskimi knjigami.. jest sem povzel kar pise nova v imenu resnice…

    • Mojca pokraculja

      Zapri umazana usta kdorkoli že si.

    • karlina

      Veš kaj si ti-rdeči, prase, potomec morilca !!!!!

  • Olga2345

    Naj počivajo v miru!
    Tisti,ki so jih umorili tako nimajo niti časti niti morale in tudi vrsti ne! Če bi to imeli, okrutnega zločina ne bi storili!

    • Steiermark

      Res, naj počivajo v miru, žrtve teh rdečih zločincev, ki so dvignili roko nad lastni narod, tudi otroci. Da nimajo časti in morale, vest imajo tako umazano, da jim en zločin več ali manj, ne pomeni nič, seveda pa nimajo “jajc” da bi se sami upravičili in prosili za odpuščanje, sirotam svojih žrtev! Brezjajčni gobezdavi zločinci, vaši otroci tudi nam danes “krojijo bodočnost” – ki pa se vidi skozi krvavo rdečo zvezdo…….

      • karlina

        TOČNO !!!!!

    • karlina

      Res je, naj počivajo v miru, naj jim bo lahka SLOVENSKA ZEMLJA.

  • Aron

    Družina in Bog odpuščata. Nova nikoli!

    • Vin Dizl

      Ne moreš živet brez odpuščanja. Lahko se nekaj časa slepiš, ampak te razžre hitreje kot rak.

    • sprehajalec

      Nova samo poroča o tem, ker ti drugače ne bi vedel. Nihče ne bi vedel.

      • Aron

        Česa? Da so se v vojni dogajale svinjarije? Newsflash, vsi to vemo!

        • sprehajalec

          Da so te “svinjarije” dobile ime in priimek, za sedaj žrtve. Čakamo še imena in priimke izvrševalcev teh “svinjarij”.

          • karlina

            Na žalost, so po moje že vsi pokojni, edino njihovi potomci prejemajo še pokojnine za zasluge, ne verjamem, da vedo, da so bili njihovi predniki -grozljivi morilci.

          • sprehajalec

            Seveda vedo. kdo pa misliš, da blokira vsa dejanja v smislu sprave? Močni prokomunistični lobiji, ki se bojijo, da bo družinsko ime onečaščeno….

          • Aron

            Najbolje, da dobijo imena in priimke krivci za vseh 100.000 umrlih Slovencev. Do zadnjega- kdo, zakaj, po čigavem navodilu. Dajmo.

          • sprehajalec

            NOB stran je to dobila v sedemdeset letih, kar navajaš. Kdo je napadel pohorski bataljon naprimer, pa katera enota je napadla Dražgoše, pa Frakelj, pa hacin itd. vseje v knjižnicah.

            O poboju v Hudi jami se samo ugiba. Pa o poboju družine hudnik. katera enota je to zagrešila, kdo je bil poveljnik itd. vse to je neodgovorjeno.

      • večni srb

        A se že ve kdo je bil?

        • sprehajalec

          Arhivi so za te vrste raziskovanja zaprti. Če niso seveda izpraznjeni, 70 let je bilo časa. Vendar se iz lokacije da ugotoviti, tam okoli je operirala tretja grupa odredov, (notranjski odred), v katerega sestavi je bil tudi krimski odred. Katerega medvojno zapuščino se odkopava v Krimski jami.

          pa zveneča in nedotakljiva imena;

          komandanta Mirko Bračič in Bojan Polak-Stjenka;

          politični komisarji Aleš Bebler-FDV, Ante Novak in Polde Maček

          Ni treba dosti domišljije, da se sklepa na kaj takšnega in morda koga povpraša o tem.

          • večni srb

            Mene to ne zanima, niti najmanj ne dvomim, da so po vojni vse zabeležili in raziskali, kar se matrajo do danes. Mene zanimajo samo usode ljudi iz domačega kraja, vsako od teh zgodb bi rad slišal in pri tem zrl ljudem v oči, hočem videti, če je res.

          • sprehajalec

            verjetno niso sami iz družine pobili del svoje družine. Tudi za samomor dvomim da je bil. Če družinsko predanje po 70 letih pove, da so bili partizani, potem je že nekaj osnove na tem. Če bi jih nasprotna stran, potem bi bil danes že tam spomenik, pa knjige bi v knjižnici pisale o tem. ne pa da sedaj grebejo za kostmi.

      • SIMON ROZIC

        Pierazzi o tem ne piše, Repe pa tudi ne! …
        in naj ljudstvo le ve !

    • Frank Novak

      Luzerji zivijo v preteklosti…

  • sprehajalec

    Jih ni bilo še takrat. Niti ta belih. Leta 1942. revolucionarno nasilje je sprožilo začetek državljanske vojne.

    Lažnivec marđesić.

  • dare326

    Ve se, da je bil v tistem času komandant Dolomitskega odreda Franc Bukovec — Jože Ježevnik, narodni heroj. Kje je Spomenka Hribar, da bi raziskala ta in druge zločine, če je že napisala knjigo o vaških stražah.

  • macon

    Bog dopušča svobodno voljo ljudi za njihova dejanja.

    Božji mlini meljejo počasi a zato temeljito.

    • karlina

      TOČNO !!!!!

  • Jani Steiner

    Sej ko je Krdela matilda za palec držala, je tud boga klical na pomoč.

    • Steiermark

      ja, ker je pozabil, da je svojo dušo prodal, tako kot tito in ostala rdeča drhal, satanu!

    • Frank Novak

      Dva dni predno je moj stricek Edo umrl (8 februarja 1979) mi je po telefonu povedal kako zelo mu je zal da niso pobili se vec domobranske zalege…
      Ne slepite se, moja stricka Edo in Ivan kakor tudi nas marsal Josip Broz so umrli spokojno, v prepricanjo da so delali dobro.

      • rabbit

        Zato je pa njegov sinček storil samomor njegova žena pa tudi. Prvi zato ker ga je bilo sram ker ima take starše, žena pa zato ker se je zbala da jo bo nova oblast privedla pred sodišče.

        • Frank Novak

          Njegov sin Borut je imel depresijo, kar je pogosto med pesniki… Borut je pisal pesmi. Bil je super senzitiven. Preobcutljiv.
          Pepca je umrla za srcno kapjo, na isto dan kot Greta Garbo, 15 aprila 1990. To je bilo par tedno po tem ko ji je prof Cijan delal dilatacijo leve anteralne arterije v KC. Imela je 80 % stenozo. Ko smo k njej prisli Mihajlo Soltes, Vera Soltes se je Pepca odpravila v svojo sobo in dalj casa je ni bilo nazaj.
          Hcerka je nasla Pepco mrtvo na postelji. Imela je lahko smrt… odhajali smo na kosilo k Macku, bila je nedelja… ne k Ivanu macku pac pa v gostilno Macek…
          Bil sem zraven, vem kaj se je zgodilo…

          • rabbit

            Bla bla , če že lažete potem za svojim sranjem sami pospravljajte ne pa da so morali Pepcino sranje kadeti pospravljat. Veš kaj se zgodi ko se štajarski policist napije vse po pravici pove.

          • Frank Novak

            bil sem zraven, vsi smo bili trezni. ti kar poslusaj pijancke.

          • rabbit

            A nisi bil v Miamiju?

          • Frank Novak

            Ravno takrat ne, to je bilo 1990

          • rabbit

            A ni čudno, ko se je v Sloveniji kaj zgodilo, kot pa naključju ti doma, pa saj vsi vemo, da nikamor nisi šel.

          • Frank Novak

            Vecino casa v ZDA, pa me poklici po telefonu da bo reseno to stalno natolcevanje da zivim v Halozah…

          • večni srb

            Policaj se vendar ne more zlagati, še posebej pijan ne.

        • Frank Novak

          kdo poleg tebe pusca komentarje pod menoj? meni raculalnik pravi da je uporabnik blokiran… cudno.

          • rabbit

            Vidiš Valter sam sebi si blokiral.

          • Frank Novak

            jaz nisem blokiral nikogar. uzivam v debatah… tako kot trump

          • večni srb

            Kdo pa ne.
            Saj smo vsi dobri ljudje. Razen,če nimaš tam še kakšne druge pizdarije, ker nekdo nam vdira v računalnike, namešča prisluškovalne in še vse kake druge čudne novotarije, ki jih ni imel niti Hitler.

          • Frank Novak

            mene zamina predvsem denar. Racunalnik uporabljam za delo v financah, tukaj pa malo za sprostitev

          • večni srb

            Z drugimi besedami, pogajaš se samo še za ceno.

          • Frank Novak

            Ja… mene drugo ne zanima…

        • večni srb

          Prej bi rekel, da so se zavedli kake starše imajo v tistem času, preden so si vzeli življenje, ker kar se človeku zgodi na lastni koži, si zna potem lažje predstavljati.

        • Frank Novak

          Saj sta bila tudi Edo in Ivan moja strica, pa kaj?
          Zakaj bi me moralo biti sram?
          Kaj imam jaz z morijo med drugo vojno, sem letnik 1954… boli me qrac za te stare stvari. S tem ste obsedeni vi luzerji…

          • rabbit

            A si že preštel črnce v Miamiju je malo težko ker v Halozah ni nobenega.

          • Frank Novak

            V Miamiju je najvec kubancev, tudi crnih…

          • večni srb

            Kje so se pa rodili tvoji starši, verjetno se si pošteno kupili material in najeli delavce, da so vma postavili hišo ali pa ste 50 let subvencionirali gradnjo družbenih stanovanj, ki se si jih odkupili po Jazbinškovem zakonu.

            Če ne, imamo pa problem. NIso bili vsi deležni tega in marsikdo se sprašuje, če niso zato krivi kakšni fašistični komunisti ali celo teroristi iz tujine,ker nič ne more nastati iz nič, je logično razmisliti od kod se vlečejo te sile in kje so pobrali te debilne ideje.

    • SIMON ROZIC

      …jaja!, takrat se vsi ozirajo gor v nebesa in res ne vem,
      kaj iščejo tam gori?!!! Po moje protekcijo od sv Petra…Ne
      bo šlo tovariši , kar v graben se zvalite in se opravičite
      sonarodnjakom , ki ste jih poklali z vašimi krvavimi tacami!

      • večni srb

        Smrt ni najhujše zlo, je pa zagotovo največja tragedija.

      • karlina

        Saj zato se gre-KOMUNISTI SE NOČEJO OPRAVIČITI, sam dobro veš, kako je vpil p….c-Turnšek.

  • večni srb

    O mrtvih vse dobro.

    Smrt fašizmu!

    • francelj3

      Kakšna oslarija. Saj samo še to čakajo, da bo vse komunistične zločince pobralo, potem bomo morali pa o njih govoriti samo dobro!!

      Fašizma, naj te spomnim, je bilo konec 25. julija 1943, ko se je sesul kot hiša iz kart. Zato je tudi druga tvoja trditev navadna oslarija.

      Smrt komunizmu in komunistom!!

      • večni srb

        Fašizem ni Mussolini, ki je bil država. Torej država ni fašizem ampak je lahko država fašistična. Vsaka država, tudi nacistična Nemčija je bila fašistična. Fašizem je vladavina posameznih nedotakljivih oligarhij, na dosmrtni oblasti, ki si podredijo ves vojaški aparat, predvsem pa aprlament, pravosodje, vojsko in policijo.

        Partizani čakajo, da bo nekdo vzel v roke njihove dnevnike in si prebral kaj iz njihovih spominov. Potem bomo razumeli tudi današnje zločine in celo tiste, ki se imajo šele za zgoditi.

        • francelj3

          Hvala bogu, končno je nekdo, pa še celo večen srb, povedal, da je Slovenija fašistična: “Fašizem je vladavina posameznih nedotakljivih oligarhij, na dosmrtni oblasti, ki si podredijo ves vojaški aparat, predvsem pa aprlament, pravosodje, vojsko in policijo.” To smo sicer vedeli, a tako lepo tega ni definiral še nihče. Mi imamo fašizem od 9. maja 1945 naprej. Naš problem trenutno je, da “naši” rdeči fašisti nimajo samo dosmrtne oblasti (večinoma so itak že mrtvi), ampak dedno. Na oblasti so tu in tam že njihovi vnuki.

          Še bolje, zdaj vemo tudi, da jso bile fašistične tudi VB, ZDA in druge demokratične države: “Vsaka država, tudi nacistična Nemčija je bila fašistična.”

          V resnici je pa tako, da se izraz fašizem zlorablja za nacizem, ker je pravo ime nacizma nacionalni socializem in gre komunistom na jetra, če spomniš ljudi, da je tudi nacizem (in fašizem) v resnici socializem. Zato toliko čvekajo o fašizmu, ki je bil v primerjavi z nacizmom povsem nepomemben in vreden samo posmeha.

          • večni srb

            Ops, to ni čisto res.
            V realističnem nacional socializmu, smo imeli diktaturo proletariata,ki se je neprestano menjaal in širil svoje družinske vezi, zato ne moremo govoriti o posameznih oligarhijam temveč o teroristični avantgardi, ki se je vsedla na vse veje oblasti in zalezla v vse pore ne le javnega, temveč tudi družisnkega življenja. Ne moreš enačiti nacistične norosti z fašizmom, ki je povsem druge sorte izrod. Zagotovo pa nam ne morejo vladati mafije, če so vse priviligirane družine med seboj povezane in skupaj kontrolirajo državni aparat, to kar imamo danes je klasični fašizem.

            Fašizem ni red in disciplina. Tako se samo reče, v resnici deluje neprimerno bolj zverinsko in celo izrojeno, ker ni meje človeške perverzije,ko se ta enkrat navadi, da ji je dovoljeno prav vse in nima nihče kontrolo nad dogajanjem. Takrat se fašistični drek izordi v gnus, ki je zgolj še sam sebi namen, nima nobenih ciljev in si tudi ne želi nič posebnega, rad bi samo gnil in okužil vse okoli sebe, da bi vse pocrkalo skupaj z njim. Drek samo gnije, toni isto kot klasični državni teror, je pa ključni del vsake fašistične izrojenosti, ker je samo vprašanje časa kdaj se zaredi. In pri nas se je zaredil izrod, tako daleč smo že, da bo spet treba razkužiti drek.

        • ivan šantl

          Po tvoji definiciji smo v bivši jugi imeli fašizem,sicer rdeč ampak fašizem.

    • rabbit

      V torek glej Pričevalce,ko bo sorodnik partizanskega poveljnika Vojka Premrla povedal kako je v resnici umrl od partizanske roke.

      • večni srb

        Narobe, saj to vam ves čas dopovedujem. Boj proti vsem štirim okupatorjem je bil ZAPOVEDAN, sicer nismo bili več slovenci, vprašanje če bi bili sploh še ljudje. To ni bila smao še ena vojna. Kdor se je takrat odločil za karkoli razen boj proti nacističnim izrodom, ni slovenec. Zanj Slovenije ni bilo več, ne rečem, da se ni imel pravico tako odločiti, asmpak danes nima smisla več nabijati o tistem, kar zanj in njegove že skoraj sto let ne obstaja več.
        Ustaši se orijo za zahodno Hrvaško, oziroma belo Hrvaško ali kako že pravijo svojim nacionalističnim mitom, za njih je Slovenija isto kot Kosovo za Albance, nekaj kar hočejo imeti za vsako ceno, To je kot bi gledal mravlje, ki se valijo proti koščku dreka, ne glede koliko jih bo zato umrlo. Seveda tudi oni rečejo, da jim gre za Slovenijo, ki je v bistvu Hrvaška, tega pa ne znajo naravnost povedat. Vidio lahko le kako se jim gre za Piranski zaliv oziroma Slovensko pomorstvo in kraje ob mejah, od koder Pahorjeva nato soldateska izganja zavedne slovence in domoljube, čeprav jih za to ne obvezuje noben polnomočni zakon. Zgleda, da je bilo za njih to vedno ustaško.
        Kaj naj zdaj naredi Slovenec, ki ga je lastna država prodala okupatorju, naj gre živet drugam, morda lahko ostane doma in postane hrvat, lahko bi šel pa tudi v partizane, ampak dvomim, da bi daleč prišel in zdržal več kot par dni, ker bi ga imeli za jihadista.

        Borci pa molčijo kot grobovi, čeprav so še žive priče, nobene razlike ne vidim in ne slišim med njimi in tistimi kostmi na sliki. Že vedo kaj delajo.

        • ivan šantl

          V tem komentarju se vidi,da si že malo “pod gasom”.

  • Frank Novak

    Pa ljudje bozji, to se je zgodilo pred 76 leti.
    A BI VI SLI MAL DELAT IN SE NEHAL CMERIT?

  • francelj3

    Komunističnim morilcem se ne sme odpustiti prav noben zločin, dokler ga ne priznajo in se ne pokesajo!!

    • večni srb

      Saj samo to še čakajo, da najprej druga stran pove kako so jih sprovocirali in prisilili v najhujše, pa kdo vse je bil zraven.

    • Frank Novak

      kako naj karkoli povedo, so ze vsi pomrli…

      • rabbit

        Kako so pomrli če jih pa še skoraj 11.000 vleče borčevske pokojnine.

        • večni srb

          Duh nacional socailizma je ostal, le človeški obraz je vse bolj bled.

        • Frank Novak

          razlika je med “borci” danes in med onimi borci ki so streljali izdajalce leta 1942-45

        • karlina

          Pa to so njihovi potomci, že v tretjem kolenu, to je VELIKA SRAMOTA IN SVINJARIJA !!!!!!!

    • karlina

      TOČNO !!!!!!

  • Frank Novak

    Kardelj, Macek in Josip Broz so umrli spokojno. Do kraja so bili prepricani da so delali dobro. Edov sin Borut je imel depresijo, kar je pogosto med pesniki… Borut je pisal pesmi. Bil je super senzitiven. Preobcutljiv.
    Pepca je umrla za srcno kapjo, na isto dan kot Greta Garbo, 15 aprila 1990. To je bilo par tedno po tem ko ji je prof Cijan delal dilatacijo leve anteralne arterije v KC. Imela je 80 % stenozo. Ko smo k njej prisli Mihajlo Soltes, Vera Soltes se je Pepca odpravila v svojo sobo in dalj casa je ni bilo nazaj.
    Hcerka je nasla Pepco mrtvo na postelji. Imela je lahko smrt… odhajali smo na kosilo k Macku, bila je nedelja… ne k Ivanu macku pac pa v gostilno Macek…
    Bil sem zraven, vem kaj se je zgodilo…

    • rabbit

      Zakaj je pa potem pri vseh treh morilcih noč in dan luč gorela, a so se česa bali, zakaj so bili obkroženi z celo vojsko policije in vojske, Kardelja je celo cela policijska šola varovala.
      Maček pezde je začel celo k maši hoditi, cerkveno mašo so imeli pa ob pol noči na Žalah.
      Tito je pa od februarja umiral čeprav je že pred pustom crknil.

      • večni srb

        Mogoče so izvedli elektrifikacijo in jim je bilo všeč, da noč ni več samo za spanje.

        • rabbit

          Ne žrtve so jih preganjale, mi je sam povedal eden izmed morilcev iz Teharja.

          • večni srb

            Kako preganjale, a se ni prepričal, da so mrtvi, ni bilo nobenega pogrebnega obreda zgleda in ni mogel zanesljivo vedeti.
            Kar se nočnih luči tiče, mogoče je katera prižgala še eno zate, da boš našel pot v njeno srce.
            Sicer pa imate tudi v vašem kraju verjetno kakšen kmečki disko, zagotovo kak čudak izkorišča električno noč še za kaj drugega kot travmiranje in spanje.

          • karlina

            To vem tudi jaz. Če mene vprašaš-PRAV JE TAKO !!!!!

      • Frank Novak

        Pri Edu in Ivanu ni gorela luc skozi, ampak samo zvecer.
        Ugledne druzbeno politicne delavce je varovala policija, tako kot jih varuje v ZDA.
        Macek nikoli ni hodil k masi in ni verjel v nic abstraktnega, edino veselje je imel v tem da so se ga ljudje bali.
        Tito je padel v komo 26 februarja in je umrl 4 maja… vem iz prve roke. Povedal mi je njegov obducent prof Ferluga.
        ZIVITE V SVETU FANTAZIJ… KOMUNISTI SO UZIVALI V SVOJEM ZIVLJENJU IN OBLASTI. SAMO VI SLABICI RABITE FANTAZIJE DA PREZIVITE… KER NISTE V NICEMER USPELI.

        • rabbit

          Kdaj je pa komunist in morilec še kdaj kaj po resnici povedal a misliš da Mačka nisem poznala sama sem ga videla v frančiškanski cerkvi.

          • Frank Novak

            si vidla kakega ki mu je bil podoben.

          • rabbit

            Ne ne morilec Maček je bil, nisem ga videla samo jaz vsi smo poznali tega morilca.

          • karlina

            Verjamem, zato pa ni čudno, da pravijo, da toliko “kristjanov”, ki so se prelevili iz komunistov, nikoli ne voli desnice.

      • karlina

        Sem tudi jaz slišala takšno zgodbo ,itak, da so jih grozljivo umorjeni, nedolžni ljudje preganjali, veliko krvnikov je naredilo tudi samomor. Je pa največja svinjarija, da potomci teh krvnikov, ŠE VEDNO PREJEMAJO BORČEVSKO PENZIJO, ZA ZASLUGE !!!!!!!!!

  • lado

    rožićić ,24kur je vaša porno stran ,pojdi ,ker vas lukec in kordišić pogrešata !!!! eh slovenčki ,ni pomoči,kar sedite in blejate ,bruh !!!!

  • Kosobrin

    Pustite kosti! Ali veste, koliko člankov in zgodb bi lahko napisali o domobrancih, ki so ravno na tako krut način pobili partizanske družine? Tako še stoletja ne bomo prišli do sprave. Mlade ta del zgodovine ne zanima. Mladi hočejo napredek in MIR! V to moramo vložiti svoje napore!

    • večni srb

      Kako pa ti to veš, kdo je pa tebi povedal te podrobnosti, ki jih nihče drug ne more vedeti?
      Kaj pustite, nič se ne sme pozabiti, gremo gledat kaj vse se je ohranilo in če lahko razumemo usode posameznikov v slehernem slovenskem kraju. Potem bomo razumeli in bomo vedeli tudi kaj lahko pozabimo, ostalo pa kar naj služi kot večni opomin kaj se bo zgodilo, če spet pride do istega sranja.

      • Kosobrin

        Nič se ne sme pozabiti, samo kosti pustimo pri miru! Tudi jaz ne bom pozabil, kako so pobijali moje prednike na Sv. Urhu, a to ne pelje nikamor. Bilo je mnogo krivic na obeh straneh, zdaj moramo gledati naprej in delati na tem, da se kaj takega nikoli več ne ponovi!

    • Franc Šink

      Za vsaj en primimek bi prosil? In prvi datum in kje? In Število in imena.

    • sprehajalec

      Tudi jaz se pridružujem Francu Šinku. Kje so ta množična grobišča tipa Huda jama, pa ostalih 600. Kot posledica domobranskih zločinov. Imena, priimki.

      Pa ne Fraklja zopet vleči na plan….

    • xtc

      Glej nehaj noret,povojni poboji niso bili posledica zločinov umorjenih,pač pa je šlo za načrtno pobijanje opozicije-kar lahko še danes opazujemo v komunističnih rajih in če nebi bili v EU in Natu bi kučanova druščina počela isto a so po Krambergerju videli ,da je šalo vzel hudič.

    • Soave

      Mi, Kosobrin ? Ali velja tudi za ostale ? Kajti za te druge že vemo, kako si predstavljajo . . . . . pustimo tiste kosti pri miru ??
      Zakaj neki so spesnili to ? Kaj praviš ? Vseeno jih je bilo strah odkrivanja teh morišč, pa so se spomnili še ene podlosti za zavajanje ljudi.
      Daj no. . . . . na lep način s temi ljudmi ne bomo prišli nikamor.Le dokončno nas bodo povozili.

  • Frank Novak

    KAJ KO BI VI SLOVENSKI LUZERJI MAL ZACELI ZIVETI TUKAJ IN ZDAJ?
    Oprijemite se kakega uporabnega dela, ne pa da se samo cmerite nad stvarmi ki so se dogajale pred 70 leti in vec.

    • večni srb

      Saj točno to delamo.
      Opisujemo svoje življenje in razglagamo kako točno smo se znašli v brezizodni situaciji, kaj je treba narediti, da se neha državni teror in katere krivce je treba obsoditi na mednarodnih sodiščih. Nenazadnje katere krivice je treba takoj sanirati ter povrniti v prejšnje stanje, izplačati pa bo treba tudi zelo visoke odškodnine, za kršenje vseh človekovih pravic.
      To je nekaj vredno in bi pomenilo,da bo pri nas nekoč spet lepo živeti, ne le,da bi dobili svoje nazaj in veliko denarja, tudi izrojenega govna bi se znebili in bi lahko dejansko začeli svobodno uživati v normalni državi.
      Alternative so pa tak drek, da se ne splača s tem izgubljati niti sekunde, če se bo to še malo nadaljevalo, je bolje, če nas vse pobijejo. Ne moreš vtakniti glavo v pesek in se delat, da ni nič res, to se mora takoj nehat in razčistitit vse za nazaj, sicer ne more biti nikoli mir, kot tudi nima smisla trpeti nevzdržno agonijo, če veš, da pri nas nikoli več ne more biti bolje.

      • Soave

        + + + + + + +

    • bisabre

      Drek smrdljivi, očitno v življenju nisi naredil nič koristnega za ljudi in imaš polno rit vsega, še najbolj pa glavo komunistične-levičarske ter anatrhiostične gnojnice.

      • Frank Novak

        Ustvaril par sto milionov na financnih trgih ZDA, 4 otroci, 13 vnukov, ena in ista zena ze 40 let, skrbim za starse… pomagam celi druzini. Zivim v ZDA…
        Kaj si ustvaril ti?

        • wert

          Paranoja te daje !

          • Frank Novak

            NE PONOSEN SEM NASE. PARANOJA DAJE VAS. PREGANJA VAS KUCAN, MOJA MRTVA STRICKA IN MRTVE JOSIP BROZ…

    • wert

      Bi bil vsaj tiho, če nimaš kaj pametnega povedat ?
      Fuj, da te ni sram !

      • Frank Novak

        MENE SRAM? CESA? SVOJIH USPEHOV?
        SRAM JE LAHKO VAS KI IZ SEBE NISTE NAREDILI NIC…

    • Soave

      Kaj za vraga pa misliš, da delamo !! Nesramnež ! Saj menda ne živimo od zraka ? Menda ja ne misliš, da delaš samo ti ?
      Pa si res en osel, brez tiste srčne kulture, ki bi jo tudi en bogat človek moral imeti ! Še pod takim člankom moraš kvakati o svojih uspehih ?
      Poznaš tisti pregovor. . . . . . lastna hvala. . .?

      • Frank Novak

        DOBRO BLAGO SE SAMO HVALI…
        Kar poglej Trumpa in mene…

        • Soave

          De si ne boš kej naredil. . . . . pravimo mi takim bimbotom.

          • Frank Novak

            Ejga, da si naus kej naredu…
            Jaz sem iz Kranja

          • Soave

            Ooooooo, a ejga si ? Lep reč.
            A v Ameriki tudi toaletni papir sušiš ?

  • Stric iz ozadja

    Rahlo ironicno je da je osmrtnica objavljena v Delu.

  • sprehajalec

    Iz lokacije da ugotoviti, tam okoli je operirala tretja grupa odredov, (notranjski odred), v katerega sestavi je bil tudi krimski odred. Katerega medvojno zapuščino se odkopava v Krimski jami.

    pa zveneča in nedotakljiva imena, komandanta Mirko Bračič in Bojan Polak-Stjenka;

    politični komisarji Aleš Bebler-FDV, Ante Novak in Polde Maček

    Ni treba dosti domišljije, da se sklepa na kaj takšnega in morda koga povpraša o tem.

  • bisabre

    Napačno napisan osmrtnica. Pravilno bi moralo pisati, ” Naj trpe in bodo porekleti vsi, ki so družino mučili ter pobili, prav tako njihovi potomci in potomci potomcev do sedmega kolena. Za take svinje ni opravičila ne odpuščanja!

    • karlina

      + 10

    • francelj3

      TOČNO!!!!!!!!!

  • karlina

    PREKLETE, RDEČE, KRVAVE SVINJE, če mene vprašate, odpusti lahko v grozljivih primerih, samo Bog. Čeprav sem verna, sama v takšnem grozljivem primeru, klavcem in morilcem ne bi mogla NIKOLI ODPUSTITI.

  • Jakob Kovač

    Vojna je pač vojna kjer se godijo hude stvari in kjer pridejo do svojih užitkov vse sorte psihopatov,upam da se kaj takega več ne zgodi,zato bi morali skrbeti prventveno vsi politiki in ne bi smeli povzročati novih delitev med ljudmi,dovolj je da se ukvarjajo z sedanjostjo zgodovino pa pustijo zgodovinarjem!

  • Hribouc

    Mnenje ob vsej spoštljivosti do svojcev žrtev:

    Trdno verjamem, da so svojci Hudnikovih z velikansko verjetnostjo v sebi in med seboj in celo za ožjo javnost že zdavnaj odpustili zločincem in njihovim poglavarjem iz vrha slovenske črnomagijske in zločinske
    zlagane NOB OF Revolucije.
    Trdno verjamem, da je njihovo javno Odpuščanje zločincem visoko, pošteno in absolutno iskreno, saj se , tudi, obralčajo, javno na Boga Očeta.
    Trdno verjame in razumem to njihovo namero in naj bo stokrat poplačana!
    ————————————————————————————————————————–
    Imam pa silen notranji dvom zaradi dejanskosti zla, ki zaganja novo rast iz starih prekletih korenin
    rdečefašističnega zla slovenskih boljševiških morilskih zločincev in sicer zaradi:

    V sloveniji za zločine med vojno in po njej nihče ni bil obtožen, sojen pa še manj.
    Od desetin tisočev ljudi, ki so žalostno morili v imenu in za račun Rdeče zvezde ni obsojen eden sam.

    Vemo, pisano je, uzakonjeno je tisočletja, da za zločin mora biti zaslužena kazen.
    Vemo, kaj neupoštevanje te zahteve posledično prinaša.

    Vemo, da javne skesance za zločine v slovenski komunistični zgodovini preštejemo na prste ene roke.
    Vemo, da nasledniki brtstva krvavih rok zločinov ne priznajo, ne priznajo zločinskosti politike, stranke in posameznikov mastodontskega grozljivega in satanskega sistema SFRJ in SRS 1941-1991.

    VEMO; DA ZA ODPUŠČANJE ZLOČINA IN GREHA MORA OBSTAJATI NAJPREJ PROŠNJA ZA ODPUŠČANJE.

    Veliko se da napisati zakaj je to tako in kaj to prinaša s seboj.

    Lepo, da svojci odpustijo, močno pa dvomim, oziroma se ne strinjam, da se odpušča tako razsipniško-to pa je problem, če to postane v slovenskih razmerah praksa.

    Bojim se, da to ne bo v redu za naprej in za splošno prakso.

    Lepo je, da so Hudnikovi našli miren, dostojen in civilizacijski počitek za svoje NEDOLŽNE ljudi !

    Sprašujem: Ali je kdo ljudstvu povedal in zapisal, da so bili umorjeni nedolžni ljudje?

    Ali je ljudstvo obveščeno kdo so bili morilci, najverjetnejši morilci in ukazovalci za ta strašen zločin?

  • domovina mili dom

    Je neka podobnost med komunisti in džihadisti.

    • francelj3

      Ne ena, veliko jih je.

  • xtc

    Odpuščanje za tak zločin pride le po pravično prejeti kazni in to je obešanje.

    • Krtača 20

      A ni blo že dost da so jih postrelil? Ti bi jih še obesil, bebec.

      • xtc

        Komuniste trollTe je treba,ne onme-ti so zlo Slovenije že on med vojne.

  • francelj3

    Odpuščanje prasicam, ki so pobijale tja v tri dni, in njihovim potomcem, ki se repenčijo, kradejo in ropajo, vsako leto prirejajo Lažgoše in nam vladajo brez časovnih omejitev, je debilnost brez primere.

  • Miro

    hahahah sem se že zbal da je kdo zbolel…. no pa smo spet tam…in kaj so potem imeli za kosilo?

    • sprehajalec

      Krvoločneža kot ti, takele stvari zelo šokirajo….

  • Red Power

    Kdaj bo pa pgreb krvoločno pobitih žrtev v Kozlerejevi gošči, ki so jih berz razloga zverinsko usmrtili belogardistični pezdetje (vsi razen enega , ki v Kanadi – Peter Skalar so itak dobili zasluženo kuglo v glavo)).

    • sprehajalec

      Daj spisek imen. V 70 letih je bilo pa ja dovolj časa, da se ta spisek pripravi. pa uredi grobišče.

      tam je le spomenik, kjer piše Žrtve Revolucije.

    • Ali

      Mešanje hrušk in sliv. Gošča je posledica klanje KP, če je sploh obstajalo kaj v tej gošči razen mitov in bajk. Enako kot bitke Neretva in Sutjeska, kje je KP kaptulirala pred ndmci in ni več ovirala transporta nemške vojske v oskrbi armade J v Grčiji. V glavnem večina partizanskih zgodb je laž in pravljice!

  • Krtača 20

    Ko so na kraj dogodka poklicali oškodovane kmete iz okoliških vasi, pri katerih je Tone izsiljeval, so vsi po vrsti prepoznali izsiljevalca in se prepričali, da za vse njegovo početje partizani niso vedeli, dokler stvar ni bila odkrita. Podrobno so preiskali tudi krivdo Martinovčeve družine. Ljudsko sodišče je zaradi okoriščanja, zaradi sramotenja partizanske vojske in prikrivanja neposrednega krivca obsodilo na smrt celo družino, starše, hčer in brate. Tudi komandirja Gada je vodstvo odreda razrešilo dolžnosti in obsodilo na smrt, čeprav je bil eden od najbolj hrabrih borcev v Dolomitih in zaslužen za več uspešnih akcij, ki jih je izvedla njegova četa. Toda bil je samovoljen in je po neuspelem napadu na šentjoško postojanko in še v nekaterih drugih primerih izvajal pretirane represalije nad prebivalstvom.« (Dolomiti v NOB, str. 304 – 306)

    • sprehajalec

      Kaj so Gada povabili na “sprehod”, kot se je reklo takrat?

      70 let je bilo časa za sestavo tele zgodbice. Kosti in osmrtnica pa šele danes…

      #Ljudsko sodišče je zaradi okoriščanja, zaradi sramotenja partizanske vojske in prikrivanja neposrednega krivca obsodilo na smrt celo družino#

      in kakšna pooblastila je imelo to samoimenovano sodišče, da celo družino obsodi na smrt? kdo ji je dal pooblastila?

      • Anton Dizdarevič

        Pooblastila ji je dal Leon Rupnik.

        • sprehajalec

          Da se bo vedelo:

          Protiimperialistična Fronta je vključevala maksimalno 30% volilnega telesa in izključevala 70% volilnega telesa meščanskih strank Dravske banovine.

          Tako imenovana Ljudska sodišča, ki jih je sestavljal v večini primerov samo polikomisar, kot vse v enem, so bila ljudska v majhnem odstotku zastopanosti Ljudstev Dravske banovine.

          • Ali

            V proti imperialistični fronti ni bilo niti ene politične stranke SHS zazen KP. Da, bilo so posamezniki bolje odpadnik posameznih strank, ki so to počeli samovolj o brez odobritve uradne stranke (.če je ta sploh vedela za njihova dejanja_.). V glavnem PIF je bila brez podpore narodndga telesa kot politike, čista samovolja paradajzarjev.

    • xtc

      Katere kmete,tiste ,ki jih ke oropapal NOB golazen?
      Nahaj nabijat idiot.

  • Frank Novak

    ZAKAJ PA NE BI BILI RES DOSLEDNI IN PRESTELI VSE KOSTI ILIROV IN KELTOV KI SMO JIH POBILI MI SLOVANI KO SMO PRISLI V TE KRAJE IZ UKRAJINE?
    TUDI AMERICANI BI MORALI PRESTETI VSE KOSTI AMERISKIH INDIJANCEV POBITIH MED SIRJENJEM KRSCANSTVA V OBEH AMERIKAH.

    • Ali

      Lepo bi bilo da bi vsaj malo prebral zgodovino slovenskega prostora. Ne bi pisal neumnosti. Iliri so prišli v stik s slovenci šele v YU kot kosovarji. Emona, Petovia tudi nista keltski mesti. Koliko si sploh star da ne poznaš osnov zgodovine????? Morda prestar upokojenec?

      • Frank Novak

        Mi smo Slovani, prisli iz Ukrajine ko se je sesedel Rimski imperij. Ne sicer vsi Slovenci, vecina pa.

        • Miloš Jež

          Iz Ukrajine je prišel le ZLOČINEC ki si je prevzel ime Josip Broz in Tito , njegov pravi priimek je bil LEBEDOV …

        • mojadezela

          Tole je pa taka buča da večje ni!!! Danes se vsi slovani imenujejo po nas Slovencih. Prej so bili Anti. Slovenci smo bili na tem prostoru pred Rimljani!

          • Ali

            Mislim, da pretiravaš.

      • mojadezela

        Daj ne pametuj… ALBANCI nimajo z Iliri nič! ! Iliri so živeli na prostoru današnje Dalmacije. Albanci so pleme iz Kavkaza in so jih tja naselili ravno Iliri, kot tampon proti takratni Grčiji. Zgodovina se ves čas piše na novo, ker prihaja do novih odkritij in dognanj. Kaj so tebe v osnovni šoli učili je že passe. Tvoje osnove so za na smetišče.

    • Miloš Jež

      Mi nismo prišli iz Ukrajine … to dokazuje genetika … in Karni, Iliri, Kelti, Japodi, Tauriski. Isontini so naši predniki Veneti katerih del se je pred Rimljani umaknil čez Donavo (Slovaki, Čehi …) Naši predniki so se tu naselili po zadnji ledeni dobi pred 7000 do 10000 leti (piščal, kolo v Ljubljanskem barju) …(poglej si predavanja Cirila Hromnika (youtube), knjigo Franca Perdiha in knjigo Jurija Velenina …)

  • Ali

    Z odpuščanjem ne boste spreobrnili komunistov, nikoli. Njih spreobrne samo svinec.

    • primsek

      Janša je dober primer tega

  • radames

    Ob tem pokopu, ob takem članku, ki pove o nezališani moriji, je odgovarjanje provokatorjem SMRTNI GREH.
    Prosim, lepo prosim, dajte se streznit in ne odgovarjajte provokatorjem. Le-ti bodo nekoč za svoje izzivanje tudi plačali.

  • Soave

    Samo čivk. . . . . .
    Blagor tistim, ki lahko odpustijo !! Jaz jim ne bi. Niti odpustila, niti pozabila !
    Le zakaj vendar ? Da se bodo morilci bolje počutili ?
    Ja, čas malo ublaži bolečino, a ta ostane . Pozabimo pa nikoli,spomin je večen.

  • Miloš Jež

    Z imeni, priimki, partizanskimi imeni in partizansko enoto je nujno treba javno zapisati kdo je/so storili ta ŽLOČIN …

    • etrusk

      Res je , navesti imena in priimke morilcev . če so se nastanili v hišo ki so jih pomorili , mora biti to dobro znano.

  • etrusk

    Če bi bi Bog in tudi res obstajal , bi moral biti pošten in kaj takega nikoli dovolil izvesti.

  • janko

    Nikoli in nikdar več komunizma, nacizma in socializma!!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!