[Video] Nateg stoletja: Bratuškova prekipeva od zadovoljstva, ker je uspela pridobiti posojilo v vrednosti 15 % projekta za gradnjo 2. tira, Hrvati pa so samo za most na Pelješac prejeli kar 85 % nepovratnih sredstev?!

Foto: STA

Potem ko je odbor direktorjev Evropske investicijske banke (EIB) v sredo na seji odobril posojilo za projekt 2. tir v višini do 250 milijonov evrov, so predstavniki vlade, na čelu z ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek, kar pokali od zadovoljstva. Neupravičeno, saj nam je za skoraj 1,4-milijardni projekt uspelo pridobiti le 250 milijonov evrov posojila od več kot milijarde vrednega projekta. Za primerjavo, Hrvatom je za gradnjo mostu na Pelješac uspelo pridobiti kar 85 odstotkov nepovratnih sredstev EU. Na tiskovno konferenco, na kateri sta se Bratuškova in Zorko odzvala na pridobitev posojila, se je na Twitterju odzval tudi strokovnjak za govorico telesa, Edvard Kadič. Ta je ugotovil, da Bratuškova s svojimi kretnjami nakazuje na to, da je glede finančnih podrobnosti, vezanih na 2. tir, v resnici tudi sama zelo zaskrbljena. Torej moramo biti še toliko bolj zaskrbljeni državljani, saj je posojilo vezano na državno poroštvo.

Odbor direktorjev Evropske investicijske banke (EIB) je v sredo na seji odobril posojilo za projekt drugi tir Divača-Koper v višini do 250 milijonov evrov, poroča STA. Po objavi omenjene novice so številni na vladni strani kar prekipevali od zadovoljstva. “Veseli smo, nismo evforični, ker smo pravzaprav takšno odločitev pričakovali,” je dejala infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek. Da je EIB prepoznala pomen projekta za regijo, je izpostavil tudi generalni direktor 2TDK, Dušan Zorko. Evforično se je odzvala evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki je dejala: “S 109 milijoni evri nepovratnih sredstev, ki smo jih zagotovili v Evropski komisiji, se projekt lahko začne /…/ Drugi tir je ključen za Slovenijo in enoten evropski trg.

Omenjeni odzivi niso na mestu. Na to je med drugim opozoril tudi poslanec SDS Jože Tanko, ki je na Twitterju zapisal, da 250 milijonov evrov posojila za skoraj 1,4-milijardni projekt še zdaleč ni takšen uspeh, kot ga želijo prikazati na vladni strani. To namreč pomeni, da nam je za 2. tir, ki je tudi del 5. pan-evropskega koridorja, uspelo pridobiti le približno 15 odstotkov nepovratnih sredstev EU. Za primerjavo, Hrvatom je za gradnjo mostu na Pelješac uspelo pridobiti kar 85 odstotkov nepovratnih sredstev EU.

Govorica telesa kaže na negotovost
Na tiskovno konferenco, na kateri sta se Bratuškova in Zorko odzvala na pridobitev sredstev EU, se je na Twitterju odzval tudi strokovnjak za govorico telesa, Edvard Kadič. Ta je ugotovil, da Bratuškova s svojimi kretnjami nakazuje na to, da je glede finančnih podrobnosti, vezanih na 2. tir, v resnici tudi sama zelo zaskrbljena. Ker je očitno, da ministrica nekaj govori, drugo pa misli, nas lahko nadaljevanje izvedbe projekta 2. tir še kako skrbi.

M. D.

  • antimur

    Lahko je zadovoljna, saj ta omejena bandiera rossa ne pozna vrednosti denarja, v nasprotnem nas ne bi v njenem mandatu vrtoglavo zadolžila, je pač od kriminalca in zločinca Kučana nastavljenka.

  • slosin

    pa kaj so to nepovratna sredstva, ali je to kredit…al bo pa to kredit, za katerega nekateri že vedo, da ga ne bomo nikoli vrnili in govorijo o nepovratnih sredstvih…

    • Stražar

      to je denar, ki ga dobiš in ti ga nikoli ni potrebno vrniti.. pogoj je le, da ga potrošiš za točno določen namen

      • Vera

        Točno tako !

  • Dostmamrecesijeinpičkarije

    Pa bo 1.400.000.000 dovolj denarja??

    • kokobily

      Če obstaja “politična ekonomija” obstaja tudi politična-matemetika..
      Nič (0) je – nič. Pripiši NIČLO tisti svoji številki, pa boš dobil odgovor…

  • Beli Sneg

    Ali ni Bulčeva po priljubljenosti, ki jo kažejo ankete veskozi na drugem in tretjem mestu. Zakaj že? Zato ker ima plačo čez 20.000 EUR. In kaj je za SLO naredila? In računa na nov mandat komisarke. Zmerit na volitvah za EU poslanko se pa ne upa. Pa tako priljubljena?!

    • SIMON ROZIC

      Glupa šamanka, potomka udbovcev in priviligirana ženska “groza”!

    • Vera

      Bulčeva je od 28tih komisark na 21tem mestu ,doma v Sloveniji, pa vedno druga ali tretja.
      Razumi,kdor more .

      • marker

        Saj ni težko razumeti. Naročena in plačana anketa. Skoraj vsi mediji so na strani leve politike in financirani iz proračuna.

  • Dostmamrecesijeinpičkarije

    Tunnek Pljunek- Šmarnica drvarnica je večna in tečna, povej , kje bo naša država še kradla, da bo lahko zgradila drugi tir??

  • me

    Nabijem vas slovenci!

    • pajot

      kam boš nabijal?

  • branči

    “men je pršlo, za vas mi pa ni mar”!

  • Andrej

    Kaj zdaj bluzite. 15% je za to gospo ogromen uspeh. Pa za EU tudi, da za tako bleferstvo sploh kaj prispeva. Stalno ponavljanje: 2.tir ves čas zbuja občutek, da gre za dva tira. Prav bi bilo: za en (1) [EN] tir. Da bi se morda kak butasti Slovenec morda počasi zavedel, da gre za en sam tir. V tretjem tisočletju gradimo EN SAM tir. 27,1 km za 1.400.000.000€. Za začetek. Avansi sledijo.

    • SIMON ROZIC

      Šivilja pa se bo hvalila celo življenje in v vseh politikantskih sferah, da je sama rešila
      povezavo EU v celoti, s tirom, dolgim 27 km …
      Firma 2 TIR pa že požira miljončke za svoje plače in barabske posle s Kolektorjem
      in stričkom Dragonjo. Ostali lumpi še pridejo na površje!

    • pajot

      Medtem,ko bomo mi gradili,bo Trieste lepo dokončal svoj projekt,pa tudi Rijeka. Capodistria se bo lepo pobrisala pod nosom.

  • Antonius

    EIB je Bratuškovi z nepovratnimi sredstvi poslal sporočilo, da naj oklestijo prisesance s cene za drugi tir, pa bo nepovratnih 250 milijonov takoj v drugačnem sorazmerju s končno ceno projekta za drugi tir.
    Pri normalni ceni drugega tira bi 250 milijonov predstavljalo kar 30 procentov od skupne cene projekta.

    • dež

      Kje pa piše, da gre za nepovratna sredstva ? Gre za kredit, katerega garant bo RS. Ker še nimajo vse projektne dokumentacije, tudi končna vrednost investicije še ni znana. Jama brez dna ali z drugimi besedami povedano, TEŠ 2.

      • Antonius

        Šel sem preveriti in ugotovil da so me dodeljena nepovratna sredstva hrvaški zavedla.
        Ampak, kljub temu je moj komentar vendarle na mestu. Manjkajoči del sredstev bo treba nekje naloviti, da bodo izplen izpeljali, kot so si zamislili.
        Najbrž EIB ni hotel posoditi več, ker mu ni povsem nepoznan referendum in ostalo politikantsko rokomavharsko ozadje.
        Odgovorni, ki odobrijo kredit, o kreditojemalcu vedo mnogo več, kot si ljudje morejo misliti.

        • dež

          Da začneš neko investicijo, moraš imeti zaprto finančno konstrukcijo. V primeru 2. tira še ni projektov (1 ali 2 tira ali nešto izmedju), zato ni znana vrednost investicije, kaj šele finančna konstrukcija. Kakor sedaj kaže, bo financer v celoti država, zato že naslovi v medijih, da se bo investicija poravnala iz “ne-davkoplačevalskega” denarja.
          Se jim pa fučka kaj bo, ker se bo gradnja vlekla čez več vlad, v tem trenutku je važen le priliv. Kako ga bodo olastninili itak že vedo.
          EIB-ju je važen le izplen, se pravi z obrestmi vrnjeno posojilo, zato tudi zahteva po garanciji države. Mimogrede, še pred 1 mesecem o njej ni bilo nobenega govora.

  • tomnidari

    Tako kot ni bilo važno kakšno ceno smo in bomo še morali plačat za kredite njene vlade, zdaj ni važna cena tega kredita, ampak je važno, da gre 2TIR po našem tiru.

    • Lustrator

      Da o predoru Karavanke niti ne govorimo. Da je zadeva še bolj tragikomična, so na drugi strani gorske pregrade Avstrijci in je slika BEFORE/AFTER SOCIALISM še toliko bolj evidentni. Ampak bedast lovenceljski volivec vse požegna – Samo da nam ne vladajo “tabeli”!

      • tomnidari

        Kot otroka te strašijo z BauBaui in ko malo zrasteš, jim nehaš verjet. Ko dozorevaš si lahko socijalist, ko dozoriš te ideje opustiš. Če teh idej ne opustiš, si Butalec, ali pa član kriminalne združbe.

  • PLavi-mil

    Ja žalostno, da imamo komisrako za promet, sicer je najslabše ocenjena , ampak vseeno bi nam lahko zrihtala nepovratna sredstva , vsaj 50%, če že ne 85%, tako kot jih je dala Hrvatom.

    • Lustrator

      Saj je prav, da jih ni zrihtala – tako je še bolj razgalila tako svojo bedo, kakor bedo njenih ideoloških kolegov v vladi. problem je edino v tem, ker ljudstvo še kar ne sprevidi, saj so preveč zaposleni s spremljanjem resničnostnih šovov in turških limonad, medtem ko Slovenija izgublja MILIJARDE! Adijo pamet.

      • pajot

        To ljudstvo gleda v svet skozi rdeča očala. Jaz osebno nimam nikakršnega upanja,da se bo karkoli spremenilo. Če je več kot 50% idiotov,ne moreš upati na boljšo prihodnost.

        • Lustrator

          Upanje je vse kar nam ostane. Ali pa oborožen upor in končna izvedba kontrarevolucije, a to mora biti šele zadnja stopnja, takrat ko bodo poslednje slovenske demokrate domoljube začeli masovno zapirati v zapore in streljati po ulicah.

  • Lustrator

    Blesavi slovenclji pa veseljačijo ob navidezni gospodarski rasti (preplačane državne investicije v infrastrukturo – beri ceste, ki jih bodo čez 2 leti ponovno prenavljali, izvoz v drave, ki jim DEJANSKO gre dobro) in napovedi regresa ne vedoč, da bi si lahko z NORMALNIM črpanjem evropskih sredstev izplačali po 10 takih regresov, pa še bi ostalo denarja v proračunu. Ampak ne, važno, da nam vladajo “naši”, pa naj stane kolikor hoče.

    Problem omejenih ljudi je v tem, ker vidijo le tisto kar imajo, ne pa tistega česar nimajo, PA BI MORALI IMETI, če bi prav volili. Ta sistemsko vgrajeni kretenizem je tudi glavno vodilo rdečih ovac, da se celo hvalijo z državnimi podjetji, bankami, javnim zdravstvom in celotnim javnim sektorjem – češ, saj nekaj dobička pa le nosijo. Kakšne dobičke pa bi nosili, če bi bili v privatnih rokah, jih seveda ne zanima več – komunisti pač ne razumejo še tako osnovnih ekonomskih pojmov kot so OPORTUNITETNI STROŠKI. Ja, to so tisti stroški, ki jih danes merimo v več kot 100 milijardah samo od osamosvojitve in so nastali zaradi slabih odločitev volivcev, ki so dvotretjinsko cepljeni v srpokladivarsko smer. Če bi se torej Slovenija leta 91 DEJANSKO osamosvojila ne le formalno Jugoslavije, ampak tudi komunizma in planskega gospodarstva, bi bili danes podalpska Avstrija in ne podalpska kolonija balkaniziranih proletarcev vseh dežel.

    • pajot

      Mogoče pa bi bili podalpska Švica,saj nas je samo dva milijona,pardon,samo milijon nas je,ostalo so šiptarji,srbi in zaenkrat še neznano število pakistancev,maročanov in ostale bagre.

  • Franc Šink

    V Sloveniji se ne ve niti tega več, kdo je nategun in kdo je nategnjen.

    • tomnidari

      Predobro se ve kdo je nategnjen, se pa skriva od koga je nekdo bi nategnjen!

  • tomnidari

    Vklopi razum, vzemi račun! Se prime samo butalcev?

  • realnost

    Kolikokrat bosta šivilja in kahla še morala dokazati volilcem svojo totalno nesposobnost za vodenje države??? Namesto da bi se skrila od sramu, se še vedno šopirita in spet bo ostala katastrofa za njima………..

    • Zgornji

      AAAMEEENNN !!! ! !!! VELIIIIIIIKA JE SLEPOTA TEGA NARODA … !!! ! !!!

  • Vojteh Dovč

    sigurno je kučan kriv

    • slosin

      pojma nimaš…JJ….

    • realnost

      ta se ti sam reži v tvojo prazno glavo…

    • pajot

      Yes,Vojteh,Kučan je kriv. Kajti,njemu ni bila Slovenija nikoli intimna opcija. On si želi Jugoslavije. Z vsemi njenimi napakami in katastrofalnimi odločitvami vodstva te države. Kajti to zmene si ne more predstavljati življenja v svobodni družbi,kjer ima vsak človek pravico,da živi po svoje. Da je kreativen,sposoben uveljavljati svoje z rojstvom dane sposobnosti,da ne sovraži nikogar(tako kot vi sovražite vsakogar,.ki ne misli po vaše),da je Človek,ki se je rodil zato,da preživi svojo nalogo,ki jo ima na tem svetu.
      Jaz osebno spoštujem vsakogar,ki se postavi po robu primitivnosti,nasilju in vsiljevanju nekakšnih idej o boljšem življenju.
      Imej rad sočloveka.

    • tomnidari

      Point! Kučan ni kriv in ne sme bit kriv! Janša je lahko kriv in mora bit kriv, ker če Janša ni kriv potem je Kučan kriv! Ker Kučan ne sme bit kriv, je kriv lahko samo Janša! Ker Janša ni kriv smo lahko krivi samo mi volilci! Ker mi volilci ne moremo bit krivi, mora bit kriv nekdo drug! Ker nekdo drug ni neki baubau, je kriv Janša! Ker baubau ni Janša, je kriv Kučan! Torej da smo Butalci je kriv Kučan!

  • Olga101

    Mojškra ve, da bo za mini krilo dovolj…

    • pajot

      Glavno je,da ima Pavliča zraven sebe. Ali pa v njej,kenede?

      • tomven

        Misliš v njem? Njen dildo..

    • Luiggi

      Mislis Olga na kratko kiklo??Men se brez kikle ne zglda kaj prida!

  • sodnikisozločinci

    Ni pa Alenčica takšna kot mleko. Prismojena je bila že prej kot je prekipela.

    • Zgornji

      AMENNN !!! ! !!!

  • Stanislav Juznic
  • Janez Kepic-Kern

    ŠE TU.
    Kako konkretno izvesti
    PRENOVO NAD 70 LET
    VSILJEVANE NAM STALIN, TITO KOMUNUSTIČNE IN
    SD, “FAKE” LEVICA, SMC, SAB, DESUS, LMŠ – V S I L J E V A N E NAM
    POKOMUNISTIČNE
    “MISELNOSTI”?
    Samo kako to izvesti, ko imamo z nad 70 let
    ex KP, ZK TERORJA ZASTRAŠENE PRAVNIKE. IN
    PREMALO POKONČNIH NARONO ZAVEDNIH SLOVENCEV,
    KI SE UPAJO – JAVNO IZPOSTAVITI ? A najbrž bi šlo. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    SE VE KDO NAJ BO ORGANIZATOR.
    POMLADNE STRANKE.

  • tramal

    Ta šivilja je sam sebe in več kot polovico butastih Slovencev prepričala da je najbolj pametna,je pa čista zguba.

    • tomnidari

      Sorry, ti si zguba, mi smo zgube, ona je winner!!!!

    • Zgornji

      OOOBUPNAAA JE , TA HUDIČEVKA SATANSKA ZLOBNA POKVARJENA GRDA !!! ! !!!

  • palačinka

    Morda bi celo kaj pametnega in odgovornega danes povedali, če ne bi bilo na prestolu komedijantov, ki dejstva spretno in smešno potvarjajo, da tečejo solze. 15 let so politiki že ponosni, da so uspeli narod pripeljati v sodobni Auschwitz, kjer se sicer prosto gibljejo, a brez vsakih pravic in lastnine, ki so jo dolga leta ustvarjali. Zaradi najvišjih lažnivcev smo močnejši in samozavestnejši, saj smo odpeljali 75 milijard brez posledic. Smo pa hkrati mnogo občutljivejši, ko kdo ne spoštuje tega natega ljudstva, saj smo suženjstvo vpeljali kot vez med ljudmi, ki zdaj na enaki bedi životarijo v večini, peščica najhujših pa slavnostno praznuje vstop v suženjski laboratorij v njihovi palači na Brdu. Njim je EU kot lastni dom, saj od tam prihajajo vse denarne koristi za peščico ubogljivih izdajalcev, vse, ki nasprotujejo tej izdaji pa je treba v bodoče najostreje kaznovati, tudi z Guantanamom po slovensko. In potem se komiku na govorniškem odru priruži še Luksemburžan, ki pohvali kot zaupanja vredno izdajalsko Slovenijo, v katere izdaje naroda in podporo diktaturi v Bruslju ne bodo nikoli podvomili! In ve, da ga večina Slovenije zelo podpira tudi zato, ker je LGBT dejaven na vseh področjih zasebnega in javnega življenja, kajti le to prinaša ljudstvom napredek do številke minus 90%. Zato si zapomnite drage naše ovce, da Slovenija ostaja trden zaveznik grozot, ki prihajajo iz Bruslja in jih naši komiki in izdajalci besedno sladko skrivajo, torej diktature brez pravic ljudstev, ene vlade in ene vojske.

    http://beta.publishwall.si/bozan.zabjek/post/469658/slovenci-smo-ponosni-suznji-ze-15-let

    • tomnidari

      OK. Jaz palačinke ne znam delat, ker mi tega ni treba! Vem pa da za dobre palačinke je trba najprej naredit dobro testo! Recepti pobrani na spletu ti dajo smernice, ti pa dodaš tvoj navdih
      Če navdiha nimaš, si obsojen na yuotube povprečje!.

  • palačinka

    ..da boste imeli kaj “delat”…..klele je za crknit dolgcajt

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=hpoWRZS4X9w

  • Imperial Commando

    “Rešila sem Slovenijo”, ja itak, z kolikšno zadolžitvijo že?? Kokoš butasta do fundamentov!

    • tomnidari

      Pazljivo z etiketami! Je brdo kokoši to kokoš izvolila!

    • Zgornji

      PA ŠE ZLOBNA IN HINAVSKA ZA POVRHU !!! ! !!! PROBLEM JE LE, DA NAŠ BUTAST NAROD NE VIDI KAJ DOSTI DLJE KOT OD SVOJEGA TREBUHA, MEDTEM KO MU KRADEJO PARAZITI MILIJONE !!! ! !!!

  • Rožle

    O tej fenomenalni kuri pa psloh ne b om izgubljal besed …

    • marta

      pa vsaj še tisto basen , ko sta s “ta našpičeno” vozili avto, no :)))

  • janko

    Kakšen uspeh AB! Kaj pa zapufanje države vsako leto za 4 milijarde? Eh, to pa ni nič, ali ne?

    • Zgornji

      Hja, bo rekla kor Drni : ” … o tem je pa še prezgooodaaajjjj govoriti … ” :-P
      SEVEDA, POKVARJENA HINAVKA SE BO ŽE VEN VLEKLA … !!! ! !!!

  • Janez Kepic-Kern

    POSREDUJEM – Z INTERNETA. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    PISMO SPODNJE SLOVENKE J.C. JUNCKERJU.

    ne bom napisala SPOŠTOVANI, ker vas ne spoštujem, niti GOSPOD, ker niste niti ena črka te besede, niti ne bom napisala VAS z veliko začetnico, ker niste veliki.

    Po videnem in slišanem dne 14. 2. 2018, ko ste (spet) izkazovali politično-ljubezenske jezične mišice na mlin vašega takratnega obiskovalca, namesto da bi izpostavili pravno disciplino ter priznavanje in spoštovanje le-te, ste ponovno pokazali svojo klovnovsko, norčevsko licemerno igro. Prav tako se je tega dne pokazala diskriminacija do slovenske besede, slovenski novinarji so morali molčati – morda bi morali postavljati vprašanja v hrvaškem jeziku?!

    S svojega stolčka še kar naprej blebetate in meketate kozlovske nesmiselne šale s političnimi osebki, ki so tisti hip ob vašem boku. S stola dol! je moja osebna zahteva, ker nategujete vso Evropo,ves svet, nategnili ste našo bivšo premierko, nategnili ste NAŠ teran, nategnili ste Piranski zaliv, nategujete vse Slovence.

    Ponižana in ogorčena Slovenka sem, ker se norčujete iz moje domovine in kot Slovenka vas ne priznavam in izstopam iz EU, četudi mi je trenutno omogočeno le utopično in miselno.

    Avtor: Sonja Votolen
    Pisno je bilo izvirno objavljeno na portalu klip.si.

  • alojz

    Je pa fantastičen dan.

    • Janez Kepic-Kern

      A
      zaradi spodnjega pisma J.C. JUNCKERJU? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • Luiggi

    Dejte ga mal manj srat in zacnite kopat tunele in polagat sine in svelarje,ce nimate gnarja,pa delajte z mladinskimi udarnimi brigadamy!!!(Remember Brcko-Banovici)!!

    • marta

      in Šamac – Sarajevo… pa še katere …

      • tomnidari

        Juhu, na juriš Brčko Banoviči pajaci nostalgični!

  • Iva

    Edvard Kadič je ugotovil, da Bratuškova s svojimi kretnjami nakazuje na to, da je glede finančnih podrobnosti, vezanih na 2. tir, v resnici tudi sama zelo zaskrbljena.

    EIB je opozorila, da so predori preveliki – KREDIT je namreč namenjen ENOTIRNI PROGI (gradbeno dovoljenje), javnost pa je prepričana, da je 1,4 mrd strošek za dvotirno progo! Kdaj bodo to ogroženim krajanom (vlaki bodo tam vozili še po letu 2026) in SLO javnosti Bratušek, Meh, Sever&Co. povedali.

    Zakaj so se izogibali soočenjem z zagovorniki dvotirne proge alternativnega projekta (že od 2016), ki pomeni ne le prednosti glede varstva okolja, ampak:
    TAKOJŠNJO gradnjo bistveno CENEJŠE DVOTIRNE(!) proge z uporabo izmeničnega toka za napajanje: POSODOBITEV prvega tira z dodanim drugim tirom; v nevarnem delu bi z izgradnjo dveh krajših predorov preprečili požare; zaviranje bi izkoristili za REKUPERACIJO električne energije;

    Dvotirna proga strokovne skupine bi bila DOKONČANA do 2024, vladna enotirna pa šele 2026.

    • Janez Kepic-Kern

      ŠE BOLJ
      ZASKRBLJUJOČE – JE TOLE !
      SPLOHV NABOR ZA
      REALIZACIJO – SE ZDI
      -NISO BILI ZAJETI VSI
      TEHNIČNO, GEOLOŠKO
      NAJBOLJ PRIMERNI – OBSTOJEČI -PROJEKTI !
      NA
      LE MINI POPRAVKOV
      POTREBEN,
      ZELO KVALITETEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA
      JE
      OPOZARJAL LE CENJENI G. DR. A. UMEK !
      P
      MU NISO PRISLIHNILI !

      L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

      P.S.
      IZ MOJE REVIJE
      “SLOVENIANA”
      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
      Nedvomno: aktualna tema – ta vladni projekt
      t.i. “2. tira” od Divače do Kopra! !?
      Spoštovani beroči !
      Nedvomno. – ampak ?
      Vsakemu realno razmišljajočemu Slovencu je ob tej aktualni temi zastavlja vrsta povsem logičnih vprašanj.
      Uvodoma naj pojasnim, da se za objavo tega prispevka o t.i. projektu “2. tir” nisem NIČ kaj usklajeval ali se dogovarjal s spoštovanim infranstrukturnim poznavalcem in
      strokovnjakom, tudi univerzitetnim profesorjem ( v pokoju ?) dr.
      Andrejem UMEKOM.
      Na predavanju v Svetovnem
      slovenskem kongresu v LJ – cenjenega gospoda dr. A. UMEKA
      sem jaz in verjetno tudi vsi drugi
      – smo sploh prvič slišali in izvedeli za PROJEKT ŽELEZNIŠKEGA PREHODA ČEZ POSTOJNSKO
      PLANOTO IN ČEZ T.I. KRAŠKI ROB
      – ING ČRTOMIRJA NAGODETA – IZ
      ČASA MED OBEMA VOJNAMA.
      PRISPEVEK OBJAVLJAM IZ –
      SPOŠTOVANJA DO OSEBE GOSPODA DR. Andreja UMEKA !
      OBJAVLJAM GA TUDI ZARADI
      OGORČENJA MENE OSEBNO IN VSEH MOJIH ZNANCEV !
      VLADNI AKTERJI IN OSREDNJI RTV
      SLO E-MEDIJI
      ( ZLASTI JAVNA,
      DRŽAVNA RTV SLO ) dr. A. UMEKU
      NI NAMENILA, NI ZAGOTOVILA NITI

      15 MINUT ČASA , DA BI JAVNO

      – NA
      OSREDNJI RTV SLO
      NAM – VSEMU PREBIVALSTVU R. SLOVENIJE.

      UDK 323(497.4)
      1.o5 poljudni članek, “SLOVENIANA” znak “B”
      Izvleček:
      Namen: zaradi pozitivne razrešitve naslovne problematike, posredovanje
      preverjenih javno pomembnih informacij prebivalstvu, političnim strankam in
      državnim organom R. Slovenije.
      Metodologija/pristop: analitičen nabor relevantnih informacij o temi in zapis.
      Analiza/rezultati: analiza ugotovitve v prispevku. Glede javno pomembnega
      starejšega projekta železniške povezave med osrednjo Slovenijo s Koprom
      in Trstom je verjeten obstoj medijskih in političnih blokad javno pomembnih
      informacij o projektu ing. Č. Nagodeta
      Uporabnost: vsebina prispevka in njeni rezultati so uporabni v javni, v
      parlamentarni in strokovni javni razpravi o problematiki železniških povezav v R.
      Sloveniji
      Ključne besede: ing. dr. Črtomir Nagode, Republika Slovenija, železnice v R.
      Slovenije.

      DO KDAJ BOMO IMELI V NAŠI R. SLOVENIJI TAKO
      NEDODELAN
      NAČIN ODLOČANJA O POMEMBNIH DRŽAVNIH PROJEKTIH ?!
      vprašanje
      Janez K. Kern
      ZAKAJ NAM TEHNIČNE PROJEKTE DRŽAVNEGA POMENA
      VSILJUJEJO
      PRAVNIKI KOT JE DR. CERAR IN DRŽ. SEKRETAR M. DRAGONJA,
      KI NIMATA
      USTREZNE IZOBRAZBE ?
      J. K. KERN

      PREBIVALSTVU IN STROKOVNI JAVNOSTI KOREKTNO PREDSTAVIL UPOŠTEVANJA
      POTREBEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA. KI GA NAJBOLJ PODROBNO POZNA
      RAVNO GOSPOD DR. A. UMEK !
      Skratka: dr. A. Umek sploh ni imel možnosti na TV javno, vsemu slovenskemu
      prebivalstvu ustrezno predstaviti projekta ing. Č. Nagodeta.

      To je dejstvo.
      GRE SEVEDA ZA – JAVNE POZORNOSTI IN STROKOVNEGA UPOŠTEVANJA UPRAVIČENI PROJEKT ING. Črtomira NAGODETA, KI JE KONČNO LE BIL EDEN NAŠIH,
      SLOVENSKIH NAJBOLJ PRIZNANIH STROKOVNJAKOV IN PROJEKTANTOV NA PODROČIJ GEOLOŠKIH OZ. VELIKIH INFRASTRUKTURNIH GRADENJ, PROJEKTOV
      I.T.D.

      Končno je le nedvomno dejstvo, da je bil žal politično umorjeni Ćrtomir NAGODE v Franciji akademsko izšolani ing. gradbeništva in
      dr. geoloških znanosti.

      Najprej pa nekaj besed o splošnih okoliščinah, v katerih se je “dogajal”
      vladni projekt t.i. “2. tira”.
      Kot sem zapisal na začetku pprispevka: veliko vprašanj se nam zastavlja
      nam običajnim občanom, Slovencem in vestnim plačevalcen davkov V
      “baje da naši” državi R. Sloveniji!

      1. Zakaj moramo o v bistvu tehničnih infrastrukturnih projektih, kar projekt 2. tira oz. železniškega prehoda čez t.i. Kraški rob nedvomno je –
      odločati vsi prebivalci na referendumu? Saj o gradnjah večjih držanih
      poslopij, gradenj stavb itd. se pa ne odloča referendumsko. O tem ponavadi odločajo kompetentni tehnični strokovnjaki, kakšni predstaniki lokalnih skupnosti, občin itd. že sodelujejo. Nikoli pa kar vse prebivalstvo
      države.
      2. Ali so nam, infrastrukturno nekvalificiranemu prebivalstvu – sploh bili
      verodostojno predstavljeni vsi projekti, ki izpolnjujejo normative za biti v
      izboru za ocenjevanje in določitev tehnično in ekonomsko najbolj kvalitetnega projekt? Ki je vreden realizacije v prakso!?
      Na zgornje vprašanje ne jaz, ne mnogi Slovenci – ne znamo odgovoriti.
      Ker tega – preprosto ne vemo.

      3. Mene osebno je cenjeni gospod Vili Kovačič seveda prepričal, da gre
      v ozadju tudi za političn prestiž in verjetno ozke interese lažjih dobičkov
      s strani raznih posameznikov in interesnih skupin.
      Vsi vemo, da je od države oz od davkoplačevalcev lažje dobiti več denarja za nek projekt – kot od ponavadi zelo gospodarnega, racionalnega
      in neradodarnega privatnega investitorja.
      Vendar – resnično me, nas zanima”?
      4. Ali slovenski davkoplačevalci sploh vemo? A so nam bili enakopravno predstavljeni VSI ZA IZVEDBO PRIMERNI PROJEKTI T.I. 2.
      TIRA ?!

      NA ŽALOST MORAM RECI, DA PO MOJEM VEDENJU. VSI PRIMERNI PROJEKTI JAVNOSTI NISO BILI PRIMERNO IN ENAKOPRAVNO PREDSTAVLJENI! Se zdi. V/na javmih RTV medijih zagotovo niso
      bili res kvalitetno predstavljeni!

      Opozorim naj vse beroče, da očitno nekateri kar primerni projekti sploh
      niso bili zajeti v izbor projektov za predstavitev javnosti in za uvrstitev
      med projekte, ki bodo v ožjem naboru za izbor tistega projekta 2. tira, ki
      bo izbran za realizacijo ?
      Na svoj projekt “potisnega” prehoda Kraškega roba je dr. Duhovnik kar
      uspešno opozarjal v medijih – sam, s podporniki njegovemu projektu !?
      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA

      PRIMER
      PRE –
      GLASOVALNEGA VSILJEVANJA
      “SMC 2. TIRA”
      JE “DOKAZ”, DA V R.SLO POTREBUJEMO
      NAD
      -STRANKARSKCENTRALNI DRŽAVNI ORGAN
      ZA
      STRATEGIJE, INVESTICIJE ITD. mnenje J. K. Kern
      DRŽAVNI
      VSESLOVENSKI “NARODNI SVET
      “Z IZBRANIMI
      STROKOVNJAKI, BI BIL PRIMEREN ZA OBRAVNAVO
      PROJEKTOV KOT
      JE “2. TIR “ mnenje Janez K. Kern

      102 SLOVE NIANA – vsebina Leto 1, št. 1 (Julij, 2018)
      Na tehnično, geološko in okoljevarstveno po zagotovilih prof. dr. Andreja
      Umeka zelo primeren, starejši projektni ing. Črtomira NAGODETA iz
      časa med obema vojnama – pa je javno opozarjal le izključno in le gospod dr. A. Umek.

      Dr. A. Umek je kot ( bivši ?) profesor za infrastrukturne gradnje in
      kot zlasti za gradnje železnic verjetno sploh eden redkih strokovnih
      ljudi s tega področja, je zagotovo eden od redkih ljudi, ki je kza
      projekt ing. Črtomira Nagodeta – sploh vedel ! Končno – gre za nad
      80 let star , a zaggotovo kvalliteten projekt iz časa pred 2. sv. vojno.

      Kot je spoštovani gospod dr. Andrej Umek predstavil projekt ing Nagodeta v Svetovnem slovenskem kongresu nekaj dni pred minulim ( prvim )
      referendumom o 2. tiru: gre za – za projekt dveh globljih, daljših predorov-tunelov skozi pod vrhnjim slojem nestabilnega apnenca nahajajoči se
      dolomit, ki je v primerjavi z apnencem veliko bolj stabilna kamnina. Kar
      vemo vsi.

      Po besedah dr. Umeka bi bilo treba projekt ing.. Nagodeta samo malo
      posodobiti pa bi bil povsem konkurenčen ali celo boljši v primerjavi z
      ostalimi projekti, ki so v naboru za izvedbo.

      Poslušalci predavanja v Svetovnem slovenskem kongresu smo bili
      seznanjeni tudi, da osrednji mediji v R. Sloveniji priznanemu strokovnjaku dr. A. Umku niso zagotovili niti pol ure, da bi vsem Slovencem primerno predstavil pozornosti potreben projekt ing. Č. Nagodeta.

      Zlasti mu tega časa ni zagotovila osrednja državna R. TV SLO. : nad
      takim ravnanjem državnih medijev s priznanim profesorjem in infrastrukturnim strokovnjako smo lahko – le zgroženi !

      Gospod dr. A. Umek je uspel svoje poznavanje te tematike na kratko
      predstaviti le v glasilu Delo in na internetu. Te objave dr. A. Umeka lahko
      beroči najdete sami – z vtipkanjem imena gospoda dr. Andrej Umeka v
      okence iskalnika Google.

      In?
      Kdo je bil inž. Ćrtomir Nagode?
      Ing. Črtomir Nagode ( 1903-1947) je bil v Franciji izšolani ing.. in dr.
      geologije in geoloških gradenj.

      Precej znan je zlasti po njegovi tragični življenski usodi!

      Njegovo skupino-stranko “Stara pravda”
      so stalinski KPS komunisti izključili iz OF
      zaradi njegovih nestrinjanj z nesodnimi likvidacijami,
      ki jih je izvajala KPS VOS.
      Tudi se po dostopnih virih ni strinjal z monopolno vlogo KPS v OF
      in s prisilno podrejeno vlogo ostalih skupin v okviru OF.

      Po vojni pa je bil v znanem stalinističnem “sodnem” t.i. Nagodetovem procesu obsojen na smrt in tudi likvidiran. Za njegov grob se sploh – ne ve.

      Kot razlagajo nekateri pisci je vodilni KPS komunist Boris Kidrič ing. Č.
      Nagodeta dojemal kot njemu osebno nevarnega političnega konkurenta.
      In? To je bil – se zdi – dovoljšen razlog za konstruirani stalinističen sodni
      proces. in – leta 1947 – za politično usmrtitev inž. Črtomira Nagodeta?!

      Za
      “grob” ing dr. Č. Nagodeta se ne ve, njegova mati je od žalosti zaradi usmrtitve njenega sina storila
      – samomor. Vila na Mirju, dom ing. Nagodeta je
      KPS Kidrič-Kardeljeva stalinistično-komunistična oblast
      – “nacionalizirala oz.državno – zaplenila” !
      Kdo bo razkril vso resnico o verjetno pozitivnem človeku ing. Č. Nagodetu? Kako krivični, egoistični, kruti do drugih – so lahko nekateri!

      Njegov
      projekt železniškega prehoda hribovja od Vrhnike, do Kraškega roba,
      katerega avtor je bil ing. Nagode si gotovo zasluži – resno obravnavo !
      Zdaj v letu 2018, cca 80 let po nastanku ?

      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
      INFORMACIJO O ZAMOLČEVANEM
      PROJEKTU ING. Č.
      NAGODETA
      RESNO PONUJAM V OBRAVNAVO
      R. SLO PARLAMENTARNIM STRANKAM INVSEM ZAINTERESIRANIM, TANGIRANIM.
      Janez K. Kern

      PREDSTAVNIKI
      R. SLOVENIJE NAJ SE VSAJ S KOREKTNO OBRAVNAVO
      PROJEKTA ING.
      NAGODETU “OPRAVIČIJO” ZA VSE “SLABO” DO NJEGA S STRANI KP REP. SLO !
      mnenje
      Janez K. Kern
      Pozivam torej tudi v povezavi s sporno tematiko t.i. “.2. tira” k temeljiti
      javni razpravi v Parlamentu R. SLO in drugod.

      Preteklo dogajanje okrog “2.tira” je z mojega osebnega stališča le še en dodaten
      argument več za resen razmislek o (med drugim )
      tudi mojem predlogu za pripravo in

      USTANOVITEV NOVEGA SLOVENSKO VSENARODNEGA DRŽAVNEGA
      ORGANA – NOVEGA
      “SLOVENSKEGA DRŽAVNEGA NARODNEGA SVETA”.
      Ta osrednji slovenski organ naj bi namreč
      – oblikoval kvalitetne temeljne vizije in strategije za nas Slovence,
      – za naš slovenski narod in
      – za našo državo R. Slovenijo.

      Tudi o tako vsedržavno, vsenarodnih strateških razvojnih infrastrukturnih projektih kot je “zloglasni” “2. tir” !

      In o nadaljni posodobitvi železnic v naši R. Sloveniji.

      Vsi vemo, se spominjamo, kako “brezglavo in nestrateško” so ex KP, ZK
      “politični strokovnjaki” v naši Sloveniji

      – kar ukinjali v stari Avstriji zgrajene
      proge npr. do Kranjske gore, iz Velenja v Slovenj Gradec itd. Malo za šalo:
      morda bomo od SMC dr. Cerarja slišali kaka pojasnila “o potrebnosti” ukinjanja tistih prog, od strank KP; ZK kontinuitete (SD; DESUS; LEVICA:::)
      pa –
      Morda – bomo slišali , kakšna “opravičila” za “komunistično modra”
      ukinjanja železniških prog v Sloveniji v 1950.,1960. letih?!

      O mojem predlogu “narodnega sveta” pišem v posebnem poglavju v tej reviji.
      Tudi primeri, kakršni je primer SMC “vladnega projekta in Zakona o 2. tiru”, ki ga
      je zdaj že “bivša” z glasovi preglasovalna SMC vsiljevala nam vsem Slovencem.
      Skratka: osrednji “slovenski narodni svet” naj bi s svojim obstojem in s “politično
      nadmočjo” v strateških zadevah – blokiral in preprečil take “anomalije”, kakršna
      je bila SMC politično nekorektna “solo akcija” z vsiljevanjem strokovno in ekonomsko nedomišljenega projekta “2. tir” !

      Moja zamisel o “osrednjem vseslovenskem narodnem svetu” – se mi zdi
      vredna premisleka !

      VREDNA PREMISLEKA – TUDI IN PRAV ZARADI SPORNEGA VLADNEGA
      ZAKONA O “2. TIRU”. Morda se bo vanj postopoma preoblikovalo že obstoječi Državni svet?
      V ta novi “svet” naj bi bili izvoljeni ali imenovani Slovenci z največjo veljavno priznano največjo strokovno “težo” na nekem področju !

      Končno !?
      Skrajno nenaravno in nelogično je, da nas o tehničnem “2.tiru” prepričuje
      “kardeljevski tip pravnika dr. M. Cerar in drž. sekretar g. Dragonja, ki verjetno tudi nima nikakršne “infrastrukturne izobrazbe”. Mar ne ?!

      Kaj torej – SMC – ve o “projektu ing. Nagodeta?!
      Naj, prosimo, dr. Cerar – javno, na RTV SLO, TV 3 – to javno pove ! Morda
      bomo slišali tudi njegovo “interpretacijo politično KP, ZK strokovnih ukinjanj” železniških prog v 1950., v 1960. letih – v “naši” Sloveniji !!

      “Še pomnite – tovariši” ? Kako smo se včasih vozili z železnico v Planico,
      v Slovenj Gradec itd. ?
      Pa so Vaši “tovariši-vzorniki” – te proge – kar ukinili, prodali tračnice itd.
      Zakaj so te proge – kar – ukinili.?

      Baje so se nekim ex KP, ZK “vsevednim tovarišem” vlaki zdeli “nazadnjaški, zastarela reč”, avtobusi in tovornjaki – pa sodobna, “napredna – reč”
      Tudi SMC dr. M. Cerarju se “njegov-vladni” 2. tir
      – Bogve-zakaj
      – zdi “napreden” ?!

      “Sumljiva podobnost z naprednostjo” avtobusarskih in tovornjakarskih “projektov” ex KP; ZK “projektantov” ?! Se zdi !?
      Ta “naprednost”
      dr. Cerarjevega “2. tira” – namreč ?!
      V DZ R. SLO bi bilo nujno treba preveriti “vzroke” za “ignoriranje” projekta
      ing. Nagodeta. In “ignoriranje” opozoril na ta projekt – s strani dr. A. Umeka
      Hvala za branje !
      Zapis: odg. urednik edicij SLOVENIANA l.r. Janez Kepic-Kern

  • tomnidari

    Oooh, zdaj mi je pa odleglo! Predvidevam namreč,da se bo naslovnica spremenila.

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE BOLJ
    ZASKRBLJUJOČE – JE TOLE !
    SPLOH
    V NABOR ZA
    REALIZACIJO – SE ZDI
    -NISO BILI ZAJETI VSI
    TEHNIČNO, GEOLOŠKO
    NAJBOLJ PRIMERNI – OBSTOJEČI -PROJEKTI !
    NA
    LE MINI POPRAVKOV
    POTREBEN,
    ZELO KVALITETEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA
    JE
    OPOZARJAL LE CENJENI G. DR. A. UMEK !
    P
    MU NISO PRISLIHNILI !

    L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    P.S.
    IZ MOJE REVIJE
    “SLOVENIANA”
    “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
    Nedvomno: aktualna tema – ta vladni projekt
    t.i. “2. tira” od Divače do Kopra! !?
    Spoštovani beroči !
    Nedvomno. – ampak ?
    Vsakemu realno razmišljajočemu Slovencu je ob tej aktualni temi zastavlja vrsta povsem logičnih vprašanj.
    Uvodoma naj pojasnim, da se za objavo tega prispevka o t.i. projektu “2. tir” nisem NIČ kaj usklajeval ali se dogovarjal s spoštovanim infranstrukturnim poznavalcem in
    strokovnjakom, tudi univerzitetnim profesorjem ( v pokoju ?) dr.
    Andrejem UMEKOM.
    Na predavanju v Svetovnem
    slovenskem kongresu v LJ – cenjenega gospoda dr. A. UMEKA
    sem jaz in verjetno tudi vsi drugi
    – smo sploh prvič slišali in izvedeli za PROJEKT ŽELEZNIŠKEGA PREHODA ČEZ POSTOJNSKO
    PLANOTO IN ČEZ T.I. KRAŠKI ROB
    – ING ČRTOMIRJA NAGODETA – IZ
    ČASA MED OBEMA VOJNAMA.
    PRISPEVEK OBJAVLJAM IZ –
    SPOŠTOVANJA DO OSEBE GOSPODA DR. Andreja UMEKA !
    OBJAVLJAM GA TUDI ZARADI
    OGORČENJA MENE OSEBNO IN VSEH MOJIH ZNANCEV !
    VLADNI AKTERJI IN OSREDNJI RTV
    SLO E-MEDIJI
    ( ZLASTI JAVNA,
    DRŽAVNA RTV SLO ) dr. A. UMEKU
    NI NAMENILA, NI ZAGOTOVILA NITI

    15 MINUT ČASA , DA BI JAVNO

    – NA
    OSREDNJI RTV SLO
    NAM – VSEMU PREBIVALSTVU R. SLOVENIJE.

    UDK 323(497.4)
    1.o5 poljudni članek, “SLOVENIANA” znak “B”
    Izvleček:
    Namen: zaradi pozitivne razrešitve naslovne problematike, posredovanje
    preverjenih javno pomembnih informacij prebivalstvu, političnim strankam in
    državnim organom R. Slovenije.
    Metodologija/pristop: analitičen nabor relevantnih informacij o temi in zapis.
    Analiza/rezultati: analiza ugotovitve v prispevku. Glede javno pomembnega
    starejšega projekta železniške povezave med osrednjo Slovenijo s Koprom
    in Trstom je verjeten obstoj medijskih in političnih blokad javno pomembnih
    informacij o projektu ing. Č. Nagodeta
    Uporabnost: vsebina prispevka in njeni rezultati so uporabni v javni, v
    parlamentarni in strokovni javni razpravi o problematiki železniških povezav v R.
    Sloveniji
    Ključne besede: ing. dr. Črtomir Nagode, Republika Slovenija, železnice v R.
    Slovenije.

    DO KDAJ BOMO IMELI V NAŠI R. SLOVENIJI TAKO
    NEDODELAN
    NAČIN ODLOČANJA O POMEMBNIH DRŽAVNIH PROJEKTIH ?!
    vprašanje
    Janez K. Kern
    ZAKAJ NAM TEHNIČNE PROJEKTE DRŽAVNEGA POMENA
    VSILJUJEJO
    PRAVNIKI KOT JE DR. CERAR IN DRŽ. SEKRETAR M. DRAGONJA,
    KI NIMATA
    USTREZNE IZOBRAZBE ?
    J. K. KERN

    PREBIVALSTVU IN STROKOVNI JAVNOSTI KOREKTNO PREDSTAVIL UPOŠTEVANJA
    POTREBEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA. KI GA NAJBOLJ PODROBNO POZNA
    RAVNO GOSPOD DR. A. UMEK !
    Skratka: dr. A. Umek sploh ni imel možnosti na TV javno, vsemu slovenskemu
    prebivalstvu ustrezno predstaviti projekta ing. Č. Nagodeta.

    To je dejstvo.
    GRE SEVEDA ZA – JAVNE POZORNOSTI IN STROKOVNEGA UPOŠTEVANJA UPRAVIČENI PROJEKT ING. Črtomira NAGODETA, KI JE KONČNO LE BIL EDEN NAŠIH,
    SLOVENSKIH NAJBOLJ PRIZNANIH STROKOVNJAKOV IN PROJEKTANTOV NA PODROČIJ GEOLOŠKIH OZ. VELIKIH INFRASTRUKTURNIH GRADENJ, PROJEKTOV
    I.T.D.

    Končno je le nedvomno dejstvo, da je bil žal politično umorjeni Ćrtomir NAGODE v Franciji akademsko izšolani ing. gradbeništva in
    dr. geoloških znanosti.

    Najprej pa nekaj besed o splošnih okoliščinah, v katerih se je “dogajal”
    vladni projekt t.i. “2. tira”.
    Kot sem zapisal na začetku pprispevka: veliko vprašanj se nam zastavlja
    nam običajnim občanom, Slovencem in vestnim plačevalcen davkov V
    “baje da naši” državi R. Sloveniji!

    1. Zakaj moramo o v bistvu tehničnih infrastrukturnih projektih, kar projekt 2. tira oz. železniškega prehoda čez t.i. Kraški rob nedvomno je –
    odločati vsi prebivalci na referendumu? Saj o gradnjah večjih držanih
    poslopij, gradenj stavb itd. se pa ne odloča referendumsko. O tem ponavadi odločajo kompetentni tehnični strokovnjaki, kakšni predstaniki lokalnih skupnosti, občin itd. že sodelujejo. Nikoli pa kar vse prebivalstvo
    države.
    2. Ali so nam, infrastrukturno nekvalificiranemu prebivalstvu – sploh bili
    verodostojno predstavljeni vsi projekti, ki izpolnjujejo normative za biti v
    izboru za ocenjevanje in določitev tehnično in ekonomsko najbolj kvalitetnega projekt? Ki je vreden realizacije v prakso!?
    Na zgornje vprašanje ne jaz, ne mnogi Slovenci – ne znamo odgovoriti.
    Ker tega – preprosto ne vemo.

    3. Mene osebno je cenjeni gospod Vili Kovačič seveda prepričal, da gre
    v ozadju tudi za političn prestiž in verjetno ozke interese lažjih dobičkov
    s strani raznih posameznikov in interesnih skupin.
    Vsi vemo, da je od države oz od davkoplačevalcev lažje dobiti več denarja za nek projekt – kot od ponavadi zelo gospodarnega, racionalnega
    in neradodarnega privatnega investitorja.
    Vendar – resnično me, nas zanima”?
    4. Ali slovenski davkoplačevalci sploh vemo? A so nam bili enakopravno predstavljeni VSI ZA IZVEDBO PRIMERNI PROJEKTI T.I. 2.
    TIRA ?!

    NA ŽALOST MORAM RECI, DA PO MOJEM VEDENJU. VSI PRIMERNI PROJEKTI JAVNOSTI NISO BILI PRIMERNO IN ENAKOPRAVNO PREDSTAVLJENI! Se zdi. V/na javmih RTV medijih zagotovo niso
    bili res kvalitetno predstavljeni!

    Opozorim naj vse beroče, da očitno nekateri kar primerni projekti sploh
    niso bili zajeti v izbor projektov za predstavitev javnosti in za uvrstitev
    med projekte, ki bodo v ožjem naboru za izbor tistega projekta 2. tira, ki
    bo izbran za realizacijo ?
    Na svoj projekt “potisnega” prehoda Kraškega roba je dr. Duhovnik kar
    uspešno opozarjal v medijih – sam, s podporniki njegovemu projektu !?
    “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA

    PRIMER
    PRE –
    GLASOVALNEGA VSILJEVANJA
    “SMC 2. TIRA”
    JE “DOKAZ”, DA V R.SLO POTREBUJEMO
    NAD
    -STRANKARSKCENTRALNI DRŽAVNI ORGAN
    ZA
    STRATEGIJE, INVESTICIJE ITD. mnenje J. K. Kern
    DRŽAVNI
    VSESLOVENSKI “NARODNI SVET
    “Z IZBRANIMI
    STROKOVNJAKI, BI BIL PRIMEREN ZA OBRAVNAVO
    PROJEKTOV KOT
    JE “2. TIR “ mnenje Janez K. Kern

    102 SLOVE NIANA – vsebina Leto 1, št. 1 (Julij, 2018)
    Na tehnično, geološko in okoljevarstveno po zagotovilih prof. dr. Andreja
    Umeka zelo primeren, starejši projektni ing. Črtomira NAGODETA iz
    časa med obema vojnama – pa je javno opozarjal le izključno in le gospod dr. A. Umek.

    Dr. A. Umek je kot ( bivši ?) profesor za infrastrukturne gradnje in
    kot zlasti za gradnje železnic verjetno sploh eden redkih strokovnih
    ljudi s tega področja, je zagotovo eden od redkih ljudi, ki je kza
    projekt ing. Črtomira Nagodeta – sploh vedel ! Končno – gre za nad
    80 let star , a zaggotovo kvalliteten projekt iz časa pred 2. sv. vojno.

    Kot je spoštovani gospod dr. Andrej Umek predstavil projekt ing Nagodeta v Svetovnem slovenskem kongresu nekaj dni pred minulim ( prvim )
    referendumom o 2. tiru: gre za – za projekt dveh globljih, daljših predorov-tunelov skozi pod vrhnjim slojem nestabilnega apnenca nahajajoči se
    dolomit, ki je v primerjavi z apnencem veliko bolj stabilna kamnina. Kar
    vemo vsi.

    Po besedah dr. Umeka bi bilo treba projekt ing.. Nagodeta samo malo
    posodobiti pa bi bil povsem konkurenčen ali celo boljši v primerjavi z
    ostalimi projekti, ki so v naboru za izvedbo.

    Poslušalci predavanja v Svetovnem slovenskem kongresu smo bili
    seznanjeni tudi, da osrednji mediji v R. Sloveniji priznanemu strokovnjaku dr. A. Umku niso zagotovili niti pol ure, da bi vsem Slovencem primerno predstavil pozornosti potreben projekt ing. Č. Nagodeta.

    Zlasti mu tega časa ni zagotovila osrednja državna R. TV SLO. : nad
    takim ravnanjem državnih medijev s priznanim profesorjem in infrastrukturnim strokovnjako smo lahko – le zgroženi !

    Gospod dr. A. Umek je uspel svoje poznavanje te tematike na kratko
    predstaviti le v glasilu Delo in na internetu. Te objave dr. A. Umeka lahko
    beroči najdete sami – z vtipkanjem imena gospoda dr. Andrej Umeka v
    okence iskalnika Google.

    In?
    Kdo je bil inž. Ćrtomir Nagode?
    Ing. Črtomir Nagode ( 1903-1947) je bil v Franciji izšolani ing.. in dr.
    geologije in geoloških gradenj.

    Precej znan je zlasti po njegovi tragični življenski usodi!

    Njegovo skupino-stranko “Stara pravda”
    so stalinski KPS komunisti izključili iz OF
    zaradi njegovih nestrinjanj z nesodnimi likvidacijami,
    ki jih je izvajala KPS VOS.
    Tudi se po dostopnih virih ni strinjal z monopolno vlogo KPS v OF
    in s prisilno podrejeno vlogo ostalih skupin v okviru OF.

    Po vojni pa je bil v znanem stalinističnem “sodnem” t.i. Nagodetovem procesu obsojen na smrt in tudi likvidiran. Za njegov grob se sploh – ne ve.

    Kot razlagajo nekateri pisci je vodilni KPS komunist Boris Kidrič ing. Č.
    Nagodeta dojemal kot njemu osebno nevarnega političnega konkurenta.
    In? To je bil – se zdi – dovoljšen razlog za konstruirani stalinističen sodni
    proces. in – leta 1947 – za politično usmrtitev inž. Črtomira Nagodeta?!

    Za
    “grob” ing dr. Č. Nagodeta se ne ve, njegova mati je od žalosti zaradi usmrtitve njenega sina storila
    – samomor. Vila na Mirju, dom ing. Nagodeta je
    KPS Kidrič-Kardeljeva stalinistično-komunistična oblast
    – “nacionalizirala oz.državno – zaplenila” !
    Kdo bo razkril vso resnico o verjetno pozitivnem človeku ing. Č. Nagodetu? Kako krivični, egoistični, kruti do drugih – so lahko nekateri!

    Njegov
    projekt železniškega prehoda hribovja od Vrhnike, do Kraškega roba,
    katerega avtor je bil ing. Nagode si gotovo zasluži – resno obravnavo !
    Zdaj v letu 2018, cca 80 let po nastanku ?

    “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
    INFORMACIJO O ZAMOLČEVANEM
    PROJEKTU ING. Č.
    NAGODETA
    RESNO PONUJAM V OBRAVNAVO
    R. SLO PARLAMENTARNIM STRANKAM INVSEM ZAINTERESIRANIM, TANGIRANIM.
    Janez K. Kern

    PREDSTAVNIKI
    R. SLOVENIJE NAJ SE VSAJ S KOREKTNO OBRAVNAVO
    PROJEKTA ING.
    NAGODETU “OPRAVIČIJO” ZA VSE “SLABO” DO NJEGA S STRANI KP REP. SLO !
    mnenje
    Janez K. Kern
    Pozivam torej tudi v povezavi s sporno tematiko t.i. “.2. tira” k temeljiti
    javni razpravi v Parlamentu R. SLO in drugod.

    Preteklo dogajanje okrog “2.tira” je z mojega osebnega stališča le še en dodaten
    argument več za resen razmislek o (med drugim )
    tudi mojem predlogu za pripravo in

    USTANOVITEV NOVEGA SLOVENSKO VSENARODNEGA DRŽAVNEGA
    ORGANA – NOVEGA
    “SLOVENSKEGA DRŽAVNEGA NARODNEGA SVETA”.
    Ta osrednji slovenski organ naj bi namreč
    – oblikoval kvalitetne temeljne vizije in strategije za nas Slovence,
    – za naš slovenski narod in
    – za našo državo R. Slovenijo.

    Tudi o tako vsedržavno, vsenarodnih strateških razvojnih infrastrukturnih projektih kot je “zloglasni” “2. tir” !

    In o nadaljni posodobitvi železnic v naši R. Sloveniji.

    Vsi vemo, se spominjamo, kako “brezglavo in nestrateško” so ex KP, ZK
    “politični strokovnjaki” v naši Sloveniji

    – kar ukinjali v stari Avstriji zgrajene
    proge npr. do Kranjske gore, iz Velenja v Slovenj Gradec itd. Malo za šalo:
    morda bomo od SMC dr. Cerarja slišali kaka pojasnila “o potrebnosti” ukinjanja tistih prog, od strank KP; ZK kontinuitete (SD; DESUS; LEVICA:::)
    pa –
    Morda – bomo slišali , kakšna “opravičila” za “komunistično modra”
    ukinjanja železniških prog v Sloveniji v 1950.,1960. letih?!

    O mojem predlogu “narodnega sveta” pišem v posebnem poglavju v tej reviji.
    Tudi primeri, kakršni je primer SMC “vladnega projekta in Zakona o 2. tiru”, ki ga
    je zdaj že “bivša” z glasovi preglasovalna SMC vsiljevala nam vsem Slovencem.
    Skratka: osrednji “slovenski narodni svet” naj bi s svojim obstojem in s “politično
    nadmočjo” v strateških zadevah – blokiral in preprečil take “anomalije”, kakršna
    je bila SMC politično nekorektna “solo akcija” z vsiljevanjem strokovno in ekonomsko nedomišljenega projekta “2. tir” !

    Moja zamisel o “osrednjem vseslovenskem narodnem svetu” – se mi zdi
    vredna premisleka !

    VREDNA PREMISLEKA – TUDI IN PRAV ZARADI SPORNEGA VLADNEGA
    ZAKONA O “2. TIRU”. Morda se bo vanj postopoma preoblikovalo že obstoječi Državni svet?
    V ta novi “svet” naj bi bili izvoljeni ali imenovani Slovenci z največjo veljavno priznano največjo strokovno “težo” na nekem področju !

    Končno !?
    Skrajno nenaravno in nelogično je, da nas o tehničnem “2.tiru” prepričuje
    “kardeljevski tip pravnika dr. M. Cerar in drž. sekretar g. Dragonja, ki verjetno tudi nima nikakršne “infrastrukturne izobrazbe”. Mar ne ?!

    Kaj torej – SMC – ve o “projektu ing. Nagodeta?!
    Naj, prosimo, dr. Cerar – javno, na RTV SLO, TV 3 – to javno pove ! Morda
    bomo slišali tudi njegovo “interpretacijo politično KP, ZK strokovnih ukinjanj” železniških prog v 1950., v 1960. letih – v “naši” Sloveniji !!

    “Še pomnite – tovariši” ? Kako smo se včasih vozili z železnico v Planico,
    v Slovenj Gradec itd. ?
    Pa so Vaši “tovariši-vzorniki” – te proge – kar ukinili, prodali tračnice itd.
    Zakaj so te proge – kar – ukinili.?

    Baje so se nekim ex KP, ZK “vsevednim tovarišem” vlaki zdeli “nazadnjaški, zastarela reč”, avtobusi in tovornjaki – pa sodobna, “napredna – reč”
    Tudi SMC dr. M. Cerarju se “njegov-vladni” 2. tir
    – Bogve-zakaj
    – zdi “napreden” ?!

    “Sumljiva podobnost z naprednostjo” avtobusarskih in tovornjakarskih “projektov” ex KP; ZK “projektantov” ?! Se zdi !?
    Ta “naprednost”
    dr. Cerarjevega “2. tira” – namreč ?!
    V DZ R. SLO bi bilo nujno treba preveriti “vzroke” za “ignoriranje” projekta
    ing. Nagodeta. In “ignoriranje” opozoril na ta projekt – s strani dr. A. Umeka
    Hvala za branje !
    Zapis: odg. urednik edicij SLOVENIANA l.r. Janez Kepic-Kern

    • Janez Kepic-Kern

      POSREDUJEM – Z INTERNETA. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      PISMO SPODNJE SLOVENKE J.C. JUNCKERJU.

      ne bom napisala SPOŠTOVANI, ker vas ne spoštujem, niti GOSPOD, ker niste niti ena črka te besede, niti ne bom napisala VAS z veliko začetnico, ker niste veliki.

      Po videnem in slišanem dne 14. 2. 2018, ko ste (spet) izkazovali politično-ljubezenske jezične mišice na mlin vašega takratnega obiskovalca, namesto da bi izpostavili pravno disciplino ter priznavanje in spoštovanje le-te, ste ponovno pokazali svojo klovnovsko, norčevsko licemerno igro. Prav tako se je tega dne pokazala diskriminacija do slovenske besede, slovenski novinarji so morali molčati – morda bi morali postavljati vprašanja v hrvaškem jeziku?!

      S svojega stolčka še kar naprej blebetate in meketate kozlovske nesmiselne šale s političnimi osebki, ki so tisti hip ob vašem boku. S stola dol! je moja osebna zahteva, ker nategujete vso Evropo,ves svet, nategnili ste našo bivšo premierko, nategnili ste NAŠ teran, nategnili ste Piranski zaliv, nategujete vse Slovence.

      Ponižana in ogorčena Slovenka sem, ker se norčujete iz moje domovine in kot Slovenka vas ne priznavam in izstopam iz EU, četudi mi je trenutno omogočeno le utopično in miselno.

      Avtor: Sonja Votolen
      Pisno je bilo izvirno objavljeno na portalu klip.si.

  • Dr. E.K.

    Ne rabimo EU sredstev, ker se lažje krade davkoplačevalski denar.

    • Janez Kepic-Kern

      TUDI TU
      POSREDUJEM – Z INTERNETA. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      PISMO SPODNJE SLOVENKE J.C. JUNCKERJU.

      ne bom napisala SPOŠTOVANI, ker vas ne spoštujem, niti GOSPOD, ker niste niti ena črka te besede, niti ne bom napisala VAS z veliko začetnico, ker niste veliki.

      Po videnem in slišanem dne 14. 2. 2018, ko ste (spet) izkazovali politično-ljubezenske jezične mišice na mlin vašega takratnega obiskovalca, namesto da bi izpostavili pravno disciplino ter priznavanje in spoštovanje le-te, ste ponovno pokazali svojo klovnovsko, norčevsko licemerno igro. Prav tako se je tega dne pokazala diskriminacija do slovenske besede, slovenski novinarji so morali molčati – morda bi morali postavljati vprašanja v hrvaškem jeziku?!

      S svojega stolčka še kar naprej blebetate in meketate kozlovske nesmiselne šale s političnimi osebki, ki so tisti hip ob vašem boku. S stola dol! je moja osebna zahteva, ker nategujete vso Evropo,ves svet, nategnili ste našo bivšo premierko, nategnili ste NAŠ teran, nategnili ste Piranski zaliv, nategujete vse Slovence.

      Ponižana in ogorčena Slovenka sem, ker se norčujete iz moje domovine in kot Slovenka vas ne priznavam in izstopam iz EU, četudi mi je trenutno omogočeno le utopično in miselno.

      Avtor: Sonja Votolen
      Pisno je bilo izvirno objavljeno na portalu klip.si.

    • tomnidari

      Oohjoj, bogi na duhu, naj bo tvoje nebeško kraljestvo! A misliš da se bodo dodatnim sredstvom iz EU dpovedali v dobrodelne namene?

  • von Rhein

    Pred volitvami je Bratuškla papagajsko ponavljala…”ko sem jaz reševala državo”. Bo pred naslednjimi (kadarkoli že bodo) neutrudno klobasala..”ko sem jaz gradila drugi tir”?

  • Janez Kepic-Kern

    DA VESTE
    VSI.
    “ŽAl NAŠI” VERJETNO EX KP, ZK PROVOKATORČKI – IMAJO – TEŽAVE !
    SE ZDI,
    JIH IMA POD NADZOROM T.I. “SOVA”,
    ENI
    PA KAR Z LESTEV IN Z BALKONOV – PADAJO !
    To
    – je pa – ĐE RES PRAV ČUDNO. Še dobro, da sem penzionist !
    INFO S SEJE
    DZ
    PARLAMENTARNEGA ODBORA – ZA NOTRANJE ZADEVE.
    VODJA
    TEGA ODBORA . CENJENI GOSPOD – ZVONE ČERNAČ je dejal:
    “pred
    KRATKIM SO
    AFROISLAM MIGRANTI ODPRLI NOVO MIGRANTSKO POT – preko – H A L O Z !
    Toliko
    v vednost tistim aktivnim na tem OK E-PORTALU NOVE24TV,
    KI
    SO DOMA NA OBMOČJU – H A L O Z . PTUJA !
    Zna
    se zgoditi, da jim bodo V KRATKEM – AFROISLAM MIGRANTI – ZAČELI DVIGOVATI ROLETE
    NA
    NA OKNIH NJIH VIKENDOV, STANOVANJ,
    da
    bi videli – ALI SO DOMA – ALI JIH – NI – DOMA !? L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA

  • Janez Kepic-Kern

    TUDI TU
    POSREDUJEM – Z INTERNETA. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    PISMO SPODNJE SLOVENKE J.C. JUNCKERJU.

    ne bom napisala SPOŠTOVANI, ker vas ne spoštujem, niti GOSPOD, ker niste niti ena črka te besede, niti ne bom napisala VAS z veliko začetnico, ker niste veliki.

    Po videnem in slišanem dne 14. 2. 2018, ko ste (spet) izkazovali politično-ljubezenske jezične mišice na mlin vašega takratnega obiskovalca, namesto da bi izpostavili pravno disciplino ter priznavanje in spoštovanje le-te, ste ponovno pokazali svojo klovnovsko, norčevsko licemerno igro. Prav tako se je tega dne pokazala diskriminacija do slovenske besede, slovenski novinarji so morali molčati – morda bi morali postavljati vprašanja v hrvaškem jeziku?!

    S svojega stolčka še kar naprej blebetate in meketate kozlovske nesmiselne šale s političnimi osebki, ki so tisti hip ob vašem boku. S stola dol! je moja osebna zahteva, ker nategujete vso Evropo,ves svet, nategnili ste našo bivšo premierko, nategnili ste NAŠ teran, nategnili ste Piranski zaliv, nategujete vse Slovence.

    Ponižana in ogorčena Slovenka sem, ker se norčujete iz moje domovine in kot Slovenka vas ne priznavam in izstopam iz EU, četudi mi je trenutno omogočeno le utopično in miselno.

    Avtor: Sonja Votolen
    Pisno je bilo izvirno objavljeno na portalu klip.si.

  • milanček

    bratovškova, Slovenija bo slej ko prej pravna država in ti boš “fejst bejba ” na zaprtem oddelku na Dobu!

  • hribovc

    plagiatorškova je pridobila puf s pripadajočimi obrestmi, ne pa nepovratna srectva… prav ???

  • xtc

    Na ja…………….
    Ko so ljudi vprašali ,kaj bi raj imeli doma v kletki Makaka ali AB je večina odgovorila ,da je pri prvem kletka manj pos** kot pri AB.

  • Zgornji

    KEEER GNOOOJ HINAVSKI POKVARJEN ZLOBEN SATANOV HUDIČEVSKI PEKLENSKI BRATUŠKOV BEDEN GNIL !!! ! !!! ENI BEDAKI BEDASTI NEUMNI PA TEMU SKRETU BRATUŠKOVEMU ŠE KAR NASEDAJO !!! ! !!!

  • Jan Kovalski

    Ampak, Jože Tanko, to ne drži, da je 2. tir, del 5-ega panevropskega koridorja.
    To je sedaj povezava Italje preko Avstrije, ta t.i. drugi tir pa bo postal dvojno slepo črevo.
    Prvič zato ker vodi do Kopra, ki nikakor ne more biti na trasi 5. mednarodnega koridorja, drugič pa zato ker po nepotrebnem dela ovinek proti Trstu, ker so se Italijani že leta 2010 odločili, da se ne bodo priključili in so se začeli dogovarjati z Avstrijci.
    Italijani so želeli da se Koper priključi na Trst, Trst pa bi se potem priključil na 5. koridor preko že sedaj obstoječe dvotirne proge na Nabrežino. Ker so naši trmoglavili in so silili Italijane da se priključijo na naš t.i. 2. tir, Italijani pa so obratno želeli, da se Koper prikljući na “njih”, kar je bolj smiselno saj je Koper še bolj južno od 5. koridorja kot Trst, so Italijani odstopili in je naš t.i. drugi tir postal dvojno slepo črevo. Nepotreben in predrag projekt, ki ni drugega kot podzemeljski industrijski enojni tir za tri milijarde, zaradi še bolj nepotrebne družbe 2TDK, ki ni drugega kot sistemska črpalka javnega denarja za naslednjih 45 let po cca 20 do 30 milijonov letno za t.i. upravljanje s 27 km enojnega tira.
    Zamerim močno državljanom, da se niso bolj množično udeležili referenduma in sesuli ta mafijski projekt levičarskega režima.
    Ko boste tisti, ki niste prišli na referendum in tisti ki ste glasovali ZA, v bodoče jamrali in preklinjali nad politiki se spomnite svoje krivde!!!!!!!!!!!!

  • Janez Kepic-Kern

    JE ŽE JASNO – TAKO BO !

    v – EU – bodo
    IZVOLJENI !

    ZELO OK – GOSPE

    – ROMANA TOMC,
    – PATRICIJA ŠULIN, morda tudi mlada SDS kandidatka Domijan,
    tudi
    OK moška in plesalca g. BOGOVIČ in M. ZVER – BOSTA IZVOLJENA.
    Morda tudi INVALIDNI kandidat g. … .

    Morda bo izvoljen – g. BERNARD B. iz DOM.

    NIKAKOR – PA NE BODO IZVOLJENI !
    NIHČE !
    NE: TANJAF, NE – VIOLETA T., NE – I. JOVEVA, NE- I. ŠOTES,, NE – SAB MLINARJEVA,
    NE – LJ. NOVAK, NE – L. PETERLE, NE – ZMAGO J.P.
    sploh
    NIHČE OD TEH NE BO IZVOLJEN ”
    Po današnjih soočenjih – JE TO JASNO ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • Janez Kepic-Kern

      NE RAZUMEM-O,
      KAJ TU NI JASNO !
      Če je imela ex TITO KP, ZK YU
      NON-STOP Z VOJSKO, Z JLA OBOROŽENIMI GRANIČARJI, – VAROVANE VSE MEJE !
      NAJ
      IMA
      NAŠA R. SLOVENIJA – Z OBOROŽENO SV- VOJSKO
      VAROVANO – VSAJ – JUŽNO – MEJO.
      Tamkajšnji prebivalci – IMAJO VSO PRAVICO
      DO NORMALNEGA, VARNEGA ŽIVLJENJA, Se razume. L.R. JANEZ K. KERN KOMEBDA

  • sunday

    saj naši levisti so tudi dobili 85% nepovratnih sredstev, ampak so že “izpuhteli”, tako, da ostane sedaj samo teh 15% posojila, ki je za vrniti – to jih seveda ne zanima – no tako nekako gre pri nas !!!

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE 1X
    NE RAZUMEM-O,
    KAJ TU NI JASNO !
    Če je imela ex TITO KP, ZK YU
    NON-STOP Z VOJSKO, Z JLA OBOROŽENIMI GRANIČARJI, – VAROVANE VSE MEJE !
    NAJ
    IMA
    NAŠA R. SLOVENIJA – Z OBOROŽENO SV- VOJSKO
    VAROVANO – VSAJ – JUŽNO – MEJO.
    Tamkajšnji prebivalci – IMAJO VSO PRAVICO
    DO NORMALNEGA, VARNEGA ŽIVLJENJA, Se razume. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • Janez Kepic-Kern

      POMEMBEN, KVALITETEN
      STAREJŠI PROJEKT ING.. Č. NAGODETA
      SPLOH
      NI PRIŠEL V NABOR – PROJEKTOV – ZA IZVEDBO 2. TIRA !

      PREDLAGAM,
      DA
      NOVA24TV
      POVABI – POZNAVALCA TEME – DR. A. UMKA !
      NA
      POGOVOR V STUDIO !

      SE OPRAVIČUJEM ZA PONAVLAJNJE IN DOLŽINO TEGA ZAPISA !

      ŠE BOLJ
      ZASKRBLJUJOČE – JE TOLE !
      SPLOH
      V NABOR ZA
      REALIZACIJO – SE ZDI
      -NISO BILI ZAJETI VSI
      TEHNIČNO, GEOLOŠKO
      NAJBOLJ PRIMERNI – OBSTOJEČI -PROJEKTI !
      NA
      LE MINI POPRAVKOV
      POTREBEN,
      ZELO KVALITETEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA
      JE
      OPOZARJAL LE CENJENI G. DR. A. UMEK !
      P
      MU NISO PRISLIHNILI !

      L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

      P.S.
      IZ MOJE REVIJE
      “SLOVENIANA”
      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
      Nedvomno: aktualna tema – ta vladni projekt
      t.i. “2. tira” od Divače do Kopra! !?
      Spoštovani beroči !
      Nedvomno. – ampak ?
      Vsakemu realno razmišljajočemu Slovencu je ob tej aktualni temi zastavlja vrsta povsem logičnih vprašanj.
      Uvodoma naj pojasnim, da se za objavo tega prispevka o t.i. projektu “2. tir” nisem NIČ kaj usklajeval ali se dogovarjal s spoštovanim infranstrukturnim poznavalcem in
      strokovnjakom, tudi univerzitetnim profesorjem ( v pokoju ?) dr.
      Andrejem UMEKOM.
      Na predavanju v Svetovnem
      slovenskem kongresu v LJ – cenjenega gospoda dr. A. UMEKA
      sem jaz in verjetno tudi vsi drugi
      – smo sploh prvič slišali in izvedeli za PROJEKT ŽELEZNIŠKEGA PREHODA ČEZ POSTOJNSKO
      PLANOTO IN ČEZ T.I. KRAŠKI ROB
      – ING ČRTOMIRJA NAGODETA – IZ
      ČASA MED OBEMA VOJNAMA.
      PRISPEVEK OBJAVLJAM IZ –
      SPOŠTOVANJA DO OSEBE GOSPODA DR. Andreja UMEKA !
      OBJAVLJAM GA TUDI ZARADI
      OGORČENJA MENE OSEBNO IN VSEH MOJIH ZNANCEV !
      VLADNI AKTERJI IN OSREDNJI RTV
      SLO E-MEDIJI
      ( ZLASTI JAVNA,
      DRŽAVNA RTV SLO ) dr. A. UMEKU
      NI NAMENILA, NI ZAGOTOVILA NITI

      15 MINUT ČASA , DA BI JAVNO

      – NA
      OSREDNJI RTV SLO
      NAM – VSEMU PREBIVALSTVU R. SLOVENIJE.

      UDK 323(497.4)
      1.o5 poljudni članek, “SLOVENIANA” znak “B”
      Izvleček:
      Namen: zaradi pozitivne razrešitve naslovne problematike, posredovanje
      preverjenih javno pomembnih informacij prebivalstvu, političnim strankam in
      državnim organom R. Slovenije.
      Metodologija/pristop: analitičen nabor relevantnih informacij o temi in zapis.
      Analiza/rezultati: analiza ugotovitve v prispevku. Glede javno pomembnega
      starejšega projekta železniške povezave med osrednjo Slovenijo s Koprom
      in Trstom je verjeten obstoj medijskih in političnih blokad javno pomembnih
      informacij o projektu ing. Č. Nagodeta
      Uporabnost: vsebina prispevka in njeni rezultati so uporabni v javni, v
      parlamentarni in strokovni javni razpravi o problematiki železniških povezav v R.
      Sloveniji
      Ključne besede: ing. dr. Črtomir Nagode, Republika Slovenija, železnice v R.
      Slovenije.

      DO KDAJ BOMO IMELI V NAŠI R. SLOVENIJI TAKO
      NEDODELAN
      NAČIN ODLOČANJA O POMEMBNIH DRŽAVNIH PROJEKTIH ?!
      vprašanje
      Janez K. Kern
      ZAKAJ NAM TEHNIČNE PROJEKTE DRŽAVNEGA POMENA
      VSILJUJEJO
      PRAVNIKI KOT JE DR. CERAR IN DRŽ. SEKRETAR M. DRAGONJA,
      KI NIMATA
      USTREZNE IZOBRAZBE ?
      J. K. KERN

      PREBIVALSTVU IN STROKOVNI JAVNOSTI KOREKTNO PREDSTAVIL UPOŠTEVANJA
      POTREBEN PROJEKT ING. Č. NAGODETA. KI GA NAJBOLJ PODROBNO POZNA
      RAVNO GOSPOD DR. A. UMEK !
      Skratka: dr. A. Umek sploh ni imel možnosti na TV javno, vsemu slovenskemu
      prebivalstvu ustrezno predstaviti projekta ing. Č. Nagodeta.

      To je dejstvo.
      GRE SEVEDA ZA – JAVNE POZORNOSTI IN STROKOVNEGA UPOŠTEVANJA UPRAVIČENI PROJEKT ING. Črtomira NAGODETA, KI JE KONČNO LE BIL EDEN NAŠIH,
      SLOVENSKIH NAJBOLJ PRIZNANIH STROKOVNJAKOV IN PROJEKTANTOV NA PODROČIJ GEOLOŠKIH OZ. VELIKIH INFRASTRUKTURNIH GRADENJ, PROJEKTOV
      I.T.D.

      Končno je le nedvomno dejstvo, da je bil žal politično umorjeni Ćrtomir NAGODE v Franciji akademsko izšolani ing. gradbeništva in
      dr. geoloških znanosti.

      Najprej pa nekaj besed o splošnih okoliščinah, v katerih se je “dogajal”
      vladni projekt t.i. “2. tira”.
      Kot sem zapisal na začetku pprispevka: veliko vprašanj se nam zastavlja
      nam običajnim občanom, Slovencem in vestnim plačevalcen davkov V
      “baje da naši” državi R. Sloveniji!

      1. Zakaj moramo o v bistvu tehničnih infrastrukturnih projektih, kar projekt 2. tira oz. železniškega prehoda čez t.i. Kraški rob nedvomno je –
      odločati vsi prebivalci na referendumu? Saj o gradnjah večjih držanih
      poslopij, gradenj stavb itd. se pa ne odloča referendumsko. O tem ponavadi odločajo kompetentni tehnični strokovnjaki, kakšni predstaniki lokalnih skupnosti, občin itd. že sodelujejo. Nikoli pa kar vse prebivalstvo
      države.
      2. Ali so nam, infrastrukturno nekvalificiranemu prebivalstvu – sploh bili
      verodostojno predstavljeni vsi projekti, ki izpolnjujejo normative za biti v
      izboru za ocenjevanje in določitev tehnično in ekonomsko najbolj kvalitetnega projekt? Ki je vreden realizacije v prakso!?
      Na zgornje vprašanje ne jaz, ne mnogi Slovenci – ne znamo odgovoriti.
      Ker tega – preprosto ne vemo.

      3. Mene osebno je cenjeni gospod Vili Kovačič seveda prepričal, da gre
      v ozadju tudi za političn prestiž in verjetno ozke interese lažjih dobičkov
      s strani raznih posameznikov in interesnih skupin.
      Vsi vemo, da je od države oz od davkoplačevalcev lažje dobiti več denarja za nek projekt – kot od ponavadi zelo gospodarnega, racionalnega
      in neradodarnega privatnega investitorja.
      Vendar – resnično me, nas zanima”?
      4. Ali slovenski davkoplačevalci sploh vemo? A so nam bili enakopravno predstavljeni VSI ZA IZVEDBO PRIMERNI PROJEKTI T.I. 2.
      TIRA ?!

      NA ŽALOST MORAM RECI, DA PO MOJEM VEDENJU. VSI PRIMERNI PROJEKTI JAVNOSTI NISO BILI PRIMERNO IN ENAKOPRAVNO PREDSTAVLJENI! Se zdi. V/na javmih RTV medijih zagotovo niso
      bili res kvalitetno predstavljeni!

      Opozorim naj vse beroče, da očitno nekateri kar primerni projekti sploh
      niso bili zajeti v izbor projektov za predstavitev javnosti in za uvrstitev
      med projekte, ki bodo v ožjem naboru za izbor tistega projekta 2. tira, ki
      bo izbran za realizacijo ?
      Na svoj projekt “potisnega” prehoda Kraškega roba je dr. Duhovnik kar
      uspešno opozarjal v medijih – sam, s podporniki njegovemu projektu !?
      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA

      PRIMER
      PRE –
      GLASOVALNEGA VSILJEVANJA
      “SMC 2. TIRA”
      JE “DOKAZ”, DA V R.SLO POTREBUJEMO
      NAD
      -STRANKARSKCENTRALNI DRŽAVNI ORGAN
      ZA
      STRATEGIJE, INVESTICIJE ITD. mnenje J. K. Kern
      DRŽAVNI
      VSESLOVENSKI “NARODNI SVET
      “Z IZBRANIMI
      STROKOVNJAKI, BI BIL PRIMEREN ZA OBRAVNAVO
      PROJEKTOV KOT
      JE “2. TIR “ mnenje Janez K. Kern

      102 SLOVE NIANA – vsebina Leto 1, št. 1 (Julij, 2018)
      Na tehnično, geološko in okoljevarstveno po zagotovilih prof. dr. Andreja
      Umeka zelo primeren, starejši projektni ing. Črtomira NAGODETA iz
      časa med obema vojnama – pa je javno opozarjal le izključno in le gospod dr. A. Umek.

      Dr. A. Umek je kot ( bivši ?) profesor za infrastrukturne gradnje in
      kot zlasti za gradnje železnic verjetno sploh eden redkih strokovnih
      ljudi s tega področja, je zagotovo eden od redkih ljudi, ki je kza
      projekt ing. Črtomira Nagodeta – sploh vedel ! Končno – gre za nad
      80 let star , a zaggotovo kvalliteten projekt iz časa pred 2. sv. vojno.

      Kot je spoštovani gospod dr. Andrej Umek predstavil projekt ing Nagodeta v Svetovnem slovenskem kongresu nekaj dni pred minulim ( prvim )
      referendumom o 2. tiru: gre za – za projekt dveh globljih, daljših predorov-tunelov skozi pod vrhnjim slojem nestabilnega apnenca nahajajoči se
      dolomit, ki je v primerjavi z apnencem veliko bolj stabilna kamnina. Kar
      vemo vsi.

      Po besedah dr. Umeka bi bilo treba projekt ing.. Nagodeta samo malo
      posodobiti pa bi bil povsem konkurenčen ali celo boljši v primerjavi z
      ostalimi projekti, ki so v naboru za izvedbo.

      Poslušalci predavanja v Svetovnem slovenskem kongresu smo bili
      seznanjeni tudi, da osrednji mediji v R. Sloveniji priznanemu strokovnjaku dr. A. Umku niso zagotovili niti pol ure, da bi vsem Slovencem primerno predstavil pozornosti potreben projekt ing. Č. Nagodeta.

      Zlasti mu tega časa ni zagotovila osrednja državna R. TV SLO. : nad
      takim ravnanjem državnih medijev s priznanim profesorjem in infrastrukturnim strokovnjako smo lahko – le zgroženi !

      Gospod dr. A. Umek je uspel svoje poznavanje te tematike na kratko
      predstaviti le v glasilu Delo in na internetu. Te objave dr. A. Umeka lahko
      beroči najdete sami – z vtipkanjem imena gospoda dr. Andrej Umeka v
      okence iskalnika Google.

      In?
      Kdo je bil inž. Ćrtomir Nagode?
      Ing. Črtomir Nagode ( 1903-1947) je bil v Franciji izšolani ing.. in dr.
      geologije in geoloških gradenj.

      Precej znan je zlasti po njegovi tragični življenski usodi!

      Njegovo skupino-stranko “Stara pravda”
      so stalinski KPS komunisti izključili iz OF
      zaradi njegovih nestrinjanj z nesodnimi likvidacijami,
      ki jih je izvajala KPS VOS.
      Tudi se po dostopnih virih ni strinjal z monopolno vlogo KPS v OF
      in s prisilno podrejeno vlogo ostalih skupin v okviru OF.

      Po vojni pa je bil v znanem stalinističnem “sodnem” t.i. Nagodetovem procesu obsojen na smrt in tudi likvidiran. Za njegov grob se sploh – ne ve.

      Kot razlagajo nekateri pisci je vodilni KPS komunist Boris Kidrič ing. Č.
      Nagodeta dojemal kot njemu osebno nevarnega političnega konkurenta.
      In? To je bil – se zdi – dovoljšen razlog za konstruirani stalinističen sodni
      proces. in – leta 1947 – za politično usmrtitev inž. Črtomira Nagodeta?!

      Za
      “grob” ing dr. Č. Nagodeta se ne ve, njegova mati je od žalosti zaradi usmrtitve njenega sina storila
      – samomor. Vila na Mirju, dom ing. Nagodeta je
      KPS Kidrič-Kardeljeva stalinistično-komunistična oblast
      – “nacionalizirala oz.državno – zaplenila” !
      Kdo bo razkril vso resnico o verjetno pozitivnem človeku ing. Č. Nagodetu? Kako krivični, egoistični, kruti do drugih – so lahko nekateri!

      Njegov
      projekt železniškega prehoda hribovja od Vrhnike, do Kraškega roba,
      katerega avtor je bil ing. Nagode si gotovo zasluži – resno obravnavo !
      Zdaj v letu 2018, cca 80 let po nastanku ?

      “2 TIR” – PROJEKT ING. NAGODETA
      INFORMACIJO O ZAMOLČEVANEM
      PROJEKTU ING. Č.
      NAGODETA
      RESNO PONUJAM V OBRAVNAVO
      R. SLO PARLAMENTARNIM STRANKAM INVSEM ZAINTERESIRANIM, TANGIRANIM.
      Janez K. Kern

      PREDSTAVNIKI
      R. SLOVENIJE NAJ SE VSAJ S KOREKTNO OBRAVNAVO
      PROJEKTA ING.
      NAGODETU “OPRAVIČIJO” ZA VSE “SLABO” DO NJEGA S STRANI KP REP. SLO !
      mnenje
      Janez K. Kern
      Pozivam torej tudi v povezavi s sporno tematiko t.i. “.2. tira” k temeljiti
      javni razpravi v Parlamentu R. SLO in drugod.

      Preteklo dogajanje okrog “2.tira” je z mojega osebnega stališča le še en dodaten
      argument več za resen razmislek o (med drugim )
      tudi mojem predlogu za pripravo in

      USTANOVITEV NOVEGA SLOVENSKO VSENARODNEGA DRŽAVNEGA
      ORGANA – NOVEGA
      “SLOVENSKEGA DRŽAVNEGA NARODNEGA SVETA”.
      Ta osrednji slovenski organ naj bi namreč
      – oblikoval kvalitetne temeljne vizije in strategije za nas Slovence,
      – za naš slovenski narod in
      – za našo državo R. Slovenijo.

      Tudi o tako vsedržavno, vsenarodnih strateških razvojnih infrastrukturnih projektih kot je “zloglasni” “2. tir” !

      In o nadaljni posodobitvi železnic v naši R. Sloveniji.

      Vsi vemo, se spominjamo, kako “brezglavo in nestrateško” so ex KP, ZK
      “politični strokovnjaki” v naši Sloveniji

      – kar ukinjali v stari Avstriji zgrajene
      proge npr. do Kranjske gore, iz Velenja v Slovenj Gradec itd. Malo za šalo:
      morda bomo od SMC dr. Cerarja slišali kaka pojasnila “o potrebnosti” ukinjanja tistih prog, od strank KP; ZK kontinuitete (SD; DESUS; LEVICA:::)
      pa –
      Morda – bomo slišali , kakšna “opravičila” za “komunistično modra”
      ukinjanja železniških prog v Sloveniji v 1950.,1960. letih?!

      O mojem predlogu “narodnega sveta” pišem v posebnem poglavju v tej reviji.
      Tudi primeri, kakršni je primer SMC “vladnega projekta in Zakona o 2. tiru”, ki ga
      je zdaj že “bivša” z glasovi preglasovalna SMC vsiljevala nam vsem Slovencem.
      Skratka: osrednji “slovenski narodni svet” naj bi s svojim obstojem in s “politično
      nadmočjo” v strateških zadevah – blokiral in preprečil take “anomalije”, kakršna
      je bila SMC politično nekorektna “solo akcija” z vsiljevanjem strokovno in ekonomsko nedomišljenega projekta “2. tir” !

      Moja zamisel o “osrednjem vseslovenskem narodnem svetu” – se mi zdi
      vredna premisleka !

      VREDNA PREMISLEKA – TUDI IN PRAV ZARADI SPORNEGA VLADNEGA
      ZAKONA O “2. TIRU”. Morda se bo vanj postopoma preoblikovalo že obstoječi Državni svet?
      V ta novi “svet” naj bi bili izvoljeni ali imenovani Slovenci z največjo veljavno priznano največjo strokovno “težo” na nekem področju !

      Končno !?
      Skrajno nenaravno in nelogično je, da nas o tehničnem “2.tiru” prepričuje
      “kardeljevski tip pravnika dr. M. Cerar in drž. sekretar g. Dragonja, ki verjetno tudi nima nikakršne “infrastrukturne izobrazbe”. Mar ne ?!

      Kaj torej – SMC – ve o “projektu ing. Nagodeta?!
      Naj, prosimo, dr. Cerar – javno, na RTV SLO, TV 3 – to javno pove ! Morda
      bomo slišali tudi njegovo “interpretacijo politično KP, ZK strokovnih ukinjanj” železniških prog v 1950., v 1960. letih – v “naši” Sloveniji !!

      “Še pomnite – tovariši” ? Kako smo se včasih vozili z železnico v Planico,
      v Slovenj Gradec itd. ?
      Pa so Vaši “tovariši-vzorniki” – te proge – kar ukinili, prodali tračnice itd.
      Zakaj so te proge – kar – ukinili.?

      Baje so se nekim ex KP, ZK “vsevednim tovarišem” vlaki zdeli “nazadnjaški, zastarela reč”, avtobusi in tovornjaki – pa sodobna, “napredna – reč”
      Tudi SMC dr. M. Cerarju se “njegov-vladni” 2. tir
      – Bogve-zakaj
      – zdi “napreden” ?!

      “Sumljiva podobnost z naprednostjo” avtobusarskih in tovornjakarskih “projektov” ex KP; ZK “projektantov” ?! Se zdi !?
      Ta “naprednost”
      dr. Cerarjevega “2. tira” – namreč ?!
      V DZ R. SLO bi bilo nujno treba preveriti “vzroke” za “ignoriranje” projekta
      ing. Nagodeta. In “ignoriranje” opozoril na ta projekt – s strani dr. A. Umeka
      Hvala za branje !
      Zapis: odg. urednik edicij SLOVENIANA l.r. Janez Kepic-Kern

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!