Roman Jakič se na Instagramu spet hvali, da je sodeloval pri osamosvojitvi – čeprav ji je več kot stokrat nasprotoval!

Roman Jakić - človek, ki bi moral biti

Roman Jakič, slovenski politični kameleon, ki je zamenjal že vsaj štiri stranke, se je v torek ob dnevu samostojnosti in enotnosti na družbenem omrežju Instagram ponovno hvalil, kako je ponosen, da je bil del osamosvojitvene ekipe, v resnici pa ji je kot delegat v zboru združenega dela še leta 1990 v svojih govorih več kot stokrat nasprotoval. To namreč dokazujejo magnetogrami iz tistega obdobja. Leta 1991 pa je bil med izdajalskimi podpisniki deklaracije za mir, ki je zahtevala razorožitev Slovenije ravno v obdobju, ko ji je grozil napad JLA. Dan samostojnosti in enotnosti je zagotovo praznik, ki obeležuje nekaj redkih, svetlih izjem v slovenski zgodovini, ko je bil ves narod enoten, kot je bil na začetku devetdesetih let glede osamosvojitve. Jakič zagotovo spada med redke izjeme, h klanu partije, ki je takrat razhodu z Jugoslavijo nasprotovala, zato je njegove zapise mogoče razumeti kot zavajajoče, če ne že hinavske. V njegovih besedah in zapisih je pogosto moč zaznati celo prilaščanje zaslug za slovensko osamosvojitev, kar je naravnost škandalozno. Obrambni minister v času vlade Alenke Bratušek zdaj na glas razlaga, kako ponosen je, da je lahko kot najmlajši poslanec takratne Skupščine RS spremljal razglasitev referendumske volje.

Naj spomnimo. V Združenju za vrednote slovenske osamosvojitve (VSO) so bili pred leti ogorčeni že zaradi dejstva, da kandidati mandatarke ministrice Bratuškove niso vzbujali pretiranega optimizma. Menili so, da je zlasti Roman Jakič še posebej neprimeren za obrambnega ministra.

“Čestitke državljankam in državljanom Republike Slovenije ob našem državnem prazniku – dnevu samostojnosti in enotnosti. Ponosen, da sem lahko kot najmlajši poslanec takratne Skupščine RS spremljal razglasitev naše referendumske volje iz ust dr. Franceta Bučarja,” je v torek Jakič spet zapisal na Instagramu. Čeprav obstajajo pisna in ustna pričevanja, da je slovenski osamosvojitvi tako ali drugače nasprotoval več kot stokrat.

“Ta predlog gotovo ni in ne more biti v ponos državljankam in državljanom, še posebej pa ne Slovenski vojski in vsem tistim, ki smo za novo državo zastavili svoja življenja. V slovenski javnosti je še vedno živa slika nastopov in delovanja tedanjega delegata Romana Jakiča v skupščini Republike Slovenije. Delegat Roman Jakič je namreč aktivno nastopal in deloval proti nastajanju slovenskih obrambnih sil, zganjal kvazimirovništvo in poveličeval agresorski JLA. Namesto spodbude in jasne podpore slovenski osamosvojitvi je z destruktivnim delovanjem in poniglavostjo vnašal nemir in negotovost v vrste teritorialne obrambe in policije, ki so se odločno in hrabro zoperstavile agresorskemu JLA-ju,” so takrat zapisali v VSO.

Alenka Bratušek ravnala po svoje, predloga za obrambnega ministra Jakiča ni umaknila
A če so v VSO Jakiča pozivali, naj odstopi od nameravane kandidature, in pozivali mandatarko Alenko Bratušek, naj umakne po njihovem prepričanju sporni predlog za novega obrambnega ministra, tega nihče ni storil. V VSO so še zapisali, da verjamejo, da bosta pri imenovanju novega obrambnega ministra prevladala razum in spoštljiv odnos do vseh pripadnikov in aktivnih udeležencev osamosvojitvenih prizadevanj, a se to ni zgodilo. Jakič je za leto dni postal obrambni minister, potem pa je vlada tako ali tako padla in Slovenci so šli na predčasne volitve.

Luka Svetina

  • Vrhovni sodnik

    Ta Kekec, v bistvu bolj cepec, sam sebe smeši, prava sramota za Slovenijo.

    • Dr. Ustavnega prava

      Dober, da nisi reku osel, ker bi me užalilo.

      • čips

        Jaz ze lep cas pazim,da ne uporabljam zivali, da jih ne uzalim. Zivali namrec

    • zokispoki

      Ko tega mrhovinarja zagledam, imam pokvarjen dan !

    • zokispoki

      To je drhal, ki je drzala zakelj ciganu pri razbojniskem ropanju . Za nagrado, se je lahko parkrat peljal s Falconom. Bratuskova, Moderndorfer in drugi plazilci niso cisto nic boljsi !

  • Franjo Trojner

    Verjetno teleban še vedno ni dojel razliko med osamosvojiti in osvojiti, on je zagovarjal osvojiti. Pa ga je Janša zafrknu in je agresorsko JLA premagal in izgonil iz naše države in pol oni niso mogli nič osvojiti. Že skoraj nevzdržno je, da toti, ki so do konca podpirali Jugoslavijo, komuniste in agresorsko JLA še dandanes dvigujejo glave in na žalost tudi prapore/simbole bivše totalitarne Juge.

    • AlojzZ

      Zmagovalec piše zgodovino, vsaj na kratki rok. In on pripada zmagovalcem.

      • Franjo Trojner

        Kdo pripada zmagovalcem? Jakić??? Ja prav imaš, onim iz leta 1945 aneda? Toti so res hecni, vse medvojne izgubljene bitke so po končani vojni slavili, kot zmage in da je hec še večji to počno še danes . Ha, ha pravi cirkus kaj? Ja od zmagovalcev zapisana zgodovina, da te kap! Malo je to vse vkup že čudno, stroka/zgodovinarji so jim z dokazi nalili čistega vina, vsa odkrita množična grobišča vse in še preveč povedo o njih samih in njihovem boju, tudi v naši novi ustavi smo jih postavili na temno stran naše zgodovine, oni pa še kr naprej praznujejo, res bolano!

        • Soave

          + + + + + + + + +

  • Darth Vader

    sej ga karma v življenju tepe……svojega sina prevaža naokoli na invalidskem vozičku, ker je bil proti osamosvojitvi in je izdajalec slovencev…..

    • čips

      Ah daj ne se tak nizko spuscat… pol si isti sploh pa ne privoscit invalidskega vozicka otroku. Kar se pa jaklica tice,da mi ga je srecat mu pljunem v obraz izrodku izdajalskemu

      • Darth Vader

        sej jest ne pravm, da otroku privoščim, da je kar je…..pravim samo da “ga v lajfu zaradi tega tepe karma”……

        • rabbit

          Ja pa še marsikaterega komunista, ko se jim je bog maščeval preko otrok. Pa jim ne kapne ampak še vedno z glavo skozi zid.

  • Soave

    No, ja !! Saj ni važno, ali kaj narediš, kako narediš, če sploh kaj narediš. . . . . . .samo da si ta pravi !!
    Saj vidimo, kako vse skupaj gre.Morda pa se možak pripravlja še za kakšen dober položaj ??

    Njemu ne bo težko poskrbeti za sina, saj nima finančnih težav, tako, kot marsikdo od navadnih smrtnikov, ki se mučijo in trudijo za svoje otroke.
    Seveda pa prav nikomur ne privoščim take življenske preizkušnje

    • Darth Vader

      kar je iskal v lajfu, to je dobil…….je igral prevaranta, ki ni verjel v slovenijo in slovenski narod…..je dobil invalida za sina……

      • Soave

        Vse se vrača, vse se plača.
        Prej, ali slej !!
        Bi pa pričakovala ravno zaradi svoje lastne nesreče, da bo kaj boljši človek . . . . . . .

        • Darth Vader

          kje pa, tem liberalistično-progresivnim osebkom so kognitivne sposobnosti odpovedale oziroma nikoli niso bile bogve kako razvite

          • Soave

            Hi. . . . . . hi. . . . . . . . oziroma niso zaželjene v tej združbi !!

        • anzek

          Običajno takšna lastna nesreča človeka prizemlji. Se začne ozirati sam vase.

          Očitno je, da ni ponotranjil vrednot, ki bi morale biti lastnost vsakega domoljuba. Še več, njemu je vrednota LAŽ!!

          Tako dolgo je že na politični sceni, da mu z lahkoto prilepimo etiketo političnega prestituta, kateremu je bog denar!!

          • Soave

            Uh, možakar že ve, katere vrednote so danes kaj vredne, no !!
            Laž pa je . . . . . . že njihova maskota. Deskriditacija, pa likvidacija, pa v očke te gleda pa laže ! Ja same prekrasne človeške lastnosti.

      • Vojteh Dovč

        takrat sem še verjel v slovenijo,zelo malo let. zdaj pa sploh ne ..le zakaj le.
        ni kriv kučan ne janša.ampak vsi politiki.šolani nesposobneži,.
        Švica ja pa kaj še ,švicam ko vas tle berem k…..i.

    • Mojca pokraculja

      Tole na koncu zveni kot opravičilo. V redu, se strinjam.
      A kljub temu se ne morem znebiti občutka, da je tako kot sebe, prodal tudi sinov handicap in ga dodobra vnovčil. In ga razkazoval, da bi nabiral politične in druge točke.

      • Soave

        Ja, opravičilo. . . . . . . . ne bi smelo biti. Veliko ljudi ima težave, pa niso koristoljubne packe !! In ta možakar je prav gotovo tudi to vnovčil !

  • učko

    Pa kwa je tle nowga? Levuharske pičke spet spreobračajo zadeve na glavo, kot vedno ! Jakić nej gre Zokiju mal poteg’nt, da bo lažje tiho !

    • montyamp

      Ja , kaj pa naj vleče ???

  • montyamp

    Školč in njegovi proti Janši in slovenski vojski
    Poslanci LDS so bili vneti kritiki oboroževanja slovenske Teritorialne armade in obrambnemu ministru Janezu Janši, ki je postavil na noge realno oboroženo silo – ta je Slovenijo ubranila pred agresijo ponorele Jugoslovanske ljudske armade (JLA) – očitali militarizem. Med poslanci LDS, ki so se zagrizeno borili za odtegovanje sredstev za Teritorialno obrambo ter zahtevali enostransko razorožitev Slovenije (ne pa tudi do zob oborožene JLA), so poleg Školča izstopali še

    Vika Potočnik, Metka Mencin, Mile Šetinc,

    Roman Jakič,

    Jaša Zlobec in Franco Juri.

    • Soave

      Pišuka !!!
      Nismo pozabili !Kakšna združba !
      Bodoči Župani, profesorji z dodatkom za pripravljenost, ministri, swingerji !!
      Ni da ni !

  • Antonius

    Jakič je sebe kot nespreten lažnivec izdal, da ni bil sestavni del referendumske volje ampak je v parlamentu kot najmlajši *pezde* samo spremljal razglasitev ljudske volje, izglasovane na referendumu.
    Jeguljasti ščinkavec se oglaša iz pozabe, ker ga pred volitvami najeda spoznanje, da bo za zmeraj od=bal iz ljudskega spomina in politike.

    • Mojca pokraculja

      Pravzaprav je “svetel” zgled vsakokratnim političnim bleferjem, ala Šarec, ki nazorno kažejo, kako lahko vnovčiš svojo moralno izprijenost, če v ospredje postaviš lastne koristi in se prodaš”našim”. Zato najbrž ne bo kar tako šel v pozabo in se spet oglaša.
      Le kaj ni jasno vsem tem ljudem, ki zagovarjajo te barabe, bleferje, povzpetnike ? Aja “naši so” to je bistvo ! Ne pa kdo so, kaj so delali, kaj so govorili, pustmo stvari za nazaj, treba je gledat naprej ! Ostudneži in konformisti, takšno je naše večinsko volilno telo.

  • montyamp

    Kje se je med vojno skrival žvepleni halbmadžarski pritlikavec ???
    A veste kje se je skrival med osamosvojitvijo, ko je bil Janša na poziciji?
    V Konjšici nad Zagorjem na vikendu Štefkine sestrične, ki se piše Dolanc in je neposredna sorodnica Staneta Dolanca.

    • učko

      Pa, Stane Dolanc je bil Milanov politični mentor. Stane je bil zelo zelo pregnan. C’lo Tita in Jovanko je “razdružu”. Stane je imel bogate izkušnje, začel pa je kot pripadnik Hitlerjeve mladine Hitlerjugend. Mal poguglajte !

      • Viktorh

        Je pa blizu tebe gobaril tako, da sta se z lahkoto sestajala…

    • samsara

      Koncentracija in gojenje zlobe ter vsakovrstne pokvarjenosti.
      Je treba načrtno skrbeti, da ne zvodeni.

  • sloustava

    Laznivemu kljukcu Romanu Jaklicu in Alenki Bratusek ful narobe “hodi” dejstvo, da Slovenci postajamo cedalje bolj pismeni na omrezjih! Tako Jakiceve napisane lazi izzvenijo groteskno sirom po Sloveniji. Na eni strani je debilen laznivec in na drugi strani je tako zeeeelo umsko majhen, da se mi smili. Vsi, od Kucana preko Zlobca do Jakica, so laznivi kljukci in, predvsem, totalni clovecki, ker se vedno mislijo, da je Slovenec bebec! FYI, ni in ne bo vec tvoje, vase orodje. Volitve bodo to dokazale, presstituciji in sarcem navkljub! Spremljajte Novo 24 tv, ta postal, VV faktor, portal novinarja Petra Jancica spletnicasopis, berite Demokracijo in dokaz8mo, da zelimo nazaj svojo Slovenijo! Jakic, ti se pa opravici, ker lazes, Bratuskova ti tudi!

  • Viktorh

    Sodeloval je, sodeloval – ves čas z nasprotovanje samostojnosti.

  • MEFISTO

    Če si priznamo, ali ne, Jaklič res spada med osvojitelje.

    Skupaj z ostalo rdečo falango so v zadnjem iztekajočem se mandatu dokončno premagali, sicer ne JLA, ampak kar lastno ljudstvo in Slovenijo na balkanski način enostavno okupirali.

    Vsak drugi do tretji prebivalec Slovenije ni več slovenskega rodu.

    Če prištejemo še domače izdajalce, najmanj polovice prebivalcev Slovenije ne moremo več šteti med Slovence.

    Torej, Jaklič ni bil samo po naključju tudi telohranitelj, najprej Jankovića, potem pa, ko mu je tako kazalo, tudi Bratuškove.

    V tej kombinaciji ne smemo pozabiti še na akademika Janija Moederndorferja, ki je bil tudi nekakšen telohranitelj obeh in ki je postal nenadomestljiv med teleti v poslanski skupini SMC.

    Živela Slovenija na mrtvaškem odru!

    • anzek

      ++++++++++++++++, Ha, ha,… dobro si tole spesnil… !!

  • ptr

    Raje ga spremljajte, okoli koga se vrti zdaj. Do zdaj se je to še vedno izkazalo za dober indikator Kučanovih naslednjih Novih Obrazov(tm).

  • VERRZIFIKATOR

    Jakec Rmančič

    BOREC JAKA ROMIČ IN DOKAZI

    Nekje iz megle spet se je prikazal,
    kot se jegulja ali pa hijena,
    ko v filmu najbolj je morbidna scena,
    tedaj bi on z junaštvi se dokazal.

    Je bil in to je zdaj vse dokazljivo,
    tako dejal je borec Jaka Romič,
    najmlajši borec, da najmanjši dvomič
    za njim ostal ni, rekel pomenljivo.

    Zdaj Romič vstopa prvi v borcev zvezo,
    se vidi kmalu že na njenem čelu,
    bo Romič prepoznaven po krepelu,
    je takšno moč o njem spisáti tezo.

    Čez leta kljukec se začne hvaliti,
    da zmagal je v deveti ofenzivi,
    in drugi bodo kajpak, ne on krivi,
    če kdo na laži znal ga bo dobiti.

    Pokazal se bo spet kot prva žrtev,
    nikoli kriv, je le nedolžen vedno,
    pa saj omenjati ni Jake vredno,
    je vsak »dokaz« njegov na mestu mrtev.

  • von Rhein

    Iz katerih jasli,ki jih polnimo davkoplačevalci, ta kreatura lažniva žre danes? Močno dvomim,da bi bil registriran na Parmovi.

  • totex39

    No, se je že začelo, sedaj se bo začelo pojavljati še več takih kot je Jakić in se tolčti po prsih kot osamosvojitelji države Slovenije, čeprav takrat nasprotniki. Zgodovina se namreč ponavlja.

  • Grenze

    Drekač smrdljiv še vedno smrdi po Bratuškovi riti sicer pa njim ni nič sveto lažejo kradejo kurbajo se s pedri in lezbačami in psi pa še s kom drugim .

  • tetka z ozadja

    Janšisteki, ali vas razjeda bes, ko sami veste, da SDS zopet ne bo vladna stranka?

    • Jan Kovalski

      Tebe razjeda čir na želodcu

      • tetka z ozadja

        Jaz vem, da bo moja opcija zopet zmagovita.

        • Jan Kovalski

          Zmagovita, mogoče na volitvah, bi pa v tem primeru izgubili vsi v gospodarstvu.

        • Viktorh

          ja, cigani so stalno na zmagoviti strani…

    • sprehajalec

      Tik-Tak 187.200 Eurov za obresti na uro, je dolg Slovenije. Kaj bi bili lačni otroci po šolah siti samo z uro tega denarja, eno samcato uro. Konec koncev bi si tudi “naši” lahko naphali lačne želodce s partizanskim golažem, iz tega. Do sitega, da bi bruhnili.

      https://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/slovenia

      1,6 milijarde iz naslova obresti, tekoča izguba iz poslovanja države v višini 1 milijarde letno. Pa zahteve javnega za povišanje plač v višini dodatnih 0,8 milijarde letno.

      Tik-Tak, Tik-Tak…

  • Jan Kovalski

    RomaNJAkič na strani JNA

  • Jan Kovalski

    Njakič je tudi uvedel letanje s Falconom.

  • zokispoki

    xxxx

  • tzt

    Ves komunistični podmladek in izrodek je bil proti samostojni Sloveniji. V ta brlog poleg ščetinarja sodijo še Vika Potočnik, Golobič, Thaler, Rop in Školč. Grem stavit za Milko, da se bo ta mali, pritlikavi hinavec spet drenjal v eni od strank. Kot se piše so Šarčevo stranko že napadli Golobičevi termiti. Med njimi bomo kmalu našli še tega cigana in primitivca, Jakića.

  • Miss Piggy
  • Miss Piggy

    https://m.youtube.com/watch?v=UTr1JDneynE
    Tudi mi imamo povampirjene miške, ki so prilezle iz lukenj.

  • Poštenje velja

    Ta bo nekoc……….
    Tika taka tak.

  • althar

    Pravzaprav nič nenavadnega, saj tudi komunistični partizani že ves trdijo, da so osvobajali Slovenijo od okupatorja. Edino, kar komunisti res dobro obvladajo, je laganje. Pa morda še pobijanje nemočnih.

    • slosin

      pozabil si na zapravljanje tujega denarja…tudi to obvladajo…

    • samsara

      So se v preteklih desetletji še dodatno in vrhunsko izpopolnili v teh, zanje nadvse značilnih veščinah.

  • TOML

    Jakič je samo še eno Jankovićevo teslo.
    Jugonostalgik proti slovenskim interesom.

  • Jani Steiner

    V naših očeh je izdajalec in “luzer”. A kdo lahko tolikokrat brcne v meglo kot je on? Spada na smetišče zgodovine!

    • Mojca pokraculja

      Dobro si povedal, ampak kaj je pa v “njihovih” očeh ! To je bistvo, ker “oni” še vedno vladajo.

  • antimur

    Ta teleban je med antislovenci med najbolj pokvarjenimi. Pri njemu laž in pokvarjenost hodita z roko v roki, tako kot pri Bratušci. Spomnimo na očitno laž njega in Bratušce o pokvarjenem letalu, zaradi česar ni mogel odpotovati iz Moskve v Ljubljano, kjer so ga čakali preiskovalci. Pa ta laž je med manjšimi, tako da se ne moremo čuditi, kaj je ob takšnih politikih nastalo iz Slovenije. Ljudstvo ne pozablja, grehi proti ljudstvu, izdajstva, laži in spletke ne bodo nikdar pozabljeni, komunajzli, ne imejte lažnega upanja, prej ko slej boste za njih odgovarjali.

  • Franc Šink

    No in tak strahopetec napreduje celo do obrambnega ministra Narobe svet!

  • Artur

    Poden od podna.

    • zokispoki

      Od podna.

  • Kučko pod pručko

    Priprava terena za oklic Kučana kot največjega osamosvojitelja Slovenije

    Jakičevi poizkusi, da bi se pokazal osamosvojitelja, niso samo hinavski in zavajujoči, kot zgoraj dokaj milo piše Svetina, ampak so zahrbtni, sramotni in zločinski, kot je bil zahrbten on skupaj z veleizdajalcem slovenskega naroda. Še dobro, da smo v dobi interneta in da se da marskikaj izbrskati s spleta, da sramotna dejanja takih barab, ki se sedaj hvalijo s svojo osamosvojitelsko vlogo, ne bodo nikoli pozabljena. Jaklič je namreč sodil v skupino ZSMS, iz katere je nastala LDS, ti pa so bili pred in osamosvajanjem izraziti nasprotniki odhoda Slovenije iz Juge. Njihove namene si lahko vsakdo ogleda na Youtubu, če odtipka “LDS dečki” … https://www.youtube.com/watch?v=SWqFAYQ6NcM.

    Jakič pa poleg tega, da je navadna murgelska baraba, sedaj tudi podcenjuje slovensko javnost, saj misli, da ne vemo, kakšnen jugonostalgik je in kako je bil proti samostojni Sloveniji. Ne vem, ali je tokrat to njegov pravi pomen, bolj verjetno je, da samo pripravlja teren za oklicanje največjega nasprotnika samostojne Slovenije za našega največjega osamosvojitelja. Toda tudi ta bedni poizskus se ne bo izšel v prid murgelskega šefa.

    Povsem gotovo je, da bo mali pritlikavec za vedno zapisan kot veleizdajalec slovenskega naroda. Tak je, kot je bil njegov foter Koloman, dokazani madžaron, ki se je med drugo svetovno vojno udinjal Madžarom in deloval proti svoji domovini. Tamal ima fotrove gene, ki pa jih je nadgradil še z veleizdajo!!!

    • samsara

      “kučan in laž imata kratke noge.”
      Sam kučana dojemam kot materializacijo ali poosebljenje Laži in še marsičesa kar spada zraven.

      Kdor laže tudi krade press

      • KIKI

        Hudo res!!!!! -bi rekli Ljubljančani, a njede?

  • mapu

    Roman sram te naj bi in skrij se v mišjo luknjo. Upam da nikoli več ne bomo slišali zate.

  • MEFISTO

    Mene pa zanima, kako je Jaklič, ki je bil večna senca nekdanje premierke, servisiral šiviljo?

    • KIKI

      To pa ni bilo težko; če je dala staremu Junkerju, je pa Jakliču tudi, saj je bolj “fejst” !
      “Sprememba je kot počitek-” pravijo Angleži !

  • Meho

    A mu moramo postaviti spomenik? Po mojem je bil model primeran vojnik v JNA, partijski ritoliznik, zdaj pa osamosvojitelj. Skratka večni “junak”.

  • luckyss

    VSI “osamosvojitelji” so narod razočarali…in sedaj dobro živijo na račun naroda, ki je s svojimi minimalci hlapec Evropi “prve hitrosti”..
    Po domače povedano …prodali so nas v dobrobit svojih tolstih riti..
    Seveda tisti, ki trenutno s svojimi rilci ne dosegajo dna korita najbolj glasno krulijo…

  • Franjo Trojner

    Sami smo si krivi, da je danes, kot je, ker smo za prvega predsednika demokratične samostojne države izbrali bivšega šefa partije, ki je za nameček po poklicu politični komisar, odvetnik. Tam kjer so volilci na volitvah imeli več soli v glavi so izbrali predsednika, kot je g.Vaclav Havel in tudi to je razlog, da mi danes capljamo za Čehi, čeprav so oni včasih za nami! Prav nam je, takrat bi za Pučnika volili in ga uzvolili, pa bi bili danes ziher že druga Švica.

  • Borut Stari

    Slovenska komunistična saga.

  • Commie Disposer

    Človeku, ki ga Bog oz. Božja kazen ni naučila, ni pomoči !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Stajerka

    no…….pa se dogaja…….KDO pravi, da vlada in koalicija ne dela???……dela, dela…….pizdarije v škodo Slovencev……

    Upravno sodišče odločilo, sirski begunec Šami le ostaja v Sloveniji
    S.R./STA
    0 28.12.2017 09:21 Posodobljeno: 09:23 / 28.12.2017

    Upravno sodišče je ugodilo sirskemu beguncu Ahmadu Šamiju in njegov primer vrnilo ministrstvu za notranje zadeve v ponovno odločanje, poroča Dnevnik.

    • Stajerka

      Upravni sodnici Darinka Dekleva Marguč in Irena Polak Remškar ter sodnik Boštjan Zalar so odločili, da mora ministrstvo upoštevati Šamijeve navedbe o povezanosti s Slovenijo, o udejstvovanju v slovenskem socialnem in kulturnem življenju in pri delu z begunci ter presoditi, ali ne bi njegove prošnje vendarle prevzelo v obravnavo.

      • antimur

        Komunisti, kučanisti in vsa ostala levaška golazen, naredite red v tožilstvu in sodstvu, če ne ga bomo mi, domoljubi in vsi pošteni državljani. V tem primeru jo te sodniške kučanistične podrepnice in fenice kriminalca Jankovića, kreatorke izmišljenih obsodb kot je v primeru Novič, Janša, Krkovič, omejevanju informacij o roparski drhali v NLB, ljubiteljice nezakonitih pritepencev, kot je ta muslič Ahmad, ne bodo odnesle tako poceni.

    • dež

      Bo moral kašen pravnik razložiti, kaj ta odločba sploh pomeni. Tista prva je pravnomočna in jo je potrebno izvršiti, da bi 2x odločali o isti stvari pa pravno ni dopustno.

      • montyamp

        Sodišča morajo imeti delo .
        To je kot GOLI OTOK .
        Proces mora laufat , kamenje(papirji – maili……… ) z enega kupa na drugega in nazaj .
        Blesavi Slovenci pa to plačujemo .
        Gnoj od udbosodja ………………………..

      • KIKI

        Ah, saj bo Cerar vse razložil, samo čas si more vzet (kakšno leto)…

  • Stajerka

    kar se pa tiče Jakliča in ostale lewaške sodrge……a se vam zdi presenetljivo, da se oglašajo??…..niti malo – Janković zbira svoje oprode, da jih skupaj s Kučanom naflancata v Šarčevo gnojno jamo……upam, da vse fkup pocrka, preden pride do kalitve…….

  • tzt

    Kdo bo tega pederasta, brivca iz Damaska končno zbrcal nazaj čez mejo? Volitve prihajajo in čas je da vsa ta komunistična golazen katera je naredila že enormno škode odide za vekomaj veke. Večina njih si zasluži bivanje za rešetkami.

    Upravni sodnici Darinka Dekleva Marguč in Irena Polak Remškar ter sodnik Boštjan Zalar so odločili, da mora ministrstvo upoštevati Šamijeve navedbe o povezanosti s Slovenijo, o udejstvovanju v slovenskem socialnem in kulturnem življenju in pri delu z begunci ter presoditi, ali ne bi njegove prošnje vendarle prevzelo v obravnavo.

    Sodišče je tudi izdalo začasno odredbo, s katero so odločili, da mora Šami do pravnomočnega zaključka teh postopkov ostati v Sloveniji. Če bi ga namreč vmes izročili Hrvaški, mu potem – tudi če bi mu ugodili – ne bi mogli več zagotoviti, da se lahko vrne.

    Po pisanju časnika lahko ministrstvo za notranje zadeve še vedno poskusi z revizijo primera na vrhovnem
    sodišču. Ali bodo to storili, Dnevniku niso odgovorili, saj da “konkretnih upravnih postopkov, ki še niso zaključeni”, ne komentirajo. Po izkušnjah iz prejšnjih primerov pa se ministrstvo pritoži zoper večino sodnih odločb, ki so zanj neugodne.

  • Stajerka

    ooooo…….stric Google se je znova izkazal…….”sodniki” vredni svoje funkcije v “svoji” državi……mater, upam, da vas kdo prisloni……materialno in kazensko, vprašanje koliko svinjarij še imate na vesti……

    Nov primer za protikorupcijsko komisijo: kaj so delali sodniki Boštjan Zalar, Alenka Belič in Darinka Dekleva Marguč v primeru vračanja bulmastifov njegovemu lastniku?
    Objavil Urednistvo 21. 02. 2011
    http://www.politikis.si/?p=16354

  • bubamara

    Cel ZSMS je bil skeptičen do samostojne Slovenije. Ampak Slovenci imajo pamet kot veverice. Za tri dni spomina.

    • KIKI

      ….pa SZDL, pa ZK, pa UDBA, pa KNOJ, pa zapriseženi sindikati….vidiš, še danes se prerivajo v
      prvih vrstah in si mažejo marmelado s smrdljivimi tatinskimi tacami!

  • Stajerka

    ooo……ni konca presenečenj o sposobnosti sodnikov……

    Tokrat me je presenetila višja sodnica na upravnem sodišču Darinka Dekleva Marguč, ki kandidira za ustavno sodnico. Ob teh kandidaturah za najvišje javne funkcije v državi je v vseh demokratičnih državah običajna podrobna obravnava vseh kandidatov. Izvedeli smo, da je Darinka Dekleva (tedaj še brez priimka Marguč) evidentirana na seznamu udba.net oziroma v centralni evidenci nekdanjega Sekretariata za notranje zadeve SRS, pod katerega je sodila tudi SDV.

    http://reporter.si/clanek/kolumnisti/nenad-glucks-o-bizarnostih-slovenskih-sodnikov-480943

  • župnik cefizelj

    Čestitke vsem pravim osamosvojiteljem s kučanom na čelu. strahopetci in izdajalci tipa ivan janša, ki so osamosvojitev izrabili za lastno bogatenje, so pa greznica in gamad slovenskega naroda kot kolaborantje v štiridesetih letih prejšnjega stoletja.

  • Stajerka

    tudi Zalar (brat bivšega ministra)…….ima neke specialne poglede, glede na to da negira sodbe mednarodnih sodišč…….podpredsednik mednarodnega združenja sodnikov????…..upam, da ga spodijo kot psa…….

    Podpredsednik evropske veje mednarodnega združenja sodnikov s področja prava beguncev dr. Boštjan Zalar svoje sodniško delo v pritožbenih postopkih prosilcev za azil v Sloveniji vseskozi postavlja v mednarodni, evropski okvir.
    https://www.dnevnik.si/1042730739

  • Olga_10

    Fuj! Dol s skorumpirancem in pokvarjencem! Spomnimo se ga samo kot pobalinskega “borca” proti slovenski vojski in s tem proti samostojni državi Sloveniji!

  • centurion

    Ta cigan ROM an Jakliććć naj si prebere v Beli knjigi slovenske
    osamosvojitve svoje bisere v takratni skupščini.
    Cigan je bil takrat, cigan je danes.
    Cigan bo ostal.

    • von Rhein

      Ni cigan,je bolha od cigana.

  • bubamara

    Jakić je Hrvat, tako da vidi v samostojni Sloveniji samo priložnost za osebni interes. Čustveno pa sigurno ni navezan na Slovenijo kot svojo domovino. Glede na to, da ima na družabnih omrežjih več objav iz Dalmacije kot iz Slovenije, se ve kje je njegova domovina.

    • župnik cefizelj

      Če je jakič hrvat je ivan janša janshari komunjarski kosovar.

      • bubamara

        Naj bo. Dol mi visi za Janšo.

      • centurion

        ĆEFURZELJ, ZAPRI GOBEC!

      • KIKI

        Jakič res ni Hrvat, kar je škoda, ker bi lahko še tam v kakšno
        stranko kandidiral….sicer pa ga je Bog že kaznoval!

      • T-Rex

        vi levaki ste že prav patetični z telimi vašimi komentarji.

      • tramal

        Res si popolni idiot .V Sloveniji živi polno ljudi z priimkom Janša in nobeden nima korenin v šiptariji .Celo prvi čebelar se je pisal Janša.

  • župnik cefizelj

    Čestitke vsem pravim osamosvojiteljem s kučanom na čelu. takšni, ki so osamosvojitev izkoristili za osebno bogatenje kot so ivan janša, igor bavčar, andrej lovšin itd. pa se naj utopijo v lastnem gnusu in sramu.

    • KIKI

      6/7 tajkunov , članov F21 si pa kar ven spustil….ah, ja, oni se svobodno okoli
      sprehajajo od NLB do davčnih oaz, a njede?
      Kučan nas res ni mogel osamosvojit, ker nas Slovencev resnično ne mara in osamosvojitev
      res ni bila nikoli njegova opcija ! ….Pa saj to tako veš, tovariš župnik; zakaj se sprenevedaš!?

  • milanček

    za take golaznike je recept samo eden, ccal9!

  • Hun

    zvesti jansisticni psi imajo danes na sporedu zopet zborovno komunisticno lajanje…kultni vodja pa igra na orgle

  • Osti jarej

    …mal futra za ovce ….koga briga tip,ki se,kot vsi podobni,h koritu gura,že cel lajf…..zato,da o resnici ni treba pisat

    • von Rhein

      Tip že cel lajf žre na tuj račun in tistim,ki ga futramo dela škodo. Tako resnico je treba napisati z velikimi črkami in povedati glasno. Z namenom,da se končno prične truditi sam za svoje lagodno življenje.

  • KIKI

    Počasi, pa z gotovostjo, se bo stara banda prerinila do “novega” oltarja!
    Kdo bo vodil “prvo mašo” še ni povsem znano, ve se pa, da bo na orgle
    zaigral sam klovn iz Kamnika, pobožni tovariš Šarec!¨

    • bubamara

      Slovenija premore omejeno količino ljudi, ki so toliko pokvarjeni, da se gredo visoko politiko. Na sredini je največja gužva, ker je tam največja verjetnost, da bodo izvoljeni.

  • Gor Pri

    To so “tisti”, ki potem osamosvojiteljem govorijo, da naj si že 1x nehajo prisvajat zasluge!
    Pa podobni “tistim” 571im!

  • dob

    Seveda je sodeloval!
    Pomagal je pri osamosvojitvi milana kučana od njegove beograjske bande!
    Zato lahko zdaj proslavlja kučanovo samostojnost skupaj z njim.
    Jaz je prav gotovo ne, ker me malo boli kurac za kučanovo samostojnost.

    Ko bo Slovenija osamosvojena in ko bo svobodna, bom oboje proslavljal tudi jaz, prej pa ne. Zdaj lahko proslavljata le kučan in Roman Jakič.

  • Anton

    skratka še en z vrst, od privilegiranih naturaliziranih Slovencev

    Roman Jakič (beri Roman Jakić)

    sarkazem press

  • if

    8. maja 1989 je prebujajoča se slovenska opozicija objavila Majniško deklaracijo 1989, ki je predvidevala izstop SRS (Socialistična republika Slovenija) iz socialtične JU in prekvalifikacijo v samostojno RS!
    Bilo je takole: https://youtu.be/LmmV9U-4klE

    Jakličev nazor se s tem ni strinjal!

    27. junija 1989 je lansiral Temeljno listino 1989 z namenom, da zadrži SRS v okviru socilatične JU.
    Takemu odzivu komunistov in pripadajočih SZDL.jevskih in SMS-ovskih podrednikov je botroval vrh s Kuačnom na čelu, ki je tudi 31.1.1990 z besedami “O odcepitvi Slovenije od
    Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja
    najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti.” potrdil vsebino komunstične Temeljne listine 1989!

    Kdo je bil Roman Jakli v času osamsovajanja?
    SMS aparatčik v rokah Kučanove partije!

  • Sredina

    Ja seveda, ker so samo Janša & co. zaslužni za osamosvojitev

    S tem ko si prisvajate osamosvojitev, ki niti približno ni samo vaša zasluga, si pljuvate v lastno skledo, ker ljudje pač niso neumni..

    • župnik cefizelj

      ivan janša je s posranimi plenicami v smrdeči uniformi s kleti cankarjevega doma lastnoročno osamosvojil slovenijo. vse kar je med vojno naredil je sestrelitev slovenskega pilota merlaka, ko je peljal kruh v vojašnice jla in je imel po zadnjem poletu namen prebegniti. ivan janša posrani strahopetec je sestrelil slovenskega domoljuba in se za ta umor ni nikoli opravičil ivan janša posranec in strahopetec je z ukazom postal morilec. sramota kot takrat, ko so se pijani teritorialci zapletli v streljanje neoboroženih nabornikov jla, ki so se vdsli na holmcu. ukaz je seveda izdal ivan janša posranec in strahopetec, ki je odgovoren za vsako smrtno žrtev, ki je bila rezultat njegovih slaboumnih in nepremišljenih ukazov, ki so slovenijo skoraj pahnili v državljansko vojno. tako je pa na poletnih manevrih umrlo manj ljudi kot jih na leto umre na slovenskih cestah ali če želite jih je umrlo med nemiri v los angelesu v devetdesetih.

      • Franc Vidrih

        Ob tem se spomnimo še na nekaj najbolj “odmevnih” izjav Milana Kučana od leta 1988 naprej:
        • ”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo.”
        Milan Kučan, 26. 10. 1988
        ________________________________________
        • ”Slovenske identitete, naj si še tako domišljamo, da je, v Evropi in svetu ni, vsaj ne kot del nečesa avtonomnega in do kraja razpoznavnega. Je predvsem identiteta Jugoslavije ali celo Balkana.”
        Milan Kučan v Ljubljani, 8. 2. 1989
        ________________________________________
        • ”Jasno je, da mi iz Jugoslavije nočemo in ne želimo in da nas kljub takim amandmajem iz nje nihče nima pravice poditi.”
        Milan Kučan v Beogradu, 28. 9. 1989
        ________________________________________
        • ”Za nikakršen odhod in odcepitev iz Jugoslavije ne gre. Z dopolnili smo ustvarili pomembne pogoje za prihodnost, za socializem po meri ljudi.”
        Milan Kučan, 2. 10. 1989
        ________________________________________
        ”Naša opredelitev je nedvomno Jugoslavija. Mi razumemo in sprejemamo Jugoslavijo za svojo državo in si je ne pustimo vzeti.”
        Milan Kučan v Beogradu, december 1989

        ”O odcepitvi Slovenije od Jugoslavije je težko celo misliti, ker to ni nikoli bila moja najintimnejša opcija. Z njo se ne morem sprijazniti.”
        Milan Kučan, 31. 1. 1990
        ”Zame je merodajno predvsem vprašanje, ali Slovencem res ni mogoče živeti v Jugoslaviji.”
        Milan Kučan, februar 1990
        • ”O odcepitveni poti nisem nikoli govoril, o njej pa so govorili mnogi politični ljudje v Sloveniji.”
        Milan Kučan, 20. 4. 1990


        • ”Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem.”
        Milan Kučan, 23. 12. 2015

        To so izjave tvojih”pogumnih” osvoboditeljev!

      • Viktorh

        A te vonj spominja na tistega po prascih za hišo?

    • Iva

      Vse je dokumentirano in upam primerno varovano, sicer obstaja nevarnost, da bodo tudi to arhivsko gradivi skurili. Le zakaj?

      • župnik cefizelj

        če bo kdo skuril arhive o osamosvojitveni vojni je to ivan posrani janša. tam je natančno zapisano, kako je z neumnimi ukazi želel zvabiti vojsko jla v odprt spopad v strnjenem naselju v ljubljani, kako je ukazal sestrelitev merlaka in kako je ukazal napad na neoborožene nabornike jla na holmcu, ko so se predali.

        • totex39

          Dobro so ti oprali možgane tvoji komunisti ni kaj.

          • župnik cefizelj

            to je resnica, ne pa sds-ovske laži in malikovanje kulta ivana posranega janše.

          • Asterix in Obelix

            Govorilo se je, da Franjo ni hotel tistega, kar mu je predlagal Janez. Janez mu je rekel, da bi morali iti skupaj na Miloševića v Beograd, da bodo Albanci udarili z druge strani…

          • alojz

            Se spoznajo na pranje. Možgan in denarja.

          • župnik cefizelj

            vprašaj wolfa in obsojenega riedla, ki je v avstriji pral denar za sds stranko in njenega poglavnika. ali ima spet udba svoje lovke tudi na avstrijskih sodiščih?

          • macon

            Bebček lažnivi, nobene omembe SDS v Avstriji ni bilo. Deanr je dobil Drnovškov prijatelj Cekuta.

          • Asterix in Obelix

            Če so ga, so ga zato, da so lahko na črnem trgu nabavili orožje, da so se branili pred RATKOVIMI VOJNICI. Nabavljali so ga za domobrance in njihove brate ustaše. Obstajala naj bi depeša, da je bila v ta posel vpletena celo Vatikanska banka. Toda to je bilo opravičeno, ker drugače bi imeli v Sloveniji in na Hrvaškem še po deset Srebrenic.

          • tramal

            Bedanec,vse si pomešal .Takoj spat.

        • Iva

          Tako velika glava, pa tako malo možganov. No ja, današnji dežurni opranoglavec.

        • Viktorh

          Ti, kot obveščevalec že veš.

        • Asterix in Obelix

          Seveda JLA ni mogla imeti na glavi hkrati DOMOBRANCEV in še USTAŠEV. Ker vsak posamezno je že grozno. Si pa predstavljaj Slobodana, če bi imel na glavi kupe USTAŠEV in DOMOBRANCEV. Skupaj. Z ramo ob rami. Takrat bi požgali Beograd.

    • bubamara

      Seveda niso samo oni zaslužni. Bolj je problem, ker si prisvajajo zasluge tudi tisti, ki so bili takrat na Avstrijskem Koroškem.

    • Olga_10

      Janez Janša je bil minister za obrambo in z gospodom Krkovičem organiziral obrambo!
      Na Kučana se ni mogel zanesti, saj mu Slovenija ni bila nikoli “intimna” opcija! Hvala Bogu za Janeza Janšo, Antona Krkoviča in zavedne Slovence – osamosvojitelje, ki bodo z zlatimi črkami zapisani v zgodovini samostojne slovenske države, o kateri so rodovi Slovencev lahko samo sanjali!
      Če so kdo kaj prisvaja, so to izdajalci, s Kučanom in kamarilo Jakovićevega kova! Torej izdajalci Slovencev in slovenske države!

      • župnik cefizelj

        kakšna nesramna laž! ivan janša in krkovič v kleti cankarjevega doma sploh nista imela pregleda nad dogajanjem, zato so bili ukazi s kleti večinoma ignorirani. janša in krkovič sta dva nesposobna kretena z bolestno željo po oblasti in krvi. k sreči jih na terenu niso upoštevali zato se je slovenija osamosvojila v šestih dneh gladko brez oboroženih spopadov.

        • Olga_10

          Vaši bušmani, majski hrošči, so se šlepali na Rusih in se predstavljali za “zmagovalce”, vi bi se pa na osamosvojiteljih? Malo morgen!

        • Viktorh

          In sedaj imaš izhod do Treh kraljev. Ljubi bik bo sranja

        • Pesjan

          Toti na sliki ni župnik totega iščejo zaradi kraj peciklov in mačk…….

      • ahnenpass

        Po kakšni logiki je Kučan komandiral JNA, predsedniki Zveznega predsedstva SFRJ pa po tvoje ne, a mogoče samo zato, ker so bili tvoji hrvati, srbe pa sovražiš že od rojstva, čeprav tebi osebno niso naredili nič slabega?

        • tramal

          Srbini so pokradli vso slovenijo preden smo jih nagnali,sedaj pa z gnusobo jankovičem spet kradejo naš narod

        • pupa

          Kdaj se je Kučan odpovedal rdećemu telefonu, če veš kaj to sploh pomeni?

    • pupa

      Največ zaslužen za slovensko osamosvojitev je Aksentijević in vsi njemu podobni saj jih je Kućan in njegova kamarila nagradila s priviligiranimi nezaslužnimi pokojninami, ki jih plačuje slovenska država. Čakajo samo še na odlikovanja ala ERTEL.

    • Pesjan

      Daj štopl v svojo sredino med nogami,zaudarjaš kot sam vrag……

  • Iva

    Slovenci smo na plebiscitu enotno podprli samostojnost (kljub “svarilom” Šetinca&Co., da bomo jedli travo),

    na volitvah pa je zmagal tisti, ki je simboliziral vse drugo, le samostojne države ne – ”Samostojna Slovenija bi bila najbolj črnogleda varianta … Vendar moramo narediti vse, da Jugoslavija bo,” Milan Kučan, 26. 10. 1988)

    in ne dr. Jože Pučnik, ki je v času komunizma prestal vse gorje in je ob padanju totalitarnih režimov v Evropi Slovenijo popeljal na pot samostojnosti. In, takrat je prišel na povabilo Hribarjev, ki sta ga nato “izdala”!

    • župnik cefizelj

      pučnika je izda ivan posrani janša, ko je prevaral demos in pučniku ukradel stranko.

      • Iva

        Tvoje izjave (tudi videz) odražajo veliko glavo brez možganov in polno rit dreka!

        • župnik cefizelj

          hja resnica boli. vprašajte sorodnike pučnika, kaj imajo povedat o janši. ta grosupeljski obsedenec z močjo, mali despot in vojni dobičkar je tumor slovenske osamosvojitve.

      • ahnenpass

        Pa kaj, saj Pučnik ni mogel ničesar odnesti s sabo v grob, če je bil pa praktično klošar, ki je živel od dotacij, honorarjev in sponzorjev. Mu je režim že prej vse pobral, ko je bil še v najboljših letih, nazaj pa ni do smrti nič zahteval.

    • bubamara

      Kučan je pravi politik. Prepričal plebejce, da so ga izvolili za predsednika države, katero sovraži. Ali pa je volilno telo neumno. Po moje bo ta drugo.

    • župnik cefizelj

      saj 400.000 slovencev je danes živi pod pragom revščine in žre travo, tako da te napovedi niti niso bile daleč od resnice.

      • bubamara

        Če bi iste norme uporabili leta 90, bi bila ta številka okrog milijona.

        • župnik cefizelj

          ne laži!

          • bubamara

            Danes, če otrok ne gre na morje je socialni problem. Veš koliko je bilo potem socialnih problemov ko sem bil jaz otrok ? Več kot polovica.

          • župnik cefizelj

            vzrok da niste šli na morje ni bil slab socialni položaj, ampak dejstvo da ne ti in tvoji starši ne znate plavat.

          • bubamara

            Sej bo, žalit pa ni treba.

          • Viktorh

            Ti, svojo veliko, prazno glavo, lebdiš nad vodo, vendar si prizadet z vodo v glavi.

          • ahnenpass

            Lažeš, v Jugoslaviji so bile šolske počitnice na morju celo obvezne, ker že sama morska klima blagodejno deluje na zdravje in močno dvigne imunski sistem..

          • Viktorh

            Ta pa je le malo pre krepka, miško. A sta te dedek in babica nasrala?

          • macon

            Enkrat smo šli s šolo na morje, enkrat pa v hribe, 4. in 5. razred osnovne se mi zdi. Starši so morali nekaj plačat, ampak je bilo znižano. To je v začetku osemdesetih otrokom dala država.

          • Pesjan

            En drek je dala država,vse bonitete so nam zaposlenim trgali od plač,za rekreacijo,stanovanja,za izgradnjo vrtcev,bolnic,mostov,še most ki nosi neslavno ime po množičnrm morilcu tatu in pedofilu v MBju je bil dokončan z samoprispevkom,ne meni bluzit kako lepo je bilo,tistih nekaj komunističnih barab je svoje otroke in pankrte lepo pošlihtalo ostali pa ko vas je…

          • bubamara

            Jep, v četrtem razredu. Kaj pa prej in potem ? Ne trudi se. Sem doživel socializem in ne mi prodajat pravljic.

      • milanček

        ampak, ti si dejansko umski revež!

        • župnik cefizelj

          resnica boli. osamosvojiteljska svojat na čelu z ivanom janšo, milanom kučanom vsa je pokradla kot opice. kučan pa ivan janša umetno ustvarjata razdor, za zaveso se pa smejita naivnim ovčicam medtem ko strižeta vsak svojo čredo.

          • Pesjan

            Župnik kaj ti kuharca spet ni dala in moraš ubošček porivati mežnarja,ja hudi časi prihajajo še malo pa še mežnarja ne boš več imel in boš spet pristal na ovci……

      • Olga_10

        Ja, ker so tisti, ki so ta jedilnik obljubljali, vse pokradli! S Trumpom in CIO dobimo vse nazaj! Z obrestmi! Kučana nam bojo pa Nemci gostili v hotelu rešetke, skupaj s Perkovićem in Mustaćem!

        • ahnenpass

          Jaz točno vem kdo me je napadel, zagotovo ne Kučan in nihče od teh, ki jih omenjaš.
          Čisto mogoče, da delajo za njega, ampak to mene ne zanima, jaz bom samo tiste, ki so me osebno napadli, normalna oblast naj pospravi pa njihov vrh.
          Vsak človek ima svobodno voljo, v vsakem trenutku se lahko premisli, pa se niso, nikar ne pozabimo tega.

    • ahnenpass

      Lahko potrdim, da je današnja Slovenija pekel na zemlji, smo tudi edina jugoslovanska republika, ki je bila obsojena na democid, pred najvišjimi mednarodnimi sodišči, kjer do danes redno razveljavljajo sodbe naših najvišjih organov oblasti.
      Je Slovenija fašistična dežela, a smo se za to borili?

    • Aresnica

      Iva – Se strinjam.
      ________
      Lep pozdrav

  • holzer

    Za tega pezdeta Jakiča je škoda da tlači slovensko zemljo.Je prava sramota vseh nas slovencev.
    Je tudi norčevanje iz vseh ki so se borili v prvih vrstah vojne za Slovenijo,še posebno tistih ki so padli v tej vojni.
    In taki kot je ta Jakič in njemu podobni zasedajo najvišje položaje v državi.Pa to je skregano z vsako zdravo pametjo.To se lahko zgodi samo pri nas.
    Zato pa je Slovenija še danes tam kjer je.

    • bubamara

      Je potomec hrvatov tako da mu Slovenija ni prava domovina.

    • milanček

      njegov sorodnik je bil poleg, ko so zažgali škofa Vovka!

    • ahnenpass

      Žrtve naše vojne so tudi naborniki iz JNA, ki so morali sodelovati v oboroženih spopadih, čeprav so bili tam samo na usposabljanju in niso bili niti približno pripravljeni na boj, sploh pa po Zakonu ne bi smeli napadati nobenega Jugoslovana, ker sploh ni bila razglašena vojna. Če se ne motim, niso razglasili niti izrednih razmer, torej je šlo za vojne zločine.
      Normalna država bi se spomnila tudi vojakov JNA, ki so umrli po nedolžnem oziroma med opravljanjem rednih naborniških dolžnosti, večina med njimi ni streljala na nikogar.
      Ti bom povedal še eno skrivnost, mnogi med nami smo stražili naša mesta, vendar brez naboja v cevi. Ker smo ljudje.

      • tramal

        Res si pravi zabit srbin.Tu je slovenija in nima okupator srbin tu kaj iskati .

        • ahnenpass

          Srbi so predniki več kot polovice Slovencev, nikoli nas niso okupirali, več kot enkrat so nas rešili pred gotovim genocidom, hrvati so pa do danes okupator in agresor, mogoče misliš na njih.
          Lahko si samo jezen, ampak ne zaradi mene, oprane možgane imaš, lažejo ti, ti pa hočeš verjeti, ker si njihov, vendar nihče ne more spremeniti zgodovinskih dejstev.

          • tramal

            Srbinov sploh ni .Bili so petsto let pod turki ki so vse srbkinje posilili in poturčili.Sedaj so mešanica turških ciganov.Ti je zdaj jasno ,cigo.

  • macon
  • Caetano

    Za osamosvojitev je zaslužen krog okoli Janše in Krkoviča na terenu, ko so vzpostavili novo slovensko vojsko, potem ko je Kučan s svojo udbo razorožil TO po dogovoru z JLA. V Demosu pa zlasti odločni demokrat Jože Pučnik, za katerim sta capljala Oman in Peterle. Kučan pa je deloval proti osamosvojitvi, skupaj z vodstvom ZSMS kateri je pripadal Jaklič in vodstvom SDP.

    • ahnenpass

      Zame je najbolj zaslužen Miloševič, ki je umaknil Srbske nabornike iz JNA, kjer so nas napadali pretežno hrvati, ki si sami potem niso upali več nič.

      • tramal

        To je resen portal in te prosim da ne pišeš bedarij.Na ladjo v kopru so se vkrcali samo srbini z usranimi hlačami in pokradeno slovensko robo.Srbini se niso umaknili ,temveč smo jih natovorili na ladjo kot osle .

        • ahnenpass

          Ampak to imaš pa prav, res je, izgnali smo celo JNA, z orožjem in inventarjem vred, šli so pa samo Srbi, a ni to malo debilno?
          JLA so pri nas služili edino še naborniki iz ostalih republik, Miloševič je srbske fante poklical nazaj domov, saj zato ni prišlo do spopadov, pametnjakovič. A si po rodu Hrvat mogoče? Potem te razumem.

          • tramal

            Srbini imajo srečo da jih nismo pometali v morje in bi morali plavat vsaj do svoje rodne turčije.

          • Aton

            Malo z ladjo, malo po kopnem, pa so zločinci pristali v Banja Luki. In začelo se je klanje vseh, ki niso nosili četniške kučme!

  • xtc

    Jaklič je tipičen levaški lažnivec-tisti ,ki smo lahko slišali njegove izjave 90 in 91 vemo ,da gre za debelo laž in za izdajalce beograjskega konjušarja-ne pa osamosvojitelja.

  • MEFISTO

    Z župnikom cefizljem je moj prjatu razumni z Gorenjske, ki je bolj znan kot mož tisočerih nickov, dosegel absolutno civilizaacijsko dno.

    • Olga_10

      Začeli so kot tatovi, morilci, lažnivci in tako tudi zaključujejo ….

      • ahnenpass

        Ni res, začeli so kot žrtve totalitarizma, ki jih je hotel vse iztrebiti, na ravni genov.

  • Jakob Kovač

    Ja poštenega politika in ptičje mleko težko najdeš,ali pa ga sploh ni.

    • ahnenpass

      Neumnost, niso vsi pokvarjeni, eni so samo idioti in psihopati.

  • Norm Kinley

    Ta je bil eden izmed izdajalcev, tako kot primitivec milan kucan. Oba komunista, oba bo treba ubit slej ko prej. Za narodov blagor bo treba te rdece opice vse pobit. Vse!

    • ahnenpass

      Kaj pa, če za tvojo nesrečo in trpljenje niso krivi Kučan in njegova kamarila, kaj pa, če te jeb* tvoji, bi potem tudi pobijal?
      Če si res jezen, zakaj pa ne, odvisno kaj so ti storili in zakaj niti Kučan ni mogel tega preprečiti verjetno, potem pa le primi usodo v svoje roke, ker očitno so vsi zraven in te narod ne sme obsojati.

      • komar marko

        in kateri so na oblasti? In kdo je organiziral VSTAJE da je prišel na oblast, In kdo je z montiranimi procesi onemogočil legitimne volitve. Priporočam ti terapijo v obliki BUTN SKALA. Če takoj ne prime, ponovi vajo!

        • ahnenpass

          Delamo Butnskala 2.del.

  • tomven

    Rdečeglavi ščetinar je še eden iz dolge vrste prisesancev na državne jasli, ki v življenju ni delal ene same sekunde, delovne dobe ima pa že skoraj za penzijo. Ta umre v enem mesecu, če bi moral preživeti z delom svojih rok!

  • Kdo bi obesil Miloševića?

    Kateri Janez (Janša ali Drnovšek) je hotel napasti Srbijo in Slobodana Miloševića na Dedinjah ujeti in obesiti, pa se Tuđman s tem ni strinjal?
    Od druge strani bi pa morali priti Albanci, da Milošević ne bi mogel pobegniti?

    • Asterix in Obelix

      Ne se zezat, da je Janša želel obesiti Miloševića? Kaj bi SDS imela od na sredi Dedinj obešenega Miloševića?

    • sprehajalec

      Po moje si zamešal z Janezom Zemljaričem, ali pa Kocjančičem? Si prepričan, da gre za Drnovška?

  • Asterix in Obelix

    SDS rabi še NSi, SNS in SLS, ker brez njih ne bo nikogar s komur bi lahko sestavila vlado.

    • andreas82

      Janša nagovori Slovence že ima glasov uhuhuu in to brez raznih trobil ala 24ur, Dnevenik je to velik uspeh, vsak kdor razmišlja malo bolj evropsko že nima težav z Janšo.

  • hribovc

    jaklić tok naklada, da ga še falcon ni hotu prenašat’… podobno je s kurirčkom mirkotom !!

  • domovina mili dom

    Kumrovški delomrzneži se že zbirajo.

  • tramal

    Škilasti srbin jakič je za časa osamosvojitve ceste pometal in pripravljal pot za srbijanske tanke.

  • samotoje

    Jakič je ena od črnih pack na narodovem telesu. Taka, ki se je moramo sramovati.

  • Grenze

    Tepćek posran se spomnim ,da je imel takrat polne hlaće drekeca hahaha ni blo še pampers plenic za dobit .

  • Grenze

    TO SO POSRANI KURCI A NE?

  • etrusk

    Zarukani Slovenci , tem lažem verjamejo, kaj čmo.

  • Aton

    Saj je rekel po pravici. Aktivno je sodeloval. Na drugi strani.

  • Božidar Rodica

    eno po tistih dioptrijah… budala da te srečam ti eno desno prmažem na tvojo levo

  • mare

    Bil je kurirček Milana Kučana.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!