Ustavno sodišče odločilo, da prepoved muslimanskega klanja živali ne posega v pravico do veroizpovedi

Halal klanje neomamljene živali. (Foto: iStock)

Ustavno sodišče je soglasno zavrnilo ustavno pobudo islamske skupnosti za oceno ustavnosti 25. člena zakona o zaščiti živali, ki določa, da se mora vsako žival pred zakolom omamiti. Sodniki so se oprli na ustavno zapovedano varstvo živali pred mučenjem, ki zajema tudi prizadevanja zakonodajalca, da prepreči, ublaži ali omili telesno neprijetne občutke bolečine, stresa in strahu, ki jih živalim povzroča človek. Varovanje dobrobiti živali s tega vidika je del morale in je ustavno dopusten cilj posega v versko svobodo. 

Islamska skupnost se je sklicevala na 7. in 41. člen ustave v zvezi s 1., 2. in 14. členom ustave ter 9. členom EKČP, da je obredni zakol živali brez predhodnega omamljenja bistveni sestavni del islamske vere, s tem pa tudi svobode veroizpovedi in bogoslužnih interesov slovenskih muslimanov, nedopustnost predhodnega omamljenja pa naj bi bila zelo jasno izražena v temeljnem islamskem viru. Islam naj bi predpisoval uživanje mesa živali, zaklanih na poseben način. Prav tako so zatrjevali, da imajo zaradi omenjenega zakona težave pri dobavi mesa obredno zaklanih živali v slovenskih trgovinah.

Ustavno sodišče je v postopku za oceno ustavnosti, začetem na pobudo Slovenske muslimanske skupnosti, ki jo zastopa znani slovenski pravnik Andraž Teršek, odločilo, da zakol brez predhodnega omamljenja povzroča živalim znatno večje trpljenje v primerjavi z zakolom predhodno omamljenih živali. Razlog za to naj bi bilo daljše (tudi dve minuti ali več daljše) trajanje stanja zavesti živali, ki ni bila omamljena. Čas izpostavljenosti živali bolečini, stresu in strahu naj bi bil pri zakolu brez omamljenja toliko daljši.

Foto: epa

Opustitev normativnega urejanja zaščite živali bi predstavljala kršitev četrtega odstavka 72. člena ustave. Iz tega, da ustava zahteva zakonodajno ureditev varstva živali, logično sledi, da je varstvo živali ustavno varovana vrednota in da pomeni vsebino ustavno dopustnega javnega interesa, ki lahko utemeljuje tudi posege v človekove in ustavne pravice (tretji odstavek 15. člena ustave). Slovenski ustavni red sicer ne zahteva, da bi živali uživale enako pravno varstvo kot človeška bitja, zahteva pa njihovo varstvo.

Zakol živali lahko poteka le na način, kot ga določa zakon.

C. Š.

  • soc

    Islam raus! Nima kaj iskati na tleh mojih pradedov, ne danes, ne jutri.

    • Franc Šink

      Tudi židje koljejo na podoben način (košer)Njim se pa nobeden ne upa oporekati.

      • xtc

        Ni res ne zavajaj v Švici je oboje prepovedano ali Švicarska pravila ali pa nič.

        • Franc Šink

          Ampak še vedno koljejo.

      • Stajerka

        a so se Židje pritožili??…..kolko jaz vidim, se je pritožila muslimanska skupnost in dobila odgovor kot se sliši……

        • karlina

          točno

      • soc

        Te je kdaj kak Žid posiljeval s svojo religijo na vsakem koraku v tvoji domovini, kot to delajo islamski primitivni zdraharji? S šest stoletij starim načinom totalitarističnega razmišljanja? So kdaj Židje zahtevali posebno hrano v slovenskih vrtcih (nikakor ne prosili zanjo)? Po spolih povsem ločeno telovadbo v slovenskih osnovnih šolah? Daj, no, caro amico, ne išči paralel tam, kjer jih ni.

        • Franc Šink

          Ogrožali me seveda niso, Ampak vera jim to narekuje.

          • Steiermark

            seveda te niso, ker niti oni tako kot tudi musliji, ne “uživajo svinjine”…..

        • Franc Šink

          Sicer pa.Najboljši profesorji so bili ravno Židje .In to na Nizozemski (fizika)Zato sem jim res hvaležen!!

          • večni srb

            Gledam globalne enciklopedije, zadnjih 200,še posebej zadnjih 100 let povsod v glavnem angleži, razen nekaj svetlih izjem, ki so bili po rodu judi, vendar so se vsi rodili in odraščali v Evropi.

          • Lokomotivführer

            Na izraelskem letalu ali letalu, ki leti v Tel Aviv je seveda košer obvezno na voljo,…, sicer je pa “jud je fizikalna rasa”(iz Fizikalne abecede), saj je vsaj 20 znanih fizikov judov, od Einsteina, …..judovskega porekla

          • Franc Šink

            Res je.

          • Lokomotivführer

            Da dopolnim: Einstein,
            Hertz, Fermi, Kárman, Born, Pauli, Stern, Raabi, Bogoljubov, Landau,
            Schwinger, Feymann, Cell-Mann, Weiskopf,…..

      • večni srb

        Pri nas ne.
        Mi smo otroci razsvetljenske revolucije, ne pa nekih božjih prič.

        • Franc Šink

          Daj nehaj no.

        • Lokomotivführer

          Judi niso redki, v fiziki do sredine prejšnjega stoletja: Einstein,
          Hertz, Fermi, Kárman, Born, Pauli, Stern, Raabi, Bogoljubov, Landau,
          Schwinger, Feymann, Cell-Mann, Weiskopf,…..

      • samotoje

        Pri nas ne in tega tudi niso nikoli zahtevali. Kolikor vem, evropski Judje niso nikoli strogo sledili pravilom košer hrane.

        • Franc Šink

          Predvsem dobrega vina.

      • Anthon

        Stara zaveza se res ukvarja s takšnimi obrednimi dejavnostmi. Vendar tam ne gre za to, da neki idioti ubijajo na ta za današnje čase srhljiv način, ampak so bili dogodki izpred 3000 let posledica intimne povezanosti človeka z naravo in Bogom. Obredni dogodki so se odvijali običajno ob hudih nesrečah, vojnah, ali da bi preprečili gorje ipd. Ljudje so tedaj strašno trpeli, trpljenje živali je bilo nekako sestavni del takšnega človeškega gorja. Niso znali drugega pač. Tako nekako je treba razumevati tiste krute čase. Danes pa je to nesprejemljivo.

        • Tone

          Danes se temu reče košer. Je vse identično halalu (saj je ta del biblije sestavni del korana) samo žival ni obrnjena proti Meki, ampak proti Jeruzalemu. Košer zakolu vedno prisostvuje rabin, kot halal mufti. Kdor ima pravico svoje proizvode označevati tako, se mora tega držati. Muslimanom in judom se je čas ustavil pred 4000 leti.

          • Anthon

            Tako je. Sveto pismo za danes se ne sme brati tako, tega Bog ni zapovedal. Katoliška Cerkev to dobro ve.

          • Tone

            Kristjani so se odvrnili od judovstva predvsem zato, ker Judje njihovega nauka niso sprejeli in kot Judje svojega nauka ne bi mogli širiti kot odrešenja za vse ljudi, ker je judovstvo izraziti plemenska religija. Ko se je pojavil islam, je bila ideja univerzalnega odrešenja na Bližnjem vzhodu že zakoreninjena in jo je islam prevzel.

    • karlina

      NIKOLI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • večni srb

      Vera tvojih pra pra pradnikov je bila poganska, to je dejstvo.
      Tudi krščanstvo je arabska ideologija, ki je že začela zelo mutirati v neko čudno teofizijo, iz katere lahko nastane edino kup dreka.

      • Steiermark

        iz tebee pa nemore, ke to si že…..

  • Grenze

    EVROPA NI MUSLIMANSKA AMPAK KRŠČANSKA PRI NAS VELJAJO NAŠE NORME IN ZAKONI KDOR SE JIH NE MISLI DRŽATI NAJ GRE DOMOV VEN IZ EVROPE !

    • karlina

      VELIK PODPIS !!!!!!!!!!!!!! +10

  • xtc

    Enako prepovedat kot v Švici vse mesnate izdelke,ki niso pridobljeni po EU ali Švicarski zakonodaji-torej uvoz mesa ,ki ni pridobljen po EU normah in zakonodaji PREPOVEDATI.

  • Stajerka

    ne samo ubijanje brez omamljanja, to je ubijanje na najbolj grozovit način……počasi spuščajo kri, kriki mučene živali so jim očitno v užitek – tak da v članku navedeni 2 minuti mučenja ne držita, je kar krepko več…..

    • karlina

      TOČNO, med živaljo in človekom, v muslimanskem svetu ni nobene razlike, kar se tiče mučenja, kar je GROZLJIVOOOO !!!!!!!

      • večni srb

        Bravo, potem se seveda zavedaš kaj delajo pri nas z državljani fašistične teroristične tolpe, ki počasi zastrupljajo in ubijajo državljane tretjega razreda, pod posebno zaščito države. Kot, da pri nas ne bi obstajale nobene človekove pravice več, narod se sekira pa za goveda in kozličke. Zelo usmiljeno, čeprav ti nič ne zamerim, če pa ne veš, ne moreš vedeti, pri takih medijih in varnostno represivnih službah kot obstajajo pri nas.

    • večni srb

      Predstavljaj si, da te mučijo 10 let ali več, preden ti končno skrajšajo muke. Ker to delamo pa pri nas z ljudmi.

      • Anthon

        A na akcije svojih bratov v Srebrenici si mislil s “pri nas”?

  • tasilo

    Muslitji že 28 let na 45 podlage — bolj ali manj civilizirano — živijo v Sloveniji, pa jih do zdaj ni nič motilo. Zdaj jim pa kar naenkrat greben raste.

    Tukaj je Slovenija. Komur kaj ni prav, naj lepo pobere šila in kopita in se odseli kamorkoli drugam. Tako preprosto je to.

    My house — my rules.

    • RATATA

      Repetiraj!

    • samotoje

      Ti si pa hud. Jaz tudi.

    • etrusk

      Naj končno že gredo tja od koder so prišli-nobene škode le ena sama korist.

  • xtc

    Definitivno je sklicevanje na vero v primeru da je žival omamljena in ne trpi,da gre za poseg v versko svobodo abotna,saj na živali ni narejeno ničesar,kar bi žival umazalo ali žival podvrglo kakšnim kemijskim posegom na mesu niti ne ogrozilo zdravje.

  • Stajerka

    kaj US bo presojalo o Džamijski ulici v Lublani???…..

  • bisabre

    Je že kdo dal pobudo?

  • Tweety Bird

    Še nekaj zvezi s sodiščem… Sodišče je zavrnilo odškodninsko tožbo SDS proti državi zaradi vpliva procesa Patria na volitve leta 2014. Od države so zahtevali nekaj več kot 800.000 evrov škode, ki je nastala, ker so zaradi procesa po njihovem mnenju dobili precej manj glasov, kot bi jih sicer. Sedaj pa so še dobili prst v rit :)

    • Marjan

      Jutri bo članek na “nori24tv” → Komunistično vmešavanje Kučana na razsodbo sodišča.

      hahhahahahahahah

      • Tweety Bird

        Gotovi so…posrani klerofašisti !!! :)

        • večni srb

          Sploh ni res, zaradi takih fašističnih konstruktov so kvečjemu močnejši in jih bomo še težje ločili, saj bodo imeli več vpliva. Fašizem je vedno napačna pot, tudi če je kakšen gnoj mislil, da si lahko z njim pomaga, za višje dobro in ne glede na koleteralno škodo.

      • stajerc5

        Upam, da bo v stilu halala odletel k svojim pobitim Slovencem! Tam ga bo sele cakalo „odresenje“… Na oni strani bo se molil Boga in Janso za odpustke, samo, pizdek mali, da bos tudi ti razumel; Oprostaja nema!!!

        • samotoje

          Pusti bedaka, saj vidiš, da se samemu sebi hahlja. Zadnji stadij.

    • večni srb

      Upam, da se bodo pritožili, konstrukt državnih teroristov je zagotovo hudo kaznivo dejanje in jih morajo kaznovati, odškodnine so itak samoumevne.

    • xtc

      Me zanima,kaj bo o tem menilo ESČP.

  • Hun

    Pokazte mi enga slovenskega mesarja da se bran posla..Slovenc bo zaklal muslimanu samo da bo zasluzil

    • Tweety Bird

      Poravek:

      Desničarski Slovenc bo zaklal muslimanu samo da bo zasluzil.

  • Jovo Jamnica

    HCS
    based in Switzerland is operating since 27 years to assist ingredients,
    food products, pharmaceutical and cosmetic manufacturers to cater the
    halal market needs.

    ————-

    http://www.halal-zertifikat.de/englisch/worldwide/halal_certification_bodies.htm

    • Tweety Bird

      Kaj pa muhe in komarji? Kako jih lahko ubijem na halal način? :)

    • Lisjak

      Med njimi je tudi Perutnina Ptuj.

      • Jovo Jamnica

        To pomeni, da v klavnici Perutnina Ptuj ni nobenega ateista. Pogoj halal klavca je, da je musliman, kristjan ali jud. Ko klavec uporabi pištolo za omamlanje, more pazit, da šok živali ne ubije. Če jo pred puščanjem krvi ubije, to ni več halal.

        • večni srb

          Bravo,točno tako, saj ne sme vsakdo klat živali, zgolj posvečeni. Kdo je pa pri nas posvečen mesar, lepo te prosim.

          • Jovo Jamnica

            Valda… LOL

        • Lisjak

          Koliko je meni znano hodi klat neka muslimanska firma.

          • večni srb

            Uniforme in nože dobijo pri nas ali prinesejo s seboj svoje?

          • Jovo Jamnica

            Nekaj sn ti najdo. vem, da nisi kovač…

            https://en.wikipedia.org/wiki/Damascus_steel

          • Jovo Jamnica

            Ni nujno. Poglej si toti videjo…

            https://www.youtube.com/watch?v=gs3ma6OgYqE

          • Lisjak

            To mi je povedal en ptujski mesar in so jezni na njih ko hudič.

          • Jovo Jamnica

            Tak je blo leta 2003…

            Postopek zakola na Ptuju, ki se od navadnega postopka razlikuje samo v
            prisotnosti muslimanskega pooblaščenca, smo si ogledali, oboroženi s
            fotoaparatom. Ogledali smo si vso proizvodnjo; sodelavka Perutnine Ptuj Alenka Brglez
            nam jo je razkazala tako (pokukali smo lahko v vsak kot), da bi vsakega
            prepričala, da nič ne skrivajo. Piščance, pripeljane s farm gojiteljev
            (ti dobijo mlade rumenčke za vzrejo od Perutnine Ptuj, saj imajo tam
            svoje kokoši, ki nesejo jajca), najprej iz lesenih zabojev premestijo na
            tekoči trak. Nato nekaj krepkih mladcev, stoječih v krogu, obesi
            piščance za noge na tekoči trak v obliki vijugaste kovinske palice.
            Palica-trak se počasi premika v zatemnjen prostor (tema naj bi piščance
            pomirila, a na traku niti niso bili videti kaj dosti vznemirjeni), kjer
            samodejno rezilo, potem ko je piščanec z močnim curkom vode omamljen,
            prereže glavo – le napol.

      • stajerc5

        Dedec nima pojma! Coop, Migros in ostali so najvecji kupci. Kvaliteta pa CH ocenjeno prvovrstna! PP In Mesnine Celje je vsaj kvaliteta!

  • Zaskrbljen

    Super naslovna slika, primerna temu mediju. Bruh!!

    • večni srb

      Kar si enkrat videl, ne moreš več odvideti.

  • Striker

    In ne samo klanje na halal način, prepovedati bi morali tudi uvoz proizvodov, narejenih na halal način. In komur to ni všeč, naj odide tja, kjer je halal način klanja dovoljen. Tudi v Angliji se ne smeš voziti po deni, čeprav se cela Evropa vozi po desni, zato, naj velja, da je v vsaki državi nekaj zakonov, ki nekaterim ne ustrezajo, ampak se jih morajo držati.

    • samotoje

      Pri nas doma ne kupujemo poli salame tudi zato, ker ima znak, da je halal. Torej je namenjena muslimanom, ne nam.

      • Tone

        To bi pa rad videl, kako koljejo piščance tako, da imajo glave obrnjene proti Meki. Sicer pa je vse piščančje meso halal ali košer, ker piščance koljejo tako, da jim prerežejo vrat, ko visijo na tekočem traku in plahutajo, dokler jim ne izteče vsa kri.

  • večni srb

    S hrano se ne igramo!

  • večni srb

    Se ne strinjam s Terčkom, ker obstajajo tudi drugi načini milostne usmrtitve živali, ki so dejansko bolj primerni od zastrupljanja oziroma omamljanja, ki se ga žival seveda ustraši, saj se zaveda, da je z njenim zdravjem nekaj hudo narobe.
    Strel v glavo je bolj učinkovit, naboj potuje hitreje od misli živali, brez možganov pa tudi ne more obstajati nič kar bi se česar koli zavedalo.
    Dejansko v industrijskih obratih uporabljajo podobno metodo, govedo pripeljejo do giljotine, v katero mu vtaknejo glavo in jo stisnejo, nad njim robotska roka udari jeklen bat točno skozi njegovo lobanjo, nato pa žaga odreže živali še glavo in ostanke odpelje na obešalnik, da iz mesa izteče kri. Nobeno omamljanje ni potrebno, ker se žival do zadnjega hipa ne zaveda, da je tik pred smrtjo, jeklen bat učinkovito spešta možgane in jo ubije preden bi se zavedla bolečine.

    • pesjanar

      To si se naučil v Srebrenici,???????

      • večni srb

        Še nisem bil, me sploh ne zanima, te posnetke sem videl na Youtube, nekaj pa mi je povedal sosed, ki je delal v vaški klavnici.

  • Krtača 20

    A o janševem fiasku pa vse tiho? A še janša narekuje članek ter na katero vejico zakona se bo spet pritožil?

    • Jovo Jamnica

      Keri fijasko spet???

      • Krtača 20

        Glede odškodnine je zgubu tožbo.

        • Jovo Jamnica

          Saj ni šlo nič iz njegovega žepa… je pač probo. Če bi blo meni dugi cajt in bi mi keri plačo advokata, pa takse na sodišči, bi tut tožbe vlago. Fčasih bi kiro tut dobo in pol bi sevea pokasiro edino moj žep.

  • Tweety Bird

    Mene pa zanima…če desničar fenta levičarja na halal način…je to kaznivo? Sam vprašam :)

    • Krtača 20

      Če papež odpusti je vse dovoljen, npr pedofilija, kraja, laganje. Ni blema. Zakoni pa itak ne veljajo zanje.

      • večni srb

        A ti si pa 5 let star?
        Preberi vsaj naslov članka še enkrat, tisti kaj pa če lahko zadržiš za sebe, če se očitno ne dotika teme.

    • večni srb

      Nisi samo vprašal, še smajlija si narisal na koncu,, tebi so te stvari zgleda smešne.
      Saj sem ti že povedal, od majhnega vas indoktrinirajo, tudi če si po ideološki plati levičar, ste vsi v nekem smislu moteni.

  • večni srb

    Ne razumem zakaj se sploh pogovarjamo o mučenju živali, kaj pa potem učijo otroke danes v vrtcih in osnovnih šolah? Te inštitucije so tudi zato, da pravočasno opazijo psihotično vedenje posameznikov in opravijo razgovor s starši, če je obnašanje njihovih otrok sporno oziroma kaže znake hude zlorabe in zaviranja normalnega odraščanja.
    Znanost obstaja zato, da se lahko o enih stvareh vsi prepričamo enako, boli me kurac v kaj kdo verjame in kje je prebral tiste kozlarije, če je nekaj za vse enako res, o dejstvih se enostavno nimamo kaj meniti, razen zakaj so dejstva in zakaj se vsi ostali motijo. Saj to gre ljudem najtežje v glavo, da lahko obstajajo točno določene stvari, ki se jih ne da relativizirati in obračat zrcalno, kot sta recimo rojstvo in smrt. Kakšno vezo ima rojstvo s smrtjo, razen očitne? Procesa sta popolnoma različna, vemo edino, da mora vse kar je živo tudi umreti, ampak med tema dvema pojavoma vseeno obstaja nepremostljiva razlika. Smrt je zgolj konec življenja, pred katerim se ima najprej za zgoditi vse mogoče, kar se lahko pripeti živemu bitju, edino zato je smrt znosna, ker moramo najprej živeti, sicer ne bi mogli umreti. To pa pomeni ob enem, da moramo jesti živo hrano, nekaj mora umreti, da imamo lahko mi potem polne vampe in lahko uživamo fenomen življenja, žal.
    Tudi rastlina je živo bitje, ki ne čuti, ker nima tako zaraščenega živčnega sistema in se tudi ne zaveda sebe, ker bi bilo brez veze, če je pa priraščena na neko mesto s koreninami in itak ne more nikamor. Rastline so drugačne, saj črpajo zgolj pregrišče naravnih mineralov iz zemlje, v katero pridejo z razkrojem skale, vse ostalo rastlina poje iz zraka in sonca. Koncentrate sončne energije pa vendar lahko jemo, dihamo itak, v tem ni nič spornega in se etičnih osnov niti ne dotika. Seveda je svinjsko uničevati rastje brez potrebe, ampak ne zato, ker bi se nam rastline smilile, čeprav same nič ne čutijo, smislimo se samim sebi, ker bomo morali živeti v puščavi.

    Treba je začeti politiko osveščanja prebivalstva in vsem vernikom razložiti, nazorno pokazati iste osnove, vse kar je v verskih spisih očitno butasto in narobe opisano, se mora enostavno nehati predavati. Teologi so prvi, ki morajo svoje vernike podučiti,da so Sveti spisi danes kup oslarij, ki jih jetreba najprej postaviti v ustrezen etični okvir tedanjega časa, šele potem je mogoče iz njih izluščiti neke moralne oziroma ideološke vsebine. Drugače povedano, kdor ne razume teh osnov, je navaden čefur in hud duševni bolnik, ne pa vernik, avtist in kaj jaz vem še kaj.

  • karlina

    Hvala Bogu, še je nekdo pameten v tej državi, kar se tiče muslimanov, tudi živali imajo svoje pravice in Bog ne daj, da bi se sprejelo mučenje, kot ga izvajajo te muslimanske s….e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • večni srb

      Za vse velja isto, ne gre za ideologijo ampak za gola znanstvena dejstva.

  • Jshadow

    Bravo.

  • milanček

    muslimane pa še mafijo od kučkota navzdol ruknit na sistem halal!!!!!!!!!

    • večni srb

      Hvala lepa, za teroriste imamo Interpol in Hag, izrod pa res lahko ubije vsakdo in na kakršen koli način, ker gnus ni ne človek, ne žival in ne rastlina ampak nekoristna mutacija, ki se je izrodila v živ drek.

  • Olga2345

    Bravo ustavno sodišče! Divjaštvo, ki ga hočejo muslimani opravičiti v imenu “vere”, nima nobenega smisla!
    Tudi njihovo zakrivanje žensk je izredno sporno! Gre za mučenje in zlorabo žensk spet v imenu “vere”!
    Kdor ne misli spoštovati nasih civilizacijskih dosežkov, naj gre nazaj, od koder je prišel!

    • večni srb

      Ni bravo, sem spodaj opisal zakaj, omamljanje živali proti njihovi volji in interesu zdravja je tudi narobe.
      Zakaj SDS vedno eno neumnost rešuje z drugo, včasih še večjo? Kdor lahko omami pol tone težko govedo, lahko zastrupi tudi celo vas, nekdo mora tudi izdelovati vse tiste bojne strupe.

      • Olga2345

        Kaj ima to z SDS? Očitno imate preganjavico!

        • večni srb

          Se opravičujem, imaš prav, nikjer v članku ne piše, da so spor sprožili pripadniki ali ustavni sodniki SDS.
          A so?

          • Olga2345

            Ustavni spor je sprožila islamska skupnost!

          • večni srb

            Zavrnili so ga pa odvetnik Terček in ustavni sodniki, torej me zanima samo še kateri stranki je naklonjen Terček in kdo od sodnikov je sprejel sodbo.
            Sporno je namreč samo to kar sem omenil, da ne moremo enega zla reševati z drugim, za skupnost potencialno še bolj nevarnim.
            Kar se Poriča in Islamske skupnosti v Sloveniji tiče, jaz bi ga za halal poklical na zagovor, če ne ve, da je to mučenje in prepovedano, potem ga je treba najprej učlovečiti.

          • Olga2345

            Kdo prepoveduje tak način klanja? Zakoni! Kdo to nadzira? Inšpekcija! Kolikor vem, so se pritožili na inšpekcijo ljudje v nekem kraju, kjer je muslič javno usmrtil žival! Inspekcija je klanje prepovedala in islamska tovarišija se je pritožila!

          • večni srb

            OK, je že kolega zgoraj pojasnil, da je Terček menda levičar, torej sem se motil, ko sem zmago pripisal SDS-ovi pravni mašineriji.
            Ne verjamem, da je imelo par krajanov tako močan vpliv na politiko pravosodja, prej bi rekel, da so zaradi primera šli delat novo sodno prakso oziroma so eksperimenti izkoristili prav zato.

            Upoštevaj, da sem se v tej zadevi zgleda že zmotil, mogoče se motim tudi tokrat, ne vem, padlo mi je na pamet, da bi lahko šlo za kaj takega in delim idejo z ostalimi.

    • Zaskrbljen

      Se popolnoma strinjam z napisanim. Dodal bi le, da je v imenu “vere” veliko nezazeljenih otrok, ki imajo slabo izhodisce za uspeh v zivljenju. V imenu “vere” je tudi veliko trpinov, ki umirajo v boleci starosti. Veliko revezev v imenu “vere” potlaci svoja spolna nagnjenja, kar se lahko manifestira kot razna psihicna obolenja. Dodal bi se, da veliko slaboumnih v imenu “vere” umira v vojnah. Seznam je kar dolg. ;)

      • večni srb

        Temu se reče “kajpačeiezm”, ko začne nekdo primerjati nekaj z nečim čisto drugim, kar nima veze s temo.
        Olga je pa pravilno opozorila na nezdružljivost zahodnih etičnih standardov s primitivno versko prakso, tudi nasilno pokrivanje deklic s prti in zavesami je pri nas zločin, razen če punca to dela prostovoljno. No, s slednjim z Olgo ne prideva skupaj, oni bi verjetno to preprosto prepovedala, jaz pa bi raje videl, če bi svobodno oblačenje postalo del etičnih norm,o katerih se enostavno ne debatira. Naj se oblači kakor hoče in skrbi, da bo obleka čimbolj čista, prepovedano mora biti samo ukazovanje staršev ali drugih avtoritet, torej je treba biti pozoren tudi na prepovedi države, če zapovedujejo samo določeno modo. NIhče ne sme siliti drugo osebo v nič takega, niti starši, država pa ne sme prepovedati nobenega kosa oblačila.

        • Olga2345

          Zakaj mislite, da se vse več žensk pokriva v Bosni in tudi Sloveniji? Zaradi denarja, ki ga mesečno dobivajo od islamskih držav! V predelih (geta), kjer so mudlimani večina, tudi začnejo muslimanski moski nasilno pritiskati na ženske, da se pokrivajo! Če to ne bo uzakonjeno, bomo imeli hud problem! Zakaj se zahteva v muslimanskih državah, da se turistke ali pa novinarke pokrivajo?

          • večni srb

            Čeprav je tudi prostitucija moralno sporna, se zaradi plačevanja ženskam na tvojem mestu ne bi preveč sekiral, prej ali kasneje jim bo zmanjkalo denarja za tisti hentai in potem se bodo lahko babe oblekle kot kateri ustreza.
            Jaz bi se raje vprašal od kod jim neobdavčen denar, lahko bi se registrirali v kakšna društva,kot jih imajo na japonskem, kjer lahko osnovnošolke plačujejo, če jim na hitro dvigne tisto zapovedano krilce in pokaže luliko.

          • Jovo Jamnica

            Sn zadnič gledo v nedelo, naše omike, ko so šle f cerkvo Sv. Barbare f Koreni. Ker je pihalo ko tajfl, so mele fse rute na glavah…

          • karlina

            TOČNO, to je čista resnica, kajti v Sloveniji je veliko radikalnih islamskih skupnosti-v Ljubljani več, v Celju, Kranju, predvsem pa na Jesenicah, to sem slišala : https://www.youtube.com/watch?v=q5K6rDc9z3A&t=3s

    • karlina

      Veš kaj me zanima, kako to, da se pri tem niso nikoli še oglasili tisti, ki se imajo za zagovornike živali v Sloveniji, halooo

  • samotoje

    Temu sledijo burke, nikabi in dretje muezina. Če bomo pri teh stvareh dosledni, bo tudi Porić et al. izgubil voljo do vsiljevanja islama v Sloveniji. Ko bo še Mafijanković odkorakal na smetišče zgodovine, pa sploh.

    • večni srb

      Pa koga to briga, že za katolike ne vemo kaj bi z njimi,če so pa postali fevdalni lastniki, odkar si Vatikan lasti dele Slovenije, na podlagi neustavnih zakonov iz časov srednjega veka.
      Etika mora biti za vse ista, ne glede na karkoli, če smo pa vsi samo ljudje, vseh 42 ali koliko verskih sekt pri nas se mora držati in tudi podučevati ista etična pravila.

  • skorpijon93

    naj zginejo muslimani iz slovenije, kdo pa so oni, tukaj je krščanstvo, ogabni so !

    • Zaskrbljen

      Popravek. Tukaj je bilo krscanstvo! Komaj smo se resili enega zla in glej ga zlodeja, ki ponovno vdira v tezko pridobljeno svobodo.

      • večni srb

        Ne bi rekel, lahko bi se pritožili na sporno vračanje zemljišč on kapitala Vatikanski verski državi, glede na to, da nam niso plačali ničesar, če pa nismo imeli države.

        Slovenija je edina nekdanja SFRJ republika, ki je to storila, nihče drug ni vrnil Vatikanu ničesar in tudi ne mislijo, zdi se mi celo, da smo izjema na celem planetu,kar je zelo zaskrbljujoče, glede na dejstvo, da mi nismo hrvati in pri nas katolištvo ni bilo nikoli tako močno vsiljeno.

    • večni srb

      Krščanstvo je sporno,sicer je res postalo del naših državnih običajev in tradicij, vendar ga velika večina državljanov zavrača, zato bi se morali začeti spraševati čemu sploh služijo verski prazniki, če pa so državljani večinoma ateisti ali pripadniki raznih drugih ideoloških ločin?

  • TOML

    Halalko Teršek se je pač malo zajebal.
    Zdaj bo moral Sorošu vrnit cekine, ker je prdnil v roso.
    Čim manj takih komunističnih pofuklov, kot je Teršek v Sloveniji.
    Nabolje nič.

    • večni srb

      A res, Terček je levičar po ideološki pripadnosti?
      No, to bi pojasnilo zablodo glede omamljanja z vojaškimi strupi, ne pa tudi pasivnost desnice, od katere bi prej pričakoval tako dobrodošlo iniciativo.

      • TOML

        Terček je Sorošev plačanec.
        Navaden oportunist!

        • Steiermark

          tako kot še marsikdo drug iz levaških logov! “Oportunist”? Satanist!

  • skorpijon93

    v državah višegrajske skupine je muslimanov manj kot 0,2 %, na hrvaškem 1,5 %, v Sloveniji pa 3,6 % po podatkih 2016, še leta 1991 je bilo muslimanov 1,4 %, priseljevanje je hudičevo !

    • večni srb

      Zanimiva statistika.

      Katere države pa zajema višegrajstvo,glede na dejstvo, da se večina slovencev ne čuti med njimi, na komu so pa potem izvedli meritev in kako točno?

    • Jovo Jamnica

      Musliči so gratali nacija v Jugi šele leta 1963. Kak te veš, da keri muslič ni po rodu Srp al pa Krobot???

      • večni srb

        V kakšnem smislu nacija, ne razumem niti čigava manjšina bi naj bili točno, a poznaš mogoče zakon, kako se je to zgodilo?

        • Jovo Jamnica

          Čuj, jas nea vem, kolk si ti star. Anpak se spomnim starega dinarskega kovanca. V grbi je blo sam 5 bakl. Tote bakle so pretstavlale nacije v Jugi. Slovence, Krobote, Srbe, Črnogorce in Makedonce. Pol pa so prišli novi dinari, keri so meli na grbi 6 bakl. To pa zato, ker so oni musliči iz Bosne gratali nova nacija. Šiptare so šteli takrat za nacjonalno majnšino. Zato so šipci mogli pet jugo himno… večinoma Hej Sloveni.., Po srpsko. Če so peli Hej Slaveni, te so jo peli po krobocko, če pa Hej Slovani, te pa po slovensko. Po šiptarsko pa bi se to jako čudno slišalo. Iz ust Šiptara … sevea.

          • večni srb

            Mogoče veš, kakšen je bil pa prvi jugoslovanski grb, ki smo ga dobili takoj po razpustitvi kraljevine SHS?
            Prva Jugoslavija je bila demokratična, izvedli so multinacionalne volitve, v katerih so se prebivalci sami odločili najprej za jugoslovansko federacijo, nato za komunistično diktaturo. Tito je potem spreminjal obliko svoje vojaško policijske džamaherije poljubno, glede na osebne predispozicije in mednarodne pritiske. Enkrat tedaj sta morali nastati tudi dve srbski avtonomni pokrajini, kot garant mednarodnega sodelovanja in miru na tistem zgodovinskem območju, kar se je končalo z okupacijo Kosova in nato agresijo. Na ta način, je postal sporen tudi status Vojvodine, pa tudi vse morske meje z Italijo, saj je bil prelomljen jugoslovanski mednarodni zakon.
            Zakaj albance štejemo med slovane, pojma nimam, verjetno še iz navade, dejansko so prej grki kot jugoslovani, glede na jezik in asimilacijske posledice fašistične Italije.

            Bosna je pa sod smodnika, še nisem srečal bosanca, ki bi mi znal iskreno, neobremenjeno razložiti kdaj in zakaj so se sploh začeli deliti in kregati, jaz sem jih imel vedno za bosance. Ta narod ni samo zabit, njihove šole in vzgoja očitno ne obstajajo, mora biti še nekaj v vodi.

          • Jovo Jamnica

            Ja no. Ful si rasširo materijo. Jas sn ti sam odgovoro na fprašanje… Zapisano pa je blo to v Jugo ustavo, kera je bla pač takrat najvišji državni akt… Tak med brati, pa se začne komplicirat stvar po 4. kongresu KPJ v Dresdenu, leta 1928. Takrat so se Jugo komiji odločli za smer čimbol šipke Srbije…

          • večni srb

            Vidim, da naju je oba kastrirala jugoslovanska osnovna šola, mi smo prva desetletja povojne zgodovine preskočili v par stavkih, iz katerih se je dalo razumeti edino, da je Jugoslavija obstajala že od nekdaj, vsaj od Potočke zijalke naprej, če si bil bolj odprte buče in si znal povezati skupaj več različnih šolskih tem.

          • Jovo Jamnica

            To, kaj so me v Jugi kastrirali, sn pol nadoknado. Ni panike…

          • Lokomotivführer

            Mi smo se v šoli še učili: Oj bosanče, stara slavo, tvrdo srce, tvrda glavo,…nadaljuj in povej avtorja, če si vsaj pol srb

  • Jovo Jamnica

    Matjašek je gujdeka kla

    Zima je bila sneg je fejst ša

    Matjašek pri brati je gujdeka kla aja jaj…

    Liter žganice dedi so spili

    potlan pa svijo po vesi lovili aja jaj…

    Dvakrat al trikrat so se metali

    potlan pa svijo su v gnojšnici klali aja jaj..

    Kožo tri vüre doj so jemali

    potlan pa svijo po tleh so skotali aja jaj…

    Čreva so psi po dvori nosili

    močki pa z jetrami so se mastili aja jaj…

    Dobro so jeli dobro so pili

    skoro do punoči se veselili aja jaj — juhuhu Matjašek je priša v gatah domu.

  • domovina mili dom

    Na meje Šengena postaviti križe. Namesto policije pa namestiti šprice z velikim dosegom. Vse kar pride iz juga poškropiti z Blagoslovljeno vodo. V medije pa lansirati novice, da v Sloveniji pokristjanjajo vse muslije.

    • večni srb

      Temu bi se reklo okuženega zdraviti z drugo boleznijo, nobenih križev prosim, saj nismo Disneyland.

      • domovina mili dom

        Se boš moral odločiti med obrezanostjo ali Disneyland-om.

        • večni srb

          Niti ne, saj ja vidiš, da prav zaradi fanatikov ni nikogar več na volitve. Stranka nevolilcev smo danes večina in z vsakimi volitvami samo še pridobivamo članstvo, kar pomeni, da se pripravlja revolucija.

          • domovina mili dom

            Namesto volitev revolucija. Mi je poznana ta anarho rdeča rabota.

          • večni srb

            Ne razumeš,sploh ne gremo več na volitve, za nobenega in za nič na svetu, niti pod grožnjo prisile oziroma potem pa sploh ne bi.
            To namreč dokazuje mojo hipotezo, da je večina slovencev normalnih ljudi, zato se mi zdi revolucija edini možen izhod.

          • domovina mili dom

            Greš ali ne greš, to je tvoje vprašanje.

          • večni srb

            Ni več tako preprosto, v 80′ je bilo pa res, ker so ljudje radi poskusili nekaj novega.

          • moon

            A boste spokali na jug?
            To pa bo praznik…

  • luckyss

    Kot vidim debatirate s strankarskega stališča, ampak zadeve niso črno – bele…
    Halal zakol zahteva, da žival ne vidi smrtonosnega orožja in da ni izpostavljena stresu pred smrtjo..
    V bistvu je tisto, ko na hitro prerežejo goltanec in vse glavne žile relativno hitra smrt…
    Pri nas je živina izpostavljena stresu vse od nalaganja z elektrošokerji, preko transporta..pogosto brez vode, do vezanja na ubijalski tekoči trak…vse to je precej dolga in stresna agonija za živali…Tako, da tukaj spet “pametujete” brez veze kot običajno…
    Se pa strinjam, da ne more neka verska skupnost diktirati zakonov v državi kjer so v bistvu gostje…
    Po vsej Evropi se mora zato prepovedati nošnja burk in podobnih zadev v obliki vreč za smeti…
    Postavljanje “raket”, torej đamij po Evropi tudi ne sodi v ta prostor preprosto iz zgodovinskega razloga…ker so se naši dedje borili proti tej religiji, ki je nasilno vdirala v naš prostor…torej so bili muslimani okupatorji, naši dedje pa niso bili kolaboranti..;)
    In na koncu nasvet vegetarijanca….vsako ubijanje je zgolj ubijanje…ni lepega načina za ta dejanja..
    Da se lepo in kvalitetno preživeti tudi brez mesa…le poglejte kako ste butasti v tej štali in stranki kjer prisegate na kravji čaj ob nedeljah, krvavice, koline, dosmrtnega predsednika in podobne umno maloposestniške debilnosti..

    • večni srb

      Relativno… hitra… to se mi zdi isto kot bi tebe vprašal kako dolgo želiš, da te boli, preden ne bo več relativno in bo trajalo preveč časa.
      Gre za NEPOTREBNO mučenje, ne za idealno stanje, ker očitno ne živimo v popolnem svetu, kjer bi bilo potem takem tudi vse v najboljšem redu. Za zdravo pamet gre, glej debato spodaj.

      • luckyss

        Gre predvsem za nepotrebno ubijanje !!
        Kar se mučenja tiče sem ti lepo napisal, da ga je pri halal zakolu manj…ker osnova tega zakona je, da žival pred smrtjo ni v stresu…
        Tega stresa pa je pri našem industrijskem postopku pobijanja živine več kot preveč..

        • večni srb

          Sploh ni res, žival je zagotovo mučena, ker je pod stalnim stresom, če jo pa vzgajamo za hrano, vendar nikakor ne moreš primerjati halal z nobeno od prej opisanih alternativ (glej komentarje spodaj). Ne moreš, v tem je bistvo, ker to je znanost,ti pa nabijaš nekaj v kar verjameš, kar ni nujno res.
          Za tebe ne vem, jaz sem lačen, če ne jem mesa in se mi praksa ne zdi sporna, taka je pač narava. Tudi za iztrebke se ne sekiram preveč kam izginejo, ko potegnem vodo in jih požre črna luknja v wc školjki, temu namreč služi civilizacija, da se ni treba vsakemu posebej sekirat s stvarmi, ki jih vsi ljudje rabimo enako.
          Res si preberi moj komentar spodaj, ker bi bilo preveč vse za ponavljat, potem mi pa povej, če lahko karkoli od napisanega razumno zanikaš.

          • luckyss

            Kaj naj rečem…
            Komentar tipične ovce…ja, lačen si, če ne ješ mesa ;)
            Razvajen si ter oportunist…nič boljši od onih, ki svoje žene oblačijo v vreče za smeti..

          • večni srb

            Ne razumeš, to ni stvar debate ampak fizike oziroma kemije.
            Najprej moraš vedeti kaj je energija. Potem moraš razumeti kako zraste rastline, šele nato se lahko začnemo pogovarjati o živalih. Na koncu, boš razumel tudi zakaj je človek posebna vrsta živali, ne zaradi razuma ali duše, ker se ti in jaz ta hip pogovarjava preko interneta, zato. CIvilizacija je ključna, če bi vsi ljudje hipoma pozabili govoriti, kako bi potem vedel kaj si misliš?

          • luckyss

            Malo si zašel..;))
            Merilo civilizacije bi moralo biti ravno spoštovanje življenja…
            Ne pa da se pobijamo in koljemo odkar obstajamo in to zaradi najbolj nizkotnih vzgibov…

          • večni srb

            Mogoče se preživetje tebi ne zdi povsem nujno, ne moraš pa zanikati naravne nuje,saj cel kup ljudi živi na področjih planeta, kjer človeku užitno rastje ne more pognati in so zato v celoti odvisni od kozličkov, ki pa lahko posmukajo tisto trnje in suho šavje. Torej je mogoče udobno preživeti, če se hranimo samo z živalskim mesom.

            Razmisli tole, če se ti ljubi seveda, stari inki so žrtvam izrezali živo srce in ga pokazali celemu plemenu. Ko so ga potem strli in pojedli, ali je tisto srce čutilo kakšno bolečino, ko je očitno še utripalo od življenjskih procesov?

          • Jovo Jamnica

            Ja. Eskimi šalate z bučnim oljem sploh nea poznajo…

        • moon

          A si ti tud peres rit z flaso?

          • luckyss

            Zanimivo, kakšne zadeve te zanimajo…
            S higienskega stališča je umivanje z vodo vsekakor boljše in tega se lahko poslužujemo doma…Sicer pa se predajamo “Palomi” ;)

          • moon

            He he.. OK.. najbrz nisi bil v jugo armiji…

          • Franc Šink

            Toaletni papir se v islamu ne prodaja na metre, ampak na litre.

  • francelj3

    Če jim ni všeč naš način življenja, naj gredo nazaj tja, od koder so prišli.

    • večni srb

      Kaj pa,če želi pol slovencev danes živeti kot v Jugoslaviji, a lahko gre cela država nazaj?
      Zakaj bi potovali nazaj samo 30 let, če imamo očitno časovni stroj, lahko bi ga zavrteli recimo na leto 1930, pa poglejmo, če bi se cela zgodovina še enkrat odvila popolnoma isto.

      • Steiermark

        Normalen Slovenec si nikoli ni želel “živeti” kot v jugoslaviji, kjer je koljaška drhal, klala po normativih, Slovence……. Samo vi srbi in druge rase, ki ste se pritepli v našo Slovenijo, imate “možnost te izbire”, da se enostavno vrnete, odkoder ste prišli!

        • karlina

          +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • francelj3

        Ne vem, zakaj te toliko skrbijo Slovenci. Ti se ukvarjaj s srbijanci, Slovenci se bomo pa s Slovenci.

    • Steiermark

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Antonius

    Prasci sadistični!! Potem naj jim pa po islamskih zapovedih vsaj zobozdravniki zobe pulijo brez predhodne lokalne anastezije.

    • večni srb

      Kdo bo pa potem tiste zobozdravniške mesarje kaznoval in kakšno agonijo moramo prizadejati potem njim?

    • samotoje

      Na halal način.

    • karlina

      točno

  • žogica

    Sodišče zavrnilo odškodninsko tožbo SDSa, za 800tis. eur….. Bo treba spet posojilo vzeti !

    • večni srb

      Kriv si ali nisi kriv, ne obstaja nič vmes.

      • večni srb

        Naj še obrazložim.

        Sodba proti SDS je bila razveljavljena, pomeni niso krivi.
        Usodne posledice so utrpeli, torej je država kriva.
        Zagotovo je šlo za politični konstrukt, ker zadeva Patrija ni bila ponovljivo dejanje in torej ni bilo neposredne nevarnosti, zato bi jo lahko začeli prej ali po volitvah.
        Ker SDS ni kriv, država pa je storila kaznivo dejanje, je z zavrnitvijo odškodninske tožbe samo zvišala višino odškodnine in dodatno obremenila sebe.

        • luckyss

          SDS ni bil na zatožni klopi ampak Janša, podobno kot v Avstriji Riedl, ki sedi zaradi iste zadeve..oz. podkupovanja naših “nedolžnih ovčk” ;)

          • večni srb

            Hja, ne bi rekel, da samo Janša, ki je bil zgolj prvi odgovoren za poslovanje stranke, kateri predseduje.

      • luckyss

        Obstaja….V ZDA so npr. že oprostili morilca, ki je sicer dejanje priznal, vendar mu ob aretaciji niso bile prebrane pravice…
        Podobno je v tej zadevi…

        • večni srb

          Pomeni, da ni kriv, umor še ne pomeni tudi moralne odgovornosti za storjeno dejanje.

          • luckyss

            Umor je bil storjen…storilec ga je priznal…le obsojen zaradi pravnih bedastoč ni bil..
            Kaj ti ni jasno ?!

          • Jovo Jamnica

            ma, kaj se zaj prepucavata. Gre za de jure in de fakto…

          • večni srb

            Kaj pa umor v silobranu, toje popolnoma legalna katergorija, isto kot umor v skrajno zmanjšani prištevnosti, ki ga žrtev zagreši nagonsko ali iz čiste agonije.

          • luckyss

            V primeru, ki ga opisujem je šlo za banalno zadevo…Nekdo je nekoga ubil zaradi nekaj dolarjev in ročne ure…
            Pa ne mi sedaj razpredat da je šlo morda za Rolex ;)

      • žogica

        Obstaja “vmes”. Janševa Patria je zastarala, zaradi različnih razlogov, torej ostal je večni dvom, če je kriv ali ni kriv, vsak si to razlaga po svoje. Sicer pa vemo, kako je !

        • večni srb

          Jaz si nič ne razlagam, Ustavno sodišče je nedvoumno odločilo, da ni kriv.

          • žogica

            Proces s tem ni bil končan, potem je zastaral…., kapiraš?

          • Olga2345

            Pa ja, kapiraš…haha..

          • žogica

            Ti ne kapiraš, ker drugi kapirajo zate.

  • Dilinger

    Če vam je prav ali pa ne TUKAJ JE SLOVENIJA!

    • večni srb

      So what!

    • karlina

      TOČNO-+10 !!!!!!

  • Hun

    obredno klanje so muslimani kopiral iz zidovsko- krscanske vere

    • Ryuk

      Obredno klanje je veliko starejše od židovstva in krščanstva. Čisto arhaična šega.

      • Hopla

        Halal – A deal with Satan

        http://youtu.be/BeoR7a_s0zY

      • luckyss

        Žrtvovanje bogovom je bilo predhodnik lobiranja in korupcije ..:)

    • večni srb

      Še bolj hecno je, da so staro hebrejsko ideologijo zanesli v Afriko iz Indije janisti, ki so morali živeti tako, da niso poškodovali nobenega živega bitja, niti biljke niso smeli skriviti, glavni vpliv na razvoj krščanstva pa so imeli zaratustrijanci, ki še danes verjamejo, da je telo samo hrana za živali in se po smrti pustijo raztrgati divjim zverem v gozdu.

  • Hopla
  • Tweety Bird

    Mene pa zanima…če desničar fenta levičarja na halal način…je to kaznivo? Sam vprašam :)

    • xtc

      NO navadno prejad kar s sekiro v šupu.

    • Hopla

      Ko so levičarji klali na ta način leta 1945 to sicer ni bilo kaznivo, se je pa marsikdo od klavcev kaznoval sam z obešenjem na štrik, vsi pa so imeli nočne more.

      Nauk: če nekaj ni kaznivo, to še ne pomeni, da ne bo kaznovano.

      • ĐĐ Style

        LEvičarji klali????? Ali so se partizani v enopartiskem sistemu opredelili kot levičarji? Spet komentiraš po že v naprej določenem scenariju. Podobno kot ste lajali za Mesecev Mercedse, sedaj se je pa razkrilo, da je bil taxi.

        • Hopla

          Bedak.

          • ĐĐ Style

            Lažnivci

        • Hopla

          Lajajo psi, mogoče pa vaši celo samo grizejo, če so dovolj dobro “potešeni”.

          Taksi brez oznak ni noben taxi, je pa res, da Za Luno to ni bilo pomembno.

          V partizanih so imeli ključno vlogo pri klanju partijski komisarji, poleg vseh znanih zločinov so poklali vso notranjo opozicijo, torej “ideološko sporen in nezanesljiv kader”.

          Če mogoče še ne veš so vse frakcije levice naslednice Komunistične Partije, med njih pa spada tudi lažna oziroma igrana desnica, torej skoraj vsi razen SDS.

          • ĐĐ Style

            Pa ravno v SDS-u je največ starih partijcev

  • Olga2345

    Zakaj pa niste objavili, da je naš janez spet popušil na komunajzarskem sodišču? Ubogi mi!

  • ĐĐ Style

    Danes pa ni naslova “Še ena sodna zmaga velikega Janeza Janše”. Saj res, danes je krivosodje, to vi imate lihe in sode dneve.

    • Olga2345

      Zadeva na vašo žalost še NI pravnomočna, ker se veliki Janez Janša lahko pritoži…. Pred volitvami vsekakor pričakujemo še takšne pasje bombice levičarjev… Saj je bila zadeva “rešena” že 7.3., objavljena pa zdaj pred volitvami …komentar NI potreben!

      • žogica

        Veliki Janez se že celo življenje toži….

        • Olga2345

          Ne, veliki Janez se je prisiljen braniti celo življenje zaradi političnih procesov levičarjev proti njemu! Za vsemi sedi Murglski boss z udbomafijo!

          • žogica

            Zelo populistično napisano, ne vžge več.

          • Olga2345

            Tudi vaše neumnosti ne! Se v delu, ki ga tako častite, jim je nekaj ušlo to temo….pretiranega napadanja Janše!

          • žogica

            Uboga Volga in Janez, le komu se smilita?

        • ĐĐ Style

          Trenutno še analiziramo barvo neba, ne verjamem mu ,da je modro

          • žogica

            Hihihiiiiii, pri njemu je belo….

        • xtc

          Sej nakon bo kasiral levaki pa lačal.

          • ĐĐ Style

            Janša toži državo in ne levake

          • Krtača 20

            Zato mu pa omogočimo da se u miru iztoži – tožb ma za ene deset let dela. Časa za vladanje itak ne bo imel. Torej je bolje da ga ne izvolimo. Naj si vzame čas.. Pa še poslanska imuniteta ga ne bo omejevala.

          • xtc

            Ki so zafural državo.

          • ĐĐ Style

            Janša toži tudi mene in tebe, nas vse.

    • xtc

      Niti ne,treba je pridet pred ESČP pa bomo videli.

      • ĐĐ Style

        A sedaj pa človekove pravice vlačite, bravo. V EU vas imaj ozelo radi in komaj čakajo, da JJ spet išče krivice in toži samo zato ker je izgubil na volitvah. Bi bilo najbol pošteno, če bi tožil pred Madžarskim sodiščem. Evo še en primer poštenja https://www.dnevnik.si/1042712202

        • xtc

          Boleče,a ne kobo treba plačat?

  • Olga2345

    Se je že začela propaganda levicarjev za “uboge” nezakonite migrante…teh sploh ni toliko….niso nasilni….niso dragi…
    Vsem je treba “pomagati”…levaki pozabljajo, da je taka cela Adria in Azija…Bodo vsem “pomagali” na nas naš račun?!!!
    Dol z levicarskimi lažnivci!

    • karlina

      ITAK, NA NAŠ RAČUN, NE NJIHOV, KI GA IMAJO NA RAZNIH KAJMANSKIH OTOKIH !!!!

  • rubec

    Živé naj vsi naródi,
    ki hrepené dočakat’ dan,
    da, koder sonce hodi,
    čefursko čefutarski čefuraj iz svéta bo pregnan.

    • Nšo-či

      Hmm..pesnik. Očarljivo.

      • samotoje

        Tale rubec je človek s talenti. Absolutno romantično.

    • Tone

      Če se Prešeren sedaj ni v grobu obrnil, se ne bo nikoli.

    • karlina

      +10 !!!!!!!

  • moat

    Vsa čast Ustavnemu sodišču, res. Ni kaj dodati.

    • Hun

      aja nedavno nazaj pa komunisticno sodisce ko je Primc pogoru…res ste hecni janseki kdo bi vs razumu

      • ĐĐ Style

        Za njih obstaja krivosodje in pravosodje, pravi naziv je odvisen od tega kdo je tožena ali pa tožeča stranka.

      • moat

        Janše mi je prav malo mar, res.

  • RATATA

    Musliman ustavnega sodišča ne priznava in njegovih odločitev ne upošteva.
    Demokracija bo omogočila klanje po njihovo takoj ko jih bo dovolj. Vprašali ne bodo nikogar, branili se bomo pa redki!

    • Franc Šink

      Vsi ki ne spoštujejo zakone neke države, RAVS.

      • večni srb

        Zakaj bi rad cel slovenski narod nagnal ven?
        Kam pa, če smo bolj točni, verjetno v deželo pravičnežev in poštenjakarjev, na Hrvaško, ki so prvi odgovorni za svoje zemljake, zaradi katerih je pri nas tako kot je.

      • Tone

        RAUS se reče, ravsajo se po veselicah.

  • Hopla

    S Halal ritualom se zaradi trpljenja na ta način ubite živali od strahu in agonije v meso izloči več adrenalina in negativnih hormonov, zato so muslimani agresivni.

    Torej se nikar ne čudite, od kje po povsem nedolžnih Evropejcih udarjajo s terorizmom in čemu se obnašajo kot ponorele živali.

    • Tone

      Najbolj agresivni nacisti so bili vegetarijanci.

      • Hopla

        Najbolj agresivni nacisti so bili prostozidarski satanisti, člani raznih skrivnih združenj, katera obstajajo še danes in so organizatorji uvoza musličev, če smo že pri tem. Z vegetarijanstvom niso imeli nič, njihovo vegetarijanstvo je čista izmišljotina.

        • Tone

          Malo se še poglobi. Sam Hitler je bil striktni vegetarijanec in je prav trpel na raznih državniških sprejemih, kjer so servirali mesno hrano. Njemu so že dali vegetarijansko, ampak je moral gledati druge, kako secirajo živalska trupla.

          • Hopla

            Aha, Rdeča Kapica pa živi globoko v gozdu in Božiček pride vsako leto iz daljnega severa s sanmi in jelenjo vprego. Čudovito…

          • Tone

            Če želiš ostati neveden – izvoli.

          • Tone

            Rdeča kapica ne živi v gozdu, tja gre samo na obisk k babici. Božiček pa pride vsako leto – to pa ja vsak otrok ve.

        • Tone

          Da ste vegiji tako prismuknjeni pa res nisem vedel. Hitler ni bil vegetarijanec iz kakega prepričanja, ampak, ker je imel probleme s prebavo.

  • marker

    Ta zadeva sploh ne bi smela priti do ustavnega sodišča, ker bi jo morali prej zavreči. Tu veljajo slovenski zakoni in pika. Komur pa ni všeč, pa lahko svobodno odide v katerokoli državo, kjer bodo njegove želje upoštevane

    • Tone

      Nekatere druge zadeve so prej zavrgli, pa so vseeno prišle do ustavnega sodišča. Je že tako, da pridejo do ustavnega sodišča samo tiste zadeve, ki jih prej zavržejo.

  • Volkhv

    Musliči so torej v Sloveniji ZAHTEVALI šarijo oz. arabske zakone NAD zakone Slovenije, zaenkrat so jih zavrnili, kar pa ne pomeni, da ne bodo poskusili ponovno in ponovno… Pač paraziti

  • Tweety Bird

    Ta krvava glava na vrhu me na nekoga spominja. Na desničarja. Iz SDS… To se vam bo zgodilo 3.6.2016.

    VELIKI POK !!!… Mater bo tekla kri :)

    • Olga2345

      Se boste pobili med sabo, ko boste množično pofilali?

      • Tweety Bird

        Desnosučni gotovi ste :)

      • Hopla

        Počil se bo v glavo in letelo bo perje.

  • žogica

    Se boste končno že odločili, ali imamo pravosodje, ali krivosodje?

    • Tweety Bird

      Če Janez dobi je pravosodje…če Janez izgubi je krivosodje :)

      • žogica

        Odgovor je pravilen, bravo !

        • Tweety Bird

          Hvala žogica…čiv čiv :)

      • Olga2345

        Bomo uredili pravno državo po volitvah!

        • Tweety Bird

          Potem pa se bo moral Janezek vrniti na Dob :)

          • Olga2345

            Milan bo pa res pristal tam..s svojimi udbaši..

          • Tone

            Je prebrisan, nič mu ne boste morali dokazati. Vse bo padlo na evropskem sodišču.

      • Olga2345

        Ko ne bo več političnih procesov in ko ne bo več toliko sodb padlo na mednarodnem sodišču za človekove pravice in ko ne bo več sodnikov, ki kršijo človekove pravice in bodo sodišča obravnavala vse enako, po zakonih in ustavi, bomo pravna država!

        • ĐĐ Style

          Vaš program smatra pravno državo samo pod pogojem, da so na vseh funkicjah desničarji. Temu se okrajšano reče diktatura.

    • večni srb

      Krivosodje, ki ve kaj je zanj dobro.

  • Jani Steiner

    Nobenga levičarja ne bo potrebno fentat, ker boste sami pocrkali, ko se zapre pipica.

  • Olga2345

    Ubogi levajzli…Titanik jim tone…pa igrajo sami sebi godbo …tika..taka..

    • Tweety Bird

      Srček dela tika, taka,
      ko na tebe Janezek čaka,
      Srček dela tika, taka,
      ko na tebe ljubček čaka.

      Kje si b´la moja Olgica,
      ko je Janez njivico oral?
      Pasla naš’ga sem telička,
      da bo krav’ca prej postal.

      • Olga2345

        Boste lahko peli na gmajni…saj udbašev na portalu ne bo več…

        • Tweety Bird

          A ni to lepa pesmica? Posvetila sem jo osebno tebi :)

          • žogica

            Volga ne pozna hvaležnosti, ona obožuje smo Janeza !

      • večni srb

        Ne dobiš lajkov zato, ker si preprosto skopiral ljudsko pesem, to ni smešno, vzemi si za vzor Verzifikatorje, ki je izjemno nadarjen in popolnoma izviren, pravi pesnik.

      • Hopla

        Ritka dela tika taka, ko ga faše pederajsasta sraka…

  • RATATA

    Kaj pa ima od tega, če zastopa musliče? Mirno vest?
    Kot tisti usekani Matevž Krivic, zastopnik izbrisanih.

    • slosin

      ..oba sta ista, kabinetna nakladača…pa seveda, denar jima diši…

    • večni srb

      Zastopnik česa točno je bil, zaradi njega so morali čakati 20 let in še danes niso rešene usode posameznikov, ker je vse metal v isti koš.

      • RATATA

        Sistemsko nas je zjebal.

    • Tone

      Ljudje smo si različni. Ti imaš očitno nemirno vest, dokler ne zakolješ kakega musliča.

      • RATATA

        No no Tone, res sem mesarjev vnuk, to je pa tudi vse, kar se klanja tiče.
        Nože brusim za sproščanje, kot Filip Flisar.

    • Tom Žnidarčič

      Matevž Krivic je gospod bivši ustavni sodnik in njegovo mnenje nekaj šteje! Tovariš Kučan pa trosi svoja mnenja okoli kot najhujši plevel!

      • RATATA

        Mnenja ne bo smela šteti nič! Le dejstva in dejanja.

  • Tweety Bird

    (EKSKLUZIVNO)

    Če izvolimo Janeza Janšo Slovenija ne bo postala druga Nemčija ali druga Švica ali druga Amerika. Ne to se ne bo zgodilo, kajti Nemčija bo postala druga Slovenija, Švica bo postala druga Slovenija, Amerika bo postala druga Slovenija. Edino bog Janez Janša nas je sposoben rešiti kajti on ima inteligenco in nadnaravno moč. Ima tudi etiko in moralo:)

    PS: Sarkazem press…

    • ĐĐ Style

      Živel veliki diktator, pardon vodja JJ

      • FUCK COMMUNISM

        Rece lobotomiran kreten, ki povelicuje stalina, lenina, guevaro, maa, enonogo spako… Brezmejen hinavc, pac!

        • ĐĐ Style

          In kdaj sem te imenovane povečeval? Ker si že parkrat dokazal, da si prikriti gay te vse živo moti.

    • Franc Šink

      Etika in morala? Mogoče tvoj mesija v murglah.

    • večni srb

      Ne boš verjel, ampak tokrat enkrat ti moram spet dati prav, Slovenija je dejansko laboratorij zaenkrat še neznanih tujih sil, kjer preizkušajo razne eksperimentalne tehnologije, tudi take, ki so v jasnem nasprotju z vsem kar razumemo kot človeško in je še mogoče tolerirati do neke meje.
      Ne gre samo za sovražne in uničujoče tehnologije, testirajo tudi razne sociološke prijeme ter druge nezakonite ukrepe, popravljene različice potem spreminjajo velike narode.

      Slovenija je danes neprimerno večji kup dreka kot si lahko večina sploh predstavlja, mi se počasi lahko primerjamo edino z najhujšo nacistično štalo, kakršne svet še ni nikoli videl. Zaenkrat se več ne da povedati, je pa zagotovo res.

      • Tom Žnidarčič

        Objasni, zakaj je neka štala bila lahko nacistična in zakaj naša štala ne sme bit komunistična?

        • večni srb

          Ne čujem dobro, naša štala je očitno že lahko bila nacistična in komunistična, pravo vprašane je torej, zakaj ne bi bila spet eno, drogo ali celo oboje?

    • Anton

      Anton zahteva avtorske pravice za sarkazem press!

  • Občasni Komentator

    odločbo sodišča izrecno podpiram, moram pa povedati, da ste nesramno prikrojili interpretacijo odločbe, ki jo krojite dnevnim (predvolilnim) potrebam. 24ur je v tem primeru dosti bolj objektivno poročala, predvsem dosti bolj vsebinsko. Kaj se krši, kaj dovoljeno in zakaj točno to pri nas (hvalaBogu) ni dovoljeno

  • DJURO SUMAR

    Več kot očitno naše sodstvo deluje po črki zakona. Tako je to, če so levičarji na oblasti.

    • večni srb

      Izjeme potrjujejo pravilo, samo Janši morajo soditi pošteno, kar ne pomeni nič drugega kot, da znajo in se samo delajo fašistična goveda.

  • FUCK COMMUNISM

    Treba je obredno zaklat ene par kozojebcev, da pizduni vidijo kako je to fajn in halal… prasci nagravzni!

    • večni srb

      Ti si zgleda njihov.

      • FUCK COMMUNISM

        Tipicno levuharsko predvidevanje kar tja nekam u tri pizde materine! Zabiti ste k kurac!

        • večni srb

          Le bi pa rad takoj klal, oni razmišljajo popolnoma isto kot ti.

    • DJURO SUMAR

      Ti si še bolj nagravžen s svojimi fašističnimi komentarji.

      • FUCK COMMUNISM

        Pravilno! Naj se te idiota kej prime!

  • Tone

    Se pridržujem prepovedi obrednega klanja. Samo ne bi veliko govoril o tem, sicer se lahko kdo spomni, da poteka klanje prašičev za krvavice na enak način: žival mora biti čim dalj živa, da iztisne čim več krvi. Krvavice pa so nekaj najboljšega kar si je izmislila slovenska kulinarika.

    • Tom Žnidarčič

      Ja, in protidržavne elemente se kolje skrivoma in na neznanem kraju!

      • Tone

        Prijavi!! Sicer boš sokrivec.

    • večni srb

      Kri je drek.

      • Tone

        Kri je življenje.

      • šmentanamuha

        ???

    • Matt von Glanz

      no, za razliko od halal klanja, klanje prašiča ni obredno. In prav lahko ga najprej počijo s tisto plinsko pištolo, pa je omamljen in se vsaj v glavah preobčutljivih ne “zaveda” trpljenja.

  • sašo

    Preklete gnilobe sadistične z vzhoda, še tu morejo vsiljevati svoje agresivne poglede na Svet, pa kaj za Boga delajo pri nas, če jim noben zakon ne ugaja ? Jaz en razumem ljudi ki gredo od doma ker bi radi drugače živeli, potem pa nekam pridejo in želijo živeti kot so živeli doma, bedaki polpismeni.

    • Tom Žnidarčič

      Večini teh,ki bi se radi vrnili, ste jim nalepili etiketo izdajalca!

      • sašo

        Kdo bi se rad vrnil, kam ?

    • večni srb

      Organizirajo jih bosanci, za njih smo še vedno juga.

    • karlina

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Tom Žnidarčič

    POglavitna novica zadnjih mesecev je, da Kitajci kupujejo Gorenje!!! Ne to sicer za nas bebce, ampak za une druge bebce!!!! Mene, bebca sploh ne briga halal in podobni derivati, mene briga kaj se v Gorenju dogaja, mene briga, koliko migrantov bo iz tega Gorenja dobilo njihove priboljške!

    • večni srb

      Še vedno bolje, kot da bi ga dobili v roke hrvati, ki so verjetno edina alternativa.

      • Tom Žnidarčič

        Torej, če te prav razumem; Bilo kdo, samo ne Janša.!

    • sašo

      Mene pa boli klinec kaj se v Gorenju dogaja, propadlo je že 100 firm, pa bo še pač 101 . Ali pa tudi ne, konec koncev imajo Kitajci denimo Volva že kakšnih 10 ali več let in Volvo ni propadel, kvečjemu obratno.

  • Matt von Glanz

    veste kaj vam povem, halal hrana bo novo vegetarijanstvo.
    Drugače pa v tem primeru ne morem verjeti, da je politično korekten zakonik uveljavil pravico živali čez pravico pravico muslimanov. Za kako dolgo? Seveda je stvar samo na papirju, na svojih dvoriščih bodo veselo rezali kozje vratove in kri bo neovirano tekla proti Meki in pri plotu poniknila v s šodrom napolnjen jarek. Kot drugod.

    • večni srb

      Ne bo, če jim bo kdo dopovedal, da se to ne dela tako in znamo pri nas bolje.
      Pa da se poseremo na vse religije tudi, sicer bi si še mislili, da jih hočemo versko indoktrinirati, pa ne gre za to.

      • Matt von Glanz

        se strinjam. problem je v njihovi obveznosti, da kri kot življenje mora steči v zemljo in sicer SURPRISE SURPRISE v smeri proti Meki.

        • večni srb

          Pri nas mrtva kri teče proti najnižji točki gravitacije.

          • Matt von Glanz

            Aja? Vedno navpicno navzdol? Oni uredijo klancino v smeri Meke.

    • Tone

      Seveda, zakol na črno je vedno bil in vedno bo.

  • RATATA

    Jaz imam pa čisto navaden štrajhar. Kot ga je imel Vilko.
    https://www.google.si/search?q=štrajhar+ta+brušenje&oq=štrajhar+ta+brušenje&aqs=chrome..69i57.8982j0j7&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=-cE1kfuBaBRexM:

  • samotoje

    Temu sledijo burke, nikabi in dretje muezina. Če bomo pri teh stvareh dosledni, bo tudi Porić et al. izgubil voljo do vsiljevanja islama v Sloveniji. Ko bo še Mafijanković odkorakal na smetišče zgodovine, pa sploh.

  • dob

    Ne jem ničesar, kar sam ne bi mogel zaklati.
    Večino tistega, kar drugi koljejo, bi jaz pestoval.

    • In kaj ti zakolješ ?
      Solato, krompir, sadje….. ampak tudi rastline vzklijejo in se prerinejo ven iz zemlje, da bi živele in ne, da jih mi uživaško pojemo. ;)

      • Tone

        Jaz pa mislim, da je solata srečna, če konča kot slastna solata pri nedeljskem kosilu, sicer bi klavrno zgnila. Mislim, da tudi piščanec hrepeni po tem, da bi končal pohan ob restanem krompirju. Tisti s slabšo kariero končajo v raznih paštetah ali jih požre lisica. Kaj bi ti izbrala?

        • moon

          V vesolju sreca sibkejsega ni pomembna. Zmaga vedno mocnejsi

          • Tone

            Seveda, zato pa v vesolju sreče sploh ni – vedno se najde kaj, kar je močnejše.
            Srečni trenutki se pojavljajo samo v malem svetu. Na primer pohan piščanec, ko je na pogrnjeni mizi deležen pozornosti in poželenja.

          • dob

            ZAKONI EVOLUCIJE
            Padem v družbo, ki govori težke reči.
            Jebeš ga, v življenju je že tako, da močnejši vedno zmaga. To je evolucija! Že Darwin je dokazal, da narava izloči šibke in da ostanejo samo močni…

            Vprašam se, potihoma in sam pri sebi, da ne zmotim hude debate, le zakaj je potem na svetu vedno več šibkih, medtem ko močni izumirajo in jih je vse manj in manj?
            Najbrž zato, ker so šibki močnejši, si še odgovorim in grem domov.

          • Tone

            Ne, pač pa zato, ker so močni močnejši. Bolj ko je močni močan, več šibkih lahko obvladuje, zato jih je potrebno manj.

      • večni srb

        Rastline nimajo možganov, prehranjujejo pa se s skalo, ogljikovim dioksidom, sončno svetlobo in vodo.
        Samo povem.

      • dob

        Kar lahko sama ubiješ, pojej.
        Filozofijo si potem izdelaj, skladno s tem, kako lahko preživiš. Vse filozofije so nastale tako, da je človek zaradi njih in z njimi preživel, neumno bi bilo živeti s tako filozofijo, ki te ubija.
        Recimo. tista, s katero gre Slovenec na volitve volit levo vlado, je že takšna. Bedasta in samomorilna filozofija. Pa gre vseeno volit te psihopate in nič zraven ne misli.
        Potem pa ni čudno, da ima sem in tja kdo solato za višje inteligentno bitje in se mu smili.
        Pa si reče: sej je use glih, pa dejmo zaklat še tele, če pa itak koljemo solato, ki veselo raste v svoje veselje.
        Tako je Hitler enkrat reku! SE je šel sankat na hrib in je povozu kuro. Pol jo je pa vidu tako mrtvo in je reku: na zdej, sem pa ubil živo bitje! Jaz sem morilec…

        Potem pa, ko je prispel do Židov, je pa reku, sej sm itak že morilec ker sem ubil kuro, sej je useglih a ne, življenj je življenje in je pobil use Žide!
        Ker je useglih, a ne, če smo glih natančn.

        • Štalmajster

          “Tako je Hitler enkrat reku! ”
          A ti še res dandanašnji misliš, da je to rekel ? Zakaj jih je pa toliko preživelo ?
          Odnos do živali je pa Dolfa imel na eni drugi ravni, kot si ti predstavljaš. Če pa še dandanašnji verjameš v “angelsko nedolžnost” in “resnice” “božjega izvoljenega ljudstva”……….
          https://www.youtube.com/results?search_query=judea+declares+war+on+germany
          In kdo so bili v večini politkomisarji v SZ,…..
          https://youtu.be/whiJ7s4IbRI?t=3

          • dob

            Ne, ne verjamem da je Hitler to rekel. Hitler je s sabo prinesel svoje prepričanje, potem pa, ko ga je imel tukaj (na Zemlji!) možnost spremeniti v drugo (drugačno!) izkušnjo – tega ni storil. Ker ni prišel po novo izkušnjo sem! Hotel je samo ubiti tistega, ki mu jo lahko ponudi in da.

            Jaz imam svojo izkušnjo. Ko nekaj utemeljujem, tedaj utemeljujem s tem, da opišem tisto izkušnjo, ki je (z)gradila mene in seveda tisto, kar o svetu mislim.
            Če te zanima (sicer mislim da te ne, ker braniš lastno izkušnjo s tem, da ne poveš kako je nastala!), moja je opisana tukaj:

            MOJE ŽIVALI
            https://obstajajoljudje2.blogspot.si/2018/05/moje-zivali.html

            V tem svojem komentarju pišeš… o meni. O sebi, o svoji izkušnji (o tem, kako je postala tvoja drugačna od moje, če sploh je drugačna…) ne pišeš.
            Če greš prebrat Jakličevo ločeno mnenje, zakaj halal ubijanje ne spada v naš prostor (in v to civilizacijo) boš opazil, da je Jaklič iz pravnega vprašanja naredil emocionalno (za kar sem mu hvaležen!). Za spremembo od drugih pravnikov, ki pravo in pravne principe vidijo kot izključno intelektualno stvar (beri: praktično). Življenje včasih ni praktično. Včasih se finančno ne izplača.
            Včasih ga je treba varovati, ga gojiti, braniti, spodbujati… ljubiti. Tolažiti! Da potem vztraja.

            Angelska nedolžnost?!
            Ne maram angelov! In oni to dobro vedo.

      • Jožef

        Marta crkni, če se ti solata smili. Ali tudi Mata hodite v Dražģoše na romanje in iščete odpustke, ker niste bili partizanka in revolucionarka.

    • večni srb

      Mogoče bi ti najbolj teknil slon, ampak ne moreš vedeti dokler ne poskusiš. Enega imajo menda v živalskem vrtu, tako med nama ti prišepnem.

      • dob

        Razlika je v tem, da vsako solato lastnoročno zakoljem.
        Pa melancan tudi. Jokam pa samo pri klanju čebule, in še to samo zato, ker sem nanjo emocionalno zelo navezan.

        Skratka. Ne plačujem nekomu, da bi zame (namesto mene!) vse življenje opravljal poklic klavca živih bitij! To je zame prehudo.
        Ne počnem tega, kar počno stare mamke, ki gredo po goveje za juhico (si predstavljaš staro mamo, ki ne zna skuhati goveje juhe?!) pa po faširano za polpete v mesnico. Plačajo nekomu, ker je to civilizacijska navada in pridobitev(?!) da nekdo ubije zate.
        Velja tudi za vojsko, ne samo za mesarja. Potem gre stara generacija in klavcem (Mačku, recimo!) postavi spomenik, ker so veseli, da je klal zanje! Potem njim ni treba.
        Tito je tudi en tak klavec.

        Mimogrede, v ZDA velja zakon, ki prepoveduje ljudem, ki poklicno koljejo živali ali pa se ukvarjajo s to industrijo, da bi sodelovali kot porotniki na sodišču. In sicer zato, ker imajo ljudje s takšnimi poklici TRAJNO OKVARJEN ODNOS do življenja.

        Zadeva ni enostavna, podobno ko niso enostavna vprašanja, ki jih pred volitvami slišimo s televizije. Recimo: ali bi vi dovolili evtanazijo? (postavljeno Janši!).
        Ali pa pogosto vprašanje v ZDA, ko kandidati za predsednika nastopajo pred javnostjo: Kakšen je vaš odnos do abortusa?

        Vojna je denimo abortus odraslih ljudi. Država počaka, da otroci zrasejo tja do devetnajst, dvajset, nato jih pošlje umret. Takrat temu ne rečemo abortus, ampak “patriotsko” dejanje oz. – oni dajo svoje življenje za domovino!

        Urška Bačovnik Janša je lepo rekla: pri vprašanju politiku, ali bi dovolil (oz. če zagovarja) evtanazijo, se ti ljudje nikoli ne vprašajo, kako bi pa prisilili zdravnike, ki so zavezani življenju in tega ne bi hoteli narediti, da bi vseeno ubili človeka z evtanazijo?!
        Tudi če jim ukažejo pod grožnjo kazni in izgube službe (To slednje sem sam dodal, a verjamem, da je ona mislila enako v tej smeri, kot jaz), da jo opravijo?!?

        Obredni umor živali (žrtev Bogu) je nadomestek za žrtvovanje ljudi. V zgodbi o Abrahamu Bog naroči Abrahamu naj na mu žrtvuje sina Izaka, ki ga potem spremeni v jagnje, Abraham pa ohrani sina pri življenju.

        Ampak – sporazum med Bogom in Abrahamom že-že….
        Kaj pa odnos med sinom in očetom? Kaj si sin misli o svojem očetu?
        Jaz bi hodil previdno spat. In ko bi videl ovčko, jagnje, bi si rekel: ljubica… jaz sem – ti!
        In ne na koncu, bi si rekel, moj foter je tudi bil otrok svojega očeta in je “odrasel” samo zato, ker je njegov foter svoje cajte klal jagnjad in ne njega. Torej – dejmo klat jagenjčke, morda bomo potem preživeli….

        Potem pa ti nekdo reče, da tu njihova verska pravila ne veljajo, ker imajo tudi živali pravice, ne le ljudje… (oni so globoko užaljeni že če jim rečeš, da mi, ki nismo mohamedanci, imamo neke pravice).
        Potem pa začnejo ti ljudje razmišljati, da bi jagenjčke zamenjali za nas bele brezverce, ki nismo njihove vere. Ker je obredno klanje živali itak samo zamenjava za klanje ljudi.

        In če te prej ne strese, ko te na TV vprašajo, če zagovarjaš evtanazijo, te pa potem, ko malo razmisliš o tem, kaj pomenijo obredna klanja, kaj je abortus, kaj evtanazija… itd. itd.

        Pred nekaj dnevi se je v Delu (časopis) pojavila osmrtnica družine Hudnik, ki so ji leta 1943 komunisti pobili 11 ljudi.
        V njej nikjer ne piše kdo, kje, zakaj… je ta zločin storil. Piše samo, da odpuščajo tistim, ki so to storili.
        Na Odmevih je potem bil pogovor s predstavnikom družine, ki mu je voditelj Odmevov izsilil stavek: ne, nam sploh ni do iskanja zadoščenja, mi bi radi odpustili…. (To zločinci radi slišijo! Če so na oblasti pa praktično zahtevajo od žrtve – da pristaja na to, da je žrtev in da se še opravičuje zločincu in mu garantira, da ga ne bo preganjal)

        Ko sem na twitterju nato opozoril, mi je nekdo odgovoril, da ne ve, kaj se s tem hotel povedati. Namreč, pritoževal sem se, da na osmrtnici nikjer jasno in glasno ne piše piše kdo je zločin storil. Zagreti bralec komunist bi lahko pomislil, da jih je SDS pobil.

        Moj odgovor na vse tole je takšen: Pravo je nekaj drugega, kot pa sta odpuščanje ali revolucija!
        Pravica se ukvarja z vprašanji kdo, kdaj, kje, zakaj. Medtem, ko je odpuščanje lahko samo privatna zadeva, ki pa nima nobene pravice odpuščati V IMENU IN NAMESTO prava, pravnega sistema in uveljavljanja pravice na sodišču! Pravica je eno – revolucija in odpuščanje pa drugo. Država temelji na pravu, ne na odpuščanju!
        Država presoja po zakonih in ne po tem, da “pustmo te stare stvari, sej so svojci že odpustili….”

        Odpuščanje namreč ni “zastava”, za katero sme predstavnik države Borut Pahor skriti zločin, ki se je zgodil. Država naj sodi po pravu. Odpušča pa posameznik, če zna in zmore.
        Pahor naj na prazne bet. plošče spomenika jasno izpiše ime zločincev, ne pa da se posmehujejo in zevajo prazne prazne brez imen zločincev.

        Živali so zdaj žrtve, ki v pavzi “civiliziranosti” nadomestijo klanje živih ljudi.

        Če nekaj postane navada, potem pa tradicija (ko gremo žegnat šunko v cerkev) je to lahko prav s stališča posameznika in kulture nekega naroda, morda celo nostalgije. Vsak se sam odloča o tem a mu je goveja juha, ki jo skuha babica všeč ali pa jo lahko pogreša.
        Sam se odloča o tem, kaj mu je prav in kako bo to v sebi skompenziral. Postati vegetarijanec ni kaznivo (še!).
        Ne more pa to namesto njega početi država, v njegovem imenu in namesto njega. Država se mora ravnati po zakonu. In tam se mora vedeti kaj je prav in kaj ne.

        V primeru halala mora zakon zaščititi pravice živali, ker so njihove pravice pridobitev naše civilizacije. Pa čeprav se ta zadnje čase pogreza v mnogoženstvo, v pedofilijo, v obredno klanje, v prodajo otrok (sužnjelastništvo v kombinaciji s proizvodnjo otrok se bo še razvilo zaradi galopirajoče jalovosti, ki jo uveljavlja LGBT skupnost) in tako dalje.

        Degeneriranost družbe išče luknje v zakonih, vendar kaže, da jih bo kmalu zamašila s svojimi zakoni. Začenši z razbitjem tradicionalne družine in vzgojnega vzorca v družini.

        Takrat bo goveja juhica od stare mamke še najmanjši problem.

    • 14000000

      Vračamo se v srednji vek, ko se je človek prehranjeval z na ta način ubitimi živalmi. In če pogledamo, so se tudi ljudje med seboj klali kot zveri.
      Hrana vpliva na možgane, očitno.

  • Jaka Sraka

    Končno.

    • Hvala Bogu !
      Naj se postijo v vseh pogledih – tudi spolno, če hočejo ustreči svojemu bogu, ampak mučenje živali, ali ljudi, tega pa nobena vera ne uči. Mučenje kogar koli, je hudičevo in NE božje delo.

      • večni srb

        Dopovej to sadomazohističnim psihopatom.

      • Tone

        Ne vem, tisti, ki so zasliševali in kurili čarovnice in heretike, niso mislili tako.

      • Steiermark

        Tudi posiljevanje – kaznovanje “nevernikov” (to kar se dogaja širom po EU, kamor so nam satanove spake oz. hlapci , med katere spadajo tako soroševci kot komunisti, navlekli več milionov teh Bogu neljubih pošasti, ki se hranijo na zlu, kjer ženske in otroci nimajo nobene vrednosti , kjer se po priporočilu islamskih svetih knjig priporoča posiljevanje lastnih otrok, novorojenčkov, starih komaj nekaj dni, kjer o usodi ženske – matere, sestre, žene, odloča “moški”…..), klanje in teroristični napadi so satanovo delo, pa ga vseeno uči islamska “politika”, ter imajo vse to zapisano v svojem koranu!Torej njihov alah , kot izgleda, je “padli angel” – satan! Sier pa sem prebrala nekje na netu, da beseda halal izhaja iz hebrejske besede, za satana!

  • Republic Commando

    Lepo, taki primitivizmi nimajo tu kaj iskati. Ampak levičarjem je sigurno hudo, ker so pač psihopati :))

  • Hopla

    HALAL Food and False Idols

    Thursday, 03 February 2011 17:43

    Geoff Dickson

    Increasingly we are confronted by Halal food products whether it is in the butcher or more likely at the Supermarket or even at fast food outlets like Subway, KFC and Nandos. Even some restaurants are openly advertising Halal food. Many people believe that Halal means that the food is fresher and hormone free, and even has been blessed so it must be a good choice. Indeed most people understand that Halal is the ritually prepared food for Islam.

    But what really is the background to the Halal concept?

    In this article we shall consider the nature and implications of food that has been dedicated to the Muslim “God” Allah and is so called Halal or permissible for Muslims to eat.

    It all starts in the slaughterhouse or abattoir where under Islamic laws, the animal must be turned to face Mecca and a Muslim slaughterman recites the words “In the name of Allah the greatest” in Arabic, before slitting the throat with a sharp knife. The gullet and windpipe are cut and possibly one or two sets of blood vessels. As the animal is unstunned and must bleed slowly to death, this is a cruel method of slaughter, but allowed under Religious exemptions by our government.

    There are costs to the processing plant to obtain Halal certification and for Islamic inspectors to approve the Halal process. Other implications are that labour is discriminatory as slaughtermen must be Muslim. Many food processors don’t want the added cost of producing both Halal and non Halal so they standardise on Halal only, even though only about 2% of Australians are Muslims.

    Funds paid to Islamic organizations in this way can be used to promote Islam and even fund Jihad.
    The first major implication to the consumer is that there is no choice and that the added costs of Halal certification and Islamic inspectors are passed on as higher food prices, even though the majority of Australians don’t want Halal products.

    What is it about Mecca?

    Let us now consider what it implies to face Mecca and to do this we will be guided by the words of Walid Shoebat in his book “God’s War on Terror”. Central to Mecca is the Kaaba which houses the black stone that Muslims rub and kiss during the Hajj.

    Shoebat notes that Mohammed called the Kaaba black stone “Yameen Allah” which means the right hand of Allah with which he touches his servants. It is the visible right hand of the invisible Allah! The reader will quickly conclude that the Kaaba stone is nothing short of a False Idol. But there is more.

    It is a historical fact that the pre Islamic Arabs worshipped black stone. John of Damascus (676-749) who lived at the advent of Islam and who served the Caliph wrote about Muslims that “these were idolaters who reverenced the morning star and Aphrodite”. In fact John of Damascus went further and said that Islam is “a superstition among the Ishmaelites which is the forerunner of the Antichrist”. Now Aphrodite is actually Allat, the feminine root of Allah. According to the Book of Idols by Hisham al-Kalbi, the pre-Islamic Arabs believed Allat resided in the Kaaba and had an idol for her in the sanctuary. The black stone of Mecca owes its reputation to the tradition that it fell from the heavens. In an Islamic tradition authenticated by At-Tirmidhi, Al-Albani notes “Allah will raise up the black stone on the Day of Judgment, and it will have two eyes and a tongue which it talks with, and it will give witness to everyone who touched it in truth”. This is remarkably similar to the Satanic image of the Beast in Revelation 13:15 which can speak and can cause all who do not worship it to be killed.
    Clearly, the Bible alludes to the Satanic nature of the Kaaba stone here.

    The Satanic Nature of Allah

    In the Quran 24:35-36 Allah is depicted as a shining star, like a lamp. In Isaiah 14 it describes how Satan is a star fallen from Heaven and was the Bearer of Light, like a lamp. Revelation 9:1 also remarks on the star that is fallen from Heaven. In Ezekiel 28-32 and Ezekiel 38, the nations that fight for Satan are all Islamic countries today, including Turkey, Syria, Lebanon, Iraq, Iran, Gaza, Saudi Arabia, Egypt, Sudan and Libya.

    Tahannuth or Hajj?

    Before Mohammed experienced the demonic embrace in the cave of Hira, he engaged in what was known in Arabia as Tahannuth where he would pray in seclusion for a month and then walk around the Kaaba seven times. So Ramadan and walking around the Kaaba seven times which Muslims do today during their Hajj is nothing more than a pagan ritual Mohammed brought to Islam.

    Interestingly Shoebat notes an allegorical passage in the Bible in Ezekiel 31:3 which describes the circling of the Kaaba stone as Satanic. In allegorical language it reads “Behold, Satan, a beautiful angel clothed in beautiful covering, an angel with high status. Peoples and multitudes from every nation made him great, and the underworld set him up high with the multitudes running about his idol”. This is exactly what Muslims do each year when they stream around the Kaaba to have their sins forgiven by the right hand of Allah. And in Jeremiah 51:44 it states “I will punish Bel in Babylon, and the nations will not stream to him anymore”. God will destroy Islam!

    Now Bel is the moon God and Babylon here is Saudi Arabia in the End Times, so Ezekiel is saying that a time is coming when Muslims will no longer stream around the Kaaba. In Revelation 17 when speaking about these End Times, it describes the “Whore of Babylon” who sits on the Beast. The Beast will hate the whore and burn it up with fire. Now this is allegorical language again. Aphrodite (Allat) was the whore or prostitute goddess whose idol is in the Kaaba, the beast is the revived Islamic Caliphate and Mecca is the spiritual controller of Islam (who sits on the Beast). From this, it means that Islam itself will destroy Mecca. Islamic eschatology agrees that both Mecca and Medina will be destroyed.

    In summary then, Walid makes a strong case that:

    The Kaaba stone is a pagan idol, but also the right hand of Allah
    Streaming around the Kaaba is what the followers of Satan will do
    Allah is Satan, the shining star fallen from Heaven, based on all the illusions in the Bible.
    CONCLUSION

    Regardless of your religious persuasion or beliefs, it is unacceptable and discriminatory for our government to force us to eat meat dedicated to Allah without our knowledge.

    It is also unacceptable to make people pay the higher costs for meat for a ritual that less than 2 percent of our population want.

    It is unacceptable that profits from the Halal industry that most Australians don’t want, can be used to fund Jihad against Australians.

    When people understand just what it means for animals to be turned to face the Kaaba and prayed over to Allah, they surely will demand to have a choice not to eat Halal meat. For Christians it is even clearer as all Christians are advised to avoid meat sacrificed to false idols. [1 Corinthians 8] This affects over 12 million Australian Christians.

    We must demand truth in labelling of food from our politicians.

    It is time to remind them that we elect them, not the other way around.

    It is time to investigate the abattoirs, the meat wholesalers, the butchers, Supermarkets, fast food outlets and even restaurants, and demand that Halal food is separated and labelled correctly.

    We need a strong campaign to oppose Halal food being used to Islamize Australia.

  • piko8

    Samo musliče se lahko kolje hlal!!!

    • večni srb

      Edini, ki lahko koljejo hala so volkovi, medvedi, hijene in tigri.

      • 14000000

        Zveri?

        • Zgornji

          AMENNNN !!!

        • cosmosjasnovidec

          Točno tako saj so musliči skoraj enako vredni divjim zverinam (da ne bom žalil divjih živali,ker so nad musliči) ,ker so si sorodniki in potomci že od njihovega nastanka kar je posledica njihovega parjenja z raznimi sortami živali.
          ————————————————————————
          Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
          DR.Cosmosjasnovidec

      • cosmosjasnovidec

        To je pa res.Vsaka čast,da si se spomnil to omeniti.
        ————————————————————————
        Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
        DR.Cosmosjasnovidec

    • Tone

      Ne, samo musliči koljejo halal. Ali se nameravaš spreobrniti?

      • piko8

        Še enkrat preberi!!!

        • Tone

          Ti še enkrat preberi! Če hočeš musliče klat halal, muraš biti muslič, pa še mufti mora peti zraven.

          • piko8

            Ne spreobrniv se pa ne bom!!
            Misev pa drži!!

          • Tone

            Torej boš klal muslimane, tudi če ne bo čisto po predpisih halal?

          • cosmosjasnovidec

            Normalno saj pa svinjski iztrebki tudi za drugo niso.
            Boš še videl kaj se bo godilo z njimi,ko pride čas njihove vsesplošne đihadistične vstaje.
            ————————————————————————
            Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
            DR.Cosmosjasnovidec

          • cosmosjasnovidec

            Meni ni potrebna za te zadeve nobena muslovščina ampak samo,da dobim v roke muslimaski izrodek kateri se bo v trenutku spremenil v čevapčiče.
            ————————————————————————
            Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
            DR.Cosmosjasnovidec

          • Tone

            Po mojem bi ti tudi med njimi lahko našel kako sorodno dušo. Ni vrag, da ni med milijardo muslimanov vsaj eden, ki bi imel fetiš csanja na glavo in v usta levakom, komunajzerjem in krščanarjem.

  • xtc

    Zadnič mi je nek musli v šali rekel,ko bomo večina boste desni dobra delovna sila zastonj,no ja kaj bo pa z levimi,me je mučila radovednost?
    Ja oni so pa za vaje za halal.

    • Tone

      Ti imaš pa pisateljski talent, dobro ti gre izmišljanje zgodbic.

    • cosmosjasnovidec

      Če bi nesnaga muslimanska res meni kaj takega rekel bi imel njegove čeljusti z čekani vred nabite v njegovo pedofilsko rit jajca pa spremenjena v pleskavico.
      ————————————————————————
      Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
      DR.Cosmosjasnovidec

  • M x

    SDS sem vse povedal.ZA SLOVENIJO.Ne boste nam jo vzeli tudi ,če poskušate kot leta 91.

    • 14000000

      *Od leta 91

  • John Kovacs

    Kurci laznjivi je rekel kdo?

  • Caetano

    Dobra novica!

  • von Rhein

    Pozitivno je to,da je bila odločitev sprejeta soglasno. Upajmo,da bodo tudi naslednji primeri,ki jih bo za uvedbo vere islama v Slovenijo vlagala porićeva ekipa,odbite enako.

  • zoro

    vso halal hrano, ki jo imajo po trgovinah bi bilo potrebno uničiti – podganji iztrebki naj to žro tam od koder so se pritepli – če opazim to prekleto podganje žretje v trgovini ga prebodem

  • Štalmajster

    Tak se začne. Pride v državo, potem pa tera isto zgodbo, kot tam od kod je “pobegni pred preganjanjem”.
    (Zakaj ne ostanejo tam kjer imajo svoje za njih najbolj pomembne verske objekte, šole, zakone ……. ne pa sili nekam, kjer mu te “človekove pravice omejujejo”)
    Za primerjavo:
    V čem je pa razlika med kosher in halal slaughter ?

    Kot zanimivost: menda so tovrstne zakone sprejeli že nekoč 1933 v nacional-socialistični Nemčiji, eni še se pa dandanašnji s tem ubadajo znova in znova ??

  • šmentanamuha

    To je ena od boljših novic zadnje čase.

  • lado

    NA SODIŠČU SO VNUKI-NJENMORILSKE BANDE IN JIM JE ZELO VŠEČ BARVA IN VONJ KRVI !!!! PREKLETO !!! A BOMO TO KLANJE GLEDALI ???? !!!V LIDLU JE BAJE TO ZA DRHAL MUSLIMANSKO!!! LJUDJE ,ZDAJ SO OVČKE NA NOU;POTEM SMO MI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOLIMO SDS IN DESNICE ;DA JIH NAŽENEMO ALI PA PO NJIHOVEM RECEPTU ,BOLJ “HUMANO ” Z SVINCEM !!! ČE NE ZMAGAMO BOMO ZGINILI Z PLANETA !!!!!!!!!!!!

  • Zgornji

    SAMO ZLOBNEŽI HOČEJO SLABO DRUGIM , KO JIM POVEČUJEJO TRPLJENJE , A ŽAL PA BEDAKI ZLOBNI NEVEDO, DA JE TAKŠNO MESO ŽIVALI MADVSE ŠKODLJIVO, ZARADI ŠKODLJIVIH HORMONOV KI JIH ŽIVAL SPUSTI V SVOJO KRI OB SMRTI !!! ! !!! TAKO Z TEM ŠKODUJEJO SAMI SEBI ŠE TOLIKO BOLJ !!! ! !!!

    • cosmosjasnovidec

      Res je.
      Vsaj ena dobra lastnost tega pobijanja musličev in upam,da bodo od takega mesa čimprej nesnage kozojebske pocrkale.
      ————————————————————————
      Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
      DR.Cosmosjasnovidec

      • Zgornji

        Ja, problem je , da ne pocrkajo kar tako hitro, vendar pa namesto tega postanejo le še toliko Bolj Zlobni, Pokvarjeni , Hinavski , Zahrbtni !!! ! !!! In tu imamo potem spet Problem . Žal.

  • Jerneja Petek

    Aha, torej musliman ne sme dobiti narkoze, ko ga operirajo. Takšnega obreda pa nimajo ? Prekleti folk zaostali, pa njihov alah ali kak se mu že reče.

    • cosmosjasnovidec

      Če bi jaz bil kirurg in bi ga operiral bi mu dal tako nerkozo z bejzbol kijem po buči,da bi se takoj priključil svojemu pedofilskemu svinjaku alahu kozojebcu.
      ————————————————————————
      Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
      DR.Cosmosjasnovidec

  • cosmosjasnovidec

    Preklete nesnažne muslimanske svinje to nesnago bi bilo potrebno povsem izbrisati z tega planeta.
    Gnoj umazan muslaški.Te nesnage se naj med sabo pobijajo na način na kakršnega pobijajo živali in bodo naredili fantastično dobro delo ter razveseljevali vse prebivalce na zemlji,ker te muslimanske nesnage seveda nihče ne more prenašati žive.
    Marš prekleti izmečki muslaški.
    ————————————————————————
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec

    • bi jo

      glede na to kolikokrat ščiješ ti predlegam, da greš pod zelo nujno na ultrazvok prostate pa tudi pregled v begunjah ti nebi škodil.

  • bojan

    Vsa muslimanska vera bazira na mučenju in umorih ljudi v imenu alaha…
    prav da se tem kozjejebcem prpreči mučenje.

    jst osebno bi to golazen dal zbrisat z zemlje … izbris se jim vsekakor obeta ko bodo ljudje prevzeli oblast

  • BorisDe

    Pravilno, zavrniti vse kar zahtevajo muslimani, saj EU ni muslimanska tvorba in ne bi smeli niti pomisliti na to, da bi spreminjali standarde naše hiše sebi v prid. Kaj njim ni jasno? A mislijo, da se bomo mi v naši hiši podrejali njihovim primitivnim zakonom in navadam? Če so že tukaj, so to zato, ker je to naša dobra volja! Prilagoditi se morajo nam in našemu načinu življenja in biti tiho, invazivni džihadisti posrani! Tako se to začne, potem hočejo čedalje več in več pravic in naši liberalni gnoji jim to omogočajo na podlagi “čustev in solzic” in s tem spodkopavajo naše lastne zakone, lastno tradicijo in lastno kulturo v prid tisti primitivni kulturi z Bližnjega vzhoda in Afrike. Wake up Slovenia.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!