Imenovanje Črnčeca na mesto državnega sekretarja za nacionalno varnost je navadna farsa

Premierov sekretar za nacionalno varnost Damir Črnčec (vir: twitter)

Nevladna organizacija Danes je nov dan je sprožila peticijo, v kateri zahtevajo odstavitev s položaja Šarčevega novoimenovanega sekretarja za nacionalno varnost Damirja Črnčeca. Ob tem se ne zavedajo, da je Črnčec samo figura, s katero Šarec preusmerja pozornost stran od sebe.

Nevladna organizacija Danes je nov dan, ki je javnosti postala bolj znana tik pred volitvami z organizacijo shoda “proti politiki sovraštva”, je ob imenovanju Damjana Črnčeca na mesto premierjevega sekretarja za nacionalno varnost začela s peticijo, v kateri pozivajo premierja Marjana Šarca k odstavitvi Črnčeca.

Peticijo je do sedaj podpisalo nekaj več kot 1.900 posameznikov. Čeprav podpisi niso preverjeni, pa je med njimi mogoče najti tako vidne predstavnike Levice v parlamentu, kot so Luka Mesec, Violeta Tomić, Matej Tašner Vatovec, Primož Siter, Nataša Sukič, Franc Trček. Med podpisniki je celo Damir Črnčec sam.

Figura, ki bo kmalu padla
Pri Črnčecu naj bi jih motila njegova javno objavljena stališča, ki “jih je preveč, da bi jih navedli, zato le na kratko: muslimani so rakaste celice, zasejane po celi Evropi, po njegovem mnenju je deportacija beguncev ‘edino zdravilo’ za ‘nezakonite migrante’, problematike pa ne bomo rešili tako dolgo, dokler iz Slovenije ne bomo nagnali zadnjega begunca!” so zapisali v peticiji za odstavitev Črnčeca z mesta sekretarja za nacionalno varnost.

Premier Marjan Šarec (Foto: STA)

Šarec je imenoval pet podpredsednikov vlade in šest državnih sekretarjev, kar je največje število v kateri koli slovenski vladi doslej. Peticija proti Črnčecu pa je po pisanju Spletnega časopisa jasno sporočilo levice Šarcu, “da lahko odločajo o kadrih in dilemah nacionalne varnosti”. Gre za demonstracijo moči Levice v komaj formirani vladi, namreč, kakor so lahko s pomočjo svojih satelitov v obliki nevladnih organizacij sprožili peticijo proti Črnčecu, tako lahko tudi na kateri koli točki onemogočijo delovanje Šarčeve vlade.

“Če je bilo to, kar je v gozdovih nekje daleč počel Šiško, ki mu na volitvah ni uspelo priti v parlament, poskus državnega udara, je bil prevzem oblasti na volitvah potolčenih strank v zadnjem tednu čisti povolilni puč,” je zapisal Peter Jančič in dodal, da “poimenovanje ni sporno, saj se sami razglašajo za manjšinsko vlado, torej takšno, ki nima podpore večine poslancev in s tem večine volivcev. Vsaj ne brez Levice Luke Mesca. Imenovanje Črnčeca pa je že na večer, ko smo dobili vlado, postavilo slogo s to ‘opozicijsko’ stranko pod vprašaj. Ker se ‘niso tako dogovorili'”.

Z imenovanjem Črnčeca na mesto državnega sekretarja za nacionalno varnost si Šarec kupuje mir na dolgi rok. Na prvi pogled deluje, kot da misli resno glede reševanja vprašanja migrantske krize. Po drugi strani pa že napoveduje, kakor je povedal v Odmevih, da “v kolikor bo kakršno koli takšno dejanje, da bo (Črnčec) izražal takšna stališča, kjer koli, bo tisti hip odstavljen”. Na dolgi rok je Črnčec samo figura, ki jo je Šarec pripravljen kadarkoli žrtvovati. Da ne bi padla vlada, bo takrat odletel samo Črnčec.

Ivan Šokić

  • šmentanamuha

    Me zelo zanima, kako je Črnčec sprejel te ponižujoče grozilne izjave Marjana Šarca.

    • Tomi

      Očitno dobro, saj veš, denar kupi vsako pokvarjeno dušo.

    • SIMON ROZIC

      Eh, kako le? Denar sveta vladat! Šarac tako ali tako ne dela drugega kot
      deli bonbončke iz državne bonbonjere!!!!

  • šmentanamuha

    Ne vem, kaj je Črnčec razmišljal, ko je sprejel Šarčevo ponudbo. Takšno javno ponižanje še pred začetkom dela, Šarec grozi svojemu sekretarju, ki ga je pravkar nastavil, da ga bo odstavil, če ne bo poslušen.In to izjavlja javno pred celo Slovenijo. Sramotno poniževanje svojega sekretarja, kot da bi bil pes brez lastne pameti in pravice odločanja. Imam zelo slab občutek o nadaljevanju šarćevanja.

    • rabbit

      To je tako, kot bi lastnik restavracije najel šefa kuhinje s 5 Michelinovimi zvezdicami potem pa bi rekel naj peče pice in hamburgerje.

    • Vprašanje, če je to sploh res izjavil

      • rabbit

        Poglej včerajšnje Odmeve.

  • Warrior princess

    Nadvse ponižujoče in grobo. Sama bi zavrnila tako mesto in mu rekla NAJ SI GA VTAKNE V SVOJO KOMUNISTIČNO, SMRDLJIVO RIT!!!

    Biti podložen komunistom je najslabše kar se ti lahko zgodi.

    • RATATA

      Jelinčič jim je podložen že 50 let z vmesno kratko prekinitvijo, ko je mislil, da se jih bo losal.

      • Ana Job

        Od udbovca drugega ne moreš pričakovati. Zvest do groba. Predstava za izven in podeželje mu gre odlično od rok!

        • RATATA

          Všečno aboniranim šankmojstrom.

    • Jože

      aha bolše je če te župnik dnevno natepava
      si pa res potrebna debelega ku……
      lp

      • Warrior princess

        Ne hodim v cerkev. O tem pa ti več veš očitno, ker si ga fasal. Ni stvar v debelini ampak v tehniki.

  • Dragan Krstič

    Sem včeraj že zapisal da bi na Črnčecevem mestu takoj poslal odstopno izjavo, ker ga bo Šarec izpljunil kot prežvečeni žvečilni gumi ko ga ne bo več potreboval. Sem pa mnenja, da je Šarec vzel Črnčeca v svoj kabinet tudi da bi nagajl Janši, ki se je na žalost takoj odzval z nepotrebnim vlogom.Naj se Janša ugrizne v jezik in naj si ne nakopava dodatnih sovražnikov kajti Levica dovolj dobro dela in bo delala v korist SDS.
    Se spomnite kako škodoželjno se je smehljal Šarec v parlamentu ko so za govornico debatirali poslanci SDS. Ampak, velja življensko pravilo: kdor se zadnji smeje se najslajše smeje.

    • rabbit

      Si ga videl kako se je smejal tako se smeje živčen človek, ki se zaveda, da gre prostovoljno v klavnico.
      Je pa Janša čisto pravilno povedal, da se je Črnčec vrnil domov, sedaj se ve čigav je. Je pa zanimivo, koliko ljudi laže in se dela potem pa ob prvi priliki pokažejo svoje prave barve.

      • Dragan Krstič

        rabbit, hočem povedati da Janša s tvitom proti Črnčecu ne pridobi ničesar ampak samo izgublja in sicer zato ker je v Sloveniji na žalost kar okoli 30% bedakov, ki ne vedo koga voliti ker so pač ljudje z nizkim IQ. Mediji takoj pograbijo kost za glodanje ob Janševem oglašanju in ga napadajo kot zdraharja, ta množica umsko podhranjenih pa tem levakarskim vizualnim medijem RTVSLO, POP in Planet seveda verjamejo.

        • rabbit

          Mogoče imaš prav ampak na koncu se izkaže še vedno, da je bolje povedati po resnici in javno. poglej primer Jamnik, če bi človek povedal v javnosti mogoče danes ne bi bil na pokopališču.

        • Tanja Bor

          Res je. Tisti tvit je bil odveč. Pomembno je osamiti nevladnike.

  • totex39

    Šarec že sedaj dokazuje preden je sploh začel delati, da je nesposoben predsednik vlade, kajti moral je imenovati celo četo podpredsednikov in državnih sekretarjev, da bodo opravljali dela namesto njega.

  • Haloški Tunek

    Čujte, kvazi levičar Šarec je dokazal, da je kot pravi “demokrat” pripravljen sodelovati tudi s skrajno in pokvarjeno desnico. Hvala bogu, da imamo LEVICO…Ja res je… smeti je treba počistit !!!

    • Tomi

      Res je smeti je potrebno počistiti. Ti, kot vzoren levičar, lahko začneš pri sebi.

      • Dragan Krstič

        Tunek je toliko levičar le takrat ko masturbira z levo roko.

  • Haloški Tunek

    Res se zabavam ko prebiram komentarje vas skrajno desničarskih oprod. Imamo precednika države, ki ga levičarji ne maramo…imamo katolika za premieja… za češnjo na torti si je pa taglavnega SVEČKARJA v svoj parlament prilepil ???… Zato pa mora moja LEVICA voditi to vlado…in praf je tako. Kapish?

    • Tomi

      Govori oproda o oproda….

    • Morala

      Damir se ne bo pustil in ne bo odstopal od svojih stališč tako, da bo še pestro!!!

  • totex39

    Črnčec pa upam, da je spoznal kam se je podal in sam odstopi iz tega brloga, če noče da ga še bolj ne osmešijo.

  • vsemojebabe

    To, da je Črnčec imenovan na mesto državnega sekretarja za nacionalno varnost ni farsa, temveč pomeni, da je Črnčec prodana duša.

  • Haloški Tunek

    Mogoče bo jim pa ratalo… uničit SDS in Janeza Janšo !!! … ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha …

    • Tomi

      Sanjala svinja o koruzi…

      • Haloški Tunek

        Kdo so svinje…SDS-ofci? Sam fprašam…

        • Tomi

          Če ne bi bil zabiti levičar, ne bi rabil vprašati.

          • Haloški Tunek

            Aha, torej SDS-ofci :)

          • Jože

            bravo Tunek

  • Haloški Tunek

    Čujte, ta Šarčeva odločitef je sramota za fsako demokratično državo. Sram ga je lahko. Upam, da bo v kratkem Luka Mesec prevzel vodenje vlade. Takrat se bojo stvari postavile na svojo mesto… Kapish?

    • Dragan Krstič

      Čuj, Peinkicher Tunek, pred nekaj dnevi si vlogiral na MMC da si član stranke Alenke Bratušek.Da nisi ti kaj v žlahti z Moderndorferjem, obba sta sicer nemškutarja in po etiki in morali kot dvojčka.

      • Haloški Tunek

        Čuj voluhar, jas sn zapriseženi član LEVICE… Kapish?

        • Dragan Krstič

          A je tud Jani zdaj v Levici?

          • Haloški Tunek

            Boli me za Janija…jas in moja prelepa žena Julika…poznana tudi kot Tweety Bird…sma člana LEVICE. Kapish?

          • rabbit

            Janija imam na sumu, da bo tudi ta mandat zamenjal gospodarja.

  • RATATA

    Da je danes že jutri, nam pove ime nevladne organizacije “Danes je nov dan”.
    Sanje torej niso več dovoljene.
    Spomnimo se kaj smo lahko obkrožili na lističih ponujenih nam na dan plebiscita 23.12.1990;
    …da smo za to, da Slovenija postane samostojna in neodvisna država.
    Povedali nam niso niti tega, kaj Slovenija obsega!
    O spremembi družbene ureditve, političnega sistema, , , o uvedbi demokracije ni bilo niti besedice!!
    Od tod tiste besede küćana, češ, vi butnglavci kar sanjajte demokracijo danes…. do jutri, ko bo nov dan in novo spoznanje. Danes je že več kot 27 let navaden jutri, ki je tak kot po 9.maju 1945.

    • Ana Job

      Točno tako! Komunisti se obnašajo še vedno kot leta 1945 in temu primerne so tudi obnašanje in proslave.

  • Osti jarej

    …vse je farsa….od leta 88 naprej…..pravzaprav….farsa na farso farse

    • rabbit

      Farsa je od 9.5.1945.

  • Morala

    Res tolčejo po njem z vseh straneh…kdo bo zmagal in kdo izgubil?

  • Haloški Tunek

    JJ je patetičen politik, ki edini preprečuje zmago desnice. Pri njemu se gre za osebne zamere, namesto, da bi skakal v zrak ob tem imenovanju Črnčeca. Fsako kritiko na njega, osebno sprejme s teorijo zarote. Po mainstream verodostojnih medijih udarja dan in noč, le Nova24TV, ki je nabijaška televizija, je neoporečna. Janša je njen glavni in odgovorni urednik !!!

    • slosin

      kaj ne poveš…eden največjih nabijačev tukaj si ravno ti…no, ne vem pa, če svojo kozo ne nabijaš še bolj…

      • Haloški Tunek

        Čuj butl desničarski…morda pa je Marjan, trezno, že prvi dan potegnil prvega asa iz rokava. Pri Cmerarju nismo videli niti ene takšne trezne poteze v štirih letih. Družbeno politični desničarski aktivisti ste se že vžgali…

        • slosin

          a si dons že vžgal svojo kozo…?

          • Haloški Tunek

            Ne, sn pa Juliko nategno…3X ji je prišlo :)

  • Nšo-či

    Meni se zdi pa ta Damirjev korak odgovoren in spoštovanja vreden. Soočil se je s tem, da z njegovo odločitvijo nihče ne bo zadovoljen, pa je vseeno pristopil k razreševanju vprašanja naše varnosti. Čez dve leti bi bilo to mogoče že prepozno. Dvignil se je nad poniževanjem politike in posluša le samega sebe.Tisti, ki ga bodo “tolkli” si ne želijo pristopiti k reševanju problema ampak jim gre samo za moč. Nevladne organizacije naj pa kar stokajo… miru žal ni več. Moških sposobnih zagotoviti mir pa med njimi ne vidim. Kar vidim so razvajeni otroci, ki sveta ne sprejemajo.

    • karpelec

      …niti ga ne poznajo.

    • rabbit

      Resno me zanima, kako bo gospod Črnčec delal, če mu je včeraj v Odmevih predsednik vlade dobesedno pljunil v obraz, da bo moral delati tako, kot bo on rekel drugače, ga bo odpustil in on je v predvolilni kampaniji rekel: Odstranili bomo ograjo in migranti so dobrodošli. Ali bi vi šli v službo kot sem napisala ste vrhunska kuharica pa vam vaš šef naroči, da morate peči pico in delati hamburgerje bi še bili v taki restavraciji ali bi odšli.

      • Nšo-či

        Popolnoma drži, da je predsednik tisti, ki bo odločal. Ampak, odločati bo moral na podlagi strokovnega mnenja, ki mu ga bo predložil Damir. Črnčec je dovolj kompetenten, da predsednika “porine” v odločanje.
        Verjamem pa, da bo predsednik vse člane vlade opozoril na komunikacije z javnostjo. Tudi Švarc Pipanovo, ki je v javnosti po svoje tolmačila izjavo Dalajlame, ki je njena osebna in ne izraža pogleda vlade.

        • rabbit

          Po čem pa ti sklepaš, da je Šarec kompetentna oseba, ki odloča.

    • Mojca pokraculja

      Jaz se najprej sprašujem, ali je to korak k sodelovanju z odgovornimi, spoštovanja vrednimi in kompetentnimi politiki, ki so dobili mandat volilcev v poštenem volilnem boju?
      Kar sem pravkar videla v TV prenosu proslave na primorskem, kjer vihrajo jugo zastave z rdečo zvezdo, sem “rahlo” v dvomih.

      • Morala

        Te jugo zastave bi morali prepovedati, ker Slovenija ima svojo zastavo!!!

        • Mojca pokraculja

          Te jugo zastave simbolizirajo državni udar. So nezakonite, neuradne, zakon o državnih simbolih je jasen, zato bi morala policija uvesti postopek zoper ljudi ki z njimi mahajo. Pa nek strašen strokovnjak za zastavoslovje Jesenovec je tudi kar tiho. Komunjara najbrž !

      • Nšo-či

        Mojca…čez dve leti, ko se bo politika sesula sama vase, bo mogoče že prepozno, da bi se resno lotili varnostnega vprašanja. Že tako smo predolgo odlašali.

        • Mojca pokraculja

          Nič se ne bo sesulo, bodi brez skrbi. Najmanj pa ta politika. Od znotraj se ne more zgoditi, od zunaj po vsej verjetnosti tudi ne. Spomni se Mussomelijevih napovedi !
          Tudi “varnost” ni problem, več ko bo migrantov, bolj bomo varni ! Razumi če moreš, kakšno posilstvo ali bomba gor ali dol. V vsaki vojni je pač nekaj žrtev brez tega ne gre. To je njihova logika ! Demitalizacija, proti imperailizem, proti trumpovstvo, pravice LGBT to je naša “svetla” prihodnost. Fajonka pravi da se ne smemo bati, no bo že nekaj na tem, če ona pravi.Naj vihrajo jugoslovanske zastave !

          P.S.
          Mene je strah.

      • Jože

        dobili ja samo niso imeli jajc za sestavo vlade
        lp
        Joško

    • Olga2345

      Odgovorno se vam zdi, da bi bil kritje za uvoz nezakonitih migrantov?

      • Nšo-či

        Prestroga si Tudi meni bi bilo ljubše, če bi sodeloval z J.J. jem. Odgovorno je, da bo imel priložnost, da bo svoje strokovno stališče, ki ga nikoli ne bo spremenil predložil v odločanju predsedniku, ki se mu o tem problemu očitno niti ne sanja.

  • Haloški Tunek

    V stilu Nore24TV lahko trdimo, da je to “EKSKLUZIVEN” dokaz, da je JJ stric iz ozadja… ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha …

  • Frank Novak
    • Dragan Krstič

      Frank,wrong. Moralo bi pisati: we will do all efforts to accept your culture asap.

  • Haloški Tunek

    Medtem pa je Janša že v četrtek zvečer na Twitterju zapisal: “Sedaj lahko vsi vidijo to, kar smo, pozno na žalost, odkrili pred tremi leti – pa mnogi niso verjeli.” Zapis pa je pospremil s ključnikom “podtaknjenec”.

    … ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha …

    • Mojca pokraculja

      Medtem pa na primorskem slavijo in delajo revolucijo. Mahajo z jugoslovanskimi zastavami. Živel drug tito, milanče, borat, šarko, cmerar….
      hahahaha…..To nam delite !

      • Haloški Tunek

        Ja res je…levičarji smo zakon :)

        • Mojca pokraculja

          Yes ! Zakon fašizma, nacizma in komunizma. To nam delajte ! Bravo !

        • dež

          V glavnem ste totengrobarji.

          • tohuvabohu

            Tumpek je odslužen totengrobar (nabavili so rovokopača), v prostem času pa dela za udbo.

  • totex39

    Ukiniti financiranje nevladnih organizacij in bi takoj utihnili, ko ne bi imeli denarja, kar je že preraslo v pravo napadalnost iz njihove strani.

    • Haloški Tunek

      Nujno je financiranje nevladnih organizacij. Civilna družba mora biti pravi gospodar na slovenskem!!!

  • Haloški Tunek

    Nezadovoljstvo Janše in Levice????

    Sklep: LEVICA in SDS, oz. Janša… SODELUJEJO…iz ozadja !!!

  • Olga2345

    Prav mu je!

  • Olga2345

    Tudi Ljudmila murglska je podprla teroristično vlado! Tovarišica se strinja, da nevladne organizacije trgujejo z ljudmi in jih uvažajo v Slovenijo!

  • slosin

    kje se včlaniš?

  • maxbernie

    Kapa dol Šarcu. MIslim, da še nobenemu premierju ni uspelo tako zediniti desnice in levice pri zlivanju žolča, kot mu je to ratalo pri imenovanju rasista Črnčeca za sekretarja. Sieg Heil, Führer Scharac!

    • rubec

      S tvoje strani štirje komentarji. Štiri preveč. Briši majmun.

      • maxbernie

        pravi nekdo, ki je stranski produkt ponesrečene ljubezni med bratom in sestro, nekje na idiličnem slovenskem podeželju …

        • ZatonMesecnikov

          In to mu očita nekdo, ki je stranski produkt spolne aktivnosti v neki afriški vasi….

    • ZatonMesecnikov

      Za takle greš v nemčiji v čuzo Berni, ko poveličuješ levičarske delavske socialiste in zmago. Zadnjič sta dva v Kamenicah dobila po 8 mesecev za tole.

  • ZatonMesecnikov

    #Nevladna organizacija Danes je nov dan je sprožila peticijo, v
    kateri zahtevajo odstavitev s položaja Šarčevega novoimenovanega
    sekretarja za nacionalno varnost Damirja Črnčeca.#

    Tisti, v katerega se zaganjajo levičarski komsomolčki in agitatorčki, ima moj glas. To je znak, da je v redu.

  • Franc Šink

    Gangsterji so vedno dobro obveščeni.

    • ZatonMesecnikov

      Očitno bo sedaj Ultra levičar Vatovec, kadrovnik in politični komisar tako imenovane Vlade siks pek pošiljal svoje agitatorčke na cesto, če mu kaj ne bo všeč.

      • Franc Šink

        To že počne.

  • xtc

    Šarec bo ITAQ kmalu padel,pa ne zaradi domačih prepirov ampak tujine,ki ga bo stisnila v kot,doma pa mu bodo “zavezniki” obrnili hrbet,ker bodo zahteve iz tujine ogrožale njihove interese.

    • Dragan Krstič

      Tujino baš briga za Slovenijo. So samo finančni interesi in nič drugega.

    • Simon Novak

      Preveč gledaš filme

  • janez cepec

    Črnec je biu za desnakarje pa velikega luzerja dobr tok cajt, dokler ni mislu s svojo glavo, ko pa je začel, pa povedu kešno kritko čez NJEGA, ga je blo treba popluvat, pa čeprav se ON z marsikatero njegovo šovinistično in rasistično izjavo strinja u nulo

    • ZatonMesecnikov

      ko pa je začel, pa povedu kešno kritko

      kwaj janez, sej prou to levičarje mot. Zato se vatouc zagana vanga.

      • janez cepec

        maš prov, levičarje mot, veliki luzer je tud levičar

        • ZatonMesecnikov

          Lohk daj Ivan janez po srcu socjalc, ampak je še zmerm domolub. Za razliko od levičrjou..

          Kwaj as šu kej na Borčeusk golaž pa dnevnco na vstalo primorsko? Auš kr duma čpu? Teu tvoja spičkala, če nau borčeuske dnevnce s proslave.

          • Jože

            ime vse pove o tebi
            janez jezagrizen partijec bil in bo ostal, vse ostalo je maska
            lp
            Joško

          • ZatonMesecnikov

            Joško partija ti je nadela masko, odvrzi jo in sprevidi. Zadihaj svobodno.

  • Dragan Krstič

    A je Šarcu Luka že povedal kaj mora govoriti v Salzburgu na prvem uradnem obisku v tujini?

    • ZatonMesecnikov

      verjetno je šel Avstrijce nakurit Šarac zaradi 12 urnega delavnika. In slabega stanja delavskih pravic v Avstriji.

    • Simon Novak

      Govedo ostane govedo

      • Dragan Krstič

        Ja prav si se poimenoval. Le kako ti je to uspelo kljub tvoji mentalni podhranjenosti. A ti je kakšen sosed povedal?

        • Simon Novak

          Saj veš, koga sem mislil

      • rabbit

        Kaj pa si ti, ti je šef Šarec že povedal saj je rekel, da hlev že ima živine pa še ne , no sedaj jo ima pa se kličite po živalskih imenih.

        • Simon Novak

          Z živino je mislil na vas, đešnjake

  • Lustrator

    Še en prozoren false flag s strani skrajnih komunistov – če bi bil Črnčec dejansko kaj drugega kot prodana duša, ne bi niti RAZMIŠLJAL o služenju Šarcu (beri: paradržavi) in se jim ga torej ni potrebno niti najmanj bati – Šarec ga je k sebi vzel izključno zato, da naivce skuša prepričati češ, da se ne obdaja samo s skrajnimi komiji in da v migrantskem vprašanju podpira to kar podpira večina Slovencev (žal ne tudi na volitvah). Jasno pa je eno – v trenutku, ko bo vox populi zahteval, da se njegov kabinet popolnoma očisti “oporečnikov komunizma”, bo Črnčec letel na cesto, v nasprotnem primeru bo paradržava nogirala Šarca samega. Črnčec je pravzaprav poskusni zajček paradržave, ki želi stestirati kako nori so postali slovenclji oziroma ali smo že tako daleč, da bodo po novem zaradi takega marionetnega imenovanja bili pripravljeni protestirat ZA MIGRANTE. Če eksperiment uspe, Črnčec leti in Slovenistan zapluje še bolj skrajno levo, če ne, pa Šarčev PR še naprej lahko mirno farba slovenclje o neideloškosti njegove izključujoče skrajnordeče vlade.

    • janez cepec

      ja kar nardi Šarc ni prou. a če bi pa NJEGA uzeu u vlado, poj se pa ne bi obdaju s komunazarji?

    • zokispoki

      No sedaj lahko samo cakamo, da bo potegnil iz predala sajkaco s petokrako zvezdo, in se pojavil v Lazgosah, nas dragi Damir…

      • večni srb

        Najrprej je treba pri nas organizirat nacistične shode ustašev, ko jih bo dovolj, potem se lahko pogovarjamo itak samo še o podrobnostih.

    • freedomfighter

      Beh beh zjokaj se vsi so komunisti in podtaknjenci…sds nebo nikolivladala pa se lahko na glavo meces ceu dan

    • večni srb

      Odkar ni več hladne vojne, morajo udbaši delati za več strank, ker ne morejo preživeti s par tisoč evri na mesec.

  • učko

    Državna služba je pač državna služba. Če mu ne paše, pa naj gre privat, pa bo vidu !

  • Osti jarej
  • Diagnostik

    “…muslimani so rakaste celice, zasejane po celi Evropi, po njegovem mnenju je deportacija beguncev ‘edino zdravilo’ za ‘nezakonite migrante’, problematike pa ne bomo rešili tako dolgo, dokler iz Slovenije ne bomo nagnali zadnjega begunca!…” No to se pa popolnoma strinjam, to uresničimo in bo Slovenija lahko spet normalna država.

    • Dragan Krstič

      Po volitvah za bruseljski EU parlament bo Evropa lažje zadihala kajti levaških hudob bo v novem parlamentu precej manj.

      • Jože

        Sanja svinja kukuruz
        Hahahahahahahahah

        • Dragan Krstič

          Jože, a si ti skupaj z Židanom svinje osemenjeval po Prekmurju?

          • Jože

            Da ti malo pomagam
            kuruza = Vlada
            Kdo sanja da bo prišel vladat pa ugotovi sam
            LP
            Joško Prekmurje
            PS. Nisem svinje osemenjeval,ker sem po poklicu čisto petnajsti

    • rabbit

      Zanima me kako bo Damir to uresničil glede na to kaj je včeraj v Odmevih rekel njegov šef Imitator.

      • Diagnostik

        Mene tudi.

  • Jan Kovalski

    Črnčec je človek, ki bi bil lahko figura samo pod desno vlado, pod levo vlado bo samo kreatura.

  • Sadako

    Po vaših komentarjih se spozna kdo je desni in kdo levi. Desni ne bo nikdar podpiral desnega, da dela za levega. Izdajalci se vedno sami izdajo. Tudi pri komentiranju.

    • tohuvabohu

      In kaj predlagaš, indijanček? A si že podpisal peticijo?

    • Jan Kovalski

      Desni, ki dela za levega je levi, ker kdor dela za levega ne more delati kot desni.

  • Jan Kovalski

    T.i. nevladna organizacija “Danes je nov dan” nam sporoča:
    “Že danes vam je bolje kot vam bo jutri”

  • tohuvabohu

    Ali ima Damir tudi kaj v žepu, kot je imel Dimitrij zvežčič s telefonskimi številkami?

    • večni srb

      Ne rabi, če hoče, lahko pokuka tudi v tvojo spalnico.

  • Jan Kovalski

    Je pa imenovanje Črnčeca tudi razkrilo pravo naravo Levice, nehote so priznali, da so del vladne koalicije, čeprav se na vse kriplje pretvarjajo, da so v opoziciji.

    “Kot je napovedal Vatovec, bodo za zdaj v Levici vztrajali pri tem, da se izpeljejo ključni projekti, za katere so se dogovorili. “Če bodo pa ti koraki v desno, ki so se že začeli kazati, premočni, bomo pa seveda morali razmisliti, kakšen bo vnaprej status Levice,” je dodal.” (Vir MMC)
    ==============
    Potem ko nas tovariši Levice ves čas prepričujejo, da so v opoziciji (status= opozicija) je eno samo imenovanje ene osebe povzročilo pri njih, da so začeli razmišljati da bi spremenili svoj status za katerega trdijo, da je opozicijski.
    V kaj ga nameravajo spremeniti, če bo šla vlada po njihovem mnenju preveč desno?
    Ali bodo svoj status spremenili iz opozicijskega v koalicijskega (drugače se ne da) ali pa je bolj verjetno, da nehote priznavajo, da so del koalicije, ki jo nameravajo zapustiti, če bo šla vlada preveč desno.

    Ampak, Vatovec je pa vseeno poudaril, da bodo zaenkrat vztrajali zaradi izpeljave ključnih projektov.
    Vztrajali pri čem? Vztrajali pri trenutnem statusu, za katerega pa trdijo da je opozicijski.

    Torej, Vatovec nam sporoča, da bodo zaenkrat vztrajali v opoziciji (ne bodo spremenili statusa), samo zato, da bodo skupaj z vlado lahko izpeljali ključne projekte.
    In nakaže, da pa če bo vlado preveč zaneslo na desno bodo spremenili svoj status (v koalicijskega???) kar bi izgleda po povedanem preprečilo izvedbo ključnih projektov???

    Do sedaj sem menil, da lahko politična stranka lažje izpelje svoje projekte če del vladne koalicije, Vatovec nam sporoča, da gre lažje če je stranka v opoziciji.

    Če igraš gledališko vlogo moraš imeti dober spomin, da si dobro zapomniš kako moraš igrati sicer se hitro zmotiš in kot pravi star pregovor: Če se lažeš moraš imeti dober spomin.

    Tovariši Levice in vlade, koliko časa nas nameravate blefirati, sedaj igrate vlogo odmika Levice od vlade, oziroma odmik vlade od Levice.

  • Slovenka

    Šarec je navihan.

    • večni srb

      Jaz bi Črneca nastavil samo zato, da bi ga lahko potem nagnal kot cigana.

  • večni srb

    Damir je lepo hrvaško ime.
    Črnogorce je a le sravil v Nato, Trump je bil recimo navdušen nad kadrom, ki ga je izobrazil naš aktivist.

  • Olga2345

    Ubogi Črnčec je pozabil, da mora še Murgleoneju zlesti v danko tako kot Ljudmila murglska…

    • večni srb

      Saj ga morajo ubogat, če ne bo spet zbobnal skupaj proteste proti totalitarnim sodiščem.

      • Olga2345

        On ni zbobnal nič! On je bil le nastavljen…

        • večni srb

          Hrvaška naveza, kaj češ.

          • Olga2345

            A je Kučan Hrvat? Ni madzaron?

          • večni srb

            Odvisno koliko bosne bo pripadlo hrvatom, verjetno. Vprašanje je kdo so bosanci, če vemo, da se je genocidni madžarski imerij raztezal vse do Beograda in Jadrana.

          • Dragan Krstič

            O komu govoriš? O Bosancih ali Bošnjakih. Zame to ni eno in isto.

          • večni srb

            Mene poreklo prednikov niti ne zanima, pomembna je vzgoja, če ti nekdo nabija okultno mistiko in ideologijo v bučo od rojstva in sta to celo tvoj ata in mama, potem si lahko drugačen edino po čudežu, ti pa ne obstajajo.

  • luckyss

    Vi imate že “en majhen problem “sami s seboj…
    Tolikokrat se zlažete in obrnete situacijo po svoji verziji, da ste se praktično obrnili za 360 stopinj in ste še vedno v totalnem kurcu…..
    Pljuvate svoje, pljuvate “nesvoje”..povsem ste izgubili kompas…ste le še karikatura samih sebe, ki jih še pes več ne povoha…To govorim o SDS “eliti”…
    SDSovce ste pa itak odpisani in že davno pozabljeni…imate srečo, da vas nihče ne jemlje resno…mislim zaradi onesnaževanja jam in podobnih zadev–

    • večni srb

      Marsikaj pri nas ni jasno, ker se o tem sploh ne pogovarjamo.
      Spomnim se hrvaške nacionalizacije slovenskih letovišč v Istri in Dalmaciji, ko so preprosto deložirali in zarubili vse kar je bilo slovensko, nato pa so zahtevali pol nuklearke, ki naj bi jo skupaj gradili, čeprav je bil projekt financiran iz jugoslovanskega proračuna in voden iz Beograda.

      • luckyss

        Ma, jebeš Hrvate..sedaj jih bo zjebala EU z onim pijanim Juncem vred..
        Je imel Cerar pravo taktiko in to sem vedno trdil, čeprav mi je šlo na kurac njegovo prilagajanje pijanem Juncu, ki mu je vseeno kaj šlata..Alenko ali kaj moškega, le da je slovensko…

        • večni srb

          Imaš prav, saj jim nič ne zamerim, ampak zakaj hočejo živeti v dveh državah, naravnost naj povedo kaj nameravajo z nami, zmenili se bomo in bo mir.
          Bolj veliko hrvaške vlade še oni nimajo.

          • luckyss

            “Evropski migrantski problem” je svetovni eksperiment NWO in to je katastrofa…
            Dejstvo, da Evropo vodijo pijani kreteni tipa Juncker pa pove vse o resnosti in legitimnosti EU ter njihovih ustanov..

          • večni srb

            za tebe so vsi krivi razen fašistov, ki jih imaš pred nosom in so verjetno tudi edini, od katerih še zaslužiš kak dinar.

        • Dragan Krstič

          Bomo videli kako se bo obnašal Šarec ko ga bo Juncker omalovaževal kot tudi druge evropske slinjence. Če bi ga Šarec z nogo v rit nabasal bi mu ploskalo pol Evrope, tudi jaz. Hvala bogu da bo z majem 2019 izginil iz Bruslaj, pa upam da ne samo on.

          • luckyss

            Šarec si ne bo dovolil takšnih “hecev”…predstavniki za protokol se prej dodobra zmenijo kako daleč “prijaznost” lahko gre…
            Če pa se bo Junc spet nacedil, naj Šarec uporabi “Serpentinška”
            “Kva, ti cvajtakter pa mene ne boš šlatau..te bom s kardanom po glav..tele mamino”..pejd dam pa babo šlati, če ti ni že ušla..

          • KP

            Ahaha. In ja ja,butasti Šarkelj se pa res ne bo pustil,ne ne,kje pa…

  • Olga2345

    Hanzi pise : MZZ poziva Hrvate k uresničitvi sodbe…hahahah hahahahahah Plenković pa v jok…

    • Dragan Krstič

      Cerar se ravna po tisti butalski: hop Cefizelj pa te imam.

      • Olga2345

        Pa drži sebe za rep…

    • večni srb

      Sodbe, ki je namerno šla v škodo slovencem, ker narod sploh ni vedel za kaj se pogajajmo, če so pa črnčeve varnostne službe razgnale vse zavedne slovence in domoljube oziroma onemogočile debato. Ker ne prenesemo resnice, verjetno.

      • Olga2345

        Obrnite se na ministra Erjavca…

        • večni srb

          Kaj se imam za pogovarjat z mesarjem, on je bil od nekdaj dober edino v klanju.
          Za Janšo je bil pa dober, ko je delal vse kar še komunisti ne bi.

          • Olga2345

            On se za kante ni bil dober..

          • večni srb

            Za mene je navaden agresor, okupator in terorist, isto kot so bili nekoč fašisti, ampak živimo v lažni demokraciji, kjer se je lahko celo vrnil na kraj zločina.
            Narod ni nič kriv, polovica nas je normalnih in ne hodimo več na volitve, druga polovica ga pa uboga, pravijo, da morajo, sicer ne morejo napredovati in jih je strah za svoje družine.

      • rabbit

        A si bil na referendumu o arbitraži če nisi bil ali si pa glasoval za, si to sodbo in posledice kar sebi pripiši.

        • večni srb

          Nisem bil, slovenec sem pa vseeno in lahko povem kaj mislim.

    • žogica

      Moško ime za Olgo je Olgić, torej ti si Olgić, danes!

      • Olga2345

        FDV “inteligenca”?

        • žogica

          Te spet daje faušija, naj bo; vem pa, da Janezu nisi faušna; FDV-ombramboslovec! Pa Ano pozdravi!

  • večni srb

    Odpri versko sekto.

    • sodnikisozločinci

      Cerkev vseh mastnih prasic iz poslednjih dni.

  • KP

    Se mi samo zdi,ali pa je to spet samo en Čefur?

  • žogica

    Čigav je zdaj Črnčec, vaš, naš ali njihov, odločite se!

    • večni srb

      Kdo sprašuje, za kakšen denar se pa gre?

      • žogica

        Denar ima pa Đijana prek.

  • Frank Novak

    SLOVENIJA POTREBUJE NEKOGA KOT JE BIL TA:
    https://www.youtube.com/watch?v=AfMDrbzbb7A

    • Dragan Krstič

      Ja imaš prav Frank.Ni uvažal navadnih musličev ampak samo teroriste.Šakal je en od njih.

      • Frank Novak

        Ampak za casa njegove vladavine se islamski teroristi v SFRJ niso upali niti prdniti. Vedeli so da jih caka ali smrt ali goli otok in ne nevladne organizacije in Tanja Fajon….

      • Simon Novak

        Da ga ne boš ponoči našel pod odejo

    • Jan Kovalski

      Za časa Tita, so v Slovenijo uvozili pol Bosne.

      • Frank Novak

        To je sicer res, vendar so Bosanski muslimani del Evrope in v Koran verujejo prav tako kot mi Slovenci verujemo v Staro Zavezo….

      • Simon Novak

        Idiot

      • večni srb

        Takoj po osamosvojitvi, se je k nam preselilo par sto tisoč hrvatov, bosancev in albancev, ki vojne nikoli niso videli od blizu.

      • slosin

        ostala polovica pa prihaja sedaj pod krinko potrebe po delovni sili…

      • Tone

        Slovenija je v tistem času zaradi uvožene delovne sile doživela gospodarski razcvet, enako kot Nemčija in Švedska.

  • Jože Kovač

    …. problematike pa ne bomo rešili tako dolgo, dokler iz Slovenije ne bomo nagnali zadnjega begunca!”

    Glede na priporočila UNHCR v Sloveniji sploh ne more biti beguncev brez dokumentov, torej iz Slovenije ne bomo naganali niti PRVEGA begunca, vsaj toliko časa ne, dokler se v Italiji, Avstriji, Hrvaški ali Madžarski ne bo začela vojna pa bodo lahko nesrečni begunci prečkali slovenske meje brez dokumentov. Potem najdemo med migranti še prosilce za azil. Po logiki, da se azil lahko zahteva v primeru, da te v državi izvora preganjajo zaradi polittične, verske ali spolne usmerjenosti, mora prosilec za azil imeti veljavne dokumente, da lahko državni organi preverijo, če govori resnico. Če laže, nima dokumentov mu že vnaprej lahko povejo, da azila ne bo dobil in ga vrnejo v državo iz katere je prišel brez dokumentov. Vse ostale migracije spadajo pod ekonomske migracije, za katere je treba imeti začasno ali stalno delovno in bivalno dovoljenje, taki pa itak lahko brez problema vstopijo v državo. Problematiko bomo rešili hitro, če bomo iz Slovenije naganali vse do zadnjega NGO-jevca, ki deluje na tem področju. (PIC, Mirovni inštitut, razne “dobrodelne” organizacije, katerih direktorice imajo po 4.000€ bruto mesečne plače (vir: AJPES) prostovoljci v njih pa po 1.000€ mesečno “za stroške”.

    • Jan Kovalski

      Črnčec proti kateremu je naperjena peticija v svojih tvitih in komentarjih (kolumnah), ni uporabljal termina “begunec”, on je dosledno uporabljal termin “nezakoniti migranti”.

      • Jože Kovač

        Mislim, da sem v svojem zgornjem zapisu ravno to poudaril. Ampak jaz jih ne imenujem nezakoniti migranti, ampak kar kriminalci, saj kršijo KZ-1 člen 308 že za začetek, potem pa še cel kup zakonov, kenede?

  • Jan Kovalski

    Iz teksta peticije:
    “A se naše potrpljenje konča ob zavedanju, da je g. Črnčec eden najbolj gorečih in glasnih promotorjev sovražne govorice do beguncev, muslimanov, islama in nevladnih organizacij.
    Če ksenofobijo, nestrpnost in sovraštvo v zadnjih letih prepoznavamo kot najbolj dramatične izraze načrtnega zastrupljanja stanja duha in javnega prostora, se je v kabinetu g. Šarca zapovrh znašla oseba, ki je takšno stanje intenzivno soustvarjala. Javno objavljena stališča g. Črnčeca so splošno znana in jih je preveč, da bi jih navedli, zato le na kratko: muslimani so rakaste celice, zasejane po celi Evropi, po njegovem mnenju je deportacija beguncev »edino zdravilo« za »nezakonite migrante«, problematike pa ne bomo rešili tako dolgo, dokler iz Slovenije ne bomo nagnali zadnjega begunca! ”
    ===================
    Če nezakonite ilegalne migrante proglasiš za begunce, in vsakogar ki ilegalno vdira v državo proglasiš za »nezakonitega migranta« (pozor na narekovaje) potem gre za neobjektivno (fake) peticijo, še posebej, ker je Črnčec proti kateremu je naperjena peticija v svojih tvitih in komentarjih (kolumnah) dosledno uporabljal termin nezakoniti migranti.
    Njegovi tviti so grobi, vendar takšna je resnica za katero pa ni kriva oseba proti kateri je naperjena peticija.

    • Mojca pokraculja

      Od kdaj je ta Peticija ? Prosim za link.

    • večni srb

      Počakajmo še, mogoče bo pa le nagnal kakšnega zemljaka iz Hrvaške ali migrante iz bosne in Albanije.

  • Vince Blake

    Pa dobro, zdaj pa res ne razumem v čem je problem. A bi vi raje imeli Miho Kordiša na mestu državnega sekretarja za nacionalno varnost?

    • janez cepec

      al pa velkiga luzerja, isti ti je kurac

    • Simon Novak

      Za đešnjake je vse problem

  • Jan Kovalski

    Levica, koalicijska stranka, ki sebe proglaša za opozicijsko se je to pot spravila na imenovanje enega birokrata v vladno ekipo.
    Pri tem je pred javnostjo “pozabila” povedati, da je bila v skladu s koalicijsko pogodbo, predhodno obveščena o imenovanju Črnčeca, enako kot vse ostale stranke koalicije.

    Dragi tovariši Levice, da vam bo drugič vaš blef, vaša igra opozicijske stranke uspel, dajte se drugič raje spravit nad zaposlitev kakšnega vratarja na kakšnem ministrstvu. Za tega vratarja vam bomo verjeli, da niste bili obveščeni.

    • Simon Novak

      Brigajte se za opozicijo, to je v naslednjih 20 letih vaš domet, potem pa boste verjetno že spravili JJ v penzijo

      • Lustrator

        Za opozicijo se “brigajo” samo trdokomunisti tvojega kova. V Normalnih državah se državljani večino časa ukvarjajo s kritiko tistega, ki ima v rokah vse niti njihove prihodnosti. A slovenistan pač ni normalna država, zato že skoraj 3 desetletja zapored dobiva volitve eden in edini politični program, ki se glasi “anti Janša”. Butalci so za komije geniji.

        • Simon Novak

          Če pa ste vi absolutni zmagovalci volitev, kje je vaša vlada, govedo zahojeno đešnjakarsko?

  • Jan Oz

    Farsa? Kok ste zateženi. Sej človk ne ve a ste vi bolj debilni a rtvslo.si. oboji ste taki fejknjusarji da peče.

    • Lustrator

      Sodeč po tehtni argumentaciji tvojega komentarja, predvidevam da si prišel naravnost iz pjongjangove mmc greznice, kjer si se naveličal sebi podobnih enovrstičnih trolov, tu pa te moti, ker je argumentacije toliko, da ne moreš razumeti ne članka, ne večine komentarjev pod njim.

      • Jan Oz

        A si spet na svojem pohodu. Točno pravi si tu gor, ki se je našel v mojem komentarju. Ko mačku stopiš na rep zacvili. In spet ti skačeš v druge, ne drugi vate, in misliš da morajo videti isto kot ti.
        Da le ti vse razumeš v tisti svoji greznici iz katere očitno nikoli ne boš prišel.

  • skorpijon93

    države višegrajske četverice so najbolj varne države v evropi, zelo sem ponosen na njih in čehi,slovaki in poljaki so naši/moji slovanski zavezniki

    • večni srb

      Višegrad = Evropa druge hitrosti.

      • Lustrator

        Dejstva kažejo ravno nasprotno.

    • Tone

      V zaporu je najbolj varno!

  • Miha

    Matr ste jokice. Meli ste šanso da sestavite vlado pa se je Jajo ukakal in ni niti dvignil kandidature. Šarec pa je imel v nasprotju z Jajotom jajca in je uspešno sestavil vlado. Zdaj problemizirate čisto vsakega od njegove ekipe, namesto da bi poiskali krivca za polom desnice po volitvah.

    • Simon Novak

      Kalimerkoti

    • Lustrator

      Kakšna jajca neki? Iz centralkomiteja je prišla direktiva, da je potrebno po dobri stari totalitarni maniri že vnaprej iz pogovorov izključiti zmagovalca volitev, mediji so poskrbeli, da so vsi ti prezvsebinski primitivci prišli do svojega primernega PR-a in vlada je bila sestavljena. Mi znaš razložiti po kakšnem scenariju Šarec v parlamentu, ki ima (kot že 13. zapored) dvotretjinsko večino komunistov NE BI mogel sestaviti vlade?

  • Olga2345

    Šiško, Črnčec, Šiško…stalne “afere”, samo da bi murglski preusmerili pozornost s Šarca, ki se sam sebi reži v parlamentu… IQ 70%…

    • Simon Novak

      Sami vaši

  • Olga2345

    Povprečen IQ šesterčka je 75…

    • Simon Novak

      Od kod pa ti ta podatek? Iz glave ali iz tvoje debele riti?

      • Dragan Krstič

        Simon, čebošše nekaj let vlogiral bo pa na koncu ratalo nekaj tvojih komentarjev celo za kakšno predšolsko slikanico.

    • žogica

      V njeni glavi je nula (0)!

    • Lustrator

      Na trenutke se mi zdi, da je to bolj skupni zmnožek…

  • Olga2345

    “Koalicijska” pogodba: ocena: 1 (nezadostno). Pa tašča naj pride v šolo…

    • Simon Novak

      Še videla je nisi, pa nekaj komentiraš brez veze

      • Dragan Krstič

        Simon bolj po sredi ceste hodi da ti ne bo še enkrat cegu na glavo padu. Pol ti bodo morali še tisto kar je ostalo v glavi morali odstranit.

        • Simon Novak

          Aha, na đesni ti polagaš opeke, ko končaš z izkopom kanalizacije

      • Lustrator

        Saj je očitno niso niti tisti, ki naj bi jo podpisali – glede na to, da so že en teden za tem vsi novinarjem zatrjevali, da ni obvezujoča in notri stvari pišejo samo zato, da pišejo (po tem ko se je na njeno vsebino vsul plaz kritik s strani strokovne in laične javnosti).

        • Simon Novak

          Ti že veš, govedo

  • Republic Commando

    Simon Novak, še en levičarski keyboard warrior luzer. Uničil nas bo s svojimi mogočnimi enovrstičnicami! :))))

    • večni srb

      Prej kot vi z brezveznimi volitvami.

      • Republic Commando

        Kaj hoces povedati?

    • Simon Novak

      Republic, še eno đešnjakarsko tele

    • Dragan Krstič

      Simon je en bolj razgledanih levakarjev na tem portalu, pa tudi žogica in krtača nista med zadnjimi.

  • Gr Enze

    NAŠ STARI OČA SO DJALI KOLKOR ČASA NI BILO KOMUNISTOV JE BILO LAHKO VSE BREZ KLJUČAVNIC ODKLENJENO POD AVSTROOGRSKO SPLOH V SHS JE PA ŽE BIL HUDIČ ZARADI BOLJŠEVIKOV PO 1945 PA TUDI ZAKLEPANJE NI POMAGALO !

    • Tone

      Dokler ni bilo komunistov niste nič imeli, zato je bilo lahko vse odprto.

      • Tomi

        Ha, ha, ha, še eden, ki bi bil rad komik tako kot Sralec. Ne ti ne on nista smešna.

        • Tone

          Hvala za kompliment, da sem resen. Kar je res.

      • Gr Enze

        SLOVENIJA JE BILA PO RAZVITOSTI 1918 LETA ENAKO V NEKATERIH DELIH PA ŠE BOLJ RAZVITA KOT AVSTRIJA DRAGI TONE PREBERI KAKŠNO ZGODOVINSKO TA PRAVO REALNO NE PA UTOPISTIČNO KOMUNISTIČNO IN BOŠ MOGOČE SPREVIDEL MOGOČE PA TUDI NE SPLOH ČE SI HODIL DREMAT NA FDV V LJUBLJANO ! HAHAHA

        V sob., 15. sep. 2018 22:29 je oseba Disqus napisala:

        • Tone

          Bom res moral prebrati kako zgodovinsko knjigo. Nisem vedel, da je bila Avstrija l. 1918. tako nerazvita.

          • Lustrator

            Si pozabil, da smo živeli v skupni državi/zvezi več kot tisočletje?

          • Tone

            In kakšno zvezo ima to z mojim komentarjem?

            Sicer pa se je v tistem, času zvrstilo zelo veliko različnih držav. Slovenci smo imeli bolj malo besede v njih. Šele l. 1908 se pojavijo slovenski napisi na ljubljanskih ulicah.

            https://www.youtube.com/watch?v=IpKqCu6RcdI

          • Lustrator

            Takšno zvezo, da med Slovenijo in Avstrijo ni moglo biti nikakršnih večjih omembe vrednih razlik (z izjemo dvorov, ki so jih oblastniki gradili na Dunaju), saj smo bili več kot 1000 let v isti državi. Razlike so bile v niansah, tako kot npr. med pokrajinami. Daleč največjo razliko pa je leta 45 naredil komunizem, ki je iz države “zmagovalke” naredil nedemokratično zaostalo bananarepubliko, medtem ko so “poraženci” že več kot 10 let med najurejenejšimi in najrazvitejšimi državami Evrope.

            Kar pa se tiče “besede” – v času, ko smo živeli skupaj z germani, je bila slovenska narodna zavest (vera, jezik, kultura) na neprimerljivo višjem nivoju kot v Jugoslaviji in danes, kjer imaš sicer uradni jezik slovenščino, ki pa je dejansko govori morda 20% prebivalcev, da o veri in kulturi sploh ne govorim – tu ni ostalo skoraj več nič od pravega slovenstva.

          • Tone

            S tistim, da danes “dejansko govori morda 20% prebivalcev”, si pa povedal vse o sebi in svojih stališčih.

            Slovenska narodna zavest je bila pod Germani na višjem nivoju, ker je bila zapostavljana in zatirana. Šlo je za upor. Danes pa slovenski jezik in kultura nista ogrožena, razen tako kot vse ostale zaradi globalizma.

  • Joško

    Vse za vlado funkcijo!

  • slosin

    a kdo ve, a Šarac uporablja isti gel za lase, kot Sašo Peče…

    • Dragan Krstič

      Kaj ima sedaj sicer ne vam, bo pa hitro imel dovolj masla na glavi tako da gela ne bo rabil.

    • zokispoki

      Verjetno so to kurji kakci !

  • Frank Novak

    LEVICARJI VABIJO MUSLIMANE ZATO KER:

    1) Smatrajo muslimane za naravne zaveznike proti kristjanom.
    https://www.youtube.com/watch?v=gAcu0Rsfi6I
    2) Z uvozom muslimanom bodo dobili nove volilce.
    3) Levaki niso zmozni produkcije nicesar, oni uspevajo samo v kaosu. Oni hocejo kaos. Ker ni vec Hitlerja pred katerim bi nas scitili bodo uvozili nekompatiblne ljudi in zakuhdali drzavljansko vojno iz katere upajo da bodo izsli kot zmagovalci.
    4) Levaki so precustveni in pretupi da bi dojeli da muslimani ne sovrazijo nikogar bolj kot prav levakov. To pa zato ker so levaki ateisti in ker zagovarjajo enkopravnost spolov in spolnih orientacij, torej tri stvai ki se muslimanom najbolj gnusijo, prav v tem vrstnem redu.
    5) Levaki ne marajo realnosti, zelo malo levakov studira ekonomijo, matematiko ali ostale naravoslovne znanosti. Namesto tega vsi hitijo na rdeco madraso: FDV kjer se izucijo custvenega izsiljevanja delavksega razreda za katerega se kobajagi borijo.
    6) Levaske teorije so super vendar le do trenutka ko jih financira nekdo drug…
    https://www.youtube.com/watch?v=RWsx1X8PV_A

    ROJEN SEM BIL V KOMUNISTICNI DRUZINI KARDELJ MACEK, LETA 1977 PA ODSEL V ZDA… Oba sistema zelo dobro poznam.

    • Dragan Krstič

      Vsi levaki so sociopati in psihopati, brez izjem.

      • Tone

        Jaz sem izjema.

      • Frank Novak

        No ja moja strica Kardelj in Macek sta bila po svoje udarjena. Vendar nikoli ne bi k nam vlekla muslijev iz BV. Tako usekana pa nista bila, niti v pijanem stanju.
        Macek je bil primitivec ki je uzival v moci, Kardelj pa pseudo intelektualec ki ni maral realnosti.
        Vseeno, vecino zivljenja sta verovala da sta delala dobro. In do mene clana njihove druzine sta bila vseskozi korektna. Ko sem jima povedal da hocem v ZDA kjer se bom ukvarjal z delnicami nista nasprotovala. Edo mi je celo poklonil 200 dolarjev… Takrat je bilo to skoraj dovolj za avio karto ZG- NYC…

  • ZatonMesecnikov

    V času NOB bi politični komisar Vatovec, zadolžen za kadrovske zadeve Vlade šestorčka, peljal Črnčeca na “sprehod”. Tako so ideološki in politični predniki Vatovca reševali “kadrovska dvoumja”. Vatovec pa je v opozorilo najprej pognal nadenj nevladne komsomolce….

  • SIMON ROZIC

    Ko bo teslo Šarec nehal igrat in Cerar at comp. nehali sr..t, , se bomo Slovenci
    lahko za hip sprostili!

    • Tone

      Ti in tebi podobni se boste sprostili, večina nas je že sproščenih.

      • Lustrator

        Manj kot imaš pojma, kaj se dogaja v državi, bolj si sproščen, to pa definitivno. Velika večina slovencljev si ta hip požvižgava dalmatinske melodije morja in sonca medtem ko strumno koraka v prepad in za njim še vsaj ena generacija, ki bo žrla posledice rdečih vlad.

  • žogica
    • Dragan Krstič

      Žogica, vsi vemo da tebi bolj pozno pride, če sploh.

  • Jan Kovalski

    Na dan potrditve vlade v parlamentu je Šarec v svojem govoru (bral je z listka) dejal tudi sledeče:

    “Za demokracijo smo lahko hvaležni saj lahko brez dlake na jeziku kritiziramo vse povprek ne da bi se bali posledic”

    In lej ga zlomka, dva dni pozneje zagrozil Črnčecu, da ga bo v hipu odstavil, če bo kaj narobe povedal.
    Za PV smo dobili igralca, ki ima vso svojo pamet na listku.

  • Boris_j

    Črnčec je svoje usranije tvital že precej pred volitvami. Šarec se seveda nekaj spreneveda, ko trdi, da ga bo vrgel s položaja, če bo to ponavljal, kot da ne ve kaj je čivkal do zdaj.

    Upajmo, da bo peticija delovala in bo Črnčev usrane letel po hitrem postopku. Takih ta vlada, nobena vlada, ne rabi in le nespametno drži štango, da se smrad goveje desnice zateka vanjo. Ven s tem.

    • O’Brien

      Jaz tudi upam, da bo peticija razkrivanja sodelavcev švercarjev nelegalnih migrantov delovala – vse podpisnike pred sodišče zaradi trgovine z ljudmi in prepoved njihovih organizacij.

      • Boris_j

        Se strinjam, švercarji vsekakor kršijo zakone. Ne rabimo nobene peticije, saj so zakoni glede tega jasni. Črnčec pa svoje umske iztrebke širi v nekakšni pravni, še bolj pa politični sivini. Zato je peticija in pritisk in ukrep odpustitve potreben. Da se to sivino prežene in vzpostavi jasna merila javnega delovanja.

        • O’Brien

          Kdaj bodo torej priprli švercarje nevladnike kot so Šiška? Rtv Slo o njih ne upa niti poročati.

        • Tom Žnidarčič

          Sem že marsikaj prebral o Črnčecu, pa tudi precej njegovih prispevkov sem prebral in jih ne morem nikakor uvrstit med iztrebka. Mi lahko vidva predočita njegove iztrebke?

          • Boris_j

            Večjega problema z iskanjem njegovih sovražnih tvitov ne bi smel imeti. Zadnje dni so objavljeni v skoraj vsakem medijiu, ko beseda nanese na Črnčeca, le tu niso.

  • Janez Novak

    Kaj pa, če naredimo peticijo, da se vrže vlada? Če lahko s peticijami odstranjujemo posameznike, ki nam niso všeč …

    • Lustrator

      Tem “peticijam” se reče volitve. Narod, ki se ne zaveda ključnega pomena, ki ga imajo te ne le nanje, ampak tudi na nadaljnje generacije, enostavno ne razume demokracije – pa če se ta udejanja preko peticij, referendumov ali rednih volitev. AKtivno državljanstvo in participacija VSEH volilnih upravičencev je edino zagotovilo za ohranjanje delovanja demokracije.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!