Šarčevo sestavljanje vlade je dirka proti dnu: “Ko je že vlada Alenke Bratušek kazala, da smo vendarle dosegli intelektualno dno, je očitno to možno tudi preseči.”

Foto: STA

“Ko je že vlada Alenke Bratušek kazala, da smo vendarle dosegli intelektualno dno, je očitno to možno tudi preseči. Ne nazadnje je tudi sama članica te vlade kot ministrica, tako da je to res cvetober. Praktično danes lahko vsak postane minister in tudi vsak predsednik vlade. Lestvico sposobnosti in kompetenc smo očitno zelo znižali. Res si ne predstavljam, kam še lahko pademo, ker gospod Šarec kot slab zabavljač ne izkazuje po mojem nikakršnih voditeljskih kompetenc, razen igranja – morda to v politiki ni nepomembno, ampak človek bi vendarle pričakoval, vsaj tisti, ki resno jemljemo politiko, da tako pomembne funkcije zahtevajo določene kompetence: kompetence dela z ljudmi, vodenja in ne nazadnje tudi znanja. Moram reči, da ko spremljam izjave gospoda Šarca, ne vidim teh znakov kakršnega koli vedenja o delovanju družbenih podsistemov, sistema nacionalne varnosti, države blaginje, skratka, njegova retorika me napotuje na ugotovitev, da je to ena sama avstralska puščava ‘plenty of nothing’, se pravi, da v ozadju ni ne poznavanja materije ne nekih vodstvenih kompetenc, se pravi čista praznina,” izbor ministrskih kandidatov in njihovega “šefa” Šarca komentira politični analitik Bernard Brščič.

Marjan Šarec se je odločil, da bo sestavil vlado, ne glede na vse. Tako je ob sebi izbral kandidate, ki so se mu zdeli dovolj dobri, da bi bili lahko njegovi ministri, a da verjetno niso kaj prida, je že konec avgusta opozorila Levica, šesta koalicijska stranka, češ da so zanje nekatera ministrska imena razočaranje in da so pač najmanj slaba možnost v dani situaciji. Luka Mesec je sicer dejal, da je Levici bolj kot njihova imena pomembno to, ali se bodo držali dogovora. Do Šarčevih kandidatov za ministre pa je bil kritičen tudi Zmago Jelinčič Plemeniti, predsednik SNS, ki je komično pripomnil, da na napovedano ministrsko ekipo gleda z nasmehom in upanjem, da bodo kaj naredili, “pa s prepričanjem, da kaj dosti ne bodo naredili”. No, da je Serpentinškova burka popolna, pa je dal Šarec nogo kandidatu za ministra za javno upravo Tugomirju Kodelji, ki je med predstavitvijo pogorel na celi črti, ob tem pa je predsednik SDS Janez Janša na Twitterju spomnil: “Pa je šel edini kandidat, ki ga je Šarec Marjan sam izbral.” 

Kot še slabši kandidat za ministra pa se je po poročanju Požareporta izkazal Iztok Štucin, ki mu do predstavitve za ministra sploh ni uspelo priti. Štucin naj bi bil sicer kandidat za notranjega ministra, a naj bi Šarec presodil, da je Boštjan Poklukar primernejši.

Poklicali smo političnega analitika Bernarda Brščiča, ali nam lahko komentira dogajanje na zaslišanjih ministrskih kandidatov in nasploh samo sestavljanje vlade: “To težko, ker gre za dirko proti dnu. Praktično eden boljši od drugih. Ko je že vlada Alenke Bratušek kazala, da smo vendarle dosegli intelektualno dno, je očitno to možno tudi preseči. Ne nazadnje je tudi sama članica te vlade kot ministrica, tako da je to res cvetober. Praktično danes lahko vsak postane minister in tudi vsak predsednik vlade. Lestvico sposobnosti in kompetenc smo očitno zelo znižali. Res si ne predstavljam, kam še lahko pademo, ker gospod Šarec kot slab zabavljač ne izkazuje po mojem nikakršnih voditeljskih kompetenc, razen igranja – morda to v politiki ni nepomembno, ampak človek bi vendarle pričakoval, vsaj tisti, ki resno jemljemo politiko, da tako pomembne funkcije zahtevajo določene kompetence: kompetence dela z ljudmi, vodenja in ne nazadnje tudi znanja. Moram reči, da ko spremljam izjave gospoda Šarca, ne vidim teh znakov kakršnega koli vedenja o delovanju družbenih podsistemov, sistema nacionalne varnosti, države blaginje, skratka, njegova retorika me napotuje na ugotovitev, da je to ena sama avstralska puščava ‘plenty of nothing’, se pravi, da v ozadju ni ne poznavanja materije ne nekih vodstvenih kompetenc, se pravi čista praznina.”

Bernard Brščič (Foto: osebni arhiv)

Govorimo lahko o infarktu države
Brščič dodaja, da mu “morda delam krivico in da tu vendarle, glede na to, da smo v letih 2013-2014 izkušali gospo Alenko Bratušek, morda niti ne gre za tako regresijo, ampak pravzaprav za identično intelektualno raven, se pravi raven, ki se odraža v graviranju ‘Predsednica vlade’ na čevlje z gepardovim vzorcem. Tisto, kar pa še bolj preseneča, je, da ob tej odsotnosti kompetenc, ki jo izkazuje, tudi ne premore v parlamentu bataljonov poslancev. Moram reči, da sem bil precej zaprepaden, da so pristali ostali levičarski težkokategoriki na tega neofita, ki ne samo, da nima kompetenc, ampak nima niti neke omembe vredne poslanske skupine. On je dostavil zgolj dobro četrtino potrebnih glasov za svojo izvolitev. Očitno sta želja po razdelitvi svinjskih sodov, se pravi po delitvi ekonomskih rent in položajev, ter strah pred Janezom Janšo močnejša od vsega tega primanjkljaja, ki je tu prisoten. Je pa hkrati to tudi simptom bolnosti slovenske demokracije – glede na intelektualno praznino, pravzaprav vsebinsko, je šokantno, da vendarle 12,5 odstotka oziroma 13 odstotkov volivcev voli človeka, o katerem ve malo oziroma nič. Ljudje se bodo počasi morali zavedati, da so sami odgovorni za ta politični teater, ki ga imamo, da je pravzaprav politika odraz stanja duha v ljudstvu in da imamo takšno oblast, kot jo izvolimo. Če so ljudje zadovoljni z razmerami, s tem da je zdravstvo v razsulu, da pravosodni sistem že 70 let ne deluje, da je varnostni aparat na psu, da smo priča invaziji muslimanov in da praktično lahko govorimo o infarktu države … in da je to odgovornost tistih, ki se bodisi ne udeležujejo volitev ali pa volijo Serpentinške in podobne”.

M. S.

  • Slovenka

    Kvaliteta očitno ni prioriteta.

    • večni srb

      Samo, da je predsednik vlade inteligenten, vse ostalo itak naredijo do konca pokvarjeni in nemoralni javni uslužbenci ter strici iz ozadja.

      • Amerikanc

        Ali mu je Murko IQ pomeril ?

  • sunday

    ni tako globokega dna, da ga levisti ne bi mogli doseči in celo poglobiti !!!

    • šmentanamuha

      Vsak podn se da še dodatno zvrtat, vse dokler ne prideš do nafte.

      • sunday

        res je, vendar levisti kopljejo in vrtajo že pod nafto – mimo nafte, najbolj globoko zakopavajo lasten narod !!!

  • šmentanamuha

    Šarćina bi sklenu pakt tudi s Hudičem, sam da bi bil predsednik vlade . No, saj ga tudi je.

    • večni srb

      Za polpismenega tišlarja, sploh ni slabo, zagotovo ne bo dobil boljše priložnosti do konc aživljenja in bi se do smrti tolkel po buči, če bi zamudil ta cirkus.
      Njegova stranka je pa točno tisto dno, ki ga omenja butast članek.
      Kar se njegovih sposobnosti županovanja tiče, zadnjič sem jedel Kamniške čevapčiče, en drek, tam so zgleda sami Ante.

  • večni srb

    Pardon, ampak to enostavno ni res, Bratuškova ni začela svojo karijero v politiki temveč kot javna uslužbenka, ki je napredovala na vrh državnih financ. To je mogoče intelektualna puščava, zagotovo pa ni nobeno dno, finance so komplicirana reč, sploh če ti vsako leto zmanjka par milijard.

    Za mene osebno, je daleč največji podn Pahor, maneken po izobrazbi, predsednik propadlih komunistov in udbaš, ki si ga bomo zapomnili po najslabši vladi v zgodovini Slovenije, kjer dobesedno niti en minister ali državni sekretar ni bil normalen. Potem, ko ga je ulica nesla ven iz vlade, so fa nastavili za predsednika države, velika napaka, ki pa ne spremeni ničesar, saj se ponavlja isti vzorec kot prej, še vedno nastavlja na najbolj odgovorna mesta najslabše možne kandidate.

    • SIMON ROZIC

      Bogu bodi hvala , da je predsednik Pahor, sicer bi bil oni
      sluzavec Tuerk ki bi mu bilo prav malo mar za ljudi, le za njegovo
      rit tam v ZDA ….
      Pahor ima dostojanstvo in “šlif” in me ni nikoli sram, ko nas zastopa
      kjerkoli v tujini. Je pokončen in zelo nevtralen, kar naš razdvojen narod še
      kako potrebuje! In inteligenten ! Dobro pozna vse umazanije prejšnjega
      sistema, ki se ga rdečuhi okoli Kučana še vedno oklepate, račun pa
      izstavljate domačemu delovnemu ljudstvu; Pahor se tudi odlično distancira
      od starih udbovskih prascev, ki še vedno rogovilijo in rujejo po naši zemlji!

      • pupa

        Ti lahko hvališ Pahorja koliko te je volja za sebe vem, da je izgubil zadnjo tisočinko zaupanja tisti trenutek, ko sem izvedela, da je bil v njegovi vladi zaposlen Isajlović. Mu to ti šteješ v dobro, s čim lahko to opravičiš? Pa še bi tolerirala, če bi bil Isajlović kakšen strokovnjak, pa koliko mi je poznano je bil zgolj do daske pokvarjen UDBAŠ.

  • Dado

    Na žalost je Bratuškova izredno dobro opravila nalogo in speljala negativne tokove stran od Slovenije. Na kratko. V tistem času, hkrati, je vodja SDS zaničevalno govoril, da je nesposobna in kar klical “trojko EU”, da bo prišla v Slovenijo in z ukrepi, kot v Grčiji, spravila Slovenija v ponižni položaj, itd. To so bile želje, vendar se munisi uresničile. Potem je izgubil naslednje volitve in zopet zaničevalno napovedal, da je Cerarjeva ekipa levičarjev nesposobna in predvidel obstoj Cerarjeve vlade največ 1 leto dni. Sedaj, ko ne more sestaviti vlade, kljub temu, da je zmagal volitve, spoznal, da je sam kriv, da nihče noče v koalicijo z SDS, pa zopet zaposli vse lojalne vojake, da namesto njega ( Tomc, Ušaj, upokojeni Gorenak, Brščič…) bruhajo, pljuvajo, zaničujejo vlado., ki še ni niti začela z delom. Zato, in ker SDS želi samo slabo, bomo volivci še naprej volili po načelu ” samo, da ne bo Janša”….

    • Amerikanc

      To kar si napisal, so samo slabo prepisane, ponavljajoče Židanove floskule, ki se nekako ne primejo terena. Vse kar pove o resničnem stanju je to, da je Bratuškova s svojim čudežnim dečkom (Čuferjem)
      , ki je poniknil, po nepotrebnem zagonila 5 miljard za sanacijo tycoonskih bank, katerih sedaj ne moremo prodati niti za miljardo; res krasen posel in velik donos za prebivalce Slovenije.
      Da so ljudje ocenili njeno delo za popolnoma zgrešeno, pove tudi njenih par sto glasov na volitvah, s katerimi niti v DZ ni prišla (za Razliko od IJJ, ki je dobil največ glasov od vseh kandidatov, skoraj 7000, in to praktično na vasi).
      Da je skozi stranska vrata prišla nazaj v politiko, se je ponižala in se spečala z ostalimi “pogorelići” na volitvah, a kakšnega daljšega roka trajanja, jim ne upa napovedati nihče; le zakaj ???

      • Darth Vader

        pomojem alenka bratušek pofafa kurac vsakomur, da jo le spusti blizu korita

        • SIMON ROZIC

          Tudi to, samo da ima večno ob sebi “oslovsko senco” , čednega
          debila, s katerim štanca po celem svetu in trosi partizanske nebuloze,
          češ, da je rešila Slovenijo kot partizani leta 1945; o pogorišču “zapufanosti”
          pa niti besede! Bo že narod plačal!

      • SIMON ROZIC

        Točno tako!

    • Stajerka

      slabo ste volili, uresničuje se tista – saj se boste še pobili med sabo……ki jo je izrekel lewak, da ne bo kakšne dileme……

  • Andrej

    Kje je pravzaprav tale Bernard Brščič v službi? Ali kdo sploh ve, kaj razen tvitanja v življenju počne, odkar mu ni uspelo narediti tistega podiplomca na ekonomski? Dirka proti dnu?

    • Darth Vader

      če je zaposlen v zasebnem sektorju te čist boli kurac, kaj počne……ker ne troši davkoplačevalskega denarja za klošarijo, kot recimo Levica

      • Andrej

        Ah, saj me ravno usodno ne zanima… Samo pomislil sem, kdo hrani tako velike možgane. Ker ne zgleda, kot da bi imel ženo.

    • SIMON ROZIC

      Brščič je za vse vas veleum !

  • Republic Commando

    Iz prve roke vam lahko povem o Vojmiirju Urlepu, desni roki Serpentinška. Pustil komplet ženo in familijo, odletel na kanarske in se naskrivaj poročil z Matejo Božić, zaposleni pri Sandozu, ki je pravtako pustila komplet familjo. Ko sta prišla nazaj sta vsak še par mescev glumila pri svojih familijah, da je vse vredu, nato pa dokončno spizdila in se preselila v Logatec Res sama morala in etika

    • Mira

      A ni Janša tud ločen?

      • Amerikanc

        Cerar že ne ve več kolikokrat.

      • Fosa Stefan

        ali tebo kdo nateguje, ali si tako dobra z jankovičem, da te hodi brezplačno osemenjevat

      • SIMON ROZIC

        Ločen, že davno in ne zaradi sedanje Urške…in
        ni se vlačil na račun države po otokih “ljubavi” !

    • Jan Oz

      U a res….pa ti? tvoja poštenost? tvoje razumevanje drugih? etičnost? ..

      • Republic Commando

        Jaz sem pošten , ker nisem levak.

  • Mare

    Boli me Šarec, Janša je ustanovil paravojaško skupino s pomočjo Šiškota. Le kaj je nameraval z njo?

    • Amerikanc

      Poloviti vse hostarje, da bo že enkrat konec teh partižanskih penzij. A te je kaj strah ?

      • Darth Vader

        sej nima šiško edine paravojaške skupine v državi….pa tudi ostareli klovni v partizanskih uniformah niso mišljeni s tem :) lahko ste popolnoma brez skrbi, da ko/če bo počilo, v tej državi ne bo obstal niti en levi politik, prav tako ne “neodvisni” :)

        • SIMON ROZIC

          Če pa so pri nas vsi “sredinski levi”…..torej imajo vsi ritni klanec točno na
          sredini riti, ko zasedajo svoje fotelje v skupščini !? Nekaj takega a ne?

    • david23

      Ta tvoja trditev je pa smela! Kje pa imaš dokaze za to svojo trditev? To, če je, morebiti (uradni podatkov Policija še ni dala v javnost), en član mladine SDS sodeloval v zgodbi “Štajerska varda” in z g. Andrejem Šiškotom, to ni še noben dokaz, da je g. Janša ustanovil skupaj z g. Šiškotom kakšno paravojaško skupino, kot ti trdiš!
      Sicer se pa tudi sprašujem, ali in kaj namerava Policija raziskati ali ukrepati v zvezi s skupino “Iskra” katere bivši član sedi v parlamentu kot poslanec? Zadeva je bila nenazadnje s tiskovnim in slikovnim materialom objavljena javno v medijih, pa se ni zgodilo čisto nič!
      Jaz sem proti takšnim paravojaškim skupinam, in sicer tako na levici kot tudi na desnici!

    • pajot

      A si ti v sorodu z Englmayerjem?

    • mona lisa

      Ti je droga ali alkohol scvrlo možgane?

    • SIMON ROZIC

      …ti si šele ne idiot ! Od 100 “Šiškotov” so bedanci našli enega vojačeka
      iz mladine SDS-a ….drugače cele medijske bombe ne bi mogli metati po
      portalih… saj vam je pa Šiško že povedal na soočenjih, da on z Janšo ne bi
      nikoli sodeloval,,,,torej? -ima v svojih vrstah eno gnilo jajce?
      Kmalu bomo izvedeli ali jih financira ZZZB ali kakšna druga klovnovska
      leva banda!

  • Anton

    ni mi jasno, Šiška so zaprl, bojda iz razloga, da je ustanovil paravojaško vojsko, (čeprav kokr jaz vem je ta štajerska varda že kar nekaj časa sestavljena), jaz pa vsak let že od kar živim gledam večkrat na let šeme, ki se v gručah zgrinjajo v Dražkoše in k ostalim obeležjem pa “nikoma ništa” sprašujem slednje, kdaj bo Titek se pridružil Šišku v zaporu?

    sarkazem press

  • sloustava

    G. Brscic, Hvala! Tocno tako jaz obcutim to serpentinskovanje, seveda v postelji s Kucanom in Golobicem ! In se nekaj: ce se bo Virant samo se enkrat oglasil po tvitu, bom znorela! On in edino on (skupaj s tastom mala mascevalcka…zakaj ze? ), je kriv propada najboljse sestave Janseve 2. Vlade. Z g.dr. Sustersicem na celu! Na tem postolatu se Slovenija se drzi z nohtki v EU!

  • Franc Šink

    Vse preveč nas je ki se delamo pametne.Sicer je pa umetna inteligenca na pohodu.

    • učko

      Jah, sam pametovalcev ne bo nikoli zmanjkalo !

  • Tanja Bor

    Kako pa kaj magisterij AB? Takrat jo je pokril Brglez, čeprav je prepisovala. Ja, nekaterim je dovoljeno tudi to.

    • rubec

      + vihtenje lopate za džamijski temeljni kamen

      • SIMON ROZIC

        To vihtenje bi bilo pa že za en doktorat, a ne?

        • rubec

          Samo za plagiat magisterij, za doktorat rabi še kramp.

  • domovina mili dom

    Ta vladna skupina je ubogo dete staršev mame udbomafije in in Sorošlgtb očeta. Ker se je izkazalo, da to dete ne bo preseglo IQ praga prejšnjega in pred prejšnjega otroka, je potrebno to sramoto zamaskirat in povzročiti medijski incident, ki se imenuje Šiško.

  • Endri Susilo

    Sama nevoščljivost, velikemu vodji pač ni uspelo.

    • xtc

      To lahko izjavi le bebec.

    • Stajerka

      a lahko navedeš KAJ mu ni uspelo??

    • mona lisa

      Še en zadetek ki je kriv da smo tam kjer smo.

  • Stajerka

    kak ste zdaj iz Alenke preskočili na Šarca…….vmes je še aktualni, pošteni, moralno-etični Cerar……VSAK naslednji je slabši in katastrofa za SLOVENSKI NAROD……

  • Boy

    Moto nove slovenske vlade:
    “Bo kar bo, kadar bo, če bo!”

    • tohuvabohu

      Kandidati za ministre znajo na zaslišanju povedati, kateri so izzivi (hehe) in kaj je treba narediti, nič pa kdo in kdaj bo kaj naredil. To poslušamo že od leta 1945. Potem so pa levaki besni, če kdo omeni Murgle.

  • traktor

    V državi, kjer silijo ljudi s posebnimi potrebami in invalide, delati v raznih VDC- jih, zdravo mladino med 25 in 35 letom pa puščajo, da uživajo v brezdelju, nategujejo socialno in parazitirajo starše, ter stare starše se bo vedno pojavil kak MŠ, komedijant s pripadajočim orkestrom zabitih bedakov, ki v življenju niso napravili nič koristnega niti zase, kaj šele za družbo. Slovenija je postala dežela kriminalcev, korupcije, lenuhov, nesposobnežev in socialnih izkoriščevalcev, ki poleg vseh socialnih transferjev veselo fušajo in se vozijo po prehranske pakete z novimi avtomobili, medtem, ko se tisti z voljo do poštenega dela pospešeno izseljujejo. Slovenija moja dežela.

    • Olga2345

      Zakaj pa mladi “parazitirajo” starše in “uživajo v brezdelju”?!! Ker jim levičarji niso sposobni preskrbeti delovnih mest in s tem pogojev za samostojno življenje! Celo nasprotno! Levičarji celo uvažajo brezdelneže in lenuhe, ki se ne bodo nikoli integrirali in bodo parazitirali davkoplačevalce in “uživali v brezdelju”! Komunisti (levičarji)=Islamisti!

      • traktor

        Hm. Nimaš povsem prav. Naloga politike je predvsem, da skrbi za ugodno poslovno okolje, kjer se potem lahko razvija gospodarstvo. In naloga gospodarstva je potem, da zaposluje. Levičarji pa so samo glavni, pravzaprav edini zaviralec potrebnih sprememb, ki bi vplivale na to.Levičarji so dejansko krivi, da capljamo 20 let za zahodno Evropo, da imamo za en kurac plače, za en kurac penzije, da se bohoti delo na črno, šverc, korupcija in kriminal, da ljudje izkoriščajo socialni sistem, da se nas vse multinacionalke izogibajo, da kakršnokoli delo ni nič vredno in, da imamo s tem v zvezi ene najvišjih obdavčitev na svetu. To pa je smrt za poslovno okolje.

  • karpelec

    Šarec je ugotovil, da se tudi s praznino na eni in drugi strani, da vladati. Eksperiment, ki rata le redkim.

    • Olga2345

      Kadar je v ozadju udbomafija! Kogar udbomafija postavi, je njen dosmrtni član!

      • tohuvabohu

        Murgelska kovačnica kadrov je v škripcih. Šarec se jim je podrekal, drugih pa trenutno nimajo.

  • Minovak

    Zanimiv je slovenski narod, ki je kot človek, ki čaka, da ga nekdo s kolom po glavi in mu tudi pusti, da ga udari…potem je pa boleča streznitev…če je?

  • črnaovca

    Morda je bil višek pameti janševa vlada a glede na to da bo kot zmagovalec volitev ostal v opoziciji ni videti prav veliko pameti. Škoda Janez in vse oprode te ne morejo oprati

  • rubec

    Če to hočeš se vrni tja od koder si se sem priplazil. Tam je tega na tone saj se zaštartali že leta 1991.

    • Jan Oz

      Ti ne boš meni govoril kam naj grem. Sem Slovenec in moja domovina je Slovenija. Jasno. Take kot ti bi blo treba uvagonit, ker ste zgaga in zavirate razvoj moje domovine.

      • rubec

        Sem za tvoj zavrt razvoj tudi jaz kriv ali le prehrana tvojih staršev?

        • Jan Oz

          Sem ti odgovoril. Moj razvoj ni zavrt. Govorimo o Sloveniji, ti in tebi podobni ga zavirate, ker ste zaostali, zelo razvidno, v nekem času. Toliko o zavrtosti. O prehrani pa ne bi … vem da se verjetno precej bolj ozaveščen kot ti…a si že zadrogiran s klobaso iz evropske unije.

          • pajot

            dej,ti,nehej o razvoju. V Jugi so mel komunisti polne gobce razvoja,pa napredka. Smo videli kam so pripeljali državo. V ekonomski kolaps in državljansko vojno. tri četrt tistih,ki so zjebali Jugo,zdaj fura politiko v Sloveniji. Na čelu vseh so pa male sive celice iz murgel.jebenti tvoj razvoj in napredek. raje se skrij v mišjo luknjo,teslo.

          • Jan Oz

            Pa ti si teslo. Kdo govori o komunistih, jaz ali ti. To so le tvoje nočne more in strahovi in ti si obstal v tistih časih, kar je veliko slabše od najmanjše mišje luknje. Pa dobr se pojebi z murglami in njenim napredkom. A ko si ga drkaš tud na murgle misliš?

          • pajot

            preberi še enkrat moj post in natančno premisli. kar pa se drkanja tiče,vprašaj svojo ženo kako kaj pajot.

          • Jan Oz

            Sem prebral še enkrat. Ponavljanje nekih floskul, ki jih gonite tu gor eni in isti. Obsojate in predalčkate vse v neko komunistično ideologijo, samo zato ker se ne strinjamo z vami. V resnici pa večina niti ne omenjamo niti ne slavimo komunizma, zato najbolj da me ti še enkrat prebereš. Ne bom ti rekel, da premisli. Ker vem, da je to tako, kot da grem ovci govorit naj premisli. Moja žena nima problemov s primitivci. Tebi pa, ne želi bližnjega žene…sam to tud ne razumeš, je pretežko za tok megle. Pač tvoj domet orgazma so murgle in “bravo” na murgle.

          • SIMON ROZIC

            Bravo!

          • mona lisa

            A že vidim kam pes taco moli verjetno si en tistih zadetkov ki je volil klovna Šarkota ali nesposobno Bratovškovo, morda pa Židana ki je vse zapravil ali pa Cmero. Taki ste krivi za sedanjo katastrofalno situacijo in da bom jaz, moji otroci in vnuki to krvavo plačevali.

          • Jan Oz

            Ja ja…..verjetno kajne? Tud jaz mam prednike, rodove in rodove Slovenci in mam otroke, tud so Slovenci. Kaj ti ni jasno. Kam tvoj pes taco moli je tvoj problem.

          • tohuvabohu

            Hehehe, dobra. Vem, da sem verjetno

          • Jan Oz

            Hej osliček vidim da spremljaš moje poste. Lepo. Točno to….vem da sem verjetno….ampak ta besedna zveza je za osla pač preveč očitno. Se ukvarjam/o s pridelavo domače prehrane in tudi s prodajo, zato … vem, pa vseeno verjetno. Kljub temu, da se je v Sloveniji težko prehranjevati bolj zdravo, vseeno na prvo žogo ne sodim, kot večina tule, ne glede na temo. Je preveč zate kaj.

          • tohuvabohu

            Jaz ponavadi vedno rečem, da …
            Vidim, da ste pri vas res posebni. Medtem ko drugi pridelujejo hrano, vi pa kar prehrano, hehehe.

      • mona lisa

        Če bi bil Slovenec bi se malo zamislil nad sedanjim stanjem.

      • SIMON ROZIC

        Torej si za 2TIR, ali pa si že član bogate druščine DCL & (dragonja, cerar, leban)
        Zdaj bo pa kupček (pol miljarde ) treba podelit še na več delov: člane levice,
        vodilne SD, pa malo Erjavcu, če ne bo mogel unovčiti provizij od vojaških
        nakupov, in seveda teta šivilja je zdaj ministrica za javno krajo!

  • rubec

    Fajn ta slovenija. Zakruliš bandjera rosa in evo ti, rataš minister. Je pa res da ne zna vsak tako vzneseno kot ona.

  • xtc

    Brščič je izvrstno opisal zadevo;Pri levakih,ni omejitev dna,vedno nižje in nižje dokler ne prpadejo.
    Ja in prav ima Šarčevina je realen odsev SLO mebtalitete,volilca ,ki volu SLO levico,popolno moralno,intelektualno,ekonomsko dno,polno zavisti,ki vedno znova preseneti še z nžjim nivojem.
    Secer pa z bosančki,Srbini in jokajočimi Cerarji ter Jetijem v leopardjih šuhih,se pokaže vsa socialistična beda Slovenceljna.,ki bi rad Švico,voli Pa titove umske pohabljence in invalide.

    • ZatonMesecnikov

      levičar vedno preseneti, s tem, da gre lahko še nižje.

      • xtc

        Ni podna Šarc in AB sta le dva primerka,seveda pa imajo vsi kvazi akademske nazive po partijski liniji,drugače jih nikoli niti videli nebi kaj šele dobili.

    • Ciril Rustja

      Švico nam je obljubljal demos,.in res jo imajo tako ta desni kot ta levi Švico ostalim pa nam ostaja samo švicanje…

      • Vlado77

        Kot veš je imel DEMOS minimalno podporo v parlamentu. Za časa koalicijske vlade 2004-08 smo kljub težki koaliciji dosegli oziroma presegli EU povprečje. Danes s tako ali morda boljšo vlado ( brez DESUS) bi bili na nivoju Avstrije. Sicer pa nam večinoma vlada leva opcija.

  • ZatonMesecnikov

    Šarcu je lahko za vzor levičar Krleža;

    Nigdar ni tak bilo da ni nekak bilo,
    pak ni vezda ne bu da nam nekak ne bu.

    • tohuvabohu

      S Šarcem smo Slovenci dobili svojega Petrico Kerempuha.

  • Olga2345

    Zato pa rabijo razne Šiške, ki že 1 leto vadijo po hostah, tako kot nedotakljivi norci in Antifa teroristi, pa jih do zdaj niso “videli”! Šiška rabijo, da prikrijejo svojo nesposobnost in skorumpiranost! Vendar jim ne uspeva! Cesar (Šarec, Cerar, Židan, Bratušek, Erjavec, Mesec) je gol! Prav tako je gol njihov lutkar, udbomafijec in veleizdajalec iz Murgl!

    • Ciril Rustja

      ja se sreca da ima sds podmladek da sisko dobi mal vosske od J.J.

  • mona lisa

    Točno tako odlično napisano. Samo tonemo čedalje globje. Za to tragedijo v politiki bomo krvavo plačali mi in naši otroci ter vnuki. Sram me je da živim v taki državi.

  • Artur

    Slovenceljski hlapčevski, servilni, pohlevni, butast narod si piše sodbo sam že od začetka prejšnjega stoletja epilog te sodbe se bliža svojemu “vrhuncu”, ko ne bo več povratka , ko bomo naposled postali samo še bedna “venezuelska ” tvorba v srcu Evrope .

    • Dragan Krstič

      Se popolnoma strinjam. Je pa treba dodati da ima Slovenija 180.000 volivcev ki so zaposleni v JU in državni birokraciji. Prepričan sem da vsaj 75% teh ljudi voli rdeče stranke. Rdeči jim zagotavljajo
      trajno zaposlitev, izplačilo plač na točno določen dan v mesecu, regres in večini njih tudi dobre dohodke v primerjavi z realnim sektorjem

  • Ryuk

    Podprite slovenske podjetnike:
    http://www.zapodjetnoslovenijo.si/

  • mona lisa

    Debilko a ne vidiš da gre vse v vražjo m…. ti pa pišeš nesmisle.

    • Jan Oz

      Ja ja vidim mona lisa. Ti ne samo, da jih pišeš ti si sam/a en velik nesmisel. Mona lisa….a to tisti homoseksualec iz slike? ;-)

  • althar

    No, jaz sem v resnici mislil, da nižje od Tomidelimiška Pahorja ne gre, ko je prišla Vinidmortajm Bratušek. In ko sem mislil, da Bratušek vendarle pomeni dno udbomafijske živinoreje, se je dogodil Bokljubavpis Cerar.

    Od takrat naprej me ne preseneti nič več. Vem da Kučanova kadrovski in medijski hlev nimata zgornje meje nesposobnosti in pokvarjenosti.

    • šmentanamuha

      Težko je izplavat iz socialističnega blata.

  • Jan Oz

    Vse kar sem napisal..glede na samoopredelitev portala “ne levi in ne desni” , da čakamo objavo ki bo pošimfala sds in janeza. Kaj vam ni jasno, čreda ovac?

    • pajot

      Si prebral Englmayerja?

  • tasilo

    Nikoli ne pozabite:

    MINISTER NI STROKOVNA; TEMVEČ POLITIČNA FUNKCIJA!

    Zato je vsak bebec – in vsaka kobila Bratušek – lahko minister.

    • SIMON ROZIC

      In tudi je! Občutimo na vsakem koraku!

  • Josip Broz Tito(УДБА)

    Slovenijo lahko reši samo uvedba Šeriatskega prava. Dokler ljudje za zločine, ne bodo kaznovani z smrtjo, se ne bo nič spremenilo. Še posebej za politike :)

    PS: Upam, da naslednjih volitvah kandidira kakšen “kamelojebec”. :) :) :)

    • Dostmamrecesijeinpičkarije

      A tko k London?? Tam imajo tud kamelojebca.

    • milanček

      saj je že sedaj polovica buzitov, zakaj pa misliš, da žena od veleuma židana ne dovoli, da spi v službenem stanovanju! Cel kup je takih majmunov, pa še na drogi iztočasno!

      • Ciril Rustja

        in se res je da je v slo polno buzitov..skrbi katoliska cerkev da jih ne zmanjka pa pedofilov tudi..

        • milanček

          cirilček, tebi ni pomoči, zato pa je stanje v Sloveniji takšno kakršno je, vse gre v 3pm!

          • Ciril Rustja

            Con l’8 x 1000 avete fatto tanto. Avete pagato le marchette e le protezioni al prete

            Diamanti, soldi e una macchina. Confiscato il «tesoro» di Don Euro
            Il Tribunale di Genova fa i conti: il valore dei beni sfiora il milione
            Pubblicato il 10 ottobre 2018
            Ultimo aggiornamento: 10 ottobre 2018 ore 09:20

            Pisa,
            10 ottobre 2018 – IL TRIBUNALE di Genova ha confiscato il tesoro di don
            Luca Morini, meglio conosciuto come don Euro, originario di Vecchiano.
            Soldi di un conto corrente, polizze assicurative, diamanti e una Fiat
            Cinquecento, che dalle mani del sacerdote sono passati a quelle del
            comando provinciale dei carabinieri. I giudici della sezione per le
            Misure di prevenzione del capoluogo ligure hanno accolto le richieste
            della Direzione distrettuale antimafia. Il valore dei beni sottratti
            all’ex parroco sfiora il milione di euro, basti pensare che nel solo
            conto corrente c’erano più di seicentomila euro e i diamanti (custoditi
            nel caveau della Intermarket Diamond Business) superavano i centomila
            euro.

            I giudici genovesi hanno prima disposto il sequestro dei
            beni che sono stati poi confiscati, chiedendo al titolare di spiegare
            come avesse fatto ad accumularli. Era il primo giugno del 2018. In
            questi quattro mesi non sono arrivate risposte plausibili da parte
            dell’imputato – don Morini, scrivono i magistrati, non si è neppure
            presentato in tribunale –, anche perché la sorella Maria Cristina si è
            avvalsa della facoltà di non rispondere alle domande, in qualità di
            congiunta. Il collegio ha ritenuto il prete un soggetto pericoloso,
            nonostante la quiescenza. Vuoi per le sue condotte, vuoi per il rinvio a
            giudizio disposto dal tribunale di Massa, che vede Morini alla sbarra
            con l’accusa di truffa (ai danni dell’assicurazione e dei parrocchiani).
            Nelle motivazioni della confisca ci sono anche le minacce fatte al
            vescovo, monsignor Giovanni Santucci, circa un presunto dossier su altri
            prelati della diocesi. Minacce che gli hanno garantito l’usufrutto
            dell’appartamento acquistato per lui dalla diocesi, utenze comprese, lo
            stipendio di 800 euro mensili per la governante e una serie di somme di
            denaro sul suo conto. Una pressione estorsiva a cui veniva sottoposto il
            vescovo che gli inquirenti hanno scoperto grazie a una serie di
            intercettazioni.

  • tohuvabohu

    Bejž na Delo in Dnevnik, tam je polno člankov o veleizdajalcu Kućanu.

    • Jan Oz

      Bejž ti.

      • tohuvabohu

        Kaj pa, če sem že tam?

        • Jan Oz

          Ne samo da si tam..tudi tu si pod več uporabniškimi imeni

          • tohuvabohu

            A dej no? Čemu pa?

          • Jan Oz

            Haha..lej ga lej..ravno sedaj to počneš. Čemu izprijenost prašaj sebe.

          • tohuvabohu

            Brigaj se zase, miško mali.

          • Jan Oz

            Aha. Bom bom, ko se boš ti tud sam zase. Če bi ti mene ‘vidu’ kot jaz tebe, bi vidu, da si fajn mim udaru..Vem tud kaj vse sva midva! dons debatirala, pod tvojimi različnimi uporabniškimi imeni.. Drekačija mala, vse dneve visiš tle gor in se pretvarjaš. A bi mal potegnu

          • tohuvabohu

            Zdej si me pa najdu. Jaz sem ptička, pa prle, tetka iz ozadja, jovan jovan, xct, hun, lukiss, tarantela, sredina, opazovalec, realtrump itd. Ja, vse to sem jaz. Istočasno znam komentirati pod vsemi temi imeni in spretno spreminjam stil, da butasti bralci nič ne opazite. Pojma nimaš, koliko mi to garanje nanese na mesec. Sline bi cedil, če bi vedel, siromak.

  • Borut Stari

    Stavek, v katerem je zapisano mnenje, da praktično danes lahko vsak postane minister in tudi predsednik vlade postavlja lestvico kompetenc izbranih po Petrovem načelu. Kompetence se stopnjujejo navzgor glede na stopnjo nesposobnosti.Klasika za boljševizem in komunistični koliktivizem.

  • Wizeman

    V recesijo so te pahnili tvoji neoliberalci. Nimaš čokolade in ne praška? Neoliberalci….

  • Vlado77

    Treba je vedeti, da je to kar se nam dogaja nek trend v Evropi. Poglejmo samo izredno razvito Švedsko s levo vlado. Pa tudi Nemci potrebujejo še velike žrtve , da se odrečejo Merklovi, Macron podobno. V Veliki Britaniji je morda situacija slabša kot v Nemčiji. Tam zapirajo na 6 mesecev aktiviste ,ki organizirajo shode in so aktivni na FB – proti muslimanski okupaciji. Birmingham je prava tragedija. Zaprti zaradi sovražnega govora – v demokratični državi? Medtem ko hodijo po ulici tisoči muslimanov ,ki zahtevajo šeriatsko pravo in pobijanje domačinov. Šeriatsko pravo pa deluje v mnogih NO GO conah po EU. Če malo pomislim smo v resnici na boljšem. V politiki pa ni dna – žal. Pri nas nek Kordiš zapiše , da je treba nacionalizirat privatnike – uspešne- in ljudje take volijo. Nekaj je v resnici narobe s to demokracijo. V EU so ljudje apatični in se najraje držijo svojega ljubega doma in jih ne skrbi jutri. Ne hodijo na volitve ,ker so jih prepričali , da so vsi isti. Malo je takih ,ki sploh kaj sledi politiki -ne berejo in ne poslušajo debat. To velja za celo Evropo po mojem. Evropa in seveda Slovenija je žaba v loncu – voda pa že kipi. Groza me je ko vidim , da nam bo Evropa in s tem tudi mi enostavno propadla brez vojne.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!