SDS za spremembo ustave, ki bo omogočila legitimnost volitev: Potrebno je določiti minimalni kvorum oz. odstotek udeležbe za veljavnost volitev

Predlog Slovenske demokratske stranke za spremembo ustave glede volitev predsednika republike je skladen z načelom, da ima v Sloveniji oblast ljudstvo. Poslanec SDS mag. Branko Grims je na današnji novinarski konferenci predstavil predlog za spremembo Ustave Republike Slovenije za uveljavitev obveznega kvoruma udeležbe volivcev na volitvah za predsednika republike.

Mag. Branko Grims je dejal, da v poslanski skupini Slovenske demokratske stranke z danes vloženim predlogom predlagajo spremembo 103. člena Ustave Republike Slovenije, ki ureja volitve predsednika republike. “Kot veste, v prvem krogu ni bila dosežena niti polovična udeležba na volitvah in vse kaže, tudi predčasna glasovanja, ki potekajo v tem trenutku, da bo udeležba v drugem krogu še precej nižja. Ta trend se pojavlja že kar nekaj časa in to postavlja pod vprašaj legitimiteto tako izvoljenih kandidatov,” je uvodoma dejal mag. Branko Grims.

“Da bi tej funkciji, ki jo volimo neposredno, dali težo, ki si jo brez dvoma zasluži, predlagamo, da bi v prihodnje za predsednika republike kandidat moral biti izvoljen z večino veljavnih glasov, pod pogojem, da mora za tega kandidata glasovati najmanj 20 odstotkov oziroma petina vseh volivcev,” je predlog spremembe povzel poslanec SDS.

Foto: STA

Ob tem je mag. Grims pojasnil, da je popolnoma enak kvorum določen za veljavnost odločitve na referendumu. “Ustavodajalec je to glede referenduma sprejel že pred kar nekaj časa in zagotovo si tudi funkcija predsednika republike zasluži, da uživa najmanj enako legitimiteto kot je določen prag za zavrnitev nekega posameznega zakona na referendumu,” je dejal poslanec in dodal, da “s tem dajemo tej funkciji tisto težo, ki jo zagotovo zasluži, če je voljena neposredno in obenem opozarjamo na dejstvo, da je potrebno vsakokratne volitve vzeti z vso resnostjo.”

Poslanec mag. Branko Grims je ob tem še dejal, da ko gre za vprašanje legitimitete, imajo države po svetu postavljen tudi mnogo višji prag, “mi pa s predlogom sledimo zgledu, ki že obstaja, torej pragu glede referenduma”. Poslanec je še opozoril, da tudi pri volitvah v državni zbor velja 4-odstoten določen prag za to, da neka stranka postane parlamentarna.

Po besedah poslanca je zato, da bi funkcija predsednika republike imela ustrezno legitimiteto ter tudi tisto moralno težo in vpliv, ki si jo brez dvoma zasluži, tudi če se je v zadnjem obdobju to žal izgubilo, predlog spremembe ustave potreben. “Predsednik republike je funkcija, kjer bi pričakovali osebnost, ki bo v ključnih trenutkih za državo znala s svojim javnim nastopom, ustreznim pozivom usmerjati javnost. Vemo, da to ni funkcija z izvršilno močjo, ima pa veliko težo, ki ji ustrezno legitimiteto, da šele ustrezna udeležba na volitvah in najbrž se strinjamo, da mora imeti kandidat za predsednika države vsaj takšno legitimiteto kot zakon, ki je zavrnjen na referendumu,” je še dodatno pojasnil predlog spremembe ustave poslanec SDS. Po njegovem mnenju je predlog SDS skladen z načelom, da ima v Sloveniji oblast ljudstvo, in “storili bomo vse, da se to načelo tudi ohrani.”

Foto: Nova24TV

Po besedah poslanca bi tovrstna sprememba ustave zagotovo povečala tudi zaupanje v institucije sistema in dala ustrezno težo. “Usihanje zaupanja v institucije sistema je eden temeljnih problemov, s katerim se v Sloveniji soočamo v tem trenutku,” je še povedal poslanec SDS mag. Branko Grims.

Kaj bi se zgodilo, če bi bila udeležba prenizka?
Na novinarsko vprašanje o tem, kako bi ravnali v primeru, če kvorum na volitvah ne bi bil dosežen, je mag. Grims odvrnil, da bi bil v najkrajšem možnem roku ponoven razpis volitev. “Zato tudi predvidevamo z ustreznim ustavnim zakonom, da bi volitve opravili prej. Zdaj morajo biti najkasneje 15 dni pred iztekom mandata, potem pa bi jih morali opraviti najmanj pol leta prej. Tako, da če bi prišlo do tovrstnega zapleta, bi takšno določilo zelo pozitivno delovalo na to, da bi se volitve vzelo z resnostjo kot je to potrebno in kot si ta funkcija zasluži in da bi v zakonitem roku in pred potekom funkcije volitve ponovili in izvolili predsednika z zadostno legitimiteto,” je pojasnil mag. Grims.

Na vprašanje o tem, zakaj so se odločili, da bi predlagali kvorum in ne, da se predsednika izvoli v državnem zboru, pa je mag. Grims odvrnil, da  so volitve predsednika republike v  državnem zboru tudi možnost, “če ta možnost, ki jo predlagamo zdaj, ne bo sprejeta”.

J. F.

  • Igor Karlić

    Moje skromno mnenje: Brca v prazno in še salve posmeha bo požela.

    • Lustrator

      Predlog sicer ni idealen, ker ne opozarja na glavni vzrok nelegitimitete in nedemokratičnosti volitev, ta pa je v izraziti družbeni monolitnosti, nepluralnosti in koncentraciji kapitala in neformalnih moči na eni strani, pa vseeno izpade precej manj bizarno in patetično kot tvoj komentar. Pa obilo užitkov ob nedeljskem ustoličenju novega/starega klovna želim.

  • Peter

    Pozicija bo proti.
    Podporniki pozicije pa bodo še naprej vpili, zakaj opozicija nikoli nič ne naredi, da bi bilo drugače.
    Zato, ker o vaših pobudah “osrednji mediji” ne poročajo, kot tudi o tej ne bodo.
    Pa tudi če bi, imajo pripravljenih cel kup “komentatorjev”, ki bodo prepričevali rajo, da spet samo delate zdrahe, delite narod in mečete polena pod noge odlični vladi.

    • DJURO SUMAR

      Dobro si opisal delo opozicije.

  • DJURO SUMAR

    SDS daje dve vrsti predlogov. 1. butaste, 2. populistične. Tale spada med tiste prve. Dejstvo je samo eno. Če stranka nima dobrega kandidata, ta pač ne more zmagati. Tale predlog pa bi nas spravil v situacijo, da bi volitve ponavljali do onemoglosti in za izvolitev precej nepomembne funkcije zapravili milijone in milijone. Lahko bi predlagali tudi OBVEZNE volitve, ampak kaj, ko bi potem še bolj zanesljivo zmagal kandidat levice. Folk pač ne mara klerikalcev.

    • Lustrator

      Kvaliteta kandidatov pri nas nima prav nikakršne zveze z zmago na volitvah, če že, pa kvečjemu obratno-sorazmerno. Drugače si zelo težko predstavljam zakaj imajo komunisti jugonostalgiki dvotretjinsko večino v prav vseh sestavah parlamenta od dne, ko smo si izvolili samostojno demokratično Slovenijo (=brez komunistov jugonostalgikov) in prav vse predsednike republike. Enako velja za “kvalitetno odločitev” za legalizacijo novega norega ropa imenovanega 2. tir (še prej teš 6. in dokapitalizacija državnih bank) ter seveda to, da imamo že drugič zapored v 2. krogu predsedniških volitev izmed 9 kandidatov na izbiro prav najslabša izmed vseh.

      Če bi Slovenija imela pravo demokracijo (ki temelji na absolutni odsotnosti vsega kar smrdi po totalitarnem zlu in pluralnosti medijev, sodstva, izobraževalnih ustanov,…), ne bi bilo danes v parlamentu niti enega samega levičarja, kaj šele komija. Zakaj? Ker le ti DOKAZANO škodijo prav vsakemu okolju kjer delujejo.

      • DJURO SUMAR

        Ti bi torej uvedel takšno demokracijo v kateri 80% volilcev nebi smelo voliti.

        • Lustrator

          Niti ne. Teh 80% o katerih govoriš sploh ne bi imelo slovenskega državljanstva in posledično tudi ne teoretičnih možnosti biti volivec. Kdor sovraži slovenstvo, katolištvo, prosti trg, pluralizem, demokracijo in osnovne človekove pravice, pač ne izpolnjuje osnovnih pogojev za državljanstvo v državi, ki je OSNOVANA na omenjenih vrednotah. Preprosta logika, brez kakršnegakoli sovraštva ali čustvene vpletenosti do kogarkoli. Vzami ali pusti.

          • DJURO SUMAR

            Sem si kar oddahnil, da bom lahko ostal v tvoji državi, kajti ne sovražim nikogar in ničesar. Spisek tistih in tistega kar ne sovražim je pri meni mnogo, mnogo daljši.

          • Lustrator

            Po tvojih komentarjih (in, ne dvomim, tudi volilnih glasovih) bi rekel ravno nasprotno. Doslej ne pomnem en sam tvoj komentar, ki bi slavil kateregakoli od zgoraj omenjenih stebrov slovenstva. Če sem kakšnega spregledal, pa mi ga izvoli pokazati, da se ti opravičim.

          • DJURO SUMAR

            Če sem kritičen še ne pomeni da sovražim. Npr.: če ne volim Janeza Janše še ne pomeni da ga sovražim. Tebi, ki sovražiš vse na drugi strani je nemogoče razumeti človeka, ki nikogar in nič ne sovraži. Razen kriminala in kriminalcev seveda.

          • Coeus

            A ni zanimivo… podpiras Janso, ki sovrazi prosti trg, pluralizem, demokracijo in clovekove pravice? Za slovenstvo in katolistvo mu pa gladko dol visi… mu je samo prirocna tema, da pere taksne kot si ti.
            Dopuscam pa, da v svoji nevednosti ne ves, kaj zgornji izrazi sploh pomenijo… zato bi bilo morda bolje, da jih ne uporabljas

          • Lustrator

            “podpiras Janso, ki sovrazi prosti trg, pluralizem, demokracijo in
            clovekove pravice? Za slovenstvo in katolistvo mu pa gladko dol visi…”

            Zabavno, ni kaj. Izvoli mi izbrati točke iz programa SDS-a ali citate Janševih govorov iz katerih bi lahko razbral karkoli v tej smeri ali pa se kar sam bannaj iz tega portala. Potrebujem namreč le še formalno potrditev, da si trol in ne zgolj zmanipulirana dušica, da začnem sistematsko ignorirat tvoje oksimoronske komentarje brez ene same argumentacije.

          • Coeus

            Ti bom malo pomagal, ker pac nisi med brihtnimi… poglej si v SSKJ kaj pomeni npr. “pluralizem”… potem pa samo, na hitro, preleti naslove prispevkov v tem Jansevem rezimskem pljuvalniku… pa bos videl koliko je ura… da se v ostale tocke ne spuscam po nepotrebnem… namrec, ce tega ne bos dojel, ostalo razlaganje nima smisla… zivi v svojih zablodah naprej ;)

          • Lustrator

            Poglej, resenica je ena sama, ne glede na to koliko ti je ta všeč ali ne. Če se ti navajanje resničnih dejstev brez dlake na jeziku zdi “pljuvanje”, potem imaš velik problem z dojemanjem realnosti, podobno kot psihiatrični bolniki – le da se ti v svojem stanju zdravijo, ti pa s svojo interpretacijo realnosti zastrupljaš še ostalo javnost.
            Ko si že omenil pluralizem: to ne pomeni, da mora imeti vsak človek, vsak medij, vsako podjetje shizofrene svetovne nazore, ampak zgolj to, da je država in vsi v njej delujoči sektorji GENERALNO GLEDANO URAVNOTEŽENA. To pomeni, da imaš npr. 20 medijev levih, 20 desnih, 200 pravnikov levih, 240 desnih, 40 sindikatov levih, 35 desnih, 50 poslancev v parlamentu desnih, 40 levih, 10 državnih podjetij (če jih je že treba imeti) levih in 11 desnih, 100 kulturnikov levih, 80 desnih,… In ker pri nas nimaš prav na nobenem pomembnejšem področju družbe niti približno uravnoteženih sil, saj rdeča politična opcija obvladuje praktično 90% državnih podsistemov, ne moremo za Slovenijo niti pogojno govoriti o kakršnikoli demokraciji – niti v teoretičnem smislu, kaj šele v praktičnem.

          • Coeus

            Resnica je res samo ena… in ta je, da je desnica (ki je v resnici ekstremna veja levice) totalno nesposobna. Pa ce ti je to vsec ali pa ne… kljub temu konkretno neumnemu spisu, ki si ga spisal.

            Tudi pojma “pluralizem” ne razumes v nobenem njegovem pomenu. Ker drugace si ne znam razlagati tvojih totalno neumnih poizkusov argumentiranja. Mi je pa zanimivo, kako razmisljas oz. v kaj so te uspeli prepricati, ceprav je totalno zgreseno in neumno.

            Ker ste desnicarji, bi vam po tvoje, kar priblizno polovico vsega moralo pripadati, kot da je to zakon pluralizma, ceprav ste totalno nesposobni. Se dobro, da nisi prisel z idejo, da bi morala imeti levica cca 10 medijev, desnica cca 10 medijev in islamisti cca 10 medijev… ipd. neumnosti za vsa ostala podrocja.

            Drzava in v njej delujoci sektorji so generalno gledano uravnotezeni. Ne glede na to, da rdeca opcija obvladuje 100% podsistemov.

            Pa ce se vrneva k “desnici”… pluralizem je tista stvar, ki vam dopusca in omogoca, da se sploh potegujete za kakrsne koli javne funkcije ipd., ce ste pa tako nesposobni, da ne morete prepricati vec kot cca 10% ljudi, pa to ni tezava pluralizma temvec vase nesposobnosti ;).

            Poglej npr. Sisko-ta… kljub temu, da ni biser in ne stoji za njim nobena stranka ali mediji, je uspel v kratkem casu prepricati 2,21% volivcev, ki so se udelezili volitev. SDS s svojo medijsko in strankarsko masinerijo pa komaj 13.68%. Ce bi imel Sisko na razpolago podobne vire in medije kot jih ima SDS bi se Sisko gladko premagal Romano ;)

    • Janez

      Ti?
      A SI TI – PO STANU – LOČEN, POROČEN ?
      Saj ni osebno, kar tako me zanima .
      Če ločenost, samskost itd.poročenost Kaj vpliva na način pisanja!? L.r. Janez K. KOMENDA

      • DJURO SUMAR

        Tole bo neka huda znanstvena raziskava.

  • totex39

    Se strinjam s tako idejo. Ta sprememba bi bila potrebna, kajti vedno manj volivcev se udeležuje volitev in to je slaba in nična popotnica za pravno državo.

  • Peter

    Desnica naj kolektivno odstopi iz vsega političnega dogajanja v Dolini.

  • Boštjan Ivković

    Pa to predlagajo 5 dni pred 2. krogom predsedniških volitev?
    Ne bi rekel, ko bi 5 dni pred 1. krogom.
    Kako zadeva izpade, naj si vsak misli sam.

  • Peter

    Spet en kup novih “komentatorjev” pred volitvami.
    Glede na to, da se pred vsakimi volitvami pojavijo “nove” stranke na levi, naj si vsak misli svoje, no.

    • Coeus

      Seveda… in ker vsem bolje uspeva, kot Jansi in SDS, si lahko mislis, kako nesposobni so na “desnici”… pa saj to ves, no.

      • Lustrator

        Je zate 66% večina, ki jo komiji dosegate na volitvah ob zavedanju, da pa sami državo obvladujete takorekoč 100% (državna podjetja, banke, sindikati, krivosodje, izobraževalne ustanove, mediji, študentske organizacije,…), res uspeh in plod “sposobnosti”? Ob vsem tem in zavedanju, da ste med in po vojni dobesedno iztrebili vse kar je vsaj približno dišalo po kakršnikoli opoziciji, je pravzaprav vsak odstotek zunaj rdečih strank pravi mali čudež. Nekako tako kot v vaši obljubljeni deželi Venezueli ali Severni Koreji.

        • Coeus

          In to napise skrajni levicar in komi. Meni ste vsi isti zajedalci… levi in desni… nobene razlike… s tem da je “levica” vseeno malo manj nesposobna kot ekstremna levica oz. kot se rada poimenuje “desnica”. S Koreja sistem v Slo so pa Janseve mokre sanje. Znotraj stranke ta sistem ze lepo tece… hudic je, ker tega ne more razsiriti na celotno drzavo.

          Dobro so te oprali tov. Lustrator :D

          • Lustrator

            Če bi se vsaj približno zavedal koliko protislovij in neumnosti si zapisal v svojem komentarju, sem prepričan, da bi se pri priči pokril s temno deko, izključil računalo iz elektrike, počakal en mesec in upal, da bodo ljudje čimprej pozabili na nebuloze, ki si jih pravkar stresel. Zabavno kako prav vsak komi vehementno najostrejše protikomuniste označi za komije in pri tem računa, da bo zaradi te bizarne izenačitve sam izpadel kaj manj komi. paradoksalnost pa je v tem, da to počnejo ljudje, ki redno volijo rdeče stranke in njihove nove obraze, poslušajo jugorok, se priklanjajo partizanskim spomenikom, sem ter tja celo oblečejo majico z rdečo zvezdo ali che guevaro in niti pomotoma nikoli ne volijo tistih “komunistov” ki naj bi bili na “desnici”.

            Ne čudim se toliko vaši norosti kot pa norosti tistih, ki vam v tem bizarnem protislovnem vsegliharjenju povsem brez zdrave kritične presoje nasedajo.

          • Coeus

            Sem mislil, da sem ze videl najbolj neumnega “desnicarja” pa vidim, da sem mu delal krivico… ti z naskokom zasedas prvo mesto po opranoglavosti… prejsni na “prvi” poziciji je bil neumen in se je tega na nek nacin, pri sebi, zavedal… ti si pa neumen ampak mislis, da si pameten… to je pa smrtnonosna kombinacija :D

          • ogledalo

            Pri nas ni levice in desnice. So zgolj neoliberalci, nacionalisti in oni, ki niso nacionalisti. Druge razlike ni. Lopovi!

  • Lustrator

    Za butalski slovenistan iz katerega je komunizem uspel v 70 letih iz ex avstroogrske mentalitete zgraditi svoj marksistični balkanski kalifat popolne politične apatije (da ne rečem kar direktno – bebavosti) se bojim da je vrnitev med normalne demokratične evropske narode le preko:
    1. ZAKONSKO OBVEZNE udeležbe na volitvah/referendumih in ostrimi sankcijami v primeru neudeležbe – po drugem neopravičenem izostanku sledi ODVZEM DRŽAVLJANSTVA. Kdor ne sodeluje v demokratičnih procesih države, ki je v ustavi UTEMELJENA na demokraciji, pač nima kaj početi v taki državi, sploh ne kot domačin.
    2. uveljavitve FINANČNE ODGOVORNOSTI POSAMEZNIKA nad oddanim glasom na volitvah in referendumih. Pri vsakih volitvah, ki so vsaj posredno povezane z gospodarjenjem z davkoplačevalskim denarjem, bi bilo potrebno jasno ugotoviti finančni presežek/manko, ki ga je dosegla zmagovita oseba/stranka/referendumnska odločitev pri čemer se manko ne bi več financiral iz državnih financ, ampak neposredno iz žepov tistih, ki so s svojimi glasovi dosegli zmago škodljive politične odločitve/opcije.
    Račun je preprost: npr. 8.000.000 € manka, ki ga ustvari vlada se pokrije izključno iz žepov tistih, ki so tisto vlado volili. Verjetnost, da bodo svojo neumnost ponovili tudi na naslednjih volitvah, je obratnosorazmerna z luknjo, ki si jo bodo v žepu z lastnim voljenjem pridelali – in ne obratno, kot se zdi dandanes, ko ljudje bolj kot je rdeča vlada neuspešna, večjo podporo dobi na naslednjih volitvah. S tujim (skupnim) tičem je pač lahko opletati po koprivah, kajne rdeče ovce?

    • Stric iz ozadja

      Predsedniske volitve ZDA 2016: Udelezba 54.7
      Parlamentarne volitve Svica 2015: Udelezba 48.4
      Parlamentarne volitve Kanada 2015: Udelezba 68.3
      Parlamentarne volitve UK 2017: Udelezba 68.8

      Ce bi bila udelezba samoumevna bi bila 91 procentov kot v Avstraliji, kjer je udelezba na volitvah obvezna

      • Lustrator

        Naštel si same urejene razvite demokratične države, kjer je osnovni imunski sistem in nivo notranjega nadzora tako v okviru formalnih institucij kakor samih ljudi (aktivnih državljanov) na takem nivoju, da so volitve pravzaprav le še formalnost, folklora, če želiš. Kdorkoli zmaga, prinese državi napredek. Volilna neudeležba v urejenih družbah ni prav nikakršen problem, saj država (politika) v njih praviloma nima ključne vloge pri razvoju, je pa to hud problem v državah, kjer bi glede na razmere in razlogov za nezadovoljstvo in spremembe morale biti tolikšne, da bi bila udeležba vsaj 90% – kolikor je bila (88,5%) na primer ob referendumu o odcepitvi.

        • Stric iz ozadja

          Ce gre kaj resno narobe ponavadi te drzave niso demokraticne (tudi Jugoslvija ob plebiscitu ni bila). Ce bi rad malo manj razvito demokraticno drzavo: Parlamentarne volitve Indija 2014 udelezba 65.3.

          • Lustrator

            “Ce gre kaj resno narobe ponavadi te drzave niso demokraticne (tudi Jugoslvija ob plebiscitu ni bila).”
            Drži – in prav zato je pri državah, ki se želijo izkopati iz primeža totalitarne bede samoumevna visoka volilna udeležba, razen če gre za državo samih tepcev, kot je to evidentno pri nas.

            “Ce bi rad malo manj razvito demokraticno drzavo: Parlamentarne volitve Indija 2014 udelezba 65.3.”

            Kot sem rekel: “…, je pa
            to hud problem v državah, kjer bi glede na razmere in razlogov za
            nezadovoljstvo in spremembe morale biti tolikšne, da bi bila udeležba
            vsaj 90%…”
            Indijci se očitno še kako zavedajo, da ne bodo nikoli izkoristili svojega izjemnega gospodarskega potenciala, če stvari ne bodo vzeli v SVOJE ROKE.

  • lili pili

    Se strinjam razen ce je kandidat iz vrst sds, ker njihov ka didat se nikoli do sedaj ni dobil 20% in bi ga tak zakon onemogocil.

  • Peter

    Pepi se strinja sa desnićarima?
    Pa se ne bojiš, da boš prišel na slab glas, no?

    Pa takole, med brati, tiste enovrstićnice v Reporteru ti bolj ustrezajo, tukaj mi deluješ nekoli zgubljen, no.

  • marker

    Kar predlaga SDS, levica nikoli ne bo sprejela, pa če je še tako dobro. Mogoče čez leto, pa še takrat si bo zasluge enostavno kot vse ostale pripisala na svoj račun. Takle mamo…

  • dr Janez Sveti

    Predlagani procent je še prenizek!
    DR Janez Sveti poštenje

    • Peter

      Saj si biznismen, ne?
      To je prvi predlog.
      Potem pride ponudba druge strani…
      Problem pa je, da nasprotna stran sploh ni zainteresirana za kakršnekoli spremembe, dokler je sistem kot je, pisan po njihovih željah.
      Je pa predlog.

      • dr Janez Sveti

        Če postaviš ponudbo…bi morali predlagat 80%..
        Dr Janez Sveti

    • Peter

      A dej ne zajebavi. prej si napisal, da je previsok, pa potem popravil…

      • dr Janez Sveti

        Kupi si očala in spij Bilobil.
        DR janez Sveti

        • Peter

          Hočeš povedati, da nisi spreminjal?
          Mene malo spomin že jebe, pa me baba zmeri dobi na to finto…
          OK.

  • Cyclopean

    Se strinjam s tem predlogom. Če ne greš volit, denarna kazen. Če ni primernega kandidata, obkrožiš ”ni primernega kandidata”.

    • Lustrator

      Se strinjam. A če med 9 kandidati (!) še vedno ne najdeš primernega kandidata, potem pač kandidiraj sam (ali plačaj globo).

      • Cyclopean

        Točno tako.

      • dež

        Za DZ volitve se strinjam, da bi morale biti obvezne, za volitve PD pa nikakor ne. Sploh bi razmislil, glede na pristojnosti, ki jih PD ima, če so volitve zanj potrebne.

        • Lustrator

          Vsi ključni demokratični vzvodi bi morali biti (pri nas in ostalih tranzicijskih totalitarnih državah) obvezni, če želimo dobiti PRAVO žlahtno demokracijo, v nasprotnem primeru lahko minejo še stoletja predno se zdrami apatično, trde roke absolutne partije vajeno volilno telo.

          Kar se tiče predsedniške funkcije: niso formalne pristojnosti vse. Nasprotno – menim, da so neformalne pristojnosti, ki jih ima predsednik še precej močnejše orožje kot sami formalni zakoni, če se je seveda predsednik poslužuje kakor bi se moral. Ne sodi torej po Pahorju, ampak po pravih državnikih, ki predsedujejo resnim in uspešnim demokratičnim državam sveta. Zakoni, ki v svojem jedru nimajo neformalne, torej vsebinske zaslombe, so le črka na papirjku, ko na primer naša ustava, ki jo rdeči režim krši prav na vsakem koraku in to (paradoksalno) celo s strani institucij in ljudi, ki bi morali biti njeni prvi varuhi. Zakaj? Ker ti zakoni nimajo nikakršne resne moralne neformalne podpore vodilnih rdečih politikov, medijev in navsezadnje ljudstva samega – zaradi njih pravzaprav sploh obstajajo zakoni. A ljudstvo je žal takšno kakršen je predsednik. Prav ljudstvo ga je namreč postavilo tja.

          • dež

            Osebno si na mestu PD ne želim politika, ampak avtoriteto z nesporno strokovno in moralno integriteto. Samostojnega in kredibilnega človeka, ki se politikom ne bo pustil izsiljevati. Takšen predsednik bi zagotovo imel izjemno podporo volivcev, pa četudi bi ga izvolili politiki, npr. z 2/3 večino v parlamentu.
            Npr., si težko predstavljam politično stranko, ki v parlamentu ne bi podprla bivšega ustavnega sodnika dr. Ernesta Petriča, ker bi se ji to kasneje zagotovo maščevalo na DZ volitvah.

          • Lustrator

            Misliš na tega istega Ernesta petriča, ki je včeraj na soočenjih na RTV-ju agitiral za Borata? Samo vprašam.

          • dež

            Ne gledam soočenj, zato na vprašanje ne morem konkretno odgovoriti. Meni tudi ni bilo všeč, ko sem ga videl na tisti maši v Stožicah, kjer so peli Bandiera Rossa. Vem pa, da je bil edini v dvorani, ki mu je bilo neprijetno, vsaj po obrazni mimiki sodeč.
            Če se na desni niso sposobni dogovoriti za skupnega kandidata iz svojega političnega prostora, je smiselno, da se predlaga nek sredinski kandidat, ki bo sprejemljiv za širši krog volivcev in ne bo prihajal iz ožjega Kučanovega kroga.
            Da je agitiral za Pahorja je pa razumljivo, ker je Šarec preveliko teslo za PD. Čeprav je veliko manjši škodljivec kot Pahor, ki bi si zaslužil spomenik na glavnem trgu v Butalah.

          • Lustrator

            šE ENKRAT; Petrič v tej kampanji podpira Pahorja – kar ga naredi VSAJ enako skorumpiranega kot odsluženega manekena samega.

          • dež

            In ni edini. Je cel kup znanih članov SDS, ki ga tudi javno podpirajo (npr. V. Gorenak, J. Jerovšek, Ž. Turk, …). Jaz se sicer s to podporo ne strinjam, jo pa razumem. Jih je groza pomisliti, da bi komedijant Šarec predstavljal državo na svetovnih dogodkih in urejal razmerja s sosedskimi državami.
            Pri volitvah PD, ki nima velikega vpliva na poslovanje države, bi morali imeti v očeh predvsem to, da bi le-ta deloval v dobro države, ne pa za lastno korist, kar počne Pahor in bo počel tudi Šarec. Obstaja kar nekaj posameznikov, ki so levo ali desno sredinskega nazora in bi zato imeli podporo širšega kroga volivcev. Imajo pa vsake oči svojega malarja, tako je tudi pri kandidatih za PD.

    • Peter

      Nekaj je treba narediti, ja.
      Obvezna udeležba, sliši se ne ravno najbolje, ni pa slabo, no. Če večina odda neveljavne glasovnice to tudi nekaj pove, de?

      • Cyclopean

        Vsekakor.

    • Coeus

      Tvoj predlog sicer ni napacen je pa nedodelan…
      Predpostavimo, da bi po kaksnem cudezu dali na volilni listic “ni primernega kandidata”. Potem bi moralo biti tako, da v primeru, da “ni primernega kandidata” dobi najvec glasov… se razpisejo nove volitve in NIHCE od tistih, ki si kandidirali nima nikoli vec pravice kandidirat ali opravljat katero koli javno funkcijo v drzavi…

      To bi pa ze bila stimulacija za dobrih 50%, ki ne hodijo volit, brez denarnih kazni za neudelezbo ipd. ;)

      • Cyclopean

        Kakorkoli že, to porazno apatičnost v tej državi, ko vsak tretji pravi da se mu ‘hebe’ je potrebno izkoreninit.

    • ogledalo

      In kje je tu demokracija? Moja dolžnost je da grem, moja pravica pa, da grem ali ne! Sledi nadzor kdo je koga obkrožil?

      • Lustrator

        Absolutno – in tudi finančna odgovornost posameznika za svoj glas. Zakaj pri zdravi pameti bi JAZ plačeval za nesmiselnost odločitev zmanipulirane rdeče raje, ki pri živi zavesti na referendumu podpre na primer 2. tir in SMC, ki nas letno stane velč kot 8 milijard €. Če tako počneš s svojim denarjem, izvoli, a nimaš prav nikakršne PRAVICE, da to počneš z mojim.

        • DJURO SUMAR

          To moraš vprašati tiste bedake, ki so organizirali referendum.

          • Lustrator

            Ne, to sprašujem tiste, ki so bodisi ostali doma ali pa celo obkrožili, da nam rdečesrajčniki IZ SKUPNE VREČE odtujijo novo nepovratno milijardo iz davkoplačevalskih sredstev. Če imaš sam preveč denarja, se rdečkarji spet organizirajte v (tokrat za spremembo neprisilne) kolhoze in zaradi mene za Titov rojstni dan ali Dan upora proti Slovenstvu v orgijski evforiji na kres zmečite vse svoje prihranke, a mojih se ne dotikajte!

          • DJURO SUMAR

            Volilci so z neudeležbo ali z obkrožanjem proti, jasno povedali kaj mislijo. Tu ni kaj dodati.

          • Lustrator

            Se strinjam – in za svoje (ne)obkroževanje naj prevzamejo tudi individualno finančno odgovornost. Saj gre za odrasle ljudi z možnostjo lastnega odločanja, kajne?

          • DJURO SUMAR

            Ali naj ti še narišem, da boš razumel. Ljudje se strinjajo z vladnim predlogom in jo pooblaščajo, da zgradi 2. tir. Nikjer ni bilo vprašanja, ali se strinjate, da boste individualno sofinancirali projekt. Če bi postavili takšno vprašanje, mi verjemi, da 2. tira nebi nikdar gradili. Pa ne piši več takšnih neumnosti, saj nismo otroci.

          • Lustrator

            Saj prav v tem je srž problema! Ker vas večina državljanov ne razume od kod država jemlje denar, ki ga investira v tovrstne projekte, preprosto ne zavedate se, da je državni proračun pravzaprav VAŠ proračun, sestavljen iz vaših prispevkov, ne prispevkov nekih vesoljcev ali čudežnih dreves iz katerih poganjajo bankovci za 200 €!

            Če bi na prav vsakem volilnem lističu (naj gre za katerekoli volitve ali referendum) pisalo, da se z obkrožitvijo kandidata/odgovora strinjate s tem, da tudi INDIVIDUALNO nosite posledice svojega glasu, sem prepričan, da bi v celotnem poosamosvojitvenem obdobju imeli le eno, morda dve rdeči vladi (ker ste bolj počasne sorte). Po prvi bi zaradi pokrivanja posledic bankrotirala ena polovica komijev, po drugi pa še druga. V bodoče se torej komiji ne bi več udeleževali volitev in zadeva bi bila rešena. Dokler pa se “ljudje strinjajo z vladnim predlogom, da zgradi 2. tir po dvokratni vrednosti” (a seveda iz SKUPNE sklede), do takrat bo tovrstnih metanj denarja v žepe rdečih lobistov še neskončno. osel gre le enkrat na led, slovencelj pa tolikokrat kolikokrat ima led na voljo.

          • DJURO SUMAR

            Očitno te plačujejo zato, da pisariš neumnosti. Ljudje vse zelo dobro razumejo in na vsakem referendumu ali volitvah dokazujejo, da klerikalcem ne zaupajo, ker kradete kot srake. Zaradi tega vas držimo čim dlje od korita, ker bi sicer vse naše premoženje, ne prodali, temveč podarili Vatikanu, Avstriji, Nemčiji in ZDA.

          • Lustrator

            Prosim??!
            Kdaj pri zdravi pameti ti je nazadnje kakšen klerikalec karkoli ukradel?! Klerikalci nimajo v Sloveniji oblasti že skoraj 80 let, ko pa so bili na oblasti, so bila to zlata leta slovenske prosperitete v primerjavi z ostalimi evropskimi državami. Se sploh zavedaš, da te leva vlada v povprečju DNEVNO oškoduje za skoraj 22 MILIJONOV €?! Kar izračunaj si proračunski primanjkljaj, ki ga pridno pridelujejo rdeče vlade za kar najprej temeljito izpraznijo proračun, potem pa vzamejo kredit (v povprečju letno 6 do 8 MILIJARD €), KI GA BO NEKEGA DNE PRAV TAKO POTREBNO PLAČATI. PIŠEŠ TAKE NEUMNOSTI, DA ME JE SRAM V TVOJEM IMENU, KO TE BEREM!

        • ogledalo

          Demokratična odločitev. Kolikor je meni znano, ni bilo podpore za 2.tir. To, da pa ni bilo dovolj velike udeležbe pa je stvar organizatorja. V tem primeru Kovačiča, s podporo sekte. Pa še padel je- referendum. Prav bi bilo, da tisti, ki izgubi referendum tega tudi plača!

          • Lustrator

            Ni problema – podporniki referenduma brez problema skupaj pokrijemo stroške za njegovo izvedbo, če boste boljševiki tudi sami IZ SVOJIH SREDSTEV pokrili vsak € namenjen temu projektu. Stal bo cirka 2 milijardi evrov, kar začni zbirat – kmalu bo prišel denar, ko bomo za vaše rdeče orgije, ki jim rečete “državni projekti” izstavili tudi račune in v kolikor jih ne boste mogli poplačati na sodiščih, bodo zapeli rekviziti iz Stare pravde.

          • ogledalo

            Poln gobec vas je, primitivnih anonimnežev. Bežali boste kot ’45.

          • Cyclopean

            Ti lolek bolek, v isti sapi bluziš o ’45 hkrati pa sprašuješ kje je demokracija? Ne moreš imeti Stalina in pederske boljševike in hkrati demokracijo. Odloči se kaj bi rad.

          • ogledalo

            Mir pred primitivci, ki so glasni, ko se skrivajo za anonimnostjo in grozijo! Stalina, Tita, Hitlerja in Rupnika si pa nekam vtakni. Ni vsak, ki se ne strinjs s sekto, ortodoksni levičar.

          • Cyclopean

            ”Poln gobec vas je, primitivnih anonimnežev. Bežali boste kot ’45.” Če to ni grožnja boljševiške sorte nevem kaj je.

          • ogledalo

            Zgolj odgovor na “staro pravdo”!

          • Lustrator

            Je primitivno to, da sem ti argumentirano dokazal, da nam komiji dolgujete več kot 100 milijard €, ki so jih vaši izvoljenci pobasali v svoje žepe ali skurili na grmadi nesposobnosti ali to, da zahtevam SVOJ denar za projekte, ki jih NISEM PODPRL nazaj?

  • Duhec

    Grims in predlogi… ne, hvala.

    • xtc

      Ti in tvoji posti .Ne hvala.

    • montyamp

      So pa Violetini že bojši .

  • Lilika

    Če bi volitve lahko karkoli spremenile bi bile prepovedane. Zemlja se bo spremenila v pekel. To pa samo zato, ker je mafijska tolpa, ki se financira s prodajo nafte zavladala svetu. Ta mafijska tolpa je povezana s skrajnim islamom in komunizmom, ki ima v svojem načrtu iztrebiti vse, ki drugače mislijo.
    In ta mafijska tolpa je skrila patent, ki ga je svetemu Miklavžu Tesli dal BOG, da bi nadomestil nafto. Toda namesto sv. Miklavža Tesle so za svetnico postavili žensko, ki si je na račun Indijskih revežev prigrabila bogastvo in kot, da to ne bi bilo dovolj so odstavili papeža Benedikta XVl. in na njegovo mesto postavili tipa, ki je bil najprej varnostnik v beznici in PO ZAOBLJUBI BOGU sodeloval s hunto in https://www.globalresearch.ca/washingtons-pope-who-is-francis-i-cardinal-jorge-mario-bergoglio-and-argentinas-dirty-war/5326675
    izrinil pravega papeža iz njegovega mesta, ker je pravi papež Benedikt XVl. ko je bil še majhen zbežal od nacistov, ker ni hotel biti nacist. Toda, ko so Benedikta vrgli je v Vatikan udarila strela in sedanjemu papežu ni mar, če muslimani kurijo cerkve po BV. Mogoče mu bi bilo vseeno, če bi jih še po Evropi.
    Zato napovedujem, vode se bodo dvignile, brat bo klal brata, Vatikan in Rim bodo zavzeli Muslimani, temperature se bodo dvignile in svet bo šel v kurac.

    • Peter

      Sam sem že kakšnih deset let nazaj rekel, da bo tretja svetovna vojna med zahodom in islamskimi državami. Ne da bi si jo želel, jasno, lahko bi živeli en ob drugem v miru, ampak stvari gredo že nekaj časa v to smer. Žal.

    • ogledalo

      Od kdaj komunisti vodijo naftne posle in Vatikan?! Bedasto!

    • DJURO SUMAR

      Ti si naša nova prerokinja. Tudi muslimani, komunisti in ateisti bodo klečali pred teboj in ti poljubljali noge.

    • montyamp

      To pa samo zato, ker je mafijska tolpa, ki se financira s prodajo nafte zavladala svetu.
      Ja to pa so tisti ki so pobegnili Adolfovi roki pravice .
      Stopi stopnico više , boš videl kdo ima koristi od vojn med muslimani in krščanstvom .
      Pa ne da so to židje ??????????
      Ah kje pa …………………

  • Lilika

    In če dopišem kandidata?

  • Lilika

    Glede na to, kam gre svet bi jaz na volilni listek dopisala eno besedo: “RATKO”
    Zakaj?
    Ker je bil eden redkih, ki se je zavedal kam bo šla Evropa.
    (Muslimanska nafta bo podkupila vse od papeža, do Junckerja).

    • Peter

      A Mladić? Nekoliko napačen način prepričevanja si je izbral, kaj praviš, no?

      • Lilika

        Edini pravilen, samo od naftnega denarja, podkupljen Clinton mu ga je uničil.

        • Peter

          Množično pobijanje civilistov druge vere je pravi način?

  • ogledalo

    Traparija. Glede na interes volilcev bi lahko ponavljali volitve do onemoglosti. Kdo bo to plačal?! Grims in sekta zagotovo ne! Kdor pride, pride, kdor pa ne nima pravice kritizirati izzida. Če večini volilcev “dol visi” za politiko je to problem politikov in ne volilcev, ki smo siti enih in istih riti v parlamentu, predsedniški in vladni palači.

    • Olga_10

      Bolje, da denar pokurijo volivci, kot da ga pokradejo komunisti!

      • ogledalo

        Bedarija. Jaz nič ne kurim denarja. Kurijo ga predlagatelji referendumov in politiki.

    • Lustrator

      Tudi če bi imeli volitve VSAK DAN, bi bil akumuliran letni strošek tovrstnega početja več kot 20x nižji od tega, da nam vlada SMC-jeva koalicija ob Pahorjevem molku.

      Še več; tudi če bi imeli VSAK DAN volitve, bi bila luknja v davkoplačevalskih sredstvih po treh letih nižja od zgolj PROVIZIJ, ki so si jih pristojni priračunali za kriminal imenovan 2. tir.

      Ti to kaj pove? Kar sam si izračunaj številke, če ne verjameš.

      • ogledalo

        Pozabil si na bančno luknjo, Kučana, vlade do sedaj in konec koncev -sekto!

        • Lustrator

          Nikakor – očitno nisi podrobno bral. Bančna luknja je med največjimi grehi tranzicijske levice, po domače : partije pod budnim nadzorstvom vrhovnega tovariša Kučmana.

  • Poštenje velja

    paja patak za predsednika.
    To si beeeeeeeeeee zaslužimo.

    • Janez

      A?
      Misliš s tem “pajo patkom” na ” žal” preds. B. P. Se kar strinjam. L.r. J. KOMENDA

    • Peter

      Čas je za precednico. naj bo Miki Miška,. no.

  • MEFISTO

    Jaz predlagam, da bi volilno pravico omejili le na preklete zločinske komuniste, ničvredne plenilske rdečkarje in na druge požrešne in pokvarjene levičarje.

    Skratka na bando banditsko, za katero je že Hitler vedel, kako jo je treba imenovati.

    • ogledalo

      Kaj pa posrani koruptivni domosranci?! Saj vas bo kap!

  • xtc

    Če smo postavili referendumski kvorum ,bi tudi za volitve kazalo enako.

    • ogledalo

      In če ne bo izvoljen nov predsednik, bo ostal stari?! Dosmrtno?

  • DJURO SUMAR

    Vidim, da večina komentatorjev sploh ne razume kaj je to demokracija. Vsak človek ima pravico, da voli kogar sam želi in ima pravico, da se volitev udeleži ali ne udeleži. Volitve niso dolžnost. To dolžnost smo imeli v totalitarni komunistični državi.

    • Lustrator

      Voliti je dolžnost in PRAVICA le v normalnih totalitarno nedeformiranih državah, kjer je aktivna participacija državljanov nekaj samo po sebi umevnega. V državah, ki v zadnjih 70 letih niso doživele niti enega samega dne prave demokracije (pluralne družbe, pravne države, prostega trga) pa je udeležba na volitvah in temeljita študija kandidatov pred tem zgolj in samo DOLŽNOST. No, tako bi moralo biti in ker ni, pač smo kjer smo – na repu Eu, namesto, da bi bili na njenem čelu.

    • totex39

      A po tvojem pol Švica, Avstralija niso demokratični državi, ko imata v ustavi zapisano obvezno udeležbo na volitvah.

      • DJURO SUMAR

        Če sem pošten, moram priznati, da demokracije ni nikjer na planetu. To je le farsa. Poglejmo demokratično Španijo, ki zapira “demokratično” izvoljene voditelje. Ali je to demokracija?

        • Lustrator

          Demokratično izvoljene voditelje, ki kršijo ustavo – enako kot ustavo krši prav vsak “slovenec”, ki se javno ali intimno izreka proti tistim temeljnim v ustavo zapisanim vrednotam slovenstva, ki sem ti jih prej naštel.

          • DJURO SUMAR

            Nič nisi povedal.

          • Lustrator

            Hočeš reči, da nič nisi razumel.

          • DJURO SUMAR

            Če nebi razumel, bi napisal da ne razumem. Hotel sem ti le na kulturen način povedati, da nakladaš in pišeš oslarije.

      • Stric iz ozadja

        Svica nima obveznih volitev

    • montyamp

      Kaj pa je potem montiranje procesov , a ni obvezno ???

    • Olga_10

      SZDL brez strank? Malo morgen!

      • DJURO SUMAR

        Misliš SDS brez ostalih strank.

        • sprehajalec

          Komunizem je bil večstrankarski Đurice, Poleg SZDL in ZSMS je bila še Zveza Antifašističnih žena….

          • DJURO SUMAR

            Že imena ti povedo, da so bile to ZVEZE in ne stranke. Zopet klatiš neumnosti.

          • janez cepec

            pa te “zveze” sploh niso le ble čist brez veze, če se je pa za predsednika ene le-teh z usem štirim grebu nadobudni titov mladinec Ivan, a se motem?

          • DJURO SUMAR

            Ivan je povzpetnik, ki se je grebu v ZSMS, kar naj bi bila odskočna deska za ZKJ. Ko so ga tam brcnili v rit je poizkušal v samostojni Sloveniji v nekaj strankah, pa mu očitno tudi tukaj ne bo uspelo. On bi namreč bil rad velika osebnost, saj je njegov vzornik maršal Tito. Zato je tudi bil najprej šef naše vojske, da bi bil res pravi Tito, maršal Janez.

          • janez cepec

            ja maš prou, ga oponaša, čista kopija bi biu rad, sam mau ga skrbi, de mu ne bi ta leve noge odrezal, kot orginalu

          • DJURO SUMAR

            Glede na njegovo trenutno opredeljenost si bo dal odrezati desno nogo.

          • Coeus

            Tu se pa motis… levo, bres premisleka… desno rabi, ker je “kao” desnicar ;)

          • DJURO SUMAR

            Vprašanje, če je res desničar. Pustimo mu obe nogi, morda bo rizkiral kaj drugega.

          • sprehajalec

            Hočeš reči, da v Komunizmu ni bilo pluralnosti, ali kaj me prepričuješ Đurice?

          • DJURO SUMAR

            Tisto ni bil komunizem, temveč socializem, prehodno obdobje do brezrazredne družbe. Pluralnost v brezrazredni družbi ni potrebna, ker si vsak zadovoljuje svoje potrebe, po potrebi. Takrat bodo vsi enakopravni, saj bo družba brezrazredna, brez strank. Imeli bodo le ljubiteljske zveze, kot recimo Zvezo čebelarjev, Zvezo ribičev itd. Razumeš kenede.

          • sprehajalec

            to o zvezah pretiravaš, saj ribičev ne bo več in čebelarjev. Vsak bo namreč v družbi obilja usta samo odprl, pa bo vanje padla riba in se pocedil med.

          • DJURO SUMAR

            Nisi resen.

    • garfi

      odvzem volilne pravice Ignorantom volitev
      udeležba je dolžnost

      • DJURO SUMAR

        Torej je bila SFRJ bolj demokratična od Slovenije.

        • garfi

          ne, od vaše rdeĆe demonkracije-Zlovenije

    • sprehajalec

      Za demokracijo mora biti ljudstvo zrelo Đurice. Drugače demokracija ne funkcionira. Če tukaj čitam komentarje levičarjev, potem ugotovim, da demokracija ni za Slovenijo.

      • DJURO SUMAR

        Torej, če ljudstvo še ni zrelo, predlagam, da se vrnemo v socializem in počakamo, da ljudstvo dozori.

        • sprehajalec

          Še nobeno ljudstvo v zgodovini v socializmu ni dozorelo, ampak je samo tam stradalo. Pa manj jih je bilo na koncu.,

          • DJURO SUMAR

            Torej ljudstvo ne bo nikdar dozorelo in država bo ostala levičarjem.

          • sprehajalec

            Ja, obeta se nam prihodnost stradanja Đurice.

          • DJURO SUMAR

            Levičarji ne bomo stradali. Prestopi k nam, jaz te bom podprl, ker mislim, da še nisi povsem zaslepljen. Še je upanje zate.

      • Coeus

        Ka pa ugotovis, ko beres komentarje “desnicarjev”? :D

        • sprehajalec

          Ko berem komentarje desničarjev Coitus, ugotavljam, da je še upanje za naše ljudstvo.

          • Coeus

            Razen tega, da si nepismen… Coeus, ne Coitus (ki je sicer precej bolj zabavna rec), si tipicen primerek lepega pregovora nasih juznih sosedov…. jebe lud (Jansa) zbunjenog (sprehajalec) :D

            Res je se upanje… tudi, ko sam prebiram komentarje vas “desnicarjev” in ko vidim, da vas je samo se slabih 10% in % pada, kot bi se izrazili meteorologi, tudi sam ugotavljam, da je se upanje ;)

  • garfi

    odvzem volilne pravice Ignorantom volitev
    udeležba je dolžnost
    obkrožil bom šarca

    • Lustrator

      Misliš na nemški mitraljez ali na novo Kučanovo lutko?

      • garfi

        ni razlike

        • Lustrator

          Zakaj boš torej vseeno obkrožil Kučanovo lutko?

          • garfi

            Borat je neprimerno večji škodljivec in oba sta lutki
            torej logika izbire manj škodljivemu
            volitev se ne bojkotira

          • Lustrator

            Bojkota nisem omenjal. List je navsezadnje dovolj velik, da se da nanj napisati ali narisati marsikaj…

          • garfi

            jaz protestiram na pravih protestih
            in tam nisem neveljaven

          • Lustrator

            Pravi demokrat svojo držo kaže POVSOD. Z obkrožanjem kogarkoli izmed obeh komunistov, boš pravzaprav obkrožil svoje kompromitiranje s protidemokracijo.

          • garfi

            ta dva idiota so mi vsilili idioti
            tako kot na prejšnjih volitvah povsem enaka situacija
            volitve so temelj demokracije, z neveljavno glasovnico še sam izpadeš idiot
            in to brez vsakega učinka
            obkrožil bom Serpentinščka in to brez vsake slabe vesti

          • Lustrator

            “z neveljavno glasovnico še sam izpadeš idiot in to brez vsakega učinka”

            Ti moram povedati, da se nisem počutil prav nič idiota, ko sem na glasovnici z velikimi črkami pripisal 3) LUSTRACIJA in jo dvakrat obkrožil. Je pa kar precejšnja verjetnost, da se bo počutil idiota tisti, ki bo štel, če ne bo vedel kaj to sploh pomeni. Svojo državljansko dolžnost sem opravil-

          • garfi

            ne bodo objavili in nikogar ne zanima in nima učinka

          • Lustrator

            Res je. Ima pa glas Pahorju (kakor seveda tudi šarcu) negativni učinek za državo, kakor tudi tvojo demokratsko držo.

          • garfi

            tvoja drža je nedemokratska
            sedaj ima šarc prosto pot

          • Lustrator

            Voliti komunista je po tvoje demokratsko?

          • garfi

            lahka izbira, ker je bil vsiljen
            in situacija je bila enaka kot pahor-turk

          • Lustrator

            Niti ne. Tako Tuerk kot Šarec sta lutki, s tem da je Tuerkov lik še zlobna lutka.

          • garfi

            pahor je dobesedno ogaben blefer in nastopač
            naredil je ogromno škode in še jo bo
            sedaj šarc lahko sesuva sds

    • sodnikisozločinci

      Koliko korakov pa boš potreboval, da ga obkrožiš? Jaz bi raje obkrožil pečenega prasca, nadaljevanje bi bilo pa še lepše.

      • garfi

        obkrožil ga bom na glasovnici in ne volil
        tudi ne bom kriv za njegovo početje
        volitev ne bom nikoli bojkotiral

        • freedomfighter

          no vsaj v eni svari se strinjava da je bojkot volitev nesprejemliv in sramota za kandidate in volilce

  • Janez

    Jaaz upam,
    DA NEDELJSKE VOLITVE NE BODO USPELE !
    Računam
    NA POMOČ “VIŠJIH SIL”
    (čala)
    – EN KANDIDAT BO STOPIL NA BANANIN OLUPEK : strah pred hojo- posledica.
    – DRUGI KANDIDAT DOŽIVI HEXENŠUS : trajnno sključena drža?
    Kot
    KAZEN ZA SODELOVANJE V EX KP, ZK PREDVOLILNI MANIPULACIJI?Neprehudo. L.r. J. KOMENDA

  • Duhec

    Janšo za diktatorja, da bo vsaj mir na Novi…

    • garfi

      kaj tako smrdi

      • ogledalo

        ivan!

        • garfi

          kaj je to

          • ogledalo

            Dobro vprašanje!

  • garfi

    šarc hodi k maši, tudi k rdeĆi
    bližje si rdeĆkoti in rkc še niso bili, njegov župnik je presreĆen
    papež tudi

    • ogledalo

      ivan tudi. Komunistično dete. Šarec ni bil NIKOLI v partiji.

      • garfi

        ti pa nikoli nisi ogledalo

        • ogledalo

          Ti tudi ne maček. Ti so pametnejši.

  • črnaovca

    Ne mešajte referenduma ki ga na veliko zlorabljate za dosego nekih strankarskih ciljev, s predesniškimi volitvami. Ugotovitev da ima oblast ljudstvo pomeni da je ljudstvu dovoljeno da to oblast izvaja in gr na volitvae ali pa ne izvaja in ne gre na volitve. Saj Romana v nobenem primeru tudi če volitve zaradi prenizke udeležbe ne bi veljale ni dobila dovolj za kakršen koli drugi krog, razen če mislite da je treba volitve ponavljati toliko časa da bo izvoj+lje pravi po vaši volji. Kar poglejte referendum o odpiralnem času trgovin, izglasovano je bilo naj bodo ob nedeljah in praznikih zaprte že l. 2003. Po voltvah 2004 je Janševa vlada imela 4 leta časa in dovolj trdno večino v Parlamentu a tega referenduma niti ni poskušala uveljaviti. Toliko o vaši demagogiji o oblasti ljudstva ali pač in ste za to naslef+dnje volitve izgubili

    • Peter

      Ne mešajte referenduma ki ga na veliko zlorabljate za dosego nekih strankarskih ciljev,

      In tu sem nehal brati. Ovca je ovca, ne glede na barvo. Ne maram, da se ljudii, ki mislijo drugače kot ti sam poimenuje ovce. Pri tebi imam pa čisto vest, tak nick si si dal sam, no.

    • Peter

      Janša hoče refererendum o nedeljskem zaprtju trgovin?
      Vsak dan človek zve kaj novega, res no…

      • ogledalo

        Še enkrat preberi.

    • komar marko

      katera je to VAŠa DEMAGOGIJA! Lažgoš se mi nismo izmislili. Nismo krivi če imate bolezen JANŠIZEM in vakuum na podstrehi!

  • Sredina

    Referendum primerjat s predsedniškimi volitvami je posmehovanje državi in njenim ljudem…

    • komar marko

      in kakšna je razlika med referendumom in volitvami? KOMU SE TI POSMEHUJEŠ- mOGOČE VAKUUMU NA PODSTREHI?

      • Sredina

        No o tem govorim…

        • komar marko

          še enkrat se preberi!

    • Janez

      Kar priznaj !
      Da
      TI JE OK GOSPA Romana TOMC VELIKO BOLJ VŠEČ !
      Kot
      SERPENTINŠKOV MARJAN IN B. PAHOR ! Vsaj enkrat bodi iskren ! L.r. J. KOMENDA

  • Janez

    NE PODCENJUJMO
    “NAŠIH”
    EX KP, ZK, ZL ITD. PROVOKATORJEV ! Ne Pahor, ne Šarec – nista za njih !
    Oni
    BODO VSI OBA – PREČRTALI ! In pripisali ok gospo Romano Tomc.
    Edino
    SKRAJNI ZOPRNEŽ ” KRTAČA” BO PRIPSAL : ” C A R M E N ”
    TO
    TA – “CARMEN”
    – JE BELA MIŠKA, KI JO IMA ZELO RAD ! Ko spije npr. liter “ŠNOPSA”. Baje?. L.r. J. KOMENDA

    • komar marko

      ko je bil še DRNI živ so me ankertirali glede volitev , pa sem se norćeval iz spraševalca. Od takrat me ne kličejo več, pa ne vem zakaj?

      • ogledalo

        Motenih ne smejo nadlegovati?

  • antimur

    Sramota, da za voljo ljudstva, kar referemdum v vsakem slučaju je, je ta golazen predvidela najmanj 40% kvorum, za najvišje predstavnike ljudstva, je pa brez vsakih omejitev. Normalno, da je tako, če takšno bedarijo predlaga najbolj butasti poslanec v DZ Möderndorfer, koalicijska golazen pa to potrdi.

  • Zima prihaja
  • dež

    Ko človek prebere članek in komentarje pod njim dobi občutek, da je funkcija Predsednika Slovenije najpomembnejšega stvar na svetu, izvoljeni PD pa najbolj vpliven politik na zemeljski obli.

    • ogledalo

      To misli tudi Borat.

  • janez cepec

    drugič nej za predsednika kandidira SDS -ov večni predsednik in dobri pastir, pa bojo prmeketale in prpeketale use zblojene ovce da b’ ga zvolile, čeprou, bojim se de udeleža spet ne no po Brankotovih željah

    • Metod

      Saj si ne upa…

      • Stric iz ozadja

        Ne da si ne upa brezveze je kandidirati za ceremonialno funkcijo, ce poudarjas kako je treba vse spremeniti.

        • Stric iz ozadja

          In funkcija ni tako mikavna kot funkcija predsednika vlade, kjer je vec moci.

    • Janez

      Ti!
      KAR POJDI V NEDELJO VOLIT.
      Prepričan sem, da si pameten možakar
      pa
      DA BOŠ OBA “HLAČMANA”
      PREČRTAL
      IN PRIPISAL OK, IZRAZITO RAZUMNO – GO. Romano TOMC !
      Ona
      oba prekaša vsaj za 1000 % v vsem. Zlasti v pameti.
      Jaz
      /šala/ bi dvojcu brez krmarja
      najraje začel nastavljati – kar – BANANINE OLUPKE.
      A tadva
      bi tudi še po vseh štirih lezla – na lahka dobro plačana mesta. L.r. Janez K. KOMENDA

      • janez cepec

        glej, Janez aus Begne, če se vi, gor u Begnah, greste svoje volitve z prečrtavanjem, pa dodajanjem kandidatov, zato de se mau zamotte, pa pizdaij ne devate, u realnem svetu ni tko. veljajo ena pravila, po kerih se ravnamo, to ni tko k’ pr vas , norceh, k’ uhka devate kar se glih spounete. Kapiš? ne verjamem

        • Občasni Komentator

          Ma Janez a ti kdaj prebereš lastne zapise?

          • janez cepec

            zakuga?

          • Občasni Komentator

            maš prau

    • ogledalo

      Bi že, če bi upal. Polomija bi bila prevelika in se tega zaveda. Zato pa je poslal R.T. na volitve, le da on ne bizvral niti 10% glasov.

  • Krtača 20

    Jest sem proti temu. Tudi nizka udeležba nekaj pove. Pove recimo, da je ljudem vseeno. Tudi to je nek rezultat – prepustiti glas.

    • janez cepec

      po domač povedan: jebe se jim

  • Občasni Komentator

    Glup predlog. Potem je boljše, da predsednika voli parlament, ker poslanci hudiča morajo biti na svojem delovišču in zagotoviti kvorum za volitve. Prisilit folk, da voli se ne da, in ni demokratično, da me kdorkoli sili v karkoli. Moja je pravica, odgovornost in odločitev. Free will is a bitch.

    • ogledalo

      Poslanci so bolj malo na delovišču. So bolj posranci.

      • Občasni Komentator

        dober komentar

  • RATATA

    Do nedelje malo pred sedmo zjutraj se da še marsikaj storit.
    Še štiri cele noči in trije celi dnevi so do takrat.
    Če pa slučajno ne bi uspelo spremeniti ustave, bomo pa že še potrpeli 5 let z novim starim predsednikom in od pomladi 2018 še štiri leta z novo staro koalicijo novih starih obrazov.

    • DJURO SUMAR

      In tako naprej boš trpel vse do svoje smrti.

      • RATATA

        Te moram z veseljem razočarat.
        Men je super,
        dobro jem in pijem,
        oblečen sem v lepa, kvalitetna in draga oblačila,
        vedno vozim nove, lepe, močne in drage avtomobile priznanih znamk,
        živim v novi, veliki in lepi hiši, parkrat na leto dopustujem ob in po morju, v toplicah in na smučiščih,
        v družini vlada veselje in smeh, zdravi smo,
        pomagam pomoči potrebnim Slovencem z denarjem, hrano in oblačili ter …
        z užitkom sovražim in pljuvam po komunajzrski lažnjivi, kradljivi in morilski golazni in vam želim vse najslabše, kar bo edino pravično.

        • Bald Eagle

          Bravo!!!! Tole si pa super napisal. Po prebranem sklepam, da sva si kar precej podobna. V razmišljanju in načinu življenja.

          • RATATA

            Jaz moram še delat ob vsem tem in za to, ampak delam z veseljem , dobro, zagnano in vestno, saj sem vpet med ljudi, ki me potrebujejo ;-)

          • Bald Eagle

            To vem. Si človek, ki si koristen za družbo. Dober zgled dela in ustvarjalnosti. Take ljudi potrebuje ta država. Škoda je le, da se od tvojega dela masti tudi levuharska nesposobna in lena golazen.

          • RATATA

            Klinc, davčno in tržno inšpekcijo imajo na svoji strani hahaha

          • Bald Eagle

            Na žalost jim je uspelo v celoti ugrabit državo. Posledica tega pa je, da dušijo podjetnike tvojega kova in razvoj celotne družbe. Nekako jim bomo morali državo iztrgati iz njihovih pokvarjenih krempljev in jo vrniti nazaj ljudstvu.

          • RATATA

            Za to je potrebna usklajena in natančno pretehtana ter vodena akcija.
            Še prej pa priprava ljudstva, saj že sedaj ljudstvo ne ve kaj bi z državo počelo. To ni vedelo niti prej.
            To, (kaj početi), slovensko ljudstvo ni vedelo že po 29.10.1918 … kaj bi z Zedinjenimi slovenskimi Deželami, sproščenimi s Karlovim Manifestom ob razpadu AO, pa so jih z ilirizmom navdahnjeni naši voditelji spajali s hrvatsko parcelo in se nato 01.12.1918 “ujedinili po srbsko” s Kraljevino Srbijo. Izročili so državo v upravljanje drugemu.
            Zdaj je bila takoj po razpadu Demosa zaradi notranjega izdajstva nastavljenih prefarbancev prevzeta (izročena v neki zaslepljeni blazni nevednosti) s strani kaviar socialističnih pohlepnežev z znanimi imeni in priimki, da so lahko utrdili vse, že iz prejšnjega sistema zasedene odločevalske in upravne položaje.

          • Bald Eagle

            Se strinjam z vsem, kar si napisal. Za pridobitev ljudstva, je le tega potrebno najprej ozavestit. Za to pa je potrebna uravnotežena medijska scena. Dokler pa je ljudstvo pohabljeno, indoktrinirano in nesposobno samostojnega kritičnega razmišljanja in dokler brezglavo podpira rablje, ki se nad njim brezobzirno izživljajo, spremembe niso mogoče. Torej, po mojem mnenju, je potrebno najprej uravnotežit medijsko sceno, da bo postalo poročanje objektivno. Neke spremembe so sicer na vidiku (Telemachovo lastništvo Proplusa, za katerim stoji ameriški kapital), kako se bo vse skupaj obneslo, bomo pa videli. Glede na paniko levakov, ki se jih loteva, zna it stvar v pravo smer. To bo že prvi pozitivni korak k spremembam. Potem pa je potrebno dekontaminirat še sodstvo in policijo, da bo mogoč kazenski pregon proti vsem tistim, ki so kakorkoli oškodovali državo in se na neupravičen način dokopali do enormnih vsot kapitala in ga skrili v davčne oaze. In še veliko je kriminala in korupcije, kateremu je potrebno narediti konec.
            Menim tudi, da bo zadan hud udarec levičarski kamarili s prodajo največje naše banke NLB, katera jim služi, kot bankomat in prodaja ostalih podjetij v katerih ima država svoje lastništvo. Če se bo to nekoč zgodilo, je z levičarsko kriminalno falango konec.
            Hja, zadev se je potrebno lotit sistematično in organizirano. Potrebna je dobro načrtovana strategija, ki bo na koncu dala pozitivne rezultate.

          • RATATA

            1. Mediji
            2. Sodstvo in policija
            3. Šolstvo in vzgoja
            4. Državni aparat
            In še kakšno poglavje, toda povsod sta bistveni le RESNICA in PRAVIČNOST, ki temeljita izključno na realnih dejstvih moralnega razsojanja in zdravi demokratičnosti in ne na uzurpirani ter potvorjeni demokraciji, ki se sklicuje na vsiljene in za lase privlečene pohabljene predpise, ki služijo le temu, da se abnormalno stanje ohranja in ljudstvo še bolj tlači v pogubo.

          • Bald Eagle

            +++++++,se podpišem in nimam več kaj dodat. To so temeljne stvari, ki so potrebne korenitih sprememb.

        • DJURO SUMAR

          Ves konfort in bogastvo ti nista prinesla sreče v življenju, saj si zaradi sovraštva zaslepljen in nesrečen. Jaz pa živim skromno, sproščeno, malo rekreiram v vinogradu in pazim svoja dva mala vnučka. V toplice me ni nikdar vleklo, morja pa sem se že davno naveličal, grem rajši v vikend sredi gozda. Imam kup dobrih prijateljev in sosedov, predvsem pa je za moje mirno življenje pomembno to, da nikogar ne sovražim.

          • RATATA

            Dobr si se znajdu.
            Toda jaz se ne dam.
            Delam zase,
            za enga penzionista,
            enga iz javne uprave in
            enga šolarja,
            pa še šparam za svoje potrebe v starosti.
            Kaj čem, komunajzrji pač ne mormo bit vsi.
            Eni pač ne mormo drugih izkoriščat. Sovražim komunjaro pa po naravnem pravu.

          • DJURO SUMAR

            Ljudje smo različni. Morda ti je pa edino pravo zadovoljstvo in veselja prav sovraštvo. Vsak tele ma svoj vesele.

          • Bald Eagle

            RATATA je zate gospod v vseh pogledih in vzor uspešnega in delavnega podjetnika, kakršnemu se lahko priklonite vse levuharske nesposobne in lene spake.

          • Catwoman

            Jurij Musar pa ima neobremenjeno srce in je srečen in to je več vredno, kot vse bogastvo tega sveta. Sovraštvo in zamere so umiranje na obroke.

            “Vse bogastvo tega sveta ne pomeni nič, ko zaboli duša. ”

            Kitajski pregovor

          • Bald Eagle

            O Juriju imam svoje mnenje. Nikakor ne verjamem, da ima nekdo neobremenjeno srce, ki zagovarja povojne izvensodne poboje večinoma nedolžnih ljudi, otrok, žena in starcev. V takih osebkih domuje morilska duša in je kot takšna še kako obremenjena. Težko me nekdo pretenta s svojo navidezno ljubeznivostjo, kot bi to rad prikazal Jurij. Ne ve, da vidim ljudi izpod maske, torej njihovo resnično bit. Ta pa je pri Juriju precej drugačna od tistega, kar bi rad prikazal navzven. Tudi čaščenje komunistične okupacije slovenskega naroda meni o določenem človeku pove marsikaj. Jurij je častilec komunističnega zla. Torej tudi sam v svoji biti ni nič drugačen od tistih, ki jih časti.

            Materialno bogastvo lahko zelo popestri človeško življenje in nudi človeku veliko udobja in lagodnega življenja. Ne more pa ozdraviti bolne duše.

          • Catwoman

            Dragi prijatelj, ozadje vsega skupaj je popolnoma drugačno, kot se zdi. Jurij je tukaj ping pong žogica. Stvari gledam iz ženskega stališča in se navezujejo na Ratataja in v stvari z Jurijem in njegovim prepričanjem nimajo nič.

            Prazna lastna hvala se pod mizo valja – to je star pregovor. To me je zbodlo pri Ratataju. Hvalit se kaj vse imaš in se potem staviti nekam visoko nad drugega, je vse prej kot kulturno dejanje.

            Poznaš me in točno veš o čem govorim. Intuicijo imaš razvito, podobno kot jaz. Jurij tukaj ne igra vloge. Jaz ga nisem vzela, kot monstruma, ki podpira klanje, ampak kot osebo, ki je nastavila ogledalo. V tem primeru ga je nastavil Ratataju.
            Redko se zgodi, da levičar ne udari po meni, ponavadi prestrezam udarce, dokler se ne naveličam in ga blokiram. Ugotovila sem, da je tudi v Jurijevi duši doma človek. Človek, ki je v zmoti in če bi mi dala vidva čas z Ratatajem, bi v bodoče mogoče lahko Jurijevo razmišljanje rehabilitirala, kajti nobeno normalno bitje ne podpira klanja otrok in nedolžnih ljudi. Še žival se ne loti mladiča drugega. Tudi Jurij ima otroke in mislim, da bi ga s tem problemom pobojev morala seznaniti na bolj občutljiv način.

            Moja duša ni bolna, samo nemirna, ker ne najde miru, ker doživlja enakovredno mero trpljenja in užitka.

          • Bald Eagle

            Jaz vidim stvari malo drugače. RATATA je napisal post v katerem je izrazil svoje mnenje na zelo kulturen način. Jurij je repliciral na njegov post in ga zelo nekulturno izzval. Sledila je replika Ratata-ja Juriju, v kateri mu je obrazložil na svojstven način, da si je v življenju ustvaril veliko s trdim delom in je v življenju srečen in zdrav. Jaz neisem zaznal v postu ratata-ja namen, da bi se hvalil, le juriju je zaprl usta.
            Pobudnik njunega besednega dvoboja je bil pa jurij. Ni mu bilo porebno napisati da bo ratata trpel do svoje smrti. Zelo provokativna in zelo žaljiva trditev s strani jurija. Zato sem ratata-ja tudi podprl.

          • Catwoman

            Bald Eagle, jaz tukaj čutim zelo veliko zaslepljenost od sovraštva. Močno koncentracijo. Iz vseh strani. Danes sem se hotela zbrisati, pa nisem prav vpisala gesla in ni šlo. Čutim ogromno zaslepljenosti, grobosti, neprizanesljivosti, ne želim si čustveno otopeti.

            Želim si čutiti ljubezen in ne nadutosti in iskanje vrzeli, ki prinaša začasno srečo. Meni ves komfort ni nikoli prinesel sreče. Raje nimam nič in ljubezen v srcu, kot gradove, kjer se odvija rutinsko življenje v strahu, brez prave strasti v stanju kontrole nadrejenih sleherno uro. Svobodna ptica sem in moje srce lahko ujame samo tisti, ki me bo ljubil takšno kot sem, prijatelj mi je danes nadel ime : DIVJA KOT METEK.

          • Bald Eagle

            Če čutiš kjerkoli kakršnokoli obremenitev, ki omejuje tvojo svobodo in nate vpliva negativno, je res bolje, da se umakneš iz takega okolja. Vsaj dokler nisi čustveno toliko stabilna, da te provokacije raznih vrst, čustveno ne prizadenejo. Pri javnem komentiranju novic mora biti človek notranje dovolj močan, da ga provokacije drugih komentatorjev ne iztirijo. Provokativnih komentatorjev je ogromno, predvsem plačanci in internet trolli se hranijo na račun provokacij s katerimi izzivajo druge komentatorje. Tukaj je veliko komentatorjev, ki komentirajo na izjemno nizkem nivoju in nato povlečejo še nekatere druge, včasih tudi mene, da se spustimo na njihov nivo. Zato je včasih koristno, da človek naredi odmik od takega okolja.

          • Ana Job

            Strinjam, se da vse bogastvo tega sveta ne premore sreče v duši, ki jo prinese edino LJUBEZEN. In seveda, kdor nima ljubezni, se z bogastvom samo tolaži. Tak je usmiljenja vreden človek. Tudi jaz obožujem gozd. Omogoča mi, da tam diham, se otresem skrbi in najdem stik sama s sabo. Da ostanem prijazna do sebe in do drugih, da me sovraštvo ne prežema. Lep pozdrav. :-)

          • DJURO SUMAR

            Lepo si tole napisala, očitno si nežna dušica.

          • Catwoman

            Dober psiholog, ni kaj.

  • herman

    Janša lahkko še enkrat postane predsednik vlade le, če bo v ustavi pisalo, da je SDS edina stranka, ki ima ablast v državi.

    • Janez

      Ja !
      Kaj pa je narobe z ok familiarnim gospodom J. JANŠO.
      Če
      Bo izglasovan – pa bo spet preds. vlade.
      Precej boljši od dr. Cerarju bi bil. Nedvomno. L.r. J. KOMENDA

      • ogledalo

        Bi bil, pa ne bo!

  • Peter

    Jest bi pa najraj meu za precednico uno, k je na prejšmih volitvah rit pa še mal zraven kazala.
    Saj veš, kje si, no.

    • Janez

      Ah !
      Povabi tistio, ki ti je bila všeč – na randi. Ne bodi nepraktičen.
      Jaz!
      BOM NA VOLILNO NEDELJO ŠEL SEDET V KAK LOKAL BILIZU MOJEGA VOLIŠČA !
      Srkal
      BOM SOK S SMETANO
      IN
      ŠTEL UBOGE ZAVEDENE VOLILCE,
      KI UPAM VSAJ,
      DA BODO NEVELJAVNE GLASOVNICE METALI V PVC ŠKATLE ! L.r. Janez K. KOMENDA
      P.S.
      TI?
      Lahko igraš, če si močno razočaran
      in naveličan – zelo nedolgočasno igro “RUSKA RULETA”
      NEDOLGOČASNA BO LE, ČE BOŠ IMEL VSAJ EN PRAVI
      NABOJ DAL V BOBNIČ NAPRRAVE ZA ” RUSKO RULETO”
      https://www.google.si/search?q=revolver+ruska+ruleta&oq=revolver+ruska+ruleta&aqs=chrome.0.69i59j69i60.18922j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=yIKVG0T6hUydLM:

      • Peter

        Ja, pa si videl ti slike te naše kandidatke? Madona, bi šel k njej na avdienco, k Šarcu al pa Pahorju pa ne grem, živ ne, no.

        • janez55

          A je na tej sliki Angelca v mladih letih?

      • freedomfighter

        saj ste meli svojo kandidatko pa ni niti v drugi krog zlezla to se sele lahko zamislite

  • bubamara

    SDS niha med 15 in 20%. To je to. Osamljeni jezdec.

    • Peter

      Glede na totalno jago “osrednjih” medijev je to zelo visok procent.
      Imagine, bi rekel John, da bi po plavookem malem velikem osamosvojitelju vsi osrednji mediji sral 20 let? Bi imel med 15 in 20 %?

  • freedomfighter

    najbol[ placevali bomo pa mi…kaksna neumnost ni mi jasno zakaj bi vec ljudi volilo samo zato ker se volitve ponavljajo lahko pa stranka SDS placuje vsak krog volitev ko ne bo dovolj volilcev

    • Peter

      Kje so časi, ko so se borci za svobodo res borili za svobodo in ne za neke leve zlagane ideale?

      Pa srečno hodi, fridamfajter, no.

      • freedomfighter

        ce ljudje nocejo volit jih ne mores prisilit ne vem kaj imam jaz z levicarji ce si pa predstavljas svobodo kot prisilo v volitve pa tudi ne vem ce hocem ziveti v drzavi kjer bodo volitve vsake pol leta glede na ceno in nestabilnost ki jo povzrocajo…me pa res zanima kaj ima to z levicarskimi ideali

  • Janez

    TALE DEBATA
    MED PAHORJEM IN ŠARCEM – MI JE ŽE KAR NEKAM MOREČA..
    SEM
    SE
    ŽE VESELIL, DA BOM BOLJ POGOSTO LAHKO NA TV
    GLEDAL
    TO OK, IZRAZITO RAZUMNO IN OK VIDEZA GOSPO Romano TOMC !
    Pa
    TA VSILJIVI “ŽAL” PREDS. B.. PAHOR NOČE ITI VEN IZ POLITIKE. Obup. L.r. J. KOMENDA

  • samotoje

    “Po besedah poslanca je zato(pravilno za to/corr), da bi funkcija predsednika republike imela ustrezno legitimiteto ter tudi tisto moralno težo in vpliv, ki si jo brez dvoma zasluži, tudi če se je v zadnjem obdobju to žal izgubilo, predlog spremembe ustave potreben.”
    Z zgornjim stavkom pa se, žal, ne morem v celoti strinjati. Edino Drnovšek je deloval vsaj približno tako, kot se od predsednika pričakuje. Vse ostalo je bila farsa.

  • cosmosjasnovidec

    Jaz in vsi sorodniki že prvi ne gremo volit v drugem krogu saj ni več nikogar za voliti.
    Se pa strinjam,da bi volitve morale biti obvezne ne glede na to če volilec sploh koga voli ali pa odda primer prazen listič.
    To bi se moralo urediti že pred temi volitvami ali pa sedaj sprejeti tale zakon ter volitve ponoviti iz začetka,ker so levaki z pomočjo komunističnih fašistov tako ali tako volitve priredili in goljufali.

    • ogledalo

      Osel vedno na prvem mestu!?

      • MEFISTO

        Zato se pa tudi po navadi prvi in najpogosteje oglašaš!

  • cosmosjasnovidec

    Na svetovnem spletu sem danes prečital raziskavo katero so naredili tuji strokovnjaki med Levaki in Desničarji.
    Rezultat je bil porazen saj so “LEVAKI”dosegli komaj 1,5% inteligence od možnih 100%.
    Desničarji so pa celo petkratno presegli možno 100% inteligenco.
    Strokovnjaki in znanstveniki so tako tudi prišli do zaključka zakaj so LEVAKI jezni na DESNE.
    Razumljivo,ko so pa desni milijarde krat pametnejši od njih tako,da se sedaj več ne čudim zabiti psihični prizadetosti levuharjev,komunajzerjev,čefutarjev oziroma vse balkanske sodrge na tem in drugih portalih.,

    • ogledalo

      Seveda te podatke lahko podkrepimo s profilom povprečnega volilca desnice v Sloveniji , ki je neizobražen, kmečkega porekla in starejši. Inteligenca pa taka!

      • MEFISTO

        Pri nas je kaj vredna le inetlgenca komunistično nacističnega porekla.

        • ogledalo

          En tak “intelektualec” se je takoj oglasil.

    • DJURO SUMAR

      Ali si sanjal tudi, da ste zmagali na volitvah?

  • MEFISTO

    Morebitna izvolitev Šarca bi imela enake posledice kot bi za predsednika izvolili Djura Sumarja, zvanega ogledalo.

    • ogledalo

      Ti bi lahko zamenjal Papeža. Onega iz Begunj. Kvalificiran si dovolj, samo nick zamenjaš.

    • DJURO SUMAR

      Sem prestar, da bi kandidiral, predvsem pa ljubim lagodno življenje.

  • Hun

    ta poteza oz. sprememba Ustave je NUJNA! tu morm pohvalt SDS

  • vvv

    Volilna pravica ni samo umevna, skozi generacije je bila pridobljena z trudom in marsi kje tudi z krvjo.
    Ženske so jo dobile šele v prejšnjem stoletju.
    Danes pa, ko neki politik oceni, da ni kandidata, ki bi ustrezal njemu, in svetuje svojim privržencem, da se ne udeležijo volitev, hkrati pa predlaga neki nov zakon, kateri bi mu v tej situaciji ustrezal.
    Zakaj pa ne predlaga da državljan, ki se ne udeleži volitev izgubi volilno pravico za dobo petih let.

    • Vlado77

      V čem je problem? Saj volimo predsednika države predsednika vseh državljanov. In tebi je ok če ga podpre manj kot 20% volivcev?

      • ogledalo

        Tudi, če pride samo en volilec! Da greš volit je pravica, da ne greš pa tudi.

        • Vlado77

          Ni problem v tem. Kaksno legimiteto bi imel predsednik , ki ga izvoli en volivec? Kvorum ni nas izum velja marsikje. Predsednik predstavlja vse drzavljane in ne samo 10% ali celo manj . Po mojem je ce ga ne podpre 50% ali vec volivcev njegova izvolitev sporna.

          • DJURO SUMAR

            Tisti ki ne gre na volitve s tem sporoča, da mu je vseeno kdo bo izvoljen.

          • Vlado77

            Si preprican? Kaj pa ce mislijo, da nocejo nobenega od obeh!

          • DJURO SUMAR

            Torej jim je vseeno kdo bo od teh dveh.

          • Vlado77

            Bolj verjetno da nocejo nobenega od obeh

          • DJURO SUMAR

            Seveda nočejo, ampak tega ne morejo spremeniti, ker je vaša kandidatka dobila le 15% glasov.

          • Srečko Starič

            tvoji mami je bilo vse eno ko ti je rodila

          • DJURO SUMAR

            Ti si zelo moder človek, vedno sem navdušen nad tvojimi komentarji.

  • RATATA

    Vsega nisem napisal! ;-)

  • Bald Eagle

    Tukaj se večinoma strinjam s tabo. Javno dobro sicer šteje, če je narejeno z ljubeznijo. Edina prava ljubezen je pa brezpogojna ljubezen. Na tem svetu je zelo malo ljudi, ki so sposobni brezpogojno ljubiti. Eden takšnih je Chief Arvol Looking Horse, katerega sem imel privilegij osebno spoznat. Ko človek doživi osebno srečanje s takim človekom, se mu ježi koža, toliko pozitivne energije oddaja.

    • Catwoman

      O brezpogojni ljubezni sem zadnje pol leta slišala zelo veliko. O njej poučuje tudi eden od znanih meditativnih mojstrov v Ljubljani. Da prideš do te stopnje, moraš biti očiščen lastnega egoizma in verjamem, da uspe redkim. Toliko, kot je srce lahko prežeto z ljubeznijo, je lahko že naslednji trenutek z bolečino. Poskušal si me pravočasno obvarovati pred tem, a temu nisem mogla ubežati in se spopadam s popolnoma novimi sferami, katere premagujem tako, da povečujem stik z naravo, ki mi bistri misli.

      • Bald Eagle

        Sem že pred časom začutil, da je tvoja duša ranjena. Poznam tovrstno stanje, saj imam tudi sam tovrstno izkušnjo. V takih primerih se je potrebno poglobiti vase in delati na tem, da se odstrani vzrok, ki je ranil človeško dušo. Veliko dela je potrebnega, vendar se na koncu vsaka rana zaceli. Potreben je čas. V naravo pa kar veliko hodi, ker ti bo dala moč, da boš lažje prebrodila krizo. Pa tudi s konji bodi veliko v stiku, ker konji imajo tudi veliko sposobnost zdravljenja. Predvsem zdravijo človekovo notranjost.

        • Catwoman

          Hvala, dragi prijatelj. Točno, to počnem. Problem je pa ta, da ne morem pomagati tistemu, ki ga imam najbolj rada, ker se sama celim. Vsi vemo, kaj je za nas dobro. Jaz sem podobna mojim konjem. Če zdivjajo jih težko ujameš. Nikdar ne bi mogla prenašati osebnega neposrednega nadzora nad sabo, ki bi se vršil nad mano večkrat na dan. Sem človek, ki gradi na zaupanju. In v primeru ujetosti sem tempirana bomba. Tudi kadar čutim neposredno ujetost pri drugih me to boli. Ampak vsak si mora svobodo izboriti sam, ravno tako kot narod. Sodbo in svobodo si pišeš sam.

          • Bald Eagle

            Svojo svobodo obdrži, ker nihče nima pravice krojiti tujega življenja, nihče. Zavedaj pa se, da dokler človek ne pomaga sebi, tudi drugemu ne more. Zato je vedno potrebno ozdraviti samega sebe, šele nato lahko pomagamo drugemu. Vendar je pomoč drugemu upravičena le takrat, če nas za to tudi prosi. Jaz nikoli nikomur ne vsiljujem svoje pomoči, če me oseba zanjo sama ne prosi, ker to pomeni vtikanje v usodo drugega človeka, to pa je po naravnih zakonitostih prepovedano. Kar se pa zaupanja tiče, pa bodi zelo previdna in nikoli ne bodi naivna. V današnjem svetu je malo ljudi, ki so vredni zaupanja, veliko je pa takih, ki naše zaupanje izkoristijo in zlorabijo. Zato je res potrebna previdnost. Da si sodbo piše vsak sam, pa je univerzalna resnica. Kajti vsak je sam kreator lastne usode.

  • Bald Eagle

    Ljubezni, če je prava ne moremo zdraviti, ker ljubezen ni bolezen. Nasprotno ljubezen je najmočnejše zdravilo v univezumu in edino ljubezen lahko ozdravi čisto vsako bolezen. Ni je bolezni, ki bi bila močnejša od prave brezpogojne ljubezni. Ni ga zla na tem svetu, ki bi premagal ljubezen. Nasprotno, le ljubezen lahko premaga vsakršno zlo. To je temeljna univerzalna Resnica. Ljubezen je Bog in Bog je ljubezen.

  • indijanka

    Ana življenje ni bitka. Niti tekmovanje. Šola je. Pot do ljubezni ti tlakuje..Ljubezen se nahaja v tebi. Prepusti se ji.

    • Catwoman

      Prav imaš, prav razmišljaš, jaz včasih izgubim zaupanje.

  • Bald Eagle

    Hvala za spodbudne besede. Tudi sam sem srečen, če lahko komu pomagam, da najde v sebi dobro voljo.
    Lahko noč tudi tebi in prijetne sanje ti želim!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!