Po raziskavi javnega mnenja na vrhu SDS, zelo nizka podpora vladi

Foto: STA

Po raziskavi javnega mnenja, ki jo je za Novo24TV opravila družba Parsifal SC, se je na vprašanje, katero stranko bi volili, če bi bile volitve to nedeljo, največ anketirancev opredelilo za Slovensko demokratsko stranko.

Za SDS bi glasovalo 12,5 odstotka vprašanih. SDS sledijo SMC (8,5 odstotka) in SD (7,4 odstotka). Na zastavljeno vprašanje o volilnih in strankarskih preferencah 17,6 odstotka anketirancev ni znalo odgovoriti, 18,9 odstotka ne bi volilo nobene stranke, 8,9 odstotka vprašanih ne bi šlo na volitve, 1,1 odstotka pa bi volilo kakšno drugo stranko.

Po raziskavi javnega mnenja na vrhu SDS, zelo nizka podpora vladi 2

Če pa upoštevamo samo opredeljene volivce, pa bi za SDS volilo 23,4 odstotka, 15,9 za SMC in 13,99 odstotka za SD. Sicer pa v zadnjih mesecih tudi druge raziskave javnega mnenja, ki jih opravljajo agencije za razne medijske hiše, postavljajo SDS na prvo mesto.

rjm-anketa-popravek

Zavezništvo Alenke Bratušek na dnu, krepi se Nova slovenska ljudska stranka
Javnomnenjska raziskava na zadnje mesto postavlja parlamentarno stranko Zavezništvo Alenke Bratušek, kar krepko pa že zaznava Novo slovensko ljudsko stranko (NSLS) in Gibanje za družino in otroke. Med opredeljenimi volivci bi Nova slovenska ljudska stranka (NSLS) že prestopila parlamentarni prag.

Po raziskavi javnega mnenja na vrhu SDS, zelo nizka podpora vladi 4

Več kot polovica anketiranih ne podpira vlade
Podpora vladi Mira Cerarja še vedno pada in sedanjo vlado podpira samo 37,2 odstotka anketiranih, 56,3 odstotka vprašanih pa vladi ne izkazuje nobene podpore. 6,5 odstotka vprašanih pa je anketarjem odgovorilo, da so o tej tematiki še vedno neodločeni.

Raziskava javnega mnenja je potekala v času od 30. 11. do 2. 12. 2016 na vzorcu 614 anketirancev. Anketiranje je bilo telefonsko, od tega 30 odstotkov preko stacionarnega omrežja, 70 odstotkov pa preko mobilnega omrežja.

M. S.

  • Olga

    Bravo SDS! Bravo Nova slovenska ljudska stranka! Dajmo levakom vetra!

    • janez cepec

      iz tvojih ust, u božja ušesa. sam tle pa tud Bog ni vsemogočn, tko de vam tud on ne mor pomagat, če se sami ne streznete, pa ukrepate

      • lukamiha

        A ti nimaš kaj početi, cele dneve trosiš nebuloze, daj malo več se potrudi z izobraženostjo, izgleda zelo nizka!

        • janez cepec

          sej dost, de se skoz mene, ve ovčke, izobražujete, razdajam se cele dni, ena sama dobrota me je. sm skor tak, kot vaš dobri pastir, sam prerok še nism. kešno pesmco, tko kot ljubljeni vodja, pa že vkup sklamfam, sam mau pjen morm bit, poj pa gre

          • lukamiha

            vedno mi je hudo, ko poslušam takšnega človeka, velika večini sicer ni in duševne motnje vzamejo kot predmet posmeha!

          • janez cepec

            ja u nebeseh se bova srečala, če je res da je naše nebeško kraljestvo

        • karpelec

          Danes je dežurstvo prevzel od Tarantele, pa tudi vikend plačilo je boljše.

          • janez cepec

            ja, ja nedelske urce, pa take stvari

          • rrrrr

            Odlično!

    • janez.pokoncni

      Si seštela procente? Vlado sestavi koalicija, ki dobi 50%+1 glas.
      Janša nikoli več ne bo vzel v koalicijo barab, ki bodo na račun njegovega imena ropale Slovenijo. Desus, SLS in Preveiranti se več ne bodo ponovili. Torej … ni kaj “bravit”. Še vedno nimamo na volitvah realne šanse. Žal.

      • janez cepec

        Janša nkol več ne bo prlezu tok deleč, de bi sploh uhka kerga u koalicijo jemau. dokler bo on luzer, ups lider, bo s svojo mejhno čredico zgol obrobni igrauc

        • ent’č

          To pomeni, da je v Sloveniji še veliko takšnih barab, kot si ti.

  • avtohtoni neandartalec

    Samo še 12,5, nekje sem pred meseci bral, da naj bi SDS volilo kar 16% volilcev. Čemu torej padec?

    • avtohtoni neandartalec

      9% ljudi ne bi šlo na volitve, vololna udeležba je bila nazadnje okoli 60%, malenkost nad pragom legitimnosti, če se ne motim, zdaj pa ne bi volilo samo manj kot 10%?
      Vprašajmo se torej kdo bo izgubil glasove tistih, ki ne bomo šli na volitve.

      • avtohtoni neandartalec

        NSLS lahko voli edino za sebe, ne obstaja stranka, ki bi jim pustila pokrasti volilce, neopredeljeni pa jih ignorirajo. Kaj potem sploh še ostane razkrojeni SLS, razen županov, propadlih gradbincev, subvencioniranih kmetov, bančnikov in vojske? Očitno so oligarhije tako maloštevilne, da jih niti vsi skupaj ne morejo več zriniti v parlament, zamenjave političnih brandov niso ustavile prostega padca nobeni od denominacij nekdanjih Krščanskih demokratov. Živimo v dobi interneta, reinkarnacija kmečke zveze, neposredne naslednice izdajalcev iz 2.sv, je bila velika diplomatska napaka, ki je desnico stala ne samo vlade ampak tudi tranzicije.
        NSLS tekmujejo z Bratuškovo, ki je samo koncentrirala LDS-ove politične migrante, ti so zdaj pri Cerarju, pred volitvami bodo pa pri naslednjem mandatarju.

    • janez cepec

      verjetno je ljubljeni vodja spet kešno bovno vest plasiru, pa se to pozna, vse več je ovčic, k niso več tko zaplankane, so spregledale in zapuščajo že tko maloštevilno bizarno čredo dobrega pastirja. korajža velja

      • ent’č

        Hja, cepci jim odpirajo oči, de ?

        • janez cepec

          bo že držau

    • ent’č

      Spet nekaj sanjaš, kaj ?

      • karpelec

        Večkrat je v transu, pa pobrka podatke.

  • Adolf Hitler

    NE SPAT VOLK VOLTE VOLTE NE SE POSTITI DA VAS JEBEIO V ZDRAV MOZEK VOLTE JANŠO KER TO JE EDINI DOMOVINO VODIA SLOVENDIE CAITI SUŽENSTVA SO MIMO!

    • janez cepec

      ejga, počas se odprau gor prot Begnam, izhoda je konc, ob šestih morš bit u sob

  • sprehajalec

    Slovenija ima lahko 100 volitev, pa sto novih in svežih obrazov, pa bo vedno pot navzdol, ker se elite ter lobiji ter sile kontinuitete nikogar ne bojijo, temveč bodo vsakega novega vodile, tako kot naprimer moralnega. Pa če bo kakšen resnično moralen prišel na oblast in ne samo nazivno, pa predno bo zakapiral zakaj se gre v strupenem klopčiču birokratskih prepisov, navez, povezav, mrež, bo mandat že mimo. Ali pa bodo ulico nagnali nanj, kulturnike, sestre, gasilce, pa trenerkarje. V tem hipu v Sloveniji ni človeka, ki bi elitnežu upal skenslati 300% provizije za dobave na Javno. Pa zmago firme elitneža na Javnem razpisu. Ter odklopiti cevi, ki izčrpujejo javno.

    To lahko stori le nekdo, ki ima kilometino, pozna problematiko, povezave, naveze in kačo lahko zgrabi za glavo.

    • komar marko

      prišel bo tudi ta dan. samo SLO be več, ker bodo rdečkarji preko upeljanega sistema vse pokradli. Lepo so se pripravili na vse, tudi na prihvatizacijo do forsiranja NOVIH OBRAZOV. Le zakaj za nekega ŠERIFA ni nikoli obtožnice?

  • komar marko

    No da imajo rdečkarji težave z JJ je resnica. Včeraj je nek časopis in pa kure objavila, da je opozicija kriva, da so ven prišli posnetki pogovorov o arbitraži. In kurini opranoglavci so vest pograbili ter jo dodelali v NULO. No vest je predstavila VSEZNANA suzica, ki j ev preteklosti odlično opravila svoje delo!

    • janez cepec

      težav z JJ nimajo sam rdečkarji, matre jih tud tačrni, na zalost ih pa ma cela Slovenija, k jo bruke ke okol, bi djal ” all over the world”

      • komar marko

        sem ti že odpisal, da ne hodim na volitve in čim se ne strinjam z VAŠIMI NOROSTMI sem domobranček, janševec in tačrn! Le kako si tako prepričan v svoje norosti! Si fašist, namreč ti imajo VEDNO PRAV!

    • Slovenka

      Vidim, da si opazil mojstrovino.

  • Olga

    SDS je magnet! Za dobrim konjem se vedno praši!
    Kakšna gužva, spet sami levaki na portalu! Svojim kljusetom ne morejo pomagati, ker so nesposobni, pa poskušajo to, kar levaki najbolje znajo, popljuvati SPOSOBNEGA nasprotnika!

    • komar marko

      in mu podtakniti afero, z lažjo ga očrniti, izprazniti BANKE in voditi MEDIJE, ki jim lepo sledijo. Namreč pisunčki se počitijo kot del oblastnikov in aristokracije!

  • Mare

    614? Bravo. Res vredno objave.

    • komar marko

      ja tak se dela javno mnenje, pokličeš prjatla pa tak naprej in imaš rezultat!

  • Artur

    SD na tretjem mestu s tem pritegnjenim dvoličnim gobezdačem v svojih vrstah ????!!!! Ma kaj je s temi butalci, ki so jim dali svoj glas pa tem trohnjencem se je že totalno sfuzlalo.Saj ni čudno da, smo zaradi njih že v malori. Psihiatrija zaprti oddelek press.
    http://reporter.si/clanek/slovenija/primitivni-poslanec-veckrat-jo-je-zalil-s-p-v-tujo-gostjo-vrgel-celo-pijaco-485507

  • Duhec

    Očitno so sanje še vedno dovoljene…

    • MEFISTO

      Berem, da so iz vaše družine nickov nekoga nahlodali ..

      Imaš tudi tudi posledice?

      • Duhec

        Za razliko od tebe se s komentatorji sploh ne obremenjujem…

  • Duhec

    Prvi v službi resnice…. kako bo pa SDS sestavla koalicijo, vlado??? S kom???

    • Vera

      Koalicija se sestavlja po volitvah s tistimi strankami, ki imajo podoben in dober program ! SMC ga ni imela, ga nima in ga do konca mandata ne bo imela , saj vidimo in slišimo od njihovih poslancev skoraj vsak dan , kakšne mečejo ven iz sebe .

  • Kučko pod pručko

    Ne glede na to, da SDS krepko vodi pred Strašnim Murgelskim Cunamijem, je zaskrbljujoče, koliko neumnih Slovencev še vedno da svoj glas Cmerotu, Židanu, Ljudmili in Mescu. Edina pamet, ki jo premorejo, je ta, da Šivilji in njeni ZAB ne dodelijo niti enega odstotka.

    Me pa zelo zanima, kakšen bi bil rezultat, če bi anketo naredili na vsaj desetkrat večjem vzorcu, v anketi pa bi moralo biti uravnoteženo število klicev v mesta in na podeželje. Tam je zelo malo ljudi toliko ubrisanih, da bi volili levake!!!

  • Duhec

    Rezultati so za SDS porazni…

    • rrrrr

      Za SDS porazni? Ne, ampak za SLovence!

  • Rožle

    Problem je, ker tale vsemogočni Cmero niti slučajno ne razmišlja o predčasnih volitvah ..
    Naj vas samo spomnim kaj je izjavil še ne dolgo nazaj …:
    ..”Mi vsi vemo, da delamo dobro —“

    • ent’č

      “Dobra roba, se sama hvali” :)

  • Vztrajnik

    Del slovenskega naroda bo moral dati skozi še nadalje murgelsko vzgojo, da bo (če bo) dojel, kaj bo zapustil svojim otrokom – bedo..

  • garfi

    ne kaže dobro
    očitno ljudje ne dojemajo kje je rešitev
    vendar ankete močno zgrešijo rezultat

    • Jovo Jamnica

      Ja. Ko se je pojavil portal Nova, so neopredeljeni pričakovali nekaj novega. Po nekaj mesecih branja nasilnih komentov, pa so obupali, da v takšni druščini ne velja vztrajati

      • garfi

        največje nasilje je levičarska laž in prevara
        resnica ni nasilje

        • Jovo Jamnica

          Izgubljanje zanimanja neopredeljenih na straneh Nove, nima vzroka v nasilju levičarskih laži in prevar…

          • garfi

            kako pa ti to veš

          • Jovo Jamnica

            Spremljal sem predsedniške volitve v Avstriji…

      • baldeagle

        Da pride včasih do “nasilnih” reakcij v komentiranju, so pravzaprav krivi določeni komentatorji, ki se privlečejo na ta portal z točno določenim namenom. To pa je provokacija ostalih komentatorjev. Ti levičarski provokatorji niso nič drugega, kot navadni spletni trolli ali pa plačanci določenih skupin, ki jim je interes uničiti ta portal. Zato bi jih bilo potrebno preprosto ignorirati, kajti ko trolla ignoriraš, mu s tem odvzameš hrano in ga na tak način tudi izstradaš. Potem se bo sam odstranil in si poiskal žrtve na drugih portalih.
        Moram pa priznati, da imam tudi sam šibko točko in se velikokrat odzovem na provokacije raznih trollov na neprimeren način.

        • Jovo Jamnica

          Na portalu, kjer je s pomočjo Disqusa mogoče blokiranje “vsiljivih” gostov, je “trolanje” brezpredmetno…

          • baldeagle

            Jaz nimam blokiranega nobenega komentatorja, kajti to zame pomeni biti šibak in nesposoben soočanja tudi s provokativnimi komentarji. V mojem življenju pa nikoli ni bilo prostora za šibke in nesposobne soočanja z drugačnostjo in provokacijo.
            Če pa včasih postanem sam šibak in se neprimerno odzivam na provokativne komentarje, je moja dolžnost, da se izboljšam tam, kjer prepoznam svojo lastno šibko točko. Bežanje pred komurkoli ali čemurkoli zame ne pride v poštev.

          • Jovo Jamnica

            Ja, tudi jaz nimam blokiranega nikogar. Marsikdo od stalnih komentatorjev pa blokira mene. S tem se celo hvalijo. To je samo eden od vzrokov upadanja popularnosti portala.

          • baldeagle

            Tebe jaz ne smatram kot provokatorja, čeprav sva politično na nasprotnih bregovih.
            Spoštujem namreč vsakogar, ki zna utemeljiti svoje prepričanje, pa čeprav je drugačno od mojega.

          • Jovo Jamnica

            Ti si mi zanimiv, ker nisi živel v Jugi, prepričuješ pa me, kako sem v Jugi živel… :-)

          • baldeagle

            Res, da nisem živel v yugi, sem pa kar dosti spremljal situacijo v njej. Predvsem moje starše je zelo zanimalo kaj se dogaja v njuni rodni grudi. Normalno je, da sta mi še kot otroku in kasneje mladostniku vzpodbudila zanimanje za yugo, ker sta mi veliko pripovedovala o njej in razlogih zakaj sta jo zapustila. Mati pa me je učila dvojezične govorice, zato kar dobro obvladam slovenski jezik, saj smo tudi v družini, dokler sem živel pri starših, komunicirali v slovenskem jeziku.
            Torej me je zaradi porekla mojih staršev in mojega zanimalo, kaj se je dogajalo v takratni yugi. Zato smatram, da nisem ravno analfabet, kar se tiče poznavanja razmer v yugi in Sloveniji.

          • avtohtoni neandartalec

            Tak si mi pa že bolj všeč kolega, naš si, ne pozabi tega, stali in padli bomo skupaj.

          • baldeagle

            Če bi bil tudi ti bolj načelen, bi se morda celo dalo s tabo konstruktivno debatirati.

          • baldeagle

            Če imaš v mislih moje zanimanje za ex yugo, sem jo omenjal le iz razloga, ker je bila takrat Slovenija na žalost del te totalitarne tvorbe imenovane SFRJ.

  • RATATA

    Konec je s Slovenijo in Slovenci.
    Komunisti s ćapci, buzeranti in kvazi humanitarci so nas preplavili.

    • baldeagle

      Se strinjam, da je trenutno res tako, kot si zapisal. Na nas domoljubnih Slovencih pa je, da na nek način vrnemo SLOVENIJO SLOVENCEM in zopet postanemo Slovenci gospodar slovenske zemlje.

      • Jovo Jamnica

        Slovenije nihče ne zmore vrniti Slovencem, kajti Slovenija ni enonacionalna država. Slovenci moremo težiti dostojanstvu vseh prebivalcev države Slovenije.

      • RATATA

        Jaz se še vedno trudim!

        • baldeagle

          Tudi jaz. Moramo pa pridobiti in aktivirati čim večje število ljudi, ki jim ni vseeno za našo domovino.

      • avtohtoni neandartalec

        Koliko plačaš?

        • baldeagle

          Mogoče bom pa res komu ponudil lepo vsotico denarja, da take kot si ti zabriše iz Slovenije, da si sam ne bom po nepotrebnem mazal rok.

    • antimur

      Kot je napisal @disqus_8hbtNuE4Rj:disqus, je samo od nas odvisno, torej stopimo iz svojih varnih zavetišč na ulice in trge ter enkrat za vselej opravimo s to kučanistično zalego. Za domovino, svojo kulturo in jezik je potrebno tudi kaj žrtvovati. Čudim se pa, da “slavni in herojski borci”,, kateri še dandanes gobcajo o tem, kako so rešili domovino pred okupatorjem, danes, ko je Slovenija resnično okupirana od roparskih in divjaških kučanistov, ne naredijo nič, še več, oni so eni izmed okupatorjev, ali bolje rečeno, kvizlingov.

      • RATATA

        Dokler človek ni brez vsega – nima več kaj izgubiti – ni brezdomec (bezkućnik po pijadejevo) ne stori nič.
        Ko se zavedamo vseh teh nategov, ki so se zgodili, se pojavi ogromno nezaupljivosti – komu zaupati?
        Mnogo primerov t.j. tistih, ki so vstopili v politiko je na žalost takšnih, da so v politiko vstopili samo zato, da bi imeli od te udeležbe koristi.
        Tisti “borci”, ki jih omenjaš so vodeni od kp, kp jim je dala privilegije, katere so in jih še vedno do potankosti izrabljajo in teh je veliko. Vsi ti imajo svoj krog svojcev in sebi enakih, ki so vsi zaverovani v nekaj dobrega – da so na pravi strani, noben pa nič sam ne pomisli (vsi si izmenjujejo/verižijo neke meile, ki jim jih enostavno in hitro z dejstvi razsujem, čeprav nisem ravno kak hud politološki biser – sem čisto navaden slovenski antikomunist).
        Sistem indoktrinacije je trajal 2 celi generaciji (!) sicer premalo, da bi bil sistem samoumeven, pa vendar dovolj dolgo, da so njegovi “pristaši” v večini.
        Seveda se je zgodil tudi naval migrantov iz bosne v devetdesetih (o tem ni nihče natančno poročal), uzurpacija medijev, feminizacija šolstva, neslovenci pa so s svojo zagnanostjo (ker so se počutili ogrožene) in s podporo kp prišli na položaje (v sodstvu, sindikatih, medijih, gospodarstvu in tudi v politiki).
        Vrednote kot je poštenje, družina, delo, pomoč so izpuhtele.
        Žalosten sem(!!), ker ne vidim izhoda.
        Roko na srce pa tudi tiste grupacije, ki naj bi bili nasprotniki kp delajo napake, kot da jim ni vse do potankosti jasno.

  • tzt

    Naslednje volitve bodo pokazale Pravo etiko in moralo. Vse ostalo bodo igre za plebs.

  • FORT WORTH

    Zgleda,da so nekateri nasi sodrzavljani raje butasto naivni,kot normalni in napredni.
    23% je za SDS spodbudno,ampak se veliko premalo…
    Levaki se ze pripravljajo z novo stranko. Dobovsek baje ustanavlja svojo.
    To bo nekako tako,kot je iz LDS-a nastala usporedna Zares. V bistvu eno in isto sranje.
    SMC = Dobovsek z murgeljsko podporo.

  • učko

    Ma kaj se veselite, ljudje?! Režim bo itak nastavil svojo naslednjo vlado, SDS in njenega vodjo pa udaril po buči, kot že tolikokrat doslej. Vse se ponavlja !!!

  • Antonius

    Kdor še vedno podpira sedanjo vlado, niti sprejemca v pomožno šolo Petra Levca ne bi opravil.
    No, o kriterijih za sprejem na FDV pa ni vredno, ker zadostuje, da sta tam magistrirala Bratuškova in ‘painkiher. Na FDV je prepisovanje, po dr. ‘brglezu, uradno dovoljeno!

    • janez cepec

      probi ti sprejemne devat u pomožn šol, s svojim famoznim IQ. še do uhodneh vrat ne boš prlezu, bunksl naumn

    • soc

      Slednje je stvar dolgoletne tradicije še iz časov pred formalno ustanovitvijo Dolančeve FSPN. Od družbenopolitičnih delavcev mati partija nikoli ni pričakovala kreativnosti, morali pa so znati na izust zadnji govor maršala v Karadjordjevu, Splitu ali kjerkoli je bilo danega dne aktualno. Skratka odlično ponavljanje, reprodukcija.

      Bratuškova & Co. so zgledni primerki take aktivistične copy-paste vzgoje. Resda pa so nekoč morali kadri obvezno navajati vir, “Kao što je rekao drug Tito..:”.

  • garfi

    balažic bo kot kaže plačan za udrihanje po Janši
    http://www.novaprihodnost.si/knjiga/propad-slovenije
    nsi bo verjetno šla z levaki v vlado
    Primc in Kangler sta še upanje

    • Jovo Jamnica

      Pomagal mu bode Magajna. Mefistu ne bo dolgčas… :-)

  • Jim Doe

    Hehe, SNS pred ZAB, car Zmago.
    Drugače pa veliko preveč rdečih strank na seznamu.

  • AlojzZ

    Spet sta daleč največji stranki “ne vem” in “ne bom volil”. Zato je možen samo en sam sklep: “Volilno telo se še ni odločilo.” Pa čeprav to velikemu odrešitelju Slovenije, ki pa pravzaprav sploh še ni odrešena, ni všeč.

  • AlojzZ

    Berem: “na vrhu SDS, zelo nizka podpora vladi”

    Ko bodo pa volitve, bo pa ravno obratno! Gremo stavit?

    • Duhec

      Zmagal bo nov levi obraz…

    • ent’č

      Tudi osamosvojitve Slovenije ni nihče pričakoval pa se je vseeno zgodila.
      Proč s slabimi mislimi !

      • avtohtoni neandartalec

        Se je zgodila, pa ne zaradi Slovencev, dogajalo se je še kaj drugega, mi smo se samo odločili za možnost, ki je nismo mogli zavrniti.

  • Duhec

    Mogoče bi blo prav, da se SDS umakne iz politike za 4 leta… in potem na volitvah prepričljivo zmaga. Ker levi se ne bojo spremenili. Posledično bo vse slabš…. očitno pa majo vsaj zdej še vedno podporo.

    • janez cepec

      ljubljeni vodja nej se umakne, poj mate pa šanse, drgač ste pa spet oplel

      • ent’č

        janez cepec je kriv.

      • Duhec

        Ne verjamem, da bi blo drgač…

        • ent’č

          ti si zelo nesrečen človek. ne premoreš pozitivne misli.

          • janez cepec

            ma ne sekiri se, nč mi ne fali

          • Duhec

            Praviloma provociraš, ker je situacija za desnico skrajno bedna…. se pa zgodi, da maš med vrsticami tud konstruktivne predloge, ki jih ne opazijo.

          • Jovo Jamnica

            Cepcu je komentiranje tukaj, resna zajebancija!

          • Duhec

            Ja…. ni pokvarjen. Večina pa je…. prodajajo bučke.

          • baldeagle

            Cepec je pravi spletni troll, ali pa plačanec določene interesne skupine.

          • avtohtoni neandartalec

            Janez je iskren, če bi nas sovražil, ne bi povedal naravnost.

          • Duhec

            Bravo… zdej grem pa spat. Mogoče jim bo 1x kaj jasno…

          • baldeagle

            Kaj pa če bi sebe vprašala, kdaj ti bo kaj jasno!?

        • Jovo Jamnica

          Edina opcija, katere še naš čudaški volilni sistem ni preigral…

          • Duhec

            To pa drži…

          • baldeagle

            Večinski volilni sistem, bi rešil marsikaj. Vemo pa ,kdo je tisti, ki se ga boji, kot hudič križa in bo storil vse, da do njega ne pride. In te, ki se večinskemu sistemu z vsemi štirimi upirajo, bi bilo potrebno vreči iz oblasti. To pa lahko naredimo le tako, da se večinsko udeležimo volitev in pametno volimo.

          • ent’č

            pokojni. dr Franc Zagožen (SLS) nam je napravil to.

          • baldeagle

            To pa vem ja. Leta 96, je izdal pomladno stran, ko se je večina na referendumu odločila za večinski sistem. Celo US RS, je DZ zaukazalo, da ga mora sprejeti. Vendar je LDS s pomočjo SLS ignorirala odločbo US in zavrnila večinsko voljo ljudstva, ki je na referendumu izglasovala večinski sistem.

          • Jovo Jamnica

            V to me ne prepričaš. Naš volilni sistem sem testiral nazadnje, leta 1992, ko sem volil Pučnikovo SDSS. Dobili smo samo 3,4% in se komaj prebili v parlament…

          • ent’č

            Očitno nisi dobro testiral. Strinjam se z baldeaglom.

          • Jovo Jamnica

            Dobro sem testiral. Volilni sistem ne omogoča spremembe.

          • baldeagle

            Tukaj se pa motiš Jovo. Večinski sistem onemogoča, da bi stranke kandidirale poslance po strankarskem ključu, kot je to praksa v trenutnem proporcionalnem sistemu, kjer dejansko volimo stranko in ne posameznike. Poduči se malo, kake spremembe bi prinesel večinski sistem, preden blekneš neumnost.

          • Jovo Jamnica

            Slovenijo bi mogli razdeliti na zvezne dežele z avtonomnimi vladami, po avstrijskem vzoru, volilni sistem pa prilagoditi novim razmeram. Mogočih kombinacij je veliko in nova specifika ne bi prinesla rezultatov čez noč. Simulacije so danes vseeno lažje, kakor pred leti.

          • baldeagle

            Menim, da je Slovenija premajhna za nek tak experiment in se po mojem mnenju nebi obneslo. Mogoče se pa tudi motim.

          • avtohtoni neandartalec

            Takoj, ko se hodo ustanovile pokrajine, bo šla Slovenija po kosih k sosedom.
            Razpadli bi že, če bi zmanjšali število občin, vsaj pol županov komaj čaka, da bi lahko za svoje strice izdali Slovenijo, ne morejo samo zato, ker so kosi ozemlja premajhni za tuje apetite.

          • Jovo Jamnica

            Tudi to je verjetno. Ni pa nujno.

          • Duhec

            V parlamentu nobenmu nič ne manjka…

          • baldeagle

            Večinski sistem, pa bi karte zelo premešal. Kdor bi hotel kot poslanec prestopiti prag parlamenta, bi se moral močno potruditi pri nagovarjanju volilcev. Nebi bilo več za nekatere samoumevno, da bi kot poslanci sedeli v parlamentu.

          • avtohtoni neandartalec

            Večinski sistem nam je prinesel diktatorja Pahorja, potem ko ga je ulica odnesla iz parlamenta.

          • baldeagle

            Kakorkoli obračaš, Pahor nikakor ni diktator. Tudi ne more biti ,ker mu tega Ustava RS ne omogoča. Predsednik države ima po slovenski Ustavi zelo omejena pooblastila.

          • baldeagle

            To pa je licemerstvo @Jovo Jamnice.
            Pred časom sva imela dialog v katerem je nadvse hvalil večinski sistem, danes pa pritiska pluse na komentar, ki je negativno naravnan do večinskega sistema. To pa je licemerje in sramota par excellence, ki kaže na izjemno nekredibilnost in podlost določenega komentatorja.

          • Jovo Jamnica

            Jaz sem za spremembo volilnega sistema, kar ne pomeni, da sem za čisti večinski sistem.

          • baldeagle

            Tako si mi pred časom zatrjeval, da podpiraš dvokrožni večinski volilni sistem. Prosim, bodi pri svojem komentiranju dosleden in se ne sprenevedaj.

          • Jovo Jamnica

            Nisem strokovnjak za volilne sisteme in svoja stališča prilagajam.

          • baldeagle

            Tipični komunistični vzorci oportunizma. Usmerjaj jadra po vetru. Če res koga preziram v življenju ,so to gliste ,ki ne premorejo načelnosti in se obračajo po vetru.

          • Jovo Jamnica

            A sem oportunist, če popravim napačno zapisano geslo v križanki?

          • baldeagle

            Ne se sprenevedati in dajati primerjave ,ki niso primerljive. Priznaj, kdo v resnici si, pa bo debata s tabo znosnejša. Ne maram neiskrenih ljudi.

          • Jovo Jamnica

            Nikogar ne silim v debato. Če ni odziva, ne drezam posebej vztrajno…

          • baldeagle

            Si pa v svojih postih danes povedal veliko o sebi in razkril tisti del svojega obraza ,ki si ga do sedaj koliko toliko spretno skrival.
            Zato tudi zaključujem debato s tabo, ker ne maram debatirati z neiskrenimi in nenačelnimi ljudmi.
            Lp

          • Hribouc

            Jovica je odšel v Šumadijo, da ga muslići malo našteluju, da ne bo delou zdrahe
            in de bo mir, kenede?

        • avtohtoni neandartalec

          Saj ni treba, da je drugače, iz ozadja bi še lažje obvladoval stranko. Vprašanje je, če lahko sploh še komu zaupa, volkeci bi si preprosto izbrali novega, mlajšega in močnejšega alfa samca. Dokler komunisti nategujejo Janšo, je še v redu, od bivših prijateljev drugo verjetno niti ni pričakoval, če bi ga izdali še njegovi, tega pa najbrž ne bi prenesel.

          • Ros

            Saj lahko ustanovijo novo stranko. Tudi ti jo lahko.
            Veš koliko je to dela. Statut, člani, vidni člani, župani, krajevni odbori, srečanja, himna, podmladek…
            Ustanovi stranko. Kaj čakaš.

            Jaz raje komentiram in navijam za boljšo izbiro.

            Haha. Rad bi bil pa zdravstveni delavec, delavec v lesno-predelovalni industriji ali kakšen svečenik.. Sem povsem za Jezusa in Hebrejske zadevščine. Bog je ljubezen in to. On dobi probleme, ki jih ne zmorem rešiti, jaz pa vodenje in blagoslov. Kdo ne bi imel takega šefa? So res stroga pravila. Glede tega se res moram poboljšati.

      • Hribouc

        Zajebusise.

    • baldeagle

      Tvoja trditev ne drži vode. Katerakoli stranka, ki ne bo podrejena levičarskim lobijem in bo ogrožala interese partijske nomenklature, bo doživela s strani leve falange enake diskreditacije, kot jih doživlja stranka SDS, Janez Janša, pred njim dr. Jože Pučnik, dr. Andrej Bajuk itd…
      Problem je samo politična nezrelost in demokratična nepismenost večine volilnega telesa.

      • avtohtoni neandartalec

        Problem so tudi sovražna vojaška propaganda, hinavščina in hude neumnosti, ki jih producira tako imenovana Večna opozicija, ki očitno odlično živi od kritike vladajočih komunistov. Ko so sami vladali, so imeli samo izgubo.

      • Anonimni_Profesor

        Orel treba je narediti strategijo za ta problem zmede v volilnem telesu in uporabiti dobre intelektualce, da dobimo izhod iz labirinta.

        • janez cepec

          kar se intelektualcu tiče, a uhka na tebe računamo?

          • Hribouc

            Ne, Giovanni, tebe je mislu!

      • Hribouc

        100 pik!
        Odlično, sedi.
        Pa še kej piš, a nede?

    • garfi

      je že “umaknjena” 20 let

      • Duhec

        Tvoje mnenje…

        • baldeagle

          Ki pa drži, kot pribito.

        • garfi

          mnenje je zelo enostavno,da se včlani in podpiraj SDS

  • Vrhovni sodnik

    36,5 % še ne ve ali ne bi volil nobene, saj ni res pa je. Zid na Kolpi in izgon vseh emigrantov, tista stranka, ki bo imela to zapisano v svojem programu bo premočno zmagala na volitvah.

    • Jovo Jamnica

      S kom pa bode kolaborirala?

      • Vrhovni sodnik

        Ti veš kaj pomeni premočno zmagati, 50 +, pol ne rabi nobenega.

        • avtohtoni neandartalec

          Drnovšku je to uspelo, zastopal je mlade udbaše in Strojane.

        • Jovo Jamnica

          Hja, potlej pa more lider stranke razdvajati bolj, kakor razdvaja. Če razdvajaš samo 20%, je občutno premalo. Trumpu je uspelo dobesedno, malenkost več, kakor 50%…

          • tohuvabohu

            V ameriškem sistemu vedno eden dobi 50+ ( če pozabimo na kekce).
            Sicer pa, a si ti komunajzar? “Razdvajanje” je tipična rdeča retorika. To je tisto, kar imajo najraje, saj so to uspešno počeli 45 let.

          • Anonimni_Profesor

            On je komunjara. Verjetno sicer ne toliko za etatizem, ampak zagotovo Marxov dijakec. Se je parkrat razkril. Bistremu umu ne uidejo tako stvari. Pohvalno, da si opazil.

          • janez cepec

            ti pa maš bistr um ja. s tvojmu IQ 13 pa res uhka use zastopeš, bunksl

    • Ros

      Najbolje, da jo ustanoviš.
      Ne bo ne zida na Kolpi, ne izgona vseh migrantov.

      Največ kar lahko pričakujemo je strožji nadzor meje, kar mora zagotoviti vsaka resna država. In resen nadzor migracije, predvsem kriminala med migranti in priseljenci. In kriminala in korupcije, ki vse to omogoča in spodbuja.

      Številni priseljenci delajo veliko in dobro, tudi v slabih pogojih. In so povsem po nepotrebnem prezirani, ker se njihovi rojaki ukvarjajo s kriminalnimi dejanji, ki jih podpirajo prav stara komunistična omrežja. S tem se materialno okoriščajo in puščajo pridne poštene delavce v nezasluženem podrejemen položaju, da spodbujajo nacionalizem in krivice. Za komunistične staniste, ki so pogosto novodobni kapitalisti je to win – win – win. Po eni strani spravijo marginalizirane delavce v podrejen, ponižan položaj (v čemer nadvse uživajo, da potrjujejo svojo večvrednost), po drugi se mnogim priseljencem zdi za malo delati in se “maščujejo” avtohtonemu prebivalstvu s kriminalom. To spodbuja nacionalizem in nestrpnosti, proti čemer seveda levi elitisti glasno nastopajo, da dobijo volilne glasove. Za povrhu poberejo bogate marže od kriminala in številnih izkoriščanih delavcev, kar je njihov glavni cilj. S tem denarjem si podrejajo vse pore družbe.

      Pokvarjena oblast v vsej svoji bedi. Zdrava konkurenca se v takšnih razmerah zelo težko razvije. Na koncu so vsi prisiljeni delati v takšnih pogojih, ali pa niso konkurenčni.
      To je beda komunizma na kapitalistično potenco. Še dobro nam gre. Nič bat. Bo kmalu slabše?

  • Rožle

    Nizka podora vladi je bila že takoj po volitvah …
    Skratka ..NATEG !

    • Vrhovni sodnik

      ITAQ.

  • Ros

    Slovenija ima satana na oblasti. V mestni občini Ljubljana z Zoranom Jankovičem (preko Milana Kučana in Zorana osebno) In na vladi preko Mira Cerarja (ki ga je ponovno imenoval in nastavil Milan Kučan s Komunistično partijo; čeprav izgleda, da je Miroslav Cerar dober mož z razmeroma dobro ekipo, je še vedno ozadje najmanj zlo sumljivo) in seveda SD, ki je direkten naslednik komunistične partije, ki je bila odkrito satanistična in antikristična organizacija, ki je preganjala in morila ljudi, kar na verski osnovi, pogosto je preganjala dobroto in pravico, kar samo po sebi. Še kradili in uničevali, so bolj zaradi škodoželjnosti. Pa ne rečem, da so bili vsi komunisti, kar sami po sebi zlobneži. Veliko je bilo tudi dobričin, ki so storili napako. Mnoge je vodilo maščevanje, kar je razumljivo, a seveda napačno ravnanje. Sistem in vodstvo je bilo v osnovi res satanistično. Proti narodu, proti veri, proti dobroti. Ma proti bogu. Groza me je, ko to pišem. Res, groza.

    Generacije ljudi, ki so povsem brez moralnega kompasa, prave izobrazbe, vodenja in možnosti v življenju. Življenje podpovprečnega sužnja. Pijanega študenta, namesto stebra dobrote, optimizma in veselja. Saj se premika na bolje. Še vedno je tak težak, lignitast, žveplen priokus nekje v ozadju.

    Kot da niso zahteve sodobnega hitrega življenja, kapitalizem, svetovne negotovosti, pasti sodobne tehnologije in navidezne svobode, dovolj veliki izzivi. Ne. Mi živimo še vedno, z eno nogo, v preteklem stoletju groze in nasilja. V nekem sovraštvu, ki bi moralo biti preseženo 20 let nazaj. Dogovori sklenjeni in krivice poplačane, najbolje, kot bi lahko bile. Brez novih siromakov. Vse to nas še čaka. Živimo v Evropi pod hladnimi Alpami. Ne na vroči Kubi ali “bogati” Venezueli. Naše priložnosti in izzivi so povsem drugje. V Evropskem načinu življenja. Ker pač nismo “Latinska” država.

    Slovenija si ne more in ne sme privoščiti satanizma na izvršilni, zakonodajni in sodni veji oblasti. Poleg satanističnih komunističnih -udbaških – policijskih – sodnih- pravnih – izvršilnih omrežji. Poleg satanističnih kriminalcev in izobčencev, ki jih ima verjetno vsaka družba. To ni realna slika Slovenije in državljanov. Desnici in vernikom pa preostane RKC, kakšne new age joga in budistične skupine, Nova24TV, na vsakem koraku šikanirana SDS in zmedena NSi. Množica je izgubljena. Mislijo, da so moderni državljani, a mnogi v resnici častijo satana. Ne le demonov, kar satana. Mnogi tea (verjetno) ne vedo.

    Slovenija si lahko privošči največ predsednika iz vrst SD, in eno manjšo levo stranko v vladi, ki mora spoštovati državo, verstva, boga in duhovne vrednote. ker so bili tudi mnogi (bivši) komunisti dobri ljudje. In ker so tudi številni levičarji dobri ljudje. Napake, takšne in drugačne, delamo vsi.
    Cerar naj postavi stranko od zgoraj navzdol, brez nepotrebnih kompromisov. In bo naredil prvo normalno levo stranko v moderni Sloveniji. Kar je velik doseže, vreden spoštovanja, če mu uspe.

    Desnica naj strne vrste in pokaže svoje uspehe. Svoje ljudi z vsem ponosom, ki ga zaslužijo. Brez kančka maščevalnosti in cinizma. Z golo poštenostjo in resnico z nasmeškom. Pokaže naj nam to, kar si v resnici želimo. Pravo vodilno ekipo, ki jo desnica ima.

    Karkoli drugega, bo katastrofa. Kdor je okusil palico in težo satanizma, na svojem hrbtu, bo večno hvaležen za svobodo. Satanizem je suženjstvo, ne obratno. Breme, ki ga ljudje sami ne moremo prenesti in vzdržati. Že tako se prerad, nekako, vrine na oblast ali v naša življenja. Odkrit satanizem komunistične partije, ki ga je privzela večina (če ne vse) levih stranke v Sloveniji je pot v novo katastrofo. Tega ne moremo dopustiti.

    Prosim vas, uporabite glavo in srce. Spomladi izvolite novo oblast. Da bomo dobili mir, blaginjo in prihodnost za naše otroke. Karkoli drugega, ni dovolj dobro za nas. Dovolj smo pretrpeli.

    Naj vam bog poplača in nas vodi.

    • Franc Novak 1979

      A si pozabil tabletko vzet? Katera organizacija je pa bila odkrito satanistična in je v kristusovem imenu preganjala in morila ljudi, kar na verski osnovi? Ne vsi ljudje, ampak sistem in vodstvo je bilo v osnovi res satanistično. Proti narodu, proti veri, proti dobroti.In to vse v imenu boga. Še vedno je tak težak, lignitast, žveplen priokus nekje v ozadju. Kdor je okusil palico in težo satanizma, na svojem hrbtu, bo večno hvaležen za svobodo, ki mu ga je demokracija prinesla v 20. stoletju. Prosim vas, uporabite glavo in srce. Spomladi izvolite novo oblast, ampak NIKOGAR od teh, ki so zdaj v parlamentu, niti sedanje opozicije. Da bomo dobili mir, blaginjo in prihodnost za naše otroke.

      • Hribouc

        “Spomladi izvolite novo oblast, ampak NIKOGAR od teh, ki so zdaj v
        parlamentu, niti sedanje opozicije. Da bomo dobili mir, blaginjo in
        prihodnost za naše otroke.”
        Ej, Franzl ! revolucija , a nede?
        A se ti spet malo kisa ali ti je dolgcajt?

        • Franc Novak 1979

          revolucija ja, ampak samo politična. Gospodarstvo pa naj deluje tako, kot deluje v vseh poštenih državah. In nobene “javne hiše”, da gospodarstvenikom meče polena pod noge.

          • Hribouc

            Torej skrajšana Revolucija:
            – Kučana pred sodišče, Banksterje pred sodišče, “Sodstvo” direkt na Dob
            – Privatizacija po zahtevah in standardih EU
            – Korupcijo spraviti na realni minimum ob ničelni toleranci in max.štrafngi
            – ukinitev RTV SLO1,2,3 , zmanjšati za 50% in nove ljudi na razpis noter
            – obsodba zločina 1941-1991 in prepoved 3 izmov: Nacizma, Komunizma in
            fašizma v vseh oblikah.Prepoved ZZB in njenih klonov.Lustracija Udbovcev.

          • Franc Novak 1979

            No ja, kar dober približek. Vse, ki so “prihvatizirali” ne bomo mogli spraviti pred sodišče, ker gre sodstvo na Dob, torej bo treba pravico deliti bolj enostavno. Vsi morajo vrniti ves denar, katerega poti se dajo jasno spremljati, potem se lahko pogajajo za amnestijo. Zahteve in standardi EU bodo prinesli nazaj VSE fevdalno premoženje, ki si ga RKC lasti, zato ta standard močno podpiram. Tudi o korupciji imava enako mišljenje, štrafenga je vsa podkupnina +20%. Ne ukiniti RTV, samo depolitizirati in prepovedati delovanje v njej vsem, ki so člani katerekoli opcije ali religije. Pri obsodbah zločinov ne gledati, kdo jih je izvajal, torej tudi Sv. Urh, Kozlarejva gošča, Rab, Gonars, Dachau….. pridejo zraven, zahtevek Italiji, Nemčiji, madžarski in hrvaški za povračilo vojne škode. Pa zahtevek angloameriškim silam za plačilo odškodnine za vse pobite Slovence, ki so jih zajele te sile in jih s partizani zamenjale za Trst, Gorico in Koroško. Seveda je tudi ZZB, nova slovenska zaveza in drugi klovni iz WWII treba prepovedati, tudi na spominskih svečanostih.

    • janez cepec

      kva a u Begnah beljo, de so te vun spustl, al si čez ograjo spizdu? u vsakm slučaju, najboljš nardiš, de jo nazaj mahneš. slabš ne mor bit

      • radames

        V bistvu si slab človek!

        • tohuvabohu

          Kakršen gospodar, takšen pes.

  • moat

    Bolj Janša tolče po NSi, bolj ta cveti.

    • fikus

      Ja, zdajle v tem času je še posebej v polnem cvetju.

  • Nata

    Ojej , no ??

    Pa saj Vladi se prav ” šecka ” ! Saj vladajo ! Ne potrebujejo podpore. Vsak mesec se enkrat ” ne strinjajo ” , zato , da se veliko piše in govori .

    A , ladja mirno plove !

  • Kučko pod pručko

    Malo izven vsebine …

    Wolfgang Amadeus Mozart (1756 do 1791)

    Na današnji dan, 5. decembra 1791, pred točno 225 leti, je umrl najgenijalneši skladatelj v vsej zgodovini človeštva. Wolfgang Amadeus Mozart se je rodil v Salburgu. Že osemleten je napisal prvo simfonijo, pri dvanajstih pa prvo opero. Kot geniali otrok je s sestro, ki je bila odlična pianistka, ter očetom in mamo prepotoval velik del Evrope in igral na številnih dvorih.

    Med mnogimi klavirskimi koncerti in simfonijami pa izstopa njegovih 21 oper, ki jih je napisal v prav toliko letih. Med najbolj poznanimi deli so Idomeneo, Beg iz Seraja, Figarova svatba, Don Giovanni in Čarobna piščal.

    Zaradi nekoliko svojstvenega značaja ni imel podpore pri salzburšekm nadškofu kot tudi ne pri cesarju Južefu II. Dvorni skladatelj Salieri velja za največjega krivca, da je glasbeni genij umrl v revščini in bolezni, star šele 35 let.

    Mozarta je k maši, ki je bila v dunajski Štefanovi katedrali, pospremilo le deset znancev in prijateljev, zaradi hudega snežnega meteža pa do pokopališča ob njegovi krsti ni stopal nihče. Pokopali so ga v
    skupni grob, v katerega so tisti dan vrgli ostale umrle reveže in brezdomce. Kasneje so njegove posmrtne ostanke prenesli v samostojen grob, na katerem sva
    bila z ženo leta 1991!!!

    V spomin na glasbenega genija uživajte v prelepi glasbi njegovega koncerta za klavir štev. 21 – Andante …

    https://www.youtube.com/watch?v=df-eLzao63I

    • Nata

      + + + + + + + + + + + + + + +ooooooo , hvala za tole..” .malo izven vsebine ” !
      Da nas sijajna glasba malo poboža .
      Ja , iz stiske človeka se lahko rodi veliko lepega in ostane za vedno !!

      In srčno upam , da se bo tudi iz te naše , kaj rodilo !!

      • tohuvabohu

        Mozart je bil genij. Njegov opus je neverjeten.
        Ne razumem pa, kako se mu je tako ponesrečila avstrijska himna. Čudovita melodija, prekrasna harmonija. A skladba ima 28 taktov, oziroma sedemkrat po štiri (prvi del ima 8+4 takte, drugi pa 8+8), kar ni ravno po načelih klasične glasbe.

        • Nata

          Hi…….je zanimivo , ja ! A so tudi največji uporabljali tako zgradbo .Izjema potrjuje pravilo ! Se pa muzikologi ne morejo zediniti , ali je Mozart sploh avtor . Kantato je napisal tik pred smrtjo in ta pesem naj bi bila dodana.
          Oh , koliko se še ne ve o teh velikih mojstrih.

          • tohuvabohu

            Očitno si genij lahko privošči tudi tak spodrsljaj. Če bi to naredil nekdo manj slaven, bi ga najbrž raztrgali.

    • tohuvabohu

      Gregorio Allegri, Miserere mei Deus
      https://www.youtube.com/watch?v=IA88AS6Wy_4
      Ta skladba je na nenavaden način povezana z Mozartom.

      • Nata

        Ja, ta stara glasba na osnovi korala je tudi sijajna . Bog ve , ali jo je Mozart res zapisal ?
        Meni je tudi naš Gallus – nekaj deset let pred Allegrijem – zelo všeč .
        Eh , koliko mojstrov !!!

      • Kučko pod pručko

        Povzetek iz okrajšane vsebine knjige Zlato pero, ki sem jo napisal, potem ko sem delo prebral že drugič …

        Skladbo Miserere je napisal slavni skladatelj Georgio Allegri. Odkar je umrl, jo ima Cerkev za sveto. Vsakdo, ki bi jo skušal prepisati, bi bil izobčen iz Cerkve. Njenih not ne sme nihče nesti iz Sikstinske kapele, kjer jo predvajajo na veliki teden. Po koncertu se je Wolfgang zaprl v svojo sobo in po spominu zapisal izredno težko skladbo na papir. Čez dva dni so bili še enkrat na koncertu potem pa na neki zabavi. Tam je bil nek znani pevec, ki ga je Wolfgang sprovociral, da bi zapel del skladbe Miserere. Pevec, ki se je bal papeževe kazni, je hitro zašel s prave poti, potem pa se je oglasil Wolferl in odpel delo tako, kot ga je zapisal slavni Allegri. Čez en teden sta dobila oče in Wolfgang papeževo povelje, da se oglasita v Vatikanu. Tam ju je sprejel Klement XIV. in dal Wolfgangu okoli života svetlomoder svilen trak okrašen z dragulji in križem Zlate ostroge. S tem je povzdignil štirinajstletnega dečka v viteza!!!

        • radames

          Kučko, hvala ti za tale izlet v glasbo. Kaj ljudje zamudijo, ker ne vedo, kaj je prava glasba!

    • Hribouc

      Kučko, mili moj, you’re one big surprise!
      Kaj ima to veze z genijem Kučkotom, velikim mislecem, čuvajem faksocializma J.B.Tita in Kardelja, ki sta, itak, bila genija zase?
      So to, morda, Kučanova Zbrana dela, zbornik veleumja velikega Goričanca, ki v meglenem vremenu vidi dol v Piran?
      Kučko, drži se pod Pručko, prihajajo viharni dnevi, priveži se!

    • radames

      Tako kot v besedi sLOVEnija najdemo drugo besedo, jo tudi v priimku MozART.
      Glasbeni genij, katerega glasba je balzam za dušo.

    • radames

      “Kasneje so njegove posmrtne ostanke prenesli v samostojen grob, na katerem sva bila z ženo leta 1991!!!”

      V Sloveniji imamo grob še enega glasbenega mojstra, svetovno znanega dirigenta :
      http://shrani.najdi.si/?E/9z/47TkVudT/img0531.jpg
      http://shrani.najdi.si/?2H/Nl/3nyVqkF1/img0540.jpg

    • Slovenka

      Hvala ti za tole.

  • Artur

    Namesto raziskave javnega mnenja je prej potrebno narodu naliti čistega vina in reči bobu bob in ker naši kvazi intelektualci, izdajalske politikantske prodane duše farbajo narod mutijo in se gredo demagogijo je pač potrebno obelodanit stanje iz tujega vira :https://www.youtube.com/watch?v=rni0BnSL-SU

    • Jovo Jamnica

      Mater suzno, celo uro sn uživo, ko sn poslušo ovega Srba… Škoda, da majo tu na portali, nekteri tako fobijo proti Srbom. Toto oddajo bi si moro fsak pogledat!

      • Artur

        Ni vsak med Srbi Miloševič in ni vsak od Slovencev Kučan, sicer pa takšni Srbe držijo stran od Eu greznice medtem, ko nas naši še vedno tunkajo v njo . Bil to Srb Slovenec , Makedonec , Hrvat itd. danes so takšne informacije nujno potrebne za streznitev pa od kogarkoli že prihajajo , eni pač kot fijakerski konji vidijo samo enosmerno s fobijami z nacionalnim ali strankarskim predznakom medtem ko jih njihovi vodje “fotrajo” z njihovimi edino zveličavnimi resnicami .

  • Olga

    Ta vlada ne rabi podpore niti enega državljana, saj so namen sami sebi in “višjim” interesom Murglskega palčka!

  • črnaovca

    Še ni bilo junaka na oblasti ali v stranki ki bi zaradi nizke podpore odstopil in dal priliko drugim. nekateri se celo po izgubljenih volitvah oklepajo svoje ga stolčka. Aja in v Avstriji je desničarjem spodrsnilo

    • Olga

      Če bo levak kaj soliral, bo spodrsnilo tudi njemu! V Avstriji ni tako vse”zihr”!

  • Hribouc

    Odlično.
    AMPAK.
    Kaj ima direktor Udbokupleraja Kučanistan trenutno na mizi in kaj ima pod mizo, ste se kaj fprašali?
    Vse je preveč tiho in mirno, da bi bilo res.
    Kaj kuhajo golobiči & consortes? Kučanova Cosa nostra ne spi, tovariši.Pressing od spodaj, iz baze
    mora biti hud in štabni kurirčki tekajo živčno sem in tja kot , da bi imeli sršene v riti in ekspertni udbologi ter historologi sestankujejo, da se kar kadi.
    In – kaj imajo?
    Janez je preprodal stanovanje, zemljišče – izrabljena tema.
    Janez je pozabil ali so mu ukradli “listke” in položnice za vse nakupe v 2015 – možna afera
    Lubadar razsaja vse huje – mogoča obtožnica, ker v okolici Janezove hiše ni nobenega lubadarja
    Janez je bil v mladosti v Titovem Jajcu -zdaj so odkrili barvne posnetke – možna diskreditacija
    Pijani lovec & Jurovski dol ? – Trump jim poreže jajca, to vedo in si ne upajo
    Bolezen – skritim udbovskim cepivom je potekel rok; dvomljivo
    Ljudska vstaja – prišparali jo/jih bodo za čas Janezovega mandata
    Veliki intervju za diskreditacijo janeza ; Milan : Janez ; Milan nima jajc, itak.

    Novih ksihtov je zmanjkalo : vrgli bodo eno babo v areno, še en nateg.Kar pustite se posiliti.

    Kaj ostane? Plačujte RTV HANZI in glejte s čim vas filajo v glavo!

    • Olga

      Ali nimamo na ramenih glave, v glavi pa možgane?

      • radames

        Oja, imamo. Pa tudi vemo, kako jih rabiti. Jaz sem marsikaj glede rabe možganov izkusil na Hanzi TV. Še v Jugi. Marsikaj sem jim v ksiht povedal.

  • piko8

    Kaj pomagajo vse ankete, ko so volitve pa tisti, ki so sedemkrat na teden pri maši in darujejo v Bogaime volijo levake!! Najbolj priljubleni politik pa BEDAK OD POHARJA!!

    • janez cepec

      ima Boga, pravjo

    • Olga

      Zakaj? Saj je vaš?

  • radames

    “Nova slovenska ljudska stranka (NSLS)”

    “Predpona” NOVA je v Sloveniji izredno moderna. Od Nove Ljubljanske banke pa do Nova24.
    Kmalu bomo obvezno morali pred vsako slovensko besedo pisati – nova.

    • Olga

      Kangler upravičeno uporablja to ime, saj so ga nezakonito izključili iz stranke, ki jo je tudi gradil! Ali se mogoče motim?

      • Primoz Papez

        Kako ,da je pri vas vse nezakonigo????????

  • radames

    Priljubljenost SDS je zelo problematična. Vse kaže, da bomo dobili afero vseh afer, neko novo Patrio, ki jo bomo prizadeti imenovali Inferno.

    • Olga

      Ali moramo nasedati, po vseh izkušnjah?

      • radames

        Mi, ozaveščeni, ne bomo nasedli. Velika večina ostalih pa bo! Kaj je lažna propaganda, se komunisti mnogo bolj zavedajo, kot se je zavedal Göbbels. Prekosili so ga!

        • Olga

          Prav imate!

    • Slovenka

      Imaš prav. Tudi jaz čutim, da se nekaj pripravlja. Goreče upam, da so večino Slovencev prejšnje afere in lažne zgodbe izučile, vendar za svojo trditev ne bom dala roke v ogenj. Upam, da je SDS pripravljena, da se bo na tovrstno spletkarjenje ustrezno odzvala.

  • tarantela

    Po anketah je tudi Hillarija vodila…

    • Olga

      Zmagal je pa DESNIČAR! Ali se motim? Levaki so propagirali svojo v z vsemi topovi! Podobnost?

      • komar marko

        naš novinar ga je obkladal tudi s FAŠISTOM. In ima še vedno mesto v nekem dnevnem časopisu. Tudi otroke so pripravili, da so pljuvali po NAŠEM ZETU in hvalili Hilary! To so pač naši družbeno politični delvci, kakor jim je zapovedal BOŽIČEK!

        • Olga

          Smole? On je Božiček!

  • Osti jarej

    Italija je deformirani EU poslala enega zadnjih žarkov upanja, zavrnila je fašistično spremembo Ustave na zahtevo Sionistov. Ubogi klečeplaznik bo danes moral odstopiti, pa je ob nastopu predsedniške
    funkcije lagal kot v Franciji Hollande. 60% Italijanov je pokazalo, da še imajo lastno pamet in hočejo svobodno deželo. Zelo zanimivi so tudi objaljeni tviti iz stranke Pet zvezdic Beppe Grilla – Rimska županja je pokazala, da ni prodana duša – Zmagali smo Italijani, naša revolucija se nadaljuje, v Rimu in Italiji! Že po razglasitvi rezultatov so mnogi pokazali svoje veselje na ulicah

    Pri nas gredo zadeve v obratni smeri, ustava že dolgo zapušča državljane in je namenjena le še eliti, ki klečeplazi pred tujimi gospodarji. Rušijo nam deželo na vseh področjih, da smo odvisni kot mamilarji. Gospodarstvo, varstvo okolja, kmetijstvo, bančništvo, vojska, odločanje o vseh potezah politike! Kdaj bodo naš Predsednik, Vlada in Parlament padli kot italijanska lutka Renzi? /virRT/

  • Osti jarej

    V zelo veselem tonu pred kamerami sta komedijanta podpisala sporazum o večjih plačah za sindikalne aktiviste v zdravstvu. Širok nasmeh in zelo prijateljski odnos podpisnikov Kuštrina in Kolarjeve nas tolažilno seznani, da ni bilo v času dogovorov nikakršnih nesoglasij, saj je obema stranema dvig plač osnovna naloga. So iz šempeterske bolnišnice prinesli celo mrtve možganske delce, da jih stresejo med publiko. Na koncu pa Kuštrin pove, da je bila stavka izključno politično obarvana, kajti njegov svetovno nazorski pogled je usmerjen izključno v zasebno zdravstvo, zato so ga gospodarji tudi pooblastili za dimna pogajanja s prodano vlado. Po dveh mesecih sledi nova stavka in komedija na odru se bo ponavljala do popolne privatizacije zdravstva, tudi z vpisom v ustavo. Ampak brez referenduma kot v Italiji! Dokler bo Cerar Cesar, narod ne bo imel glasu, dokler pa bo Kuštrin opravljal zdravniško prakso v sindikatu bodo vrste vse daljše in korupcija vse globlja./publishwallB.Ž./

  • Osti jarej
  • Primoz Papez

    Sem klicu tri prjatle,eden je za Janšo druge dva pa ne vesta koga bi volila.
    Sepravi da Janša zmaga?
    Kvazi ankete.
    Janšo je treba dat kamor sodi, to pa sam ve ………

    • tohuvabohu

      Vemo vsi. Treba ga je pripeljati na Gregorčičevo.

    • baldeagle

      Predvsem tebe in tebi podobne je potrebno pospraviti kamor sodiš. To pa sam veš…….

      • janez cepec

        kam bi pa tebe spraul, tud sam veš

        • baldeagle

          Sem pretrd oreh za strahopetne rdeče podgane tvojega kova.

    • RATATA

      Jaz pa ne verjamem, dab kak tvoj prjatu Janšata volil.
      Ne verjamem tudi to, da te je Papež naredu.
      Dokaž.

  • Novakec1

    Kaj pomaga top lista, ne bo jim uspel sestavit take koalicije kot jo ima levica, se lohka slikate.

    • marta

      Kaj pa ima levica tako super, da si prišel do te ugotovitve ?

      • RATATA

        Nadrealiste!
        “Top lista Nadrealista”

      • Novakec1

        Jim je JJ zrihtu tak volilni sistem da jim nič ne morejo.

      • Novakec1

        Skupaj držijo.

  • MižekFiga

    Popularnost komunista ddr. Milana Kučana pa nihče več ne izmeri?

    Ni pravih kriterijev za popularnost!
    Manjka odgovornost za zadolževanje in ubijanje slovenskega gospodarstva. Odplačevanje teh dolgov je že na ramenih naših še nerojenih vnukov.
    Slovenija je evropsko usmerjena in zakaj ni tudi to ni vprašanje?

    Drek od države in vračanje v ruski socializem pritiče samo sedanji koaliciji. FUJ!

    • Hribouc

      Od kdaj pa je revše od Milančeta Kučana ddr?
      Misliš na Clevelansko odisejo skorumpiranega napuha?
      Če je on “dr”, potem je tudi alpinist kot Janša, saj so ga vlekli čez slovensko po Steni!
      Verjetno je tudi pilot, saj se je peljal petkrat z avijonom v Beograd!

      • radames

        Vlekel ga je Šrauf. Stane Belak-Šrauf. Na žalost že pokojni. Zato je bil Milanček tudi na njegovem pogrebu na Blejski Dobravi.

        • Hribouc

          Če ga je, kot, praviš, u redu.Njegova stvar. Z vsem in polnim spoštovanjem!
          ne vem in se ne bom kregou okol tega. Spomnm se le članka v SWlo.novicah,
          in to, da je v članku taglaun, Brojanov Janez.Tud ni problema, njegova zadeva, spet z polnim spoštovanjem. So pač peljali kralja Aleksandra, cesarja Jožefa, mater cesarico Terezijo ali pa fukača Tita, čisto vseeno.Kučanu kvečem, člouk reče – ankol nis biu u hribah-pol se pa za kurćevo reklamo kontra alpinistu Janezu janši za “odmev med rajo” pustiš šlepat čez slovensko smer, ki je lažja, samo mal dalša, od poti s Kredarce do vrh Tamalga Triglavčka – zato, da butastemu folku pokažeš de3 si kerlc. U maloro s takmi fukači in s takmi kerrlci. Če bi bil dedec, bi šou rajš na portoroško plažo in se tam duval pred dežurnimi lepotičkami, šou s prjatli na pir in bi veseu kot možakar!
          Tko pa ostaja pocukrana taglauna putana mafijaškega Udbokučanistana.
          In to ne kar tako. Za dolge cajte se gre, za zgodovino, ljubčki, dolgoprogaško!
          ——————————————
          Stanetu Belaku Šraufu pa vsa čast in slava, njegove knjige mi svetijo dol s polic.Enkrat samkrat sem imel čast plezat, zadaj, za njim.Z vsem strahopoštovanjem. Škoda tacga dedca, srce se mi je trgalo, ko sem čakal
          vso zimo tja do meseca Julija , ko so ju našli, in se spraševal, kaj neki ga je superizkušenega, najboljšega med najboljšimi, turbohimalajca, svetovnega alpinista, evropsko plezalno špico, takrat, v zimi brez snega, par dni po tem, ko je sneg 25cm na debelo pobelil fantastični svet Mojstrovk, odneslo tja pod tisti nezemeljski plaz! Povem samo spotoma za poklon gospodu Stanetu Belaku-Šraufu. Tako hudo je bilo in žalostno takrat.Z vse prizadete, ki so ljubili , tako in drugače v tem ljubem svetu! Bog te čuvaj, Veliki Šrauf!
          Moj poklon, če lahko.Nasvidenje.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!