[Video] Brezsramno: Vnuk ideologa množičnih pobojev Kardelja Igor Šoltes v EP v pozivu Tajaniju k odstopu opravičeval povojne poboje in fojbe!

Foto: STA

V EP je ekosocialistični poslanec Šoltes poleg zloglasne levičarske evroposlanke Fajonove v teh dneh med najglasnejšimi, ki pozivajo predsednika EP Tajanija k odstopu, s svojim govorom pa je močno razburil evroposlanko Mussolinijevo. V govoru je sicer opravičeval povojne poboje z besedami, da naj bi bile žrtve potrebne, da lahko ljudje ob slovensko-italijanski meji živijo v miru. Kot je v zadnjih dneh povedal ugledni zgodovinar, so bili med žrtvami tako Slovenci in Hrvati kot tudi Italijani, poboji so potekali brez sojenja, glavni motiv pa je bilo razredno sovraštvo. In ravno pri tem je imel Šoltesov ded Kardelj izjemno vlogo, med drugim je Kidriča pozival, naj pohiti s “čiščenjem”, prav tako je po vojni zapravil veliko slovenskega ozemlja in ga podaril tako Italijanom kot Hrvatom.

Ekosocialistični poslanec iz vrst Zelenih Igor Šoltes se v teh dneh močno zavzema, da bi odstopil predsednik Evropskega parlamenta Antonio Tajani, zgražal pa se je tudi nad besedami italijanskega notranjega ministra Mattea Salvinija, ki je izpostavil, da so vsi ubiti otroci enaki, ne glede na to, ali so jih ubili nacisti ali komunisti. Šoltesov govor, posnetek katerega je delil tudi na družbenem omrežju Twitter, se v celoti glasi takole: “Hvala za besedo. Gospod predsednik vlade, govorite o sožitju v Evropi, o solidarni Evropi, o solidarni Evropi, o Evropi brez delitev. Ob tem pa vaš notranji minister in naš predsednik parlamenta dajeta izjave, ki obujajo bojazen, ki obujajo spomin na sovraštvo in grozote. Govorimo o dogodkih pred nekaj dnevi v Bazovici. Zdi se, kot da bi bile vse žrtve zaman. Na ta način tudi, gospod predsednik parlamenta, rušite sožitje, teptate vrednote Evropske unije in zanikate zgodovino. To pomeni tudi žalitev za vse žrtve, ki so bile potrebne, da lahko ljudje ob slovensko-italijanski meji danes živijo v miru. Tako ravnanje in te besede je potrebno ostro obsoditi in tudi po tem, kar dobivamo iz domovine, mislim, da je moja dolžnost, da vas pozovem k odstopu.” Kot vse kaže, je skušal v svojem govoru, s katerim je med drugim opazno razburil evroposlanko Alessandro Mussolini, opravičiti povojne poboje in fojbe. Iz njegovega govora namreč izhaja, da je bilo to potrebno, da se lahko ob slovensko-italijanski meji živi v miru?!

Številni zgodovinarji opozarjajo, da je bil glavni vzrok za fojbe in povojne poboje ideološki
Dejstvo je, da so povojni poboji potekali brez predhodnega sojenja, tako da niso opravičljivi niti, če bi se morilo le italijanske fašiste. A tako v fojbah kot v drugih povojnih pobojih so umirali tudi Slovenci in Hrvati, ki so bili antifašisti, in sicer zaradi ideološke spornosti. Za komentar smo ta teden na Nova24TV prosili tudi uglednega zgodovinarja dr. Staneta Grando, ki je o tem povedal: “To je bila tipična razredna dejavnost in je res, da so bili med njimi tudi Slovenci in Hrvati, v katerih so videli nevarnost, bili pa so med njimi, jasno, tudi fašisti, ki bi jim morali soditi. A tega niso želeli. Ni bila nobena skrivnost, zaledje Trsta je bilo ena izmed zibelk fašizma, tam so bili najtrši fašisti in tam se je ogromno zločinov dogajalo nad Slovenci, ampak to je le ena plat resnice. Druga plat resnice pa je, da je bil to tipičen ukrep, spomnimo se, kdo je bil tam dol takrat od slovenskega vodstva, pri tem mislim na Borisa Kraigherja, ki so ga morali sami umakniti zaradi nasilništva. Temeljni problem je v fojbah, da so nastale.” Tudi zgodovinar dr. Renato Podbersič ml. je komentiral zadevo, in sicer je na portalu Časnik med drugim zapisal, “da v fojbah ne ležijo samo pobiti Italijani (in Furlani) ter nemški vojaki, ampak najdemo med njimi tudi žrtve slovenskega, hrvaškega in še kakšnega rodu, ki jih je nova revolucionarna oblast smatrala za svoje dejanske ali namišljene idejne oz. razredne nasprotnike. Med vsemi pa najdemo celo pet žrtev judovskega rodu iz Gorice”.

Foto: Prinstscreen

Kardelj odgovoren za množične poboje med in po drugi svetovni vojni, Kidriču osebno naročil, naj pohiti s čiščenjem
Med najodgovornejšimi za množične povojne umore pa je prav dedek Šoltesa, Edvard Kardelj. Kot Titov najtesnejši zaveznik je Kardelj nedvomno odgovoren za množične povojne poboje nedolžnih civilistov, med katerimi so bili tudi številne ženske in otroci, kot smo na Nova24TV že pisali. Srbski mediji so že pred časom namreč objavili slovenski dokument komunistične tajne službe iz časa OF, ki je nedvoumno dokazoval, da je leta 1943 Kardelj osebno odredil uboj vseh nekomunistov in njihovih družin. V članku so opisovali njegovo vsebino, pod dokument se je podpisal vodilni komunistični ideolog Kardelj, po koncu vojne pa se je komunistični scenarij uresničil v najbolj krvavi moriji v zgodovini slovenskega naroda. Slovensko zemljo so tako prepojili z več kot 600 množičnimi morišči in več deset tisočimi nedolžnimi žrtvami. Srbski Blic se je prav tako dokopal do dokumentov, ki razkrivajo tudi navodilo Kardelja Borisu Kidriču, v katerem 25. junija 1945 med drugim zapiše: “Nimate torej nobenega razloga biti tako počasni v čiščenju kot doslej.”

Navodilo Kardelja Kidriču (Foto: Facebook)

Ni se “čistilo” le “kolaborante”, pač pa vse, ki so predstavljali grožnjo komunizma, pri tem pa so sodelovali s fašisti
Podrobno so bile opredeljene tudi osebe, ki bi jih bilo potrebno “počistiti”, tako bi bilo potrebno umoriti celotne družine, ki so vključevale vsaj enega protikomunističnega člana, vse intelektualce, ki niso strogo sledili marksizmu, vse meščane, veleposestnike, duhovnike in tako naprej. Kardelj tudi ni imel zadržkov pri sodelovanju s fašisti, kot dokaz je na Nova24TV Miro Petek pred časom navedel poročanje Kardelja Josipu Brozu Titu, ki mu je sporočil, da jim Italijani dajejo bombe in podatke, ter pojasnil: “Če bomo utrdili naše položaje pri Italijanih, bo na kraju naš posel veliko lažji.”

J. Ž.

  • if

    Igor Šoltes, vaše besede v evroparlamentu so pljunek na zgodovino resnice in maskiranje OF laži, iz katere izvirajo grozodejstva vašega deda Edvarda Kardelja!
    Niste vredni pozicije evroposlanca!

    • VERZIFIKATOR

      Edi K. Radelj

      GENSKA

      Šolmošter bil dedek je po stroki,
      se podobno, Šultajs, vnuček piše,
      zgodovina teh sledi ne zbriše,
      tudi če igra se kdaj z otroki.

      »Mu trdno Verjamem«, so porekli,
      ko vnuk pártijo je ustanavljal,
      »dedkove zablode bo popravljal,
      Da za njim bi kot otroci tekli.«

      »Ne Verjamem,« sam je Šultajs mislil,
      kot verjel ni dedek več sam sebi,
      tole kramo zgolj prodajam tebi,
      da mi glas svoj v roke boš potisnil.

      Vnuk in dedek nista si enaka,
      tudi če je genska povezava,
      zgodovina loči ju krvava,
      narod le ostal je ista spaka.

  • Valter BraniSlav

    Da se vam in bratrancu Igorju da jajcat s starimi razprtijami.
    JAZ RAJE ZIVIM V SEDANJOSTI IN SLUZIM DENAR….

    • rabbit

      A potem si ti Janez Kardelj.

    • Miro Jereb

      Eno je denar služiti drugo je denar zaslužiti. Jaz sem npr. študent že 50 let…študiram kako bi prišel do denarja….hahahaha…Sedaj obiskujem akademijo na karibih kjer imamo predavanja na plaži za malico pa Kuba Libre….

    • Bald Eagle

      Ti živiš v zatohli greznici brez vsega. Mogoče ti družbo dela kaka flaša šmarnice. To pa je tudi vse kar imaš, gnida levuharska lažniva.

      • Valter BraniSlav

        33131

      • Valter BraniSlav

        Wrong…

  • Valter BraniSlav

    Titova SFRJ mi je dala ogromno: prosti dostop do izobrazbe (ekonomska fakulteta) in prosti dostop do tujine (NYSE).
    Znanje zastonj pridobljeno v “diktaturi” sem za masten denar prodal v “demokraciji”.

    ZAKAJ NISTE ISTO STORILI TUDI VI?
    Ste bili pretupi ali preleni ali oboje?
    Ste se bali novosti in ste se drzali za materino krilo?
    Vam je Kucan skril potni list??

    ZAKAJ NISTE IZZIVELI SVOJIH AMBICIJ?????

    • Tratovc

      Aaa tak uspeh do ekonomske fakultete si prišel ee res ti je uspelo v komunizmu

      • rabbit

        Valter dlje od Zadobrove ni prišel.

      • Steiermark

        Verjetno je doktoriral kar v Kumrovcu, na fakulteti za komunistične idiote, ki so jo opravili v 1 letu in po predhodnem izpitu za “avtomehanika” ter postali diplomirani dr. politologije!

    • Antonius

      ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ vas je izdal, da ste cenen blefer, prevarant in lažnivec.
      Zelo dobro sem si zapomnil vaše klobasanje, ko sem vam na ono stran ameriškega Atlantika poslal vprašanje, od kje se vam je na ameriški računalniški tipkovnici nenadoma prikradel tisti ŠŠŠŠŠŠŠŠ.

      • rabbit

        Meni ni znal povedati koliko črncev imajo v Miamiju.

      • ZatonMesecnikov

        Pa še ves čas tule gor visi, ko bi moral spati. Ali pa nič ne spi.

        • rabbit

          Mogoče ga pa kaj muči slaba vest kot dedka na stara leta ni nič spal. Babica si je pa kuglo pognala v glavo.

      • Franc Vidrih

        Na njegovi tipkovnici bi se našla še cirilica in na eni od tipk pa celo tito, maček in kardelj.

      • Steiermark

        Verjetno mu ga je podaril tito, z srbsko “azbuko”, s katero je najbolj ddomačen!

      • Valter BraniSlav

        Ce je bil sumnik je bil zaradi COPY & PASTE, gospod Churchill

        • Antonius

          Ne gre skozi, cenen poizkus!
          Odgovarjali ste na repliko in vprašanje komentatorke, ki je še danes komentatorsko sodelujoča med nami.
          Uporabljali ste sičnike, vmes se vam je zgodil pa šumnik.
          Razkrinkani ste !!! Od sedaj naprej lahko vlečete samo še samega sebe za nos.
          Ekonomija in Venezuelka sta passe, zato lahko zdaj poizkusite z biologijo in s kakšno iz Konga.

          • Bald Eagle

            Enako se poizkuša na cenen način ven vleč pod mojim postom, v katerem navaja ZIP Code Miamija.

          • Antonius

            Spremljam, berem vaše komentarje, vsebinsko, odličen ste!!!
            Kar se pa ponarejenega *Yankee-ja tiče, je pa v vašem primeru naletel na strokovnjaka.

          • Bald Eagle

            Hvala Antonius, tudi jaz berem vaše komentarje in enako lahko zatrdim, da so vsebinsko več kot odlični.
            Se pa spominjam, ko ste tega Valterja razkrinkali že enkrat v preteklosti, glede familije kardelj in maček. Ker ste verjetno poznavalec te familije, ste ga tudi takrat stisnili v kot in se je začel močno zapletati, potem pa poniknil, ko ni imel več odgovora na vaša vprašanja in trditve.

          • Antonius

            Valter je pravzaprav edini ob katerega sem se spotaknil. Vzvišen nam je solil pamet in lagal.
            Načelno se držim pa svoje *zapovedi*, da provokatorjem ne ponujam prilik, da brezvezno nakladajo na portalu Nove.
            Seveda, sem in tja pa le izkoristim priliko, da v odgovor na provokacijo, dodam še kakšen pomemben *ocvirk* k že zapisanemu v komentarju.
            Ja takole gre *zadeva*. Noč se plazi okoli zemlje. Še dobro urico bo imel v Miamiju naš Valter dan, potem se bo pridružil pa svoji Venezuelki v postelji.
            History me malce zapeljuje, zato z odgovorom tako dolgo *mečkam*

          • Bald Eagle

            Tudi jaz se načeloma ne spuščam več v diskusijo s temi cenenimi trolli. Ker pa je osebek po partijsko vzvišen, sem mu namenil nekaj svojega časa.
            Upam pa, da ga moderator tega portala trajno blokira. Že zaradi poveličevanja enega najhujših morilcev in zločincev, Josipa Broza-Tita.

          • Valter BraniSlav

            Dajte poiscite ta sumnik, sedaj tudi mene zanima kje se je pojavil.
            Naredite copy & paste

          • Bald Eagle

            Ne delaj se norca iz samega sebe. Ta šumnik sem tudi jaz videl. Žal mi je le, da nisem takoj naredil screenshot. Po opozorilu Antoniusa, pa si jasno to na hitro popravil, ker disqus to omogoča. Zelo ceneno.

          • Valter BraniSlav

            Potrudi se in najdi ta sumnik…

          • Bald Eagle

            Prepozno, ker si ga takoj popravil, ko te je Antonius razkrinkal. Ne vleči se ven na tako cenen način. Dejstvo je, da si razkrinkan in ti nihče več ne verjame.
            Ti pa le še naprej nabijaj cenene laži, če ti je zaradi tega topleje pri srcu. Upam pa, da te moderator tega portala čimprej trajno blokira, kot je to storil že s preostalimi tvojimi uporabniškimi računi.

    • O’Brien

      Demenca napreduje, vidim. Prijavljam spam.

    • tramal

      Ene in iste bedarije si napisal vsaj že stokrat.Pojdi nazaj spat pod most,pa daj že enkrat mir

      • Valter BraniSlav

        En In isti odgovor na eno in isto jamranje

    • Miro Jereb

      Mogoče pa so domoljubi in so radi v svoji domovini. Če hočeš prenoviti hišo boš verjetno svojo…ti si tujo in se tam naselil kar je sicer OK le da tega recepta ne deli z drugimi. Tvoj odhod je tvoja osebna stvar kot tudi moj odhod na Karibe.

      • Valter BraniSlav

        Moj odhod je bil ena najboljsih odlocitev mojega zivljenja.
        VEDNO KADAR PRIDEVA Z ZENO V SLO NA DOPUST PO PARIH DNEH SPOZNAM KAKO PRAVILNO SEM SE PRED 42. LETI ODLOCIL….

    • Steiermark

      Titova smrdljiva sfrj, pa ti ni dala , najbolj pomembne stvari, ki je ni mogoče ne kupiti ne plačati: pameti in poštenja!

    • Bald Eagle

      Lažnivec ti lažnivi. Ti si en in isti osebek, ki komentira tudi pod nickom Foglof Tunek. Živiš pa nekje v zatohli greznici brez enega samega centa. Zato pa pišeš cenene komentarje, ker te levuharska zalega plačuje, da smetiš po raznih portalih. Tudi jaz sem zasledil tisti ŠŠŠŠŠŠŠ, o katerem govori Antonius. Zato spizdi s tega portala nazaj v svojo zatohlo greznico od koder lezeš na plano.
      Saj so te “prečitali” že vsi komentatorji, da si navaden lažnivec in blefer, ki U.S. ni videl drugače, kot na zemljevidu. Skrij se in ne lezi več na plano, da se ne boš še bolj osramotil, kot si se že.

      • Valter BraniSlav

        33131, ves kaj je to?

  • Joško

    Šoltes, tvojih izjav nobeden ne jemlje resno, saj je vsem poznano, iz katerega roda izhajaš. Šele, ko boš obsodil komunistične zločine tvojega deda, se boš smel oglašati in obsojati druge.

    • Anton

      To je že res vendar so vsi mediji za njim in pred njim. Levi pisuni doživljajo orgazme ko odpre usta potomec in zagovornik slovenskega klavca.

  • Antonius

    Zorni kot pogleda in presoje na in o zgodovinski moriji, ki so jo spočeli slovenski komunisti, nam omogoča spoznanje in priliko, da Slovenci končno spoznamo, kdo in kaj se skriva v paleti Kučanovih strank, ki se po zadnjih volitvah drenjajo v Serpentinškovi vladi.
    Politikantskim dedičem revolucionarnih morilcev, slovenski človek omogoča, da se v politiki še naprej arogantni šopirijo. Slovenija v svojem političnem naročju redi politikantsko golazen, ki ji je vsega drugega bolj mar, kot njen mednarodni ugled in uspešen gospodarski razvoj.
    Ošvrk na nerazumno početje Serpentinškove vlade nam razkriva, kaj se nam v prihodnosti obeta. V tujini nam za vrat obešajo milijardne kredite, doma nam dražijo pa pogoje vsakdanjega preživetja, da razpasli administraciji na vseh ravneh dvigujejo plače, ker si s tem na naš račun, zagotavljajo volivce, njih volilno podporo in glasove.
    Čas je, da se Slovenci zares dokončno prebudimo in zavemo vsak dan višjega računa, ki ga prevarantskim veleizdajalčevim politikantom nesmiselno plačujemo.
    Na mednarodni sceni, Sloveniji niti Putin ni iskren zaveznik. Po domače povedano, veleizdajalec in njegovi so nas zasrali, da nas prav nihče več ne =be.
    Kardeljev Šoltes v evropskem parlamentu je še ena prilika , da se Slovenci vprašamo, kdo smo in kaj se gremo.

    • karlina

      Točno, ni kaj dodati, krivi pa so predvsem in samo tisti volilci, ki so volili Serpentinška, ker so mu spet slepo verjeli, da je veren, za bruhat res.

      • SIMON ROZIC

        Volivci so bili zavedeni, saj so mamike rekle: glej, toti je pošten, hodi
        v cerkev, na veselicah razveseljuje kmete in je sploh čisto udomačen….
        Živjo mamke, kar tako naprej, pa se lahko posloviš še od tiste petine
        “penzije” , ki si si jo krvavo prislužila…kaj boš pa potem volila?

    • SIMON ROZIC

      Italijanska oblast priznava žrtve v fojbah, pozna zločince in pozna zločinsko
      ideologijo fašizma in komunizma …
      Naša vlada trdi in uči, da so pri nas povojne žrtve komunizma drugorazredna
      zadeva, drugorazredni državljani, izdajalci i.pd. To je trdil sam bivši predsednik
      države Danilo Tuerk ! In kakšna je bila reakcija javnosti ….a je morda moral takoj
      odstopiti ali je flancal in tancal po naši državi in jo krepko molzel kjerkoli je bil in
      kamorkoli je šel. Sramotil nas je na vsakem koraku in to počne še danes!
      .

  • rabbit

    Raje naj pove zakaj sta se s pištolo ustrelila njegov stric in babica.

  • Boco

    Te rdeče spake so res nagravžne. Ta njihova dvojna morala je zdaj zasmrdela še v EU parlamentu. Ne morem si niti predstavljati, kaj se plete v glavi osebka ala Šoltes, da lahko izjavi takšne stvari. Pa ti nimajo nobene vesti, nobenih vrednot oziroma vedenja kaj je prav in kaj narobe. Fuj in fej ….
    Seveda pa smo spet pri vprasanju obsodbe vseh totalitalizmov, dokler se ta deklaracija ne sprejme ne bo miru. Prav tako bo treba vsako poveličevanje komunizma-titoizma deklarirati in obsoditi kot sovražni govor.
    Drugo, sem se rodil mnoooogo kasneje, tako da nisem bil priča tem grozotam po vojni. Tu bi uporabil modrost iz svetega pisma – Grehe dedkov, bodo plačevali vnuki. Se delno strinjam s tem, da moja generacija plačuje za napake naših dedkov. Že s tem, ko se moramo ukvarjati s to tematiko. Ampak, obenem pa ne mislim nositi nobene odgovornisti za ta komunajzerska zlodela. Edino odgovornost, ki jo ima moja generacija je boj za resnico, boj proti lažem in sovraštvu, ki jih podžiga Šoltes.

    • ZatonMesecnikov

      Kardeljev vnuk je z lačnimi usti zagrabil kost, ki je bila vržena. Sedaj bo tole tumbal do samih volitev. da bi si še enkrat postregel z dobrim denarjem. Vsa njegova tumbanja so namenjena stasitim socialističnim penzionerjem v Sloveniji. Da bi dobil njihov glas

      • rabbit

        Malo pregledala evropski tisk z Tajanim se ukvarjajo samo naši komunisti.

        • ZatonMesecnikov

          Tudi jaz tako mislim, da je vse tole samo notranjepolitična zadeva. Tako kot obiski auschwitza, pa proslave v normandiji.

          vse to je le z enim namenom. Zmagati v državljanski vojni.

    • SIMON ROZIC

      Šoltes je prišel v EU parlament z veliko prevaro !!! Se še spomnite njegove “stranke”
      enodnevnice! Na višjem položaju kot so te barabe, bolj so sprevrženi in lažnivi !

  • tramal

    Ti komunajzerji vse govorijo v imenu ljudstva .Prosim vas komunajzerji da ne govorite v mojem imenu ,ker se nikoli nisem strinjal z vami banditi.

  • Janez

    ŠOLTES
    GOVORI SEVEDA
    V SVOJEM IMENU – NE V IMENU NAS – SLOVENCEV. L.R. Janez Kepic-Kern KOMENDA

  • janko

    Neverjetno! Govor me je šokiral.

    • xtc

      AŠoltesa?
      Ja moral bi te opravičevanje zločincev in klavcev je res šokantno.

  • Nata

    V čigavem imenu ?? Katerih rojakov vendar ? V imenu svoje kaste ??
    Si pa upa možakar !!

    • SIMON ROZIC

      …a drugorazrednih ni nič omenil?

  • xtc

    Tajani bi moral le povedati,Šoltesu ,da naj si pogleda družinsko krvavo zapuščino zločinov in trupel in ,da z zagovorniki mesarjev sploh nima smisla civilizirano razpravljati,ker je njihov IQ zamznen z ideološko slepoto in privilegiji iz nje.

  • Janez

    ŠOLTES
    NAJ PREKLIČE SVOJO IZJAVO,
    da je govoril v imenu – NAS SLOVENCEV.
    NIKAKOR
    NI GOVORIL V NAŠEM IMENU
    – le svoje osebno, zelo sporno mnenje – je povedal. L. r. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

  • xtc

    No še ena iz logov Eko socialistov sneg je zapadel najnižje v zgodovini Havajev doslej-posdledica globalnega segrevanja.

    • Miro Jereb

      Kam je pa tebe zaneslo ?

      • xtc

        V vaš ECO socializem,kjer kraljuje vaš vnuk zolčinca.

  • Olga101

    Tovariš Soltes! Če imate vsaj malo časti, odstopite tudi vi, zaradi norčevanja iz žrtev komunisticnega genocida!

    • Janez

      ++++++++++++++++ se strinjam. Absolutno. L.r. Janez Kepic-Kern KOMENDA

  • Janez

    ŠALA

    Čutim se dolžnega obvestiti vas – vse beroče ! Ljudje v LJ mi tako govorijo.
    Da
    “NAŠ” SLAVNI LEPOTEC – DON JUAN IZ HALOZ – F. Tunek !
    Bi se oglašal – PA NIMA ČASA.
    Ustanavlja namreč
    NOVO POKOMUNISTIČNO STRANKO Z LEPIM SLOVENSKIM IMENOM – ” Š M A R N I C A”
    V PODPORO TEM ŽE ČISTO SKRAHIRANIM
    “SD, LEVICA, SMC, DESUS, LMŠ, SAB” ITD. POKOMUNISTOM – verjetno tudi ŠOLTESU – v ppodporo.
    S to stranko bo zagovarjal
    Maršala Tita, pa KP STALIN PARTIZANE IN
    UPRAVIČENOST
    NESODNIH KP POMOROV NAD 500.000 NEOBOROŽENIH LJUDI EX YU. L.R. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    PO MNENJU F. TUNKA
    JE BIL MARŠAL TITO – DOBER ČLOVEK
    SAJ JE IMEL ZELO RAD SVOJE KUŽKE – PUDLJE
    https://www.google.com/search?q=tito+pudle&oq=tito+pudle&aqs=chrome.0.69i59j69i60l2.9574j0j8&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=fcvbAgcEMYyRQM:

    ZA MASKOTO SVOJE STRANKE – ” ŠMARNICA”
    bo TUNEK IMEL LIK NJEGOVE LJUBE KOZE – JULIKE
    KI JE TAKA OK KOZA – PAČ

    https://www.google.com/search?q=koze+bele&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj008_2rLngAhVq-yoKHTfTA3gQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=1280&bih=800#imgrc=wsVDmFK9NY_nbM:

    KONEC ŠALE.

  • FORT WORTH

    Ampak Tajani se je opravicil za razliko od revolucionarja Kardelja, vnuka Soltesa in ostalih slovenskih boljsevikov.
    Kdaj se boste pa vi opravicili slovenskim drzavljanom in drzavljanom EU ??
    Hehehe

  • Miro Jereb

    Tale šoltes bi lahko bil bolj samokritičen mar mu dedek ni nikoli povedal kako so bili partizani pogumni pri polnjenju fojb….

  • mapu

    To, da je tak človek v EU parlamentu, je za Slovence ena velika sramota.

    • Steiermark

      Se ti zdi, da je “človek”?

      • centurion

        +++++++++

    • karlina

      Še hujša se mi zdi pa je tudi Fajonka, šele včeraj sem ugotovila, kdo sta njena starša.
      Oče Bogdan Fajon, dolgoletni uslužbenec nacionalne televizije, tudi voditelj osrednjih poročil.
      Mati Nevenka, tudi uslužbenka RTV Slovenija, upokojena montažerka.

      • FRANC3

        In kaj lahko potem pričakujemo od Tanje. Vse življenje na državnih jaslih!

      • SIMON ROZIC

        …a sta še živa?

  • karlina

    https://www.delo.si/novice/slovenija/pozabljeni-pismouk-marsala-tita-147653.html
    To si preberite in vam bo vse še kako zelo, zelo jasno, začuda je to objavil celo čisto levičarski časopis.

  • Steiermark

    Prekleti potomci najhujših genocidarjev, vseh časov, kot je bil kardel, ki je , po pravici povedano, bil veliko hujši od Mussollinija! Golazen se ne sramuje poveličevati zločinov svojih dedov in pri tem s prstom kazati na nekoga, ki ni bil niti senca njihovih izvajalcev zločinov, ki so jih počeli vse do 1991, sedaj pa, v demokraciji, ki smo si jo izborili sami, mi , njihove žrtve, se pa ponovno podtalno in pritlehno, ponovno borijo in poveličujejo zločine svojih dedov in se režijo nam – svojim žrtvam, v brk! To je nori svet, kateri pa nemore imeti več bodočnosti – zato pričakujem, v kratkem, da satan pride ponje in si jih odpelje v najbolj črno vsrano peklensko luknjo…..

    • karlina

      Očitno je ušel duh iz steklenice, oz. resnica na vseh koncih in krajih prihaja na dan in začelo jih je očitno skrbeti, kajti -resnica boli , še kako zelo, zelo boli. Sicer pa, dokler bodo Kučan, Zemljarić, Kocjančić, itd, ne bo nič bolje. Itak pa so potomci teh klavcev še hujši, mnogo hujši, kot njihovo predniki, to itak vidimo vsak dan. Kaj so naredili z lanskimi volitvami, je nedopustno.

      • Steiermark

        Tile izmečki, vsi, že zelo zaudarjajo po zemlji – torej nebodo več dolgo!

      • stane

        Pravijo,da je USTAVNO SODISCE najvisji organ,ki bi moralo odreagirati,ko se krsijo temeljne clovekove pravice,se jih tepta,spreminja zahteve ustavnega sodisca,se ne oglasi urad za clovekove pravice,policija,ko zazna doloceno kaznivo dejanje,ne odreagira po sluzbeni dolznosti.
        Ja, to je “demokracija” malo cudne sorte,s cudnim obnasanjem tistih,ki se imajo za nad ljudi. Tako se tudi obnasajo radikalci,ki jih vabijo na zabavo,unicevanja Slovenskega cloveka.
        D E MO K R A C I J A NI Z A L E V I C A R S K E PSIHOPATE!

  • centurion

    JEBOMUPASMATER.
    Če ga še ni, naj prebere pismo
    Pepce Kardelj, če jo slučajno pozna.

    NARODNA POMIRITEV ZDAJ
    Izjava predsedstva (mišljeno je takratno Predsedstvo SRS – op. RP) o »narodni pomiritvi« kaže, da predsedstvo še vedno ni dojelo, kakšno je razpoloženje prebivalcev Slovenije do tega vprašanja.
    Predsedstvo še vedno ne vidi, da bije komunizmu na slovenskih tleh zadnja ura. Komunisti bodo morali kot posamezniki in kot stranka ne samo moralno ampak tudi pred sodiščem odgovarjati za storjene zločine. O krivdi Republike Slovenije pa je v zvezi z zločini težko govoriti, saj so bili vsi vzvodi oblasti od leta 1945 do danes v rokah komunistov. Poboj domobrancev in njihovih spremstev (nedolžnih otrok in njihovih mater) kot tudi številnih zavednih Slovencev, ki sploh niso bili aktivno udeleženi v vojni, pa je bil izvršen v imenu neke ideje – komunizma. Ne gre tudi pozabiti, da so se tovariši komunisti trudili klati na najbolj nečloveški način, če se sploh lahko tako izrazimo. Ti »tovariši« so danes nosilci visokih državnih odlikovanj in v večini člani ZKS – Stranke demokratične prenove!
    Predsedstvo bi zato moralo dati pobudo za preiskavo, objaviti imena žrtev in ugotoviti, kje so žrtve pokopane. Treba bo tudi začeti razmišljati o izplačilu odškodnin svojcem.
    Če smo za pregon vojnih zločincev, moramo biti načelni. Vojni zločini ne zastarajo, ne beli in ne rdeči. Krivce je treba imenovati in obsoditi zaradi tistih, ki so živi, ki so delali v varnostnoobveščevalni službi, pa niso klali, tistih partizanov, ki se danes čutijo ogoljufane in tistih izseljencev v Argentini, ki so vsaj toliko Slovenci kot mi, pa si kljub temu, da niso nič krivi, ne upajo v domovino. Zaradi živih in poštenih Ijudi, torej!
    Pepca Maček, Tacen

    Kronologija smrti Pepce Kardelj roj. Maček (1914 – 1990)
    Kronologija smrti Pepce Kardelj roj. Maček (1914 – 1990)

    (c) 2015, Darko Bulat

    Pepca Kardelj, rojena Maček, je bila vdova po pokojnem visokem funkcionaru Socialistične Republike Slovenije Edvardu Kardelju in sestra zelo vplivnega moža nekdanje države Ivana Mačka – Matije. Glede na te družinske vezi in vstop v najožji krog izvrševalcev oblasti nekdanjega sistema je Pepca Kardelj dejansko bila eden izmed njegovih stebrov.

    Te dni smo lahko priče neprikritim poskusom obnove socializma v Sloveniji, kakor tudi v sedemdesetih, ko je Milan Kučan prvič uporabil ta izraz pod skovanko “demokratični socializem”. Kot da bi že iz tega samega naziva bilo jasno, da je “navadni” socializem preprosto nezdružljiv z demokracijo.

    Iz današnje perspektive zato morda preseneča, da je Pepca Kardelj dne. 26. marca 1990 v časopisu Tribuna na strani 3 objavila pismo na temo sprave z naslovom “Narodna pomiritev zdaj”. Kdor tega sestava ni prebral, ga mora! (Dostopno na naslovu: http://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-LVL53OQN/15ccd9cf-66c1-4cb9-8608-099fd8753e8b/PDF)

    Pepca Kardelj, visoka funkcionarka komunistične partije je odkrito obtožila ZKS in nekatere njene še žive člane za povojne poboje, za nečloveško ravnanje z rojaki v imenu komunizma, ter napovedala, da bodo za to morali odgovarjati tudi pred sodišči.

    Niti tri tedne po objavi tega pisma v Tribuni, ki ga je sicer podpisala kot “Pepca Maček, Trzin” je Pepca Kardelj bila mrtva. Umrla je 15. 4. 1990. To je bilo že obdobje po volitvah. Prve demokratične povojne volitve so bile namreč 8.4.1990. Na teh volitvah je zmagala koalicija DEMOS. Komunisti (t.i. SDP) in komunistom pridružene stranke (npr. ZSMS, ki se je kasneje preimenovala v LDS, ter Socialistična stranka Slovenije, ki je formalno nastala iz SZDL) so izgubili, tako kot je to napovedala Pepca Kardelj.

    Torej, nekaj dni po volitvah, na katerih komunisti izgubijo oblast, Pepco Kardelj najdejo mrtvo. Različni viri navajajo različne vzroke smrti. Najbolj pogosto se omenja, da je Pepca Kardelj storila samomor. Ne glede na uradno razlago o njeni smrti, v nadaljevanju sledi nekaj zanimivih datumov in dogodkov, ki smrt Pepce Kardelj kažejo v nekoliko drugačni luči.

    17.4.1990, dva dni po smrti Pepce Kardelj, neka druga oseba, za katero je javnost lahko izvedela šele pred kratkim, dobi od tedanje SDV (Službe Državne Varnosti, naslednice UDBE, to je komunistične tajne politične policije) izplačanih 30.000 DEM. Raziskovalec Roman Leljak, namreč, med raziskovanjem arhivov tajne policije (še preden arhive nova zakonodaja zares zapre) najde podatek, da je zadnje izplačilo agentu SDV Milanu Doriču – Hanziju bilo opravljeno 17.4.1990, le nekaj dni po volitvah, v resnici (naključno ali ne) le dva dni po smrti Pepce Kardelj.

    Znesek 30.000 DEM je zanimiv, ni majhen, za tak denar bi takrat agent kake tajne službe postoril marsikaj od česar se navadnemu človeku naježi koža. Milan Dorič – Hanzi je priznal, da je moril za denar. Ni znano kakšen posel je bil ta, za katerega je dobil teh 30.000 DEM. Ali je v arhivih še kakšen podatek o tem izplačilu ali ne, to je vprašanje.

    Zadnji zanimiv podatek je, da je po upepelitvi Pepce Kardelj žara z njenim pepelom izginila. Bojda je kasneje bila tudi vrnjena, a po spletnem iskanju s ključnimi besedami “poison detection after cremation” hitro postane jasno, kakšen bi lahko bil motiv za krajo žare s pepelom, ter njeno vrnitvijo. Kot kaže je sledove strupa mogoče odkriti tudi če je truplo upepeljeno.

    Zgodba s takimi indici je grozljiva. Grozljiva je tudi misel, da je takrat še živeč Ivan Maček – Matija morda dal ubiti lastno sestro Pepco, zaradi njene iskrene nagnjenosti k narodni spravi in povsem odkriti obtožbi zoper nekdanji režim in partijo, da le-ta sloni na zločinih za katere bodo zločinci morali odgovarjati.

    A natanko tako se bere ta zgodba.

    • karlina

      No, to zgodbo sem tudi jaz slišala, torej, če so ti rdeči klavci morili svoje, lastne , krvne sorodnike, potem se ni čuditi, kakšna grozodejstva so delali nad SLOVENSKIM NARODOM, ti klavci so isti, kot so islamisti in ni čudno, da se tako zavzemajo zanje in jih sprejemajo v našo drzavo, itak, brez naše privolitve in še kako zelo se jim je mudilo podpisovati marakeško deklaracijo, s katero so izdali vse SLOVENCE IN SLOVENKE in dokončno zapečatili našo usodo.

      • stane

        Zal,jaz ugotavljam enako.
        Pa se SV nacrtno unicujejo z milijoni izgovori. Vidi se blaznost vladajoce nomenklature,ki nas postopoma unicuje.
        Zato so Siskota zaprli z izmisljotinami,da se slucajno nebi zgodil upor.

    • FRANC3

      Dokaz, da revolucija žre lastne otroke.

  • xtc

    SLO komunističa izrojenost nima meja,če je IN pozivanjek pobojem sorodnikomv JJ in njegovih otrok napredno,je pozivanje k enakemu otrok levičarjev hudo kaznivo.
    Kdo je sedaj tu NOR?
    Zločin ali nagovarjanje k njemu nima veze a ,v SLO je očitno še vedno kot45,če je “ne naš” ni blema naj ga zatolčejo in bomo opravičili,če je pa “naš to je pa zločin proti človeštvu(komunizmu)” tu se pa sredstev ne izbira.
    Doklej bo v SLO taka misenost= NI NAPREDKA.

  • ZatonMesecnikov

    Je to nek nov “vic” Borisa “rdečega” Kobala Mirko?

    Sedaj pa še čakamo opravičilo zamrznjenega generalnega sekretarja CK ZKS za komunistične zločine v Fojbah, ko se je Tajani že opravičil.

    kaj misliš, se bo odmrznil za to priliko?

    • Mirko Sedlar

      Opravičil ? Komu kako ? Samo se izjava da so bile besede napačno interpretirane še ni opravičilo ali pač ?

      • ZatonMesecnikov

        Včeraj se je pisno opravičil po sestanku z slovensko in hrvaško delegacijo.

        sedaj so pa Komunisti na vrsti, oziroma njihovi strankarski dediči….

  • FRANC3

    ZMEDENEC SOVRAŽNI.

  • Stajerka

    no…..to je staro 1 mesec……sem že rekla, da se bodo lewaki spotaknili na lastnem zanikanju in neumnosti…..

    Srbski mediji Šoltesu: »Dvoličnež, zakaj ne priznaš genocida v Sloveniji, ki ga je ukazal tvoj ded Edvard Kardelj?«
    03. januar 2019 -Tea Wutte /Insajder – avtorski članek

    Evropski poslanec Igor Šoltes poskuša Srbijo prisiliti v priznanje genocida v Srebrenici.
    Srbija namreč priznava, da se je v Srebrenici zgodil množični zločin, ne pa tudi genocid.
    https://insajder.com/slovenija/srbski-mediji-soltesu-dvolicnez-zakaj-ne-priznas-genocida-v-sloveniji-ki-ga-je-ukazal-tvoj

    • Iztok Pušnik

      Dober link. Nisn vedo, da Srbi tak dobro pišejo članke v slovenščini. Pričakoval bi tudi kakšen srbski komentar pod člankom…

    • FRANC3

      Kakšna pa je sploh razlika med množičnim zločinom in genocidom?
      Po mojem je ni. Oboje je nedopustno in je potrebno morilcem soditi.

      • Stajerka

        genocid je etnično čiščenje oz. čiščenje točno določene populacije glede na narodno, versko ali rasno pripadnost, množični zločin ni usmerjen v samo točno določeno populacijo….

        • FRANC3

          Potem so vsi povojni poboji v Sloveniji in Srebrenici genocid.
          KPS je po vojni pobijala Slovence, kristjane in nekomuniste. Srbi so v Srebrenici pobijali Nesrbe.
          Se morda motim?

          • Stajerka

            ja, bi lahko rekli…..samo KPS NE priznava niti množičnega poboja, ne da bi priznali genocid……naša država posuta z množičnimi grobišči, lewaki pa upajo opletat z gobci in druge učit človečnosti ali celo poštenosti…..
            absurd, ki presega vse meje zdravega razuma……

            zadnjič je gledalec TV SLO, na temo kulturnega praznika in proslave, dejal: mi nismo niti kulturna država, niti kulturni narod – kulturni narodi NIMAJO pokojnikov v jarkih, rudniških rovih, gajbicah in vrečkah, kulturni narodi imajo do mrtvih pieteto in pokopališča… in še kako prav ima :((

  • 10mile30

    vnukinja je pizdla že preden je šoltes govoru.
    vi pa res ne morste iz svoje kože? sami izdajalci :-(

  • FRANC3

    Kar je kvasil Tajani je nedopustno, še posebej ker je Tajani predsednik EU parlamenta. Za te besede ni opravičila.
    Je pa Šoltes po mojem zadnji človek v Sloveniji, ki obsoja Tajanija in italijanske fašiste. Bolje bi bilo, da bi preštel vse civilne žrtve Slovencev in Italijanov, ki jih je pobila KPS in njen duhovni vodja Kardelj po rokah slovenskih partizanov in VOS-a.
    Šoltes: UTIHNI, kar ti je že povedal srbski predsednik ob Srebrenici. Poglej se v ogledalo in videl boš vnuka klavca Slovencev.

  • Janez

    KOMUNISTI
    NAJHUJŠI POLITIČNI MORILCI SVETA. Dejstvo.
    Tudi Tito, Kardelj&številna “tovarišija” ex KPS IN KPJ STALINISTOV. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    KOMUNISTI
    NAJHUJŠI POLIT MORILCI SVETA, Finance
    https://www.finance.si/192580

    REHABILITACIJA DRAŽE MIHAJLOVIĆA, 2015.

    https://www.blic.rs/vesti/drustvo/rehabilitovan-draza-mihailovic/hl3x4ex

  • centurion

    Tip je peder, brez otrok
    Fajonka jalova…
    Oba levičarja. Multikulti arabo-musli protežerji.
    Perspektiva Slovenije in Evrope za podmladek…

    • Janez

      Hm?
      Ali ni poročen z neko Katarino Kresal
      prof. prava na Pravni fakulteti v LJ. Ni tista LDS K. KRESAL. L.r. Janez K. Kern KOMENDA

      • centurion

        Pasjo princeso??
        Ne, ona ma raj ptice senice.

        • Janez

          Ne ! Ne tista “Senica” K. Kresal.
          Soimenjakinja je.
          Gospa , prof. prava. Katarina Kresal.
          Napisala je veliko knjig o delovnem pravu l.r. Janez K. Kern KOMENDA

  • RATATA

    Mene pa zanima, koliko hrvatov je bilo članov preve evropske tajne protifašistične irganizacije TIGR(?)

  • Bald Eagle

    Izvirni greh zgodovinopisja ni toliko v Marxu samem, kot v doktrini, da je partija “avantgarda”.
    Gre za tezo o nezmotljivosti partije: partija je edina, ki ima vedno prav in vidi najdlje v prihodnost. Zato tudi piše in preoblikuje zgodovino po svojih željah: če partija reče, da si izdajalec, boš moral to priznati, pa naj je to dejstvo ali čista laž, kajti partijska beseda je vedno vredna več, kot vsa gola dejstva!

    Zaradi “privzetega” načela o absolutni večvrednosti partije so vsi drugi politični subjekti in posamezniki takorekoč samo “golazen”, nevredna vsakršnega spoštovanja, katere besede ni treba poslušati in upoštevati. Vredni so samo zaničevanja in zasmehovanja, pa tudi če gre za še tako poštene, pametne in daljnovidne ljudi. Partija in njeni izmisleki so vedno daleč nad njimi.

    Problem na naših tleh je nadaljevanje te “nezmotljivosti” v demokratičnem sistemu, ki predpostavlja enakost med ljudmi, enakovrednost njihovih pogledov in demokratični postopek sprejemanja predlogov. V glavah se pri prehodu v demokracijo ni dosti spremenilo, saj tega nihče ni zahteval, lustracija pa ni bila izvedena. Stranke, ki izhajajo iz partijskega miselnega sveta, še danes ne sprejemajo enakovrednosti nasprotnikov in do resnice, do njih in njihovih prepričanj nimajo nobenega spoštovanja, oziroma ga samo hlinijo kot del svojega makiavelizma. Zato je sodelovanje s takimi strankami v demokratični ureditvi možno le z bolj ali manj popolnim podrejanjem, kar lepo kažejo tudi naše koalicijske zgodbe.

    Zato bi bilo treba iz glave naših kvazi-levičarjev najprej izbiti iz glave podedovano domišljavost, ki čepi na partijskih ideoloških usedlinah iz totalitarnega režima, šele potem lahko zares pričakujemo normalen demokratični dialog in s tem napredek na političnem polju. To je konec koncev potrebno tudi za oblikovanje že prepotrebne evropske leve stranke pri nas.

    Šoltes in Fafonka sta tudi živ primer in dokaz zgoraj napisanega.

    • Janez

      +++++++++++++ zelo dobro povedano. Hvala. Janez K.K. KOMMENDA

    • Valter BraniSlav

      Zakaj tebe mi v 33131?
      Zakaj ?

      • Bald Eagle

        Moja osebna stvar, ki pa sem jo bolj podrobno razložil nekaterim izmed tukajšnjih komentatorjev.
        Nikakor pa o tem ne bom govoril navadni levuharski lažnivi gnidi.

        • Valter BraniSlav

          Simbol ZDA, plesasti orel, si je za domovanje izbral dezelo “levuharskih lažnivih gnid” ?
          Nekaj tu ne stima….

          (Copy paste za lažnivih)

    • Valter BraniSlav

      Zamenjaj besedo PARTIJA z katerokoli drugo DIKTATURO pa bo vse OK.
      Partija je lahko tudi ISIS ali pa RKC za casa inkvizicije.
      Namesto Fajonke lahko vstavis tudi Khomeinija ali Torquemado ki sta oba dalec od komunizma vendar se vedeta enako.

  • Janez

    I. ŠOLTES,
    ki ga jaz nisem in ga tudi nikoli NE BI VOLIL – V EU

    NAJ
    JAVNO PREKLIČE SVOJO IZJAVO.

    ON OSEBNO
    Z NESODNIMI POVOJNIMI KP POMORI – NIMA – NIČ.

    Veliko
    s tistimi pomori tisočev nasprotnikov
    STALIN TITO KOMUNIZMA – pa je imel KP STALINIST E. KARDELJ. L.R. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    OBVEŠČAM VAS ,
    DA SE MED KOMENTATORJI SKRIVA TUDI – F. TUNEK kot – Iztok Pušnik itd.

  • Valter BraniSlav

    Uh se van da zapravljati cas z nepotrebnimi traparijami
    OCITNO SE VAM NE DA DELAT…

    • Dragan Krstič

      Good morning Valter. Kakšno pa je vreme danes v Kaliforniji?

      • Valter BraniSlav

        Floridi?

    • Janez

      Kako se ti
      Valter? Iz familije – baje – Maček-Kardelj.
      Kaj razumeš s tvojim
      sorodnikom I. ŠOLTESOM ?
      Imata kaj stikov, daj povej.
      Saj vidimo, da ti je samemu dolgčas. L.r. Janez K. Kern KOMENDA

      • Bald Eagle

        Ta osebek, ki komentira pod nickom Valter BraniSlav ni nihče drug kot osebek, ki komentira tudi pod nickom Foglof Tunek.

        • Valter BraniSlav

          Napacno.

        • Janez

          No !
          Nekaj podatkov
          o familiji E. Kardelja – je ta tip Valter BraniaSlav le povedal.
          Da je bil oče E. Kardelja – ŠOLSKI SLUGA V LJ ITD., KAR DRŽI.
          TUDI TISTO,
          DA JE BBIL I. MAČEK – ROJEN V SORODSTVU – DRŽI.
          So mi povedali ljudje iz Zadobrove.
          KAKŠŠNI “GROZNI” LJUDJE
          – SO NAM VLADALI? Mar ne? L.r. Janez K. Kern KOMENDA
          Morda bo še kaj takega povedal.

          • Bald Eagle

            ko pa ga je nekoč v preteklosti začel komentator Antonius spraševati podrobnosti o tej familiji, se je pa osebek začel močno zapletati. Antonius ga je dobesedno stisnil v kot in ni znal več odgovoriti na njegova vprašanja in trditve o tej familiji, nato pa poniknil.

      • Valter BraniSlav

        Moj bratranec Igor je gradil akademsko kariero.
        Mene pa zanima zgolj denar.

        • Janez

          Ha, ha!
          Kaj pa – “grajenje pameti”?!
          To vam je pa “maček-kardeljem” španska vas? Se zdi. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
          P.S.
          IMAM ENO SOSEDO IZ KOMUNISTIČNE FAMILIJE IZ KRANJA.
          DELALA JE NA CK ZK. Tista te bo že zbrskala.
          Pravzaprav me nič ne briga – kdo si Raje kaj zanimivega povej.
          Kranjskih komunistično stalinističnih familij – ni dosti. L.r. Janez K. Kern KOMENDA

          • Valter BraniSlav

            Vprasaj Igorja o bratrancu ki je porocen z Venezuelko in ki je svinjsko obogatel v ZDA… to bo najlazja pot.
            Njegov mail je dostopen na netu…

    • garfi

      titoistek pejt v vaše delovne brigade na goli otok

  • Janez

    BITI KOT JOSIP B. TITO !

    Sprehajati se lagodno z gosposkimi kužki – PUDLJI
    NA
    NACIONALIZIRANIH – BRIONIH,
    VSI TE UBOGAJO, VSI TI SLUŽIJO, TE VARUJEJO,
    NIHČE SI NE UPA NIČ PRIPOMNITI, KAJ ŠELE KRITIZIRATI
    ITD.
    TO SO SANJE
    VSAKEGA SD, LEVICA, DESUS, SMCC, SAB, LMŠ – POKOMUNISTA !
    Zato jaz toliko
    poudarjam tiste kužke – PUDLJE.
    Zadnjih 20 let njega življenja se J.B. TITO – NI BRIGAL ZA VELIKO STVARI.
    V glavnem se je
    KOT – “GOSPOD-PROLETAREC” – IGRAL S TISTIMI – KUŽKI, PUDLJI.
    Tako brezskrbno življenje,
    vse je zastonj, vsi te ubogajo
    – ti pa se brezskrbno igraš s psički – pudlji
    – TO JE IDEAL VSEH POKOMUNISTOV. Kar verjemite mi. L.r. Janez Kepic-Kern KOMENDA
    P.S.
    IDEAL ŽIVLJENJA POKOMUNISTOV
    SPREHOD Z GOSPOSKIMI KUŽKI
    TITO S PUDLJI
    https://www.google.com/search?q=tito+pudle&oq=tito+pudle&aqs=chrome.0.69i59j69i60l3.9771j0j8&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=tpkW9mJiQBODHM:

    https://www.google.com/search?q=tito+pudle&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjTnJCY1bngAhVii8MKHYkTCDEQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=1280&bih=800#imgrc=fcvbAgcEMYyRQM:

  • Bald Eagle

    Na uredništvo Nove24TV apeliram, da trajno blokira uporabniški račun tolla Valter BraniSlav, ki več kot očitno smeti na tem portalu in poveličuje zločinca Josipa Broza-Tita, kar je za današnji čas, ko vemo vse o njegovih zločinih, nesprejemljivo.
    Komentatorje pa pozivam, da vsak njegov post prijavite kot spam. Ko bo teh prijav dovolj, ga bo sistem prepoznal kot spam in ga avtomatsko blokiral. To naredite tako, da kliknete na zastavico ob strani nato pa v meniju, ki se vam bo prikazal, kliknete Spam — posted spam comments or discussions
    Le na tak način se bomo rešili raznih trollov, ki smetijo ta portal in mu poizkušajo na tak način zmanjševati kredibilnost in odganjajo kvalitetne pisce s tega portala.

    • Dragan Krstič

      Mene pa zanima od kod ta Valter vlogira. Prepričan sem namreč da se oglaša iz Slovenije.

      • Bald Eagle

        Pa to je isti osebek, ki komentira tudi pod nickom Foglof Tunek in še nekaj ostalimi nicki. Levuharski troll.

        • Dragan Krstič

          I.P. Adria resort Ankaran.

          • Valter BraniSlav

            Napacno

        • Valter BraniSlav

          Tunek je nekdo drug.
          Moji prejsnji nicki so bili
          Karl Marx
          Josip Broz
          In
          1892-1980

          • Janez

            Ti si “bolan” – brez zamere. L.r. Janez K.K. KOMENDA

          • Valter BraniSlav

            Zakaj?

      • Valter BraniSlav

        Ko sem na obisku v SLO potem se vlogiram iz Kranja, ko sem v ZDA pa iz 33131.
        Vecino casa sem v ZDA

    • Valter BraniSlav

      Jaz imam na FB pet profilov por imenom VALTER BRANISLAV. Ce jih blokirate vseh 5, bom odprl 50 novih.

      • Bald Eagle

        Tudi tale podatek pove, da si navaden levuharski plačanec, ki za plačilo smeti ta portal. Če bi bil to, za kar se predstavljaš, se niti pod razno nebi tako silil na ta portal, kot to počneš ti.
        Torej ta podatek razkrije vso tvojo bedo in revščino tako na mentalnem, duhovnem, kot materialnem področju.

        • Valter BraniSlav

          Kaj ti mislis:
          1. Koliko naj bi mi placevali za posamezen originalen post?
          2. Koliko za copy paste post?
          3. Koliko po vrstici?
          4. Kdo naj bi placeval: Kucan, Zemljaric, Fajonka, Mesec, Jansa, Salvini?
          5. Na kaksen nacin naj bi to placevali da se ne vmesa FURS?

        • Janez

          +++++++++ točno tako. A naj kar piše
          . Morda bo še kaj uporabnega povedal. L.r. Janez K.K. KOMENDA

  • Dragan Krstič

    A mu Musollinijeva vnukinja ni znala replicirat kot se spodobi. Verjetno ni vedela da ima opravka z vnukom enega največjih slovenskih zločincev.

  • Janez

    TALE VALTER BraniSlav
    SI
    O I. ŠOLTESU – NE UPA NITI ČIVKNITI.
    Je pa Valter povedal, da je bil
    I. MAČEK – spočet in rojen v krvnem sorostvu žlahte – MAČEK.
    Mati in pče I. Mačka sta se oba pisala MAČEK.
    O
    I. ŠOLTESU – pa Valter nič ne čivkne.
    Kaj
    pa počneš v Ankaranu – Valter. ? Še vedno ilegalec? L.r.. Janez K. Kern KOMENDA

  • garfi

    na poptv sta je presstutka in fajonka gnusno zavračali vsako opravičilo, ki ga je predstavil peterle
    komunajzli in njihovi nasledniki bi morali najprej odgovarjati za svoje svinjarije
    ker so v vedno novih partyđanskih ofenzivah je to malo verjetno
    na takšen način hočejo popolnoma prevzeti €U

  • Janez

    Valter!?
    “BOLANO, BOLANO”
    JE VSE TOLE – OKROG TEBE.
    AMPAK – TOLE S KRANJEM – SI SE PA – UJEL.
    Na
    Gimnazijo v Kranju si hodil, a ne ? L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    Priimki: Brinovec, Bubnov – so ti kaj znani?

  • šmentanamuha

    Joj, kam smo zajadrali. Prav zaradi gnusnih povojnih pomorov razrednih sovražnikov, se komunistična levica in njeni nevladni priveski poskušajo pretvarjati, da so humanitarci, ki želijo pomagati ubogim islamistom, ki kakor bežijo iz svojih muslimanskih držav, naravnost v objem svojih smrtnih sovražnikov – evropskih kristjanov. Huda logika.

  • Janez

    Lahko noč vsem !
    Valter
    pa takointako v življenju – “nič” nima – sicer bi ne počel tako
    “utrganih” zadev – kot jih počne.
    Valter !
    A poznaš gorenjski pregovor:” VSAK ŠPAROVC – IMA SVOJGA “CIRARJ:= TISTEGA, KI ŠPAROVC – IZPRAZNI.
    Kdo bo izpraznil – tvoj šparovc? To povej. A ne? L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    A TE BO – AVTO ZBIL, TVOJ DENAR BO PA VETER RAZNAŠAL – TAKO KOT JE DOLETELO TISTEGA MOJEGA SORODNIKA, KI JE GRABIL DENAR V KANADI IN V ZDA?!
    Še pred žlahto se ni – mogel bahati, z dolarji. Prej ga je avto do smrti povozil. Čisto zares.

  • ljubinica

    A v EU parlamentu ne vedo, kdo je Soltes?
    Da je vnuk gnusnega zlocinca, ki je bil med glavnimi organizatorji genocida nad lastnim narodom? In krivca za fojbe?
    Kaj pocnejo slovenski EU poslanci v Bruslju?
    Ce bi se vedelo, cigav vnuk je Soltes, verjetno ne bi premogel predrznosti in brezsramnosti, kakrsno je izkazal v svojem nastopu ….

    • Valter BraniSlav

      Moje bogate stranke v ZDA pa nic ne zanima kdo je bil moj stricek..
      Samo da jih delam se bogatejse kot ze so…
      DENAR AMEROM NE SMRDI, CETUDI GA UPRAVLJA NECAK KARDELJA IN MACKA…

      Predlagam da SDS zamenja prebivalstvo ZDA, zlasti bogate .

    • Nata

      Hja. . . . . . zato se človek prav nič ne čudi marsikateremu ravnanju EU parlamenta. Kaj vse tam notri sedi !!!!!!!

  • Mate

    Razlika je med pobojom tistih ki so kolabolirali, klali, posiljevali, načrtno ustvarjali razmere z namenom, da nek narod izgine in pobojem tistih ki so jih ti kolaboranti zverinsko ubili ker so bili judje, Slovani itd… Razlika je tudi med pobojem kolaborantov in tistih ki so se čisto po nedolžnem tam znašli. Je pa treba vse to obsoditi in postaviti na regal zgodovine. Sds je spet pokazala svoj pravi obraz, ko obsoja slovence, onem fašistu pa leze v rit. Oprostite ampak tukaj bi pa morala slovenska politika biti enotna.

    • ZatonMesecnikov

      #Razlika je med pobojom tistih ki so kolabolirali, klali, posiljevali,
      načrtno ustvarjali razmere z namenom, da nek narod izgine in pobojem
      tistih ki so jih ti kolaboranti zverinsko ubili ker so bili judje,
      Slovani itd…#

      In ti si tisti Mate, ki odločaš kdo kam spada? kakšne kompetence pa imaš? te je izvolilo Ljudstvo? Ali si se kar sam določil, da razvrstiš, po “filingu”? Neka “selekcija” Mate? Kot na peronu v Auschwitzu???

      Pojdi v Bruselj pa jim tam razloži, da je čisto pravilno ubiti naprimer ženo in otroka fašista, da pa ni pravilno ubiti komunista.

    • ljubinica

      Idiot. A tako kot so bili komunisti med vojno “enotni”?
      In pobili vec Slovencev kot fasisti in nacisti skupaj?

      • Mate

        Prasica! Če ne bi bilo partizanov (predvsem ruskih) tebe danes nebi bilo!

        • Štalmajster

          A si to povzel iz ………… Wieselovih pravljic ?

        • Kapodistrias

          Če ne bi bilo partizanov, bi bili danes del razvitega demokratičnega sveta.

    • Janez

      “MATE=?TUNEK” – BI RAD IMEL PUDLJE?
      A TI TUDI SANJAŠ,
      DA BI SE KOT EX MARŠAL TITO”
      UŽIVAL
      NA NACIONALIZIRANIH BRIONIH – TVOJI MORNARJI BI TE STRAŽILI IN TE UBOGALI
      TI
      PA BI SE – GOSPOSKO SPREHAJAL Z GOSPOSKIMI KUŽKI PUDLJI
      IN
      GOVORIL O PROLETARCIH
      IN
      SE UKVARJAL S SVETOVNO POLITIKO – NEUVRŠČENOSTI
      IN
      MALO NAGAJAL – VELIKIM SILAM?

      Ha, ha – to so tvoje sanje – a ne?

      Točneje – bolj skromen si;
      – par EVROV ZA TVOJ POST
      – BREZ VMEŠAVANJA FURSSA
      – BO ČISTO OK.
      Evre pač rabiš, posedanje po lokalih – ni zastonj? A ne ? L. R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      Ps.
      TITO
      “PROLETARSKO OBLASTNIŠKO IN GOSPOSKO
      UŽIVA
      NA BRIONIH – PO SISTEMU – VSE – ZASTONJ,
      JAZ SEM “BOG”, VSI MI SLUŽJO
      https://www.google.com/search?q=tito+pudle&oq=tito+pudle&aqs=chrome.0.69i59j69i60l3.12030j0j8&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=tpkW9mJiQBODHM:

      BRIONI – OBLASTNIŠKI SPREHOD PROLETARCA
      SPREHOD – Z GOSPOSKIMI PUDLJI
      https://www.google.com/search?q=tito+pudle&oq=tito+pudle&aqs=chrome.0.69i59j69i60l3.13274j0j8&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=fcvbAgcEMYyRQM:

      • Mate

        Bolan si!

        • Janez

          A?
          SEM TE V TVOJ “SRČEK” – ŠPIKNIL? A ne ? L.r. Janez K. Kern KOMENDA

    • Nata

      Kako prosim ?? Kateremu fašistu ?

      • Mate

        Tajani:):D

  • VERZIFIKATOR

    Edi K. Radelj

    GENSKA

    Šolmošter bil dedek je po stroki,
    se podobno, Šultajs, vnuček piše,
    zgodovina teh sledi ne zbriše,
    tudi če igra se kdaj z otroki.

    »Mu trdno Verjamem«, so porekli,
    ko vnuk pártijo je ustanavljal,
    »dedkove zablode bo popravljal,
    Da za njim bi kot otroci tekli.«

    »Ne Verjamem,« sam je Šultajs mislil,
    kot verjel ni dedek več sam sebi,
    tole kramo zgolj prodajam tebi,
    da mi glas svoj v roke boš potisnil.

    Vnuk in dedek nista si enaka,
    tudi če je genska povezava,
    zgodovina loči ju krvava,
    narod le ostal je ista spaka.

    • Janez

      NIKOLI
      KOT UČITELJ – ZAPOSLEN, NEZAPOSLEN UČITELJIŠČNIK
      – TO JE BIL E. KARDEL.
      Sin šolskega sluge italijanskega porekla – pač. L.r. Janez K. Kern KOMENDA

  • Valter BraniSlav

    Uh se van da zapravljati cas z nepotrebnimi traparijami
    OCITNO SE VAM NE DA DELAT….

  • Valter BraniSlav

    Uh se van da zapravljati cas z nepotrebnimi traparijami
    OCITNO SE VAM NE DA DELAT….
    Vi desni bi raje neki filozofiral tja v tri krasne, tako kot Luka Mesec…
    Komunizem je polenil ljudi, leve se bolj pa desne. Levi igrajo borce za pravice ubogih, desni igrajo zrtve levih, DELAL PA NE BI NIHCE…..

    • Štalmajster

      In temu kaj ti “delaš” praviš “delo” ………. oderuh ! Zato pa imate v Ameriki tako revščino. Kar pogooglaj malo.

      • Valter BraniSlav

        Jaz in moji smo med bogatimi, smo v zgornjem 1/10000 po ekonomski moci.

        Revni mene ne zanimajo ker nisem levicar.
        Za revne se “bojujejo” Mesec, Kordis, Fajonka, Soltes in drugi kaviar socialisti ki jih imaste vi na Novi24tv tako “radi”.

        Sarkazem press.

        • Štalmajster

          Ja ja tvoj žlahtnik Šlotes se bori za revne……… Neprofitno stanovanje je kar sebi dodelil.

          Men se pa zdi da vas profesionalne oderuške še kako zanimajo revni Venezuelci ???
          https://www.youtube.com/watch?v=BZg1akT24XQ
          https://www.youtube.com/watch?v=HNsgpRcgyY8

          • Valter BraniSlav

            Mene revni ne zanimajo.
            Mene zanima izkljucno moja druzina in moja denarnica.

          • janko

            Napaka. Nič ne bomo odnesli s seboj. To, kar storiš dobrega drugemu, to je je človekovo imetje. Samo to.

          • Valter BraniSlav

            Za druge prijazna beseda, za moje $$$$$$

          • slosin

            ne se hecat, no….tebe zanimajo tuje denarnice, ne tvoja….v tem ste si kapitalisti in socialisti kar enaki…

          • Valter BraniSlav

            Mene zanima prstom denarja.
            SEVEDA OD DRUGIH K MENI.

  • Štalmajster

    Kdaj boste eni dojeli, da meje je postavlja in postavlja …… kabala …… v smislu tenzij med sosedi, potem pa še 96% podpora hujskaških medijev………

  • Hunyađi

    Potrebno bi bilo prevert od koga je Tajani sin oz. vnuk.

    • Štalmajster

      Ni 2x za rečt da so to vse …….. ptički iz istega gnezda.

      “Es ist eine kleine wurzellose internationale Clique, die die Völker gegeneinander hetzt, die nicht will, dass sie zur Ruhe kommt” ????????

      • Hunyađi

        Politiki menjajo prepričanje kot volk kocine.

    • Vojteh Dovč

      peterletov

  • pesjanar

    Zanimiv dogodek v EU parlamentu,vnuk slovenskega velezločinca v maniri mirovnika “šimfa”Italijana,vnukinja drugega zločinca Musolinija pa se dere pred govornico meni je bila podobna naši ekspertki za angleščino plagijatorki Alenčici.

  • Nata

    Ta prava se je oglasila.
    Vnuk in vnukinja dveh ” zmagovalcev ” posedata v EU parlamentu !!

  • Janez

    ŠALA.
    “Valter BraniSlava”
    imam na sumu, da je zdajle v VALDOLTRI v ANKARANU – NA ZDRAVSTVENEM SERVISU
    na naše davkoplačevalske stroške – seveda.
    A – se motim, Valter?
    Sicer pa vemo, kakšne vse servise imajo ex KP, ZK ljudje vse – na OBALI.
    A ljudje z OBALE – ex KP, ZK MOGOČNEŽEV, ljudi tipa 90 letni Zemljarič – več ne marajo.
    Ti
    Valter najbrž za plačilo “pomagaš” prestarelim ex KP, ZK ljudem, k ne zmorejo več,
    i se ne znajdejo več v relacijah – med Slovenijo
    in med ex KP, ZK “servisi” v ZDA. Nekaj takega – kajne.
    Od tega – ti “služiš ‘ ? Se meni zdi. Ne trdim. Kar sam po pravici, resnici povej.
    Da ne boš
    samo prazne flance sem gor čečkal. Saj vemo za kaj pri tebi gre. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.s.
    KONEC ŠALE,
    ki ni šala.

  • Vojteh Dovč

    eden se je pač moral oglasit,če se nebi pa spet nebi bilo prav–ane
    Zver(ine) ,Peterle (tudi zagovarjal),ostali desni seveda tiho!!!!!!!!!!!!
    v i v a doce!!!!
    o fašizmu pa tko nimate pojma

    • Janez

      ŠALA.

      Kako,
      da nimamo pojma – o “fašizmu”.
      VEČ KOT NAUŽILI SMO SE T.I. “KOMUNISTIČNEGA – “FAŠIZMA” – ne najdem boljše besede”
      KOMUNISTI
      NISO SAMO “FAŠISTIČNO” ZATIRALI – DRUGIH.
      TUDI MED SEBOJ SO SE PRAV PO “FAŠISTIČNO” ZATIRALI: saj veste
      – Goli otok, AFŽ špecanje – “ta je zoper nas, v cerkev hodi” itd. L.r. Janez K.. Kern KOMENDA
      KONEC ŠALE,
      ki ni šala

  • Vojteh Dovč

    Govornik na fašističnem shodu se iskreno opravičuje Slovenskemu narodu? To je isto kot da bi Janšani govoril resnico. Ne bomo nasedli. Tip je mislil kar je rekel in užival v tem.

    • Janez

      “ŠALA”
      A si ti tudi t.i. “SOROŠEV” PLAČANEC?
      Kaj se ti zdi? Je G.SROS – “FAŠIST”?! Kaj pa ti – a si ti “FAŠIST”.
      Nisem prepričan, ampak zdi se mi, da ti si “FAŠIST”
      Dokaži, da nisi – “”FAŠŠIST” do nas Slovencev.
      Praviš, da veliko veš o fašizmu – povej torej. Ali si ali nisi “fašist”?! L.r. Janez K. Kern KOMENDA

      KONEC ŠALE

    • janezxy

      Ti IĆ pojdi v tvojo ićarijo,če te že niso izgnali.ker si pola pismen in ne obvladaš osnove zgodovine.Tvoji častijo uradno Mihajloviča in mu postavljajo spomenike.Ti pa si prišel srat v Slovenijo in nas učit pameti. MARŠ.

  • Janez

    ŠALA.

    VOJTEH DOVČ – se zdi, zdajle joka sam nad seboj !
    Opaža,
    DA IZGUBLJA SPOSOBNOST PROVOCIRANJA, POLEMIZIRANJA !
    Z menoj sploh ne zna polemizirati.
    Ja no! ?
    Vojteh Dovč – pa napiši kaj o – LJUBEZNI. Danes je VALENTINOVO !
    Lahko
    napošeš tudi kaj o svojem ljubezenskem življenju.
    O ljubezenskem življenju I. Šoltesa – ti ni treba – pisati. L.r. Janez K. Kern KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE.

  • soc

    Dokler Kidrič, Kardelj in Maček v šolah ne dobijo krvavo zasluženega mesta v zgodovini uničevanja slovenstva, bomo stopicali na mestu in se pripravljali za naslednje bratomorno klanje. Očitno je, kdo je za to zainteresiran.

  • Hribouc

    NOREC KOMUNISTIČNI!

    Gnoj & Loj Levuharski!

  • Gašper Rozenstein

    Musolinijeva vnukinja boi pa bla za na tiča ni kaj…

  • Kapodistrias

    Dvoboj dveh levičarskih totalitarizmov – fašizma in komunizma. Eden in drugi sta počenjala hude zločine, zanje pa ni bil nihče kaznovan. Naj bo Bazovica v prihodnje dostojanstvena, tiha komemoracija svojcev, ki so tam zgubili svoje najdražje – brez udeležbe politikov in uniform raznih oblik, njihovih bolnih govoranc in podžiganja sovraštva.
    Prav enako velja tudi za naše Dražgoše!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!