Zbranih 3000 podpisov: Prvi korak za referendum o “zlatem” 2. tiru Divača–Koper narejen

(Foto: iStock)

“Državljani, združeni v referendumski pobudi proti Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača–Koper, sporočamo, da smo do sedaj zbrali že preko 3000 podpisov, “ je zapisal prvopodpisani pobudnik Vili Kovačič, ki ob tem dodaja: Naša pobuda je namenjena načelu, da se državne investicije gradi ceneje, hitreje in na pošten način.”

“Vsem Civilnim inciativam in strankam, ki so nas do sedaj pri tem podprle, se zahvaljujemo in predlagamo, da oblastnikom v nadaljevanju dokažemo, da se nismo pripravljeni angažirati samo do zakonskega minimuma, ampak da aktiviramo večje število nezadovoljnih državljanov, ki so proti predstavljenemu zakonu,” poudarja Kovačič.

V civilni iniciativi so proti zakonu, ker ta:
– uzakonja odsotnost vsakega neodvisnega nadzora in s tem korupcijo,
– nima podpore strokovne javnosti,
– je koruptiven,
– uvaja nelegalen princip izvajanja investicije,
– napoveduje razvojni krč,
– zagotavlja oddajanje del tujcem,
– uvaja grobe posege v naravo,
– daje prednosti konkurentom naše slovenske luke in posledično
– zmanjšuje prilive v integralni proračun (manj denarja za socialo, pokojnine, šolstvo itd).

Vili Kovačič. Foto: Nova24TV

Vili Kovačič: “Z več podpisi, kot je zakonski minimum, ki je že dosežen, želimo prepričali poslance vladajoče koalicije, naj se resno zamislijo nad posledicami takšnega zakona.”

V civilni iniciativi zagotavljajo, da imajo vsi predlogi variant, ki so jih do zdaj predstavili posamezni strokovnjaki z različnih področij, podporo širše strokovne javnosti. So cenejši, izgradijo se lahko hitreje in so v soglasju z naravovarstvenimi pogoji ter uveljavljajo vse prednosti dobrega gospodarja.

J. F.

  • centurion

    Drugi tir ne rabi Slovencem.
    Pravilno je treba izkoristiti obstoječi tir.
    V Ljubljani pripraviti tovorne kompozicije, jih napolniti z
    komunisti in balkanci ter muslimani, vagonska vrata zavariti ter
    z vrha Črnega kala spuščati brez zavor proti luki Koper na
    skakalnico podaljšanega drugega pomola.
    Z zadnjim vagonom še forum 21 in njih kapo di banda in
    Slovenija bo rešena.
    Štima?

  • vsemojebabe

    Haha, drugi tir je že na drugem tiru.
    Če ne bo tisti tiček (vztrajni kršilec zakonov) Brglez, prepovedal referendum.

  • tramal

    Seveda potrebujemo drugi tir in to prav do pekla ,da bodo komunajzerji čim prej tam.

  • montyamp

    Haha , sem poslal vsaj 30 podpisanih antikomunistov .
    F21 na vagone za živali , pa v Nemčijo na ” UDBOKVIZ ” in lopove direkt za rešetke.
    Krivosodje zraven na prakso Germanom , da bodo masleni čefurji videli ,
    kako zgleda PRAVO IN NE MURGLOSRBSKO PRAVO .

  • Verbena

    Tam nekje v septembru 2014 je na zaslišanju pred parlamentarnim odborom bodoči minister Gašperšič dejal , da drugega tira ne rabimo še najmanj 40 let , kajti po njegovem so bile številne ugotovitve , da je drugi tir predrag in tudi ni ekonomsko upravičen , ker so se koridorski tokovi preusmerili preko Italije …kako naj bo tak človek , danes po 3 letih sploh verodostojen , ker se je zagnal na vrat in nos v to “nesmiselno ” investicijo ?? …ja, časi se spreminjajo , če so nekoč kradli bolj prikrito , potem danes že kar javno …

  • xtc

    Nujen referendum:
    Je pa Vili tvegal glavo_zagotovo:

  • Janez

    Bravo gospod Vili !
    Brez pretiravanja:
    zlata vreden človek ste ! Kar korajžno naprej !
    Mi vas absolutno opiramo. Kje ss zbirajo podpisi ? L.r. vztrajnik Janez KOMENDA

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!