Šokantna izpoved likvidatorja Ozne – priznal, da je v Sloveniji organiziral masovne likvidacije in da so komunisti namenoma pobijali izvensodno!

Zdenko Zavadlav (Foto: Twitter)

Objavljamo intervju z Zdenkom Zavadlavom iz leta 2003 (takrat je imel 79 let), nekdanjim namestnikom načelnika Ozne za območje Maribora, ki je razkril številne šokantne podrobnosti in o masovnih smrtnih žrtvah Slovencev in Hrvatov leta 1945. Čeprav je javno priznal zločin, nekaj sto žrtev tega zločina je bilo tudi najdenih, ni bila proti njemu nikoli vložena obtožnica! 

Zdenko Zavadlav je bil skojevec, partizan, obveščevalec. Rojen je leta 1924 v Šoštanju. Njegova oče in mati sta emigranta iz Italije (oče iz Gorice, mati iz Trsta). Tudi oče je bil politično vključen, bil je član Komunistične partije. Zavadlav je leta 1942 kot mladenič odšel k partizanom, pred tem pa so ga Italijani kot skojevca zaprli v Gorici, Trstu in Rimu. Takoj po prihodu k partizanom je vstopil v VOS (slovenska Varnostno-obveščevalna služba). Sprva je odkrival petokolonaše, po ustanovitvi Ozne (Oddelek za zaščito naroda) avgusta 1944 pa je postal njen pripadnik. Do maja 1945 je opravljal nalogo pomočnika prvega oddelka Ozne za Štajersko. Od maja 1945 do avgusta istega leta je bil referent v Ozni v Mariboru, maja 1946 pa je postal namestnik šefa mariborske Ozne. Pozneje je bil imenovan za namestnika Ozne za širše mariborsko območje. Prav v tem času in v tem delu Slovenije je bilo izvršenih več množičnih umorov, Zavadlav pa priznava, da je tudi sam organiziral masovne likvidacije pri Arehu na Pohorju.

Intervju je bil narejen leta 2003 v njegovem domu v Ljubljani, povod zanj pa je bilo najnovejše odkritje več sto okostnjakov v masovnem grobišču pri Borlu, za katere naš sogovornik trdi, da pripadajo Hrvatom, je so intervju povzeli na hrvaškem portalu Komunistični zločini.

Na vprašanje, kaj kot bivši pripadnik Ozne ve o novo odkritem masovnem grobišču pri Borlu, je odgovoril, da so bili na tem kraju maja 1945, ko je bila vojna že končana, pobiti Hrvati, ki so uspeli pobegniti iz kolon Križnega pota, a so jih pozneje ujeli in pripeljali 3. armadi jugoslovanske vojske. Zavadlav, ker je bil iz slovenske Ozne in Knoja in je bil odgovoren za širše območje Maribora, je pobijal slovenske domobrance, kadar pa so ujeli Hrvate, so jih predali 3. armadi. Med seboj so imeli dogovor, da vsak ubije svoje. Slovenci svoje, Hrvati in Srbi svoje. Podal je še primer, da so v Kočevskem rogu oni pobili svoje, slovenske domobrance, Srbi pa so pod vodstvom Sima Dubajića pobijali večje skupine nedičevcev in ljotičevcev.

Z vrha dobili informacije, da pobijajo brez sodb
V Kočevskem rogu je skupina pod vodstvom Sima Dubajiča pobila tudi Hrvate. Razdelili so si masovne usmrtitve in sicer takole: 1. armada je pokrivala območje Celja, 2. armada območje Gorenjske, 3. armada Pliberk in 4. armada Kočevski rog.

Na vprašanje, ali ima moči javno govoriti o usmrtitvah, ki jih je kot takratni visoki uradnik Ozne organiziral in v njih tudi sodeloval, Zavadlav pravi, da je o dogodkih že govoril, pa so mu grozili in nanj tudi streljali. Čeprav je ta del naše zgodovine grozljiv, se je odločil o tem govoriti. Pravi da je “star in da ga ne briga več za to, kar se mu lahko zgodi. Naj se resnica izve”. Čeprav je bila vojna že končana, so masovno pobijali brez pravnih obsodb. Zavadlav to komentira: “Z vrha nam je bilo rečeno, da sovražnika ubijemo brez sodbe, ker revolucija še traja. Saj je bila vojna prva faza revolucije, po vojni po druga faza”.   

Medtem ko so pobijali, so bili pijani
Najbolj ga je pretresla masovna usmrtitev pri Arehu na Pohorju. Po ukazu načelnika Ozne Vladimirja Rafaela Majhna je moral osebno organizirati in nadzirati množičen poboj ljudi. Pripadniki mariborskega Knoja so izkopali jame, ponoči pa so jih v mariborskem zaporu zvezali z žico, jih vkrcali na tovornjake ter se odpravili proti Pohorju. Da bi se opogumili, so spili večje količine konjaka, pripoveduje Zavadlav. Pravi še, da ko so prispeli do gozda, kjer so bile izkopane jame, so se ujetniki morali sleči do nagega. Knojevci so jih po pet vodili do jame in streljali, druga skupina pa je trupla zakopavala. Serijsko streljanje se je nadaljevalo. “Takrat sem se prvič v sebi vprašal, kam smo prišli z našim skojevstvom, partizanstvom in kakšna je to osvoboditev?! Potem pa spet požirek konjaka. Knojevci, ki so pobijali, so bili že precej pijani.” Pravi še, da osebno ni ubijal, je pa zaradi svoje funkcije ubijanje organiziral in vse tudi nadzoroval.

 Obžalovanje in opravičilo
“Noben normalen človek ne more biti ravnodušen po vseh teh dejanjih, in tudi jaz ne. Človeško je povedati resnico, se opravičiti in obžalovati za vse grozote,” je dejal Zavadlav. Zato se je pridružil slovenskemu društvu za odkrivanje in označevanje masovnih grobišč.  V pokoju je napisal več člankov in knjig o vojnih in povojnih zločinih VOS in OZNE, njegovi vojni tovariši pa so mu za časa življenja govorili, naj neha pisati, zato je obljubil, da imen ne bo objavljal. Umrl je leta 2006.

A. G.

  • Miro Jereb

    Ne morem verjet…sem letnik 51 in so nas futrali s kurirčkovo pošto in raznimi herojstvi partizanov…kakšno lažnivo sranje…nič čudno, da se tako branijo da resnica ne pride na plano. Pred leti sem tudi jaz poznal “partizana” Fojkarja ki je bil likvidator…nikoli o tem govoril in bil je zapit…do smrti.

    • MEFISTO

      Kaj imaš proti kurirčkom?

      Bral sem , da je en sam pionirček s fračo zajel in razorožil 80 do zob oboroženih nemških vojakov.

      Kdo jih je potem postrelil, pa ni pisalo.

      • Sadako

        Bili so že mrtvi, ker jih je postrelil Mitja Ribičič, ker mu niso hoteli dati Nemke s svoje srede, da bi ji naredil križanca med Nemcem in komunistom.

        • Franc Šink

          Zanimiva teorija.

  • MEFISTO

    Ko se bo zbudil, če je sploh kaj zatisnil oči, se bo mož tisočerih nickov zelo razjezil zaradi te teme.

    On namreč gleda naprej in čaka na primerno priložnost, da ponovi vajo iz leta 1945.

    • Steiermark

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • osa

    ponosen sem, da je bil moj oče domobranec DOM JE BRANIL

    ZELO ZELO PA BI ME BILO SRAM, DA BI BIL MOJ OČE , KUČAN, DOLNIČAR, NOVLJAN,…..
    Z vrha dobili informacije, da pobijajo brez sodb
    TOVARIŠ KUČAN ALI VAS SPODNJI STAVEK KAJ GANE ALI BOSTE ŠE NAPREJ LAGALI IN KRADLI JA SEVEDA DISKREDITACIJA IN LIKVIDACIJA

    Obžalovanje in opravičilo
    “Noben normalen
    človek ne more biti ravnodušen po vseh teh dejanjih, in tudi jaz ne.
    Človeško je povedati resnico, se opravičiti in obžalovati za vse
    grozote,”

    • MEFISTO

      Jaz sem tudi ponosen, da moja starša nista bila partizana.

      Sram pa me je, da nista bila pri domobrancih.

    • Steiermark

      Še bolj človeško pa je “plačati” za vse gorrozote, ki so jih povzročili – četudi samo njihovi predniki! Izginejo naj z obličja zemlje, ker niso vredni, da bi tlačili zemljo! Morda bi se dalo , v dogovoru s Hrvati, urediti Goli otok v “luxusno” stanovanjsko naselje, kjer bi tele barabe lahko s svojimi kremplji, zase in svoje potomce zgradili stanovanjske komplekse, kjer bi bivali, do svojega dokončnega odhoda k svojemu gospodarju, satanu!

  • Sadako

    Baja Mali Kniddža
    Davno kad sam mali bio nasao sam u ormaru
    Sakrivenu u carsafe pozutelu sliku staru
    Djedo me je ugledao kako sliku gledam kradom
    Upita ga je li djeedo ko je onaj covjek s bradom.

    To je djete cica Draza rece djedo tuzna lica
    Vjeruj djedu nije bio zlocinac i izdajica
    To je pravi srbin bio slavio je krsnu slavu
    Volio je svoga kralja i zato je dao glavu.

    Veliki je srbin bio ubili su zato Drazu
    Veruj djete svome djedu komunisti sve nas lazu
    Moga djeda vise nema a nema ni komunista
    U sobi na mome zidu stoji ona slika ista

  • MEFISTO

    Pri nas se premalo slavi Hitlerja.

    Nihče ni bolj sovražil komunistov in zaničeval buzerantov.

    • Janez

      Hitler je bil buzi.

      • MEFISTO

        Hitler ni bil buzerant.

        Res pa je, da v spolnih zadevah ni bil dovolj sproščen.

        Ni bil tak kot Tito, ki bi samo jahal, na državo in narod pa pozabil.

        In pedofil tudi ni bil, pa za kurbe tudi ni zapravljal davkoplačevalskega denarja.

        • Steiermark

          V primerjavi s titotom, stalinom, churchillom je bil preveč normalen – človeški, zato so se ga pa morali tudi znebiti in mu obesiti svojo izprijenost…..

          • etrusk

            Pred časom , sem bral , da se bo Hitlerju ko pride čas postavil velik spomenik , ker je pred Rusi rešil Evropo.
            Za razmislek , zakaj? Dobro , da imamo internet in satelitsko

      • Steiermark

        Verjetno si v svoji zmedi zamenjal imeni – tito je bil buzi in ne hitler!

    • Steiermark

      Saj ravno zaradi tega, buzeranti – komunisti, vse to počnejo – sovražijo svoje “sovražnike”!

    • etrusk

      Mefisto , žal imate še kako prav.

    • MladiLiberalec

      Kar lepo si potlačil Hitlerjeve zločine nad ubogimi homoseksualci. Okrog 7000 jih je umrlo pod nacizmom. Večinoma v taboriščih. Naj spomnim da je Hitler tudi osebno ukazal ustreliti voditelja SA Edmunda Heinesa in njegovega samo 21 letnega ljubimca Ericha Schiewecka.

  • Miran

    Izdajalce v vojni vedno čaka smrt.

    • MEFISTO

      Ti boš prevzell doma, ker si tako brihten.

    • Mojca pokraculja

      Mednje spadas tudi ti.Ker to zagovarjas kot normalno.Med vojno in po vojni . Le izdajalci in izprijenci morijo ljudi, posebej takrat,ko je vojna že končana . Brez postopka, sodišča, po partijski direktivi. To je zate v redu, torej si izdajalec pravice. Moriti je najlažje kadar imaš izgovor in hrbet zavarovan s partijo . Takile Zavadlavi so ga imeli do smrti. In ti temu ploskas! Opravicujes?! Upam da nimas svojih otrok.Gnus nagnusni!

    • Vasja Jug

      izdajalci so bili komunisti/partizani

    • Steiermark

      ja, vas pa očitno ni dosegla…..

    • traktor

      Kaj pa po vojni? In kaj je z izdajalci na levici,ki nas izdajajo zdaj?

  • Antonius

    ……….. in potem so se otroci in politični dediči nenadoma odločili, da bodo svoje starše morilce, spravili z od njih umorjenimi žrtvami in jim zato na nekem dvorišču sredi Ljubljane postavili spravni spomenik. Seveda se na sramotni spomenik niso upali zapisati kdo jih je umoril, zakaj jih je umoril in kdo so umorjeni.
    Najbrž bi morali svojci in dediči umorjenih na tistem dvorišču k spomeniku *sprave* postaviti še spomenik Zdenku Zavadlavu. Spomenik si zasluži zato, ker bi zanamcem s svojim priznanjem in opravičilom pripovedoval zgodovino, da slovenski revolucionarni hostarji s Kardeljem in Kidričem na čelu niso priznali in se nikoli opravičili.
    ZZB je organizacija morilcev in lopovov. Še danes nam kradejo za svoj borčevski dodatek!

    • Jožef

      Spravni spomenik so postavli v posmeh zraven kipa Kardelja ki je eden glavni krivcev pobojev.

      • Steiermark

        Kaj si pa naj počnemo s “spravnim spomenikom”? To je dejanje, posmeha, njihovim žrtvam in vso to svinjarijo podpira pahor in vsa ostala jugokomunistična drhal, katera ploska ob odkritju kakšnega množičnega grobišča, kjer počivajo kosti njihovih žrtev in katerih najintimnejša misel nikoli ni bila svobodna in samostojna Slovenija, katero te pošasti ponovno obvladujejo! Do kdaj še? Ali se bomo izkazali, 10. 6. letos in jim povedali kam spadajo ? Ali pa bomo samo skimavali z glavo in ponavljali od rdeče smrdljive zločinske klike, tisočkrat izrečene besede, ki jim omogočajo zatemnjeanje možganov neukih in nerazgledanih ljudi: vsi so isti……

      • Vera

        Tito je poboje naročal Kardelju, ta pa potem Ribičiču ( nalogom majorja Mitje ) . Še na TV smo lahko to videli pred par leti .

  • Jožef

    Grozljiva preteklost nam še vedno preti in nas sili v molk, s katerim si zagotavljamo mirnejši spanec.
    Mnogo lepše bo bilo, če bi vsaj enega zločinca ali njegovega pomočnika opsodili po vzoru Nuernberškega procesa s končno kaznijo na obešeniškem odru.
    Vsaj enega živečega najdite, da bo trpečemu narodu in nesojenim žrtvam zadoščeno.
    Menda jih še nekaj živih. Najlažje ga boste našli naslednje leto v Dražgošah. Ker so pa tovariši starci oboroženi s trofejnim orožjem, kim so ga najverjetneje pobrali Domobrancem – njihovih žrtvah, morate biti pazljivi ob aretaciji. Na tem orožju je še vedno kri onih iz Hude jame.

    • etrusk

      Poznam primer , ko je morilec , posiljevalec potem bil veliko let občinski sodnik. Ljudje ki so ga poznali , so se ga bali kot hudič križa,

      • sodnikisozločinci

        In to za veliko preprostih, naivnih ljudi še vedno ni dovolj za spoznanje, da je pravosodje v resnici navadna zločinska združba serijskih morilcev, sadističnih psihopatov in sociopatov.

    • Vera

      Kaj starci, saj je zraven v Dražgošah tudi veliko mladih, zato bi tiste ” procesije ” morali prepovedati, ker je vse skupaj laž komunistov .

  • bubamara

    Noben normalen človek ne bi delal takšne grozote. Opravičiti se, ko si na pragu smrti, je zame blef. Slovenci so čudovit koktejl genov Slovanov in Keltov. Oboji krvoločni do bližnjih istega plemena.

    • etrusk

      Slovenci nismo ne Slovani , ne Kelti
      Zgleda , da ste še mladi in imate v glavi komunistično zgodovino. Bubabara bukle v roke.
      Osti jarej..

      • bubamara

        Kaj smo torej ?

        • črnogled

          Pogosto uporabljen pozdrav “oj” je okrajšava za venetski pozdrav “osti jarej”. Ta pozdrav je bil pred približno 2500 leti napisan na vrč, ki je venetskega izvora in je bil v začetku 20 stoletja najden v Škocjanu na krasu. Veneti so bili naši predniki in po njih se imenjuje italijanska pokrajina Veneto, Venetski zaliv, Benetke.

          Morda ti bo zdaj bolj jasno kaj smo,oziroma,kdo so naši predniki.

          • bubamara

            V redu. Razloži kaj imajo veneti z prekmurskimi Slovenci.

  • totex39

    Lahko bi potegnili skupno črto med komunisti in islamisti, ki danes počenjajo take grozotne stvari, zato pa čutijo do njih neko pripadnost in jih ščitijo.

  • Joža

    Rešil se je pekla. Opravičil se je in obžaloval ter sodeloval pri razkrivanju, Gospod pa je tisti, ki to sprejme, ne mi. On pa je usmiljen z iskrenimi.

    • Steiermark

      In ti verjameš v njihovo “iskrenost”? To so samo prestrašeni zločinci, ki se zavedajo, da nimajo več veliko pred sabo in bi radi prelisičili tudi Boga!

      • Goran Hvala

        Boga??..;-)…ti pa nis dost bel napredna od muslimanov ce ze o bogu fantaziras…

      • sodnikisozločinci

        Za Zavadlava ne verjamem, da to velja. Njegov primer je predvsem dokaz aktivne podpore genocida in njegovih storilcev od strani slovenskega pravosodja. To, da niso nikogar kaznovali, pa jih je bilo takrat sigurno še veliko živih, je dober dokaz.

  • Steiermark

    Človek obnemi ob takšnih izjavah teh rdečih zločincev, kot je zavadlav in drugi, revolucionarji! Zanima me, ali ima kaj potomcev in ali se ti sramujejo zločinskega ravnanja oz. komunistične pobesnelosti svojega očeta, starega očeta itd. ali so pa kot kup drugih, ki se mešajo v našo politično srenjo, s pomočjo tamalega sluzastega srbskega hlapca, küčoneja, kot šoltes s svojim krdeljem , ribičič – velika “moralna” avtoriteta”, s svojim očetom posiljevalcem in množičnim morilcem (kot smo lahko iz pričevanj pričevalcev tudi izvedeli, to da je pa ljudi po Pohorju, s kolom pobijal, ker se niso hoteli pridružiti KP, medtem ko so bili v kakšni skrivaški enoti, kjer pa partija ni imela vpliva) in kup ostalih, katerih očetje, stari očetje, stare matere …. so iz živih teles, zavednih in domoljubnih Slovencev, rezali srca, jetra, jih pojedli pečene na žaru in jim pili kri? Tisti zaplankani “slovenci”, ki potem ob volitvah itd. vedno znova ponavljajo, kučanovo mantro, da so vsi isti in potem volijo , če že direktno ne, teh morilcev slovenskega naroda, pa njihove “vnuke”, ki če bi imeli trohico poštenosti in sramu , bi izginili za vedno iz našega okolja – najbolje, naredili bi harakiri….

  • Goran Hvala

    Ja verjetn niso lizik talal domobrancem po vojni…niti jih ne bi domobranci ce bi zmagal…tak da stalno nabijat kolk jih je kdo je cist brezveze…ce nisi nas si proti…se danes je tako..sploh na tem portalu…in zraven se cudite in zgrazate..mal smesno…zelite si pa isto…jaz kot neopredeljeni v tem vidim samo jokanje in stokanje porazenca…

    • sprehajalec

      Ko so Grki zmagali v svoji državljanski vojni proti Komunistom, svojih Komunistov potem niso likvidirali.

      Ne vem zakaj bi jih Slovenci v podobnih razmerah?

      • matjazr7

        Če bi pa grški komunisti zmagali, bi pa likvidirali svoje nasprotnike, sploh ne dvomim v to …

      • radames

        Ljudje pojma nimajo kakšna je komunistična revolucija. In potem svoje projekcije komunističnega ravnanja usmerijo na nasprotnike komunistov.
        Domobranci niso množično pobijali, komunisti pa so množičnost pobijanja med vojno pokazali s pobojem 600-700 zajetih vaških stražarjev s Turjaka in zajetih četnikov iz Grčaric.
        Bolj ali manj so tile levakarji in zagovorniki partizanstva in komunistov zelo trapasti ljudje, ki jim je razmišljanje s svojo glavo totalna neznanka.

        • sprehajalec

          Ja, to se strinjam, poznajo samo to, ničesar drugega. Povsem normalno je za njih, da pobijaš vojne ujetnike, pa civiliste nasprotnega tabora. Komunizem je uvedel pojem “ljudstvo” v vojne, vojno pa je naredil veliko brutalnejšo, kot je bila do takrat. Licence to kill, je bila na široko podeljena, presojalo pa se je na subjektivni ravni, koga ubiti in koga ne. Tako si oni predstavljajo vojno. Da ne omenjam, da namerno nočejo razlikovati med oboroženo kolaboracijo in tehnično kolaboracijo. Ker bi se jim vsa struktura NOB podrla.

    • Mare Kranjc

      Ti neopredeljen, ha, ha, dober vic. Po tvojih komentarjih je jasno, komu pripadaš! Ta in podobne novice o komunistični golazni in njenih zločinih, so seveda zelo neprijetne za vas, zato se lažno izdajaš in poskušaš zmanjšati pomen krvavih zločinov revolucionarne drhali! Poznamo takšne vsegliharje kakršen si ti, ki ne bi gledali v preteklost!

      • Steiermark

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • maksimalno

      Tui ti lahko postaneš poraženec?

      • Goran Hvala

        No sej to vem da so vase mokre sanje….sam baje da ste boljs..sicer ne vem v kaksnem smislu ampak baje da ste…;-)

  • if

    Demokratičana Republika Slovenija pričakuje ukrepe pristojnih državnih organov, ki so jih dolžni izpeljati po uradni dolžnosti!
    Prvi med njimi ste predsednik države Borut Pahor in hkrati vrhovni poveljnik slovenske vojske!

    Predsednik Borut Pahor, javno in nejavno ste dolžni preko svoje funkcije zagnati vse pristojne sisteme za popolno demokratizacijo Slovenije!

    Kot predsednik države za začetek ukrepajte takole!
    Sprožite takojšen umik kipa narodnega veleizdajalca Borisa Kidriča, ki pred predsedniško palačo bronast grozi demokratični Sloveniji.
    Enak učinek usmerite pred parlament, kjer bronastim zločincem poveljuje Edvard Kardelj, prvi veleizdajalec slovenskega naroda!

    Stopite tudi pred zgodovnisko OF laž izraženo v spomeniku stoječem pred hišno številko 51, na Cesti 27. aprila v LJ, in jo besedno zrušite!

    Presednik Borut Pahor, prepovedujem vam zlorabo slovenske vojske v namene vzdrževanja in slavljenja OF laži, ki je slovenskemu narodu porinila nož v srce!

    Konec je leporečja!
    Od predsednika države, od demokrata, pričakujem konkretne poteze demokratizacije Slovenije, ki morajo biti skladne tudi z resolucijo o totalitarizmih. V evropalrlamentu aprila 2009 jo je podprla tudi vaša SD podstat!

    • etrusk

      Pahor je lutka in mora delati in govoriti kot mu ukažejo Pika. da bi to naredil kar ste napisali pozabite.

    • Vera

      Titovi kipi in imenovanja ulic, krajev se tudi naj takoj ukinejo, saj ni bil ” slovenske matere sin “, pa še zločinec je bil povrh vsega !

  • antimur

    Kaj je morilci rdečezvezdaški? Ste še prepričani, da upravičeno prejemate krvave borčevske pokojnine, katere vam prisilno plačujemo pošteni Slovenci in Slovenke, v zahvalo še danes paradirate po vaših zombi orgijah s krvavo zvezdo in ostalo kolhozniško ropotijo, z lažjo zastrupljate mlade, za piko na i še pa omalovažujete slovensko zastavo, grb in Ustavo RS.

  • Steiermark

    Je pa zanimio, da skoraj vsi veliki zločinci – revoluionarji v Sloveniji, izhajajo iz “primorske” oz. Trsta in okolice Gorice….. Pri teh pa je zaslediti, da imajo že gensko okvaro, po kateri podedujejo slo po slovenski krvi!

    • etrusk

      Ne samo primorska , morilci so bili vse povsod tudi na Gorenjskem . Kar nekaj sem jih poznal. nekateri od teh , so mi zaupali kaj so počenjali.

      • Steiermark

        Seveda so bili od “povsod”, vendar je pa zanimivo pogledati “od kod prihajajo” – njihovi starši oz. predniki! Kot iz prakse lahko spoznamo, jih je najbolj krvoločnih ravno iz primorsko italjanskih delov….. Isto velja tudi za jugose, katerih starši so se privlekli v Slovenijo in danes nam ukazujejo in sovražijo vse, kar je slovenskega oz. nebalkanskega , pa čeprav so sami že rojeni v Sloveniji – kri ni voda!

    • hermannn

      Na Štajerskem so jim rekli ičiči. Pred 2. Vojno so bili mnogi kraljevi žandarji, po vojni ljudski miličniki. Danes pa ….

      • Steiermark

        Prav tako je bilo, čiče so dovažali množično, dokler niso preplavili cele Štajerske in nam zavladali…..ter spremenili podobo tako štajerske, kot tudi celotne Slovenije!

  • Zgornji

    Ja, Žalostno , kam smo prišli , da se moramo pobijati med sabo, … zloben – pokvarjen narod smo postali …

    • radames

      Tako ni bilo samo v Sloveniji, marveč po vsej Jugoslaviji. Nekaj desetletij prej je biilo tako v Rusiji, ko se je izvajala boljševistična revolucija po Leninovem učenju, da v komunistični revoluciji mora bit državljanska vojna.
      Take so zakonitosti komunističnih revolucij, ki z nacionalnostjo nimajo nič. Ni narod kriv in zloba v narodu, marveč državljanska vojna zaradi komunistične revolucije.

      • if

        O konuistični klavnici v dvajsetih in tridesetih letih prejšnjega stoletja so slovenski duhovniki slovenskemu narodu govorili s prižnic.
        Katoliška cerkev je bila takrat edini globalni vir, ki je informacije iz SZ pretakal v Evropo.

        Papež je spomladi 1937 izdal dve socialni okrožnici.
        Prva »S pekočo skrbjo« (Mit Brennender Sorge) je obsojala “brezbožni germansko poganski panteistični” nacionalizem in njegovo rasno teorijo”.

        Druga »Božanski odrešenik« (Divini Redemptoris) brezbožni je obosojala komunizem in vso njegovo nasilno kulturno socialno in politično prakso.

        Slvoenski duhovniki so zgodaj opozarjali slovenski narod pred brezbožnim komunizmom. Tudi danes beremo posledice ne le v stotisoče umorjenih, pač pa tudi v miljon in pol mentalno pohabljenih sodobnikov.

      • Zgornji

        Ja, vem, da je bilo na jugu tudi podobno, ampak za tam mi je razumljivo , ker so tam itak že bolj nasilni narodi .
        Vse vojne pa nastanejo Zaradi Pomanjkanja Ljubezni , kar prinese prostor za Zlobo in vsakovrstne hudobije , … revolucionarne, ali pa nerevolucionarne …

  • Caetano

    Pričevanje g. Zavadlava je pomembno, ker je jasno potrdil, da je bila motivacija za povojni izvensodni poboj nadaljevanje revolucije oz. po komunistično nastop druge faze. To tudi pojasni zakaj je bilo prav pri nas v primerjavi z zahodom, Skandinavijo, VB itd. toliko žrtev in zakaj niso uporabljali niti sodišč.

  • totex39

    Za nas je to res šokantno, za njega pa sigurno ni bilo, saj je delal za komunistično vlado, ki ga je še povzdigovala za njegove zločine.

  • večni srb

    Počasi se kaže vzorec, ki povezuje vse te nezakonite masovne umore, vse je organizirala in izvršila Slovenska ljudska milica.
    Zavadlav je povedal kar že vemo, po vojni, se je vsak narod obračunaval s svojimi, isto piše tudi Leljak in pravijo ostali udbaši.

  • večni srb

    Če prav razumem, je komunistična država sicer organizirala nezakonite in nečloveške akcije, vendar je svoje zločine spretno prikrivala pred javnostjo delavcev in kmetov. V komunizmu, imajo oblast delavci in kmetje, ki pa za te partijske safarije očitno niso vedeli.
    Zato se mi zdi zanimivo življenje partijskega serijskega morilca, ki se verjetno ni prav nič ločil od navadnih ljudi. Mi pa zdaj vemo, da je bil v resnici plačani morilec. In da ni mogel nikomur odgovarjati za svoje zločine, tudi če bi sam hotel. Zato se sprašujem, kaj vse so še počeli ti manijaki in psihopati, ko nismo vedeli, takemu se pa res ne bi rad zameril, ker lahko dela dobesedno kar hoče in nikoli ne bo odgovarjal. Žrtev je kriva.

    • sodnikisozločinci

      Sprašuješ se, kaj vse so še počeli ti manijaki in psihopati…

      Mnogo od njih je postalo uglednih pravnikov, sodnikov in tožilcev, na primer Jernej Stante in Mitja Ribičič, njihova naloga je bila nadaljevanje genocida nad slovenskim narodom s pravnimi sredstvi, za navadne morilce imamo lahko vse sodnike in tožilce od leta 1945 do 1991, sedanji nasledniki teh klavcev pa so v bistvu enaki izrodki. Najbolj nevarne psihopate in manijake v sedanji pravni državi spoznaš po tem, da se vpišejo na pravno fakulteto. Tudi za trenutni pravosodni drek v Sloveniji je žrtev vedno kriva.

      • večni srb

        Kdor preganja potomce izdajalcev in okupatorjev do danes, je verjetno navaden nesposoben idiot, če jim ni uspelo niti po 70 letih, jim najbrž ne bo nikoli., pa tudi, kmalu itak ne bo nihče od njih več živ.
        Koga potem preganjajo, nadzirajo, kriminalizirajo in mučijo, fašiste očitno ne, tudi lani smo se zadolžili za kakšne tri milijarde, da smo pokrili njihove dolgove. Partizani so bili gverila in ilegala, Slovenija ni obstajala, takrat bi se dalo marsikaj razumeti, danes zagotovo ne več.
        Meni so se zdeli sodniki do osamosvojitve še nekako znosni, ni bilo posebnih problemov, kar se vali iz pravne akademije zadnja desetletja, je pa res vse za pod šus, brez izjem.

  • Burek Burecki

    Po vojni so vsi pobijali izdajalce. Mogoce v sloveniji malo vec, ker so slovenci vedno bili izdajalci slovenskega naroda in se podrejevali raznim monarhistom skozi stoletja namesto da bi se borili proti okupatorjem…

    • Vera

      Pa jade , kaj si boš še izmislil ? ! :(

      • Goran Hvala

        Mal je smesno to da je vse izmisljeno kar ni na janseviskih zelnikih zraslo…;-)…hudo hudo…se bel mi je smesno to da bivsi komunist laja cez svoje sodelavce bivse komuniste in se ima za boljsega…;-)..

        • Vera

          Dovolj imam tega, da si mi , ki smo od naših staršev in sorodnikov izvedeli za grozodejstva , tega danes ne bi smeli pisati in govoriti resnice ! Sram naj bo vse ,ki podlegate komunističnim lažnim ideolegijam ! Janšo pa že pusti pri miru, ker on pa res nima nič s poboji po vojni, saj ga še na svetu ni bilo !

          • Goran Hvala

            Aja..sej res….pardon…eni drugi so tud marsikaj zvedel od starsev in sorodnikov…sam tisto je baje pa komunisticna propaganda…;-)…kak se ti ne bom smejal no…

    • Bozz

      Kaj pa okupatorji iz Beograda, ki so nas hoteli posrbohrvatiti z vsiljevanjem svojega jezika v naših šolah, in ki so nas finančno molzli in izčrpavali, kot nas še danes naši slovenski komunisti, ki so z vsem namolzenim in pokradenim bogastvom postali smrdljivo bogati in odvažajo naš denar (75 milijard do celo 200 milijard eur je govora v davčne oaze)?! Hahahahahaha, je to komunizem? Komunistov so vas polna usta kako se komunizem bori za reveže, za brezrazredno družbo, ko pridete pa na oblast pa postanete še hujši kot tuji okupatorji, nadrazred. Poderete tistemu revežu hišo v Bohinju ali pa zarubite hišo zaradi 100 eur dolga, medtem ko sami zaradi svojih milijonskih dolgov, pripišete na svojo nepremičnino 500.000 eur zemljiškega dolga, da potem zaradi ne vem kakšne luknje v zakonu, zaplemba nepremičnine ni možna! Same laži, da se dokopljete na oblast in potem držite narod v revščini, medtem ko se sami kopate v bogastvu nakradenega davkoplačevalskega denarja (davek na dohodek, zemljo, hiše revežev) in seveda denarja nakradenega iz velikih državnih podjetij in s.p.-jev, malih zasebnih podjetij, katere dušite z nenormalno visokimi davki, ki jih tlačite v svoje žepe, da privilegijev vašega nadrazreda, ko svojim odpišete milijonske dolgove po tem ko uničite in izropate podjetja, ne omenjamo. Mrš hinavci!

      Mimogrede od vseh pomladnih strank in od vseh levih strank, ki se pripravljajo na volitve je edino Andrej Šiško v svojem programu govoril o vrnitvi 75 milijard eur iz davčnih oaz kot del njihovega programa. Seveda je zanj spet popolna medijska blokada. Mogoče je to celo nemogoča obljuba, ker komunisti ne bodo dali tega nakradenega denarja mirno iz rok, ampak vsaj govori o tem za razliko od vseh levih in desnih strank, ki tega v programu nimajo. Ali pa govorijo o tem pred volitvami, potem ko pridejo na oblast pa na vse lepo pozabijo. Zakaj nobena od sedanjih strank v parlamentu ne sproži postopka in zahteva vrnitev teh 75 milijard eur, ki so baje še v davčnih oazah? Bi takoj lahko odplačali dolg in potem popravili stanje v zdravstvu in vojski, kmetijstvu, itd. Aja, mogoče zato, ker komunisti načrtno izčrpavajo Slovenijo, da se drži narod v revščini modernega srednjega veka.

      Kdo je potem pravi okupator Burek Burecki? Če Slovenec zatira Slovenca zaradi neke bolane ideologije (komunizem, nacizem, fašizem) ni nobene razlike med njim in tujim okupatorjem, da ne omenjamo da so vse te ideologije zrasle na zeljniku tujih okupatorjev.

    • radames

      “Zavadlav to komentira: “Z vrha nam je bilo rečeno, da sovražnika
      ubijemo brez sodbe, ker revolucija še traja. Saj je bila vojna prva faza
      revolucije, po vojni po druga faza”. ”

      Torej,
      da se ve! Pobijanje zradi MAŠČEVANJA je navadno zavajanje in
      izmišljotina. Maščevanje zagovorniki partizanov in komunistov
      uporabljajo zato, da prikrijejo NAJHUJŠI ZLOČIN. Kdor ve, kaj in kakšna
      je komunistična revolucija, je že zdavnaj prišel do spoznanja, da so
      pobijali potencialne POLITIČNE NASPROTNIKE totalitaristične komunistične
      oblasti.
      Pobijalo se je otroke, ženske, starce, intelektualce,
      pripadnike meščanstva, industrialce, bogate kmete, bogate obrtnike in ne
      SAMO PRIPADNIKOV NASPROTNIH (domačih) VOJAŠKIH ENOT, ki so postali razoroženi vojni ujetniki.

    • if

      Kdo je izdajalec?
      Tito, Kardelj, člana Kominterne, nacisitčna prakolaboranta!

  • Krtača 20

    Še premal so vas.

    • Bogdan Šalamun

      Prekleto prase gnojno! Smrad komunistični!

      • Sale

        Kako so tvoji predniki cvilil ko prasici ko jih peljes na zakol

  • Vera

    Ta tovariš, bi moral ” pravo resnico ” takoj povedati in osebe naznaniti . Vem , da boste zdaj mnogi pisali, da nimam prav, ker bi tudi njega usmrtili , toda , če bi se jih več ojunačlo , si več ne bi upali klati nedolžnih Slovencev . Upret bi se morali vsi, ki si niso želeli mazati rok s krvjo naših slovenskih domoljubov ! Strahopetci ste vsi , ki ste tako dolgo molčali !

    • Sale

      Jansa je spregovoril slovenskim jezikom v pozni starosti

  • Franc Šink

    Če je že priznal da je klal in pobijal, zakaj ga niso prijeli za uho in ga prisilili da pove kje so grobovi.

    • sodnikisozločinci

      Saj je povedal.

    • Sale

      Xato ker fasisti kot so tvoji usrani predniki niso nikoli upali spopasti z odraslimi posiljevali klali ste samo sibkejse serjem ti se na pokojne fasiste tvoje izrodke se vase otroke bi morali partizani vrzti v hudo jamo

  • Marija

    V svoji knjigi pa Zavadlav piše tudi, da je sam vrhovni poveljnik Tito prišel v Maribor nadzirati in organizirati poboje. Časopis objavlja slike s 1. junija, ko se Tito vozi po Mariboru, Obišče tudi tovarno avijonskih delov TAM, ki meji na tankovski jarek ob katerem pobijajo. Poboje mariborskih Nemcev in tistih, ki so proti Titu in njegovim, ukaže sam Kidrič v svojem govoru junija 45, pred množico Mariborčanov in okoličanov. Časopisi so pristna zgodovina iz tistega obdobja, člankov se ne da popraviti za nazaj. Pa imamo še vedno Titov most in Kidričev spomenik.

    • radames

      Ja, točno tako! 26. maja je imel govor v Lj., ko je z balkona Univerze sporočil Slovencem, da se bo množično pobijalo Slovence, po tem pa je odšel v Celje in v teharsko taborišče in potem tudi v Maribor. Izpadel je pravi sadist, ko je po Sloveniji hodil gledat še žive vojaške nasprotnike, za katere je vedel, da ne bodo več dolgo živeli.
      Tako velikega zločinca jugoslovanski narodi še niso imeli!!!

      • Marija

        Tito je počakal, da so mu nasprotnike dotolkli in zvezali, šele potem je upal v Maribor. Po poročanju v časopisu se je sestal še ruskim maršalom, Stalinovim poveljnikom za to območje, da mu Rusi krijejo hrbet. Leta 48 piše ta povelnjik, kot kleveto to objavijo v dnevnem časopisju, da se je Tito ukvarjal samo z likvidacijo opozicije medtem, ko so oni osvobajali Jugoslavijo.

        • radames

          Ja! Posebno v Srbiji je tito dovolil, da vkorakajo Rusi, ker je potem imel sproščene partizanske sile za boj s četniki. Z Nemci naj se pa Rusi ukvarjajo!
          Takoimenovana “NOB” je bila predvsem boj z domačimi ljudmi, manj pa boji z okupatorji.
          Na koncu pa je tito sam priznal (v nekem intervjuju 1974), da je v Jugi šlo za državljansko vojno.
          Že leta pa pišem, da bi vsaj Slovenijio morali osvoboditi zahodni zavezniki. Če bi takrat uspeli še s samostojno državo, bi bila to PRAVA svoboda.

      • šmentanamuha

        Tito?

  • Rotar Jakob

    kurćanovi komunisični klavci pred kamnom rdeče nesprave nadaljujejo kz slovenistan teror!

    • Sale

      A je tvoj dedi jokal sral ihtel moledoval cvilil kot pujsek ko ga vlecejo na zakol.javni wc bomo zgradil v barbarinem hostlu.poanta drek spada v hudo jamo

      • šmentanamuha

        O, balkančino jedan, si prišel iz Bosne, pa so ti tamkajšnji klavski obredi še živo v spominu. Nad kom si se izživljal nad Srbi ali muslimani?

        • Ferdo

          Nad Muslimani,saj je Srboslav..

  • Anton

    sej se mi je čudno zdelo, vsa, kar se tiče ZKP(beri zdrava kmečka pamet), da bi bilo cca 100 tisoč narodnih izdajalcev

    sarkazem press

    • radames

      Komunisti hote ali pa nehote sramotijo vse nas, da smo na svetu edini, ki imamo tolikšen procent “izdajalcev” v lastnem narodu. Pravih izdajalcev je lahko le peščica, ne pa toliko tisočev in stotisočev.

      • Goran Hvala

        No glih pescica jih ni…ker se ni sam pescici zdelo boljs sodelovat z moderno in napredno nemsko vojsko..je pa res da jih ni blo 100.000….pac pridejo zraven se cele familje…nekako tako kot to pocne danes demokraticni izrael…en je terorist obsodjo in zaprejo pa se ostalih 20 clanov druzinedruzine(tud zenske in otroke) in jim porusijo hiso…in to danes ejga…leta 2018…kaksna taktika je bla pa 70let nazaj pa verjamem da ne dost drugacna…tak da ce mislis da so vsi musliji teroristi zarad enga v familiji potem se pac strinjam da je bil prijem cist upravicen tud takrat da so celo druzino likvidiral..al se ti ne zdi? Al je spet janseviska logika “ne ne to velja sam za druge ne pa za nase slovence”….;-)…

        • šmentanamuha

          Ti si en kurčev obrezanec, ki se pretvarjaš, da si Slovenec. Samo tako je mogoče razumeti tvoje komentarje.

          • Sale

            Se spoznas na kurce peder nisi ker si desni pedofil se spoznas na otroske kurce crkn pedofil.

          • šmentanamuha

            Balkanski odojek, iz tebe nikoli ne bo nastal človek. Namesto oči imaš dva kurca, zato samo kurce vidiš.Pedri ste res ena navadna nesnaga.

          • Goran Hvala

            Mogoce….mogoce jih pa tako razume sam janseviski fanatik…kdo bi vedel…

      • radames

        Onemu takoj pod tem postom: imam te blokiranega zato, ker si brezmožganski primerek slovenskega naroda in hkrati provokator.
        Ne vem, kaj pišeš, pripadaš pa tistemu delu naroda, ki simpatizira s trenutnimi oblastniki (in njihovim kriminalnim političnim ozadjem), ki so zares VELEIZDAJALCI našega naroda, ki so uspeli državo spraviti na kolena (sesut zdravstveni sistem, sesuti vojska in policija, sesuto šolstvo, kriminalno urejeno bančništvo, dizaster z arbitražo). Lahko se sramuješ svojega delovanja, to je, simpatiziranja z VELEIZDAJALSKO LEVICO!

  • radames

    “Zavadlav to komentira: “Z vrha nam je bilo rečeno, da sovražnika
    ubijemo brez sodbe, ker revolucija še traja. Saj je bila vojna prva faza
    revolucije, po vojni po druga faza”. ”

    Torej, da se ve! Pobijanje zradi MAŠČEVANJA je navadno zavajanje in izmišljotina. Maščevanje zagovorniki partizanov in komunistov uporabljajo zato, da prikrijejo NAJHUJŠI ZLOČIN. Kdor ve, kaj in kakšna je komunistična revolucija, je že zdavnaj prišel do spoznanja, da so pobijali potencialne POLITIČNE NASPROTNIKE totalitaristične komunistične oblasti.
    Pobijalo se je otroke, ženske, starce, intelektualce, pripadnike meščanstva, industrialce, bogate kmete, bogate obrtnike in ne SAMO PRIPADNIKOV NASPROTNIH (domačih) VOJAŠKIH ENOT, ki so postali razoroženi vojni ujetniki.

    • šmentanamuha

      Mislim, da si prav povedal.

  • radames

    Naj še kot zanimivost povem, da je na Pohorju izpred izkopane jame za množično pobijanje ušel Slovenec z nemškim priimkom (pozabil sem ga). Ta pobegli je po vojni živel v Nemčiji in po letu 1990 sta z Zavadlavom imela v Delu v Pismih bralcev zanimivo polemiko. Seveda se je pobegli Slovenec Zavadlavu predstavil s svojo “pobeglo” zgodbo.

  • montyamp

    Revolucija še traja .
    Mladiči morilcev in zazidarjev , praznijo banke , streljajo KRAMBERGERJE , montirajo politične procese , zapirajo nedolžne , ……………………………….
    Kri ni voda , zaradi nelustracije imamo uničeno državo .

    • Vojteh Dovč

      montirajo politične procese , zapirajo nedolžne , ……………………………….IMENA IN PRIIMKE


      – TEH MONTIRANIH NEDOLŽNIH ..

      • montyamp

        PATRIA , Janša v zapor pred volitvami ……………………………
        NOVIČ , nadomestni osumljenec , ………………………..
        KRAMBERGER , ĐINĐIĆ , SLIVNIK , JAMNIK , atentatorizirani , ….

        • Vojteh Dovč

          krković, lovšin, časar, bavčar, si pozabil ???? še kakšen

        • Sale

          Miso vujicic.sakan .djordevic,veso ,saso vrtnar,pokojni vsi razen zadnjega so pomagali jansi pri prodaji droge orozja itd janez najvecji diler v sloveniji preko njegovih gre vse siptar zastruplja vse

          • piko8

            Največji in tudi edini preprodajalec orožja, ki je bilo skrito in najdeno na Mriborskem letališču!!
            Pod to najdbo se podpiše murglčan milan kuço!!

    • Sale

      Govoris o bavcarju jansi trn v petijim je bil krambergewr

  • Vojteh Dovč

    priznal, da je v Sloveniji organiziral masovne likvidacije in da so komunisti namenoma pobijali izvensodno!

    -KOGA SO POBIJALI. SAMO VPRAŠAM PAČ NE VEM, NI NAPISANO

    • montyamp

      Pametne ljudi , da je gamad lahko ostala na oblasti .

      • Vojteh Dovč

        enega

      • Sale

        A vam je jansa psom vrgel kosti za glodati iz hude jame.sem slisal da bo zgrajen javni wc v barbarinem rovu da bomo lahko ta levi srali spet po fasistih amen drek h dreku

        • šmentanamuha

          Ti si pravi balkanski odojek. Mogoče pa bo kdo naredil klobase iz tebe.

    • šmentanamuha

      Tebe nebi, si prebutast. Take so navadno kadrovali za šefa v kakšnem podjetju.

    • Sale

      Samo starejse zlocince ta mlade so pozabili napaka ,vse prasce tudi odojke bi morali priklati.smrt svinjam klobase narodu

  • montyamp

    Edini izdajalci v Sloveniji so komunisti in njihovi mladiči .

    “Kardelj se je junija 1942 zadržal v Ljubljani “pre svega zbog veza što smo ih
    uspostavili sa Italijanima.”

    “19.11.1942 Dolomiti – IO OF, prejme pismo Kardelja, ki naroča, da je treba na vsak
    način okrepiti akcijo med italijanskimi vojaki, za katere so v Ljubljani ustanovili
    poseben komite, ki bo za njih izdajal 14 dnevni bilten v italijanščini” (Jesen 1942,
    Korespondenca Kardelj – Kidrič).

    E. Kardelj poroča Titu (14.12.1942): “Že sedaj imamo Italijane, ki dajejo podatke,
    nekateri tudi bombe. Če bomo utrdili naše položaje pri Italijanih, bo na kraju naš
    posel veliko lažji.”

    “Od vojakov je intendancija organizirano odkupovala čevlje, večje količine pušk in
    municije. Vse to blago so italijanski vojaki pripeljali iz Ljubljane na Brdo pod kozolec,
    kjer so ga prevzeli boljševiki.”

    “General Cerutti se je leta 1943 trikrat pogovarjal z boljševiki. Pod Hmeljnikom
    (9. maja), pri Dolenjem Kamenju (30. maja) in v Straži pri Novem mestu (13. junija)!
    Po pogovorih v Straži so boljševiki dobili 3 vagone italijanskih uniform, streliva
    in orožja. Cela Dolenjska pa je njuhala tobak.”

    “V Stomažu je Guido Cerutti pred množico ljudi padel v objem Kvedru in ga začel
    objemati in poljubljati. Kvedru in Novljanu je bilo nerodno, kaj si bodo mislili
    Vipavci, češ kako ste se pa vi borili tam dol na Dolenjskem s temi Italijani,
    ki vas zdaj objemajo in poljubljajo.”

    Zločinec Ivan Maček – Matija v svojih spominih leta 1981: »Ceruttiju in njegovima
    spremljevalcema smo potem postregli s pijačo, da so si nabrali moči za odhod.«

  • soc

    Zverinstva vredna Pol Pota in jih je razkrival Zavadlav, so znana že dolgo. Ne vsem – slovenska uradna zgodovina z režimskimi podganami tipa Repe in Pirjevec se dela, da tega ne ve oziroma da tega ni bilo, zato tudi otroci in mlade generacije o tem iz šol ne zvedo ničesar.

    Vprašanje odgovornim Demosovcem, ki ste še danes v politiki – zakaj ste dopustili Kučanovi kliki, da je rešila zaslužene kazni Ribičiča in druge takrat še žive človeške zveri tudi po pričevanjih Zavadlava – če se prav spomnim celo že konec 80-ih v takratni izvrstni Mladini? Se ne čutite sokrive prikrivanja gnusnih zločinov?

    Vprašanje partijskim potomcem in aktualnim partijskim veljakom, tistim v ospredju (Židan, Erjavec, Cerar…) in tistim v ozadju (Kučan, Zemljarič, senilni Stanovnik, naslednik Golobič): kdaj se boste opravičili v imenu svojih dedov potomcem njihovih žrtev? Ali le še za polnjenje svojih žepov, krvavo rdeče barve?

    Seveda zavoljo enega in drugega do sprave potomcev ni prišlo. Ko je partija spet prevzela oblast, se je možnost njene realizacije zmanjšala proti ničli. Državljanska vojna traja z drugimi sredstvi, a zmagovalci jo očitno potrebujejo. Za vzdrževanje partijske discipline, kot nekoč?

    • MladiLiberalec

      Sploh ne ves kako poteka izpit iz zgodovine na filo faksu. Znati moras navesti posamezne lokacije povojnih pobojev problizno stevilo mrtvih in kdo je bil tam pobit. Mogoce je bilo to v 90. letih se v megli zdaj pa ze dolgo ne vec.

  • xtc

    Titovi komunisti oz. rdeča NOB druščina je bila navadna g******(sicer se to za ljudi ne uporablja),a njih dejanja kažejo,da ni šlo za ljudi marveč združbo,ki z ljudmi nima nobene veze še manj s humanostjo.
    Seeda pa so predvsem pobijali inteligenco,ugledne,premožne in ne komunistom naklonjene.

  • Olga_10

    “Noben normalen človek ne more biti ravnodušen po vseh teh dejanjih, in tudi jaz ne. Človeško je povedati resnico, se opravičiti in obžalovati za vse grozote,” je dejal Zavadlav.
    Kdo so torej Kučan, razne Spomenke, Zvezdane, Violete…ki slavijo komunizem in ga s pomočjo Kučana poskušajo restavrirati?!!!!
    Dol s komunisticnimi zločinci in paraziti!

    • macon

      kučan in banda so duševni bolniki, psihopati, ki svoje stanje blažijo z materialnimi dobrinami, družbeno (samo)pomembnostjo in ritolezenjem tistih, ki so na nižjih klinih od njih.

      • Sale

        Partizani bi morali se otroke fasisticne pobiti ,ne bilo janse in vas domosralcev.desni vabljeni ekskurzija bleiburg v barbarin hostel na skupinski samomor

    • Sale

      Ti je jansa dal kost za glodati kaksnega tvojega prednika iz barbarinega hostla

  • Krtača 20

    Še premal so vas.

    • macon

      Krtača, ti si bebec non plus ultra.

      Zdaj pa marš guglat, kaj to pomeni, šššic. Do večera boš zaposlen pa bo mir pred tabo.

      • Sale

        A glodas kosti iz barbarinega hostla

    • garfi

      prijavljeno

    • šmentanamuha

      Nekoč boš obžaloval to izjavo.

      • Sale

        Partizani vse ste narobe pobili,domosralske otroke ki zdaj serjejo fasizem ste pozabili pobiti

        • šmentanamuha

          Kaj si hotel povedati?

  • garfi

    USTAVITE “LEVICO” !!! šarec-sd-desus-smc-zl-l-itd !!!
    VSI SO POD KONTROLO ZLOČĆINSKE NEKAZNOVANE BANDE !!!

    • Frank Novak

      S STETJEM KOSTI JE NE BOSTE USTAVILI.
      S RACIONALNIM PROGRAMOM ZA PRIHODNOST PA BI JO LAHKO.
      PREBUDITE SE IN POJDITE S CASOM NAPREJ, PISE SE LETO 2018 NE 1945….
      Vedete se kot zena pijanca ki je se po smrti moza brez energije za zivljenje.

      • šmentanamuha

        Ne pametuj po nepotrebnem.

        • Frank Novak

          NO BOVA VIDELA CEZ TRI MESECE KDO JE IMEL PRAV.

          • šmentanamuha

            Z resnico o preteklosti se je treba soočiti tako v privatnem življenju kot na nivoju naroda. Temu ne moreumo uiti, to je del zorenja posameznika in naroda. Ko to razrešimo, posatanemo samo močnejši, zato moramo ta proces dokončati. NAjslabša je nojeva drža.

          • Frank Novak

            No te stvari vemo in o njih govorimo ze 30 let.
            Boste tudi cez 30 let, leta 2048 govorili isto?

          • šmentanamuha

            Če si pozorno prebral, sem napisala, da moramo ta proces dokončati, to pomeni razrešiti, ne pa pomesti pod preprogo ali skriti glavo v pesek. Če bo trajalo še 30 let, bog pomagaj. Prav način, kako razmišljaš, je tisti, ki ta proces podaljšuje, vendar ničesar ne rešuje. Si tak kot moj oče.

          • Frank Novak

            30 let je premalo. Predlagam da o tem pisete in razciscujete se naslednjih 300 let… Ali pa 2 tisoc let, toliko se namrec cmerite nad krizanjem Jezusa. Tudi iz povojnih pobojev boste naredili religijo. VLADALA PA VAM BO KORUMPIRANA LEVICA.
            VEDETE SE KOT DA BI VAS HIPNOTIZIRAL KUCAN.
            VEDETE SE PRAV TAKO KOT BI VAM TO NAROCILI LEVI DA BODO LAHKO OSTALI NA OBLASTI.

          • šmentanamuha

            Glej, prav zato gre. Ljudje se morajo prebuditi iz te socialistično-komunistične odrevenelosti. Tako kot je ta OZNO-vec dojel, da to, kar počne on in njegovi, ni prav, tako morajo to dojeti tudi volivci. Če pri vseh teh obelodanjenih banksterskih rabotah in žalostni zgodovini, ki prihaja na dan, hočejo še vedno večinsko imeti levičarje na oblasti ali se jim ne da riti dvignit in iti na volišče, potem je to to.
            Tudi marsikateri partnerski odnos bi se lahko ohranil ali izboljšal, če bi ljudje bili pripravljeni iti v spremembo sebe, se soočiti s sabo in svojimi demoni. Zverinsko po vojni pokončani ujetniki brez možnosti obrambe so naši skupni demoni, s katerimi se moramo soočiti in v svojem srcu najti ljubezen tudi za te pošasti, ki so se izživljale nad njimi. Zanikanje ali pretvarjanje, da je to povsem normalno, da je tako bilo, je najslabše, kar je možno.

          • Frank Novak

            Glej, prav zato gre. Ljudje se morajo prebuditi iz te socialistično-komunistične domobranske odrevenelosti IN ZACETI ZIVETI NE TAKO KOT KATOLIKI KI SE SAMI SEBI SMILIJO, AMPAK KOT PROTESTANTI KI SO PRETEKLOST PUSTILI ZA SEBOJ IN ZIVIJO ZA PRIHODNOST SEBE IN SVOJIH OTROK.
            TAKO ZIVIMO V ZDA, IN DOBRO NAM GRE.
            Se nikoli nisem srecal niti enega Americana ki bi trdil da mu je kateri od nekdanjih predsednikov unicil zivljenje.
            TUDI ZDA SO GRAJENE NA GENOCIDU IN IZKORISCANJU. Ameriski “domobranci” so bili indijanci in crnci… vendar so se oboji koncno emancipirali in zivijo tukaj in zdaj.
            Dejte se vi mal probat ziveti tukaj in zdaj… vsaj do volitev cez 3 mesece. Takih kalimerov kot ste vi ne bo nihce volil. Zal. Volilci sledijo mocnim ki imajo neko vizijo… stetje kosti in jokanje o preteklosti poraja samo prezir, ne pa zmage.

          • Rok Radej

            Rasist

          • Frank Novak

            Zakaj Rasist? Moja zena je temnopolta Latina, moji otroci so mesane krvi.

      • garfi

        ti si pod kontrolo zločćinske nekaznovane bande in to leta 2018

  • sodnikisozločinci

    To, da so komunisti namenoma pobijali mi je kristalno jasno brez njegovega priznanja, da pa so pobijali izvensodno, pa nikakor ne morem razumeti. A če bi pobijali sodno, a potem bi bilo pa vse v najlepšem redu? Kako pa bi izgledalo sodno pobijanje? Da bi recimo Jasna Murgelj, Vlasta Nussdorfer in Drago Šketa na primer streljali žrtvam v tilnik in jih metali v brezna?

    • Vera

      Ena od teh treh oseb je sposobna kakšnega Slovenca-ko pospravit, saj nas zelo sovraži .

  • Prle

    Kaj je čudaki, a še niste prešteli in analizirali vseh kosti, kolikor je debate imam občutek, da ste vsako najdeno kost sto krat obrnili okoli.

    • Sale

      Jansa vrgel desnim kosti za glodati

  • MEFISTO

    Prletove kosti bomo skurili.

    Kar bo ostalo, bomo zmleli in shranili pod spomenikom revolucije.

    • Prle

      Prav v takšnem delu ste desnosučni pravi strokovnjaki, kdo bi pa takšno delo bolje opravil, kot strokovnjaki kot ste vi. Mefisto ti si pravi………

      • MEFISTO

        Z veseljem ti prepuščam prvo mesto med bedaki.

        • Prle

          Pa ne, da si se naveličal biti prvi bedak. Nikar ne obupaj, to je poseben privilegij.

        • črnogled

          Prle je tako prtegnjen,da je še med bedaki komaj drugi.

    • šmentanamuha

      Še prej pa posuti z apnom.

      • Prle

        Ha,ha,ha, še ena kvazi strokovnjakinja za kosti.

        • MEFISTO

          Da si budala, ni treba biti nikakršen strokovnjak, da ugotoviš.

          • Prle

            Kaj pa je potem ženska: tepka?

          • MEFISTO

            Najbrž res, ker je tebe rodila.

  • Vera

    ” BORL ” pri reki Dravi . Tam gor je grad na katerega zidovih je bila še nedavno vidna kri na zunanjih stenah . :( Komunisti so metali skozi okna nedolžne ljudi , zato je na bljižnjih njivah še danes veliko kosti . Mnogi mlajši rodovi tega niso verjeli, pa se je baje 1x en kmet opogumil in šel s traktorjem orat . Takoj so za plugom začele iz zemlje gledati kosti , zato je takoj odnehal z oranjem . Tam že mnogo let raste grmičevje , ker ljudje tega ne morejo ne gledati, ne potem jesti hrane, ki bi zrasla na žrtvah jugoslovanskih zločincev . Grad Borl sameva , samo vprašanje časa je , kdaj bo zgrmel dol na cesto ZAVRČ- PTUJ . 1X je nekaj kamenja in blata že padlo ( mediji so na dolgo in široko o tem dogodku poročali ) , toda država , kot lastnica gradu se ne zgane in ga sanira . Zavadlav pravi v intervijuju, da so tam pobijali Hrvate . A niso bili tudi oni navadni ljudje ?

    • Prle

      Baje je tam en kmet, ko je s konjem oral, našel zlato skrinjo v njej pa 3kg zlatih zob, ker je mislil, da je skrinj več, je po vasi razglasil zgodbo o kosteh.

      • Liberalec

        Aktivisti ste take izmišljotine širili po gostilnah, avtobusih, prireditvah,………vendar je bil takrat komunizem na oblasti, kateremu ste pokvarjeni ritolizniki služili.
        Danes pa z takimi bednimi temami, poveš kolikšen je tvoj IQ.

    • Sale

      Dobr so zagnojili ti partixani

    • večni srb

      Ustaši niso bili navadni ljudje ampak potomci prebivalcev Atlantide.

  • Frank Novak

    CEZ TRI MESECE BODO VOLITVE.
    A NE BI BILO BOLJE DA POVESTE KAJ O SVOJEM PROGRAMU, KAKOR DA KOT PAPIGA PONAVLJATE KAKO SE JE VAM STORILA KRIVICA PRED 70 LETI?
    Nisem levi, zelo dalec od levaka. Vendar vidim da vi s svojim negativizmom odbijate volilce. Zivite v preteklosti, danes in jutri vas ne zanima.
    IMAM OBCUTEK DA BODO LEVAKI ZOPET SLAVILI… VI PA V JOK…

    • MEFISTO

      Ta datum si boš zapomnil.

      Nikoli več ne boš smel žaliti roke, ki te hrani!

      • Frank Novak

        Mene hrani ameriska roka… ze dolga desetletja.

        • MEFISTO

          Ne dvomim, saj si iz prave družine nickov.

  • Tweety Bird

    Za vse tiste desnosučne, ki bi se radi spreobrnili in postali dobri ljudje :)

    Zveza združenj borcev za vrednote NOB Slovenije (ZZB NOB Slovenije)
    Einspielerjeva 6
    1000 Ljubljana
    Slovenija

    tel.: 01 / 434 44 45 h.c.
    tel.: 01 / 434 46 19, 434 46 20 (tajništvo)
    fax: 01 / 434 41 17
    e-mail: [email protected]

    Delovni čas: od ponedeljka do petka, od 7. ure do 15. ure.

    • joza joza13

      Tona, a se ti je še dodatno poslabšalo?
      Pa daj človek, poišči si že enkrat pomoč…

      • Milan Muhič

        Ja, žal in je že tudi z obžalovanjem širši javnosti sporočal, da je že iskal in še vedno išče bilo kakršno koli pomoč na psihi, a so mu strokovnjaki svetovali, da bi bila za njega edina rešitev na podlagi obstoječe diagnoze le še zaprti oddelek na gradu Hrastovec pri Lenartu, zato ga razumite in se na njegove umske blyze ne odzivajte. Hvala za razumevanje.

    • MEFISTO

      Škoda, da jih po telefonu ni mogoče drugače kot verbalno popljuvati

    • večni srb

      Kdo pa njih rabi, tam kjer so imeli partizane, mora biti zagotovo dovolj materiala o junaških časih v vaški knjižnici.
      Zanimivi so kraji, kjer so partizani bili, niso pa se ohranili nikakršni zapisi, nihče ne ve kdo so bili pred okupacijo in kaj so počeli med vojno.

  • Tweety Bird

    Domobranski spomeniki, ki jih postavlja Janša, nikakor ne morejo pomeniti, da pozabljamo zločine okupatorja in sodelavcev, vseh nosilcev zla in krvnikov nedolžnih ljudi… na vse talce, žrtve mučenja, poniževanja, prisilnega dela čez šestdeset tisoč Slovencev v taboriščih in izničenja njihovega slehernega dostojanstva in padlih partizanov, ki so se borili za našo svobodo !!!

    • joza joza13

      Tona, ne jebi no.
      Tvoji bratje (polbratje), sorodniki so se naveličali skrivanja pred javnostjo, ker se te sramjujejo…
      Vsi v tvojem domačem kraju in okolici vejo-vemo kakšen butl si…

      Res si postal nekaj posebnega – kar si si vedno želel, le konotacija je orng negativna!

      • MEFISTO

        Ni Tona, Miha mu je me.

        • joza joza13

          Meni vse kaže na Antona.
          Če primerjaš basednjak iz katerega od njegovih intervjujev in ga primerjaš s temi – je to, to.
          Sicer sem ga pa kot Foogla Tunna ujel na zanko, ko mi je začel groziti…

    • MEFISTO

      Res si pravi nick enako norega moža tisočerih nickov.

  • šmentanamuha

    Za vse tiste, ki mislite, da se je bolje pretvarjati, da se ni zgodilo ali da je tega že dolgo ali pa da raje glejmo naprej, ponavljam še enkrat: “Z resnico o preteklosti se je treba soočiti tako v privatnem življenju kot na nivoju naroda. Temu ne moremo uiti, to je del zorenja posameznika in naroda. Ko to razrešimo, postanemo samo močnejši in lahko gremo naprej neobremenjeni, zato moramo ta proces dokončati. Najslabša je nojeva drža.

  • Get Smart

    Edini partizani, ki so padli za svobodno Slovenijo, so bili T.I.G.R.-ovci in ostali pripadniki SLOVENSKIH DOMOLJUBNIH organizacij,
    ki so se sprva ZAVEDENI pridružili JUGOKOMUNISTIČKOM POKRETU nje,
    ko pa so spoznali, da imajo opraviti z ZLOČINCI PROTI ČLOVEŠTVU,
    jih je vse po vrsti STRELJALA v HRBET MURGL KOMUNISTIČNA JUGOSLAVIJA,
    torej KOMUNISTIČNA BANDA JOSEPHA BROZA TITA
    ali pa jih je OVADILA svojim tovarišem ITALIJANSKIM FAŠISTOM in NACIONAL SOCIALISTOM.

    • Get Smart

      “Kardelj se je junija 1942 zadržal v Ljubljani “pre svega zbog veza što smo ih
      uspostavili sa Italijanima.”

      “19.11.1942 Dolomiti – IO OF, prejme pismo Kardelja, ki naroča, da je treba na vsak
      način okrepiti akcijo med italijanskimi vojaki, za katere so v Ljubljani ustanovili
      poseben komite, ki bo za njih izdajal 14 dnevni bilten v italijanščini” (Jesen 1942,
      Korespondenca Kardelj – Kidrič).

      E. Kardelj poroča Titu (14.12.1942): “Že sedaj imamo Italijane, ki dajejo podatke,
      nekateri tudi bombe. Če bomo utrdili naše položaje pri Italijanih, bo na kraju naš
      posel veliko lažji.”

      “Od vojakov je intendancija organizirano odkupovala čevlje, večje količine pušk in
      municije. Vse to blago so italijanski vojaki pripeljali iz Ljubljane na Brdo pod kozolec,
      kjer so ga prevzeli boljševiki.”

      “General Cerutti se je leta 1943 trikrat pogovarjal z boljševiki. Pod Hmeljnikom
      (9. maja), pri Dolenjem Kamenju (30. maja) in v Straži pri Novem mestu (13. junija)!
      Po pogovorih v Straži so boljševiki dobili 3 vagone italijanskih uniform, streliva
      in orožja. Cela Dolenjska pa je njuhala tobak.”

      “V Stomažu je Guido Cerutti pred množico ljudi padel v objem Kvedru in ga začel
      objemati in poljubljati. Kvedru in Novljanu je bilo nerodno, kaj si bodo mislili
      Vipavci, češ kako ste se pa vi borili tam dol na Dolenjskem s temi Italijani,
      ki vas zdaj objemajo in poljubljajo.”

      Zločinec Ivan Maček – Matija v svojih spominih leta 1981: »Ceruttiju in njegovima
      spremljevalcema smo potem postregli s pijačo, da so si nabrali moči za odhod.«
      .
      .

      Tako,
      kot lahko vidite, so se kaviaržidovske in MURGL SRBSKE JUGOKOMUNJARE “borile proti
      fašizmu” nje.

  • Get Smart

    Tako tovariš Bebler, SKOJ-evec, član CK KPJ —
    Centralni komite KOMUNISTIČNE PARTIJE JUGOSLAVIJE,
    pojasni nujno potrebo boljševiške rdeče garde:

    »Bela garda mora biti, ker jo potrebujemo.
    Če je ne bodo ustvarili kleгikalci,
    jo bomo morali organizirati sami.«

  • Get Smart

    RDEČA GARDA JOSEPH BROZ TITOVE komunističke bande:

    1.) Šaranović Milovan: komandant prve operativne cone (Dolenjska) od 7. decembra 1942 do 23. maja 1943;
    načelnik glavnega štaba od 23. maja 1943 do 30 julija 1943.

    2.) Jovanović Zdravko: načelnik štaba druge operativne cone (Notranjska ) od ustanovitve 11. decembra 1942 do 3. februarja 1943.

    3.) Tonasković Rajko: načelnik štaba Gubčeve brigade od 12. januarja 1943 do 30. marca 1943; komandant 15. divizije od sredine avgusta 1943 do 3. oktobra 1943; komandant 7. korpusa od 3. oktobra 1943 do 10. aprila 1944.

    4.) Kilibarda Mile: načelnik štaba 14. divizije od 3. oktobra 1943 do 25. februarja 1944; komandant 4. operativne cone (Štajerska) od 25. februarja 1944 do 23. julija 1944; namestnik komandanta 7. korpusa od 9. septembra 1944 do 3. oktobra 1944; načelnik štaba 7. korpusa od 10. novembra 1944 do 15. maja 1945.

    5.) Dapčević Milutin: načelnik štaba 3. operativne cone (Alpska) od novembra 1943 do 22. decembra 1943;
    načelnik štaba 9. korpusa od 22. decembra 1943 do 4. marca 1944.

    6.) Popivoda Pero: načelnik štaba Tomšičeve brigade od 2. dec. 1942 do 24 junija 1943; komandant 2. operativne cone (Gorenjska) od 24. junija 1943 do 4. avgusta 1943; načelnik štaba 14. divizije od septembra 1943 do 3. oktobra 1943; komandant 15. divizije od 3. oktobra 1943 do 17. decembra 1943; komandant 31. divizije od 21. decembra 1943; komandant 7. korpusa od 10. aprila 1944 do3. oktobra 1944, nato poslan v vrhovni štab.

    7.) Jevtić Predrag – Dragan: namestnik komandanta Gubčeve brigade od 3. novembre 1942 do 12. januarja 1943;
    komandant 3. bataljona Šercerjeve brigade od marca 1943 do maja 1943; namestnik komandanta 1. operativne cone (Dolenjska) od 23. maja 1943 do 13. julija 1943; komandant 15. divizije od 13. julija 1943 do 30 julija 1943.

    8.) Božović Radomir – Raco: namestnik komandanta 2. bataljona Tomšičeve brigade od decembra1942 do 12. januarja 1943; komandant 2. bataljona Tomšičeve brigade od 12. januarja 1943 do maja 1943; komandant 12. brigade od 24. septembra 1943 do 20. decembra 1943; namestnik komandanta 15. divizije od 20. decembra 1943 do 9. februarja 1944; načelnik štaba 15. divizije od 9. februarja 1944 do 23 junija 1944; namestnik komandanta 15. divizije od 23. junija 1944 do 9. avgusta 1944.

    9.) Ignjatović Radojica – Grnjica: načelnik štaba Bazoviške brigade od 1. oktobra 1943 do 22.oktobra 1943; načelnik štaba 30. divizije od 22. oktobra 1943 do 19. novembra 1943.
    10.) Brajović Petar – Pero: komandant 2. bat. Gubčeve brigade od 20. februarja 1943 do 30.marca 1943;
    načelnik štaba Gubčeve brigade od 30. marca 1943 do 12. septembra 1943; komandant 15. divizije od 15. septembra 1943 do 3. januarja 1944; komandant 18. divizije od 1. januarja 1944 do 12. januarja 1944; načelnik štaba 18. divizije od 12. januarja 1944 do 21. marca 1944; komandant 18. divizije od 21. marca 1944 do 23. junija 1944; načelnik štaba 4. operativne cone (Štajerska) od 23. julija 1944 do 15. maja 1945.

    11.) Došenović Mičo: načelnik štaba 14. divizije od 16. julija 1944 do 15 maja 1945.

    12.) Vojnović Aleksandar – Vojin: načelnik štaba 18. divizije od 30. novembra 1944 do 10. februarja 1945;
    namestnik komandanta 15. divizije od 10. februarja 1945 do 15. maja 1945.

    13.) Čubrić Mile: komandant 2. Bataljona Gubčeve brigade od 30. marca 1943 do 25. avgusta 1943; namestnik komandanta Gubčeve brigade od 25. avgusta 1943 do 14. septembra 1943; namestnik komandanta 18. divizije od 12. januarja 1944 do 21. marca 1944; načelnik štaba 18. divizije od 21. marca 1944 do 23. junija 1944; namestnik komandanta 18. divizije od 23. junija 1944 do 26. julija 1944; komandant posebne oficirske šole.

    14.) Marjanović Ratko: namestnik komandanta Gradnikove brigade od 30. novembra 1943 do 15. marca 1944;
    komandant Bazoviške brigade od 14. septembra l944 do 10. oktobra 1944; komandant Gradnikove brigade od 20. marca 1944 do 18. septembra 1944.

    15.) Šorović Danilo: komandant Gradnikove brigade od 26. aprila 1943 do 4. novembra 1943.

    16.) Vidačić Nikola: načelnik štaba Bazoviške brigade od 22. oktobra 1943 do 12. novembra 1943; načelnik štaba 30. divizije od začetka januarja 1944 do konca, januarja 1944; komandant Bazoviške brigade od 2. julija 1944 do 14. septembra 1944.

    17.) Marjanović Aleksandar – Leko: komandant 2. bataljona Gubčeve brigade od 12. januarja 1943 do 20. januarja 1943; namestnik političnega komisarja 15. divizije od 3. oktobra 1943 do 9. februarja 1944.

    18.) Dukić Nikola: načelnik štaba 30. divizije od 9. marca 1945 do 7. maja 1945.

    19.) Vukadinović Dušan: načelnik štaba Gradnikove brigade od 2. marca 1945 do 28. marca 1945; komandant Vojkove brigade od 28. marca 1945 do konca vojne; politični komisar 1. bataljona Gradnikove brigade.

    20.) Knežević Vladimir – Volodja: politični komisar 2. čete 3. bataljona Tomšičeve brigade – avgusta 1942; politični komisar 1. bataljona Tomšičeve brigade – marca 1943; komandant l. Soške brigade leta 1943; komandant 17. brigade Simona Gregorčiča leta 1943; prvi komandant Novega Mesta.

    61.) Armić Zdenka (Kidrić): šef VOS-a za Slovenijo.

    BELA GARDA – MURGL KOMUNISTIČKE JUGOSLAVIJE:

    – Jevdžević Dobroslav – vojvoda
    – Todorović Žarko – poveljnik severnih pokrajin leta 1941 (slovenije in Hrvaške)
    – Antić Petar – pomočnik poveljnika severnih pokrajin
    – Trifunović Žarko – poveljnik severnih pokrajin po letu 1941
    – Đukić Sveta – poveljnik severnih pokrajin
    – Koprivica Danilo – poveljnik slovenske JVvD, komandant četniškega odreda v Sloveniji
    – Vasiljević Dobrivoje – pomočnik komandanta JVvD za Slovenijo, tesen zaupnik Mihajlovića
    – Petković Mutimir – kurir vrhovnega poveljstva JVvD za Slovenijo
    – Đukić Mirko – kurir četniškega poveljstva Slovenije
    – Rakić Dragiša – član poveljstva severne pokrajine
    – Vujošević K. – poveljnik zahodne Slovenije
    – Miladinović Jova – načelnik štaba poveljstva severnih pokrajin
    – Vukosavljević Žila – načelnik štaba severnih pokrajin
    – Domazetović Krsto – šef vojnega dopisništva iz Slovenije, osebni obveščevalec Mihajlovića, vodja posebnega obveščevalnega centra
    – Radenković Grudimir– delegat vrhovnega poveljstva za Slovenijo
    – Vujošević Nikola – poveljnik Primorske Istre
    – Marović Vasilije – major, delegat vrhovnega poveljstva v Sloveniji
    – Draganac – poveljnik Dolenjskega odreda
    – Žović Slavko – organizator in vodja četniške skupine v Trstu
    – Damjanović David– general, delegat vrhovnega poveljstva v Sloveniji leta 1945
    – Jevtić – major, delegat vrhovnega četniškega poveljstva v Sloveniji
    – Stamenković Miroljub – poveljnik Stamenčkovićeve skupine (okoli 100 borcev), ki je v slovensko domobranstvo vstopila proti koncu leta 1943.
    – Stamenković Ljubomir – poveljnik Novega Mesta
    – Šajnović Martin – narednik VKJ, pripadnik Štajerskega odreda, po letu 1945 poveljnik Matjaževe vojske v prekmurju
    – Krištof Jovanka – šifrerka, spremljevalka in ljubica Karla Novaka, osebna tajnica Draže Mihajlovića, kot tudi Aleksandra Rankovića
    – Vojić – poveljnik skupine slovenskih četnikov
    – Kapetanović – delegat Mihajlovića za Slovenijo

  • Frank Novak

    Kaj pa ce je ta intervju prav toliko resnicen kot pismo Pepce kardelj Tribuni?

    • soc

      Bebce na vrvico.

      • KIKI

        Na štrik, misliš? Vrvica je miloščina!

        • soc

          Mislil sem na horizontalno, ne verjamem v nasilje nad drugače mislečimi…

          • sodnikisozločinci

            Kaj pa, če ne gre za misleče?

    • Liberalec

      Čigave so po tvoje najdene kosti…?

      • Frank Novak

        VECINA JE NACI KOLABORATORJEV, POTEM PA SE KOLATERALNA SKODA NEDOLZNIH … kot vselej med vojno.

        • Darth Vader

          če bi mi tole prbil v pogovoru recimo na ulici……bi te ubil z lastnimi rokami…..

        • Slovencsm

          Še eden, ki se boji resnice. Če še nisi uspel prebrati zgodovinskih virov, te moram razočarati, da so bili leta 1941 in deloma 1942 kolaboranti Komunistična partija, ki je morala kolaborirati z Nemci, ker je Rusija sklenila pakt z Nemčijo. Seveda bodo levičarji takoj rekli, da je bila to taktična poteza ampak jih na laž postavi uboj več kot 15.000 Poljakov. Ta zločin so Rusi naprtili Nemcem a kasneje se je izkazalo, da so to naredili Rusi. Zato tudi Poljaki nočejo slišati za Ruse. In če bi malo bral zgodovinske vire, bi vedel, da so komunisti pri nas takoj z ustanovitvijo OF ustanovili še OVS. Takoj so razglasili, da so samo oni tisti, ki se lahko zoperstavijo sovražniku in so vsak drug odpor proti okupatorju razglasili za zločin, ki bo kaznovan. Naloga OVS je bila, kaznovati takšne ideje in ljudi. Seveda pa so izkoristili OVS tudi za ideološki obračun. To, da pa da je bela garda kolaborirala z okupatorjem, je pa navadna laž. Namreč to ime so si oni izmislili, da bi obračunali z drugimi skupinami, ki so tudi ustanavljali odporniška gibanja. Tako so ovadili več 100 oficirjev, ki so se zbirali v odporniških legijah. Obkolili in odpeljali so jih Italijani.
          Do prvega organiziranega odpora s strani drugih gibanj (ne KP) pa je OVS ubila skoraj 1000 Slovencev kar je zelo jasen znak, da jim v prvi vrsti sploh ni šlo za odpor proti okupatorju temveč za revolucijo in prevzem oblasti. Namreč oni so trdno verjeli, da jih bo osvobodila Rusija in da morajo samo pripraviti teren, da potem vladajo ljudem.
          Da bi dobili realno sliko dogodkov med vojno, je potrebno prebrat nekaj zgodovinskih knjig, ki temeljijo na realnih zgodovinskih virih. Najbolj ironično pa je, da je največ dokazov prav iz dokumentov KP, kjer je vsake toliko časa kakšnemu ušlo in je napisal tisto, kar so v resnici počeli. Dejstvo pa je, da so širili strah med ljudmi, da bi na ta način prišli do oblasti.

    • Anton

      Kolk je pa zdj ura na floridi?

      • Frank Novak

        1.24 PM

        • Anton

          Si pa dolg nucal da si mal poguglal… A PM pomen pizdu mater?

          • Frank Novak

            post meridiem (iz latinscine)
            zanimivo je da vecina angleskih izrazov ne izvira iz Keltskega, pac pa iz Latinskega jezika.

          • Anton

            A keltski jezik je tisti katerega nam komunisti in nemci prodajajo v zameno za Slovenščino?

  • Ana Premuž

    Lani poleti sva z možam obiskala izvir Kamniške Bistrice , ustavila sva se in nedalečvstran zagledala park spomina ,šla sva tja in tisto kar sem tam prebrala ,mi je napolnilo oči z solzami počutila sem se grozno ,naj mi nekdo pove ZAKAJ , kako lahko nekdo po svetu hodi . Je pa bila moja tašča , ko je bila še otrok z mamo in nekaterimi brati že na vlaku , za likvidacijo in to samo zato , ker je bila služkinja pri nemški družini , pa se je je udbovec usmilil , to mi je sama povedala.

    • Anton

      Takih zgodb je polno! Hvala Bogu da se jih zdaj tudi posname in zapiše. Tako krutih zločinov kot so jih storili komunisti ni mogoče prikriti.

      • večni srb

        Seveda jih je polno, zgolj peščica Slovencev niso bili sužnji in hlapci.

    • KIKI

      Kakšen prijazen udbovec, a nedee? takih je bilo pa maaaalooooo!

      • Ana Premuž

        Negre se zato kdo je bil prijazen , gre se zato kako se je takrat počutila moja tašča ki je bila takrat komaj kaj več kot otrok , mlado dekletce , ki jo še danes pri 81 letih stisne pri srcu in se občuti strah ,ki ga je takrat prestala in grozo . Povedala je , da njena mama nikoli ni več bila tisto kar je bila prej , občutek ,da bo spet nekdo potrkal na vrata ji ni dal miru , do njene prerane smrti.

        • večni srb

          Upoštevaj, da so bile Slovenke sužnje tujim gospodarjem in ne obratno, za sužnje pa veš kako je, nemalokrat je bil še pes več vreden.

          • Darth Vader

            v jugoslaviji je bil pes več vreden kot slovenec alpa slovenka

  • sodnikisozločinci

    Kaj mislite, da so počeli državni tožilci med tem, ko so se krivci za genocid mirno sprehajali na svobodi?

    https://www.youtube.com/watch?v=kJOHZZ5sYzI

    To še vedno počnejo in to je pravi obraz slovenske pravne države.

  • Bald Eagle

    Tisti, ki po vseh dejstvih in dokazih, kaj so počeli banditi pod vodstvom komunistov od ustanovitve PIF naprej na slovenskem ozemlju proti lastnemu narodu, še vedno najdejo opravičilo za taka dejanja niso nič boljši od zločincev, ki so to počeli.

  • Bald Eagle

    Na tleh Slovenije se je med vojno in po vojni zgodil strašni zločin, ki so ga zagrešili komunistični banditi in nima primerjave v naši zgodovini. Zločin se z nepriznavanjem tega dejstva še podvaja – tudi nepriznanje zločina in ščitenje zločincev, ki so to storili, je namreč zločin nad resnico in pravico.

  • Slovenka

    Mi lahko kdo pove, kako se soočiš s Stvarnikom ob svoji smrtni uri s takimi grehi nad glavo?

    • Bald Eagle

      Nikakor, ker banditi, ki so počeli tako krvoločna dejanja, do Stvarnika nikoli ne bodo prišli. Soočili pa se bodo s tistim, ki je antipod Stvarnika in prebivali v njegovem “kraljestvu”- to je peklu.

  • Rok Radej

    Se prmal so jih zato pa mamo na oblasti tele izdajalce zdei! Kao nedolzne pobijal ko so pa zile nedolzni pomagal domobrancem da so slovrnce firerju v taborisca posiljal to se je pa kr pozablo a????? Zivel komunizem!!!!!!

    • FUCK COMMUNISM

      Idiot zabit!

      • Rok Radej

        Me veseli idiot zabit jst sm pa rok!

        • Bald Eagle

          Ti si zabit komunistični gnoj! Zrel za odstrel!

          • Rok Radej

            Hehe jp belcki spet sam mocni na besedah!

    • Bald Eagle

      Revolucija je pomenila krvav boj za vzpostavitev partijske diktature, ne pa demokratične oblasti. Torej antidemokracije, ne demokracije. Vse druge odporniške skupine so zagovarjale demokracijo, zato je parija z njimi obračunavala, jih prepovedala pod smrtno kaznijo že septembra 1941 in začela pobijati Slovence, ki ji niso bili povšeči in s tem namerno sprožila bratomoren boj.
      Ti idiot zabit pa bi rad opravičeval komunistične bandite in njihove zločine!?
      Če si tako želiš komunizem, kot tuliš v svojem zadnjem stavku, takoj izgini v S. Korejo in tam uživaj sadove komunizma!

      • Rok Radej

        Ful je fajn demokracija a? Bogati so se bogatejsi revni revnejsi srednjega sloja vec ni! Davek na to davek na ono itd… Korupcija se je povecala za nevem kolikokrat! Res je zakon demokracija. Prrj so se gradile ceste sole firme ka pa zdaj firme se zapirajo ali prodajsjo sole propadajo vau brihtn si ti pejd v nemcijo pa tam mej to demokracijo

        • Bald Eagle

          Ti idiot zabit, v Sloveniji ni K od kapitalizma niti D od demokracije. To pa zato, ker Sloveniji večino poosamosvojitvenega obdobja vladajo ideološki dediči, ki so eno državo že uničili, sedaj uničujejo še Slovenijo. Vzorci vladanja ostajajo isti, kot v času komunizma.
          Kako pa deluje kapitalizem, pa izvoli in se zapelji v sosednjo Avstrijo in vse ti bo jasno, seveda pod pogojem, da boš opazoval z odprtimi očmi.
          V kapitalistični Avstriji je minimalna plača 1500€, v socialistični Sloveniji 600€. V kapitalistični Avstriji znaša povprečna pokojnina 1800€, v socialistični Sloveniji 700€. Torej, kaj ti ni jasno?

          • Rok Radej

            Ti nisi ciszo zdrav a!? Drzavo vodjo kvazi komujisti nekdanji belcki oziroma so zato je tako v titovi jugoslaviji je bilo pa malo drugace oziroma veliko bolje!

          • Bald Eagle

            Kako pa pa pojasnjuješ dejstvo, da so ljudje yugo množično zapuščali in si delo iskali v zahodnih kapitalističnih deželah, večinoma v Nemčiji, namesto da bi Nemci množično zapuščali Nemčijo in migrirali v yugo? Nekaj pri tej stvari ne štima.

          • Rok Radej

            Pa nwm kje ti podatek za pokojnine pa ceduti je resnicen se pozanimi kak se racuna povprecje brihts

        • Bald Eagle

          Pa še nekaj. Po izračunih ekonomistov so se cene od leta 89 do leta 016 dvignile za 1300%, plače pa so v tem obdobju narasle za 2100%. Torej ta podatek pove vse v primerjavi kvalitete življenja med tedanjo propadlo yugo in današnjo Slovenijo.

          • Rok Radej

            Leta 89 tita ze zdavnaj ni vec blo in so drzavo vodili ze tile janezki pa itd. Od kje ti je pa ta podatek nevem vem pa da je mim usekan totalno ze ko je evro prsu so sle cena skoraj 10krat gor place pa samo za 2krat. Ljudje bodo vedno migrirali ampak niso mnozicno veliko bolj sedaj migrirajo tako da to nic ne dokazuje

          • Bald Eagle

            Vaš socializem je že zdavnaj propadel. Doživel je pravi sramotni bankrot, ker so vas vodili (večinoma za nos) nesposobni in nepismeni komunistični bedaki. Ovce socialistične ste pa nasedale njihovim lažem. Kakšen je bil konec vaše zlagane pravljice ,vsi dobro vemo.

          • Rok Radej

            Ob razpadu je juga mela 15.6 miljarde dolarjev dolga danes bi to znasalo med 16 do 20 miljard oziroma manj kot tisoc na osebo v jugi slovenija pa ima 31.750 miljarde dolga in znasa na osebo vec kot 20000 dolarjev pa je jugo obstajala dlje kot slovenija pa nas je dvajstkrat bolj zadolzila v 27 letih pa vse prodala v jugi se je pa gradilo tovarne sole itd. Tak dabnevem kje je sramota juga ni razpadla zaradi dolga ker amerika je ze tudi bankrotirala pa se kr obstaja in ima ze ta drugi dolg 14500 miljard dolga to je na prebivalca okoli 140000 tolk o demokraciji ne!

          • Sale

            Vstanite, otroci domovine,
            dan slave je prišel!
            Proti nam je tiranija
            vzdignila krvave zastave. (se ponovi)
            Slišite na poljih
            tuleče strahovite vojake?
            Prihajajo med vas
            rezat vratove vaših sinov, družin!

            K orožju, državljani!
            V bataljone!
            Korakajmo, korakajmo!
            Naj
            teče kri, namoči naša polja

        • Fonzi Alfonz Duhanič

          Pozabljaš, da so 80% časa na oblasti po osamosvojitvi nasledniki partizanov, rdeči đihadisti, saj samo đihad si privošči takšno klanje kot so ga izvedli partizani po drugi svetovni vojni in njihovi nasledniki po Balkanu v 90. letih in to z orožjem JLA. Kar se pa cest tiče, jaz sem se 1972 leta peljal od Niirnberga do Hamburga po avtocesti, ko v Sloveniji še pojma nismo imeli kaj je to. Ko so začeli v Yugoslaviji graditi avtoceste, torej cesto bratstva, je bila to avtocesta tudi v Evropi, ko so končali to cesto bratstva so bile v Evropi že štiripasovnice in pri nas z avtocesto ni bilo nič. Leta 1990 so gradili most čez Dolenjsko cesto v Ljubljani in nato tunel pod Šmarje-Sap, torej 20 let kasneje kot v Nemčiji in morali smo se osvoboditi, da smo prišli do avtoceste. Sedaj se pa spokaj pripraviti se na obisk Hude jame in pomolit za zločince, ki so Hude jame povzročili.

          • Rok Radej

            Nebom se molil za vas bele kaj si nor! Saj ste vivzlocinci! Aja vsi danasnji majo bele koreninr bili so komuniszi samo zato da so preziveli pa idi v nemcijo sluzit rajhu!

      • Rok Radej

        Pa za tvoj iffno ce ze zgodovine ne poznas do 1945 je bla kraljevina tako da nevem kje si ti najdel 1941 tak da si sam pokazu kdo je tle idiot

    • sloustava

      Koliko morilcev lastnih bratov in sestra je umoril “janezek “, torej Slovenec? Nobenega. Vidis, ti mali poniglavec brez vzgoje in intelekta, problem je v tebi in tvoji pijani norosti. Ne poznas resnice in vseeno zalis! Cemu? Se “ven memes” zaradi pomanjkanja samozavesti ali zaradi uzivanja mamil? Samo nor clovek lahko napise take abote, kot jih pises ti. Samo nor clovek…a si vseeno clovek, zato zivi in uzivaj svojo majhnost in pomanjkanje vzgoje in ljubezni. Na koncu dneva se mi taki mali butalci zelo smilite!

      • Rok Radej

        On ne so pa prediniki domobranci jih najvec pobili mrni ne manjka nicesar tebi pa mnogo najvec pa zdrave pameti

    • mladen filak

      Šmrkavec jedni preberi kako zgodovinsko knjigo pa neboš več bluzu.naj te opomnim da je tako razmišlanje pripeljalo do pobojev v bosni nedolgo tega nazaj.ne vem pa zakaj misliš da bo vedno pobit negdo drug.palica ima dva konca!!!!!!!

      • Sale

        Staneta Kukovice, belogardistično-domobranskega klavca na Sv. Urhu. Ko se je jetnici Angeli Habičevi konec novembra 1943 na Sv. Urhu hvalil s svojimi zločini, je rekel: »Pa nikar ne misli, da so tisti, ki jih jaz ubijem, pogubljeni. Poglej!« Iz žepa je potegnil kakih 10 cm dolg srebrn križec in dejal: Tega sem dobil od škofa. Sam papež ga je blagoslovil. Vsakomur ga pokažem, preden ga ubijem. Kdo. Smrt jansevikom svoboda narodu

        • Hribouc

          Laž je nesmrtna kosmata in prekleta črna duša komunizma.

          Si si prebral vsaj “V imenu OF” ?
          Si si prebral Črne bukve?

        • tramal

          Srbine ,nič novega od tebe. .Spet si povedal eno fantazijsko partizansko pravljico.

        • mladen filak

          Vsak NORMALEN ČLOVEK NE ŽELI SMRTI DRUGEMU.Še posebej ne če drugače razmišlja,verjame v drugačnega boga(recimo v BOGA in ne tita),ima drugačne lase,barvo oči itd………..!

          ,

      • Rok Radej

        Ja ti kar beri knige itk so v sloveniji dovoljene oziroma se objavljajo samo knige domobranstva tsko da ne bluzi! Treba je se mal tabele potolct nr!

        • mladen filak

          Še enkrat vsem ki odobravate poboje: palica ima dva konca in ne bodite prepričani da ne more udariti po vas.Zanima me od kje taka sigurnost da se vam ne more zgodit da boste stali na robu jame.Razmislite še enkrat kako se je začelo v bosni.TOČNO TAKI TIPI KOT VI Z ISTIM RAZMIŠLJANJEM-REZULTAT JE ZNAN .TISOČE IN TISOČE MRTVIH POSILJENIH .IZGNANIH.,ČE MISLITE DA BOSTE POBIJALI ,LJUDJE BODO PA TO MIRNO GLEDALI SE MOTITE.(TUDI MUSLIMANE DO POBIJALI NA ZAČETKU VOJNE,VENDAR SO NAZADNJE VSI BEŽALI PRED NJIMI).SEDANJE RAZMERE SO POPOLNOMA DRUGAČNE KOT LETA 45.
          MIR ON DOBRO VSEM.
          MLADEN!

          11. mar. 2018 14:12 je oseba “Disqus” napisala:

    • šmentanamuha

      Tako to izgleda, ko komunizem izleže ličinke kot je Rok Radej …

    • Hribouc

      Ubogi.

    • tramal

      Majmun ,boljše bi bilo da bi tvojga fotra kastrirali kot pa da je naredil opico ,kot si ti.

      • Rok Radej

        Me veseli gospod majmun jst sm pa rok!

    • AIRWAYS

      Rok a morda ti groziš?

      • Rok Radej

        Ko bom bos vedel se bo tut zgodilo ne tako kot belcki ki grozite za fake profili se skrivate itd!

        • Fonzi Alfonz Duhanič

          Moja največja želja je, da se enkrat najdeš na poti v Hudo jamo, kot vojni ujetnik, ali civilist. Smrti ti ne privoščim, ti bi pa privoščil sprehod do Hude jame, enak kot 45. leta in, da bi preživel, prokleto kopile izdajničko!

          • Rok Radej

            Izdajalci ste beli to vsi vedo vi ste prisegli hitlerju tako da ce neves pomena besede izdaja pa mal po sskj poglej!

          • AIRWAYS

            Daj mulo ne opletaj z jezikom o izdajalcih. Sebe najprej poglej.

          • Rok Radej

            Aja zato ker sovrazim izdsjalce lastnega naroda ker so prisegli hitlerju ter v njegovem imenu pobijali svoje ljudi in jih posiljali v taborisca sm izdajalec opaaa neki novga! Lahko se je skrivat za fake profilom

          • AIRWAYS

            Lejga mulo. Pojma nimaš. Ti sam sebe sovražiš. Mal se obrni k tistemu, ki ga imaš v kotu…

          • Rok Radej

            A ti dejansko mislis da me gane ko mi pravis mulo? Za razloko od vas belckov vsaj vem kak se trdo dela pa vem da ste uudajalci! Ne gane mr sploh pa ne od neke izmisljene osebe kot si ti ki se skrivajo za nekimi profilu fake k si neupate svojih imen dat in pol nej bi kdo vrjel kaj pravte

          • AIRWAYS

            Nauči se tipkat mulo. Haha. Jah tisti, ki pač ne uporabljate glave morate trdo delat. Mi, ki pa uporabljamo lastno pamet, pa uporabimo mulote, ki ne razmišljajo svojo glavo, da namesto nas trdo delajo. Bejži rajši spat, da boš vsaj na “šihtu” koristen. Za danes si se dovolj osmešil.

          • Rok Radej

            Tukaj si dosti povedal o manipulaciji belih in o njihovem mnenju o delavcih osmesil si se pa ti ki se skrivas za profilom a ni poguma ne!?

          • AIRWAYS

            Smešiš se ti s svojimi neumnimi izjavami. Moram priznat, da že dolgo nisem srečal takega idiota, kot si ti. :D #opranogalvi_zmanipuliranec Krško-sevniški šolski center pa res ne izobražuje ljudi s širino. Ps: Če misliš, da me boš pripravil, da bi si šel spreminjat profil, da bo tebi po volji si se krepko vštel. Svoje si dokazal. V vsakega se spuščaš, kot stekel pes. Enih par ti je kar nekaj pametnih natipkalo. Pa je videti, da imaš “pamet” zabetonirano, kot betonski stebri HE Blanca. “Razprava” s tabo je končana.

          • Rok Radej

            Zato ker ne razmisljam in slepo sledim firerju jansi pa nimam pameti in sem opranohlav o daaa res tuki ti nekaj ne stima s tvojo ocitno ker ne poznas pomena svojih lastnih izjav!

          • Johnny B Bad

            Če bi ti živel po II. sv. vojni, bi bil dober kandidat za visoka mesta v partiji. (in bi spal tistih 8 ur in končal šiht).14/88, majmun!

          • AIRWAYS

            Mama ti je “majmun”… Če sploh veš ka je to. Haha. Pamet nucaj pa ti ne bo treba garat na roke. :D

          • Rok Radej

            V hudi jami pa so ustasi, domobranci ter ostali izdajalci! Treba se mal tuje knjige prebrat!

  • Hribouc

    Brez besed!
    Bral sem nj. knjigo.
    Ni sledu o kesanju, ni razmišljanj o krivdi.

    Ni sočutja, ni usmiljenja, ni kesanja, še misli o odgovornosti, ma kaki.

    Res , ubogi Človek, Zdenko Zavadlav!
    Kje si zdaj, v Večnosti?
    Se te je On usmilil ?

    • ivan šantl

      On je šel “direkcion” k Luciferju, on se pa nobenega ne usmili.

  • samotoje

    V mojem kraju se je vedelo za vsakega partizanskega likvidatorja, za vsakega oznovskega morilca. Vsi po vrsti so bili zapiti ali pa se jim je zmešalo. Ljudje so se jih v glavnem izogibali. Kar nekaj jih je naredilo samomor. Nobeno sodišče jim ni sodilo, so kar sami opravili. Bili pa so samo operativci. Kar mene, povojno generacijo, grize, je to, da so Mitja Ribičič, Kardelj, Kidrič in podobni stegnili pete na svobodi.

    • AIRWAYS

      Muloti malo preveč na lahko jemljejo takratni čas in pa komunizem. Niti sanja se jim ne, kako krute razmere so bile. Muloti se sploh ne zavedajo, kaj si naložijo na svoja pleča z umorom. Ali pa so totalni sociopati in psihopati.

      • Rok Radej

        Jaz nevem vejo pa tisti ki so takrat ziveli! No pol mi pa razlozi kak se vojno zmaga nr da bi koga ubil? Tako kot vi izdajalci ki ste se zapresegli hitlerju! Mi je zelo zal a dokazal si le da tebi vse ne spila v glavi! Niti se predstaviti neupas te strah cesa a? A to kuk so si pa beli lastnih bratov dal na pleca to je pa pozabljeno al kaj? Razpravo lahko nehas a se vedno vecino sveta ve kaj je bilo res zato pa je na sodiscih vecina ustasov ter belih obsojenih ane!?

        • Johnny B Bad

          Si pa res usran zionistični hlapec! 14/88

          • Rok Radej

            Bols kot pa bel izdajalec in morilec!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!