Koliko resnice je v izjavi britanskega zunanjega ministra, da je bila Slovenija sovjetska vazalna republika?

Miro Cerar in Jeremy Hunt (Foto: Twitter)

Britanski zunanji minister Hunt je ob svojem nedavnem obisku Slovenijo opisal kot nekdanjo sovjetsko vazalno državo, Cerar pa ob tem sploh ni reagiral, pač pa se je odzval šele s tridnevnim zamikom. Besede britanskega zunanjega ministra niso daleč od resnice, Cerar pa se je tokrat s svojo nekompetentnostjo osmešil pred svojimi ideološkimi somišljeniki.

Britanski zunanji minister Jeremy Hunt je v četrtek prvič v tej vlogi obiskal Slovenijo in ob svojem obisku med drugim levičarje razburil z opazko, da je bila Slovenija sovjetska vazalna država, ko je dejal: “In res sem vesel, da sem tukaj, saj je Združeno kraljestvo kot sorodna evropska država zelo ponosna na preobrazbo, skozi katero je šla Slovenija v zadnjih 30 letih. Resnično presenetljivo preoblikovanje iz sovjetske vazalne države v moderno evropsko demokracijo, članico Evropske unije, članico Nata, v državo s cvetočim gospodarstvom, ki vsako leto beleži višji turistični obisk. To je resnično primer Evrope v najboljšem.” To seveda ni daleč od resnice, do spora med Josipom Brozom Titom in Josifom Stalinom je bila tudi Slovenija kot del SFRJ sovjetska vazalna država, po obdobju množičnih umorov po vojni pa je oblast hitela z implementacijo komunizma po sovjetskem vzoru. Po omenjenem sporu je ustanovila Gibanje neuvrščenih, a gospodarski sistem je bil še dalje komunističen, pravica do zasebne lastnine ni bila spoštovana, prav tako pa so bile kršene številne politične pravice.

V Jugoslaviji je bilo več političnih zapornikov kot v Češkoslovaški, Madžarski in Poljski skupaj
Glede na nekatere indikatorje je SFRJ v svoji totalitarnosti celo presegala nekatere izmed zvestejših držav takratnega vzhodnega bloka. Kot smo na Nova24TV že poročali, je bilo v poročilu Helsinškega odbora za človekove pravice, ki je opisovalo kršitve v 70-ih in 80-ih letih, navedeno, da je bilo v SFRJ več političnih zapornikov kot v Češkoslovaški, Madžarski in Poljski skupaj. Teh je bilo kar med 1.100 in 1.300, in sicer večina zaradi t. i. “verbalnih deliktov”. Kazenski zakonik SFRJ je namreč vseboval celo vrsto členov, ki so bili namenjeni izključno preganjanju drugače mislečih, po 133. členu je bilo tako prepovedano deliti sovražno propagando in predstavljati razmere v Jugoslaviji s slabimi nameni, po 134. členu je na primer bilo prepovedano spodbujanje nacionalnega, rasnega ali verskega sovraštva, po 136. členu sodelovanje v sovražnih aktivnostih in po 114. členu sodelovanje v protirevolucionarnih aktivnostih. Prav tako je eden izmed uporabnikov družbenega omrežja Twitter zapisal, da je SFRJ v Združenih narodih kar v 75 odstotkih primerov glasovala enako kot Sovjetska zveza, po Stalinovi smrti pa je prišlo tudi do kar nekaj srečanj med voditelji obeh totalitarnih držav, posebej lepo je bil na primer sprejet Leonid Brežnjev.

Josip Broz Tito in Leonid Brežnjev (Foto: Facebook)

Levičarji in jugonostalgiki razburjeni, Cerar se je odzval šele po treh dneh
Predsednik SMC in zunanji minister Miro Cerar pa je tokrat pokazal svojo nekompetentnost – ravno v dneh, ko pozornost ponovno vzbuja zloglasna maketa drugega tira. Cerar na sami tiskovni konferenci namreč sploh ni odreagiral in je to storil šele po treh dneh pritiskov in zgražanja levičarjev, marginalcev in jugonostalgikov. Na spletni strani stranke SMC so objavili sporočilo, kjer je zapisal: “Žal je pri oceni o sovjetskih vazalih šlo za neustrezen in napačen izraz. Obiskov britanskih voditeljev smo vedno veseli in jih bomo veseli tudi po brexitu in z britanskim kolegom bom ob prvi priložnosti, ob robu zasedanja ministrov EU, govoril tudi o tej zadevi in ga kolegialno podučil o naši preteklosti. In prepričan sem, da v prihodnje ne bo prihajalo do podobnih retoričnih nerodnosti.” Prav zanimivo bo gledati, kako bo podučeval Hunta, ki je s prvorazrednimi častmi diplomiral na Univerzi v Oxfordu. Cerar je po drugi strani privilegirani otrok komunističnega režima, izobraževal se je na režimski pravni fakulteti, vso svojo kredibilnost pa je izgubil, ko je vlada s 97 tisoč evri davkoplačevalskega denarja sodelovala v kampanji za referendum o drugem tiru, ki je moral biti ponovljen. Tudi legitimnosti ne uživa, na volitvah je njegova stranka namreč skoraj popolnoma pogorela, najnovejše raziskave javnega mnenja pa ji ne pripisujejo več niti možnosti ponovnega preboja v parlament.

Foto: STA

Levičarji skušajo rehabilitirati nekdanji totalitarni režim in tako upravičiti nadaljnje omejevanje političnih svoboščin
A če vse to postavimo v širši kontekst, postanejo jasni razlogi za zgražanje slovenskih levičarjev, marginalcev in jugonostalgikov nad Huntovo izjavo. Kot smo že na kratko opisali v prejšnjih odstavkih, SFRJ v svoji totalitarnosti ni dosti zaostajala za Sovjetsko zvezo, v nekaterih indikatorjih je bila celo hujša, rehabilitacija jugoslovanskega totalitarnega komunističnega režima, katerega uveljavitev je po nekaterih ocenah terjala celo milijon smrtnih žrtev, pa ima bolj praktičen namen. V tem času strici iz ozadja vse težje najdejo ustrezno kompetentne in vodljive “nove obraze”, s katerimi lahko nadaljujejo kontinuiteto prejšnjega režima, to pa se med drugim odraža tudi v vse krajšem roku njihovega trajanja. V svojem obupu se tako poleg poveličevanja SFRJ in NOB ter opravičevanja povojnih pobojev režim zateka celo k nekaterim nezaslišanim metodam, ki jih je jasno obelodanil zadnji šef slovenskih komunistov Milan Kučan, ki danes ni nič manj vpliven. Z namenom ohranjanja oblasti bodo tako ponovno pričeli kratiti politične pravice!

Foto: Združenje borcev za vrednote NOB Grosuplje

Javnost povedala svoje
Na to bizarno dogajanje pa se je burno odzvala tudi javnost prek družbenega omrežja Twitter, v nadaljevanju z vami delimo nekaj najbolj zanimivih objav.

J. Ž.

  • Peter

    No, zamenjal je Slovenijo s Slovaško.
    V bistvu pa mu je zameriti samo uporabo preteklega časa, kar se tiče ruske vazeljinske respubljik slajvenjije.

  • janez cepec

    tok smo bli Slovenci vazali Rusov, kukr so Tomiji vazali Amerjev

    • Peter

      Zato imaš tudi ti tako plačo, kot jo ima tvoj Tomi ekvivalent, no.

    • Janez Kepic-Kern

      ŠALA
      Kako
      kaj tista tvoja znanka JOŽICA?
      Tista ki ve zate – pa o tebi v BEGNAH?
      Meni je bila po vtisu – luštna.
      A se kaj radda stiska in pleše ?
      Iščem soplesalko z PUSTNI PLES V MASKAH NA LJ GRADU, 2.3.2019 OB 20H.
      PRIDI
      TUDI TI IN – DAJ PRIPELJI – JOŽICO
      S SEBOJ.
      JE VEENO, ČE TI NE PLEŠEŠ.
      BOM JAZ PLESAL S TVOJO – JOŽI.
      A se kaj rada stiska?
      pvej,a ne ? Ne bodi tak zadrt , puščoben , – no, ti JANEZ CEPEC. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      P.S
      PUSTNI PLES V MASKAH NA LJ GRADU, 2.3.019 OB 20H
      https://www.ljubljanskigrad.si/sl/dogodki-na-gradu/ples-v-maskah/

      KONEC ŠALE

      • DEATH TO COMMUNISM

        V kaj se boš pa ti našemil?! Že brez maske si lahko Kvazimodo… Notredamski zvonar! hahahaha

        • janez cepec

          ma kašn Kvazimodo, on je debilko u Begnah

          • DEATH TO COMMUNISM

            Ej, pjandura gorenjska, Kvazimodo je zate Adonis!

          • janez cepec

            de ni mau teb podobn? a s’ ti tud tko puklast?

      • janez cepec

        Johan aus Begne, čas je za 220

    • ZatonMesecnikov

      Kwaj janez, kardelj je hotel biti še celo bolj boljševiški od boljševikov samih. V dveh državah na svetu je komunizem dobro sedel: Rusiji in Sloveniji…

  • Duhec

    Torej je blo bolš, ker dons je greznica.

    • Peter

      Si se kdaj vprašala, zakaj je dons greznica?
      In če si se, do kakšnega odgovora si prišla?

      • Duhec

        Ja, zarad vseh politikov, ki so bli, so in bojo.

  • Edi Puc

    .. tudi danes smo pod mizo, zato je KUčan prijel RUSKO odlikovanje

    • Steiermark

      Rdeče rusofilske podgane, odlikujejo in se pustijo odlikovati, sebi enakim ludožerskim primitivnim sovjetsko komunističnim podganam….

    • FORT WORTH

      Ja tisto odlikovanje je pa res castno.
      V zahodnem demokraticnemu svetu so ruska odlikovanjaj nic vredna.
      O tem dogodku se ne balo dalo prebrati v nobenenemu resnemu casopisu…
      Bo pa zabelezeno pri obvescevalcih…

  • janezxy

    Vse je resnica. Zakaj se samo ta tvorba od ostalih komuno republik tako krčevito objema s komunizmom.Če je tu problem žvepleni,mu je treba takoj sodit po Čavseskovem receptu.

  • janezxy

    Lep dokaz je Borova pesem -Slovenija Ruska bodeš ti………,,.

  • Peter

    Na zgornji sliki se lepo vidi, kako je avantagrda delovnega ljudstva živela življenje enako svojemu delavskemu razredu, kateremu so podredili vsako misel svojega vsakdana, vsako vlakno volje za napredek in dobrobit paroletarjata, no.

  • janezxy

    Na zgornji sliki se lepo vidi,da na mizi ni več prostora.To ni miza zadnje večerje in tudi ekipa je druga.

    • Peter

      Kar imajo na mizi je imela ena ruska družina dovolj za vse leto.
      Pri nas pa za pol leta, smo bili le boljši, no.

  • DEATH TO COMMUNISM

    Ne razumem zakaj je Pommy govoril v preteklem času?!?!? Trenutna vodilna politika v Sloveniji je to še sedaj!!!

    • 10mile30

      zato so pa podprli guaidoja npr. cel svet se mu smeji, samo naši izdajalci podpirate njegovo trditev

      • DEATH TO COMMUNISM

        Komu ti govoriš izdajalec?!?

        • Duhec

          Hahahaha. Spet se razburjaš.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Nihče mi ne bo govoril, da sem izdajalec, najmanj pa ena taka gnida, kot je zgornji usrane!

      • ZatonMesecnikov

        dečimiletrenta, kateri izjavi se pa smeji ves svet?

        da so fojbe polnili vojaki z rdečo zvezdo na kapah? Ali kateri drugi?

        • 10mile30

          so, s fašisti, ki so pošiljali slovence (otroke!) in druge v umirat v taborišča in njihovimi kolaboranti. zasluženo.
          članek je pa o nečem drugem in temu se smeje cel svet

          • ZatonMesecnikov

            To bluziš dečimiletrenta zato, ker so tebe pa tvoje navlekli na primorsko veliko kasneje in te naučili, da tako bluziš. kot preverjene kadre.

            Ki slavijo še danes polnjenje fojb z italijanskimi civilisti.

            Si se kdaj vprašal, zakaj javno ne obelodanijo poročila mešane komisije, ki ga je pahor predal zadnjič Tajaniju?

            Ne upajo zaradi takšnih kot ti?

          • 10mile30
          • ZatonMesecnikov

            če je to to, kar je pahor dal tajaniju, je sramota. ker tole kar čitam je izsek iz slovenskega učbenika za osnovne šole. krivda Italijanov na eni strani, pa

            nič komunistov na drugi strani.

            Brez konkretnih številk, brez navedb, primerov itd. ni čudno, da vas potem en film tako vrže iz tira dečimiletrenta.

            Daj tisto skrito, pravo poročilo. Tole Italijani (razen kakšnega italijanskega komunista, zgodovinarja) niso sestavljali.

          • 10mile30

            vpraši fašiste. oni imajo enako poročilo, sam v italijanskem jeziku

          • ZatonMesecnikov

            Če bi ga imeli, bi ga že sprejeli in pokazali. Tako pa je šele sedaj Pahor dal poročilo Tajaniju.

            ma kakšno poročilo, ki glorificira komuniste in demonizira fašiste. Kaj si prtegnjen ali kaj?

            To poročilo je nastalo v revirjih ZZB in nima zgodovinsko raziskovalne podlage. opremljeno bi bilo s številkami pa kraji pa konkretnimi imeni.

            tako je pa tipično Slovensko brez imen, brez številk. ni čudno, da ga Tajani sploh ni videl. razen če obstaja še druga verzija tega poročila.

          • 10mile30
          • ZatonMesecnikov

            Pa kaj se Pahor sramoti s Copy paste učbenika zgodovine za osnovne šole iz leta 1975?

            pa kašno poročilo je to? kje so številke v fojbah? Kje so likvidacije? Kje so imena, kdo je likvidiral, tako med fašisti, kot med komunisti?

            Ni čudno, da se italijani na tole poročilo poserjejo. To poročilo je nastalo za mizo v sloveniji in je bilo šele sedaj predano tajaniju. ker drugačle bi italijani vedeli zanj. Poročilo je bilo pa predano zaradi notranjepolitičnih razčlogov.

            Ne seri dečimiletrenta…

          • 10mile30

            kaj bo sam nabivu al boš kej konkretnega povedu?

          • ZatonMesecnikov

            Raje povej, kdaj so tvojega fotra privlekli na obalo dečimeletrenta. Hercegovina ali Štajerska?

          • 10mile30

            ko fašist nima več kej povedt…
            primorska ni samo obala.. in zihr več generacij nazaj slovenc kot ti.

          • ZatonMesecnikov

            Torej imam prav, da vas na obali ni bilo? kje pa so potem prebivalci obale? Saj ni mogla biti prazna…

            vsi fašisti pa v fojbe?

          • 10mile30

            no zdej mi pa razloži kako imaš prav. še enkrat, nisem z obale. morda veš do kje sega primorska?

          • ZatonMesecnikov

            Pa saj ti pravim, da ste po hribih bili. na obali vas pa ni bilo. Prebivalcev ni bilo čez noč več, vile pa bajte so pa ostale….

          • 10mile30

            ti še zdej nisi z drevesa splezal.
            lepo da si se opredelil za lahe raje kot za slovence. ja, izdajalci enkrat, izdajalci za vedno. SF/SN

          • ZatonMesecnikov

            Ko boš enkrat spoznal, da ti ne moreš pobijati kar na počez, zato ker si pač Slovenec in imaš enako pravico do pobijanja kot drugi narodi, ki so pobijanje svojih obsodili, ti pa ne, boš morda razumel, kaj hočem povedati.

            zato ker si majhen narod še ne pomeni, da imaš kar pravico do pobijanja, predvsem svojih, pa sosedov. In ko boš enkrat to spoznal, boš morda postal velik narod. V metaforičnem pomenu besede seveda…

          • 10mile30

            ah zdej boš kle neki moraliziral. upravičeno so bili vrženi v fojbe. tako kot domači izdajalci med in po drugi svetovni vojni. kar pa ne morem reči za naše ljudi, ki so umirali na rabu, v gonarsu. ja, naši so umirali v taboriščih samo zato ker so bili slovenci. italijani v fojbah so pa fašisti in naši izdajalci. ti jih pa še kar naprej zagovarjaj. lp

          • ZatonMesecnikov

            Vroča in kruta hercegovska narava govori iz tebe. Srebrenica je repriza fojb in brezen. Ter krvoločnosti balkanca…

          • 10mile30

            jebi se ti s tmi hrvati. kaj so ti tku pr srci? meni niso

          • ZatonMesecnikov

            Mislim na vzhodne hercegovce, ki so jih vozili na Primorsko po letu 1954. V izpraznjene vile. Med njimi tudi tvojega đeđa.

            Ker pravi slovenec ne more biti tako krut in brezsrčen ter ravnodušen do pobijanja svojih sonarodnjakov in sosedov. Razen če ni morda Komunist.

          • 10mile30

            sm ti povedu. garantirano imam več rodov nazaj v sloveniji kot ti.

          • ZatonMesecnikov

            Dvomim hercegovac. Slovenci ne slavijo likvidacije sonarodnjakov Slovencev in njihovih sosedov…

          • 10mile30

            ti slaviš ko so fašisti pobivali slovence. tebi je hudo, da so se pol slovenci maščevali. ti si najbrž bolj za tisto krščansko da nastaviš še drugo lice. ti kričiš viva il duce! jebi se izdajauc!

          • ZatonMesecnikov

            Slušaj komunistek. Italijani so v 22 letih priključitve dela sedanjega slovenskega ozemlja do leta 1941 ubili 4 – z besedo štiri Slovence. Sodili in ustrelili. Bazoviške žrtve.

            krimska sovjetska socialistična Republika na obrobju Ljubljane leta 1942 je v 2 mesecih obstoja likvidirala 60 Slovencev. Brez sojenja.

            15 krat več torej, kot Italijani v 22 letih. Oziro,ma reciva, če bi imeli slovenski komunisti Krimsko Republiko 22 let, tako kot italijani dele sedanjega slovenskega ozemlja, bi ubili točno 7920 ljudi, s tempom, kot so zastavili prva 2 meseca.

            Dobro da je niso imeli. lahko človek reče.

            Tudi tebi bi nastavil lice, pa pustil da prvi ploskneš Hercegovac. Potem bi bil pa jaz na vrsti, hercegovčino…. Ti lepo razčiščuj vašo borbo s turcima, slovence in italijane pa pusti pri miru…

          • 10mile30

            zakaj pa samo do 1941? sej najbrž veš kdaj so tvoji lahi kapitulirali.

            http://varuhizlice.si/otroci-v-koncentracijskem-taboriscu-na-rabu/
            https://sl.wikipedia.org/wiki/Koncentracijsko_tabori%C5%A1%C4%8De_Rab

            moji predniki so bili internirani v italijo, in ti boš meni govoru pizdek mali fašistični.
            spizdi v italijo!

          • ZatonMesecnikov

            Po vojni so tvoji dobili ukradeno vilo, pa dedne ZZB penzije, tako da sedaj tukaj serješ s polno ritjo.

            italijani niso nikogar internirali vse do začetka Komunistične gverile na Dolenjskem in rdečih vojvodstev ter sovjetkih republik.

            delali so (razen zaslužnežev tvojega kova, ki nikoli niste – družbenopolitičbni delavci) pa vsi čez mejo. Na obrobju komunističnega raja.

          • 10mile30

            lepo bo blo če bi kšn kej šenku.
            res si kreten s takmi izjavami.

          • ZatonMesecnikov

            kaj, koga so pa natrpali v prazne ezulske Vile? tam ni bilo nič razrušeno…

          • 10mile30

            mene in moje zihr ne.
            si že sešteu vse žrtve italijanskih koncentacijskih taborišč?

          • ZatonMesecnikov

            mislim da manj, kot so jih pobili komunisti. Številka je 6.073. komunisti so pa pobili 24.000 Slovencev. 4x več torej.

            če pa ne bi začeli komunisti svoje vstaje, pa tudi ne bi imeli Italijani razloga za pošiljanje v taborišča. kajneda?

          • 10mile30

            Ti bolj malo mislis. Ce bi, nebi takih neumnosti pisal. Ne vem zakaj tolk sovrazis primorce, da dajes fasistom prav. Taborisca so pa bila ze pred tako imenovano vstajo. Nase so gnali nekam na jug italije. Najbrz pa sam ves kaj so nam delali fasisti. Res si en pizdek.

          • ZatonMesecnikov

            Imenuj eno taborišče pred 22.07.41?

            O “primorskosti” primorcev pa lahko dolgo debatirava.

          • janezxy

            KO VAM JE TAJANI NALIL ČISTEGA VINA IN CELI EU,PA NORITE.NAJ CELA EU IN SVET SPOZNA ZLOČINE YU KOMUNIZMA,DOVOLJ JE LAŽI IN SLEPOMIŠENJ.FAŠIZEM,NACIZEM SMO OBDELALI ŽE DO POTANKOSTIIN O TEM NIMAMO KAJ VEČ POVEDAT.

          • 10mile30

            ma kakšnega čistega vina? noben ne zanika da so italijanski fašisti v fojbah. tajani je samo pozabil povedat zakaj.

    • Duhec

      Skoz si nezadovoljen.

      • DEATH TO COMMUNISM

        Z levuharji ne moreš bit drugega kot nezadovoljen…

        • Duhec

          Ne vem, najdi si eno levičarko.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Saj imam pametno, olikano, nežno, lepo, čisto, dišečo in gladko desničarko, kaj mi bo levičarska pošast?!

          • Duhec

            Ne laži.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Spet sklepaš na pamet, Duhica! Spet samo domnevaš!

          • Duhec

            Sanje so dovoljene. Kučana upraš.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Misli kar hočeš… Kučana pa lahko samo skloftam.

    • branko zupanc

      Tommy

  • RATATA

    Saj so se uresničile upesnjene sanje brigad in odredov nov in poj “Slovenija junaška, sovjetska bodeš ti”. Sicer so z informbiroem malo zabrisali sivost odtenkov sovjetskosti z maslinasto barvo, pa vendar z nijansami ni trebakomplicirat.
    Da je pa ostalo tisto, kar se je takrat vzpostavilo znotraj eseferjota se pa opazi, ko danes pogledaš vremensko napoved za osamosvojeno socialistično respubliko kokoškasto Slovenijo.

    • janezxy

      Stalin se ni strinjal s kardeljevim predlogom, da yugo kot ne vem že katero republiko priključi sovjetski zvezi.Bom poguglav.

  • Anton

    itak,da je res, bolj se bodo bunili levičarji na izjavo britanskega diplomata bolj je verjetno da je temu tako.

    sarkazem press

  • Franc Šink

    Ma saj kurbe v kupleraju tudi vedo, zakaj tam posedajo !!

    • Duhec

      Očitno si bil stalna stranka.

      • Franc Šink

        Dokler sem zmogel.Je pa res da je tam padla marsikatera odločitev.

        • Duhec

          Lepo da priznaš.

  • Duhec

    Ampak, je pa mlada žena pomladila Cmero, otroka je naredil, odpravil dioptrijo. Zelo pozitivno vpliva. Lepo, zdej bo še večji lolek v politiki.

    • janezxy

      Kdo je cmerarjev sosed.

      • Duhec

        Sami mehki lulčki. Po tej logiki je njegov.

        • janezxy

          Kako veš.

  • Garbage man

    Cmerar ne razume angleščine, samo nadrkano(na pamet učenje-piflanje TM PF) zna brati in ponavljat stavke v angleščini.

  • Janez Kepic-Kern

    NI ŠALA.
    ŽAL.
    TA GB ČLOVEK IMA ŠE KAKO PRAV.
    SLOVENIJA JE BILA
    OD 1945 -1948 BOLJ RUSKA OD RUSIJE.
    STALINISTIČNA – KAR SE DA – SICER BI GOLI OTOK – NE BIL POTREBEN
    LJUBLJA
    JE BILA 9.5.1945 –
    – ” OSVOBOJENA” S STALINIZMOM, Z J,V.STALINOM.
    VSEPOVSOD,
    NA LJ-OPERI PO CENTRU LJ SO BILE SLIKE J.V. STALINA. L-R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    SLIKE J.V. STALINA, 9.5.1945 V LJ.

    J.V. STALIN NA LJ OPERI
    https://www.google.com/search?q=STALIN+LJUBLJANA+9.5.1945&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiu3_TehtfgAhWwpYsKHS-IBvcQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=YQ9nmhYRxmjX7M:

    J.V. STALIN V CENTRU LJ, 9.5.1945

    https://www.google.com/search?q=STALIN+LJUBLJANA+9.5.1945&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=6-1zNSZycTjOkM%253A%252CYGZub2TfEMF7FM%252C_&usg=AI4_-kQlovZGmf1y7N30NC7bS3HRHWFDsA&sa=X&ved=2ahUKEwiu3_TehtfgAhWwpYsKHS-IBvcQ9QEwAHoECAUQBA&cshid=1551103543040216&biw=1920&bih=937#imgrc=6-1zNSZycTjOkM:

  • MižekFiga

    VSE JE ZELO RES !!!
    Mongoloidnih otrok smo prehranili in vzgojili najmanj 75. Vsi so poslecdica sovjetske osvoboditve,.

    • Duhec

      Na Novi je manj komentatorjev. Pretiravaš s tem številom.

      • MižekFiga

        Popravljam z opravičilom na 74.

  • Olga101

    Huntovi izjavi bi dodala samo, da Slovenijo vodijo levicarji (prebarvani komunisti) nazaj v Putinov Rusijo!

    • MižekFiga

      Dokaz so Kučanova državna odlikovanja zvestim srbijancem (protislovencem) s Putinovim podpisom.

    • janezxy

      Ne skrivajo se več,da so rdečuhi.To je zdaj že javno.

      • Duhec

        Ne, zdej se skrivajo še sam SDSovce, ker je sramota bit del te SDS črede.

        • DEATH TO COMMUNISM

          Po čigavi logiki naj bi bila sramota bit član SDSa?? Jaz sicer nisem član nobene stranke, ampak vseen te vprašam…

          • Duhec

            A ne opažaš, da ljudje postajajo vse bolj nezadovoljni z SDSom. Ljudje, ki so jih vedno volili in podpirali.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Ne! Vedno več jih je. In vedno več jih bo, če bo leva politična opcija še naprej tako nasilno brezkompromisna.

          • Duhec

            Seveda to ne drži. Razmišljaš s spodnjo glavo, škoda.

          • DEATH TO COMMUNISM

            To je najbolj oguljen ženski “comeback”, kar jih obstaja. Od tebe sem upal na kaj boljšega, kot le to…

          • Duhec

            Lol.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Bi ti bila pa moja spodnja glava všeč… Škoda je le, da je nikol ne boš videla. hahahahaha

          • Duhec

            Lol.

          • DEATH TO COMMUNISM

            ;-)

          • janez cepec

            tvoje taspojdne glave še pes ne bi povohu

          • janez cepec

            folk niti ni tok nezadovoln z SDS, u glavnem jih odbija vel’ki luzer z svojim četrt stoletja dolgim kalimerovskim bluzenjem ene in iste stvari. je pa res, de u SDS velja rek, de je stranka velki vodja. ajn rajh anj firer

          • DEATH TO COMMUNISM

            Priden pionirček! Lepo si se nadudlal. Sedi, pet!

          • janez cepec

            isto b’ uhka djal za tebe, sam de s’ nadudan u drugo smer

          • DEATH TO COMMUNISM

            Od mene ne boš dobil floskul, tko da se tvoja teorija o moji nadudlanosti spet sesuje…

          • janez cepec

            jah, če nis nadudan, poj s’ pa fuknen

          • DEATH TO COMMUNISM

            Od enga tazga kot si ti, je to kompliment.

          • janez cepec

            bo držau, u vaši zblojeni čredi pač ne dobivate kešnih silnih komplimentou od pastirja, uglavnem morte bit tih, pa meketat kukr vam ukaže pastir

          • DEATH TO COMMUNISM

            Pravijo, da se nima smisla kregat z idioti. Torej – prav imaš!

          • janez cepec

            zato se s tabo nubedn ne krega.

          • DEATH TO COMMUNISM

            Vidm ja…

          • janez cepec

            sramota glih ni, greh pa tud ne

          • branko zupanc

            Se reče: greh glih ni, lepo pa tudi ni…

        • janezxy

          Zakaj pa se bi pri taki fenomenalni vladi skrivali SDS-ovci.Ta srpentinšek jj ne pride niti do vezalk,pa nisem v stranki jj.

          • janez cepec

            čak mau, kdo j’ že predsednik vlade?

          • janezxy

            Cepec

          • janez cepec

            tud možn, sam kašn cepec je šele ON, k’ je zmagu z večino (no ja, 25 posto glih ni neka večina), pa ne vlada

          • janezxy

            Kakšen cepec je šele srpentinšek,ko,vlada z 10 procenti.

          • janez cepec

            ne b’ reku, de j’ cepec, važn, de vlada

          • janezxy

            Ti cepec,kdo vlada.

          • janez cepec

            hvala Bog ne tist, k’ je, kao, zmagu volitve

          • janezxy

            Zdaj vidiš,kako simbolično si si izbral nick.Ni daleč dan, ko boste šli skupaj s čefurji v PM.

          • janez cepec

            ti boš na čelu

          • DEATH TO COMMUNISM

            Kreten!

          • DEATH TO COMMUNISM

            Vsak, ki ne vidi, kakšna katastrofa za državo in narod je trenutni volilni sistem, je kompleten debil. Leta 2011 bi moral Jankovič sestavit vlado in ne Janša. Lani bi to moral narest Janša in ne Šarec. Vedno bi moral vlado sestavit zmagovalec volitev. Dokler bo tako, bo Slovenija samo tonila. Očitno je levakom bolj pomembno “samo da ni Janša”, toliko časa bomo šli u tri pizde materine. Ko bo vlado sestavljal zmagovalec volitev, lev, desen, vseeno, takrat bo mogoče šlo na bolje…

          • janez cepec

            če b’ blo vel’kimu luzerju kej za Slo, b’ se u pokoj spravu, poj majo pa SDS šanse, de clo volitve dobijo, pa vladajo . dokler bo pa star komunajzar vodu opozicijo, majo pa levaki zagotovleno ablast

          • janezxy

            Sem slišal,da imate pri kps dvakrat na teden propagandni odsek srečanje.Bluziči ste.Po vzoru predhodnikov.

  • Aton

    Saj je vse res. Le, da so bile ostale vzhodne države tam zaradi prisile. Pa saj je tudi Cerarjev štab tri dni iskal razlike in štel politične zapornike in ugotovil, da bi bilo modro molčati…

  • ZatonMesecnikov

    #Britanski zunanji minister Hunt je ob svojem nedavnem obisku
    Slovenijo opisal kot nekdanjo sovjetsko vazalno državo, Cerar pa ob tem
    sploh ni reagiral, pač pa se je odzval šele s tridnevnim zamikom.#

    ha, ha, ha. Angleška politika je res neposredna. Tragedija je, da nam morajo drugi povedati, kaj smo in kaj smo bili.

    Te tri dni je pa Cerar potrebovala za konzultacijo in da so mu Borci povedali, kaj naj reče…

  • MižekFiga

    Ne me basat s Kučanovimi komunisti! To so kriminalci in njihoiva mlada linija se imenuje Levičarji.
    Evropa ima sodišče za človekove pravice in to svetovn ni daleč od resnice.
    Blefiranja je preveč in komunističnega sprenevedanja še najcveč. FUJ

  • Duhec

    Torej, kdaj bojo SDS protesti??? Pa ja ni mogoče, da Janša nič ne organizira proti tem levakom???

    • janez cepec

      zakuga bi pa kej organiziru? trenutno stanje mu odgovarja, sploh, pa se ja ne bojo komunajzarji med sabo jebal

      • Duhec

        Čak mal, a pol ma svoje za norca?!

        • janez cepec

          ne, njegovi SO norci

        • Janez Kepic-Kern

          ZAKAJ
          BEREŠ NESMISLE OD J. CEPCA.
          J. CEPEC JE PAČ TO
          – KAR POVE NJEGOVO IME – J. CEPEC , pač. A ne?L.r. J.K.Kern KOMENDA

      • Janez Kepic-Kern

        ŠALA
        UH – KAKO EN PAMETEN – JANEZ CEPEC . SI TI.
        Te prav občudujem. Tako pametnih J. CEPCEV
        – NE DELAJO VEČ-
        Od kod si pa doma. Daj nam povej? l.r. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
        P.S
        KONEC ŠALE

    • janezxy

      Ne boste se dolgo smejali z vašim srpentinškom.Tudi če je cepec mu bo kapnilo.

    • zokispoki

      Levajzarji se razkrajate in se sesuvate brez kakrsnih koli protestov. Ni potrebno prav nicesar narediti, ker ste taki kreteni, da vam itaq ni pomoci !

  • totex39

    Verjemite, da po Kučanu ne bo več tako, ampak se bo večina njegovih vezalov spet spreobrnila in iskala novo taktiko pri nas, kjer namreč vse popuščamo in niso nikoli kaznovani.

  • Amerikanc

    Titej se je “kurbal” s kapitalističnimi voditelji samo toliko, da ga nista Stalin in Brežnjev pohrustala.

  • Vera

    Prav je povedal Jeremy Hunt .

  • Lustrator

    Koliko resnice je v Angleževi izjavi? Vsa. Jugoslavija je bila v marsičem bolj “sovjetska” od uradne Sovjetske zveze po načinu delovanja. Pravzaprav je Cmerarjeva edina napak pri vsem tem ta, da se je (pa čeprav po 3 dneh) sploh oglasil in se seveda spet nesramno zlagal v obrambo najbolj uničujočem totalitarizmu vseh časov – upam da bodo zahodnjaki nekega dne spoznali da dobivajo od uradne slovenske diplomacije dobesedno neprestano apologijo komunističnega monstruma in temu primerno ukrepali.

    Se pa sprašujem na kakšni drogi je bil Hunt, ko je izjavil:
    “Resnično presenetljivo preoblikovanje iz sovjetske vazalne države v moderno evropsko demokracijo, članico Evropske unije, članico Nata, v državo s cvetočim gospodarstvom, ki vsako leto beleži višji turistični obisk. To je resnično primer Evrope v najboljšem.”

    Z izjemo tistega o turizmu (s čimer nima Slovenija kot država popolnoma nikakršnih zaslug, kvečjemu nasprotne) je namreč prav vsaka besede skregana z resnico. Zveni kot nekaj kar bi pred režimskimi novinarji bleknil nakokiran Pahor, Cmerar, Zokan ali Čmarec. Vzporedna resničnost….

    • ZatonMesecnikov

      Drogi, ki mu jo sami servirajo.

      Le s preteklostjo imajo naši levičarji probleme, ker ima Anglija svoje spomine in svoj Arhiv. zato pa butasto gledajo cele tri dni. Pa ko bi bil vsaj tiho. ga potem tukaj pravoverne sile našponajo, kaj mora reči.

      Tudi tako opevanim neuvrščenim, Brozovem projektu, je Fidel castro naredil konec na sumitu v havani leta 1978, ko je v govoru položaj neuvrščenih označil kot naravnega zaveznika Varšavskemu paktu.

      Angleži so si zapomnili te besede. Ki imajo smisel. Saj vojska niti ene neuvrščene države ni nosila drugega kot kalašnikovke, pa tanke je imela sovjetske T modela.

    • sodnikisozločinci

      MInister dobro pozna resnico, gre za naklepno laž v korist rdečega režima, da se ne bi pojavilo vprašanje o angleški odgovornosti za komunistični genocid leta 1945.

      • Lustrator

        Natanko tako.

  • garfi

    ogabni rdeĆi prašiĆi in buržuji na fotografiji kažejo zakaj so se borili
    debeluharskemu zločincu titu so zaradi tega odrezali taco
    ko je to omenil nek miličnik se je začel pogrom
    njihovi nasledniki so enake svinje pri državnih koritih
    spomenik revoluciji trenutno ni moderen je pa pripravljen za novo uporabo

  • Janez Kepic-Kern

    A NIMAJO ŠE VEDNO
    ENO
    ČUDNO DRUŠTVO – “SLOVENSKO-RUSKEGA PRIJATELJSTVA”
    ODLOČNO SEM PROTI DRUŠTVOM,
    KI V IME ZAJEMAJO – CEL SLOVENSKI NAROD. Vse nas Slovence.
    V
    tistem
    “društvi” je kolikor vem le nekaj starih antipatičnih možakarjev.
    Morda jim celo država Slocenija kaj da?
    V Parlament R. Slovenije s t.i. “rusofili”. Resno mislim. L.r. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

  • me

    DEJSTVA SLOVENCELNE BOLIJO

  • abc

    Tale Anglež se naj raje za svoje probleme z odvisniki, kokainom in Šiptarji briga, kot, da pametuje o vazalih in ne vem kaj še.
    https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2019&mm=02&dd=25&nav_category=78&nav_id=1509990

    • ZatonMesecnikov

      Pač z komunisti in balkanci so same težave abc…

      • abc

        lahko si bolj preczen , s šiptarji so največje, tudi v Sloveniji. Ampak dokler imamo visoko pozicionirane ljudi,z Kosovskimi diplomami, ki jih ščitijo bo pač tako.

        • ZatonMesecnikov

          #s šiptarji so največje, tudi v Sloveniji.#

          pač eni vidite Šiptarje kot zlo, pa Zokija kot blagoslov. Pod srbsko nadvaldo smo podedovali tudi njihove dedne sovražnike…

          • Hunyađi

            Ko bi vidli kako sodelujejo vse nacije v poslu, se bi čudili….

          • ZatonMesecnikov

            poznam to Hiunday. le posel mora biti pa bo. težava je, ker zaradi njihove eksponentne rodnosti slabo prihaja do posla. potem so pa pizdarije.

          • Hunyađi

            Se strinj šetać.

          • abc

            Večina vas z tem portalom vred, vsak dan strašite z migranti kako so nevarni, kako kradejo, koljejo, napadajo, pač nasploh muslimani. da bi pa tukaj navedli kaj se v resnici dogaja pri nas pa ne. V resnici je pa pri nas velik problem že v osnovnih šolah, kjer so otroci šiptarjev ( šiptarji so tudi muslimani, a ne? ) v šolah zelo nasilni. Njihova značilnost je, da se grupirajo, nato pa maltretirajo sosošolce in celo pred učitelji so predrzni. Učitelji si pa itak nič kaj ne upajo, ker v nasprotnem pridejo njihovi starši na šolo groziti. Kupujejo v Sloveniji vse po vrsti in imajo v večini občin prioriteto. Največji problem v Sloveniji so šiptarji in ne Srbi, Bosanci, hrvati ali migranti. Ve se pa kdo jim je od naših politikov boter.
            Najbolj zaščitena rasa v Sloveniji so!

          • ZatonMesecnikov

            #V resnici je pa pri nas velik problem že v osnovnih šolah, kjer so
            otroci šiptarjev ( šiptarji so tudi muslimani, a ne? ) v šolah zelo
            nasilni. Njihova značilnost je, da se grupirajo, nato pa maltretirajo
            sosošolce in celo pred učitelji so predrzni.#

            v nemčiji enak problem beležijo s Turki pa Sirci, pa Alžirci.

            Doma naj ostanejo, pa bo.

          • abc

            Sej imajo šiptarji privilegij v Sloveniji. Janez in njegova druščina jih goreče podpira že vse od afere JBTZ naprej. Na Kosovu so jim redno pomagali z novinarskimi racami med demonstracijami in vneto blatili Srbe, češ kako jih maltretirajo in trpinčijo. Slovenija je polek ZDA glavna zaveznica Kosova. Ko so pa šiptarski UCK teroristi kosovske Srbe pobijali in zažigali tisočletne manastirje, pa niso pri nas nič objavljali. Skratka ko so muslimani požigali krščanske manastirje ste bili tiho, sedaj pa serjete čez muslimane v Evropi. Cepci ste nepošteni.

          • ZatonMesecnikov

            Glavni podpornik Šiptarjev na kosovu ste vi, Fajonisti. Fajonka pa tisti Samuel sta jim talala vize in pasoše. Spomnim se, da je nekaj sto pasošev izginilo iz ambasade v prištini ali pa v Skopju. pred leti

            To ste vse prodajali, levičajrji…

  • sveta preproščina

    Hvala angleški zavezniški vojski, da nam je po vojni vrnila izdajalce.Churchill, tudi Nemci si sovražili narodne izdajalce. Ti so rotili, naj jih ne, ker so vedeli, da so si z dvigom rok nad sorojake zapečatili usodo. Bila je bridka.

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA

    “JANEZ CEPEC” visi za šankom
    – PIJE CCA 10 VELIKI VRČ PIVA
    in kot vedno
    nejevoljno, jezen na ves svet
    – gode sam sebi: “SDSOVCI so ovce itd.”
    Vstopi sosed, zagleda JANEZA CEPCA – KAKO SRKA PIVO
    IZ VELIKEGA VRČA
    IN REČE: ”
    O živjo JANEZ CEPEC, kako si kaj? A NISI TI RAVNOKAR PRIŠEL Z ZDRAVLJENJA
    OD A L K O H O L I Z M A *”
    Janez CEPEC
    – pa mračno, neprijazno reče:
    : JA SM BIU NA TISTMU ZDRAVLENU
    – AMPAK
    UNI DOHTARJI NČ NE ZNAJO.

    ME NISO OZDRAVL.
    JEST

    ŠE ZMEREJ – PIJEM – KUKR VIDŠ.

    NAVADN AMATERJI SO TIST DOHTARJI.. NČ NE ZNAJO, POJMA NIMAJO O ALKOHOLIZMU.
    O TEM VEM .
    – O ALKOTU – VEM – VELIK JEST – K PIJEM.TISTI, DOHTARJI PA – NIMAJO POJMA ,
    -NEJ GREJO
    – U “BEGNE”.
    NČ ME NISO ODVADL OD PIRA, ČIST
    NAVADNI BUTLI SO,
    NČ NE ZNAJO,
    – JEST ŠE KR NAPREJ PIJEM – PIR. Nej grejo u “BEGNE””
    Tako
    je še in še modroval JANEZ CEPEC. Sosed se je pokrižal in šel. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P-S.
    KONEC ŠALE

    • janez cepec

      jeba je ta, Johan aus Begne, de sm jest po tvoji verziji biu u Begnah zarad alkohola, ti SI PA TAM zato, ker si fuknen do amena. kapiš? verjetn ne. si PREVELK DEBIL

  • Dragan Krstič

    Kohl se popolnoma strinja s to izjavo.

  • Hribouc

    Angležar ima argumentarno popolnoma prav!

    1. Argument
    Slovenija je bila po krvavem boljševiškem vojnem pravu in po slovenskem boljševiškem pravu Kočevje -Ribnica 1943 najvzhodnejša sovjetska respublika že od Decembra 1941, ko so bili Švabi že v Moskvi in v Stalingradu, Žagarjev Cankarjev bataljon pa tik pred Dražgošami.

    2.Argument
    Sporazum Jalta 1943 , 50 : 50 % razmerje, ki sta ga podpisala , Krvavi Stalin in Roosevelt. Polovični satelit, vazal od CCCP / USSR. Formalnopravno napisano na papirni serviet.
    Botri, poleg omenjenih dveh so v stvari trije: napišemo še glavnega izdajalca Evrope: Churchill, krvavi sin
    imperialistične Vel.Britanije.

    3.Argument
    Tito nategne vse tri akterje. “Upre se Stalinu”, Churchill pokima, USA striček Sam pa Oboroži Tita z najmodernejšo tehniko tistega časa; tanki patton M47, avion F86D Sabre Dog, itd. in se čez par let vrne v naročje svoje komunistične sodrge morilcev, pod CCCP in tam ostane kot Neuvrščeni – VSE NAŠE !

    • Janez Kepic-Kern

      +++++++++zelo dobro povedano. Se strinjam. LR. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

    • opazovalec

      Tebe pa jebe zgodovina na celi črti.

      1) Decembra 1941 so bili Nemci pred Moskvo in odbiti, oziroma so skrajšali svoje linije, kakor so imenovali umike na vzhodni fronti. Pred Stalingrad so prišli šele v jeseni 1942, februarja 1943 so se pa predali….

    • sveta preproščina

      Ujet na laži. Ti je nekdo lepo napisal. Ampak, to ste vi – kadarkoli gofle odprete, priletijo ven laži in vesoljne neumnosti.

  • terminalar

    Sovjetska??
    haha, ta je pa dobra. Mi smo bili ja “nesvrstani”. Prodajali smo jim orožje za nafto. Čokolade, kave, banan… pa itak ni bilo.

  • Iztok Pušnik

    Hahahahaaaaaa, bravo Hunt. “Resnično presenetljivo preoblikovanje iz sovjetske vazalne države v moderno evropsko demokracijo, članico Evropske unije, članico Nata, v državo s cvetočim gospodarstvom, ki vsako leto beleži višji turistični obisk. To je resnično primer Evrope v najboljšem.”

    Pa kdo se bode ubadal danes s časom, ko so bili naši politiki bolj ali manj navdušeni nad sovjeti, kolhozi in solhozi?? Glavno je, da smo danes primer Europe v najboljšem.

    • Janez Kepic-Kern

      RES SI ŽE BOLJ STAR !
      AMPAK
      NI ŠE PREPOZNO – ZA TVOJO – “DUHOVNO PRENOVO”
      LAHKO
      TESEZNANIM Z MOJO PRIJATELJICO, KNJIŽNIČARKO
      GOSPO JANKP.
      Uradno verificirana PRENOVITELJICA
      IN OČIŠČEVAKA DUŠ – JE. TUDI HUDIČA – IZGANJA.
      Rad te seznanim , zelo ok, lepa je.Lepo bujna, lep glas itd. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      p.s.
      gospa JANKA JE LEPA, TAKA.
      https://www.google.com/search?q=ve%C4%8Dje+%C5%BEenske+prsi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwie9KrXq9fgAhVMlIsKHWgMD7sQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=VvyN3cvM7gX_6M:

      • Iztok Pušnik

        Kaj je zaj, Janes… Se doben neče z tebo menit, pa si mene najšo. Naj ti bo. To sn napiso sam zato, ker naj ti bo… LOL

        • Janez Kepic-Kern

          pa?
          Ne gre za to. Vseen mi je – glede odziva na moje e-poste,
          za to gre, da
          IMA MATILDA RAJE TISTE Z OČIŠČENO DUŠO.
          A ne razumeš.
          gospa
          JANKA – TE BO IZPRAŠEVALA, TI BOŠ BULJIL V NJENE LEPE PRSI
          IN
          OB VSAKI NEUMNOSTI. KI JO BOŠ IZREKEL,
          TE BO S Š I L O , – GLOBOKO ZBODLA – V .. !
          A NE RAZUMEŠ? Ta način ” s šilom” vsakomgar odvadi:
          – grdega govorjenja, preklinjanja…
          – neutemeljenih trditev , laži itd.
          Zelo učinkovit način
          OČIŠČEVANJA DUŠE, ODPRAVE SLABIH NAVAD itd.
          ima
          ta
          BAJNA GOSPA JANKA. Bi jo poznal? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
          P-S.
          MM GOSPA JE
          https://www.google.com/search?q=ve%C4%8Dje+%C5%BEenske+prsi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwie9KrXq9fgAhVMlIsKHWgMD7sQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=VvyN3cvM7gX_6M:

          • Iztok Pušnik

            No, leščerba modrosti, bakla učenosti… zdaj pa z besedo na dan in mi prosim referiraj, kje in kedaj sem se pregrešil zoper..
            Ta način ” s šilom” vsakomgar odvadi:
            – grdega govorjenja, preklinjanja…
            – neutemeljenih trditev , laži itd.

          • Janez Kepic-Kern

            HA. HA
            – ŠE VRPRAŠAŠ.
            Ti boš – kot eno sito. luknjica pri luknjici. l.r. Janez k. KERN KOMENDA

  • tramal

    Komunajzerjem pove resnico ,oni pa se zopet delajo nevedne ,kot da so padli z meseca.Angleži vedo ,da imamo še sedaj polno rusofilov.

    • Iztok Pušnik

      Ja. Komonajzarom pove resnico, navalite pa janšisti, ko cigo na beli kruh…

      • komar marko

        logika mi deluje. JOVO, torej si ti cigo!

        • Iztok Pušnik

          Glavno mi je, da nisn janšist…

          • komar marko

            kdo pa je janšist? A tisti ki kaže na krivosodje. A tisti ki kaže na lopove. Torej meniš da sem tudi jaz!

          • Iztok Pušnik

            Nič ne menim. Jaz nisem.

          • komar marko

            povej kdo je JANŠIST, res me zanima! Ker domobranček sem že bil!

          • Iztok Pušnik

            Janšist je oni, keri nekritično odobrava sam tisto, kaj Janša požegna.

          • MEFISTO MODRI

            Si pa glupi Foglof Tunek ali pa pokvarjeni luckyss in še kaj!

          • Iztok Pušnik

            To sem zato, da je tebi po godu… LOL

  • Iztok Pušnik

    Vajgl se več nea gre. Bo prišo rajši f Slovenijo, kera je po Huntovih besedah, bol obetavna, ko Belgija… če bi Brisl spado pot Flamce… te bi še šlo.

    • komar marko

      kolikor vem čaka njega neka preiskava, malo pod mizo! Je raje odnehal. Tako kot ZORAN? Čigav je žebil! LOPOV! Torej vaš JOVICA!

      • Iztok Pušnik

        Jas še nisn f penziji, pa še nacjonalist sn, tak, da nemrem bit Vajglof. Nas je ful malo.

  • soc

    Vsem naivcem (ki jih tukaj sicer ni kaj prida) le tole: jeseni 1983 na vojni akademiji (VMA) v Beogradu eno prvih predavanj za diplomirane zdravnike, farmacevte in veterinarje. General (bogsigavedi kateri) je na uri “političke nastave” zbrani generaciji cca 300 gojencev iz cele Juge (z izjemo nas Slovencev izključno komunistov) lepo povedal, da smo resda “nesvrstani”, ali “da ne bude bilokakve sumnje, u slučaju novog rata mi smo uz našeg prijateljskog Sovjetskog saveza”. Ne glede na to, kaj se je takrat pisalo po časopisih in govorilo po drugih medijih. JLA in stotisoče sistemskih aparatčikov v javni upravi in vrhuškah družbenih podjetij so bili trdno ob boku leninsko-stalinske velike države.

    To jim je bila, kako že, intimna opcija.

    • Iztok Pušnik

      Ja. To so bli cajti, ko je Andropov prepariral Gorbačova. V JLA so bili na liniji….

  • milanček

    miro, tebi ni pomoči, ubogi otrok , ki prihaja na svet, že kot dojenček ga bo sram, da si njegov oče! sigurno bo zahteval DNK analizo!

  • piko8

    No, ko slofašistom poveš po resnici si pa nevem kaj!!
    Od zunaj so mnogo bolj obveščeni in nas imajo lepo popredačkane!
    Mafijski šef milan kurčan je celo noč besnev pod posteljo je “rekva” Štefka!!

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA

    KAJ PA – NOVI
    GOLI OTOK
    ZA SEDANJE SLOVENSKE T,I. “RUSOFILE”?
    A bi bilo to OK?
    NABRŽ BI BILO TO OK,
    SAJ
    GOLI OTOK – JE BIL POGRUNTAVŠČINA – MARŠALA TITA.
    TITA – pa naši pokomunisti – obožujejo ? a ne ? L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

    • Peter

      Goli otok je bil, kot že ime pove, naturistično, FKK naselje za domače priviligirance.
      Ne verjameš?
      Počakaj še kakšno leto ali dve pa ti bosta o tem pisala Repa in Pierazzi, Guiseppe, no.

  • MEFISTO MODRI

    Ja, kdo si pa drzne trditi, da nismo bili najprej sovjetska, potem pa ruska vazalna republika?

    Celo Angleži imajo prešteto, kolikokrat je bila njegova ekscelenca gospod bivši zunanji minister Karel Erjavec – Krjavelj v Moskvi in kolikokrat v Parizu, Londonu, Vašingtonu ali Berlinu.

    • Iztok Pušnik

      Tudi Janša je hodil v Azerbajdžan, rihtat posle Škrabcu… pa kaj?

      • Peter

        Pa nič, politika je namenjena tudi rihtanju posla, še več bi moralo biti tega.
        Vendar, takole med brati, ne čutiš globoke naklonjenosti naše uradne politike proti materi Rusiji in globokega sovraštva proti Amerom, no?

      • Janez Kepic-Kern

        zgoraj.
        Ti ponujam zastonj bivanje na morju. l.r. JANEZ K. KERN KOMENDA

      • učko

        Eh bumbar, JaJo je prodal Rusom kompletno industrijo jekla v SLO ! Pa še kučico po Vršičem jim je zrihtal, JaJo namreč !

        • Iztok Pušnik

          Ja… SIJ d.d. – Predsednik nadzornikov: Evgeny Zverev, član: Dmitry Davydov…. zastopniki: Viacheslav Korchagin, Igor Malevanov
          ————-
          Janša je reko, glavno da ni od Pafčeka… SIJ Ravne Systems, Ameri in General Dynamics pa v jok, pa na drevo. Riedl pa v arest… Isplen… 3 vozne Patrie za 4 meljone € provizije.

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA
    JAZ IMAM
    PRVEGA NA SEZNAMU
    ZA
    NOVI – GOLI OTOk
    ZA POKOMUNISTE IZ R. SLOVENIJE

    1. IZTOK PUŠNIK=F. TUNEK
    2.
    3.
    OSTALE DODAJTE VI OSTALI, VELIKO JIH JE.
    GOLI OTOK BO ŽIV – DA BO KAJ.Mar ne ? l.r- Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    TITOV
    GOLI OTOK
    https://www.google.com/search?q=GOLI+OTOK+TITO&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjng6Kmu9fgAhWDxYsKHdAtBSQQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=fB6WJf1lJp8wwM:

    KONEC ŠALE

  • Artur

    Brez Serpentinarja poleg rdeče narodno izdajalske bande ne gre, če ga nebi bilo tudi tu zraven ta pomenljiva “internacionala” nebi bila popolna, Vrana vrani ne izkljuje oči lopov lopovu žakelj gor drži :
    https://www.youtube.com/watch?v=DSISGmbEdBU&t=43s

  • skorpijon93

    kakorkoli važno da nismo zahod in da nismo imeli kolonij ! bolj smo slovenci siorodni z čehi,slovaki,poljaki, in nato sem ponosen !

    • pesjanar

      Vsi vi rojeni v štalah skupaj z osli ste ta pravi patrijoti,kako ti dela tvoj ruski telefon ,ali tvoj avto ima kurjača,računalnik pa male zelene z kučmo?????

  • skorpijon93

    hvalabogu da nisem rojen v multikulturnem zahodu polnem muslimanstva , pfuuj

  • milanček

    za debila mirota je treba pregledati, a je sploh naredil osnovno šolo!

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA

    IZTOK PUŠNIK=F. TUNEK – SE ZDI – IMA LJUBEZEN DO TITA, DO KOMUNIZMA, DO KOMSOCIALIZMA –
    SE DI – LE NA JEZIKU – NIKAKOR NOČE DELATI NA GOLEM OTOKU – TITU V ČAST.

    SPODAJ IMATE NEIZPODBITEN DOKAZ
    KAKŠNI
    DVOLIČNEŽI SO SLOVENSKI POKOMUNISTI.
    TAKO
    HVALIJO – MARŠALA TITA , EX KOMUNIZEM, SOCIALIZEN ITD.
    NI
    PA NITI ENEGA PROSTOVOLJCA, KI BI ŠEL OBNAVLJATI
    NA
    TITOV – GOLI OTOK . OBNAVLJATI ZGRADBE – SPOMIN, SPOMENIKE NA -.MARŠALA TITA.
    ŠE
    F. TUNEK=IZTOK PUŠNIK – NE KAŽE NOBENE VOLJE – ZA TAKO “ČASTNO DELO” – V ČAST – TITA.
    NIČ
    NE REČE, DA BI ŠEL OBNAVLJATI STAVBE – NA – TITOV – GOLI OTOK.
    PA
    – NA MORJU BI BIL,
    – VSE BI IMEL ZASTONJ,
    – ČASTNO DELO OHRANJANJA SPOMINA NA NJEGOVEGA LJUBLJENEGA MARŠALA TITA
    BI OPRAVLJL.
    F. TUNEK=IZTOK PUŠNIK – PA – NIČ: ne bev, ne mev.
    Tisto
    “TUCANJE” kamnov – je pa ja – PRAVO PROLETARSKO DELO.L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    F.TUNEK
    NOČE ITI NA
    TITOV
    GOLI OTOK.Se zdi.
    https://www.google.com/search?q=GOLI+OTOK+TITO&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjng6Kmu9fgAhWDxYsKHdAtBSQQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=fB6WJf1lJp8wwM:

    KONEC ŠALE

  • učko

    Jest komunjare že skoz zmerjam z Ruskimi hlapci. Ne samo to, da so bli, so še vedno in nič manjši. Pa Kitajski hlapci tud (Gorenje).

  • učko

    Pofukani Ruski hlapci nam še vedno vladajo, ker je JaJo in ostala “opozicija” totalno glupava in posrana !!!!

  • Hunyađi

    Komunisti lovci niso nič drugačni od kapitalistiov lovcev.

    • Janez Kepic-Kern

      no, ne vem !
      Ampak tisti tam?
      Ao pa kot iz kakšne burleske.
      Debelušni starci s smešnimi klobuki.
      Slabost v želdodcu me je obšla ob pogledu na tisto sliko.L.R. JANEZ K. KOMENDA

      • Matt von Glanz

        Ne spreglej revolverja na Brežnjevem boku. Bolj star bolj nor.

  • samotoje

    Izjava ni diplomatska, je pa še kako resnična. Nekaj podobnega se je zgodilo, ko so “izbrani” partijci predlagali Tita za Nobelovo nagrado za mir. Odgovor, ko so predlog zavrnili, je bil nedvoumen: morilec ne more dobiti nagrade. In vse tiho je bilo. Titovi pajdaši so imeli vsaj toliko pameti, da so molčali.

  • hle

    Cel svet se reži lapsusu ki se je spet zgodil Huntu zato so ga mediji tudi opazili edino na nori ste ugotovili da je povedal resnico potem se pa vprašajmo kdo je zdaj tukaj nor res ste bedniki

    • Lustrator

      Zgodovinska dejstva so eno, masovna histerija”zmagovalcev” 2. svetovne vojne pa nekaj povsem drugega…

      • hle

        Saj ravno zgodovinska dejstva vas tepejo

        • Lustrator

          Tepe nas zgolj zlagana in popolnoma nerazčiščena zgodovina, ki bo slej kot prej povod za novo vojno. Problem “zgodovine zmagovalcev” je v tem, da konflikte, ki so obstajali pred pričetkom vojne in so zaradi njih umirali milijoni, le še poglobi, namesto da bi jih razrešil. Zgodovina je OBJEKTIVNA znanost, zgodovinska resnica je ena sama, zato nad njo ne sme imeti monopola nihče razen DEJSTVA. In dejstva govorijo o tem, da so glavni krivci za 2. svetovno vojno zavezniki (umazan in krivičen epilog 1. svetovne vojne) in ne nacisti, kakor tudi, da so za veliko večino žrtev 20. stoletja soodgovorni zavezniki in komunisti. Nacisti in fašisti so odgovorni za neprimerljivo manjše humanitarno in gospodarsko zlo.

  • pesjanar

    Vazali ,prosim vas lepo,Rjavec v vlogi zunanjega ministra je skoraj vsak mesec letal v Rusijo dopovedovat tem trdim bučam z kučmo da nismo njihovi vazali morda hlapčki vazali pa ne,to je predsednik vlade in republike dopovedoval tudi Putinu na Gorenjskem,ko je pol Slovenije mrknilo ,zaradi enega Russ,z tem so mu pokazali da nismo njihovi hlapčki,saj še z avti nočemo po cestah katere uporablja njegova “carska””visokost,šivilja je dala skupaj z Jakičeem zamrzniti Falcona,da je še drugi dan po neprespani noči dala vedeti da mi nismo vazali Rusije ampak da brez nje tudi ne moremo,saj z tako napredno in tehnično napredno državo se ne da zajebavati.

  • sodnikisozločinci

    Slovenija je komunistična džamahirija, ki jo pod bruseljskim bičem vodi Šarec, Kučanovo kljuse.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!