Odgovorni urednik oddaje Svet na Kanalu A Gregor Trebušak še vedno ni objavil popravka zaradi laži in blatenja SDS

Dne 26. maja 2017 so v stranki SDS na odgovornega urednika oddaje Svet na Kanalu A Gregorja Trebušaka naslovili zahtevo za objavo popravka na žaljive in neresnične navedbe v omenjeni oddaji, ko so neresnično poročali, da stranka zanika holokavst in manipulira z zgodovino. A odgovorni urednik več kot mesec dni po objavi na zahtevo ni odgovoril niti je ni zavrnil, kaj šele da bi popravek objavil. “S tem krši novinarski kodeks in 27. člen Zakona o medijih,” so v SDS kritični do Trebušaka.

Oddaja Svet na kanalu A, poznana po pompoznem poročanju v stilu “krvi in iger”, se je 24. maja na enako neokusen in manipulativen način spravila na stranko SDS, in sicer zaradi izjave Bernarda Brščiča v oddaji Sreda v sredo, kjer naj bi ta zanikal holokavst, kar je čisto zavajanje. Voditelj Gregor Trebušak je na dan oddaje kot pravi severnokorejski napovedovalec z ostrim tonom napadel zanikovalce holokavsta in tiste, ki si upajo trditi, da so nacionalsocialisti in komunisti kadarkoli sodelovali. Tako Brščič kot tudi stranka SDS nista nikadar zanikala holokavsta, prav tako si kolaboracije med nacisti in komunisti niso izmislili v SDS, temveč je to zgodovinsko dejstvo. Lagali so tudi pri navajanju, in sicer da je bila oddaja Sreda v sredo predvajana na naši televiziji Nova24TV, kar je svetovna laž, nevredna osrednjega slovenskega medija. Ta oddaja v okviru našega programa namreč ne obstaja, Brščiča kot gosta prav tako nismo še nikoli gostili.

Dolžnost za objavo popravka in opravičila določa zakon, ki se ga na Kanalu A ne držijo
V SDS pojasnjujejo, da Zakon o medijih v 27. členu jasno določa, da mora biti popravek v elektronskem mediju objavljen v roku 48 ur po prejemu popravka, v taki obliki in na takem mestu, da ima njegova objava enako vrednost kot prispevek, na katerega se nanaša, in da je odgovorni urednik medija dolžan prizadetega v roku 24 ur po prejemu popravka obvestiti, v kateri oddaji bo objavljen zahtevani popravek oziroma da zavrača objavo.

Zato odgovornega urednika oddaje Svet na Kanalu A pozivajo, da spoštuje zakonodajo in merila novinarskega poročanja. Glede na to, da so si v oddaji upali objaviti očitne laži in so blatili dobro ime Slovenske demokratske stranke, pričakujemo, da bodo sedaj našli pogum tudi za objavo popravka in opravičila.

C. Š.