Bizarna volilna kampanja v BiH – razkrivamo najbolj bizarne slogane in oprave

Foto: Facebook

Bosna in Hercegovina ni le dežela čevapčičev in kave iz džezve, ampak so ravno toliko kot vici o Muju in Hasu zabavni tudi plakati v volilni kampanji. Ravnokar so se v BiH končale lokalne volitve, mi pa razkrivamo najbolj zabavne slogane in bizarne oprave.

bosna1Adi Selman iz Tuzle se s plakata smehlja obrnjen kar na glavo. Seveda, ko pa je njegova stranka SBB oziroma Zavezništvo za boljšo prihodnost BiH, njihovo geslo pa Obrnjeni na mladost. Adi je sicer uspešen bošnjaški športnik, predvsem blesti v karateju, je pa še vedno študent. Seveda, ko pa je rosno mlad, rojen je bil namreč leta 1992. In čeprav pregovor pravi, da na mladih svet stoji, se tukaj bolj zdi, da je svet na mladih bolj obrnjen na glavo.

bosna2

Rusija, Amerika in BiH na enem plakatu – očitno se je težko odločil, kaj želi biti
In če je pri prejšnjem kandidatu vse narobe svet, se sprašujemo, kaj so hoteli povedati v Stranki demokratske akcije – SDA? Na plakatu večino prostora zavzema bošnjaška zastava, torej so želeli poudariti njihovo nacionalnost in verjetno to, da se bodo borili za narodne vrednote. Potem pa sledi šok! Njihov predsednik stranke, Nedim Čivić, je na plakatu skoraj smrtno resen, na hitro celo spominja na ruskega predsednika Vladimirja Putina. In ko natančneje pogledamo logotipe, vidimo še tretjo nacionalnost – ameriško. Njegova ime in priimek sta kar v logotipu Burger Kinga, globalne verige restavracij s hitro hrano.

Ampak ne, to za Nedima ni bilo dovolj! Poameričanil je celo svoj priimek. Da, izpustil je vse strešnike in postal Nedim Civic. Hm, ali samo mi v tem novem priimku prepoznamo model avtomobila – in ne, da je Honda sicer zelo priljubljena v BiH? In če Honda in Burger King ne bi bila dovolj, so dodali še logotip podjetja Nike. Zagotovo ni naključje, da se ta logo nahaja prav ob imenu kraja, kjer kandidira Nedim – v Zvorniku. In vsi ob firmi tekaških superg pomislimo na njihov slogan I like it, iz te asociacije torej sledi, da ima Nedim rad Zvornik. Vsekakor je njegov predstavitveni plakat zelo kaotičen, a hkrati zelo premišljen.

bosna3

On ni pretepač, on je svetnik!
Irman Kendić se bo očitno boril za svoje meščane v Veliki Kladuši. Tak je prvi vtis, ko ga pogledamo s sterilnim povojem na očeh. Zagotovo ga je dobil v pretepu, ko se je boril za prebivalce mesta, kjer je bil izvoljen. In potem sledi presenečenje. Ne, on ni tipičen pretepač, on je – svetnik. On je svetnik za vse nas.

bosna5

Spodletela boginja
Samira Sejdinović bo v BiH prižgala luč. Da bi to videli, nam ni treba brati, to razberemo že iz njene svetle majice. In če bi njeno sončno vezeno majico slučajno spregledali, so kot žarki v laseh še rože na traku. Njena oprava prikazuje optimistične čase, Samira je kot nekakšna boginja iz starega Rima ali stare Grčije. Problem je le, da takrat še niso poznali – žarnic.

bosna6

Če bi zmagal, bi v šole uvedel predmet Navijanje
Skupni kandidat strank SBB in SDA je Asim Kumbarić, ki je očitno zagrizen nogometni navijač. Zakaj pa bi se drugače na politični plakat, kjer kandidira za politično funkcijo, oblekel v nogometni dres? In to ne kateri koli nogometni dres, ampak v dres angleškega nogometnega kluba Chelsea? Ta klub je sicer v BiH izredno priljubljen, angleški prvoligaš Chelsea je celo priznal bošnjaški klub navijačev Chelseaja za svojo uradno podružnico! Zakaj torej kandidirati v navijaškem dresu? Zato, ker ga bodo vsi privrženci tega kluba zagotovo volili. Razen če je bila v soboto tekma in v nedeljo, ko so bile lokalne volitve, okrevajo po pijanki, ki je sledila po zmagi. No, Kumbarić je v svoji volilni kampanji zagotavljal, da bi v šole uvedel nov predmet Navijanje, če bi zmagal. To pa je ljubezen do nogometa!

bosna4

Govori o miru, na FB pa je proti vsem, ki niso muslimani
Svet pa so v hipu obšle fotografije Indire Sinanović, skrivnostne ženske, ki se je kot prva v Bosni in Hercegovini za plakat volilne kampanje slikala v nikabu. Večernji List razkriva, da je v svojih javnih govorih, kjer je seveda ves čas nosila nikab, govorila o ljubezni in miru, a njen profil na Facebooku razkriva vse prej kot pa miroljubno žensko, ki bi se zavzemala za svetovni mir. Na tapeti naj bi imela vse od Francozov, Britancev, Srbov do Judov … Še več, omenjeni medij je njeno kampanjo označil kot zelo agresivno. Očitno v javnosti govori nekaj drugega, kot pa zasebno misli, in ob tem se sprašujemo, kdo pravzaprav je Indira Sinanović? Ob njenem plakatu izvemo le to, da nosi očala in je zaradi oprave muslimanka, a njene besede naj bi šle v resne skrajnosti. 

Foto: facebook

Foto: Facebook

M. S.