Črni petek je bil res črn: ljudje ne zapravljajo več toliko kot nekoč

Foto: sta

Črni petek, ki je znan po tem, da trgovci močno spustijo cene, je v Ameriki privabil več ljudi kot lani, a kaj, ko so njihove denarnice ostale priprte ali celo zaprte. Večja količina ljudi še ne pomeni tudi več zapravljanja.

V Ameriki se je na lov za popusti podalo kar 154 milijonov ljudi, kar je več kot tri milijone v primerjavi z lani. Sicer jih je večina še vedno veliko zapravila –  v povprečju kar 289,19 dolarja, lani pa dobrih 10 dolarjev več, natančneje 299,60 dolarja.

Črni petek pomeni začetek razprodaj, agencija AFP pa poroča, da je to dober indikator razpoloženja ameriških potrošnikov.

Razprodaje pa so tudi v Sloveniji – Ministrstvo za obrambo, recimo, razprodaja tanke Zakaj smo Zdenku Pavčku dali 50 milijonov evrov, če bomo sedaj tanke prodali za “drobiž”?

Sicer pa so med letošnjim nakupovalnim koncem tedna prevladovale spletne prodaje, poroča STA. Rezultati raziskave Nacionalne maloprodajne federacije, v kateri je sodelovalo 4330 ljudi, so pokazale, da je 44 odstotkov potrošnikov kupovalo preko spleta, 40 odstotkov pa se jih je odpravilo v trgovine. Rezultati raziskave so še razkrili, da je nakupe s pomočjo pametnih telefonov opravilo 56 odstotkov ljudi, 53 odstotkov pa jih je pri nakupovanju uporabilo tablico.

M. S.