Teolog Štuhec v novi knjigi: Država je namenoma potopila Zvon 1 in Zvon 2 za politične namene!

Foto: Twitter

“Oba holdinga (Zvon 1 in Zvon 2) sta bila zmožna splavati iz krize, saj je takšen potek predvideval sanacijski program tuje finančne družbe. Vendar se s takšnim potekom ni strinjala NLB, kar je sprožilo nameren potop Zvonov,” je na predstavitvi knjige Slovenija brez Patrie in Zvonov dejal njen avtor dr. Ivan Štuhec. “Rešitev je v krepitvi resnice. Dokler se bo večina pitala z lažjo, se stvari v globini bistveno ne bodo spremenile,” pa je povedal pisec spremne besede Janez Janša.

Celjska Mohorjeva družba, ki je izdala omenjeno knjigo, katere avtor je znani slovenski teolog dr. Ivan Štuhec, je po uspešni predstavitvi v Ljubljani pripravila še predstavitev v Celju v Domu sv. Jožef, kjer sta v povsem polni dvorani spregovorila tako Janša kot Štuhec. Goste je uvodoma pozdravil ravnatelj doma ter predsednik društva Mohorjeva družba, lazarist Jože Planinšek, prireditev pa je povezovala urednica na Mohorjevi družbi Cvetka Rezar.

Dr. Štuhec je uvodoma dejal, da sta bili obe aferi, tako Patria kot Zvon, zlorabljeni za politične namene in uvoženi iz politike. Med drugim je razkril, da sta bila oba holdinga (Zvon 1 in Zvon 2) zmožna splavati iz krize, saj je takšen potek predvideval sanacijski program tuje finančne družbe. Vendar se s takšnim potekom ni strinjala NLB, kar je sprožilo nameren potop Zvonov. Ista NLB pa je, kot je opozoril Janša, v istem času prala iranski denar, šlo je za ogromne vsote, ki so nato končale tudi pri teroristih (Hezbolah) in je bil najverjetneje uporabljen tudi za pobijanje ljudi. Janša je ob tem spomnil, da sedaj podrobnosti o dogajanju v NLB prihajajo na dan, zato je v vrstah tranzicijske levice prisotna velika nervoza. Vendar so režimski mediji o tem ves čas molčali, nihče od odgovornih v Sloveniji tudi ni bil procesiran zaradi pranja iranskega denarja. Po Janševih besedah je televizija Deutsche Welle nedavno poročala, da je nemška policija aretirala deset iranskih agentov, ki so bili vpleteni tudi v posle s pranjem denarja. Zato pa so se v medijih raje pojavljale dimne zavese – v preteklosti je bila to Patria, v zadnjem času pa afera s posojilom SDS. Posledice pa bo čutila vsa država.

Celoten članek si lahko preberete TUKAJ.

Gašper Blažič

  • Božobožo

    Ja itak bo spet Kučan kriv. Fantje dajte že enkrat začet prevzemat odgovornost.

    • Steiermark

      Po komunistično , vsegliharsko in z kompleksom “skupne odgovornosti” za svinjarije, ki jih še naprej počnejo rdeče udbovsko jugoslovanske barabe, naj odgovarjajo drugi? Daj zbudi se in poskusi uporabiti možgane, pa čeprav so v dimenziji koruznega zrna, katerega kakšna rdeča kura ni uspela pojesti, ker ga ni videla….

    • Olga_10

      Kučan je vsega kriv! Stoji za vsemi političnimi aferami, vključno s pranjem terorističnega denarja!

      • Matija

        Pa sneženje pa lunine mrke tudi, kajne. Da ne govorim o bibavici.

        • Steiermark

          matija, za kaj ste razni “matije” krivi, se ne splača govoriti, ker je preveč tega, zato je lažje našteti, “krivde” ki jih nimate!

          • Matija

            Česa npr. je kriv Matija Gubec? Ali pa Matija Novak? …….? To ti spet neki obtožuješ kar povprek brez dokazov.

          • Steiermark

            Tvoji idoli, so daleč od matije gubca, so pa zelo blizu matije – klavca, poštenih Slovencev!

        • Olga_10

          Na Novi je lepo povedal Tomaž Štih, da verjame verodostojnosti preiskovalca in poznavalca vseh teh packarij, Rada Pezdirja! Za vsem stoji KUČAN kot šef komunistične partije in Udbe, ter veleizdajalec Slovenije!

          • Matija

            Ja, ok. To bi pilo vode, če ne bi poznali Pezdirja, Štiha in Nove in njihove verodostojnosti.

          • Olga_10

            Resnica seveda za vas ni sprejemljiva, saj Kučana po partijskih navodilih ni dovoljeno preiskovati..
            Vprašam pa vas, zakaj se “navaden” upokojenec pojavlja v spremstvu teroristične Antifa in pozdravlja nezakonite migrante v Sloveniji, čeprav temu vsi nasprotujejo? Zakaj se “navaden” upokojencev pojavlja na Hanzi in se “bori” za levičarsko odcepitev Katalonije? Kateri navaden upokojenec to dela?

          • Matija

            Poznam kar nekaj upokojencev, ki niso pasivni in indolentni do dnevne politike. Saj se nenazadnje tudi njih tiče. Recimo pokojni Drobnič je bil zelo aktiven upokojenec in takih je še pa še.

          • Olga_10

            Oprostite! Slovenija je v EU, kjer je komunizem označen za zločinski sistem, enak nacizmu in fašizmu! Vsako propagiranje je kaznivo! Kučan je šef zločinske Udbe in komunistične partije, ki bi moral že zaradi zločinov Udbe sedeti do smrti! To ga čaka v Nemčiji!
            Kako si drzne veleizdajalec in zločinec mešati v politiko demokratične države in celo iz ozadja rušiti državo?

          • Matija

            Oprostite ampak pojma nimate in blebečete kar nekj v tri dni.

          • Steiermark

            On je bil velecenjeni borec za pravice zatiranega slovenskega naroda, v Sloveniji, pod jugosrbsko okupacijo! Da je pa bil “aktiven”, vsestransko, predvsem z možgani, je pa odraz njegove pripadnosti in borbe za pravico in resnico, kar levi hanziji ne premorete in greste na starost, po poti, ki vam jo začrta demenca, ki izhaja iz vaše krvoločnosti in žeje po krvi Slovencev!

          • Franc Vidrih

            Gospod Drobnič je delal za demokratično Slovenijo. O izjavah tovariša Kučana si pa preberite sledeče in povejte kaj je v tem dobrega za Slovenijo.
            Ob tem se spomnimo še na nekaj najbolj “odmevnih” izjav Milana Kučana od leta 1988 naprej:
            ”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo.”
            Milan Kučan, 26. 10. 1988
            ”Slovenske identitete, naj si še tako domišljamo, da je, v Evropi in svetu ni, vsaj ne kot del nečesa avtonomnega in do kraja razpoznavnega. Je predvsem identiteta Jugoslavije ali celo Balkana.”
            Milan Kučan v Ljubljani, 8. 2. 1989
            ”Jasno je, da mi iz Jugoslavije nočemo in ne želimo in da nas kljub takim amandmajem iz nje nihče nima pravice poditi.”
            Milan Kučan v Beogradu, 28. 9. 1989
            ”Za nikakršen odhod in odcepitev iz Jugoslavije ne gre. Z dopolnili smo ustvarili pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi.”
            Milan Kučan, 2. 10. 1989
            ”Naša opredelitev je nedvomno Jugoslavija. Mi razumemo in sprejemamo Jugoslavijo za svojo državo in si je ne pustimo vzeti.”
            Milan Kučan v Beogradu, december 1989
            ”O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti.”
            Milan Kučan, 31. 1. 1990
            ”Zame je merodajno predvsem vprašanje, ali Slovencem res ni mogoče živeti v Jugoslaviji.”
            Milan Kučan, februar 1990
            ”O odcepitveni poti nisem nikoli govoril, o njej pa so govorili mnogi politični ljudje v Sloveniji.”
            Milan Kučan, 20. 4. 1990
            ”Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem.”
            Milan Kučan, 23. 12. 2015

          • Tone

            1. Kučan ni “navaden” upokojenec, je bivši predsednik. Bivši predsednik je v državah, ki imajo daljšo tradicijo kot Slovenija, istitucija. Življenjepis MK tuji državniki dobro poznajo pa ga vseeno, kot je videti, spoštujejo. Tako, da se zaman napihuješ.

            2. “čeprav temu vsi nasprotujejo” Migrantom v Sloveniji nasprotujejo samo nestrpneži kot si ti, večina pa ne.

          • Soave

            Koliko jih pa imaš doma – migrantov ?

          • Steiermark

            Kje, doma, si mislila? Morda pri njem doma v bosni?

          • Soave

            Dobro vprašanje.Bom popravila.
            Doma ne vem, ! ” Doma ” pa najbrže nobenega. Saj za one plačujemo mi vsi , on pa pač samo kikirika tule.

          • Tone

            Žal nobenega. Sem pa v čakalni vrsti. V Sloveniji jih je tako malo, da jih je zmanjkalo.

          • Soave

            Prav. Po moje ne boš dolgo čakal. Takrat boš drugače pisal.
            Lep dan,

          • Capi

            Pod št.2…….. katera večina?? ……večina levih kot si ti in levo usmerjenih…..

          • Tone

            Saj je vseeno katerih, večina državljanov, večina volivcev.

          • Capi

            Japajade……..

          • Steiermark

            Ali tudi ti spadaš med “migrantsko večino” sa balkana? Edino oni, se z roko, v roki borijo za nove islamske izmečke…..

      • Dostmamrecesije

        Žalosto je v toliko, da ima kljub temu še takšno podporo + Co Janković, Cmerar, Veber itd…

        • Soave

          Je žalostno, a razumljivo. Saj so krepko v ” riti ” In, na žalost bodo zaradi tega vztrajali do konca. . . . . se pa lahko vprašamo, čigavega konca ?
          Našega ?

    • Tom Žnidarčič

      Kučan ne, samo Janša je lahko vsega kriv nje.

      Seveda po o rudarju, ki je v SLO bankah skopal največjo luknjo, pa nikjer niti besede.

  • Olga_10

    Nemci naj sprocesirajo še Kučana, pa bo mir!

  • antimur

    Da je za zlom Zvon1 in Zvon2 kriva predvsem levaška antislovenska politika, je splošno znano, vsaj večini. Ob sicer naivnem ravnanju nadškofijskega ekonomata, ki ni dojemal pokvarjenosti levakov, ki so iz naše skupne lastnine pomagali financirati samo umazane levaške barabe kot je Janković, da ne omenjam pranja denarja in ostalega kriminala v tej banki, je pač moralo priti do zloma. Kučanisti so izkoristili idealno priložnost, da s svojo pokvarjenostjo in sovraštvom do RKC izpeljejo to umazano igro. Zato in zaradi še hujših dejanj, ki jih počenjajo, moramo na vsak način odjebati zamrznjenega prasca Kučana in njegovo drhal.

    • Ivan Friderik Novak

      Kod je hazardiral s premoženjem Zvon 1, 2? Levičarji?
      Daj no, antimur, zdrami možgane.
      Dr. Štuhec, sicer vrhunski intelektualec, pač širi polresnice, ker SLO RKC potrebuje “volilno bazo”, kakor potrebuje dr. Janša volilno bazo.

      • antimur

        Kaj misliš ti kučanistično teslo, kdo je hazardiral z Jankovićevimi dejanji, s propadlimi balkanskimi bojevniki, s pranjem denarja v NLB, z nastavljanjem najhujših barab v NLB, od nadzornega sveta do uprave, ter do levaških barab, ala Kos, Praprotnik itd.

        • Ivan Friderik Novak

          In ti si prepričan, da je Mirko Kraševec brezmadežen?(!)

      • Dostmamrecesije

        Upam, da se boš čim prej v Murgle peselil, ker boš imel Kučana za soseda. Skupaj bosta prala denar in to brez skrbi.

      • Soave

        Hazardiral ?? Ne drži. Dobro je služil ” zidarski lobi ” na njihov račun, ko so popravljali, kar so jim komunjare os 45. leta naprej uničevali !! Ker v upravljanju denarja niso imeli izkušenj so jih oželi do konca.
        V kateri volilni bazi si pa ti, da ti je tako jasno prav vse ?

        • Tone

          Po mojem v isti volilni bazi kot ti, saj je tudi tebi jasno prav vse.

          • Soave

            Touche. . . . . .

        • Ivan Friderik Novak

          Volilna baza sploh ni pomembna.
          Poznam pa nekaj opeharjenih vernih ljudi, ki so vložili denar v Zvonova.
          Dalje ne bi . . .

          • Soave

            Si se kdaj vprašal, kako to, da so takrat nekateri tako pohiteli z odkupom delnic Zvonov ? Stalno so nas nadlegovali s ponudbami po pošti.
            Pa lep dan.

    • Jakob Kovač

      Domobranci ste tako butaste ovce da vas morajo voditi bivši zagrizeni komusti,sami nekaj blejate pa še sami ne veste kaj!

  • Cucurbita Pepo

    Večina vernikov ne verjame v krščanskega boga.

  • Tom Žnidarčič

    Saj tudi nekdanji poslanec DL Vogrin, ki so ga mediji in lastna stranka pribili na križ, je upnikom ostal dolžan, ker mu NKBM ni dovolila prodaje premoženja, če se prav spomnem.

  • Anton

    zgodba o Zvonovih je še ena od serij poskusa deskriditacije Mariborske nadškofije in stem poskus uničiti ugled cerkve kot inštitutcije na Slovenskem. V sami zgodbi je bilo lansiranih polno laži, “polresnic”(beri pomanjklivih informacij), in kot je že nekdo nekoč zapisal vprašanje ali je res skupek laži ekvivalent resnici?
    Vprašanje ki je bilo postavljeno, se morda na prvi “uč” bralcu ne zdi pomembno kvalitetnejšega premislega, vendar, naj povem da je Sloenska usoda naroda od leta 1945, ko so prevzeli oblast revolucionarji, bila grajena na temeljih komulative lažnih informacij in kot taka predstavljena s pomočjo medijev kot 4 veje oblasti ljudem. Temu se reče po domače pranje možganov. Izumljeni so bili tudi termini polresnica social demokrati in ostale nebuloze kot so levica, desnica itditd, vse s ciljem deli in vladaj(per partes), vedoč da ko je narod sprt, razdrobljen na več podskupin lažje obvladovati, princip osnove perpartesa se uporablja tudi v računalništvu,v umetni inteligenci kjer s pomočjo razbitja kode na perpartes, se omogoči optimizacija delovanja kode.

    sarkazem press

    • Jakob Kovač

      Mariborska škofija se je z pohlepnostjo diskriditirala sama-pljuvalci tu gori poravnajte njene pufe,ne pa da pljuvate po komunistih!!

  • Matija

    Kaj ko bi se cerkev ukvarjala s svojim poslanstvom in šlihtajem svojih ovčic namesto s poslovanjem, ki mu ni kos?

    • Cucurbita Pepo

      Njihovo poslovanje je obratno sorazmerno izobrazbi populacije

  • črnaovca

    Cerkev se sedaj brani s pol resnicami. Portopila jih je nesposobnost in pogoltnost, takšno veriženje lot so si ga šli v teh holdingih se nikoli ni dobro končalo. Verjetno bi res splavali če bi jim na lepe oči še naprej posojali denar. Da je bilo vse skupaj na trhlih nogah se vidi že po tem da jim nihče drug ni hotel posoditi denarja. Mislite da jim Avstrijci ne bi posodili če bi bili na zdravih temeljih. Ni lepo da morlani teolog piše take stvari kajti pri denajru ni morale in seveda pri denarjih brez Janeza ne gre

    • učko

      Pa se enkrat s tabo strinjam !!!!

    • montyamp

      Ja kake pa so te cele resnice ????
      Stalin vas je uči takole :
      Laž ima vedno močnejši učinek kot resnica , važno je doseči cilj , četudi preko trupel .
      In danes po zazidarskih resnicah je država v kurcu .

      • Tone

        Ni tega nas učil Stalin, ampak vas Goebels.

        • Steiermark

          ja, vi ste se že rodili, tako pohabljeni – duševno, zato vas Goebels ni rabil učiti ampak ste vi učili njega, po naukih vašega zločinca stalina, kasneje tita!

      • črnaovca

        Vidiš kako univerzalni so Stalinovi nauki, vsi se jih držijo tudi desni

    • Soave

      No, no, tole pa ne drži. Avstrijci so pomagali. In bi še več, a se je zataknilo pri slovenskem ” bogu ” – bankah.Pa saj je o tem že kar nekaj pisalo na ” naših ” portalih. Prav nič drugega ne prebereš, kot samo Delo ?

      • črnaovca

        Seveda so pomagali in postali lastniki nadškofije, še malo in bo ta nadškofija spet v Celovcu kot je bila pred Slomškom. Kar so priborili zavedni Slovenci sedaj nekateri lepo zapravljajo in tu so si levi in desni enaki

        • Soave

          Kar so si zavedni Slovenci pribotili, je 45 let uničevala Juga. Amen.

  • if

    Iztok Jelen: “Zvonovi so bili rešljivi z 0,05 do 0,1 mlrd, a za to ni bilo politične volje, ker je bil cilj očrniti njihovega solastnika, Cerkev. To ni primerljivo z bančno luknjo 4,7 mlrd, leta 2013, ki jo je izvrtala
    tranzicijska levica. https://twitter.com/47citizen/status/956097205324181506

    O tem dr. Štuhec januarja 2014: http://audio.ognjisce.si/p/?omp=/json/?f=/oddaje/Spoznanje_vec_predsodek_manj/2014/svpm_2014_01_17_Stuhec_cerkev_in_druzba.mp3

  • montyamp

    Nemci naj pridejo po žveplenega , čimprej .
    Tako kot Perkovića in Mustača naj obdelajo murglosrbsko udbopartijsko teroristično celico .
    Panika u murglama , nemški PRAVNIKI že pišejo sodne pozive .
    Paradajzarje izvozimo , pa bo mir .

    • samsara

      Don Murglone je izmuzljiv kot bi bil varovanec samega ,princa teme’.
      Sicer pa, iz tvojih ust v božja ušesa, kot se reče.

  • moat

    Nisem bral knjige in je niti ne nameravam, res. Upam pa, da je Štuhec v njej pojasnil tudi, zakaj in kako so cerkveni upravljalci premoženja lahko napravili toliko gmotne škode? Tudi ljudem, vernikom, ki so jim donirali veliko sredstev.

    • Soave

      No, ker nič ne veš, jo pa vseeno preberi.

      • moat

        Ne nameravam, res. Če želiš, pa jo daj ti in mi povej, če je Štuhec kaj takšnega pojasnil?

  • Tone

    Ta knjiga se mi zdi napredek. Do zdaj so teologi govorili, da je za vse kriv hudič.

    • Primosio

      Ja saj, a ne veš, da se je hudič utelesil v komunajzarjih?

    • montyamp

      Ja murglosrbski zazidarsko atentatorski .
      Nemci vam bodo urezali navoje .
      Aretirali že 10 agentov -pralcev denarja .

    • Steiermark

      torej, ti!

  • Primosio

    Ja seveda, potem pa svizec zavije čokolado. Naj raje pojasni, zakaj se je šla cerkev biznis, kot se ga je šla. A ni pohlep eden od smrtnih grehov?

    • montyamp

      Zazidarija je prej .

    • antimur

      Kaj pa tebe to briga. Cerkev, sploh rimokatoliška, je ločena od države, kar pa ne velja za muslimanske pritepence (Džamijska ulica). Prej ko slej boš že moral spoštovati kulturo, jezik in vero Slovencev, če boš želel biti v Sloveniji. Vedno bolj bo prihajala v poštev grafitska parola, ( pa ne Vojnovićeva) “ČEFURJI RAUS” in vsi njihovi podporniki, bi dodal še jaz.

      • Tone

        Bravo, antimur, dober Hitlerjev učenec si.

        • Soave

          Kaj je Tonček ? Si zopet pristavil lonček ?

          • Tone

            Kakšna modrost navsezgodaj! Pa še rima se.

          • Soave

            No saj je že blizu poldneva.
            Bil je čivk na tvojo modrost.

      • Aron

        RKC NI ločena od države, Že po tej fotki in usklajenosti moralnega teologa in bivšega PV se to vidi :)

        • Soave

          No, s tem svojim komentom si pa res vso svojo pristranskost pokazal.

        • Capi

          Ah dej no…….tu se vidi opranoglavost komijev…….po vaše bi moralo bit kot včasih….Nobeden ki je malo bolj politično angažiran ne bi smel v cerkev ali se družiti z ljudmi ki cerkev obiskujejo ali so v službi cerkve? To je TOTALITARIZEM!!!!!!!!!!!!!!!….

          • Aron

            Absolutno ne, ampak naj bodo služba in popoldanske aktivnosti popolnoma ločene.

          • Capi

            Poslušaj, tud vsi župniki plačujejo davke, tako kot ostali državljani, zakaj potem ne bi smeli imeti besede?? Potemtake še na volitve nebi smeli? Zakaj pa se potem država vtikuje v Cerkev??
            Ne vem, kaj vas je tako strah teologov, oziroma izobražencev teološke smeri???
            Zato ker vas prekašajo v razgledanosti in vseh stvareh?
            Ali pa zato ker vas je pred njimi sram ker lažete 100na uro??

          • Aron

            Ni problem v njihovem mnenju, problem je, ker širijo politiko ex cathedra, kar pa je po naši zakonodaji prepovedano. Kot državljani pa imajo vse člani Cerkve vse pravice, ki jim pripadajo.
            To kar dela Štuhec je vsegliharstvo, pa še odgovornost za pohlep RKCja bi prevalil na banke. Naj priznajo, da so generalno zajebali, da so se šli igre na srečo. In da so popušili, zapitek pa plačujemo vsi Slovenci. A je to tako težko?

    • Soave

      Kaj pa pišeš neumnosti ?? Cerkev v demokratičnih državah že stoletja opravlja s svojim premoženjem. Torej, se gre ” biznis ” ? Zakaj je to pohlep ?
      Ne bi raje napisal kaj o pohlepu komunjar, ki so se šli tajkune. Bili so podjetniki leta, itn. . . . .Dobili so posojila – da so podjetja ” kupili ” – ki jih niso vrnili .
      In premalo veš. kako je bilo z mnogimi slovnskimi podjetniki, ki jih je banka trmasto držala za vrat. Mnogi so dobili kupce, da bi prodali, kar je še ostalo. Pa je požrešnost bankirjev obveljala .Dej no !!

      • Kosobrin

        Imamo tajkune tudi na desnici.

        • Soave

          Ja, in ??

  • montyamp

    A je to izdaja Slovenije če nemškim novinarjem in policiji posredujem imena vpletenih na NLB pri pranju denarja za teroriste ???
    Mislim da to ni izdaja .
    Paradajzarji se bodo spet drli ,………………… izdajalci ……………
    Ko banditi krivo sodijo in perejo ubijalski denar , to bo naslov nove uspešnice .

    • antimur

      Ne sekiraj se “montyamp”, čeprav bi te kakšna kučanistična izdajalska prasica označila za izdajalca, mi pravi domoljubi vemo, da to nima najmanjše cene, manj kot mušji prdec, kajti kmalu bodo odšli s svojim antislovenskim terorjem, Kučanom, levimi fašisti, balkanci in pritepenci vseh vrst, pedri in lezbijkami, kriminalci Jankovićevega nivoja, drogeraši in vso zločinsko in kriminalno svojatjo v tri PM.

    • Tone

      Kaj pa imajo Nemci s tem? Nemški novinarji o tem vedo že zdavnaj vse, pa jih ne zanima. Kateri nemški ali evropski medij pa je naredil škandal iz poročanja Anžeta Logarja v EP?

      • Steiermark

        No, lepo, da si priznal, da “nemški novinarji o tem vedo že zdavnaj, pa jih vse ne zanima, kakor tudi vas, ki držite “vrečo” tej roparski golazni in upravičujete njihove zločine!

  • Krtača 20

    Jjju je spet tablet popustil….

  • Osti jarej

    …aja?…a ni rode izjavil,da je bil to majhen spodrsljaj…….

    tako ti je,mala moja,ko ne verjamejo v Stvarnika

    • Matija

      jup, miljardni spodrsljaj, če sploh ne upoštevam obresti za to miljardo

  • luckyss

    Kot prvo je sramota za Cerkev da ne spoštuje Jezusovih naukov…
    In ko jih grabežljivost uniči, so seveda krivi drugi….Res norci na kvadrat..

    • Aron

      Če Cerkev požegna krajo davkoplačevalskega premoženja, potem je OK. Tako kot so škofje požegnali in že vnaprej odpustili vse grehe ljudem, ki so v imenu Boga klali po svetu.

      • Tom Žnidarčič

        Seveda da to ni prav. Ampak, a je prav, da to isto počne islamska skupnost, ki potihem podpira islamski pohod na pridobitve zahodne krščanske civilizacije?

        • Soave

          Žal to enim v naši državi bolj odgovarja. Jezni so, da se je vera pri Slovencih navkljub njihovemu terorju le obdržala.
          Saj je res, da se čedalje manj naših ljudi upa na glas povedati ,da so Kristjani. Pa se le vprašajmo – ZAKAJ ??

          • Matija

            Vedno več ljudi postaja razgledanih in ugotavljajo, da je religija relikt preteklosti, za nadzorovaje ljudskih množic in za ustvarjanje razkolov v družbi.

          • Soave

            Resno misliš, da je to razgledanost ?
            Motiš se. Kako neki lahko Cerkev, slovenska cerkev nadzoruje naše ljudi ?Govoriva o sedanjosti. Kdo Slovence kar naprej deli ? ” Levica “. Že vsa ta leta vnaša razdor. Šef je začel z več resnicami, pa smo tam.

          • Aichmbsi

            Vatikan je največja obveščevalna služba na svetu.
            Že stoletja.

          • Soave

            Ja, in ???

          • Trapec

          • Matija

            Resnica je samo ena, vaš šef in vi pa jo želite ponarediti, revidirati,…..

          • Soave

            Ne bo držalo. Pri nas je resnic več. To vem od tov. Kučana.

          • Soave

            Ponarejenega in revidiranega je v Sloveniji veliko. Kje lahko začneva ?

          • Steiermark

            ja, res je, tvoja , rdeča komunistična religija, z velikim pedofilskim “visokim duhovnikom”, množičnim morilcem in pederajzlom, titom, na čelu!

          • Matija

            Jest ti ne morem pomagat če si ti žrtev cerkvene pedofilije.

          • Soave

            Kje si pa to pobral ??

          • A si priletel iz Marsa, da klatiš takšne neumnosti ?

          • Jakob Kovač

            Zakaj pa je cerkev ustanovila domobrance-da bi zaščitila svoje privililegije,za ovčice ji je bilo malo mar kot sedaj,veliko duhovnikov se bo cvrlo v peklu za svoje grehe

          • Soave

            Prvo so komunisti pobijali dobro situirane, zavedne Slovence. Nato so se ustanovile Vaške straže. . . . . . . . itn. . .. . Ti si pa res samo izmišljuješ.

          • Kosobrin

            Ne bo držalo.

          • Soave

            No, pa napiši, kako je po tvoje bilo.

          • Za sebe poskrbi, da boš na varnem, ko boš stegnil pete.

          • Steiermark

            debilček, očitno antislovenski, ki noče ali pa nemore razumeti realnosti, povsod po slovenskem, razen na štajerskem, oz. kjerkoli so bili domačini izpostavljeni rdeči komunistični golazni in njenemu nasilju, so se domačini sami organizirali, najprej v (vaške straže, nato so ustanovili kar svojo vojsko – domobrance (in ne bandite, kot vi rdečuhi) zato, da bi zaščitili svoje drage oz. slovenske domoljube, ki so bili izpostavljeni njihovemu nasilju…….Pa malo se vprašaj, zakaj se to ni dogajalo tudi na Štajerskem! Ali ti moram še to razložiti?

          • Soave

            O nadzorovanju množic se pa menda ja ne bova pogovarjala ??

          • Tom Žnidarčič

            Sam sem sicer krščen, vendar pa ateist. Cerkev se poskuša prilagajat svetovnemu razvoju, vendar je pri tem počasna, nerodna, včasih pa kar groteskna. Kljub temu, pa njen nauk ne širi nestrpnosti in sovraštva ampak obratno. To gre multikulti teroristom v nos i ne izbirajo sredstev za diskreditacijo katolikov. Gredo celo tako daleč, da že iz tvojega političnega prepričanja določijo, da si katoliški fanatik.

          • Soave

            Je že dobro, da je počasna. Hitre spremembe niso nikoli dobre.
            Pa tudi ” postarala ” se je. Zaradi vsega nasprotovanja inblatenja, se mladi moški za ta poklic ne odločajo. Le kdo bo rinil v tako osovraženo , ” pedofilsko ” Cerkev ?? Ja, daleč smo prišli. Diskreditacija je silna in, kot vidimo zelo uspešna pogruntacija komunjar .

          • Tone

            Pusti ti komunjare, pedofilsko (brez navednic) katastrofo RKC so sprožili ameriški verniki, ki so tožili duhovnike, ki so jih zlorabljali, ko so bili mladoletni.

          • Soave

            Ne bom ti razlagala zakaj sem dala v narekovaje.

          • Tone

            Kaj pa ameriški verniki in komunjare?

          • Soave

            Tam pa že nekaj zadnjih let okušajo, kaj so ” komunjare “.
            Ob temi, ki jo razpravljamo, so popolnoma nevažni.

          • Tone

            Zakaj si jih pa potem omenjala, če so nevažni?
            Pa spet neke navednice, ki jih ne boš komentirala.
            Pa namiguješ, da Kučan že po ZDA ordinira.

          • Soave

            Ali je tebi potrebno prav vse razložit ?? Lepo prosim, no. Če prebiraš ta portal , menda ja veš, kam merim. Tam imajo v zadnjem času drugačne komuniste. Ki delajo zgago, razbijajo, zažigajo. A to mene ne zanima. Zato v narekovajih. Saj so drugačni, kot naši.

        • Aron

          Ne, če bi bilo po moje, bi vse te popoldanske krožke ukinil oz. jim odrekel vsakršno vlogo v politiki.

          • Tom Žnidarčič

            Kar probaj, jaz si niti zamislit ne upam kakšen pogrom multikultija bi te čakal.

          • Aron

            Ma me bolj skrbi za domače katolibane…

          • Tom Žnidarčič

            A ja? Kaj pa uni komunibani, ki javno grozijo te pa ne skrbijo?

          • Soave

            Oh, kako si dober. Mi bomo poskrbeli zase, ne se bat. . .

          • Aron

            Sej to, ‘zase’.

          • Soave

            Ja, Aron. Kristjani . Saj smo itak osovraženi, pa moramo držat skupaj.

      • Soave

        Veš kaj, Aron ?? Tole pa prvič slišim. Kaj so požegnali ?

      • Steiermark

        Aron, prvič slišim, da bi “škofje požegnali” krajo našega denarja – vaša rdeča drhal ga je dolžna več sto miliard, samo vaš opankar iz Serovcev jih je dolžen 18 milionov evrov, davkariji – se pravi nam, kaj pa ostali denar, ki ga udba še vedno “hasnuje”….

        • Aron

          O kom ‘našem’ govoriš? Dej ne bluzi, svet se ne deli na belo-črno.

          • Steiermark

            Svet se deli na nepoštene in poštene, katerim (poštenim namreč) vi nikoli niste pripadali in nikoli tudi neboste! Tako nas uči zgodovina – kraja in razlaščanje, po poboju premožnih ljudi – premožnost je bil edini razlog, zakaj so jih levaške morilske zveri potolkle in jih posthumno razlastile! A ker so si vse potem kar sami prilastili, to ni bil več greh – biti bogat, tako kot tudi danes ni in sicer, samo za levaške jugobandite – mafijce, če si pa nekdo pridobi kakšno premoženje, z delom, potem mu ga pa tako odvzamejo oz. začnejo z postopkom za razlastitev, ker je pač vaš nasprotnik – nasprotnih rdečih zločincev…..

    • Soave

      Ne spoštuje ? Saj menda nauk ne trdi, da moramo prvo poskrbet za riti komunjar, potem šele zase ? Kako že gre tista – ” če imaš dve suknji, daj eno tistemu, ki nima ” ??
      Tudi tega ne veš, da včasih dve suknji imeti, ni bilo kar tako.Od tod ta stavek.
      Ja. . . . . .nori so bili, da so se pustili nategniti !!

  • Franjo Trojner

    Ubogi zlorabljeni Bulmastifi so močno okrnili ugled elite politične levice v Sloveniji za to se je udbomafija, kot protiutež spravila na RKC v Sloveniji, kjer so nastavljeni volkovi načrtno izrabili dobročudnost in tudi naivnost cerkvenih dostojanstvenikov in jih načrtno ropali in pognali v stečaj in s tem dejanjem RKC na Slovenskem načrtno prilepili velik črn madež. Akcija je bila usklajena in medijsko servilno podprta in v vseh dominatnih medijih še kr traja !
    Udbomafijski stroj pri nas v Sloveniji deluje vedno po natanko istem vzorcu! Ko o politiku levice pricurlja v javnost kakšna svinjarija, udbomafija takoj napade z izmišljenimi dokazi, konstrukti RKC ali gospoda Janeza Janšo. Lep primer je bil in še je Janković in nato takojšni napad z izmišljeno afero Patria na g. Janeza Janšo, zadnji tak primer pa je pranje milijarde € v NLB in nato sledi kontraudar udbomafije podprte z mediji na kredit, ki ga je pri zasebniku legalno najela stranka SDS. Meni najbolj hecen primer do sedaj pa je bil, ko je stranka SDS že pred leti začela opozarjati na nepravilnosti v zdravstvu, isti trenutek je udbomafija sprožila fake novico, da ima g. Janez Janša zasebno kliniko v Avstraliji, ki jo novinarji politične levice še dandanes neuspešno iščejo. Pa Kučanovo orožje na MB letališču so udbomafijci in vsi levi mediji takoj pripisali g. Janezu Janši. Morda se bo kak pošten raziskovalni novinar spustil v raziskovanje metod lažnih novic, ki jih namerno lansira udbomafija v Sloveniji, da zakrije svoje svinjarije in preslepi javnost. Sam trdno verjamem, da UDBA nemoteno deluje še naprej tudi v samostojni demokratični Sloveniji, kar pa je velika grožnja pravni državi in tudi demokratični ureditvi in politikom, strankam politične desnice.
    UDBA ni nikoli predala svojega arhiva, orožja/tudi kemičnega, raznoraznih eksplozivnih sredstev, mamil, denarnih sredstev in skritih računov doma in v tujini novi demokratični oblasti in to nas bi moralo vse skrbeti. Dokaz da UDBA v Sloveniji še kako deluje so skrite milijarde € v davčnih oazah, ki izvirajo tudi iz turbo pajdaškega lastninjenja in izčrpavanja kupljenih podjetij in po prijatelski poti pridobljenih nikoli vrnjenih bančnih pajdaških kreditov in na stotine miljonov utajenih davkov, kar je državo in banke pripeljalo na sam rob prepada. Posebnost naše globoke države so udbomafijci, ki nadzirajo javna naročila in tako na svoje konte nelegalno prelivajo na stotine milijonov davkoplačevalskega denarja. V potrditev dejstvu, da UDBA in udbomafija v naši državi zares obstaja govori tudi propadla tranzucija in nedelujoča pravna država. Da pa UDBA in udbomafija lahko vlada nemoteno tudi v demokraciji so si udbomafijci prvič zagotovili z neizvedbo lustracije takoj po samostojnosti in nato še vsaka 4 leta, ko na en in sto načinov preprečujejo pravične volitve.
    Do kdaj jim bomo to dopustili?

    • Jakob Kovač

      Jebala te UDBA.pazi se je še med spanjem te opazuje!

  • Aron

    Ja NLB je kriv, ker je RKC zafučkala miljonske kredite. Malo resnosti pa vseeno prosim, pa precej več samorefleksije.

    Janša pa še vedno nabija o iranskih teroristih in Hezbolahu, Vemo, kakšen je njegov domet razumevanja BV situacije že po lažeh, ki jih stresa glede Palestine. Ampak.. za ovčke bo že ane? :D

  • Anton

    ko mediji izpostavljajo kredit od strani stranke SDS v obsegu 450 000 evrov kot problem številka 1,v stilu drži tatu , ko represivni in pravosodni organi skočijo na noge, ko iz milnega mehurčka medijski vazali delajo balon in z verodostojnimi informaciji počno kot slon v trgovini s porcelanom,hkrati pa se odvija zgodba v obsegu 1 miljarde evrov dotične banke NLB,ter smo priča lažernosti taistih medijev, represivnih organov od kriminalistike, do sodstva, do računaksega sodišča itditd kljub zadostnemu dokaznemu materialu , se v posmeh pravni , demokratični državi vzpostavi nova komisija pod taktirko “doktorja” Janija Möderndorfer, mi je jasno kot državljanu z zdravim razumom,da pri nas vlada “globoka država”.

    sarkazem presss

  • milanček

    ko bereš tu spodaj nekatere komentarje, ti je jasno, kako z lahkoto kučan in jankovićeva jugo mafija obvladuje vse instance v državi Slovenija! Ne morem si razlagati drugače, kot, da so ali naravno prtegnjeni, zaostali, ali pa neizobraženi, skratka bebci!

    • lokec

      Tudi ja ne razumem neizmerne ljubezni do Kučana in levice v Sloveniji večine državljanov Slovenije

      • Soave

        Eh, saj to ni ljubezen. To je strah. STRAH za lasten obstoj. In ljudje so tiho.

      • MižekFiga

        Ddr. Kučan hoče plačat Sorosove prispevke z zelo poceni Tuševim premoženjem. Menda nismo Sorosevi ????, Kučanovi pa še manj ???.

      • dob

        Proizvodnja pomanjkanja in potem usmerjanje nezadovoljstva zaradi njega – je glavna naloga in ves program kučanove politične smeri!
        V izobilju komunizem ne more delovati. Samo v revščini.
        Zato je nujno ohranjati revščino, zanjo pas obtožiti opozicijo!
        Potem pa usmerjati sovraštvo, ki ga kučanov režim vzdržuje.

        Maloprej mi je neki kreten tu očital: kje pa vidiš komuniste? Komunistov ni!
        Naslednjič, ko bo malo provokatorsko zmene začelo komentatorje zmerjati z domobranci, belčki, kolaboranti… ga je treba na to spomniti.
        Tipična komunistilčna manira je, da domoljube zmerjaš z izdajalci in kolaboranti. Tačas nam Matići in Tomićke kradejo državo in potujčujejo Slovenijo. Iz nje delajo Jugoslavijo!

        kučanov program je RAZNARODOVANJE Slovenije in Slovencev!
        kučan je veleizdajalec lastnega naroda!!!

  • MižekFiga

    Prijatelji EU Slovenije zajemite sapo in počakajte do letošnjih junijskih volitev. Ne dovolite si sprovociranja. Nič nam kučanisti ne morejo, če ne sodelujemo v njihovih kerefekeh. Volitve vse odločajo, zato volite in spomnite še vse prijatelje in znance na volitve. Državo imamo, samo vrniti si jo moramo na svoj račun. Zato so VOLITVE.

    NI PANIKE samo obnašajmo se in delujmo slovensko, torej ne murglsko ali kučanistično ali balkanistično. Tu smo doma in Slovenija je naš dom, pa GOD (bog) z nami in vse slovenske politične skupnosti tudi. Najbolj vseslovenska stranka je SDS na čelu z Jeklenim Janezom. Evropa to ve !!!

    • Jakob Kovač

      A ni sedaj jekleni Janez sveti Janez komunist ki vodi domobrance?

      • MižekFiga

        Jakob, kdaj si se tako zelo postaral ???

        Komunist gor ali dol !!!, kdo ve ???

        Največji je ddr. Milan Kučan, ki še vedno vodi vse rdeče mešano slovenske kriminalce in zato vse državljane spravlja pod rusko, balkansko, srpsko peto!

        Smisel tega je še iz konca 1. WW, ko so nas srbijanci pograbili kot vojni plen. Obvladovanje je predvideno s srpsko legijo, ki se že izobražuje v Franciji.

        • Jakob Kovač

          Ne ti si se postaračl jaz pa pomladil

  • Olga_10

    Člani SDS in RKC smo pošteni! Jezus nam je priča!

    • Aichmbsi

      Ni večjih lopovov in zahrbtezev kot pa rimokatoliki. Po vsem svetu.

      • Olga_10

        Ne, največji “lopovi, zahrbtnezi”, zločinci, tatovi in teroristi so komunisti! “Krasi” jih 200 milijonov žrtev! Delajo iz ilegale, tako kot Kučan!

        • Aichmbsi

          Ja tik pred volitvami bo številka že 300 m. Izdajalci pa so izdali samo enega. Pa še to res čist na koncu vojne.
          Se vedno je po vsem svetu znano da je po vojni padlo 10% od tega kar sta Hitler in Vatikan med vojno pobila.
          Papež je dal začasni dom cca 5000 zidom v zameno za zlato.
          Katere je med izročil Nemcem.

        • Jakob Kovač

          kmalu bo 7 miljard žrtev teslo RKC naj vrne ukradeno!

          • Če imaš dokaze napravi prijavo na pristojno mesto. Če jih nimaš pa utihni !

          • stajerc5

            Vseeno je, kateri nick vzames; Mars v vecerno solo in se nauci slovenscine!!!

      • Steiermark

        pa pojdi v svojo “otačbino”, tam pa pravgotovo ni Rimokatolikov ampak imaš samo pravoslavce in muslije! Srečno pot – vrnite nam Slovenijo zopet za Slovensko!

        • Aichmbsi

          Je 100% več SLOVENCA v meni kot pa ti lahko zase trdiš. Že 8 rodov nazaj je vse čisto in tako kot sedaj kaže bo tudi 10 rod ostal čisto slovenski. Pa vera pri tem ne igra niti najmanjše vloge.

          • Steiermark

            Če se imaš za “slovenca”, kot ostala braća, ki ste pridobili Slovensko državljanstvo in si zato tudi lastite narodno pripadnost slovenskim narodom, je to tvoja neukost in srbski način razmišljanja! Zakaj se pa razburjaš, če je že 10 rodov “čistih” – morda srbskih? Tvoja miselnost me navdaja z dvomom, da sploh imaš kakšno kapljico “slovenske” krvi ampak je le ta čista in jugoslovanska ops…. srbska, tisti tako na vsakem koraku žalite Katoličane in čistokrvne pripadnike avtohtonim narodom , v Sloveniji (jaz sem tudi ena izmed avtohtonih Štajercev v Sloveniji, vendar za razliko od tebe, ne balkansko slovanskega ampak nemškega rodu. To izhaja iz rodovnika, ki sem ga na podlagi “cerkvenih knjig”, krstov, sestavila in je zabeležen že od leta 1600 dalje, odkar so se začele voditi knjige – evidence o rojstvu , porokah in smrtih ter popisi duš – vi turki tega seveda ne poznate, poleg tega pa imate dolgo pot, da jih preverite, v kolikor obstajajo, v turčiji)

      • In ti se z njimi družiš ? sram te bodi !

    • Olga_10

      Spet se gre za “naše”, zato Antifa terorist zlorablja Nick!

      • Steiermark

        Olga, tile zlorabljalci nickov, niso osamljeni, tukaj se prisesa kup takšnih zmenetov, ki drugega kot kraje imen in časti ter materialnega, niso sposobni!

    • lokec

      Zakaj si žleht ?

    • Tone

      Kolikor vem, Jezus ni še nič pričal. Torej lažeš ali krivo pričaš.

    • T R O L

    • Kosobrin

      Tako kot v vseh strankah. Nekaj je poštenih, nekaj pa zelo nepoštenih. In Jezus je vsem priča.

    • pupa

      Olga_10

      782 komentarjev • 260 glasov

      Ko boš imel vsaj trikrat več glasov kot komentarjev boš komentator kolikor toliko
      vreden branja drugače se kar nekam spelji, da ne smradiš na tem spletu.
      Namesto avatarja s podobo Božje matere si prilimaj na čelo kučana.

      • Olga_10

        Ti si kupi pa očala, da boš sploh lahko videla, kaj je na avatarju!

  • MižekFiga

    Dve tajkunski banki so Rdečeslavni enostavno priključili “Slabi banki” in …
    Torej nihče nič kriv, izgube plačamo pa državljani ….
    Zakaj Zvonov1 in …. ni priključenih tako kot Factor banke in …..

    Butalci ste omogočili take in podobne manipulacije, ker ste zamudili volitve. Dokaz je sedanji sestav parlamenta !!!

  • tarantela

    A res? Kwa pa pornografija na cerkveni TV?

    • Olga_10

      To so revolucionarni “borci” NOB v hosti…posneti v “prostem” času…po “bitki” pri Lažgošah….

      • tarantela

        Ja, vi bi pa lahko naredili vsakoletno proslavo v čast kolaborantski domobranski prisegi pod vodstvom generala Rupnika in žegnom škofa Rožmana, ampak je resnica ta, da bi vas svet obsodil. Res nisem jaz kriva!

        • stajerc5

          A je res, da je bila na enem filmu tudi poznana Zdenka, tista z malimi in velikimi svinjarijami za pogledati?

    • Steiermark

      bojda si bila glavna zvezda na tem porno kanalu (kanalizaciji), zato je pa tudi propadla, ker še te stari razpadajoči komunajzli, niso hoteli gledati!

    • montyamp

      A je to ista pornografija kot pri Magajni ???
      https://www.dnevnik.si/1042766053
      LAŽ NESMRTNA DUŠA KOMUNIZMA .
      Zakaj je v Avstriji kurc , Slovenija pa v kurcu ???
      Ker imamo zazidarske mladiče na oblasti .

      • tarantela

        Si pozabil-a na kabelsko TV v lasti mariborske cerkve? Tam so imeli na enem programu porno filme. Precej znana zadeva!!!

        • stajerc5

          Si si ga olupil, nje?

        • pupa

          In kdo je bil odgovorni urednik te TV? Je bil morda gospod Štuhec.
          Pa sestavo nadzornega sveta bo potrebno analizirati? Koliko podtaknjencev “UDBE” je imelo posebne zadolžitve. Tudi za tovrstna podjetja velja najprej diskreditacija nato likvidacija.

    • stajerc5

      Kwa pa na tvoji…?

  • Olga_10

    Levaki spet kradejo in zlorabljajo Nicke! Seveda, ščititi je treba zločinca in kriminalca Kučana z njegovo kamarilo! Ko ni argumentov, sledijo zlorabe, laži in podtikanja!
    Dol s komunisti!

    • lokec

      kamarila kamaríla -e ž (ȋ) nav. slabš., navadno v monarhističnih državah skupina vplivnih oseb, ki zaradi lastnih koristi posega v odločanje vladarja ali vlade: spletke dvorne kamarile / kraljičina kamarila – ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Matija

      Pizda, danes je vsemogočni kučko spet zajebal, k je naročil preveč snega

  • montyamp

    GORJE NARODU , KO PRIDEJO MLADIČI STALINOVE GLISTAVOSTI NA OBLAST .
    SMRT MURGLOSRBSKEMU FAŠIZMU — SVOBODA SLOVENSKEMU NARODU

    • Jakob Kovač

      Ti bi kar smrt drugače mislečim skoraj se ne čudim povojnim pobojem če imate še sedaj željo po ubijanju kvizlingi umazani!

      • Steiermark

        Kvizling in okupator si ti in tvoja jugokomunistična golazen, ki nas je do 1991 direktno uničevala, danes pa na malo bolj skriti oz. prikriti način, čeprav kar direktno z vseh vej oblasti!

  • xtc

    Težava Zvonov je bila ta ,da je del Cerkve posloval z komunisti(udbaši) nato so levaki naivne farje zavlekli v sumljive posle in jih spravili v dolgove,ki so sicer bili možno poplačani,vendar so se levaki namerno odrekli temu saj so bančne pušione obesili narodu,denar pokradli sama afera pa je bila namenjena mazanju cerkve in namenu vsegliharjenja v stilu vsi so isti,vendar je malce prepogoltna in naivna farška druščina spregledala igro levakov,ki so zadevo spretno propagandno inše drugače unovčili.

    • Hun

      jaooo smrad k so ti drugi krivi za tvojo svinjarijo

      • xtc

        Glej bebo,kdo se je skrival za posli Vegrada z RK na debelem Rtiču a ni to bil isti ,ki je bil v poslih z zemljo Delamarisa,ki mu jo je plačal Vegrad?
        Saj veš kdo to je kolega Vrhunca..

    • Vera

      Kraševca je bilo večkrat videti z ljudmi sumljivega kova .

    • Tone

      Ta izgovor pa je identičen tistemu, da so naivne in poštene duhovnike v greh pedofilije zapeljali sami dečki in deklice.

      • xtc

        Preden se naprezaš poglej koga vse z levice si našel v poslih Vegrada,Zvonov,Hilde pa ti bo hitro jasno kaj in zakaj.
        Naivnost in pogoltnot ter kratkovidnost pa se je cerkvi maščevala.

      • stajerc5

        Ti, ti, ti, si tudi eden od teh?

        • Tone

          Ali eden od duhovnikov, ali eden od njihovih žrtev.

          • sine

            A te je kdo nategnil ?

          • Steiermark

            Če si bil žrtev pedofilov, in tako tudi izgleda, pri tebi, si bil pravgotovo “titov pionirček”, ki danes trpi zaradi štokholmskega sindroma!

      • Steiermark

        Nisem vedela, da je bil titek in komunistični učitelji, v prejšnjem režimu, duhovniki!

    • Jakob Kovač

      Cerkev ima 2000 letno zgodovino plenjenja in kraje za njih so komunisti prvošolčki v lopovščinah in če je bog jim bo sodil!

      • župnik cefizelj

        oni so varni, saj vedo da boga ni! to so le pravljice za naivno rajo.

        • pupa

          In kaj imaš ti in tebi enaki proti, če so nekomu te pravljice všeč in s tem nikomur ne stori nič žalega. Pedro Opeka???
          Mene nič ne moti, če ti veruješ v tvoje rdeče pravljice, dokler se na račun teh ne pobiva nedolžnih ljudi, ker se niso dali prepričati z vašim rdečim fašizmom. Milan Kučan & compani ??

      • xtc

        No cerkev ,če gledamo v 5 ni toliko ukradla v tisoč letih kot so komunisti v pol stoletja.

      • Steiermark

        Kaj te pekli, da ima cerkev že 2000 let zgodovine, vi komunajzarji, plenilci in roparji ter množični morilci poštenih ljudi, pa komaj 70 let in se je že končala….

        • Jakob Kovač

          Štajerc za razliko od tebe nikoli nisem bil komunist,bila pa je večina SDS!

          • Steiermark

            Lahko, da si “štajerc”, ampak če si, potem si pravgotovo v sramoto vsem Štajercem…..In če je bila “večinaSDS” komunistov, oz. v partiji, in danes so SDS, to samo pomeni, da so oni , za razliko od tebe, pravočasno spoznali resnico in izstopili! Ti pa kot indoktriniran jugo titov pionirček, še kar naprej tuliš in zavijaš v isti rog z rdečimi podganami! Nauči se tudi pravilnega postavljanja vejic, ker očitno si tako “pravi štajerc”, da niti ne ločiš pomena besed, zapisanih brez oz. napačno postavljenih vejic!

          • Vinogradnik67

            Človek vam pove resnico ! Vi pa udruhate po njem, žalostno res žalostno !

          • pupa

            185 komentarjev • 98 glasov
            Ali se zavedaš med katero zvrst komentatorjev spadaš?

          • lili pili

            Mogoce, je tudi zanimivo, da je musolini bil najprej zagret levicar, kot jansa, potem se je obrnil, spregledal pa je aprila 45, ko je visel na kanderlarbu v milanu.

            Toliko iz bliznje zgodovine preobracanja….

          • Steiermark

            No, ja, piliću, saj razgledanosti od tebe ni za pričakovati, kajšele pismenosti, saj vendar prihajaš iz najbolj zaostale dežele v pokojni jugovini…. Na kandelabru bi morali viseti, tisti, ki so vesili manj hude zločince, na njih – torej komunisti! Sicer pa, Mussollinija, so po umoru obesili za pete na kandelaber, skupaj s svojo ljubico, vendar že 43 leta! Ali si mogoče kanibal in si ga ti držal kje na podstrešju, da si lahko iz njega jedel, 2 leti, pršut?

          • lili pili

            Malp preveri katerega leta so ga obesili pa bos videl, da si se krepko zmotil. Eno je leto odstaviteve drugo pa je leto ko je bingljal…

    • Jakob Kovač

      cerkev ima 2000 letno tradicijo v bančništvu,prevarantstvu ljudi in kraji premoženja ,komunisti zanjo še vajenci niso!

      • pupa

        Od kod in kdo vodi banko, ki je prevzela koprsko banko? Za enkrat je v Sloveniji ta banka še najbolj zaupanja vredna. Vesela bom, če boš posredoval podatek imena banke , ki je v Sloveniji boljša.

        V naprej hvala.

  • Caetano

    Danes v Sloveniji se je treba bati komunistov in islamistov. Vrh slovenske katoliske cerkve je do obeh prevec naiven.

    • aligator

      mislim, da se je potrebno bati bolnikov, ki so obremenjeni z islamisti in komunisti….

      • Caetano

        Nasedel si rdeči nomenklaturi.

      • stajerc5

        In to ti direktno iz tepiha? Alah te bo kaznoval!

    • Jakob Kovač

      Ja seveda največji politikanti in pralci možgan narodu so ravno nepošteni farji(ne vsi)!

      • Caetano

        Proti komunistom in islamistom ni to nič.

  • Anton

    mi lahko kdo od vas priskrbi link do videa predstavitve Teologa ivana Štuhec

    hvala

    • Soave

      Hm. . . . . .sploh nisem vedela, da je video bil na razpolago. Sem malo iskala po drugih portalih. Zaenkrat neuspešno.

    • župnik cefizelj

      izvoli: belcebub.vas-ima.rad.si

  • Hun

    hahahaha Stuhec placanec RKC….
    800milijonska skoda je odraz pohlepa klerikalcev in PIKA…cist enostavno

  • Jakob Kovač

    Ha ha zdaj pa so drugi krivi za tatvino cerkve -naj lepo vrne denar ima ogromno goszdov in nepremičnin,pa se še zmeraj dela ubogo-denar vrnite in spoštujte 10 božjih zapovedi gospodje klerikalci!!

    • Matija

      Točno tako. In naj se ukvarjajo s tistim, kar obvladajo.. pranjem ovčjih možgančkov.

    • Vidi se, da si bil lepo vzgajan, postal pa si lažnivec.

      • Viktorh

        Dober večer, deklica.
        Nocoj sem se spomnil nate, ko sem sejal zgodnje paprike.

    • Viktorh

      A si še vedno pijan na teh straneh?

  • Joze Duhovnik

    Največji napačni vložek je bil v Helios, kjer je imel Zvon 24,5 %, kar ni ničemur podobno. 25% je meja za nadzor nad UO. Torej vsi člani UO, ki so krojili pokorščino pri Krašovcu so KRIVI in KONEC! Požrešnost g. Kraševca je bila tako neizmerna, da ni prenesel nasprotnega mnenja. Sistematično je kadriral poslušneže in spokornike zato, da je lahko uveljavljal svojo majhnost.
    Dejstvo je, da se je Helios pri prvi oceni vrednosti okoli 600 mio EUR prodal za okoli 150 milijonov, g. Slavinc pa je imel že v ozadju pripravljen odkup za 600 milijonov EUR (kdor prizna se mu polovico odpusti!).
    Prekupčevanje z Japunci v drugem krogu, torej denar bo sedaj prišel iz Šanghaja. Zato mora g. Slavincu domžalska ZKS-Udba (prikriti del ) v Domžalah postaviti spomenik, g. Kraševaec pa naj neha igrati psihološko nestabilno osebnost, ker je kriv za onečaščenje celotne slovenske cerkve in tega mu zgodovina ne bi smela odpisati. Uničil je tri škofe in tri nadškofe z svojo zatohlo pretkanostjo. Da on sam osebno, saj je vedno tako predstavil zadevo, da so jo morali škofje ob predstavljenih podatkih pritrjevati.
    Igrano spokorništvo je smrtni greh in zato naj vsaj nam vernikom prizna, da se je delal iz njih norca (čeprav ga je drugi spokornik branil z besedami: verniki bodo cerkvi tako ali tako odpustili!)
    Zakaj si ne nalijemo čistega vina vsaj med verniki in da se prizna greh lakomnosti, ki je lahko tudi dedno zasnovan!!!!

    • Soave

      O lakomnosti pišete ? Tov. Duhovnik ??

  • Soave

    Jaz imam poln kufer tega prerekanja !! Se greste sankat, dragi komentatorji ?? Lepo bo !
    Z lepo muziko. . .
    https://www.youtube.com/watch?v=LXwiNN76OZ0

  • Rotar Jakob

    kurćanizem se je obnesel pri kocbeku in ponovno pri kraševcu a kurćanova jama se odprira!

  • Božobožo

    Fari itak ne znajo z denarjem, ker jim je itak vse podarjeno.

    • stajerc5

      Verjetno so se od komunistov naucili!

  • Miro

    hahaha kakšni lopovi!!! a zdej je pa država kriva da so se farčki z dnarčki igračkal….. oni majo da ovce pasejo, da jih pol lahko Janša striže

  • južnificirana_si

    kaj pa je bilo pričakovati drugega od KGB (Kresal, Golobič, Pahor) vlade? zvonova sta bila lastnika iskreavtoeletrike, T2-samo tu je kapitala za pol miljarde

  • župnik cefizelj

    pa to ne moreš verjet! slovenska cerkev je gnila do temeljev. za pohlep krivijo najprej zlodejeve sile, a zdaj država. zakaj pa cerkev ni reševala potopljenih podjetij s pokljuškimi gozdovi in ostalimi nepremičninami!? svinjarija brez primere. potrebujemo cerkveni davek! gamad brezbožna!

    • Matija

      Mormo priznat, da je prejšnji družbeno-politični sistem državne ureditve precej dobro poskrbel, da se cerkev ni moralno in finančno spridila in da se je ukvarjala s poslanstvom, ki je v njeni domeni. Bila je precej bolj neoporečna in ugledna.

    • sine

      Ja pa kaj ti nimaš nič besede v cerkvi. Dej mal zaropotat !

      • župnik cefizelj

        me ne upoštevajo. prepošten sem za današnje teološko razodetje.

    • pupa

      596 komentarjev • 119 glasov

      Ali se zavedaš da tvoji komentarji zavdarjajo, zato so skoraj brez glasov.

      • župnik cefizelj

        edina stvar ki zavdarja je tvoja omejenost in zaslepljenost ter nezmožnost pogledati resnici v oči.

  • Jure Korošec

    Štuhec SRAM te bodi .. niti 10 božjih zapovedi ne poznaš. Katera že zapoveduje “Ne laži”? Kaj se pa RKC Butal igra velike investitorje, borzne posrednike, če pojma nima? In ti vzgajaš mladino na škofijski gimnaziji? V lažnivce in zahrbtneže kot si sam?

    Butalska RKC sampo laže in krade, potem pa druge krivi – kot Janša!

    • Kosobrin

      Bravo, Jure Korošec, tako je!

  • Jure Korošec

    Je meni mama lepo rekla ob osamosvojitvi: “Zdaj boste videli pravega hudiča, ko farški na oblast zlezejo!” .. in evo jih – sami hudiči .. hudič do hudiča v kiklah. Lažnivci, barabe, pedofili – lenuhi, ki se preživljajo z nabirkami, ne plačujejo davkov .. pravi resnični okupatorji cele Evrope.

    • xtc

      A to je tista mama k se je župnikom nastavljala pa jo nobeden ni hotu “spovedat”?
      Ja je že bla grda in butasta,za levaka pa dobra.

      • janez cepec

        ja maš prouv, ni mu bla ušeč. fajmoštri majo rajš mlade, mlajše, najmlajše deklice, če ne clo mladih fantkov. pedofili

        • pupa

          8162 komentarjev • 1711glasov

          Ali se zavedaš da tvoji komentarji zavdarjajo, zato so skoraj brez glasov.

      • Jure Korošec

        xtc
        Ne, ne – pomešal si – preveč se nalivaš s kačjo slino v svojem vaškem bufetku. Ko boš spet trezen se boš pa spomnil …
        TO JE BILA TVOJA, ki je vsem v vaški celici partije in župniku povprek dajala zadaj na vašem gnojišču med svinjami …

      • Peter

        In zdaj ti je on odgovoru, da je bla tvoja, ne njegova.
        Imam prav?

        btw, provokatorčki so takoj blokirani, čim si izmislijo novo ime, no.

    • nevtrino

      Ja, ja, resnično, okupatorji, … – kaj bi Turki in musliji, ne ?

      “se preživljajo”… Po vaše bi najbrž morali izjaviti, da se bajno bogatijo, ne ?

    • FRANC3

      Torej, Slovenijo že 23 vodijo farški, zato ima Slovenija toliko težav??????

  • Kosobrin

    Ne moreš verjeti, kakšne ta človek trosi! Zdaj mi je jasno, zakaj je tako nepriljubljen. In koliko denarja je šlo za to laživo buklo? Resnici nista dve, resnica je vedno samo ena.

    • Jure Korošec

      Plačan. Ti bi moral slišati kaj dijaki menijo o njem. Med dijaki je najbolj zaničevan od učiteljev.

      • Kosobrin

        Napisal sem NEPRILJUBLJEN. In verjamem ti.

      • nevtrino

        “Od učiteljev” ? Mislite izmed učiteljev ?
        Četudi bi bil najbolj zaničevan, to še zdaleč ne pomeni najslabši.

        • Jure Korošec

          nevtrino …
          … to pomeni, da so tudi nekateri drugi učitelji zaničevani. Si imel slovenski jezik nezadostno – ali kaj?

          • nevtrino

            Ne, ampak odlično,… za vas pa je res vprašanje …

      • tohuvabohu

        A ja, bedak? Namesto knjige napadi avtorja. To je najbolj gnusna metoda diskvalifikacije.

        • Tone

          Se strinjam. Toda zakaj o tem ne podučiš svojih somišljenikov na tem portalu, ki se večkrat spravijo nad človeka kot nad njegov komentar, in to z najbolj gnusnimi izrazi.

    • nevtrino

      Torej vi menite, da ni res, da se NLB ni strinjala s sanacijskim programom ? In to z določeno podlago, določenim namenom ? Ja, res ste strokovnjak, …

    • Peter

      Nepriljubljen da je? Tako pravi Nedelski?

      • FRANC3

        Kosobrin bere Nedeljski, Delo in Mladino. To je pa tudi vse.

        • Kosobrin

          Pozabil si na Ognjišče, Družino, Delo in Novo … in tako kot vsi, imam tudi jaz lahko svoje mnenje.

      • Kosobrin

        Ne Nedelski, ampak NedelJski. In ima tudi prav.

        • Peter

          Seveda, Nedelski ima vedno prav. zato inajo tam tudi TOFa, dvornega norčka.

          • Kosobrin

            Se vsaj malo nasmejimo. In v humorju je vedno veliko resnice, to pa nekatere zelo boli, kajne?

          • Peter

            A res?
            Mi veš povedati katere naj bi tako zelo bolelo, če se ti smeješ partijskemu dvornemu norčku?

  • janez cepec

    a bejž, bejž, Štuhec je poleg moralnega teologa tud ekonomist in je pogruntu, de bi se Zvonove dal rešet.
    če ne bi bla Cerku tok hudičev požrta na dnar pa na materjalne dobrine, kar je seveda skregano s krščanskim naukom, poj ne bi nategnila revnih cerkvenih ovac, de so ulagal u njih sklade. ne bi se šli prikritega tajkunstv, preko T2 so prodajal pornografijo, HALOOO????, no ja, sej njih morala je tko na psu, fajmoštri majo kup nezakonskih otrok, cel kup jih je pa tko pedofilov. zdej pa Štuhec tle neki klobasa, de jih je država nategnila. pa človk nam u ksliht laže. to je greh, hinauc

    • Viktorh

      A viš, ti tega nauš nkol razumu, ker si prebutast.

    • FRANC3

      Štuhec in Janša sta navajala argumente, imena in številke. Kaj pa ti navajaš.
      Tipično levo trobilo: blebetanje in klevetanje brez vsebine.

    • REF 2017

      CEPEC kot porodničar bi lahko evidentiral kolikim si pomagal na svetlo

  • Tomaz Gasperlin

    Kaj pa je namen te knjige? Zvajanje resnice?
    Vem le to, da ste se 1991/1992 precej smukali po hodnikih Slovenca, ko je nadzornemu svetu predsedoval litosjstrojski Duhovnik, ki je mislil, da bo novinarje ustrahoval kot kovinarje in ni čudno, da je pod Obrezo & Šterbnčko in Duhgovnikom vse propadlo pri Slovencu.
    ZVON je pravtako kot Slovenec propadel zaradi slabe izbire Kraševca, ki je osebno izbral poslušnega Zdolška, n mu dajal obvezne napotke. Krivda je več kot očitna pri Kraševcu, Zdolškui kin drugih neformalnih prišepetovalcih.
    Štuhec, ker pišete knjigo, ste bil očitno zraven tudi pri ZVONOVIH ” genialnostih” tkot pri Slopvencu?. Verjetno, ker pišete knjigo, sicer ne bi vedeli !
    Kaj piše v sanacijskem programu o reševanju ZVONOV je le pravljica, ki se ne bi nikoli uresničila.
    IN spet že drugič se ukvarjate s financami in gospodarstvom, ne o prvem ne o drugem nimate pojma.
    Krivci za propad ZVOINA so iz ZVONA ali smukači brez formalne vloge okoli ZVOINA, neformalni strici, ki s tokrat niso levičarji, ampak desničarji iz ozadja. BREZ UDBE, ki jo omenjate. Ste si kar podobni !

    • tohuvabohu

      Kaj se pa ti bolje spoznaš ne ekonomijo, butelj? Štuhec je svoje trditve argumentiral, ti pa nič.

      • Tomaz Gasperlin

        Izrazoslovje te definira kaj si. 3 x butelj!

        • tohuvabohu

          Ne sekiraj se zame. Važna je resnica, ki pa je tebi tuja. Po tvoji kretenski logiki je vsakdo, ki piše knjigo o kaki lumpariji, nujno sostorilec.

    • REF 2017

      ALI OBTOŽUJEŠ PO KOMUNAJZARSKEM RECEPTU ?????????????????

  • Oregon

    seveda, to vem že en čas. Prav tako je NLB odprodala švicarskim izterjevalcem kredite ljudi, ki so ob 100 plalčanih obrokih zamujali samo drugi obrok. Redkokdo ve, da so odprodali 600 m ilijonov terjatev za tretjinsko ceno. Ne vedo samo oni zakaj!!! Barabe pokvarjene, Bratušca pa, se ve po čigavem nareku, 5 MILIJARD evrov tem barabam drzavnim.

  • Vinogradnik67

    S tem SDS samo bolj tone !!

    • REF 2017

      Če si vinogradnik zakaj sta z Židanom zapravila TERAN ????????????????????????

  • lili pili

    Namesto te olog bi mu bolj odgovarjal naziv tele log.
    Cerkev je jezna, ker je zapravila vse, kar je 91 leta dobila, sicer pa se je potop zvonov za cel ze v letih 2004 2008, zato pa je bil ijj zraven.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!