Sramota: Kučanov izbranec za načelnika Generalštaba SV, Franc Koračin, padel na izpitu iz angleščine, zato ne more na izobraževanje v ZDA

Foto: SV.

Poslanska skupina SDS že dlje časa opozarja, da je bil v čin brigadirja Slovenske vojske (SV) pred časom povišan tudi polkovnik Franc Koračin, ki pa ni imel ustreznih kompetenc za ta naziv. Pri imenovanjih in povišanjih v vseh oboroženih silah so namreč kompetence izjemno pomemben dejavnik, zato tudi v SV veljajo stroga kompetenčna merila. Med drugim velja, da mora posameznik obvladati vsaj enega od dveh uradnih jezikov zveze Nato in da je pridobil prepotrebne izkušnje na misiji ali delu v tujini. Toda po naših informacijah, o čemer so še pred njegovim povišanjem poročali nekateri slovenski mediji, Franc Koračin ni izpolnjeval teh pogojev, saj naj ne bi znal dovolj dobro niti angleškega niti francoskega jezika, prav tako so mu očitali, da se nikoli ni udeležil mednarodne misije in operacije. Nedavno je padel na izpitu iz angleščine, vseeno pa ga strici iz ozadja vidijo kot naslednika na položaju načelnika Generalštaba SV.

Naj spomnimo. Brigadir Franc Koračin je poveljnik 72. brigade SV, ki je vojaška formacija slovenske vojske in je nastanjena v vojašnici generala Rudolfa Maistra v Mariboru. Od obeh brigad Slovenske vojske (druga je 1. brigada) je 72. brigada največja enota Slovenske vojske po številu enot. Brigada je bila sicer ustanovljena septembra leta 1992 in od takrat doživela dve večji reorganizaciji; leta 1996, ko je brigada dobila dva nova učna bataljona pehote, leta 2003 pa je pridobila še dva oklepna bataljona.

Preberite še: Kučan se spet hvali, kako težko je bilo osvoboditi Slovenijo – jasno, če je pa on najbolj oviral proces!

72. brigada je taktična enota SV in zagotavlja zmogljivosti pehote. Namenjena je izvajanju ofenzivnih, stabilizacijskih, defenzivnih, podpornih in prehodnih načinov delovanj v vseh geografskih in vremenskih pogojih s ciljem vezanja ter uničenja sovražnika, kar je zapisano tudi na njeni uradni spletni strani.

Sestavljajo jo Poveljstvo brigade, ki poveljuje enotam v sestavi brigade, in je odgovorno za pripravljenost ter usposobljenost podrejenih enot, 20. pehotni polk, 74. pehotni polk, Teritorialni polk in Rodovski bataljon, ki ga sestavljajo Baterija za ognjeno podporo, Četa za JRKBO, Inženirska četa, Lahka raketna baterija ZO, Obveščevalno-izvidniška četa, Četa vojaške policije, Četa za zveze in Protioklepna četa.

Kadrovska politika SD mimo predpisov: Koračina na položaj imenoval Janko Veber
Vse lepo in prav, če ne bi bil njen poveljnik, brigadir Franc Koračin, na ta položaj imenovan na zelo sporen način. To odločitev je sprejel Janko Veber, nekdanji Cerarjev minister za obrambo, ki je v čin brigadirja Slovenske vojske (SV) leta 2015 povišal kar štiri polkovnike, med njimi tudi Koračina. Zaradi pomanjkljivih kompetenc to verjetno ne bi smel postati, a za Socialne demokrate to očitno ne predstavlja težave, da ne bi izvajali svoje nasilne kadrovske politike na področju slovenske obrambe, katere edini cilj je očitno že poltretje desetletje njena slabitev.

Tako MORS kot SV sta sicer sleherno informacijo, ki je v javnost pricurljala o pomanjkljivih kompetencah brigadirja Koračina, odločno zanikala, po njihovem naj bi imel veljavni STANAG 2 iz znanja angleškega jezika. Ker pa je bil aktiven udeleženec vojne za samostojno Slovenijo, je po mnenju MORS na ta način nadomestil udeležbo v mednarodni operaciji ali misiji kot kriterij izpolnjevanja pogojev za povišanje. S činom polkovnika je bil tako od junija 2013 razporejen na dolžnost, za katero se zahteva čin brigadirja.

Toda Koračinovo znanje angleščine ostaja vprašljivo. Po naših informacijah namreč je to čista izmišljotina, po hodniki Državnega zbora se namreč govori, da brigadir ne pozna niti osnov. Osramotil naj bi se tudi na nedavni skupni vojaški vaji z Američani v Cerkljah, ko ni znal v angleščini pravilno izgovoriti niti naziva polkovnik (colonel).

Brigadirja se pripravlja za načelnika generalštaba, podpirata ga Kučan in Lipič
Ne čudi niti, da je bil za svoje delo zadnja leta vsakič ocenjen z odlično oceno, saj so ga na ta način lahko lažje povišali v čin brigadirja, pa čeprav znova mimo vseh predpisov in pravil. In zakaj se Koračina tako potiska v ospredje? Po naših preverjenih informacijah je namreč eden od glavnih favoritov generala Ladislava Lipiča in Milana Kučana za imenovanje na položaj načelnika Generalštaba Slovenske vojske.

Ravno zato so ga želeli na GŠ poslati na generalštabni tečaj v ZDA, kjer bi ga usposobili za naslednika Andreja Ostermana, a ker je bil eden izmed pogojev tudi dobro znanje angleščine, je moral brigadir še na jezikovni tečaj. Po naših informacijah ni obiskoval zgolj enega, temveč več različnih tečajev, nobenega pa ni končal. Po naših informacijah je na izpitu zadnjič padel februarja, čeprav je tečaj v Mariboru na takmajšnji kadetnici, šoli za častnike, obiskoval dobra dva meseca. Težave mu je predstavljal že enostavnejši slušni del izpita, kjer bi moral samo pravilno obkroževati prav (true) in narobe (false). To seveda pomeni, da Koračin nikakor ne more na izobraževanje v ZDA.

To, da mu kot poveljniku 72. brigade ni uspelo opraviti zahtevanega izpita iz angleščine, je vsekakor sramoten pripetljaj in še en dokaz zgrešene kadrovske politike pri SD. Ker gre za njihovega človeka, ki je za nameček še izbranec vplivnih stricev iz ozadja, ki nadzirajo in si lastijo slovensko vojsko, se lahko upravičeno vprašamo, kako bodo na MORS tokrat pojasnili svoje odločitve.

S pristojnega ministrstva za obrambo smo sicer dobili potrditev, da Koračin zahtevanega izpita iz angleškega jezika ni prestal, zato bojda ni več med kandidati za načelnika Generalštaba SV. Vojska ima tako očitno že novega kandidata, ki bo potoval na izobraževanje v ZDA, a njegovega imena niso želeli razkriti.

L. S.

  • Fogglof Tunnek

    Je pač padel na izpitu in ka zaj? Bo ga drugič naredil !!!… A mislite, da je JJ tudi opravil fse izpite prvič v Kumrofcu?… Dvomim.

  • Dragan Krstič

    Ma nemogoče, a ga ni celo sam minister za gospodarstco Počivalšek inštruiral.

    • RATATA

      Ja s tadebelimi žnabli za dva golaža ga bo inštruiru, za zaključek ga bo pa še osa u jezik pičla, da se bo lahko tudi pravilno zahvalil senks.

  • Gru

    Haha kot da pa JJ zna haha

    • rubec

      Ti očitno še slovenščine ne znaš. V članku lepo piše da je kretena postavil Janko Veper. JJ ni nikjer omenjen.

      • sprehajalec

        Gruić, smo že zadnjič ugotovili.

        • Gru

          Sprehajalčić umiri se ;)

    • Dragan Krstič

      Gru, ti ne moreš soditi kako Janša obvlada angleški jezik, saj niti ne ločiš angleščino od kitajščine.

      • Gru

        No na radiu student se delajo norca iz anglescine JJ in Bratuskove. Vrtijo njun govor. Res obvladata za crknit od smeha.

  • totex39

    Spet so potrjeni dvomi, da pri nas lahko uspeš, tudi če nisi sposoben, samo da si njihov.

  • Olga

    To so “tupi i glupi” komunistični kandidati, napisano po Balkansko, ker to razumejo prisotni levaki na portalu!!

  • sprehajalec

    Sramota je, da stari TO in Sekretariat za ljudsko obrambo pa JNA mački zasedajo te položaje, kjer pride na misijo, pa dobesedno prikaže Slovenijo kot deželo bedakov. Loše učio jezike, hebiga. A bio bolji na političkoj nastavi.

    Pa vsak mladinec ali pa tudi malo starejši zna angleško zelo dobro.

  • bbb

    Ko na hitro pogledaš naslove člankov na Nova24, vidiš v vsakem drugem naslovu priimek KUČAN!
    Očitno vam gre dotični gospod zelo na živce.

    • pajot

      Men recimo gre. A tebi ne?

    • Peter

      V 25 člankih, ki so na voljo trenutno pod Slovenija, je v dveh naslovih omenjen kučan.
      Jp, 25 : 2 = 2.
      Tebi gre očitno nova zelo na živce, no…

      • bbb

        Še enkrat preštej.

    • rubec

      Meni gre na živce še nekaj, da ga omenjaš kot gospoda in ne tovariša ter da njegov priimek ne zapišeš z malo začetnico kot imamo tukaj v navadi.

      • pajot

        kućan,kućan,kućan,kućan. In še enkrat kućan. Aja,pa na tovariš sem pozabu.

    • Capi

      Ko pogledaš komentarje levakov, pa v vsakem vidiš kratico JJ, čeprav je prispevek o čisto drugih stvareh……

  • Igor Kavalar

    Jaz se tega tipa spomnim, da je bil poveljnik v vojašnici. Sam nisem več siguren a je bil na Ptuju ali v Mariboru in mislim, da je bil takrat stotnik… Jah nič sej prav velik, o njem ne morem povedat, ker navaden vojak ni imel opravka z njim. Je pa žalostno da je odtakrat minil že 20 let pa še vedno ne zna angleško, k jo znajo že otročički v osnovni šoli.

    • Dragan Krstič

      Verjetno ta rdeči računajo na vojaški pakt z Rusijo namesto z NATO, zato ne potrebujejo znanja angleščine.

    • KIKI

      On, po naročilu Kučana še vedno nabija srbski!

      • Capi

        srpski :))))

  • Hun

    to je pa tako ce si po kvazi Slo vojni bil iz gasilca ali pozarnega vodjo povisan v casniske cine Slo vojske…take sm skuzil ze kot 19letni nabornik…posledica so bili kazenski vikendi v kasarni

  • Bastian

    Katerega koli Kučan predlaga je slab človek.Če bi bil Kučan res človek bi predlagal kaj kalibra ali vsaj približek Tonetu Krkoviču, ne pa tole.

    • rubec

      kučan se piše z malo. Kolikokrat moram tole ponavljat, no.

      • pajot

        jest bi se zadovoljil tud če bi napisal ućan.

      • janez cepec

        ja u tisti pomožni šoli, k’ sjo ti pacov, do velke začetnce sploh pršli niste

        • Capi

          Hahaha, verjetno si hodil v isto šolo. Stavek se začne z veliko začetnico!

          • rubec

            Če je že bil kdaj v šoli ni hodil ampak večinoma čepel. Drugače se svinčene vodovodne cevi težko menjajo.

      • sodnikisozločinci

        Ko bom imel psa bom njegovo ime pisal z veliko začetnico: Kučan.

        • rubec

          Te bom prijavil varuhinji pasjih pravic, saj jo menda ja imamo.

  • Đoni

    verjetno je v TO prestopil enkrat v oktobru 1991?

    • Olga

      Majski hrošč med osamosvojitelji! Po vzoru “slavne” NOB!

  • Olga

    Tovariša lahko Erjavec pošlje v prijateljsko jim Rusijo, če obvlada grabljice!

  • Antonius

    Takole gre zadeva. Primerno poslušnemu Francu Koračinu hočejo mimo vseh pravil zrihtati najvišjo vojaško plačo, njej pa avtomatično sledi še generalski čin.
    Zanimivo bi bilo opazovati dogajanje v politiki in generalštabu, komu vse bi z riti potegnilo gate, če bi sramotno plačana vojska udarila enotedenski opozorilni štrajk.

  • KIKI

    Mogoče pa “panjimaje po ruski”? Tovariši so rusko malo le znali;
    ruščine so se učili v Kumrovški bazi…sicer pa ” govori srbsko, da te
    razume celi svet!” To bojo amerikanci vendar razumeli!!??
    .

  • Nata

    Ja, dragi moji, no ?? Ko si enkrat na takem položaju, se pa res ne boš še kaj učil ? Saj mu ni potrebno. Ga bodo že kako poslali na to izobraževanje……pa še tolmača zraven.
    Vse za naše !
    Ja, žalostno je to, da zelo malo naših vodilnih zanima izpopolnjevanje v jezikih.
    Pa kar slabo obvladajo. Meni bi pa bilo nerodno.

    • tramal

      Na žalost je v sloveniji važno da znaš srbskociganski jezik.Večina je tako srbov v slovenski vojski.

  • janez cepec

    zdej, če res ne izpounuje pogojev, ga j’ treba at takoj degradirat. me pa zanima, zakuga poslanci SDS niso protestiral, ko so Krkoviča povišal u čin brigadirja, (on in njegovi kompanjoni ga sicer predstavljajo za brigadnega generala, čeprov tega čina u SV ni), ko pa dotični gpospod niti slučajn ne izpounuje pogojev za brigadirja. z šolo, k jo ma še major ne bi mogu bit, tistih par šnel kurzou, k jih je naredu, pa tud ne odtehtajo faxa. zgol u razmislek, k’ SDS tok govori o enakosri in istih vatlih

    • janez zorman

      Tebi se pa že na daleč vidi da si cepec, brez poudarkov. Očitno še nisi slišal, da je Krkovič organiziral manevrsko strukturo slovenske vojske – in to zelo uspešno, če trgujemo v zahodni valuti in govorimo evropski jezik – Slovenščino. Skratka znebili smo se balkanske nad vlade. Le kdo bi bil lahko bolj kompetenten kot Tone Krkovič. Pa še ameriško vojaški šnel kurz je dokončal. Kućanovi LOLEKI mu ne sežejo do kolen, ne po izobrazbi, ne po referencah, ne po praksi in ne po pameti.

      • domovina mili dom

        Samo 10 dni je rabil, da je premagal “4. najmočnejša armado”.

        • janez zorman

          In oni kućanove loleke primerjajo z njim.

        • janez cepec

          ja ja, on pa njegov 12 letni sin sta razjebala jugo vojsko, kva sta pa poj Janša pa Bavčar devala takrat?* pa še kešn teritorjalc, pa polcaj bi se gotou tud našu.

    • tramal

      Cepec,če nebi bilo krkoviča bi ti sedaj govoril v cirilici ne pa samo v ciganskem srbskem jeziku

      • janez cepec

        tko jest pravem, če bi vojsko zmagal domobrančki, se otrokom dones ne bi blo treba nemšk učit

        • rubec

          Bimbo, v času ko je krko razfukaval JLA si se ti v vrtcu učil kako se zavežejo cokle. Še znaš, bimbo?

        • tramal

          No ,začel si razumno mislit.Nebi si mislil od tebe da imaš tudi dobre prebliske.ALI TI JE KDO TO PRIŠEPNIL?

  • Vlado77

    No zdej mi je jasno kaj je svetoval Lipić. Želijo imeti svoje kadre tudi med oficirji . Komunisti delujejo vedno na tak način- želijo imeti vse. Tako so začeli OF ,ki se je izrodila in na koncu organizirala revolucijo ne pa odpora .

    • domovina mili dom

      V vse pore se infiltrirajo, na pogled nepomembne, pa vendarle. Pen društvo pisateljev, iz katerega so udbovci izrinili g.Janšo in ostale kulturnike. Sedaj so se v Novo reviji vsilili sami uničevalci, kučan, tajnikar, Mencinger. Tudi tukaj bodo izrinili ustanovitelje.

      • janez cepec

        ja, vaš ljubljeni vodja je pa taprav pisatelj in pesnik. njegov pisatelski opus obsega 4, štiri knige z rdečo partijsko knižco ured, napisu je pa tud Toninu eno pesmco, tko de če doktorira, pa se ga zapije bo Prešernuga Fronca prekosu

        • rubec

          Ti janez, te ni nič sram da imaš tako ime? Priimek zaenkrat pustmo, ta je v redu.

  • montyamp

    Topoglavec vedno nastavi topoglavca .
    To je negativna selekcija .
    Zato so razpadle Rusija , Yugoslavija , …………. , ker so imele morilske majmune na oblasti .
    Na vrhu hierarhije banditov v Sloveniji , se ve koga plačujemo in kdo najbolj krade .

  • montyamp

    GORJE NARODU , KO MORILSKI HLAPEC NASTAVLJA KADRE .
    Ja kje pa imate krambergerja ???

  • Ana Job

    Komaj čakamo, da bo JJ uvedel v prihodnjem mandatu nacionalno gardo. Za manjše države, je prihodnost profesionalna, usposobljena vojska, kjer pa ne bo prostora za polpismene zgoraj omenjenege telebane. Treba je s časom naprej. Ministrica je pa nesposobna, nazadnjakinja. Taki, njej podobni so ponižanje za vojsko.

    • domovina mili dom

      Take lutke je kučan nastavil, da lahko uničuje Slovenijo.

    • totex39

      Sramota je, da našo vojsko vodi srbska avša.

    • janez cepec

      prihodnega mandata za Žalostno Sovo ne bo, ker je passe, pa se tega ne zaveda, čeprov je prerok.
      ima Boga

    • janez55

      Točno to! Rabimo vojsko po vzoru švicarske garde, ki ima samo helebarde in ne bo treba kupovat dragega orožja.

      • Ana Job

        Našim udbovcem ni uspelo izvesti atentata na človeka, ki ga je varovala švicarska garda. Pa so poskušali več desetkrat. Je ena najboljših gard, njeni pripadniki se šolajo v najboljših specialnih enotah v tujini in za svojo delo dobijo tudi temu primerno plačo.

        • janez55

          ja, saj zato jo pa rabimo, da bo učunkovito varovala našega božjega namestnika na zemlji.

    • SloBoySMC

      Sam a si desne bejbe res tok zelite nacionalno gardo? Vem da so mladi vecinoma premal macisti. Sam to si lohk tud brez nacionalne garde. Husky jock recimo. :P A nacionalna garda bi bla na prostovoljni osnovi?

      • Ana Job

        Ne gre se za to, kaj si desne bejbe želimo. Gre se za vprašanje varnosti in koliko jo lahko takšna vojska kot je sedaj zagotovi. Ima slabo opremo, nadrejeni kader so tudi precejšnje cvetke kot vidimo. Nacionalna garda pa so visoko, usposobljeni, profesionalci, ki se največkrat šolajo v tujih enotah in taki, tudi zagotavljajo varnost. Seveda pa se jih ustrezno plača. Poglej Dansko, Švico in druge…

  • janez zorman

    Mogoče zna ameriško ?

    • RATATA

      Ja, vendar zna samo osrednjeAmeriški jezike, kar pa je pramalo, sa so to le jeziki plemen, ki se imenujejo:

      Nahuji, Otomi, Čontali, Ičateki, Taraski, Miksteki, Zapoteki
      Totonaki, Tamaulipeki, Huavi, Popoluki
      Jukateki, Mazateki, Mopan
      Zoki, Tzeltal, Tzotil, Lakandoni, Kiči, Ixil, Itza, Miskiti, Jikaki
      Pipili, Xinca, Achi, Lenki, Nikaraji, Nikoji, Ulva, Rami, Boruki, Gvajmi, Kuni, Talamanki
      Ciboney, Sub-Taino, Taino, Kigvaji
      Črni Karibi, Igneri

    • Johan

      Še Slovensko ne dobro !

    • Franc Šink

      Jesti in piti

  • Anton

    vprašanje na naslovnik. Kako to da je sploh pogrnu na izpitu, saj je NAŠ?

    sarkazem press

  • domovina mili dom

    Kaj še niso v penziji pripadniki bivše okupatorske jugo vojske?

    • Johan

      Udba in mafija dela do smrti !

  • montyamp

    Koračin je pravi kader .
    Odrastel je v TITOVI DOLINI , katero so komunisti 1945 izpraznili , nemško govoreče domačine se je izselilo .
    TITOVA DOLINA , je danes pravo komunistično gnezdo .

  • Johan

    Pa saj obvlada srbohrvaščino. Za take tipe ni Angleščina, on lahko pazi le Milana iz Murgelj

  • Anton

    francoskega? , pa kaj se vi šalite,to so vesoljske zahteve, tega še vsi intelektualci ne znajo, kaj šele taki čaraponi

    sarkazem press

  • sončnica
  • FORT WORTH

    Ce si bedniki lipic,kucan in pahor mislijo,da bodo v slucaju intervencije poveljevali SV se hudo motijo.
    V miru se lahko kurcijo in spletkarijo…

  • Franc Šink

    Saj Kučan tudi ne zna nobenega svetovnega jezika pa je bil Predsednik države.V Sloveniji je vse mogoče.

    • von Rhein

      Verjetno “obraz prihodnosti” misli,da bodo za vsakim,ki ne zna jezika, hlačali po trije prevajalci kot so za njim,ko je bil predsednik.

    • janez55

      To pa ni res! Saj zna gučati prekmursko!

    • Coeus

      Tudi Jansevo znanje anglescina je na ravni znanja moje necakinje, ki je stara 5 let pa je bil predsednik vlade… ocitno je res vse mogoce… ampak na to vsi desni komentatorji mimogrede pozabite… samo vsi na levici so popolni bebci za tuje jezike ;)

  • dob

    V naši gimnaziji med leti 65 – 69 ni bilo med profesorji nikogar, ki bi rekel: Ne zanima me, kaj bo kdo rekel, ne kdo se bo temu upiral, toda pri mojem predmetu se boste vsi naučili tipkanja! Kajti, prihajajo časi, ko bodo vsi, ki ne znajo tipkati, veljali za polpismene…

    Toliko o pameti naših vzgojiteljev.
    Učili smo se pa predvojaško vzgojo, marksizem, zgodovino, psihologijo, sociologijo… torej predmete, ki en kurc veljajo, saj se je vse to, in pogled nanje, spremenilo in je zdaj neuporabno.
    Kot bi učili robo igrati golf.

    • kokobily

      Zadnjč sem pa videl eno ribo (zdi se mi,da se imenovala Vanda), ko je šeeeekakooo igrala golffff..

    • traktor

      Kakšne kurčeve teme so zadnje čase na portalu. Nič gospodarstva, nič prihodnosti, samo še islam pa polpretekla jajca, a ne de, Prjatu?

      • dob

        Jaz bi mnogo raje, ko bi se menili, kako ven iz tega, kar nas zdaj vse stiska. In potem, kako naprej.
        Ampak to nikogar, vsaj videti je tako, ne zanima. Maščevalnost se je razplamtela, in iskanje ” krivcev” je v teku.

        • traktor

          S kom pa češ se menit, vsi sam udrihajo en čez druzga, vsem pa se jebe za odgovornost in vse je strah. Vsi imajo stisnjene riti, ko je treba kaj konkretno. Zato tudi krivcev nikoli ne najdemo, čeprav imajo imena in priimke.

          • dob

            https://obstajajoljudje.blogspot.si/2017/03/planet-je-ogromno-srce.html

            Svoje “spise” sem prenesel na blog. Ne zaupam preveč okolju, ki ne išče drugih možnosti za komunikacijo, kot le to, da potencira željo po maščevanju.
            Jasno mi je, da mora človek biti pripravljen tudi aktivno poseči v okolje, če ga hoče spreminjati, toda vedeti mora, kaj bo potem, kam bo s sabo, kam bo šel in kam hoče priti. Človeška zgodovina je seznam spodletelih poskusov edipalizacije človeštva. Otroci pobijejo svoje očete (avtoritete, carje, bogove….) potem iztrebljajo svoje brate (opravijo s konkurenco) in na koncu postanejo natanko to, kar so prej najbolj sovražili.
            Meni se to zdi otročje in nedoraslo. Je pa za morilce najlažje, ker drugega ne znajo.

          • RATATA

            Kaj bo potem, ko zmaga je vprašanje dobri Dob.
            1991.sploh nekdo ni vedel, da je zmagal(!), niti kaj je sploh nujno, potrebno in možno storiti.
            Dojeti, da se je potrebno za oblast boriti ni dovolj, saj je nujno vedeti kaj s to oblastjo.
            Primer desetarja je npr. tak, ki ponazarja tisto, kar je brezveze – boljš, da ni. Ko je ostal z vojsko sam / je imel oblast, je jebal u glavo. Izkazoval je moč “privilegija”, te s činom pridobljene avtoritete. Svojo namišljeno pomembnost je tako izkazoval in si s tem prislužil srd, sovraštvo nas raje, navadnih vojakov, ki je eruptiralo v temi, da je z deko pokrit obležal.
            V vodu je do tega prišlo po enem tednu, v Deželi bo pač po enem stoletju.

          • traktor

            Odlično, se popolnoma strinjam s tabo.

        • indijanka

          Ni več čas besed. Čas odločanja je in o spremembah se bo vsak moral odločati pri sebi.

  • Morala

    Če bi obiskoval gimnazijo v naših časih 73-77, bi znal angleščino, francoščino in latinščino… :)

    • dob

      Če bi hodil na gimnazijo v letih 2010 do 2014, bi zdaj lovil pičke.

      • Morala

        hihi…Kar nekam na silo bi moral postati, morda mu jeziki ne ležijo!

  • Fogglof Tunnek

    Je pač padel na izpitu in ka zaj? Bo ga drugič naredil !!!… A mislite, da je JJ tudi opravil fse izpite prvič v Kumrofcu?… Dvomim.

    • FORT WORTH

      Saj ti tud nisi nic skup spravo.Zato pa zagovarjas luzerje. Vedno je bil kdo krif za tvoj polom na fseh podrocjih.

  • sprehajalec

    Vseeno pa bi dodal še nekaj, na račun Krkota, kjer sem se na lastna ušesa nekoč nazaj prepričal, glede njegove angleščine, da velja princip “govori kao što piše”. Res da je vojak, vendar je bil kasneje vojaški ataše v Kanadi.

    • Olga

      Za razliko od majskega hrošča, se je Krkovič dokazal v osamosvojitveni vojni! Bi rekla, da ste native speaker?
      Jezika se človek lahko tudi nauči, morale pa ne! Izdajalci, s Kučanom vred, so le izdajalci, za vedno!

      • sprehajalec

        Samo speaker Olga, ne native.

        Bodimo pošteni.

    • VERZIFIKATOR

      PO NAŠKI:

      Ovaj nit´ govori niti piše,
      momak ume samo da korači,
      kapu skida, košulju da svlači
      i za vrat starešini da diše.

      J(U)NA(K)

  • tramal

    Še en zabit komunist na čelu slovenske vojske potem pa se čudijo da jih več gre iz slovenske vojske kot pa jih noter pride.

  • janez cepec

    use to j’ že mu prilko nardit, pa kva j’ naredu. en kup tajkunčkov je sproducirou, pa bančno lukno j’ on začeu kopat, res pa je, da sta ga poj Barbika pa Alenčica nadgradila u nulo

    • Ana Job

      Škodo je pričel delati Drnovšek in njegov LDS. Dopuščal je, da so se slovenska podjetja pričela sistematično uničevati. V času JJ je bila zabeležena gospodarska rast, pa tudi edino stranka SDS se je vedno zavzemala za samostojne podjetnike. Rdeča banda pa je malo gospodarstvo že od nekdaj gledala, kot rakavo tvorbo. Jaz bi prepovedala, da slovenska podjetja množično selijo sedeže v tujino. Takšni kot je Sandi Češko, mi gredo na kozlanje. Podjetja imajo registrirana v davčnih oazah in iščejo vse sorte lumparije, na kakšen način bi čimbolj izkoristili svojo poceni delovno silo.

      • traktor

        Jebiga Anči, mi iz zasavskih vukojebin poznamo vse tole. Ostalim je bolj malo znano. Za njih je Drnovšek poštenjakar, Češko najuspešnejši podjetnik in ne švercer, ki z ničvredno kitajsko plastiko posiljuje penzioniste preko TV reklam. Privatnik pa je v dolinah le oberprasica.

        • Ana Job

          Bravo traktor! Tvoje razmišljanje mi je pri srcu! Direktno si povedal in brez olepšave!

        • Ana Job

          Ja, res je oberprasica privatnik, kot si se izrazil, imaš čist prav. Sami sebe živimo, fajn se moramo pomatrat za prispevke in še poslovne ideje moramo imeti, da se nam firme lahko obdržijo po 25 ali pa 30 let. Znamo s svojo glavo tuhtat in če zbolimo, bolni delamo, ker moramo, da plačamo cesarju davke in prispevke.

          • traktor

            Če tole, kar si zapisala ne bi bilo v celoti res, potem bi lahko bil vsak kurac privatnik. In tudi zaradi tega, kar si napisala je normalen, pravi privatnik zlo težko levičar. Razen tisti, ki je prisesan na jaslice, ne de?

          • Ana Job

            Jasno Traktor, treba je biti trdoživ, kot dren drugače ne preživiš in potem imaš tudi razmišljanje drugačno, ker ti ni nič šenkano.

          • traktor

            Tako je. In znaš veliko bolj pazit na težko zaslužen denar, za razliko od ostalih gobezdačev. In tudi izobraževanje traja v neskončnost,šola pa je hudičevo draga, glede na to, da se v glavnem učimo na napakah.

          • RATATA

            Par let nazaj, ko je bila neka “državna” kvazi spodbuda za ustanavljanje novih firm (pribl.5 jurjev) + olajšave pri prispevkih (so tudi novinarji ustanavljali neke s.p.-je) in drugi, ki so nadobudno mislil, da bo zalaufalo…..
            Je nastala “pušiona” za državo, ki je zmetala miljone stran in za ljudi, ki so bili skrajno nesposobni, nepoučeni, niso imeli pojma, usposabljali so jih pa ravno taki nespobneži.
            Večina teh “podjetnikov” si je nakopala dolg do davkarije!
            Vse karkoli se spomnijo tile bolniki, ki so odločevalci pri nas je pogreb.
            Privatnik, podjetnik – kapitalist mora mdr. biti zmožen kritičnega razsojanja in se do svojih moralno vesti in odločati.
            Včasih je pretežno še obstajala in bila v funkciji “protestantska etika”, kar je pogoj za trdnost, stabilnost in napredovanje firme, danes je pa to redkost. Kje pa to je, se pa težko opazi brez poglabljanja.

          • Ana Job

            Naša firma dela polnih 28 let in nismo nikdar koristili nobenih subvencij in nikdar nismo delali bypass firm.

          • RATATA

            Dobri poslovni običaji niso pretežno običajni pri nas.
            Jaz sem npr., ker sem po sedmih letih dela hotel “nekaj več” in sem imel našparane 3 mesečne moje neto plače (tedaj 3 x 2 povprečni) začel privat in delujemo 16 let.
            Stabilno, ravno zaradi dobrih poslovnih običajev, pa tudi vestnosti.
            Da ni še bolje, je zaradi nategunov, ki ne plačajo in stečajev. Kar dopušča država.

          • Ana Job

            Čestitam Ratata! A veš, da sem vesela! Ni čudno, da se jaz, ti in Traktor tolk fajn skupaj vzamemo. Delamo zase, pa tudi s svojo glavo razmišljamo. Če bi bili pa lopovi in stranke nategovali, bi pa hitro zaprli. Še naprej veliko poslovnega uspeha ti želim! :)

          • RATATA

            Nene, nič ni za čestitat. To je običajno! Zame ne more biti drugače. Saj že izraz običajno to pove.
            Za želje pa hvala enako, da bi le zdravje služilo, no pa vsaj mal sreče člouk tud nuca.

          • Ana Job

            Ja, dobre volje moramo bit, pa včasih se tudi malo izklopit in iti, kam z boljšo polovico,da se nafila akumulator. In malo za dušo pošimfat politiko, da se bolje počutimo. Pa lep večer želim!

          • traktor

            Eh,dons je sam še kdo bo koga bolj nategnu, pa prej. To je glih zarad tega, ku sm napisu zgoraj. Pr nas je res lohk glih usak kurac privatnik.

    • rubec

      Cepec, slišim da si za svoj priimek na upravni enoti celo takso plačal. Zakaj nisi izbral bedak ki so baje zastonj. Ti pa si bedak.

      • janez.pokoncni

        cepec se bere naprej in nazaj enako. Takšni priimki so izjemna redkost. Umotvorov cepca že dolgo ne vidim več tako, da ne morem preveriti ali se tudi njegove pesnite, ki jih pušča na portalu, berejo naprej in nazaj enako.

        • rubec

          Seveda se vendar je spremenil smer. Zdaj se berejo od spodaj navzgor in od tam po diagonali navzdol. V eni smeri se bere da je idiot, po drugi pa da je kreten kar je zopet enako hehe.

  • if

    Predsednik RS: “Slovenska vojska ostaja na najnižji sposobnosti delovanja.” https://www.rtvslo.si/slovenija/pahor-slovenska-vojska-ostaja-na-najnizji-sposobnosti-delovanja/416954

    To pomeni “slovenska vojska se ni spospobna braniti niti pred Francem Koračinom, napadalcem po izboru negativne selekcije!

    • janez cepec

      kakršn komandir, taka vojska

  • VERZIFIKATOR

    Franc Milanič – Čuko

    BRIGADNI KORAČKIN

    Izbral ga za poveljnika je ata,
    naj vodi četico otrok domačih,
    podporo da dobi pri pomagačih,
    kot ata fant je malega formata.

    In večjega ne naredi kravata,
    zavezana okrog vratu vojaško,
    ne drža mrka, hvaljenje junaško,
    saj vendar tega je izbranec ata.

    Ata, ki lingvistično je ničla,
    zna le nekaj fraz po madžaronsko,
    smejejo pa se mu vsi huronsko,
    ker angleščina je njega pičla.

    Kakor ata, takšen je izbranec,
    ta navzgor koraka po koračkih,
    se uči pri samih grdih račkih,
    fant je kot na vrvi napeljanec.

    Kaj govóril tuje bi jezike,
    je pomembno le, da prav korači,
    se pred atom in pred strici pači,
    da pristaš očetove je klike.

    Podeli mu atov zborček čin,
    ki mendá vsa vrata mu odpira,
    glavna le pred nosom mu zapira,
    čin je to brigadni koračkin.

    Treba razumeti ni jezikov,
    je pogoj za čin mu ta spregledan
    in spregled od ata zapovedan,
    saj ne potrebuje s tujci stikov.

    Se brigadni koračkin kot ata
    neverbalno pač sporazumeva,
    čudno ni, da v kotu fant sameva,
    kot na hlačah zadnja je zaplata.

    Ko angleško kdo po čem ga vpraša,
    se Francoza dela, razkorači,
    uniformo fant narobe slači,
    v tem še ata vrli sin prekaša.

    Kjer kriteriji so atov malih
    merodajni za napredovanja,
    k atu kjer se vsak otrok že sklanja,
    je kot pri dresiranih živalih.

    Pamet odpove in cela skupnost,
    le nagon obvlada še osebke,
    ta navzgor dviguje zgolj iztrebke,
    posmehuje pa se vsem brezupnost.

    • Luiggi

      Why they don,t name me on this position I am perfectly fluent in English,I have been using this language daily for the past fifty years and I can assure Slovenian army that I will be the most Honorable comandante!

    • Nata

      Eh, res ste mojster. Tale o malem atu je luštna!

      • VERZIFIKATOR

        Mojstri, draga Nata, so le oni,
        meni s prstom nanje gre kazati,
        njih uboštvo v slabe rime dati,
        reči, da so v draguljarni sloni.

        • Nata

          Slabe rime ? No, skromnost je lepa čednost.

  • dule5

    dajte. kučan je kriv ka ne zna angleški.

    • von Rhein

      Tipičen primer napačnega postavljanja kretnice,usmerjaš proč od bistva.Hočeš zatemniti barabijo.Tukaj gre za to,da ravno kučan forsira na odgovorne pozicije nesposobne ljudi.Kvalifikacija zanj ni pomembna,pomembno je koliko se trudi prispevati k vzdrževanju “tekovina”.Tudi škoda ki jo povzroči državi in državljanom njemu (kučanu) ni pomembna.On in potomci imajo vse.

  • karpelec

    Vse poteka v stilu favoriziranih ala (Bratovšek, Betteto, Turk) in temu primerni so tudi rezultati.

  • samsara

    Ali je morda priimek Koračin izpeljanka iz Koraćin?
    Bilo bi povsem skladno z dosmrtno jugonostalgijo dosmrtnega tovariša vplivnega vodje, ki mu samostojna Slovenija nikoli ni predstavljala najintimnejše opcije.
    Pa tudi talent do tujih (‘stranih’) jezikov populacije Balkana je dokaj znan.

  • samsara

    Pa dobro no, a ni mogla Udba kakorkoli pripomoči k uspešnemu zaključku izpita iz tako težkega angleškega jezika?
    A se starajo skupaj z njihovim zadnjim vrhovnim poveljnikom al kaj?

    • Janez

      Posrečena pripomba !
      Dejansko povzroči smeh !
      Formalne in neformalne skupine prisile imajo na področjih psihičnih kvalitet, sposobnosti, znanj itd. – verjetno : zelo kratek domet !
      Še en nesrečnež na mestu, ki je zanj previsoko: počutje človeka je nesrečno, slabo ?!
      Več denarja pa le priteče v žep takih malo talentiranih oseb, ki same ali jih drugi rinejo na visoke položaje – kot če bi bili na dohodku od socialnega varstva ! Mar ne !?
      Verjetno je to tudi edini motiv takega dogajanja !? Lepe pozdrave L.r,Janez Komenda

      P.s. človek z malo talentov – ne govorim za tega gospoda – tako težko zaposli – samega sebe !
      Žal je takih oseb na tisoče : a nihče od teh, ki jih jaz poznam – na mestu, kjer mu priteka vprašljivo zasluženi “preveč-denar” – ni zadovoljen, se počuti – nesrečnega. Kolikor jaz vem.

  • Anton

    čak sedaj pa nekaj ne razumem, levaki pravjo da so superorni, za desničarje , torej za nas, pa porečejo, češ , da smo mentalno zaostali, inferiorni, po “drugi stran” pa sem priča dobesedno vsakodnevnih informacij, ki so milo rečeno kontradiktorne temu, npr. prek medijev, kolegov zvem da je enk osebek-levak “pogrnu” na izpitu, da je preplonkal diplomo. Čakajte malo, tu nekaj pač ne “štima”, superiorni posameznik, njegov intelekt, dostojanstvo mu veleva da nikoli nebi šel pod svoje dostojanstvo, to mu je pač pod častjo, razen če ni tak intelekt kot se hvali in je zgolj človek-blefer, kar praviloma levaki pač so

    sarkazem press

  • sevenx

    72 brigada. Imamo pa samo 2 brigadi. Še malo pa nam bo ostala samo še 1.

    • Anton

      hja nevem no ok 72=7-2=5===>7-5=2

      pač čudna matematika, sam tako pač je v stilu levakov

      sarkazem press

  • mojev3

    Ta dva ničvredneža ne smeta imeti nobene besede pri napredovanju,ker sta sama veliko škode naredila
    za Slovenijo in v slovenski vojski.

  • garfi

    komunajzarska negativna selekcija

  • janez cepec

    “genarala” Krkovića za načelnika, on ma use pogoje, pa z naglasom govori anglešk

    • učko

      Po stari partijski maniri izbran kandidat: “Ni važno kaj zna, važno da je naš, komunist !!!!

      • janez cepec

        ja glih tko j’ biu u partij, kot njegov mentor, ljubljeni vodja, sej pravem 1x komunajzar, 4ever komi. tko j’ to, pa nč drgač

  • sodnikisozločinci

    Ma ne ga no srat, človek govori štiri svetovne jezike; hrvaški, srbski, bosanski in črnogorski. Pošljite ga vsaj pred Titov mavzolej na Dedinje, da bo tam držal častno stražo, takšen možganski trust je treba izkoristit.

    • Anton

      pozabil si dodati sarkazem press

  • Svinsk zrezk

    mene zanima ,ce pride do cesarkoli s cim se bomo branili z vilami in buzdovani al kva ,kr očitno je da nimamo niti municije kaj sele vorng orozja.

    • janez cepec

      ljubljeni vodja ma sigurn še kešn gever pa kešn patron na lagarju, valda mu je kej ostal od šverca, pa bo posodu

    • xtc

      nO povprašajkanalizacijskega osamosvojitelja Milana zakaj je temu tako:

  • xtc

    Ta primerni nič čudnega;NOB SO FURALI RAVNO TAKI IDOLOŠKI diletanti ter (potencialni zločinci) proti naarodu:Torej a ste mislili ;da bodo idioti kandidirali pamtnega?
    NAK! pAMETNI BEŽIJO OD IDIOTOV:

    • FRANC3

      ++++++++++++++

    • radames

      Ampak, jaz enega brigadirja kar dobro poznam. Bil je moj sodelavec v civilni službi, kjer je priplezal do tehničnega direktorja znane ustanove, potem je šel v vojsko, bil v šoli v USA, bil potem tudi v USA zastopnik slovenske vojske. Ambiciozen, inteligenten, pameten.
      Seveda pa se s tvojim mnenjem o revolucionarjih strinjam.

      • xtc

        Tudi Cerar je “pameten;ambiciozen;;intiligenten” in celo predsednik vladeje_torej saj veš kaj sem ti povedal:

        • radames

          Ja, sam ti tega ne poznaš. Jaz ga že skoraj 50 let.

  • FRANC3

    No no, kar umirte se. Če je Kučanov, potem je zagotovo dober. Prosim, nič pripomb čez tovariša Koračina.

  • Hribouc

    Sicer pa, kdo je milega Kičana slišal govoriti ali peti ali pisati kaki tuji jezik?
    Udbašem pač to ni potrebno, kaj pomembno!?
    Koračin pa morda obvladuje Putinski jazik, jelda?

    • Ana Job

      Kučan je po očetu Srb.

      • dob

        Misliš po staršu 1/2 ?
        Je treba definirati, zato sem dodal številko 2. Da je takoj jasno, da je imel 2 starša: starš 1 in starš 2!
        Torej: po staršu 1 je Srb.

        Kajti kmalu bo treba vsako reč precizirati. Pojavile se bodo družine z več starši. Včasih sta bila starša samo oče in mati, zdaj pa ne bo več tako. Zato tudi ni potrebno, da sta le dva.
        V komuni, denimo, kjer bo 15 staršev, se bo pisalo: po staršu 7 je Srb ali pa Sirijec. Ali pa Norvežan.
        Oblike spolov (oprosti, že sama beseda “spol” se mi gravža!) bodo tako svobodne in raznolike, da jih bo nemogoče predvideti, ampak, saj ni važno, ker spol (grrrr….) itak ni več pomemben.
        Povečala se bo pa prodaja šampona proti odpadanju kurcev. To bo tako, kot prhljaj.

        • Nata

          Dobra razlaga !

          • Borut Stari

            Dodal bi še da pri vsem tem nori zlorabljajo zmedene

        • Ana Job

          Točno tako!

        • Borut Stari

          No, če se ti izraz spol gravža uporabi gender.

      • Borut Stari

        Ja, in menda sta z Jankovićem v 2. kolenu v sorodstvu.

    • Janez

      Se zelo strinjam !
      Zaradi verjetnega neznanja zahodnih jezikov ex preds. M. K. nikoli ni bil pravi predstavnik nas Slovencev in Slovenije !
      Le z jugom ex YU se je znal pogovarjati oz. jih pohlevno poslušati – kaj na jugu ex YU hočejo !
      A!?
      Je kdo kdaj slišal M. Kučana ali Z. Jankovića govoriti angleško, nemško, špansko, francosko ?!
      Jaz ju še nisem slišal.
      Bivši krvavi pianist- diktator J. Broz !
      je naše sedanje žalostne pokomuniste – v znanju jezikov – močno prekašal: gladko je uporabljal nemščino in angleščino !
      A kdo ve: ali so naši baje znanstveni profesorji na FDV !
      – že ugotovili ?!
      -pravo identiteto osebe poznane kot J. BrozTito ?!

      Jaz jim ponujam tri imena za politično zločinskega-morilskega diktatorja !
      – Joseph Klein,
      – Joshua Ambros
      – Josip Lebedeev

      A na FDV še podajajo ubogi mladini pravljice o J. Brozu ?
      … kot “dečku s Sotle” , a o NKVD, OZNI, KNOJU …študentom kaj povejo ?
      …pa o povojnih politično–vojaških pomorih tisočev neoboroženih ?

      … z OZNO in s KP partizansko vojsko?
      A FDV sploh je prava fakulteta ?
      … a študentov ne naučijo realne zgodovine, jezikov ? L.rr. Janez Komenda

  • centurion

    Pozna zelo dobro JLA srbski jezik in komande.
    Tudi Kučan zna samo srbsko komunicirati.
    Prav tako saraorec.

  • janez55

    Ja, potem bo vse drugače. Vojakinje bodo dobile neprebojne tangice.

  • cosmosjasnovidec

    Kateri levak bedak je pa kdaj bil za kaj sposoben razen za krajo.

  • Borut Stari

    Na večer proglasitve slovenske samostojnosti je spletkarski predsednik CKZKS izjavil; “Danes so sanje dovoljene, jutri je nov dan”. Vedel je kaj se bo zgodilo. Vendar se ni izšlo po njegovi intimni opciji,

  • Goran Hvala

    Kak zdej to?..tuji jezik…sej ste tolk prot drugim jezikom…v sloveniji je slovenscina..kaj mu rabi potem anglescina?..za obrambo slovenije verjetno ne bo po anglesko civkal?..al kje bi bla ta obramba slovenije?..verjetno v kaksni bogati drzavi v afriki…tam je treba ubranit domovino…;-)

    • Janez

      Ja ?!
      Nerodna reč – če ne zna angleščine !?
      Na javnih položajih, kjer imaš uradne stike s tujino – je jezike že treba znati !
      No !?
      Če se bo v ZDA pogovarjal s Trumpom – bo že Melanija priskočila na pomoč !?

      In – prevedla v – slovenščino ! A pravi način to ni. Malo šale. L..r. Janez Komenda

      • Hribouc

        Prihaja Rusjaščina, jezik Moskovitov, ki so temelje jezika vzeli, mimogrede, starim Slovencem, ki jih rimski zgodovinar Strabon kliće: Iliri.
        Enako, kot so to vedeli že Napoleonovi strategi in imenovali dežele Balkana in dežele Kranjske za Ilirske province.
        …in Tarepasti Božo, dvorni zgodovinar za razbojniško rdečuhasto revolucijo slovenskih razbojnikov, delomrznežev, hlapcev, psihopatov, lenuhov in faliranih študentov nima pojma o tem!

        AMPAK – ne se bat-vse je že spisano zdavnaj – prihaja med Ljudstvo Udbokučanistana, neustacvljivo!
        ON, MALI MILAN VELIKIH PRDCEV, PA KAŽE KSIHT PREVARANTOV BODOČNOSTI!
        Zakaj ne pokaže mozoljastokocinaste riti???

  • odzunaj

    Dol z izdajalskim generalom Lipičem.
    In kdo je ta državljan Kučan ? Kaj ima on pri tem ?!

    • Hribouc

      Ni Kučan , pač pa Kuečan (Kičan, ali u z dvema pičkama), kolega, kot pravijo za udbošankom.

    • samotoje

      A Kučan? On nič, on je upokojenec, ki čoha mačko in se malo pogovarja s tem in onim. In kaj predlaga. In kaj pripomni. In koga na kaj spomni. Sicer pa nič.

  • Hribouc

    Kašna angleščina?
    Bedaki.
    Namen (zlobni)posvečuje CILJE.

    Cilj pa posvečuje vsa SREDSTVA.
    Vmes pa je, spredaj in zadaj, še velika, bizarna, morilska in svinjska komunistična LAŽ.
    Laž pa nesmrtna ogabna kosmata in črna duša svinjskega komunizma za vse čase.
    PEKLENSKO OGABNO.
    SMRTNA PAST.
    Kuečan je vanjo slavnostno vztopil z blagoslovom smrti pri 17. letih !
    Zapisano hudiču.
    Zakaj ne izstopiš pobič ?
    Zamrznil in primrznil si članstvo, za kaj več ni jajc, kaj?

    Briga me!
    Ampak zakaj te nismo opozorili, Kuečan ?
    Bo najprej rekel Sv.Peter, še preden me spusti pred TRON VLADARJA VSEH ZNANIH, NEZNANIH IN PARALELNIH VESOLIJ NJEGOVEGA STVARSTA.
    Lahko bom izrekel, da vsaj poiskusil sem, čeprav včasih na vulgaren, žleht ali pa na hecen način !

    Na oni strani Štefka ne bo mogla kuhat čajčkof, tudi f Piran se ne bo vidlo – bo pa krambergerjev Ivan pel v sprejemnak koralnem zboru – strici iz Nebes so mi povedali. Tudi to, da Miškota Krajnca ni tam-ker je pripomogel častitemu mladeniču Halasu predčasno na grozen način končati žiflene !
    Sporoča sprejemni Odbor velikega Križišča.

  • samotoje

    Glavno je, da zna povedati: aj is Franc in če reče še sogovorniku: ju is maj men in ga potreplja po glavi, je to več, kot je od tega istega Franca mogoče pričakovati.

  • Aton

    Pa saj ga je Milan preveril in se mu je zdelo, da odlično obvlada angleščino in zgodovino VKP(b).

  • Franc Šink

    Oborožujmo se ! taki nas ne bodo ubranili!!

  • Zaskrbljen

    Me prav zanima koliko malih ljudi sploh se ima interes za vojne. V primeru resnih spopadov in vpoklicev nas bo 3/4 dezerterjev. Vojna ne hvala in pogumno v svobodo!

    • Zaskrbljen

      Hvala kurcu, da zivimo v casih kjer ni treba poskociti na bojni zvizg gospodarja. Naj se kar oni borijo!

  • Ankica Radenković

    ..mav sm zmedena…kak je vohka bil ta collonel udeleženec vojne za slovenijo, če pa je Kučanov ljubljenec…splošno znano je, da so se za Slovenijo borili samo naši…Kučanovi so bili menda proti…vsaj tako razumem našo zgodovino…

  • Iza Demos

    Ta je še najmanjša in zaradi nje niti ne zardevam.

  • Miro Jereb

    Zgleda da je zabit kot vaška šterna…

  • Anti

    Če po 2 mesečnem tečaju ne pozna niti osnov potem takem ni umsko sposoben za opravljanje kakršnega koli voditeljskega položaja. Osnove angleščine razumejo četrtošolci kaj šele 50 let star človek. Sicer pa kje zaboga živi saj smo obkroženi z angleškimi filmi, glasbo, internet, večina navodil je v angleščini…..

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!