Pametni telefoni, tablice in računalniki so zasenčili televizorje

Fotografija je simbolična (foto: STA).

Ameriško združenje industrije zabavne elektronike Consumer Technology Association ocenjuje, da naj bi letos na globalni ravni prodali okrog 82 milijonov televizorjev, ki imajo zaslone z ultra visoko ločljivostjo 4K, lani so jih 53  milijonov.  

Na sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu predstavljajo vodilni proizvajalci  Sony, Samsung, LG in drugi  najnovejše modele televizorjev. Južnokorejski proizvajalec elektronike LG Electronics je pred uradnim odprtjem sejma predstavil izredno tanek televizor z zaslonom z organskimi svetlečimi diodami (OLED). Njegova debelina je  le 2,57 milimetra, poimenovali so ga W, na zid pa ga lahko namestimo z magnetnimi nosilci. Japonski tehnološki velikan Sony je predstavil med drugim novo serijo televizorjev A1 z OLED-zaslonom z ultra visoko ločljivostjo 4K in s tehnologijo visokega dinamičnega območja (HDR). Njihova posebnost je tehnologija Acoustic Surface, ki omogoča, da celoten zaslon oddaja zvok. Južnokorejski Samsung predstavlja nov 75-palčni (190-centimetrski) televizor z zaslonom s kvantnimi pikami (QLED), vrsto novih televizorjev vključno z novo paradno serijo X pa je predstavil tudi kitajski hitro rastoči proizvajalec TCL.

Skupna prodaja televizorjev na globalni ravni peša, med drugim tudi zato, ker si uporabniki vse več video vsebin ogledajo kar na pametnih mobilnikih, tablicah in računalnikih, ugotavlja višji direktor za tržne raziskave v CTA, Steve Koenig. Po oceni Združenja ameriške industrije zabavne glasbe naj bi prodaja televizorjev na globalni ravni letos dosegla 105 milijard dolarjev. Lani se je ustavila pri 108 milijardah dolarjev.

B. J., STA