Kdo je plačal plakatiranje umetnika Janeza Janše? Levica se požvižga na zakon!

Foto: Twitter

Nekateri kandidati za poslanca pred 3. junijem očitno niso naredili domače naloge. V mislih imamo provokativnega umetnjakarja Janeza Janšo, ki kandidira na listi Levice. Z njegovih propagandnih plakatov namreč ni razvidno, kdo je naročnik sporočila, čeprav je to po veljavni zakonodaji obvezno. Na tem mestu se človek vpraša, ali je kampanjo plačal umetnik ali stranka Levica iz volilnega proračuna? Bo inšpektorat za notranje zadeve izrekel kazen v danem primeru, kjer gre za namensko zavajanje?

Sedmi člen Zakona o volilni in referendumski kampanji (ZVRK) navaja, da morajo izdajatelji medijev v medijih, ki so kot taki določeni s predpisi o medijih, volilne oglaševalske vsebine objaviti z navedbo naročnika. V biltenih, katalogih ali drugih nosilcih objavljanja informacij, na plakatih, prospektih in transparentih, videostraneh brez žive slike ter v telekomunikacijskih sporočilih, ki vsebujejo oglaševalske vsebine za volilno kampanjo, pa mora biti naveden naročnik take vsebine. Na plakatih mora biti navedena tudi njihova zaporedna številka.

Umetnik Janša: “Kandidatura na državnozborskih volitvah je logična posledica odnosa, ki ga imam do družbe”
O kandidaturi soimenjaka predsednika SDS Janeza Janše v Grosuplju so v Levici dejali, da so prepričani da je na letošnjih državnozborskih volitvah nujna sprememba politike, ne le obrazov. “Odgovor na Janeza Janšo v Grosuplju je Janez Janša, umetnik in aktivist, ki se bori za pravičnejšo družbo, v kateri bi država služila ljudem, ne kapitalu,” so zapisali v stranki Levica, ki je odgovorna za dvig zneska socialne podpore, medtem ko država nima pojma, kjer bo dobila ta denar. Že tako ali tako so plače slovenskih delavcev obdavčene do neba, očitno pa to nekaterih, ki menijo, da je izvoz Ahilova peta gospodarstva, ne zanima. “Kandidatura na državnozborskih volitvah je logična posledica odnosa, ki ga imam do družbe,” navaja kandidat Levice Janez Janša, ki živi na račun slovenske družbe.

Janez Janša je “slovenski umetnik”, ki se je leta 2007 včlanil v Slovensko demokratsko stranko, nato pa se je uradno, skupaj s še dvema drugima oboževalcema prvaka SDS, preimenoval v Janeza Janšo. Oktobra lani so nato pripravili razstavo, za svojo provokacijo pa povlekli milijone. Ena izmed ogorčenih uporabnic Twitterja je tedaj zapisala: “To so kriminalci, ki so prejeli pokraden denar od vedno bolj revnih Slovencev.” Pri tem pa je seveda potrebno zavedanje, da so še bolj pokvarjeni tisti, ki jim za provokacije, ki so daleč od kulturnega ustvarjanja, namenjajo milijone evrov.

Trojica trdila, da preimenovanje nima umetniških ali političnih namenov
Razstava z naslovom Janez Janša, ki so jo pripravili trije umetniki, ki so se preimenovali v Janeza Janšo, je bila na ogled do 18. februarja 2018. Medtem ko trojica trdi, da je do preimenovanja prišlo brez umetniških ali političnih namenov, pa je več kot jasno, da je lagal vsaj eden, in to je Janez Janša, ki na listi Levice kandidira v Grosuplju, ki že tradicionalno predstavlja okraj predsednika največje opozicijske stranke SDS. Sicer pa je “umetnik” leta 2012 skupaj s prej omenjenima prijateljema posnel celo dokumentarec z naslovom “Jaz sem Janez Janša”. Medtem ko so nekateri, kot je Miro Cerar, ogled filma spremljali brez komentarja, pa je kolumnistka Nova24TV Mojca Škrinjar opozorila, da so pravemu Janezu Janši hoteli ukrasti “svobodo, poslanski mandat, premoženje, družinski mir in končno še identiteto. Človeški poden”.

Foto: Facebook

Medtem ko se veliko državljanov komaj prebija iz dneva v dan, pa kandidat Levice s tem nima težav, saj se nahaja na plačilni listi države. Umetnik Janša namreč ustvarja v sklopu zavoda Maska, ki razpolaga z več milijoni evrov. Tega financirata tako Mestna občina Ljubljana kot tudi ministrstvo za kulturo, kar kaže na to, da se Zoran Janković z vsemi možnimi kremplji bori za to, da Janša ne bi zmagal na volitvah.

Ker umetnik Janez Janša navaja, da kandidira na podlagi odnosa, ki ga ima do družbe, se človek vpraša, kakšen je ta odnos, glede na to, da udobno živi na račun slovenske družbe. Na tem mestu se upravičeno poraja vprašanje, ali bo inšpektorat za notranje zadeve odreagiral in izrekel kazen za plakat, ki je v nasprotju z zakonom, namreč vsi smo pred zakonom enaki, kajneda?

H. M.

  • Jan Kovalski

    VOS-ovska trojka. Lahko tudi dodate eno črko vmes.

  • twintop1

    Levi imajo pa res svoje volivce za norca,sami non-stop ustanavljajo nove stranke s starimi obrazi,prebežniki potapljajočih se strank in.ponavadi na čelo nove stranke postavijo nov,a znan obraz z enako politično plenilsko osnovo.

  • Marica

    Tudi jaz bom volila za levega Janšota. Mi je bolj všeč kot fašističen Janšo.

    • Amerikanc

      Pa veš za katerega od treh zgub, voliti ?!

      • Zgornji

        Ja, Teeežka Zmeda bo zdaj z temi zgubami pokvarjenimi zlobnimi gnilimi peklenskimi bednimi hudičevskimi parazitskimi satanskimi zajedalskimi grdimi zažiralskimi črnimi ogabnimi !!! ! !!! :-P

    • slaipowi

      Tudi jaz.

      • škoda

        Bedak si in bedak boš ostal. Pa še fako kažeš sam sebi in poveš kako si trčen.

        • slaipowi

          Bedaki na način osebnih žalitev komentirate drugačna stališča od vaših. Pametni se vam v brk smejemo.

          • Steiermark

            O pameti pa pri tebi in tvojih levuških fašistih, res ni niti sledu….. Vi ste samo čipirani bedaki!

    • škoda

      Pokvarjena si do skrajnosti. Podpirati prevaro je pa norost tega stoletja

      • Steiermark

        To ni pokvarjenost, to je balkanska miselnost in kultura, ki jo imajo balkanci v DNK, saj za njih, lenuhe, lenuški in kradljivi levaki dobro poskrbijo, medtem ko ropajo in od ust trgajo tistim, ki vse to ustvarjajo – Slovencem!

    • Clemen J.

      Pravi jansa ae je boril za slovenijo. Un umetni pa je takrat bil se v bosni. Ti kar, vec levicarjev ko bo te bedake volilo, vecjo prednost bo imal sds in sns in stranke na desnici.

      • Sale

        Hahaha boril se je e z pedofili kdo mu bo črta nategnil amen smrt pedofilu jansi

    • Steiermark

      Razumem, volila boš “levega fašista” pnarejenega “janšota”, ki ti je verjetno zaradi levofašističnih zoofilskih nagnenj bližji…… Kaj bi pa takšni, kot si ti, počeli s pravim in pokončnim, slovenskemu narodu zavezanim Janšo, ki nas bo pravgotovo popeljal v boljšo in bodočnost, kar e nasprotno od teh levaških pasjeljubcev, ki nas skupno s soroško golaznijo, hočejo iztrebiti….. Že prakticirajo na penzionistih, s penzijami, ki so pod pragom revščine in z pošiljanjem – po njihovo zmanjšanjem brezposelnih ???? – v tujino, Avstrijo, ki jim daje kruh, istočasno pa vlačijo v Slovenijo brezdelneže in posiljevalce, ki zahtevajo 3 x višji standard kot je tisti, namenjen slovenskim ljudem, ki so garali 40 let za to beračijo, ki jim so jo razni rhjavci in direktorji prašičjih farm, pa najbolj etični in moralni smrduhi, prevaranti, sploh dati! Sramuj se kokoš balkanska!

  • Amerikanc

    Ti plakati mi delujejo bolj kot kakšna ameriška tiralica; živi ali mrtvi !

  • VERRZIFIKATOR

    Janez J. Janez

    MI SMO IVAN CANKAR

    Jaz sem Ivan Cankar, sem pisatelj
    in imam še klona dva proslula,
    literarna pot se bo posula
    s cvetjem, ko velel bo izdajatelj.

    Jaz sem Ivan Cankar, sem ikona,
    klona dva takisto sta ikonska,
    literarna dva dragulja kronska,
    pot tlakujejo vsem trem do trona.

    Jaz sem Ivan Cankar, sin moderne,
    popularnost si delim še z dvema,
    upam, da izjava ta se snema
    in presname v kopije stoterne.

    Mi smo trije, je ime enako,
    le po tem sploh kdo nas kdaj opazi,
    saj so brez izraza nam obrazi,
    brez duha početje naše vsako.

    Nas zato opevajo občila,
    ker ime imamo zdaj sloveče,
    z velikanom v isti koš nas meče
    ves orkester, glavna so trobila.

    K sreči pravi Cankar je obstajal,
    da od plagiatov preživimo,
    na njegov račun denar dobimo,
    bo za nami velik nič ostajal.

  • Franc Šink

    Me prav zanima, ali bo res kdo nasedel’

    • Zgornji

      Jaz mislim da Bo, in sicer Tisti upokojenci, ki Nimajo Interneta !!! ! !!! Taki So Problem, ker nasedajo že Rtv-jevskim zavajanjem !!! ! !!!

  • Liberalec

    Danes imajo volivci dovolj informacij o vsem. O prilagojeni zgodovini komunizma, o zločinih komunistov, o tatvinah po osamosvojitvi, kdo je bil za samostojnost, koga po krivici preganjajo, kdo so privilegirani,……..?! Če iz vsega ne znajo ali nočejo razbrati, kdo je kdo, potem naj pač volijo kriminalce in postkomuniste. Boljšega si ne zaslužijo.

    • Zgornji

      Nimajo , kajti Ostarel del naroda – upokojenci brez Interneta ,še vedno buljijo Rtv , kjer pa znajo dobro zavajati , tako , da ne opazijo laži in dezinformacij ki jih fake newsarji spretno zakrivajo in mešajo med resnico. Zato je tu Problem !!! ! !!!

      • Ne samo ostareli del naroda, ki bulji samo RTV & bere Delo/Dnevnik/Večer, tudi mladina je totalno nevedna. Živijo v svojem milnem mehurčku, kjer jim obzorje kroji najnovejši i-phone ali Samsung ter bedarije na FB/Snapchat/Instagram mašilih za poneumljanje naroda.
        Generacije vmes pa imajo telenovele in reality showe tipa kmetija, bar, …. da jim ni potrebno razmišljat.
        V času interneta smo priče paradoksu, da je narod veliko bolj neveden, kot pa smo bili v času najhujšega komi režima.

        @disqus_zCwhA4l0Ep:disqus

        • Zgornji

          Ja, AMENNN !!! ! !!! Žaaal.

  • Zgornji

    EVO, TOOOČNO TAKI PARAZITI PA DELAJO DIREKTNO ZMEDO V NARODU, Z ZAVAJANJEM INFORMACIJ !!! ! !!! POKVAAAAAAARJENCI ZLOBNI PEKLENSKI HUDIČEVSKI SATANSKI ČRNI ZBLOJENI !!! ! !!! PA KAKOOOOOOO ZMOREJO BITI TAKO ZLOBNI, SE ČLOVEK VPRAŠA MARSIKDAJ , … AMPAK, EVO, OČITNO NIMAJO VEČ NOBENE VESTI, IN DELAJO SAMO ŠE ŠKODO NA PLANETU !!! ! !!! IN, KAJ ČEMO POL Z TAKIMI ?? NIČ KAJ DOSTI !!! ! !!! ŽAL BODO PREPUŠČENI PROPADU OB KONCU SVETA . Amennn.

    • Občasni Komentator

      A tebe je njegovo sporočilo zmedlo? Kdo je tle butl?

      • Zgornji

        Ne, mene ni to Nič zmedlo, ker sem že nekaj časa nazaj bral članek o teh Bedakih , … pa tudi navajen sem že podobne Zlobe in Hinavščine levuharskih parazitov !!! ! !!! Aaaampak, zaradi drugih nepoučenih mi je žal ki so še Prehitreo Zavedeni !!! That’s why.

        • Občasni Komentator

          Če si pa tako zapisal “PARAZITI PA DELAJO DIREKTNO ZMEDO V NARODU, Z ZAVAJANJEM INFORMACIJ”. Prvič moraš opredeliti ali je kdorkoli lahko zmeden ob tako preprosti manipulaciji. Mene npr. niti najmanj ne gane, in niti ne potrebujem nekega napisa za katero stranko gre, čeprav baje mora bit tako po zakonu. Drugič, kaj hudiča je “zavajanje informacij”. Zavajaš lahko ljudi z napačnimi ali zavajajočimi informacijami. Kitajci pravijo, da se je dobro umiriti preden napadeš kogarkoli, ker ti jeza megli presojo. Po mojem bi se moral vsaj malo po njih zgledovat.

          • Zgornji

            Tudi mene ne preslepijo več, AAAAAAAMPAK, ZMEDEN NAROD SO PA ŽE POVSEM ZMEDLI !!! ! !!! Žaaal.

          • Občasni Komentator

            Ukvarjanje s to reklamo je povsem mimo na parlamentarnih volitvah. En tak oglas ne more, ni nikoli in tudi sedaj ne bo vplival na rezultate volitev. Sklicevanje na zmedo je zato povsem odveč in čista izguba časa, ter obračanje glave stran od dejansko pomembne tematike.

          • Zgornji

            Hja, delno imaš sicer prav, a vseeno pa dejansko Zmeda v narodu Je !!! ! !!!

          • Tone

            Narod za ta plakat sploh ne ve, če ni blizu njega doma ali bere Novo. Polovica od teh pa sploh ne bo šla na volitve. Brcanje v meglo.

          • Zgornji

            Hja, tisti narod, ki se osvešča in gre v korak z časom in razvojem dogodkov, že Ve za ta plakat. Drugi pa itak ne , ker so preveč Brezbrižni in zaostali .
            Nekaj od obojih pa bo šlo na volitve . That’s why .

  • Edi Puc

    … žalostno, samo nekje pa more biti meja tolerance.

    • wert

      V sloveniji pod temi levimi vladami, je očitno ni.
      Erjavc se med njimi, kar dobro počuti.
      A, ne Karlo ?

  • bubamara

    Neumni Slovenci bodo to razumeli kot reklama za SDS. Hehehe.

  • hribovc

    trije fake janšeti… butec in butec in butl !!

    • šmentanamuha

      Super.

    • Steiermark

      Meni delujejo bolj, s svojimi pogledi, kot psihopati, kar tudi so, pa nebom naštevala zakaj vse….Pripisati bi morali tudi naslov, psihiatrične ustanove, ki jih gosti……

      • FORT WORTH

        Tako nagajanje, kot to pocnejo tile idioti se lahko porodi le v cloveski bolni idiotski – glavi.
        In pri vsem tem je se najhuje to, da mislijo, da so duhoviti idioti.
        Idioti se sploh ne zavedajo, da se ljudje, na te njihove idiotizme odzovejo z zgrazanjem in pravega Janeza Janso vidijo, kot zrtev podlega in bolnega idiotskega uma…

  • Občasni Komentator

    Vote John, the name you know.

  • antimur

    Še ta komplet fotografij gre v arhiv antislovenskih govnačev-ultra levakov, ki se bo v kratkem odprl. S takšnimi dejanji nam bodo samo olajšali delo, ki bo pa opravljeno, v to ne dvomiti.

  • Grenze

    TRIJE KURBINI SINOVI KI SO POSTALI KOMUNISTIČNI PEDRI SAMI SEBE JEBAJO VSE SE VRAČA VSE SE PLAČA

  • Vin Dizl

    Vsako podjetje mora obvezno nekam na strani stisnit ime podjetja in naslov. Če je to obvezno za nas, je tudi za politično sodrgo. Prijavite jih pa naj plačajo kazen.

  • šmentanamuha

    Teli trije zgledajo kot člani gangsterske tolpe. Verjamem, da bo slovensko volilno telo spregledalo to umazano igro.

  • Brane

    Prava banda za zgražanje glede izigravanja volilne zakonodaje. Koga pa financirajo ogrski fašisti drugega kot vas preko fiktivnih nakupov deležev v tem medijskem torbilu…

    • wert

      Dobro jutro Troglavi Brane, ki si izdajaš za “janez janša”, ki ne spoštuješ zakonov, kaj šele
      volilne zakonodaje
      in, ki te tvoja mati ni naučila osnovne olike.

      • Brane

        :)))

        • wert

          “Kakršen panj, takšne muhe ven letijo”

          (STAR SLOVENSKI PREGOVOR, ki še kako drži.)

          • Brane

            :))) kar nekaj hlevskih panjev je tukaj…slovenska sds matica in njeni usmrajeni čmrlji :))))

  • šmentanamuha

    Trije jugobalkanezerji bi si radi prilastili del slave originalnega Janeza Janše. Bolno. Ampak to je balkanska mentaliteta, ki je bližje orientu kot evropskim maniram. Takšna zloraba imena je možna zato, ker pravna država pri nas ne deluje. Vsako tako dejanje levice je samo še dodaten razlog, zakaj bom dala letos glas SDS.

  • Štalmajster

    No, jaz se navdušujem nad novimi obrazi. Trojici se je menda pridružil še en kandidat njihovega kova, ki je pa bil pripravljen stopiti pred kamere in dati ekskluziven intervju: https://www.youtube.com/watch?v=gROO7xSTxfY

  • FORT WORTH

    Najbolj sladko pa bo, ko bo pri vsem nagajanju in zlobnem podtikanju idiotskih levakov zmagal pravi Janez Jansa in SDS.
    Hehehe

  • Clemen J.

    Po teh bedakih vidis na kaksne vse nacine hoce levoca oblatiti janso. Podlo do dna, in upam da jih zaguncajo na drogih javne razvetljave tako kot to pocnejo v islamski republiki njihovi ljubljeni dezeli.

  • Mitja

    Nič boljši niste kot drugi politiki. Ne vem zakaj se imate za toliko boljše desničarji? Na glavi pa enako masla kot druge pizde, ki sedijo v parlamentu.

    • wert

      No pa jih naštej nekaj teh “maslenic”, da vidimo !

      • Mitja

        Steiermark imam glavo na pravem mestu verjemi in se po navadi na več mestih prepričam o kakšni novici ne samo na enem mestu. Ne zagovarjam nikogar, tudi levica imajo svoje pizdarije, hočem povedat samo to, da se desnica dela, kot, da ni nikoli nič naredila in, da so najbolj nedolžni, kar pa vsi vemo, da ni res. Zakaj je ta portal čisto hujskanje proti vsem drugim za sebe pa ne napišejo nič slabega? Čista propaganda, ki z lažmi fila ljudi, ki ne znajo misliti s svojo glavo.

        • Mitja

          Primer hujskanja? V enem izmed člankov, ki je bil nedavno objavljen tukaj je eden izmed “novinarjev” zapisal, da so muslimani v Evropo in Slovenijo prinesli samo bolezni tretjega sveta, teroristične napade in posilstva, ki se najpogosteje končajo z umorom.
          In naj mi nekdo reče, da to recimo ni napihovanje. Bi od nekoga, ki se ima za novinarja pričakoval bolj intelektualne članke

          • Steiermark

            A pisanje resnice, je hujskanje? Izgleda, da si ti nahujskan od levičarskih soroševih hlapcev, ko negiraš zgoraj navedeno, kaj so “prinesli” tile divjaki, v Evropo, razen nasilja, posiljevanja, terorističnih napadov, in celo kuge, neozdravljive oblike sifilisa, druge nam nepoznane in neozdravljive bolezni (tudi ošpice so ena izmed, od njih, poklonjenih kulturnih razlik med nami…..) gobavost, ki jih raznašajo po bolnišnicah, drugih javnih ustanovah in predvsem s posilstvi! Tisti ki to negira ali celo imenuje to hujskaštvo, je navaden idiot ali pa zlobnež, verjetno že razpadajoč od AIDS-a, ki ga ta golazen pravtako raznaša med Evropejci…..pa ne samo homiči!

        • Soave

          Zakaj pa na svojem portalu ne bi pisali o tem, o čemer v drugih medijih ni niti glasu ? Zakaj pa ne ?
          O hujskanju pa pojdi pisarit na kure.

          • Tone

            Seveda lahko pišete, kar hočete. Toda zakaj ne bi nekdo mogel o tem povedati svojega mnenja? Zakaj pa ne?

          • tohuvabohu

            Izgleda, da so ga povsod skenslali, pa je prilomastil na “pribežališče grešnikov”.

        • Steiermark

          Navedi, prosim, eno od “pizdarij”,ki bi jih naj “desnica” zagrešila!

    • Steiermark

      No, mitja, izgleda, da imaš pa ti maslo na tadrugi glavi, ki ti pravtako, kot tazgornja ne deluje – zato si pa tako zafrustriran in prostaški, po balkansko!

    • Vojteh Dovč

      BRAVO

    • tohuvabohu

      Preprosto zato, ker smo demokrati, ne udbomafija.

  • Ryuk

    May I have your attention please?
    May I have your attention please?
    Will the real Janez Janša please stand up?
    I repeat, will the real Janez Janša please stand up?
    We’re gonna have a problem here…

    • will the real Janez Janša please shut up?

      • Ryuk

        “But Janez, what if you win, wouldn’t it be weird?”
        Why? So you guys could just lie to get me here?
        So you can, sit me here next to Dejan Židan?

  • Vojteh Dovč

    PA V ČEM JE SPET PROBLEM
    -VAŽNO DA ZMAGA JANŠA …..BUMBARJI—-SĐS NI POMEMBEN

  • Antonius

    Prav za prav s tem plakatom ni nič narobe. Prepoznavno preverjen obraz, ki ne potrebuje sliko je spodaj navedeni Janez Janša, nove ksihte, ki se hvalijo s tujim perjem nam pa Kučanov klan podtaknjeno ponuja..
    Plakat pronicljive nagovarja, naj volijo SDS in Janšev original, ker VELEIZDAJALEC ne ponuja nič drugega kot laž, prevaro in vsakovrstni kriminal. Kramberger bi zraven dodal še sebe, ker ga je dal umoriti.
    Torej, volite originalnega Janeza Janšo in SDS, da bodo tudi ponaredki s plakata ob šenkan denar iz kulturnega ministrstva.

    • twintop1

      Dobro bi bilo če bi na nova24 dodelili kakega bolj brihtnega administratorja,in ne bi brisal preden v celoti ne razume,ker z reklamo ni nič narobe trije bodoči poslanci,ki imajo radi J.Janšo,tko je videt čeprav so levi hoteli drugačen učinek.

    • DrainTheSwamp-še pomnite?

      Hahahaha
      Še dobro, da imamo ta portal, da si normalni lahko ogledamo, kako zgleda popolni ideološki mrk.

  • Kako nizko moraš pasti, da se poimenuješ po nekem albanskem preprodajalcu orožja, ki ne zna pojasniti izvora svojega premoženja. Nekateri se ne znajo ceniti niti malo.

  • Franc Šink

    Kako lahko imenuje nekdo takšne barabe kot so zgoraj na sliki Umetnik.??!

    • Tone

      Umetnik vedno sam sebe proglasi za umetnika, bodisi deklarativno, bodisi s tem, kar počne. Na publiki pa je ali ga prizna ali ne.

      • Soave

        Ker jih ne priznam, grem lahko potrgat njihove plakate ??
        Edino tako lahko pokažem, da so samo umetnjakarji.

        • Tone

          Na ta način lahko pokažeš edino to, da si vandal.
          Po tvoje bi morali hoditi v galerije s kladivi in noži, da bi lahko uničili vse s čimer se ne bi strinjali. Ali hodili v knjigarne in knjižnice z gorilniki in zažgali vsako knjigo, za katero bi mislili, da si to zasluži.

          • tohuvabohu

            Partizani so imeli boljšo tehniko. Ker knjige v grajskih knjižnicah niso hotele goreti, so jih znosili ven in zmetali na grmado.

          • Tone

            Prvič slišim. A poznaš kak konkreten primer.

          • tohuvabohu

            Seveda. Grad Križ pri Komendi.

          • Tone

            Požgali so grad, ne pa knjig posebej.
            So pa dobro goreli vozovi protestantskih knjig, če smo že pri tem.

          • tohuvabohu

            Požgali so menda čez sto gradov. Za omenjenega je bilo objavljeno s strani sodelujočih, da so knjige znosili ven in jih tam skurili.
            O požiganju protestantskih knjig je razširjenih veliko laži in enostranskih resnic. Zanesljivo pa niso čez Alpe tovorili celih vozov knjig. Sicer pa, zakaj meni očitaš te vozove, jaz nisem nikoli sodeloval pri tem.

      • macon

        Ne rabijo nobenega priznanja publike temveč državno subvencijo in podporo.

        • Tone

          Država ne ocenjuje oziroma ne bi smela ali je nekaj umetniško vredno ali ne, ampak podpira neprofitna področja, ki so družbi potrebna.

          • tohuvabohu

            Torej je treba ukiniti Prešernove nagrade.

          • Tone

            Država oziroma vlada ne odloča kdo bo dobil Prešernovo nagrado. Celo v prejšnjem enoumju se to ni dogajalo. Dokaz: do sedaj ni bilo nobene pripombe, da je takrat kdo nagrado dobil po politični liniji. V demokraciji pa sta bila že najmanj dva taka primera.

          • tohuvabohu

            Kdo pa odloča? Lovsko društvo? Si res hecen. Je pa tudi zanimivo, da si takoj pomislil na odločanje po politični liniji. Jaz tega nisem rekel.

          • Tone

            Odločajo strokovne komisije, ki so delegirane od umetniških strokovnih društev in ustanov.
            Če si mislil, da pri Prešernovih nagradah ni nič političnega, potem ne vem o čem se sploh pogovarjamo.

          • tohuvabohu

            Ne pripisuj mi, ponovno prosim, česar nisem rekel.

          • macon

            Treba je zmanjšati moč državnih birokratov, ki se obnašajo kot mali bogovi. Rešitev je davčna olajšava za podjetja in posameznike za vlaganja v šport, kulturo in socialo. Potem bodo firme naredile fundacije za likovno umetnost, film, odbojko na mivki, karkoli jim bo pač pasalo oziroma jih bodo akterji iz teh področij že nagovorili.

            Edini v EU smo brez te olajšave!!!

    • Sale

      Kaj bosta retardirana črt in Jakob ko odrasteta hlapca pedofila posiljevalca zadrogirana v hozentregerjih amen crknte Janševi Bog vam podari kratko življenje in neozdravljivo bolezen amen

  • večni srb

    Država se zadolžuje par milijard na leto, da bi pokrila izgube, ki jih vsako leto pridelajo delavčki in plačuje kmetom hrano, ki jo še sami zase ne pridelajo dovolj. Seveda bodo našli tudi tisti drobiž za socialne pomoči državljanom druegga in tretjega razreda, itak bodo vse zagonili v domačem kraju, ker ne morajo nikamor drugam in bodo tako še dlje trpeli.

    Zanimivo, da desnico tako skrbi tuja nesreča, za kletoralibane je bila revščina vedno božja kazen, oni so samo pomagali izvršiti božjo voljo nad neprilagojenimi in nezaželjenimi.

    • Grenze

      TAKE SRBE KOT SI TI NA SAMO NA VRBE ! GNOJ BALKANSKI PRAVZAPRAV MEŠANICA GNOJA TO JE : SRBI , BOSANCI , HRVATI IN MUSLIĆI . TO JE GNOJILO ZA VAŠE FEFERONĆIĆE .

  • večni srb

    A moram zdaj še na jumbo plakatih gledat tiste tri hrvaške idiote?

  • centurion

    To so samo trije PESOFUKI.
    Ki jih bo treba v imenu ljudstva po volitvah – PREFUKAT. tako,
    da jih mt ne bo prepoznala.

    • Sale

      Ti raje kot Janez fukas črta in Jakoba . pazi sta pozitivna na HIV desni hhahaha

      • centurion

        Ti, k si bosanc si KEROJEB.
        Da boš razumu, qwa delaš v garaži.

        • Sale

          Fukam pse ti pa crta in Jakoba

    • Hun

      zakaj pa ze ne pred volittvami

      • Korenjak

        Zakaj pa ne kar zdaj in takoj? Pa še to je prepozno….

    • Sale

      Janša zver pederle crtojebex.crt in Jakob sta pozitivna na HIV desni hahhaha

      • pupa

        Še za gnoj te ne bi uporabila .

  • Dostmamrecesije

    Budale lewicharske.

  • Soave

    + + + + + + + ha !! Sijajen izraz – umetnjakar !!
    Brez nadaljnega komentarja.

    • wert

      Ah, Soave – tale nima 3čiste v betici.

      • Soave

        Drži ! A izgleda , da se mu splača.

  • Sale

    Janez Janša jepedofil fuka črta in Jakoba sta pozitivna na HIV desni.

    • Štalmajster

      СРБИН ДО КОСК s takimi kot ti, bi lahko gradili predore, železnico,……… gor pa dali napis …. “ročno delo”

    • pupa

      Trdno upam, da te bo za tako obrekovanje kdo obiskal in terjal od tebe dokaze za toje slaboumne izjave to je specialen kriminal. Otroci so nedotaljivi ampak samo, ko gre za Tičeve fante.

  • piko8

    To so PARAZITI GLOBOKE države, ki sesajo denar od poštenih Slovencev !!!

  • jovan jovan

    Butasti sektaši biste zagotovo volili Janeza Janšo iz ZL.:)

    • šmentanamuha

      Hvala, ker si nas opomnil, da moramo biti pazljivi.

  • Krtača 20

    S čim se morte revčki desni ukvarjat….

    • wert

      Res si bogi, da se tule valjaš cele dneve namesto, da bi opravljal nekaj, kar bi bilo tebi in naši
      ljubi Sloveniji v blaginjo in ponos in korist.
      Mah, levi pa imate res dve leve, če je treba kaj koristnega napravit.
      Poskočiti pa znate na obe nogi, ko je priložnost za nekaj ukrast..

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        Hahaha sklepam pa, da je pavšalno zaničevanje vsega, kar diši na levico “nekaj, kar je tebi in naši ljubi Sloveniji v blaginjo in ponos”, kajne?:)

        • Korenjak

          Ne dojameš: ljudje zaničujejo bedake, kot tudi tatove in roparje. Dosedanje izkušnje so nas Slovence naučile, da ste le bedaki, tatovi in roparji. Do oblasti pa ste prišli z genocidom nad slovenskim narodom.
          To ni pavšalno zaničevanje, to so zgodovinska dejstva, mali Repovžek…. :-)

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Očitno res ne dojamem: Ne dojamem, da ga ni dokaza, ni ga dejstva, ki bi “domoljubno” bučo vsaj minimalno streznil. In da bom namesto kakršnekoli samorefleksije dobival take pavšalne umotvore o nekih genocidih, kakršen je bil tvoj. Torej se pred letom 1945 ni zgodilo nič posebnega, kar začeli so pobijati-ker so zlobni po duši, kajne? In to samo v Sloveniji, in niti približno nikjer drugje, kajne?

          • tohuvabohu

            Laž. Pobijati so začeli že leta 1941. In to ne kar tako, ampak v imenu revolucije. Posledica je bila državljanska vojna in vse, kar je sledilo.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            V imenu revolucije, kar tako. Nič se pred tem ni zgodilo, da bi tako revolucijo spodbujalo. Vse je bilo v najlepšem redu, vsi smo se imeli radi, sploh pa ni bilo nobene VOJNE.

          • tohuvabohu

            Seveda se je pred tem marsikaj zgodilo. Partijska dresura v Stalinski CCCP, kominterna, španska vojna, Čebine itd. Ja, bila je vojna, kar potrjuje prepričanje, da noben prevrat rdečkarjev ni mogoč brez vojnih ali kriznih razmer. Najbolj tragično je, da v trenutkih okupacije in agonije naroda nekdo nonšalantno pristavi svoj pisker in išče priložnost za nasilen prevzem oblasti in rop narodnega bogastva. To je veleizdaja.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Še bolj tragično pa, da v takih trenutkih narodne krize zavestno sodeluje z okupatorjem, v upanju da mu bo s tem, ko nastavlja rit nacistom, v življenju lažje. Naši domoljubi pa se skušajo pretvarjati, da ta zavestna izdaja naroda ni nič posebnega.
            Se strinjam sicer, komunizem je slaba ideja, toda po kakšnem logičnem sklepu si prišel do zaključka, da jaz to podpiram…in še več, da sem ideološko komunist?

          • pupa

            Če pa nastavljaš rit Stalinu in sedaj Putinu je pa vse OK.

            Mona na kub.

          • tohuvabohu

            A si ti siromak kdaj slišal za pakt med Stalinom in Hitlerjem? Zaradi tega ste bili komunisti 6.4.1941 po vseh pravilih peta kolona.
            Izdaja naroda je nejasen pojem in pravno ne obstaja. Rdečkarji ste ga načrtno uporabili kot opravičilo za pogrom nad nedolžnim narodom. Narod izda kvečjemu tisti, ki se odreče pripadnosti narodu in se pridruži drugemu narodu. Sodelovanje z oblastjo (kar je okupator nedvomno bil po kapitulaciji Juge) ni izdaja po nobenih mednarodnih normah.
            Ponavljam, da v agoniji naroda zaradi okupacije izvedba krvave revolucije pomeni veleizdajo.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            In seveda si se zapičil v strogo pravno definicijo izdaje. Kakšno bedno prilagajanje kriterija. Torej zavestno sodelovanje z okupatorjem, ki je imel izrecne načrte (vsem znane) izbrisati slovenski narod, njeno kulturo in identiteto – zate še vedno ni jasna izdaja naroda. A mu mora na čelu pisati “izdajalec”, da bo zadostilo tvojim mednarodnim pravnim kriterijem.
            Čudno, za označevanje ostalih za izdajalce in komuniste imate prav obraten kriterij-le strinjati se ne smete z njim in je že avtomatsko komunist.
            Pa vi dejansko še verjamete sami sebi?

          • tohuvabohu

            Očitno ne razumeš problema ali pa se delaš francoza. Dejstvo je, da so rdečkarji demokratični pol razglasili za izdajalce, ker jim je to služilo pri izvedbi revolucije in nasilnega prevzema oblasti. Najlaže je nekomu prilepiti etiketo in v tem športu ste rdečkarji svetovni prvaki.
            Izdajalstvo je močno raztegljiv pojem. Pravna definicija sploh ne obstaja! Pojem “izdaja lastnega naroda” je pa sploh neumnost, ker nihče nima lastnega naroda, je le član. Izdajalec je lahko tudi tisti, ki provocira okupatorja, da se znese nad ljudmi. Kdor sodeluje z okupacijsko oblastjo, lahko prepreči marsikatero posledico. Škof Rožman je rešil mnoge, ki so jih preganjali okupatorji zaradi terorizma. Tomšiča mu žal ni uspelo rešiti.
            Itak pa si pozabil, sirota, da so rdeči imeli pakt s Hitlerjem in so torej bili peta kolona. Tudi jaz tebi lahko rečem, da si izdajalec, ker zanikaš svojo rdečo orientacijo.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Vidim, da ne bom nikomur pojasnil, da nimam nič z nobenimi komunisti, nisem paktiral z nobenim Hitlerjem in da ne simpatiziram z nobenimi komunisti…ampak to je očitno bistveno preveč za doumeti povprečni “domoljubni” pameti.
            Kar se pa tiče lepljenja etiket, vemo kdo prednjači v pavšalem označevanju vseh s komunisti, čeprav sem se rodil in živim v trdem neoliberalnem kapitalizmu (ja, to je legitimen akademski izraz), ki s komunizmom nima veliko skupnega razen vedno enih in istih vladajočih obrazov.
            Nimam več energije, ker očitno ne bova prišla nikamor. Adijo

          • Korenjak

            Saj ne znaš drugega, kot blebetati. Logika, dejstva – vse to je tebi tuje. Stavim jurja, da si rdeči parazit, ki se napaja iz davkoplačevalskega denarja ali pa psihiatrični oskrbovanec. Druge razlage za takšno potvarjanje ni.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Glavni rdeči parazit in prisesanec na davkoplačevalski zizek je tisti, ki je odgovoren za ta portal.

          • Tone

            Dajte se že enkrat zmenit, ali so nas Slovence izkušnje izučile, ali imamo oprane možgane in še vedno navijamo za komuniste in Yugo.

    • šmentanamuha

      Prav obratno je. Vsebina levih je samo Janez Janša in Janez Janša in Janez Janša. To je vaš volilni program.

  • DrainTheSwamp-še pomnite?

    Hahahaha kaki cicibančki, medtem pa SDS zalagajo z madžarskim denarjem v posmeh vsemu, kar je logično in zakonito.

    • zokispoki

      Majmun, bolje z Madzarskim, posteno zasluzenim denarjem, kot z nakradenim, tako kot tvoji rdeci retardirani bastardi !

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        Četudi je jasno protizakonito ane? samo da so “naši”

        • rabbit

          Kje je pa kakšna sodba sodišča, ki tvoje neumnosti pritrjuje.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Glede na to, da je še ni, si sklenil, da nezakonitega dejanja ni bilo…če prav razumem

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        Kaj pa če bi se s slovenskim, pošteno zasluženim domoljubnim desničarskim denarjem?? Aja, ta ne obstaja, točno

        • Korenjak

          Daj poglej malo številke, leftard: SDS je s članarinami zbral 107.000,00€, LMŠ naprimer niti centa. Poglej še raje, koliko je SDS zbral donacij državljanov.
          Pa poglej na drugi strani LMŠ, za katero velja, da je vojaška skrivnost, od kod se napajajo.
          Torej: SDS se financira s pošteno zasluženim denarjem domoljubov, ki prostovoljno plačujejo članarino in donirajo. Kaj pa tvoja leva opcija? Ne zbere niti centa, zato lahko upravičeno sumimo, da preprosto krade po obvodih.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            “pošteno zasluženim denarjem domoljubov” hahaha….in Madžarov, si pozabil dodati.

  • goldhorn

    Levaki si očitno lahko privoščijo vse.

    • wert

      Iz vsega do sedaj videnega na lastne oči in izkušenega na lastni koži, vse tako kaže.
      Ubogi moj SLOVENSKI NAROD !

    • DrainTheSwamp-še pomnite?

      Ko bi si vsaj lahko privoščiti to, kar pritiče “domojubom”, to je financiranje kampanje s strani tuje države. Ne pozabite, to so “domoljubi”, ki tako ljubijo dom, da ga nenehno branijo – domobranci?

      • Korenjak

        No, fantek iz Metelkove in očitno redni bralec Mladine: kaj pa kakšen dokaz razen natolcevanja in mešanja megle? Da nisi ti Repovž osebno?

        • DrainTheSwamp-še pomnite?

          Dokazov za to je bistveno več, kot za vse tranzicijske in komunistične mite in pravljice s strani JJ. Če bi enak kriterij dokazovanja uporabljali na sebi, kot ga na drugih, bi se že zdavnaj obsodili izdajalstva ter pospravili v čuzo.

          • Korenjak

            Dokaza pa še vedno nisi podal, samo Repovža citiraš. Krvava Mladina, zgrajena na korupciji v zdravstvu, pa ni ravno verodostojen vir informacij. To so samo parole in prazne floskule, ki jih trosiš naokoli. Lastne kritične pameti itak nimaš.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Haha, do amena ironično, da mi nekdo očita pomanjkanje kritične pameti, ko pa časti človeka, ki je že 25 let prisesan na davkoplačevalski zizek, na podlagi lastne domišljije trosi mite o komunistih, medtem ko sam izvaja čisti komunizem v svoji partiji.
            Si predstavljaš, da bi Macron prišel v Slovenijo častiti Cerarja in mu posodil denar za ustanovitev lastnega medija??? Seveda vsi točno vemo, kak članek bi sledil na Novi.

  • DrainTheSwamp-še pomnite?

    Hahaha najprej jokanje zaradi enega kangooja, sedaj pa “domoljubna” čustva glodajo tudi tile disidenti, sklepam da levičarski plačanci .
    Prvaki svobode govora, ko je potrebno cele dneve blatiti t.i. levake in kratilci le-te ko nekdo vsaj minimalno kritizira njihovo božanstvo. Vedno in povsod. Preživeto, hinavsko in dolgočasno.

    • Korenjak

      A nisi ti čisto zgrešil teme in iz konkretnega dejanja prešel na abstraktne parole/ Uf… pozabil sem: leftardi itak ne znate drugega, ko preusmerjati pozornost. Na konkretna vprašanja pa nikoli nimate konkretnih odgovorov.

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        Kolikokrat sem moral držati domoljube na verigah, ker so bežali stran od teme in vedno iskali pot nazaj v mite o kučanu in komunistih…skratka klasika, dolgčas.
        Tu pa nisem mislil nikogar nagovarjati kakor Novo, ki se jih zdi vredno razburjati zaradi malenkosti in ljudi, ki od daleč ne bodo videli parlamentarnega praga. Samo to

        • Korenjak

          Skratka: z vso močjo udariti po SDS brez argumentov in spregledati očitne nepravilnosti drugih? Zakon je zakon, velja tudi za te umetnjakarje.
          Kako leftardi iz dneva v dan uspešno dokazujete, da zakoni veljajo samo za drugorazredne, za prvorazredne pa seveda ne. Hvala. Ob branju tvojih komentarjev bo SDS zanesljivo pridobil še kakšnega volivca.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Kdo je pa rekel, da moramo spregledati druge? Take pravljice si samo SDS pravljičarji pripovedujete.
            Mislim, da ni bojazni da bi tukaj kogarkoli prepričal, saj ste, kakor vidim, do amena zacementirani z miti o zlobnih drugih ter o tem, da desne politike dejansko briga za blagor lastnih volilcev.

    • Olga2345

      Laž je nesmrtna duša komunistov! Ker zgubljate na vseh frontah, poskušate s krajo identitete ljudi? Res ste lahko ponosni nase in svoje!

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        skratka ponovno dolgočasno natolcevanje in povzetki pravljic “domoljubne” SDS

    • tohuvabohu

      Ne joči, miško. Ko bo zmagala tvoja Scalna demokracija, boste po napovedih sodeč zajezili “sovražni govor” z desne. In bomo spet v prečudovitem letu 1975.

      • DrainTheSwamp-še pomnite?

        Še ena lastnost “domoljubov”: Vzvišena prepričanost, da točno vedo, katera je “moja” stranka. Svet je enostaven, torej si lahko le janšist ali komunist. Ker nič drugega ne obstaja

        • Korenjak

          Če pa te vsebina izdaja, tvoja verbalna driska po SDS in pena okoli ust ter Repovževa “logika”. Se točno vidi, da si iz levega legla.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Driska po SDS je še kako upravičena, saj si oni lastijo to sramoto za novinarstvo, ki je portal Nova24

          • tohuvabohu

            Vaša rdečkarska driska traja že 35 let. Morda si še presmrkav, da bi to vedel.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            ojoj pob, nimam časa in energije za tvoja cicibanska prepucavanja

          • Soave

            No, ja, pa še vedno ste tukaj? Z enakim avatarjem, le nick se spreminja? Torej je le lepo v naši družbi! Danes ste veliko napisali! O driskah, madžarskem denarju,pionirčkih! In še vedno ste tako neprijetno vzvišeni.
            Skratka pravi prvorazredni komentator?

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Kaj ko bi enkrat konkretno povedal, kaj te bega.
            Še vseeno ne morete po nikakršnih kriterijih trditi, da je Nova verodostojen medij. Saj ima populizem in izrazito pristranskost zapisano v DNK.

          • Soave

            Pa saj me nič ne bega. Sem že večkrat napisala, kaj me jezi, ne bega.
            Izgleda pa , da so mnogi Slovenci res zbegani. . . .
            Čigav portal je že Nova ? Koliko pa damo zraven ?Vi in jaz ? Populizem in pristranskost pa mislim, da zelo pristojita onim drugim medijem

        • tohuvabohu

          Seveda vem. Vsak komentar te izdaja. Če bi bil za kaj drugega, bi to že povedal.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Kot sem že napisal

  • macon

    V bistvu se pojavljajo vzporednice med početjem NSK in treh Janš. NSK je povzel militantni videz, nastop in izrazoslovje komunističnega režima, da bi jim pokazal ogledalo, sebe pa umestil v vrzel med projekcijo in realnostjo. Komunisti so namreč producirali videz, ki je imel z realnostjo življenja čedalje manj skupnega, ker se jim je šlo za oblast za vsako ceno. Pogled v ogledalo jih je zmotil, vendar je NSK hitro dobil potrditev v tujini, razpadajoči in gnijoči režim pa jih je potem pustil pri miru in tudi vključil v kulturni sistem.

    Trije Janše v bistvu ne ponujajo nič. Najprej ne kritizirajo režima, temveč so za režimsko korist apropriirali ime in priimek opozicijskega vodje, ki je režimu trn v peti. Potem se ne morejo oblačiti v uniforme in recitirati nabuhlih kvazi ideoloških govorov, ker je Janša civilist. ki ne govori ideoloških flanc, ponuja zdravorazumske vsebine, ki jih trije pozerji ne morejo povzemati, ker niso v vrzeli med projekcijo in realnim. Ostalo jim je, da nadalje apropriirajo klasike slovenskega performansa in konceptualne umetnosti kot so bili OHO, ampak to jim ne daje kake kredibilnosti v pogovoru s tujo kulturno sceno za katero so OHO precej neznani.

    Uspelo jim je pocuzati državne milijone od vladajočih neosocialistov, ki se jim je fino zazdelo, da imajo tudi oni nov NSK, ampak zgodovinski moment ni niti približno podoben, namesto aktualne kritike je prazna poza, tarča ni fuehrer in partija s hordo korakajočih rjavosrajčnikov ali pa vsaj sedeč na tribuni, ko mu pionirčki mahajo s papirčki. Lahko bi hitro zaostrili svoj videz v kritiko lažne projekcije udbokomunajzarjev na oblasti, ki je v razpoki neskladja med realnostjo in narejenim videzom, Janši levi režim namreč obeša fašizem in totalitarnost, ki ju z ničemer razen s hipnimi lažmi ne morejo potrditi in se jim sproti sesipajo, režijo pa se jim že otročki, vendar bi si trije s tem hitro izkopali kulturni grob in dobili malo ali nič. Očitno se jim gre za udobno kulturniško življenje na praznem niču, za imenom, ki so ga lahko dali na plakat nimajo več nič.

  • domovina mili dom

    Iz teh primitivizmov se da zaključiti, da levičarji ne dosegajo praga normalnih ljudi. To so ljudje s posebnimi potrebami.

    • DrainTheSwamp-še pomnite?

      Iz tega članka se da sklepati, da so desničarji največje užaljene rožice, ki začnejo jokati v trenutku, ko jim kaj ni všeč…čeprav ni absolutno v ničemer nelegalno – a ni bil točno to kriterij za SDS-ove finančne mahinacije??

      • Olga2345

        Za častilce zločinske zvezda in gencida, tudi kraja identitete in lažno predstavljanje ni nic! Ste pač osebki brez časti in morale! Inteligenco imate pa na psu!

        • DrainTheSwamp-še pomnite?

          Kako si dolgočasna, daj najdi si kak hobij

          • janez cepec

            ma kašn hobi, kuhno nej gre spucat, glej kašna svejnarija maš. al pa descu gate speglat, neki se bo že našl

          • wert

            Teb u Begnah perejo gate, ker te nobena ne mara. Kdo pa bi se ukvarjal s takšnim umazanim in ohrnim brundačem.

          • tohuvabohu

            Malo primerjaj njene pluse in svoje, sirota uboga.
            Kaj je to “hobij”?

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Hahaha “primerjaj njene pluse” hahaha
            bogi…

      • Franjo Trojner

        Ja prav imaš, politična levica je res čisto brez vsake etike, morale, vesti in čuta za pravično in normalno, kar je poleg pomankanja manir in lastne pameti itak vsem levičarjem lastno. Če politiki politične levice in njim vdani dominatni mediji samo začutijo, da jim je koritništvo na račun naroda ogroženo in bi na bližnjih parlamentarnih volitvah lahko popušili, pričnejo takoj igrati umazano.

        • DrainTheSwamp-še pomnite?

          Torej je Đuđička prisilila Janšo, da vzame sumljiv kredit sumljivega izvora. A drugi silijo SDS, da sama sebe strelja v nogo?
          Ker če bi tak kredit vzela recimo SMC, je vsem kristalno jasno, da bi bil škandal prve vrste in da SMC nebi imela kaj iskati na volitvah.
          In še-SDS po izgubljenih volitvah: “Žal volitve niso bile poštene, zato rezultat ni legitimen” Gladko, enostavno. In navijači jim jedo iz roke

          • Korenjak

            Za SMC se še danes ne ve, odkod se financirajo, kaj je bil finančni zagon te “stranke”. Za SDS se točno ve, da je najela posojilo na prostem trgu, kjer ne preverjaš porekla kredita. Kot jagoda na torti pa samo potrdilo o nekaznovanosti posojilodajalke, s katero je dodobra s kazensko ovadbo zašila Cerarja, lahko pa tudi tebe – če imaš seveda jajca s takšnimi izjavami stopiti v javnost. Po moje ne – raje streljaš kozle iz varne anonimnosti.

      • domovina mili dom

        Stara komunistična etika zla. zapleni, ubij, naredi vse, da izbrišeš nasprotnika. Ko pa jim resnico vržeš v obraz, so pa užaljeni in ne bi o tem govorili, kajne.

        • DrainTheSwamp-še pomnite?

          A opisuješ modus oprandi JJ in SDS verjetno. Ker točno tako so ju opisovali vsi, ki so stranko zapustili.
          Naj uganem – vsi tile so bili komunistični podtaknjenci. Enostavno

          • domovina mili dom
          • Korenjak

            Stranka ima več kot 45.000 članov. Več jih prihaja, kot odhaja.
            Samo analogija: ker vsako leto iz nogometnega kluba Sp. Kašelj prestopi v drug klub nekaj igralcev, je zato s klubom kaj narobe ali je to zgolj normalen pojav?
            Zate ne, ti se obešaš na slamice, pobrane iz Mladina, Dnevnik, Delo, Večer in drugih režimskih trobil.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Le da SDS ne moremo primerjati z nekim tretjeligašem, ki nima vpliva nikjer. Zgrešena analogija. Sicer pa so razlogi za prestop dobro znani iz prve roke, saj so morali biti tiho ko so bili v stranki, sicer bi jih sami izobčili. Skratka, čisti komunizem

          • tohuvabohu

            A ti to o predvojnih čistkah, ki so se med rdečkarji pod Brozovim in Stalinovim vodstvom masovno izvajale?

      • rabbit

        Zakaj se pa ti trije kakci niso poimenovali v JOSPE BROZE TITE ali pa vsaj v MILANE KUČANE. A dinarčkov ne bi bilo a ja korit bi bil prazen.

        • DrainTheSwamp-še pomnite?

          Zato ker obstaja svoboda izražanja.
          In naj uganem: če bi se poimenovali po kučanu ali titu, na Novi niti približno nebi bilo takega zgražanja. Pravzaprav-če bi članek sploh obstajal, bi te umetnike hinavsko slavil. In prosim, ne smeši se z zanikanjem tega dejstva

          • Korenjak

            Zakaj pa se niso? Ker od tega ne bi bilo denarja iz sredstev, sicer namenjenih kulturi, v praksi pa grobo zlorabljanje za politiko.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            In zakaj naj nebi bilo denarja? Ker bi bil Kučan užaljen in nebi hotel izplačati?? Pa v kakšni pravljici ti živiš?

          • Korenjak

            Ne, ti pravljičariš in se grdo sprenevedaš. Če bi se preimenovali v Milan Kučan, ne bi dobili denarja, mediji jih ne bi promovirali in še kakšen pregon bi jih čakal.
            Zdaj bedak pa oprosti – ne da se mi ukvajati s takimi opranoglavci. Se vidimo na volitvah.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            ?? wtf??

          • tohuvabohu

            In kaj so hoteli izraziti? Ti boš kot njihov advokat gotovo vedel.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            Ne vem točno, mogoče sam mal trollat Janšo, zakaj pa ne, saj je javna osebnost. Tako kot Janša trolla parlament in pravno državo…

          • Korenjak

            Pod krinko umetnosti, ki to ni, vladajoča levica financira politične gonje. Milijoni EUR, ki bi jih vsak normalen človek raje namenil za npr. otroške vrtce, tebe seveda ne ganejo. Ti bi bil pripravljen še mati prodat, da bi le Janša “crknil”, mar ne?

            Trollanje pa te res izdaja: Radio Študent, Rog, Mladina…. napuhani brezposelneži, ki si domišljajo, da so avantgarda.

          • DrainTheSwamp-še pomnite?

            A se ti zdi normalno, da se nekdo v državi zavzema za enakopravjenšo plačno politiko, sodelovanju delavcev pri deljenju dobička, višjo minimalno plačo, nižje najemnine stanovanj?? Je to zate dobra stvar ali “čisti komunizem”?

          • Tone

            Morda res niso avantgarda, a kaj drugega, kar bi bilo podobno avantgardi nimamo, pa moramo biti zadovoljni s tem, kar imamo. Saj imamo tudi slikarje impresioniste, ki smo ponosni nanje pa sploh niso pravi impresionisti.

          • tohuvabohu

            Ko si po nemarnem omenil svobodo izražanja, sem sklepal, da veš. Torej samo brezzvezno nakladaš, trolči.

        • janez cepec

          ma isti ti je kurac. Janša, al Tito, oba dosmrtna predsednika partije, oba diktatorja, oba komunajzarja, sam de Janša (še) ni maršal, pa de ma (še) obe nogi.

          • lili pili

            Tako je posleta tita janez.

        • Tone

          Če bi se preimenovali v Tita ali Kučana, ne bi bilo nobenega efekta, aj se nihče nebi čutil prizadetega. Tako pa imajo prvovrstno reklamo.

    • twintop1

      s plenilskimi potrebami

  • dob

    Za Levico je to umetniška instalacija.
    Tako, kot je Huda Jama zanje samo umetniška inštalacija. Le da tam umetniki niso znani.
    Če bi pa bili, bi jim izrekli priznanje, morda celo podelili prešernovo nagrado.

    Nekateri pač ne razumemo njihove umetnosti, ker smo kmetavzarji in nesvetovljani.

    • Mojca pokraculja

      OMG ! Pa še res je!

  • Olga2345

    Ovadba in odstranitev! Če bom katerega videla, ga bom osebno odstranila!

    • Varuh

      Prijava za odprto grožnjo (KZ-1).

      • Korenjak

        He he he he he, ha ha…. mater mi vi samooklicani varuhi zakonistosti spravljate v smeh. Upam, da te bo slej kot prej tožistvo stisnilo zaradi krivih ovadb in te pospravilo za dve leti na hladno brez interneta.

      • Olga2345

        Ko me najdete….

        • slaipowi

          Jaz te poznam. A ti se slikco prilimam s kakšnega domobranskega VSO mitinga? Potem bodo vsi poznali tvoj ksiht. Buuuuu

    • lili pili

      Si pa packa olgica

  • Olga2345

    Kriminalci, ki upam, da dobijo po volitvah poziv na sodišče in Dob! Predvsem pa ukinitev davkoplačevalskega denarja! V normalni družbi bi si tatovi zaslužili kvečjemu kakšen pljunek v obraz!

  • Franjo Trojner

    Še en dokaz več, da politična levica parlamentarnih volitev NE more dobiti na pošten način, iz tega razloga v skladu s svojimi manirami pač igrajo umazano, podlo!
    Še dobro, da volilci ne padajo več na takšne umazane manipulacije, kar stranke poltične levice pred volitvami že občutijo, saj jim podpora med volilci drastično upada. Bolj levičarji blatijo g. Janeza Jsnšo in domoljubno stranko SDS bolj g. Janši in stranki SDS med volilci podpora raste.
    Že dolgo časa je jasno, da ima volilno telo pun kufer lažnive levice in njenih namensko, brezsramno sproduciranih afer, ki služijo samo in izključno za krajo volitev.
    Jasno je, bilo, da se bo politični levici vsa brezsramno polita gnojnica po politični desnici slej, kot prej vsipala direktno nazaj v hinavski fris in ta trenutek je danes dejstvo postal.

    • lili pili

      Domo ljub, domo branec, ne hvala

      • borko

        ti nisi ne eno ne drugo

        • lili pili

          Biti domoljub in hkrati domobranec si ne zelim, ti so samo pobijali slovence in zato bili se placani.. od nemcev

      • Franjo Trojner

        Saj veš, da si cepec, mar ne? Ti lažnivi kljukec, namišljen volilec stranke Nsi, v bistvu pa zagrizen, fanatičen volilec komunjar vseh, tudi najslabših vrst!

        • lili pili

          Si gledal vceraj pop tv, lahko ga pogledas zanimiv je konec…

  • Domus Lubus

    Vsi Janezi Janše, desni in levi živijo na račun države……

    • janez cepec

      pizda, ne mormo se znebit tel luzerjov, skoz več jih je

      • tohuvabohu

        Tudi ti si težek luzer, pa se te ne moremo znebiti.

    • rabbit

      Z razliko, da so Ivana Janeza Janšo izvolili ljudje,te treh kakcev pa nihče in kar veselo cuzajo bajne milijone.

      • janez cepec

        stranko je ukradu Pučniku, mu jo razjebu, zdejšno združbo pa misle de bo vodu do smrt, zato, ker ga ene par zblojenih ovac redno potrjuje za prezidenta. isti Tito

        • Korenjak

          ..še en leftard, ki mu je znanje slovenskega jezika odveč. Najbrž zaradi pomanjkanja možganskih vijug (vidno iz vsebine napisanega).

          • janez cepec

            važna in resnična j’ usebina, Bunksl naumn, ne oblika, al pa pravopis. kapiš? verjetn ne

          • Korenjak

            Ne, ne razumem in tudi google translate ne. Poskusi v slovenskem jeziku, se bomo morda celo razumeli!

        • twintop1

          To bi se pa kar strinjal,da je isti Tito,”saj njega smo imeli tudi vsi radi”,pa on tudi ne bi pustil da se gmad prosto zbira v Slo.ali lazi čezenj.

        • sprehajalec

          Kwaj janez, lde voljo faco. Tuko kot levičarji voljo svojga Liderja Zokija, tako desničaji voljo Ivana janeza. U čem je prublem? Sej viš kuko je, čb dau opico za Liderja levice, pap jo ta star samouprauljalc pa zblojeni mladci is Dolančeuga faksa še kr volil.

          • Jože

            Vse stranke so za na Dinos. Prej bili člani KPJ. Srali so po njih in kaj so tile preoblečeni boljši?Hočejo biti nesmrtni! Dokazano pa švercerji. Brata Janša nista imela za gate a danes? S plačo in poštenjem ne pije vode. Če ni kaj jasno se vidiva na 4 oči.

          • sprehajalec

            Groziš Joško? Verjemi, da me ne bi rad srečal, pa da imaš zle namene.

            kaj ste nori ali kaj? Minisitrskemu predsedniku v principu egalitarizma, pa da ne bo imel več kot večina, saj biti bogat v Sloveniji je nekaj slabega, namenite 2500 neto na mesec. njegov podrejeni v petrolu ali pa krki, ima pa 30.000 neto na mesec. Pa direktor zdravstvenega doma 20.000 bruto. Smešni ste, potem pa pričakujete neko poštenost, sami ste pa vsi po vrsti potencialni kleptomančki, da se znajdete če se pokaže prilika. Saj socializem je itak preimenoval krajo v znajti se.

            Koliko ima Janša po svojih 30+ letih delovne dobe ne vem, konec koncev če bi bil bogat kot praviš, na to komaj čaka cela medijska hiša Delo, pa RTV Slovenija pa Pop TV da to obelodanijo. Zato so oni pravi naslov, ne jaz. 20 let se trudijo, da ga namočijo, pa mu še niso ničesar dokazali. verjetno bodo veseli vsake tvoje informacije….

      • lili pili

        Ljudje pa ne sds ovce so ga izvolile

    • sprehajalec

      Koliko še ostalih, vključno s teboj Lupus….

    • lili pili

      Pred casom so na hvrvaskem sodili generalu norcu, pol pa so se njegovi po ulicah drli vsi smo mi norec, pa se res je bilo…

      • sprehajalec

        Norac v štokavščini ne pomeni tega, kar v kajkavščini. Poleg tega štokavci uporabljajo “a” namesto “e” kot kajkavci.

        • lili pili

          Strokovno si obdelal ampak norac je bil obsojen…

          • sprehajalec

            Še enkrat, kajkavsko je norec.

          • lili pili

            Kaj pa cakavsko

  • twintop1

    Saj niti ne bi rekel da je ta plakat slaba reklama,mogoče pa predstavlja tri nove poslance,ki imajo radi Janeza Janšo,vsaj tako je videti.

    • pupa

      Ali potrebujejo v državnem zboru zgolj klovne.

      • twintop1

        Ne teh je preveč že na levi polovici parlamenta.

    • Anonymous

      Na majicah imajo res dobro reklamo, za Janeza Janšo.

  • Miža

    Cerar je vsaj na ustih imel neko etiko in pravno državo, medtem ko Levica, ti pa so brez vsakih zadržkov čiste emanacije brezvestnih zavržnosti v svojih dejanjih in besedah.

  • plavi-mil

    Vsi trije zgornji niso samo kreten, ampak luzerji na kvadrat, ob takih luzerjih mi gre na bruhanje.

    • lili pili

      Bruhaj, kozlaj mogoce se celo zada…..

    • sprehajalec

      Gre za prodane duše, ki v imenu svojih 5 minut performansa v življenju, žrtvujejo tudi svoje ime. Osebnosti pa itak ni kaj veliko.

  • lili pili

    To bi bil hec, da vsi jansati pridejo v dz, noro pol bi se pa ta pravi hitro preimenoval v svojo albansko inacico imena in priimka…. ta bi sele bila mocna…

    • xtc

      A v ptiimek tvojga Albanskega fotra?

      • lili pili

        Janshevega preberi blog mitje kunstlja od kod je ivano pritepenec

    • sprehajalec

      Čista srpska fora. Pri nas je bilo vse kar je slabega, desničar. Pri srbih je pa vse kar je slabega Šiptar.

      • lili pili

        Trenutno drzi z pripombo, da je pri nas vsak dan vec siptarjev in da je tudi to zelo slabo..

        • sprehajalec

          Tvoji levičarji jih vlačijo sem. Stranka kontinuitete in progresa SD s Tanjo Fajon.

          • lili pili

            Ce bos pogledal statistiko prihodov za siptarje bos ugotovil, da jih je najvec prislo v letih 2004 do 2008. Mogoce cisto nakljucje mogoce pa tudi povezava z rodnim krajem takrstnega prvega moza….

    • Aresnica

      A si to mislil za tovariša Marjana Š. – on priznava, da je šiptar-prijatelj-glede na to, da si precej brihten- me zanima originalen preimek tvojega tovariša Šarca.?

      _________________
      Lep pozdrav

      • lili pili

        Tega pa ne vem lahko pa mi napises kaj ves, za janeza sem bral na mikstonu….

  • tomven

    Kateri bebo od teh treh na fotki je kandidat? … na volitvah mislim, ker za Polje so itak vsi trije.

  • Peter

    Le zakaj se ne najdejo trije desničarji, ki bi se preimenovali v milana kućana?

    Ker na desni ni toliko norih, no.

    • sprehajalec

      Ne upajo.

      Ve se iz koga se v Sloveniji lahko norčuješ in iz koga ne. 70 let indoktrinacije je ljudi naučilo te modrosti.

      • Tone

        Kaj pa pogum, pa odločnost, pa kljubovanje, pa žrtvovanje? Zelo porazno mnenje imaš o slovenski desni populaciji. Ali ste res take zgube?

        • sprehajalec

          če se nekdo znebi političnih nasprotnikov tako, da jih zmeče v brezna, se je znebil tudi njihovih potomcev. Zato je bila Slovenija leta 1990 brez politične opozicije.

          • Tone

            To je res. Po mojem pa je večji problem v tem, da se opozicija levim opcijam pod komunizmom ni mogla razvijati, ker je bila prepovedana. Vendar po 25 letih to ne more biti več izgovor za pomanjkanje iniciative in odločnosti. S smiljenjem samim sebi in izgovarjanjem na dejanske in izmišljene komuniste ne boste daleč prišli.

          • sprehajalec

            #S smiljenjem samim sebi in izgovarjanjem na dejanske in izmišljene komuniste ne boste daleč prišli.#

            Pa saj vodstvo desnice po vseh volilnih anketah pred volitvami ni tako slab rezultat? V čem pa je problem?

            Drugo pa je kot praviš zgoraj,, da ti politično moč da ekonomsko moč, v veliki meri. Pri nas je obratno, politična moč ti da ekonomsko moč. To pa zato, ker je Levica obdržala vse vzvode uprabvljanja z narodnim premoženjem ter vse sfere družbe, medijske, bančništvo, energetiko infrastrukturo.

            Kaj se ti ne zdi, da v štartni osnovi ni fer plej? Eden na štratni črti z biciklom leta 1990, pa še v službi pri prvem, drugi pa s športnim mišičakom….

          • Tone

            Načeloma imaš prav. Toda kaj storiti glede na to, da bi v zgodovini težko našli primer, ko je neka politična opcija svoj položaj zapustila prostovoljno. Ravno sklicevanju na to situacijo pravim smiljenje samemu sebi.
            Vodstvo desnice po volilnih anketah ni slab rezultat, a 15% ne kaže na možnost oblikovanja vlade. Sicer pa ankete ne povedo dosti, pri anketah se ljudje obnašajo drugače kot na volitvah.

            Po mojem ravno paranoični antikomunizem našo desnico paralizira. Če bi na preteklo zgodovino pogledali bolj objektivno, bi lahko spoznali, da je politična kultura pri nas drugačna kot v vzhodni Evropi. Samo na realnih osnovah bi se dalo kaj pametnega storiti.

          • sprehajalec

            #Toda kaj storiti glede na to, da bi v zgodovini težko našli primer, ko
            je neka politična opcija svoj položaj zapustila prostovoljno.#

            To politično opcijo nekdo voli. To so Drnovškovi penzionerji po starem, ki ne želijo sprememb. Z dobrimi penzijami. Javno upravni aparat z 220 občinami, ki ne želi sprememb. Žerjavisti in podobno, ki želijo ohraniti svoja podjetja samoupravno socialistična, ker se pač lažje živi v njih. Teh volilcev je milijon.

            na dugi strani je prepad na realni sektor, kjer je 1000 Eur plače premija.

            #Vodstvo desnice po volilnih anketah ni slab rezultat, a 15% ne kaže na
            možnost oblikovanja vlade. Sicer pa ankete ne povedo dosti, pri anketah
            se ljudje obnašajo drugače kot na volitvah.#

            Morda bi bilo neumno v tej javnofinančni situaciji, z ogromnim dolgom pa obrestmi, pa rigidnostjo družbe proti vsakim spremembam. Boš imel takoj učiteljice na cesti. Morda je boljši grški scenarij.

            #Po mojem ravno paranoični antikomunizem našo desnico paralizira.#

            Ljubiteljev komunistov je pri nas še ogromno. Skupaj z nostalgijo so vse skupaj pomešali pod geslom: pri nas je bilo pa drugače. češka naprimer teh problemov ni imela več od leta 1990. Zakaj? ker se pri nas takšen proces kot tam ni odvijal. pri nas je bila nek zopet eksperiment neke tranzicije, ki pa je zavožen.

          • Tone

            Torej je položaj zacementiran in ni rešitve. Potem je najbolje, da pustimo vse skupaj na miru in gremo na pivo.

          • sprehajalec

            Rešitev je grški scenarij. Socialna država samo za polovico državljanov pač ni vzdržna na nek daljši rok…

          • Tone

            Torej je položaj zacementiran in gremo lahko na pivo.

  • Anonymous

    Vsi na volitve in volimo SDS!!

  • xtc

    Ne bi me presenetilo,če bo tale anti Jj histreija povzročila ravno obraten efekt zaradi svoje vsiljivosti.

  • Korenjak

    Zanimivo, ko pa se na twitterju zgolj pojavi satiričen profll, parodija na Mesečnega Luko, pa leftardi znorijo do neba: https://www.domovina.je/ko-luko-mesca-mine-do-heca-zakaj-bi-kruh-cakal-nate-ce-lahko-ti-cakas-na-kruh/

  • šmentanamuha

    Kaj si lahko mislimo o stranki, ki za svojega poslanca predlaga tako motenega kandidata? Sicer pa ima tudi Luka Mesec IQ v višini sobne temperature, zato takšno početje niti ne preseneča. Le kdo je njegov svetovalec?

    • sprehajalec

      Sicer ga pa glede na delovne izkušnje niti ni mogel razviti…

      Delovne izkušnje:
      2014– poslanec v Državnem zboru
      2012–2014 direktor Inštituta za delavske študije
      2012–2013 Koordinator Delavsko-punkerske univerze na Mirovnem inštitutu
      2009–2011 Predsednik Študentskega politološkega društva Polituss
      2008–2010 Predsednik Kluba študentov Selške dolin

      • Tone

        Daj, naredi tak spisek izkušenj še za Žana Mahniča.

        • wert

          Ej, Tone, Tone… a si dec, al si baba, no. ?

          • Tone

            Zaenkrat sem še dec. Imam pa rad doslednost in poštenje.
            Lahko se je prčit z izkušnjami Luke Meseca, če jih ne primerjaš z izkušnjami Žana Mahniča ali koga drugega, če to narediš, se pa izkaže, da je vse skupaj brez veze.

        • sprehajalec

          Žan mahnič ni predsednis stranke.

          • Tone

            Zgoraj ni govora o LM kot predsedniku stranke.
            Naredi spisek izkušenj, ki Mahniču zagotavlja višji IQ.
            Samo elementarnega poštenja radi.

          • sprehajalec

            Slovensko Levico zastopata dve prepoznavni figuri: Neformalni lider Zoki in pa ideološka figura Luka Mesec. Prvi zagovarja realno balkanski tip socializma, drugi pa romantični južnoameriški tip socializma.

            Žan mahnič ni tako prepoznavna figura niti nima takšnega vpliva na politiko, kot prva dva. zato se skoncentrirajmo na prva.

  • garfi

    PSIHOPATSKA “levica”

  • živa majcen

    phahaha ka si bojo še zmislal

  • živa majcen

    to je že pa šlos mal čez meje resno majo pa tud svoje fore

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!