Tako so v Odmevih stopili na stran palestinskih teroristov: “Seveda, nekaj ljudi je metalo molotovke, kamenje, orožje revežev, ki ga uporabiš proti najmočnejši vojski sveta”?!

Foto: YouTube

V torkovih Odmevih na RTV SLO so se lotili dogajanja na palestinskih ozemljih ob 70-letnici razglasitve izraelske države. Kot komentatorka je nastopila Ksenija Horvat, ki jo predstavljajo kot  dolgoletno poročevalko in poznavalko s tega dela sveta, ki je glede “protestiranja” Palestincev dejala, da je nekaj ljudi metalo molotovke in kamenje, orožje revežev, ki ga uporabiš proti najmočnejši vojski sveta. S tem pa je tako dala vedeti, da je napad na suvereno državo povsem upravičen, kar je skregano z zdravim razumom. Politični komentator in ekonomist Bernard Brščič je napade protestnikov označil kot napad teroristov na suvereno državo, pri čemer ima Izrael vsa pooblastila tako z vidika svojega notranjega prava kot tudi mednarodnega prava, da z vsemi sredstvi, tudi z uporabo sile zavaruje življenja svojih državljanov. 

“Priča smo agresiji teh samozvanih Palestincev na Izrael. Mislim, da je ravnaje izraelskih obrambnih sil skrajno rezervirano, da preprečujejo bistveno večje žrtve, ki bi nastale, če bi juriš palestinskih teroristov uspel. Dejansko, ko imate opravka z več tisočglavim navalom teroristov na mejo, se tega ne da braniti zgolj s solzivcem, saj če želite zavarovati življenja, morate uporabiti prisilna sredstva, kot jih uporablja izraelska vojska,” je prepričan Bernard Brščič.

Novinarka Ksenija Horvat, ki je v Odmevih komentirala dogajanje, je med drugim dejala, da Palestinci “protestirajo” tako, da na žico postavljajo palestinsko zastavo z namenom, da dajo vedeti, da so bili tam. “Seveda, nekaj ljudi je metalo molotovke, kamne, orožje revežev, ki ga uporabiš proti najmočnejši vojski sveta,” je dejala in ob tem dodala, da je vprašanje, kako se je vojska odzvala, saj izraelski civilisti s tem, če je padel kak kamen, naj ne bi bili ogroženi. Kot lahko vidimo, RTV izraža povsem propalestinsko stališče in se pri tem niti malo ne ozira na napad na suvereno ozemlje, pri tem pa se očitno ne zaveda, da je ameriška vojska tista, ki je najmočnejša na svetu.

Foto: YouTube

Izrael bi moral biti zgled suverenim državam, ki se branijo pred terorizmom
Brščič je poročanje Odmevov označil kot navadno laž in poudaril, da je Hamas teroristična organizacija, ki jo kot tako označujeta tako ZDA kot tudi EU in ki v prve linije pošilja tako ženske kot tudi otroke. “Tukaj gre za vprašanje interpretacije definicij, ali jemlješ Hamas kot legitimno oblast – zame je to čista teroristična organizacija, ravnanje Izraela pa popolnoma legitimno upravičeno.” Ob tem je Brščič izpostavil, da bi moral biti Izrael zgled vsem suverenim državam, ki se branijo pred terorizmom.

“Palestina izstreljuje rakete na Izrael, kolje po izraelskih mestih, edino zdravilo za teroriste pa je 8-metrski zid (765 km) in preprečiti vdor islamistov v Izrael.” Po besedah Brščiča ta politika odlično deluje, Izrael je namreč  danes bolj varen kot na primer Pariz in London, ker vedo, da sobivanje z muslimanskimi teroristi preprosto ni mogoče. “To je sporočilo Evropi, da zid deluje, da varovanje meje z vsemi sredstvi deluje, ker je s tem minimirano število izraelskih civilistov,” poudarja.

Tudi na podlagi odzivov na družabnih omrežjih lahko vidimo, da sta marsikoga zmotila neobjektivnost poročanja v zadevi ter podajanje netočnih informacij, ki si jih na RTV ne bi smeli dovoliti, glede na to, da gre za javno hišo, ki jo financiramo vsi slovenski davkoplačevalci.

N. Ž.

  • Hun

    “Nemški narod je žrtev židovskega vsiljevanja in kurjenja možganov s tako imenovano holokavstologijo. Sprašujem vas, kaj ima moja generacija Nemcev s Kajnovim znamenjem genocida, domnevnega, oziroma holokavstom. Dejansko gre za zelo perfiden način Židov, da so želeli nemški um zapreti, ustvariti kolektivno krivdo, in ustvariti načrt raznemčenja, razfrancozenja, razangleženja in vzpostaviti multikulti distopijo.”

    To so besede Bernarda B.

    • AlojzZ

      Rothschild je židovska družina, katere bogastvo se danes neuradno ocenjuje na pet bilijonov dolarjev (po nekaterih podatkih tudi 500 bilijonov) ali bolj po domače pet tisoč milijard ameriških zelencev. Rotschildovi naj bi imeli v lasti ali vsaj v delni lasti (tudi prek posrednikov) večino državnih bank po svetu. Med njimi Bank of England, First bank of US, tudi ameriške zlate rezerve in Alliance.

      Ja, Bernard Brščič ima kar prav, ko govori o vladanju Židov.

      • Hun

        Ves kdo je oce Izraela ravno lord Rothschild

        • Franc Šink

          Barabinske države si mislil?

          • Hun

            ce gledam poslovno izberem Izraelce, ker Palestinci nimajo kj ponudt..skozi oci humanosti se mi smilijo Palestinski otroci v Gazi

          • Štalmajster

            A lej, ga leeeej ….. malega oportunisteka. ;-))
            https://youtu.be/g8mcZNp3fxE?t=70

          • Hun

            kdo pa misls, da prevladuje v izdelavi visoko tehnoloskih izdelkov in polizdelkov…Izrael je vodilna sila inovacij in startup podjetij, ki jih kupujejo Apple, Microsoft, Intell…

          • Štalmajster

            A si se kdaj vprašal …. zakaj?

          • Hun

            Americani se dobr zavedajo kdaj je bil “revolucionaln” dogodk na podrocju visoke tehnologije…za casa 2.Svetovne vojne…ko so nemski znanstveniki med vojno pod nacizmom rastural

          • Štalmajster

            Ja ja predvsem “Američani”
            Zato so se pa zagrebli zanje…..pa ni bil problem, SS, pa holokavst,………
            Zakaj so pa “razturali” pod “krutim nacional socializmom”. Najbrž zato, ker jim je Dolfa vročo špico tišal v r’t, pa jim je glava boljše delala ??
            Pravljice !

          • Hun

            ceb teb pistolo na glavo drzal bi od programerja, heker ratu…clovk k pr nsporu misl da je max. dal iz sebe je sele na 40% zmoznosti…to je bistvo usoesnih ljudi al pa sanjacov k zivlena ne iskoristjl ceprou je samo enkrat na Svet…Who dares wins

          • Štalmajster

            ;-))))) a si ti kdaj programiral? da praviš, da bi ti s pištolo na glavi šlo bolje. ;-)))
            Nekdo je Nemcem vrnil v blato poteptan ponos in upanje…..

          • Hun

            Nemcijo z voditeljico k ma vec jajc od ostaslih kostrunkov k so zno v koalicij ne jemle noben resno. Trump in Erdogan se ji rogata v obraz ne sam njej celi Nemciji…
            Mozace ocitno uspesno vodjo agresivno politko samo v VB…to je ze Iron Lady dokazala…Teresa May je prav tako ze po ksihtu hladno zelezna vampirka

  • Frank Novak

    BRIGA MENE IZRAEL IN PALESTINA. Zakaj bi se obremenjeval s skreganimi ljudstvi BV in postavljal na katerokoli stran.
    Nic ne boste imeli od tega da se greste “pravicnike”. Na BV je narod sprt vec kot tisoc let.
    Edino kar bi morali zanimati Slovence je lasten interes, ne pa “pravicnistvo”.
    Zopet boster razocarani kajti za vaso “principielnost” ne boste dobili prav nic nazaj. Ne od Zidov ne od Arabcev. . .

    • Štalmajster

      Pravica je na strani močnih in ne na strani dobrih, pravičnih in poštenih.
      V vojni niso NIKOLI zmagali dobri, pravični in pošteni.

      • Frank Novak

        Dopovej to nasim naivnim ljudem.

  • Krtača 20

    No comment. SDS nima kaj iskat v parlamentu. Za svoje izjave bi moral še kakšen it sedet.

    • zokispoki

      Bebec!

      • Krtača 20

        Naj takale izjave brščič ven meče kje v Nemčiji. Bo videl kako bi sedel kot murči. Ne vidim zakaj tukaj ne bi blo drugače. Sds smeti nimajo kaj iskat v parlamentu.

        • WatsonForus

          ti Brščiču ne sežeš do podplatov.

        • Franc Šink

          V takem parlamentu res ne. Tu se s tabo strinjam.Ampak v tistem malo bolj poštenim.
          vsi na volitve!

          • Štalmajster

            Pošten parlament ??? ;-)))) A maš mogoče… tega v mislih ? http://ejp.eu/

    • Amerikanc

      A sedaj te pa tistih 15% tako moti ?! Če Šarc dobi 85% ste zmagal !

    • WatsonForus

      zakaj že ? zato ker ne podpira Hamasa in PLO ? dej mal si na Youtubu poglej filmčke Hamasa in PLO-ja , pol pa uklopi sive celice in se zjoki.

      • Franc Šink

        Tega on ni sposoben.

      • Peter

        krtača je pri talevih zadolžen za humor, no.

  • ĐĐ Style

    Jebem vam mater zionistično, branite židovski drek. Vsakič se postavite na stran okupatorja.

    • WatsonForus

      dej mal si zgodovino preber od leta 1945 dalje , kaj se je dogajalo na tem ozemlju – pa ne Repeta , tujo ! pol pa piši bedarije !

      • Štalmajster

        A zgodovino ? Katero ? O Eisenhoverju in njegovih zločinih nad ujetniki po vojni ? O Ehrenburgu in njegovem ščuvanju k posiljevanju in sadističnem izživljanju nad poraženci ?
        O kuhanju vojne zato, da bi Judje dobili spet svojo državo, ki so jim jo 70AD razvalili Rimljani ??
        https://www.youtube.com/watch?v=DUnn_Kb0miM&t=9s

    • Štalmajster

      ĐĐ to pa ni lepo, da tako grdo o božjem “izvoljenem ljudstvu”. Če bi poznal en malček več zgodovine, pa pustil ob strani “pravljice” s katerimi so nas desetletja fopali, bi si ljudje lahko bili precej bolj ….. blizu.

      • ĐĐ Style

        Vse kar vi trdite naj bi bila resnica, vse kar drugi mislijo in pišejo so pravljice, nekja vmes neobstaja. Patetični ste!!!

  • AlojzZ

    Sicer je pa vedno bilo tako, da so levičarji vedno podpirali teroriste in ne vem, zakaj bi bila teroristična organizacija Hamas izjema?

  • WatsonForus

    Tipično za RTV-jevski KUPLERAJ !!

  • Franc Šink

    Da da če se bomo še naprej “družili” z komunisti (beri lenuhi) bomo vsak dan revnejši.3.junij je dan D.

    • Zgornji

      Amennn !!! ! !!!

  • WatsonForus

    a vi modeli tuku veste da EU daje Palestini cca 1 MILJARDO na leto – da se lahko tam praskajo po jajcih, drkajo po telefonik in mečejo molotovke !?

  • Zgornji

    PA KAAAAAAAKA ZMEDA SE DELA PRI NAŠIH NORCIH … IN RTV JE ŠE POSEBEJ VEŠČA TE ZMEDE, … IZGLEDA DA SO SE ŽE VSI TAK OPOKVARILI TAM , TAKO, DA JIM SAMO ŠE NEPOUČENI, NEVEDNI PENZIONISTI NASEDAJO … NO, PA TISTI BREZ INTERNETA .

  • sloustava

    Ksenija, placam ti enosmerni vozovnico za v Palestino! In potem je na tebi, da se pridruzis ali Fatahu ali Hamasu ali Palestincem. Bos presenecena, kako Palestinci ne podpirajo Hamasa, se manj pa so ponosni na lazi. Zelo pomembno tako zate kot za vrlega I.E.Berganta: poglejta si video na You Tube, kako “ubogi mrtvi Palestinci “, ki jih je ubila Izraelska vojska, praskajo svoje nosove, se hihitajo in se delajo norca iz vsega sveta, ki mu verjame. Iiz tebe, ki prides prodajat lazi na Hanzi TV. Tovarisice in mudzahedinke, kupljene prodajalke fake news, na NOVI24TV takih lazi ne predvajajo. Preje preverijo. Resnica namrec boli, laz odvraca, zato se boste morali po 3.6. Nina HanziTV prehranjevati brez nasih zepov, brez narocnin! Super!

    • BlankName

      Kateri ubogi mrtvi Palestinci? Daj poglej še malo kakšno drugo stran in ne samo te fake news nove24!! Bom še tu dodal komentar, ki sem ga napisal pod tisti lažni, fake news sranje od članka:

      Video je iz leta 2014 iz Egipta. Vsakemu, ki ima vsaj malo soli v glavi mu je tudi jasno, da gre za protest.
      Članek o tem, kjer so, tako kot vi, trdili, da prihaja video iz Palestine. https://www.inquisitr.com/1
      Na tej strani so se vsaj opravičili za napačno poročanje!
      “As it turns out, the video is fake. The clip is actually from a protest meet held in Egypt by a few university students and is not from Gaza as claimed in the re uploaded clip. We apologize for the error in reporting.”

      Kdaj se boste vi opravičili za vsa vaša “napačna” poročanja????

      • sloustava

        Ojoj, uboga dusa si, saj Jezus pravi: blagor ubogim na duhu, zakaj njih je nebesko kraljestvo! In pregnal bos egiptovsko temo, ki ji trenutno nasedas….

    • Aron

      Širiš fake news z nekim videom iz leta 2014 pa še to iz Egipta. Lažnivec.

  • SmashFascism

    Takšna je RTVS

  • Štalmajster

    “Judje bi morali Evropejcem biti vzor, kako se branijo meje in suverenost države”

    Ahhaaahaahhaha. V Evropi in ZDA pa terajo multikulti, open border, lgbt, feministično, “begunsko”………agendo.
    https://www.youtube.com/watch?v=rHvfBtwspPM&feature=youtu.be&t=17

    Škoda le da se Soros&Co ni podal iz Madžarske raje v Izrael s svojo fundacijo.

  • Dragan Krstič

    V google vpišite: Hamas admits 50 killed in Gaza riots were members of terror group.
    V priloženem videu sami Palestinci povedo da je bilo od ubitih 50 članov teroristične organizacije Hamas.

  • tzt

    Jaki analitiki tale ertevejevski kupleraj. Samo po nareku.

  • xtc

    Horvatova in Švegljeva,Bergant,Šurc in še kak bebo poznavalci?
    Ne norite gre za Kučanove pionirčke,ki prodajajo komupalestinsko propagando po kanalih iz časov Yuge,ko so SLO komunisti z Kučanom na čelu veselo paktirali z PLO ,Arafatom in stalo druščino.Gre za komunistično palestinsko teroristično navezop iz časov Yuge.

  • Artur

    Izrael je leglo zla svetovnih razsežnosti.

    • stajerc5

      Seveda je, ampak samo tako dolgo, dokler ne izzenejo zadnjega plastelinca!!!

      • Artur

        Raziskuj globalno začni s prvo svetovno vojno naprej in njenimi financjeri z žido komunistično oktobrsko revolucijo vred .

        • Osti jarej

          …od babilona naprej

  • Rupnik

    v tem primeru pa sem na strani palestincev,izraelci so isti kot hrvati,zahtevajo nekaj kar ni nihovo….poglejte koliko ozemlja so dobili judje ob ustanovitvi svojega gnezda in koliko ga imajo danes!!!!

    • centurion

      Vsakokrat, ko so Izraelce napadle lene,zahrbtne in LAW IQ arabskomuslimanske
      10X številčnejše horde, so jih le te pognale v beg in jih potisnile za 100, 200km
      dalje od svoje meje. Naj jih še malo drkajo, pa bodo palestinci bivakirali v Kuvajtu.
      QWA nisi razumu?

      • xtc

        Ne bivakirali bodo pod zemljo.

    • Vin Dizl

      Preberi si kakšno 2 tisoč let staro knjigo in boš razumel jedro spora. Spor je verski, sploh se jim ne gre za ozemlje kot tako. Tam je mesto Jeruzalem, ki je sveto za oba naroda – različnih ver. Vsaka vera predpostavlja Jeruzalem kot sveto mesto, ki ga je treba zasesti. Zato tam nikoli, nikoli ne bo miru. So pa palestinci toliko skrajni, da že vsa leta na fronto pošiljajo otroke in ženske. Tega se ne dela v nobeni vojni na svetu, razen tam. Bolano.

      • Rupnik

        prinesi mi kakšno 2000let staro knjigo :D jedro spora so židi !!! do leta 1946 židi niso imeli svoje države in tega leta so dobili na ozemlju palestine en del ozemlja,tak da si poglej koliko ozemlja ima danes palestina in koliko tile ubogi nedolžni židi !!! kot sem že rekel,vsaka primerjava z hrvati in židi je samo in isključno samo slučajnost.

  • sanguis sacrum

    rtv beboti…( na žalost na naš račun 12, 75 eur every fucking month..)

  • Peter

    Poznavalka tega dela sveta…..bilo bi smešno, pa je žalostno, kakšne bučke prodajajo, no.

  • Grenze

    POGLEJMO TUDI KDO ZNA BOLJE GOSPODARITI OZIROMA DELATI IZRAELCI SO SVETOVNA ŠPICA V GOVEDOREJI IN PRIDELAVI HRANE PALESTINCI SO PA ŠE TISTO UNIČILI KAR SO JIM DRUGI PUSTILI OZIROMA PODARILI IN ČAKAJO NA PAKETE POMOČI PA ŠE TO PALESTINCE SO UČILI JUGOSLOVANSKI IN ROMUNSKI KOMUNISTI TO VEM KER SO ZADROGIRANI PALESTINCI TUDI BILI V SECURITATE IN SO JIH VELIKO POBILI V ČISTKAH PO ROMUNIJI NEKAJ PA JIH JE HRABRO POBEGNILO V JUGOSLAVIJO !

  • Vin Dizl

    Meni je nerazumljivo, da slovenci v glavnem podpirajo palestince. A to so vsi po vrsti zavedeni kreteni? se sploh zavedajo, da terorizem izvira ravno iz palestine? kdo na svetu pred puške pošilja ženske in otroke? Palestinci. In to slovenski narod podpira. Neverjetno. Gledaš komentarje na rtv, tam so goreči verniki Palestine. En bolj neumen kot drug.

    • Aron

      Slovenci smo na strami okupiranih, ne okupatorjev. Verjamem pa, da je del Slovencev že od leta 1941 na strani okupatorja in ne razume boja za svobodo.

    • Peter

      70 let poročanja, kot si ga še dandanes privoščijo na Hanzi TV se pač mora nekje poznati.
      Nekateri temu rečejo pranje glave, no.

  • Peter

    Hamas zavrnil medicinsko pomoč iz Izraela. Trpeče ljudstvo pod vladavino Hamasa je edino, kar znajo pokazati svetu, no.

    https://www.maannews.com/Content.aspx?id=780116

    • Aron

      Kakšna perverznost! Najprej jih streljaš, potem pa ponujaš medicinsko pomoč.

      • Vin Dizl

        Perverznost je pošiljati otroke in ženske pred puško. A smo mi to delali v 10-dnevni vojni ali so bili samo deci na terenu?!

        • Peter

          VinDizl, odkar bere in gleda poročila, bere in gleda protiizraelsko propagando.
          Tipičen produkt Hanzi TV, no.

          • stajerc5

            Po spodnjem komentarju sodec, sem ze mislil, da si Dzizl nalil superja!

        • Peter

          To ni perverznost, to je taktika. Iz šole napadeš Izraelce, ti streljajo nazaj in naslednji dan v poročilih na Hanzi: Izrael napadel šolo.
          Tako to delajo, no.

          • Aron

            Palestinci pošljejo otroke na varno v šolo, Izraelci raketirajo šolo, ker vedo, da so otroci notri. Krivi so pa Palestinci, ker pošljejo otroke v šolo. Tako to gre.
            Ali pa Izraelci počakajo na menjavo šolarjev med dopoldansko in popoldansko izmeno, ko so vsi na dvoriščih in cestah, in jih potem raketirajo. Tako to počne najmoralnejša vojska na svetu. Ob podpori slovenskih desničarjev.

          • KAPIBARA

            Zajedalskega avenoznega plevela se znebiš šele, ko g z koreninicami vred izruvaš..

          • centurion

            To je taktika komunistov in tovariša tita.
            Kasarne v sfrj so bile v mestih, komande zraven vrtcev, bolnišnic.
            Ameri so sesuli v Beogradu komande JLA, ki so imele
            skupno steno z bolnišnico ali pol metra distance od šole.
            Banditi strahopetni!

          • Peter

            Kakšna dva dneva pred koncem tokratnega norenja so iz Gaze pozvali internešnl kamjuniti, naj ustavi izraelsko agresijo.
            Smešno, svoje ljudi bi poklicali stran od meje, pa ne bi bilo nobene agresije več.

            Žalostno je samo to, da jim toliko ljudi še naseda, no.

        • Aron

          N primerjaj Slovenije z getom, najgosteje naseljenim območjem na svetu. Torej vojak, ki natančno strelja otroke, sploh ni kriv? Logika vredna desničarja :))))

          • centurion

            Dobro povedano-najgosteje naseljeno območje.
            Sam KURAC in razmnoževanje jih je.
            PODGANE.

          • AlojzZ

            Živi ščit iz nedolžnih otrok. Na sredi po grosistični morilci. Kdo je torej kriv?

          • Aron

            Vedno je kriv tisti, ki ubije. Ps: Izrael je ubil otroka v sotoru, 300 m od ograje.

          • AlojzZ

            Torej se odpoveduješ pravici do samoobrambe, če te napade morilec z živim ščitom iz otrok? Zanimivo. Mnogo ljudi ne misli tako. Pa verjetno ti tudi ne.

          • Aron

            To dela Izraelska vojska, ugrablja Palestinske otroke in jih uporabi za scit pred napadi. Bolniki.

          • AlojzZ

            Prehod na drugo temo, kajne? Ko ni več argumentov, menjaj temo, najbolje je s kakšno lažjo. Zato predvidevam, da je Aronova trditev laž.

          • Aron

            Niti priblizno. Vaso trditev sem postavil na laz. Vas odziv pove dovolj.

          • AlojzZ

            Seveda. In to z argumentom moči.

  • FORT WORTH

    ODMEVI – FAKE NEWS.

  • if

    Članek: …”ki si jih na RTV ne bi smeli dovoliti, glede na to, da gre za javno hišo, ….”

    RTV mnogokrat deluje mimo demokratičnih norm. Kadar je tako, se izpostavlja kot JAVNA HIŠA in ne le kot javna hiša.

  • piko8

    Še ena prostitutka RTVzlovenja, ki jo prisilno plačujemo !!!

  • piko8

    SDS in g. Janez Jannša sta garant za boljši jutri za nas in naše vnuke!!!!
    Samo tako se bomo znebili in izsušili močvirje, ki ga je naredila rdeča golazen pod vodstvom krvavorokca milana kučana!!!
    VSI NA VOLITVE IN VOLIT SDS IN g. JANEZA JANŠO ZA BOLJŠI JUTRI SLOVENK IN SLOVENCEV!!!!

  • lado

    aron,,poglej video -igralce ,pojdi k njim ker so “bogi”!! to so teroristi PIKA ,kot tvoja krvava zvezda !!!Velika večina SLOVENCEV TO VE IN JIH NE MARA OZ .je kar prav da jih dobijo po alahovi glavi!!! mi jih pa uvažamo!!! a si kakpnega vzel domov !!! brez papirjev NI VSTOPA NE PREHODA !!! POJDI V AVSTRIJO,MADŽARSKO,ITALIJO BREZ DOKUMENTOV ,NE BLUZI ,ne verjemi RTV LJ ker so lažnivci ,ne poročajo ka se dogaja pri nas ,no ZAKAJ NE ,TO SE VPRAŠAJ ,BI ŠLO ??????? Dizl !!!!TAKOOOO JE !!!! IMAŠ PRAV !!!! sem bil dol ,delal ,pa vem ,da nimaš NOBENIH PRAVIC .Te lahko ubijejo brez razloga ,SEM TO VIDEL NA LASTNE OČI ,KER NI BIL MUSLI !!!!! SO PA VELIKE REVE !!!! 2-3 ne upajo NIČ !!! Tam naj bojo ,mi pa gremo volit SDS IN DESNE STRANKE ,DA NAREDIMO RED IN ZANAMCEM VARNO DOMOVINO OK !!!???

  • Franjo Trojner

    Od Hanzi TV in njenega kvazi novinarskega kadra realno žal res ne moreš pričakovati poznavanje zapletenih razmer tam doli!
    Iran ima tam doli svojo računico! Iran in še kdo izkorišča Palestino in Palestince za naskok in uničenje države in naroda Izraela, ki je trn v peti prav Iranu in glavna ovira, da Iran ne more biti edina lokalna velesila tam doli. Palestina, kot samostojna država nikoli ne more obstajati, ker nima osnovnih političnih in ne gospodarskih pogojev za vzpostavitev lastne države. Palestino danes fojtrajo z denarjem vse države sveta in od tega denarja je Palestina odvisna in v glavnem financira sboj obrožen upor proti Izraelu, ko bo dotok tega denarja usahnil bodo Palestinci takoj pripravljeni podpisati vse mirovne sporazume in živeti in delati v sožitju in miru z Izraelom in Izraelci.

  • Cvetko Gavrič

    zakaj ne napišete resnice so dobri igralci naj raje snemajo kak film…. pod belimi rjuhami kot mrtveci ranjenci se smejijo praskajo nos….zaajebavajo izigravajo svetovno javnost….napadajo izrael vse pod okriljem hamasa ki plačuje vsakemu poškodovanemu palestincu 1000 dolarjev vsaki družini pa3000 dolarjev če izgubi svojega družinskega člana TO JE HAMAS—IN NAŠI POLITIKI SE UKVARJAJO Z PALESTINO NE PA Z SVOJIM LJUDSTVOM KI SE KOMAJ PREŽIVLJA sram vas bilo kurci zarukani. KAJ VAM JE TUDI HAMAS PONUDIL KAJ POD MIZO ZA PRIZNANJE PELESTINE —-nebi se čudil da je zlasti VATOVCU,CERARJU,ERJAVCU…..nisem v nobeni stranki ampak od danes naprej simpatiziram JANEZA JANŠO ker je edini pamaten politik da bo te kurce spametoval in prekinil to agonijo okoli te jebene PALESTINE. Pa mogoče so nam sosedi ????? Ali par 1000 km daleč…..BRIGAJTE SE ZA SLOVENSKI NAROD POFUKANCI ENI…..

    • Aron

      Pod rjuho niso Palestinci, posnetek je iz leta 2014. Ne širi laži. Brigaj se za svojo majhno pamet, ne za nas, OK?

      • Cvetko Gavrič

        IDI TI V PALESTINO MOGOČE DOBIŠ ČIN MAJORJA… PA UPAM DA TE POŠLJEJO V PRVO BOJNO ČRTO BO BAR EN BEDAK MANJ, SI BAR ŠOLAN ČLOVEK…??????

        • Aron

          Kdaj bi bil nazadnje v Palestini? Tujino si samo od daleč videl.

          • Cvetko Gavrič

            ČLOVEK-PREDELAL SEM POL EVROPE V TERMOELEKTRARNAH -saj ti itak ne veš kaj je to….med bedake pa ne grem ti kar hodi tja…pa lepo se imej….

          • Aron

            Pol Evrope? hahahhahaha. Vse jasno. Uživaj v svoji nevednosti. Srečno!

          • Cvetko Gavrič

            veš kje je EMSHAVEN holandija- severno morje veš kje je koln……..v imenu ti manjka črka g pa bi bil argon… poznaš periodni sistem si kdaj čul za to KSENON,ARGON, KRIPTON,RADON…….sicer pa zakaj si sploh dopisujem z tabo očitno je da si bedak….Lp

          • Štalmajster

            Res ti nekaj manjka. ;- Ti pa o argonu ;-)))
            https://www.youtube.com/watch?v=GetRM6weU58

      • xtc

        Za tebe se je treba brigat levi psihopatski oboževalec iranskik šarisjskih demokratičnih sekularnih Farjev-ti si bnavaden rdeč psihopat ,ki sodi v norišnico.

  • Peter

    Hamas:
    ‘We’ll break through the border and reach all the way to your communities, and we will not die alone.’

    Seveda, po mnenju Hanzi TV je treba take prijazne ljudi pustiti čez mejo.
    Sicer pa, še en obupen poskus Hamasa, ki zgublja na vseh področjih (razen podpore pri talevih) in samo še en zgrešen projekt, kako pritegniti oči sveta spet nase, no.

    • Aron

      Čez kakšno mejo, Peter? To je vse Izrael. In upor se bo nadaljeval dokler Izrael ne pristana na palestinske zahteve.

      • sprehajalec

        Te zahteve so bile pa postavljene prvi dan agresije na Novoustanovljeno državo izrael. 15.05.1948.

        Poriniti vse Izraelce v morje.

        • Štalmajster

          Menda so simpatije tudi v obratni smeri. ???
          Quote: “One million Arabs are not worth a Jewish fingernail,”

          Kdaj boste začeli zidat tempelj ?

          • sprehajalec

            Če pogledaš na dejstvo, da se je vas arabčkov nakotilo 400 milijonov v 70 letih Al Stalmajsteri, potem jih res pride kak milijon na vsak noht izraelca.

        • Aron

          In? Stanje 70 let kasneje? So že vsi Izraelci v morju?

          • sprehajalec

            Napadalci, ki so jih hoteli vreči v morje, so izgubili vse bitke z njimi.

            Poleg tega pa Izrael zmaguje še z Eurovizijo….

            Si kdaj slišal za kakšen uspešen melos arabčkov, razen tistih od Isila?

          • Štalmajster

            A si glasoval za ….svoje? Slovenci menda nismo smeli glasovat za svoje?
            Res vrhunec glasbene umetnosti za tvoje prefinjeno ko-ko-ko uho
            https://www.youtube.com/watch?v=CziHrYYSyPc

          • sprehajalec

            Praviš judovska zarota, tako kot z nobelovci…..

          • Štalmajster

            Pa kaka zarota pa “teorije zarote”, že spet ? Samo “svojemu” daš glas v skladu s svojim “prefinjenim” okusom za ko-ko-kolturo.

          • sprehajalec

            Ljubitelju Cece in 4/4 orientalskega melosa ta zvrst muzike zagotovo ni všeč….

          • Štalmajster

            Zdaj te pa že malo razganja od ko-ko-ko kar do Ce-ce muhe, Pa 4 na 4 ????

          • sprehajalec

            Tvoji melosi…

          • Štalmajster

            Evo dive Yaron Sharon za tvoj okus in veselje …. polka:
            https://youtu.be/Fv83u7-mNWQ?t=83
            Sledile so v tvoje veliko veselje Štrumpantl sisiters, Conchita Wurst,…..

          • sprehajalec

            ja lepa.

            Še ena za tvoje uho, Sinan in Reci sve želje.

            https://www.youtube.com/watch?v=sA_OtmJwPqs

          • Aron

            Če je to vriskanje zate melos, potem ti ni pomoči :)))))))

      • Steiermark

        Zakaj pa potem rinejo v Evropo tile kamelarji, ki se bojda “borijo” za uveljavitev svojih zahtev? Naj se vrnejo vsi domov in tam poskrbijo za svoje preživetje ter mir, ne pa da nemir vnašajo v EU!

        • Aron

          Povej Izraelu in Ameriki, ne pa meni. Oni so krivi za begunce.

          • Steiermark

            Ko boš mi znal razložiti, kakšno povezavo, z okupacijo Evrope in islamizacijo ima Amerika in Izrael, kaj so le ti “zagrešili”, v Pakistanu ter v Afriki, tudi srednji, se zopet oglasi. Kaj pa rusija, ki je prva okupirala Afganistan ter sedaj tudi vzpodbuja te divjake, da okupirajo Evropo, ne vabi pa jih v svojo smrdljivo in oboubožano rusijo…. Ti in tvoja rdeča svojat, zavezana sorošu in NWO naj tem divjakom razloži, da če nebodo nehali s svojo invazijo, se bomo mi Evropejci “zelo razjezili” in z njimi storili to, kar oni počenjajo z nič hudega slutečimi in visokociviliziranimi Evropejci….Bedak!

          • Aron

            Naj ti razložim kot 3 letnemu otroku: vse vojne na BV in severni Afriki so zagrešile ZDA s svojimi zavezniki, na željo Izraela in Savdskega denarja. Oni so krivi za razdejanje in kaos, begunci so pa posledica. Kapitalistična desnica, ortodoksno verni kristjani in židje. Njim se pritoži, bebec.

          • Steiermark

            Bebec na kubik, in kaj imamo mi v Evropi z “vojnami, ki so jih zagrešile zda”? Ali smo mi iz Slovenije bili udeleženi, bebec? In tiste vojne, ki so jih rusi in njihove satanistične levaške pribočnice zagrešile? Zakaj pa potem moramo mi sprejemati oz. prenašati to kamelarsko divjaško navlako? Saj ti, kot zgleda, spadaš med rusofile in srbofile oz. si verjetno kar srbski čefur v Sloveniji, lahko greš domov in tam razgabljaš o tvojih beguncih, ki pa to niso ampak so socialni turisti, ki izkoriščajo našo krščansko dobroto in jih prisilno moramo gostiti ter jim izpolnjevati želje, ki jih pa našim revnim in delovnim ljudem , nihče ne omogoči, kajšele, da bi poskrbeli za njihovo normalno preživetje, ki ga v takem sistemu, ko se daje prednost napolživali, tudi tistim “borčevskim”, za naše ljudi, ostarele, in manj ostarele, ki živijo pod pragom revščine – v pravem socializmu, nihče niti ne pomisli!

          • Aron

            To pa vprašaj svoje šefe, ki so popolnoma navdušeni nad ZDA in NATOm. Oni so tudi krivi za begunce, njim se pritoži.

          • Steiermark

            Edini ki si želite “begunce”, ki pa to nikoli niso bili, ker v Sloveniji ni beguncev ampak nasilnih islamskih vrinjencev, ste vi, hlapci NWO oz. jugosocialistični hlapci oz. hlevarji, žrelci jugoin islamskih iztrebkov!

          • Aron

            Nihče si ne želi beguncev, edino levica pa hoče odstraniti vzroke, zaradi katerih begunci sploh prihajajo. Desničarji ustvarjate vojne in razdejanje. Te je kaj sram?

          • Steiermark

            Najprej jih naj nehajo “ustvarjat”, pa bo vse OK! Pri nas ni nobenih “beguncev” – vojnih, ker v našem sosedstvu ni vojn! Seveda se pa navše pregovarjanje in obljube, ki jih izpolnjujete po soroševem ukazu, ponuja “socialni turizem” kozjej….. ki še nikoli za delo niso slišali, kajšele za to, da bi si morali za preživetje sami zaslužiti! Ne razumem, česa bi me naj bilo sram? Tega, da me skrbi zase, za moje otroke in vnuke itd., ki bomo prisiljeni živeti v terorističnem svinjaku oz. klavnici!

  • Peter

    Aron, vprašaj na Hamas, to je njihova izjava.
    Še oni jo priznajo, mejo, sami zaslepljenci s hanzi TV je ne….
    Sicer pa nisi sogovornik s katerim bi se mi ljubilo ukvarjati.
    Samo še en opranohlavček več, ki ponavlja fraze še iz Tanjugovih časov, no.

    • Aron

      Ja, Hamas priznava meje 1967, Izrael ne. Si prebral njihov program iz 2017? Ne? Zakaj bi ga le, bolje biti neuk in klamfati neumnosti ne? Bogi si ti, in tvoje zagovarjanje etničnega čiščenja.

      • centurion

        Pol, ko so dobili po pički bi se arabci pogajali za to, kar
        so v vojni izgubili.
        Bi rekli tvoji “iz dole”- prošla baba sa kolačima. ali posle jebanja nema kajanja…

        • Aron

          Ni pogajanja za to, kar komu pripada po MP. Ker nisi pravnik, pač težko poznaš problematiko.

          • centurion

            O tem, da si ti pravnik, no ja….
            S smrduhi ni zakona!
            Naj jih Izrael radira počasi do zadnjega.
            Po zakonu levega smrduha v Sloveniji:
            NARAVNI ZAKON MOČNEJŠEGA.
            Vžgi, Izrael, VŽGI!
            BRGLEZ TE BLAGOSLAVLJA!

    • soc

      Tega tička, ki artikulirano bruha iz sebe kratke uradne partijske interpretacije posameznih dogodkov in ljudi, sem že pred letom dal na drek listo in prav nič mi ne manjka. Saj prav vsa “njegova”” mnenja lahko pridobim iz kateregakoli sistemskega medija, od Mladine do RTV.

  • slosin

    …na tem linku imate nekaj krepkih zgodovinskih dejstev v prid Palestincev, ki jh navaja politolog P. Štrebenc ….Nekaj podobnega najdete lahko tudi v drugih virih, zato tem podatkom verjamem in trdim, da so generalno gledano večji gnoji v tem sporu zagotovo Izraelci….Po 1900 letih se spomnijo, da je nekaj njihovega in to zahtevajo nazaj…….menda jim je to že njihov Jahve dodelil….svašta…Pa da mi ne bo kdo očital ljubezni do kameltrajbarjev….
    http://media.primorski.eu/media/attach/2012/03/sterbec.pdf

    • Peter

      slosin, nihče ne trdi, da nimajo svojega dela krivde na grbi in eni in drugi.

      Dejstvo pa je, da so po drugi vojni razdelili ozemlje in ga ponudili Judom in Arabcem. Judje so ga hvaležno sprejeli, Arabci so ponudbo zavrnili. In zdaj ima vsak, kar je hotel.

      Nasprotujem pa enostranskemu poročanju s tega področja, ki proizvaja oprane retarde ala krtača in podobni, no.

      • slosin

        goyim..oboji…

  • centurion

    Vsaj naj si rdeče kurbe alias presstitutke na spletu pogledajo
    kaj se je zgodilo v arabiji, kokoši neumne-

    https://reporter.si/clanek/svet/med-62-palestinci-ubitimi-v-gazi-jih-je-bilo-kar-50-clanov-hamasa-638965
    Pa še njihova podružnica TANJUG-a STA je povzela novice….

    Med 62 Palestinci, ubitimi v Gazi, jih je bilo kar 50 članov Hamasa
    STA 17. maj. 2018 6:00 2
    V nasilnih protestih v Gazi v ponedeljek in v torek je bilo med 62 ubitimi Palestinci 50 članov palestinskega gibanja Hamas, je sporočil predstavnik Hamasa v Gazi Salah al Bardavil. Okoli polovica skupno 117 Palestincev, ki jih je od konca marca ubila izraelska vojska, je bilo članov gibanja, navaja nemška tiskovna agencija dpa.

    Po podatkih izraelske vojske se je v ponedeljek na območju Gaze okoli 40.000 Palestincev udeležilo demonstracij ob meji z Izraelom. Nasilni protestniki so proti vojakom in ograji na meji metali goreče predmete in eksplozivna sredstva, je sporočila vojska, ki je pojasnila, da je s streljanjem primerno odgovorila. Po podatkih palestinskih oblasti so ubili 60 ljudi, več kot 2800 pa jih je bilo ranjenih………..

  • hribovc

    javna TV, komunajzarska komentatorja, komunajzarska logika… doklej.še.??? press

  • Artur
  • Krtača 20

    Po brščičevi analogiji, bi moral bit brščič za take komentarje na licu mesta ustreljen. Potem bi lahko rekli kudos vladi, tako se dela s političnimi izmečki in klerofašisti.

    • centurion

      Sej boste dobil vsak svoj metek, krtača.Tut dva.
      Na licu mesta.
      Vzori vlečejo, veš, krtača.

      • Krtača 20

        Kar začni. Čakam. Tko boš z brščičem vred zazidan pa v jamo fuknen da res ne bo.

        • sprehajalec

          Zopet pozivaš k nadaljevanju Državljanske vojne med Komunisti in Antikomunisti?

          • Osti jarej

            ..preklet bumbar en…..centurion pa poziva k vonjanju vrtnic,ki jih je posadil v kočevski reki??…idioti,res…z onim debelozrlim bertkom vred

          • centurion

            GNOJ levi.
            Branil se bom pred komunistično norijo
            Z VSEMI SREDSTVI!
            QWA TI NI JASNO???

          • Osti jarej

            …pazi ,da se po pomoti ne počiš v gobec,ko boš kao rokoval s tisto,v kočevski reki zakopano/ odkopano pokalico….klerofašistični potomec zakompleksan

          • sprehajalec

            Navijaš za rdečo krtačo?

        • centurion

          Tokrat ne bo napake iz leta 1941.
          Je ognjena cev zakopana na varnem za pravi čas.
          Ni uspelo leta 1991 kučanu, ko nas je razorožil, je pa bilo
          opozorilo, da se preskrbimo…..
          Nima samo balkan skrite in zakopane rezerve,… krtačka za WC…

    • sprehajalec

      Praviš, če podpiraš palestince si Komunist, če podpiraš Izrael si pa Antikomunist. Oziroma klerofašist, kot komunisti imenujete Antikomuniste.

  • Olga2345

    V obeh primerih gre za napad teroristov (komunisticnih iniislamisticnih) na suvereni državi, Izrael in Slovenijo! Antifa teroristi so tako kot njihovi hamasovi tovariši uporabljali kamenje, molotovke, kocke….za rušenje demokratične slovenske vlade!

  • Artur

    The Zionist Jewish Agenda | White Genocide Documentary | Race Mixing Agenda
    https://www.youtube.com/watch?v=VExrjRJgXfE

    • Osti jarej

      nima pomena… kle so tko fuknjeni,da fuknjeni bolj fuknjeni ne morejo bit

      • Štalmajster

        A-a niso “fuknjeni”. Aaron, sprehajalec,……sama kukavičja jajca.

        • Osti jarej

          ..ja,klerofašistična

          • Štalmajster

            Mislim, da nisi ravno ….. zadel. ;-(

  • sprehajalec

    Po stari dobri navadi, se kadri Dolančevega faksa za Bežigradom naslanjajo na raziskave španskega borca in komunista dr. Aleša Beblerja, ki jih lahko strnemo z naslovom “Neurščenost in izzivi modernega časa”.

    Kar se mala ksenija nauči, to stara Ksenija zna, pravi ljudska.

  • Ana Job

    Tukaj med Palestinci in Zidi gre za civilizacijski nesorazmerje. Na eni strani imas zide, ki so avtohtoni na tem ozemlju, dobro organizirana družba, ki ima znanje in sredstva za proizvodnjo in na drugi strani nomadske Arabce, ki živijo v šotorih, v plemenskih skupnostih, se ukvarjajo s prekupčevanjem in pastirstvom. Po drugi svetovni vojni se zidje , prizadeti od katastrofe ki se je zgodila, v svojem nac*ionalnem telesu zavejo, da potrebujejo svojo matico. Prej je med zidi prevladovala inte*rnacionalisticno razmisljanje. Torej razseljevanje in povezovanje – od interesnega do narodnega ter krepitev svoje ekonomije, ki presega meje nacionalnih drzav v katerih živis (evo od kod ideja o globalizaciji, tudi kapitalizem se je oblikoval po njihovi tisočletni praksi).

    Po 2. vojni pa so Zidi spoznali da nac*ionalne države le niso slaba stvar, ker lahko delujejo kot vrh nekega podjetja: zastopajo tvoje interese, zbirajo podatke (vohunstvo), vodijo marketing (diplomacija) za gospodarske interese ter ščitijo ljudi, kjerkoli že so. In začnejo kupovati kose zemlje od arabcev ter strnjevati zidovske parcele skupaj. Blesavi in leni arabci so se veselo smejali tej njihovi navadi in si meli roke ko so jim padali lepi mastni denarci v žep, zemlja, ki so jo prodajali je bila pa napol puščava! Ampak, ker so zidje sposobni jim je uspelo ozeleniti puscavo (kdor zna, zna) zgraditi ali razsiriti urbana naselja, v kratkem narediti spodobno okolje. Ko so bile te osnove gotove, je zemlja, ki so jo nekako pripisovali arabcem (palestincem) ampak ne čisto, ker pač ni bilo nikakršne državne tvorbe, naeknrat prišla ven z imenom Izr*ael. Zdaj pa arabcem, kar naenkrat ni všeč, da prodajli svojo zemljo , kar na enkrat so bli odrinjeni v božjo mater, dodatno jih je pa matralo to da živijo na kamenju, okrog njih je pa po novem oaza, do katere jih neradi spustijo, ker so pač tujci v takem okolju – sloni v trgovini s porcelanom. In so se začeli streljati in so bli zidi tudi v tem boljsi od slavnih arabskih borcev, ki so nekdaj vkorakali v Damask.

    Lahko razumemo razloge, ki jih palestinski teroristi imajo. Po drugi strani razumemo zide, ki so uporabili pravilo, kdor prvi pride prvi melje. Na kamenju so po njihovi zaslugi zrasle oaze polne hrane (recimo samo en primer: pomarance Jaffa, uspesno trženje in marketing, le teh, Jaffa Cakes, ki jih proizvajajo že desetletja po vsem svetu – ime je arabsko!) ampak to hrano so hoteli obirati tudi ubogi nesposobni arabci. Kar se je pa Zidom, ki so švicali kri zato, da se je to zgodilo medtem ko so se arabci smejali bedakom, ki kopljejo po kamenju. Obsojati Zide je fašistoidno, ker so eni izmed najsposobnejših narodov na svetu in si pomagajo med sabo.

  • Ana Job

    Tukaj med Pa*lestinci in Zi*di gre za civilizacijsko nesorazmerje. Na eni strani imas zi*de, ki so avtohtoni na tem ozemlju, dobro organizirana družba, ki ima znanje in sredstva za proizvodnjo in na drugi strani nomadske Ar*abce, ki živijo v šotorih, v plemenskih skupnostih, se ukvarjajo s prekupčevanjem in pastirstvom. Po drugi sve*tovni vo*jni se zi*dje , prizadeti od katastrofe ki se je zgodila, v svojem nac*ionalnem telesu zavejo, da potrebujejo svojo matico. Prej je med zi*di prevladovalo inte*rnaci*onalistično razmišljanje. Torej razseljevanje in povezovanje – od interesnega do narodnega ter krepitev svoje ekonomije, ki presega meje na*cionalnih držav v katerih živijo (evo od kod ideja o globalizaciji, tudi kapitalizem se je oblikoval po njihovi tisočletni praksi).

    Po 2. v*ojni pa so Zid*i spoznali da nac*ionalne drž*ave le niso slaba stvar, ker lahko delujejo kot vrh nekega podjetja: zastopajo tvoje interese, zbirajo podatke (vohunstvo), vodijo marketing (diplomacija) za gospodarske interese ter ščitijo ljudi, kjerkoli že so. In začnejo kupovati kose zemlje od arabcev ter strnjevati zi*dovske parcele skupaj. Blesavi in leni ar*abci so se veselo smejali tej njihovi navadi in si meli roke ko so jim padali lepi mastni denarci v žep, zemlja, ki so jo prodajali je bila pa napol puščava! Ampak, ker so z*idje sposobni jim je uspelo ozeleniti puščavo (kdor zna, zna) zgraditi ali razširiti urbana naselja, v kratkem narediti spodobno okolje. Ko so bile te osnove gotove, je zemlja, ki so jo nekako pripisovali ara*bcem (pale*stincem) ampak ne čisto, ker pač ni bilo nikakršne državne tvorbe, naenkrat prišla ven z imenom Izr*ael. Zdaj pa ara*bcem, kar naenkrat ni všeč, da so prodali svojo zemljo , kar na enkrat so bili odrinjeni, dodatno jih je pa matralo to da živijo na kamenju, okrog njih je pa po novem oaza, do katere jih neradi spustijo, ker so pač tujci v takem okolju – sloni v trgovini s porcelanom. In so se začeli streljati in so bli zidi tudi v tem boljsi od slavnih ara*bskih borcev, ki so nekdaj vkorakali v Dam*ask.

    Lahko razumemo razloge, ki jih pal*estinski teroristi imajo. Po drugi strani razumemo zi*de, ki so uporabili pravilo, kdor prvi pride prvi melje. Na kamenju so po njihovi zaslugi zrasle oaze polne hrane (recimo samo en primer: pomarance Ja*ffa, uspesno trženje in marketing, le teh, Ja*ffa Cakes, ki jih proizvajajo že desetletja po vsem svetu – ime je arabsko!) ampak to hrano so hoteli obirati tudi ubogi nesposobni ara*bci. Kar se je pa Zidom, ki so švicali kri zato, da se je to zgodilo medtem ko so se ara*bci smejali bedakom, ki kopljejo po kamenju. Obsojati Z*ide je faš*istoidno, ker so eni izmed najsposobnejših narodov na svetu in si pomagajo med sabo. Izr”ael je na pravi poti za razliko od Ev*rope!

    • sprehajalec

      Judje so ustanovili državo predvsem iz enega razloga Ana, ne zato ker jim je to postalo všeč. Po pomoru 6 milijonov med drugo vojno, so se nad preživelimi na Poljskem zopet začeli Pogromi. V Sloveniji, pa so jih po potrebi obtoževali kolaborantsva z okupatorjem, ker so se pač pustili
      zaplinjati ter jim pobrali imetje (Moškovičeva Vila v Ljubljani naprimer). Tudi Amerika jih ni bila pripravljena vse sprejeti po drugi vojni. Ostalo jim je biblijsko ozemlje.

      • Ana Job

        Razumem to, jasno. Dejstvo je, da so svoje ozemlje zgradili iz nič.

        • Peter

          Izrael napadel Gazo.
          Sledi dvajset vrstic o tem, kako je zločinski izrael napadel nedolžno Gazo.
          Na koncu sledi stavek: Izrael trdi, da gre za povračilni napad, ker so dan pred tem hamasovci izstrelili rakete v Izrael (o tem so poročali izraelski mediji, dolinski pač ne…).
          Sledi seveda še obvezni podpis B.V.

          In tako že 70 let, edino podpis se menja, no.

          • Ana Job

            Mogoče na Hanzi ne poznajo zgodovine in niso izobraženi v tej smeri. Arabski divjaki, so imeli možnost narediti cvetočo oazo zakaj pa je niso? Nesposobni lenuhi so, dobri so edino za proizvodnjo drog in v sam*omorilskih atentatih in pri zatiranju žensk!!! Prekleta golazen.

        • sprehajalec

          Kdor je imel opravka z obojimi, nima dileme, komu gredo simpatije….

        • Osti jarej

          …..svoje ozemlje so ukradli….kot američani indijancem

    • centurion

      Ana, ampak Arabci bi, če bi dobili nazaj to cvetočo zemljo spremenili spet v
      puščavo dosti hitreje, kot so jo Izraelci v oazo….

      • Peter

        Lep primer je Gaza. Izraelci so jo zapustili leta 2005. Od takrat naprej samo propada vse…

        • Osti jarej

          …vidva sta oba skrajno omejena…….američani so indijance strpali v rezervate ,na ničvredno zemljo,brez možnosti kakršnegakoli razvoja in preboja v boljše življenje,z namenom uničenja še zadnjih pripadnikov staroselcev in resničnih lastnikov zemlje,ki so jim jo ukradli in potem so se pa kakor čudili,kako lahko narod propada v brezdelju,pijančevanju in podobnem….za začetek pejta no,mal v gazo ….oglejta si stoletja stare,požgane oljke….ne,niso se same požgale…od vročine…bedaka ena
          *************************************************************************************************
          Kljub izraelskemu umiku iz Gaze leta 2005[21] Združeni narodi, mednarodne organizacije za človekove pravice ter večina državnikov in pravnikov označuje, da je Gaza še vedno pod izraelsko okupacijo, ki jo podpira tudi Egipt z omejitvami prebivalcev. Izrael tako ohranja neposreden nadzor nad Gazo od zunaj in posredni nadzor nad življenjem v Gazi: nadzira zračni in pomorski prostor Gaze ter šest od sedmih mejnih prehodov Gaze na kopnem. Hkrati si jemlje pravico, da vstopi v Gazo z vojsko in ohranja tamponska območja znotraj ozemlja Gaze, ki je od Izraela odvisna na področnih oskrbe z vodo, elektriko, telekomunikacij in ostalih komunalnih storitev.[21]/citiram/

      • Ana Job

        Definitivno!

  • Domus Lubus

    Hvala Novi 24, da z izjemnim čutom za pravičnost odkriva
    resnico o izraelsko palestinskem sporu. Izraelci so miroljuben narod, ki se v
    tem primeru samo brani, kar povedo tudi številke, saj je bilo samo 59 mrtvih in
    2700 ranjenih Palestincev. Zahteve Palestincev po zemlji, ki pripada Judom in
    jim ti dovolijo celo bivati na nekaterih delih Palestine je čisto brez osnove.
    Vsi vemo, da je to zemljo Bog podaril židovskemu narodu že pred tisočletji. Ti
    Palestinci so ravno takšni kot komunisti. So spolno iztirjeni in imajo odnose
    vsepovprek, z otroci, z živalmi, moški med seboj. Matere ne marajo kaj dosti
    svojih otrok, včasih kar pozabijo nanje. Vse kar si želijo je tuja lastnina,
    ker so sami preleni, da bi kaj ustvarili. Tudi na naši jugovzhodni meji bi
    morali slovenski domoljubi tako ustaviti begunce in migrante.

    • Osti jarej

      …se bojim,da bodo tile revčki,tole razumeli čisto drugače…….6 mio. judov je moralo umreti strašne smrti,da sionisti lahko danes vrtijo svet……za bertka je pa tole “branjenje” samo ciljanje na žive tarče……#bumbardebelogledi

      • Artur

        Zamisli si v par letih jih je bilo kremiranih za 3 “Slovenije ” ??!! “Potem je pa svizec zavil čokolado “.
        https://www.youtube.com/watch?v=LlLY7yvP184

        • Osti jarej

          ….vse je resnica….načrtovana….6.mio. v plinskih komorah onesveščenih judov…o drugih narodih,tudi od sodrge klerofašistične izdanih Slovencih ne….torej na četrt mrtvih 6.mio.judov,ki so se prebudili tik preden so jih porinili v goreče peči,da so trpeli bolj,kot se da razumet….žetev je morala biti obilna….pri tem svizec nima nič….

          • Artur

            Nekateri viri trdijo in dokazujejo nekoliko drugače ,naodvisni raziskovalni viri , ki pa se ne uklanjajo “sveti” zapovedani pod kazensko odgovornostjo zaščiteni “resnici ” židovske naveze zmagovalcev .

    • centurion

      IZ KERE FUKOJEBINE PA SI SE TI POBRAU?
      A si ven iz korana zlezu al qwa?

      • Peter

        Levičarski poskus sarkazma, no.

  • Peter

    Nekaterim spodaj ni všeč slišati tudi druge strani zgodbe.
    Za njih je črno bela, kot jim že 70 let v glavo vlivajo osrednji mediji.

    • Osti jarej

      ….druge strani zgodbe ni……ne v tem primeru

      • sprehajalec

        Seveda je druga zgodba. Le ti se oklepaš komunistične kot pijanec plota…

        • Osti jarej

          …..dej,ne nabijaj

          • Tomzi

            A ti pa lahko?

  • Steiermark

    Drhal islamistična, raje kot da bi si zavihali rokave in začeli delati in skrbeti sami zase, raje pobijajo ljudi, ki zastopajo interese mednarodno priznane države, Izrael, ki zahteva red in varnost za svoje državljane! Kamenometalci, pa drugega, kot klanja z handžarjem ali ubijanja z metanjem kamenja, niso sposobni…..

  • Domus Lubus

    Včasih se vprašam zakaj skoraj vsi slovenski mediji
    izkrivljajo resnico in lažejo, samo Nova 24 in Demokracija ostajajo zvesti
    resnici. Zaradi Janeza Janše. Ustanovil je stranko SDS, edino domoljubno in pravično
    slovensko stranko. In zbral je peščico pokončnih, razgledanih in resnicoljubnih
    novinarjev, katerih ni strah razkrivati resnice in se upreti udbokomunstični
    propagandni mašineriji.

    Janez Janša ima vizijo. O noriškem kraljestvu. In on je
    tisti močni in neustrašni mladenič, ki bo povedel slovensko ljudstvo v boj do
    končne zmage. Z mečem bo obranil bo anuse naših žena in otrok pred obrezanimi
    penisi muslimanskih zavojevalcev, katere je v državo zvabila udbokomunistična
    sodrga.

    • sprehajalec

      Tudi tvoj anus je v nevarnosti Lupus. ne delajo razlik….

      • Štalmajster

        Kak pa ti to veš ? A je tudi njim vaš čislani Ehrenburg napisal navodila ?

        • sprehajalec

          Pri luknjah ne delate razlik El Stalmajsteri. Morda bi tudi tvoja komu zadišala.

    • janez cepec

      Stranko, takrat še Social demokratsko zvezo Slovenije je leta 89 ustanoviv F. Tomšič, Janše ni blo nikjer, poj se j’ pa preimenvala u SDSS, vodiv jo je Pučnik, ki se dons u grobu obrača, zato ke mu je poj Janša stranko ukradu pa razjebu. tolk o zgodovini, BUTL naumn

    • Osti jarej

      ..tale je pa hudo huda

      • janez cepec

        tablete mu popuščajo, u Begnah beljo, pa je brez ostou.

        • Osti jarej

          …nak….gre za cinizem…meni je všeč.ker sem tudi sama cinik….drugače ne gre…če gledaš in poslušaš te enosmerne fanatike

  • Peter

    70 let vam tanjug prodaja eno samo resnico o konfliktu in ko se pojavi medij, ki je pripravljen osvetliti tudi drugo stran, skočite v zrak do stropa.
    Tipična in klasična levičarska reakcija. Resnica je samo ena in samo vi veste, katera je, kajne?.
    Pa tako ste tolerantni, strpni, spoštujete mnenje drugih itd, no.

  • xtc

    No takole,kako verodostojna je Ksenija Petrovćić -Horvat vemo-hčerka zagrizenega komunista in sodelavca MK ,katere oče naj bi delal tusi za SDV-torej udbo tiste,ki so pospirali za časa Yuge palestinske in arabske teroriste.Tako da smo si na ČISTEM.
    Verodostojnosst Šterbenca -ultra levičarja,ki ga omenjajo nekateri tule pa je itaq na nivoju cekret papirja.
    Nadalje Judje so e tukaj hudo razočatali,če še želijo moje spoštovanje ,bodo drugič morali bolj zavihati rokave in dvigniti storilnost.
    Seveda se tukaj opleta z zelo nevarnimi stvarmi.
    Oboroženi civilisti,ki napadejo vojsko(uniformirano) s tistim momentom nimajo več statusa civila niti vojnega ujetnika(morajo biti regularna vojska) torej ne zapadejo več v nobeno kategorijo v kategorijo teroristov za katere je jasno ,da ob izrednih razmerah velja le vojaško sodiše ali odstrel.
    Za kaj gre?
    Tako kot v Vietnamu seizkazuje,da so bili,komunisti skriti med civili in nemalokrat so vojaki ,po akciji,ko je bil ustreljen vojak tudi pri ženskah našli orožje s katerimi so bili ubiti,v tistem momentu taka oseba nima več statusa civila,ker je oborožen in je izvršil akt nasilja torej ga civilno pravo ne ščiti več-

  • sprehajalec

    Palestinsko-Levičarska naveza. Da se ne pozabi, vsak naj si vtisne to podobo v spomin.

    Predvsem bi pa ta podoba morala viseti na steni Dolančevega faksa za Bežigradom. Mladim v opomin.

    http://grillratte.de/wp-content/uploads/2009/04/spielfilmszenemogadischu.jpg

  • Artur

    Jevreji – Židovi Talmud Šulah aruh
    https://www.youtube.com/watch?v=QeB-UROz1xc

    Židovi o ne-židovima(Goyim)
    https://www.youtube.com/watch?v=DQKy-NmcwvE

    • Clemen J.

      Verses of swords 9:5. Then when the Sacred Months (the 1st, 7th, 11th, and 12th months of the Islamic calendar) have passed, then kill the Mushrikun {unbelievers} wherever you find them, and capture them and besiege them, and prepare for them each and every ambush. But if they repent and perform As-Salat (Iqamat-as-Salat {the Islamic ritual prayers}), and give Zakat {alms}, then leave their way free. Verily, Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.

      Quran (3:151) – “Soon shall We cast terror into the hearts of the Unbelievers, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority”. This speaks directly of polytheists, yet it also includes Christians, since they believe in the Trinity (ie. what Muhammad incorrectly believed to be ‘joining companions to Allah’).

      Quran (4:89) – “They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing (as they): But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them; and (in any case) take no friends or helpers from their ranks.”

      Quran (8:15) – “O ye who believe! When ye meet those who disbelieve in battle, turn not your backs to them. (16)Whoso on that day turneth his back to them, unless maneuvering for battle or intent to join a company, he truly hath incurred wrath from Allah, and his habitation will be hell, a hapless journey’s end.”

      • Artur

        Ja in ? V čemu je razlika ? Samo v nijansah . Zlo je zlo pa kakor ga obrneš primerjaš ali pa interpretiraš.
        Uživaj v njihovi “sposobnosti” ene izmed interpretacije njihovega zla !
        https://www.youtube.com/watch?v=N9T5OLQmXRo

    • peace

      bravo Artur

  • janez cepec

    kot rečen, dokler bojo Amerji s kretenom Trumpom na čelu podpiral to bando izraelsko, ga uhka serjejo, pa s tanki pobijajo Palestince, k’ jih obmetavajo s kamni. spet se j’ pokazau, de Dolfe ni biu naumn, (no ja, o tem bi se dal govort), ampak pr njih je pa že vedu, zakuga jim je kuru pod ritjo

    • sprehajalec

      Kwaj zej janez, ta rdeč ste bli zmerm antisemiti, levičar Dolfi jih je spravu skor use na ta drug svet. Ta drug levičar Broz sej pa ubjemu z ščetinstmi arabčki…

      • janez cepec

        očitno jih je Dolfe še premau pospravu

        • sprehajalec

          Komunist ste bli zmerm antisemit.

          • Domus Lubus

            Tako je! Kar je Židov preživelo drugo svetovno vojno na naših tleh, se morajo za to zahvaliti Domobrancem, kateri so jih ščitili in jim pomagali.

          • sprehajalec

            Od 26.500 pravičnikov med narodi, izraelskega odlikovanja za pomoč nejudov judom med vojno, jih je 7 iz Slovenije. Vendar nobenega iz NOB.

          • janez cepec

            gliha ukup štriha, se glasi star pregovor. bi djal dones, banda pomaga bandi

          • sprehajalec

            Ta rdeč pa islamistm janez. Gliha ukup štriha….

      • Peter

        Cepec ima problem. Tok je zaveden, da še hod leva leva leva leva…no.

        Pogovor teče o Izraelu in Palestincih, on pa levi desni…ajajaja, no.

        • sprehajalec

          Ja, če nanese beseda na Jude, so pa oni tudi za Dolfija, če je treba….

        • janez cepec

          glih ko ket ti, k s’ tok zavedn, de ga sam s tadesno na roke mečeš

  • Peter

    Po desetih letih umika iz Gaze je leta 2015 Reutres objavil presenetljivo uravnotežen članek na to temo (presenetljivo, ker je Reuters precej nagnjen v palestinsko smer).

    https://www.reuters.com/article/us-israel-gaza-disengagement-insight-idUSKCN0QF1QQ20150810

  • Clemen J.

    Dobri so IDF-ovci, da med 50000 protestniki od 60 ubitih je 50 pripadnikov hamas terorističnega krila, je zelo velik uspeh. Če bi npr. protestiral proti egiptovski blokadi, bi bilo nekako tako od 50000 protestnikov, mrtvih 20000. Seveda muslimani se nebi pritoževali, ker ni nič narobe ko musliman ubije muslimana.

    • Peter

      Tudi na Hanzi bi to z razumevanjem sprejeli, no.

  • MižekFiga

    Štiri tisoč (4.000) mrtvih ob napadu na WTC stolpnici v NY.
    Reakcija palestincev je bila veselje in “Ples ob vsesplošnem rajanju” !!!
    Vsi ti dogodki so Putinova politična simultanka v komunističnem stilu (zaneti in spizdi) po Kučanovem nasvetu. 70 žrtev je manj kot število otzrok, ki so jih musliči v 1970 letih zmetali pod kolesa evropskih tovornjakov na poti v Irak in Iran !!!

  • šmentanamuha

    Kaj pa lahko pričakujemo drugega od FDV-jevske kardeljanske diplomantke, indoktrinirane s kulturmarksistično levičarsko ideologijo? Razsežnosti social-marksističnega učnega procesa se v pravi luči kaže šele danes, ko vidimo, kako se etablirani novinarji, profesorji in še mnogi preprosto ne morejo preklopit v novo realnost in pogledati z distance na neki pretekli čas. V OŠ učiteljice zgodovine še vedno poučujejo samo 2SV, o osamosvojitvi pa niti besedice. In to verjetno zato, ker bi morale prepogosto izgovoriti ime Janez Janša, Pučnik itd. Meni se sto zdi šokantno in celo protidržavno delovanje. Žal tudi Ksenija Horvat spada med bebaste kučaniste, ki v 27 letih samostojnosti Slovenske države niso uspeli odrasti.

  • peace

    palestinski narod pada pod židovskimi metki, to ve cel svet !!

    • sprehajalec

      Palestinskega naroda je vedno več. ne vem, če kaj padajo.

      leta 1948 – 1,2 milijona
      leta 2018 – 12 milijonov.

      razmnožujejo se na tri šihte, bi dejali…

      • sem kristjan, ne žid

        sram te bodi !!!!!

        • sprehajalec

          Praviš plodit se je treba….

          • Osti jarej

            …absolutno…tudi Slovenci bi se morali,pa so naredili tako,da jim materialno ne znese…Slovenci,ki imajo prednike po očetu in materi slovenske….ne pa,da nam mešanci srbski krojijo življenje

          • sprehajalec

            premalo veš o teh stvareh, pa tudi resno dvomim, da je bil pri tebi kakšen poskus v smeri razploda. Z večanjem materialnega bogastva se spremeni status otrok iz potrošne v vrednostno dobrino. Ampak to ne pomeni še, da je s tem kaj narobe. Več prostora za naravo, okolje, ljubljence, živali….

          • Osti jarej

            …ja in za razplod rdečih prefarbancev,ki so Slovencem vse pokradli….skupaj z večno rdečimi,ki so pa tudi srbski bastardi

  • kristjani niso židje
    • sprehajalec

      Beograd, prvo judenfrei mesto v Europi 1942 leta… Se je ponosno pohvalil župan Jovanović.

      • :-))))

        bolnik spet ti

        • sprehajalec

          Sooči se s svojim antisemitizmom….

      • Štalmajster

        A na ćićo Janka (Mošo Pijade & Co) je pa pozabil ?

        • sprehajalec

          Čića je bil v Bosni.

          • Štalmajster

            Jel bre,…….. zalijevao duan za Josipove cigare?

  • Frank Novak

    Ja v Odmevih niso povedali resnice, zato je bo povedala Nova
    Potem bo Trump imel Novo in Janso rad….
    In potem se bodo Slovenceljni zopet zbudili razocarani ker se ne Trump ne nihce drug nikoli ne bo zahvalil za to “resnico”.

    • sprehajalec

      Da imamo melanijo, je za Slovence dovolj velika pohvala.

      • janez cepec

        kašna pohvala, Butl, to j’ zgol slučaj, de mu je taprav cajt nastavla, de j’ pa predsednik Amerjev, se pa uhka ruskim hekerjem zahval, skratka Putinu. ista kretena sta, čeprou, mislem, de je Trumpuv IQ nekje na meji temperature na severnem tečaju, Putinov je pa u plusu

        • Štalmajster

          No ti si pa nekje vmes. 0 ;-))))

          • janez cepec

            pozitivna nula, praveš, a?

      • Štalmajster

        A Melonija je tudi Vaša ?

        • sprehajalec

          Ni od vas arabčkov in kameloljubcev,…

          • Štalmajster

            Nekoč sem eno knjigo čital, kako je eno ljudstvo prišlo v družbi ofc in koz v Egipt fehtat živeža, k svojemu bratu, ki je pri faraonu bil na visokem položaju ministra za sanje. Pol pa je šel Egipt …… zu grund ;-(.. ???? ko so jim pokazali svojega “boga”.

            A taka zgodba čaka Evropo ??

          • janez cepec

            ja pa po morju jim ni blo treba plavat, se jim je voda kr umikal pod nogam

          • sprehajalec

            Tko kt tvojm tifusarjm Janez, kjim je maršal podrl most pa so pol čez traverze lezl…

          • janez cepec

            toj’ blo u filmu, bumbar, traverze, pa to, tifusarji so kr po vod hodil, tko kot njega dni edn od Judov

          • sprehajalec

            Kwa lažeš, pu traverzah so lezl, pa klel Jebo te Bog. K ni šlo pu vod…

          • janez cepec

            moreš verjet, pa gre, no ja, uhka pa tud utoneš, če ne veruješ. jeba

          • sprehajalec

            So bli sami ta rdeč janez, pa ni šlo pu vod…

          • janez cepec

            no videš, to j’ pa jeba

          • sprehajalec

            Egipt je potem živel še 1000 let po tem dogodku. Preden je šel cugrunt. Sanje za marsikatero državo…

          • Štalmajster

            Aaaaaaa pol ma še pa Evropa 1000 let fore. Mene je pa že skrbelo ;-)
            Kera nadloga je že to zdaj 7 al 8 ?? ………. afriške kobilice ?

    • Peter

      Amerikanc, ki ne zagovarja pravice do obveščenosti z različnih strani?
      Čudn, no.

  • janez cepec

    pred mesci je Brščič neki klobasov, de je Palestina fiktivna država, ker ne kontrolira svojga ozemlja niti svojga zračnega prostora. na kva vas to spominja? pa kva smo poj mi, koji kurac? migranti nam šetejo po državi, zračni prostor nam enkrat kontrolirajo Huni, enkrat Makaronarji, ergo, poj smo mi tud fiktivna država, ka-li?

    • sprehajalec

      Janez, te dileme ti neb mu, čb ga Srbjanc kontroliral….

      • janez cepec

        ma boli me đoko za Srbjance, če b’ mel za kej vojsko, bi ga ushka sami, sploh pa zakuga bi ga kontroliral, pa kdo nas bo napadu?

        • sprehajalec

          Pred dvem letm je pu miljona arabčkov udrl k nm.

          • janez cepec

            Gelika aus Dojčland jih je povabila, pa usi so pozabil na Šengen, od Grkov, nas, sevede, Jodlarjou in Švabov

          • sprehajalec

            Zlahkoto jh gelinka požene nazaj k nm. Pa se boš sam za kurac lahk putegnu. N guvor, d ne rabmo vojske…

          • janez cepec

            ja kuga, če jih nazaj požene, a jih bomo strelal?

          • sprehajalec

            Kdo tbo pa babo merkou Janez? Sicr se je še kameltrajbar neb dutaknu ampak kwa pa susede? Aujo kametrajberji kr pu bajtah hudil pa jemal a kwa?

          • janez cepec

            moja baba se sama merka, otroc tud, iz bajte mi pa nimajo kej uzet. mam kužeka, k jih bo razhajku

          • sprehajalec

            Lahk set jih pa 20 naleže u bajto janez. Pa te vn fuknejo.

          • janez cepec

            mene ne bo nibedn vun metu, no ja, razn babe, pa otrok, pa tašča tud neki pizdi

          • sprehajalec

            Lahk da teujo pa ubdržal, d jm boš penzijo dajou. čeujo dost pametn….

          • janez cepec

            zakuga pa misleš, de me baba pa otroc še gledajo?

          • sprehajalec

            Mau glej da naujo kakšno skrino nabavl, zmrzovalno. Dau penzija še naprej hodila…..

            Sam ZPIZ ma u merkurju use pocahnan, kdo ta velke skrine kup…

          • janez cepec

            mater, pa je res baba neki naročila eno omaro, sm mislu, de j’ za zimsko garderobo, k’ je tko mraz notr

          • sprehajalec
          • janez cepec

            ma nam si jest strošku devu, kr nej se znajdejo, po svoje

        • Srbijance pa boli k…zate……ker si premajhen.

  • Peter

    Skratka, še en poskus hamasa prepričati svet, da so največji reveži na svetu, je klavrno propadel.

    Še Arabci se ne zmenijo več za njih, in razen Erdogana, ki živi v svojih prevelikih čevljih, se nihče ni kaj dosti razburjal, še več, niti v West Banku se niso kaj dosti oglašali, nobenih protestov v podporo bratom v Gazi, no.

    Samo še cepci in podobni jim padajo na finto, no.

    • svoboda

      ti si budala.

  • Krtača 20

    Brščiča fuknt u jamo pa trikrat zazidat da neb klerofašist še kdaj kake neumnosti klatil.

    • Osti jarej

      …ta je res nevaren

      • šmentanamuha

        Nevarna sta vidva, protislovensko nastrojena državljana.

    • sprehajalec

      Praviš Antikomunisti so klerofašisti ali kaj?

      kako je bilo že v NOB? Na sprehod so te pospremili….

  • Osti jarej

    citiram: Ko je ameriški predsednik Barack Obama podprl umik Izraela na meje izpred leta 1967, je s tem stopil na nevarno pot, saj je dregnil tja, kamor ameriškim predsednikom ni pametno posegati niti z najbolj blagimi izrazi: v interese države Izrael. Ob srečanju z izraelskim predsednikom vlade Netanjahujem je Obama, tako so kazali posnetki, nejevoljno opazoval svojega gosta, ki mu niti na misel ne pade, da bi se odrekel desetletja dolgemu projektu kolonizacije palestinskih ozemelj. Za Izraelce se zdi povsem normalno, da širijo svoja naselja in izganjajo Palestince. Ti so navsezadnje tako ali tako samo teroristi. Če ameriški predsednik ne razume, da mora brezpogojno podpirati svojega zaveznika, no, potem so drugi načini, da se ga prepriča, kako narobe ravna.

    To, čemur rečemo izraelski lobi v ZDA in kar ne predstavlja vseh Judov živečih v tej državi, ampak predvsem interese države Izrael, ima kar nekaj vzvodov, s katerimi lahko ameriškega predsednika hudo prizadene. Navsezadnje predsedniške volitve niti niso tako zelo daleč in denar bo treba zbirati. Po drugi strani je v ZDA dovolj ljudi, tako v politiki in medijih, kot tudi med verskimi gorečneži, ki so skorajda bolj zvesti izraelskim interesom kot interesom svoje države. Ameriški predsednik lahko res prelomi z Izraelom, ampak to se ne zgodi, ker preprosto preveč stane in ni vredno truda. In navsezadnje, kdo bi naj stopil na mesto ameriškega zaveznika številka 1 v regiji? Palestinci gotovo ne. Na določen način je, čeprav zelo drag, izraelski vojaški stroj najboljši garant za ameriški vpliv v regiji.

  • Osti jarej

    ….grozljivo guncat naj se gredo pred zid in ob tem naj ne pozabijo vsaj enkrat na pet minut butniti z glavo vanj…..tako nikoli ne bodo prišli k sebi

    • janez cepec

      ne bo šlo, glede na trdoto glav, ode zid u p.m.

    • sprehajalec

      Ti pa na Dolančev faks, da te še malo dozirajo. Kot infuzijo…

      • janez cepec

        čak, kdo j’ tud Dolančeu fax devu, aja ljubljeni vodja, se mu pozna

        • sprehajalec

          Ivan janez je zgodej udpru uči. Kt Solženicin nekoč. Disident pa uspešn literat.

          • janez cepec

            ja, ja, u Jajcu se mu pa je posvetil, de je komunizm u kurcu, pa je prešaltu, a?

          • sprehajalec

            En še dons niste….

          • Osti jarej

            ….častnejši so oni,ki se niso,od onih,ki so se hinavsko prefarbali

          • sprehajalec

            To tudi za naciste potem rečeva….

          • Osti jarej

            …ja….hitler bi bil časten,če bi se res v gobec počil….pa se ni…je narod in zavedence tretjega rajha prepustil maščevanju zaveznikov medtem,ko je po južni evropski poti pobegnil….

          • Osti jarej

            ….ivan je “odprl oči”,ko so ga brcnili iz partije….enkrat komi,komi do groba

          • janez cepec

            uspešn literat, praveš, njegov pisatelski opus obsega 5 knig, z rdečo partisko knižco ured

          • sprehajalec

            Tvoj naprimer ne obsega niti ene….

          • Štalmajster

            Esmeralda ma te rada.

        • Osti jarej

          …a šnelkursa v kumrovcu pa ne?

          • janez cepec

            mislem de ne, on je mu komunizm že u genih, čeprou je biu fotr domobrančk

          • Osti jarej

            .nak…jest verjamem bučeli…je pa možno,da ga je domobrančk vzagajal

      • Štalmajster

        A ti si pa s Sorosovega konkurenčneg faksa ?

        • sprehajalec

          Misliš na Filo faks ali katerega?

          • Štalmajster

            Ma onega, ki ga zdaj seli iz Fefervaroš v …. okupiran Dolfland.

          • sprehajalec

            Preveč si abstrakten. je to značilnost antisemitov?

  • Osti jarej

    …tisti preživeli,ki jih nikjer na svetu,niti v zda niso hoteli in,ki so na to ozemlje prišli,si sigurno niso mislili,kam bo to zaovinkalo

    • sprehajalec

      malo poguglaj na jutub. Izpovedi udeležencev, arabski pokoli izraelskih naselbin, pa potem maščevanja….

      • Osti jarej

        …če bo kdo vdrl v tvoj dom,mu boš pa še ženo in hčerko ponudil…kene….morda brata,sina….?

        aja….to velja samo za farje,ki so pa itak povabljeni…oprosti,no

  • Osti jarej

    …o kakšnih izraelskih zločinih tukaj ne more biti niti govora, to je vse propaganda sovražnika….ane

    • sprehajalec

      V obrambi domovine so pač dovoljena vsa sredstva.

      • Osti jarej

        …tudi obračun s sovragom,pet minut po koncu vojne?!

    • janez cepec

      maš prou, sej ljubljeni vodja tud ni orožja švercu, pa provizij od Patrije jemau. čista antipropaganda. fake news, bi se po modern djal

  • Peter

    Ja, to so hrabri borci za svobodo in ne teroristi, kot vas hočejo nekateri prepričati, no.

  • SmashFascism

    ..Kje pa je pohorc?

    • janez cepec

      zgubu se je, na Pohorju

      • SmashFascism

        Kako, pa je navajen goše. de ga ni odnesla narasla Dravinja

        • janez cepec

          U never know

  • Martuljek

    Ksenija bi lahko bila dobra novinarka. Pa jo je hudo iztirilo. Postala je politična agitatorka najnižje vrste. Adijo novinarstvo. Škoda! Ali pa tudi ne?

  • xtc

    Tole bi bilo bolj povprašati,kako je bilo kajko so zadeve tekle takrat je Lombergarjeva žena našla lombergarja na njej.

    • Osti jarej

      …bi bilo dobro vprašati,čigavo uniformo je nosila špelinka,ko jo je janko natepaval

      • xtc

        A vebrv,baje je medvedko,tista pa itaq veš kakšno uniformo ima.

  • Artur
  • Artur
  • Peter

    Peace will come when the Arabs will love their children more than they hate us.

    Golda Meir

    • šmentanamuha

      Hudo.

  • Robert Hočevar

    Torej, če zaslutim, da so moji interesi, moje zdravje, moja varnost ogroženi, se lahko takoj poslužim najbolj skrajnih ukrepov? dobro, da vem :)

    • Peter

      Zaslutiti ogroženost ali videti horde podivjanih, ki imajo cilj prestopiti mejo in ubijati, kot je objavil eden od vodij hamasa, je zate isto?

      Hočeš biti malo duhovit, pa ti ne gre najbolj, no.

  • Burek Burecki

    Kako pridno podpirate zidovske podgane katere pobijajo nedolzen narod. Ze samo tle se vidi, da jansisti nimate obcutka za pravico ter moralnih nacel…

    • sprehajalec

      Še en neuvrščeni Burek. Ljubitelj kameltrajbarjev, tako kot pokojni Broz, pa delavec Adolf.

      Neuvrščene je pokojni Fidel lepo razvrstil na svoje mesto, na konferenci neuvrščenih v havani, leta 1978. Rekel je, da so naravni zavezniki varšavskega pakta. Palestince kot narod, je pa ustvarila KGB konec 40tih.

      • Peter

        Hamasoljubec, v dolini jih je veliko, no.

      • Hun

        Z razlilo stare sole komunjar so bli saj odlocni in strahospistovani…tile nasi Brglezi, Cmeracki in Kahlonosci so male pickice prot njim k se dobesedno u lastn bajt ne upajo po miz udart se pa petelinjo z Priznanjem Palestine…Zidje so po genetk mascevaln narod Izraelci so pa novodobni Spartanci…Perzijce pohrustajo za malo malco tud ce jih je 80milijonov se Egipt, Sirijo, Libijo pa se koga zravn, pa ne rabjo nobene pomoci od ZDA.sam da jih na taprav teren zvabjo…Iran pred sramotnim porazom trenutno resuje Rusija, Turcuja…Netanyahu jih preventivno nacrtuje se pred izdalovò jedrke bombe stolct…
        Prisel je cas ko se bo morala EU odloct katere zaveznike bo zbrala…Mađari, Poljaki so vidno na strani Izraela in Trumpa

        • sprehajalec

          Sam sem na lastne oči videl, da imajo Perzijci američane radi. Oziroma so razdeljeni, pol za šaha pol pa za Homeinija.

          Glede Izraela, se strinjam, da jih je vedno pohrustal predvsem zaradi poguma svojih vojakov. Nekje sem poslušal pričevanje udeleženca prve vojne, sicer preživelega iz koncentracijskega taborišča. Rekel je, ničesar se nismo več bali, ker smo preživeli koncentracijsko taborišče”.

          • Hun

            Najbl Ironicno je to k ze Izrelcem tok zgodovina pomen vse do 3000let nazaj in se sklicujejo na biblijo kot najtrdnejsi dokaz, ma kaksen dokaz , svetnjo. Pride Izraelc v ZN in se pred vsem maha z Biblijo, ces to je dokaz temu ne more nihce oporekat Đeruzalem pripada samo nam..Ignorirajo pa resnicno dejstvo da so prav Perzijci, Hebrejcem odpravl suzenstvo..
            Ruskih zidov je blo polno v Stalinovi rdeci armadi..teh je so tud Britanci najvec depirtiral v takratno Palestino to je tud kljucn razlog, da so prvo Izraelsko vojno tko hit zaklucl, ker je blo le 3leta od 2.svet vojne seveda tud z obcutno pomocjo VB

          • sprehajalec

            Ko so Križarji leta 1190 napadli jeruzalem, so naleteli na močno Judovsko obrambo. To so poročila kronistov. 1000 let po izgonu Judov.

            teh je so tud Britanci najvec depirtiral v takratno Palestino

            ne bo držalo, če je ruski jud kot ujetnik prišel v nemško ujetništvo, je bilo zanj le koncentracijsko taborišče oziroma smrt. Vstajo v Sobiboru so začeli ujetniki rdeče armade, ruski judje, pod vodstvom poročnika Rdeče Armade Aleksandra Pečerskega. Britanci na ruske ujetnike jude, ki se niso hoteli vrniti v Sovjetsko zvezo preprosto niso naleteli. Ni bilo možno.

          • Hun
          • sprehajalec

            Po razpadu sovjetske zveze se je v Izrael preselilo toliko sovjetskih Judov, da je ruščina postala drugi uradni jezik. Tale veteran zagotovo ni iz naslova nemškega ujetništva in britanske deportacije v Izrael, saj ne bi imel toliko medalj, značilnih za sovjetsko obdobje ter uniforme. Prinesel jih je s seboj v kovčku iz Sovjetske zveze.

            About 500,000 Jews served in the Soviet Red Army during World War II.
            Most of those still alive today — about 7,000 — are said to live in
            Israel.

          • Hun

            se komunizm so u kovcih s sabo prtovorl

      • Peter

        To je krompiruša, ne pa burek, no.

    • šmentanamuha

      Eh, spet neke levičarske solze za nekimi neciviliziranimi Arabci, ki jim v krvi vre sovraštvo do nemuslimanov. Koliko so vredne te tvoje solze najbolje vidiš na tem Palestincu, KI GA IMAMO V PARLAMENTU, Kamel Šaker. “Joška Jorasa kar naj imajo Hrvati,” je njegova izjava ob izidu arbitraže. Palestinski pritepenec druge generacije tako zaničljivo govori in piše o velikem domoljubu, ki se bori za slovensko ozemlje ob meji, ki ga je Cerar z lahkoto predal hrvatom. Boli me kurac za Palestince in za to palestinsko kamelo, ki jo redimo v parlamentu. Ni vreden, da hodi po naši zemlji, naj gre in se bori za svojo državo, iz katere izvira. To je navaden gnoj od človeka. S Palestinci dialog ni mogoč, zato pa je taka štala. Zdaj si pa obriši smrkelj.

    • olaf

      A ti verjames fake news kupljenih Golobicevih medijev? Golobic sam, kako ironicno, je priznal, da so mediji kupljeni. In z njimi novinarji. Fuj!

  • Peter

    Ampak, če je Jeruzalem postal, kljub mednarodni zakonodaji, prestolnica Združenih Držav Amerike, to pa ni kar tako, no.

  • Peter

    In v čem je problem, če je Ambasada ZDA v Jeruzalemu? In če je Jeruzalem glavno mesto Izraela?
    Pa naj bo Vzodni del prestolnica Palestine, če jim kdaj uspe spraviti skupaj ta čudež. Tam so se sicer že dogajali, en več ali manj, no.

    • Štalmajster

      Menda je naslednji korak rušenje đamije na tempeljskem griču in gradnja salomonovega templja, da se pripravijo na prihod mesije,

      • Peter

        Katere? Tam sta dve, če ti lahko povem, no.

        • Štalmajster

          No hvala za info.
          Pojma nimam za katero se boste demokratično odločili.

          • Peter

            Če te lahko še malo poučim, ker si očitno nepoučen o stvareh, o katerih pa se vseeno čutiš dovolj kompetentnega pisat, tam sta Dome Of the Rock in Al Aqsa.

            Bil sem v obeh, čeprav nevernikom v Al Aqso ponavadi ne spustijo. Dome Of the Rock pa je precej lepša.
            Za katero se bomo demokratično odločili? Bo o tem v dolini referendim, no?

          • Štalmajster

            To si me pa dobro …… podučil. ;-))))
            Kompetentnega ? ;-))) Niti najmanj. To je ja le čvek, ne pa neko… “kompetentno” delo.
            In kak se boste odločili vi v dolini pod …. skalco?. Verjetno bo padla …. ta lepša.
            A te niso podučili, kje naj bi stal novi tempelj ?
            Enkrat je bilo to po History kanalu.

            https://www.youtube.com/results?search_query=salomon+temple+on+the+rock

          • Peter

            Pod skalco ni več, kar je bil.
            Smo ga tam pili, dokler je bil še pošten pajzl, potem so naredili iz njega nek Pub…

      • Artur

        Postavlja se vprašanje kdo je njihov mesija če to ni Jezus ?

  • Artur
  • Peter

    Vedno, ko se pojavi Artur, se spomnim na Alana Forda, no.

    • Artur

      Vedno kadar se pojavi Peter se spomnim na tistega svečkarja, ki razštelano poje evropsko himno pred sodiščem.

  • Olga2345

    Komunistični teroristi razumejo islamske teroriste….tudi komunistični teroristi iz Antifa so rušili legalno izvoljeno vlado in metali kocke….

    • primsek

      kocke so metali zgolj dijaki pod vodstvom predsednice Dijaške organizacije Katje Šoba, ki je za akcijo dobila funkcijo v SDS; antifa rogovci so na veliko razočaranje Gorenaka Piškotka, ki bi moral odgovarjati za prekoračenje policijskih poooblastil v MB, odšli že prej. kocke so metali tisti iz Koalicije sovraštva, žirovski in rovtarski člani SDS, ki so jih potem ujeli na posnetku, ko si tlačijo koko v nos

  • Artur
  • mare

    Arabci znajo samo metati kamenje, drugega nič

    • Peter

      Ni res. Znajo ga tudi pobrati s tal, preden ga vržejo, no.

  • cosmosjasnovidec

    Tej Horvatovki se pa vidi,da je v sebi imela že toliko muslimanskih kurcev,da ima povsem zabuhel gobec od muslimanske sperme.
    Predpostavljam,da nima moža,ker bi tako ali tako celi padel v njeno raztegnjeno pizdo in se v kamelotrajbarski muslimanski spermi utopil.
    ————————————————————————
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec

  • samotoje

    RTV je presegla samo sebe. Tako neprofesionalnega in butastega komentiranja pa že dolgo ne. Če je K. Horvat poznavalka tega dela sveta, kakšni so šele nepoznavalci.

  • garfi

    teroristi za teroriste

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!