Sramota: Takole od blizu izgleda Mirovni inštitut, levičarsko aktivistično gibanje, ki sovraži vse, kar je desno – kam neki gredo vsi Sorosovi milijoni?

Foto: Twitter.

Zloglasni Mirovni inštitut, ki ga je po slovenski osamosvojitvi leta 1991 pomagal ustanoviti in financirati ameriški finančni špekulant madžarskega porekla, George Soros, ima svoj sedež na Metelkovi 6 v Ljubljani. A čeprav je po nekaterih podatkih od leta 2003 prejel skoraj 9 milijonov evrov, se lahko mimoidoči vsak dan sprašujejo, kam neki odteka ves denar, da ne morejo vodilni urediti niti podobe vhoda v zgradbo, ki deluje kot iz kakšnega ameriškega filma iz začetka devetdesetih let, ki prikazuje najrevnejše črnske soseske – zelo zanemarjeno in neurejeno, če ne že kar groteskno za institucijo, ki ima samo sebe za zelo ugledno. Ljudje z Mirovnega inštituta so sicer slovenski javnosti bolj znani kot levičarsko aktivistično gibanje, ki jih partijci financirajo z namenom, da so vstajniki na poziv in sovražniki vsega desnega.

Naj spomnimo. Mirovni inštitut je “strateški center” za utrjevanje marksizma, komunizma, protidružinskih ideologij, širjenja t. i. reproduktivnih pravic in LGBTQ radikalnih interesov. Že od ustanovitve 24. aprila 1991 se bogato napaja z denarjem davkoplačevalcev. Gre za organizacijo, ki se je med drugim fantastično specializirala za črpanje proračunskih sredstev.

Po podatkih Erarja (prej Supervizorja) je organizacija samo od leta 2003 in samo iz slovenskih proračunskih virov prejela že neverjetnih 2,335.096,89 EUR. V to niso vključeni evropski proračunski viri, v katere ravno tako dajemo svoj prispevek slovenski davkoplačevalci. Poleg tega so za svoje delovanje in boj proti nasprotnikom politične levice  bogato nagrajeni tudi z denarjem iz tujine.

Za Mirovnim inštitutom se skriva skupina isto mislečih finančno privilegiranih (iz proračunskih virov) radikalnih levičarjev. Mirovni inštitut se je leta 1991 na ukaz Komunistične partije Slovenije prelevil v “neodvisni” inštitut. Med ustanovitelji so zapisani: Mojca Novak, Vlasta Jelušič, Tomaž Mastnak, Sašo Gazdić, Stojan Sorčan, Rudolf Rizman, Marko Hren, Gregor Tomc in Darko Štrajn.

Poročali pa smo že, da inštitut od leta 2003 vodita Lev Kreft in Neža Kogovšek Šalamon. Mirovni inštitut je ustanovitelj še drugih “neodvisnih” nevladnih organizacij, kot so PIC (Pravno informacijski center levice, ki je prejel že preko 1,445.464,89 EUR), CNVOS (Center nevladnih organizacij Slovenija, ki je prejel 2,902.041,58 EUR) in SLOGA (prejela že 1,057.557,33 EUR). Sicer pa je s svojimi sateliti Mirovni inštitut prejel že preko 8,7 milijona EUR!

T. F.

  • Snorri Sturluson

    V pralnico

  • antimur

    Štrajna in vso levofašistično bando s Sorosom vred na totalno prevzgojo, iz katere ni vrnitve. Štrajna je pa potrebno pred tem vreči v bano in ga temeljito skopati, ostriči in obriti, govnač kučanističen.

    • rubec

      Če boš kupoval bano vzemi malo večjo. Zraven štrajna bi dal še Talevega Krefta.

  • Darth Vader

    to je potrebno porušit in zapret…..politične kroektnosti ni več, da nam bodo pa eni prodajal kulturni makrsizem pa to sranje sredi slovenije, je pa tudi minilo…… zminirat bajto in zapret organizacijo zaradi rušenja ustavne ureditve slovenije in uničevanja substance naroda

    • Zgornji

      AMENNN !!! ! !!!

    • Donald J. Trump

      Hahaha o fak, kako ste eni tukaj naprani, to je neverjetno. Kakšno rušenje ustavne ureditve in uničevanje substance naroda hahahahaha
      To lahko prebereš le na tako obskurnih paranoičnih portalih kot je ta….
      Žalostno in do amena patetično, da imamo take ljudi…

  • VERZIFIKATOR

    Bližnja Prihodnjica

    MIRNI GETO

    Mir zdaj vlada tam v vandalskem getu,
    kjer razbito vse bilo, razsuto,
    kjer nosilo vse se je naduto,
    kot da prvi, glavni so na svetu.

    Mir zdaj vlada, kjer so razgrajači,
    prazno- puhlo in opranoglavci
    vdajali ležanju se na travci,
    tja tišina čista te privlači.

    Kjer poprej bodeča neža rasla,
    so očistili plevel, grmovje,
    staro zrušili do tal zidovje,
    kjer žival se je nesnažna pasla.

    Padel geto končno je vandalski,
    vandalizem so povsem zatrli,
    kjer poprej so prekocuhi vrli
    plan izdelali si osvajalski.

    A kako je vendar to mogoče,
    da naenkrat vse se je poleglo?
    Ni težav, saj odstraniti leglo
    je mogoče, če se kajpak hoče.

    Zdaj tišina, mir te opozarja,
    da mogoče je prav vse doseči,
    mirno so prisiljeni izpreči,
    brž ko je končan pritok denarja.

  • VERZIFIKATOR

    Marko Strajnar

    ALTERNATIVNI AKADEMIK ŽARKO ŠPRANJA

    Kdor ne more v akademski
    mesta sferi si dobiti,
    ta zamore tjakaj priti,
    kjer so avtorji problemski.

    Kjer se problematizira,
    kar drugače misli, diha,
    jezno se na tisto piha,
    pljuva, bljuva iz prezira.

    Tak je mislec Žarko Špranja,
    včeraj liberalni živec,
    danes pač alternativec,
    kot da vse mu že odzvanja.

    Ko glasnó tako oznanja,
    koga se ne sme tožiti,
    hkrati hotel bi dobiti
    tožbo brez podlage, znanja.

    Kar je Špranjam dovoljeno,
    takim planskim in sistemskim,
    to ljudem bi inozemskih
    zdelo se bolnó zgrešeno.

    Žarko Špranja pa igrivo,
    kot da vse je dovoljéno,
    pa čeprav vnaprej zgubljeno,
    bi se šel alternativo.

    Kaj bi dal, da spoštovan
    in učen alternativec
    bi izpadel, ne zmuzljivec,
    vsem razumnim dobro znan.

    Bi se še prodal za Juda
    ali pa za Makedonca,
    iz antičnega bi lonca
    rad zajemal, a brez truda.

    Zidal stolp bi babilonski,
    in dokazal svetu eno,
    čez moža in pa čez ženo
    je brezspolni stan zakonski.

    Akademik bi kateri
    se tako lahko oženil
    in še opico priženil
    v darwinovski bi maniri.

    Zida Žarko na oblakih
    svet iz samih golih špranj,
    ko pa se zbudi iz sanj,
    znajde spet se pri bedakih.

    Vse je to le gola poza,
    znana in starokopitna
    jalova, nerodovitna,
    ki alternativo ploza.

    Rad bi Žarko bil napreden,
    pa čeprav le po imenu,
    ko ravna se po vremenu,
    je pomilovanja vreden.

    Alter-sceno ko naznanja,
    je kot starec kak sionski,
    žanje le krohot huronski,
    vse je ena sama špranja.

    Žarko Špranja, ki uhaja
    skozi špranje mu na plano,
    dobro že vnaprej je znano,
    s čim možakar se oplaja.

    Bolj ko Špranja naš je glasen,
    kaže se alternativno,
    žal deluje brezprizivno
    konzervativizem jasen.

    Špranja ko se s špranjo združi,
    pravi si akademija,
    svet se v salvah smeha zvija,
    morje pravijo mlakuži.

    Žarko Špranja veleumni
    akademik je za tiste,
    ki iz poze gole, čiste,
    vztrajajo pri drži strumni.

    Alter-scena ko bo prazna,
    nova spet alternativa
    pride kot iniciativa,
    ta še stopnjo bolj porazna.

    Ko bo preč alternativa,
    spet v nasprotje se sprevrže,
    zgodovina pa izvrže
    take štose – brez priziva.

  • AIRWAYS

    “Kam neki gredo vsi Sorosovi milijoni?” Za plače in bogate zabave kjer se nažigavajo vse vprek po možnosti s kakšno drogo. Droga je draga.

    • Donald J. Trump

      Sploh kokain za podmladek SDS

  • AIRWAYS
    • Zgornji

      Hja, no, če povzamem , … počenjajo Hudobije na Obeh straneh … le da eni manj, in to skušajo prikrivati, drugi pa Bolj in to hočejo prikazati kot “normalno” … !!! ! !!! BAAAAAAANDA POKVAAAAAAARJENAAAAAAAA … PREPOLNA ZLOBE !!! ! !!!

  • princeska

    Kdor je to pisal ne ve, da Supervizorja že davno ni več, je bil predober in prenevaren. Supervizor je zamenjal Erar, ki je šlampast, nepopoln in veliko podatkov enostavno prikriva. In ta Erar pravi, da je SLOGA prejela že 1.193.031,56 EUR. Zanimivo, da največ od
    MINISTRSTVO ZA ZUNANJE ZADEVE 669.504,35 EUR

    Članice platforme Sloga http://www.sloga-platform.org/clanstvo/clanice-sloge/ so med drugim tudi Mirovni Inštitut (ustanovitelj in hkrati član), PIC, PINA, SOS, Umanotera, HOC …

    Sloga je ustanoviteljica zavoda Krog. Zavod KROG izvaja opolnomočenje mater in otrok v Jordaniji.
    Kaj to pomeni uradno ne ve nihče, SSKJ izraz tolmači na več načinov, ga celo označi za zastarel izraz ali pa nasprotno za novo besedo. Kakorkoli že, zakaj tipi pri slogi z našim denarjem hodijo na izlete v Jordanijo, ko pa imamo pri nas veliko otrok in njihovih mater, ki so še kako potrebne pomoči.

    • von Rhein

      Kaj to pomeni uradno ne ve nihče, SSKJ izraz tolmači na več načinov…
      ———–
      Sloga? V slogi je moč.Znana floskula. Da pa je resnična smo lahko doživeli in real ob koncu leta 2012 in prehodu na 2013. No,pa delno tudi na Kotnikovi,ko so branili refudžese.

      • princeska

        Navadno postavim vprašanje za stavkom, ki je nejasen. Tokrat se sprašujem v kakšnem kontekstu so uporabili besedo opolnomočenje. Verjetno ste bolj razgledani od mene in jo že vsi poznate, čeprav se okoli te besede krešejo mnenja lektorjev. Mene zanima, kakšen pomen ima celoten stavek oziroma njihovo delo v Jordaniji, kar upam, da je tudi razvidno iz mojega nadaljnjega komentarja. Hvala za duhovito razlago.

        • von Rhein

          Opolnomočenje? Kar zadeva razgledanost sva po moje glede tega na istem.Sam sem se zapičil v SLOGA zaradi vsebinske sestave,ki zagodavlja še dolgoletno prevlado škodljivcev. Sicer pa,kolikor lahko ugotovim iz tvojih (z dovoljenjem?) komentarjev,sem počaščen,da mojih ne spregledaš in se odzoveš.

          • princeska

            Hvala, enako.

    • Mojca pokraculja

      Zelo dobro, konkretni podatkki. Razkrinkavat je potrebno vse te izrojene parazite.

    • althar

      Zelo dobro opažanje, princeska. Domnevam, da je opolnomočenje nov izraz za osvobajanje, v pomenu, kot so ga patentirali naši vrli bolševiki po koncu vojne, ko so osvobajali lastnino bogatih Slovencev. V tem smislu se je ta NVO torej specializirala za opolnomočenje denarja davkolpačevalcev v svoj žep.

  • totex39

    To na Metelkovi pa je največja svinjarija, kar obstaja v Ljubljani, da take stvari ne morejo zapreti in vse narkiče in alokoholike nagnati ali pa jih nekam zapreti, da ne bodo ljudi nervozirali z svojimi prosjačenji.

    • KIKI

      V najlepšem mestu na svetu! Živel opankar!

      • totex39

        Ja sam gobec ga je in se slini to pa ne more zrihtati.

  • Zgornji

    BAAAAAAANDA POKVAAAAAAARJENAAAAAAA PARAZITSKA ZLOBNA GNILA HINAVSKA SMRDLJIVA BEDNA OGABNA NAGRAVŽNA … !!! ! !!!

  • if

    Iz poslanstvo MI
    Je zasebni, neodvisni in neprofitni raziskovalni zavod za sodobne družbene in politične študije delujoč na načelih pravne države.
    ________________________________________
    Stopnjo neodvisnosti izražajo prejeta sredstva iz Soroševe denarnice in slovenskega
    proračuna.
    Neodvisni strokovnjaki MI razkrijte vire svojih prihodkov!

  • goldhorn

    Zapreti pipico…..

  • sprehajalec

    Takšna gibanja niso nič drugega kot nekdanji hipiji. Vedno so obstajala, v socializmu je bil njihov znak zelena jakna, čupa, pa flaša, reklo se jim je pa hipači.

    Danes so pa to hipiji s financerjem, Vladnim ali pa Nevladnim…

    • MladiLiberalec

      A zelene jakne so mel?

      • sprehajalec

        Vietnamke…

    • Lustrator

      S to ključno razliko, da so nekdanji hipiji dejansko imeli v ozadju močno in celo pozitivno sporočilo za katero se se bili pripravljeni z vsemi sredstvi upreti obstoječemu sistemu, medtem ko je v primeru antifajev ravno nasprotno – v ozadju njihovega upora ni prav nikakršnega konkretnega sporočila (kaj šele pozitivnega), njihov boj pa ni nič drugega kot utrjevanje moči obstoječega sistema in boj proti kakršnimkoli spremembam.

      Zato so ameriški hipiji postali nosilci največjega napredka ZDA (velik del današnjih predsednikov in direktorjev uspešnih multinacionalk je nekdanjih hipijev), medtem ko antifaji poskrbijo za gospodarski in moralni razkroj družbe kjerkoli se pojavijo. Če se to zgodi v dužbi, ki je bila zaradi totalitarizma že tako pohabljena, so učinki še toliko prej vidni – v zahodni Evropi in ZDA pa jih bodo zaradi “špeha” pretekle uspešnostičutili nekoliko kasneje, a nič manj.

  • Igor Kavalar

    Mirovni in ostalih 100 inštitutov financiranih iz javnih ali privatnih sredstev outsajderjev….to jim je samo delat treba dat nekaj konkretnega, da zašvicajo in nekaj koristnega enkrat v življenju naredijo za družbo, če želijo biti sploh njen del na tem ozemlju.

    npr.. obnova fasad po celem mestu, ker širijo z zmazki od grafitov sramoto Sloveniji in glavnem mestu.

    Že backpackerji, k so najbolj nezahtevni gostje se pritožujejo, češ a ni škoda mazat arhitekturno podobo mesta z kracami na vsakih pol metra.

  • RATATA

    Mirovni inštitut ne sme imeti miru. Stalno ga je potrebno bombardirat z dejstvi in dokazovati njihovo razkošno pohabljenost v glavah.

    • Iva

      Ideološka kontinuiteta ve v katere doktorje (socialiste alias postkomuniste) vlagati denarna sredstva, da bodo ljudje pravilno indoktrinirani in da bo kontinuiteta večno na oblasti!

      • Donald J. Trump

        Točno tako. V Slovenski demokratski stranki je denimo že več kot 25 let na oblasti izključno en človek, ki vsakega, ki si upa razmišljati po svoje, diskreditira preko svojih propagadndih občil. Toliko o indoktrinaciji in kontinuiteti. Da ne omenjamo, da je gospod tudi diplomant komunistične FDV, bil zvest Titov kimavček in tudi vodil delegacijo komunistov v Jajce.

      • ..

        tako je. Kdo je ideološka kontinuiteta pa tukaj izveš: https://www.youtube.com/watch?v=02Xf0V3uIIQ

      • RATATA

        O Iva, kako mene to jezi, narod pa ne spregleda te pokvarjenosti!

  • Gru

    Torej so v 14letih dobili 8,7milijonov. Mislim da je kaka verska institucija dobila vec denarja v 14 letih ;)

    • Johan

      Za badave je 100 x preveč

      • Gru

        Prav mas za verne bedake je res prevec kesa slo v Sloveniji ;)

    • sprehajalec

      Tudi fasade niso preštrihali mirovniki. Vse je šlo po grlu.

  • jan

    Mirovni inštitut je še en dokaz popolne nesposobnosti slovenske desnice – ali pa zlizanosti vodilnih desničarjev za vladajočim zakulisnim establišmentom. Enkrat bo treba reči bobu bob in začeti presojati liderje slovenske desnice po rezultatih, ne po besedičenju. Ti pa so borni. Veliko bolj borni kot se spodobi za 25 let tranzicije.

    • jan

      Mimogrede: Milijoni, ki jih je od davkoplačevalcev pokasirala RKC, niso noben uspeh desnice. To je kvečjemu uspeh njihovega gospodarja: familije Rotschild. Jemati revežem in dajati bogatunom je isto kot udbomafijsko plenjenje. žal se goreči levi in desni volivci ne zavedajo, da gojijo dve kači na prsih: udbomafijsko in kleromafijsko.

      • rrrrr

        Glihvsegar…

    • slosin

      Ja, ta desnica je pa res totalno nesposobna… pol tolk niso pokradli kot levičarji…..pa celih 6 let so bili na oblasti…

    • tohuvabohu

      Ti kar nekaj na pamet, gobezdač?

  • Štalmajster

    Ja, kam gredo miljoni ? ……………… ja za barvo vendar. ;-)))
    Eni bolj “gladki” imajo radi lepo in gladko fasado. Eni pač niso prav ……. “gladki” ! ;-))
    Saj veste ono: “Poglejte ptice na nebu. Ne orjejo, ne žanjejo ………. bog oče Soroš pa jih živi”
    https://www.google.si/?gws_rd=cr&ei=7WBwWa3HOoTdUdqzscgJ#q=George+Soro%C5%A1+a+god

  • EOL

    Pozdravljeni,
    na tej povezavi je zanimiv zelo objektiven članek verodostojne osebe Verice Trstenjak, ki ji ni vseeno za Slovenijo in iz katerega se vidim kam nas peljejo levaki

    http://siol.net/novice/slovenija/verica-trstenjak-v-sloveniji-ni-pomembno-da-si-bolj-strokoven-ampak-da-si-bolj-poslusen-445281

  • Iva

    Koliko FDV in FILO ideoloških doktorjev je PRISESANIH na take t.i. “nevladne institucije”, ki jih milijonsko financira tudi država-VLADA?!! Namesto, da bi poskrbeli za spoštovanje pravic in dostojanstva vseh državljanov jih zanimajo le pravoverniki kontinuitete!

    So se oglasili, ko je oblast politično likvidirala vodjo opozicije na osnovi NEZAKONITE SODBE? Kogovškova je celo kandidirala za ustavno sodnico. HALOOO?

    Ne zanima jih sramotna sodba-KONSTRUKT proti dr. Milku Noviču, ki ga je sodišče kar 2 leti protipravno držalo v priporu in mu je nato aprila 2017 pokvarjena sodnica KOLETA v duelu s tožilko ŽGAJNAR v ŠKANDALOZNI OBSODBI na 1. stopnji – SODNEM KONSTRUKTU brez enega samega dokaza, ponovno odredila pripor v NEDOGLED, saj postopek ponovno podaljšujejo (namesto 15 dni je pisala sodno skrpucalo kar 2 meseca).
    VOLITVE in nato LUSTRACIJA!

    • Gru

      To ja lustracija , da se koncno resimo JJ , Gorenjaka, zvera itd… ;)

      • Iva

        Imaš probleme s funkcionalno pismenostjo!

        • Gru

          Imam ja ;) a se vedno bo z lustracijo letelo pol SDS-a ;)

          • tohuvabohu

            Slabo razumeš lustracijo.

          • Gru

            Ti tudi zgleda ;) Al se po vase lustracija desnih nebo dotaknila?

          • tohuvabohu

            Spet si dokazal svojo abotnost: lustracija se bo (če bo) dotaknila vseh, ki so na položajih delovali nezakonito in kratili človekove pravice. Imeti svoje mišljenje ali pripadnost pa ni nobena kršitev. Ali bomo po tvojem zdaj postrelili 100.000 nekdanjih komunistov, bebec?

          • Lustrator

            V SDS-u ni niti enega samega komunista – tisti, ki so se vanj infiltrirali iz takšnih ali drugačnih namenov, so več ali manj že vsi odfrčali od nje. Bolj se boj za svoje izvoljence pri katerih noben ne bi bil tam kjer je, če ne bi bilo v ozadju pečata partije.

          • Gru

            Slabo razumes lustracijo ;)

          • Lustrator

            Najbrž si pomešal pojme. Lustracija ni komunistična revolucija 2.0 ampak njeno nasprotje, torej demokratizacija družbe – kontrarevolucija 1.1.

          • Gru

            No dj se mal bolj razlozi lustracijo in zakaj noben desni nebi nasankal ;)

          • Donald J. Trump

            Hahahahaha, niti enega samega :D:D:D
            Komedija da pokaš res!!!! :D:D:D
            Ampak veš kako so komunisti zahrbtni, kako lahko verjamš, da ni nobenega več? Tudi tisti, ki so včasih ponosno nosili rdečo zvezdo, od prvaka JJ naprej… Lahko da je dotični še največji krt v lastni stranki, saj ko si enkrat komunist, si vedno komunist…kajne? Sklepam da ne, če se včlani v SDS ;))

          • Lustrator

            Rdeči podtaknjenci ali pa preprosto oportunistični karieristi se res zaredijo povsod, a če je pri nas kakšna stranka oziroma gibanje, kjer izvajajo redne deratizacije, je to gotovo SDS – z izjemo mladega no-name Čuša, ne pomnem kdaj sem nazadnje ugledal kakšnega večjega krta v njihovih vrstah.

            Kar se tiče “rdeče zvezde” – načeloma smo jo imeli v čelo “vtetovirano” vsi nesrečniki rojeni v Jugi – ne glede na osebno prepričanje smo bili vsi “tovariši”, vsi “pionirčkI”, tisti ki so hoteli v življenju kaj doseči, pa so morali vstopiti tudi v partijo. To torej ni nikakršen lustracijski kriterij – komunist je tisti, ki je komunist OSTAL tudi ob osamosvojitvi Slovenije, torej v obdobju, ko bi moral vsak državljan totalitarne ideje, mreže in privilegije MORAL opustiti. Lustrirati bi bilo potrebno vsaj 2/3 državljanov, a človek, ki ga omenjaš, je zadnji, ki sodi v ta spekter. Razen seveda če je zate črno enako belemu in obratno.

          • Donald J. Trump

            Najbolj smešno pa je, da se še vedno pogovarjamo o komunistih, čeprav so bili vsi že pred osamosvojitvijo težki kapitalisti. Orožje se je prodajalo, ker je bilo povpraševanje in ponudba, osnove ekonomije…

            Sklepam, da so tisti, ki so iz stranke izstopili in govorili o karakterju JJ in njegovem vodenju stranke, vsi lagali…od Vere Ban dalje, kajne?

            Se prav, če te prav razumem: Rešila nas bo izključno stranka SDS…ok, zakaj točno? Kaj je naredila takrat ko je bila na oblasti? Prvič nas je zadolžila do amena, drugič se je hotela še dodatno zadolžiti pri trojki, in prodati vse kar se je dalo, saj so kot pravi kapitalisti zavohali provizije in počitnice na Mauriciusu ipd…

          • Lustrator

            Ne, to ni smešno, ampak žalostno – kakor tudi tvoj komentar. V Sloveniji še leta 2017 nimamo k od kapitalizma – po vseh gospodarskih kazalnikih smo danes ena NAJMANJ kapitalističnih držav v EU – če v njej ne bi bilo Grčije in ostalih balkancev, bi suvereno zasedali prav zadnje mesto. Država, ki posamezniku že s samimi obdavčitvami dela pobere skoraj 50% prihodke je zate kapitalistična? Trg v katerem imajo vodoinštalaterji višje plače od akademikov je zate kapitalistična? Trg v katerem je v celotni Evropi najmanj tujega kapitala, je zate kapitalistična? Pa država z največjim in najdražjim javnim sektorjem na prebivalca? Država, ki preko svojih podjetij in bank vpliva na več kot 75% denarnega toka je zate kapitalistična? Po tej logiki sta kapitalistični tudi Severna Koreja in Venezuela.

            Vstopi in izstopi iz stranke so vsakdanja stalnica vseh strank, a rdečekožcem gredo seveda v nos samo tiste, ki se tičejo SDS – torej stranke, ki je niti ne volijo (kako ironično). Osebno ne bom presojal kdo od teh odpadnikov je imel dober razlog za izstop in kdo ne, presojam pa lahko le njihove besede in pretekla dejanja in iskreno povedano ne pogrešam ali obžalujem niti enega samega. Pri veliki večini, da ne rečem kar vseh, se je kmalu pokazalo, da je bil izstop povezan bodisi z nezmožnostjo prenašanja pritiskov od zunaj (biti SDS-ovec v Sloveniji je približno tako kot biti Jud v Nemčiji v 30ih letih), nezadovoljstvom s hierarhičnim nenapredovanjem v stranki (karieristi, ki so se stranki pridružili zgolj iz osebnih koristi), karakternih neujemanj z ostalimi člani stranke, tudi JJ (posamezniki, ki jim je družabnost v stranki pomembnejša od njenih ciljev), večina pa jih je tako ali drugače videla prihodnost v sferi druge politične opcije, kjer so jim bili ponujeni piškotki v zameno, da Janši zarijejo nož v hrbet. Ponavljam: ne poznam enega samega odstopljenega člana, ki bi ga rad videlj kjerkoli blizu vrha stranke – Virantov ne potrebuje nihče.

            Zadnji odstavek pa pravzaprav ni vreden komentarja, ker v njem izkazuješ popolno nulo v poznavanju ekonomoije in pravzaprav sploh ne vem ali naj ti priporočim kakšno knjižico iz osnov makroekonomije za srednje šole ali pa odneham že v tej točki. Prav VSE kar si navedel v svojem komentarju ne le da ni točno, ampak je diametralno nasprotno resnici in čudi me, da v dobi googla še obstajate komentatorji, ki takole nonšalantno stresate v javnost take učbeniške neumnosti, da bi iz njih lahko pisali šale. To se nanaša tako na zadolženost, kakor trojko, da o prodaji, kapitalistih in počitnicah na Mauriciousu niti ne govorim.

            Prosim zresni se vsaj malo in vsaj 5 minut presurfaj pred odgovorom, sicer sva z debato zaključila. Pa brez zamere.

          • Donald J. Trump

            Toliko truda in užaljenosti za zagovarjanje in opravičevanje ene politične stranke, ki 20% volilcev drži v konstantnem strahu in paranoji pred trivialnimi pojavi…. Žalostno.
            Prav jasno se vidi, da si izmišljate določena “dejstva”, ki slujačno pašejo v zgodbo…recimo “biti v SDS je kot biti jud v Nemčiji v 30h”-HALO????!!!!! A RESNO SAMI SEBE VIDITE TAKO????!!!!!!
            Potem niti približno ni čudno, da ste vsi SDSovci tako do amena prestrašeni in paranoični pred vsem, kar ni slovensko ali desno…

            No, če je tako, potem se mi pa enostavno smilite, ker živite v svoji realnosti…… “judje v 30h v nemčiji” ajojojoj bogi revčki preganjani…….

          • tohuvabohu

            Saj je zanimivo, da imaš komuniste za zlikovce, ampak pretiravaš. Med 100.000 komunisti so se našli tudi poštenjaki, ampak ti so partijo zapustili večinoma pravočasno.

          • Donald J. Trump

            Naj uganem: odšli so “slučajno” v stranko SDS.

        • Donald J. Trump

          Niti ne, Gorenak in Janša sta FDV-jevca, ki sta prisesana na državni proračun že celotno poklicno življenje…
          In dolgujeta svoj politični obstoj izključno najbolj paranoičnim, prestrašenim in sovražnim 20% volivcem.

          • tohuvabohu

            Po tvojem je torej zločin, če si izvoljen na demokratičnih volitvah? In ne tako kot udbopartija, ki nikoli ni bila izvoljena, ampak si je oblast uzurpirala. Joj joj, s kakšnimi fosili moramo živeti Slovenci.

          • Donald J. Trump

            Kje sem karkoli od tega napisal???
            Hotel sem le izpostaviti komično hinavščino nekaterih, ki ne razumejo, da je oblast ena velika zabava, na katero ni povabljen nihče od nas tukaj. Ko benti čez komuniste in kontinuiteto, mora le pogledati malce širše in videla bo, da ni problem levo-desno, temveč sama oblast, v kakršnikoli obliki to je.
            Tako da prosim, ne polagaj mi besede na jezik, ki jih nisem nikoli izrekel.

          • Lustrator

            Samo igraš bebca, ki se ne zaveda svojih besed ali to tudi iskreno si? Pomagaj mi, da vem koliko odstotkov časa naj ti namenim s pojasnili.

            “ni problem levo-desno, temveč sama oblast, v kakršnikoli obliki to je.”

            Definicija anarhizma s pridihom vsegliharstva. Voda na mlin že 70 let vladajoči enopartijski strukturi, ki potrebuje prav takšno mentaliteto teličkov, da nikoli ne pride do resnih sprememb. “Le zakaj bi menjali vlado, saj so itak vsi isti”.

          • tohuvabohu

            Da izdaviš, da nekdo “dolguje obstoj” paranoičnim in pokvarjenim volilcem, moraš biti sam bodisi neumen bodisi pokvarjen (najbrž oboje). To je gnusen šovinizem, kakršnega drugorazredni v Sloveniji trpimo že vsaj 70 let.

      • Lustrator

        Ti bi torej lustriral lustratorje? Zanimiva logika – takšnih miselnih bravur ste sposobni le še najbolj zagnani tovariši.

  • tzt

    Na brzino preracunano znese okoli 6.000 € prihodka na mesec na clana vse od leta 2003. Z mrezo takih drustev je moc brez dela dobro zasluziti. Delati levakarji itak nikoli niso znali.

    Logicna posledica bi morala biti popolna ukinitev financiranja teh levakarskih kreteneoidov. Naj si sami placujejo zapitek.

  • domovina mili dom

    Preživetveni refleks jim nalaga delovanje iz zanemarjenih lokacij. Ve se kdo kje prebiva.
    Kakšna logika država jih plačuje, da delajo proti državi. V resnici samo proti desni vladi. Večkrat omenjeno, iz proračuna zbrisati vse te otganizacije. Prepovedati tuje donacije. Vsi ti deviantni misleci si naj sami priskrbijo sredstva s klošarjenjem.

  • ..

    Ž. Soros pač posluša nauk njihove vere, ki pravi, da krščanstvo mora v propad, ker se nikoli niso strinjali z Jezusom, katerega so izdali, o čemer piše v evangeliju. Ž sledijo svoji antikrščanski veri in skladno z njo mislijo narediti vse. Krščanski narodi pa vse tiho sprejemamo, kakor, da ne znamo na glas reči stop. https://www.youtube.com/watch?v=02Xf0V3uIIQ

  • cčd
  • Donald J. Trump

    Razmišljanje povprečnega bralca nova24: “Ti levičarski politiki samo kradejo. Rešili nas dobo samo desničarski politiki, ki niso še uspeli toliko nakrasti, saj niso bili toliko na oblasti. To bo to, ja. In Soroš je nekako kriv”

    • .

      prisluhni židovskemu rabinu in ti je vse jasno in ne pozabit, da židje poslušajo svoje rabine, oni niso kot mi kristjani ki po svojem krščanskem konceptu pljuvamo https://www.youtube.com/watch?v=02Xf0V3uIIQ

    • .

      židje pravijo, da oni čakajo na odrešenika, ki ni Jezus, oni Jezusa ne priznavajo. In pravijo, da je “kaos” češ potreben, da potem njihov ” mesija” češ prej pride. Potrebno je torej pogobljeno razumeti ves sociološko kulturološki koncept, ki uničuje države temelječe na krščanskem izročilu ( pa tudi arabski narodi so uničeni). https://www.youtube.com/watch?v=02Xf0V3uIIQ

    • tohuvabohu

      Razmišljanje povprečnega rdečkarja.

    • Lustrator

      Čakaj malo, če govoriš o Sloveniji, potem lahko kar hitro opustiš izrazoslovje “levičar” oziroma “desničar”, saj imamo pri nas le komuniste in demokrate. Šele znotraj demokratične sfere lahko poteka delitev levo-desno, liberalno-konservativno. Razmišljanje, da politiki MORAJO krasti izvira iz vsegliharizma pri katerem komiji cel svet sodite po sebi in svojih zrelativiziranih moralnih normah. Osebno ne volim za tistega , ki bo kradel manj, ampak za tistega, ki kradel NE BO. Da bomo torej na oblast dobili take ljudi, morajo državni organi v okvirih pravne države (+ mediji) poskrbeti, da se obelodanijo vse goljufije z imeni in priimki, da se bo vedelo koga NE VOLITI. Na ta način torej dobimo množico tistih, ki ne kradejo (ne glede na svetovni nazor). In ker praktično ne mine dan, da ne bi v javnost prišla vsaj ena goljufija/afera v kateri je udeležen vsaj en komi, je zelo logičen zaključek, da nekaj v njihovem gnezdu močno smrdi – še bolj pa v glavah tistih, ki jim dajejo/dajete mandat za takšno početje na volitvah. problem pa je v tem, ker država teh svojih osnovnih funkcij NE opravlja in žal tudi mediji ne – z izjemo alternativnih nerežimskih virov kakršna je Nova.

      • Donald J. Trump

        Od kje tebi ta razdelitev na “le” demokrate in komuniste?? In bolj pomembno, kako določiš kdo je kdo??? Sploh ob dejstvu, da je največ bivših registriranih komunistov pri slovenski demokratski stranki. Torej kaj je s komunisti, ki to sedaj niso več in so se prelevili v “demokrate”?? Jim je sploh za verjeti, glede na to da komiji bojda dnevno goljufajo???
        Sicer si pa zgolj potrdil moj prvi komentar: Kakorkoli hočeš ljudi prepričati, da ima oblast nasprotne interese od volilcev (ne glede na usmerjenost levo-desno), bo zaključek komentariata vedno ta, da so pač krivi komunisti (seveda tu ne štejem Janše, Zvera, Gorenjaka in kar je še SDS komumajzerskega kadra) in levičarji.
        Za konec pa še najbolj komičen del tvojega komentarja: o opravljanju medijske funkcije Nove24. Ja, res odlično opravlja funkcijo, za katero je bila ustanovljena, to je vzdrževanje volilne mase ustanovitelja te strani, stranke SDS. In to počne odlično s strahom, ksenofobijo, homofobijo in klanjanjem ZDA.

        • Lustrator

          – “Od kje tebi ta razdelitev na “le” demokrate in komuniste??”
          Odkar živim v Sloveniji, kjer več kot polovica prebivalstva nima nikakršne zveze z idejami svetovne levice, ima pa še vedno prav vso zvezo z Jugoslavijo, Titom, rdečo zvezdo in vsemi zločini, ki jih je komunizem zagrešil – neobsodba je enaka tihi podpori.

          – “Sploh ob dejstvu, da je največ bivših registriranih komunistov pri
          slovenski demokratski stranki. Torej kaj je s komunisti, ki to sedaj
          niso več in so se prelevili v “demokrate”?? Jim je sploh za verjeti,
          glede na to da komiji bojda dnevno goljufajo???”

          Glej moj drugi komentar. To, da je bil nekdo v partiji, ko je bila to edina dovoljena politična stranka ni v nobenem primeru sporno. Je pa močno sporno, da ljudje, ki niso nikoli bili v partiji, dandanes sužnjujejo tej isti partiji in v samostojni in “demokratični” Sloveniji nadaljujejo s kriminalom in zločini, ki so jih začeli njihovi ideološki očetje. Biti komunist nima nikakršne zveze s papirji, ki dokazujejo včlanjenost v KPS – komunizem je ideologija (bolezen), ki se nahaja v glavi posameznika in se kaže v njegovih dejanjih.

          Nova opravlja eno samo funkcijo in ta je pluralizacija zatohlega enoumnega prostora komunističnega medijskega monopola v smer demokratizacije družbe. To, da se njihovo poslanstvo poklaplja z SDSovo vizijo, ni nič napačnega, ampak edino pravilno. Potrebovali bi več takih strank in več takih medijev – medijev, ki bodo gledali oblasti pod prste in kleptomanske razvade brez dlake na jeziku obelodanjali javnosti. Realnost, v kateri se je znašel slovenistan, je zelo kruta in če želimo trend spremeniti na bolje dokler ne bo prepozno (če še ni), si je potrebno najprej naliti čistega vina, spregovoriti o problematiki brez olepševanja, leporečenj, zavajanj in manipulacij da bo “vse še dobro”, udariti po mizi in ukrepati z vsemi razpoložljivimi demokratičnimi sredstvi. A ker teh stvari v svojem mikrosistemu (ki se po vsej verjetnosti napaja iz davkoplačevalske mase) očitno ne čutiš ali pa iz zlobe nočeš priznati govna v katerega ste nas spravili, raje streljaš “messengerje” in jih obtožuješ s “ksenofobi”, “homofobi” ali pa “amerofili”. T.i. “politična korektnost ni nič drugega kot totalitaristično uvajanje cenzure govora s strani režima, ki želi na “demokratični” način utišati oporečnike, ki oznanjajo narodu resnico. Tvoji somišljeniki so to počeli že v Stalinovi SZ, Titovi Jugi, razne lutkice Cmerarjevega tipa pa le nadaljujejo začrtano in preizkušeno pot.

          • Donald J. Trump

            “komunizem je ideologija (bolezen), ki se nahaja v glavi posameznika in se kaže v njegovih dejanjih.”
            Se strinjam, ena izmed lastnosti je krčevito oklepanje položaja in ustrahovanje ter diskreditiranje članov partije, ki si drznejo spregovoriti drugače od nomenklature. Česar se redno poslužuje ustanoviteljica tega propagandnega portala, stranka SDS.

            “To, da se njihovo poslanstvo poklaplja z SDSovo vizijo, ni nič napačnega, ampak edino pravilno.”
            Ne da je pravilno, je le logično, saj ga oni financirajo. Jasno da se bo prikrivalo mahinacije stranke in celotnega desnega pola in napihovalo “dobre” stvari, karkoli že to je.

            Zdaj pa: kje sem napisal, da sem za politično korektnost? Kaj v mojem zapisu je bilo PC? Kdaj sem komu rekel homofob, ksenofob, ipd….? Nikoli, ampak tukaj to očitno ni pomembno.

            Ključni problem bralcev takih propagandnih portalov je v tem, da gre za en velikanski halo efekt. Takoj, ko se kdo ne strinja z vami, ga označite za komunista, čeprav se je rodil 10 let za titovo smrtjo, pripisujete lastnosti, ki jih ni nikjer izrazil. In to točno zaradi takih člankov, kjer so ključne besede vedno vedno iste. Vedno.

            In mimogrede: komunistična partija ni bila edina dovoljena stranka ob razpadu Jugoslavije. To si se tako mastno zlagal…

          • Lustrator

            ” In to počne odlično s strahom, ksenofobijo, homofobijo in klanjanjem ZDA.”
            Je ta stavek napisal tvoj avatar ali ti? Da vem če se pogovarjam s shizofreno osebnostjo.

            Prosim še enkrat preberi tako svoj komentar, kakor moj odgovor nanj, sicer najino nadaljnje dopisovanje nima prav nikakršnega smisla.
            V bodoče ti priporočam, da se opremiš s KONKRETNIMI primeri in argumenti, če želiš to znanstvenofantastično vizijo, ko edino resno opozicijsko stranko razglasiš za nekakšno PARTIJO (ta ni nikoli v opoziciji, v tem je njen smisel), predstaviti resnim ljudem in ne vsegliharskim (rdečim) sočrednikom. Prav tako dobro napolni saržer, ko boš naslednjič tako vsegliharsko sral po “desnem polu” (predvidevam, da misliš na demokratičnega, saj je SDS bolj socialna kot celoten komunističen pol skupaj) in boš te “mahinacije” tudi definiral – predvsem pa definiral kakšen vpliv ima to, kar oni počnejo iz OPOZICIJE, nate. V prejšnjem komentarjui sem ti prav tako jasno razložil, da letnik rojstva ali strankarska izkaznica nima prav nikakršne zveze s svetovnim nazorom – le tega izkazuješ preko svojih mislih, besed in dejanj. In glede na nebuloze, ki jih tule pišeš si zelo daleč od kakršnegakoli sredinca – tvoja retorika in prazna vsebina za njo je takšna kakršno ima povprečen komi, skorajda copy-paste. Samo hud rdeč propagandist lahko zapiše, da smo imeli v Jugoslaviji večstrankarski sistem. Seveda je bilo strank več, tako kot jih imamo tudi danes, a kaj ko vse obvladuje en in isti center moči. Ta center moči je v Jugi kontroliral tako “pozicijo”, kakor tudi opozicijo, pa naj je šlo za politično, gospodarsko ali pa kulturno, literarno kritiko oblasti (Partljič,pankrti, Laibachi in podobni državno sponzorirani “oporečniki”). Če si se rodil 10 let po Titovi smrti, ti nepoznavanje zgodovine in z njo povezane realnosti še ne morem toliko zameriti, čeprav vedno trdim, da v informacijski dobi izgovora “nevednosti” enostavno ne sme več biti.

    • barbara rov

      In kako ti veš, da je razmišljanje povprečnega bralca tako? Si naredil anketo?
      Ali si si to trditev kar izmislil in prepričal samega sebe in sedaj si sem prišel s to famozno ugotovitvijo?

      • Donald J. Trump

        No no, dihaj malo, da se ti ne zatakne kaj :)
        Za takšno ugotovitev pa ne potrebujemo nobene ankete, temveč se moramo le malce razgledati po komentarjih in takoj vidimo vzorec. Tako da so komentarji tisti, ki prepričajo, ne sam sebe

  • .

    Religioznost in država v zahodnih mednarodnih vodah nista več razvejani, pa bi morali biti. Vladajoči antikrščanski lobi, ki si je podredil ameriški narod ter na splošno krščanski zahod, izkorišča vpliv svojega lobija in sicer tako, da posega tudi na internacionalne ( meddržavne) pojave , torej na spodbujanje migracije in nemirov, v imenu njihovega kulturno sociološkega splošnega koncepta, ki je globoko antikrščanski.Dogajajo se torej hude manipulacije nad svetovnim mirom, iz strani religioznega koncepta, ki želi sabotirati naše krščanske vrednote katere je konkretni lobi sovražil že odkar je po svetu hodil Jezus Kristus ( še danes v svojem nauku prezirajo Jezusa Kristusa, katerega smo krščanski narodi sprejeli kot temelj dobrega in pravičnega, celo musl. vera ceni Jezusa in ga ne blati). Potrebno se je torej poglobiti v sociološke vidike, ki jih izvaja in želi realizirati vladajoči lobi, kateremu so krščanske države dale preveč moči ( ker je lobi zelo aktiven v bančništvu in drugih ” intelektualnih” sferah).

  • .

    Vse evropske indruge zahodne krščanske države so vpete v neko večjo igro, ki jo igra nad krščanskimi državami vladajoči antikrščanski lobi.

  • .

    Vse evropske indruge zahodne krščanske države so vpete v neko večjo
    igro, ki jo igra nad krščanskimi državami vladajoči antikrščanski lobi

  • .

    Vse evropske in druge zahodne krščanske države so vpete v neko večjo
    igro, ki jo igra nad krščanskimi državami vladajoči antikrščanski lobi_

  • logika

    “Po podatkih Erarja (prej Supervizorja) je organizacija samo od leta 2003
    in samo iz slovenskih proračunskih virov prejela že neverjetnih
    2,335.096,89 EUR. V to niso vključeni evropski proračunski viri, v
    katere ravno tako dajemo svoj prispevek slovenski davkoplačevalci. Poleg
    tega so za svoje delovanje in boj proti nasprotnikom politične levice
    bogato nagrajeni tudi z denarjem iz tujine.”

    točno skozi keš tudi vladajo nad nami vsemi. Sami smo jim to dopustili.

  • logika

    “Po podatkih Erarja (prej Supervizorja) je organizacija samo od leta 2003
    in samo iz slovenskih proračunskih virov prejela že neverjetnih
    2,335.096,89 EUR. V to niso vključeni evropski proračunski viri, v
    katere ravno tako dajemo svoj prispevek slovenski davkoplačevalci. Poleg
    tega so za svoje delovanje in boj proti nasprotnikom politične levice
    bogato nagrajeni tudi z denarjem iz tujine.”

    točno skozi keš tudi vladajo nad nami vsemi. Sami smo jim to dopustili

  • Darko Štrajn je zraven še pri Pedagoškem inštitutu in ima tudi svojo fakulteto.

  • To ni mirovni inštitut, pač pa inštitut za zdrahe. Ja Orban je že pokazal kaj je potrebno. Kje so zdaj naši junaki.

  • logika

    Kdaj boste razumeli komu koristi migracija v našo krščansko Evropo? https://www.youtube.com/watch?v=-XK_cJgihG8

    • sprehajalec

      Logika je res prava. Največ bi profitiral od muslimanske in destabilizirane Europe in Amerike prav Izrael, saj bi s tem izgubil svoja dva najzanesljivejša zaveznika…..

      • logika

        Izrael profitira. Tako je. To je povedal tudi slovenski strokovnjak profesor dr. Šterbenc Primož. http://siol.net/novice/svet/sterbenc-izraelu-ustreza-razbijanje-mocnejsih-arabskih-drzav-363185

      • logika

        Popravek. Židovskemu nekrščanskemu Izraelu.

      • ..

        Izraelci imajo ogromno ameriškega orožja in bodo izkoriščeno in osramočeno, ter izčrpano Ameriko, katero so izkoristili za pobijanje arabskih družin, enostavno odj….iz svojega življenja. Čas je, da zavladajo židje, tako razmišljajo antikrščanski izraelci. https://www.ft.com/content/e7e8d87a-c903-11e5-a8ef-ea66e967dd44?mhq5j=e3

        • sprehajalec

          Ti pa pojdi na Kotniko k svojim Afganistancem, pa nakupi cigarete pa jim lepo malo popucaj po sobi, da ne bo takšna svinjarija po tleh.

          pa kakšnega arabca najdi tudi tam, da ti ga vtakne. Ker vidim, da hlepiš po tem.

          • krščanski narodi ne rabimo afganistancev, rabimo mir v svojih krščanskih državah. Zdaj pa tišina in ne mi pisat.

      • Štalmajster

        Uf moonlight walker kak se motiš. Če je nekdo močan in neodvisen, potem “zaveznikov” ……. NE RABI ! Če ima težave, bo pa prosil za pomoč ………….. ravno pri tistih ki so mu POSREDNO naredili težave !!
        https://www.youtube.com/results?search_query=dr+david+duke+divide+and+conquer

        Sem bil nekoč v Maroku pa je en klinc, ki je mulo trajbal povedal:”Če ni težav, jih moraš narediti, da jih potem lahko REŠUJEŠ !! “

        • stop zlobi zionizmu

          Tako je!!!!!

        • stop zlobi zionizmu

          ŽIVELI NARODI, KI ŽELIJO MIR. STOP ZLU!

        • Lustrator

          Na svetu je ni države, ki ne potrebuje zaveznic. Sploh pa ne, če govorimo o državi manjši od Albanije z 8 milijoni prebivalcev (1 promil svetovnega). Pravzaprav je že sam obstoj Izraela (obkroženega s samimi muslimanskimi divjaki) močno odvisen od ZDA in Evrope – da bi jim bilo v interesu njihova destabilizacija je nekaj, v kar lahko prepričaš le najbolj fanatičnega združenolevičarja.

          • sprehajalec

            Ne vidiš, da je cel mirovni inštitut navalil sedaj s svojo ljubeznijo do judov pa Izraela. to so tisti, ki so lani kričali s Kučanom pa Fajonko Slovencem sovražna gesla na kongresnem trgu.

          • .

            Izrael temelji na židovski veri, katera sovraži krščanstvo, ker nikoli ni sprejela Jezusa, židje menda še čakajo na njihovega ” odrešenika”, ki je nekrščanski, tako so zapisali apostoli. Pa v židovskem talmudu si preberite, pišejo, da je Marija bila cipa, Jezus pa pankrt. http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=1+Tes+2%2C14-16&id13=1&pos=0&set=6&l=sl

          • Lustrator

            Ne govori neumnosti. V “židovski veri” ni nikakršnega sovraštva do krščanstva, saj v času nastanka Judovskih svetih knjig – tore, krščanstvo sploh še ni obstajalo. Da pa so določeni Judje pojav krščanstva in njene vsebine vzeli kot grožnjo, je pa nekaj drugega. Za razliko od Korana in muslimanov, pa Judje nimajo “verske dolžnosti” sovražiti kristjanov. In prav zato kristjani in Judje tako uspešno sobivamo. Seveda so v zgodovini obstajali ekscesi in obstajajo še danes – a ti incidenti, ti svetovni nazori nimajo nikakšne zveze z VERO, ampak sociološkim/političnim aspektom.

    • .

      :-)

  • Janez

    Ja, ja !
    TOLE PA JE – ” G N E Z D O ” !!!
    PRAVO
    ” GNEZDO – VALILNICA ” IZ STALINIZMA- TRDEGA KOMUNIZMA IZHAJAJOČE ” G N E Z D O ” !!!

    1. DR. RUDI RUZMAN – človek iz ex TRDEGA JEDRA KP PARTIJE – IZHAJAJOČI ČLOVEK !
    Bil
    JE TUDI KP, ZK PARTIJSKI I N S T R U K T O R – za vzdrževanje KP, ZK IDEOLOŠKIH OSNOV
    KOMUNISTIČNE IDEOLOGIJE
    ŠE V EX SFRJ – INSTRUKTOR ZA POMOČ KRAJEVNIM IN PARTIJSKIM ORGANIZACIJAM
    – V PODJETJIH, ŠOLAH. ITD.
    TO JE BIL ZAGOTOVO – TA DR. RIZMAN – VEM ZAGOTOVO, NEPOSREDNO, KER SO NEKE MOJE
    STARE KOLEGICE – HODILE – na njegove tečaje.

    2. OSTALI – DR. ŠTRAJN, DR. JEELUŠIĆ ITD – so še bolj znani !

    PRAVO “KAČJE GNEZDO” KOMUNIZMA. V R. SLO ! STE NAŠLI !
    Bravo !
    TO JE GNEZDO ŠE VEDNO !
    NAM SLOVENSKIM DOMOLJUBOM – NAJBOLJ NEVARNIH – PRAVIH ” STALINISTOV”
    Ali
    VSAJ IZ JEDRA STALINISTOV V EX YU PO DRUŽINSKEM IZVORU -“STALINISTOV” L.r J. KOMENDA
    P.S.
    BOM POVEDAL – KAR VEM O NJIH.
    SUPER PRISPEVEK.
    KO BOMO RAZPUSTILI TA STARA EX KP, ZK JEDRA
    BODO OSTANKI EX KP, ZK IDEOLOGIJE – ZAČEELI – IZGINJATI !
    Ena
    Lepa domoljubna zanje.

    https://www.google.si/search?q=zdrava+bodi+moja+lepa+domovina&oq=moja+lepa+domvina&aqs=chrome.2.69i57j0l2.23785j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

  • Ameriko smo nekoč imeli vsi radi. Bila je naša krščanska evropska sestra. Danes je Amerika samo neka znanka, ki se je preveč razdajala za tuje nekrščanske interese proti družinam Bližnjega vzhoda.

    • sprehajalec

      te družine se plodijo kot kunci, eksponentno. Gre za stotine milijon družin, pred 70 leti jih je bilo pa manj kot takrat nemcev…

      • ..
        • sprehajalec

          zakaj jih pa potem vlačite na našega in na našo socialno?

          • zakaj izraelci napadajo Sirijski narod? ker želi njihovo ozemlje, svetovni mediji pišejo vse. https://www.reuters.com/article/us-israel-syria-idUSKBN19J2RS

          • sprehajalec

            če bi ga želeli, bi ga že davno imeli. Leta 1973 so bili pred damaskom, pa so se vrnili. Ob cseti je bilo pa 1000 uničenih sirijskih tankov, tako da so Sirijsci to pot poimenovali dolina solza….

          • logika

            IZRAELCI SO ZASEDLI GOLANSKO PLANOTO V SIRIJI. IN NAPADAJO NON STOP PO SIRIJSKEM NARODU, SVET VSE VIDI. Adijo. http://www.bbc.com/news/world-middle-east-39739787

          • sprehajalec

            Ko so čečeni na čečenskem ozemlji napadli Ruse, so jim ti zravnali Grozni in pobili čečence….

          • .

            Sirijsko Golansko višavje je sirijsko, izraelci pa ga nasilno zasedajo. Nimaš ti pameti nobene. čao stari, pejt spat https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli-occupied_territories

          • .

            imaš marsikaj prav, prav imajo vsi narodi na njihovem ozemlju. Naj zmaga miroljubnost in naj se vojne končajo. Hvala za debato :-)

          • logika

            celo CNN je objavil, da izraelci grozijo, da bodo uničili Sirijo, v kateri živijo tudi sirijski otroci in ženske!!!!. http://edition.cnn.com/2017/03/19/middleeast/israel-syria-air-defenses-liberman/index.html

          • sprehajalec

            CNN je podaljšana roka arabskih šejkov in ostarelh hipijev…

          • Hun

            na nasem ozemlju je najvec kosovskih albancev…kdaj bo konec migracij iz Kosova? ko bo SDS na oblasti?

          • sprehajalec

            Največ sta jih privlekla Fajonka in Žbogar. Pa liberalna utopija. Ko ne bo vsak od njih, ki ima žlahto tukaj dobil vize.

          • Hun

            to so vaše politične spletke…kazanje s prstom na levake…sami niste nč bolš…šiptarji so hodil v velki večini v Slo tud v obdobju 2004-2008

          • sprehajalec

            Ni ti čisto jasno glede vodenja kakšne večje zadeve razen domače kleti. javna uprava je nespremenjena od leta 91, namnožila se je z žlahto in znanci. Prevzeti vlado je tako, kot da bi za vodenje voljčjega tropa postavil domačega ljubljenca. Trop bo funkcioniral naprej po svoji logiki….

      • vpr

        Kako lahko za človeška bitja rečeš, da so kunci???

        • sprehajalec

          Če zaplodijo 10 potomcev, potem jih pa prepustijo socialni, ni drugega kot kunci. Za potomce je treba skrbeti.

          • vpr

            kaj tebe briga kaj delajo v njihovem domu?

          • sprehajalec

            Ne, sem hodijo, če še nisi opazila….

          • nisem za migracijo

            Ker so pregnani !! Konec vojne je treba doseči. Da narod ne rabi hodit drugam ampak da imajo svoj dom tam kjer tisočetja živjo. Adijo.

          • tohuvabohu

            Če bo zavladal mir, se bodo množili še hitreje. Tisti puščavski kraji ne omogočajo tolikšne populacije. Če ne bi imeli nafte, bi živeli še v kameni dobi. Iz puščave je naredil plodno zemljo le Izrael.

          • ha

            z ameriškim denarjem, težki frajerji, ni kaj

          • Razocarana

            Preganjani, malo morgen. Uradno po poročilih UN je v poplavi ki rine v Evropo samo majhen procent pravih beguncev ki bežijo pred vojno. Od teh ki v tisočih prihajajo oziroma so pripeljani v Italijo je samo 2,6% pravih beguncev, nekaj česar se EU in EU vlade prav dobro zavedajo. Tako, da kljub temu da se strinjam, da je potrebno doseči konec vojne v Siriji, verjeti da bodo zaradi tega Afričani, Afganistanci, Pakistanci, Maročani, Tunizici, ipd. nehali riniti v Evropo je zelo naivno.

          • Hun

            primitivci izkoristjo živlenje, pametne drugi izkoriščajo

          • sprehajalec

            Stvar osebnega dostojanstva, sramu pa občutka za potomce. Lahko jih prepustiš ulici pa socialni, stvar pa je kako se boš ob tem počutil. Poleg tega Slovenec zelo težko pride do socialne, ker vsak izkazuje neko premoženje, podedovano, pridobljeno. Če prideš s PVC vrečko, pa v Sloveniji ne izkazuješ nič, imaš takoj LCD pa stanovanje pa podporo….

          • Hun

            se prav ns izkoriščajo naši politiki ne migrantje k dobivajo vize k po tekočem traku

          • sprehajalec

            Politik je pa v precepu, ali mitraljez na mejo ali pa da jih spusti čez. Tako se potem filajo v Europo.

  • stop zionističnemu zlu

    Živeli narodi, ki želijo mir !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sprehajalec

      Izrael si zanj prizadeva že od leta 1947, pa ga vseskozi napadajo sosedje.

      • stop zionizmu antikristu
        • sprehajalec

          Rusi so pa okupirali Samojede. O tem molči celi svet, ker se boji Rusov in njihovih nuklearnih bojnih glav….

          • .

            bla bla, uživaj, čao

          • sprehajalec

            Zmanjkalo? Iščeš jutub link kako naprej?

          • vpr
          • Svetovno znani časopis Reuters upa povedati, da izraelci napadajo Sirijski narod. https://www.reuters.com/article/us-israel-syria-idUSKBN19J2RS

          • sprehajalec

            Tvoj prevod ima lepotno napako, minometna mina je padla na Izraelce iz Sirije. pa so užgali nazaj. vsak bi razen Mirovniškega inštituta…

          • ,
          • logika

            rešitev je mir med vsemi narodi na Bližnjem vzhodu. palestinci si zaslužijo svoj del, da lahko normalno živijo.

          • BBC tudi piše o tem, da židovski izrael napada sirijski narod. http://www.bbc.com/news/world-middle-east-39728682

          • sprehajalec

            bereš star BBC arhiv. To je bila Yom kippurska vojna 1973 leta….

          • stop zlu

            Ni yom kipur, ZDAJ NAPADAJO SIRIJO, ZDAJ !!! http://www.bbc.com/news/world-middle-east-39728682

          • sprehajalec

            Praviš minometna mina pa sama nastane na nebu, kot toča?

          • .

            ubijanje palestinskih otrok ni normalno.

          • mojadezela

            Sw remalo min padw na Izrael.

          • sprehajalec

            Born to kill Jews? Nova bo morala pretehtati koga spušča sem gor…

          • ,

            jp.

          • stop zlu

            Izrael napada sirijski narod non stop. http://www.bbc.com/news/world-middle-east-22419221

          • sprehajalec

            Za minometne mine se pa ne ve, kdo jih pošilja na Izraelce? Alah?

          • logika

            zakaj je izrael zasedel sirijsko Golansko višavje? To je nelegalno. Vsi vemo. A?

          • sprehajalec

            zakaj je rdeča armada okupirala vzhodno prusijo pa pregnala in pobila 10 milijonov nemcev? Sirijec se ti smili. nemec pa ne. je nemec manj vreden kot Sirijec?

            Bila je poštena bitka, sirci so bili v veliki premoči leta 1967 in 1973.

          • .

            nemški narod je žrtev zionističnih ciljev, ki z vsiljevanjem migracije ( pregnanih ljudi ), nasprotujejo protestantskemu krščanskemu nemškemu narodu.

          • logika

            REŠITEV JE ZAUSTAVITEV VOJNE IN HEGEMONIJE NA BLIŽNJEM VZHODU.

          • sprehajalec

            Brez vmešavanja Amerike seveda….

          • mojadezela

            Ja tocno to. Kaj majo kavboji tam za pocet a jih je mogoce asad napadel? Res si tele.

          • sprehajalec

            Pravič Rusi Carja fuknejo, pa bo mir…..

          • Lustrator

            Kakšen “sirijski narod” neki? Sirija je bila od nekdaj dežela, ki so jo naseljevali kristjani in judje, potem pa so si jo muslimani z orožjem vzeli. Je samoobramba zate napad?

          • Hun

            iz kje pa ti črpaš informacije…iz svojih izkušenj?

          • sprehajalec

            Tam, kjer jih vi očitno ne.. pa dosti je logike uporabljene. Tiste, ki jo težko najdeš pri nas…

          • Hun

            vecina k tu gor visite po cel dan se mate vsi za posebne…res ste posebni..brez živlenja

          • sprehajalec

            Po tvoje je pa pametno, da se vsake toliko časa tu gor namalaš, pa kakšen citat iz Dela prilepiš….

          • mojadezela

            Ne on lapa na pamet. In se to pise neumnosti.

          • .

            ŠKOTSKI NAROD JE ZNAN PO ZAGOVARJANJU PALESTINSKEGA NARODA. A BOŠ ŠKOTE TUDI PLJUVAL? https://www.facebook.com/scottishpsc/

          • sprehajalec

            Škotski narod? Dva škotska antisemita, kakšen narod…

          • .

            IRSKI NAROD JE ZNAN PO ZAGOVARJANJU PALESTINSKEGA NARODA. A BOŠ PO IRSKEM NARODU TUDI PLJUVAL? http://www.ipsc.ie/

          • sprehajalec

            Ti tvoji palestinci se plodijo ravno tako kot kunci. leta 1948 jih je bilo 1,2 milijona, danes jih je 12 milijonov, od tega 2 v Izraelu. Tako, da tehnično Izraelci niso nikogar pregnali, imajo jih 1,2 + eksponentna rast = 2 milijona. Ne vidim razloga, da jih vzamejo vseh 12 milijonov.

          • mojadezela

            Ne rabijo jih jemat, naj se odselijo iz okupiranega obmocja. In ne mlati prazne slame o antisemitizmu, le tega prakticirajo zidje. Ce se ne ves so palestinci semiti zidje pa khazarji. Pravih hebrejcev semitov ni vec.

          • sprehajalec

            Če bodo odšli, bodo palestinci šli v Europo ali pa za njimi. nekdo jih vendar mora živeti…. Oni potrebujejo jude za svoj obstoj.

          • mojadezela

            Bebav pa si to ti moram priznat.

          • sprehajalec

            Če mi ti to rečeš, si v bistvu štejem za pohvalo.

            Nije žvaka za seljaka….

        • Lustrator

          Zabavna izjava za vsakega, ki se zaveda, da so Judje živeli na tem področju več kot 1000 let pred pojavom islama. Noro, kaj vse človek prebere.

      • Hun

        a se ti delas budalo al ti je treba šamar stisnt da se opametiš

        • sprehajalec

          Še en antisemit? Kar na kup letite.

          Pa dvomim, da bi si upal stisniti šamar, če bi se srečala.

          • Hun

            budal je tud zmer dost ma kupu…
            otroških igrc se ne špilam kdo bi kermu kj upal…

          • mojadezela

            Ti bi rabil en posten direkt na tvojo gofljo.

          • sprehajalec

            kaj bi dal, da mi ga ti probaš dati ta direkt…

          • bla bla bla

            Palestinci so tudi Semiti, pa nihče nima nič proti njim ampak jih cel svet zagovarja pred izraelskim nasiljem. Argument o antisemitizmu ti ne pije vode. Arabci so tudi semiti.

          • sprehajalec

            Cel svet? Samo neuvrščeni pa slovenski levičarji pa nekaj obrobnih ultra levičarskih skupin. Povezava terroristov Bader mainhoff in Rdeče brigade ter Palestinci, je dobro znana iz 70tih let po terorističnih akcijah.

          • rrrr

            če tebe ne ganejo mrtvi palestinski otroci, o čemer opzarja tudi mednarodno sodišče, potem si revež.

          • sprehajalec

            Arabski, da te popravim. Palestina je biblijsko geografski pojem.

          • Lustrator

            Za začetek prenehaj s krajo uporabniških imen, šele potem s svojim imenom zagovarjaj islamski terorizem, prav?

      • mojadezela

        Hahaha……. A ti si tisti konj z plasnicami na oceh, povrhu si se gluh ocitno…..

        • sprehajalec

          Ti pa butl….

          Marš, govedo jedno, teh vaših pravljic o palestincih sem se naposlušal. pa vedno znova se pojavljate..

          • žnj

            govedo te je rodilo.

          • sprehajalec

            A tebe zaplodilo…

  • kristjani smo

    Živela Evropa in mir vsem dobrim ljudem.

  • kristjani smo

    Živela Evropa in mir vsem dobrim ljudem

  • vpr

    Zloglasni Mirovni inštitut, ki ga je po slovenski osamosvojitvi
    leta 1991 pomagal ustanoviti in financirati ameriški finančni špekulant
    madžarskega porekla, George Soros, ima svoj sedež na Metelkovi 6 v
    Ljubljani. A čeprav je po nekaterih podatkih od leta 2003 prejel skoraj 9
    milijonov evrov, se lahko mimoidoči vsak dan sprašujejo, kam neki
    odteka ves denar, da ne morejo vodilni urediti niti podobe vhoda v
    zgradbo, ki deluje kot iz kakšnega ameriškega filma iz začetka
    devetdesetih let, ki prikazuje najrevnejše črnske soseske – zelo
    zanemarjeno in neurejeno, če ne že kar groteskno za institucijo, ki ima
    samo sebe za zelo ugledno. Ljudje z Mirovnega inštituta so sicer
    slovenski javnosti bolj znani kot levičarsko aktivistično gibanje, ki
    jih partijci financirajo z namenom, da so vstajniki na poziv in
    sovražniki vsega desnega.

    Sovražniki meja in zdravega razuma so.

  • vpr

    Zloglasni Mirovni inštitut, ki ga je po slovenski osamosvojitvi
    leta 1991 pomagal ustanoviti in financirati ameriški finančni špekulant
    madžarskega porekla, George Soros, ima svoj sedež na Metelkovi 6 v
    Ljubljani. A čeprav je po nekaterih podatkih od leta 2003 prejel skoraj 9
    milijonov evrov, se lahko mimoidoči vsak dan sprašujejo, kam neki
    odteka ves denar, da ne morejo vodilni urediti niti podobe vhoda v
    zgradbo, ki deluje kot iz kakšnega ameriškega filma iz začetka
    devetdesetih let, ki prikazuje najrevnejše črnske soseske – zelo
    zanemarjeno in neurejeno, če ne že kar groteskno za institucijo, ki ima
    samo sebe za zelo ugledno. Ljudje z Mirovnega inštituta so sicer
    slovenski javnosti bolj znani kot levičarsko aktivistično gibanje, ki
    jih partijci financirajo z namenom, da so vstajniki na poziv in
    sovražniki vsega desnega.

    Sovražniki meja in zdravega razuma so

  • Janez

    NO JA !
    HVALA NOVA24TV !
    Ste
    KONČANO RAZKRILI SLO KOMUNISTIČNO “KAČJE GNEZDO” !
    Kar !
    V
    R. SLO PARLAMENT Z NJIMI !
    KPS STALINISTI – ANALFABETSKI I. MAČEK, KARDELJ & M. RIBIČIČ& COMP. – SO BILI – ” Z L O ”
    Povzročitelji
    ENE NAJVEČJIH NESREČ,
    KI SE NAM JE SLOVENCEM ZGODILA ! KPS STALINIZEM ! ” KPS – Z L O ” L. R. J. KOMENDA
    P.s.
    NEKAJ EU IN ZDA
    “PROTIKOMUNISTIČNIH PESMI” – so “kar, kar – hude”

    https://www.google.si/search?q=anticommunist+songs&oq=anticommunist+songs&aqs=chrome..69i57j0l3.16336j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

  • šmentanamuha

    Lev Kreft je Žid, mogoče je tudi Neža. Zelo težko je razumeti njeno gorečnost, ko zagovarja ilegalne azilante, ki bi morali nemudoma dobiti vse pravice, vključno z državljanstvom, in ves komfort na račun nas državljanov Slovenije. Skratka: za tujce, ki se pritihotapijo v državo zahteva več, kot imajo pri nas delovni ljudje na minimalcu ali pod pragom revščine, da o upokojencih niti ne govorimo. A je že kdo preveril finančno stanje in vire financiranja te izdajalske kuzle.

    • Lustrator

      Treba je razlikovati med judovstvom po “narodnosti” in judovstvom po verski opredelitvi. Načeloma naj bi to bilo eno in isto, a v praksi ni. nekdo, ki za svojo “religijo” sprejme komunizem je torej Jud le še v svojem genetskem zapisu. Podobno je z raznoraznimi bosanskimi “muslimani” pri nas, da o avstrijskih in nemških gastarbajterjih ne govorim. Čeprav se ponosno tolčejo po prsih kot “muslimani” pa imajo dejansko z islamom toliko kot jaz, morda še manj.

      • Hun

        tolk kot imas ti z krščanstvom…si hotel napisat

        • Lustrator

          Niti ne.

      • mojadezela

        Jud po narodnosti? Kaj pa ti svasas. Judaizem je vera in nima veze z narodnostjo. Ne mores biti jud v genetskem zapisu. Stari hebrejci so bili semiti. Danasni zidje so khazarji itd…….. Malo si preberi o veri in narodih.

        • r

          točno tako.

        • Lustrator

          Brez zamere, ampak nimaš pojma o Judovstvu ne v tem, ne v onem smislu, pa čeprav imaš Davidovo zvezdo v avatarju. Če bi ga imel, sem absolutno prepričan, da ne bi tule tako zlahka stresal antisemitizme in računal na odobravanje k populizmu nagnjene množice zmedenih radikalcev.

  • ŠČŽČŠČŠŽČČŠŽČŽŽŠČŠČŠ

    Le kam gre ves denar za travo in igle saj so 24/7 prikantani.

  • Janez

    “HINAVŠČINA”=LAŽNI “ČAR” OD NACIZMA UUJŠEGA KOMUNIZMA. Poglejte. L.R. J. KOMENDA
    P.S.
    ZLAGANI “HINAVVSKI ČAR” KOMUNIZMA.

    https://www.google.si/search?client=tablet-android-samsung&ei=W6ZwWejbJsTca6mFoegO&q=why+isnt+communism&oq=why+isnt+communism&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i13k1j0i13i30k1l3j0i22i10i30k1.366482.391601.0.392623.39.38.1.0.0.0.300.6015.0j32j4j1.37.0….0…1.1j4.64.mobile-gws-serp..4.35.5636.3..0j35i39k1j0i19k1j0i22i30i19k1j0i13i30i19k1j0i131k1j0i10k1j0i10i19k1.2GX4RF6_J2U

  • Oregon

    barabe pokvarjene komiunajzarske kradljive in po novem še smrdljive, kot vidimo

    • .

      komunajzarski čikarji ki sovražijo križ in varne meje, ni hujega :-)

  • SDS je v mojem srcu

    Takoj pipco zapret in jih obtožit rasističnega delovanja

    • .

      Bravo!!!!!!!!!!!!! Pravi rasisti so tisti, ki napadajo krščanske narode!!!!!! Krščanski narodi, ponosno vstat!

  • Razocarana

    Kako sramotno, za društva kot je Mirovni inštitutje denar v proračuni, kljub temu da samo zgago delajo, a za slovenske otroke je pa potrebno denar zbirati z zamaški.

  • Darth Vader

    mogoče bi mogl kdaj vstopiti v te prostore in pogledati, koliko radikalnih levičarskih aktivistov sedi notri in se obupno trudi v komentarjih pod članki na nova24tv srat in deprogramirat slovensko podzavest in slovenske vrednote….tko v živo…..

  • dr Janez Sveti

    Orng biznis tile mirovniki in pravičniki!
    DR Janez Sveti Mirovna fakuteta

  • piko8

    To so levičarski lenuhi, ki neznajo na
    prostem trgu zaslužit za burek. Radi pa živijo na tuj račun!

  • Rdeče zvezdaš Zoran

    Sam še moj avatar jim manjka

  • baubau

    Ali kdo ve,komu je bila ukradena ta meščanska hiša in kje so -končali?-njeni pravi lastniki?

  • kontekstinkorekcije

    To, da politično aktivne organizacije prejemajo proračunska sredstva ni nič novega. V istem obdobju je Radio Ognjišče prejelo skoraj enako količino denarja, Združenje za vrednote Slovenske osamosvojitve pa v manj kot petih letih obstoja več kot 550 tisoč evrov (Vir: Erar). Selektivno kritiziranje nasprotno politično opredeljenih nevladnih organizacij za prejemanje proračunskih sredstev, ko pa to prejemajo tudi desne organizacije, celo tiste sorodne Nova24TV, je skrajno nenačelno in novinarsko sporno. Naj še dodam, da so o črpanju proračunskih sredstev nekaj časa razmišljali tudi na Nova24TV; https://www.dnevnik.si/1042732876/slovenija/informativna-televizija-nova24tv-odslej-nepridobitna .

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!