[Video] Na Pop TV povsem ignorantski do vprašanj o poslovanju v davčnih oazah in ubogih plačah novinarjev

Foto: Nova24TV

Ekipa Nove24TV je želela od generalnega direktorja Pro plus izvedeti podrobnosti o poslovanju v davčnih oazah in informacijah, da je v času vodenja medijskega giganta s strani generalnega direktorja Pavla Vrabca, večina zaposlenih prejemala minimalni dohodek, drugi del plačila pa prek drugih oblik plačila, kot je s.p., da so s tem državi plačali nižje dajatve.

O teh, za javnost pomembnih vprašanjih, smo želeli govoriti tudi s Pavlom Vrabcem osebno, a so nam na kadrovski službi dejali, da nam bodo odgovore poslali po elektronski pošti do konca dneva. Vendar bolj kot se je dan prevešal v noč, odgovorov še vedno ni bilo. Očitno so na Pop TV in Kanalu A glasni samo takrat, ko je potrebno trkati na tuja vrata.

V ozadju pa poslovanje v davčnih oazah
Nedavno smo poročali, da je poleti lansko leto je medijsko hišo Pro Plus kupila nizozemska družba United Group v lasti ameriškega investicijskega sklada KKR in Evropske banke za obnovo in razvoj. Iz podatkov izhaja, da je imelo podjetje Pro Plus razvejano lastniško strukturo in vodi neposredno na otočje Curacao, ki velja kot davčni raj. Monopolni položaj državnega podjetja Telekom, ki določa obvezne sheme za kabelsko televizijo, pa je dovolil, da so programi podjetja znotraj paketa kabelskih operaterjev, sicer bi morali biti posebej plačljivi. Ogromni dobički podjetja Pro Plus tako romajo neposredno v davčne oaze in se izogibajo slovenskemu plačilu davka na dobiček.

Peter Truden