Še verjamete v neodvisne in objektivne medije? To so novinarji, ki so postali vidni predstavniki izključno levih političnih strank!

Da je večina slovenskih novinarjev, ki delujejo v režimskih medijih, v službi globoke države je že znano. Ti neutemeljeno napadajo demokratično opozicijo, medije z drugačno uredniško politiko obtožujejo sovražnega govora, izvajajo promocijo nesposobnih levičarskih politikov, ko je to potrebno, pa se tudi sami podajo v politiko. 

Verjetno najbolj znani primer je kar zloglasna levičarska evroposlanka Tanja Fajon iz vrst Židanovih Socialnih demokratov, ki naj bi med drugim bila tudi plačanka na plačilni listi Georga Sorosa. Ta je kot poročevalka režimske RTV Slovenija iz Bruslja zelo dovzetno delala reklamo za Boruta Pahorja, in prav s takšnim aktivizmom si je prislužila dobro plačano službo evropske poslanke. Z mediji je še danes povezana, kot evroposlanka se namreč zavzema za omejevanje svobode govora in medijev doma, v tujini pa z levičarskim aktivizmom brani levičarske novinarje v težavah. Tako redno napada države, v katerih so na oblasti konservativne vlade, kot so Madžarska, Hrvaška in Litva. Od svojih kolegov na RTV prejema tudi številne usluge. Tako je Ksenija Horvat vodila njeno nedavno okroglo mizo, na kateri so strašili pred strahom, prav tako pa je v času kampanje pred lokalnimi volitvami gostovala v oddaji na 3. programu TV Slovenija, pa čeprav glede na pravila kot kandidatka za mestno svetnico tega ne bi smela.

Večjega lažnivca kot Karbo težko najdemo
Kandidat na letošnjih lokalnih volitvah pa je bil tudi zloglasni Dejan Karba, ki si ga je javnost najbolje zapomnila po svojih lažeh, ki jih je širil prek režimskih trobil Delo in Dnevnik. Tako kot Fajonova, je tudi on član politične izpostave globoke države, tj. Socialnih demokratov Dejana Židana. Karba je širil prav bizarne laži, med drugim, da je na stroške davkoplačevalcev udeležencem tabora Slovenske demokratske stranke v Bovcu kuhala kar Slovenska vojska. A za mnoge laži je ta pisun odgovarjal pred sodišči. Naj spomnimo, časopisna hiša Delo je po letih pravosodnih izgubila bitko s s stranko SDS, potem ko jo je slednja tožila zaradi prispevka, objavljenega 23. novembra 2009 pod naslovom: “Denar iz Patrie ni končal pri Janezu Janši, temveč v njegovi stranki SDS”. Avtor članka je bil, jasno, Karba. SDS je tožila časopisno hišo Delo in terjala javno opravičilo ter izplačilo 300.000 evrov odškodnine. Prvostopenjsko sodišče je odločilo, da mora Delo tožnici plačati 10.000 evrov odškodnine in se ji javno opravičiti. Ker pa se je Delo na odločitev prvostopenjskega sodišča vložilo pritožbo, je slednja romala na višje sodišče. Prav tako je pritožbo vložila SDS. Višje sodišče jo je sicer zavrnilo, časopisni hiši Delo pa ugodilo, tako da ji ni bilo treba plačati niti odškodnine niti se javno opravičiti. Karba se je poleg tega podlo spravil tudi že na družino Janeza Janše in kardinala Franceta Rodeta. Med drugim je preko sms sporočila poklical policijo oz. njihovo piar službo in povedal, da ima informacije o tem, da naj bi predsedniku vlade Janezu Janši umrl sin Črtomir, ki naj bi bil poln uspaval. Karba si je drznil še vprašati, če “policija kaj dela na tem”. Karba in Delo pa sta si v preteklosti nakopala še odškodninski zahtevek v višini 30 tisoč evrov s strani kardinala Franceta Rodeta, o katerem je Karba prav tako trosil podle neresnice o njegovem nezakonskem otroku Petru.

Dejan Karba, novinar Dnevnika, ki je širil laži v aferi Patria. (Foto: Nova24TV)

Tamara Vonta nagrajena za politično delovanje in režimsko poročanje z direktorsko funkcijo
Še en primer je Tamara Vonta, ki se je ljudem najbolj vtisnila v spomin kot voditeljica informativnega programa na POP TV, preizkusila pa se je tudi v vlogi poslanke Jankovićeve Pozitivne Slovenije in državne sekretarke v času vlade Alenke Bratušek, ko je vodila urad za narodnosti, lansko leto pa je zasedla mesto generalne direktorice Direktorata za medije. Že kot poslanka se je sicer izkazala za izjemno nestrpno in vzkipljivo do drugače mislečih, še posebno tistih, ki so zagovarjali pravice nerojenih otrok. Predsedujoča razpravi o sovražnem govoru v Državnem zboru leta 2013 je nastopajočim vzela pravico do besede, zaradi njenega nepoznavanja ustavnih pravic pa jo je na portalu Ius-info okrcal tudi ustavni pravnik Matej Avbelj.

Tamara Vonta (Foto: STA)

Partnerka Antona Ropa pred vstopom v politiko javnost poneumljala pri več medijih
Še en vidnejši primer iz vrst nekdanje Jankovićeve Pozitivne Slovenije je Melita Župevc, partnerica Antona Ropa. Ta je leta 2001 je delala na Radiu Trbovlje in drugih lokalnih medijih, nato pa je med leti 2001 in 2005 delala na POP TV. Hitro je napredovala, tiskovna predstavnica LDS je postala 2005, nato pa po 2007 še tiskovna predstavnica SD. Leta 2008 je bila izvoljena v Državni zbor Republike Slovenije kot socialdemokratka, leta 2011 pa še kot članica že tretje stranke globoke države – Jankovićeve PS! Manj sreče kot v politiki pa ima Župevčeva očitno v ljubezni z Ropom, kmalu po začetku katere je zanosila in rodila hčerko Pio. Sicer pa so slovenski mediji že večkrat pisali o tem, da namesto, da bi njuna družinska sreča začela cveteti, je začela veneti, saj naj bi bil njen Tone raje kot doma na poslovnih potovanjih.

Melita Župevc (Foto: STA)

Tudi Meršol, ki je Udbi ovajal Sirca in njegove kolege je končal kot poslanec Jankovićeve PS
Nekdanji urednik Dela Mitja Meršol je med hujšimi primeri, kot je poročal Reporter, je namreč Udbi ovajal tudi Ljuba Sirca, načrte za akcije zoper njega pa je podpisoval kar sam Janez Zemljarič, šef monopola slovenskega zdravstva, trdno v rokah globoke države. Mitja Meršol, nekoč zaposlen tudi na BBC, je spremljal še Sirčeve povezave, denimo Vinka Levstika (kodno ime “hotelir”). Ko je bil šef Udbe Zemljarič, si je kot cilj zadal “pasiviziranje emigrantskega in drugega sovražnega delovanja Ljuba Sirca proti SFRJ”. Med operativnimi nalogami zoper Sirca so bile zapisane tudi izvrševanje represivne ukrepe proti starejšim zvezam Ljuba Sirca v Sloveniji, onemogočenje prejema študijskih gradiv iz SFRJ, zastraševanje slovenskih ekonomistov, ki so bili z njim v stiku, opravljanje informativnih pogovorov z njegovimi zvezami in v času njegovega bivanja v Celovcu in Beljaku celo izvrševanje specialne akcije. Tudi ta se je kasneje pojavil kot poslanec Jankovićeve Pozitivne Slovenije!

Mitja Meršol (Foto: Facebook)

Seznam se še ne konča, najbolj nedaven primer še Rudi Medved
Kar nekaj pripadnikov propadle LDS je tudi režimskih novinarjev, ena od njih je nekdanja direktorica TV Slovenija Ljerka Bizilj, ki 1. januarja odhaja v pokoj, do leta 1996 pa je bila poslanka LDS, iz novinarstva v politiko pa se je podala tudi nekdanja LDS-ova evroposlanka Mojca Drčar Murko, pred tem je bila novinarka Radia Slovenija in dopisnica Dela.

Ljerka Bizilj (Foto: Facebook)

Nekdanja pripadnica Golobičeve Zares Majda Širca je bila urednica oddaj o kulturi, kulturno-informativnega programa in umetniškega dokumentarnega programa RTV Slovenija, kamor se je po propadli politični karieri vrnila leta 2012 kot zaposlena v dokumentarnem programu RTVS. Iz novinarskih vod v politiko pa je zakorakal še en nekdanji LDS-Zares kader, in sicer trenutni evroposlanec DeSUS Ivo Vajgl. Ta je bil med drugim zaposlen v dopisništvu agencije Tanjug za Slovenijo v Ljubljani, kasneje pa je bil tudi dopisnik RTV Ljubljana in časnika Delo v Trstu, nato pa še dopisnik Tanjuga v Bonnu.

Ivo Vajgl (foto: STA)

Najbolj nedavni primer pa je minister LMŠ za javno upravo Rudi Medved, ki je v bil letih od 1992 do 2005 bil urednik dnevnoinformativnega in aktualnopolitičnega uredništva na Radiu Slovenija ter urednik notranjepolitičnih in gospodarskih oddaj na TV Slovenija, v letih 2005 in 2006 je bil odgovorni urednik Radia Kum Trbovlje, v letih 2007 in 2008 pa urednik oddaje 24 ur na POP TV.

Rudi Medved (Foto: STA)

J. Ž.

  • Ivan Friderik Novak

    Neodvisnih medijev ni.
    Obstajajo pa kakovostni in nekakovostni mediji, ki so lahko desni ali levi.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!