Na pohodu je prvo modro vino na svetu – bi ga poskusili tudi vi?

Foto: YouTube/Printscreen

Špansko podjetje je s svojo novo pijačo zamajalo temelje tradicionalne industrije vina. Vino Gïk Blue predstavlja spojitev rdečih in belih grozdnih jagod, organskih pigmentov in arom, ki vinu dajejo sladek okus ter električno modro barvo, ki je pri nekaterih sprožila val začudenja, medtem ko so drugi nad novostjo naravnost navdušeni.

Aritz López, eden izmed soodgovornih, da je modro vino prišlo na trg, je dejal, da so v podjetju začeli s pridelavo takšnega vina, ker so nadvse želeli inovirati in s tem začeti pravo malo revolucijo na področju vinarstva.

Potrebna je bila pomoč ekipe kemijskih inženirjev
Po besedah Lópeza je edini problem pri inoviranju predstavljalo dejstvo, da nihče od bližnjih prijateljev ni izkušeni vinar, zaradi česar je bila potrebna pomoč baskovske univerze, kjer je ekipa kemijskih inženirjev kar dve leti delala na tem, da medsebojno spoji naravo in tehnologijo z namenom, da ustvari modro vino.

Foto: YouTube/Printscreen

Foto: YouTube/Printscreen

Gïk predstavlja mešanico različnih sort rdečega in belega grozdja z dvema organskima pigmentoma, ki vino obarvata v modro barvo. Nastali okus so obogatili z nekaloričnimi sladili, z namenom ustvariti enkraten izdelek. Enrique Isasi iz ene izmed prvih španskih restavracij Sushi Artist Madrid, ki so začele prodajati izdelek na trgu, je povedal, da ljudje sprva niso verjeli, da prodajajo modro vino in dodal, da so ga vzljubili takoj, ko so ga prvič okusili.

Nekateri vino opisujejo kot bogokletno
Kakorkoli, ni pa vsakdo zadovoljna stranka, nekateri so vino označili celo kot bogokletno in kot “grozen” izum. López je poudaril, da je v Španiji vino tesno povezano s kulturo in dodal, da se to ni spremenilo več stoletij. “To je država, ki bolj ceni tradicijo kot inovacije. Gïk pa je nastal z namenom, da to spremeni.”

Ustvarjalci Gïka so stari izpod trideset let in vino tržijo s pomočjo iznajdljivega upravljanja s socialnimi mediji. Veliko pozornosti zagotovo pritegne tudi etiketa, na kateri se nahaja podoba človeka s pasjo glavo, ki v obeh rokah drži kozarec Gïka.

Foto: Printscreen/YouTube

Foto: Printscreen/YouTube

Kupiti ga je možno v 25 različnih državah
BBC poroča, da je modro vino trenutno naprodaj v 25 različnih državah, obstaja pa načrt, da bi se njegova prodaja letos razširila tudi na ameriškem trgu. Glede Gïka je težko napovedati, če bo šlo za vino z dolgotrajno perspektivo ali pa bo predstavljalo le eno izmed novosti, ki bo kmalu tonila v pozabo. Vsekakor bo čas na koncu tisti, ki bo to pokazal.

N. Ž.