Cerar in njegova druščina navdušena nad drugim tirom, koliko bo projekt stal, pa še vedno ostaja skrivnost.

Zakon o drugem tiru je vprašljiv predvsem pri vprašanju, povezanim s financiranjem in izvedbo investicije. Referendum, ki bo v nedeljo, 24. septembra 2017, pa je dvignil precej prahu. Kot smo že poročali, izgradnja drugega tira na odseku Divača–Koper namreč ni tako nedolžna stvar kot izgleda oziroma kot o njej poroča vlada, še vedno pa je odprtih kup vprašanj, na katere nimajo odgovora.

Premier Miro Cerar je na včerajšnjem srečanju, skupaj s predstavniki vlade, gospodarstva in stroke, nagovoril državljane glede referenduma o zakonu drugega tira. Dogodka sta se udeležila tudi minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek.

 “Prepričan sem, da je drugi tir korak v pravo smer. Danes je za državljane zelo pomemben dan, kajti začenja se razmislek o naši skupni odločitvi. Ali bomo obstali na mestu in si metali polena pod noge ali pa bomo na referendumu glasovali za drugi tir,” je ob dogodku povedal predsednik vlade. Vendar pa je kljub temu od lepih besed do dobrih dejanj dolga pot. Kajti ob vsem navdušenju levice nad izgradnjo drugega tira pozabljajo povedati tisto, na kar mi opozarjamo. Gre namreč za projekt, ki bo obremenil slovenske davkoplačevalce in napolnil denarnice elite na vladi. In kar je najhujše, je to, da gre za veliko več denarja kot napovedujejo.

Čemu torej zavajati narod, če je, kot je premier Cerar povedal, to zelo odprt in pregleden projekt, pri katerem nič ne skrivajo. Pa vendar na vprašanja o tem, koliko bo celoten projekt stal, še vedno ne najdejo pravega odgovora. Nekoliko naivno je potem pričakovati, da bomo privolili v nekaj, za kar še ne vemo, koliko nas bo stalo. Pa kljub temu očitno levica zelo dobro gradi podlago, na kateri bodo nato speljali korupcijo. Kajti Cerar je v državnem zboru jasno povedal, da bo kilometer proge stal 27 milijonov evrov. Na uradni spletni strani projekta pa navajajo: “Skupaj s predvidenimi stroški širitve treh servisnih cevi v največjih tunelih ocenjena vrednost del znaša 961 milijonov evrov.” Na podlagi teh podatkov bi torej za 27-kilometrsko progo plačali 35 milijonov evrov za kilometer in ne 27, kot je dejal Cerar.

Cerar zdaj poziva, naj državljani glasujejo za razvoj Slovenije, za njeno modernizacijo in prihodnost celega naroda. Mi pa bi vas raje pozvali k temu, da se spomnite, da je po toči zvoniti prepozno. Tako bo prepozno tudi takrat, ko bo levičarska elita mirno pospravljala naš denar v svoje žepe.

K. F.

  • mginko

    Stal bo toliko, kolikor potrebujejo murgle za delovanje foruma 21.

  • RealRevolution

    Veliko ljudi je mnenja,da od drugega tira nimajo nic in bi se lahko za ta denar investiral marsikaj.
    Ce pa ze,je pa zagotovo bolje,da se projekt odlozi do drugega leta ko bo zmagal SDS in bo projekt stekel pod njihovim poveljem.

    • Kosobrin

      Pod njihovim poveljem se bo ustavil. Za naslednjih sto let.

      • Nata

        Ja, pišuka ? Škoda, ker tega ne boš dočakal.

  • resnicaboli

    Kaka norija namesto da se trasa obstoječe proge koristi in se samo napravi zraven še en tir se dela postopoma z mnogo manjšimi stroški si hočejo tovariši zopet polniti žepe kot pri TEŠ avtocestah in podobnim projektom.

  • Anton

    kot je rekel Gargamel , v risanki Smrkci,citiram,težko je biti genij, če te obkrožajo sami butci,temu bi dodal svoj citat, citiram, težko je biti intelektualec v deželi tej, kjer vladajo sami Butalci

    sarkazem press

  • tasilo

    Eh, Nova24, vedno promptni … A tole en dan staro, a zelo pomembno(!) zadevo ste pa čisto spregledali

    Država objavila prvi razpis za gradnjo 2. tira!
    https://live.finance.si/38463/Drzava-objavila-prvi-razpis-za-gradnjo-2-tira

    • anzek

      Ja, ampak si pomislil na to, da se izigrava referendum. Referendum bi moral zaustaviti vse aktivnosti v zvezi z gradnjo 2. tira. Kaj pa ustavni pravnik, pa, to….

      • Kosobrin

        Ni potrebno, ker se že naprej ve, da referendum ne bo uspel.

        • anzek

          V pravni državi je potrebno spoštovati voljo ljudstva!! Kakšna bo odločitev se še ne ve, res pa je, da močno dvomim v Cerarjevo pravno znanje, kajti to kar on dela, je v direktnem nasprotju z zakonom!!
          Glede na videno, močno dvomim, da je Cerar naredil 1. letnik pravnega faksa, kaj šele doktorat. Pred leti mi je Ribičičev sošolec iz pravnega faksa pripovedoval, da je bil najbolj butast študent prava, kar jih je imel. Očitno je, da so otroci zločincev, vplivnih komunistov, dobili papirje mimo vseh strokovnih kriterijev. Eden od teh je tudi Cerar!! Saj nima nobenih resnih objav v strokovnih revijah. Sramota!!

  • Kok so to nenasitni pri maržah za v žepe, vztrajni so po tut, ne odnehajo.

  • RATATA

    Horda bosancev s čeladami na fotki. Malca ni, saj ne jedo. Zakaj nimajo orodja v rokah in zakaj ne delajo mi pa tud ni jasno. Čisto po nepotrebnem jih redimo!

  • mojca.arh

    Protizakonito delovanje države, se Cerarju ne zdi nič spornega. Medtem, ko bi po zakonu morali zaustaviti vsako delovanje države na področju drugega tira, ta objavlja prvi razpis za gradnjo drugega tira, kot da referenduma sploh ni. Cerar kaže svoj pravi obraz in kar je najhuje – eminentni pravnik nam s tem dokazuje, da niti najmanj ne pozna prava.

    • RATATA

      Eminentni daj v narekovaje, pa bo čisto prav napisano.

    • Kosobrin

      Drugi tir bo. Če ne jutri, pa pojutrišnjem! Ker nas je večina za napredek, ne za nazadovanje. “Bliža se železna cesta, nje se ljubca veseli …”

      • anzek

        Kaj si pobegnil iz Polja? Očitno nimaš po podstrešju vsega pospravljenega!!
        Kakšen napredek? To je direktna kraja iz žepov nas davkoplačevalcev!!

        P.s.
        Prosim novinarje Nove24, da vzamejo pod drobnogled Cerarjevo izobrazbo s povdarkom na njegove strokovne članke. Katastrofa!! Prav je, da se ga razgali do gat in še …..!!

        • RATATA

          Auslezvat ga je treba!

      • Nata

        Si pa vztrajen!! Seveda bo, saj nihče ne trdi bratno. Smo samo proti tej visoki ceni.Zakaj bi kar naprej polnili njihove žepe ?

      • Janez

        Ah “kosobrin”!
        Ti si zelo star!
        Le še zadnja ljubica Matilda – te bo hotela.
        Pa?
        Vlak ?
        Kaj bi ti z vlakom?
        Za pot na britof ne rabiš vlaka. A ne? L.r. J. KOMENDA

    • VRHOVNI SODNIK

      ITAQ, madonca si pa luštna, a si dvojčiča Angelin Jolie, za eminentnega pravnika so ga mainstrem mediji poimenoval, v bistvu mu je dr. foter zrihtu, on nima pojma o nobeni stvari, še lagat ne zna, pa tolk je za piarovce zapravu

    • Mojca pokraculja

      Pravo ni zato, da bi se po njem ravnali, itak !
      O 2tiru pa še tole:
      https://www.portalplus.si/2349/drugi-tir-mrevlje/

  • MEFISTO

    Mar tokrat ni šofiral lokomotive sam premier, ki se tako pripravlja za čase po prvem in zadnjem mandatu.

    Kdo je plačal izredni prevoz živine od Divače do Kopra?

    • Nata

      Oh, no ?? Saj sedaj imajo denar ! Morda so šli – na naš račun – na kakšno dobro kosilo ?

  • MEFISTO

    Le čemu nosijo čelade in varovalne telovnike?

    Tile na sliki imajo vendar že vsi vgrajene šleme!

  • Slovenec 33

    Vladajoča sodrga je že po videzu okupatorsko veleizdajalska.
    Našemili so se v čelade, da se ne vidi, da so topoumni produkti usmerjenega izobraževanja s pikami na nivoju številke čevljev.
    Pri tem drugem tiru jih zanimajo samo provizije, ker je izgleda pipica za provizije iz terorističnega denarja, ki ga perejo na bankah premalo, ali ga je pa že zmanjkalo.
    Narko kartel pa daje premajhne provizije za mižanje pa še teh ne dobijo vsi. Verjetno je to zaradi pomanjkljivih in nepravilno pridobljenih dokazov. Tudi islamisti ne podkupujejo vsevprek.
    Sosedje so tudi že dali za plačilo arbitraže in očitno ni bilo dovolj
    Tudi denar od prodaje orožja slovenske vojske je hitro poniknil v veleizdajalsko luknjo.
    Davkarji za prekršek nekaj evrov računajo nekaj tisoč evrov kazni pa tudi to ne zaleže.

    In tem krajam levuhi rečejo napredek in se imajo za moralne.

    Tako brez morale, kot vladajoči okupatorji in veleizdajalci, ki hočejo z ropanjem, poneverjanjem in pobiranjem podkupnin še naprej uničevati slovenski narod, v človeški družbi na tej zemeljski krogli, od pamtiveka, ni bil še nihče. .

  • xtc

    Zakon mora na referendumu nujno pasti,nato pa je tudi čas da odide ta nesposobna skorumpirana vlada.
    Definitivno bi morala pri takem projektu biti znana cena iin določen rok izgradnje-drugače graditelja čakajo penale.
    V projekt mora biti zajeta najcenejša trasa,,samo z premostitvenimi objekti,ki so zares potrebni.
    Ko je trasa izbrana,se poiščejo na mednarodnem razpisu izvajalci,pri katerih morajo biti najvišje reference,ob ugodni ceni-ni nujno ,da bo najcenejši pa četudi slovenski izvajalec najbolj kvaliteten,aenako kot ne najdražji tuji.
    Predračuni se nato pregledajo in ocenijo že v pogodbi pa mora biti tako,da lahko dodatna dela stanejo dodatno le 2-2,5% v kolikor jih je več so rizik izvajalca.
    Nadzor projekta je sestavljen iz naših in tujih nadzornih služb,ki morajo enako kot izvajalec zavarovati projekt za primer kakršnega koli kiksa ali napake,ki je odkrit in ga je treba odpraviti,zavarovanje traja 5 let.
    po spustitvi v pogon in za napake odgovarja tako izvajalec kot nadzorne firme,kot tudi sama projektantska firma.

  • Janez

    AMPAK ?
    KDO PA SO LJUDJE IN AKTERJI V TISTEM – D R A G O N J E V E M. – KROVNEM “PODJETJU”
    KI NAJ BI
    VODILO IN IMELO NADZOR – NAD IZVAJANJEM DEL 2. TIRA

    – PO VLADNEM PREDLOGU OZ. ZAKONU . Ali kdo ve za vladne akterje. L.r. J. KOMENDA

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!