Žena pilota JLA Mrlaka je še vedno na seznamu povabljenih svojcev padlih v vojni za Slovenijo!

Emilija Mrlak - žena pokojnega pilota Tonija Mrlaka. Foto: Nova24TV

Na seznam povabljenih svojcev padlih v vojni za Slovenijo je uvrščena tudi Emilija Mrlak, žena pilota Antona Mrlaka v sestreljenem helikopterju Sloveniji sovražne vojske JNA. Seznam povabljenih ima ministrstvo za obrambo, ki ga še vedno vodi Andreja Katič. Prav ona je v soboto, 16. junija 2018, ko je položila venec na mesto, kamor je padel sestreljen helikopter Sloveniji sovražne vojske JLA, ob tem pa celo izjavila, da je bilo to krivično. Levica na ta način rehabilitira kolaborante okupatorske armade in zaničuje prave vrednote slovenske osamosvojitve. 

Sodišče je namreč ugotovilo, da je bil pokojni Anton Mrlak “pripadnik agresorske JLA in da je nesporno dejstvo, da je v trenutku, ko je bil sestreljen, letel po navodilih nadrejenih iz JLA, ne pa da bi bil na begu iz JLA, in da je bil helikopter Gazela 664, v katerem je letel pilot Mrlak, sovražno plovilo in legitimna vojaška tarča” (sodba II Ks 12880/2015).

Vsem v JLA je bil ponujen prestop v TO
Iz službe za strateško komuniciranje na ministrstvu za obrambo so nam glede uvrstitve Emilije Mrlak na seznam povabljenih svojcev padlih v vojni za Slovenijo odgovorili, da iz dokumenta ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 izhaja, da bi status Antona Mrlaka lahko izenačili s statusom pripadnika TO. “Od takrat so njegovi svojci na seznamu svojcev, vabljenih na sprejeme za svojce padlih v vojni za Slovenijo.” Ob tem pa so dodali, da je v omenjenem dokumentu zapisano, da je Anton Mrlak nesporno izrazil željo po prestopu v Teritorialno obrambo Republike Slovenije že pred 25. junijem 1991 oziroma pred nesrečnim dogodkom. Kar pa ne drži.

Obveščevalna služba ministrstva za obrambo je navezala stike z vsemi častniki jugoslovanske armade, ki so bili po rodu Slovenci in so služili v enotah v Sloveniji. “Tedaj se je vedelo, kakšna je klima in na koga se da računati,” je povedal Janša na 33. nujni seji odbora za obrambo. Bili so častniki, ki so služili v jugoslovanski armadi in so prišli pred razglasitvijo samostojnosti, bili pa so tudi tisti, ki so z gnusom zavračali sodelovanje. Znan je sestanek naših obveščevalcev s tistimi Slovenci, ki so služili v “plavih” uniformah na Vrhniki (protiletalska obramba). Sestanek se je končal klavrno, le nekaj jih je namreč obljubilo zvestobo Sloveniji, nekaj pa ne. Podpolkovnik Brenčič, ki je v Slovenski vojski zasedel visok položaj, je dejal, da dokler ima 4.000 mark na mesec, ponujeno pa mu je 900 mark, ne želi slišati o tem, da bo naša država razpadla.

Mrlak dobil celo svoj spomenik v Rožni dolini
Tako iz slovenskih kot tudi iz tujih medijev je bilo 27. junija jasno razvidno, da je Slovenija v vojni in da se branimo pred agresorjem. “Da nekdo reče, da tega ni vedel. Tega ne kupim,” je prepričan Janša. Ob tem pa Janša dodaja, da do poveljstva nikoli ni prišla informacija, kdo je v katerem helikopterju. Čeprav se je ime Mrlaka znašlo na spomeniku padlih v vojni za Slovenijo na Žalah, tedaj ni nihče reagiral. Nato pa se je pojavil celo spomenik v Rožni dolini, in sicer posvečen tistemu, ki je pilotiral sovražni helikopter, pri tem pa se spregledajo dosežki, ki so spremenili potek zgodovine.

Foto: Demokracija

Foto: Demokracija

Foto: Demokracija

Slovenija je očitno država, ki postavi spomenik tistemu, ki je pilotiral 12 ur po pozivu, in na seznam povabljenih svojcev padlih v vojni za Slovenijo uvršča njegove svojce, pri tem pa “pozablja” slovenskim osamosvojiteljem priznati njihovo vlogo, čeprav so ti zaslužni za graditev slovenskih temeljev. Pri čemer je jasno, da se pri diskreditaciji ne ozira na uporabljena sredstva, podvržena zapiranju in gonjam po sodiščih.

 H. M.

  • samotoje

    Ne vem, kdo je bil Toni Mrlak in ne vem, zakaj je počel, kar je pač počel. Nobene potrebe ni, da bi pljuvali po pokojnem človeku, saj državi ni povzročil nobene posebne škode. Pri tem bi moralo ostati. Kar pa Ministrstvo za obrambo zganja z obeležji, polaganjem vencev, napisom na Žalah in postavljanjem vdove v isto vrsto s svojci tistih, ki so umrli za Slovenijo, pa je žalitev za vse tiste, ki so nosili glave v torbah za Slovenijo, ki so pod streli bežali iz JLA, ki so se golih rok postavljali pred tanke. Na ta način ministrstvo in vdova najbolj pljuvata po človeku, ki se je narobe odločil in to plačal z življenjem. Mrlakova bi se morala svojega moža spominjati po dobrem, ne pa teptati spomin nanj na tako sramoten način.

    • rabbit

      Babi se gre za denar, ji je pa sodišče preprečilo njeno igrico in igrico nejnih botrov, ko je VSO kazensko ovadilo Kučana in igrice je bilo konec

      • samotoje

        Kar sem videl in slišal, je ženska bolj preproste sorte, torej lahka tarča za manipulatorje vseh dobro znanih vrst. Moralno dno v vsakem pogledu.

  • Tom Žnidarčič

    Merlak je pilotiral tuj agresoski helikopter, tam, kjer bi ga ne smel, zato je ujel raketo v rit! On je umrl, njegovi pajdaši pa dobivajo SLO penzijo!

  • Republic Commando

    ” Za samostojno Slovenijo” piše na spomeniku. Pilotiral je pa na strani agresorja. :)))))

    • Steiermark

      tisti, katerih najbolj intimna opcija, nikoli , ni bila samostojna in svobodna Slovenija, pač zadevo tako vidijo – izhajajo iz sebe in svoje pokvarjenosti ter temu primerno tudi nastopajo…….Kot izgleda bo potrebno ponovno osvoboditi Slovenijo od takšnih pokvarjenih jugobarab!

  • joza joza13

    Mrlak je padel v vojni za Jugoslavijo in ne v vojni za Slovenijo!
    Emilijo Mrlak odstraniti iz omenjenega seznama!
    Emiliji se naj zaračuna raketa, ki jo je Mrlak pokasiral…

  • Miro Jereb

    Po vseh dokazih in toliko let po dogodku pa še vedno serjejo in se sprenevedajo. Merlak je služil v SOVRAŽNI vojski…torej je bil sovražnik. Res pa da so vse ženske ministrice…sedanje… naredile ogromno škode sloveniji. Vse so nesposobne ali pa oportunistično politične. Tud šporgeta jim ne zaupam. Saj res…kam pa se je tisti skeleton od Klomunčiča zgubu ??? Pravosodje ga očitno ne potrebuje več.

  • AlojzZ

    Globoka država jezdi dalje. Nadškof Zore pa nič.

  • resnicaboli

    Kdo je plačal postavitev znamenja kdo je dal dovoljenje?

    • Krtača 20

      Kacin in janša.

      • resnicaboli

        Lažeš takoj ko vstaneš?

        • Krtača 20

          Ne. To dela noravfake news vsak dan.

      • WISKY 1000

        Budala

        • Krtača 20

          Te je naredila.

      • Mojca pokraculja

        Dokaži.

  • Krtača 20

    Glede na to da so vsi dokazi zunaj glede tega nesrečnega primera, so janševi novinarčki sposobni napisat že tretji lažniv članek na to temo. Živa ogaba od portala. Noratv24 fake news. Pfej fašisti. Nazaj u luknje.

    • dr Janez Sveti

      A je bil helikopter JNA?
      A je bil pilot v uniformi JNA?
      A je letel v delu Ljubljane, kjer je bilo letenje prepovedano?

      Če so na vsa tri vprašanja odgovori DA, je bila sestrelitev upravičena.

      DR Janez SVeti veteran vojne za Slovenijo

      • Miro

        kaj budala trobiš, ti si bil v plenicah ….. kakšen veterean pa si bil v tistem desetdnevnem igračkanju? tudi sam sem bil v TO in se zato ne čutim za “veterana”

        • dr Janez Sveti

          Nisem več tako mlad, ker sem imel takrat že otroka. Tvoj patetičen poskus žalitve samo kaže na tvojo raven kulture in pameti.
          Sem ponosen, da sem sodeloval v osamosvojitvi Slovenije.
          Bil sem oddaljen 500 m od sestrelitve helikopterja. A ti naj pomagam in omenim, da je bil načrtovan helikopterski desant specialcev JNA na parlament in Cankarjev dom? Sodišče se ni kar na pamet odločilo. Sovražniki samostojne Slovenije potvarjajo zgodovinska dejstva.

          DR Janez SVeti genij

          • Miro

            lažeš…. če bi bil res v zaščitnem vodu, kot navajaš, se nebi razglašal za “veterana”….ali pa si tako butast….. tisti otrok ki ga navajaš pa si bili ti in otrok si še vedno, vsaj mentalno…..veteran!

          • dr Janez Sveti

            Nisem omenil nobenega “zašćitniškega voda”! Sicer pa nimam namena delit moje misli z imbecilom, kot si ti.

            DR Janez Sveti genij

          • Miro

            nikdar ni bilo govora, da se pričakuje kakršen koli desant…. sam sem bil v zaščitnem vodu slovenske vlade…. no ja člani vlade sploh niso bili tam, ampak vsaj Ivan Janša se je skrival po ljubljanskih kleteh ves posran od strahu

          • dr Janez Sveti

            Poglej. Tvoje politično prepričanje ni pomembno. Govor je o vojni. Janša ni bil nič posran. Levi se ga še danes bojijo, kot hudič križa.
            DR Janez Sveti genij

          • KAPIBARA

            V tem kontekstu napada- desanta, so pa mene in moje, poslali na varovanje RTV-ja

        • Soave

          A ?? Tu te čevelj žuli ? Spregledali so te, pa si užaljen !

          • Miro

            a znaš kaj pametnega povedat na to temo …oz ali jo sploh lahko komentiraš, ker si prebutast, da bi razumel dogodke ki so bili takrat…v pravljicah Janeza J ni vse napisano kot bi moralo biti

          • Soave

            Pa ti povej – kaj bolj pametnega, kot je tale tvoj koment.
            Strinjam se s člankom. Vozil je helikopter JLA !

          • Krtača 20

            Takrat je bilo vse od JLA.

        • KAPIBARA

          …se zato ne čutim za “veterana”..
          Sram te je lahko,isto mišljenje kot od malega plavega murgelskega perkmandelca, kateremu še dane ni nič do SLO- intimne opcije in ostalo govano..

          • rabbit

            Daj no ta Metelkovec nikoli puške še v rokah ni držal bi se posral od strahu.

  • Miro

    barabe pa kaj vi res nimate nobenega spoštovanja,. zato da bi prekrili umor, ki je bil storjen s strani ljubljenega, ste pripravljeni nekoga očrniti in zatajiti zgodovino…. beseda fašisti , navedena spodaj je preblaga za take gnoje

    • dr Janez Sveti

      S svojim komentarjem samo opisuješ sebe.
      DR Janez Sveti genij

      • Miro

        sveti ti janezu Janši…sveti gnoj

        • dr Janez Sveti

          Edino, kar mi je sveto je moja družina in domovina Slovenija.

          DR Janez SVeti genij

          • Miro

            ma bedak pej v kakšno sekto, no pa saj tam si že, bolnik bolani

          • dr Janez Sveti

            Priznam, da nisem od tebe pričakoval pametnega odgovora.
            DR Janez SVeti genij

    • Soave

      Uporabi možgane in prvo pospravi pred svojim pragom . Ogromno dela boš imel in nič časa za take pisarije!

    • rabbit

      Cepec Merljak je čisto sam kriv, da je v+dobil raketo v rit. Sodišče odločilo tako.

  • dr Janez Sveti

    Ali ima spomenik Hrvat v Mariboru, ki je prva žrtve JNA v vojni za samostojno Slovenijo?

    Kdo je tu NOR?
    DR Janez SVeti genij

    • janko

      Ja, VSE žrtve zaslužne za samostojno Slovenijo bi MORALE imeti svoj spomenik! To je naša DOLŽNOST! In tega občutka naši večno vladajoči levuharji nimajo! Tudi vsi živi, zaslužni za osamosvojitev Slovenije morajo imeti status (vsak vojak) in imeti naše spoštovanje. Sploh vodilni, kot Janša, Krkovič, Bavčar, Kacin idr! To je osnovno! Tudi zanje levuharji nimajo posluha, Sploh Janšo vsa leta nizkotno napadajo. To NI prav! V temle primeru bi jaz predlagal, da ker je postopek že tako daleč, naj se odvije do konca, tudi ta nesrečni pilot je nekako žrtev težkih dni naše preteklosti.
      Ker smo kot narod grozno razdeljeni na leve in neleve, že dalj časa razmišljam, kako bi bi se dalo začeti graditi mostove med Slovenci. Saj smo en mali, ogrožen narod. Nisem vseglihar, daleč od tega, levi pol že 60 let doživljam kot eno samo negativnost! Kot so se nekoč naši pradedi pobili med seboj za boginjo Živo in za krščansko vero in kot so naši očetje hoteli pobiti vse Slovence, ki se niso mogli navdušiti nad komunizmom, tako tudi danes talevi gonijo svoj prav, enako skregan z zdravo pametjo in morda še čim – non stop jim kažimo dejstva, resnico in to na civilizacijski ter krščanski način. In bodimo aktivni ter neumorni. Z našo iskrenostjo, dobronamernostjo, poštenjem, tolerantnostjo – nam BO uspelo! Uspelo sčasoma odpreti njihova okna v svet.
      Tule je morda en tak primerček.

    • Jovo Jamnica

      Božo Predalič je s podpredsednikom Združenja VSO Francijem Feltrinom in člani predsedstva Francem Kanglerjem, Francem Breznikom in Slavkom Kmetičem položil lovorjev venec pri spominski plošči Josefu Šimčiku.

      http://vso.si/index.php/povezave/818-komemoracija-v-spomin-josefu-simciku

      • KAPIBARA

        Lepo, ni pa lepo, da ni nobenega predstavnika države poleg !!
        Sam gospod predsednik, pa bodo sprejeli konfliktno vdovo…

      • dr Janez Sveti

        Lepo. Nisem vedel. Hvala prijatelj.
        DR Janez Sveti

  • Krtača 20

    Spomenik je dal postavit Kacin, požegnal ga je pa janša. Ampak dons sta pa oba tupa i glupa. Preko trupel do oblasti ja, janša, kacin pa krković so samo za v arest.

  • Miro

    sramota, kaj so vse sposobni naredit da prekrijejo svoje zločine

  • Mitja

    Ubili ste Tonija barabe.

    • rabbit

      Cepec se je ubil sam.

    • pupa

      Vsi, ki niso špekulirali so že prvi dan vedeli kdo je agresor. Pošči kje kakšno informacijo (Gospod Hojs VSO) kakšno pot so nekatreri naredili , da so se priključili TO.

      • Soave

        A, da bi bi kaj prebrali ?? Zakaj neki ? Saj jim prav vse povedo ta pravi.

    • rabbit

      Toni se je kar sam. Cepec je mislil, da je frajer.

  • Soave

    + + + + + + + +

    Nič se ne čudim !! Sedaj so kar naenkrat prav vse komunjare osamosvojitelji !!
    S svojim šefekom na čelu.
    Saj veliko pravih komunistov v svojih vrstah že od samega začetka niso imeli, ampak same uboge človečke, ki so se borili za kaj boljšega, kot je bilo delo v tovarni.Na vse načine !

    Z goljufijo, lažjo in predvsem komolčarstvom so pa lahko daleč priplezali samo tisti z VIP In podobni primerki. In taki nam danes vladajo.

    • Miro

      lepo si opisal Ivana Janeza Janšo….čestitke…samo da še vlada ne ravno direktno

      • Soave

        Slabo bereš.

        • Steiermark

          sploh ne bere, ker ne zna in tudi razume ne pomena zapisanega, on je samo zdresiran in zna zalajati na določene črke!

          • Soave

            Šefeki pritisnejo na gumb. . . . pa je !

      • Soave

        Ali ti sploh kaj pomisliš, preden napišeš ? Se delaš neumnega, ali pa si že od malega dementen.
        G. J. J. ni nikoli izjavil, da samostojna SLO ni njegova intimna opcija in je bil med prvimi osamosvojitelji.

        Pa še mnogi drugi Slovenci ! Ampak oni se ne ” mečejo ven ” tako kot mali mož. TA PA DIREKTNO VLADA !

    • pupa

      Največje položaje in zasluge pa so pridobili z ovajanjem in pridnih in poštenih sodelavcev.

      • Soave

        So se v Moskvi šolali. Tam se je silni tovariš naučil, kako se likvidira ( ne samo diskvalificira ) svoje politične nasprotnike.

    • Steiermark

      Sedaj lahko samo še čakamo, kdaj bodo postavili “obeležje” kratkonogemu izdajalcu Slovenije in Slovencev ter mu dodelili “penzijo”, v višini, kot jo prejemajo pravi borci za Slovenijo! Pa pogrebne stroške mu naj že vnaprej pokrijejo, ker si s takšno penzijo, sam, pokopa, nebi mogel zagotoviti! Mislim pa, da ko bo mrknil jugosrbski kratkonogi izdajalec slovencev, bo ga potrebno pospraviti skupaj, z nevarnimi odpadki, ki jih za atomsko centralo hranijo, globoko pod zemljo, v posebnih ovojih, ki naj nebi dovolili uhajanja strupa…..

  • Krtača 20

    Vaš janšek je že 93ga leta priznal da je šlo za tragično napako in je to zapisal tudi v dokument ki ga je podpisal. Mrlak se je menil s kacinom, ki je zatajil, krkovič je streljal na neoborožen helikopter, janša je pa vse skup podpisal.

    • Mojca pokraculja

      Zakaj sodisce ni sledilo temu dokumentu?

      • slaipowi

        Ker imamo komunistično sodstvo. Največji komunist je pa Janez Janša.
        Nesporno in dokazljivo je, da je bil dokument ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 podpisan s strani takratnega ministra za obrambo, velecenjenega Janeza Janše. To stoji tudi v originalnem odgovoru MORS-a.
        Druga možnost pa je, da je jajo en velik lažnivec, ki se obrača po vetru in hkrati na veliko izkorišča luknje v zakonodaji ter dela medijske in sodne spine. Tisti, ki ga osebno poznamo se nagibamo k tej možnosti

        • rabbit

          Kaj je Mitja si že iz zapora.

          • slaipowi

            ??? Mitja who?

        • Mojca pokraculja

          Hočeš rečt da je sodišče spregledalo najbolj ključen dokument? Imaš ta dokument, da ga preberem.

          • slaipowi

            Kar poglej moje komentarje. Boš našla link na dokument. Podpis je jasno viden

          • Mojca pokraculja

            Ne morem imaš zaprt profil, po člankih pa ne bom skrolala, prezamudno.Če ti ni odveč pripni še enkrat, prosim.

          • Mojca pokraculja

            Sem našla ta dokument.
            Ta dokument je nič od nič. Brez vsebine in dokazov. Nima prav nobene vrednosti in ne dokazuje tega kar vi vztrajno trdite. Vidite samo podpis-JJ, vsebine pa ne. Gremo po vrsti:

            1. Dokument je brez naslovnika torej ne vemo komu je namenjen, komu se izdaja. Kar tako?
            2. V dokumentu ni navedeno na čigavo zahtevo se izdaja. Kdo je zahteval, prosil za ta dokument in zakaj? Pokojni Merlak najbrž ne !
            3. V tem dokumentu se sklicujejo na neke vojaške zakone toda PAZI !!!ne citirajo nobenega člena. (Oprostite to je pi…dim !)
            4. V dokumentu ni nikakršnih podatkov ali dokazov o tem, da naj bi že pred 25.6.91 izrazil željo po prestopu. Trditev brez dokazov, vendar se nanjo opira domneva, da bi lahko njegov status bil drugačen kot agresorski.
            5. Najbolj pomemben del teksta je pa tole
            “DA BI LAHKO NJEGOV STATUS LAHKO IZENAČILI Z…”
            Bi lahko ne pomeni da JE. To pomeni pogojno trditev oziroma domnevo BI LAHKO, ČE BI…?! Moralo bi pisati :” njegov status je izenačen”.

            Skratka, pri komentarorjih, ki vztrajno ponujate ta dokument kot kronski dokaz o herojstvu Merlaka, gre za popolno funkcionalno nepismenost in za nerazumevanje in dojemanje vsebine. Vse kar za vas šteje je podpis JJ, kar kaže na patološko obremenjenost in sovražnost do JJ .
            Sicer pa uboga slovenija, če niti uradništvo ne zna sestaviti nekega verodostojnega dokumenta in da bognedaj, na podlagi takega zmazka nekdo uveljavlja PRAVICE !
            Pa še za zaključek.
            Sodišče je v svoji sodbi zapisalo:
            “da je bil tistega trenutka Toni Mrlak pripadnik agresorske JLA in da je nesporno dejstvo, da je v trenutku, ko je bil sestreljen, letel po navodilih nadrejenih iz JLA, ne pa da bi bil na begu iz JLA, in da je bil helikopter Gazela 664, v katerem je letel pilot Mrlak, sovražno plovilo in legitimna vojaška tarča.”

          • Mojca pokraculja

            Ta dokument je nič od nič. Brez vsebine in dokazov. Nima prav nobene vrednosti in ne dokazuje tega kar vi vztrajno trdite. Vidite samo podpis-JJ, vsebine pa ne. Gremo po vrsti:

            1. Dokument je brez naslovnika torej ne vemo komu je namenjen, komu se izdaja. Kar tako?
            2. V dokumentu ni navedeno na čigavo zahtevo se izdaja. Kdo je zahteval, prosil za ta dokument in zakaj? Pokojni Merlak najbrž ne !
            3. V tem dokumentu se sklicujejo na neke vojaške zakone toda PAZI !!!ne citirajo nobenega člena. (Oprostite to je pi…dim !)
            4. V dokumentu ni nikakršnih podatkov ali dokazov o tem, da naj bi že pred 25.6.91 izrazil željo po prestopu. Trditev brez dokazov, vendar se nanjo opira domneva, da bi lahko njegov status bil drugačen kot agresorski.
            5. Najbolj pomemben del teksta je pa tole
            “DA BI LAHKO NJEGOV STATUS LAHKO IZENAČILI Z…”
            Bi lahko ne pomeni da JE. To pomeni pogojno trditev oziroma domnevo BI LAHKO, ČE BI…?! Moralo bi pisati :” njegov status je izenačen”.

            Skratka, pri komentarorjih, ki vztrajno ponujate ta dokument kot kronski dokaz o herojstvu Merlaka, gre za popolno funkcionalno nepismenost in za nerazumevanje in dojemanje vsebine. Vse kar za vas šteje je podpis JJ, kar kaže na patološko obremenjenost in sovražnost do JJ .
            Sicer pa uboga slovenija, če niti uradništvo ne zna sestaviti nekega verodostojnega dokumenta in da bognedaj, na podlagi takega zmazka nekdo uveljavlja PRAVICE !
            Pa še za zaključek.
            Sodišče je v svoji sodbi zapisalo:
            “da je bil tistega trenutka Toni Mrlak pripadnik agresorske JLA in da je nesporno dejstvo, da je v trenutku, ko je bil sestreljen, letel po navodilih nadrejenih iz JLA, ne pa da bi bil na begu iz JLA, in da je bil helikopter Gazela 664, v katerem je letel pilot Mrlak, sovražno plovilo in legitimna vojaška tarča.”

  • Krtača 20

    Ampak to še ni vse. Janša je dal umorit še kakšnega vojaka ki je vedel preveč….

    • centurion

      Tege še bo.
      Ti znaš eno stran več kot knjiga.
      Sam knjiga ima samo platnice….

  • Janez

    Pozabili ste napisat, da je dokument KAB/LTD 8814 podpisal minister Janez Janša.

  • Janez

    Pozabili ste napisati, da je domument Kab/ltd 8814 podpisal minister za obrambo Janez Janša. Res ste v sluzbi prirejanja resnice

  • Prle

    Če prav zastopim Ivan Janez ni bil kos nalogi, kako bo revček potem vodil vlado. Ni šans, spet bo lajal iz opozicije, kar je najbolj enostavno, primerno njegovim sposobnostim.

    • Nšo-či

      Si bil ti tudi vojak?

      • Prle

        Ne, v tistem času sem skrbel, da ljudstvo ni bilo lačno.

        • Nšo-či

          Kruh pečeš?

          • Prle

            Ja, bog pomagaj, kruh, pa ja ni edino živilo, da nekdo ni lačen.

          • Nšo-či

            Katero pa še je? Hmmm..nekje sem bral, da so ga začeli peči, da bi ukrotili lakoto. Ali to pomeni, da znaš kuhat?

          • Prle

            Ne to pomeni, da sem v tistem času oskrboval trgovine, da je imel narod kaj jesti.

          • Nšo-či

            A šofer si?

          • Prle

            Ne, to je bilo v 90-ih.

          • Nšo-či

            Zdi se, da imaš srce na pravem mestu. Zakaj se skozi portal ne sprehajaš s svojim mnenjem in ne nasprotovanjem? Tko kot Vesoljček Janez

          • Edi Puc

            .. ne peče kruh, je eden tistih, ki smo se jih takrat bali saj bi nas STRELJALI V HRBET

          • Prle

            Ti si bil vedno prvi v zaklonišču, ko so se oglasile sirene, zato ne tupi.

        • Joško

          V tistem času si se najbrž skrival.

          • Prle

            Ne tako kot Ivan v podzemlju Cankarjevega doma.

          • Joško

            Ivan je bil takrat obrambni minister!

          • Prle

            Kaj in zato se je moral skrivati.

          • Joško

            A si bil ti kdaj v vojski?

          • Prle

            JA IN?

          • Joško

            Si kdaj videl obrambnega ministra med vojaki v prvih bojnih vrstah?

          • Prle

            Jaz ne, ga je pa nekdo drug.

          • Joško

            Kdo pa je to nekdo drug?

          • Prle

            Jože N. iz Ljubljane.

          • Joško

            Prijatelj, najbolje da greva ven v naravo in dan bo lepši.

          • Prle

            Pametna ideja.

        • Mojca pokraculja

          Kaj? Ne razumem.

  • Joško

    Predlagam vsem svojcem padlih za svobodno Slovenijo, da bojkotirajo sprejem, če bo na sprejemu tudi ta gospa; mama agresorskega vojaka.

    • Mojca pokraculja

      Odlično! Ko se bo to zgodilo, bo vsaj malo upanja. Ampak dvomim. Njihovi padli kar kricijo po tem. Smo padli zaman?!

  • Edi Puc

    .. pa kaj naj račem…. hrabri pilot-slovenec, ki je imel nalogo leteti nad parlamentom da jim dostavi kruh. Na Youtubo so neki srbski filmi iz tistega časa, vedno sta bila vsaj dva v helikopterju. Zelo lepo se čuje na posnetku sporočanja položajev kopilota slov. teriotorialcev….

    …. in to je tudi vsa zgodba tega narodnega heroja. Če bi imel jajca bi odletel v Celovec, kot so to hrvati, tako pa je čakal, ker nI VERJEL V SLOVENIJO. Kalkuliral kaj je bolje in baba pa nI nič boljša, čaka GNAR

  • domovina mili dom

    Prokleti naj bodo komunisti, ki iz izdajalce slovenstva delajo junake, junake osvoboditelje slovenstva pa zapirajo.
    Mater vam sto mater komunistično.

  • Antonius

    **ZA SAMOSTOJNO SLOVENIJO
    PILOT
    TONI MRLAK
    25. JUNIJ
    1991**
    ———————
    Nič ni naredil za samostojno Slovenijo, zato na obeležju tudi niso imeli kaj zapisati, da je, naj bi, naredil.
    Pilot Toni Mrlak je padel v vrstah Jugoagresorske leteče *drhali*, ko je na vojaški nalogi izzival in se zajebaval s svojo srečo, zdravjem in SLOVENSKO VOJSKO.
    Sicer pa, Toni Mrlak je bil en navaden izdajalski *pezde*. Srbski komandant mu zagotovo ne bi dovolil leteti s helikopterjem, če ne bi imel trdnih zagotovil, da se bo vrnil s helikopterjem.
    Zaradi sranja, ki ga vdova po Mrlaku počne proti napadeni slovenski vojski, bi ji morali prenehati izplačevati slovensko pokojnino. Ne nazadnje tudi zato, ker je do konca vztrajal na Jugosrbskih dinarjih. Naj ji Srbi plačujejo pokojnino. Saj se je proti osamosvojitvi Slovenije z njimi in za njih dejansko boril.

    • Steiermark

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • centurion

    Saj je res padel.
    Ampak NE ZA Slovenijo.
    NA Slovenijo. Dobesedno..
    Skup s helikopterjem AGRESORSKE JLA.

  • centurion

    Ta Mrlak in njegova vdova me spominjata na
    majske hrošče iz leta 1945.
    Na plano so začeli prihajati zaradi privilegijev.
    Skratka- ŠKODLJIVCI!

  • Aron

    Jansa mu je priznal status prestopnika in pripadnika TO. Črno na belem. Deal with it.

    • slaipowi

      Tako je. Dokument ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 je podpisal takratni Minister za obrambo, velecenjeni Janez Janša. To stoji tudi v originalnem odgovoru MORS, ampak na tem portalu (zaenkrat še) ne bodo povedali vse resnice, če bi bila lahko v škodo velikemu vodji.

      • Aron

        Mah eno je, če gre za nek dogodek, ki je res sporen in nima nekih zaslomb v dokumentih. Pri Mrlaku pa je sam Janša podpisal dokument in Mrlaka ‘prekvalificiral’ v TO-jevca. To je zgodovinsko dejstvo, podprto z dokumentom.

    • tohuvabohu

      Saj zato pa ima spomenik. Zakaj potem jokaš?

  • Jovo Jamnica

    Del pričevanja Raketke, dosegliv na spletu:

    Okoli devete ure zvečer, po končani evakuaciji, smo (ZO enota) skupaj z zaščitno enoto odšli proti Ljubljani, sprva počasi, da bi mi dali možnost, da v primeru napada iz zraka izstrelim raketo, ko pa je začelo deževati, pa z normalno potovalno hitrostjo. To noč smo prebili na Krekovem trgu v Ljubljani, stisnjeni kot sardine v majhnem prostoru, kjer smo spali v izmenah na nekaj ur.Vse skupaj je bilo še vedno videti nekako neresnično, kot prizori iz filma. Tudi pozdravi, s katerimi so nas pospremili domačini, ko smo se peljali skozi Ig, so me spomnili na prizore iz partizanskih filmov sedemdesetih let. Vendar pa nas je bilo veliko, ki smo v noči s 27. na 28. junij dokončno odrasli in spoznali, da gre tokrat zares. Kljub napakam, ki so se pojavljale pri vodenju bojev po celi Sloveniji, smo zmagali, ker smo jih pač naredili mnogo manj kot JLA. Naslednje jutro je prineslo nizek prelet dveh lovcev ravno v trenutku, ko sem se z novim poveljnikom pregovarjal o moji izbiri položaja. Po temu preletu je sicer popustil, vendar pa mi je le slabe pol ure po zasedbi položaja nanj pripeljal TV-ekipo. Seveda sem moral položaj takoj zamenjati, čeprav je bil skoraj idealen za
    uporabo S-2M.
    Nov položaj, na Ljubljanskem gradu, pa je bil za strelca preveč izpostavljen in premalo pregleden (krošnje dreves), vendar pa moja opozorila odgovornim pri tem niso pomagala. Dobil sem tudi nove ukaze, streljati le ob napadu ali tako, da letalo (helikopter) ne pade na naseljeno področje. Zato sem tudi “spustil” lovca MIG-21, ki je preletel center Ljubljane vzporedno z Gradom, ker sem ocenil, da bi padel v sam center Zaloga. Tega lovca bi iz takratnega položaja lahko sestrelil.Naslednji dnevi so potekali med stalnimi alarmi, ki so me zbujali že zgodaj zjutraj ali ponoči. Trikrat je prišlo tudi do
    splošnega alarma s sirenami, vendar pa so Ljubljančani resno vzeli šele zadnjega, ko je lovsko letalo mig prebilo zvočni zid približno 300 m nad Ljubljano. Videl sem ga le za trenutek, potem so mi ga skrila drevesa…

    • Mojca pokraculja

      Ne ne jovo, v tistem lovcu je pilotiral slovenec z oznakami jna, ki je hotel prestopiti, pa je letal z belo zastavo. Kako bi to lahko spregledali, lepo rosim. Zato tega domoljuba nismo sklatili.

      • Jovo Jamnica

        Ne pametuj, saj se v pričanju Raketke jasno bere, da je nekdo dal drugačen ukaz, ker je bila samoiniciativna sestrelitev helikoptera sporna.

        • Mojca pokraculja

          Nehaj srat. Sodba sodisca je jasna. Kaj ne poslusamo ves cas, da je sodbe treba spostovati?

          • Jovo Jamnica

            Kenjo bom tak dugo, dokler nebom zvedo resnico…

          • Peter

            Resnico boš izvedel, ko bo dosegljiv arhiv vojaške obveščevalne službe, nič prej.

          • Jovo Jamnica

            Auh niht šleht… bom čako!

          • Mojca pokraculja

            Kenjas na resnico. Vprasaj se zakaj vdova ne vlozi zahteve za obnovo postopka. Ali pa celo tozilstvo, pravobranilstvo?
            Koncno pa tej sodnici, ki je tako odločila je nujno treba sodit. Sodit za pogum!

          • Jovo Jamnica

            Ona meni ni doben faktor. Nisn jo omeno niti enkrat…

          • Mojca pokraculja

            Zakaj bi jo ti moral omenjat.Seveda je ne, ker Ona je bistvo, ona je sla na sodisce, ona ima status vdove po domobrancu, ona naj zahteva obnovo.
            Spil je v tem, da nekdo drug “igra” vdovo.Ogabno, sprevrzeno, bolano.
            Katicka ali kdorkoli drug v imenu drzave se gredo kvizlinstvo. Pravzaprav, bos lazje razumel, ker gre za njihov jezik iz casov partije in juge, iredenta.

          • Krtača 20

            Janša je zapisal da je bilo nesporno dokazano da je želel prestopiti. Dogovarjanja so bila v teku že od 90ga leta. Sam ker si je en krko pa jajo rad nabijal čine, so se družno odločil da je Mrlak patsy in so ga ubil.

          • david23

            Čakaj želeti prestopiti ali pa prestopiti sta dve različni zadevi ne?

          • Mojca pokraculja

            Časovno dogajanje ti ne štima?! Greš back to the future. JJ in Krkovič sta že 90 leta delala na tem, da si nabijeta čine ? OMG ! Še več, odločila sta se družno da Merlaka ubijejo ?! Hej , ja kaj pa dela to naše tožilstvo in sodišče ?! Najbrž je pod vplivom SDS, ki vlada že od 91 dalje.

          • pupa

            Hočejo reči da so teritorialci točno vedeli, da je v tem helikopterju tisti trenutek izključno Toni Merlak? Ni kaj dobro obveščena TO.

          • Mojca pokraculja

            To naravnost trdijo. V bistvu pa tudi če bi vedeli kdo je notri, tega leta niso mogli jemat kot predajo- prestop teritorialcem. Kadar se nekdo preda na tleh, je to nekaj drugega. Roke gor, bela zastava itd. V zraku take predaje ni, mora biti dogovorjena. In sodišče je ugotovilo, da ni niti najmanjšega dokaza o tem, da bi teritorialci vedeli, da se M. želi predati. Torej sama država sedaj negira sodbo lastnega sodišča in kriminalizira teritorialno obrambo in zagovarja agresorja. In se klanja M. kot nedolžni žrtvi. WTF je to sploh država?

          • Jovo Jamnica

            A tak??? Jovo Jamnica > Mojca pokraculja 2 minutes ago
            Detected as spam
            ………….
            Ove cice mice me sploh nea zanimajo. Gori sn postavo adekvatno in logično trditev. Gdo mi jo lahko ispodbije??? Čakam…

            Če ne bi bilo ukaza, ki ga omenja Raketka, bi se lahko enako, kakor Mrlaku, 27. junija, zgodilo tudi Kalanu… 28.junija!

          • rabbit

            Ker vedo, da bo VSO spet sprožilo postopek zoper veleizdaje Kučana in si ne upajo. Ker če to naredijo v primeru Merljak morajo tudi v primeru Kučan, no desni so se nekaj naučili klin se s klinom zbija.

    • Clemen J.

      Resnica je ta, kot pove raketa, pa ocitno si izpustil najbolj pomemben del, ko je raketa povedal da je merlak letel v eskadrilji treh helikopterjev, pa ne mi rect da so vsi zelel prestopt. Imas intervju z njim na youtubu.

      • Jovo Jamnica

        Najbol pomembn del je sprememba prvotnega ukaza. Raketka je reko, da bi on na Mrlaka tut strelo, pa mu je zatajila raketa…

        • Clemen J.

          Sprememba prvotnega ukaza iz obrambnega na bojnega je bila zaradi letalskih napadov, kar je pravilno. In se noben pilot ki se je predajal ni letel v eskadrliji 3 helikopterjev, med katerimi sta bila dva z oborožitvijo in jasnimi cilji. Prav tako se ne predajaš nad območjem kjer je prepovedano letenje, ampak daleč stran od vojašnic in takih območij. Samo nabijanje levičarjev in poniževanje Slovencev in TO-ja ki se je boril proti agresorjem. In nikjer, čisto nikjer ni Merklak izjavil da je pribegnil, če se samo meniš in ne veš kako bi se odločil ,to ne pomei predaja ali prestopa.

          • Jovo Jamnica

            Sprememba iz obrambnega na bojnega??? Koga pa je Mrlak ogrožal s štrucami kruha???

  • Open mind

    To pa je krivična obsodba.

  • Dillinger

    Bolno do konca pilot Mrlak junak,kopilot Sibinovski agresor,kako lahko sploh letita skupaj…
    Ta spomenik je provokacija ljudje,hočejo nas iztiriti,kar lepo počasi,pridejo vsi na vrsto,
    bo treba pač še malo počakati.

  • Jani Steiner

    OK, sočustvujem z njo zaradi izgube moža. Ampak, žal, on je bil pripadnik tuje vojske- napadslec na našo domovino-in je to, da jo vabijo na slovesnost padlih za domovino Slovenijo, res neprimerno in žaljivo do svojcev padlih za samostojno Slovenijo. Sprijazni naj se!

  • Mojca pokraculja

    Kaj nam sporocajo:
    “Toni Mrlak je domobranec. Kaj je branil ni vazno, katera povelja je izpolnjeval tudi ne. Torej branil je domovino pred agresorjem. Zdaj je jasno da je bila agresor teritorialna obramba.”
    Naj to napisejo na spomenik. Naj ga proglasijo za heroja. Naj mu salutira castna straza. In Pahor naj poljubi roko njegovi vdovi.Da bomo koncno vedeli kdo je kdo.
    Vidite tako se” piše “zgodovina.

  • učko

    Merlak je dobil spomenik, nihče od teritorialcev, ki so bili ubiti pa ne. Tudi penzije in zasluge za osamosvojitev “talajo” ta rdeči fašisti in to “svojim”, seveda. To je cena za brezplodno pametovanje desnakarjev in totalna nesposobno in kolaborantstvo z režimom. JaJo pa naj še naprej kraljuje v svojem Noriškem kraljestvu !

    • KAPIBARA

      Moram ti dati prav !

  • učko

    Toni Merlak je biu jugoagresorska in domačeizdajalska pička, ki se je pederisal s tistim helikopterjem in jo je po pravici skupil.

  • Jovo Jamnica

    Če ne bi bilo ukaza, ki ga omenja Raketka, bi se lahko enako, kakor Mrlaku, 27. junija, zgodilo tudi Kalanu… 28.junija!

    Helikopter gazelle SA-341 (HO-42) s serijsko številko JVL 12660 je bil izdelan leta 1979 ter bil 1981 dodeljen letalski enoti na Brniku, in sicer 894. helikopterski eskadrilji za izvidovanje in zveze. Od 27. junija 1991 sta bila pilot, kapetana 1. razreda Jože Kalan in letalski tehnik,
    zastavnik 1. razreda Bogo Šuštar s helikopterjem nastanjena v mariborski vojašnici, njuna naloga je bila izvidovanje ob slovensko-hrvaški meji. 28. junija 1991 sta s helikopterjem prebegnila iz JLA in se najprej odpravila na Golte, kjer so helikopterju tudi prebarvali oznake JVL in jih nadomestili z oznakami TO-001 Velenje ter dodali slovenski grb in znak TO, nato so ga imeli hranjenega na kmetijah Rezoničnik in Žohar pod…

    http://www.vojaskimuzej.si/zbirke/orozjaList.aspx?item=4&exp=40

  • učko

    V naslednji vojni bomo šli do konca! Na svidenje v naslednji vojni, torej prav kmalu!

  • Krtača 20

    Janšo dobijo pri patrijah in vpije prekleti komunisti, dobijo ga pri Mrlaku in vpije prekleti komunist, dobijo ga pri dudič in vpije prekleti komunisti. Ja zdej bi pa tud jest že rad spoznal te komuniste no? Važn da desna sprana raja kr naseda in naseda in naseda…..drugič pejte raj vsaj še pet razred osnovne šole nardit preden čivkate kle gor.

    • marker

      Komunisti kradejo in vpijejo: Primite tatu! Ali se vidiš?

    • david23

      A si ti kdaj prebral 170. in 171. člen veljavnega Kazenskega zakonika, ker ravno omenjaš t. im. primer “Patria”? Navedena člena veljavnega Kazenskega zakonika sta zelo zanimivo branje!

    • KAPIBARA

      Veliki Janša ima edino sodno obsodbo razloženo z : NE ugotovljenega dne- NE ugotovljeni kraj- NE ugotovljeno količino- NE ugotovljeno osebo..Trdijo pa:DA JE prejel…

  • janez cepec

    prokleta banda belogardistična, a vam ni jasno, de ste sestrel domuljub, ki se je dogovrju za prebeg gazel k TO, biu je vodja preega, ker ste ga pa umoril mu na žalost ni uspel. uspel pa je, hvala Bog Kalanu.

    • centurion

      Pesdojeb balkanski. Šuti bre.
      S kom se je dogovarja?
      Kacin se je tega spomnil čez 10 let.
      In problematizirali so vse čez 20 let.
      ZAKAJ?
      Da se lažje spreobračajo dejstva in ZGODOVINA!

      • janez cepec

        pejd si ti kešno jamo izbrat, de ne boš poj presenečen, pa ti bo neugodno

        • centurion

          Za kilerja na ustju jame in streljanje v tilnik zavezane si primeren.
          Sam pazi, da ne pridem prej do tvojega IP, kot zvezan pred jamo…

        • antimur

          Pazi ti na svoj ogabni gobec, pa nehaj vnašati sovraštvo med Slovence, a ja, pa spizdi nazaj v tvojo balkansko smrdljivščino, dokler še imaš čas, ga nimaš več dosti, toliko v svarilo, da ne boš vedno bluzil o jamah, sicer ti ne poznaš slovenskega reka, zato ti ga bom povedal, kdor se z mečem igra, bo z mečem pokončan.

    • KAPIBARA

      Marsikdo se ni dogovarjl za prebeg, ampak je to storu !

  • janez cepec

    mau izven konteksta, pa ipak: pravjo, de je bla zmaga SDS Janševa pirova zmaga. poj sm pa še jest za tega del po piru Komunajzar Janez udaru, no ja, pa mau sm s šnopcam zapetoniru, zdej me pa že ceu tedn glava boli. am islete, de Janšo tud? no ja, uhka bi ga, ene?

    • KAPIBARA

      čaki čaki čakit, kva si pa tleke hotu povedat-napisat ??

  • centurion

    ALI BO POVABLJENA NA ŽALNO KOMEMORACIJO TUDI ŽENA
    IN SORODSTVO OD LETALSKEGA MEHANIKA BOJANČE SIBINOVSKEGA,
    KI JE TUDI “ŽELEL PREBEGNITI” V SLOVENSKO VOJSKO IN JE BIL V
    SKUPAJ Z MRLAKOM V DOTIČNI GAZELI?
    Sam vprašam…

    • Jovo Jamnica

      Dereš se tu po interneti, na mojo trditef pa nimaš odgovora??? Ah, možno, da me maš blokiranega, pa nemreš mojih postof čitat…

      • centurion

        Daj si mir, srbijančina in ne glumi Š.tajerca

        • Jovo Jamnica

          Peče…???

          • tohuvabohu

            Dvomim, da je Peče.

          • Jovo Jamnica

            Le zakaj??? Kanglar ga je hoto polek f svoji novi SLS, pa se je folk zbuno. Si podabo???

          • tohuvabohu

            Vsake traparije si pa tudi ne kaže zapomniti.

          • centurion

            Qwa pa?
            Bo povabljen tudi kdo od SIBINOVSKIH?
            Sam to…

          • Jovo Jamnica

            Mene zanima sam befel. Nič drugega. Sam to je preteško za tvoj IQ.
            Niti z besedo nea optožujem Raketke za to, kaj je naredo, ker je pač dobo taki befel. Najbrš bi tut mene zrajcalo sparit pelihokter dol, če bi se znašo v vojni z protiletalskim lanserom v roki. Zakaj? Zato, ker vem, da vojaškega pelihoktera nea more pilotirat neki nabornik, anpak oficir sovražne formacije. Roka pa bi se mi tresla pr strelanju na tank, ker sn takrat vedo, da so not, razn komandira, sami naborniki, keri niti vedli niso, za kaj se takrat gre…

    • rabbit

      Kdo potem komu ni pustil prebegniti.

  • dob

    Naj ponovim:

    Sovenska država ni sposobna definirati:

    1. lastnih meja
    2. zunanjega sovražnika (agresorja)
    3. notranjega sovražnika (izdajalcev)

    Slovenija ne ve ne kaj je eno, kaj drugo, kaj pa tretje in kljub temu sebe ima za državo!
    Treh osnovnih stvari, ki tvorijo državo (poleg pravnega reda, ki ga ni, saj je to sranje zdaj samo izpostava Partije in JNA in zato smešnica!) sploh ne znamo določiti.

    Vse naštete stvari po svoje, sproti in po potrebi, intrepretira Partija. Kot se ji sprdne.
    Kako bomo branili Slovenijo, če niti tega ne vemo, kje je meja s sosednjo državo?!
    Če hočemo braniti državo, moramo braniti mejo, a le kako naj jo branimo, če sploh ne vemo kje poteka?
    Partija misli, da braniti državo pomeni braniti Partijo, zato ji ni mar za meje. Partija ni odvisna od meje, nikoli ni bila odvisna od njih, ker je Partija vedno bila internacionalna! Mirno so prehajali mejo in ubijali po svetu.

    Pa naša himna je tudi internacionalna (Žive naj vsi narodi…., morda bi dodali še migrante v himno?)
    Čas bi že bil za bolj natančne definicije!
    Začenši s tisto, kdo je izdajalec. In kaj sploh je država.

    • xtc

      Čudiš se zakj Pinocheti in Franci?
      Potegni vzporednico z SLO levico in njenimi dejanji in njunimi nasprotniki in ugotoviš zakaj sta bila (žal) grenko zdravilo.

      • dob

        Diktatorji niso nikoli zdravilo. Ne komunistični ne antikomunistični. Oboji proizvajajo smrt in nesrečo in ne znajo se ustaviti.

        • xtc

          To se strinjam a bila sta posledici ne samoniklo dejanje.

  • Ryuk

    Še malo, pa bodo socialisti karadžiću podelili priznanje za prizadevanja ob osamosvajanju Slovenije.

  • marker

    JLA se je borila za osamosvojitev Slovenije, Janša pa je bil proti, kajne?

  • xtc

    Sramota za Slovenijo,komunisti zopet ponarejajo zgodovino,kot med ww2.
    Kučan si je skušal pilastiti ,da je “oče” Slovenije in osamosvojitelj.
    No realnost ga je doletela v EU,kjer za očeta SLO sedaj URADNO velja J Pučnik za osamosvojiteja pa Pučnik in JJ ne pa Balkansko komunistični beograjski konjušar ,čigar SLO ni bila njegova opcija.

    • dob

      To, kar kučanisti počno, je logika disleksičnega (ne dialektičnega!) materializma. Zamenjava vzroka in posledice, zamenjava agresorja in branilca, zamenjava domoljuba in izdajalca oz, kvizlinga!
      Zato disleksija!

      kučanisti s podporo temu spomeniku in strinjanjem s takšno razlago nastajanja samostojne Slovenije (ki je sploh še ni, ker je še nihče ni osamosvojil!), prisegajo na svojo večno zvestobo agresorju. V resnici sabotirajo nastanek samostojne Slovenije!
      Slovenija si bo lahko šele začela izbojevati samostojnost, ko bomo imeli normalen pravni red in normalne pravne norme v državi. Te pa kučan sabotira že vse od leta 1991, ker sabotira nastanek normalnega pravnega reda!
      kučan je veleizdajalec, ne pa osamosvojitelj.

      Treba je gledati vsebino tega, kar kdo počne, ne pa etiketo, ki si jo sam nadene.

    • KAPIBARA

      Pa o tem režimski presstituti ne govorijo.

  • prinzeugen

    Kaj vse bomo še doživeli. Huje kot v islamu!

  • slaipowi

    Navedbe iz članka so milo rečeno prirejene. “…da iz dokumenta ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 izhaja, da bi status Antona Mrlaka lahko izenačili s statusom pripadnika TO.. Ob tem pa so dodali, da je v omenjenem dokumentu zapisano, da je Anton Mrlak nesporno izrazil željo po prestopu v Teritorialno obrambo Republike Slovenije že pred 25. junijem 1991 oziroma pred nesrečnim dogodkom” V originalnem odgovoru je zapisano tudi kdo je ta dokument podpisal. To je bil takratni Minister za obrambo. Enkrat lahko ugibate, da je bil to “dr. – HAHA” Janez Janša. Spet (namerno) zavajanje in prirejanje resnice v prid velikemu vodji. Nič čudnega za partijsko glasilo in ne čudi me, da se nihče noče z njim pogovarjati o bodoči vladi. Enkrat lažnivec, vedno lažnivec.

    • tohuvabohu

      Kaj te muči, sirota?

    • Ryuk

      Podpis listine še ne pomeni implementacije. Merlak je bil ob sestrelitvi še vedno pripadnik sovražne vojske.

      • slaipowi

        Se strinjam da je bil pripadnik sovražne vojske, ampak ker je v članku omenjen dokument, je treba povedati tudi kdo ga je podpisal. Dokument pa je podlaga za vse pravne posledice.Zaradi objektivne odgovornosti, ki jo Janša tako rad omenja. On je tisti, ki je tak status pokojnemu Mrlaku priznal. Objektivno je odgovoren za takratno delo ministrstva.

        • KAPIBARA

          Kaj je pa drni podpisal kot predsednik YU..??
          Kaj pa mali plavi murgelski perkmandelc..??

        • rabbit

          No potem pa še to povej da je Janša to podpisal na ustno izpoved takratnega ministra za informiranje Jelka Kacina tudi ta dokument obstaja. Vendar tega pred slovenskim sodišče Jelko Kacin ni hotel potrditi, čeprav ga je sodišče vabilo naj pride izpričati to dejstvo Zakaj že ne?

          • Jovo Jamnica

            Če obstaja dokument, čemu sodišču pričanje Kacina???

          • slaipowi

            In to ustno izpoved je Kacin diktiral birokraciji na MORS, a ne? Pojma nimaš kako država funkcionira. Važno ti je le kaj je rekel Janez. Nič več nisi kot ovca. Pa še to je žalitev za ovce. Se jim opravičujem.

          • rabbit

            A ti si to pa v Kučanovi riti izvedel, svinja skupno skledarska. Sodno odločbo preberi ne bi pameten ko nisi mitja.

    • sprehajalec

      Izraziti željo in to storiti je nesporno razlika. Velika večina pilotov je prišla po koncu dogodkov, ko je bilo jasno, da bo zanje kruh in služba v Sloveniji. V takratnih razmerah negotovosti jih velika večina ni hotela postaviti kariere, stanovanja, plače, letenja na kocko, saj bi stvar bila kaj lahko za njih zelo dramatična. In bi ostali brez vsega pa še brez Slovenije. Zato so cincali in čakali razvoj dogodkov. Mrlak je imel smolo in se ni izšlo. Verjamem pa, da bi se pojavil čez kakšen teden ali dva. Nekateri so se pojavili še precej kasneje. Nekateri pa so ostali na jugu. Kolikor vem je samo Kalan takoj prestopil. Res pa je, da so jih po Kalanu začeli nadzorovati.

      • slaipowi

        Vse to drži. Res je tudi, da so bili ti ljudje v velikih osebnih stiskah takrat. Drži pa tudi, da je dokument ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 podpisal takratni Minister za obrambo, velecenjeni Janez Janša.
        To stoji tudi v originalnem odgovoru MORS, ki so ga v tem članku namerno zamolčali. Samo to je moj komentar. Da je treba odgovore državnih organov povzeti v celoti, če jih že zahtevajo od njih. To bi bilo verodostojno poročanje.

        • sprehajalec

          Še enkrat pravim, da bi in je, je razlika. V ozadju pa je penzija seveda, za nazaj in to ne majhna. In kolikor vem so bile sodbe v vezi tega in so padle.
          Žal mi je vdove in je razumljivo. Vendar je primer precendenčen in bi Slovenija takoj fasala še tožbe vseh ostalih svojcev umrlih. Ker so bili takrat tako kot Mrlak vsi jugoslovani.

          Pravno pravilno bi bilo, da te stvari krijejo tavarovalnice oziroma pravni subjekti, ki so napotili Mrlaka na nalogo. Če bi le ta obstajal, tega zapleta ne bi bilo danes.

          • slaipowi

            V članku ni govora ne o penziji in ne o čem podobnem. Ozadja me ne zanimajo. Gre za tipično zaničevanje in omalovaževanje današnjega MORS zaradi dejanj prejšnjih ministrov. Vse s političnim namenom tega partijskega glasila v korist ustanovitelja. Ampak bog ima tako palico, ki na vsako rit paše so mi nekoč povedali. Tudi na jajotovo bo pasala.

          • sprehajalec

            Seveda je v ozadju penzija. Pa še vsi statusi za nazaj.

            Današnji MORS pa je propadel zaradi tipične lastnosti v Slovencu. Ko je nastal sčasoma 1 prostak na enega oficirja in podoficirja, birokracija Morsa pa šteje 1/5 sestave celotne vojske. Kot da bi nemci med vojno, ko so spravili k orožju 19. mil ljudi, imeli še Ministrstvo za njih s 3,8 milijona zaposlenimi.

          • slaipowi

            Za birokracijo MORS-a pa seveda dosedanji ministri niso nič krivi, a ne? Še najmanj Janša in Hojs, ki sta za sabo pustila kar nekaj visokih birokratov, ki so bili v njihovih časih zaposleni “na zaupanje funkcionarja”. Torej bi morali z njimi tudi oditi. Pa niso. Kar se častnikov tiče (ti jim praviš oficirji) pa sledeče: beseda “častnik” izhaja iz besede “čast”. Pravi častnik se ne bo nikoli predstavljal s činom ki ga nima, kot to počne Krkovič. On je “brigadir” skladno z našo zakonodajo in ne brigadni general kot se (in ga na tem portalu) predstavlja(jo). Po naši zakonodaji je brigadir najvišji častniški čin. Če Mahnič ne bi blokiral Zakona o obrambi, bi danes imeli čin Brigadnega generala, ki bi bil najnižji generalski čin, pa ga nimamo.
            Zaključujem tole debato ker gre izven tematike članka in namena mojih komentarjev. Namen je bil zgolj opozoriti na dejstva, ki so vse prevečkrat prirejena za namene dnevne politike.

          • sprehajalec

            Od 28 let slovenske države so levičarji na oblasti 80% časa. V MORS so nalagali svoje kadre, na kadre s 45 let podlage. Ko je Ivan janez dal nekaj svojih, se je kričalo, da se še danes kričanje ne poleže.

            So levičarski kadri boljši? Strokovnejši? Ali samo “naši”?

          • slaipowi

            Vsi kadri so dobri, če so strokovni in ne politični. Nikjer nisem trdil, da jih druge opcije niso nalagale. Če pa je bil samo 20% časa on na oblasti je pa to stvar njegove sposobnosti v politiki.
            Opozarjam samo na to, da je to počel tudi on. V čem je torej Janez boljši? Nalagal je svoje kadre ko je lahko. In spet jih bo če bo lahko. Za mene je enak kot ostali. Zate seveda ne. Ker on nalaga tvoje…

          • sprehajalec

            Če prideš na novo v neko firmo, kot nazivno šef. Pa veš, da bodo zaposleni še vedno poslušali starega šefa in ubogali njega, boš pa ja dal kakšnega svojega, da bo delo opravljeno?

          • slaipowi

            Podpiram, da povlečeš svoje k sebi. Tudi jaz bi jih. Za razliko od politikov (katerihkoli, če razumeš to besedo) pa bi jih tudi po koncu mandata spet vzel s sabo in jih ne bi pustil vohuniti v državnem organu. Lahko se prešteje čigavih vohunov je več na kakšnem ministrstvu. MORS je prestreljen z vohuni ene opcije. Iz prve roke.

          • sprehajalec

            Če bi seveda Slovenija zgradila gospodarsko bazo, bi zaradi možnosti zaposlitev ta kader lahko odhajal. Tako pa je rigiden. Profesionalni profil + topla pisarnica pa pogodba doživljensko in plača garantirana vsak mesec. Zato nikogar ne boš kam spravil, ker nima kam iti. Nezaposljiv.

            To pa je kriva socialistična gospodarska politika in dogovorna ekonomija. ter falen izobraževalni sistem, ki izobrazbe poklicev ne prilagaja času in prostoru.

          • slaipowi

            In to socialistično gospodarsko politiko s pridom izkoriščajo(te) tudi Janševi verniki. To je ves point mojih komentarjev. In nič več. Torej, je Janez kaj boljši in v čem? Ko si boste pošteno odgovorili na to vprašanje boste nehali pljuvati po tistih, ki z njim (poudarjam z Janezom Janšo in ne SDS) nočejo v vlado.

          • sprehajalec

            Zakaj pa naj bi bili ti strokovnjaki slabši od tistih levičarskih, ki jim kao pripadajo te pozicije, kjer so?

          • slaipowi

            Kje v mojih komentarjih zaslediš da so slabši? Enaki so – politični strokovnjaki. Ampak to je zate vsegliharstvo, torej negativno. Zame je enako, ker sem tam in to vidim in čutim. Lepo je biti pameten če si izven, jaz sem zraven in nisem ne eden ne drugi. Zdaj pa pljuvaj…

          • sprehajalec

            Čeprav se ne čutiš ne enega ne drugega, si pa še kako “drugi”. Politika jemlje javni sektor za svoj zasebni sektor, enako je z državnim premoženjem. Povsem enak princip je bil tudi v pokojnih Tozdih, kjer se je “rihtalo” službe, kvalifikacije niso bile pomembne, oziroma se jih je kupilo na jugu, če je bilo slučajno treba. Tako je na koncu zmanjkalo delavcev po Tozdih in so bili le še režijci. Tako je tudi v SV, kjer ne najdejo več prostakov, zaradi katerih je ta nadgradnja tam.

            Desnica kot nek pljuvan osebek plava v tem zosu vendar drugega kot da plava s tem tokom, ne more storiti. zato je iluzorno pričakovati, da bo pa po zmagi npr. levice svoje kadre odpeljala s seboj, če levičarji nikoli tega niso storili.

            Če si za javno in državno v tej obliki, kot obstaja, potem si zagotovo “drugi”. pa čeprav morda nisi obkrožil Polmeseca na volitvah. Ker pri nas t.i. sredine ni. je samo ena bolj levica in ena manj levica.

          • slaipowi
          • sprehajalec

            Boi lahko. Od takrat so levičarji na oblasti 18 let, pa ga niso.

          • rabbit

            No stručko iz MORSa naštej 20 birokratov, ki jih je zaposlil Janša v mandatu 1990-94.

          • rabbit

            Sodišče je hotelo zaslišati osebo, ki je za odredbo jamčila, da je Merljak hotel prestopiti v TO in to je bil nedvomno Jelko Kacin pa se je skliceval na diplomatsko imuniteto in ni hotel priti pričati na slovensko sodišče . Janša je odredbo podpisal zaradi Kacina, ki mu je samo preveč zaupal potem pa 1994 dobil nož v hrbet.
            Odredbo pa naj novi minister ukine, ker ni v skladu z sodbo sodišča.

          • sprehajalec

            Hotel je marsikdo marsikaj. Mrlak je kalkuliral in čakal razvoj dogodkov. Edini ki je to res storil je bil po mojem znanju kalan. Nekateri so prišli zelo pozno nazaj, pa so jih vtaknili v pisarne ministrstev, nekateri pa se sploh vrnili niso..

            http://www.listzrenjanin.com/wp-content/uploads/2017/05/20170430-ecka-aerodrom-avion-marjan-jelen-pilot-1.jpg

          • rabbit

            Po mojem vedenju sta bila dva eden je bil Jože Kalan drugi pa Bogo Šuštar, ki sta ukradla gazelo.
            Kaj je mislil Merljak ne veva ne jaz ne ti ampak dejstvo je in to nihče ne more izbrisati, da je krožil v coni prepovedi prometa in bil sestreljen kot pripadnik okupatorske vojske. To ne more spremeniti nihče in če bi bila gospa Merljak tiho in ne bi hotela smrt svojega moža izkoristiti za politični obračun , bi obveljala tista, da je Merljak mislil pobegniti na slovensko stran tako pa je sodišče odločilo, da je bil izdajalec in okupatorski vojak.

          • Jovo Jamnica

            Zakaj pa ni Kalan prebegnil 27. 6.??? Je vedel za povelje??? Mrlak mogoče ni vedel za brezpogojno povelje, saj menda ni delal samomora.

  • prinzeugen

    Vidimo kam pes taco moli, da bi čimbolj zmanjšali pomen osamosvojitve, so izbrali obskuren dogodek, ki se pokriva z njihovimi pogledi, da lažje obračajo zgodovino. Večina Slovencev ne ve, da ima dotični spomenik v Rožni, treba poskrbeti za to informacijo, bomo lažje ukrepali.

    • KAPIBARA

      A niso v rožni že parkomati NE-delovali, s pomočjo purpene ?

  • antimur

    Vdovo še nekako razumem, da poizkuša vodo napeljati na svoj mlin, saj se gre vendar za denar, a ne ga. Merlak, nikakor pa ne morem prežvečiti te kučanistične jugonostalgike, da jim je pomen agresorske armade tako svet. Če bo šlo s takšnim tempom, lahko v kratkem pričakujemo spomenik vojnemu zločincu Popovu. Edina možnost za Slovenijo je, da dokončno zjebemo komunajzerje ter jugonastalgike.

    • sprehajalec

      Ja, če bi dobil status gre penzija za nazaj do leta 91 in to ne majhna. Pomaga JNA lobi v slovenski vojski, ki se čuti nekako povezanega oziroma bi lahko delil njegovo usodo. Sentimentalna komponenta.

      Po drugi strani pa levičarji in jugonostalgiki pograbijo vsako priložnost za nagajanje. In razvrednotenje akta samoosvojitve. Ter žalujejo za jugovino.

      • Jani Steiner

        Točno, samo za penzijo se gre!

  • pupa

    Tega pokojnika bi se morali spomnit z vencem na katerem bi morala biti agresorska rdeča zvezda vdelana v venec. Pa se ga kompanjoni s tega spleta, sploh ne spomnijo, niti pri obeležju ne maha Pierazzi z zastavo s peterokrako in titovko na glavi.

    • slaipowi

      Dokument ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 je podpisal takratni Minister za obrambo, velecenjeni Janez Janša. To stoji tudi v originalnem odgovoru MORS, ampak na tem portalu (zaenkrat še) ne bodo povedali vse resnice, če bi bila lahko v škodo velikemu vodji.

      • KAPIBARA

        Kaj je pa drni podpisal kot predsednik YU..??
        Kaj pa mali plavi murgelski perkmandelc..??

        • slaipowi

          Marsikaj verjetno. Ampak tu je omenjen eden sam dokument, ki ga je, resnici na ljubo, podpisal Janez Janša. In to je zamolčano v tem članku. Priznaš to ali ne. Še marsikaj drugega je podpisal in to vemo tisti, ki smo zraven, samo ne bomo obešali na veliki zvon, dokler to ne bo izkoriščano za politične namene.
          Ne spreminjaj teme v splošno pljuvanje, čeprav ti bo to težko. Deal with it.

          • KAPIBARA

            Moje stališče je, da če nekaj obeša-jo-te nekomu, povejte še svoje grehe !

          • slaipowi

            V članku je govora o enem samem “grehu”. Ampak verniki članka ne preberete. Dovolj je naslov. Več niste sposobni oziroma nočete. Kalimero vloga je kar ta prava. Drugo ne znate desnakarji.

          • rabbit

            Sodišče Republike Slovenije je jasno in glasno povedalo, da je bil TONI MERLJAK SOVRAŽNI VOJAK JNA. Sodba sodišča v slovenskem pravnem redu pomeni več kot neka odreda ministra.

    • Jani Steiner

      Saj res, le kje so oni s petokrako?

    • Jani Steiner

      Un id.t manjka, k na vsaki murgeljski procesiji maha z rdečo zastavo.

  • Jani Steiner

    Sramota : in gor piše” za samostojno Slovenijo”. Bo Boža Repe kaj zrihtala, sej zdej so na FF vsi p…..

    • Aron

      Sej je Janša podpisal, da je bil Mrlak TOjevec, Kje je problem?

      • sprehajalec

        Med “bi lahko” in “je bil” je razlika.

        • Aron

          Status je izenačen.

          • pupa

            To si ga izenačil ti?

          • sprehajalec

            Tudi jaz bi “morda bil” lahko Gill Gates”. pa nisem. Čutiš razliko?

          • Aron

            Če ti država status izenači, zakaj pa ne?

          • sprehajalec

            Še enkrat bi lahko in je je razlika. Noben dokument pa ne izenačuje statusa med bi lahko in je.

          • Krtača 20

            Ne bod pameten. Tudi če se obešaš na tako besedo ki itak ni sporna….imaš že prej v dokumentu navedeno da nesporno želel….tko da čist tišina in nazaj v voluharsko domobransko luknjo.

          • sprehajalec

            Si pomolil nos iz rdeče greznice? če je ta dokument ključen, bi bil verjetno uporabljen na sodišču v teh 25 letih?

            kako ravno sedaj pred in med volitvami po stari levičarski navadi?

            kot je dejal teoretik leve misli Luka Polmesec POP TV 31.05.2018

            če fejka desničar je kriminal, če fejka levičar je to obramba civilizacijskih vrednot.

        • pupa

          Spreminjati besedno igro pomeni spreminjati dejstva in to je LAŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • slaipowi

        Tako je.

        • rabbit

          Seveda je podpisal, ko mu je to Kacin naložil,daje hotel prebegniti pa ni bilo res se je pravica kasneje izkazala.

          • slaipowi

            S katerega planeta si pa ti padel? Kacin je naložil ministru za obrambo… Najbrž si tipičen volivec desnice – 4. stopnja izobrazbe in ne znaš našteti treh vej oblasti.

          • rabbit

            Sem ženska ti s najprej nauči brati. A se ti hlačke tresejo bo konec zastonj kosil in si bo treba delo ne službo najti.

          • slaipowi

            Ne spremljam te tako kot ti mene. Mi je vseeno katerega spola si. Neizpodbitno pa je da si intelektualka s 4. stopnjo izobrazbe. Povprečna volivka Janeza Janše.

          • rabbit

            A ti pa Milana Kučana, Janeza Zemljariča in njegove mafijske bande .

          • slaipowi

            Ja ja seveda… Ti je Janez povedal tako. Enkrat lažnivec, vedno lažnivec.

      • david23

        http://cdn.simplesite.com/i/e2/44/284571207522469090/i284571214464313103._szw1280h1280_.jpg

        V zgoraj navedenem dokumentu piše, med ostalim, da je g. Mrlak nesporno izrazil željo po prestopu v Teritorialno obrambo RS že pred 25. 6. 1991. Toda eno je nesporno izraziti željo po prestopu v TO S, medtem pa, ko je nekaj drugega prestopiti v TO RS, ne?
        Prav tako pa v zgoraj navedenem dokumentu piše, da bi njegov status (status g. Mrlaka) lahko izenačili s statusom pripadnika TO RS. Toda nekaj je, da bi njegov status lahko izenačili s statusom pripadnika TO RS in drugo je, da se njegov status (status g. Mrlaka) izenači s statusom pripadnika TORS (Ali je R Slovenija kdaj za imenovanega pravno uradno to storila z odločbo oziroma drugim ustreznim individualnim pravnim aktom pa nimam podatka! Bi bilo pa zanimivo vedeti, če takšen pravni uradni akt obstaja! Pri tem menim, da ni nujno zadostno, če je bila v zvezi s statusom pripadnika TO RS g. Mrlaku izdana kakšna odločba ZPIZ, ker je za status pripadnika TO RS bilo verjetno potrebno podpisati kakšno pogodbo o zaposlitvi oziroma izdati kakšen ukaz s strani pristojne osebe TO RS oziroma izdati kakšen sklep ali odločbo s strani pristojnih TO RS, ne? Verjetno je ustrezni pravni uradni akt TO RS o statusu pripadnika TO RS g. Mrlaka podlaga za ustrezno odločbo ZPIZ in ne obratno, ne?), ne?

        • Mojca pokraculja

          Ko praviš – ” da bi njegov status (status g. Mrlaka) lahko izenačili s statusom pripadnika TO RS. Toda nekaj je, da bi njegov status lahko izenačili s statusom pripadnika TO RS in drugo je, da se njegov status (status g. Mrlaka) izenači s statusom pripadnika TORS”- je na podlagi domneve o tem da BI LAHKO…možno priznati kakršnokoli pravico?
          Zanima me tudi, kaj praviš glede sodbe sodišča, ki je jasna in nedvoumna.
          “da je bil tistega trenutka Toni Mrlak “pripadnik agresorske JLA in da je nesporno dejstvo, da je v trenutku, ko je bil sestreljen, letel po navodilih nadrejenih iz JLA, ne pa da bi bil na begu iz JLA, in da je bil helikopter Gazela 664, v katerem je letel pilot Mrlak, sovražno plovilo in legitimna vojaška tarča.”

    • centurion

      Je že prav.
      Same pičke.
      To smo že zdavnaj vedeli.

    • sprehajalec

      Boža Repe se ubada s pismi samozvanih intelektualcev proti Ivanu janezu kot mandatarju.

  • janko

    VSE žrtve zaslužne za samostojno Slovenijo bi MORALE imeti svoj spomenik! To je naša DOLŽNOST! In tega občutka naši večno vladajoči levuharji nimajo! Tudi vsi živi, zaslužni za osamosvojitev Slovenije morajo imeti ustrezni status (vsak vojak in vsak aktivni udeleženec) in imeti naše spoštovanje. Sploh vodilni, kot Janša, Krkovič, Bavčar, Kacin idr! To je osnovno! Tudi zanje levuharji SPLOH NIMAJO posluha. Tudi v temle primeru so vse pobrklali. Največjega heroja Janšo vsa leta nizkotno napadajo. To NI prav! V temle primeru bi jaz predlagal, da ker je postopek že tako daleč, naj se odvije do konca, tudi ta nesrečni pilot je nekako žrtev težkih dni naše preteklosti.
    Ker smo kot narod grozno razdeljeni na leve in neleve, že dalj časa razmišljam, kako bi bi se dalo začeti graditi mostove med Slovenci. Saj smo en mali, ogrožen narod. Nisem vseglihar, daleč od tega, levi pol vse življenje doživljam kot eno samo negativnost. Kot so se nekoč naši pradedi pobili med seboj za boginjo Živo in za krščansko vero in kot so naši očetje hoteli pobiti vse Slovence, ki se niso mogli navdušiti nad komunizmom, tako tudi danes talevi gonijo svoj prav, enako skregan z zdravo pametjo in morda še čim – non stop jim kažimo dejstva, resnico in to na civilizacijski ter krščanski način. In bodimo aktivni ter neumorni. Z našo iskrenostjo, dobronamernostjo, poštenjem, tolerantnostjo – nam BO uspelo! Uspelo sčasoma odpreti njihova okna v svet.
    Tule je morda en tak primer. In tako bi bilo kar prav.

  • Primosio

    Saj jo je Janša osebno tudi že vabil, ste pozabili?

    • sprehajalec

      Potem so jo pa v roke revico dobili levičarji…..

  • Osti jarej

    …..status mrlaka ,je po dokumentu KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 ,jasno razviden….imejte jajca pa ga sfotokopirajte in nalimajte sem gor….,da vidimo,čigav podpis stoji na njem…..amen

    • Krtača 20
      • slaipowi

        Čestitke za sliko. Odlična ločljivost. Nekaterim bo del kjer je podpis sicer zamegljen, pa vseeno.

        • Osti jarej

          …nič ni zamegljeno…vse se krasno vidi….podpisan janez janša minister za obrambo….end of story

      • Osti jarej

        …hvala

      • Clemen J.

        T dokument je ponaredek, preveri podpis.

        • Jovo Jamnica

          V članku NovaTV je navedeno…

          da iz dokumenta ministrstva za obrambo št. KAB/LTD-8841 z dne 14. 12. 1993 izhaja, da bi status Antona Mrlaka lahko izenačili s statusom pripadnika TO.

          … kar je skladno z dokumentom na linkani fotografiji.

    • Steiermark

      In ti jih nimaš, da bi sam to opravil – nalimal?
      Sicer pa, kakorkoli že, ta tip je bil v službi okupatorja jla, tako kot veliko drugih, čeprav Slovencev, ki se pa sedj izdajajo in proglašajo za naše osamosvojitelje – npr. kratkonoga pošast in njegovi udbovski pribočniki, ki nam danes, celo vladajo, seveda po njegovi zaslugi, katerega podpis pa nemoremo videti, ker vse to delajo naskrivaj in z udbovsko srbsko logiko ter “nadmudravanjem” defektnih volilcev, jugohlapcev!

  • Jaka Sraka

    Bravo, rdeči provokatorji.

  • Jaka Sraka

    Antonius • 5 ur nazaj
    **ZA SAMOSTOJNO SLOVENIJO
    PILOT
    TONI MRLAK
    25. JUNIJ
    1991**
    ———————
    Nič ni naredil za samostojno Slovenijo, zato na obeležju tudi niso imeli kaj zapisati, da je, naj bi, naredil.
    Pilot Toni Mrlak je padel v vrstah Jugoagresorske leteče *drhali*, ko je na vojaški nalogi izzival in se zajebaval s svojo srečo, zdravjem in SLOVENSKO VOJSKO.
    Sicer pa, Toni Mrlak je bil en navaden izdajalski *pezde*. Srbski komandant mu zagotovo ne bi dovolil leteti s helikopterjem, če ne bi imel trdnih zagotovil, da se bo vrnil s helikopterjem.

    To drži!

  • Vera

    Tej ženski na sliki se vidi, da se ji gre samo za denar, da bi pa kdaj žalovala za možem pa nisem nikjer zasledila . Čudno mar ne ?

    • domovina mili dom

      Tole gnojšnico je zakuhak kučan s svojo podzemeljsko vlado. Dokler ga hudič ne utopi v vulkanski lavi, bo Slovenija trpela.

      • rabbit

        Preko svakinje Drage Potočnjak, ki je pred Cankarjevim domom zelo kulturno napadla Žigo Turka.

        • domovina mili dom

          Zato pa kučan plačuje kulturprostitute iz našega denarja, da delajo zgago.
          Dokler hudič ne vzame k sebi izdajalce slovenstva, bo ta drhal delala svinjarije.

        • Ivan Friderik Novak

          Draga Potočnjak je sestra Emilije Merlak.

  • centurion

    Slovenske žrtve
    Teritorialna obramba Republike Slovenije

    Dejan Bizjak († 1. avgust 1993)
    Stanislav Požar
    Vincenc Repnik
    Sebastijan Miran
    Jernej Molan
    Miroslav Moljk
    Anton Mrlak[1]
    Edvard Peperko
    Peter Petrič
    Vinko Repnik
    Franc Uršič
    Anton Žakel

    Policija
    Franc Šuster
    Robert Hvalc
    Stanko Strašek
    Marjan Dobelšek
    Željko Ernoič
    Bojan Štumberger

    Civilisti
    Boris Adam
    Josef Šimčik
    Janez Svetina
    Mohor Bergant
    Alojz Gaube
    Anton Kotar

    Jugoslovanska stran
    starejši vodnik Miroslav Šandor (1956), VP 7660 Pleso
    starejši vodnik Mirko Brndušanović (1959), VP 7464 Varaždin
    poročnik Dragan Bubalo (1964), VP 7464 Varaždin
    zastavnik Mustafa Hadžiselimović (1949), VP 7464 Varaždin
    poročnik Eldin Hrapović (1965), VP 7660 Pleso
    kapetan Milenko Jorgić (1956), 7660 Pleso
    podporočnik Aleksandar Milošević (1970), VP 2465 Jastrebarsko
    kapetan Anton Mrlak (1950), VP 3880 Pleso; Slovenec[1]
    kapetan Slobodan Pantelić (1946), VP 7640 Ilirska Bistrica
    vodnik Rama Salihi (1969), VP 2950 Sežana
    starejši vodnik Bojanče Sibinovski (1959), VP 3880 Pleso
    kapetan Zoran Stojanović (1955), VP 4142 Murska Sobota
    građansko lice Branko Sedlar (1954), VP 9481 Rijeka

    Vojaki
    Stipo Đati (1968), VP 3672 Postojna
    Ljubo Babić, VP 8164 Maribor
    Dejan Bjelogrlić (1971), VP 7464 Varaždin
    Branko Bojanić (1971), VP 3293 Karlovac
    Halil Cucak (1972), VP 8866/9 Zagreb
    Dušan Dejanović, VP 2465 Jastrebarsko
    Popaj Halimi, VP 3672 Postojna
    Fahir Imamović (1972), VP 3293 Karlovac
    Antonije Šimunović (1972), VP 7646 Dravograd
    razvodnik Zoran Ješić (1972), VP 7646 Dravograd
    Ivan Jeličić (1972), VP 5312 Vrhnika
    Ratko Jovanović (1972), VP 5312 Vrhnika
    Florim Kasumi (1971), VP 3293 Karlovac
    Mirko Lučić (1970), VP 1298 Ribnica
    Goran Maletić, VP 7646 Dravograd
    Zoran Mirković (1972), VP 8866 Zagreb
    Stojan Miletić
    Vojko Obradinov (1970), VP 4848 Koprivnica
    Dragan Đokić, VP 2465 Jastrebarsko
    Nedžmedin Osmani (1970), VP 7640/11 Ilirska Bistrica
    Muhamed Palić (1971), VP 2146 Nova Gorica
    Franc Špelko (1971), VP 8164 Maribor; Slovenec
    Borislav Pivač (1972), VP 8164 Maribor
    Špiro Ponjavić (1972), VP 5312 Vrhnika
    Dragan Rodić (1969), 6919 Niš
    Domagaj Sotinac (1968), 5312 Vrhnika
    Goran Stanković (1972), VP 2146 Nova Gorica
    Obrad Stevanović (1971), VP 2146 Nova Gorica
    Slobodan Stojković (1972), VP 5312 Vrhnika
    Milan Tanasković (1972), VP 1098 Kranj
    en neideficirani pripadnik JLA[2]

    Tujci
    Nikolas Vogel (avstrijski novinar)
    Norbert Werner (avstrijski novinar)

    V Wikipediji lepo piše, da je med žrtvami

    JLA
    starejši vodnik Bojanče Sibinovski (1959), VP 3880 Pleso
    in
    kapetan Anton Mrlak (1950), VP 3880 Pleso; Slovenec[1]

    s TEM, DA JE MRLAK PADEL TUDI KOT ŽRTEV NA SLOVENSKI STRANI.
    BOJANČE SIBINOVSKI pač ni bil dvoživka kot MRLAK, očitno..

  • Olga2345

    Svojci umrlih za Slovenijo naj bojkotirajo sprejem! Sramota!
    Merlak je okupatorski vojak! Njegova žena pa vleče nezasluzene privilegije!

    • domovina mili dom

      To je edina demokratična pot. Bojkotirajo naj vse prireditve in dajo protest v javnost, kjer to organizira KPS z rdečo zvezdo.

    • rabbit

      Jaz vem kaj bi storila, če bi bil med umrlimi moj svojec jasno in glasno bi že takrat stopila naprej in povedala svoje, ko so borci na proslavo urinili prapore z zvezdo, svojci bi morali stopiti skupaj in jasno in glasno pred tv kamerami povedati, da se njihovi najbližji niso borili za rdečo zvezdo ampak za SLOVENIJO. In da če bo rdeča zvezda njih ne bo.

  • Aton

    Nič ni imel namena prestopiti. Sedel je na dveh stolih. Podpis na dokumentu ministrstva pa je humanitarno dejanje.. za penzijo,

  • BananaNjam

    Gospa naj gre na sprejem. Bila je lepo povabljena. Mnoge izmed vas pa še jaz ne bi vabil. Ker to, kar berem med vašimi komentarji, je vredno za VIP vstopnico v PEKEL. Saj kapirate, kje to je, a ne? Menda klopfate tale žolč semle gor medtem, ko prebirate rožni venec v prvih vrstah po cerkvah? SRAM VAS BODI, da se sploh imate za ljudi!

    • Mojca pokraculja

      A tkole se dereš iz PEKLA! Mej se fajn !

      • BananaNjam

        Imam se lepo v Sloveniji.

        • Mojca pokraculja

          11 dni si potreboval, da si prilezel iz pekla. Marš nazaj, tukaj nimaš kaj iskati!

    • pupa

      Lepo od tebe, da si se potrudil in vse prebral. Če nam rožni venci ne bodo nič pomagali bomo prišli tebi v PEKEL družbo delat.

      • BananaNjam

        Ti kar drdraj tiste kroglice.

    • Kunstelj?

      Z žolčem in žaljenjem ste začeli levičarji, in to že davno, v socializmu, pa tudi sedaj. Recimo, kdo se je izmislil besede farji, svečkarji in kakšni verbalni napadi so se dogajali pred sodiščem.

    • Slovenski štor

      Kaj te moti:človek,katolik,rožni venec,Slovenec….morda vse skupaj,medtem ko ješ banane?Ja prav imaš,težko je biti človek ob takšnem človeku kot si ti.Revež si,ker te vrže s tira vernik z rožnim vencem.Kar pa se nesrečnega Mrlaka tiče,je vse jasno.Samo v Sloveniji je tako kot je.Praviloma se vse obrača…odkritost se sprevrača….laž se v resnico obrača.

      • BananaNjam

        S tira me kot vernega katolika edino vržete kripto-žlehtnobneži (tisti, ki tukaj bruhate ogenj in žveplo), ki se izdajate za pobožne katolike, ki pri vsaki maši sedite v prvih vrstah, kot vaš ljubljeni vodja JJ.

  • METULJ

    JA, RDEĆA BANDA CERARJEVA, KI VODI SLOVENIJO IN BEDNO ŽALI OSAMOSVOJITELJE SLOVENIJE IN VSE SLOVENSKE DRŽAVLJANE KATERI SMO SE ODLOČILI ZA NOVO DRŽAVO SLOVENIJO!!

    SLOVENCI VAS BOMO PRESTAVILI TJA KJER VAM JE MESTO, IZDAJALCI SLOVENSKE DRŽAVE, SVOJAT ENA!!

    KO SE BOSTE V KRATKEM IZPELI, VAS ŠE PES NE BO POVOHAL, HEEE!!

    BARABE, SOVRAŽNIKI SLOVENIJE, PFUJJ, NESNAGE NEKORISTNE MANIPULATORSKE, BRCE U RDEČE RITI BOSTE FASALI ZA ZAČETEK!!

    ITAK SE RDEĆA BANDA LUZERJEV SESEDA VASE!! TO, SLOVENCI , UIŽIVAJMO V NJIHOVI ZADNJI RDEĆI MAŠI, HEEE!!

    NEPRECENJIVO GLEDATI TO SESEDANJE VASE, RDEĆE BANDE V SLOVENIJI!!

    KONČNO!!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!