Ljudmila Novak pa kar z dragim mercedesom v kampanjo

Če ima večina predsedniških kandidatov skromne kampanje z minimalnimi sredstvi, pa slednjega ne moremo reči za Ljudmilo Novak in Marjana Šarca. Prva se naokoli vozi z Mercedesovim kombijem, drugi pa z velikim avtobusom. 

Ker je predsedniška kampanja razmeroma kratka, volitve pa bodo 22. oktobra, se bo čim več predsedniških kandidatov skušalo približati svojim volivcem. Ljudmila Novak, predsedniška kandidatka stranke NSi, se naokoli prevaža z najetim Mercedesovim kombijem, katerega cena se lahko povzpne do 40 tisoč evrov. To vsekakor ni ravno dobra popotnica za obiskovanje odročnih slovenskih krajev, kjer bivajo skromni Slovenci z nizkimi plačami, pokojninami in socialnimi prispevki, Novakova pa se predstavlja za skromno, krščansko kandidatko.

Enako velja za kandidata Marjana Šarca, ki kot prevozno sredstvo uporablja največjega izmed vseh vozil, in sicer s svojimi podobami polepljeni avtobus. Vsekakor bo analiza kampanje pokazala, od kje kandidatoma sredstva, s katerimi se drugi ne morejo pohvaliti. Do zdaj so imeli vsi politiki levice, najsi bo na parlamentarnih ali predsedniških volitvah, namreč najmanj težav s pridobivanjem sredstev za razkošne kampanje.

Spomnimo, da je iz arhivskih dokumentov jasno razvidno, kako je Milan Kučan leta 1992 prek medijev financiral svojo predvolilno predsedniško kampanjo. Oglaševanje na Radiu Koper je plačal Studio Marketing, denar pa je prišel iz Casinoja Portorož. O tem se je po osamosvojitvi ogromno govorilo, a pripadnikom komunistične kontinuitete je v tej državi dovoljeno vse, brez pravnih in političnih posledic.

C. Š.