Zmeda, diletantstvo in lenoba na veleposlaništvu v Londonu?

Foto: STA

Slovenka, ki dela in živi v Veliki Britaniji je na Facebook omrežju delila katastrofalno izkušnjo z uslugami na veleposlaništvu v Londonu. Tam ji je odprla gospa v pajkicah, jo pustila čakati, poleg tega pa so jo opremili s popolnoma napačnimi informacijami, zaradi česar je uporabnica izgubila cel dan dragocenega časa, za katerega je morala vzeti dopust, za vlak karto pa je po nepotrebnem plačala 80 funtov.

“No pa pridem na slovensko ambasado v London…najprej me preseneti, ko pozvonim in vrata odpre gospa v pajkicah in fitnes majici,” se je nepričakovano pričel zanimiv dan, ki se je sprevrgel v pravo katastrofo za Slovenko, ki živi in dela v Veliki Britaniji, saj je ostala brez zahtevanih uslug diplomatskega predstavništva, ki bi v prvi vrsti moral skrbeti za pomoč slovenskim državljanom, ki se znajdejo v tujini. Namesto tega pa uporabnikom- slovenskim državljanom nagajajo z birokratskimi nesmisli in počasnostjo, ki spominja na socializem.

Gospa diplomatka v pajkicah in fitnes majici je sprva gospo poslala k sosednjim vratom, nato pa ji je dejala, da se vrata konzulata odprejo šele ob deseti uri. Ko se je vrnila nazaj so ji tam povedali, da je brez enega potrebnega dokumenta, vendar ji tega niso navedli med telefonskim pogovorom. Zaradi nepopolnih informacij je stranka izgubila dan dragocenega časa, za katerega je morala vzeti dopust, poleg tega pa plačati 80 funtov za prevoz z vlakom do kraja kjer živi.

Sledi absurd vseh absurdov…
Ko je nato predlagala, da bi bilo primerneje, da bi vsem, ki potrebujejo njihovo pomoč že v naprej povedali katere dokumente naj prinesejo s seboj, ji uslužbenka diplomatskega predstavništva odvrne, da se da vse dokumente poslati po pošti. Temu je seveda sledil šok, saj na spletni strani jasno piše, da se je potrebno za tovrstni opravek zglasiti osebno. Še večji šok je sledil, ko so na konzulatu v Londonu po predlogu gospe, da bi se vse urejalo preko pošte, dejali, da raje vidijo, da ljudje osebno urejajo, ker imajo sicer preveč prejete pošte. “Moj mož ima prav, republika banana!,” je jezno zapisala.

Na veleposlaništvu zavračajo navedbe
Vprašanja o počasnem, birokratsko zapleten in neracionalnem delu na slovenskem veleposlaništvu v Londonu smo poslali tudi na zunanje ministrstvo, kjer smo jih seznanili z opisanim dogodkom. Tam so nam odgovorili, da stranka pri sebi ni imela popolne dokumentacije in da je postopek urejanja matičnih zadev potrebno urejati osebno, zato ji tudi ni uspelo urediti zadev. Kljub vsemu je iz pripovedovanja stranke konzulata razvidno, da ji tam niti po telefonu niso dali popolnih informacij. Konzularni oddelek veleposlaništva v Londonu je po njihovi statistiki obravnaval prek 740 matičnih zadev in drugih vprašanj slovenskih državljanov.

Zmeda, diletantstvo in lenoba na veleposlaništvu v Londonu 1

M. P.