“Do zadnjega dinarja”: Milan Kučan poleg smešno poceni hiše v Murglah zahteval povrnitev sredstev, vloženih v hišo

Foto: STA

Saj ni res, pa je. Zadnji predsednik Komunistične partije Slovenije Milan Kučan je podobno kot Janez Zemljarič, Janez Drnovšek in Janez Stanovnik na začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja po smešno nizki ceni prišel do hiše v Murglah. Očitno pa mu to ni bilo dovolj, saj je ob že tako dolgem seznamu privilegijev zahteval celo povrnitev sredstev, vloženih v stanovanjsko hišo v Murglah. 

Gre za stanovanjsko hišo v Murglah, v katero se je Kučan vselil leta 1989, ko je opravljal funkcijo člana predsedstva Centralnega komiteja Zveze komunistov Jugoslavije in delegata skupščine Socialistične republike Slovenije. Hišo, ki je bila v lasti slovenskega izvršnega sveta, je odkupil na podlagi določb t. i. Jazbinškovega zakona iz leta 1991, ki je bil sprejet za imetnike stanovanjske pravice takratnih družbenih stanovanj, cene pa so bile tudi do 10-krat nižje od realnih. Po navedbah Demokracije je bila hiša, v kateri so stanovali Kučanovi, ocenjena na več kot 3 milijone slovenskih tolarjev oziroma na skoraj 95 tisoč nemških mark.

Kučanova hiša v Murglah. (Foto: N. K.)

Želel povrnitev vloženih sredstev v hišo
V prošnji za priznanje vloženih sredstev v stanovanjsko hišo v Murglah je Kučan zapisal, da je na podlagi soglasja Izvršnega sveta Skupščine SR Slovenije in potrdila Komiteja za urejanje prostora in varstvo okolja Skupščine občine Ljubljane Vič Rudnik opravil nekatere izboljšave v stanovanjskih prostorih, in poudaril, da je v izvedbo del vložil lastna sredstva v višini 964.000 dinarjev. Ob tem je navedel, da prosi, da se mu v skladu z določili 62. člena Zakona o stanovanjskem gospodarstvu priznajo vložena sredstva in se mu poračunajo v skladu s 1. točko komentarja k 62. členu.

Foto: Printscreen

Foto: Printscreen

Glede na to, da je nekdanji predsednik države za hišo na koncu plačal le dobrih 41 tisoč mark, poleg tega pa je za simbolični znesek odkupil še zemljišče okoli hiše, na kateri bi lahko stala še ena stanovanjska hiša, je naravnost sramotno, da je zahteval še povračilo sredstev za obnovo. Ni kaj, Kučan je že od nekdaj živel preskrbljeno življenje, ob tem pa mu pomaga dosmrtna plača predsednika države v višini 80 odstotkov predsedniške plače, ki si jo je zagotovil pred leti.

N. Ž.

  • Antonius

    Da se je upal, baraba veleizdajalska. Pavla Kodra so njegovi krivosodniki zaprli, ker je javno povedal, koliko je prvi komunist od njegovega Elana zahteval in tudi *iztirjal*.
    http://www.politikis.si/?p=145987

  • Boštjan Rus

    V članku piše da se je v hišo vselil leta 1989 dokument pa je iz leta 1985 tukaj nekaj neštima.

    • osa

      bedak ostane bedak. dober komunist je samo mrtev komunist, pa še to nisem prepričan, kaj počno črvi in kateri črvi sploh lahko tako govno žrejo. vse te nečednosti si nova 24 tv zmišlja
      janša je zlepil dokument
      pavle koder je povedal koliko je kučan v elanu ukradel, pa je bi zaprt
      tonin, je kučana za uspešno krajo denarja še nagradil z privilegirano pokojnino
      zakaj imate slovenčki tako mizerne pokojninein plače napram nemcev, zato ke ste bolj leni in neproduktivni, ne zato ker je kučan napačno in nepravilno vodil politiko in gospodarstvo,…..??(sedaj pa njegovi ritolizniki)
      ah oprostite zmotil sem se:; janša je kriv za to
      resnica je vedno samo ena, kakor domovina, nam vsem dodeljena in eno življenje in ena skrb

  • Miro

    evo rumeno modri majo spet praznik….

    • osa

      rumeno modro so edini, ki rešujejo normalnost v sloveniji. žal jim slovenčki obračajo hrbet, dopoldne gredo h maši popopldne pa volijo kučana. to so povarjeni cerkvenčki.
      med mašo vdre neka tolpa, kjer je veliko ljudi in zakričijo: 5 minut imate časa, da zapustite cerkev, sicer vas bomo pobili v imenu BOGA. Veliko ljudi ej bilo strah in veliko jih plane beg. nekaj jih ostane in še bolj molijo. no nato tolpa reče duhovniku, hinavci in samovšečneži so odšli, sedaj pa nadaljujte z mašo

      • Miro

        pozabili ste napisati, da je šel Kučan petega septembra 1975 kar dvakrat srat. kako je to možno, če ni jedel nič več kot prej, ko je šel vsak dan samo po enkrat….

        • Tom Žnidarčič

          Ni problem v tem da serje! Problem je v tem, da eno sranje dela, o mnogih pa razmišlja.

          • Miro

            za vas je vse to problem, kako, kdaj in kaj serje

        • učko

          To veš sam ti, k’ si mu r’t lizal !

        • Capi

          Ti si na tekočem, ker si mu rit brisal, ane………..

  • moat

    A kdo ni tako napravil kot Kučan? Če ni, si je itak kriv sam. Saj ni bil edini! Po Jazbinškovem zakonu so se stanovanja prodajala za drobiž. Tako so stanovanja kupovali levi in desni, skoraj brez izjem, saj bi bil neumen, da bi ga pustil državi. Se je kdo pritožil, da to ni bilo prav ali je kdo potožil, da s tem siromašimo državni stanovanjski fond? Kaj zdaj? Vam je zmanjkalo idej? Do volitev je še daleč. Treba bo začeti, če že ni prepozno, kaj in predvsem kako bo treba spreminjati stvari v državi. Začeti se bo treba spopadati z resnimi stvarmi, ne pa pisati samo trače, res.

    • dež

      Funkcionarska stanovanja po Jazbinškovem zakonu ni bilo mogoče odkupiti. Verjamem pa, da so Milanu naredili uslugo in ta zakon (nezakonito ?) obšli, enako Drnovšku in Stanovniku.

      • opazovalec

        dež,
        bilo bi lepo, če bi povedal, kje je zapisana ta trditev, ki se na splošno pojavlja na tej laži strani. V JAZBINŠKOVEM ZAKONU (ULRS št. 18, 11.10.1991, stran 589, https://sl.wikipedia.org/wiki/Stanovanjski_zakon_(1991), za povezavo glej točko 6 pod Sklici) tega namreč NI. Vsa družbena stanovanja (glej člene 111-114, Latninjenje in privatizacija….) so padla pod odločitev tega zakona. Izjema so bila le hišniška stanovanja, ki so nekako last ostalih lastnikov in so se dolgo vili sodni boji. O funkcionarskih pa ni nikakršnega člena.
        No mogoče sem kaj spregledal in me prosim razsvetli s točno navedbo zakona in člena, za kar ti bom neizmerno hvaležen. V nasprotnem primeru pa nehaj blebeta, kar velja za vse vnete širilce bojda lažnih informacij o funkcionarskih stanovanjih.
        Kaj hočemo, DEMOS je bil pač tako pameten, da je streljal take kozle kot je jazbinškov zakon.

        • dež

          Nimam ne časa ne volje, da se ukvarjam s tolmačenjem stare (ali pa nove) zakonodaje, ki jo vsak pravnik razlaga po svoje. Je pa za Jazbinškov zakon jasno, da gre za prodajo družbenih stanovanj, ki ne vključuje funkcionarskih. Kar je logično, ker bi jih sicer vsi, ki so v njih živeli, za bagatelo odkupili. Najbrž bi se kdo omastil tudi s kakšnim protokolarnim objektom (npr. Brdo, Vila Podrožnik, …).
          Spodaj ti pripenjam povezavo na članek v Reporterju. Kot boš lahko prebral, razen Kučana, Drnovška in Stanovnika, noben minister ali poslanec ni mogel priti do funkcionarskega stanovanja. Se ti ne zdi to malo čudno, če je zakon to omogočal ?
          Omenja tudi Golobiča, ki so mu kot tajniku LDS (kar ni državni funkcionar), nezakonito dali funkcionarsko stanovanje, nato pa mu (nezakonito ?) spremenili namembnost, da ga je Golobič lahko odkupil. Po domače povedano je šlo za navadno goljufijo. Zakaj so spreminjali namembnost, če mu je zakon omogočal nakup ? Povezava je tule, http://reporter.si/clanek/slovenija/kako-si-je-milan-kucan-kupil-hiso-v-murglah-441805.

          • opazovalec

            Ko ne moreš najti člena v zakonu, ki so ga sicer sprejeli tebi ljubi politiki DEMOSA pač navajač neke sekundarne vire, ki nimajo mnogo zveze s stvarnostjo. So pač politično pogojeni novinarski komentarji. Torej prosim nehaj nakladat o funkcionarskih stanovanjih. zamočili ste in pika. Ali bolj po balkansko, posle j….a nema kajanja.

          • dež

            V skladu z Jazbinškovim zakonom je olastninila družbena stanovanja celotna populacija Slovencev. A samo trem bivšim predsednikom države je to omogočila neka Pirnatova komisija. Nobenemu ministru, državnemu sekretarju, poslancu, le njim trem. Le zakaj komisija, če je zakon jasen ? Zakaj so Golobiču prekvalificirali stanovanje v nefunkcionarsko, če mu je odkup omogočal (kot trdiš) zakon ? Nekateri na tem portalu ste v logiki izjemno trdoglavi.
            Mesec ali dva nazaj je bila v medijih zgodba o bivšem policistu Branku Šalamunu – Šalčiju, ki se je upokojil in ga notranje ministrstvo iz službenega stanovanja meče na cesto. Kaj praviš, zakaj ta policist ni odkupil službenega stanovanja, dopuščaš morda možnost, da zato, ker ga ni mogel ?

          • opazovalec

            dež, primer policista ne spada pod jazbinsškov zakon. sicer sem te pa naprosil, da poveš, kje v famoznem jazbinškovem zakonu piše kaj o funkcionarskih stanovanjih, pa molčiš in ne daš relevantnega odgovora, Mnjenje novinarja namreč ni relevantno v primeru branja zakonov. kot sem deja, zajebali ste in nosite posledice klastnoročno sprejetih bedarij. da pa je bil jazbinškov zakon bedarija, je pa verjetno dandanes jasno večini slovencev.

          • dež

            Še zadnjič, ker ne verjamem, da bova prišla skupaj.
            Zakaj Kučan, Drnovšek in Stanovnik niso olastninili hiš v Murglah na enak način kot ostali državljani, ampak jim je odkup požegnala neka Pirnatova komisija ?
            Drnovšek in Stanovnik sta bila 4 leta predsednika države, eden SFRJ, drugi SRS, Kučan pa CKZKS. In zaradi teh 4 letih predsedovanja naj bi imeli pravico odkupiti 150 kvadratov veliko atrijsko hišo v državni lasti, namenjeno vodilnim funkcionarjem ? Enostavno ne verjamem. Drnovšek je bil pred predsedovanjem bančni uslužbenec v Trbovljah, Stanovnika pa kot dolgoletnega mednarodnega diplomata sploh ni bilo v Sloveniji. Od kje jima pravica do odkupa ?
            Zakon temu ni bil namenjen, poišči in preberi na spletu kakšen Jazbinškov komentar s tem v zvezi. Si me pa toliko sprovociral, da bom šel ob prvi priložnosti prebrati ta zakon in njegovo razlago. Če bo karkoli v nasprotju s tem, kar trdim, te obvestim.

          • dež

            Evo, obljuba dela dolg. Sem šel gledati Stanovanjski (Jazbinškov) zakon. V 3. odstavku 129. člena piše, da državi stanovanja ni potrebno prodati, če gre (med drugim) za stanovanja, namenjena osebam za opravljanje službene dolžnosti (40. člen zakona o stanovanjskih razmerjih), na katerem je bila dodeljena stanovanjska pravica.
            Pripenjam ti sodbo Višjega sodišča v Celju v enem izmed takšnih primerov, ki temu pritrjuje, vendar boš po njenem branju samo še bolj zmeden, tule http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/visja_sodisca/50066/.
            V sodbi je razloženo, kakor jaz razumem, da se službenih stanovanj po 40. členu Zakona o stanovanjskih razmerjih (ki ga nisem uspel najti na spletu) sicer ne more odkupiti, razen, “Ako se drugčije ne naredi !”.
            Tako da, kot sem že napisal, sveta trojica bivših predsednikov do hišk v Murglah ni bila upravičena, jim je pa famozna Pirnatova komisija omogočila, da so danes pravno čisto legalni lastniki teh objektov.

          • opazovalec

            Vsaka ti čast, da si izbrskal tole sodbo. Ampak, kot ugotavljaš nekje drugje so zkoni namerno pisani šlampasto, se pravi z luknjami, da se jih vedno da ustrezno tolmačiti. menda je to akr vrhovno načelo pisanja “dobrih” zakonov.

            pri vsej tej debati je pa potrebno paziti na podrobnosti:
            -ali je hiša v Murglah bila funkcijsko (ne funkcionarsko) bivališče ali je bila kar navadno družbeno bivališče, kakor so dobivali ljudje v firmah in ni bilo vezano na zaposlitev. Če bi bilo govor o predsedniški rezidenci, bi je nedvomno ne mogel odkupiti. Apak iz dikcije zkona tudi to ni povsem zanesljivo, pravi namreč, da
            -v sodbi gre namreč za stanovanje na policijski postaji, namenjeno policistom in je to bilo jasno razvidno pravno stanje na dan veljave zakona.

            “Za uporabo II. in III. odst. 129. člena SZ torej ne zadošča zgolj
            ugotovitev, da je šlo za službeno stanovanje, temveč je potrebna še
            ugotovitev, ali je tožnik imel v času uveljavitve SZ na tem stanovanju
            stanovanjsko pravico ali ne. Prvostopno sodišče je sicer ugotovilo, da
            tožnik na dan uveljavitve SZ ni bil imetnik stanovanjske pravice na
            spornem stanovanju, vendar je izhajalo iz napačne pravne podlage za
            pravilno razsojo te pravdne zadeve.”

            – v podobnem zosu so bili recimo stanovalci hišniških stnovanj, a njih zakon posebej omenja v enem od členov.

            Skratka, gre za tipičen “dober” zakon, vsakdo si ga lahko razlaga kakor hoče, glej tisto “Cit. določilo predpisuje, da lastniki niso dolžni prodati stanovanja, namenjena osebam za opravljanje službenih…. ” torej lahko tudi proda, ali pa ne, kakor mu je drago!?

            Vendar ne pozabimo, zakona ni sprejemal MK ampak DEMOSOV-a večina v DZ ali kar je že bilo. In vsa odgovornost torej pade kar na njih in oni so naslov za pritožbe.

      • moat

        Tega glede stanovanj funkcionarjev sicer ne vem, vem pa, da je lahko vsakdo, ki je bil imetnik stanovanjske pravice, pa tudi njihovi potomci, odkupil državno stanovanje po res ugodni ceni. Tudi sam sem kupil stanovanje matere, ki je bila imetnica stanovanjske pravice. Glede funkcionarjev pa dejansko ne vem, se mi tudi ne da iskati določb v Jazbinškovem zakonu. Če je res kar praviš, bi moral biti Kučan, pa tudi ostali, obravnavani zaradi kršitev zakonskih določb, če so bile le- te sankcionirane.

        • dež

          Problem pri nas je, da imamo šlampasto (namerno?) napisane zakone, da jih vsak odvetnik lahko tolmači po svoje. Da o ljudstvu, ki se spozna prav na vse in še več od tega, ne govorim. Običajno so težave že s prehodnimi določbami, ki veljavnost zakona pogojujejo s številnimi podzakonskimi akti, od katerih nekateri niso nikoli izdani ali pa traja več let, da jih rodijo.
          Poglej samo zadnji primer v zvezi z SDS kreditom, še do danes računsko sodišče ni “uradno” raztolmačilo slavnega 22. člena (nove volitve so pred vrati), niti ni jasno, kakšna je kazen za njegovo kršitev. Notarju pa že jemljejo licenco.
          Drnovšek je bil, preden je postal za 4 leta član in kasneje predsednik predsedstva SFRJ, bančni uslužbenec LB v Trbovljah. Stanovnika večino življenja sploh ni bilo v SFRJ, ker je deloval v mednarodni diplomaciji. Kučan je bil pred osamosvojitvijo predsednik CK ZKS. Vsi trije so bili funkcionarji na visokih položajih, nihče me ne bo prepričal, da so samo zato upravičeni do odkupa atrijske 150 kvadratov velike hiše v Murglah.
          Ker nihče od njih ni imel stanovanjske pravice, so hiše odkupili na podlagi odločbe neke kvazi Pirnatove komisije in ne direktno po zakonu.

          • moat

            To z zakoni se popolnoma strinjam. Res so možne različne razlage, ker določbe niso dovolj jasno napisane. Seveda to s pridom izkoriščajo odvetniki, ki pravo poznajo. Avtentične razlage gredo zakonodajalcu, vse ostalo so bolj ali manj mnenja pristojnih organov in ugotovitve ustavnega sodišča, da to ali ono ni v skladu z ustavo. Glede funkcionarjev in njihovega nakupa stanovanj pa je tako. če dejansko gre za kršitev zakonskih določb, bi bilo treba te modele, ki si jih omenil, procesirati (razen Drnovška, ki ga itak ni več), če vsebujejo določbe tudi sankcije in če niso njihova dejanja že zastarala.

          • dež

            Za zaključek ti posredujem še moj odgovor “opazovalcu”, polemika je nekje spodaj, če te zanima, iz katerega si boš lahko ustvaril zelo realno sliko okrog privatizacije službenih stanovanj.

            Evo, obljuba dela dolg. Sem šel gledati Stanovanjski (Jazbinškov) zakon. V 3. odstavku 129. člena piše, da državi stanovanja ni potrebno prodati, če gre (med drugim) za stanovanja, namenjena osebam za opravljanje službene dolžnosti (40. člen zakona o stanovanjskih razmerjih), na katerem je bila dodeljena stanovanjska pravica.
            Pripenjam ti sodbo Višjega sodišča v Celju v enem izmed takšnih primerov, ki temu pritrjuje, vendar boš po njenem branju samo še bolj zmeden, tule http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/visja_sodisca/50066/.
            V sodbi je razloženo, kakor jaz razumem, da se službenih stanovanj po 40. členu Zakona o stanovanjskih razmerjih (ki ga nisem uspel najti na spletu) sicer ne more odkupiti, razen, “Ako se drugčije ne naredi !”.
            Tako da, kot sem že napisal, sveta trojica bivših predsednikov do hišk v Murglah ni bila upravičena, jim je pa famozna Pirnatova komisija omogočila, da so danes pravno čisto legalni lastniki teh objektov.

    • Peter

      Zmanjkalo idej?
      Poglej, kaj ti pravi dež, drugič pa malo bolj preveri preden napišeš svojo splošno vsegliharsko farso, no.

      • moat

        sem mu že odgovoril, res. Mogoče pa bom res preveril v Jazbinškovem stanovanju, trenutno pa se mi res ne da. Ser pa opravičujem, če sem ga “kiksnil”, res.

  • tzt

    Ko je kučan za đabe kupoval murgelsko barako, sm si sam nabavil novo, 3x dražje stanovanje. Tile levakarji in kommiji so res ene sirote razcapane.

  • Jan Kovalski

    A zato mu je Tonin pomagal pri pokojnini?

  • Jan Kovalski

    Z leve strani je danes tukaj dežurni Miro.

  • učko

    To dela iz principa, ker on pač lahko to doseže, ne zarad’ dnarja. On ima nakradenih precej milijard in ne rabi še tega drobiža.

  • Franc Šink

    Ta mala zlobna murgelska baraba vedno znova potrjuje da so Murgle glavno mesto republike Ljubljana.

  • dr Janez Sveti

    Zakaj Kučan nebi smel zahtevat povračilo vloženih sredstev, če je imelo do tega pravico?
    Ne jaz in ne moja družina nismo dobili nobenega podarjenega stanovanja od države. Prepričan sem, da VAS je pa kar precej takšnih ki tukaj najbolj pljuvate dobilo! Riti.
    Avtor, ki na siloiželi nekaj napisat o Kučanu, je pa patetičen!

    DR Janez Sveti bogataš

    • Zofija Grm

      Si pa dobil prej ugoden kredit za hiso. To so skoraj vsi dobili ali ugoden kredit za hiso v socializmu zaradi pospesevanja prodaje in visoke inflacije ali pa stanovanje ob osamosvojitvi, ker je drzava potrebovala denar in devize. Komunisti so praviloma dobili se nekaj vec kot drugi.Kmetje so najbolj kratko potegnili pri vsem tem.

      • etrusk

        Tudi kredita za hišo nisi dobil kar tako na lepe oči . Moral si biti na ta pravi strani

        • Primoz Papez

          Pri nas ni bil nobeden komunist pa smo brez problema dobili kredit za hiso samo dav zaposlena…

      • dr Janez Sveti

        Sem iz kmečke družine. Torej zdaj veš zakaj nismo dobili NIČ! In mi ni žal. Pljuvam pa ne po tistih, ki so dobili in so lepo tiho, ampak po tistih, ki so dobili in pametujejo, kako nekdo drugi pa nebi smel dobit. Tudi če Kučan ni moja najbolj intimna izbira je imel pomembno vlogo v zgodovini naše domovine. Kakšno, bo sodila zgodovina čez kakšnih 100 let in ne prej!
        Tudi Janez Janša ima pomembno zgodovinsko vlogo. Tudi o njegovih dejanjih bodo sodili verjetno najbolj realno čez 100 let.

        DR Janez SVeti genij

    • Anton

      Saj veš da je žalostno da ima nekdo privilegije ker mu Slovenija ni bila nikdar intimna želja.
      DR Anton Sveti seksolog

      • janez zorman

        O hudoooo, Bravo.

      • dr Janez Sveti

        Kakšno zvezo ima sedaj to z zakonom, ki je podaril nepremičnine državljanom? Verjetno tudi tebi ali tvojim sorodnikom? Pismo ste nori. Kar pljuvate in sploh nimate tehtnega razloga ampak samo natolcevanje.

        DR Janez SVeti genij

    • janez zorman

      Čisto preprost odgovor. Ker bi moral biti zgled svojemu partijskemu klanu in pokazati, da se v težkih poosamosvojitvenih letih ne “krade” države. Seveda je on pokazal na čisto drugo ligiko; pokradite vse kar je možno, raja bo že preživela; Mencinger pa je itak nategnil Slovenčke, da so z certifikati rit brisali.

      • dr Janez Sveti

        Nič ni “nategnil”. Prepričan sem, da je bilo vse zakonito. Tvoje sovraštvo, nima z zakonitostjo nobene zveze. Zresnite se.
        DR Janez SVeti genij

  • tarantela

    Bukslni, a ne vidite, da je prošnja stara že 33 let, ko je bila hiša še last države? Jej, jej, pa taka “novica”!

    • črnaovca

      Saj ni važno koliko je staro ti živijo v preteklosti še med drugo vojno

    • janez zorman

      Ali te je Seku že zrihtal danes ?!

    • učko

      Jah, zdej si pa use zahebala !

  • VERRZIFIKATOR

    Miran Moder

    IGRALEC PLAVI

    Tale po naslovu teatralna
    resda bi sodila v gledališče,
    pa je prizorišče zgolj igrišče,
    zgodba sama ni sentimentalna.

    Ker ni zmogel v igri nogometni
    kosati se fant enakovredno,
    se odločil je za manj ugledno
    ligo, kjer so góli brezpredmetni.

    Kakšna torej je brez golov igra?
    Zanj je včasih skoraj kot košárka,
    le da več na brcah je poudarka,
    v vsem pa da odloča tu predigra.

    Je navzven kot mali nogomet,
    toda kaj ko videz vedno vara,
    on še sebe v igri tej prevara,
    drugim ko nešporten daje zgled.

    Rekli so skrivaj mu vedno plavi,
    tisti, ki igrat so ga poslali
    in inštrukcije so fantu dali,
    vedeli, da bo na strani pravi.

    Brcal plavi je zelo previdno,
    vedel nisi, za katero moštvo,
    »faulov« si pri tem nabral je mnoštvo,
    drugim jih podtikal je perfidno.

    Plavemu so rekli modrooki,
    skrbno skrival pravo je ime,
    da je plavi, dolgo se ne ve,
    rad se pritajil je med otroki.

    Níkdar ni štrlel navzgor z dolžino,
    ko na videz brcal je za rdeče,
    vse bilo odvisno je od sreče,
    koga brcnil je in kje v globino.

    Za katere sploh igra gledalce,
    sam do konca igre ni povedal,
    na rezervni klopi rad posedal,
    suval krepko svoje soigralce.

    Dveh se najmanj Stanetov je znébil,
    prvega še, ko je bil mladinec,
    drugega kot sivkast kosmatinec,
    vrste svojih pridno je iztrebil.

    Svoje hotel je imeti čiste,
    metal je iz igre jih po vrsti,
    so čutili se njegovi prsti,
    kjer delili so udarce nizke.

    Ali res igra za moštvo rdeče,
    vedel nisi vse do končne zmage,
    se oklepal trdne je podlage,
    čakal, kdo je v igri boljše sreče.

    Da intimna opcija njegova
    ni bila poštena v igri zmaga,
    v zmagovalcu videl je sovraga,
    dokazuje plavi vedno znova.

    Vmes je dolgo časa bil selektor,
    kar je mogel, je poslal sedet,
    za selekcijo še bolj zagret,
    kot za jezik je najhujši lektor.

    Jezik pa njegov so razumeli
    tisti dobro, ki so medvrstično
    brali in pisali le navpično,
    s plavim taki zgolj so se ujeli.

    Tu pravíl ni, vlada anarhija,
    plavi sproti dela pravopis,
    barve rdeče, toda le za vtis,
    da v ozadju ni zgolj lumparija.

    Fant intimno ves čas bil je plavi,
    a ne veš, prihodnost kaj prinese,
    se na biografe ne zanese,
    biogram za živa si pripravi.

    Ko se bliža čas mu obračuna,
    belo knjigo si kar sam sestavi,
    le da ne podpiše se kot plavi,
    ampak na podrepnike računa.

    Pa je teh, se zdi, čedalje manj,
    ko ponovno pride na igrišče,
    vse bolj zbegano ekipo išče,
    zmenijo se komajda še zanj.

    Včasih je zato ves plav v obraz,
    dela se, da sape mu zmanjkuje,
    pa v resnici je še mnogo huje,
    da je plavi, trden je dokaz.

    »Ali bo prihodnost tudi plava?«
    plavi se čedalje bolj sprašuje,
    z belimi očmi pa pogleduje,
    ali rdeča res je barva prava.

    Saj je vedno dobro barve menjal,
    toda kaj ko plava zateguje
    se krog njega, in to vsak dan huje,
    kot da dres narobe bi zapenjal.

    Razigrano bo nedvomno mnoštvo,
    ko bo plavi šel iz igre končno,
    in nebo za tiste najbolj sončno,
    ki so zdaj njegovo lastno moštvo.

  • črnaovca

    Jazbinškov zakon?!!! Kdo ga je sprejel? Nehajte, ko pa ste ga sami tudi pošteno izkoristili in se okoristili.

    • dež

      Po Jazbinškovem zakonu funkcionarskih stanovanj nisi mogel kupiti.

  • janez zorman

    Ja, tako je delala KPS. Delu čast in oblast, materialne dobrine, potovanja, uživancija,…to pa je bila domena in privilegij komunistov. Zato deca te pokvarjene partije res ne more razumeti, zakaj gre nekaterim od njih slabše kot pod Titejem in Milanom.

  • Viktorh

    Navajen, razvajen, preračunljivo pokvarjen, je bil in še vedno je.

  • montyamp

    Namesto Jazbinškovega zakona bi morali Slovenci partijsko zalego zmetat iz “DRUŽBENIH” stanovanj.
    Prazna stanovanja bi napolnili s Slovenci , le tako bi danes lahko živeli v normalni državi .
    Stalinistična glistavost ki še danes uničuje pokradene vile in stanovanja s komunistično omladino udboovaduškega izvora , je z Jazbinškovim zakonom uzakonila BANDITIZEM .

  • lambizer

    Še en članek, ki pomaga levici da ostane na oblasti!

    • sloustava

      Pomagaj nam razumeti. Tole tvoje razmisljanje, po mojem, nima osnove. Dejstvo namrec je, da Kucan grozljivo nabija slovenski narodin tudi drzavljane, na kol revnih, ob tem, ko sam ne odkrije vira bogastva. Ce je pridobljeno na posten nacin, kapo dol, ce je pa na neposten nacin, je to kraja. Just follow the money!

    • Peter

      Še en “komentator”, ki gre takoj zdaj pod blokado.
      Pa srečno hodi, no.

  • Stajerka

    “je naravnost sramotno, da je zahteval še povračilo sredstev za obnovo”

    smešna ugotovitev, kdaj in kje pa je bilo še lopova sram lopovščine…………to je bila in je še vedno odlika komunistov/socialistov, ki tulijo o enakosti in enakopravnosti……..

    • etrusk

      Res me zanima , kaj je res, ali je takrat res plačal denar za hišo, potem , ali je dobil zahtevani denar za obnovo hiše .
      Kdo to ve ? Prepričan pa sem , da to že na deleč smrdi.

  • Anton

    “Do zadnjega dinarja”: Milan Kučan poleg smešno poceni hiše v Murglah zahteval povrnitev sredstev, vloženih v hišo

    Milan žal ne bo mogel v ta seznam uvrstiti bakranih žlebov, so ga pač že prehiteli “cigani”

    sarkazem press

  • Silka

    Ljubi Bog kakšna prestižnost je to: med bloki s par grmov ob dovozu in staro anteno na strehi. Kljub temu, da ga ne maram, se mi pravzaprav smili.

    • dob

      Ravček. Moral je oprati milijardico, da je od šticunge imel za ploščice v špajzi.

  • mona lisa

    Taki paraziti so ukradli slovenijo državljanom.

  • tarantela

    Fantki pa punčke, mal bolj veselo in na delo:

    http://jazkuham.si/iskanje?q=pustni+krofi

    • Tweety Bird

      A bomo jedli krofe in pili topel čaj pred Milanovo hišo? Bo Štefka prinesla :)

  • Johan

    Je pa tale kučan pravi plenilec, potrebno ga bi bilo zacementirat

  • piko8

    Od rojstva do ……..nevem, kaj čaka matilda, pokvarjen do skrajnosti!!

  • Mojca pokraculja

    Porkaduš, kakšna obnova je pa to bila, kam je pa ves ta lesonit, iverke in ultrapas nabil ?

    • RATATA

      Vsi so mu pomagali zbrati račune za olajšavi.
      Jaz imam pa vse račune, ki sem jih sam plačal, olajšavo pa v kratkem dobim v obliki davka na to, kar sem sam zgradil in plačal.

      • Mojca pokraculja

        Čak mal, a on je takrat dohodnino plačeval ? Zdej jo pa zihr ne, namesto njega jo pa mi. Gnili novinarji, si ne upajo ga pozvat naj pokaže dohodninsko odločbo !

  • centurion

    Zakaj kazi na fotografiji slovensko zastavo hiša nekoga,
    ki mu le-ta ni bila nikoli intimna opcija???

  • centurion
  • Kučko pod pručko

    POŽREŠNEŽ

    Naj se cvre od požrešnosti, baraba pritlikava!!!

  • macon

    Značilno za komunajzarske kriminalce je, da so brez časti. Samo poglejte Zidarja, kako se je zvijal na sodišču zaradi “bolečin v hrbtu” in se delal malo neumnega.

    Jaz bi z njegovimi milijoni poslal sodnico po kavo, ampak taki kot jaz nikoli niso bili člani komunistične vrhuške. Značilno za te bolnike je, da so po eni strani pozirali in se napihovali, po drugi pa se plazili kot črvi pred višjimi. Pred Titom pa so vsi brez izjeme klečali na kolenih kot v cerkvi.

    • komar marko

      saj se še danes hodijo PRIKLJANJATI v HIŠKO CVETJA, pa je tam samo pesek!

  • indijanka

    Hmm..pustna sobota je. Torej je Kučan Stric Skopušnik. Kje pa ima zakladnico?

    • Peter

      Oj Squaw.
      Veliko lepe muzike za zvečer te čaka…

      • indijanka

        Najlepša hvala. Bom pokukala zvečer. Mami pomagam :). Oče praznuje.

        • Peter

          Lepo praznujte, no.

          • indijanka

            ..hvala.

          • Peter

            btw, vedno mi je bilo prijetno v kuhinji, ko smo pripravljali kaj večjega…kuha se, dela, pospravlja, klepeta, krasno vzdušje, no.
            In potem, sladko zadoščenje, ko so jedi na mizi in vsi godejo od zadovoljstva…

          • indijanka

            :)mene je v tem naučila uživat hči. Darilo rodbini je.

    • centurion

      Iz NLB z ljubeznijo-v Mehiko.
      Varuh pa Voljč.

  • Osti jarej

    ..politika je vedno sprejemala in sprejema zakone za lastno korist……

  • MOSTISCAR

    Kako sedaj vi “Pavlihe”, pišete, da se je vselil v hišo 1989, dopis vašega večnega grešnega kozla Kučana je pa z leta 1985 ? Na računih je pa datum 1983?

  • Osti jarej

    Nekaj odvetnikov je dolgo raziskovalo in njihova ugotovitev ne sme biti presenečenje. Švica je pred ZDA, torej najbolj koruptivna država na svetu, država, kjer najvišji skrivajo kar 76 % vseh umazanih denarnih poslov, ki gredo skozi Švico.

    So jo poimenovali kar Stari oče davčnih oaz, torej tistega kar pri nas pojmujemo Kajmanske otoke, pa so ti šele tretji. Ta hinavska država, ki je bila dolgo Peterletov in Kučanov cilj kot Druga Švica, ima nekaj odnosa do zelo bogatih držav, če jim dokažejo, da je nekdo, ki ni iz “prave” elite nekaj ukradel.

    V tem primeru jim posredujejo nekaj podatkov, če pa so zahtevki iz revnih držav se ne bodo nikoli odzvali. Celo tako daleč gredo, da pošljejo iz teh držav kriminalce v Dubai, da pridobijo potni list, potem je zadeva dokončno urejena in za vedno skrita.

    Počivalšek gre naslednji teden v Dubaj, kajne? Zato je na lestvici potrebno razumeti, da višji kot je odstotek skrivanja podatkov o finančnih kriminalcih, višja je koruptivnost vlade in Švicarska je daleč najbolj umazana. Se ji pa zelo splača.

    Je pa šokanten podatek, da je Slovenija država, ki ima najmanjše skrivanje opranega denarja v državi, skupaj z VB je zadnja z zgolj 42%. Vendar to pomeni, da država na svojem ozemlju ne zna in še ne sme prati denarja, zato so naši kriminalci 75 milijard oprali v drugih davčnih oazah, Angleži pa so dali City of London Rothschildom kot neodvisno državo, da lahko tam perejo milijarde funtov.

    Švicarji imajo pač Jezuitski simbol, kar pomeni kri, če spregovoriš in tudi Hitler je zgolj ob dovoljenju kontaktiral s to pralnico denarja.

    So Rothschildi vedeli, da tudi v času vojne potrebujejo skrivališče za svoje milijarde. Druga Švica? Zdaj končno veste zares pravi razlog, zakaj sta Kučan in Peterle na vsak način hotela Drugo Švico in so ju, skupaj z Drnovškom že leta 1991 iz ZDA prenapotili v Genevo, da denar perejo tam, ker so Švicarji zares sposobnejši na tem področju! /virASheepnoMore/

    http://www.publishwall.si/bozan.zabjek/post/350388/prva-svica-kraljica-svetovne-korupcije

    • star profi

      A zato je Tito nalozil denar v Svico. Ha ha

  • totex39

    Zahteval je povrnitev stroškov za obnovo hiše, tega pa res ne razumem. Kakšne komunistične svinjarije so lahko izigravali partijci na račun državljanov. Pol bi lahko vsi tako zahtevali, a so imeli samo oni privilegije.

    • Vojteh Dovč

      danes (zahtevajo )dobijo že v štartu jim ni treba zahtevat. LEVI IN DESNI niste nič boljši!!!!!!!!!!
      -v švici,zda je tudi veliko komunistov????

    • macon

      Ni bila njegova temveč državna. Privatiziral jo je leta kasneje in 1985. ni nihče vedel, da bo šla Juga tako hitro v krulac. Niti kučan.

  • Vojteh Dovč

    to je tolko staro da ni kaj boj novega .
    -pa pol tle gor vas ni bilo niti rojenih.
    -pa veste da je to tudi danes mogoče le v drugi obliki.in pri levih in desnih .dejmo neki bolj pametnega

    • centurion

      “…-pa pol tle gor vas ni bilo niti rojenih. …”
      Plačevali pa bodo to murglsvinjarijo še vnuki teh,
      takrat še ne rojenih, no….
      TO je TO!

      • Vojteh Dovč

        to je že zdavnaj izplačali –
        tudi moji vnuki,.. ostali na novo (jaz še naprej) pa za škodo od LETA 1991 DALJE.,ki so
        jo naredili vsi politiki vse vlade leva in DESNA

  • Primoz Papez

    Na tem racunu nekaj ne stima 150ur dela za tistih bogih 10 kvadratnih metrov iverala…
    Pa za materjal bi zdaj dal cca 150 eur
    Pa tudi datumi se ne ujemajo…

  • Osti jarej
  • macon

    Nova24TV bi imela članek, če bi kučan tole vložil leta 1995, torej po privatizaciji, ne pa zaradi računov iz leta 1985. Normalno, da je hotel povračilo denarja za svoja vlaganja v hišo, ker je bila hiša protokolarna in ni bila njegova last. To ni bil niti kriminal niti amoralno dejanje.

    S takimi članki se samo smešite in normalno, da se vam levi potem zviška posmehujejo. Raje prepisujte, kako migranti šlatajo Danke in Nemke, ker bo to potem rumeno novičarstvo, tole zdaj je pa otročja bedarija.

    • Miro

      ne samo levi, smeje se jim vsa slovenija , čudim se da niso kaj privlekli na plano ko je imel Kučan 7 let in je ukradel igračo sosedovemu Frančeku

      • stajerc5

        No, sedaj si sam povedal kako mlad je ze zacel krasti! Kar se kucancek nauci, to kucan zna, nje-de!???

        • Miro

          najbolj da odgovarja za te kraje

      • črnaovca

        Ni čudno da potem nekatrei pravijo da je tole za ljudi s posebnimi potrebami, kaj to pomeni sicer ne vem točno ali gre za dečke a li primankljaj v glavi

    • slosin

      zdi se mi, da se smešiš ti, ker pojma nimaš…Če je bila hiša v lasti države (družbena), ni mel Kučan kaj vlagat svojih sredstev in s tem posegati v tujo lastnino ….Kvečjemu bi lahko prosil, da se določene zadeve sanirajo…Možno je pa seveda, da je bil on malo bolj enak, kot ostali Slovenci v družbenih stanovanjih…Zanimivo bi bilo vedeti, ali je plačeval najemnino za to bajto, ali je imel privilegij, da je bivati zastonj, ker je bil seveda bolj enak….

      • Miro

        kvasiš traparije, ker si premlad da bi vedel kako je bili takrat…

        • slosin

          vraga, tega pa nisem vedel, da sem bil takrat premlad…A ti si bil pa takrat dovolj star? Al si pa mogoče danes prestar, pa te daje demenca in ne veš, kako je bilo v socijalističnem raju…….

          • Miro

            kar dobro smo živeli…. sploh tisti, ki smo hoteli delat in nismo politike gonili…

          • Mojca pokraculja

            Dej zdej se pa še ti smešiš. Ne vem kaj je zate dobro živet ?!

          • Miro

            smešiš se ti….v tem času sem naredil hišo , kupil stanovanje na morju…
            kaj bi še ???

          • slosin

            ….a maš knjižco deponirano, al si jo vrgu v smeti..?

          • Mojca pokraculja

            Sem vedla da bo tvoj odgovor točno tak! Tko si dobr živet predstavljajo jugoslovenarji in komunajzarji. Zdej pa tega ne bi mogu ustvart kenede, ker JJ in opozicija samo krade že 25 let- to je pa tvoj naslednji odgovor.

      • macon

        Ljudje so vlagali vse mogoče v družbena stanovanja: menjali okna, pode, renovirali kopalnice, ogrevanje. Noben od države ni prišel, da bi jim to zastonj naredil. To so bile takrat normalne stvari.

        • slosin

          Ja, drži! Ni imel pa noben pravice stanovanje predelati na svojo roko in nato od države zahtevati povrnitev stroškov (kar si priznal tudi ti), tako, kot izgleda, da je naredil tov. Kučan…

          • Mojca pokraculja

            Dej umir se, macon ma čist prav. Ne vzdrži trditev, da se je v hišo vselil leta 1989, to je 100%. Ali je to lapsus ali šlamparija pisca članka je vprašanje. Dejstvo pa je, da je bil objekt v lasti IS, da je tam živel pred letom 1985, najbrž je tud neko najemnino plačeval. Tisto kar je pa najbolj smešno pri stvari, je pa to, da nakupu iverk, lesonita in ultrapasa pravte obnova.Me res zanima kaj je kot praviš”na svojo roko” počel s temi dilami in ploščami, da sploh ne govorim o tvojem nakladanju ” ni imel pravice posegat v tujo lastnino” ! Še to, ne zagovarjam kučana, a kar je preveč, je pa preveč- ne se smešit, prosim.

          • slosin

            Dejva uporabiti malce logike (pa pameti) pa malce računat. Prošnja za povrnitev stroškov v višini 964.000 din je datirana z dne 11.09.1985. Če je ‘priloga’ verodostojna, se postavlja vprašanje, iz koga se je delal norca.
            K zahtevi za povrnitev 964.000 din je na prilogi znesek 56000,00. Ampak ta priloga končno ni merodajna. Mogoče je vprašljiva cena za iverke in ‘pante’….Pomemben je znesek na zahtevku za povrnitev stroškov-964.000 din.
            Za ta denar bi prej verjel v predelave, saj je to tudi izboljšava, a ne?
            Na internetu imaš orodja za preračun valut – din v EUR. In kaj dobimo, če preračunamo 964.000 din v današnje eure.
            Ne boš verjela:

            …..Revalorizirana vrednost zneska 964.000,00 DIN z dne 11.09.1985 na dan 10.02.2018 znaša 13.933,35 EUR.
            Pri preračunu je upoštevana tudi denominacija, ki je bila izvedena leta 1990…..

            Ergo! Kje je poanta? Ti se obešaš na besede (obnova..) in seveda BISTVA s svojo pametjo ne dojemaš. Ubogi Milanček je porabil za IZBOLJŠAVE skoraj 14.000 današnjih EUR. Če bi jaz (in ostali), kot takratni najemnik
            stanovanja od firme, poslal na Samoupravno stanovanjsko skupnost (ali firmo) zahtevek za IZBOLJŠAVE, bi me verjetno poslali k partijskemu sekretarju na šamponiranje, če ne k psihiatru….

            In seveda, tudi ‘macona’ omenjaš, ki ima prav! Drži….”…Noben od države ni prišel, da bi jim to zastonj naredil”……razen, če nisi Milan iz Murgelj…

            Dej še enkrat premisl, kdo naj se umiri…

          • Mojca pokraculja

            Ma dej no, se ti ljubi tole preračunavat, sej ni bla poanta v tem. Ampak kdaj se je vselu v hišo ! Tle neki ne štima.

        • Soave

          In potem se spomnimo cenitev Dursa !! Ker smo popravljali na svoje stroške, smo bili zato več ocenjeni in posledično nam bodo določili večji davek !!!

        • Interkom

          To ni res. Družbena stanovanja je obnavljal Staninvest, če se se uvrstil na njegov spisek. Mojim staršem je uspelo to samo za bojler namesto peči v kopalnici, pa sanirali so izolacijo okoli bloka po tem, ko je “razneslo” eno vodovodno cev in je vse teklo v kleti. Okna smo pa vsi menjali takrat, ko smo postali lastniki, oz. še kasneje, ker kredita za obnovo družbenega stanovanja nisi mogel dobiti.

          • macon

            Moja starša sta vlagala svoje prihranke. Ne vem, kaj sta dobila povrnjeno od tovarne, ki jima je dala stanovanje.

          • Interkom

            V kaj sta vlagala svoje prihranke? V stanovanjski sklad fabrike? To so v Jugoslaviji plačevali vsi iz bruto plače.

          • macon

            V stanovanje.

          • Interkom

            Moji starsi in jaz smo tudi vlagali v manjsa popravila, pa zamenjavo parketa, pa luci ampak okna in komplet elektrika bi slo samo na kredit, ki ga pa nisi dobil, ce je bilo najemnisko stanovanje. Zato so pa prodali stanovanja po Jazbinskovem zakonu, ker so vedeli, da bi stroski popravil 20+ let starih stanovanj na kolena spravili razne drzavne upravljalce.

  • Miro

    demokratična desnica nas zopet vrača samo 35 let nazaj….

  • svoboda sloveniji

    KUČAN JE ZELO VELIK REVEŽ !!!
    NE ZAVIDAJTE MU …
    KDOR NIMA SEBE – NIMA NIČESAR !!!
    SVOBODA SLOVENIJI

  • marker

    Vselil se je leta 1989, obnova pa je bila 1985. Zahtevek za povrnitev je pa dal šele sedaj. Zahtevek naj vloži na SFRJ. Tonin naj mu plača.

    • črnaovca

      Ja tudi takratni vodilni so si marsikaj privoščili a so jemali državi z 21 miljoni prebivalcev. Novodobni so si po letu 90 nabrali veliko več in to od Slovencev, to bi moralo boleti a kaj ko so največji prav tu zraven

      • učko

        Komunisti, fašisti, isti, isti, isti …. !

    • Interkom

      ne, zahtevek je vložil,takrat, preden je poravnal kupnino. Ker je ena moja znanka delala “tam nekje” je to jasno izvedela, potem pa na skupni zabavi povedala, kaj naj vsak naredi, če je kaj investiral v odkup po Jazbinškovem zakonu. Zato sem prosil v banki za dvojni kredit, da bi še investiral v nova okna in elektriko, ker sem mislil, da to dobijo vsi nazaj.

  • Primož Kvaternik

    Gnojad brez primere…

  • Primož Kvaternik

    K se bo pa ta stegnu odpremo šampanjc…

    • Miro

      a si bil že pri spovedi?

  • andreas82

    Zakaj eni dobijo poceni stanovanje pa hišo? Ker lahko! Isto je pri volitvah, ljudem pač ni jasno kaj so pri nas politične stranke, še posebej te leve, se oproščam določenim redkim ( desnim ) izjemam, imamo parazitski istem par excellence, podedovan iz prejšnjega sistema! V to so vključeni vsi ki delujejo, v slovenski politiki! Tukaj barva skoraj ni važna, lahko si predstavljate državo, ki ima v lasti več kot pol svojega gospodarstva in kako se v taki državi potem upravlja s premoženjem, pa kamor se obrneš povsod isti ljudje na položajih že od pamtiveka, zato je tak probelm SDS še posebej njen predsednik, kdor malo spremlja, edino njega odstranjujejo, za drugi jim pa ni pomemebno, edino njega da se ga takoj odstrani, pa kdor malo pozna, pa najbrž tudi veste zakaj!!!!

  • učko

    Šort-parkeljc nam bo še dolg časa grenil življenje !

  • Meho

    Peter Prevc še zmerom vodi.

    • Soave

      + + + + + +

    • MEFISTO

      Vodi, ja, blizu sredine lestvice.

  • MEFISTO

    Ponosen in vesel sem, da Kučana niti za en sam trenutek nisem štel za mojega predsednika.

    Pa tudi nikogar za njim!

  • milanček

    Jaz bi mu povrnil z zlato ccal 9 mad oči, edino to si zasluži!

  • Dragan Krstič

    Sram???? To pri Kučanovih ne poznajo. Kaj pa je to? A je kakšen dober ruski kaviar?

    • Tom Žnidarčič

      Ne ni za jest, je zakopano v raznih rovih in vrtačah.

  • Interkom

    Ker sem to pravočasno izvedel, sem tudi sam vložil prošnjo za povračilo sredstev za odkupljeno stanovanje, pa je bil odgovor občine, ki je stanovanje prodala, da so nova okna in zamenjana električna instalacija redna vzdrževalna dela, tako, da sem strošek nosil sam. No, potem sem kredit za odkup in to investicijo odplačeval 10 let, sem imel srečo, da sem imel dobro službo v realnem sektorju, kjer pa so mi redno plačevali nadure, ki sem jih delal zato, da sem lahko odplačeval kredit.

  • Rotar Jakob

    zato mu je tonin zvišal penzijo!

  • milanček

    Sekumady Conde primerja Slovence z zaplankanimi živali, torej ti kućan ne sodiš med nas ker si madžarskosrbski ćefur, torej neka druga krmača!

  • Frank Novak

    Desni kar naprej razlagate KAKO SO DRUGI SLABI.
    Levi se delajo dobre ko k nam VABIJO MUSLIMANE.
    SLOVENIJA JE ODSTEKANA DRZAVA.

    • REF 2017

      Naši voditelji imajo odsekano pamet

      • Frank Novak

        Ja res je, in to tako levi kot desni.

        • Forex

          Ironija je v tem,da so v sloveniji levi v bistvu desni in obratno.

          • DJURO SUMAR

            Še večja ironija je, da si ti osel.

  • Ali

    Bombastično

  • xtc

    Izkoriščevalec naroda in države celo življenje.

  • Brutus

    To je še najmanjša stvar! Pravi komunist takega drobiža niti ne opazi, zato ni nobenega razloga da bi ga grizla vest (komunisti je pač nimajo)! Povračilo mu kot priviligirancu pripada in zakaj bi se mu odrekel! In ker je tako varčen in zna ravnati z denarjem je lahko v mehiški banki privarčeval cca 650 milionov dolarjev, njegova žena , ki pa je bolj razsipna pa borih 220 milionov dolarjev! Zanimivo pa je, kako hitro faksimile bančnega izpiska mehiške banke izginejo z neta!

  • črnaovca

    * Priimek in ime – Neto izplačilo v evrih – Največji izplačevalec*

    Počinka Abdulaziz 769.417 ministrstvo za notranje zadeve, sodišča (jezikovni tolmač)
    Setnikar Cankar Stanislava 636.069 fakulteta za upravo (FU), Ljudska univerza Sežana, Ljudska u. Žalec
    Vintar Mirko 569.103 FU
    Devjak Srečko 526.050 FU
    Možina Stanislav 460.222 Narodna galerija
    Fran Rejec Vanja 456.184 sodišča (sodni izvedenec za psihiatrijo)
    Rajkovič Vladislav 443.945 univerza v Mariboru (uni Mb) – fakulteta za organizacijske vede (FOV)
    Daniel Muller 424.878 min. za zunanje zadeve
    Andrej Bauman 422.318 Ministrstvo za upokojence Ljubljna Wood Michael Charles 417.734 min. za zunanje zadeve
    Maks Tajnikar 411.543 ekonomska fakulteta Ljubljana (EF)
    Skenderovič Remzo 409.326 sodišča (jezikovni tolmač)
    Smrkolj Vladimir 407.555 medicinska fakulteta Ljubljana, zdravstvena f., sodišča (izvedenec za kirurgijo)
    Hočevar Marko 395.745 EF, FU
    Kovač Polonca 386.196 FU
    David Štefan 372.225 šolski center Novo mesto
    Stare Janez 360.828 FU
    Verovnik Ana 349.415 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Medved Vida 345.385 sodišča (izvedenec za gradbeništvo)
    Kravos Matej 343.968 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Kalan Polona 342.850 Center za usposabljanje Dolfke Boštjančič
    Kavalar Rajko 341.546 UKC Maribor, sodišče (izvedenec za patologijo), Uni Mb
    Florjančič Jože 321.710 univerza v Mariboru – FOV
    Ivanko Štefan 318.409 FU
    Prebil Ivan 315.030 f. za strojništvo, sodišča (izvedenec za promet)
    Kinkela Nikolaj 300.546 ZZZS, ZD Postojna
    Tekavčič Metka 299.976 EF, MOL
    Pleško Alenka 299.857 porodnišnica postojna, porodnišnica Kranj, onkološkiinštitut
    Jakopič Jože 294.936 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Kuhar Marijana 292.222 UKC Ljubljana,
    Kušej Miklavž 292.010 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Jaklič Marko 281.937 EF
    Ferjan Marko 279.255 Uni Mb – FOV
    Poles Janez 278.561 bolnišnica Topolšica, ZD Velenje
    Gregorič Milan 274.403 bolnišnica Valdoltra
    Zovko Pero 274.351 sodišča (izvedenec za pravo)
    Tavčar Mitja 273.618 univerza na Primorskem, uni Mb
    Pišec Andrej 272.906 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Bilban Marjan 271.811 medicinska fakulteta Lj., f. za kemijo
    Terzič Dragan 269.905 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Logar Roman 269.423 Direkcija za ceste
    Rojec Matija 268.567 inštitut za ekonomska raziskovanja, EF, služba vlade za evropske zadeve
    Rozman Rudi 268.498 EF
    Mihalič Tanja 262.138 EF
    Košorok Matjaž 260.423 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Rostohar Ana 257.941 sodišča (jezikovni tolmač)
    Boltežar Miha 254.590 f. za strojništvo
    Kovačič Andrej 254.547 EF
    Golob Marjan 249.770 ZD Domžale, ZD Kamnik, ZD Logatec
    Grafenauer Božo 246.184 Uni Mb
    Hrovatin Nevenka 245.502 EF
    Gradišar Mirko 245.252 EF, Uni Mb
    Boh Alojzij 244.713 sodišča (izvedenec za gradbeništvo)
    Kocbek Marijan 244.559 Uni Mb
    Grilc Peter 243.540 pravna fakulteta, FU
    Čok Mitja 242.766 inštitut za ekonomska raziskovanja, EF
    Lokar Kolbas Renata 240.242 bolnišnica Brežice, ZD Krško
    Devetak Gabriel 239.720 Uni Mb
    Možina Gabrijel 238.965 min. za obrambo
    Klun Maja 238.106 FU
    Tomori Žmuc Martina 237.135 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Opeka Lenart 235.515 RTV
    Jesenko Jože 235.445 Uni Mb – FOV
    Čertanc Niko 235.332 sodišča (izvedenec za promet)
    Jenko Monika 234.606 Inštitut za kovinske materiale
    Miksić Kazimir 234.366 sodišča (izvedenec za kirurgijo)
    Ovsenik Marija 234.302 Uni Mb, Uni na Primorskem
    Frangež Žigon Viktorija 233.328 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Pučko Danijel 233.206 EF
    Debelak Slavko 232.498 FU
    Kocjančič Rudolf 230.350 FU
    Mrevlje Gorazd 230.287 sodišča (izvedenec za psihiatrijo), m. za šolstvo
    Červek Josipina Ana 229.940 Onkološki inštitut, UKC Mb
    Kern Tomaž 225.871 univerza v Mariboru
    Zmazek Blaž 225.602 gimnazija Ptuj, državni izpitni center, zavod za
    šolstvo
    Vrabič Mladen 225.505 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Hribar Janez biotehniška fakulteta 225.273 Biotehniška f.
    Kogovšek Boštjan 224.634 RTV
    Umek Peter 221.889 Uni Mb, min. za javno upravo, min. za notranje zadeve
    Škof Bojan 221.000 Uni Mb
    Kadivec Maksimiljan 220.767 onkološki inštitut
    Frelih Jana 220.700 UKCL, min. za delo
    Galunič Mario 220.696 RTV
    Miklavčič Lucijan 220.580 bolnišnica Izola
    Kavčič Slavka 218.879 EF, MOL
    Petrovič Nenad 218.556 ZD Ljutomer
    Kopač Janez 217.980 sodišča (promet)
    Vodovnik Zvone 217.815 FU, univerza na Primorskem, Uni Mb
    Kodelja Ivan 217.449 VDC Nova Gorica, ZD Tolmin, Zavod za šolstvo
    Savin Davor 215.095 Uni Mb
    Balažic Jože 213.777 sodišča (izvedenec za sodno medicino)
    Jankovič Aleksandra 213.479 RTV
    Kranjc Ivan 212.355 Uni Mb – medicinska fakulteta
    Darija Mateja 211.106 ZD Domžale
    Vuk Drago 210.892 Uni Mb – FOV
    Pintarič Tomaž 210.517 šolski center Novo mesto
    Vlaisavljevič Veljko 208.868 UKC Maribor
    Kovšca Tomaž 207.420 RTV
    Kušče Mrđen Oriana 207.202 ZD Koper, SB Izola
    Uranker Nataša 207.067 UKCL, min. za šolstvo, min. za delo
    Filipič Bojan 206.174 sodišča (izvedenec za psihiatrijo)
    Rajar Rudolf 203.290 f. za gradbeništvo
    Drnovšek Janko 202.960 f. za elektrotehniko
    Prašnikar Janez 202.409 EF
    De Brea Diego 201.440 gledališča
    Oblak Karin 200.583 sodišča
    Raič Dušan 200.445 f. za elektrotehniko
    Akrapovič Miroslav 200.347 RTV

    SKUPAJ 30.334.323 EUR = *3.196 *BRUTO minimalcev

    Vir: Supervizor

    * TO SO NAVADNI, LEGALNI TATOVI NAŠEGA DENARJA! BOMO KAJ UKRENILI??*

    Čigavi so zgoraj našteti, plačuje jih država

    • Mojca pokraculja

      Dopolni prosim podatke o tem, ali gre za letno plačilo ali je to obdobje večih let.

  • Jana učak

    Preden hujskate preberite “jazbinskov” zakon, poglejte v svojo čredo in potem v noriško kraljestvo!!!

    • KAPIBARA

      Vseli se je leta 89, vloga je pa 85 ??
      Pred vselitvijo je plačal vloženi znesek lastnik,to so pa, komunjare na čelu SLO !!
      Jazbinškov zakon je pa bil tako ali tako, za določene posevčene spremenjen v njihovo korist..
      Službenih stanovanj se NI odkupovalo po ta Prvem Jazbinšku..

  • Vrhovni sodnik

    Nova 24, spet niste pravilno zapisali, vse te obnove je plačal IS RS, nakar jih je Kučan še enkrat vnovčil, kot ,da je on to plačal.

    • RATATA

      Ja, to je zbrano v “privilegijih komunistov”.

    • Viktorh

      Še čudno, da ni zahteval plačila za vso opremo, ki jo je zastonj dobavil Slovenijeles.

  • METULJ

    EVO, TU BEREMO, KAKO ODGOVARJA RDEĆA UŠŠ “miro” , NA ARGUMENTE KOMENTATORJA
    ” DEŽ” V ZADEVI LOPOVSKEGA DEJANJA RDEĆE BANDE – DODELITEV FUNKCIONARSKEGA STANOVANJA UDBOMAFIJCU “PLAVEMU” == MILANU KUĆANU, HEH!!

    TA BEDNA UŠ ” miro” PREŠALTA ODGOVOR NA DRUGO TEMO – EDINO KAR JE UMSKO SPOSOBEN IZVALITI JE : RDEČE SRANJE PO KUČANOVO, HEH! PODN SI RES, ZGUBA, SPEL SE!!

    A ŠTEKATE BEDAKI RDEČI TU SLEDEČE: RDEČA UDBOVSKA OBLASTNA DRHAL JE V BIVŠI JUGI IN V NOVI DRŽAVI SLOVENIJI ZASTONJ TALALA FUNKCIONARSKA STANOVANJA, HIŠE, LAST DRŽAVE, SVOJIM ZVESTIM UDBOVCEM ALA KUČAN AND KOMPANY!! JA, TO SO UDBOVSKO ROPARSKA DEJANJA, PFUJJ!

    TA IN DRUGE KRIVICE, KI SE NAM SLOVENCEM DOGAJAJO V SEDANJEM ČASU ŠE POGOSTEJE, BODO POPLAČANE RDEĆI BANDI Z OBRESTMI, NČ BAT!!

    SLOVENCI, ČAKA NAS NOV BOJ, ZAPOZNELA LUSTRACIJA, NE NA VOLITVAH, TEMVEČ NA SLOVENSKIH ULICAH IN TRGIH!

    REVOLUCIJA, REVOLUCIJA, ODSTRANITEV RDEČE ZLOČINSKE GNOJNE BULE NA TELESU SLOVENSKEM!!

    • dr Janez Sveti

      Tebi se je pa čisto odtrgalo. Poskusi pisat z malimi črkami, saj nismo vsi tvojih let in odlično beremo. Tudi stavke sestavi bolj smiselno ali pa sosedove prvošolčke prosi da ti jih napišejo.

      Lep nedeljski pozdrav!

      DR Janez SVeti genij

      • Morala

        Zdi se mi, da je copy-paste…potem pa še na koncu njegov komentar…

      • Zgornji

        Kaj pa ti spet zapenjaš , če je pa hotel samo Poudariti Bistvo takim Slepim Mrtvim dušam kot si tudi ti, KATERIM ŠE Z VELIKO PISAVO NIČ NE ZALEŽE !!! ! !!!

        • dr Janez Sveti

          Niste vi grešniki tisti,ki imate pravico in znanje odrejat kaj je prav in kaj ne. Ste samo NIČ. Ne pomenite NIČ in ne znate NIČ.
          DR Janez SVeti genij

          • Zgornji

            Ja, eni se zavedamo svoje omejenosti in majhnosti , zato da lahko napredujemo in rastemo . Eni se pa niti tega ne zmorejo zavedati, zato žal ne rastejo in ne napredujejo, temveč ostajajo isti pokvarjenci skozi inkarnacijo .

          • dr Janez Sveti

            Kdor ima lastno razlago ni pokvarjen. Tisti, ki mu drugi morajo ralagat bistvo je zabit.
            DR Janez SVeti genij

          • Zgornji

            Kdor ima lastno razlago je Pokvarjen, kajti ljudje smo Zmotni, in kdor se zanaša na lastne razlage je Zmoten in zato Zloben-Pokvarjen, ker z tem Škoduje sebi + drugim. Če pa vztraja v tej svoji Zablodi, pa kmalu postane še Zabit.

          • dr Janez Sveti

            Seveda onstajajo zabiti, kot si ti, ki jim morajo pametnejši povedat kako in kaj ter kaj je prav in kaj ne. Slabomumne ovce pač.
            DR Janez Sveti brezmadežni

          • Zgornji

            Obstajajo pa tudi Še Zabitejši, podzvrst tvoje sorte , ki jih poznam tudi nekaj v našem mestu, in taki mislijo, da mora Človek poslušati druge ljudi , ker mislijo da so manj zmotni kot so pa sami zmotni. No, taki so tudi v Zmoti , kajti žal Nevedo , da je Nezmotljiv Samo Eden .

          • dr Janez Sveti

            O čemu blebetaš? Zberi se.
            DR Janez SVeti genij genijev

          • Zgornji

            Če bi ti hotel razumeti o čemu razlagam, se boš moral pa pač malo bolj zbrati , ti “genij” , heh , … :-) ;-) :-P ;-) :-)
            Ampak, ti si očitno preveč “genijalen” , da bi to sploh zmogel razumeti, … hi , hi, hi … :-P ;-) :-P

  • sloustava

    Ko clovek vidi na roke pripisan zahtevek, komentar, …se grenko nasmehne in upa na pomoc! Pomoc, da se slovenskemu narodu in drzavljanom Slovenije odprejo oci in zacne procesirati, ne samo Kucana, vso falango, katerih samostojna Slovenija nikoli ni bila intimna opcija. Tudi, in zacensi z Virantom, sprevrzencem in zavrzencem.

  • milanček

    a se ta gnoj od človeka še ni odselil iz murgelj na žale?

    • KAPIBARA

      Prišel bo tudi ta čas

    • Zgornji

      ;-)

  • Občasni Komentator

    Tu se ne strinjam s sklepom. Namreč, če nekomu nekaj po zakonu pripada, ima vso (tudi moralno) pravico to zahtevati. To logiko bi lahko uporabili pri zemljiščih RKC, ki še niso vrnenja. Saj imajo dovolj, od kod jim pravica, da to zahtevajo. Pravica jim po zakonu pripada. Pozabimo, da je to MK. Ni bistveno.

    • V zgodbi je Milan, zato je že v naprej nek negativni odklon, vsaj tu. ta medij. Ne vidijo pa širše slike.

  • Zgornji

    ČE BI BIL KUČAN SLOVENSKI , POTEM BI BIL KOČAN, NE PA KUČAN , … TAKO DA SO ŠE BELOGORCI (ČRNOGORSKI KOČANI) BOLJ SLOVENSKI OD NJEGA !!! ! !!!

    • milanček

      foter madžar, mama srbkinja, on čefur!

  • Morala

    To pa nisem vedela, če si takrat odkupil nepremičnino oz. hišo ali stanovanje, da si lahko zahteval sredstva, ki si jih vložil v obnovo…
    Po mojem so to vsi izkoristili…vse po zakonih :)

  • Olga_10

    Naj gre za rešetke do smrti zaradi udbaških zločinov! Hiši pa naj vrne!

  • milan15

    Uredništvo Nove24TV!!
    Da vas ni sram objavljati tako nizkotnih in žaljivih komentarjev.
    Demokracija gor ali dol, meje okusnega nekje obstajajo in vse ni za objavo.
    Še enkrat ponavljam, sram vas bodi vse, ki take komentarje pišete in tiste, ki to objavljate.

  • čudno da ni uporabil svojih zvez, da je deloval po zakonu

    on, ki ima Vesolje v malem prstu

  • Alex

    Drugače pa …. Pretvorba SIT/DEM je vrhunska. Kdaj natančno je bila DEM 35,6 SIT? :)

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!